← Alle dagbøker
diarist.Alias

Becky

54 år163 cm25 innlegg 2001 0 følgere

Start82,2 kg
Sist79,2 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå29,8
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. august 200123. oktober 2001
79,2 kg

Ikke gått ned et gram!:(

Har ikke gått ned et garm jeg dere..men det kom ikke som ei bombe. Har ikke kommet riktig inni disse slankerutinene igjen og har spsit få, men litt måltider og drukket veldig lite vann!
Måtte denne uken gå mye bedre. Håper jeg lærer av feila!!!!
Lykke til alle dere andre! Så mange flinke slankere gitt!
Men, men jeg gir meg ikke! Dette SKAL jeg klare!!!!!
Klem fra Becky
79,2 kg

Hei på dere alle :)

Heisan..nå er jeg tilbake igjen..etter en laaang "ferie" fra slankingne. Eller dvs jeg har hatt den i bakhodet, men skeiet ut og ikke vært strukturert nok. Det ble litt vanskelig å starte på igjen etter sydenturen!
Men, men nå er jeg tilbake for fullt og akter å bli like flink som manga av dere andre her inne. Amorica har jo bare vært utrolig flink!Bøyer meg i støvet...manga av dere andre har også vært veldig flinke da..og jeg har vært innom og smuglest og sett hvordan det har gått med dere! Men nå er jeg tilbake for fullt selv!!!Og måtte det gå min vei!
Nå skal jeg tenke meg om før jeg putter noe i munnen. Det gjorde jeg også i denne måneden jeg har vært fraværende, men da har jeg bare tenkt..skitt au....jeg kan spise det bare denne gangen og denne gangen osv. SLUTT PÅ ALT DET TULLET NÅ...og ikke minst masse vanndrikking! Så ønsk meg lykke til folkens!
Ha en flott slankeuke
Masse klemmer fra Becky
PS! jeg melder meg gjerne på en slik konkurranse nå...hvor melder jeg meg på og hvem konkurrer jeg mot?????
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Oriane18. oktober 2001
Heia Becky!

Der var du hjemme igjen ja! Du som var så nervøs for at ferien skulle ødelegge hele slanke opplegget ditt! Du har jo knapt gått opp. Og nå må jeg si: Hva var det jeg sa??? En mnd i syden trenger ikke å ødelegge vekta!
Du er jo tydelig full av pågangsmot nå, utnytt det og da forsvinner vel de siste små kilonen som dugg for sola!

klem fra Oriane
c.AuthorAlias lene18. oktober 2001
Heisann Becky. Du er herved påmeldt i konkurransen.
Lykke til - dette blir kamp.
Klem fra Lene
c.AuthorAlias Minelli17. oktober 2001
Hei Becky!

Hyggelig at du er tilbake igjen, da! En liten kilo tyngre i løpet av en måned er jo nesten ingenting! Den forsvinner nok fort når du begynner å være flink igjen!

Når det gjelder konkurransen, så si ifra til Lene, gjerne i dag, siden vi egentlig begynte i går. På gårsdagens innlegg har hun også en oversikt over hvem som er med, jeg husker ikke alle faktisk.

Se å komme i gang med slankingen igjen nå. Du ligger jo faktisk bare 200 gram bak meg! ...førstemann til 75!

Ha en kjempefin dag, Becky!

Klem fra Minelli

78,6 kg

Her er jeg igjen..

Neida jeg har ikke forlatt dere! Driver og slanker meg enda..men har ikek gått på vekta siden den sist stoppet på 78.6. Jeg har hatt mer enn nok med hus og hjem og barn i det siste og har ikke fått vært innpå nett. Har nemlig en bakterie og virusinfeksjon i halsen og nedover i brystet...så jeg har vært ganske så dårlig. Men nå har jeg endelig fått medisiner og håper å bli bra til sydenturen. Kommer nok ikke til å tenke for mye på slankinken på turen, men får helelr trå desto sterkere til når jeg kommer tilbake. Da er jeg 100 % for fullt tilbake..det lover jeg meg selv!
Håper at det har gått fint me ddere den siste tiden, skal pørve å få lest noen dagbøker i dag.....
Ha en fin slankedag ihvertfall alle sammen..og tusen, tusen takk til dere som har skrevet i boka den siste tiden!:) Glad for å ha dere på lag!!!!:)
Klem fra becky
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kris13. september 2001
Hei!

Godt å ha deg tilbake!
Høres ikke ut som om du har hatt det så veldig godt, nei...
Du får ha god bedring.. og du - du er sååååå heldig som skal til syden :) Pass på å gled deg masse!

Klemmer fra Kris
c.AuthorAlias Amorica13. september 2001
Hei!

Høres ut for at du har nok å holde på med ja...Uff, håper at du blir fort frisk nå som du har fått medisiner! Ikke ok å være syk nei! :( Du skal være frisk når du skal sydover!!!

Kjempeheldig er du som skal til varmere strøk. Skulle ønske at det var meg jeg...:) Håper du får en skikkelig fin tur og koser deg masse! Det går jo ann å ta opp slankingen skikkelig igjen når du kommer tibake! Man er jo ikke i syden hver uke mener jeg!

Sender deg god bedringsklemmer og håper du har det så fint som du kan!

Klemmer fra amor:) som satte stor pris på ordene fra deg i boka si i dag :)
c.AuthorAlias Oriane13. september 2001
Hei Becky!
Skjønner jo at du har andre ting å tenke på enn bare slanking, og spesielt når du har vært og er syk. Flott at du endelig har fått medisin, nå må du bli bra da, til sydenturen. Og jeg har sagt det før, ikke vær så redd for at du skal legge på deg så alt for mye i syden! Kos deg med masse frisk salat og frukt, og rent kjøtt og fisk..skal se du kommer slankere hjem enn da du dro!
Men først og fremst nå: BLI FRISK!
mange hilsner fra Oriane
c.AuthorAlias RH13. september 2001
Godt og høre at du ikke har gitt opp! ååå syden ja, det hørtes deilig ut. Hvor lange skal du være borte? Når reiser du?

Gleder meg til og se motivasjonen du har når du er tilbake! Ha en kjempe fin slankedag i dag!

Klem fra RH
78,6 kg

Hm..dagene går...

Kjære dagbok og alle andre1:)
Nå er det blitt noen dager siden sist igjen!jeg har vært travelt opptatt..og da blant annet med å prøve å bestille sydentur! Og i går bestilte vi: en ukes tur til Mallorca med begge barna på en veldig barnevennlig plass!:) Oi som vi gleder oss! Vi setter oss på flyet tirsdag 18 september!:) HURRA! Så nå spørs det hvordan det går med slankingen der nede...men, men..jeg får kose meg litt der nede og ta meg desto hardere sammen når jeg kommer hjem..vet at dette går litt treigt..men det er godt jeg har langsiktige mål og har tenkt at tiden til hjelp er bra! helidgvis..skal allikevel klare målet mitt til sommeren! Kjekt å se at det går så fint med så mange av dere her inne også!:)Stå på alle sammen!
klem fra becky..som er veldig glad!:)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH8. september 2001
Hei Becky!

Slanking skal gå tregt det! Ellers så kommer jo bare disse kiloene på igjen! Åååå sydentur, skulle så gjerne ønske at det var meg som skulle reise! Jeg syntes virkelig du skal legge alt som heter slanking til side i den uken og heller da komme tilbake med kjempe mot! Skei ut og kos det virkelig! Det er iallefall min mening hihi!

Iallefall ha en kjempe fin slanke helg så lenge! For du står vel på bare de usle dagene det er igjen til du reiser?

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Blomsten7. september 2001
Hei Becky..

Jeg ser du har litt stillstand på vekten for tiden. Er litt irriterende akkurat det, men ikke gi opp. Du vet..uansett hva den kroppen prøver på, så må den gi opp for dine spisevaner og trening på SATS. Ja, og du..bruk målebåndet. Det er gjerne i disse periodene vi minker mest i centimeter. Tro du meg. Det merkes kan hende litt på bukser??

Uansett.....*S*..en sydentur om knappe 11 dager vil gi deg masse overskudd og humør til å starte høsten igjen og veien mot ditt endelige mål....60 kg!!

Det er som de sier her inne...drikk så mye som mulig..vann *S*..og nyt litt vin og god mat. Du vet....sol, bading og passe på en 4-åring og en 7 måneders baby..*S*.:Tenker det gjør at vekten din 1. ikke går opp, 2. kan hende går litt ned også som noen her inne har sagt :)))

Dessuten spørs det jo litt hva du spiser av fett. Olje er faktisk ganske sunt!!

Hilsen meg
Blomsten......som formotlig kjenner smaken av Paella, god vin, hete og varme sommerkvelder, sol og bading :))) Tror turen kommer til å bli helt topp jeg :))))
c.AuthorAlias Kris7. september 2001
Hei Becky!

Heldige deg! Klart du skal kose deg i syden - er vel ikke akkurat alle sydenturene som gjør oss overvektige? :) Jeg er sikker på at du har hodet med deg, og 1 uke er ikke allverdens! Bare å starte på med en gang du kommer gjem igjen.

Bra at du har langsiktig mål - jeg tror det er det som lønner seg - ikke fort og galt!

Lykke til videre.

Klem fra Kris
c.AuthorAlias Tavannda7. september 2001
Åh så deilig, jeg håper du koser deg skikkelig og er helt enig i det at det kan være lettere å slanke seg i syden, man går og svømmer gjerne mye og er generelt mye aktiv og dersom man tenker igjennom hva man spiser kan du iallfall klare å holde vekten. Jeg elsker fisk (særlig tunfisk) og sol modne tomater er jo det beste som finns. Bare husk på å drikke nok og hvis is er for fristende fins det jo alltid saftis :-)
c.AuthorAlias Oriane7. september 2001
Becky!
Sydentur! Heldige deg!
Når det gjelder slanking og sydentur..vel her har jeg erfaringer! Jeg var 4 uker i Spania i sommer *drømme*, og jeg gikk ned i vekt, riktig nok bare drøye to kg på 4 uker men likevel!
Tror ikke du trenger å engste deg, tenkt på all tilgang av frisk frukt og grønnsaker. Det er jo bare å fråtse. Mye av maten er en del fetere enn hjemme, men det gjelder bare å tenke seg litt om. Største og vanskeligste fristelsen var når man lå på stranda og det var en isbar i nærheten, jeg spiste is en gang hver uke og fikk dermed dekket den lysta. Når det gjelder sjokolade er utvalget mye mer begrenset enn hjemme og når tempraturen er 35 + er ikke sjokolade noe første valg på menyen. Når det gjelder alkohol valgte jeg vin fremfor øl, mer kacl i vin, men mer GI i øl.
Dette går bra skjønner du! Skulle ønske det var meg som skulle sørover igjen!
Oriane
78,6 kg

Ny dag...

Ja.nå har jeg ihvertfall fått kommet meg i rutiner igjen, og har tenkt å fortsette med en veiedag-det var da det funket best for meg..så nå får jeg se neste mandag om jeg har klart å gått ned igjen!
Det blir lite med trening om dagen, for mannen min er ute og reiser på jobb og jeg synes han lille gutten min er litt liten til å være på minisats. Jenta mi på fire synes det er kjekt å være der, men jeg syter med å levere lillegutt!
Får gå turer og slikt nå da og trene desto mer om fjorten dager når mannen kommer hjem!:)
Ha en super slankeuke alle sammen!:)
Klem fra Becky
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica4. september 2001
Heissan!

Hvis det fungerer best med en veiedag i uka for deg, så gå for det! Egentlig så er jeg enig med deg i at det er best. Slipper oppturer og nedturer i hytt og pine og kroppen får jobbe som den skal. Det er jo ikke slik at vi kan trykke på knapper også er vi ned hver dag. Det riktige er jo å veie seg en gang i uka til samme tid. Da får du sannheten levert på rett måte! *ler*

Er enig med deg at minsten er for liten til å være med på minisats. Jeg har også vurdert det for jeg savner å trene på SATS, men jeg kom frem til at jeg må vente. Han er for liten ja.

Følger spent med deg videre og satser på en fin nedgang på mandag! Stå på!!!

Gode tanker og klem fra amor:)
c.AuthorAlias RH4. september 2001
Hei Becky!

Gå turer er like fint som trening! Mosjon er jo bare kjempe godt for kroppen! Godt og høre at du har kommet i rutiner igjen!

Du får ha en super dag i dag!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Blomsten4. september 2001
Hei Becky.. :))

Godt å se deg tilbake. Var her inne i går, men da var ikke innlegget ditt kommet inn ennå.
Ser du har en mann som jobber mye, ganske vanlig det ja og skjønner godt at det kan være vanskelig å komme på trening!!
..men du.......vet du..de situpsene, ryggstrekkerne, vekttreningen de har motivert meg til å begynne med, har faktisk hjulpet ganske mye!
Dessuten en sykkel hjemme er ikke så dumt med så små barn som du har. En gutt på 7 måneder, ja, jeg skjønner deg godt om du ikke vil ta ham med. Her er Sats på Colluseum visstnok veldig bra mhp det i Oslo, men har ingen anelse om hvordan det er der du bor!!!
Der har man barna med seg inn i treningslokalet!

Nok om det...1 veiedag ja. Jeg må veie meg litt hver dag. Trodde det skulle være enkelt å veie seg 1 gang i uken :Sikkert desto mere artig ved vektnedgang, men må ha litt kontroll på de helgeutskeielsene tror jeg. Skal jo stabilisere vekten min....

Så du...håper du får gått en rolig tur med vogn! ER jo ganske fint nå om høsten. Det lukter så godt også!! Dessuten er fargene fantastiske, siden de grønne/orange tonene allerede er begynt å vise seg....

..og du.. håper du får litt hjelp innimellom. 14 dager er ganske lenge det, når du må hente og bringe veslejenta i tillegg. Ja, for søsteren din/svigerinnen din som bor 5 minutter unna, hun er jo ikke mindre busy siden hun nettopp har fått en liten en...*S*

Hilsen meg
Blomsten......som har lyst på en liten til..men som må vente...men som synes det er så hyggelig når andre har fått eller skal få en til. :))))
78,6 kg

Endelig tilbake i rutiner..tror jeg!

heisan..og her var jeg tilbake for fullt! Visst har jeg det travelt for tiden, både med det ene og det andre!
Men nå har jeg ihvertfall kommet meg igjen m.h.t å ha faste måltider..og må bare fortsette!
Er ikke noe flink til å drikke mye vann-så der må jeg skjerpe meg!
Skal også begynne å bli flinkere til å lese i dagbøker nå-ta meg tid! For det motiverer!!!
Nei, jeg har en liten krabat som ligger på gulvet ved siden av meg. Han holder på med to fortenner..og klarer ikke å få roen stakkaren!
Dere får ha en fin slankeuke alle sammen!
Klemmer fra Becky..som synes det skal bli bra å " være skikkelig tilbake igjen"
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nin4. september 2001
Hei!
Flott at du er i gang igjen - motivasjonen er vel godt og vel halve jobben!!
Ha en herlig uke !
Nin
c.AuthorAlias Oriane3. september 2001
Hei Becky!
Det er ikke bare du som sliter med å få tid til alt. Jeg skulle ønske jeg kunne ha brukt mange flere timer her inne. Det er motiverende og koselig. Men man skal ha tid til alt, for min del jobb, husarbeid, trening og venner, og...hehe..sofaligging. Jeg bor jo alene og har ikke barn, så jeg kan jo skjønne at du har hendene fulle med en liten knott som holder på med tenner...det er ikke godt, jeg har visdomstenner friskt i minne ennå!
Og når det gjelder vann drikking. Det er utrolig godt med iskaldt vann med isbiter og en sitronskive i!
Mange hilsner fra Oriane
79,0 kg

Huff nå har det gått feil vei!

Huff og huff, nå har vekta begynt å vise feil vei igjen. Jeg vet nok hvorfor.... Jeg har trvale dager de siste dagene og da har jeg "glemt" noen måltider..og tatt det igjen ved litt mer mat når jeg spiser og det er ikke bra!!!!:(
Så har jeg ikke hatt tid til å lese dagbøker og skrive her..så det må jeg bare begynne med hver dag igjen! Merker at det gir utrolig motivasjon..og faktisk energi!!!!:)
Takk til alle som har skrevet i dagboka mi i det siste"!!!!
Uten dere ville det nok gått rett vest-for selv om jeg ikke har hatt tid til å lese og skrive i dagboka så har jeg tenkt på dere!
Så de 400 som er gått opp..det er bare å bite tenna sammen og få dem av igjen fortest mulig!For det er nemlig ikke det at jeg har spist godteri elelr nei mat..kun uregelmessige måltider-og det var mer enn nok det pluss lite tid til trening da. Men det tar jeg igjen nå!
Ha en fin slankedag alle sammen..kommer innom senere også for å lese lityt i dagbøker og hente mer "guts" fra dere!Takk!
Ha en kjempefin slankedag!
Klemmer fra Becky
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten1. september 2001
Hei Becky :))

Ja, godt å se at du vet hva som er grunnen :Da er det ikke så farlig med en liten vektoppgang i ny og ne. Ja, for det kan jo bare være vann som det blir sagt her feks. *S*
Tror nok du snart er nede under 79 igjen :))

Hilsen meg
Blomsten......som kan tenke meg hvor stressende det er med en liten en og arbeidstider som ikke er forenlig med å hente og å bringe..samt at du jo nå skal være tante. Skal godt gjøres å planlegge dagen mhp faste måltider og trening da ja!!!...
c.AuthorAlias Astoria30. august 2001
Hei på deg

Du har nok bare samlet litt mer vann enn ellers, som du selv sier har du ikke spist noe som er "ulovlig" neida. Du kommer nok fort inn i det igjen skal du se.

Stor klem fra Astoria
c.AuthorAlias Amorica30. august 2001
Klem til deg Becky!

Fortvil ikke nå. Du sier det så riktig! Du vet jo hvorfor det har blitt noen få gram opp. Nå er det bare å komme igang igjen slik du har gjort før, så opplever du nok at dette blir borte igjen - og mere til!

Jeg har det også litt som deg tror jeg. Hadde jeg ikke vært inne her hver dag og fått så fin støtte og gode tilbakemeldinger, så hadde det nok blitt både litt feil mat og for mye her også. Det er utrolig hva dette nettstedet gjør!

Bruk dagboka nå - og oss - så er du tilbake igjen snarest!!!

Jeg sender deg gode tanker og heier på deg!!!

Klem fra amor:)
c.AuthorAlias RH30. august 2001
Hei Becky!

400 opp er nå ikke så galt dette tar du av fort igjen skal du se! Sånn blir det jo innimellom i og med at man ikke alltid kan styre dagene sine slik man egentlig ønsker. Men du får bare prøve og roe ned og ta deg tid til deg selv igjen så er nok disse usle 400 grammene borte i løpet kort tid skal du se!

Ha en kjempe fin dag i dag Becky!

Masse klemmer fra RH
78,6 kg

Veiedagen min!

Litt komisk med veiedagen min i dag..siden jeg ikke klarte å holde meg unna vekta i forrige uke da. Men, men..jeg hadde nå gått ned bittelitt til. Så da var det ikke så gale. Nå tror jeg at jeg vil få en stopp! Sliter litt for tiden-har lyst på alt mulig!!!!!!!!(hele tiden nesten...) og siden det har gått ganske greit til nå....så stopper det vel opp tenker jeg.
Men ikke tro at jeg gir meg nei.....ALDRI! Når jeg er kommet så godt i gang her.....gir jeg meg ikke før målet er nådd!Og det er da ikke sååå langt igjen..kremt...(målet er en 60-65 kilo..hadde vært supert med 60 kilo da..så jeg tror jeg satser på det!) Og målet skal være nådd før mai 2002!:)
Så si at jeg har 18.6 kilo igjen til det..tror dere at jeg har mulighet for å klare det???????????
Håper alle sammen har hatt en fin slankehelg.......Jeg selv koste meg litt ekstra på lørdag med hjemmelaget pizza!
Ha en fin mandag alle sammen..og denne uken skal jeg styre unna vekta...vente til veiedag neste mandag nå!
Klem fra Becky
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten29. august 2001
Hei Becky *S*

Jeg ser set du har gått ned 1 kg på en uke. Helt perfekt det. Da er det fett og ikke muskler som forsvinner. Ja, for det er jo det vi vil ha bort. Fettet!

Apropos innstillingen din. Den er bra den Becky. Og målet med å gå ned 2 kg i måneden er bra! Om du går ned hurtigere med sunt kosthold er ok så lenge du spiser godt og har det bra underveis. Kan selv skrive under på at det kan være litt tøft til tider, men som du sier. JEG SKAL IKKE GI MEG...og da gjør man det jo ikke!!!
Det heter motivasjon og viljestyrke det!!
Dessuten så har vel du som mange andre her inne, satt delmål. Og du....hver gang du når et av dem, så vet du at du er et skritt videre til der du ønsker å være.

Stå på Becky. Unn deg litt ekstra i ny og ne. Det er som sagt ikke det som er hverdagen og det som gjør at du går opp i vekt. Det er den daglige fysingen og sjokolade, kakespisingen som er problemet!!!

Hilsen meg
Blomsten ..som gleder meg med 1 kg vektnedgang hos deg...og som vedder på at de 18.6 kiloene klarer du med glans!! :o)))..PS..hva er første delmål?
c.AuthorAlias Nin28. august 2001
Hei!
Så flott innstilling du har! Det høres ut som om motivasjonen er helt på topp!
Smitt gjerne litt over på meg!
Ha en fin dag!
Nin
c.AuthorAlias abelone27. august 2001
Hallo!

Vi kommer alle til perioder hvor vi er sultne, godtesyke og hvor vekta står stille. Det er bare å holde ut, det går over!!!
Det er nok ikke lenge til det går bedre!

Jeg er sikker på at du når målet ditt i mai hvis du er like flink som du har vært til nå!

Abelone
c.AuthorAlias oriane27. august 2001
Hei Becky
Se på ting litt i perspektiv. Du har altså 18,6 kilo igjen til ideal vekta di, jeg er fornøyd om jeg kommer til normalvekt området, for meg 70 kilo. Fra der jeg er i dag er det 30,4 kilo. Og jeg har ikke noe tvil på at jeg skal, med tiden til hjelp, komme dit. Og du lurer på om du klarer 18,6 kilo, sansynligvis bare blåbær førr ei dame som du. Så lenge at man klarer å se langsiktig på ting...det må iallefall jeg gjøre.

Grusomme greier når magen bare skriker og man har lyst på alt mulig. Jeg har lister inne i hodet mitt hva jeg egentlig vil spise, og jeg kan love deg, det står ikke mye nutrilett bar eller lett youhurt på de listene nei! Likevel må man jo kunne unne seg litt ekstra, det er jo heller mengden det kommer an på.

Ha en fin dag
Hilsen fra Oriane
c.AuthorAlias Minelli27. august 2001
Hei Becky!

Takk for den hyggelige kommentaren i dagboka mi! Det hjelper utrolig på motivasjonen når jeg ser at noen gidder å bry seg om meg og slankingen min!

Vel 18 kilo innen mai neste år burde være fullt mulig. Selv ønsker jeg jo å gå ned 14,4 kilo til innen jul, og 5 nye kilo innen neste sommer, så det bare MÅ være mulig! Og det skal vi klare!

Ønsker deg en fin slankeuke!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias RH27. august 2001
Hei Becky!

Selvfølgelig klarer du dette før mai 2002! Det er jeg ikke i tvil om i det hele tatt!

Tusen takk for koselig komentar i dagboken min! Setter kjempe pris på det!

Sammen er vi sterke Becky!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Amorica27. august 2001
Heissan!

Takk for kommentarer i boka mi. Du aner ikke hvor mye det betyr for meg! Vel, jeg antar at du setter pris på at noen kommenterer til deg også, så du aner nok alikevell...*ler*

Målet ditt høres realistisk ut synes jeg. Det er 9 md til vi skriver mai 2002. 2 kilo i måneden er fullt mulig. De som har skikkelig greie på dette sier jo at den vektnedgangen som er mellom 0.5 og 1 kg i uka er helt perfekt. Går du ned 0,5 kilo i uka så blir jo det 2 kg i måneden og sjansene er store for at du lærer deg et kosthold som du kan leve med - også etter at denne slankeperioden er over. Det må jo være målet!!! Aldri vil du vel opp igjen? Å nei da! :)

Stå på du Becky!!! Det er ikke så lett når man har lyst på alt mulig, men hva å unne seg bittelitt da og si til seg selv at nå har jeg fått så nå er jeg fornøyd? Det går ann. Selv spiser jeg litt dreamis når hungeren kommer som værst. Det er godt for både kropp og sjel. Tar man bare litt, så er det helt greit.

Man får finne seg noen små metoder som gjør at man holder ut. Det er ikke bare bare at alt er forbudt heller...

Jeg ønsker deg en super start på denne uka!

Klemmer og ståpå tanker fra amor:)
78,8 kg

Lørdag igjen!

Ja så var lørdagen kommet og jeg er virkelig spent på utfallet denne dagen. Ute plaskregner det-og det er en slik typisk være inne og kose seg dag!
Men, men jeg skal alltids klare meg jeg da. TEnkte jeg skulle prøve å kjøpe inn slikt snop som jeg selv ikke er så særlig glad i..for da frister det ikke så mye...
Og det er en deilig følelse hver gang en har klart å stå imot noe-det er helt sikkert!
Håper alle får en super helg!
Klem fra Becky
og tusen takk til dere som har skrevet i boka mi!:)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica26. august 2001
Heissan!

Det er søndag når jeg skriver dette.

Håper at lørdagen ble en fin dag og at det ikke var så vanskelig å stå imot snop og annet som man helst ikke skal ha for mye av. Litt kan man jo...om ønskelig!

akk for gode ord i boka mi. Det setter jeg stor pris på. Det er så godt å ha deg der ute *s*

Ønsker deg en fin søndag og jeg ser frem til å lese i boka di hvordan lørdagen ble...*s*

Klem og gode tanker fra Amor:)
c.AuthorAlias RH25. august 2001
Hei Becky!

Ja lørdager kan være harde og måten du tenker på gjør det kanskje lettere! Men egentlig så er det jo bare en vane da. Har vokst opp med at lørdag er godis dag. Kjøpte alltid godis på lørdager før, så gamel vaner er vonde og vende! Men alle dumme vaner kan bli vent bort! Og heldigvis for det! så gjør som du tenkte og kjøp heller noe annet som er mer sunt som du syntes er godt eller noe?

Iallefall jeg syntes du er kjempe flink og dette her klarer du med glans! Morro og se!

Ha en kjempe fin lørdagskveld Becky!

Masse stå på klemmer fra RH
c.AuthorAlias modah25. august 2001
Heisann!

takk for koselige ord i boka mi,det er helt sikkert det at det er godt å ha noen å slanke seg med,syns dette er en kjempefin mulighet.
Så fint at det går nedover med deg og at du kan plukke fram bukser fra skapet,man blir humør av det ja*S*
Nå er det bare å stå på videre og klare å komme seg gjennom en ny helg,er jo nesten som unga når det gjelder snop i helgene*S*
Jeg fant ut at jeg skal ha kyllingfile i dag jeg,spiser det ofte,men det er jo så godt og ikke fy mat.

Du får ha en fin dag!

Klem fra modah
78,8 kg

Heisan...klarte ikke å styre unna vekta i dag hell

Javel..så var det helg igjen og ekstra prøvelser..godt det har godt så fint denne uken med meg..for da blir jeg jo ekstra motivert! Kjenner at jeg blir fortere mett nå enn jeg gjorde før også.....og ike fylt så godtesyk..gjenstår bare å se i morgen.....
Håper dere har hatt en fin uke og at det blir en like bra helg!
Klemmer fra Becky
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica25. august 2001
Hei!

Aller først; min lille gutt ble født den 15. januar :)

Skjønner at du også synes at helgen er en liten prøvelse for oss slankere. Vi er enige i det du og jeg. Jeg føler det også slik, men har fortalt til meg selv at jeg ser på det som en utfordring....Utfordringer liker vi jo!!! Ikke sant?

Det er så mange vaner som er knyttet til helgen og det er vanskelig å forandre på disse vanene. Vi må ta en og en av gangen for klarer vi ikke det, så er det rett oppover igjen på vekta når vi endelig har nådd vårt slankemål. Det vil vi jo IKKE!!!!

Jeg heier på deg Becy og gleder meg over at du blir fortere mett og har det bra om dagen!

Klemmer fra amor:)
c.AuthorAlias Minelli24. august 2001
Hei Becky!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi!

Ja, helg er en sann prøvelse, selv om jeg er ganske motivert til å ikke spise godis og usunn mat. Og en hel dag foran TVn i morgen gjør det ikke noe særlig lettere, men jeg skal forsøke!

Ha en fin-fin helg du også!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Jenta*S*24. august 2001
Hei på deg og tusen takk for kos kommentar!!*S*
Det går jo kjempefint for deg også ser jeg!*S*GØY!!
LYKKE TIL I HELGA!!
Det klarer du!:0)

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias RH24. august 2001
Hei Becky!

Gratulerer så masse med flott vektnedgang! Morro og se at du gjør det så bra! :-) Håper du klarer og la godis behovet bero denne helgen slik at du får ett kjempe bra resultat i helgen! Sterk er du så dette tror jeg du klarer!

Tusen takk for koselig komentar i dagboken min, setter kjempe pris på det!

Ha en kjempe fin helg Becky!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Blomsten24. august 2001
Hei Becky :)))
Se det..enda mere nedover. Stilig..akkurat denne uken er det ikke så mange her inne som står stille!! Kjempebra. Kom akkurat fra Savanna sin dagbok, hun hadde 1.6 kg minus, rensekurgjengen hadde 1 kg minus osv osv....
..og så mange som har gått inn centimeter for centimeter. Vet du..de burde ha oversikt over de målene også i tillegg til vektnedgangen på de aktive brukerne. Hadde vært artig å se den ja!!

Hilsen meg
Blomsten..som heller ikke har klart å bare veie meg 1 dag i uken.........den vekten skriker mot meg hver morgen.:VEI DEG ::VEI DEG!!..*LER*
79,2 kg

Jippi-ny vektkategori!:)

hei og hopp..dette er topp!
Hurra! Var litt spent på hva vekta ville vise nå i dag..i og med at jeg kommer til å få mensen i natt elelr noe sånt! Og gjett om jeg fikk meg en hyggelig overraskelse!!!NY VEKTKATEGORI!!!!Ikke noe fedme her mer! NEVER........håper jeg.
Håper dere andre har en like fin dag som meg...PS1 Har egentlig veiedag mandag, men lurte meg oppå i dag morges...og det fikk jeg så lyst å dele med dere andre!!!!!!
Klemmer fra en hoppende glad Becky
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias aspartam23. august 2001
Gratulerer! Er det ikke deilig å ha kommet seg unna den der ekle fedme-kategorien? Dette går jo kjempeflott, stå på videre!
c.AuthorAlias Oriane22. august 2001
Hei Becky!
Skjønner godt du er hoppende glad! Gratulere så mye *s*. Det å gå fra femde kategorien er vel det aller største tror jeg, fedme er et trasig ord. Sånn sett høres det MYE bedre ut, at man bare er overvektig.
Du har vært kjempeflink, jeg bøyver meg i støvet!
Stå på!
Hilsen fra Oriane
c.AuthorAlias abelone22. august 2001
Hallo!!!

Gratulere så mye med flott vektnedgang og ny vektkategori. Du er kjempeflink!!!
Stå på videre.

Abelone
c.AuthorAlias Amorica22. august 2001
Heissan!

Gratulerer så masse med ny vektgatergori og flott nedgang! Skal si at det går veien for deg nå!!! Stå på videre!

Takk for hyggelig kommentar i boka mi. Det er så kos :))

Jeg kom også inn i ny kategori i dag ja og det var jeg ikke klar over før du sa det :))

Aldri mere fedme nei! Stå på!

Klem fra Amorica
c.AuthorAlias modah22. august 2001
Heisann!
Gratulerer med ny vektkatogori da,du er flink du jente.
Det er morro når det går nedover ja,jeg smiler fra øre til øre hver gang vekta mi viser mindre jeg.
Du,du hadde nok klart den rensekuren du å,den er ikke så ille,er jo ikke sulten eller noe,men det er den jævla grapefrukten da,men hva gjør man ikke for å prøve å gå ned*S*

Stå på videre becky,dette går jo så¨bra!!!

Klem fra modah
c.AuthorAlias Kris22. august 2001
Hei!

Takk for kommentaren i dagboka mi - det er godt å ha støtte i deg :) Trengte det veldig i går.

GRATULERER MED NY VEKTKATEGORI!!!! JIPPI!!!!!!
Deilig følelse, det er helt sikkert, og aldri skal vi dit igjen!

Klemmer fra Kris som også hopper av glede på dine vegne!
c.AuthorAlias Blomsten22. august 2001
Hei BECKY!! :)))

<<<<<<<BLOMSTEN TAR BØLGEN>>>>>>>>>

Så var det gjort..en vektkategori mindre :) Super-dupert...<--fritt etter Minelli(liker det uttrykket der jeg)
Ja, nå kan vel bare mensen komme, vektnedgangen er jo allerede der..og vanligvis øker man jo en god del gram før den, så da....da venter vi i spennning. HMm..blir det kan hende en halv kilo til?
Ikke vet jeg..men jeg vet hvordan følelsen er av at det lyser OVERVEKT istedetfor FEDME!!!:::Been there, done that!!!

Det er jo slike delmål som man kan sette en strek over som fører til at man tør, har guts nok, har vilje og motivasjon til å nå neste!!!
Får enda litt mere determinasjon..at dette...det klarte jeg så bra..at nå..!!! Nå skal dere bare se.:Dette klarer du *S*

Hilsen meg
Blosmten......som koser meg akkurat nå med å lese alle de som har nådd noen delmål her inne i dag. Kjempeflott...og *S*..håper de som er litt deppa og frustrerte henter inspirasjon fra dere som har klart det!!!. :)))))
c.AuthorAlias RH22. august 2001
Gratulerer så masse! Dette er kjempe bra! Kjempe flink er du! Hurra hurra hurra!

hi hi hopp videre Becky så mister du enda flere kalorier! :-)

Tusen takk for koselig komentar i dagboken min!

Masse klemmer fra RH
79,6 kg

fint vær og godt humør

Deilig dag med godt humør og finvær!
Var og så det nydelige tantebarnet mitt i går!:) MMMMMMMMMMMm..
Har også begynt å tenke så smaått på hviordan jeg vil ha det på jobben når jeg begynner etetr permisjonen min igjen uken før jul.Jeg har valgt å gå i 60 % et halvtår..slik at poden kan bli litt større-før han løsrives for mye fra mamma-eller omvendt..he-he
Vel....har tenkt å trene aerobic i dag hvis det ikek blir sykehusbesøk igjen..spørs om jeg klarer å holde meg borte.
Ha en fin slankedag alle sammen
Klem fra Becky
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten21. august 2001
Hei becky :))
)
Heldiggrisen.....5 minutter unna til tantebarnet ditt..og du..så flott at din pode og tantebarnet ditt kan vokse opp sammen. Familie er noe av det viktigste man har.
Har lært meg å sette uendelig pris på den etterhvert som jeg har blitt eldre.
Det er jo en periode rundt 18-23 hvor man ønsker dem dit pepperen gror noen ganger, men så.....så søker man tilbake!!

Jeg sier som så..vennene mine og familien gir jeg alt om det skulle trengs!!!

..og du.. apropos jobbing. Så deilig å kunne gå ut i 60 prosent. Det hadde vært deilig her i gårdne også! Mere tid til pode, fritidsaktiviteter etc..men *S*. her rår dessverre økonomien litt hardere. Trenger inntekten min ser du......så da.....da må man bare glede seg med de som kan !! :)))))

De vokser så fort de små og *S* skjønner deg godt at du vil nyte denne perioden....

Hilsen meg
Blomsten..som ønsker deg en alldeles fortreffelig dag.. :)))
c.AuthorAlias nicky21. august 2001
Heisann
En blir i godt humør når det er fint vær. Her er det en blanding av litt sol og masse regn. Det sliter på humøret over tid, og da spiser en gjerne litt ekstra for å kose bort det dårlige humøret.

Ha en fin dag

Klem fra Nicky
c.AuthorAlias Amorica21. august 2001
Hei igjen!

Tenker at gutten var nydelig ja...*sukk*..tiden går så altfor fort. Det er ikke mer enn 7 md siden min siste baby kom til verden, men han har jo blitt stor allerede han *s* Herlig med baby ja!

Skjønner godt at du sliter litt med å velge enten sykehusbesøk eller aerobic :) Trimmen kan du jo ta igjen...*s*

Ønsker deg en flott dag! Stå på videre!
Klem fra Amorica
c.AuthorAlias Oriane21. august 2001
Hei Becky!
Skal du ha junior i barnehage/dagmamma når du begynner å jobbe, kan jeg nærmest garantere at det blir værre for deg enn for han! Det er pyton å gå i fra dem, selv om man vet at barnehagepersonalet gjør en utmerket jobb. Å jobbe 60% høres ut som en god løsning, spes når han er så liten.
Sats på sykehus beøsk du, arobictimer er det nok av, men ikke nye nevøer på sykehus!
Kos deg i sola *S*

Hilsen fra Oriane
c.AuthorAlias RH21. august 2001
Hei Beckey!

Er ikke noe mamma selv, men jeg tror det er lurt det du gjør med og bare gå tilbake med 60% stilling. Man har behov for å bruke litt tid på barna sine, det er viktig! Koselig og høre at alt sto bra til med den nye lille, du blir nok en kjempe fin tante skal du se!

Ha en kjempe fin slanke dag og kos deg masse med den nye krabaten!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Kris21. august 2001
Hei Becy!

Jeg fikk ikke vært innom dagboka di i går, men så fint å se at det har løsnet for deg igjen :)

Tiden med barna går så utrolig fort - datteren min har blitt 5 år allerede - føler at jeg fødte i går... nesten da..*s*.
Pass på å nyte tiden, både med din egen og tantebarnet ditt.

Ha en nydelig dag.

Klem fra Kris.
79,6 kg

JIppiiiiiiiiii!

heisan, så var veiedagen kommet og endelig under åtti-tallet!'
Var ekstra glad for det i dag siden jeg hadde så dårlig samvittighet i går. Men det pleier vel alltid gå ganske bra i begynnelsen.?!
Så jeg ble liksom ekstar gira nå i dag da vet dere!!!:) Vil også si tuse takk til Minelli, Amorica, Abelone og Kris for oppmuntrende og støttende ord i dagboka mi i går! DEt trengte jeg virkelig!Dere er supre alle sammen!
Ellers så har jeg blitt tante i dag også. Min eneste bror har fått sitt første barn, en skjønn liten gutt! Så derfor har jeg ekstra god grunn til å være glad i dag!:)
ha en fin slankedag alle sammen!For det skal jeg ha!
Klemmer fra Becky
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli20. august 2001
Hei Becky!

Tusen takk for mange oppmuntrende ord, jeg trenger det virkelig om dagen. Det er litt demotiverende å ikke se at vekta går nedover når jeg synes jeg har vært så flink.

Men se på deg, da! Nytt titall og alle greier, og også snart ny vektklasse! Det er jo strålende! Du melder deg inn i aldri-mer-80-klubben, nå vel?

GRATULERER!!!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias RH20. august 2001
Hei Becky!

Utrolig flink har du vært! Morro og se! Det går alltids litt raskere i begynnelsen, men så flink som du er kommer dette til og gå veldig bra!

Gratulerer masse med tantebarnet ditt! Du har all grunn til og være kjempe fornøyd i dag!

Stå på Becky! Sammen er vi sterke!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Amorica20. august 2001
Gratulerer så mye tante!!! Så morro!!!

Morro å bli tante og morro å se 7 tallet først på vekta! Da var vi to som gjorde det idag da!!! Jippiiiii!!!!

Nå satser vi på en frisk start på en ny uke og er motivert som abre det. Ikke sant? Stå på videre!!! Jeg følger med!

Takk for gode ord i boka mi i dag. Sammen er vi sterke!

Klemmer fra amor:)
c.AuthorAlias abelone20. august 2001
Hei tante Becky!!!

Gratulere så mye med tantebarnet og flott vektnedgang. Du er virkelig flink!!

Tenker det var stort å se 7- tallet lyse mot deg på vekta. Jeg kommer snart etter!!

Stå på

Abelone
c.AuthorAlias Isa20. august 2001
Gratulerer med nytt ti-tall ! Det gir ekstra motivasjon!! *s*

Og gratulerer med tante tittelen - du har all grunn til å være glad!!

Lykke til !

Isa
c.AuthorAlias Blomsten20. august 2001
Hei Becky. :)))

<<<<FANFARE NR: 1>>>>

Der så du 7-tallet.. :))) Da er du og Amorica like glade i dag tenker jeg.. :)))) Begge to har jo sett dette tallet for første gang i dag.

<<<FANFARE NR: 2>>>>

Og du.....gled deg, det å bli tante er kjempeartig. Jeg er tante til 4 stykker nå og har "giftet"<---*S* bare samboer...men så godt som....til 5 stykker.
De tantebarna er gode, akkurat som sine egne er de fantastiske, flotte, fine, vakre, gode, myke.....men likevel stor forskjell.
Tantebarn kan du skjemme bort. Slipper å oppdra de *S*.Bare kose seg, oppleve hyggelige ting og så det viktigste, levere de tilbake når de blir grinete og sure *ler godt*
Det er stort å bli tante!!! Bare gled deg videre..*S*

Hilsen meg
Blomsten..som ønsker deg lykke til videre med kostholdet ...og selvfølgelig like fin vektnedgang videre :))))..og som håper tantebarnet ditt ikke bor for langt unna. 2 av mine bor i USA og det er dessverre så altfor langt borte..
c.AuthorAlias Oriane20. august 2001
Tante Becky!

For en dag du må ha hatt i dag! Det er ikke så mye mer å si annet enn:
Store gratulasjoner både med 7 tall og tantebarn!!!

med hilsen fra Oriane
81,0 kg

AAAAAAAAARG!!!!!!!!!

Huff i dag var jeg så irritert på meg selv- at de lørdagene skal kunne ødelegge såpass mye for hele resten av uka!
Jeg spiste som sagt to og et halvt stykke bestillingspizza......og smakte litt potetgull..men i og med at det var liksom ikke lov..så smakte potetgullet ike så godt heldigvis..så jeg hentet meg inn igjen!!!!!!!!
Men allikevel med en gang jeg våkna i dag morges tenkte jeg bare. AAAAAAAAARG!!!!! Søren også
Disse lørdagene er bare helt utrolig vabnskelige for meg. De andre dagene i uka går forsåvidt greit, men siden jeg var liten har jeg jo likosm hatt lørdag som kosedag og det er det nok temmelig vanskelig for meg å gi slipp på....for det var rart: både pizzaen og det lille potetgullet jeg smakte -smakte faktisk ikke så fantastisk!!!!!!Det var så rart!!!
Så nå i dag er jeg temmelig irritert på meg selv og misfornøyd!!!!!!
neste uke skal det bli skjerpingsKan det gå ann....jeg som SKAL ta av en del til jul også-så er jeg sånn!!!!!!!:(
Vel, vel..håper at samvittigheten til alle dere andre er mye mye bedre enn min!!!!!!!!!!!!
Klem fra Becky
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica19. august 2001
Hei Becky!

Det er ikke morsomt med disse lørdagene. Er enig i det. Jeg har også endel vaner iforbindelse med den dagen i uka og det sitter hardt inne - i hodet. MEN det går ann å forandre den vanen!!! Hva med å kose seg med grønnsaker og dipp f. eks? Nå håper jeg ikke at du er en av dem som ikke liker grønnsaker da...for da er ikke mitt forslag noe ok i det hele tatt. *s*

Si til deg selv igjennom hele den uken som vi står overfor nå at til lørdag så skal jeg gjøre noe annet. Jeg vil prøve å spise...istedenfor...og når jeg faktisk har gjort det så vet jeg at jeg føler meg så veldig bra på søndagen!!! Værd å prøve ihvertfall!!! Det virker på meg :)

Ellers var det ikke så helt gale det du spiste da. Pizza kan man spise. Det er mengden det kommer ann på. Tror ikke at det var så mye du fikk i deg egentlig. Når det gjelder potetgull, så kanksje du skulle velge popcorn i stedenfor? Jeg mener; om du liksom må beholde kosedagen? Popcorn uten smør er ikke så gale. Noen seigmenn og andre "myke" godterier kan man også spise. Dette om man holder seg til en dag i uken og ikke spiser store mengder. Går man på Grete Roede kurs så har man jo kosemerker som man kan spare opp til en dag i uka og det blir litt snop på lørdagen som man har lov å spise av dem.

Stå på videre du Becky! Jeg er sikker på at du når ditt mål!

Ha en fortsatt fin søndag og en glimrende start på neste uke!

Klemmer og gode tanker fra meg :)
c.AuthorAlias Kris19. august 2001
Hei Becky!

Husk at gjort er gjort og spist er spist.
Sier jeg - som føler det akkurat som deg når jeg har spist noe jeg ikke skal. Prøv å kjenn på den følelsen du har nå - var pizzaen og potetgullet så godt at det er verdt den aaaaaaarge følelsen? :)
Når det er sagt så tror jeg ikke at det du spiste i går er så fryktelig ille. Også var det veldig bra gjort av deg å klare å stoppe å spise potetgull. Jeg har problemer med å stoppe når jeg først har begynt jeg. Hvis jeg har begynt kan jeg likesom bare fortsette å proppe i meg - litt koko...*S*.

Jeg har også lørdag som kosedag - vi lager mat vi liker spesielt godt, og gjør det litt ekstra hyggelig rundt middagsbordet. Lørdagsgodt er det også her, for jeg kan jo ikke nekte mann og barn det selv om jeg er på slanker'n! Jeg prøver å kjøpe inn ting jeg selv ikke er så fryktelig glad i - ostepopp, "klissete smågodt", popcorn...for å nevne noe. Står det potetgull eller peanøtter her er jeg fortapt - så det kommer ikke inn i mitt hus :)
Jeg bestemmer meg alltid på forhånd hvor mye jeg skal spise - både av mat og godterier - for det hender jeg unner meg litt. (Jeg har kosemerker på GR-kurset ...hehe.. og de er gode å ha, men veldig ofte velger jeg å bruke dem på ekstra mat.)

Så - neste lørdag planlegger du godt - bestem hva dere skal ha på bordet, og hva du har tenkt til å spise av det. Jeg er sikker på at du klarer deg kjempebra, og neste søndag er du bare såååå stolt av deg selv.

Stor klem fra Kris.

c.AuthorAlias abelone19. august 2001
Hei og hopp!!!!

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver. Jeg har det akkurat på samme måten. De eneste gangene jeg ikke spiser noe ekstra på lørdager er hvis jeg er alene hjemme, og det skjer så og si aldri.
Lørdag er jo dagen vi slapper av og koser oss litt ekstra etter en lang arbeidsuke. Tror det sitter i fra barndommen for de fleste av oss. Derfor er det jo også utrolig vanskelig å endre på vanen.
Hvis du finner ut an det, så fortell det til meg også da....

Vi får heller prøve å gjøre en avtale om ikke å skeie ut litt engang til neste helg. Du vet: Sammen er vi sterke!!1

Abelone
c.AuthorAlias Minelli19. august 2001
Hei becky!

Så bra at du syntes at pizza og potetgull ikke var det helt store da. Da har du nemlig kommet et stykke på vei! Man kan jo ikke kutte ut alle godsaker resten av livet, men begrense seg er det som må til. Husk det neste gang du spiser pizza og potetgull...det er som oftes ikke mengden det kommer an på, man ønsker bare å kjenne smaken av ting. En stund klarte jeg meg lenge med 5 flak Pringles, deretter klarte jeg å kutte helt ut. Det klarer helt sikkert du også, nå som du er klar over at øynene fristes mer enn kroppen!

Ha en fin slankeuke!

Klem fra Minelli
81,0 kg

Bestemt meg for å skeie ut i dag!

Har bestemt meg for å skeie ut i dag. Vi har pleid å hatt kose dag her hos oss om lørdagene....så i dag har jeg skeiet ut. Vi har vært på familiearragement i dag og der ble det solgt kakaer og pølser og brus osv. Jeg var gasnke så flink der ute, men på veien hjem betemte vi oss for å bestille med oss pizza hjem slik at vi slapp å lage middag. Og da bestemte jeg meg for at-ja i dag skeier jeg ut.......så nå har vi spist pizza og jeg har hatt meg et stort glass brus.........så får vekte vise hva den vil vise på mandag!Jeg har bestemt meg for å gå sakte men sikkert ned...tar tida til hjelp! Jeg har ikke forhåpninger om å gå ned et helt kilo hver uke-for det vet jeg at ville blitt vanskeslig for meg.Så nå er jeg spent på å se hva vekta vil vise dere!Jeg smører meg med tålmodighet.....og har som mål å veie 75 eller under til jul.....og hadde jeg klart ca 70 ville jeg blitt overlykkelig-men som sagt jeg tar det helt rolig..vet at jge ikke klarer å styre unna pizza og godsaker resten va livet allikevel....så jeg kutter ned på slike ting og pleier å bare unne meg slikt på lørdager og ikke hver lørdag heller!
Lykke til alle dere andre dere ute! Og ære være dere..som klarer å motstå alle fristelser!!!!!!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli18. august 2001
Hei Becky!

Det ER faktisk lov å skeie ut en gang i blant...bare man begrenser seg. Bestem deg for bare å spise pizza og la resten av familien stå for snopspisingen! Da begrenser du ihvertfall skadene! Et tips også: Er det mye fett som ligger oppå pizzan etter at den er stekt, så press et tørkepapir forsiktig ned på pizzan, det fjerner det overflødige fettet!

Vi ser ut til å ha nesten samme vektmål før jul, bare at jeg begynte med 10 kilo mer enn deg på kroppen! Jeg forsøker jo å være flink hele tiden,og å gå ned en kilo i uka, så det burde være mulig at du klarer å gå ned vel 10 kilo innen jul. Bare tro at du klarer det, så er mye gjort!

Ha en fin lørdagskveld!

Klem fra Minelli
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.