← Alle dagbøker
susanne
43 år153 cm12 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start50,0 kg
Sist47,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå20,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka veien mot et bedre liv..
Ok..har gått opp noen kilo, men det er bedre enn å kaste opp. Endelig har jeg klart å skjerpe meg..og føler at jeg takler ting mye bedre for tiden. Det er så lett å vippe over til en spiseforstyrrelse. For ca 1 år siden, så fant jeg denne siden, begynte å slanke meg, og vippet over. Synd at jeg har slettet de gamle dagboksidene for dem ville jeg gjerne lest nå.
Tror nok aldri jeg kommer til å få et HELT normalt forhold til mat igjen, men jeg prøver hardt.
I dag har jeg prøvd å spise normalt. Vet ikke om det er normalt men har spist dette.
Frokost: 1 brødskive med lettost.
Lunsj: et eple og en god morgen yoghurt
mellom: 1 glass melk
middag: 1 potet, 2 kjøttkaker og litt kokte grønnsaker.
kvelds..sansynligvis en brødskive og frukt
håper det står fint til med dere andre her inne.
Dere er så flinke og holder på, og leser at dere går ned i vekt. Flinke dere er.
Stor klem Susanne
Gått opp noen kilo, men er på bedringens vei..
Jeg har gått opp noen kilo, men er egenltig glad for det. har greid meg noen dager uten oppkast nå, og jeg er stolt over meg selv. Skal virkelig prøve å komme ut av denne vonde sirkelen nå, men det kommer til å ta litt tid, så skal skrive her inne hva jeg får i meg av næring. Skal ikke slanke meg lenger, men holde stabil vekt..
spist idag:
5brødskiver, to poteter, fiskekake, masse grønnsaker, 1 liter cola light, 1 sjokolade..( måtte bare)
skriver mer imorgen
har hatt en fin uke
Denne uken har gått litt bedre. Har bare kastet opp 2-3 ganger om dagen, og det er mye bedre enn jeg pleier. Skal prøve å skjerpe meg enda mere. Har begynt hos psykolog og snakker ukentlig med helsesøster. Skal prøve å komme meg ut av dette tullet nå. Ikke til å annbefale altså..
Dere er kjempeflinke folkens, og det er bare å stå på videre.Nå veier jeg 43 kg og synes ikke det er noe pent engang..
.................................
Jeg hater meg selv for tiden.
Jeg duger ikke til noen ting rett og slett..
Jeg har gått ned endel i det siste, og nå veier jeg vell 43 kg eller no, men jeg er langt fra fornøyd.. Målet mitt er 35kg eller noe sånt..
Spiser en hel masse, men kaster det jo opp etterpå, så det tells kanskje ikke..
Skolen går skikkelig dårlig for tiden, og alle bare maser..
neste tirsdag må jeg til helsesøster. ikke det at jeg vil det selv, men han klasseforstanderen min har vell begynt å ane muffins fordi han overhørte noen av guttene i klassen som snakket om meg..
Jaja..får se hvordan slankingen går videre nå...kan hende det ikke blir så lett, for snart blir jeg vel fratatt kontrollen..
Stå på videre folkens. beundrer dere utrolig mye som klarer å slanke dere på den måten dere gjør. Dere står i respekt hos meg..
Pån igjen
i gang igjen med bulimien..
takket være dette så holder jeg meg tynn..
veier nå 45kg, og skal nedover..
hverdagen min er et helvete nå, men det er min egen feil...
Leser at det går bra med dere andre her inne. Dere aner ikke hvor mye jeg misunner dere. dere slanker dere på den sunne måten, noe jeg aldri kommer til å klare igjen, pga denne idiotiske bulimien..
klemmer til dere alle!
skal under 50 før jul..
Jeg SKAL under 50 før jul. Slik er det med den saken.
Har trena endel i det siste, noe som kroppen min har veldig godt av. Trener mest spinning nå, for det føler jeg er veldig fettforbrennende.
Til jul gjelder det og ikke gå opp i vekt. Skal klare det!!!
Etter nyttår er det pån igjen med slankinga, og til sommeren skal jeg veie 44kg.
26. november 2001
53,0 kghei!!
heisann!!!
går greit med slankingen!!!
skal begynne å skrive inn hva jeg spiser her snart..
skal trene litt mere også.
have a nice day-!!
22. november 2001
54,0 kglenge siden sist...
Slik går det når man ødelegger kroppen sin.
Denne gangen skal jeg slanke meg på en sunn måte. Ikke noe fingra i halsen denne gangen nei!!!!!
Har greid å komme meg ut av den onde sirkelen, men jeg har gått opp i vekt. Forbrenningen min var totalt ødelagt. La på meg av å spise 1000 kalorier om dagen, og da er det ikke enkelt. Har som mål å spise 1200-1300 kalorier om dagen og trene 2 ganger i uken.
Har fått en matliste jeg skal holde meg til og den ser slik ut:
2brødskiver til frokost med sunt pålegg + 2 dl skummet melk
2brødskiver til lunsj med pålegg
mellommåltid en frukt av noe slag
middag skal være vanlig sunn mat og kveld en frukt.
hadde vært morsomt å blitt kjent med noen nye her..ser at mange av de gamle har forlatt slankere.com( jenta, kitt osv..)
Nå skal jeg prøve å få motivasjonen igang.
-susanne-
endelig..
har nådd målet mitt og har skjerpet meg med bulimien. tror jeg endelig kommer til å bli frikst nå.
nå skal jeg en tur på trening.
ha en flott uke alle sammen.
tenker på dere.
9. september 2001
48,0 kgbare innom
er bare en tur innom for å lese deres andres dagbøker.
med meg går det bedre. har gått ned litt siden sist, men det er mest fordi jeg ikke er i helt superform.
tilbakefall..
faen...nå er jeg så forbanna på meg selv.
jeg fikk selvfølgelig spisekick idag og spydde etter på.
har spydd to ganger idag. en kl 3 og en akkurat nå. Alt gikk så greit til etter jeg kom hjem fra skolen og var helt alene.
da spiste jeg en daim iskake, et skolebrød, en 200grams melkesjokoladeplate og en snickers is.. dette spydde jeg opp, og jeg angret sinnsykt etterpå. følte meg så skitten og ekkel..
kl 5 spiste jeg middag. det spydde jeg ikke opp, men kl 7 spiste jeg to rosinboller og 10 havrekjeks..da ble doen løsningen igjen..jeg lurer på hvordan jeg kommer til å ende opp. jeg tørr ikke søke om hjelp for det er bare flaut. forresten føler jeg at det ikke er noen hjelp å få. Jeg er så lei meg for tiden..spessielt nå. Er også så sur og gretten for tiden og dette går utover mine nærmeste venner. Kan jo ikke fortelle dem grunnen heller. De er så slanke selv så de komemr ikke til å skjønne problemet engang. Jeg er så lei av dette tullet, men jeg vil jo så gjerne bli tynn. egentlig så er det helt teit at jeg skriver her engang..dette er en slankedagbok ikke en jævla hva jeg har spydd opp dagbok. Sorry alle sammen, håper det går bra med dere andre.
klem fra susanne!!
Her er jeg igjen..
Hei alle sammen..
Ja, her er jeg igjen..Har slettet alle gamle dagbok sider fordi jeg vil begynne helt på blanke ark..
Har blitt bedre av bulimien og har ikke kastet opp på lenge.
Skal slanke meg de siste 3 kiloene mine har jeg bestemt meg for. Ellers blir jeg aldri fornøyd. Trener endel for tiden og spiser sunt. får se hvor fort kiloene går av. regner vell med 1 måned eller noe..
Stor Klem fra Susanne!!
så koselig med en kommentar i dagboken. Ville egentlig bare si takk og lykke til... oppover... :o) Jeg tenker masse på deg.
*Stooor, varm klem*
Jenta
Det er jeg. Gleder meg masse til russetiden, det kan bli kjempegøy. Nå er det bare en måned igjen. Synes du spiser ganske normalt (ikke det at jeg vet hva som er normalt) Var du ikke hos ernæringsfysiolog? Du kan godt spise litt mer hvis målet er å holde vekten. Jeg tror ikke det er sunt for deg å fokusere på å bli tynnere. (det er ikke meningen å høres ut som en hønemor)
Håper du kan fortsette mot et normalt liv igjen. Ønsker deg lykke til vidre!
*Stoooor klem*
Jenta
Kjekt å lese at du har det litt bedre. Syns du er flink som innser at du har et problem og at du gjør noe med det.
Ønsker deg alt godt i dag og alle dager fremover.
Mange goe klemmer fra Trude
Godt å høre at du er på bedringens vei! Jeg unner ingen å ha spiseforstyrrelser enten det er av den ene eller andre sorten. Da jeg slanket meg for noen år siden, var jeg på nippet til å bli avhengig av avføringspiller. Det var ikke spesielt moro, og den dag i dag tenker jeg på hvor lett det er å gjøre det samme igjen. Uansett om vi vil eller ikke, så husker kroppen nemlig det vi har gjort mot den tidligere! Likevel, det er VI som har kontroll over kroppen vår, ikke motsatt! Husk det! DU er sjefen!
Ikke alltid blir man lykkeligere av å gå ned noen få kilo i vekt heller. Det viktigste er at man har en god helse og et sunt kosthold...
Forrestesn, synes du har et helt normalt kosthold, kanskje heller litt lite enn for mye!
Klem fra Minelli