← Alle dagbøker
diarist.Alias

Fuzzy76

50 år184 cm8 innlegg 2002 0 følgere

Start104,7 kg
Sist99,8 kg
Endring−4,9 kg
BMI nå29,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. mai 20027. juli 2002
😄99,8 kg

:)

*glis* Nå er jeg omtrent 5 kilo under startvekta. Føler at motivasjonen øker i takt med framgangen selv om jeg av og til tenker at "pyttsann, denne brusen er ikke så farlig" innimellom...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias kurgan9. juli 2002
Fint med fremgangen din, men jeg aner en liten felle her..

Hva skjer med deg den dagen du ikke orker mer "vidunderkurer" og går tilbake til de vanene som tross alt økte vekten din over tid?

Jeg sier det med en gang..da er du på vei opp igjen..sorry

Du må begynne et mer aktivt liv, trening og trappegåing, turer, sykling, sparkstøtting. HVA som helst av aktiviteter(tenk på hvor moro du får det) OG bevisttgjøring av hva du putter i munnen. Tilhører denne maten noen av "hovedmåltidene" må du spørre deg selv om, hvis ikke..IKKE SPIS DET

Lykke til!
😌100,2 kg

Hva skriver man som emne?

Dette går som det skal. Synes egentlig ikke jeg har vært så FORFERDELIG flink, så jeg ble positivt overrasket når jeg drista meg på vekta i dag. :)

*rettelse* Dama mi er på ferie mens jeg er hjemme alene og sånn, og da kommer godtesuget og motivasjonen svikter litt, men jeg gjør visst mye riktig tross alt...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena3. juli 2002
Deilig å se at det går som det skal!! Må være spennende å veie seg, og se om det snart er to sifra!! Lykke til videre!
Helena
🙂100,8 kg

Ja...!

Ny vektkategori! :))) Litt mindre progresjon enn tidligere, men jeg har heller ikke vært like flink som tidligere... *skjerpe seg* Men jeg har ingen problemer med å følge mitt nye kosthold, så her kommer jeg i mål! :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😀26. juni 2002
Hei :-)

Grattis med vektnedgang, om et par uker så synes vel ikke tre sifrer lenger på vekta,men kun to? Synes du er flink :-)

Nyt sommerdagene
c.AuthorAlias Frosken❤️25. juni 2002
GRATTIS!!!! *klemme vel og lenge*
😊101,5 kg

Yes!

Jeg er fortsatt ikke like flink som jeg vil være, men allikevel går det riktig vei! :)

Den dietten jeg snakket om tidligere må vente, jeg har rett og slett ikke mulighet til å gå 8 dager uten alkohol for tiden, har for mye bursdager, gullbryllup, klassefester og sånt for tiden.
😊102,7 kg

Sakte men sikkert...

Dette går jo kjempebra.... 1 kilo i uken må jeg si meg fornøyd med selv om kuren som jeg antakelig begynne på mandag kan gi meg litt mer. Vi blir vel alle utålmodige innimellom. :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😉12. juni 2002
Heisann

1 kilo i uken er bra det. det har jeg også gjort men det har kanskje stoppet opp litt nå, har jo slanket bort 21 kilo siden januar.Enig at en kan bli litt utålmodig, men jeg tror det er viktig at en bare veier seg en gang i uken. Ønsker deg lykke til på slanke veien og god sommer.
Chevy
c.AuthorAlias Niki😉9. juni 2002
Heisann!

En kilo i uken er jo helt perfekt. Når du ikke går ned mer enn en kilo i uken er sjansen for at det faktisk er fett du kvitter deg med rimelig stor. Går du ned mer er det imidlertid stor sannsynlighet for at det er musklene du slanker. Og siden det er musklene som forbrenner fettet er jo dette særdeles ugunstig. (Det er en grense for hvor mye fett kroppen faktisk klarer å kvitte seg med og denne maksimal grensen ligger på omtrent 1 kg i uken).

Siden den metoden du har brukt til nå ser ut til å fungere helt utmerket tror jeg kanskje at jeg ville vært litt forsiktig med å prøve en "vidunderkur", uansett hvor fristende det nå må være. Hestekurer som lover mer enn en kilo nedgang i uken bør du generelt sett være forsiktig med.

Stå på videre!
Klem fra Niki
Bilde
c.AuthorAlias sanna9. juni 2002
Hei!
En kilo i uka holder mer enn nok. Ellers kan det gjerne bli litt vanskelig å fortsette, og ikke gå opp igjen når man er ferdig. Men for en kort stund kan det jo være motiverende å se at kiloene renner av...kjenner til det! :)
Lykke til videre!! Følger med deg..!
😐103,7 kg

Ja.... joda....

Det går fremover! Jeg har ikke søtbehov for tiden, og spiser sunt og fint. Jeg har ikke veid meg i dag fordi jeg (av ymse grunner) har bestemt meg for ikke å veie meg mer enn en gang i uka, så den ordentlige vekta mi kommer ikke før i helga en gang.

I dag skal jeg feste! Jeg vet at alkohol inneholder haugevis med kalorier, men det får da være grenser for måtehold. :)

Har også fått en suppe-diett-greie fra en vennine av meg som jeg tenkte å prøve meg på i neste uke. Hun tok nemlig av seg 4 kilo første uka hun gikk på den så NOE riktig må det være der. :) Den er visstnok utviklet av et amerikansk sykehus som bruker den på operasjonspasienter og sånn før operasjoner og den ser passelig balansert ut. Wish me luck! :)
😌103,7 kg

Og vi er i gang...!

Shake, frukt, shake, frukt, middag, frukt. Det er min dag i et nøtteskall. :) Det har faktisk vært enklere enn jeg trodde, men i dag fant ut at mye av grunnen var shakene fra Nature''s Own. Jeg gikk nemlig tom for pulver i helga og måtte kjøpe Nutrilett på REMA, og fyttigrisen den var stygg... :-/

Jeg har ihvertfall hatt framgang i løpet av den uka som har gått, så dette går jo riktig vei, selv om skarve 1% av kroppsvekta sikkert kan være naturlig svingning. Jeg gleder meg til neste veiing! :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😌3. juni 2002
Hei på deg :-)

Velkommen hit..
Nå fikk jeg huket tak i en som bruker disse "vidunderkurene" og da lurer jeg på , hva spiser du utenom disse pulvermåltidene og hvordan går det når du skal tbk t vanlig kost?

Håper du når dine mål :-) Lykke til
c.AuthorAlias Frosken❤️3. juni 2002
Halla Fuzzy76!

Gratulerer med fremgang, all fremgang er god fremgang vet du:)
Skal veie meg i dag jeg, men skeiet pittelitt ut i helga, så jeg er spent!

Ha en god slankeuke, stooor klem fra Frosken
💔104,7 kg

Nå begynner det...

Nå veier jeg mer enn jeg noensinne har gjort og bmi-indexen min tippet over 30. :(

Jeg regner med å ta hardt i og begynner fra i dag med slankeshake (Nature''s Own) både til frokost og lunsj + sunnere middager, så får vi se hvordan det går.

Takk til frosken som tipset meg om denne tjenesten. :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kris😃29. mai 2002
Hey Fuzzy!

Velkommen hit! Her finner du helt sikkert masse støtte og motivasjon. Det gjør i allefall jeg!

Jeg startet opp på 104.4 kg jeg også, og har "kjempet" meg ned til 74.6 kg. Har enda 10 kg igjen som skal bort, men det skal jeg klare. Jeg har kun spist sunn mat (grete Rhoede-diett), og da jeg hadde slanket bort 15 kg, startet jeg så smått å trene litt. Det er den metoden som har virket for meg. Håper du finner den dietten som passer for deg. Uansett -
når jeg har klart å gå ned i vekt, kan alle klare det!
Gleder meg til å se hvordan det går med deg.

Klemmer fra Kristin.



c.AuthorAlias chevy😉28. mai 2002
Heisann

Klart at dette går bra, har ingen erfaring med slankepulver men sunt kosthold har hjulpet meg samt raske spaserturer hver dag i ca en time.
Ønsker deg lykke til på slankeveien
Chevy
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.