Det går ihvertfall rett vei...
Nå er jeg megasulten!Har akkurat stått opp, og gleder meg til å spise to brødskiver med makrell i tomat og et glass melk.. ;) Og nå GLEDER jeg meg til vekten viser 7x,x :)
Jippi!
Var og kjøpte meg vekt i går og har gått ned til 81,9 kg. En liten seier for meg det ja! Ganske motiverende å se på vekta at du går ned, og jeg GLEDER meg til jeg er nede på 70-tallet... :) Jeg er ganske godtesyk nå, og har en micropop i skapet. Hm... vi får c, om jeg og kjæresten min deler den etterpå, jeg har tross alt ikke spist noe godteri siste dagene. Og jeg skal jo ut og jogge i morgen! ;)
Nå er det nok!
Nå er det virkelig nok... jeg er 167 cm og 83,5 kg. Det sier seg selv at det ikke er så tilfredstillende. Nå skal jeg slanke meg, og det før sydenturen i juni! Går på med godt mot, og god støtte fra kjæresten min. Vi jogger annenhver dag, og tar mageøvelser de samme dagene. Prøver å kutte ut det lille jeg spiser av godteri, og spise mer sunt...
Hvordan går det med deg nå då?? Ser det er en stund siden du har vært her.
Håper alt går bra, ha en super slankedag!!
Klem Henriette
Du har sikkert allerede fått en god del tips om hvordan du kan gå ned noen kilo - oppskriften er tilsynelatende enkel, det gjeler å kutte ut snop og fet mat, spise mange små måltider, drikke masse vann, og trene.
Jeg har funnet mange gode tips og oppskrifter på Grethe Roede sidene, og hentet inspirasjon og oppmuntring her.
Stå på videre - du er på rett vei :-)
Hatt en god frokost?Synes du har klart deg bra,og bedre blir det.fortsetter du sånn ser du hvert øyeblikk 7èrn.Lykke til.