← Alle dagbøker
Trulte
60 år166 cm87 innlegg
2002
0 følgere
Start134,0 kg
Sist101,8 kg
Endring−32,2 kg
BMI nå36,9
📉 Ned 30+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 29. august 2002
❤️101,8 kgDet er en fiiiin dag.....
for å gå ned på 1 tallet...enhver dag en går ned på 1 tallet på er igrunnen en fin dag. Men det er fint utenfor også...sommeren vil liksom ikke helt slippe taket og for å være ærlig : Det gjør meg ingenting.
Det har gått fort og greit de siste dagene, jeg er helt overasket selv. For jeg syntes ikke jeg har gjort noe spesielt utover det vanlige ...men det går jo alltid i litt rykk og napp så det er vel det som er tilfelle.Jeg har ikke fått trimmet siden mandag, men dagene strekker liksom ikke til...uansett så trøster jeg meg med at aktivitetsnivået mitt er adskillig høyere med -30 kilo ...så i sum er jeg jo stort sett på beina hele dagen. Det skal bli spennende å se fremover om det går like greit....krysser fingreen for jeg er litt utålmodig *ss*
Klem fra
Trulte
28. august 2002
😊102,7 kgJobber med det....
og det ser heldigvis ut til å gå bra.
Jeg har iallefall fått øye på totallet igjen så nå vet jeg jo at det går an. Det går an å kose seg litt i helgene opg så hente seg inn igjen på noen dager...Det er jo helt feil tid å eksperimentere på da...men en skal jo ha en unnskyldning for å være så dum at en går oppover når det egentlig er like før en når den største milepælen av alle.....nemlig å bli tosifret.
Kanskje jeg rett og slett ble så redd for å bli FOR slank og fin så jeg panikk spiste de baguettene ??*ler*
Uff ja...men nå er jeg ved godt mot igjen, det gikk heldigvis ikke fler uker før jeg var i rute igjen...
Jeg hadde noen andre betraktninger også i dag tidlig. Jeg stod og trakk opp glidelåsen i dongeribuksen og så tenkte jeg : Så deilig det er med FAST linning. Ja tenk akkurat det er det. Det er UTROLIG HERLIG å ha fast linning på buksene/skjørtene. Tenk i alle de årene den var henvist til stretch og strikk i ulike varianter. Nå er det FAST LINNING som gjelder.....*ss*
En skal jammen finne mye å glede seg over...
Ha en deilig slankedag
Klem fra
Trulte
27. august 2002
😵103,1 kgForbigående tilbakefall
Jeg ventet til i dag med vekta...jada jeg VET det er litt råttent...men uff å uff så leit det er å måtte se i øynene at vekta har gått FEIL VEI !! Jeg kaller dette ett forbigående tilbakefall og konstaterer at hvitløksbaguetter smaker akkurat så herlig som jeg husker men at det er GIFT for meg !!!
Var på trening i går og håper at jeg får gått en tur i løpet av dagen ...eller kankej jeg endelig skal driste meg på helsestudio ?? Jeg har ikke veid meg i dag....for det var så inderlig trist i går da jeg plutselig så ett tretall igjen. Jeg hadde jo avbestillt det tretallet for lenge siden *ss*
Ja ja....jeg kniper tenna sammen og gyver løs på den "gamle" kiloen og gleder meg til å ta fatt på nye igjen ......
Klem fra
Trulte
23. august 2002
❤️102,5 kgHURRRRRRRAAAAAAA !!!!!!!
3.......2......snart 1.....og så tosifret.
Jeg jubler høyt i sky eller noe.Jeg har ikke vært så "lett" som dette på aldri den tid. Jeg kan ikke huske sist omtrent.-
Det føles så bra. Og føler en seg bra så ser en også bra ut (tror jeg). Det er trening i dag også så kanskje er det ett lite håp å se ett tallet i beg. av neste uke ??? Jeg krysser fingre og håper.... og skal love å gjøre mitt beste !!
Dongeribuksene jeg kjøpte for bare ett par uker siden i str 48 begynner allerede å bli romslige, så det er tydelig at disse kiloene som går av fremover nå gjør mye av seg i volum. Men pytt pytt...om jeg så må gå med stumpen bar omtrent så skal jeg videre nedover.
Heia..... heia .....til meg og alle oss andre.
Klem fra
Trulte
PS.
Alle er så flinke med oppsummeringer....her er min oppsummering . Siste mnd -6,5 kilo det er jeg utrolig fornøyd med.Totalen er jo en drøm - 31,5 kilo på 18 uker.Det gir ett snitt på 1,75 kg i uka *ss* Jeg tror nok ikke at ett slikt tempo går i det alnge løp spesielt ikke når det blir minsre å ta av. Men 1 kg i uka bør jeg klare. Da når jeg mitt første hovedmål på 80 kg rundt nyttår en gang .....Utrolig !!!
Fortsetter jeg slik er livet plutselig snudd på hodet. Og jeg vil veldig gjerne ned på 75 (Mitt største hovedmål)...og nå aner jeg muligheten på at jeg skal klare det. Noe som så ut som en umulig drøm i februar/mars.
Mye av dette er takket være dere her...og en utrolig hjelpsom og tålmodig "heimefront"...det kommer jeg aldri til å glemme !!!!
22. august 2002
😊103,3 kgTo indre og vekk med dem....
Isen er vekk ...og heldigvis enda litt til ....HERLIG !!!
Det er sommer enda her i sør. Sol og varmt...og i dag er det trening igjen . Satser på to tallet imorgen da *ss*
Klem fra
Trulte
21. august 2002
☹️103,6 kgUpppps
Ja ja...jeg feiret i går....også tror jeg at jeg glemte å si til meg selv at jeg ikke spiser is. For jammen skle det ned en skål...ikek bare en forresten...men TO ??!! Heldigvis var vekta snill og gikk ikke opp....PUH !! Men jammen er det fort gjort å skeie ut ....her trengs det sjerpings !!
Klem fra
Trulte
20. august 2002
😉103,6 kgGladjente
Nå er jeg definitivt startet kappløpet mot 99 og ett eller annet....det er ikke såååå lenge igjen til tosifret. Den gamle vekta mi er allerede der..(den som er så snill) Men akkurat nå skulle jeg gjerne byttet tilbake til den *ler* Det ble dårlig med trim i går, men jeg fikk kjøpt meg nytt aerobic tøy, og det trengtes for det var like før jeg trimmet med stumpen bar. Ikke så lett å få tøy til å holde seg på plass mens en tøyer og bøyer. Jammen hadde de trimtøy på Lindex...akkurat sånnt som jeg har kikket på men soom jeg syntes var for dyrt på Intersport. Gjett om Trulte ble fornøyd.......sååååå fin hun blir neste treningstime i aerobicbukse og genser i str 44/46. Det er slike småting som gjør dagen litt ekstra god.
For ikke å glemme de hjemme som heier på meg og støtter meg !! MInstejenta som så fornuftig sier at : Mamma spiser ikke sånt.....når noen vil servere fristelser *ler* Det er jo ikke rart at dette går så fint når jeg har så mange gode hjelpere både her og hjemme. Tuuusen takk alle sammen
Klem fra
Trulte
19. august 2002
😀103,9 kgNedover går det...
Akk...så sent...men det går da nedover i det minste.
I dag er det sang og trim så det er en hektisk dag. Varmt er det også, men det kan en jo leve med *ss* Det har vært syden tendeneser i helga og det kan gjerne vare en stund til...jeg har plass til flere fregner på nesen jeg....
Slankere.com er kommet i ny drakt også...skal si verden forandrer seg . Men det trengs vel...vi forandrer oss jo alle som er her inne også *ler*
Ha en fin slanke uke alle sammen
Klem fra
Trulte
17. august 2002
❤️104,0 kgDette er en merkedag
i Trultes liv.....Hun er 30 kilo lettere nå en hun var i februar i år. Hun har bare 4 kilo + noen gram til hun er tosifret....et mål som virket uoppnåelig da jeg tenkte på det. Alt takket være Jojoen og et liv uten karbohydrater.
Jeg har begynt å trene igjen og er sprerkere enn før og livet er bare herlig....
Neste delmål er å bli tosiftret innen 15 september..Det klarer jeg med deres hjelp.
Klem fra
Trulte
15. august 2002
😀104,6 kgSnart....ganske snart.....
Håper jeg.
Det ble sen middag i går, for jeg jobbet overtid på jobben og kom meg ikke hjem før i kveldingen.Klokka var nesten halv ni da jeg satte tallerkenen inn i oppvaskmaskinen. Det er alt for sent å spise og først hadde jeg tenkt å bare ta salat ...men så var det noe marinert biff igjen fra grillingen på tirsdag, så da........Jeg spiste opp ALT sammen. 1,5 biff og masse salat. Rart så sulten en blir når en går sånn hele dagen. Alikevel så var vekta snill med meg, og i dag er det trim igjen akkurat i tide for at jeg er kvitt stølheten fra mandag *ler*
Jeg har sagt det før.....og jeg sier det igjen: Det er egentlig så deilig å være tilbake i hverdagene igjen iallefall mht slanking, alt er så mye lettere når dagene går jevnt og trutt i faste rutiner...
Jeg er spent på vekta imorgen....neste delmål er liksom så nærme at jeg føler det puste meg i nakken...*ler*
-30...here I come
Klem fra
Trulte
14. august 2002
😄104,9 kgAldri mere 5 tall.......
Nå er det farvel til ett tresifret tall som slutter på 5. Det er iallefall HELT sikkert.
Heldigvis at ikke helgens utskeielser satte mer varige spor enn dette. Jeg rekker visst fremdeles mitt neste delmål på -30 innen 1.september....1 kilo og 17 dager å gjøre det på...men her nytter det ikke å hvile på sine laurbær...!!
Klem fra
Trulte
12. august 2002
😵105,7 kgSINT TRULTE !!!!!!!!!!!!!!!!
Nå er jeg skikkelig sint på meg selv.
Jubelen stod i taket på lørdag morgen...vekta viste 104.9-...det samme gjorde den søndag morgen...men i dag ?? Hva har så skjedd innimellom ?? Jeg var på fest på lørdag kveld..... Først på pizzarestaurant og så hjem til noen venner. Det ble masse øl...men jeg hadde salat og ikke pizza å spise...Så ble det enda senere på kvelden og da ble det masse deilig likør. Baileys, Dooley''s...St.Branidans...u name it.
Så der forsvant nedgangen min....så nå er det stopp !! Jeg tror ikke jeg orker flere sånne tilbakeslag pga en fest. Så nå er det cola light på meg...så skal jeg helelr feire skikkelig når jeg er tryggt under 100
Klem fra
Trulte
Bom stopp......
Isj...jeg skulka trimmen i går igjen jeg...til fprdel for en hyggelig MC tur med min mann. Det var siste barnefri kveld, og deilig vær og...Alt talte for å gjøre noe annet enn å svette og trimme...Jeg får si at dette var ferien for i år og så er det på for full trening igjen. Dette nytter jo ikke å bare skulke sånn*ss* Men det var en aldeles deilig tur...og de har utrolig god soft is på kiosken *rødme*
Summa summarum.....jeg har kost meg...og klart å holde vekta ...men nå er det slutt på kvileheimen....fullfart på slankingen igjen
Klem fra
Trulte
Stillstand....
Kanskje ikke så rart ...med rekespising på kveldstid. MEN denne gangen hoppet jeg glatt over både brød og smør og majonesen. Er stolt over meg selv som klarte det...men reker spiste jeg...MASSE reker *ss* Også drakk jeg sikkert 1,5 l Farris. Det kan jo være det henger igjen litt...??!
Uff...nå angrer jeg selvsagt litt på alle rekene...for hva hvis ikke liksom...kanskje hadde jeg gått ned litt da ?
Satser på at verden er lysere etter trimmen i dag.Ha en fin slankedag
Klem fra
Trulte
Jojo middag er bra for Trulte....
Å så glad jeg ble da jeg hoppet på vekta i dag tidlig. Selv om jeg hadde hatt litt mindre søvntimer enn vanlig, så var jo resultatet utrolig. Konklusjon: Jojo middager er bra for Trulte da går hun ned fort *ler* Det var deilig å se 5 tallet i dag...syntes jeg har ventet på det sååå lenge. Men så plutselig var det der HURRA HURRA. Nå ser jeg snart den magiske grensen mellom 3 sifret og 2 sifret...åååååååå som jeg gleder meg. Igår måtte jeg sitte å tenke meg om når jeg var like lett som dette sist.Det var så lenge siden at jeg nesten ikke husket det...men jeg tror det var for 10 år siden omtrent...da svarte jeg 108 da bedriftsløegen spurte etter vekten min. Etter det har jeg ikke noe klar formening om vekt nede nederst på 100 tallet.....
I dag er det onsdga og ikke trim i dag heller...men i morgen...da er det FATBURN...ohhhhh yeeeah
Klem fra
Trulte
Så flink du er!
Nå er du jo snart under 100! :o)
Klem, Blubbis
En ting er i alle fall sikkert: Du kommer på tosifret før 15. september :-) Tipper i slutten av neste uke.... hihi.
Det er lett å bli utålmodig, kjenner til det. Da er det godt å få furte seg ferdig på mail med deg i løpet av dagen :-)
Lykke til i morgen, da står det kanskje ,5 eller noe?
Nattaklem fra Jojoen