← Alle dagbøker
MTE
52 år158 cm46 innlegg
2002
0 følgere
Start64,6 kg
Sist58,6 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå23,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Det kom et rykk i vekten!
God morgen alle sammen!
Ble veldig fornøyd med vekten i dag. ;o)
Har følt at den har stått litt i ro, men
der kom det et rykk heldigvis.
På lørdag skal jeg i utdrikkings lag til
en venninne. Håper det blir kjekt og
været hadde vært bra. I dag er det over
skyet og litt regn i luften her.
Ellers har jeg trent mandag og onsdag
denne uken. Lurer på om jeg skulle gått
i dag også, men lurer på om det er lurt
å gå dagen etter jeg trente eller om
det bør værer en dag i mellom. Håper på
svar fra noen som vet?
Ellers ønsker jeg dere alle en fin fin helg.
Jeg kommer inn igjen og oppdatere på mandag.
Klem!
God morgen, alle sammen!
Her kommer en liten oppdatering fra meg. ;o)
Her er alt bare bra. I helgen var jeg i 30 års
dag til en kammerat. Hadde ikke barnevakt så
samboer måtte være hjemme med guttungen. Jeg
kjørte bil. Var hjemme i 23.30 tiden. En koselig
kveld. ;o) Ellers også hatt en fin helg.
Vekten er gått litt ned. Kjekt selv om det ikke er
så mye. Men som jeg har skrevet før det viktigste
for meg er trening og mosjonere og spise noenlunde
sunt. Og stramme opp kroppen etter fødselen.
Spesielt magen da. Den er litt slapp.
Dere alle får ha en kjempe fin slanke uke!
Klem!
Heisann alle sammen!
Her er jeg igjen. Har hatt en kjempe fin helg. Bryllupet ble kjempe koselig. Var hjemme i 03 - tiden.
Ellers kommer guttungen hjem i dag. Han har vært vekke snart en uke nå så nå gleder vi oss til å få han hjem igjen. ;o)
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 1 skive med ost og et eple
Middag: 2 skiver med ost og skinke
M.måltid:1 eple
Kvelds: 2 knekkebrød med ost og skinke
Mosjon: 1 time stram opp trening.
Ellesr ønsker jeg alle sammen en fin slanke uke. Det virker som fine været forlater oss litt nå, men håper det kommer tilbake. ;o) Kos dere masse!
Klem!
Litt ned igjen! :o)
Hei, alle sammen!
Denne uken er jeg ganske fornøyd med vekt reduksjonen. ;o) Deilig å se at det begynner å gå ned over igjen. Var ikke så kjekt når det gikk opp over. Måtte det fortsette sånn nå.
Nå er det helg og i morgen skal jeg i bryllup det blir kjekt. Håper været holder seg bra.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 lapper uten noe på
Middag: 1 porsjon pasta el pesto
Kvelds: 2 skiver med ost og skinke.
Må innrømme et lite fat med chips
Mosjon: 1 1/2 times tur.
Ellers ønsker jeg dere alle en fin fin helg. Oppdaterer på mandag spent etter helgens utskeielser.
Koselig med kommentarer.
Klem!
Det går ned over. Jiipi
Hei alle sammen!
Her kommer en liten oppdatering fra meg. De ekstra sommer kiloene er begynt å gå av igjen. Heldigvis. ;o)
I går var jeg i begravelse ti farmoren til samboeren. Det var trist. I dag skal guttungen til farmoren sin. Skal være der til over helgen. Skal i bryllup på lørdag. Så det blir begravelse og bryllup samme uken. Rart.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 4 snitter med diverse
Kvelds: 2 skiver med ost og skinke
Mosjon: Ingen!
Ellers håper jeg alle får en fin fin dag!
Klem!
Står stille!
Hei alle sammen!
Det var ingen bevegelse på vekten. Men har ganske late dager nå siden det er så varmt og fint vær. Er på bade stranden hver dag. Det er for varmt til å trene og å gå synes jeg. Så nå nyter jeg de siste dagene med knall vær så tar vi slankingen når det ikke er så varmt og fint vær.
Dette er livet. ;o)
Kos dere i sommer varmen alle sammen. Håper det varer lenge!
Klem!
Da var ferien over!
Heisann alle sammen!
Ja, da ferien til samboeren over og da blir jo min ferie og over selv om jeg er hjemme værende. Heldigvis har vi syden turen i oktober å se frem til. :o)
Vekten er gått en del opp. Det tyder på at jeg har kost meg i ferien. Kanskje litt for mye. He he. Har badet, grillet, drukket litt og kost meg. Hm, får litt dårlig samvittighet. Men nå er det slutt på det. Nå skal vekten nedover igjen.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 skiver med ost og skinke
Middag: 2 kylling lår + pom frites og ris
Kvelds: Et eple
Mosjon: 1 time og 10 min. rask spaser tur etter at guttungen var lagt. Det var deilig.
Ellers håper jeg at alle her inne har det bra. ;o)
Kos dere masse og ha en fin fin dag!
Klemz!
UFF. Det går vist opp over nå!
Heisann!
Er bare inn om for å kjapt oppdatere før jeg reiser videre på ferie i dag. Nå har vi vasket klær og er klar for å reise videre. Det er deilig med ferie. Vi kommer hjem igjen om en uke. Skal til et venne par av oss.
Vekten er på vei litt opp over, men sånn er det i ferien. Har ikke tenkt så veldig mye på hva jeg har puttet i munnen. Men når ferien er over da begynner treningen igjen og da håper jeg vekten går litt ned over igjen.
Ellers håper jeg alle har det bra og har en fortsatt fin ferie!
Kos dere masse!
Klem!
Sommer og sol!
Hei alle sammen!
Har ikke vært inn om på en stund. Samboeren har ferie nå så da blir det litt turer så har ikke hatt tid. :o) Vi koser oss masse.
På lørdag skal jeg i utdrikkings lag til en venninne. Det blir kjekt.
Ellers ligger slankingen litt på is nå, men er sterkt tilbake når ferien er over.
Dere får ha en god sommer alle sammen. Er ikke sikker hvor tid jeg kommer inn om igjen!
Klem!
I dag kommer guttungen hjem igjen!
Hei alle sammen!
For et vannvittg dårlig vær vi har i dag igjen. I går var det opplett og ganske bra og i dag regner det som alldrig før. Kjedelig.
I dag kl. 14 kommer guttungen hjem. Det blir kjekt. ;o) Samboeren reiser vekk i dag og kommer hjem på søndag. Så det hadde vært veldig kjekt dersom det hadde blitt bedre vær enn det er sånn at vi kan være ute. Dagene blir litt kjekkere da.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost og hamburger rygg
Lunch: Salat med kylling + 2 skiver
M. mål: Et eple
M. mål: 1 skive med ost
Kvelds: 1 pita med fyll
Fy mat: Spiste en del chips
Mosjon: Gikk en tur på 1 1/2. Det var deilig. Ellers vasket jeg hele huset. Det er litt mosjon det også. He he.
Trodde egentlig at jeg veide litt mer for jeg føler jeg har spist en del usunt, men det er kanskje ikke så ille?
Vet ikke hvor tid jeg kommer inn igjen nå. Samboeren begynner på ferie nå. Så da blir det litt reising. Kanskje jeg kommer inn om i helgen. Får se. Skal prøve å ikke skeie for mye ut. Dere får ihvertfall ha god ferie alle sammen!
God klem!
Tilbake etter noen utskeiende dager!
Hei alle sammen!
Har fortsatt barne fri og må si at det er kjempe deilig. Guttungen kommer hjem på torsdag. Da skal det jo blitt godt å få han hjem igjen. ;o) Men må si jeg nyter dagen og sover lenge og er våken lengre på kveldene enn vanlig.
Spiste i går:
Frokost/Lunch: 2 skiver med hamburger rygg
Middag: Stekt ris med reker
Kvelds: 2 skiver med ost og hamburger rygg
Mosjon: Var en tur i byn i går og myste.
Ellers er det ikke noe særlig vær her så det har ikke vært så voldsom aktivitet på meg, men det kommer vel håper jeg.
Ha en fin slanke uke alle sammen!
Klem!
For en strålende dag!
God morgen alle sammen!
Det er nydelig vær her i dag. Heldigvis. I går og dagen før regnet det som alldrig før. I dag skinner solen og det er blå himmel. Håper det holder seg sånn noen dager nå. Vi trenger det. :o)
Er veldig fornøyd med vekten. Kom under 58 i dag. :o) Håper det holder seg under, men det spørs det er jo helg snart. Skal prøve så godt jeg kan.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 skiver med ost og skinke + 2 vaffel hjerter
Middag: 2 pølser + potetmos
Kvelds: Salat med kylling
Mosjon: Var på trening. 1/2 time step og 1/2 time stram opp. Kjempe deilig, men nå er det stengt for trening i 3 uker.
Gleder meg til helgen. ;o) Guttungen skal være hos farmor og beste. Det var de som spurte om å låne han. Det blir deilig med litt barne fri. Så i helgen tenkte meg og typen å gå ut og spise og gjerne gå på kino. Vi får se. Det blir koselig. Blir ikke så ofte er ikke alltid så lett å få barne vakt.
Ellers håper jeg at dere alle får en strålende helg. Og god ferie til de som begynner på det!
Klem!
Litt opp igjen!
Hei alle sammen!
Håper dere har hatt en fin helg alle sammen. ;o) Jeg har hatt en koselig og fin helg. Var som sagt ute med en venninne lørdags kvelden. Kjempe koselig. Er så sjelden jeg møter henne. Vi var på kina resturant og spiste + tok noen øl på en pub.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med eggerøre
Lunch: 2 skiver med ost og skinke
Middag: 1 kylling file og ris
Mellom: 1/2 eple
Kvelds: 1 knekkebrød med ost + 1/2 eple
Mosjon: Gikk 1 1/2 times tur + var på trening 1/2 time spinning og 1/2 stram opp.
Det er først gang jeg prøver spinning. Fikk litt vondt i baken, men det virker ganske grei trenings måte. Det var ganske tungt. Det var kjempe kjekt å trene. Har jo ikke trent på noen uker. Nå er det trening onsdag, men så holder de stengt i 3 uker.
Ellers tenkte jeg å ta meg en spaser tur i dag + en sykel tur seiner. Får se været ann. Er ikke det beste her i dag.
Ellers får dere ha en fin slanke uke så oppdaterer jeg igjen på torsdag!
Klem!
Nå er formen bra og vekten er gått ned.
Hei, alle sammen!
Vekten viste både 57,9,58,58,1 og 58,2 så da skrev jeg 58.1. Vet ikke helt hva jeg veier i dag. Hm. Nå er jeg komt meg masse. Fikk byttet pencilin kur på mandag og føler at det hjalp. Heldigvis. Fortsatt hører jeg veldig lite på det ene øret, men legen sa jeg kunne gjøre det i en tid frem over.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost
Lunch: 2 skiver med ost + et halvt eple
Middag: En porsjon sodd med brød til
Kvelds: 2 skiver med ost og skinke
Mosjon: Gikk tur på 1 time. Så lunch hos min mor og så 1/2 time hjem igjen. Nå var det veldig lenge siden jeg har gått tur. Det var kjempe deilig. ;o)
Ellers skal jeg en tur på byn og spise med en venninne + ta noen øl med en venninne på lørdag. Det gleder jeg meg masse til.
Ellers får dere ha en fin helg alle sammen!
Klem!
Er ennå ikke frisk. Pyton.
Hei, alle sammen!
Er så lei av å være syk. Nå har jeg ringt til legen og fått ny time i dag kl. 12. Tror ikke pencilinen virker. Mener ihvertfall at jeg burde følt meg bedre enn dette etter 5 dager med pencilin. Er spent hva legen sier, men nok om det.
Kjekt å se at vekten er gått litt ned selv om jeg skeide litt ut i helgen + lite eller ingen mosjon.
Spiste i går:
Frokost: 2 skiver med ost og skinke
Lunch: 2 knekkebrød med ost
Middag: 1 pita brød med fyll
Kvelds: Mousakka
Mosjon: Gikk en liten tur når guttungen skulle sove. Blir ingen mosjon denne uken heller, men da håper jeg å være frisk og rask igjen neste mandag. :o)
Håper alle har hatt en fin helg og får en fin slanke uke. Kos dere!
Klem!
Ønsker deg god bedring i foten (og veldig stor takk for innlegget fra deg..)
Klem Aasalill! =)
Ogja... spennende med veiing i morgen...
selv gratuerler med nedgang. Jeg vet hvordan det er å stå stille, utrolig uinspirerende for å være helt ærlig, vi trenger slike rykk for å holde på videre.
Ønsker deg en riktig god dag.
Klem, Pernilla
Chattes i morgen fredag?
Det er ikke noe i veien for å trene to dager på rad, så lenge det ikke er snakk om styrketrening av de samme muskelgruppene. Det kan bli litt hardt for kroppen, men er det kondisjon du trener gjør det ikke så mye. Jeg trener f eks to dager, tar en dag pause og så to dager til etterhverandre...ellers blir det for få dager å trene i uka!
Ha en superduper dag!
Klem fra Minelli