← Alle dagbøker
diarist.Alias

BiBitch

43 år175 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start81,0 kg
Sist79,2 kg
Endring−1,8 kg
BMI nå25,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. mai 20027. juni 2002
😵79,2 kg

Hei og Hopp

Hei!

I dag er det fredag, det er jo helt utrolig. Tida flyr så fort for tida, at... Det er så deilig vær her på det blide sørland. Nesten FOR varmt!hehe.

Torsdag

Frokost - en skive med gulost,tomat og majones
Niste - en skive med gulost og litt majones
Middag - en pk. nudler m sweet n sour og litt kylling
Mellom - en gullpinne og en kjæsj pink. litt potetgull
Kvelds - 3 små pizzastk, Big One m litt dressing på + et glass cola

I går skjeie jeg ganske ut, for å si d sånn. Men jeg satte fra meg bilen, og gikk opp på butikken for å møte noen venner. De lurte på om jeg var syk, som ikke kjørte. hehe. så gikk vi ned igjen (det er ikke langt da, til sammen knapt 2 km). kjørte over til noen venninner, der jeg hoppet 5 min på trampoline, og holdt på å dø etterpå. var SÅ sliten! Tror jeg må hoppe på den litt oftere!

Onsdagen løp jeg faktisk orientering! I gym''en riktignok, men jeg var i allefall med! :) Skikkeli stolt, og svett!

I dag forsov jeg meg, så jeg rakk bare å spise et eple. Har med meg et eple på skolen. Får se om jeg kjøper noe niste.

Jeg er på en måte litt skuffa over at jeg ikke har gått ned mer, for disse 1-2 kg kan jo bare være "fra dag til dag" liksom. Men det er jo bra å ikke gå ned så mye av gangen. Selv om venninna mi har gått ned 10 kg på 21 dager, og jeg ikke 2 på 9 dager engang... Men jeg har motet oppe.

I morra blir det jentefest, og fyll. Får nok i meg en haug med kalorier da! Grilling og alkohol på en gang!

Takk for alle kommentarene! Lykke til alle sammen! Vet helga er vanskelig for mange.
😌80,0 kg

Another day

Takker igjen for kommentarer. I går var det helt ufattelig deilig vær, så jeg gikk ned til byen (Risør) å spiste en saftis. Så reiste jeg hjem og møtte kusina mi, så vi dro til byen (Arendal). Labba litt rundt, prøvde bikini (wææ!) og spiste på Mc Donalds. Hadde egentlig ikke lyst på mat, men det var jo godt også da:) På kvelden grilla jeg med noen kamerater, og spiste en grillskive, salat m dressing,litt potetsalat, løk og champignon stekt i smør og drakk cola. Så for dere som er redde for at jeg ikke spiser? Det gjør jeg altså! I dag har jeg spist ei skive med ost til frokost, og to nektariner. Nam nam.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias vil ned i vekt😄5. juni 2002
Det er lenge siden jeg har vært innom,men vekta mi står bom fast så jeg trenger igjerne hjelp.
Lykke til....vi mailes...
c.AuthorAlias tjukka😄5. juni 2002
Heisann og takk for koselig kommentar i boka mi. Jeg har gått Libra-kurs. Det er sånn jeg har fått inspirasjon til å gå ned i vekt. Nå er det en måned siden siste kursdag, og jeg har gått ned 3 kg etter det, så egentlig er jeg fornøyd. Jeg er bare så inni h.... utålmodig! Og så går motivasjonen veldig opp og ned, da.. "Hemmeligheten" til Libra går enkel, mna spiser lite og ofte (5 måltider om dagen). Spiser "barkebrød" (Fiberrik) foran hvert måltid- også middagen. Bytter ellers ut det som kan byttes ut med lettere varianter. Prøver i det lengste å unngå det jeg elsker mest....sjokolade, is, kaker, øl osv... Men MÅ bare unne meg noe innimellom, ellers blir det mega-sprekk. Det er vel grunnen til at jeg synes det går litt tregt.
Lykke til til deg.
mvh Tjukka.
🙂81,0 kg

Det var da voldsomt da....

Heisann alle sammen!

Det var noen voldsomme reaksjoner jeg fikk på dette da. Jeg vet for all del hva jeg gjør, og som sagt vet jeg mer enn mange om slanking. Det ble fremstillt feil det jeg skrev den dagen. Jeg mente at jeg hadde spist to måltider + kjeks og eple! Jeg vet også at jeg må spise for å holde forbrenninga oppe å ikke føkke opp systemet. Jeg tar i tillegg CLA for at jeg ikke skal bare miste muskler. Jeg vet også at jeg ikke skal ta av særlig mye mer enn 1 kg i uka. Grunnen til at jeg prøver, at jo at venninna mi har gått ned så mye. Dere hadde sikkert hatt lyst til å prøve dere også. Jeg har som sagt også prøvd det meste annet. Før dette spiste jeg 1 skive med vanlig pålegg ca. hver 3.time. mamm ahat hatt suksess med det før, og det er jo noe av samme opplegget som Libra. Ei venninna gikk på libra nå, og har gått ned nesten 10 kg hun også, på en sunn og grei måte. Poenget er at jeg IKKE går ned! Selv om jeg gjør det samme som de andre! Spiser sjeldent snop og lite mat men ofte. Klart dette er ganske frustrerende?

Vel, over til helga. Jobbet fredagsnatta, og da rekker jeg vanligvis ikke å spise noe uansett, men jeg drakk mye vann og en Cola. Lørdagen spiste jeg en skive til frokost, drakk vann, spiste en fiskekake, vannmelon og en skive før jeg dro på fest på kvelden. Der drakk jeg både øl og sprit, med masse kalorier i. Spiste pommes frites på kvelden. Søndagen tok jeg ikke pillen, siden jeg ikke var hjemme. Spiste grandiosa, hamburger og is i løpet av dagen. Så dere trenger ikke være redde for at jeg ikke sspiser! Gikk også en tur med ei venninne og to hunder. Er lemster i dag :)
Til nå (kl.12.00) har jeg spist ei skive m ost og tomat og to nektariner. Nå vil jeg ned til byen å få meg en is :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fuzzy76😀4. juni 2002
Jeg leste diskusjonen som har oppstått i dagboka di og fant denne linken til litt informasjon om det jeg antar er tablettene du bruker: http://members.home.nl/arnie.suykerbuyk/mtbhealth/weight.htm#stackII

Så lenge du holder deg til anvisningene (maks 3 pr dag (helst 2), alltid i forbindelse med måltid og ikke over 2 måneder sammenhengende) skulle du vel være trygg. Grunnen til disse advarslene vil jeg tro er koffeinet, som i så store doser kan være ganske så vanedannende (det er jo bare å se på hvor mange som rett og slett ikke KLARER slutte å drikke Cola som jo inneholder en mye mindre mengde koffein).

Forøvrig vil jeg tipse om at Nature's Own selger et (lovlig i Norge) kosttilskudd som heter HCA som også inneholder Chromium (som er det appetittdempende stoffet i Stack II) og i tillegg citrussyre som bidrar til å senke fordøyelsen slik at du holder deg mett lengre. Disse har i kombinasjon med Shake-diett gjort underverker for meg...
c.AuthorAlias Mariah❤️3. juni 2002
Er du sikker på at disse tabelettene ikke er skadelig for kroppen?
Ha en fin slankedag!
😌81,0 kg

Ikke sulten

Ja, da er det 3 dagen jeg går på disse tabelettene. Det som er med disse pillene, er at man ikke blir sulten, og man er somregel ikke sjesken i det heletatt. I allefall har ikke jeg blitt det. I går spiste jeg kun 2 måltider, 1 eple og to kjeks. Men det er jo ikke bra å ikke spise heller, så... Men jeg merker at kroppen jobber og forbrenner hele tiden. Hjertet banker og jeg har vanskelig for å sitte stille. Plutselig har jeg lyst å gå en kjempelang tur, noe jeg ellers ikke har hatt lyst til. Jettebra! Vi får se hva som skjer!

Tusen takk for alle kommentarene! Jeg har vært opptatt av slanking selv i 5 år og prøvd det meste, og lest veldig mye på nettet osv, men hadde heller aldri hørt om Stack II før ei venninne snakket om de. Tror de kommer fra Sverige, og egentlig er ment som piller for å klare å trenge lengre. Men hvis dette er min enste måte å gå ned på, så må det gjøres.

Er forresten fornøyd med kroppen min, men er greit å komme inn i de str de har i butikken :) Derfor jeg vil ned. Ligger mellom 42-44 i bukser, så jeg må i allefall ikke opp. Greit å ta bort litt overflødig i bikinisesongen også. Har tross alt veid 60 kg en sommer...for 4 år siden :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Niki31. mai 2002
Trist å se at du føler at disse pillene er eneste måten å gå ned på. Høres jo absolutt ikke helt bra ut. Utrolig nok fungerer faktisk normalt sunt kosthold og en god prosjon mosjon rimelig bra.

Det er begrenset hvor mange kilo kroppen klarer å kvitte seg med hver uke, uansett hvor mye du klarer å speede opp forbrenningen eller sulte deg. Maksimum ligger rundt 1 kg. Går du raskere ned enn dette er det stort sett musklene det går ut over...

Siden du er fornøyd med kroppen din tror jeg det kan være lurt å legge bort de pillene. Spis fornuftig og få deg litt trim. Og sjekk med venninna di hva hun veier tre måneder etter at hun har sluttet med pillene...

Når man lurer på om noe er for godt til å være sant er det som oftest det....

Ta vare på deg selv!
Klem fra Niki
c.AuthorAlias trixi31. mai 2002
Hei!
Vet du hva du holder på med eller?
Du har hjerteklapp til tusen, blodet fyker rundt i kroppen din, hjernen din får ikke nok oksygen til å brukes skikkelig, DETTE ER IKKE BRA FOR DEG!

1 eple og 2 kjeks på en dag er ikke nok! Så selv om du ender med å gå ned mange kilo, så vil du også ende med å "fucke" opp hele frobrenningssystemet ditt. med andre ord.. om du fortsetter en stund på disse pillene, uten å spise noe særlig. Vil forbrenningen din settes ned til det minmale, og kroppen din vil sette seg på sparebluss.

Vet du hva det betyr? Det betyr at alt du putter i munnen da, vil sette seg som fett rundt på kroppen din. mens det eneste som blir forbrent er musklene dine.

Huff, nå høres jeg ut som en sinna dame gitt! hihi...

MEN, vær så snill!!! Velg å ta hvilke som helst preparater du vil, men pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis;

SPIS SKIKKELIG! Du kan fortsatt gå ned i vekt allikevel!

Du sier du har tross alt veid 60 kg...for 4 år siden. Da må du virkelig huske på at en jentekropp på 14 år ikke er det samme som en kvinnekropp på 19 år!

Håper du tar til vett og får i deg mere mat..
😀81,0 kg

På''n igjen

Ja, så var jeg her inne igjen da... lenge siden sist! Det jeg har fått tak i nå, heter så mye som Stack II. Er det noen andre som har prøvd dette? Det er ikke lov i norge, og inneholder mye ephedrin og koffein. Ei venninne av meg har gått ned 8-9 kilo på 21 dager og har ikke gjort noen ting for å gå ned. Men jeg er litt skeptisk, og pillene er ganske dyre. Noen som har erfaringer??
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen🙂1. juni 2002
Tror vi alle er nysgjerrig på hva stack 11 er! La oss få høre, hvor på nettet kan jeg finne det?
c.AuthorAlias tulipanen🙂1. juni 2002
Tror vi alle er temelig nysgjerrig på hva dette er for noe bra. Hørtes helt fantastisk ut, hvor finner jeg det på nettet?
c.AuthorAlias tulipanen🙂1. juni 2002
Tror vi alle er temelig nysgjerrig på hva dette er for noe bra. Hørtes helt fantastisk ut, hvor finner jeg det på nettet?
c.AuthorAlias tulipanen🙂1. juni 2002
Tror vi alle er temelig nysgjerrig på hva dette er for noe bra. Hørtes helt fantastisk ut, hvor finner jeg det på nettet?
c.AuthorAlias Mio😃30. mai 2002
Hei BiBitch.
Synes disse pillene høres skummel ut. Har du letet på nettet etter disse pillene? Google. com er en god søke side.
Velkommen tilbake...
Hilsen Mio
c.AuthorAlias Mio😃30. mai 2002
Hei BiBitch.
Synes disse pillene høres skummel ut. Har du letet på nettet etter disse pillene? Google. com er en god søke side.
Velkommen tilbake...
Hilsen Mio
c.AuthorAlias Mariah❤️29. mai 2002
Har ikke hørt om det, men visst det funker uten å skade kroppen så er det jo genialt!
Norge har visst ganske strengt lovverk når det gjelder ting med unaturlig høy koffein verdi, sånn som red bull feks.
Hold oss oppdatert om hvordan det funker da!

Lykke til!
c.AuthorAlias Kris😃29. mai 2002
Hei!

Så bra at du er igang igjen :)
Jeg har ikke hørt om de tablettene du snakker om, men jeg har også hørt at sammensettingen av ephedrin og koffein får fart på forbrenningen. Du burde sjekke ut hvor mye de inneholder pr. tablett før du begynner å ta dem, for overdreven bruk (særlig av ephedrin) kan gi ganske heavy bivirkninger. Kjøpt dem i Sverige forresten?

Lykke til, i allefall.

Kris
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.