← Alle dagbøker
diarist.Alias

Trulte

60 år166 cm87 innlegg 2002 0 følgere

Start134,0 kg
Sist101,8 kg
Endring−32,2 kg
BMI nå36,9
📉 Ned 30+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. april 200229. august 2002
❤️101,8 kg

Det er en fiiiin dag.....

for å gå ned på 1 tallet...enhver dag en går ned på 1 tallet på er igrunnen en fin dag. Men det er fint utenfor også...sommeren vil liksom ikke helt slippe taket og for å være ærlig : Det gjør meg ingenting.
Det har gått fort og greit de siste dagene, jeg er helt overasket selv. For jeg syntes ikke jeg har gjort noe spesielt utover det vanlige ...men det går jo alltid i litt rykk og napp så det er vel det som er tilfelle.Jeg har ikke fått trimmet siden mandag, men dagene strekker liksom ikke til...uansett så trøster jeg meg med at aktivitetsnivået mitt er adskillig høyere med -30 kilo ...så i sum er jeg jo stort sett på beina hele dagen. Det skal bli spennende å se fremover om det går like greit....krysser fingreen for jeg er litt utålmodig *ss*

Klem fra
Trulte
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blubbis😄30. august 2002
Hei!

Så flink du er!
Nå er du jo snart under 100! :o)

Klem, Blubbis
c.AuthorAlias Jojoen😉29. august 2002
Hei Trulte

En ting er i alle fall sikkert: Du kommer på tosifret før 15. september :-) Tipper i slutten av neste uke.... hihi.

Det er lett å bli utålmodig, kjenner til det. Da er det godt å få furte seg ferdig på mail med deg i løpet av dagen :-)

Lykke til i morgen, da står det kanskje ,5 eller noe?

Nattaklem fra Jojoen
😊102,7 kg

Jobber med det....

og det ser heldigvis ut til å gå bra.
Jeg har iallefall fått øye på totallet igjen så nå vet jeg jo at det går an. Det går an å kose seg litt i helgene opg så hente seg inn igjen på noen dager...Det er jo helt feil tid å eksperimentere på da...men en skal jo ha en unnskyldning for å være så dum at en går oppover når det egentlig er like før en når den største milepælen av alle.....nemlig å bli tosifret.
Kanskje jeg rett og slett ble så redd for å bli FOR slank og fin så jeg panikk spiste de baguettene ??*ler*
Uff ja...men nå er jeg ved godt mot igjen, det gikk heldigvis ikke fler uker før jeg var i rute igjen...
Jeg hadde noen andre betraktninger også i dag tidlig. Jeg stod og trakk opp glidelåsen i dongeribuksen og så tenkte jeg : Så deilig det er med FAST linning. Ja tenk akkurat det er det. Det er UTROLIG HERLIG å ha fast linning på buksene/skjørtene. Tenk i alle de årene den var henvist til stretch og strikk i ulike varianter. Nå er det FAST LINNING som gjelder.....*ss*
En skal jammen finne mye å glede seg over...

Ha en deilig slankedag

Klem fra
Trulte
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12328. august 2002
Hei!
Takk for kommentar. Så flott at det går nedover igjen. Jeg har nettopp hatt en sprekk, så i morgen hopper jeg glatt over vekta tenker jeg - som en sånn selvbeskyttelse *ler*.
Fast linning; flott!!
c.AuthorAlias Mah😃28. august 2002
Hei Trulte.

Ja, der er farlige de buksene med stretch linning. Man merker liksom ikke at man legger på seg, for alt passer jo uansett. Så lar man det gå alt for langt, og det er veldig vanskelig å ta seg inn igjen. Men du har klart det! Hyggelig at det faktisk passer fint med lenning i buksene. På GR ble vi anbefalt å ta frem et belte, for forhåpentligvis vil man kunne stramme inn noen hakk etterhvert.

Håper du nå endelig har vinket farvell med 3 tallet, for nå er du veldig nære tosifret. Gleder meg på dine vegne.

Slankeklem fra Mah
😵103,1 kg

Forbigående tilbakefall

Jeg ventet til i dag med vekta...jada jeg VET det er litt råttent...men uff å uff så leit det er å måtte se i øynene at vekta har gått FEIL VEI !! Jeg kaller dette ett forbigående tilbakefall og konstaterer at hvitløksbaguetter smaker akkurat så herlig som jeg husker men at det er GIFT for meg !!!
Var på trening i går og håper at jeg får gått en tur i løpet av dagen ...eller kankej jeg endelig skal driste meg på helsestudio ?? Jeg har ikke veid meg i dag....for det var så inderlig trist i går da jeg plutselig så ett tretall igjen. Jeg hadde jo avbestillt det tretallet for lenge siden *ss*
Ja ja....jeg kniper tenna sammen og gyver løs på den "gamle" kiloen og gleder meg til å ta fatt på nye igjen ......

Klem fra
Trulte
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😛27. august 2002
Hei Trulte :-)

Ser du, jeg rekker tunge til den dumme kiloen din, og til mine hektoer.. Men så har jeg studert dem litt nærmere og tror ikke at de er festet med noe bra lim. Det er sånt langsomt-tørkende og ikke vannfast, så det holder ikke. I morgen skal det vekk igjen :-)!!

I dag var det liv i mailboxen :-) Koselig det.

Kanskje, kanskje at jeg våger meg på TrimIt eller noe når jobben skal begynne på felles innsats om noen uker.. hva sier du om det? Haha, jeg tror det ikke før jeg ser det. Jeg er ikke så tøff i trynet som du er.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias boggi-😉27. august 2002
Disse små grammene forsvinner nok like fort som de kom på igjen skal du se - vi kan jo for eksempel kalle det vann...
I mårra har du nok tisset det bort igjen - sant ja..
Vekk med 3 tallet igjen !!!!

Boggi
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
Takk for kommentar på fredag. Jeg kunne faktisk møte opp her på mandag, strålende fornøyd og uten anger!! DET er lenge siden jeg kunne gjøre etter ei helg.

Ja baguetter er gift, for meg også. Akkurat som jeg ikke tåler mat med hvetemel mer, da fyker vekta i været dagen etter.

Knip tenna sammen og stå på!! Du klarer det!!!

c.AuthorAlias HelenaX🙁27. august 2002
Æsj, den flotte manualen som jeg skulle legge ved i forrige innlegg vil tydeligvis ikke vise seg :-)
c.AuthorAlias HelenaX❤️27. august 2002
Det er riktig innstilling, Trulte! Bit tenna sammen, og gyv løs på den "gamle" kiloen. Fortvil ikke, dette er noe de fleste vil oppleve i løpet av en slankekur, og min erfaring er at slike "gamle" kilo lett lar seg fjerne. Ofte er det bare vann!

Ellers synes jeg ikke du skal grue deg for å gå på helsestudio. På SATS der jeg trener finnes det folk i alle fasonger og varianter, og ingen blir uglesett fordi om de ikke er syltynne og flotte! Tvert i mot tror jeg mange ser med respekt på overvektige som begynner å trene, de viser nemlig at de har viljestyrke og motivasjon til å gjøre noe med de ekstra kiloene!!!

Helena
Bilde
c.AuthorAlias lilje😉27. august 2002
Hei! Fortvil ikke! Dette er noe jeg tror samtlige opplever...

Vil anbelfale helsestudio på det varmeste! Godt å virkelig bli sliten! Også så mye energi man får etterpå :)

Jeg hadde noen motforestillinger, for jeg inbilte meg at på sånne steder så var det mest bare tynne flotte mennesker, men jeg kunne ikke tatt mer feil! Her finner man folk i alle aldersgrupper og i alle vektklasser...!

Jeg angrer ikke en dag på at jeg endelig kom meg avgårde :)
❤️102,5 kg

HURRRRRRRAAAAAAA !!!!!!!

3.......2......snart 1.....og så tosifret.
Jeg jubler høyt i sky eller noe.Jeg har ikke vært så "lett" som dette på aldri den tid. Jeg kan ikke huske sist omtrent.-
Det føles så bra. Og føler en seg bra så ser en også bra ut (tror jeg). Det er trening i dag også så kanskje er det ett lite håp å se ett tallet i beg. av neste uke ??? Jeg krysser fingre og håper.... og skal love å gjøre mitt beste !!

Dongeribuksene jeg kjøpte for bare ett par uker siden i str 48 begynner allerede å bli romslige, så det er tydelig at disse kiloene som går av fremover nå gjør mye av seg i volum. Men pytt pytt...om jeg så må gå med stumpen bar omtrent så skal jeg videre nedover.
Heia..... heia .....til meg og alle oss andre.

Klem fra
Trulte


PS.
Alle er så flinke med oppsummeringer....her er min oppsummering . Siste mnd -6,5 kilo det er jeg utrolig fornøyd med.Totalen er jo en drøm - 31,5 kilo på 18 uker.Det gir ett snitt på 1,75 kg i uka *ss* Jeg tror nok ikke at ett slikt tempo går i det alnge løp spesielt ikke når det blir minsre å ta av. Men 1 kg i uka bør jeg klare. Da når jeg mitt første hovedmål på 80 kg rundt nyttår en gang .....Utrolig !!!
Fortsetter jeg slik er livet plutselig snudd på hodet. Og jeg vil veldig gjerne ned på 75 (Mitt største hovedmål)...og nå aner jeg muligheten på at jeg skal klare det. Noe som så ut som en umulig drøm i februar/mars.
Mye av dette er takket være dere her...og en utrolig hjelpsom og tålmodig "heimefront"...det kommer jeg aldri til å glemme !!!!
15 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😉27. august 2002
Heisann!
Synes du er kjempeflink! Over 30 kg! Og det er gøy at klærne blir store selvom det betyr ekstra utgifter, tjihi! Det er dyrt å slanke seg.......men det er så verdt det.

Stå på videre!
Klem fluffa
c.AuthorAlias Jannicke😃26. august 2002
Jeg skriver som vi sier i Stavanger: HEKKAN PEKKAN! Dette er jo kjempebra! Og for en motivasjonsfaktor!Nå må jeg lese dagboka di med lupe og finne den gode planen din! Og du som merker vekttapet ditt på buksene dine da! Heldiggrisen! Men det er så kjekt å lese: tenk 31,5 kg- det er mye det! Og alt det har du kvittet deg med! Jeg bøyer meg i støvet og sender deg gode tanker med mer motivasjon!
c.AuthorAlias Blubba❤️26. august 2002
Hei du, og gratulerer med en suveren innsats.

Du er virkelig et forbilde for mange av oss her inne. Har du noen knep for hvor du henter viljestyrke og motivasjon- ikke bare disse sidene vel..? Lykke til med videre slanking, skal kikke innom av og til!

Klem fra Blubba
c.AuthorAlias Morgengry😌26. august 2002
Hei, Trulte.
Takk for innlegget i dagboka mi. Det var koselig.
Ja, nå er det ikke lenge til før du er nede på to-siffret også. Må si det er en deilig følelse.
Ser vi har det samme hovedmålet, nemmlig 75 kilo. Jeg skal heie deg frem :-)

Ha en god slankeuke.

Klem fra Morgengry
c.AuthorAlias boggi-❤️25. august 2002
Så gøy å lese slike oppsummeringer....... kjempe motiverende. Du har jo bare vært fantastisk flink. 31,5 kilo - det er masse det jo.
Ja som du ser med meg går det ikke akuratt fort - men det har da endelig begynt å gå nedover i alle fall. Du aner bare ikke hvor glad jeg er bare for de små grammene som jeg har mistet. Det jeg i alle fall har funnet ut er at det MÅ være noe med proteiner og karbohyderater - for jeg går jo faktisk ned etter at jeg begynte å konse skikkelig på det... Så nå er det bare å ta tiden til hjelp og så om jeg kan klare dette.
Setter utrolig pris på hilsene dine - så koselig å se igjen de samme navnene igjennom dagene/månedene - vi blir nesten som en stor venne gjeng..

Heier på deg ned til 2 sifret... heia heia.

BOGGI
Bilde
c.AuthorAlias Ninni25. august 2002
Heisan Trulte.
Jeg tar av meg hatten....:-) Er kjempeimponert over hvor flink du har vært, og er!! For en viljestyrke. Jeg er ganske ny her på disse sidene, og har omtrent samme utgangspunkt som du hadde da du startet. Din vektnedgang er virkelig en insprirasjon, det er godt å se at det virkelig går an. (Jeg vet jo det da, men jeg vet også hva som kreves av innsats og jernvilje.) Stå på videre, jeg skal følge med i dagboka di..
Klem fra Ninni
c.AuthorAlias Tin23. august 2002
Hei Trulte. Jeg tar av meg hatten. Jeg selv er ny bruker av denne fine innretningen... Dagboka. Og jeg kan tenke hvordan du har slitt og strevd!! Du er god. Har du gått kurs? har ikke lest alle innleggene dine, men jeg kan bare ane din innsats de siste mnd. Selv er jeg godt på vei jeg også! Det er deilig å føle seg litt lettere... også til sins!! Stå på , dette klarer du! Jeg merker også at de siste kiloene utgjør mye i volum. det er godt å merke at buksene blir slakkere!!

Hilsen TIN.
c.AuthorAlias Jojoen😃23. august 2002
Hei Trulte :-)
Det er deilig med slike regnestykker. Ser at du virkelig kan gi tallene mening også. Husker du den med alle smørpakkene? Haha, det begynner snart å bli altfor mange av disse smørpakkene, vi har ikke plass på kjøkkenbenken lenger.

Det er ingenting som kan hindre deg i å nå alle disse målene, vennen min. De er på god vei til å bli virkelighet. Og det fortjener du!

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias nite😌23. august 2002
Hei og hopp.

Ser du i dag i min DB sier du ligger i hæla på morgengry og meg. Ha ha, du som trener og morgengry som trener føler jeg nesten at dere allerede akslererer forbi meg, men nite er en fighter, så prøv da vel...... bli hvertfall med oss.

Klem nite
c.AuthorAlias Molla😌23. august 2002
Endelig, siste melding fra meg! Nå skal de andre få slippe til!
Molla
c.AuthorAlias Molla😌23. august 2002
Tralalala.....
Hvorfor er det så mye kluss med dette for tiden?
Molla
c.AuthorAlias Molla😌23. august 2002
Søren, ekle feilmeldinger lurte meg til å bekrefte flere ganger! Sorry!
Molla
c.AuthorAlias Molla😌23. august 2002
Heipådeg!
Å, så fint det går med deg! Skjønner at du har blikket stivt rettet mot "den magiske grensen" nå! Og snart er du der og suser videre nedover 90-tallet.
Det er så herlig når klærne blir for store, jeg må begynne å sortere ut noen snart, i går tok jeg på meg en bukse som ihvertfall var blitt altfor stor, så jeg gikk og halte i den hele dagen. Ville vært litt pinlig å miste den på jobben, da...
Herlige luksusproblemer, ikke sant! ;)
Ha ei deilig helg, og husk å gi "heimefronten" en ekstra klem i dag! Det har både de og du fortjent, tror jeg!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias lilje😉23. august 2002
Skrev nettopp en hilsen til deg, men den forsvant via en feilmelding... Så hvis den dukker opp, så får du heller ha meg unnskyldt at jeg skriver to ganger :)

Du har virkelig gjort en IMPONERENDE innsats! Den skal du ha!
Og jeg tviler ikke et sekund på at du klarer å nå målene dine :)

Følelsen av å kjenne at buksene blir for stor er rett og slett UBESKRIVELIG! Velig motiverende er det også :)

Jeg tipper du ser 99 tallet over helgen... God helg!
c.AuthorAlias HelenaX😃23. august 2002
Selvfølgelig kan du klare dine mål, Trulte! Jeg skal heie på deg :-)

Ellers vil jeg bare takke for tipset mot å bli kvitt sjokoladesuget! Om jeg drikker et stort glass Baileys (det var en halvliter du mente? :-) så blir jeg nok kvitt sjokoladesuget, da sovner jeg sikkert før jeg ser bunnen *hihi*

Ønsker deg en strålende helg, Trulte!

Helena
😊103,3 kg

To indre og vekk med dem....

Isen er vekk ...og heldigvis enda litt til ....HERLIG !!!

Det er sommer enda her i sør. Sol og varmt...og i dag er det trening igjen . Satser på to tallet imorgen da *ss*

Klem fra
Trulte
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃22. august 2002
Kjære lille Trultevennen :-)

Du er stadig like flink, heia, heia!!! Og vet du no? Atte nå har du og jeg gått ned 65,7 kilo. Det er jo ikke så lenge siden vi hadde vårt 50-kilos jubileum.

Nå har jeg vært inne og bestilt 2-tall til deg, nå skal jeg bare lage et lite heksebrygg og mumle noen besvergelser.. &%"#=? og sånn. Jeg bestilte et 8-tall til meg selv.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Hei!
Takk for at du stakk innom.
Ja ser her ja, her går det rette veien. Is er godt, men ikke bestandig så gunstig for vekta.

Jeg vet så alt for godt hvorfor vekta mi er som den er etter 1 uke. Riktig mat og trening høres OK ut i teorien, men akk så vanskelig i praksis.

Men jeg har ikke gitt meg sjø, ikke f.... Er så nærme målet mitt nå. Må da finnes tall som begynner med 6 på vekta mi også?

Lykke til videre, nå har du jammen ikke lenge igjen til tosifra.
c.AuthorAlias lilje😉22. august 2002
Ja den isen, den isen... Godt med is i varmen! Jeg må av og til ta meg i å ønske at is-sesongen er over, he, he... Men så lange det bare er av og til, så er det nok ikke så farlig!

To tallet er ikke langt unna! :)
c.AuthorAlias lilje😉22. august 2002
Ja den isen, den isen... Godt med is i varmen! Jeg må av og til ta meg i å ønske at is-sesongen er over, he, he... Men så lange det bare er av og til, så er det nok ikke så farlig!

To tallet er ikke langt unna! :)
☹️103,6 kg

Upppps

Ja ja...jeg feiret i går....også tror jeg at jeg glemte å si til meg selv at jeg ikke spiser is. For jammen skle det ned en skål...ikek bare en forresten...men TO ??!! Heldigvis var vekta snill og gikk ikke opp....PUH !! Men jammen er det fort gjort å skeie ut ....her trengs det sjerpings !!

Klem fra
Trulte
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias HelenaX😃22. august 2002
Trulte!

I ditt nye fine aerobictøy er jeg sikkert på at du trimmer av de to skålene med is i en fei! For meg er nytt treningstøy alltid en liten ekstra motivasjon, kanskje jeg også burde foreta noen reinvesteringer *hihi* Ikke at jeg er den som sliter ned dørstokken på SATS om dagen, men det er ikke umulig at de tror at "hun der har bare den lyseblå treningsbuksa" :-)

Stå på videre, Trulte! Tenk at du snart bikker ned til 99 komma-et-eller-annet! Tosifret! Skal heie på deg videre :-)

Helena
c.AuthorAlias Hanne21. august 2002
Is er godt! Du kost deg og ferdig med det! Tror du er skjerpet i massevis, jeg - tosifret nærmer seg!!
c.AuthorAlias Line M21. august 2002
Heisann.
Flott at vekta ikke bevegde seg i dag da !!!
Men jeg selv tror, ihvertfall, å ha funnet ut noe: Jeg skeier også ut med en is, en liten sjokolade eller noe annet fy-fy saker.
MEN det jeg vil frem til har ikke så mye med hva du spiser men omfanget.
Jeg selv spiser egg og bacon (men da kansje bare en bit flesk), en liten sjoklade bit, en liten saft is....
FOR dette hjelper meg til ikke å fråtse når jeg da får noe sånt noe severt og det hindrer at jeg får lyst på det opptil flere ganger i uken.
Mener ikke at du skal spise det hver dag... Men nok om det....

Eller så klarer du målet ditt på to-siffret innen 15 august.
Klmmer fra Line M
c.AuthorAlias Monica12321. august 2002
Det er fort gjort å glemme, det er fort gjort det... (sang).
Men du, neste gang.....
😉103,6 kg

Gladjente

Nå er jeg definitivt startet kappløpet mot 99 og ett eller annet....det er ikke såååå lenge igjen til tosifret. Den gamle vekta mi er allerede der..(den som er så snill) Men akkurat nå skulle jeg gjerne byttet tilbake til den *ler* Det ble dårlig med trim i går, men jeg fikk kjøpt meg nytt aerobic tøy, og det trengtes for det var like før jeg trimmet med stumpen bar. Ikke så lett å få tøy til å holde seg på plass mens en tøyer og bøyer. Jammen hadde de trimtøy på Lindex...akkurat sånnt som jeg har kikket på men soom jeg syntes var for dyrt på Intersport. Gjett om Trulte ble fornøyd.......sååååå fin hun blir neste treningstime i aerobicbukse og genser i str 44/46. Det er slike småting som gjør dagen litt ekstra god.
For ikke å glemme de hjemme som heier på meg og støtter meg !! MInstejenta som så fornuftig sier at : Mamma spiser ikke sånt.....når noen vil servere fristelser *ler* Det er jo ikke rart at dette går så fint når jeg har så mange gode hjelpere både her og hjemme. Tuuusen takk alle sammen

Klem fra
Trulte
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen❤️20. august 2002
Åhh.. du er fortsatt like sprek. Skjønner ikke at du klarer å tenke på trim en gang i denne varmen. Svetten rant av meg bare etter tre turer ut og inn med puter til hagemøblene i kveld.

Gratulerer med nytt trimtøy også. Ja, vi kan ikke ha noen skandaler med stumpen bar *s* Det er visst min også snart, så jeg får finne meg noe mer dekkende.

Det skal bli spennende å følge med når du svusjer ned på tosifret. Gleder meg til seiershyl da.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
WOW her går det bra ser jeg! 30 kg borte, det står det respekt av. Flott jobba!!! Da er det ikke lenge til du ser 90-tallet jo..
Tenker du ser bra flott ut i nytt treningstøy. Og så så mye mer gøy det blir å trimme når man føler man har et OK antrekk. Å kle seg fint gjør noe med selvfølelsen.
Kjekk kommentar fra minstejenta forresten...

Lykke til videre.
c.AuthorAlias Sussi❤️20. august 2002
Gratulerer med de 30 som er blitt borte!!!

Nå er du lettere enn meg, men vil nok ta følge nedover vektskalaen etter ferien.

For en gledens dag, Jojoen har kommet ned på 80-tallet og du har tatt av over 30 kilo!!

Klem fra Sussi
Bilde
😀103,9 kg

Nedover går det...

Akk...så sent...men det går da nedover i det minste.
I dag er det sang og trim så det er en hektisk dag. Varmt er det også, men det kan en jo leve med *ss* Det har vært syden tendeneser i helga og det kan gjerne vare en stund til...jeg har plass til flere fregner på nesen jeg....
Slankere.com er kommet i ny drakt også...skal si verden forandrer seg . Men det trengs vel...vi forandrer oss jo alle som er her inne også *ler*

Ha en fin slanke uke alle sammen

Klem fra
Trulte
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😃20. august 2002
Hei Trulte!
Så fint å se så langt ned du har kommet i vekt. Det er jenta si som virkelig har stått på i sommer!! Det skal nok godt gjøres å ta igjen deg (pust, pes). Snart er du under hundre - og da skal jeg flagge for deg! Lykke til videre!
Klem fra Bamse
c.AuthorAlias Jojoen😃19. august 2002
Hei Trulte :-)

Her renner det av i litervis, kjempegøy å se 3-tallet ditt i dag. Spent på morgendagen også. Orker du virkelig å trene i denne varmen? Puhh...

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias fluffa😀19. august 2002
GRATULERER MED MINUS 30! Well done! Du er kjempeflink! Det er varmt til meg om dagen også. PUH! Orker liksom ikke gjøre noen ting. Venter i grunn på litt mindre varme nå jeg. Men så er jeg litt rar også jeg da...:)

Klem fluffa
Bilde
❤️104,0 kg

Dette er en merkedag

i Trultes liv.....Hun er 30 kilo lettere nå en hun var i februar i år. Hun har bare 4 kilo + noen gram til hun er tosifret....et mål som virket uoppnåelig da jeg tenkte på det. Alt takket være Jojoen og et liv uten karbohydrater.
Jeg har begynt å trene igjen og er sprerkere enn før og livet er bare herlig....
Neste delmål er å bli tosiftret innen 15 september..Det klarer jeg med deres hjelp.

Klem fra
Trulte
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias solskinn😉18. august 2002
Hei Trulte!

30kg, fy søren, du har vært flink.
Også bare siden februar!!
Det er beundringsverdig!!

Hilsen Solskinn
c.AuthorAlias NasseNøff😄18. august 2002
Hei Trulte – aller først: *G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med MINUS 30 !! UTROLIG flott gjort !!!
Og så – takk for hilsen ! Hm…en fe på skulderen som visker en i øret hvor flink en er - ja, det hadde så absolutt vært noe… *ler* Men siden slike ikke finnes, får vi være glad at vi har hverandre her inne på slankere.com ! *ss* Og det er klart at når folk påpeker at de ser at en har gått ned, så lever man på det i laaaaaaang tid etterpå !

Ja, du sier noe ang dette med å fortelle hvor mye en har gått ned… For de som ikke har hatt så mye å bære på som meg, så kan det kanskje være helt topp å si til noen at en har gått ned over 10 kg.. Men for meg er det jo ikke det. For det er jo ikke noe problem å se at jeg bør gå ned VELDIG mye mer før jeg er på normalvekt ikke sant… Så jeg skjønner hvorfor du svarer LITT når noen spør hvor mye du har gått ned… *ss*

Ja, dette går veien for oss begge dette Trulte, selv om vekta mi har fått et lite innfall av hikke i denne varmen… Får helle innpå mere vann, så går den vel nedover igjen *ss*

Klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias ABBA😊17. august 2002
Grattis med -30.

dette går kjempe bra. Stå på, snart er det tosifra.
Er så glad på dine veger.
STOOOOR KLEM FRA ABBA
c.AuthorAlias Monica12317. august 2002
WOW dette var jo kjempebra! 30 kg merkes vel godt tenker jeg?! Da er det ikke mange kilo igjen til du er tosifret. Og har du klart 30 kg klarer du 5 til med den største letthet!!!
c.AuthorAlias Jojoen❤️17. august 2002
HURRA !!!!!!!
Der var du på MINUS TRETTI :-)

GRATULERER Trulte. Dette var gøy!

Klem fra Jojoen
Bilde
😀104,6 kg

Snart....ganske snart.....

Håper jeg.
Det ble sen middag i går, for jeg jobbet overtid på jobben og kom meg ikke hjem før i kveldingen.Klokka var nesten halv ni da jeg satte tallerkenen inn i oppvaskmaskinen. Det er alt for sent å spise og først hadde jeg tenkt å bare ta salat ...men så var det noe marinert biff igjen fra grillingen på tirsdag, så da........Jeg spiste opp ALT sammen. 1,5 biff og masse salat. Rart så sulten en blir når en går sånn hele dagen. Alikevel så var vekta snill med meg, og i dag er det trim igjen akkurat i tide for at jeg er kvitt stølheten fra mandag *ler*
Jeg har sagt det før.....og jeg sier det igjen: Det er egentlig så deilig å være tilbake i hverdagene igjen iallefall mht slanking, alt er så mye lettere når dagene går jevnt og trutt i faste rutiner...
Jeg er spent på vekta imorgen....neste delmål er liksom så nærme at jeg føler det puste meg i nakken...*ler*
-30...here I come

Klem fra
Trulte
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jannicke😉16. august 2002
Hei Trulte!
Takk for kommentar i dagboka mi. Ja, jeg har noen mål, ja. Men jeg synes det er lettere å systematisere meg selv + motivere meg selv dersom det står nedskrevet. Det blir liksom mer "alvorlig".

Ja, det er lettere å ha gode vaner i hverdagen. jeg synes det samme. Sommerkveldene liksom innbyr til sløving og god mat og drikke. Men nå kommer høsten, og kanskje (forhåpentligvis) blir det lettere å gjenomføre faste planer...
c.AuthorAlias Vår15. august 2002
Hei, Trulte. Ja, er det ikke godt når det blir hverdag igjen? Jeg gledermeg til høsten også, jeg, lange, gode arbeidsdager og gode varme klær ... og ned noen hundre gram uke etter uke, hva?

Klem fra Vår
😄104,9 kg

Aldri mere 5 tall.......

Nå er det farvel til ett tresifret tall som slutter på 5. Det er iallefall HELT sikkert.
Heldigvis at ikke helgens utskeielser satte mer varige spor enn dette. Jeg rekker visst fremdeles mitt neste delmål på -30 innen 1.september....1 kilo og 17 dager å gjøre det på...men her nytter det ikke å hvile på sine laurbær...!!

Klem fra
Trulte
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias nataja14. august 2002
Flott å se at du sto stille noen dager også. Æhhh, selvsagt syntes jeg ikke det er flott sånn på dine vegne, men du skjønner at jeg har stått stille noen dager nå og er rimelig fortvila. Derfor var det flott for meg å finne din dagbok å se at du også sto stille noen dager, for så å se idag at du er gått ned igjen:-)) For da er det håp for meg også:-)

Klart du rekker ditt neste delmål, du har jo vært kjempeflink til å gå ned i vekt. Er virkelig imponert, og gleder meg til den dagen jeg også er på - 30. Må være en utrolig hærlig følelse å ha gått ned så mye?

*klem*
c.AuthorAlias Jannicke😃14. august 2002
Ja, jeg tror nok at delmålet ditt vil bli nådd. Tenk å ha mistet 30 kilo! Det er jo KJEMPEBRA!!!!! Gratulerer! Ja, jeg tar det litt på forskudd, for jeg er sikker på at du klarer det! *S* Og etter det målet er nådd er det rake veien til under 100: og da vet ingen hvor langt det kan gå?!
c.AuthorAlias Mah14. august 2002
Hei Trulte.
Ser at de nå går unna. Kanskje det av og til lønner seg å bli litt forbannet? Da kommer i hvert fall innsatsviljen tilbake for fullt. Nei, det ser ut som om alkohol er farlig for oss slankere. Det er mye kalorier i øl tydeligvis. Jag skal i 60 års lag til helgen, men det er et stykke unna så jeg skal kjøre..... (Tryggest det)

Klem fra Mah
c.AuthorAlias Hanne😄14. august 2002
Wrrrrrrrooooooooommmmm - det var Trulte som ga gass og suste videre nedover. Tosifret er ikke langt unna nå!! Jeg ble hekta av i svingen, men bare vent: jeg kommer etter!
😵105,7 kg

SINT TRULTE !!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er jeg skikkelig sint på meg selv.
Jubelen stod i taket på lørdag morgen...vekta viste 104.9-...det samme gjorde den søndag morgen...men i dag ?? Hva har så skjedd innimellom ?? Jeg var på fest på lørdag kveld..... Først på pizzarestaurant og så hjem til noen venner. Det ble masse øl...men jeg hadde salat og ikke pizza å spise...Så ble det enda senere på kvelden og da ble det masse deilig likør. Baileys, Dooley''s...St.Branidans...u name it.
Så der forsvant nedgangen min....så nå er det stopp !! Jeg tror ikke jeg orker flere sånne tilbakeslag pga en fest. Så nå er det cola light på meg...så skal jeg helelr feire skikkelig når jeg er tryggt under 100

Klem fra
Trulte

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😄13. august 2002
Hei Trulte!
Er du sinna???? Hva skal jeg si da - som har gått opp 4,4 kilo i ferien. Jeg burde vel vært RAAAASENDE jeg da!! Du og jeg vet alt om stillstand noen dager i trekk, så dette er jeg helt sikker på at du kommer over - med humøret i behold. Bare vent - så raser du ned igjen. Snart er den magiske 100-grensen nådd. Tenk på det! Du er kjempeflink, Trulte - og jeg ønsker deg all mulig lykke til videre.
Klem fra Bamse
c.AuthorAlias Sussi❤️12. august 2002
forstår at du er sinna, irriterende å gå opp for unødvendige utskeielser. Selv har jeg spist enorme mengder med iskrem idag og noen kjeks med sukker utenpå og krem inne i, dessuten noe snop, alt helt unødvendig!!! Så jeg er også sinna!! Regner med vektoppgang i morgen!!

Håper fornuften fanger både deg og meg, så vi fortsetter nedover!!
Fortsatt god slanking!
Med hilsen Sussi
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff12. august 2002
Men huff - så sint da Trulte - du skremte meg nesten ....!! *ler* Men jeg skjønner jo godt at du er sinna ! Det er jo slettes ikke noe morsomt når man har sett at vekta har gått ned, og så gir man litt f.... og så fyker den opp igjen. Da har man jo kun seg selv å 'takke' og da har man grunn til å være sinna ! Det er forfriskende å se at du iallfall ikke prøver å lure deg selv, Trulte - for det er vi overvektige mestere i å gjøre... !

Men med en så sinna Trulte i dag, så antar jeg at hun setter alle kluter til og ikke lar en eneste liten fristelse få passere henne uten MEGET nøye overveielse, og i svært stor grad la alle fristelser fare dit pepper'n gror og litt til !

Stå på Trulte !

Stor klem fra NasseNøff
😑105,7 kg

Bom stopp......

Isj...jeg skulka trimmen i går igjen jeg...til fprdel for en hyggelig MC tur med min mann. Det var siste barnefri kveld, og deilig vær og...Alt talte for å gjøre noe annet enn å svette og trimme...Jeg får si at dette var ferien for i år og så er det på for full trening igjen. Dette nytter jo ikke å bare skulke sånn*ss* Men det var en aldeles deilig tur...og de har utrolig god soft is på kiosken *rødme*
Summa summarum.....jeg har kost meg...og klart å holde vekta ...men nå er det slutt på kvileheimen....fullfart på slankingen igjen

Klem fra
Trulte
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mah😄9. august 2002
Hei.
Husk at det er viktig å kose seg også, ellers tror jeg lett at slaningen kan blir en altfor ensformig opplevelse. Og når det da butter imot, så kjennes ting ekstra vanskelig.
Hyggelig at du har kost deg noen dager, ser at vekten holder seg stabil, og det er jo hyggelig. Ønsker god helg.

Klem fra Mah
c.AuthorAlias NasseNøff😃9. august 2002
Hei på deg Trulte ! Jeg er helt enig med deg. På flotte sommerdager med barnefri og alt, så er det atskillig bedre med en MC tur med sin kjære, enn å svette og trimme ! *ss* Man skal jo ta vare på alle sider av livet ikke sant ? Og denne gangen var det samvær med mannen som ble prioritert, og det syns jeg var helt riktig !! Og softisen er deg vel unt - den lager ikke så mye krøll den *ss* Jeg må innrømme at spinningsykkelen på SATS har fått lov til å stå i fred for meg den også i denne varmen - orker ikke tanken en gang... Men jeg skal være med Nite å gå tur rundt Sognsvann på tirsdag (hun vet det bare ikke ennå *ler*) og hvis varmen gir seg litt så blir det spinning også fra uka igjen *s*

Syns du er superflink jeg Trulte ! Du går jo iallfall ikke oppover selv om du har 'skulket unna' treningen litt - så det må jå være bra !?

Ha en super helg Trulte - jeg er sikker på at neste gang jeg kikker innom, så er det ikke mye stillstand lenger !! *s*

Fredagsklem fra NasseNøff
105,7 kg

Stillstand....

Kanskje ikke så rart ...med rekespising på kveldstid. MEN denne gangen hoppet jeg glatt over både brød og smør og majonesen. Er stolt over meg selv som klarte det...men reker spiste jeg...MASSE reker *ss* Også drakk jeg sikkert 1,5 l Farris. Det kan jo være det henger igjen litt...??!
Uff...nå angrer jeg selvsagt litt på alle rekene...for hva hvis ikke liksom...kanskje hadde jeg gått ned litt da ?
Satser på at verden er lysere etter trimmen i dag.Ha en fin slankedag

Klem fra
Trulte
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃8. august 2002
Hei igjen :-)

Det er godt gjort å IKKE hoppe litt opp på vekta etter en slik kveld. Det betyr nok at du sikkert har gått ned litt likevel, men at du ikke har fått tømt vanntanken.

Reker er veldig bra mat, masse proteiner :-) Det kan vi spise så mye vi vil av. Namm.. Bare at saltet binder litt vann, men det renner jo ut igjen.

Majones er i grunnen ikke så ille. Jeg vil prøve å lage litt selv, av egg og olivenolje pluss litt krydder. Vi trenger jo litt fett og olivenolje er veldig bra. Det er jo ikke store klatten som skal til for å gjøre rekene til gourmetmat.

Klem fra rekesulten Jojo
😀105,7 kg

Jojo middag er bra for Trulte....

Å så glad jeg ble da jeg hoppet på vekta i dag tidlig. Selv om jeg hadde hatt litt mindre søvntimer enn vanlig, så var jo resultatet utrolig. Konklusjon: Jojo middager er bra for Trulte da går hun ned fort *ler* Det var deilig å se 5 tallet i dag...syntes jeg har ventet på det sååå lenge. Men så plutselig var det der HURRA HURRA. Nå ser jeg snart den magiske grensen mellom 3 sifret og 2 sifret...åååååååå som jeg gleder meg. Igår måtte jeg sitte å tenke meg om når jeg var like lett som dette sist.Det var så lenge siden at jeg nesten ikke husket det...men jeg tror det var for 10 år siden omtrent...da svarte jeg 108 da bedriftsløegen spurte etter vekten min. Etter det har jeg ikke noe klar formening om vekt nede nederst på 100 tallet.....
I dag er det onsdga og ikke trim i dag heller...men i morgen...da er det FATBURN...ohhhhh yeeeah

Klem fra
Trulte
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias elisacat7. august 2002
Heia Trulte!
Dette går jo så det suser...
Tenkte bare jeg skulle spørre; denne FatBurn-timen din, går den på SATS? Er det mye hopp og sprett? Har nemlig et dårlig kne som ikke tåler slikt. Men det høres jo fristende ut å prøve den timen da, siden du får så gode resultater av den...

-elisacat
c.AuthorAlias HelenaX😃7. august 2002
Det er helt normalt å "plage" familie og venner med fremgang og kostholdsprat når man slanker seg! Jeg er akkurat likedan og elsker å snakke om rugbrødets fortreffeligheter i lunsjen :-) Man vil jo at andre som sliter skal få samme gode følelsen som en selv! Det minner meg litt om en eks-røyker i familien, etter han sluttet å røyke så ble han den største anti-røykeren. Og jeg er godtemomsen som nå preiker kosthold, jeg som ga totalt blaffen før...

Grattis med 5-tallet! Som du sier, nå er det ikke lenge til du er nede på to-sifret! Er det ikke en deilig følelse å nå målene man setter seg, for meg er det ihvertfall litt av en selvtillitsskole det å lykkes med slanking.

Vel, nok en dag på jobben er ferdig. Vi får kose oss i varmen vi som er på østlandet, tipper vinteren kommer tidsnok uansett!
c.AuthorAlias Big1😌7. august 2002
Heisann Trulte,
Ser du nærmer deg en "magisk" grense, men du klarer det helt sikkert. At det tar en dag eller to ekstra å bryte gjennom til to-sifra gjør bare gleden enda større når det først skjer :-)

Takk for oppmuntringen din, og ja, pulver/vann er kjeeeeedelig, men det funker og jeg har mye mer energi i meg nå enn når jeg spiser "det vanlige". Har ikke vært SÅ sulten heller, så det går ganske radig......
c.AuthorAlias Jojoen😃7. august 2002
Hei Trulte :-)

Kan du ikke komme og få jojo-middag hver dag da? Hihi :-)
Jeg var like overrasket som deg da jeg gikk på vekta i morges. Kan det ha vært all skravlinga vår som har fått farten på forbrenninga? ELler den grønne teen?

Tenk, nå er du UNDER 106, bare 6 små kilo til du er nede på tosifra.. Det er ingenting for ei jente som deg! Og det er bare snaue to små kilo til minus 30. Her står jubileene nesten i kø for deg. Og en ting som er sikkert: Du er kjempeflink. Super innsats!!

Stor Jojo-klem til deg.
c.AuthorAlias Hanne😉7. august 2002
Jeg vil også ha fem-tall!!!! Ubuuuuu - du er jo allerede foran meg, jo! :-) Det er deg vel unt, Trulte - så flink som du er!!Jeg prøver å henge meg på så godt jeg kan!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.