Hei og Hopp
Hei!
I dag er det fredag, det er jo helt utrolig. Tida flyr så fort for tida, at... Det er så deilig vær her på det blide sørland. Nesten FOR varmt!hehe.
Torsdag
Frokost - en skive med gulost,tomat og majones
Niste - en skive med gulost og litt majones
Middag - en pk. nudler m sweet n sour og litt kylling
Mellom - en gullpinne og en kjæsj pink. litt potetgull
Kvelds - 3 små pizzastk, Big One m litt dressing på + et glass cola
I går skjeie jeg ganske ut, for å si d sånn. Men jeg satte fra meg bilen, og gikk opp på butikken for å møte noen venner. De lurte på om jeg var syk, som ikke kjørte. hehe. så gikk vi ned igjen (det er ikke langt da, til sammen knapt 2 km). kjørte over til noen venninner, der jeg hoppet 5 min på trampoline, og holdt på å dø etterpå. var SÅ sliten! Tror jeg må hoppe på den litt oftere!
Onsdagen løp jeg faktisk orientering! I gym''en riktignok, men jeg var i allefall med! :) Skikkeli stolt, og svett!
I dag forsov jeg meg, så jeg rakk bare å spise et eple. Har med meg et eple på skolen. Får se om jeg kjøper noe niste.
Jeg er på en måte litt skuffa over at jeg ikke har gått ned mer, for disse 1-2 kg kan jo bare være "fra dag til dag" liksom. Men det er jo bra å ikke gå ned så mye av gangen. Selv om venninna mi har gått ned 10 kg på 21 dager, og jeg ikke 2 på 9 dager engang... Men jeg har motet oppe.
I morra blir det jentefest, og fyll. Får nok i meg en haug med kalorier da! Grilling og alkohol på en gang!
Takk for alle kommentarene! Lykke til alle sammen! Vet helga er vanskelig for mange.
I dag er det fredag, det er jo helt utrolig. Tida flyr så fort for tida, at... Det er så deilig vær her på det blide sørland. Nesten FOR varmt!hehe.
Torsdag
Frokost - en skive med gulost,tomat og majones
Niste - en skive med gulost og litt majones
Middag - en pk. nudler m sweet n sour og litt kylling
Mellom - en gullpinne og en kjæsj pink. litt potetgull
Kvelds - 3 små pizzastk, Big One m litt dressing på + et glass cola
I går skjeie jeg ganske ut, for å si d sånn. Men jeg satte fra meg bilen, og gikk opp på butikken for å møte noen venner. De lurte på om jeg var syk, som ikke kjørte. hehe. så gikk vi ned igjen (det er ikke langt da, til sammen knapt 2 km). kjørte over til noen venninner, der jeg hoppet 5 min på trampoline, og holdt på å dø etterpå. var SÅ sliten! Tror jeg må hoppe på den litt oftere!
Onsdagen løp jeg faktisk orientering! I gym''en riktignok, men jeg var i allefall med! :) Skikkeli stolt, og svett!
I dag forsov jeg meg, så jeg rakk bare å spise et eple. Har med meg et eple på skolen. Får se om jeg kjøper noe niste.
Jeg er på en måte litt skuffa over at jeg ikke har gått ned mer, for disse 1-2 kg kan jo bare være "fra dag til dag" liksom. Men det er jo bra å ikke gå ned så mye av gangen. Selv om venninna mi har gått ned 10 kg på 21 dager, og jeg ikke 2 på 9 dager engang... Men jeg har motet oppe.
I morra blir det jentefest, og fyll. Får nok i meg en haug med kalorier da! Grilling og alkohol på en gang!
Takk for alle kommentarene! Lykke til alle sammen! Vet helga er vanskelig for mange.
Lykke til....vi mailes...
Lykke til til deg.
mvh Tjukka.