← Alle dagbøker
diarist.Alias

TuvaS

57 år168 cm13 innlegg 2002 0 følgere

Start92,2 kg
Sist86,4 kg
Endring−5,8 kg
BMI nå30,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. juni 200225. august 2002
😟86,4 kg

Hvorfor??

Til tross at jeg har vært med her i dagboka en stund, får jeg liksom ingen kontakt mednoen her inne. Det gjør litt vondt, men i tilegg godt å se at ingen andre har det slik. Skal nok komme igjennom dette også.

Ellers begynner jeg å bli dyktig lei av varmen nå. Men får ikke klage for snart er det vinteren.

Ha en deilig slankekveld til de som er innom dagboka mi!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias elisacat🙂26. august 2002
Hei TuvaS!
Så trist at du ikke helt har kommet i kontakt med andre. Jeg har ikke kommet til dagboken din før nå, men så er jeg ikke sånn kjempegammel her inne heller jeg da! Det er så mange her - tar tid å komme igjennom alle dagbøkene.

Vel, nok patetiske unnskyldninger. Her har du meg, jeg synes du er kjempeflink som holder ut. Før eller siden når du målet ditt, det er jeg helt sikker på!
Skal nok passe på deg siden også, særlig hvis du passer på meg! Sammen er vi kjempesterke, og kan jage alle slemme antislankespøkelser av gårde...

God slankedag til deg!

elisacat
c.AuthorAlias Carinato❤️26. august 2002
Heisann du!

Jeg har og tenkt de tankene du beskriver, at det er litt vanskelig å få kontakt med andre her inne, er liksom en fast "kjerne", som man selvsagt også skjønner, i det mange har vært her ganske lenge.
Jeg har de siste dagene på en måte gitt litt opp å komme i kontakt, ettersom de hilsener jeg legger igjen ikke gir noen respons.
Men jeg for min del hadde jo håpet å kunne komme litt i kontakt med andre, fordi det er kjempeinspirerende, og ikke minst motiverende, at vi er flere som sliter med det samme; nemlig for mange kilo!
Men ikke gi opp, fortsett å ta kontakt med andre, så løser det sikkert seg*S*

Lykke til med slankingen!!
c.AuthorAlias Carinato❤️26. august 2002
Heisann du!

Jeg har og tenkt de tankene du beskriver, at det er litt vanskelig å få kontakt med andre her inne, er liksom en fast "kjerne", som man selvsagt også skjønner, i det mange har vært her ganske lenge.
Jeg har de siste dagene på en måte gitt litt opp å komme i kontakt, ettersom de hilsener jeg legger igjen ikke gir noen respons.
Men jeg for min del hadde jo håpet å kunne komme litt i kontakt med andre, fordi det er kjempeinspirerende, og ikke minst motiverende, at vi er flere som sliter med det samme; nemlig for mange kilo!
Men ikke gi opp, fortsett å ta kontakt med andre, så løser det sikkert seg*S*

Lykke til med slankingen!!
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Hei TuvaS!
Så trist for deg at du ikke har mere "besøk" i dagboka di. Vi er jo ganske mange her inne. Personlig klarer jeg ikke å følge med alle andre, men gjør så godt jeg kan. Skriver du kommentarer i andre dagbøker? Jeg har funnet ut at det er en fin måte for meg å få kontakt på. Når jeg viser at jeg er interessert i dem, stikker de innom meg og ser hva jeg holder på med, og så er kommunikasjonen igang.

Jeg ser vi er nesten like gamle og nesten like lange. Jeg er 167,5 cm men fikk ikke med den halve cm da jeg registerete meg. Jeg følger med mange her inne, og det er jo spesielt fint å følge med noen som er lik meg i alder og høyde.

Du, jeg ønsker det lykke til videre.



❤️86,0 kg

yes

enda litt ned.
86,6 kg

hallo!!!!!!!!

Jeg var innom dagboka til iset. Og hva ser jeg. En falsk en, som ødelegger det gode vennskapet og tonen vi slankere har. Håper webmaster ser dette og får antiiset fjernet.
Han er vel bra våken, har jeg sett itidligre anledninger. BRA!

Til iset vil jeg si, la deg ikke knekke. dette handler om misunnelse!

KLEM
😊86,2 kg

fornøyd med meg sev!

En stund siden jeg var innom her i dagboka mi. Men har vært innom en gang i blandt hos dere andre, for å se hvordan det går. Jeg synes dere har vært flinke!*SS***S*

Det har vært mye å ta igjen på jobben, så tiden rekker ikke til. Men skal prøve å få det til i helgene fra nå.
Jeg prøver å spise etter Fedon sin diett. Det ser ut som det er en bra løsning. Går en del turer (sent om kvelden da det ikke er så varmt.) Har tenkt å ta meg en tur i skogen å plukke bær, i morgen. Ellers har jeg en diger stabel med ved, som skal inn. I den stabelen er det mye trim. Skal prøve å få den inn før regnet tar til.

Ha en fin slankelørdag alle sammen
❤️86,8 kg

Jeg svever

Har ikke hatt tid til å skrive i dagboka på lenge, men vekta har fortsatt gått ned. *SS*SSS*S*** lykkelig.
Dere alle må ha en flott slanke helg

TUVAS
😵88,6 kg

Ensomt å slanke seg!

Vet ikke helt hv jeg skal skrive om, men føler at det er ensomt å slanke seg. Det er liksom "bare jeg som glør det"

Men, men vil i hvetfall gratulere dere andre med fin nedgang. Enda det hadde vært meg som stadig gikk litt ned.

Klem fra meg
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jannicke😉27. juli 2002
Hallo!
Har du sett hvor mange det faktisk er av oss? Det er jo over 500 registrerte på disse sidene! Og det er flere der ute som ikke er så lure at de skriver her og deler tanker og følelser rundt slankingen.

Jeg forstår alt om å føle seg alene i hverdagen, jeg er den eneste i min vennekrets som veier for mye. Før plagde det meg litt, men nå bekymrer det meg mindre. De er glad i meg for den jeg er, og ikke for hvordan jeg ser ut. Og når det kommer til slankingen, er jeg egentlig glad for at jeg er "alene". Til tider blir jeg ganske sutrete, og tenk om vi var mange i den situasjonen... Ja, ja, nok om det...

Lykke til videre iallfall- og husk: du er ikke alene!
c.AuthorAlias -kikki-25. juli 2002
Jeg så du lurte på forskjellen i vekt om kvelden/morgenen, det er ganske logisk, du spiser og drikker en god del i løpet av dagen, dette omdannes i løpet av natten, og vi puster ut mye vann, dessuten tisser du vel før du veier deg om morgenen?

Jge har gått ned over 20 kilo og huden på magen min er ikke blitt slapp. Men jeg tror det er viktig å drikke mye vann, bruke tid på slankingen og trene litt.

lykke til
kikki
c.AuthorAlias ABBA😉24. juli 2002
Ensomt? Vi er jo mange her, som jobber mot det samme som deg. Stå på, gi ikke opp. Stahet gir resultat vet du

Klem fa ABBA
🙂88,6 kg

spørsmål til dere andre....

Hei! *s*

Jeg satt å tenkte på en ting.(rar)
Hvorfor veier man så mye mer om kvelden enn om morgenen?(tåpelig spørsmål men men.)
Og neste er vil huden over magen bli slapp? Og i tilfelle, finnes det noen oppstrammende kremer for hud?

Mye rart svirrer i hodet mitt om dagen, skjønner dere.

Er meget takknemlig for svar.

Nattklem og hilsen fra TUVAS
😄88,6 kg

Kan bare smile

Er litt stolt. Har ikke så mye å skrive.
Klem fra meg
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃21. juli 2002
Gratulerer TuvaS :-) Dette går strålende.

Jeg leste et av dine tidligere innlegg hvor du spurte om forbrenningste. Jeg har en slik boks. Den er ca på samme størrelse som en stor, svart pepperboks og heter bare Forbrenningste. Det er sånn pulver som man løser opp 1 ts i kokende vann. Den er laget av urter og kan kjøpes i de fleste helsekostbutikker, dyr men.. litt over 100 kr for en slik boks. Jeg tar en kopp i ny og ne, vet ikke om den hjelper noe, men tror jo på den da..

Hva gjør du for å gå ned? Følger du noe spesielt opplegg? Hvor langt har du tenkt deg?

Vær stolt av deg selv :-) Lykke til videre.

Klem fra Jojoen
Bilde
😊89,2 kg

hva kan jeg si?

Litt ned i løpet av et døgn. Ikke værst.
Trodde ikke det gikk an.
Klem til alle slankesøstre og brødre.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😄21. juli 2002
Hei Tuvas :-)

Grattis med nedgang :-) Motivasjonen øker jo når man går ned , og husk at godt begynt er halvt fullført :-)

Sommerhilsen fra Ivalodia
c.AuthorAlias Jannicke😄20. juli 2002
Tusen takk for vennlige ord til mitt første besøk på siden! Det er nesten slik at jeg gleder meg litt til å ta fatt nå som jeg har noen å dele alt dette med!
:-)Jannicke
c.AuthorAlias Minelli😃20. juli 2002
Hei TuvaS!

Vil bare ønske deg lykke til med slankingen. Vi er jo omtrent like høye og jevngamle, og startet med omtrent samme utgangsvekt! Jeg er snart ferdig slanket...

Har du satt deg et endelig mål? Det er lurt, samt noen delmål på veien, så blir slankingen lettere å følge. Ta gjerne en titt innom dagboka mi for noen tips!

Lykke til!

Klem, Minelli
😵89,6 kg

ikke så verst

Etter to uker ferie, er ikke dette værst.
Lenge siden jeg har vært her sorry. Følte meg ensom.
Klem
🌙91,6 kg

HVA????????????

Hallo! Jeg ser dere skriver om en forbrennings te. Ha er det? Og hva heter den? Det kunne sikert vært lurt med litt hjelp de første ukene. Dette er vanskelig å klare alene.Hilsen meg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alina😃30. juni 2002
Heisann og velkommen hit:-)
Jeg har ikke vært inne her så lenge selv, men det er virkelig et fint sted for motivasjon og tips!
Alle har sine måter å miste vekt på, hva er din? For meg er det sunn mat, NOKA og gåturer som gjør susen!
Det er virkelig deilig å kjenne de kiloene slippe taket...
Det tar tid da...sliter litt med tålmidigheten her:-)

Lykke til videre, skal følge med deg her:-)

Klem Alina
91,6 kg

Det val litt......

det var 600gr ned må det bare fortsette. I dag kom skattepengene. (de skal spares til målet er nådd.) Vet ikke helt hva jeg skal skrive om ennå men det kommer vel etterhvert.Det er ikke så lett å være ny i ting.
😵92,2 kg

tabbe.......

Kjøpte ny vekt idag. Den viste 800 gr. mer enn den gamle.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.