← Alle dagbøker
Becky
54 år163 cm25 innlegg
2001
0 følgere
Start82,2 kg
Sist79,2 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå29,8
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Ikke gått ned et gram!:(
Har ikke gått ned et garm jeg dere..men det kom ikke som ei bombe. Har ikke kommet riktig inni disse slankerutinene igjen og har spsit få, men litt måltider og drukket veldig lite vann!
Måtte denne uken gå mye bedre. Håper jeg lærer av feila!!!!
Lykke til alle dere andre! Så mange flinke slankere gitt!
Men, men jeg gir meg ikke! Dette SKAL jeg klare!!!!!
Klem fra Becky
Hei på dere alle :)
Heisan..nå er jeg tilbake igjen..etter en laaang "ferie" fra slankingne. Eller dvs jeg har hatt den i bakhodet, men skeiet ut og ikke vært strukturert nok. Det ble litt vanskelig å starte på igjen etter sydenturen!
Men, men nå er jeg tilbake for fullt og akter å bli like flink som manga av dere andre her inne. Amorica har jo bare vært utrolig flink!Bøyer meg i støvet...manga av dere andre har også vært veldig flinke da..og jeg har vært innom og smuglest og sett hvordan det har gått med dere! Men nå er jeg tilbake for fullt selv!!!Og måtte det gå min vei!
Nå skal jeg tenke meg om før jeg putter noe i munnen. Det gjorde jeg også i denne måneden jeg har vært fraværende, men da har jeg bare tenkt..skitt au....jeg kan spise det bare denne gangen og denne gangen osv. SLUTT PÅ ALT DET TULLET NÅ...og ikke minst masse vanndrikking! Så ønsk meg lykke til folkens!
Ha en flott slankeuke
Masse klemmer fra Becky
PS! jeg melder meg gjerne på en slik konkurranse nå...hvor melder jeg meg på og hvem konkurrer jeg mot?????
13. september 2001
78,6 kgHer er jeg igjen..
Neida jeg har ikke forlatt dere! Driver og slanker meg enda..men har ikek gått på vekta siden den sist stoppet på 78.6. Jeg har hatt mer enn nok med hus og hjem og barn i det siste og har ikke fått vært innpå nett. Har nemlig en bakterie og virusinfeksjon i halsen og nedover i brystet...så jeg har vært ganske så dårlig. Men nå har jeg endelig fått medisiner og håper å bli bra til sydenturen. Kommer nok ikke til å tenke for mye på slankinken på turen, men får helelr trå desto sterkere til når jeg kommer tilbake. Da er jeg 100 % for fullt tilbake..det lover jeg meg selv!
Håper at det har gått fint me ddere den siste tiden, skal pørve å få lest noen dagbøker i dag.....
Ha en fin slankedag ihvertfall alle sammen..og tusen, tusen takk til dere som har skrevet i boka den siste tiden!:) Glad for å ha dere på lag!!!!:)
Klem fra becky
7. september 2001
78,6 kgHm..dagene går...
Kjære dagbok og alle andre1:)
Nå er det blitt noen dager siden sist igjen!jeg har vært travelt opptatt..og da blant annet med å prøve å bestille sydentur! Og i går bestilte vi: en ukes tur til Mallorca med begge barna på en veldig barnevennlig plass!:) Oi som vi gleder oss! Vi setter oss på flyet tirsdag 18 september!:) HURRA! Så nå spørs det hvordan det går med slankingen der nede...men, men..jeg får kose meg litt der nede og ta meg desto hardere sammen når jeg kommer hjem..vet at dette går litt treigt..men det er godt jeg har langsiktige mål og har tenkt at tiden til hjelp er bra! helidgvis..skal allikevel klare målet mitt til sommeren! Kjekt å se at det går så fint med så mange av dere her inne også!:)Stå på alle sammen!
klem fra becky..som er veldig glad!:)
4. september 2001
78,6 kgNy dag...
Ja.nå har jeg ihvertfall fått kommet meg i rutiner igjen, og har tenkt å fortsette med en veiedag-det var da det funket best for meg..så nå får jeg se neste mandag om jeg har klart å gått ned igjen!
Det blir lite med trening om dagen, for mannen min er ute og reiser på jobb og jeg synes han lille gutten min er litt liten til å være på minisats. Jenta mi på fire synes det er kjekt å være der, men jeg syter med å levere lillegutt!
Får gå turer og slikt nå da og trene desto mer om fjorten dager når mannen kommer hjem!:)
Ha en super slankeuke alle sammen!:)
Klem fra Becky
3. september 2001
78,6 kgEndelig tilbake i rutiner..tror jeg!
heisan..og her var jeg tilbake for fullt! Visst har jeg det travelt for tiden, både med det ene og det andre!
Men nå har jeg ihvertfall kommet meg igjen m.h.t å ha faste måltider..og må bare fortsette!
Er ikke noe flink til å drikke mye vann-så der må jeg skjerpe meg!
Skal også begynne å bli flinkere til å lese i dagbøker nå-ta meg tid! For det motiverer!!!
Nei, jeg har en liten krabat som ligger på gulvet ved siden av meg. Han holder på med to fortenner..og klarer ikke å få roen stakkaren!
Dere får ha en fin slankeuke alle sammen!
Klemmer fra Becky..som synes det skal bli bra å " være skikkelig tilbake igjen"
Huff nå har det gått feil vei!
Huff og huff, nå har vekta begynt å vise feil vei igjen. Jeg vet nok hvorfor.... Jeg har trvale dager de siste dagene og da har jeg "glemt" noen måltider..og tatt det igjen ved litt mer mat når jeg spiser og det er ikke bra!!!!:(
Så har jeg ikke hatt tid til å lese dagbøker og skrive her..så det må jeg bare begynne med hver dag igjen! Merker at det gir utrolig motivasjon..og faktisk energi!!!!:)
Takk til alle som har skrevet i dagboka mi i det siste"!!!!
Uten dere ville det nok gått rett vest-for selv om jeg ikke har hatt tid til å lese og skrive i dagboka så har jeg tenkt på dere!
Så de 400 som er gått opp..det er bare å bite tenna sammen og få dem av igjen fortest mulig!For det er nemlig ikke det at jeg har spist godteri elelr nei mat..kun uregelmessige måltider-og det var mer enn nok det pluss lite tid til trening da. Men det tar jeg igjen nå!
Ha en fin slankedag alle sammen..kommer innom senere også for å lese lityt i dagbøker og hente mer "guts" fra dere!Takk!
Ha en kjempefin slankedag!
Klemmer fra Becky
Veiedagen min!
Litt komisk med veiedagen min i dag..siden jeg ikke klarte å holde meg unna vekta i forrige uke da. Men, men..jeg hadde nå gått ned bittelitt til. Så da var det ikke så gale. Nå tror jeg at jeg vil få en stopp! Sliter litt for tiden-har lyst på alt mulig!!!!!!!!(hele tiden nesten...) og siden det har gått ganske greit til nå....så stopper det vel opp tenker jeg.
Men ikke tro at jeg gir meg nei.....ALDRI! Når jeg er kommet så godt i gang her.....gir jeg meg ikke før målet er nådd!Og det er da ikke sååå langt igjen..kremt...(målet er en 60-65 kilo..hadde vært supert med 60 kilo da..så jeg tror jeg satser på det!) Og målet skal være nådd før mai 2002!:)
Så si at jeg har 18.6 kilo igjen til det..tror dere at jeg har mulighet for å klare det???????????
Håper alle sammen har hatt en fin slankehelg.......Jeg selv koste meg litt ekstra på lørdag med hjemmelaget pizza!
Ha en fin mandag alle sammen..og denne uken skal jeg styre unna vekta...vente til veiedag neste mandag nå!
Klem fra Becky
Lørdag igjen!
Ja så var lørdagen kommet og jeg er virkelig spent på utfallet denne dagen. Ute plaskregner det-og det er en slik typisk være inne og kose seg dag!
Men, men jeg skal alltids klare meg jeg da. TEnkte jeg skulle prøve å kjøpe inn slikt snop som jeg selv ikke er så særlig glad i..for da frister det ikke så mye...
Og det er en deilig følelse hver gang en har klart å stå imot noe-det er helt sikkert!
Håper alle får en super helg!
Klem fra Becky
og tusen takk til dere som har skrevet i boka mi!:)
Heisan...klarte ikke å styre unna vekta i dag hell
Javel..så var det helg igjen og ekstra prøvelser..godt det har godt så fint denne uken med meg..for da blir jeg jo ekstra motivert! Kjenner at jeg blir fortere mett nå enn jeg gjorde før også.....og ike fylt så godtesyk..gjenstår bare å se i morgen.....
Håper dere har hatt en fin uke og at det blir en like bra helg!
Klemmer fra Becky
Jippi-ny vektkategori!:)
hei og hopp..dette er topp!
Hurra! Var litt spent på hva vekta ville vise nå i dag..i og med at jeg kommer til å få mensen i natt elelr noe sånt! Og gjett om jeg fikk meg en hyggelig overraskelse!!!NY VEKTKATEGORI!!!!Ikke noe fedme her mer! NEVER........håper jeg.
Håper dere andre har en like fin dag som meg...PS1 Har egentlig veiedag mandag, men lurte meg oppå i dag morges...og det fikk jeg så lyst å dele med dere andre!!!!!!
Klemmer fra en hoppende glad Becky
fint vær og godt humør
Deilig dag med godt humør og finvær!
Var og så det nydelige tantebarnet mitt i går!:) MMMMMMMMMMMm..
Har også begynt å tenke så smaått på hviordan jeg vil ha det på jobben når jeg begynner etetr permisjonen min igjen uken før jul.Jeg har valgt å gå i 60 % et halvtår..slik at poden kan bli litt større-før han løsrives for mye fra mamma-eller omvendt..he-he
Vel....har tenkt å trene aerobic i dag hvis det ikek blir sykehusbesøk igjen..spørs om jeg klarer å holde meg borte.
Ha en fin slankedag alle sammen
Klem fra Becky
JIppiiiiiiiiii!
heisan, så var veiedagen kommet og endelig under åtti-tallet!'
Var ekstra glad for det i dag siden jeg hadde så dårlig samvittighet i går. Men det pleier vel alltid gå ganske bra i begynnelsen.?!
Så jeg ble liksom ekstar gira nå i dag da vet dere!!!:) Vil også si tuse takk til Minelli, Amorica, Abelone og Kris for oppmuntrende og støttende ord i dagboka mi i går! DEt trengte jeg virkelig!Dere er supre alle sammen!
Ellers så har jeg blitt tante i dag også. Min eneste bror har fått sitt første barn, en skjønn liten gutt! Så derfor har jeg ekstra god grunn til å være glad i dag!:)
ha en fin slankedag alle sammen!For det skal jeg ha!
Klemmer fra Becky
AAAAAAAAARG!!!!!!!!!
Huff i dag var jeg så irritert på meg selv- at de lørdagene skal kunne ødelegge såpass mye for hele resten av uka!
Jeg spiste som sagt to og et halvt stykke bestillingspizza......og smakte litt potetgull..men i og med at det var liksom ikke lov..så smakte potetgullet ike så godt heldigvis..så jeg hentet meg inn igjen!!!!!!!!
Men allikevel med en gang jeg våkna i dag morges tenkte jeg bare. AAAAAAAAARG!!!!! Søren også
Disse lørdagene er bare helt utrolig vabnskelige for meg. De andre dagene i uka går forsåvidt greit, men siden jeg var liten har jeg jo likosm hatt lørdag som kosedag og det er det nok temmelig vanskelig for meg å gi slipp på....for det var rart: både pizzaen og det lille potetgullet jeg smakte -smakte faktisk ikke så fantastisk!!!!!!Det var så rart!!!
Så nå i dag er jeg temmelig irritert på meg selv og misfornøyd!!!!!!
neste uke skal det bli skjerpingsKan det gå ann....jeg som SKAL ta av en del til jul også-så er jeg sånn!!!!!!!:(
Vel, vel..håper at samvittigheten til alle dere andre er mye mye bedre enn min!!!!!!!!!!!!
Klem fra Becky
Bestemt meg for å skeie ut i dag!
Har bestemt meg for å skeie ut i dag. Vi har pleid å hatt kose dag her hos oss om lørdagene....så i dag har jeg skeiet ut. Vi har vært på familiearragement i dag og der ble det solgt kakaer og pølser og brus osv. Jeg var gasnke så flink der ute, men på veien hjem betemte vi oss for å bestille med oss pizza hjem slik at vi slapp å lage middag. Og da bestemte jeg meg for at-ja i dag skeier jeg ut.......så nå har vi spist pizza og jeg har hatt meg et stort glass brus.........så får vekte vise hva den vil vise på mandag!Jeg har bestemt meg for å gå sakte men sikkert ned...tar tida til hjelp! Jeg har ikke forhåpninger om å gå ned et helt kilo hver uke-for det vet jeg at ville blitt vanskeslig for meg.Så nå er jeg spent på å se hva vekta vil vise dere!Jeg smører meg med tålmodighet.....og har som mål å veie 75 eller under til jul.....og hadde jeg klart ca 70 ville jeg blitt overlykkelig-men som sagt jeg tar det helt rolig..vet at jge ikke klarer å styre unna pizza og godsaker resten va livet allikevel....så jeg kutter ned på slike ting og pleier å bare unne meg slikt på lørdager og ikke hver lørdag heller!
Lykke til alle dere andre dere ute! Og ære være dere..som klarer å motstå alle fristelser!!!!!!!!!
Der var du hjemme igjen ja! Du som var så nervøs for at ferien skulle ødelegge hele slanke opplegget ditt! Du har jo knapt gått opp. Og nå må jeg si: Hva var det jeg sa??? En mnd i syden trenger ikke å ødelegge vekta!
Du er jo tydelig full av pågangsmot nå, utnytt det og da forsvinner vel de siste små kilonen som dugg for sola!
klem fra Oriane
Lykke til - dette blir kamp.
Klem fra Lene
Hyggelig at du er tilbake igjen, da! En liten kilo tyngre i løpet av en måned er jo nesten ingenting! Den forsvinner nok fort når du begynner å være flink igjen!
Når det gjelder konkurransen, så si ifra til Lene, gjerne i dag, siden vi egentlig begynte i går. På gårsdagens innlegg har hun også en oversikt over hvem som er med, jeg husker ikke alle faktisk.
Se å komme i gang med slankingen igjen nå. Du ligger jo faktisk bare 200 gram bak meg! ...førstemann til 75!
Ha en kjempefin dag, Becky!
Klem fra Minelli