← Alle dagbøker
diarist.Alias

lealea

45 år158 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start67,0 kg
Sist64,5 kg
Endring−2,5 kg
BMI nå25,8
🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. august 200228. august 2002
😃64,5 kg

Jøss dette går så det suser...

Frokost: et speilegg og tre skiver skinke. Te
Lunsj: Isbergsalat med fetaost og skinke. sukkerfrisaft.
Middag: grønn linse-suppe med røkt skinke. kaffe
Aktivitet: gått 1 times tur.
😃65,0 kg

dette er gøy...

Det virker...kiloene detter av to kilo på fem dager er vel bra???Det er jo faktisk gøy også.
Frokost to tynne knekkebrød med ost. Te
Lunsj: en grillpølse og litt kyllingsalat. masse sukkerfri saft og te.
Middag: 1 stekt egg og 90g røkt svinekjøtt. sukkerfrisaft og te.
Har gått en to timers lang tur i dag. Veldig fornøyd med dagen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lilje😉27. august 2002
Hei! Jeg har ikke "hilst" på deg tidligere, og ser at du er forholdsvis ny her :)Velkommen hit!

Ja, 2 kg på en uke er kjempebra!!! Og ikke minst motiverende! :)

Mitt råd er å fortsette å skrive i dagboken, for da vil du se nedgangen på kurven din :) Og så blir deg gjerne til at man føler seg litt "forpliktet" til å skrive i dagboken, og da "må" man jo være flink ;)

Ha en kjempefin dag!
😌66,0 kg

jippi!!!!

Dette virker jo.....i dag er jeg skikkelig happy. Tror jeg kommer til å klare dette. Det er jo så morsomt å se at det går nedover. Så i dag skal jeg slutte å røyke også. Det går vel ganske bra. Jeg må bare holde meg i aktivitet hele tiden. To fordeler...Jeg er jo hjemme(har fødsels permisjon fra jobben) så det er nok av tid. Men jeg finner stadig på nye ting....Prøver å være litt kreativ hver dag.
Nå har jeg og kjærsten akkurat vasket hele huset, og det er vel bra. Fleipet litt med han om at hvis vi hadde heftig sex et parr ganger om dagen så ville dette tilsvare 1,5 t med aerobic(.....ja ja..vi får se på det!!!) Nei, jeg tror jeg skal ut å gå meg en lang tur etterpå. Det er koselig å ta med lille plipp(kallenavn på min sønn) på en trille tur.
Er litt sulten, og i dag tror jeg at jeg skal spise fisk til middag. Det eneste som er litt dumt med dietten min er at det blir lite tilbehør(dr.atkins) men men jeg er lykkelig så lenge det virker. Gleder meg vilt til å kunne ta på meg klærne mine igjen. Det er ikke sånn at det er så veldig ille, er ikke så veldig missfornøyd med vekten min, men jeg vil ha et litt sunnere om mer aktivt liv..
Det har ennå ikke vært de store utskeielsene, men har heller ikke vært på middag eller fest....så har ikke konsumert noe for for alkohol(litt stolt av det) Kan nok hende at jeg koser meg med et glass vin en dag eller to.
Frokost: 2 kokte egg og isbergsalat. Te
Lunsj: 2 knekkebrød med philadelphia light.kaffe
Middag: 50g reker, 50g seifilet, litt salat og yoghurt naturell. Sukkerfri saft og te
kveldsmat: to knekkebrød med ost.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda😄26. august 2002
Dette går jo strålende!
Kjempeflink er du!

Linda :o)
😃66,5 kg

Enda en dag.....

..og jeg kan ikke vente på å ta fått på den. Jeg synes dette går strålende. Spiser faste måltider, tre om dagen( og bare det), Føler meg motivert og glad. Litt vanskelig å sitte en hel Lørdag med kjærsten uten en eneste godis. Men det gikk det også. Deilig å ikke små-spise.

Frokost: eggerøre av to egg, litt melk og gressløk. Te
Middag: to pølser og isbergsalat med litt ost. Te
kvelds: en pølse. Te
Annet: Syndet litt med en sandwichis i sommervarmen.
Aktivitet: gikk to timer lang tur.
Frokost: eggerøre av to egg,1 ss melk, litt gressløk, isbergsalat m/snev av dressing. Te og sukkerfri saft.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda😃25. august 2002
Hei på deg!!

Det er så hyggelig å lese om andre som er i godt humør! Blir til at jeg sitter her og smiler selv:o)
Du har jo vært kjempeflink både med mat og trim.
You go girl!!

Velkommen hit og lykke til!
Hilsen Linda
😌66,5 kg

Dette er topp! Har så masse energi....

Frokost: omelett av 1 egg, en halv pølse, 2 skiver ost, te.
Lunsj: 1 svinekotelett, revet ost, rømme, isbergsalat.
Kveldsmat: omelett av 1 egg, 0,5 pølse, ost, isbergsalat og litt dressing.
Annet: masse sukkerfri saft og te.
Aktivitet: Gått tur 1,5 t, Husarbeid 2 timer.
😃67,0 kg

Dette går jo bra!

Frokost: 1 egg, 2 skiver med ost, te u/sukker.
Lunsj: 3 små kyllinglår, 2 babybell, isbergsalat, farris.
Middag: 2 små karbonader, 2 skiver ost, 1 speilegg, sukkerfri saft, te.

Annet: mye vann og te.
Aktivitet: Gått tur i 1,5 t
😀67,0 kg

nå skal jeg begynne!!

Frokost:
lunsj:
Middag:
Kvelds:
Annet:
Aktivitet:
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.