=o)
I dag har jeg stekt rugbrød etter oppskrift i Hjemmet denne uka, og det var faktisk veldig godt!!! Ellers begynte jeg og trene i går, 1 1/2 time med blant annet spinning... det er KJEMPEGØY når man først kommer igang...
Ønsker alle andre slankere her LYKKE TIL!!!
Klems fra Vimsa...
Ønsker alle andre slankere her LYKKE TIL!!!
Klems fra Vimsa...
Jeg såg også oppskrifta på rugbrød. Det var fristende, men jeg får se hvordan det går med deg først :) Lykke til
Fra Tarangai