← Alle dagbøker
diarist.Alias

MTE

52 år158 cm46 innlegg 2002 0 følgere

Start64,6 kg
Sist58,6 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå23,5
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. mars 200229. august 2002
😊58,6 kg

Det kom et rykk i vekten!

God morgen alle sammen!

Ble veldig fornøyd med vekten i dag. ;o)
Har følt at den har stått litt i ro, men
der kom det et rykk heldigvis.

På lørdag skal jeg i utdrikkings lag til
en venninne. Håper det blir kjekt og
været hadde vært bra. I dag er det over
skyet og litt regn i luften her.

Ellers har jeg trent mandag og onsdag
denne uken. Lurer på om jeg skulle gått
i dag også, men lurer på om det er lurt
å gå dagen etter jeg trente eller om
det bør værer en dag i mellom. Håper på
svar fra noen som vet?

Ellers ønsker jeg dere alle en fin fin helg.
Jeg kommer inn igjen og oppdatere på mandag.

Klem!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😟3. september 2002
Huff... stakar deg som vrikket foten på lørdag da. Men det ser da ut til at du får beveget deg en god del likevel, og det er da godt. Ta godt vare på foten din, og hvis du føler ubehag ved å trene med en så vond fot, er det kansje lurt å la vær i en stund?

Ønsker deg god bedring i foten (og veldig stor takk for innlegget fra deg..)

Klem Aasalill! =)

Ogja... spennende med veiing i morgen...
c.AuthorAlias Pernilla😊2. september 2002
Heisann og tusen takk for gratulasjoner...
selv gratuerler med nedgang. Jeg vet hvordan det er å stå stille, utrolig uinspirerende for å være helt ærlig, vi trenger slike rykk for å holde på videre.

Ønsker deg en riktig god dag.

Klem, Pernilla
c.AuthorAlias tulipanen❤️30. august 2002
jeg rakk deg visst ikke i dag jeg på msn chatten. Håper du får en fin helg og fint utdrikkingslag:-)

c.AuthorAlias tulipanen😉29. august 2002
Fy søren nå har du vært flink altså! Fortsett sånn du!

Chattes i morgen fredag?
c.AuthorAlias Minelli😃29. august 2002
Hei MTE!

Det er ikke noe i veien for å trene to dager på rad, så lenge det ikke er snakk om styrketrening av de samme muskelgruppene. Det kan bli litt hardt for kroppen, men er det kondisjon du trener gjør det ikke så mye. Jeg trener f eks to dager, tar en dag pause og så to dager til etterhverandre...ellers blir det for få dager å trene i uka!

Ha en superduper dag!

Klem fra Minelli
😊59,0 kg

God morgen, alle sammen!

Her kommer en liten oppdatering fra meg. ;o)
Her er alt bare bra. I helgen var jeg i 30 års
dag til en kammerat. Hadde ikke barnevakt så
samboer måtte være hjemme med guttungen. Jeg
kjørte bil. Var hjemme i 23.30 tiden. En koselig
kveld. ;o) Ellers også hatt en fin helg.

Vekten er gått litt ned. Kjekt selv om det ikke er
så mye. Men som jeg har skrevet før det viktigste
for meg er trening og mosjonere og spise noenlunde
sunt. Og stramme opp kroppen etter fødselen.
Spesielt magen da. Den er litt slapp.

Dere alle får ha en kjempe fin slanke uke!

Klem!
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤27. august 2002
du har gått ned 14 kg siden nyttår?? !!!
åjåjåj! det må være GØY å se de bildene! :o)

jeg synes mine er motiverende, men du har jo noe å virkelig
være STOLT av! :o)

håper du også har en fin kveld!
nå skal jeg legge meg :o)
har en del hviletimer som må
tas igjen :o)

du vet ikke HVOR mye jeg faktisk gleder meg til å bli
samboer igjen! har ikke sett han på over en måned!!!
jeg vet jo at vi kommer til å gå hverandre på nervene i
blandt, men det kommer til å bli så mye bra også!
og akkurat nå har det gått så langt at jeg savner både det
positive og det negative :o)

vel...
nattinatt!
c.AuthorAlias tutu😄27. august 2002
Hei og hopp

Så flink du har vært da!
Ikke mye tvil om hvem som kommer først til 55. Jeg i mitt tempo er heldig om jeg klarer det før jul.
Men, jeg gir meg ikke uten kamp....

Håper du får en flott dag/ettermiddag.
klem
c.AuthorAlias nite27. august 2002
Tusen takk for hilsnen din i DB mi. Det er jo litt gøy og da, at min "vennefrekvens" har utvidet seg etter den lille heten som foregikk forrige uke. Og det er så koselig å få hilsen, fra uansett BMI, men dette har jeg jo ment hele tiden da.

Du er flink. Din vektklasse har jeg vel ikke vært siden jeg gikk med bleier (ha ha). Kanskje ikke så ille, men det har ikke vært i mitt voksne liv. Men vi er forskjellige, og det er det som gjør mangfoldet i befolkningen, og ære være det.

Du må ha en fortreffelig dag videre MTE.

Klem fra Nite
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Hei!
så koselig at du stakk innom meg.
Kjenner meg igjen i det å stramme seg opp etter fødselen ja. Og spesielt den magen. Jeg jobber også med den saken. Du får ha lykke til med "innstramminga" du også!
c.AuthorAlias Aasalill😈26. august 2002
Å nei, jeg kommer ikke inn på chatet, jeg skulle jo gjerne ha chattet litt, men takk være denne trege maskina, må jeg nesten bare gi opp.

Jeg synes forøvrig du har vært kjempeflink, og at du har et sunt og vettugt forhold til kroppen din ut fra det jeg har lest fra deg. Fortsett med å ta godt vare på deg selv!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias tulipanen😉26. august 2002
Se her ja!

Nå er du foran meg altså;-)
c.AuthorAlias tulipanen😉26. august 2002
Se her ja;-)

Du er foran meg nå altså..

Klem fra meg
😊59,1 kg

Heisann alle sammen!

Her er jeg igjen. Har hatt en kjempe fin helg. Bryllupet ble kjempe koselig. Var hjemme i 03 - tiden.

Ellers kommer guttungen hjem i dag. Han har vært vekke snart en uke nå så nå gleder vi oss til å få han hjem igjen. ;o)

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 1 skive med ost og et eple
Middag: 2 skiver med ost og skinke
M.måltid:1 eple
Kvelds: 2 knekkebrød med ost og skinke

Mosjon: 1 time stram opp trening.

Ellesr ønsker jeg alle sammen en fin slanke uke. Det virker som fine været forlater oss litt nå, men håper det kommer tilbake. ;o) Kos dere masse!

Klem!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😃21. august 2002
se her, ja...
nå er du jammen meg på tur nedover igjen! ;o)
stå på!
jeg nekter å tro at det fine været kan dra nå!
jeg er blitt avhengig! *sukk* da må jeg fylle på solkortet mitt :o)

*klems*
c.AuthorAlias nite20. august 2002
Tusen takk for ditt innlegg i DB mi. Det er første gang jeg ser en som er normalvektig her på et par dager som har et saklig innlegg.
Jeg ønsker ikke å fortsette diskusjonen rundt dette tema, da det jeg har sagt og innelegg til andre viser at jeg overhodet ikke har vært uhøflig, ufin eller har drevet person-angrep på noen måte.

Problemet er at man leser det man ønsker, bruser med fjøra og peprer full uten å virkelig sette seg inn i hva som egentlig er sagt av hvem, og dermed ha holdepunkt for hva man sier.

Jeg kunne gjerne tatt en diskusjon, men slik det har utviklet seg, at noen bare er innom dagboka mi og slenger ut fra seg en kommentar som ikke har hold i mitt utsagn, så må jeg bare si at jeg vil stoppe her. Det er vel ikke derfor vi skal være her for å krangle. Det er mange andre forum for friske debatter hvor vi kan bruse med fjøra og være direkte forbannet. Men ikke her.

Men en ting vil jeg få si, helt avslutningsvis (he he, du ser jeg lever ikke som jeg lærer)
Jeg har selv vært nede på 60 tallet, og selv om jeg har vært der, vil jeg her inne støtte oppunder de som er på mitt vektnivå pr. nå. Det ville ikke falle meg inn å gå inn i en dagbok i en normalvekt klasse og være belærende og gi gode råd at de ikke må gå i samme fallgruben som jeg har gått i. Det tror jeg er unødvendig da det vel er voksne mennesker her inne (??) som selv tar rev i seilene og gjør noe med sine ekstra kg. i tide.

Utgangspunktet for min uttalelse var et direkte innlegg i en annen overvektiges dagbok.
Jeg fikk mange svar på dette innlegget, men det var faktisk aldri JEG som har sagt at de som skal justere vekta iforhold til eget velvære (for vi store gjør det av helsemessige årsaker) ikke har noe her inne å gjøre.
Dette er jeg blitt beskyldt for nå en rekke ganger, men mener altså at dette er en fri side hvor alle har sin rett, uansett.

Jeg bare forholder meg ikke til de med BMI under 25. Kanskje jeg en dag er der under 25 selv, og da kan jeg føle samholdet med dere.

Men jeg vil allikevel berømme deg for et saklig innlegg til meg, og ikke bare slenge dritt som et par andre har gjort.

Tusen takk. Jeg ønsker deg lykke til uansett vekt, og selvfølgelig FÅR MAN LOV TIL Å VÆRE HER (Puh..... håper jeg nå har sagt siste ord i denne debatten)

Klem til deg og dere andre som har vært innom DB til Nite
Bilde
c.AuthorAlias tulipanen😀20. august 2002
Så flink du er nå, virker som du er skikkelig motivert og bevisst.

Du har helt rett ang hva vi chattet om tidligere i dag. Utrolig at det er mulig. Men vi får støtte hverandre "hvis vi får lov" å være her da;-)hehe
c.AuthorAlias tutu❤️20. august 2002
Halloen

Du leder stort på meg nå, men bare vent. Jeg skal nok komme og puste deg i nakken...(håper jeg!!!)
Her regner det litt, og så skinner sola litt. Men temperaturen er ikke noe og si på, 23 grader.
Så i dag syns jeg det er leveligt.

Håper du får en fortsatt fin dag.
Klemmer fra Trude
59,3 kg

Litt ned igjen! :o)

Hei, alle sammen!

Denne uken er jeg ganske fornøyd med vekt reduksjonen. ;o) Deilig å se at det begynner å gå ned over igjen. Var ikke så kjekt når det gikk opp over. Måtte det fortsette sånn nå.

Nå er det helg og i morgen skal jeg i bryllup det blir kjekt. Håper været holder seg bra.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 lapper uten noe på
Middag: 1 porsjon pasta el pesto
Kvelds: 2 skiver med ost og skinke.
Må innrømme et lite fat med chips

Mosjon: 1 1/2 times tur.

Ellers ønsker jeg dere alle en fin fin helg. Oppdaterer på mandag spent etter helgens utskeielser.
Koselig med kommentarer.

Klem!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😄17. august 2002
hei!
har tenkt på deg MANGE ganger mens jeg har vært borte og lurt litt på åssen det gikk med deg... :o) og så måtte jeg bare innom deg før jeg stikker på stranda... og se her! :o) det går jo aldeles strålende... :o) hatt en opptur som meg, men nå skal vi nedover!!! :o)

hihi :o) bryllup er en hyggelig anledning til en utskeielse!! :o)

håper du har en deilig dag!
klems ¤tiili¤

c.AuthorAlias Monica12316. august 2002
Hei!
Takk for hilsen. Kos deg i bryllupet!!
c.AuthorAlias chevy😉16. august 2002
Heisann

Fint at du går nedover. Jeg har vel kanskje vært litt ekstra heldig som har tatt av en kilo i uken uten problemer. oppskriften er vel bare at jeg spiser fire ganger om dagen helt grovt brød (hvit brød er ikke lov) magert pålegg, kjøtt og salater til middag,(kokte poteter og kokte gulrøtter er heller ikke lov, har ikke spist poteter siden jeg begynte å slanke meg i januar) og frukt eller yoghurt som mellom måltid hvis jeg er litt sulten. Det er veldig mange fine middagsoppskrifter i kokeboken Naturlig slank som jeg anbefaler deg å kjøpe. Den har vært min følgesvenn gjennom denne perioden.
Håper du får det kjempekoselig i bryllupet i morgen og kos deg skikkelig.
Klem Chevy
😊59,5 kg

Det går ned over. Jiipi

Hei alle sammen!

Her kommer en liten oppdatering fra meg. De ekstra sommer kiloene er begynt å gå av igjen. Heldigvis. ;o)

I går var jeg i begravelse ti farmoren til samboeren. Det var trist. I dag skal guttungen til farmoren sin. Skal være der til over helgen. Skal i bryllup på lørdag. Så det blir begravelse og bryllup samme uken. Rart.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 4 snitter med diverse
Kvelds: 2 skiver med ost og skinke

Mosjon: Ingen!

Ellers håper jeg alle får en fin fin dag!

Klem!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Moken😉16. august 2002
Hei, og takk for sist, hvis det går an å skrive det.. :)

Har ikke vært så ivrig her inne i sommer, men regner med å komme sterkere tilbake. Er det noen konkurranse på gang noe sted??

Så fint at sommerkiloene er på vei bort, da! Du får kose deg i bryllupet i helgen, så snakkes vi vel.

Klem Moken
c.AuthorAlias tutu❤️15. august 2002
Hei og hopp

Da er det bare og si: KLAR FERDIG GÅ.......

Her skal det kjempes hardt. Liker ikke så godt og tape skjøner du!

Håper du får en strålendes dag.
Kos fra Trude
c.AuthorAlias tutu❤️14. august 2002
Heisann

Så flott at vekta di er snill med deg. Kanskje så kan du sende en liten tanke til min om at den og må være snill (eller er det jeg som må være snill....?)

Håper i hvertfall at du får en flott dag.
Klemmer fra Trude
😉60,0 kg

Står stille!

Hei alle sammen!

Det var ingen bevegelse på vekten. Men har ganske late dager nå siden det er så varmt og fint vær. Er på bade stranden hver dag. Det er for varmt til å trene og å gå synes jeg. Så nå nyter jeg de siste dagene med knall vær så tar vi slankingen når det ikke er så varmt og fint vær.
Dette er livet. ;o)

Kos dere i sommer varmen alle sammen. Håper det varer lenge!

Klem!
😉60,0 kg

Da var ferien over!

Heisann alle sammen!

Ja, da ferien til samboeren over og da blir jo min ferie og over selv om jeg er hjemme værende. Heldigvis har vi syden turen i oktober å se frem til. :o)

Vekten er gått en del opp. Det tyder på at jeg har kost meg i ferien. Kanskje litt for mye. He he. Har badet, grillet, drukket litt og kost meg. Hm, får litt dårlig samvittighet. Men nå er det slutt på det. Nå skal vekten nedover igjen.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 skiver med ost og skinke
Middag: 2 kylling lår + pom frites og ris
Kvelds: Et eple

Mosjon: 1 time og 10 min. rask spaser tur etter at guttungen var lagt. Det var deilig.

Ellers håper jeg at alle her inne har det bra. ;o)
Kos dere masse og ha en fin fin dag!

Klemz!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😊8. august 2002
Heisann!

Ja, nå er ferien over for de fleste av oss, og vi har vel merket ferien på kroppen alle som en, ser det ut til. Lykke til med oppstarten igjen, og ikke glem konkuransen vår da!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Line M😊8. august 2002
Ja, ferie er over og vekten er på vei oppover !!
Er det ikke slik det alltid er ???
Fikk selv sjokk i dag, på to mnd har jeg bare gått opp 600 gram !!! Det til tross for at jeg ikke akkurat har drevet med slanking, samt at SATS kortet også har hatt ferie...!!!
Men nå er vi tilbake til gamle trakter med slanking og atter slanking.
Stå på nå MTE, så renner ferie kiloene av fort igjen....
Klem fra Line M
c.AuthorAlias Alijana😃7. august 2002
Hei! Og takk for kommentar. Jeg er også kjempeglad i chips, og dersom jeg begynner å spise, klarer jeg ikke å stoppe. Samme med sjokolade. Så når det serveres chips hjemme hos oss, går jeg gjerne ut av rommet og gjør noe annet, og så når jeg kommer inn igjen etter en stund er chipsen forsvunnet. (Vi er en ganske stor familie da...;)
Klem Alijana
c.AuthorAlias tutu❤️5. august 2002
Heisann

Ja det er godt og være i gang igjen. Vi er jo like tunge vi nå. Vel jeg er 400 gr mer enn deg. Men satser på og sole de vekk i morgen.....

Håper du får en fortsatt god dag.
Klemmer fra Trude
😵59,0 kg

UFF. Det går vist opp over nå!

Heisann!

Er bare inn om for å kjapt oppdatere før jeg reiser videre på ferie i dag. Nå har vi vasket klær og er klar for å reise videre. Det er deilig med ferie. Vi kommer hjem igjen om en uke. Skal til et venne par av oss.

Vekten er på vei litt opp over, men sånn er det i ferien. Har ikke tenkt så veldig mye på hva jeg har puttet i munnen. Men når ferien er over da begynner treningen igjen og da håper jeg vekten går litt ned over igjen.

Ellers håper jeg alle har det bra og har en fortsatt fin ferie!

Kos dere masse!

Klem!
😊58,3 kg

Sommer og sol!

Hei alle sammen!

Har ikke vært inn om på en stund. Samboeren har ferie nå så da blir det litt turer så har ikke hatt tid. :o) Vi koser oss masse.

På lørdag skal jeg i utdrikkings lag til en venninne. Det blir kjekt.

Ellers ligger slankingen litt på is nå, men er sterkt tilbake når ferien er over.

Dere får ha en god sommer alle sammen. Er ikke sikker hvor tid jeg kommer inn om igjen!

Klem!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😀21. juli 2002
Heisann

Ønsker deg bare god ferie hos svigers og vennene dine, kos deg.
Fortsatt god sommer:)

kos chevy
c.AuthorAlias trixi😊19. juli 2002
Ville bare si: God sommer!
Klemmer
c.AuthorAlias Monica12319. juli 2002
Takk for hilsen i dagboka mi. Og kos deg på utdrikkingslaget i kveld da...
😊58,0 kg

I dag kommer guttungen hjem igjen!

Hei alle sammen!

For et vannvittg dårlig vær vi har i dag igjen. I går var det opplett og ganske bra og i dag regner det som alldrig før. Kjedelig.

I dag kl. 14 kommer guttungen hjem. Det blir kjekt. ;o) Samboeren reiser vekk i dag og kommer hjem på søndag. Så det hadde vært veldig kjekt dersom det hadde blitt bedre vær enn det er sånn at vi kan være ute. Dagene blir litt kjekkere da.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost og hamburger rygg
Lunch: Salat med kylling + 2 skiver
M. mål: Et eple
M. mål: 1 skive med ost
Kvelds: 1 pita med fyll
Fy mat: Spiste en del chips

Mosjon: Gikk en tur på 1 1/2. Det var deilig. Ellers vasket jeg hele huset. Det er litt mosjon det også. He he.

Trodde egentlig at jeg veide litt mer for jeg føler jeg har spist en del usunt, men det er kanskje ikke så ille?

Vet ikke hvor tid jeg kommer inn igjen nå. Samboeren begynner på ferie nå. Så da blir det litt reising. Kanskje jeg kommer inn om i helgen. Får se. Skal prøve å ikke skeie for mye ut. Dere får ihvertfall ha god ferie alle sammen!

God klem!




2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😃13. juli 2002
Hei!
Vile bare si tusen takk for kommentarer de siste ukene.. jeg har ikke fått skrevet noe tilbake.. da tiden og kreftene ikke har strukket til... jeg begynner nå å få noenlunde kontroll her... jeg har bestemt meg for å flytte ut..så får jeg ta ting som de kommer etterhvert....

Ha en flott uke! Klemmer
c.AuthorAlias Aasalill😌11. juli 2002
Klart du kan være med i konkuransen! =) The more the marrier!

Og det var vel ikke så usunt? Synes du er veldig flink jeg... sammenlignet med visse andre ihvertfall.... *KREMT*.... uten å nevne navn da... *KREMT KREMT*

LYKKE TIL VIDERE!

Klem Aasalill! =)

😉58,1 kg

Tilbake etter noen utskeiende dager!

Hei alle sammen!

Har fortsatt barne fri og må si at det er kjempe deilig. Guttungen kommer hjem på torsdag. Da skal det jo blitt godt å få han hjem igjen. ;o) Men må si jeg nyter dagen og sover lenge og er våken lengre på kveldene enn vanlig.

Spiste i går:

Frokost/Lunch: 2 skiver med hamburger rygg
Middag: Stekt ris med reker
Kvelds: 2 skiver med ost og hamburger rygg

Mosjon: Var en tur i byn i går og myste.

Ellers er det ikke noe særlig vær her så det har ikke vært så voldsom aktivitet på meg, men det kommer vel håper jeg.

Ha en fin slanke uke alle sammen!

Klem!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild10. juli 2002
Det gikk dårlig med treninga gitt.. Svidde av 2000 på nytt eksosanlegg til bilen i stedet, etter å ha slitt litt midt i veien...
c.AuthorAlias Ragnhild😊10. juli 2002
måtte bare innom og se hvordan det går med deg :-)
Kos deg uten guttungen du - det er deilig å vær noen dager uten (selv om man savner disse ungene og, da!)

ha en fin dag
klem
Ragnhild
c.AuthorAlias tutu❤️9. juli 2002
Heisann

Måtte bare innom og ønske deg en fortsatt god dag.
Håper du har det bra.

Klemmer og koser fra Trude
c.AuthorAlias kitti😌9. juli 2002
heisann, Nyt dagene! Er det ikke skjønt å bare slappe av litt? Har selv skeiet ut i helgen men ja ja det var jo så deilig:-) SÅ nå er jeg klar gor nok en uke med friskt mot og hevet hode:-) klem, Kitti
😄57,8 kg

For en strålende dag!

God morgen alle sammen!

Det er nydelig vær her i dag. Heldigvis. I går og dagen før regnet det som alldrig før. I dag skinner solen og det er blå himmel. Håper det holder seg sånn noen dager nå. Vi trenger det. :o)

Er veldig fornøyd med vekten. Kom under 58 i dag. :o) Håper det holder seg under, men det spørs det er jo helg snart. Skal prøve så godt jeg kan.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 skiver med ost og skinke + 2 vaffel hjerter
Middag: 2 pølser + potetmos
Kvelds: Salat med kylling

Mosjon: Var på trening. 1/2 time step og 1/2 time stram opp. Kjempe deilig, men nå er det stengt for trening i 3 uker.

Gleder meg til helgen. ;o) Guttungen skal være hos farmor og beste. Det var de som spurte om å låne han. Det blir deilig med litt barne fri. Så i helgen tenkte meg og typen å gå ut og spise og gjerne gå på kino. Vi får se. Det blir koselig. Blir ikke så ofte er ikke alltid så lett å få barne vakt.

Ellers håper jeg at dere alle får en strålende helg. Og god ferie til de som begynner på det!

Klem!
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias sindy😄6. juli 2002
HEI MTE.

Jeg kos meg på byn, men fra i morgen skal jeg spise sunt igjenn.
Koseligt du skrev i boka mi.
Jeg har vell godt opp 1 kilo etter jeg drakk i går jeg trør på vekta i morgen så får vi nå se..

Klem fra Sindy.
Bilde
c.AuthorAlias chevy😀6. juli 2002
Heisann

Takker for hilsen. Du går jo nedover du også, det er bra.
God ferie til deg også, kos deg i helgen uten barn.
Sommer klem Chevy
Bilde
c.AuthorAlias tutu❤️4. juli 2002
Heisann

Så flink du har vært når jeg har vært borte. Du er jo letter enn meg du nå! Her må det skjerpings til skjønner jeg....

Håper du får en flott helg uten barn. Nyt det.
Kos deg masse, og mange store klemmer fra Trude
c.AuthorAlias kris😃4. juli 2002
Heisann!

Så kjempeflink du er! Det går jo bare nedover med deg jo! BRAVO!
Du...det ser ut som om vi har de samme planene for helgen. Vi har barnefri vi også....og vi skal ut og kose oss..DET er ferie det!

Takk for oppmuntrende hilsen i dagboka mi forresten - setter stor pris på det.

Ha en flott helg, kos dere masse!

Klem fra Kris.
c.AuthorAlias tulipanen😄4. juli 2002
GRATTIS!
Behøver jeg å si mer. Det er jo knall, nå tar du meg igjen øyeblikkelig.

Har du vært innom messenger i dag eller? Kan du ikke stikke innom da. Jeg er her til tre

c.AuthorAlias Bambi😌4. juli 2002
Heisann og takk for støtten.
Er ikke i form idag heller. Har influensa symptomer, men det er bare å smøre seg med tålmodighet. Kjedelige greier da jeg ikke for trent.
Men nok om meg. HIPP HIPP HURRA for deg. Så flink du er. Flott vektnedgang. Kjempeglad på dine vegne.
Ønsker deg en fin og romantisk helg med din kjære. Deilig å ha litt tid kun for dere to. Godt å få pleid kjærligheten.
Klem
Bambi
c.AuthorAlias Line M4. juli 2002
Så fint du er, du burde være stolt av deg selv...!!!!
Jeg er endelig tilbake etter en ukes tenke pause, og har funnet ut at om jeg slutter nå,
ja så legger jeg på meg det jeg har gått ned til nå og kansje det dobbelte.
Så neste uke blir det slanking, slanking og atter slanking.
De to neste er jeg på ferie rundt i Europa, men skal prøve å holde meg i tøylene.
MEN fra og med neste mnd, er det full skjerpings...!!!!

Hae en fortsatt fin dag
Klem fra Line M
Bilde
c.AuthorAlias kitti😃4. juli 2002
Hurra for deg...så flink du er:-) Er det ikke deilig vel når vekten viser ett tall mindre? Ja nå er det bare nå stå på videre og være flink pike:-) klem, kitti
😉58,3 kg

Litt opp igjen!

Hei alle sammen!

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen. ;o) Jeg har hatt en koselig og fin helg. Var som sagt ute med en venninne lørdags kvelden. Kjempe koselig. Er så sjelden jeg møter henne. Vi var på kina resturant og spiste + tok noen øl på en pub.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med eggerøre
Lunch: 2 skiver med ost og skinke
Middag: 1 kylling file og ris
Mellom: 1/2 eple
Kvelds: 1 knekkebrød med ost + 1/2 eple

Mosjon: Gikk 1 1/2 times tur + var på trening 1/2 time spinning og 1/2 stram opp.

Det er først gang jeg prøver spinning. Fikk litt vondt i baken, men det virker ganske grei trenings måte. Det var ganske tungt. Det var kjempe kjekt å trene. Har jo ikke trent på noen uker. Nå er det trening onsdag, men så holder de stengt i 3 uker.

Ellers tenkte jeg å ta meg en spaser tur i dag + en sykel tur seiner. Får se været ann. Er ikke det beste her i dag.

Ellers får dere ha en fin slanke uke så oppdaterer jeg igjen på torsdag!

Klem!

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitti😊3. juli 2002
heisann MTE, takker for kommentaren. Er ikke spinning gøy vel? HAr trent det nå i vel tre år...blitt helt avhening:-) Hadde også litt sår bak, fakstik ganske lenge. Merker ikke noe til det nå lenger. Lykke til med treninga og slankinga.
klem,
Kitti
c.AuthorAlias tulipanen2. juli 2002
Bare fortsett som du har gjordt.. Trening gjør susen og ofte kan man gå litt opp selv om man føler man har gått ned...

Ellers var du innom chatten i dag? Og forsvant så fort at jeg er usikker på om du var inne i det hele tatt??
c.AuthorAlias Aasalill😀2. juli 2002
Wow! Jeg er imponert! Ikke rart at du ser resultater heller da, når du er SÅÅÅ flink!!! Eller er det kansje bare jeg som ikke er flink?... Hm...

Uansett! Lykke til videre, og stå på!!!

Klem Aasalill! =)
😊58,1 kg

Nå er formen bra og vekten er gått ned.

Hei, alle sammen!

Vekten viste både 57,9,58,58,1 og 58,2 så da skrev jeg 58.1. Vet ikke helt hva jeg veier i dag. Hm. Nå er jeg komt meg masse. Fikk byttet pencilin kur på mandag og føler at det hjalp. Heldigvis. Fortsatt hører jeg veldig lite på det ene øret, men legen sa jeg kunne gjøre det i en tid frem over.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost
Lunch: 2 skiver med ost + et halvt eple
Middag: En porsjon sodd med brød til
Kvelds: 2 skiver med ost og skinke

Mosjon: Gikk tur på 1 time. Så lunch hos min mor og så 1/2 time hjem igjen. Nå var det veldig lenge siden jeg har gått tur. Det var kjempe deilig. ;o)

Ellers skal jeg en tur på byn og spise med en venninne + ta noen øl med en venninne på lørdag. Det gleder jeg meg masse til.

Ellers får dere ha en fin helg alle sammen!

Klem!
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😟1. juli 2002
Hei...

Blir nesten litt deprimert jeg, når jeg leser om folk som er så myyye flinkere enn meg til å slanke seg... Men takk for noen trøstende ord i dagboka mi ihvertfall, det trenktes etter noen deprimerende dager...

Håper du koste deg i helgen, og det ikke gjør for store utslag på vekten din.

Stor klem fra ei STOR (eller "frodig") jente... (HATER å være FRODIG!!!)

Aasalill!
c.AuthorAlias Moken😉30. juni 2002
Det er søndag i dag, så forhåpentligvis så er du helt frisk nå?? Eller er formen en smule dårlig etter gårsdagens tur på byen?? ;o)

Du, jeg har tenkt litt.. Vet du om noen andre som har konkurranse hvor det går an å slenge seg på?? Det er tross alt bare du som trofast oppdaterer hos meg hver torsdag, og det hadde jo vært gøy å konkurrere med litt fler..

Dessuten hender det jeg sliter litt med å få skrevet i dagboka mi på akkurat torsdags morgen, men syns liksom jeg må gjøre det med hensyn til "konkurransen".
Uansett, ha en fin uke! Og må bare si at du har vært kjempesuperflink til å slanke deg!

Klem Moken
c.AuthorAlias Kris😉28. juni 2002
Heisann!

Takk for hyggelig feriehilsen i dagboka mi! Håper du får en flott ferie også.
Ha det moro på by'n på lørdag...dans masse - det er god trening det :)

God bedring...

Klem fra Kristin
c.AuthorAlias Ragnhild27. juni 2002
Fikk lyst til å gå en tur da jeg leste innlegget ditt! Det ER deilig å røre på seg!

håper du snart blir helt frisk igjen, god bedring!
c.AuthorAlias chevy😉27. juni 2002
Hei
Fint at formen er bedere og at vekta går nedover.
Ønsker deg en kjempekoselig tur på byn med venninden din til lørdagen og ellers en fin helg
Koz Chevy
c.AuthorAlias VIL NED I VEKT😄27. juni 2002
Dette går jo stålende tenkt nede på normalvekt heldigen håper jeg også er der snart.
Kos deg!!! takk for hilsen foressten koselig du var innom
c.AuthorAlias tulipanen😀27. juni 2002
Da blir det tur på byen lørdag da! Det unner jeg deg... Du går jo bare nedover og nedover. Håper du kommer innom chatten i dag da..

Føler meg bedre i dag, så nå er jeg ved bedre mot enn i går...

kLEM
c.AuthorAlias kitti😉27. juni 2002
heisann MTE, takk for oppmuntringen i dagboken min. Jeg klarte enedelig å komme ned på femti tallet i dag, Så jeg føler meg aboslutt helt i hundre.

Ønsker deg god bedring og lykke til med slankingen din!
klem,
Kitti
🙂58,6 kg

Er ennå ikke frisk. Pyton.

Hei, alle sammen!

Er så lei av å være syk. Nå har jeg ringt til legen og fått ny time i dag kl. 12. Tror ikke pencilinen virker. Mener ihvertfall at jeg burde følt meg bedre enn dette etter 5 dager med pencilin. Er spent hva legen sier, men nok om det.

Kjekt å se at vekten er gått litt ned selv om jeg skeide litt ut i helgen + lite eller ingen mosjon.

Spiste i går:

Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 knekkebrød med ost
Middag: 1 pita brød med fyll
Kvelds: Mousakka

Mosjon: Gikk en liten tur når guttungen skulle sove. Blir ingen mosjon denne uken heller, men da håper jeg å være frisk og rask igjen neste mandag. :o)

Håper alle har hatt en fin helg og får en fin slanke uke. Kos dere!

Klem!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Moken😉25. juni 2002
Hei, og takk for kommentar!! Det er liksom mye mer morsomt å skrive i dagboka når noen kommenterer innleggene... Men det er klart, når en ikke er så flink til å skrive hos andre, så kan en ikke regne med å få så mye tilbake(snakker for meg selv nå, altså....).

Uansett så ser jeg at du ikke er helt bra ennå. Har fått skikkelig vondt i halsen selv, med feber og stiv nakke. Det er no dritt. Klarer ikke å svelge så mye snadder da, så det er kanskje en fordel??

Du får ha god bedring, så snakkes vi sikkert snart!
Klem Moken
c.AuthorAlias Bambi❤️25. juni 2002
Håper du er i bedre form idag. Og at antibiotikan endelig tar.
Håper du har fått riktig antibiotika. Jeg har før med streptokokker i halsen måttet ta 2- kurer. Disse bakteriene er blitt så vrange men de kneler til slutt.
Spør du meg så gir det å ha småbarn masse mosjon i seg selv
:-) Jeg har ikke barn selv men jeg ser jo hvor mye mer aktiv hverdag venninnene mine har det med småbarn. Jeg blir slitten etter en dag på besøk. Ikke misforstå jeg har lyst på barn selv jeg, men jeg vil være i bedre form. En av grunnene til at jeg nå slanker meg.
Ønsker deg en fin fin dag!
Klem Bambi

c.AuthorAlias chevy😀24. juni 2002
Hallo

Vi skal på norgesturne, med endestopp i Harstad. Vi bor ikke så langt fra Oslo så det blir en lang tur. Regner med å være borte i 14 dager og reiser lørdag den 6/7. Har kjøpt oss en stor Chevrolet Van og innredet den med soffa og soveplasser, så det blir spennende.
Chevy
c.AuthorAlias chevy🙂24. juni 2002
Hei

Ja nå må du bli frisk, rart du ikke føler deg bedre etter fem dager med pencilin. Har ligget rett ut i solen idag, nå er jeg hel stekt. Ønsker deg en fortsatt fin dag
Skal du ha ferie snart da?
Koz Chevy
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.