← Alle dagbøker
Fuzzy76
50 år184 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start104,7 kg
Sist99,8 kg
Endring−4,9 kg
BMI nå29,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka :)
*glis* Nå er jeg omtrent 5 kilo under startvekta. Føler at motivasjonen øker i takt med framgangen selv om jeg av og til tenker at "pyttsann, denne brusen er ikke så farlig" innimellom...
Hva skriver man som emne?
Dette går som det skal. Synes egentlig ikke jeg har vært så FORFERDELIG flink, så jeg ble positivt overrasket når jeg drista meg på vekta i dag. :)
*rettelse* Dama mi er på ferie mens jeg er hjemme alene og sånn, og da kommer godtesuget og motivasjonen svikter litt, men jeg gjør visst mye riktig tross alt...
Ja...!
Ny vektkategori! :))) Litt mindre progresjon enn tidligere, men jeg har heller ikke vært like flink som tidligere... *skjerpe seg* Men jeg har ingen problemer med å følge mitt nye kosthold, så her kommer jeg i mål! :)
Yes!
Jeg er fortsatt ikke like flink som jeg vil være, men allikevel går det riktig vei! :)
Den dietten jeg snakket om tidligere må vente, jeg har rett og slett ikke mulighet til å gå 8 dager uten alkohol for tiden, har for mye bursdager, gullbryllup, klassefester og sånt for tiden.
Sakte men sikkert...
Dette går jo kjempebra.... 1 kilo i uken må jeg si meg fornøyd med selv om kuren som jeg antakelig begynne på mandag kan gi meg litt mer. Vi blir vel alle utålmodige innimellom. :)
Ja.... joda....
Det går fremover! Jeg har ikke søtbehov for tiden, og spiser sunt og fint. Jeg har ikke veid meg i dag fordi jeg (av ymse grunner) har bestemt meg for ikke å veie meg mer enn en gang i uka, så den ordentlige vekta mi kommer ikke før i helga en gang.
I dag skal jeg feste! Jeg vet at alkohol inneholder haugevis med kalorier, men det får da være grenser for måtehold. :)
Har også fått en suppe-diett-greie fra en vennine av meg som jeg tenkte å prøve meg på i neste uke. Hun tok nemlig av seg 4 kilo første uka hun gikk på den så NOE riktig må det være der. :) Den er visstnok utviklet av et amerikansk sykehus som bruker den på operasjonspasienter og sånn før operasjoner og den ser passelig balansert ut. Wish me luck! :)
Og vi er i gang...!
Shake, frukt, shake, frukt, middag, frukt. Det er min dag i et nøtteskall. :) Det har faktisk vært enklere enn jeg trodde, men i dag fant ut at mye av grunnen var shakene fra Nature''s Own. Jeg gikk nemlig tom for pulver i helga og måtte kjøpe Nutrilett på REMA, og fyttigrisen den var stygg... :-/
Jeg har ihvertfall hatt framgang i løpet av den uka som har gått, så dette går jo riktig vei, selv om skarve 1% av kroppsvekta sikkert kan være naturlig svingning. Jeg gleder meg til neste veiing! :)
Nå begynner det...
Nå veier jeg mer enn jeg noensinne har gjort og bmi-indexen min tippet over 30. :(
Jeg regner med å ta hardt i og begynner fra i dag med slankeshake (Nature''s Own) både til frokost og lunsj + sunnere middager, så får vi se hvordan det går.
Takk til frosken som tipset meg om denne tjenesten. :)
Hva skjer med deg den dagen du ikke orker mer "vidunderkurer" og går tilbake til de vanene som tross alt økte vekten din over tid?
Jeg sier det med en gang..da er du på vei opp igjen..sorry
Du må begynne et mer aktivt liv, trening og trappegåing, turer, sykling, sparkstøtting. HVA som helst av aktiviteter(tenk på hvor moro du får det) OG bevisttgjøring av hva du putter i munnen. Tilhører denne maten noen av "hovedmåltidene" må du spørre deg selv om, hvis ikke..IKKE SPIS DET
Lykke til!