24. november 2001
63,0 kgKlarte det!!!
Klarte å holde ut hele fredagen uten NOE godteri i det hele tatt - men det var ikke lett! Og nettopp derfor er jeg ekstra stolt! ;)
23. november 2001
63,5 kgJIPPI!!!
En halv kilo ned - det er STORT!!! Og uten at jeg har gjort noe "galt" også!!! Det gjorde med ett hele dagen min ti ganger bedre! Får prøve å fortsette sånn!
Det er utrolig hvor mye bedre følelse man får når kiloene forsvinner på "riktig" måte! Før tok jeg det som en selvfølge at når jeg ikke spiste i det hele tatt (eller overspiste og spøy), så forsvant kiloene automatisk. Men i dag har jeg mistet en kilo UTEN noe som helst tull!!!
Mange klemmer fra en overlykkelig Carina! ;)
22. november 2001
64,0 kgTorsdag...
Tusen takk for innleggene, EMILIE og DEPRINETTE!!! Sånt varmer!!!
Jaja, kiloene holder seg der de er, og det ser ut som om de trives bra med det... Men det gjør ikke jeg! Tenker tilbake på bursdagen min for to år siden - altså 17års-dagen min... Da veide jeg 49 kilo, altså 15 kilo mindre!!! DET er deprimerende å tenke på, det!!! 15 kilo på to år!!! Det er vel ikke normalt?
Men målet mitt nå er ihvertfall å komme meg ned på 55 i første omgang - helst innen påske! Deretter skal jeg prøve å gå gradvis nedover til jeg begynner å nærme meg 50 igjen, og det SKAL skje før sommeren!
Men innimellom virker alt så håpløst! Kiloene forsvinner ikke, og det gjør meg så irritert! Hver dag ser jeg det samme tallet på vekta - hva er vitsen med å slanke seg hvis man ikke blir noe tynnere??? Har så lyst til å falle inn i det gamle mønsteret med enten å ikke spise i det hele tatt, eller å gjøre det helt omvendte. Jeg vet at det er dumt, og jeg vil ikke gjøre det igjen, men da ser man jo i det minste litt resultater...
21. november 2001
64,0 kgSlankedagboken - dag 1
Hei!
Dette er altså den første dagen jeg skriver i denne slankedagboken... Vet ikke helt hva jeg skal skrive, og om all denne skrivingen er verdt det? Har jeg noe utbytte av det, liksom? Kanskje ikke her og nå, men jeg håper det blir til det senere. Setter også pris på respons fra kjente og ukjente! ;)
Har slitt veldig fælt med tvangsspising av forskjellige typer, men ting går bedre nå. Ikke minst på grunn av god støtte fra de rundt meg. Vet at jeg egentlig er tynn nok, men jeg vil ikke bare være "tynn nok", jeg vil være PERFEKT!!! Og det er der problemet ligger... Aner ikke hva jeg skal gjøre, men det går seg vel til ettersom man blir eldre!? Er i det minste KJEMPESTOLT av at jeg ikke har drukket en eneste slurk brus i løpet av en måned nå! KLAPP FOR MEG! ;)
Carina
Jeg bruker dagboka til å skrive inn alt jeg spiser og trener i løpet av en dag, og får tilbakemeldinger på det. Det er motivasjon god nok.
Gratulerer med nedgangen i hvertfall! :o)
God helg!
Klem fra snirkeline