← Alle dagbøker
diarist.Alias

Sleepy

45 år167 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start83,5 kg
Sist81,5 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå29,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. mars 20025. mars 2002
81,5 kg

Det går ihvertfall rett vei...

Nå er jeg megasulten!Har akkurat stått opp, og gleder meg til å spise to brødskiver med makrell i tomat og et glass melk.. ;) Og nå GLEDER jeg meg til vekten viser 7x,x :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bollapinnsvin20. mars 2002
Heisann Sleepy:)

Hvordan går det med deg nå då?? Ser det er en stund siden du har vært her.

Håper alt går bra, ha en super slankedag!!

Klem Henriette
c.AuthorAlias Ragnhild6. mars 2002
Hei, og takk for kommentar i dagboka mi her om dagen :-)
Du har sikkert allerede fått en god del tips om hvordan du kan gå ned noen kilo - oppskriften er tilsynelatende enkel, det gjeler å kutte ut snop og fet mat, spise mange små måltider, drikke masse vann, og trene.
Jeg har funnet mange gode tips og oppskrifter på Grethe Roede sidene, og hentet inspirasjon og oppmuntring her.

Stå på videre - du er på rett vei :-)
c.AuthorAlias tøysa6. mars 2002
Hei Sleepy!
Hatt en god frokost?Synes du har klart deg bra,og bedre blir det.fortsetter du sånn ser du hvert øyeblikk 7èrn.Lykke til.
81,9 kg

Jippi!

Var og kjøpte meg vekt i går og har gått ned til 81,9 kg. En liten seier for meg det ja! Ganske motiverende å se på vekta at du går ned, og jeg GLEDER meg til jeg er nede på 70-tallet... :) Jeg er ganske godtesyk nå, og har en micropop i skapet. Hm... vi får c, om jeg og kjæresten min deler den etterpå, jeg har tross alt ikke spist noe godteri siste dagene. Og jeg skal jo ut og jogge i morgen! ;)
83,5 kg

Nå er det nok!

Nå er det virkelig nok... jeg er 167 cm og 83,5 kg. Det sier seg selv at det ikke er så tilfredstillende. Nå skal jeg slanke meg, og det før sydenturen i juni! Går på med godt mot, og god støtte fra kjæresten min. Vi jogger annenhver dag, og tar mageøvelser de samme dagene. Prøver å kutte ut det lille jeg spiser av godteri, og spise mer sunt...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Vibeke3. mars 2002
Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! Vi er jo nye her begge to, og du er sikker tlike spent som meg på hvordan ting går! For meg går det foreløpig greit, men det skulle jo bare mangle! Har ikke holdt på lenge!

Lykke til videre, vi "snakkes"
Klem, Vibeke
c.AuthorAlias "A_P"2. mars 2002
Hei, og velkommen hit!
Ja her burde du få masse støtte og gode råd.

Sunn mat og trim er bra, men drikk også 2-3 l vann pr. dag.
Lykke til videre!

Klem, A_P
c.AuthorAlias sleepy1. mars 2002
Dette er min egen side, men det funket ikke å "legge til ny dag" så jeg skriver bare her jeg...
Jeg sitter her, det er fredagskveld. Startet her i dag,men har dessverre ikke badevekt.Tror nok jeg skal kjøpe i morgen, om jeg skal komme meg noen vei. Må jo ha litt å "gå etter".Jeg veide meg hjemme hos foreldrene mine for 3 dager siden... da var jeg 83,5...oisann!! Målet mitt er 65 til juni... ikke sikkert jeg klarer det, men jeg VIL!!! Har fått løfte fra mamma om at hun skal spandere på meg syden-billett i juni hvis jeg klarer målet mitt, og det er ikke verst. Jeg kan ikke la den sjansen gå fra meg!! Noen som har gode slanketips til meg?? Noen som er i samme situasjon; dvs høyde/vekt??
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.