← Alle dagbøker
Ronja
52 år166 cm152 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start89,0 kg
Sist67,4 kg
Endring−21,6 kg
BMI nå24,5
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Heisann:)
Hei alle sammen, jeg har ikke klart å ta meg skikkelt inn igjen og fått startet opp igjen med slankingen, så derfor var overraskelsen stor da vekta viste nedgang:) Men jeg skal ikke klage på det:) Nå er det to uker til samboeren min reiser ut igjen, og frem til det skal jeg leve sundt og tenke magert, men når han er reist da skal de siste kgène vekk:)
Håper dere alle har det bra, jeg har nesten ikke fått vært her inne, men jeg lover å komme sterkere tilbake:)
Ha en forsatt god dag:)
Klem til dere alle fra Ronja
Tilbake fra ferie:)
Sånn der var det slutt på slankeferien min som har vart i nesten tre uker, og resultatet er 1,2kg opp, men det tar jeg ikke så tungt, for jeg skal klare å kvitte meg med de ganske snart:) Men det blir nok litt tøft å komme igang igjen i starten, men her er det bare til å bite tennene sammen og hive seg i det:)
Håper dere alle har hatt det flott i sommer:)
Ha en super dag:)¨
klem fra Ronja
etter en uke ferie
En kg opp..uffa meg, men men pyttsann jeg tar det ikke så tungt, for det er bare en uke igjen nå så begynner jeg på an igjen med friskt mot:) På Mandag reiser vi til Danmark, og når vi kommer hjem så begynner barna på skolen og vi kommer endelig inn i rutiner igjen, det er deiligt med sommerferie,men jeg kjenner det skal bli godt med hverdag igjen:)
Håper dere alle har det bra:)
Klem fra Ronja
Kost meg masse:)
Ja jeg kan trygt si jeg ikke har vært flink siden Torsdag da samboeren min kom hjem, men det er med god samvittighet jeg har kost meg med han, men på Mandag er det påàn igjen, så målet mitt denne uken er ikke å gå ned, men å stå i ro på vekta:) Klarer jeg det så er jeg kjempefornøyd:) Takk for alle rosende komentarer jeg får av dere, jeg blir helt rørt, men uten dere så hadde jeg nok ikke klart dette så bra, for dere er en fantastisk støtte hele gjengen:)
Ha en forsatt god helg:)
Klem fra Ronja
ÅÅÅÅÅÅÅå sjekk her:)
Tenk jeg 66,6kg:) Tjihi viste ikke at det eksisterte sånne tall på vekta mi engang:) Nå er jeg kjempekjempeglad, og nå er det bare en time igjen så skal jeg hente elsklingen min:) Nå har jeg altså klart 5,6kg denne gangen han har vært ute, så det skal bli spennende å se reaksjonen hans:) Nå er det 1,6kg til så er jeg i mitt andre og endelige MÅL:) Wow:)
Men nå er det en liten en som vil ha oppmerksomhet her:)
Ha en flott dag alle sammen:)
klem Ronja
Oh glede bare en dag igjen:))
Til min elskede kommer hjem og til veiedag:) vet ikke hva resultatet blir denne uken, tror ikke det blir så mye, men vist jeg går ned 200g til så har jeg klart beint 5kg på disse 6ukene han har vært borte:) Og det er jeg meget fornøyd med:)
Men nå skal jeg shine hus og forbrenne masse kalorier, så dere må alle ha en super slankedag videre:)
klem fra Ronja
Sånn endelig hverdag:)
Men huff hvor ble solen av??? Nå blåser det stikk og strå og begynner sikkert øyeblikk å regne..blæsj:(
Men men pyttsann, nå er det bare tre dager til torsdag og veiedag+at samboeren min kommer hjem på torsdag:) ÅÅåååååååååå så jeg gleder meg, så nå skal jeg gjøre en super innsats så kanskje jeg klarer noen gram rette veien:)
Takk for alle støttende og motiverende innlegg dere kommer med:)
Ha en flott start på den nye uken:)
Klem fra Ronja
I går gikk ikke helt etter planen:(
Jeg holdt meg fint helt til kvelden, men da kom det store mattrollet og tok meg:( Men det var ikke den helt store utskeielsen, så er jeg flink resten av uken så skal det nok gå bra:) Men motivasjonen er begynt å dabbe veldigt av for tiden, og jeg VIL ikke det nå...trenger litt motivasjon nå.
Ha en flott Søndag alle sammen:)
Klem fra Ronja
Å juble:)
Der kom motivasjonen tilbake:) Den har heller vært dalende fortiden, men nå har jeg vært rundt og sett i dagbøkene deres, og det hjalp virkligt:)) Takk for at dere er her:) Nå er det 17dager til jeg skal på ferie, og drømmen hadde vært å klare mellom en og tokg til da:) Og det skal ikke være umuligt, bare kroppen min ikke finner ut at den vil ha stilstand lenge:)
Ønsker dere alle en superflott helg:)
Klem fra en kjempemotivert Ronja
Stillstand
Men det var jeg forberedt på så det var ikke noe skuff å gå på vekta, jeg var bare så glad jeg ikke var gått noen gram opp:) Men dette er siste uken jeg har før samboeren kommer hjem, så nå må jeg være kjempeflink, men de siste 4ukene har det jo gått så fort at jeg må bare regne med at det går senere nå:)
Ønsker dere alle en topp dag:)
klem fra Ronja
bare 1 dag igjen..grøss:)
Og dette blir den store vanndrikke dagen:) Jeg kom hjem i går etter å ha vært vekke nesten hele uken, og jeg har ikke drukket halparten så mye vann som jeg pleier, og det merkest (føler jeg holder på mye væske) så i dag skal det drikkest med jeg er god til:) Jeg står nok i ro i morgen, og samboeren min kommer hjem på Tirsdag:) Så jeg håååper at det blir et aldri så lite resultat neste uke, for det skal bli spennende å se hvor mye jeg klarte menst han var ute:) Jeg har klart 4,8kg til nå:) Tjihi ikke vet jeg hvorfor jeg gleder meg så mye til reaksjonen hans, for han synst jeg hadde tatt av mer en nok når han reiste, så han kommer vell til å gå i taket nå:) Men som sagt jeg må trivest med meg selv skal jeg trivest med andre, så dette gjør jeg helt for meg selv:)
Ønsker dere alle en flott dag:)
klem fra Ronja
sånn der var det hverdag
Men min hverdag kommer liksom ikke skikkelt igang før jeg reiser hjem i morgen, rutinene kommer liksom litt ut av spill når man er vekke:) I dag skal jeg ut og shoppe noen klær:)og det er jo altid gøyt;)
ønsker dere alle en flott Mandag:)
klem fra Ronja
Jeg har bursdag i dag:)
Og verdens fineste bursdagspresang fikk jeg da jeg nådde målet mitt på 68kg innen bursdagen min:)
I helgen har jeg ikke vært fult så flink, jeg er på besøk hos bitten, og jeg har ikke skeiet ut med noe, men det har blitt litt tull med spisingen til rette tider, så det er ikke sånn at jeg har gått opp tror jeg, men jeg forventer meg ikke noe resultat, men det gjør ikke noe om jeg stopper opp en uke nå:)
Håper dere alle har det flott:)
Og at dere får en super start på den nye uken:)
klem fra Ronja
JJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPIII
Wow dette hadde jeg ikke trodd:) MÅLET mitt var i dag og det var på 68kg, jeg har ikke bare klart det, jeg har gått forbi det og....HIPP HIPP HURRA.. Åååååååå så glad jeg er nå:)))
Tenk bare 2,4kg til så er jeg 65kg og da er jeg "liksom ferdig"..ouæ..hva skal jeg gjøre da:) I dag er min sønn 5mnd og jeg begynte på an igjen på slankingen da han var akkurat 1mnd..og på disse 4mnd har jeg tatt av 16,4kg:)
Og til DERE ALLE dere er suverene alle som en:)
Ha en strålende dag alle sammen:)
klem fra glad og forfjamset Ronja
Bare to dager igjen...
Og godt er det, nå er jeg inne i en SULTEN periode, eller rettere sagt jeg har lyst på alt som heter FY mat:( men jeg vet at det er bare til å bite tennene sammen så går det over etter en stund:) Bare håper jeg får litt resultat på vekta på Torsdag sånn at motivasjonen kommer opp igjen:) Nå er det 28dager igjen så reiser vi på ferie til Danmark og jeg SKAL være flink til da, så skal jeg kose meg den uken uten dårlig samvittighet...satt her og reinet på det, nå er det 43dager siden jeg hadde en utskeielse, og den utskeielsen var planlagt på forhånd:)
Håper dere alle har det flott:)
klem fra Ronja
Nå er slankekonkuransen vi startet for godt og vel 9 uker siden over. Ønsker du å se hva resultatet ble, kan du jo kikke på siden min når du får tid.
Ønsker deg all mulig lykke til videre!
Klem Aasalill! =)
na koser vi oss pa sydlige breddegrader og har det veldig flott. Det er fint og gront her og vi slapper helt av med bade slanking osv.
Er a ser om eg finner noe goy til knottene, men da ma vi til byen. Dette er en liten plass.
Hadet godt allesammen.
Masse klemmer til alle fra meg og gubben.
400g. ned, ikke verst :) Det viktigste for deg nå er å prøve å holde vekta de to neste ukene :) Du kan une deg litt ekstra godt lørdagskveld for.eks.
Synest du har vert veldig flink med tanke på at du har hatt ferie og alt :)
I morgen kl.11,30 reiser vi hjemmefra, flyet går ca.14,30 tror eg :) 5,5 timer flytid.....GRØSSSSSS !!!
Ha en flott dag da :)
Kjempeklemm fra Bitten :)