← Alle dagbøker
diarist.Alias

carina

44 år167 cm4 innlegg 2001 0 følgere

Start64,0 kg
Sist63,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå22,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. november 200124. november 2001
63,0 kg

Klarte det!!!

Klarte å holde ut hele fredagen uten NOE godteri i det hele tatt - men det var ikke lett! Og nettopp derfor er jeg ekstra stolt! ;)
63,5 kg

JIPPI!!!

En halv kilo ned - det er STORT!!! Og uten at jeg har gjort noe "galt" også!!! Det gjorde med ett hele dagen min ti ganger bedre! Får prøve å fortsette sånn!
Det er utrolig hvor mye bedre følelse man får når kiloene forsvinner på "riktig" måte! Før tok jeg det som en selvfølge at når jeg ikke spiste i det hele tatt (eller overspiste og spøy), så forsvant kiloene automatisk. Men i dag har jeg mistet en kilo UTEN noe som helst tull!!!

Mange klemmer fra en overlykkelig Carina! ;)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline23. november 2001
Hei! Det eneste som fungerer av slanking i lengden er jo trening og ordentlig mat (sunn og god).

Jeg bruker dagboka til å skrive inn alt jeg spiser og trener i løpet av en dag, og får tilbakemeldinger på det. Det er motivasjon god nok.

Gratulerer med nedgangen i hvertfall! :o)

God helg!
Klem fra snirkeline
64,0 kg

Torsdag...

Tusen takk for innleggene, EMILIE og DEPRINETTE!!! Sånt varmer!!!

Jaja, kiloene holder seg der de er, og det ser ut som om de trives bra med det... Men det gjør ikke jeg! Tenker tilbake på bursdagen min for to år siden - altså 17års-dagen min... Da veide jeg 49 kilo, altså 15 kilo mindre!!! DET er deprimerende å tenke på, det!!! 15 kilo på to år!!! Det er vel ikke normalt?
Men målet mitt nå er ihvertfall å komme meg ned på 55 i første omgang - helst innen påske! Deretter skal jeg prøve å gå gradvis nedover til jeg begynner å nærme meg 50 igjen, og det SKAL skje før sommeren!

Men innimellom virker alt så håpløst! Kiloene forsvinner ikke, og det gjør meg så irritert! Hver dag ser jeg det samme tallet på vekta - hva er vitsen med å slanke seg hvis man ikke blir noe tynnere??? Har så lyst til å falle inn i det gamle mønsteret med enten å ikke spise i det hele tatt, eller å gjøre det helt omvendte. Jeg vet at det er dumt, og jeg vil ikke gjøre det igjen, men da ser man jo i det minste litt resultater...
64,0 kg

Slankedagboken - dag 1

Hei!
Dette er altså den første dagen jeg skriver i denne slankedagboken... Vet ikke helt hva jeg skal skrive, og om all denne skrivingen er verdt det? Har jeg noe utbytte av det, liksom? Kanskje ikke her og nå, men jeg håper det blir til det senere. Setter også pris på respons fra kjente og ukjente! ;)
Har slitt veldig fælt med tvangsspising av forskjellige typer, men ting går bedre nå. Ikke minst på grunn av god støtte fra de rundt meg. Vet at jeg egentlig er tynn nok, men jeg vil ikke bare være "tynn nok", jeg vil være PERFEKT!!! Og det er der problemet ligger... Aner ikke hva jeg skal gjøre, men det går seg vel til ettersom man blir eldre!? Er i det minste KJEMPESTOLT av at jeg ikke har drukket en eneste slurk brus i løpet av en måned nå! KLAPP FOR MEG! ;)

Carina
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette21. november 2001
Hei carina!
Velkommen hit..disse sidene er utrolige,og du får så masse bra respons..jeg selv hadde aldri klart å slanke meg uten denne siden og alle de fantastiske menneskene her inne...det er helt utrolig!!Må oppleves!!
og forresten,gratulerer med det med brusen..selv har jeg godtelov nå..og er kjempe fornøyd at jeg snart har klart meg i to uker..veldig vanskelig til tider,men det går faktisk bedre enn forventet...:)
Ønsker deg lykke til!! Har ikke tid til å skrive så mye til deg i dag,men vil gjerne bli kjent med deg og se etterhvert hvordan det går med deg..er så ålreit å ha noen som motiverer seg litt..det syns nå i hvert fall jeg..og da kan vi jo motivere hverandre??:)
Jaja..må gå nå..men jeg skal følge med deg...
Ha en fin slankedag!
Klem deprinette
c.AuthorAlias emilie21. november 2001
heisann Carina og velkommen hit!!
Disse sidene er kjempenyttige når det gjelder slanking. Du møter så mange motiverende mennesker som hjelper deg på veien!
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Er på en måte litt perfeksjonist jeg også, og strever veldig etter dette å være tynn. Vet selv at jeg ikke er noe tjukk, men er ikke fornøyd med kroppen min i det hele tatt..da jeg var liten led jeg litt av tvangsspising, men nå har jeg greid å slutte.

har du noen spessielle mål anngående vekta di??
hvordan satser du på å gå ned.
ønsker deg iallefall lykke til.
Skal følge med deg
klem Emilie!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.