takk for støtte
Jeg gir meg ende over. Takker for støtte dere kommer med. Det er helt fantastisk. Dette må jo være en flott motivasjonsdel. Man slipper å sitte "på utstilling" på slankekurs, og man kan si akkurat hva man føler og tenker uten at noen ser på deg og "dømmer".
Jeg er ikke en stor trener, men daglig går jeg turer med min hund. Ellers er det stort sett mitt hode som ikke er helt som det skal: Jeg kan tenke at "den" kjolen skal jeg inn i, eller bare det å gå med en t-shirt uten å "dra" den over magen hele tiden...den setter seg jo fast i bilringene! Får så å hive i meg den sjokoladen som er såååååååååååå fristende.
Men jeg ligger jo på "FEDME" og det er jo helsefarlig! Det er det eneste som skulle betydd noe, hvorfor hiver man da inn på alt og ingenting. Jeg har stort sett et greit (litt i gråsonen der) forhold til mat, det er DIGG som er mitt problem. Og egentlig burde jeg være glad for det, for man er jo ikke avhengig av godteri, men der er man av mat.
Akkurat nå når jeg skriver disse ordene, fikk jeg en A-HA-opplevelse: mat må jeg ha for å overleve, men ikke godteri!!!
Jeg er ikke en stor trener, men daglig går jeg turer med min hund. Ellers er det stort sett mitt hode som ikke er helt som det skal: Jeg kan tenke at "den" kjolen skal jeg inn i, eller bare det å gå med en t-shirt uten å "dra" den over magen hele tiden...den setter seg jo fast i bilringene! Får så å hive i meg den sjokoladen som er såååååååååååå fristende.
Men jeg ligger jo på "FEDME" og det er jo helsefarlig! Det er det eneste som skulle betydd noe, hvorfor hiver man da inn på alt og ingenting. Jeg har stort sett et greit (litt i gråsonen der) forhold til mat, det er DIGG som er mitt problem. Og egentlig burde jeg være glad for det, for man er jo ikke avhengig av godteri, men der er man av mat.
Akkurat nå når jeg skriver disse ordene, fikk jeg en A-HA-opplevelse: mat må jeg ha for å overleve, men ikke godteri!!!
Ja nå er du på rette stedet, du også! Mye motivasjon å hente her - fant frem til dette stedet for en drøy uke siden jeg, ved en tilfeldighet. Helt enig med deg i det du beskriver med å sitte rundt et bord på slankekurs, hvor andre ser og dømmer, en får kanskje ikke sagt stort engang. Her derimot, er det bare skrive i vei! Utrolig hvor godt det er å få formidle disse slanketankene, ikke sant? Og tenk at andre bryr seg sånn!!
Gåturer er kjempe fin trim, går du en god stund, forbrenner du mange kalorier! Dessuten er det skånsomt for kroppen. En fin måte å trene på synes jeg. Du er heldig som har en firbent venn som venter på en tur! Jeg savner det veldig. Da jeg hadde hund var daglige turer en selvfølge, tror nok jeg vil ha en igjen når bare barna blir litt større.
Vi nye får støtte hverandre, ikke sant? Jeg følger spent hvordan det går med deg videre :-)
"Ny" slankehilsen fra Beatmik
Ser du allerede er et halvt kilo mindre,så da er det jo bare å juble. Er helt enig med deg når det gjelder motivasjonsfaktoren vi får her .Hade bra så lenge!