← Alle dagbøker
diarist.Alias

Snoopy

53 år175 cm5 innlegg 2001 0 følgere

Start85,6 kg
Sist79,6 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå26,0
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. august 200124. september 2001
79,6 kg

Tja, det går jo riktig vei.....

Dette går så sinnsykt tregt, men forhåpentligvis blir det lettere å holde vekten senere. Har nå kommet ordentlig i gang med treningen og etter røykeslutten merker jeg at kondisjonen begynner virkelig å komme. Spisingen går som normalt, helt vanlige kalorifattige måltider og litt snop i helgene. Ligger vel på rundt 1500 kcal pr dag.
Lykke til alle dere andre oxo.
\\Snoopy
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Stine30. januar 2002
Hei du!

Du har rett i at ting går sakte ja:-) Jeg prøver å holde meg på max. 1000 kcal pr. dag. Trener hver dag også faktisk. Synes vi er ganske så flinke jeg.... Stå på!

Stine
80,4 kg

Sakte og sikkert.

Hei alle sammen,
idag er det nøyaktig 14 dager siden jeg startet med slankingen. Det går jevnt og trutt, litt ned...litt opp..... Jeg spiser egentlig godt med mat og er aldri sulten. Passer på å få i meg riktig mat. I tillegg så har jeg kommet godt igang med trening, merket at jeg hadde savnet det. Målet mitt for denne uken får være å komme meg ned på 79 tallet. Har lagt merke til at jeg kan ligge på en vekt i 2-3 dager, så forsvinner plutselig 1 kilo. Det er en liten tålmodighetsprøve dette..... Men det er jo så mange andre flinke slankere her og man blir virkelig inspirert av å lese om andre her.
Lykke til i uken som kommer alle sammen.
\\Snoopy
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lene4. september 2001
Heisann. Nutrilettbarer er ikke noe pulvergreier, men det fungerer omtrent på samme måte da det er beregnet på å være måltidserstatter. Jeg har prøvd pulver før og det synes jeg var helt fryktelig - ble ikke mett, men kvalm og sur i stedet for. Men nutrilettbarene vil jeg virkelig skryte av. Peanutt nutrilettbar er kjempegod og metter rimelig godt. Dessuten er det mye bedre å ha noe som man tygger i stedet for drikker. Den ser ut som og smaker som en god sjokolade. Det er faktisk vanskelig å begrense seg til å bare spise en av de av gangen. ANBEFALES å prøve.
Hilsen Lene
81,7 kg

Dag 5

Hei alle sammen,
selv om jeg ikke skriver hver dag så bruker jeg være innom å titte på dagbøkene. Slankingen går fortsatt bra, åpningsvekten min (dag 1) var vel omtrent 1-1.5 kilo for mye da jeg hadde noe klær på meg, men allikevel har det blitt noen gram... Har blitt en løpetur og noen spaserturer med bikkja iløpet av disse 5 dagene. Har litt problemer med kondisjonen til hunden.. Det er en schæfer hund (9 år), og etter 10-15 min. begynner den å bremse meg....blir på en måte litt styrketrening å løpe videre da.... Har holdt meg unna alt av søtsaker (unntatt Lacryl som er litt lov), og godt innenfor kalori grensene. Har egentlig ikke følt meg sulten heller så dette går veien. Leste en interessant artikkel på www.mozon.no om glykemisk indeks. Min overvekt sitter primært rundt midjen, og dette kan tyde på feil kosthold. Har nemelig aldri vært noen storspiser eller junk-food fan. Mitt første delmål får være å se 80 tallet på mandagen. Det er 700 gram og det skal jeg klare, om så jeg må springe hele natt til mandag....
Ha en fin helg alle sammen!

Ps! Har det alltid vært så lite menn på dette nettstedet?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Yashmin25. august 2001
Hei, og takk for kommentar, hyggelig med oppmuntringer.
oka mi
Jeg spiser nok ikke helt rett nei, men så lenge jeg ikke spiser mere enn 1000 kalorier på en dag er jeg egentlig fornøyd:)

Du har jo gått ned mye på kort tid, må bare ønske deg lykke til videre!
85,0 kg

2 dag

Første dag med sunn mat gikk bra. Problemet mitt har ikke vært at jeg har spist mye og usunn mat til de vanlige måltidene, men det har vært alt for mye godteri midt i uken og for lite trim. Var også en liten tur ute i går og fikk en analyse av kroppens sammensetning. Der fant jeg ut at kroppen min har 19kg med fett, altså en vekt på rundt 65kg vil bety 0 fett i kroppen. Så jeg antar at en plass mellom 65 og 70 burde være mitt hovedmål. En liten før-juls ferie som premie med oppsparte tobakks penger ble foreslått...ingen dum ide''....
Til frokost ble det havregrynsgrøt, uten sukker..... og til lunsj blir det 2 brødskiver med kokt skinke og lett hvit ost. Tenker ennå på hva jeg skal ha til middag...
Ha en fortsatt fin dag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Oriane21. august 2001
Heia Snoopy
At du både slutter å røyke og begynner å slanke deg, må jo tyde på at du har en vilje av stål.
Jeg for min del har mer enn nok med å klare å gå ned i vekt, så røyken min skal jeg ha i fred en stund til tenker jeg.
Stå på!
med hilsen fra Oriane
85,6 kg

1 dag

Hei, idag er min første dag til et nytt og lettere liv. Er begynt på Grete Roede kurs og stumpet sigarettene. Har også planer om å begynne på treningssenter, men det blir kanskje for mye av det gode? Vel trim får jeg uansett hver dag siden jeg har en hund hjemme som krever sitt, men det hadde vært ok å få styrket opp kroppen litt oxo. Skal prøve å følge kurset slavisk hvor man må passe på å få i seg riktig antall kalorier gjerne kombinert med litt trim så får vi se hvor det går. For noen år siden veide jeg rundt 70kg, en vekt som jeg trivdes med, så det er målet i første omgang. Kurset varer i 7 uker og jeg er rimelig spent på hvordan dette skal gå. Hmmm, jeg burde vel kanskje gi men en liten premie hvis jeg klarer det? Det får jeg tenke litt mer på, eller hvis noen har gode tips eller annet så er det bare å skrive.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hydra20. august 2001
Lykke til! Sjøl tok eg av rundt 10 kilo i vår v.h.a. kurs, det er lettare å motivere seg når ein skal på vekta foran andre og dessutan betaler for det!
Premien kan jo vere å spare ubrukte tobakkspengar til ein liten ekstraferie før jul..?
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.