← Alle dagbøker
diarist.Alias

Ronja

52 år166 cm152 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start89,0 kg
Sist67,4 kg
Endring−21,6 kg
BMI nå24,5
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. januar 200122. august 2002
😊67,4 kg

Heisann:)

Hei alle sammen, jeg har ikke klart å ta meg skikkelt inn igjen og fått startet opp igjen med slankingen, så derfor var overraskelsen stor da vekta viste nedgang:) Men jeg skal ikke klage på det:) Nå er det to uker til samboeren min reiser ut igjen, og frem til det skal jeg leve sundt og tenke magert, men når han er reist da skal de siste kgène vekk:)
Håper dere alle har det bra, jeg har nesten ikke fått vært her inne, men jeg lover å komme sterkere tilbake:)
Ha en forsatt god dag:)
Klem til dere alle fra Ronja
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😄5. september 2002
Heisann!

Nå er slankekonkuransen vi startet for godt og vel 9 uker siden over. Ønsker du å se hva resultatet ble, kan du jo kikke på siden min når du får tid.

Ønsker deg all mulig lykke til videre!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias bitten😊26. august 2002
Heisann Ronja :)
na koser vi oss pa sydlige breddegrader og har det veldig flott. Det er fint og gront her og vi slapper helt av med bade slanking osv.
Er a ser om eg finner noe goy til knottene, men da ma vi til byen. Dette er en liten plass.
Hadet godt allesammen.
Masse klemmer til alle fra meg og gubben.
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Så flott for deg at vekta viste nedgang til tross for "ingen slanking". Det lover vel bra for resten av tiden. Kos deg med samboen!
c.AuthorAlias Bitten😊22. august 2002
Heisann Ronja :)
400g. ned, ikke verst :) Det viktigste for deg nå er å prøve å holde vekta de to neste ukene :) Du kan une deg litt ekstra godt lørdagskveld for.eks.
Synest du har vert veldig flink med tanke på at du har hatt ferie og alt :)
I morgen kl.11,30 reiser vi hjemmefra, flyet går ca.14,30 tror eg :) 5,5 timer flytid.....GRØSSSSSS !!!
Ha en flott dag da :)
Kjempeklemm fra Bitten :)
Bilde
😊67,8 kg

Tilbake fra ferie:)

Sånn der var det slutt på slankeferien min som har vart i nesten tre uker, og resultatet er 1,2kg opp, men det tar jeg ikke så tungt, for jeg skal klare å kvitte meg med de ganske snart:) Men det blir nok litt tøft å komme igang igjen i starten, men her er det bare til å bite tennene sammen og hive seg i det:)
Håper dere alle har hatt det flott i sommer:)
Ha en super dag:)¨
klem fra Ronja
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉20. august 2002
Hei Ronja :-)

Takk for koselig hilsen og velkommen tilbake fra ferie. Det er dumt at vi skal betale med kilo for ferien, men verden er jo ikke rettferdig. Håper i alle fall at du har kost deg og fått mye ut av ferien.

Lykke til med opprenskingen og videre :-)

Klem fra JOjoen
c.AuthorAlias Bitten😊15. august 2002
Heisann :) Kommer du tilbake fra ferie i Danmark med KUN 2oog. ekstra i ballast? Hva har du gjordt? Sprunge etter ungene hele tiden? Eller fekk du ikke mat :)
Dette er borte på "no time" nå du først kommer igang :) Eg hopper opp og ned og kommer visst ikke under 73 tallet. Men pytt, pytt, har visst tatt mer eller mindre slankeferie eg og selv om ikke DET er planlagt :)
Ha en flott kveld da :)
Masse klemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Mah😌15. august 2002
Hei og velkommen tilbake fra ferie.
Ja det er av og til vanskelig å komme igang igjen etter en lang ferie, men 1,2 ned skulle være overkommelig. Ta en tur i butikken og nyt frukt og grønt disken, og kos deg i det fine været, så skal du se at de forsvinner på 0,0.

Lykke til.

Klem fra Mah
c.AuthorAlias Monica12315. august 2002
Hei!
Velkommen tilbake fra ferie. Den gikk vel greit. Da er det bare å stå på videre....
😵67,6 kg

etter en uke ferie

En kg opp..uffa meg, men men pyttsann jeg tar det ikke så tungt, for det er bare en uke igjen nå så begynner jeg på an igjen med friskt mot:) På Mandag reiser vi til Danmark, og når vi kommer hjem så begynner barna på skolen og vi kommer endelig inn i rutiner igjen, det er deiligt med sommerferie,men jeg kjenner det skal bli godt med hverdag igjen:)
Håper dere alle har det bra:)
Klem fra Ronja
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😊8. august 2002
Håper du har hatt en fortreffelig sommer. Titter bare innom for å forsikre meg om at du ikke har glemt konkuransen vår?

Gi et lite hint når du er tilbake da?

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Prestige😉2. august 2002
Er enig med deg i at det er deilig med sommerferie, men jeg lengter etter rutiner igjen..Skal bli deilig å komme i gang me slanking igjen. Vil bare ønske deg lykke til :) *kos*
😊66,6 kg

Kost meg masse:)

Ja jeg kan trygt si jeg ikke har vært flink siden Torsdag da samboeren min kom hjem, men det er med god samvittighet jeg har kost meg med han, men på Mandag er det påàn igjen, så målet mitt denne uken er ikke å gå ned, men å stå i ro på vekta:) Klarer jeg det så er jeg kjempefornøyd:) Takk for alle rosende komentarer jeg får av dere, jeg blir helt rørt, men uten dere så hadde jeg nok ikke klart dette så bra, for dere er en fantastisk støtte hele gjengen:)
Ha en forsatt god helg:)
Klem fra Ronja
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias mah😊31. juli 2002
Hei.

Takk for hyggelig kommentar. Du har vært superflink, så jeg håper at jeg klarer å være like flink. Du er i hvert fall beviset på at det nytter. Lykke til videre.

Stoor hilsen fra Mah
c.AuthorAlias nameit😉28. juli 2002
Hei Ronja!

Skal man klare å holde ut i lengden, så er det viktig at man kan unne seg LITT av det man liker best en og annen gang, ellers er det store sjanser for at man sprekker helt.
Synes du er kjempeflink, jeg. Forresten, så mannen din at du hadde mistet enda flere kilo?

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Marikken😌28. juli 2002
Tror det er viktig at man også tar seg pauser fra slankingen innimellom, bare de ikke blir for lenge eller for ofte.........

Krysser fingrene for deg når du skal på vekten igjen !

Klem, Marikken
😊66,6 kg

ÅÅÅÅÅÅÅå sjekk her:)

Tenk jeg 66,6kg:) Tjihi viste ikke at det eksisterte sånne tall på vekta mi engang:) Nå er jeg kjempekjempeglad, og nå er det bare en time igjen så skal jeg hente elsklingen min:) Nå har jeg altså klart 5,6kg denne gangen han har vært ute, så det skal bli spennende å se reaksjonen hans:) Nå er det 1,6kg til så er jeg i mitt andre og endelige MÅL:) Wow:)
Men nå er det en liten en som vil ha oppmerksomhet her:)
Ha en flott dag alle sammen:)
klem Ronja
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Juliane😄27. juli 2002
Hallo!

Tusen takk for koselig komentar. Gratulere så mye med vektnedgangen din, du har vært skikkelig flink må jeg si:-) Hva er din hemmelighet for å gå ned så mye? Du har jo vært så flink med å gå ned litt hele tiden, du har jo ikke gått opp i det hele tatt.

Jeg trenger noen gode råd...
Fortsatt lykke til, og fortsatt god helg.

Klem fra Juliane.
c.AuthorAlias nameit😀26. juli 2002
Hei Ronja!

Ser man det, ja! Her er jenta som har selvdisiplinen i orden.
Gratulerer med flott nedgang, snart er du i mål eller?
Synes du er KJEMPEFLINK!

Klem fra NameIt
Bilde
c.AuthorAlias Bitten❤️25. juli 2002
Du er bare så flink, tar av hatten for deg :) Nå kan du jo tillate deg å kose deg litt mens gubben er hjemme og ta av resten når han reiser igjen :) Heldiggrisen :)
Eg har for øyeblikket det travelt med å svare på sms fra Spania :)
Hils og masse klemmer fra meg :)
Bilde
c.AuthorAlias Marikken😉25. juli 2002
Ååååååhhhhhhhhh..................så kjempeflink du er ! (og har vært) Gleder meg ENORMT på dine vegne. Håper dere får det fint nå som han Endelig kommer hjem. Kos dere masse !
Ikke bli for skuffet hvis han ikke ser den store forandringen på deg, han oppdager det nok etterhvert................

STOR klem, Marikken
😊67,4 kg

Oh glede bare en dag igjen:))

Til min elskede kommer hjem og til veiedag:) vet ikke hva resultatet blir denne uken, tror ikke det blir så mye, men vist jeg går ned 200g til så har jeg klart beint 5kg på disse 6ukene han har vært borte:) Og det er jeg meget fornøyd med:)
Men nå skal jeg shine hus og forbrenne masse kalorier, så dere må alle ha en super slankedag videre:)
klem fra Ronja
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊24. juli 2002
Heisann :) Ja, nå skinner vel huset og masse kalorier er forbrent ;) Eg kvir meg til vekta imorgen, men pytt får vel ta oppgangen med et smil, skal ikke være så lenge før det er av igjen så :)
Ja, det blir jo spennende å høre hva K... sier då :)
Ha en fin kveld og natt då :)
Lykketilklem fra meg :)
Bilde
🌙67,4 kg

Sånn endelig hverdag:)

Men huff hvor ble solen av??? Nå blåser det stikk og strå og begynner sikkert øyeblikk å regne..blæsj:(
Men men pyttsann, nå er det bare tre dager til torsdag og veiedag+at samboeren min kommer hjem på torsdag:) ÅÅåååååååååå så jeg gleder meg, så nå skal jeg gjøre en super innsats så kanskje jeg klarer noen gram rette veien:)
Takk for alle støttende og motiverende innlegg dere kommer med:)
Ha en flott start på den nye uken:)
Klem fra Ronja
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😊23. juli 2002
Hei, og tusen takk for innlegget i boka mi.

Utrolig godt å høre at dere synes jeg tar det riktige valget ved å slutte å "slanke" meg nå. Ja, det har vært utrolig destruktivt en stund, så det beste er vel å slutte for en stund.

Men til deg og dere andre, ønsker jeg fortsatt lykke til, og husk at jeg er tilbake i "klubben" jeg, så fort humøret har balansert seg!

Stor klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias trixi😊22. juli 2002
Hei hei...
Godt med hverdag iblant ja..hihi
Du kommer nok til å få en fin nedgang til torsdag skal du se!
krysser masse for deg!
Klemmer
c.AuthorAlias fluffa😀22. juli 2002
Takk for hilsenen i boka mi! Så deilig å høre at ting blir litt lettere etterhvert. Det er pyton å tenke at man slanker seg hele tiden. Håper å kunne få følelsen av å ha endret livsstil istedet for at jeg er på slanker'n.

Ha en fin kveld og uke. Kan tenke meg at du gleder deg til samboeren kommer hjem ja.....:)
Klem fluffa
c.AuthorAlias Bitten😉22. juli 2002
Hei Ronja :)

Håper du går ned noe på torsdag da, sånn at motivasjonen kommer igjen. Du har jo bare litt over 2 kg. igjen, og de er absolutt de verste, og visst da motivasjonen også forsvinner er det lett å ryke utpå. Stå på til du skal på ferie, så kan du nyte ferien uten slanking, men med det på lur i bakhode, for da kommer du til å klare deg fint :)
Lykke til :)
Lykkeklemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Blondie78😃22. juli 2002
Ja, det er godt at det er mandag! Alltid godt å komme i gang med hverdagen igjen, da er det jo så mye lettere å slanke seg!
Kan tenke meg at du gleder deg til torsdag !! Blir nok kos å se gutten din igjen! :)
Du får kjempe videre de neste dagene, så skal du se at du nok kommer noen gram nedover! :)
Ha en super mandag!
😛67,4 kg

I går gikk ikke helt etter planen:(

Jeg holdt meg fint helt til kvelden, men da kom det store mattrollet og tok meg:( Men det var ikke den helt store utskeielsen, så er jeg flink resten av uken så skal det nok gå bra:) Men motivasjonen er begynt å dabbe veldigt av for tiden, og jeg VIL ikke det nå...trenger litt motivasjon nå.
Ha en flott Søndag alle sammen:)
Klem fra Ronja
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blondie78😉21. juli 2002
I dag tok mat trollet meg også, virker som det har besøkt mange denne helga! Aktiv liten krabat!
Heldigvis er helga snart over,og det er letter å holde mat trollet unna midt i uka.

Ja, det er kjempe greit å ha SATS i nærheten, bor så greit til at jeg har 1 senter i nærheten av jobben min, og 2 stk som ligger 2 km fra der jeg bor. Så jeg er veldig heldig, men dessverre benytter jeg meg ikke alltid av tilbudet..
Men fra og med tirsdag SKAL jeg trene 2 ganger i uka!

Håper at det blir noe mere treningstilbud der du bor også, det er jo mye morsommere å trene i sal, enn å jogge alene. Syns i allefall jeg. Uansett, stå på videre, dette skal vi klare sammen!
Klem Monca

c.AuthorAlias Monica123😃21. juli 2002
Hei igjen Ronja!
Vibbene strømmer på!! Takk for dem. Klarer det...klarer det....klarer det... Dessuten er det mandag og ny uke i morgen og ingen unnskyldning for å skeie ut så da så...
c.AuthorAlias Monica12321. juli 2002
Motivasjon, motivasjon, motivasjon......!! Kjenner du det?!

Ta fram gamle klær (hvis du har dem enda da) og prøv! Da får du sikkert et helt klart bilde av hva du har klart.
c.AuthorAlias Jojoen😉21. juli 2002
Hei Ronja :-)

Huff da... slike mattroll er ikke til å spøke med. De dukker plutselig opp og dytter i oss alt mulig, og vi har ingenting vi skulle ha sagt.. Det lusker noen slike rundt her også :-)

Det er masse motivasjon å finne hvis du går tilbake og kikker i dagboka di. Bare tenk på hvordan det var da du startet..
Det er inspirerende for meg å lese dagboka di i alle fall :-)

Bare glem den utskeielsen i går, det er i dag som teller.

Lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
😊67,4 kg

Å juble:)

Der kom motivasjonen tilbake:) Den har heller vært dalende fortiden, men nå har jeg vært rundt og sett i dagbøkene deres, og det hjalp virkligt:)) Takk for at dere er her:) Nå er det 17dager til jeg skal på ferie, og drømmen hadde vært å klare mellom en og tokg til da:) Og det skal ikke være umuligt, bare kroppen min ikke finner ut at den vil ha stilstand lenge:)
Ønsker dere alle en superflott helg:)
Klem fra en kjempemotivert Ronja
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😃20. juli 2002
Gratulerer med vekttapet! Over 20 kilo! Jeg bøyer meg i støvet!
Klem fluffa
c.AuthorAlias amber20. juli 2002
Tusen takk for kommentaren Ronja, og wow, du har jo vært kjempeflink! :))) Blir imponert over å lese dette jeg!
*amber*
c.AuthorAlias ABBA😉19. juli 2002
Hei Ronja!
Så flink du er. Du raser jo nedover i turbofart.
Hvor henter du det fra?
Sulle ønske du kunne sende over skikkelig med motivasjon til meg. Fortsetter du slik er du snart i mål.

Regn klem fra ABBA
c.AuthorAlias Texas19. juli 2002
Hei Ronja,

og takk for hyggelig hilsen.
Jeg har lest litt i dagboken din; du har jo vært utrolig flink!! Grattis!! Jeg har tenkt til å bruke Cambridge-kuren i en uke for å få en flying start og så blir det vel å spise sunt, sunt, og atter sunt. Hvordan har du klart å gå ned? Syntes jeg leste noe om klibrød og vann, men det er vel ikke det eneste du har spist??
Ønsker deg lykke til videre, og God Ferie!!!
c.AuthorAlias Big1😌19. juli 2002
Heisann,
Takk for kommentaren i dagboka mi, det var hyggelig.
Jeg skal også på ferie, i september, målet mitt er minus 20 innen den tid, da blir alt så mye enklere :-)
Lykke til, og god ferie :-)
😉67,4 kg

Stillstand

Men det var jeg forberedt på så det var ikke noe skuff å gå på vekta, jeg var bare så glad jeg ikke var gått noen gram opp:) Men dette er siste uken jeg har før samboeren kommer hjem, så nå må jeg være kjempeflink, men de siste 4ukene har det jo gått så fort at jeg må bare regne med at det går senere nå:)
Ønsker dere alle en topp dag:)
klem fra Ronja
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit😀18. juli 2002
Hei Ronja!

Gratulerer med vel overstått bursdag! Og fortsatt nedgang, ser jeg. Fy søren så flink du er! "Trampeklapp".
Er fortsatt på ferie, så jeg er bare innom en snartur og ser hvordan det går med dere. Jeg blir nesten litt misunnelig, jeg. *ler*, Neida, det er vel fortjent alle de grammene/kiloene dere mister. Jeg kommer sterkere tilbake etterhvert.

Ha en kjempefin helg!

Stor ferieklem fra NameIt
c.AuthorAlias Bitten😉18. juli 2002
Heisann :) Etter så flink du har vert og den farten du har gått ned med er det helt normalt at det nå stopper opp. Du er jo blitt så fin nå, så de siste 2 kiloene er bare pyntekilo :)
Det vil jo også være naturlig at det gå tregere nå enn tidligere, så fortvil ikke av den grunn :)
Neste uke blir det nok min tur å stå stille, for opp skal eg iallefall ikke :)
Ha en flott dag og helg då :)
Lykkeklemmer fra en lykkelig meg :)
Bilde
c.AuthorAlias Vanja🐷18. juli 2002
Heisann!!

Ville bare si at du har vært SUPERFLINK!!!!

Lykke til videre!!

klem fra Vanja
😌67,4 kg

bare 1 dag igjen..grøss:)

Og dette blir den store vanndrikke dagen:) Jeg kom hjem i går etter å ha vært vekke nesten hele uken, og jeg har ikke drukket halparten så mye vann som jeg pleier, og det merkest (føler jeg holder på mye væske) så i dag skal det drikkest med jeg er god til:) Jeg står nok i ro i morgen, og samboeren min kommer hjem på Tirsdag:) Så jeg håååper at det blir et aldri så lite resultat neste uke, for det skal bli spennende å se hvor mye jeg klarte menst han var ute:) Jeg har klart 4,8kg til nå:) Tjihi ikke vet jeg hvorfor jeg gleder meg så mye til reaksjonen hans, for han synst jeg hadde tatt av mer en nok når han reiste, så han kommer vell til å gå i taket nå:) Men som sagt jeg må trivest med meg selv skal jeg trivest med andre, så dette gjør jeg helt for meg selv:)
Ønsker dere alle en flott dag:)
klem fra Ronja
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😉17. juli 2002
Normalvekt! Du trenger ikke slanke deg!
Ja, dette er overskriften din, så du trenger ikke ha panikk med stillstand :) Eg tror ikke eg får se "lett overvekt" denne gangen, men neste.........JAHA..da skal eg bare være lett over :) (tror eg etter Køben-turen :)
Han blir nok gledelig overasket :)
Lykke til med drikkå då, eg og pøser vatn :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias trixi😊17. juli 2002
Hei hei!
Det er da godt mulig du får nedgang i morgen da!
Jeg skal ønske meg det for deg..hihi( har bursdag i morgen..hihi), og jeg har ingenting imot å ønske deg en liten gave..hihi

Det er ett eller annet med den reaksjonen til de vi er glad i.. selv om jeg bare slanker meg for meg selv..er det kjekt å få reaksjoner..

Du må ha en flott dag!
c.AuthorAlias Blondie78😉17. juli 2002
Åh.. det blir jammen spennende å få høre hvordan han reagerer når dere treffes igjen! :)
Du har jo vært så flink og gått masse ned i vekt!
Du får ha en fin vanndrikke dag... Sitter her med vannglasset mitt, så jeg får vel bare si : Skål!!!!
Vann er jammen deilig!
Ha en kjempe fin dag! Og ikke drikk med måte! hehehe...
Klem Monica
😊67,4 kg

sånn der var det hverdag

Men min hverdag kommer liksom ikke skikkelt igang før jeg reiser hjem i morgen, rutinene kommer liksom litt ut av spill når man er vekke:) I dag skal jeg ut og shoppe noen klær:)og det er jo altid gøyt;)
ønsker dere alle en flott Mandag:)
klem fra Ronja
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*😀16. juli 2002
Hei på deg!
Først og fremst: Gratulerer med dagen!! Litt på etterskudd da,men..håper du hadde en flott dag!!
Kjempekos å få lykkeønskninger og oppmuntring fra deg! Takk takk! Må si du har vært superflink med slankingen da!
Hvor mye har du igjen føler du?
Ønsker deg iallefall masse lykke til videre og kommer nok til å følge med litt hvordan det går med deg!:0)
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias trixi😌15. juli 2002
Hei...
ser du fortsatt er like flink til krymping..
Her går det så som så.. men jeg går i det minste ikke opp.
Må vel være fornøyd med det...
Så du har shoppet i dag du?
jeg har gått rundt og prøvd klær i dag.. og alt passer jo... helt merkelig det der..
KLarte ikke bestemme meg for noe jeg ville ha... liker ikke shoppe alene....

Ha en fin dag videre... og lykke til med veiing på torsdag!
Klemmer
c.AuthorAlias Monica12315. juli 2002
Hei!
Du har kommet langt med slankinga ser jeg. Er du i mål nå eller? Jeg ser fram til at jeg blir så slank at å handle klær kan bli gøy. Det har bestandig vært et pes synes jeg. Har aldri funnet noe som passer, men snart.....
😊67,4 kg

Jeg har bursdag i dag:)

Og verdens fineste bursdagspresang fikk jeg da jeg nådde målet mitt på 68kg innen bursdagen min:)
I helgen har jeg ikke vært fult så flink, jeg er på besøk hos bitten, og jeg har ikke skeiet ut med noe, men det har blitt litt tull med spisingen til rette tider, så det er ikke sånn at jeg har gått opp tror jeg, men jeg forventer meg ikke noe resultat, men det gjør ikke noe om jeg stopper opp en uke nå:)
Håper dere alle har det flott:)
Og at dere får en super start på den nye uken:)
klem fra Ronja
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias svime😊15. juli 2002
Hei på deg Ronja!!! og en litt forsinket gratulerer med dagen :)
Å nå målet sitt må være en super bursdagsgave ja, grattis!!!

Takk for kommentar i dagboken min!! det er ikke så lett det der med trimmen, men i helgen har jeg vært flink, og jeg tror det er viktig å få med seg den delen også, både for å gå med raskere men også for å unngå å bli slapp i fisken!!!!
Jeg går mest turer og svømmer litt, men det blir for lite!!

Ha en riktig god uke!!!

Klem fra Svime
c.AuthorAlias ivalodia😌14. juli 2002
Hei Ronja :-)

Ramlet tilfeldig innom siden din, så kjempeflink du har vært :-) All ros til deg for det.

Og ikke minst, gratulerer så mye med dagen din , håper du i tilegg til å fått en kjempefin gave (normalvekt) at du også har hatt en flott feiring.. Fortsatt god sommer til deg :-)
Bilde
c.AuthorAlias ivalodia😌14. juli 2002
Hei Ronja :-)

Ramlet tilfeldig innom siden din, så kjempeflink du har vært :-) All ros til deg for det.

Og ikke minst, gratulerer så mye med dagen din , håper du i tilegg til å fått en kjempefin gave (normalvekt) at du også har hatt en flott feiring.. Fortsatt god sommer til deg :-)
Bilde
c.AuthorAlias Bitten😊14. juli 2002
KJEMPEGRATULERER MED DAGEN DIN IDAG :) Du har vert kjempeflinke med slankinga og er blitt veldig fin nå. Gleder meg til å komme ned på samme vekt :)
Masse klemmer fra Bitten :)
Bilde
😊67,4 kg

JJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPIII

Wow dette hadde jeg ikke trodd:) MÅLET mitt var i dag og det var på 68kg, jeg har ikke bare klart det, jeg har gått forbi det og....HIPP HIPP HURRA.. Åååååååå så glad jeg er nå:)))
Tenk bare 2,4kg til så er jeg 65kg og da er jeg "liksom ferdig"..ouæ..hva skal jeg gjøre da:) I dag er min sønn 5mnd og jeg begynte på an igjen på slankingen da han var akkurat 1mnd..og på disse 4mnd har jeg tatt av 16,4kg:)
Og til DERE ALLE dere er suverene alle som en:)
Ha en strålende dag alle sammen:)
klem fra glad og forfjamset Ronja
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😌13. juli 2002
Hei, og først og fremst: Gratulerer med flott vekt!
Du er jo blitt den superslankeren da!!!
Du fortjener virkelig dette...
Jeg har og begynt å være litt sånn... HJELP.. jeg er jo snart ferdig slanket jo... vet ikke helt hva jeg vil veie.. men jeg tror jeg hadde følt meg veldig vel på sånn ca 62 kilo.. men jeg får se... skal jo ikke bli for tynn heller...

Her går ting sånn ok.. jeg har vært en uke hos foreldrene mine, og nå er jeg tilbake for å jobbe... trenger pengene, så det blir ikke mye ferie på meg i år...

Jeg har fått meg leilighet, ikke så langt vekke herfra, og enda mer sentralt.. så jeg er glad for det.. men det er jo så klart med blandede følelser jeg flytter ut...
men aller mest er jeg lettet... nå skal jeg tenke på meg selv, og bare meg selv.. det blir godt!

Du må ha en fin dag!
Klemmer
c.AuthorAlias Blondie78😄11. juli 2002
Gratulerer! Kjempe bra innsats, du har jo vært kjempe flink!
Å gå ned så mye på bare 4 mnd er jo kjempe bra!
Stå på videre, og så skal du se at du snart er nede på vekta di! :)
c.AuthorAlias Aasalill😊11. juli 2002
Yeahiii!! Jeg er utrolig glad på dine vegne! Du får det virkelig til!

Kan jeg spørre om hvor mye du veide før du ble gravid?

Lykke til videre!

Stor klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Mulle😄11. juli 2002
Så flott!!! Gratulerer så masse med fantastisk resultat!!! nå skal jeg granske boka di med lupe for å finne suksessresepten!!! Ha en kjempefin dag - synes du fortjener en belønning i dag jeg!
Klem Mulle
😊68,6 kg

Bare to dager igjen...

Og godt er det, nå er jeg inne i en SULTEN periode, eller rettere sagt jeg har lyst på alt som heter FY mat:( men jeg vet at det er bare til å bite tennene sammen så går det over etter en stund:) Bare håper jeg får litt resultat på vekta på Torsdag sånn at motivasjonen kommer opp igjen:) Nå er det 28dager igjen så reiser vi på ferie til Danmark og jeg SKAL være flink til da, så skal jeg kose meg den uken uten dårlig samvittighet...satt her og reinet på det, nå er det 43dager siden jeg hadde en utskeielse, og den utskeielsen var planlagt på forhånd:)
Håper dere alle har det flott:)
klem fra Ronja
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias chantel😊10. juli 2002
Heisann Ronja.

Takk for koselig innlegg i dagboka mi.
Ja, solen den hjelper veldig på når det gjelder slanking. Stapper mye mer i munnen når det er regn og innevær.

Leste litt i dagboka di, du er jo kjempeflink å slanke deg. Gratulerer med bra resultat, super flott.

Det går litt tregt med meg nå, har bare tatt av 3 kilo siden jeg begynte her inne. Men jeg tok av 10 kg på Grete Roede rett før jeg begynte her. Og det er jo alltid de siste kiloa som er vanskeligst å ta av. Jeg vil ned til 63, det er 4 kg til. Men de er veldig tøffe å ta.
Nå er det jo ferie, så jeg får heller ta de etter det.

Ha en kjempefin sommerferie.

Mange klemmer fra Chantel.
c.AuthorAlias Lille Trille😄10. juli 2002
Jammen er du flink. 43 dager siden utskeielse. Her er det snakk om timer. Pizzaen på søndag ble med øl, men jeg har hatt nedgang til tross for dette. Hva mener du forresten med utskeielse? En kjeks? 1/2 sjokolade eller kake? Ikke rart du begynner å bli lei, men det har jo virkelig gitt resultater. Hvordan går det med huden? Tenkte bare at den kanskje ikke følger helt når nedgangen går så raskt? Tenk så deilig det blir å reise på ferie, slank og lekker, og uten å ha dårlig samvittighet for hva en spiser. Vi damer er jo verdensmestre i å ha dårlig samvittighet, så du må passe på at den ikke kommer snikende uansett. Jeg er like spent hver torsdag å se hvor mye du har gått ned. Skulle ønske jeg kunne klare å bare veie meg en gang i uka, men det går ikke. Du får vel gubben hjem snart? Tipper du gleder deg. Du får være kjempeflink til da, så får du overraske han med en god middag når han kommer.

Ha en super slankedag!

Klem, Lille Trille
c.AuthorAlias Aasalill9. juli 2002
Hei!
Jeg har tenkt til å holde slanke-konkuranse for oss på 60-tallet.
Jeg foreslår veiedag på torsdager fremover...

Noen som er med?

Slankeklem Aasalill! =)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.