ja
Det går da nedover. Jeg har riktignok spist os t, kjeks og rødvin i dag, så jeg går vel opp igjen, tenker jeg. Målet mitt er 66 kilo. Hvor lang tid tar det??? Det er gøy å se at det er mange som klarer å nå målene sine! Ha en god dag alle sammen!!!
Endelig
Ja, nå får jeg endelig lagt til en ny dag! Tusen takk for kommentarene jeg fikk. Har akkurat kommet tilbake fra en liten sykketur. Er sliten...Nå er det bare noen få uker til jeg gifter meg!!! Noen kilo burde jeg vel klare før det???
Nå er det nok!
Nå har jeg bestemt meg. Fra og med i dag er det ikke noe mer sjokolade, brus eller potetgull. Skal veie meg en gang i uka. Kanskje jeg veier litt mindre om en måned?
Hilsen meg
Klem fra Bontia
Jeg fikk også nok på samme dag som deg. Føler at det er ingen vits i å gå rundt som ei dundre, når man faktisk kan gjøre noe med det. Håper vi begge greier våre målsetninger.
Klem fra Julie