Si hei

Gjesteboka

Legg igjen en hilsen til fellesskapet – en oppmuntring, en takk, et lite livstegn.

  • Hei!
    Lurte på om det finnes slanke-klubber her?
    Som har jevnlig måling. Trenger litt motivasjon...
    lealea · for 23 år siden
  • Hei og gratulerer med ny design her på slankere :-) ble jo mer stil og mer gøy å gå inn her nå :-)

    Takk for at jeg får være en bruker her :-)
    Ivalodia · for 23 år siden
  • Hei er ny her, og ville bare si hei til alle sammen.
    Kjempe bra sider, har lett lenge etter noe slikt.
    lealea · for 23 år siden
  • jeg må bare få si at jeg er mektig imponert over denne siden. jeg ble utsatt for personhets i dagboken min i går, og idag er synderne funnet og truet med anmeldelse.
    dette er verdens beste slankeside, og jeg kommer aldri til å føle meg utrygg her iallefall:)
    tusen takk til webmaster!

    klemmer fra Iset
    iset · for 23 år siden
  • Jeg er såååå irritert, hvorfor vises INGEN av innleggene mine fra denne uken? Hvorfor står innlegg fra 17-18 aug der nå? når det er 21 aug idag?
    Prestige · for 23 år siden
  • hvor får dere tak i de søe bildene dere legger inn? er de på pcen deres eller er det en side på nettet dere henter dem fra? jeg har så lyst å legge inn noen bilder men har ingen.....
    Iset · for 23 år siden
  • SUPERT ALTSÅ! Ble nesten mer motivert nå vettu:-)
    tulipanen · for 23 år siden
  • Ska seiii...her var alt nytt og fancy. Men dagboka var den sammen heldigvis *ss* Klart nettstedet også må fornyes...vi som er her fornyer oss jo hele tiden vi også......
    Trulte · for 23 år siden
  • Nice, skikkelig bra design, litt mer moderne nå!! Kjempebra!!
    Helena · for 23 år siden
  • Wow! Det var skikkelig ansiktsløftning på sidene det! Jeg måtte sjekke at jeg var på riktig sted :-) Håper dere får tak i annonsører.
    Ragnhild · for 23 år siden
  • Gratulerer med ny design på sidene! Blir VI like lekre, så kommer jeg til å være medlem til det er oppnådd! :-)
    Bamse · for 23 år siden
  • Titt på denne siden:
    www.dinkost.no
    Om GL som er GI gange kullhydratinnhold. Artikkelen står litt nede på siden.
    Sussi · for 23 år siden
  • ja denne siden har hjulpet meg kjempemye, jeg var her i januar, og da gikk jeg ned 6 kilo. nå skal jeg ned 30!!!
    glad for at dere ble med, sammen er vi sterkest:)

    klem Iset
    Iset · for 23 år siden
  • Vel, Iset. Her kommer en SG'er til.........:-) Men om jeg registrerer meg ennå vet jeg ikke. Men fine side var det.

    Koz fra bergrosa.:-)
    Bergrosa · for 23 år siden
  • leste også tipset til Iset på SG, så nå har jeg og dagbok her, Cecilie var opptatt, så jeg valgte Cile.
    Kjempefin side!!!!
    Har lagt inn oppskrift på linseburgere, kjempegode!
    Cile · for 23 år siden
  • Er så glad for at Iset tipset oss på SG om denne siden i dag. *DrBabe gir Iset en stor Thumbs Up* Jeg ønsker ikke bare å slanke meg, men å komme i form og endre livsstilen min. Jeg spiser ganske sunt fra før, men fordi jeg ikke har trent på over et år, går vekta sakte oppover. Det skal vi ikke ha noe av! Jeg er ober 30 og da må man passe på, ellers er det plutselig ikke så lett å komme i form igjen.

    Håper på mye inspirasjon fra dere andre her inne!!
    DrBabe · for 23 år siden
  • Jeg håper at jeg får mye glede av disse sidene!
    I dag er min første dag som dagbok-skribent, og i dag begynner jeg med slanke-pillen Xenical.
    Er det noen med erfaringer fra Xenikal-pillekuren som vil skrive i dagboka mi? I såfall vil jeg gjerne høre fra deg!
    Jeg ønsker alle en fin dag :-))
    Madonna · for 23 år siden
  • FOR DERE SOM BOR I OSLO OG OMEGN

    MERK AT DET ER GÅ-GRUPPE UNDER ETABLERING FRA SOGNSVANN VED BOMMEN HVER TIRSDAG KL.19:00 FRA TIRSDAG 13/8 2002. DE SOM ØNSKER Å VÆRE MED SÅ ER DET BARE Å MØTE OPP.
    Mrk: HVIS DET BØTTREGNER AVLYSES DET, MEN DUSKREGN ER INGEN HINDER.

    HILSEN GÅGRUPPA "FJELL-GJEITENE"
    NITE · for 23 år siden
  • abra har sikkert glemt komma imellom på datoen. Hadde selv store problemer, så prøvde jeg det. Siden er det ikke vært problems.
    Takk for en nyttig side.
    TUVAS · for 23 år siden
  • ER DET NOEN SOM VET OM REDUCTIL SELGES RESEPTFRITT I TYSKLAND?
    kine · for 23 år siden
  • Dette var kjempe bra sider!
    caro · for 23 år siden
  • Flotte sider. Har registrert meg og startet opp med nytt kosthold fom i dag. Skal ned minst 30 kg og tror disse sidene skal bli til god hjelp når motbakkene kommer.
    Lillian · for 23 år siden
  • Skikkelige bra sider, kommer nok innom her mer.
    gk · for 23 år siden
  • Dett var bra sider!!
    Tigern · for 23 år siden
  • Jeg skal ned ca 30 kilo og trenger nok litt hjelp og støtte.. Hvor bra at jeg fant disse sidene!! De virker veldig bra! Stor klem til alle :)
    Ana · for 24 år siden
  • Har akkurat funnet siden, så jeg skal undersøke litt før jeg evnt. registrerer meg. Men dette ser iallfall bra ut! Så får vi se om jeg greier å slanke meg mer ved hjelp av slankedagboka...
    Nathalie · for 24 år siden
  • Jøss så bra sider!!!:-))Jeg trenger drahjelp for å bli kvitt noen kilo!
    Bezzie · for 24 år siden
  • Hm..kommer ikke inn på siden min jeg!
    Hilser til alle sammen i sommervarmen!
    Trude · for 24 år siden
  • Hei!!!
    Jeg har nettopp blitt tipset om denne siden,det virker som en bra side.
    Nå får vi bare vente å se om jeg klarer å være så flink som jeg har planer om.
    aztika · for 24 år siden
  • For oss store damer, så har vi til nå måtte betale dyrt for passelige klær i spesialbuttikkene, men nå har LINDEX startet med store størrelser, tror i alle fall til str. 56. Og det til normale priser!!!
    Sussi · for 24 år siden
  • Hei! Hvor er det blitt av diskusjonsforumet? De som vil snakke slanking med meg, kan jo "logge" seg inn på meg på slankedagboka? :) Klem fra meg
    BiBitch · for 24 år siden
  • Kjempebra initiativ! Kom "nettopp inn" og har ikke prøvd ut så mye her enda, men jeg savner et slags diskusjonsforum?

    Håper virkelig jeg klarer det like bra som mange andre her, har nesten 30 kilo å bli kvitt. :)
    Fuzzy76 · for 24 år siden
  • koselige folk på chatten !! takk for god informasjon....
    jonblund · for 24 år siden
  • heisann:) jeg skal begynne på cambridge kuren på mandag. er det noen som har erfaring med den som de vil dele med meg, eller som går/skal gå på den? i så fall mail meg på: iset@online.no
    jeg kommer til å bruke slankedagboken min som støtte og, da dette er den beste plassen for akkurat dette:)
    iset · for 24 år siden
  • hei! har nettopp meldt meg inn i slankedagboka. Er det noen som kanskje ligner mitt "kaliber" som vil at vi skal dra lasset i lag (slanke oss sammen)...
    supersiri · for 24 år siden
  • Jippiiiiiii Endelig har jeg klart å komme ned til det jeg ville. 39 kilo mindre og det føles TOPP!!!
    Lizzy · for 24 år siden
  • hei alle sammen!!!!!så mye lettere det er å slanke
    seg når man er "mange i lag om det"
    hp · for 24 år siden
  • For alle dere som har prøvd alt uten å gå ned; GI-kostholdet kan anbefales. Jeg har prøvd mange kurer, men spiser nå tre ganger så mye kalorier som jeg pleier og går ned i vekt! Magen til han jeg bor sammen med begynner å bli mye mindre, etter bare to uker. Veldig bra å slanke seg på god mat, ikke pulver.
    Marit · for 24 år siden
  • Fint med en side for oss som slanker seg:-)
    Maritha:-) · for 24 år siden
  • Hyggelig nytt idag.....
    Jeg er veldig glad for at siden fortsetter og at den fortsatt skal være gratis. Jeg forstår veldig godt at siden er hjertebarnet deres!
    Tusen takk!!
    Sussi · for 24 år siden
  • Tusen takk, dette var gode nyheter.
    Lille Trille · for 24 år siden
  • Jeg er kanskje den eneste som ikke er fornøyd med at tjenesten vil komme til å koste noe. Haar en eller annen formening om at netttjenester skal være gratis. Så jeg kommer nok til å bli borte fra siden 30.04.02.
    Men takker for den tiden som jeg har hatt her inne.
    Sussi · for 24 år siden
  • HURRA!!! slankere.com fortsetter!!! Se hovedsiden :-)
    Klem fra Vendy
    Vendy · for 24 år siden
  • Please! Fortsett slankere.com!
    Vi betaler gjerne for det!!!Jeg vil IKKE over til noen andre sider.
    MollyM · for 24 år siden
  • Veldig trist å høre at sidene er planlagt nedlagt.
    Siden er jo til så god hjelp i kampen mot kiloene at den burde fått offentlig støtte...
    Har en følelse av at det liksom ikke blir helt det samme et annet sted. Samtidig er det jo trist å legge ned noe det er brukt så mye tid og krefter på å etablere. Håper det finnes en løsning. Selv om jeg tror mange her er villig til å betale for å bruke slankedagboka, tror jeg kanskje det kan bli vanskelig å gjennomføre, spesielt når slankenett kommer med en konkurrerende tjeneste. Men noen av brukerne kan kanskje hjelpe til med å finne sponsorer???
    Kan ikke sjønne at f.eks. NOKA ikke har interesse av å annonsere her. Snakk om å treffe målgruppen.
    Niki · for 24 år siden
  • Slankenett åpner slankedagbøker sannsynligvis før 30 april så da kan vi jo flytte over der hvis ikke disse sidene kan reddes.. (Mail fra slankenett i dagboken min) Jeg har også blitt glad i og avhengig av dagboken min allerede, og føler at jeg har blitt litt kjent med noen av dere andre. Snufs!
    Klem, Vendy
    Vendy · for 24 år siden
  • Neeeei!
    Nå ble jeg lei meg, dette er jo det stedet som har hjulpet meg og så mange andre ned i vekt.
    Er det virkelig ikke noe som kan gjøres?
    Årsavgift? Jeg betaler gjerne en avgift for å være her. Men vær så snill, få siden til å rulle videre, vi trenger den.
    Om ikke, skal vi gi hverandre mail-adressene våre, og møtes f.eks på en chatteside? Jeg trenger dere!
    fett nok. · for 24 år siden
  • Trist at siden skal legges ned...:-(
    Vet at de skal starte slankedagbok på slankenett.no ,
    Den kommer om ca en uke...Kansje vi kan "flytte" dit???
    Saule · for 24 år siden
  • For en trist nyhet! Jeg ble helt "satt ut" da jeg leste dette. Jeg er totalt avhengig av denne siden for å lykkes. Som flere andre skriver så vil jeg gjerne betale en slags innmeldingsavgift eller et eller annet for at denne siden fortsatt skal kunne drives. Jeg trenger denne siden og mine medslankere! Snufs :-(
    Afrodite · for 24 år siden
  • Sorg og ulykke! Denne siden har vært den beste siden som har blitt laget på internett!! Er det ingen ting vi kan gjøre for å redde den?? HVA SOM HELST!!
    Pernilla · for 24 år siden
  • For en ulykke!!! Jeg er ganske ny her, men har oppdaget hvilket utrolig nettverk denne siden skaper mellom mennesker med vektproblemer. Det må da finnes en løsning for netteierne. Kan de ikke gi bort sidene til noen andre som har interesser innenfor slanking.Sidene har jo vært uavhengige, men for meg hadde det ikke spilt noen rolle om det var mer reklame her eller drevet av et større firma som markedsfører slankeprodukter. Til slutt vil jeg få takke initiativtakerne til denne siden for et unikt sted hvor slankerne kan møtes og utveksle erfaring. Kanskje staten burde overta siden fedme er et stort helseproblem som vil komme å koste skattebetalerne mange penger. Problemet med økt vekt er et generelt samfunnsproblem som helsevesenet er veldig interessert i å gjøre noe med. Hva er vel mer effektivt at folk gjennomfører vektreduksjon på eget initiativ og kan søke motivasjon blandt likestilte. Nei dette må finne sin løsning.
    Eterna · for 24 år siden
  • Da jeg logget meg på idag, så jeg den triste nyheten - slankedagboka legges ned!!
    Disse sidene har vært og er fremdeles alfa omega for min vektnedgang (tror jeg snakker for mange andre også), og det er forferdelig trist at det nå snart er over..
    Jeg skulle ønske det var noe vi brukere kunne gjøre - er det ingen mulighet for å redde dagboka? Nå vet ikke jeg hvor store beløp dette er snakk om, men hadde det vært noe hjelp i at vi brukere betalte en slags "medlemsavgift"?? Jeg er iallefall villig til det, og tror det er mange andre som er enige med meg..
    Håper, håper, håper det løser seg - kommer til å savne dette stedet og alle de nye "vennene" jeg har fått her inne.
    Vil samtidig takke for et fantastisk initiativ fra dere som fikk ideen til sidene - dere har gjort en kjempejobb!! ;-))
    Bonita · for 24 år siden
  • Det har i hvertfall vært utrolig motiverendes og være på slanker.com jeg håper det er noe som kan gjøres for og redde siden!!!For jeg har klart utrolig mye takket være dise sidene!Når jeg ikke hadde tilgang til internett så gikk jeg opp for da fikk jeg ikke være her,så jeg håper på at det blir en LØSNING.
    Fabienne · for 24 år siden
  • Dette var virkelig triste nyheter. Er det noe vi brukere kan gjøre for å redde dag-boken??
    Litago · for 24 år siden
  • Ånei.. Håper ikke dette nettstedet nedlegges. Jeg er villig til å betale for dagbok-tjenesten også!
    Vendy · for 24 år siden
  • Skrekk og gru.....
    Nettstedet skal nedlegges. Hvorfor???? Er det ingen som vil overta dette fantastiske tiltaket???
    Dere som driver stedet, burde dere vurdere å overlate stedet til noen som vil og kan fortsette siden.....
    Håper det kommer noe mer opplysninger om hvorfor og om siden har noe liv laga????
    Sussi · for 24 år siden
  • Dette er jo krise. Slankere.com skal legges ned, og med den trolig min slankekur. Klarer ikke å motivere meg uten. Hva skal vi gjøre? Hvordan er stemningen for å betale for tjenesten, og er dette mulig? Siden er jo bedre enn alle slankekurs, så hvorfor ikke betale for dette?
    Lille Trille · for 24 år siden
  • Lurer bare på det samme som Trude, finnes LO GO sjokoladen ? Jeg har trålet butikkene etter denne sjokoladen, uten å lykkes...
    Ella · for 24 år siden
  • Vet noen om det eksisterer LO GO sjokolade lenger??
    Trude · for 24 år siden
  • Ja, jeg vil bli med på den konkurransen!!! Hadde vært greit med litt ekstr motivasjon.
    sommer · for 24 år siden
  • Er det noen som vil starte en konkurranse for de over 70 kilo slik som pernilla har gjort for de over 80? Elles ville det vært kjempe fint med et diskusjonsforum.
    Eterna · for 24 år siden
  • Veldig godt forslag fra Sussi. Savner et diskusjonsforum.
    Niki · for 24 år siden
  • Jeg får ikke lagt til ny dag i slankedagboka!!! Hjelp
    Sommer · for 24 år siden
  • Skulle gjerne hatt et diskusjonsforum her.....
    Håper det kan bli en råd med det.
    Sussi · for 24 år siden
  • Chatten, er det noen som bruker den noen gang???
    Kanskje vi burde få faste klokkeslett - tipper det er best for de fleste herinne åchatte etter ungene er i seng????
    Og det må vel være etter ni, kanskje halv ti er tid for chat????
    Sussi · for 24 år siden
  • Hei alle sammen!
    Ønsker dere alle en riktig god påske!
    fett nok. · for 24 år siden
  • God påske, alle sammen, og takk for de hyggelige kommentarene i dagboka mi!
    Ragnhild · for 24 år siden
  • Jeg er så glad at denne nettsiden finnes...
    Jeanette · for 24 år siden
  • Pleier det alldri være noe folk på chaten her inne?
    MTE · for 24 år siden
  • Hvor finner jeg oppskrift til Grapefrukt-kuren?

    Vil gjerne prøve den!
    Marit · for 24 år siden
  • Kan ikke noen skrive noen kommentarer i dagboka mi? Det er så koselig... :)
    Sleepy · for 24 år siden
  • Tusen takk for et flott sted! Og til alle dere der ute som støtter både meg og andre. Det er flott å se så mye opptimisme og goodwill samlet på et sted!
    (Og sorry, Maria. Ikke fler kommentarer til deg...)
    Millie · for 24 år siden
  • hei hei!!
    skulle bare si at jeg savner kommentarer i dagboka mi
    :(
    Det er så fryktelig hyggelig å komme inn å se at noen har skrevet en liten kommentar:)
    takk til de som allerede har gjort det da.
    klemz fra Maria
    :(Maria:( · for 24 år siden
  • Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en digitalvekt? Og hvor masse koster det??
    Sleepy · for 24 år siden
  • Noen som vil slanke seg "sammen" med meg??
    Som har noenlunde samme vekt/høyde og alder?
    Jeg er 167 cm/83,5 kg ... 20 år..
    Sleepy · for 24 år siden
  • Tusen takk for at disse sidene finnes!!!!
    Alpha · for 24 år siden
  • Takk for et flott nettsted! Dette hjelper sååå mange ukjente mennesker! Tenk på hvor mye bra "karma" dere får tilbake! Smile and the whole world smiles back at YOU!

    Ha en deilig søndag til alle dere!
    Bunny · for 24 år siden
  • MELDING TIL ALLE SLANKERE SOM LIKER IS!!!!!!!

    Lollipopp isen i bøtter inneholder kun 0,3% fett, og har 120 kcal pr. 100 gram. Det vil si, at i en porsjon er det like mye kalorier som i en nutrilett bar!!!!

    (bare et lite tips til de som er like gotte syke som meg.... )
    Ankh Suh Namun · for 24 år siden
  • Hei!
    Tusen takk for noen endelig har skjønt det, og at noen tar oss på alvor. Hyggelig å lese at noen får det til, dette gir andre inspirasjon til å stå på.
    god og rund · for 24 år siden
  • Hei.
    Jeg leste i Dagbladet om disse sidene og jeg er enig.
    De virker veldig bra og seriøse!
    Endelig en slankeside uten at det skal selges masse dritt...
    Hansa · for 24 år siden
  • 1000 takk til dere som lager disse sidene!!!
    Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem!!!!!
    Takknemlig! · for 24 år siden
  • ET SUNT OG VARIERT KOSTHOLD INKLUDERT REGELMESSIGE SPISETIDER SAMMEN MED JEVNLIG MOSJON TIL DU BLIR SVETT I TRØYA,ER DET SOM HJELPER NÅR DU SLANKER DEG,MEN OGSÅ DA DU SKAL HOLDE VEKTEN!!!!
    DETTE HJELPER!!!
    SPREK OG SUNN · for 24 år siden
  • Heisan.
    dette ser ut og være den siden jeg har letet etter m.v.h. anita
    anita · for 24 år siden
  • Hei alle sammen!
    Vet dette er en gjestebok, men jeg bruker den litt siden det ikke er så mange andre som gjør det nå.
    Vil bare si hadet til dere for en stund.
    Hvorfor? Les dagboka mi i dag så finner dere det ut.
    STÅ PÅ! Dette får vi til, snart har vi nådd 1 tonn borte. tenk det 1 TONN!!!!! Klem fra Rita
    Fett nok. · for 24 år siden
  • har prøvd igje i dag også...men det samme skjer igjen
    abra · for 24 år siden
  • ABRA: Hadde det samm problemet før helgen, men gikk over av seg selv, jeg vet ikke hva det kom av. Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men sorry!
    Håper det går over slik at du kommer inn igjen snart.
    Fett nok. · for 24 år siden
  • Jeg klarer ikke å få lastet opp ny dato. Jeg skriver og alt ser bra ut, men når jeg trykker "legg til ny dato" får jeg opp melding om "error" Er det andre som sliter med samme problemet??
    abra · for 24 år siden
  • Hei alle gutter og jenter!
    Vi har tatt av snart 800 kg til sammen. Er ikke det bra kanskje? Ikke for at jeg står for så mange av dem, men det er utrolig hva denne siden gjør.
    Stå på alle sammen, vi klarer mer;o)
    Fett nok. · for 24 år siden
  • LARA: ta 3 kromtabletter hver morgen. garanterer at det hjelper:)
    iset · for 24 år siden
  • Endlig en seriøs side for oss som trenger å slanke oss,uten at man skal være nødt til å kjøpe,kjøpe kjøpe slankemidler.Kjempefkott.Dette var bra!!
    Bigga · for 24 år siden
  • Hei. Jeg er 27 år, har to barn. Føler at jeg spiser altfor mye søtsaker. Suget kommer spesiellt på kvelden når barna har lagt seg. Noen råd? Er lite flink til å spise frukt og grønnsaker. Hvordan kommer jeg inn på rett spor? Er det sant at banan er fetende? Takker for svar.
    Lara · for 24 år siden
  • Hei!!
    Har store problemer med å komme inn her, har nå brukt 20 min. Det er noe feil på server, men til vi sees igjen ønsker jeg alle her inne lykke til videre. Jeg skal gjøre mitt beste for å nå målet mitt.
    Jeg er i alle fall tilbake så fort det lar seg gjøre, om det er i morgen, neste uke eller neste mnd vet jeg ikke.

    Lykke til!!

    Til den som måtte lese dette vær snill og hils!

    Hilsen fra fett nok
    Fett nok. · for 24 år siden
  • hmm ikke mange som skriver inn her i gjesteboken:(
    Iset · for 24 år siden
  • amina: det lurer faktisk jeg også på. jeg leste om et par her som satt en time til dagen, så jeg tenkte jeg skulle prøve, da vi har helt ny ergometersykkel i stua (eller skal jeg si "klesstativ" hehe. men etter et kvarter måtte jeg gi opp, og jeg har faktisk ikke dårlig kondis. men jeg er sikkert svak i benmusklene. jaja får prøve annen trening. kickboksing er jeg veldig glad i (på sats).
    Iset · for 24 år siden
  • Hei!
    Så flott denne siden er! Men, et spørsmål; hvordan orker så mange å sykle så lenge på ergometersykkel? Noen sykler en time i slengen! Jeg klarer bare et kvarter, jeg. Hvor tung motstand bruker dere som gjør det?
    amina · for 24 år siden
  • heiii alle. jeg har funnet det mest fantastiske brødet noengang. hvis dere leste hjemmet nå nylig, stod det en oppskrift på et rugbrød som skulle virke slankende. jeg spiste den første skiven akkurat nå, og det smakte himmelsk. beste jeg har smakt. nå skal det bli brødspising fremover hehe. kake ut-brød inn:)
    Iset · for 24 år siden
  • Var det meg du svarte? Snakket sikkert bare tull jeg da. Jeg tenkter ikke på fettsuging, bare oppstramming. Magen er ikke så stor den, men det er blitt helt fryktelig slapp etter de tre svangerskapene med 4,5 kilos unger. Tenkte å stramme opp bare. Hvis det ikke er meg du svarer, leker jeg struts og dytter hodet i sanden :)
    monsen · for 24 år siden
  • mener å ha lest at du ikke skal være for overvektig for å ta fettsuging, da det er fare for blodpropp eller noe sånt? tror det er mest slike ting som ridebukselår og ting man rett og slett ikke klarer å få bortt med vanlig slanking. men du kan jo sjekke det opp. spør legen din, eller se om du finner noe på internett. jeg finner masse rart bare ved å "leke" meg, det var rett og slett slik jeg fant denne siden, bare lette. hadde ikke noe å gjøre på hehe.
    hilsen Iset.
    Iset · for 24 år siden
  • Bukplastikk. Leste her inne om en opperasjon for å stramme opp magen. Har selv født tre barn, og det er lenge siden det ble bestemt at denne kroppen ikke skal i noen bikini. Men - nå fikk monsen blod på tann ja.. Det jeg lurer på er om noen vet hvor ille det skal være, før man får dekket noe av utgiftene? Regner med at det skal mye til, men det er jo lov å prøve seg.
    monsen · for 24 år siden
  • marie: hehe morsomt spørsmål, om det er noen her som har overvekt, eller har tenkt å slanke seg. vet du hvilken side du er på? hehehe
    hilsen Iset.
    Iset · for 24 år siden
  • Hei fokens;)
    Om det er noen her som har problemer med overvekt,,eller har har tenkt å slanke seg.
    Det beste råd..tren jevnt og spis jevnt,,hold deg borte fra fet mat ,,gotteri og brus men ikke sult deg,,det hjelper ikke(egen erfaring)
    Marie · for 24 år siden
  • Kjempe flott side! Endelig en for oss som slanker oss, ikke bare en side med reklame for piller og pulver som ikke virker! HURRA!!!

    A.
    Ankh Suh Namun · for 24 år siden
  • monsen: heisann og velkommen til verdens beste slankeside:)jeg, og mange andre, har funnet ut at for å beholde vekten, og samtidig kose seg, må man trene. trening er den eneste måten hvis du vil slippe å være på slankekur resten av livet. 30 min til 1 time 3 ganger i uken er nok.
    når man slanker seg raskt,med grapefrukt, pulver osv, mister man muskelmasse, og da synker forbrenningen, slik at man etterpå ikke kan spise nesten noe uten å gå opp i vekt etterpå. spis sunt og tren, så går kroppen selv ned til sin trivselsvekt, stopper den skal du ikke slanke deg mer. da kan det være farlig.
    lykke til:)
    Iset · for 24 år siden
  • er helt nye her, og lurer på en ting. Selv om jeg ikke lider av overvekt, trives jeg overhodet ikke med den kroppen jeg har nå. Jeg skal ned ti kilo og begynte på grapefruktkuren. Virker som om jeg går ned ti, men har nå fått høre at jeg garantert går det opp igjen, pluss litt til. Tenkte å begynne på Grete Roede, siden et stabiliseringskurs. Er det bare vann og muskelmasse som er borte fra kroppen min? Hvis jeg er veldig flink - kan det hende jeg får beholde vekten? Blir så deppa av alt det kroppsstyret at jeg bare vil grine. Møkk! utrolig inspirerende sider, og så mange flinke mennesker - helt utrolig å se viljestyrke og motivasjon på et så høyt plan. Lykke til alle som en!
    monsen · for 24 år siden
  • har noen tips om hva jeg kan spise når jeg føler jeg holder på å sprekke, eller har lyst å kose meg>? noe som ikke er så fetende? feks popcorn, eller en confecta? sånne ting.
    Iset · for 24 år siden
  • Dere er flinke alle sammen syntes jeg! Stå på, dette klarer dere=)
    Kommoden · for 24 år siden
  • til anorektikeren: jeg vet at det er et helvete. min mor har vært gjennom både anoreksi og bulimi i over 7 år, og jeg har hatt tvangsspising i 4 år nå. men jeg er ikke fornøyd med vekten, jeg har faktisk fedme (bmi på 31), men det skal av. jeg skal ta det sakte, men sikkert. 1/2 kg i uken ca. med trenign og sunn kost. da er det ikke fare:) godt nyttår.
    Iset · for 24 år siden
  • det er jo helt syke proser de opererer med innen fettsuging. jaja. jeg er så optimistisk nå. skal klare det utrolige - gå ned i vekt:) jeg er jo i min beste ungdomstid (22 år).
    iset · for 24 år siden
  • Glemte en ting... dette er en kjempefin side! Jeg er "ny" her, men får masse inspirasjon her inne! TAKK!!!
    Vimsa · for 24 år siden
  • Hei til Anorektikeren... det viktigste er jo at man trives med kroppen sin, uansett om man er tynn eller tykk, ikke sant? Her inne virker det som det er voksne og oppegående mennesker som slanker seg sunt... Lykke til til Anorektikeren og alle dere andre! GODT NYTTÅR...
    Vimsa · for 24 år siden
  • Godt nytt slanke-år til oss alle! Fra nyttår skal jeg nemlig være kjempeflink!!!
    Sneila · for 24 år siden
  • Til Astrid. Susanne betalte ca 35000 for sitt inngrep og hun gjorde det på Nobel klinikken, men selv har jeg bestilt tid på Volvat og skal ut med 24000 for full bukplastikk. Men et sted mellom 20000 og 40000 er e prisene jeg har fått oppgitt ved henvendelse til ulike klinikker.
    Huldra · for 24 år siden
  • Dette må da være de beste sidene på nettet som er seriøse,og som virkelig kan være til hjelp for oos som vil kvitte oss med overflødig fett!Har selv BMI på 32,og syns det er forferdelig tungt å drasse på alle overflødige kiloene.Jeg er imponert over mange som skriver dagbøker her.Dessuten virker oppbackingen til hverandre endeløs...:-))
    Moi · for 24 år siden
  • Ikee slank dere! Vær fornøyd sånn som dere er. Anoreksi er et helvete. Jeg er 15 år. 176cm høy og veier 47kg. Veide for et år siden 38. d r jævli!!!!
    Anorektikeren · for 24 år siden
  • hei! jeg vil bare si til dere som har dagbøker her (spesielt Jenta*s*!): jeg er så utrolig imponert over deres humør... i det hele tatt deres pågangsmot! vær stolt av dere!! :)

    *klemmer fra Mi@*
    Mi@ · for 24 år siden
  • Vi har hatt noen problemer med innlegg som har havnet på feil dato i gjesteboken, men dette skal nå være fikset.
    Webmaster · for 24 år siden
  • Jeg er blitt så overvektig at jeg fortviler!!!

    Det vanskeligste med en ny slankekur er å komme igang.Kanskje jeg kan finne litt inspirasjon her hos dere.Det er ihvertfall de beste sidene jeg har funnet på internett som omhandler slanking!
    Bolla · for 24 år siden
  • har akkurat lest om Susannes fettsuging på disse sidene. om Susanne lester dette, eller noen andre har peiling, kan de kanskje svare meg på hvor mye en slik operasjon koster=! Astrid
    fettsuging · for 24 år siden
  • Dette er ikke enkelt! For to år siden stumpet jeg røyken og siden da har vekta bare gått oppover. Spiser ikke så forferdlig mer enn før. Er det noe som har et godt råd?
    kaja · for 24 år siden
  • en spennende side!!!!
    liv irene · for 24 år siden
  • Takk for at jeg snubla over denne siden på SOL. Kanskje er dette redningen. En støtte fra anonyme venner, der råd, erfaringer og oppmuntringer utveksles. Flotte greier! Jeg har stor tro på denne siden, og kommer til å skrive dagbok hver eneste dag, så sant jeg har tid....

    Stå på alle sammen! Vi skal kalre det "umulige"!
    Villemo · for 24 år siden
  • Fine sider dette her! Men jeg skulle gjerne kommet i kontakt med Susanne som gjennomgikk en bukplastikk da jeg selv vurderer å gjøre det samme.Er det noen som har en e-mail adresse på henne?
    huldra · for 24 år siden
  • Tusen takk!!:-)Verdens flotteste sider for oss med overvektsproblemer.Og vi er mange!!!
    Anja · for 24 år siden
  • Det er akkurat dette som skal til for oss med spise/vekt problemer. Et sted man kan skrive ned det man tenker og føler, et sted man kan dele alt med andre...og få tilbakemelding på det. Får ikke rost dette nok!
    Lara · for 24 år siden
  • Har stor tro på dette! Nåer jeg i gang ,med min egen og deres hjelp. Skal ned 10-15 kilo, over tid. trenger all hjelp og oppmuntring man kan få....
    Helga · for 24 år siden
  • Hei alle sammen. Jeg har slanket meg nå i 3 uker, og har fått masse inspirasjon fra dagbøkene!!! Det er blitt til at jeg hver dag må inn og lese de siste innleggene når jeg kommer på jobb (har ikke internett hjemme). Skal kjøpe meg vekt i nærmeste fremtid, og gleder meg til å registrere meg! Stå på alle sammen, dere er bare kjempeflinke!!!! :-)))
    Kristin · for 24 år siden
  • Synes dette nettstedet er et av de mest nyttige jeg har sett på lenge. Registrerte meg med en gang. Startet slanking 1.10.01 og trenger et sted der jeg kan føle tilhørighet med "likesinnede". Glad jeg fant denne siden....
    Lokomotiv · for 24 år siden
  • Tenker seriøst på å slanke meg.HAr gått opp 10 kg på p piller og føler meg ikke lenger attraktiv.Skla dessuten gifte meg om et år og vil gjerne nå min idealvekt, ca 10 kg mindre i god tid til det. Takk for hjelpen og keep up the good work.
    heidi · for 24 år siden
  • Hei alle sammen.

    Vurderer sterkt å være med i "gjengen", for dette virker ganske spennende og motiverende.

    Stå på alle sammen.

    Klem fra Sola
    Sola · for 24 år siden
  • Hei, prøver nå disse sidene for å få tips og hjelp av andre.

    Selv går jeg nå på Norgeskuren og har gått ned 4,5kg på 7.dager. Føler ikke sult og spiser 4.ganger for dag. Håper det går bra.
    torild · for 24 år siden
  • Hei alle sammen.

    Jo må si jeg er imponert meget fin side til de som har laget og holder den oppe.

    Kom inn her først i kveld hoselige mennesker her inne. I motsettning til mange andre chattesider.

    Nå skal jeg forske litt mere på siden. La oss alle dele erfaringer om slanking.

    Til Catilina, ja jeg har prøvd kambridgekuren, jeg spurte legen min hva han sa om den. Han var ganske possitiv til den, men sa at det var kun og anbefale til de som skal litt ned i vekt.

    For meg må jeg begynne på helt noe anne.

    Send meg tipps om hvordan jeg burde gå ned i vekt til roy.annka@c2i.net



    Hilsen Roy
    Roy · for 24 år siden
  • HEI.er en jente på 20. I dag begynte jeg på cambridgekuren, med mye proteiner i.dette for at man ikke skal miste muskelmasse.noen som har gådd på denne? er den bra...har flere venner som har gådd på den.de er meget fornøyde etter ent kur!! takk
    CATILINA · for 24 år siden
  • nå føler jeg meg motivert for å starte opp igjen seriøst med slnking..håper å bli kjent med noen va der eher inne...og at vi sammen kan motivere og hjelpe hverandre!

    Klem fra becky
    Becky · for 24 år siden
  • Hey!=) Dette virker som en TOPP side for meg som har prøvd å slanke meg i flere år nå!Håper virkelig at det går,og at dere andre følger med meg og gir meg noen gode råd?=)

    -Klem fra Missy-
    Missy · for 24 år siden
  • Denne måten å slanke seg på har jeg aldri hørt om, deet blir spennende å se hva som blir resultatet......
    marihøna · for 24 år siden
  • Dette er en kjempefin internett-side!!!!
    *SunShine* · for 24 år siden
  • Hei! Så fint å kunne dele "formen" med så mange! Jeg er ikke overvektig, men ønsker å erstatte det fettet jeg har med muskler! Er ny her og håper på noen råd fra noen! :-)
    Bouncy · for 24 år siden
  • Jeg har gått ned ca 8 kg i løpet av de siste 4 månedene,og disse sidene har vært med å inspirere meg.

    Tusen takk!:-)
    Ane · for 24 år siden
  • jeg har regisrert meg på slankedagboka,men får ikke lagt til innlegg!!Hva gjør jeg galt???Jeg håper å kunne gå ned noen kilo og da hadde det vært fint å ha den dagboka her!!HJELP MEG!
    monki · for 24 år siden
  • heisann..uten denne slankedagboken hadde jeg aldri klart å gå ned i vekt. jeg har funnet så mye motivasjon og støtte her. dette er garantert den beste nettsiden some r laget for slankere. tusen takk!!
    susanne · for 24 år siden
  • Hei, jeg er en jente på 20 som er lubben, men er stolt av kroppen min slik den er.

    Store rumper og hengemager er like sexy som flate rumper og mager.

    Er vi ikke i faresonen for å bli syke når vi er overvektige trenger vi ikke å slanke oss, dette mener jeg!!!!

    Vær glad i deg selv og kroppen din slik den er, den er perfekt!!!!

    Klem fra meg :-)
    Linda · for 25 år siden
  • Dette er så bra sider. Takk!
    Mille · for 25 år siden
  • Et spørsmål til rette ansvarlige.



    ser at dere sletter dagbøker som det ikke er skrevet i på en uke, men hva med ferietid, det kan jo godt være at vi er borte på reise ett par uker, men fortsatt ønsker og skrive dagbok når vi kommer hjem. Kan dere svare meg, så sllipper jeg å måtte begynne på nytt etter ferien.
    alfa · for 25 år siden
  • Her skal jeg nok finne inspirasjon :)
    Den evige slank · for 25 år siden
  • Jeg prøver og skrive i slankdagboken,men innleggene kommer ikke me?Hva gjør jeg feil??

    Disse sidene virker veldig ntyttige så hjelp meg.HVORDAN BRUKE SIDENE
    på slakeren · for 25 år siden
  • Håper dette hjelper meg til å gå ned i vekt...
    Gulli · for 25 år siden
  • Interessante sider. Prøver sjøl å gå ned i vekt, og har tatt av 4 kg de siste 3 ukene. Har prøvd et produkt som heter weightblocker. spiser det samme som før.
    Anders · for 25 år siden
  • Endelig!!!!Nå har jeg funnet sidene for meg!!Prøver å slanke meg,og satser for fullt hver mandag,men spreker hver lørdag/søndag.Her kan jeg kanskje finne motivasjonen til å ikke sprekke...?Fine sider:)
    Bente · for 25 år siden
  • Hei. Håper dette er det som skal til for å klare å kvitte seg med alle kiloene som har sneket seg innpå meg. Fine sider.
    cun · for 25 år siden
  • hei!!! jg ville bare ønske alle sammen lykke til, vi skal klare det! ...
    karianne · for 25 år siden
  • Her virker det som om det er mest folk som har prøvd og forstått at eneste måte å få riktig vekt på er gjennom mosjon og kosthold. Kanskje dette blir "redningen" for meg.
    Førkja · for 25 år siden
  • Jøss så fine sider!
    Snoopy · for 25 år siden
  • Har akkurat blitt med her,ordentlig fine sider er det:)Håper å nå målet mitt sammen med dere !
    Heidi · for 25 år siden
  • Hei vil bare si at dette er topp sider jeg hadde aldri klart meg uten de:)

    Kjempeflott at de er til:)
    Ronja · for 25 år siden
  • denne sida er bare super!

    tror jeg virkelig vil finne motivasjon her!
    kitt · for 25 år siden
  • den dumme testen virker ikke selv om browseren min støtter java !! for noe dritt............
    ***** · for 25 år siden
  • Kanskje jeg finner inspirasjon her. Trenger å gå ned noen kilo før våren. Kjempefine sider!:-))
    Sissi · for 25 år siden
  • Dette er virkelig motiverende for oss som leter etter

    seriøse råd og tips i kampen mot kiloene. Kjekt å lese

    dagbøker for å se hvordan andre griper det an.

    Takk for sidene!
    KROPPEN · for 25 år siden
  • Må bare hive meg på bølgen av ros.Dette er god motivasjon for oss skal ned noen kilo. Det er vanvittig mange hyggelige mennesker her også. kanskje det er sant. At (vi) tjukke er blide og hyggelige mennesker. Takk for sidene. Dere gjør en glimrende jobb.
    jojo · for 25 år siden
  • Kjempefine sider. Man blir motivert av å lese andres historier. Merker at en er i samme båt. Sammen skal vi motivere hverandre å nå våre mål. Lykke til alle sammen
    Josefine · for 25 år siden
  • Jeg har brukt litt tid på å bli kjent med disse sidene den siste uka, og må si jeg er svært positiv til konseptet. Har nå laget slankedagbok og håper dette setter fart i motivasjonen min. Det virker som det er en god tone mellom brukerene her.
    Ninni · for 25 år siden
  • Dette er første gang jeg er inne på disse sidene og de virker kjempepositive. Tror nesten jeg skal bli en bruker jeg også
    JUDIT · for 25 år siden
  • Nå har jeg vært flittig bruker av disse sidene ganske lenge (snart 6 mnd) og de blir bare bedre og bedre!!

    Kjempebra at vi nå kan legge inn kommentarer i hverandres dagbøker. Og så mange dagbøker som det har blitt :-) Takk for disse fine sidene . De gir meg virkelig motivasjon videre.
    Irene · for 25 år siden
  • Dette er flotte sider. Tusen takk, de har allerede hjulpet meg godt på vei:) Chatten er koselig og dagboken er alle tiders!
    mi · for 25 år siden
  • Bra sider.

    Keep up the good work!:)


    Knut · for 25 år siden
  • Her var det mye ros, og jeg sier meg helt enig. Disse sidene er geniale! Jeg anbefaler alle som vil gå ned i vekt å lage seg sin egen slankedagbok. Det er det mer hjelp i enn man skulle tro. Lykke til alle slankere! :-)

    klem fra Victoria
    Victoria · for 25 år siden
  • kjempefine sider.bra man fikk luka ut de med undervekt.det beviser jo at siden er veldig seriøs
    trille · for 25 år siden
  • Bra!Særlig dagbøkene.
    Pia K. · for 25 år siden
  • Meeeget bra!:-)

    Utmerkede sider for meg som sliiiter med vekta!

    Har endelig fått ut finger`n. Skal ned 10-15 kg før sommeren!Dagbøkene gir både inspirasjon og motivasjon.
    Jurg · for 25 år siden
  • Kjempefine sider!!!Beste slankesidene på nettet!

    De er allerede lagt øverst på "favoritt-lista".



    Jeg sliter med mange overflødige kilo og særlig etter all julematen.Nå skal noe gjøres for jeg akter ikke å drasse på dette fettet lenger.
    Anka · for 25 år siden
  • Huff, nå er jeg feit.....

    Jeg veier 60 kg!!!!!!!!!! hva skal jeg gjøre????
    Eivind Bjørange · for 25 år siden
  • Mitt nyttårsforsett i år skal bli å trene mer og samtidig slanke meg minst 10 kg fram til sommeren.

    Jeg skal bli flinkere til å spise riktig kost og

    trene mer!!Juleribba har satt seg godt fast rundt maven,og det liker jeg ikke!!
    Storspiser`n · for 25 år siden
  • Kanskje disse sidene kan gi meg den inspirasjonen jeg trenger for å begynne å like meg selv igjen....
    Hatemybody · for 25 år siden
  • dette er den beste siden ever !!!!!!!
    stina · for 25 år siden
  • Takk for fine sider som kan være til hjelp for en overvektig *bolle-kropp* til å kunne klare å slanke seg.Spesielt dagbøkene syns jeg er en fin oppmuntring til å komme igang.Spennende å følge med på hvordan andre går nedd i vekt.
    Feita :-( · for 25 år siden
  • Takk for desse faaaantastiske sidene. Etter at min datter sendte meg desse sidene, har eg vert inne her omtrent hver dag. Diskusjonstemasidene og slankedagboken er helt herlig. Etter eg ble kjent med desse sidene har eg tapt 7,4kg. FANTASTISK!!! Tusen takk til dere som lager og redigerer her. :-))
    Bitten · for 25 år siden
  • Hei, takk for disse sidene.

    Jeg er ei jente som bærer på 20kg for mye, og det er ikke noe gøy for ei jente på 20år. Jeg skal gå ned 20kg før juni, så jeg trenger ei venninde å skrive med, for det er enklere å ikke sprekke når man er fler. Skriv meg på: carina80@online.no

    Stor klem Carina.

    Ps. Disse sidene gir meg større motivasjon, og det er "fint" å se at jeg ikke er alene om dette her..
    Carina · for 25 år siden
  • hei hei dere slanker dere også jeg sliter mye for vekta og så er det vanskelig og trene nok
    herbert · for 25 år siden
  • En liten hilsen fra meg:

    Dette er bra sider som virker seriøse.
    June · for 25 år siden
  • Jeg skal nå begynne å bruke dere hver dag i min kamp for overflødige kilo!!!! Takk skal dere ha for flott initiativ!!!

    Kåre!
    Kåre · for 25 år siden
  • Kjempebra sider for oss som er opptatt av dette temaet!
    Bullet · for 25 år siden
  • Hei

    fant en fin reportasje om slanking og julebord på www.start.no/helse
    Blubba · for 25 år siden
  • Hei! Fine sider dere har!

    Hilsen Isse
    Isse · for 25 år siden
  • Endelig så har jeg funnet et opplegg som gjør at jeg går ned i vekt.Har begynt på kurs i LIBRA som møtes en gang i uka.Derlærer jeg om riktig kosthold og spisemønster/arv.Har gått ned 7 kg på 5 uker.Ikke er jeg sulten og formen er topp.
    Beate · for 25 år siden
  • Måtte sjekke websiden deres etter samtaleemnet "slanking" vi hadde sist syforening. kjempebra sider.
    Elisabeth.K. · for 25 år siden
  • Kul slankedagbok!
    Birthe · for 25 år siden
  • Det er med tårer i øynene jeg leste innlegget til Tom i "min historie".Stå på Tom,du kan greie å gå ned i vekt igjen bare viljen virkelig er der.

    Men best av alt er jo at dama di er glad i deg for den du er!!Jeg kjenner meg litt igjen i din historie.
    Heidi L. · for 25 år siden
  • Gøy å lese i slankedagboka og andres historier
    Lefsa · for 25 år siden
  • Hei.Slankedagboka var veldig bra.Kanskje jeg legger meg sjøl inn der etterhvert.Jeg trenger en "piff" til å komme igang.
    Snoopy · for 25 år siden
  • Hei

    Jeg har gått ned to kilo ved å kutte ut goderier , tok også et tilskudd , jeg fikk hjelp via email hver dag , Er det andre her som har prøvd dette ? www.slankis.com hjalp meg . Nå skal jeg starte på andre uken så det gjenstår å se
    Lina · for 25 år siden
  • Hallo.

    Har nettopp sjekket BMI skalaen deres og jeg ligger altfor høyt!Her var det forresten mye bra stoff ang.slanking.
    Linn · for 25 år siden
  • Hei hei.

    Kommer det flere historier fra "virkeligheten"?

    Slanking er alltid et hett tema,for det angår veldig mange.Dere har fine sider.
    Malin · for 25 år siden
  • Det er ikke så mange firmaer dere har i oversikten over tilbud til slankere? Uansett er webstedet her midt i blinken for meg. Ønsker meg også mere stoff.

    - Ronald -
    Ronald · for 25 år siden
  • Hei! Ville bare si fra at sidene deres er veldig bra (sliter med noen pizza&cola kilo for mye), men de ser ikke så godt ut i netscape!
    Netscape-surfer · for 25 år siden
  • Her var det mye fint !! Takk for meg.......
    Silje · for 25 år siden
  • Jeg liker sidene deres fordi dere tar opp aktuelle temaer og dessuten kan man selv delta i både diskusjoner og lese andres historier for slanking er og vil alltid være hett tema!Selv har jeg hypothyreose og det er fint at dere har tatt med dette emnet som sikkert mange er interressert i.
    Trine · for 25 år siden
  • Heisann.

    En liten sommerhilsen til alle slanke og mindre slanke. :-)

    Spennende å lese om Susanne,og det er sporty gjort å svare på spørsmål.Blir spennende å se bilder.Dere har bra sider!!
    Christer · for 25 år siden
  • Hvorfor går ikke pølsa rundt magen bort?? Uansett hvor mange pushups,situps,dittups,dattups osv som man tar virker det ikke som det skal noen enda ta...... Historier fra virkligheten er fine. Mer av dem!!!
    Lisbeth D. · for 25 år siden
  • Ja det å slanke seg er (unnskyld uttrykket)drit vanskelig!Jeg har prøvd utallige kurer alt fra "spise mindre" og div.slankepulver. Men jeg er IKKE glad i å trene,så litt av feilen ligger vel der..Har vel ca.10-12 kilo som skulle vært vekk,men akk,jeg får prøve å spise bare frukt på formiddagen.Har hørt at det skal hjelpe...
    Henriette · for 25 år siden
  • Jeg tror cola (og andre leskedrikker selvsagt) og hurtigmat har skylden for de fleste overflødige kiloene. Dvs, det er din feil som drikker/spiser det. Prøv erstatninger som sukkerfri juice og salater etc, så skal du se at overflødige kilo og tjukke maver forsvinner. Men det krever litt tiltak, stå-på-vilje og utholdenhet - og det er kanskje her vi alle mangler ganske mye, hva? Ingen blir slanke uten kamp -på den ene eller andre måten. Jeg har prøvd - lenge - så jeg vet det. Men nå har jeg funnet løsningen som passer for meg - så gi meg noen uker så skal jeg nok bli et nytt og bedre menneske.
    Eva · for 25 år siden
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.