Takk og farvel :-)
Hei alle sammen!
Dette blir mitt siste innlegg her på slankere.com (i hvertfall på en lang stund) og jeg tenkte jeg måtte takke for meg på en ordentlig måte. Jeg har hatt mye nytte og glede av denne dagboken, men nå har jeg gått lei. Det skjer så mye (mest bra) i livet mitt for tiden, så jeg har ikke tid og energi til å engasjere meg her lenger.
Jeg sender masse hilsner til dere jeg har blitt kjent med på denne siden! Spesielt til Tarangai og Sola! Takk for at dere stilte opp på slanketreffet, jeg synes det var kjempekoselig å møte dere!!! Vi mailes :-) Hvis en av dere vil skrive et slanketreff-referat til webmaster så gjør gjerne det, men jeg vil helst ikke ha bilder av meg på denne siden. Ingvild, du har blitt en av mine beste venner så vi holder kontakten uansett! Mange "nettvenner" har jeg fått her; Windsofchange, Nin, Viola, Ingrid, Lene, Irene, Trille, Nicky + + + Ønsker dere lykke til videre alle sammen. Hvis noen vil maile meg så har jeg adressen victoria25@spray.no som jeg sjekker av og til. (Et lite tips til andre som evt vil arrangere treff; Få ekte navn på folk, ellers er det veldig lett å melde seg på og så bare droppe det.)
Ønsker dere alle en kjempefin vinter, og jul!! Ikke glem de virkelige viktige tingene i livet! :-)
Stor klem fra Victoria!
Endelig fredag :-)
*********** Hei og hopp ! Fredag 19 oktober
I dag setter jeg snuten mot Trondheim, det skal bli veldig godt med en liten ferie! Gleder meg spesielt til treffet på lørdag. :-)
Til de som har sendt meg mail-adresse har jeg nå sendt ut mob-nummeret mitt så dere kan få gitt beskjeder eller om vi ikke finner hverandre etc.
Det kom visst forslag om å ha med en rød rose for at vi skal finne hverandre, det var kanskje en god ide ? Ellers så har jeg lyst hår til skuldrene og er 167 høy. Ingvild har langt lyst hår og er vel 160 høy. Vi kommer til å vente utenfor både på Karl Johan Puben og Restauranten. Dere møter opp der dere har lyst! Så vidt jeg vet hadde ingen av dere tenkt å være med på Pirbadet, i motsatt fall så si fra nå! Sjekker dagboken og mail (victoria25@spray.no) lørdag formiddag igjen også. Er det noen som står på lista nederst her som IKKE kommer, gi beskjed NÅ!
Det er dessverre noen som har måttet melde avbud, men vi som dukker opp kommer nok til å få det koselig likevel.
Ser dere snart! Stor klem fra Victoria :-)
************
Nå er det bare en uke igjen til Slanketreff i Trondheim. Jeg gleder meg MASSE! :-) Selv reiser jeg fra Oslo fredag ettermiddag, og tilbake igjen med nattoget på søndag. Koselig skal vi nok få det uansett hvor mange vi blir !! Hvis det kun er Ingvild og jeg som har lyst til å dra i pirbadet så kan det være vi gjør det på søndagen i stedet. Derfor: Gi beskjed hvis du vil være med dit! Detaljene har dere sett før, men jeg legger de likevel her:
**************************************************
INVITASJON til slanketreff i Trondheim den 20/10-2001!
Hvis du har spørsmål ta gjerne kontakt med Victoria på mail: victoria25@spray.no
Vi legger opp til en skikkelig kosedag, og har tenkt å begynne dagen i PIRBADET (http://www.pirbadet.no), som er et stort badeannlegg, her finnes velværebasseng, badstuer og flere boblebad etc.. Jeg (Victoria) og Ingvild vil være der fra klokken 12:00. Om flere vil være med avtaler vi å møtes utenfor, kanskje med påfølgende lunsj?
På kvelden tenkte vi å ha samlingsplass her:
CARL JOHAN MØTEPLASS
Olav Tryggvasons gt 24
For å roe nervene hehe.. og bli litt kjent før vi går til restauranten. Jeg og Ingvild kommer til å være der fra klokken 18:30. Det er selvfølgelig mulig å møte opp rett på restauranten!
Bord er bestilt til klokken 19:30 på:
RISTORANTINO ITALIANO ALBERTINO E TONINO AS
Adressen er Nordre gt 4
For de som fremdeles synes kvelden er ung, tar vi turen til Solsiden (Trondheims Aker Brygge) hvor det er mange puber, og utesteder. Blant annet fyller klubben BLÆST 1-års jubileum, og der blir det garantert fart og morro.
Med klem fra Victoria & alle de andre som har kommet med masse gode tips og ideer!
**************************************************
De påmeldte er nå:
Victoria
Nicky
Ingvild
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Gleder meg til å se dere!!!
Klem fra Victoria
Slanketreff nærmer seg...
....og jeg håper dere alle fremdeles er med!! :-) Jeg har vært her litt lite i det siste men hatt dere masse i tankene, og gleder meg veldig til treff! Jeg og Ingvild (nestsjef i arrangement-komiteen hehe..) kommer til å legge melding i dagbøkene deres for å minne dere på det. Hvis det er noen nye som har lyst til å slenge seg på så er dere hjertelig velkommen! Om noen må melde forfall så vil vi gjerne ha beskjed så raskt som mulig. Gi beskjed på mail: victoria25@spray.no eller legg beskjed i min eller Ingvilds dagbok. Til de av dere som har sendt meg mailadresse vil jeg sende mobil-nummeret mitt før helgen en gang sånn at vi kan komme i kontakt om noe skulle være uklart eller lignende :-)
Blimed, det blir GØY!! :-)
Stor klem fra Victoria
p.s. Jukser litt på datoen så denne meldingen blir liggende litt lenger..
p.s 2 Bare så det skulle være klart, vi hadde ikke tenkt å slanke oss på slanketreffet.. ;-)
DERE HAR VEL IKKE GLEMT MEG ? ;-)
Jeg er her enda altså!!! Bare tiden somk flyr av sted så jeg aldri rekker noen ting, som å skrive her.. Studiet jeg har begynt på er kjempegøy men tar mye tid. Jeg har ikke vært så flink til å slanke meg i det siste, men er superglad for at jeg har klart å holde vekten (nesten da, -opp 200 gram er jo ikke for ille). I dag fikk jeg trent igjen også, det var DEILIG!
Håper alle som har meldt seg på fremdeles har tenkt til å komme på treff! Her er påmeldingslisten:
Victoria
Nicky
Ingvild
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!!)
Jeg ser det er en del nye her, kanskje noen av disse vil melde seg på også ? Vi som er påmeldt kan jo forsøke å verve noen fler.. hehe.. Det er plass til flere enda altså..
Hjelpe meg.. Nåå må jeg jammen se hva dere har gjort siden sist.
STOR KLEM FRA MEG!!!
18. september 2001
76,4 kgHei hei venner :-)
Jeg har vært veldig dårlig til å oppdatere dagboken min i det siste.. FY FY! Men jeg er her ennå altså! Jeg har ikke vært veldig flink i det siste, det har skjedd så utrolig mye... Men jeg tror jeg har klart å holde meg rimelig stabil. Men jeg vet ikke.. hehe.. Har ikke vært på vekta på en god stund.
Men.. jeg setter snart inn støtet igjen. Jeg har begynt på en ny utdanning, -førskolelærer, og her er det masse aktiviteter jeg slenger meg med på. Synes det er mye lettere å være flink med maten når jeg går på skolen om dagen enn å sitte hjemme og jobbe med noen kjedelige prosjekter. Dette skal gå bra :-) Tenker jeg veier meg på tirsdag igjen, siden jeg skal på hyttetur i helgen. Der skal jeg prøve å gå massevis av tur. Blir sikkert ikke så vanskelig med to viltre hunder..
Håper alt går superdupert bra med dere alle sammen :-)
På fredag har jeg fri og da skal jeg lese alle dagbøkene deres igjen!
STOR klem fra Victoria
10. september 2001
76,4 kgNå må jeg skjerpe meg!
I dag er dagen jeg MÅ skjerpe meg! Hvis jeg bare klarer å dra den late kroppen min bort på trening så kommer alt til å bli lettere... Jeg har passet barn hele helgen og vi har vært i masse aktivitet, det har ikke vært så verst med matinntaket heller, har spist stort sett sunn mat. Vet jeg har gått opp i vekt likevel, men skriver ikke inn vekt før torsdag. Føler meg så trøtt og sliten for tiden.. sukk! Kanskje det er høstværet som gjør det.. :-)
Forhåpentligvis har jeg mer positivt å skrive om i morgen :-).
KLEM fra Victoria
Jeg gleder meg sånn til treff i Trondheim, og det hadde jo unektelig vært gøy å ha gått ned noen kilo til da!!! :-) Har hengt bildet av meg når jeg var tynn på kjøleskapdøren så får jeg noe å tenke på når jeg blir sulten.. haha.. Legger ut et bildet her også (da jeg var 15 kilo lettere), jeg er ikke så utydelig i virkeligheten ;-).
Disse er påmeldt til middagen nå:
Victoria
Nicky
Ingvild
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!!)
--------
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)
Aas (blir med i Pirbadet)
6. september 2001
76,4 kgHei og hopp folkens :-)
Plutselig var motivasjonen blåst av gårde for alle vinder, eller hva det heter. Jeg skjønner ikke hva som skjedde, det gikk fra en dag med stål-motivasjon til å gi helt opp! Føler meg trøtt og sliten og i dårlig form, men jeg håper det går fort over. Jeg skal passe barn hele helgen, de får vel litt liv i meg. Jeg har ikke vært noe flink i matveien heller de siste dagene, har ikke spist så mye men feil. Nei nå trenger jeg et spark bak igjen.. haha.. Fra mandag av skal jeg komme ordentlig i gang igjen håper jeg.!
Stå på alle dere flinkinger!
Klem fra Vic.
3. september 2001
76,4 kgMandag morgen blues..
I helgen har det vært full fart hele tiden, jeg er mer sliten nå enn før helgen.. Det har også blitt en god del mer mat enn planlgat, men sånn går det når folk finner ut at de skal ha ost, kjeks og vin party i min leilighet! Vi hadde det supergøy da. Søndag var vi på massevis av hyttevisninger i hele oslo-området, da må jeg innrømme at det ble både colaboks og litt chips, pluss for mye middag på kvelden. Men spist er spist.
I dag MÅ jeg komme i gang igjen, har begynt dagen med et libra-måltid og håper jeg klarer å fortsette sånn. Jeg synes det er vanskelig å stoppe sånne "sprekker", men etter en flink dag går det nok bra igjen. Litt forkjøla har jeg blitt også, snufs! Slutt å syte jente, og kom deg på trening! :-)
Håper dere får en fin mandag!
Victoria
NYTT OM TREFF I TRONDHEIM !! & LIBRA
Info om LIBRA-dietten har jeg lagt ut på den 21 AUGUST (Det ble for mye tekst her, og det var den nærmeste ledige dagen jeg fant)
*******************************************
INVITASJON til slanketreff i Trondheim den 20/10-2001!
Hadde det ikke vært gøy å møte de andre som skriver slankedagbok? Da må du melde deg på vårt slanketreff i Trondheim den 20. oktober ved å fylle ut skjemaet under! Vi arrangerer flere ting den 20 oktober, og du blir selvfølgelig bare med på det du har lyst til! Det eneste jeg må vite ganske sikkert er hvor mange vi blir til middagen. Hvis du har spørsmål ta gjerne kontakt med Victoria på mail: victoria25@spray.no
-------------------------------------------
Vi legger opp til en skikkelig kosedag, og har tenkt å begynne dagen i PIRBADET (http://www.pirbadet.no), som er et stort badeannlegg, her finnes velværebasseng, badstuer og flere boblebad etc.. Jeg (Victoria) og Ingvild vil være der fra klokken 12:00. Om flere vil være med avtaler vi å møtes utenfor, kanskje med påfølgende lunsj?
-------------------------------------------
-------------------------------------------
På kvelden tenkte vi å ha samlingsplass her:
CARL JOHAN MØTEPLASS
Olav Tryggvasons gt 24
For å roe nervene hehe.. og bli litt kjent før vi går til restauranten. Jeg og Ingvild kommer til å være der fra klokken 18:30. Det er selvfølgelig mulig å møte opp rett på restauranten!
-------------------------------------------
-------------------------------------------
Bord er bestilt til klokken 19:30 på:
RISTORANTINO ITALIANO ALBERTINO E TONINO AS
Adressen er Nordre gt 4
-------------------------------------------
-------------------------------------------
For de som fremdeles synes kvelden er ung, tar vi turen til Solsiden (Trondheims Aker Brygge) hvor det er mange puber, og utesteder. Blant annet fyller klubben BLÆST 1-års jubileum, og der blir det garantert fart og morro.
-------------------------------------------
Fortsett å melde dere på!! Vi kan ikke bli for mange :-) Ønsker du å se hvem som er påmeldt så skriver jeg liste i min slankedagbok hver gang det blir endringer. (Til de av dere som har sendt meg mail-adresse vil jeg sende dere info og evnt endringer på mail, andre må følge med i min dagbok.)
*******************************************
Disse er nå påmeldt til middagen:
Victoria
Nicky
Ingvild
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula (fint om du sender inn påmeldingsskjemaet!)
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!!)
--------
Agnes Elisabeth (tenker på det)
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)
Aas (blir med i Pirbadet)
Denne meldingen vil også ble lagt inn ved påmeldingsskjemaet.
Over til meg.. hehe.. Jeg måtte snikveie meg i dag også og jeg holder vekten! Spiste indisk sent i går kveld, så jeg er ganske overrasket. Heldigvis har fordøyelsen kommet i gang igjen også, det føltes som hele systemet hadde gitt opp en stund. Jeg fortsetter å følge libra-dietten, den er veldig riktig for meg! Som jeg skrev lenger opp så kan dere lese om den på 21 AUGUST om noen lurer på hva det er. Det er en veldig sunn måte å slanke seg på, 5 små måltider som holder forbrenningen jevn gjennom hele dagen. Om et par timer skal jeg til tannlegen og lappe to hull (under dårlige skoletannlege-fyllinger), gruer meg.. I kveld skal jeg på kino (hjelp..) og ut og spise med en kamerat. Regner med at jeg ikke har lyst på noe søtt etter tannlegen? hehe..
Ha en strålende slankedag, alle sammen :-)
Klem fra Victoria
uke 3 - ned 2 kilo / inn 8 cm
(første tall i parentes = ukens nedgang, andre tall i parentes = total nedgang)
hals: 32 (-1)(-1)
overarm: 30 (+1)(-)
byste: 93 (-3)(-3)
u.byste: 78 (-1)(-3)
midje: 73 (-)(-5)
hofte: 104 (-2)(-5)
ende: 107 (-1)(-4)
lår: 64 (-1)(-2)
legg: 41 (-)(-1)
Tilsammen minus 8 cm
vekt minus 2 kilo
(rest -7 konkurransen = 3.6 kilo)
(delmål 1 = OPPFYLLT)
Deilig med litt resultater, det synes jeg jeg fortjente etter alt det slitet.. hehe.. Det som også er litt rart er at jeg veide mindre i dag enn i går morges. Det vil si at jeg har gått ned nye 400 gram (etter endt kur) på en dag med mye mat! Spørs om det vil snu snart? Håper jeg ikke går for mye opp igjen, men jeg skal jo ikke veie meg før torsdag igjen så da rekker det kanskje og jevne seg ut. Nå skal jeg ha en hel uke hvor jeg følger libra-menyen til punkt og prikke. Jeg vet fra før at den er veldig effektiv, samtidig er den veldig skånsom. Håper den skal få i gang fordøyelsen min også, den har visst stoppet helt opp.. Så selv om jeg har gått ned en del denne uken så vil jeg ikke helt anbefale måten det ble gjort på. Jeg er fortsatt slapp i kroppen, og litt svimmel.
Mer om Tr. heimstur skriver jeg i morgen :-)
Ha en superflott slankedag alle sammen!
Klem fra en lettet Victoria
Bitter end på rensekuren...
Dramatisk overskrift, eller hva? hehe.. Vel, jeg ble faktisk veldig dårlig i går kveld, rett og slett fordi jeg hadde spist for lite. Det svimlet for øynene mine, jeg skalv og det prikket i hele kroppen, skikkelig guffent! Fikk krabbet inn på kjøkkenet og drakk et stort glass drikkeyoghurt, det hjalp ganske fort heldigvis. Følte meg ekstremt slapp da jeg la meg og våknet klokken 04 med skikkelige magekramper, da kapitulerte jeg og spiste en brødskive med gulost, gjett om det var godt! Kjæresten min ringte meg i løpet av kvelden, og jeg hadde visst snakket skikkelig usammenhengende og hørtes helt sløv ut. uff! Dette var mye min egen feil tror jeg, jeg vet ikke hvor mye av suppen dere andre spiste, men jeg har fått i meg under halvparten, så det ble rett og slett for lite næring. Nå fortsetter jeg dietten på sunnere måte :-) The Libra Way! Men jeg er litt stolt likevel, hadde aldri trodd jeg skulle klare å gjennomføre det. Og klokken 04 er vel praktisk talt neste dag er det ikke?
Mat, mat, elskede mat.. hehe.. I dag blir det 3 * brødskive pluss kylling og (sunn) pommes frites. Blir sånn ca 1300 kalorier, og det er helt greit. I morgen er det måle/veie-dag så får vi se hvordan det går. Jeg vet nå at jeg klarer å ikke storspise i dag, det er en lettelse! :-)
Håper dere har en flott slankedag alle sammen :-)
Stor klem fra Victoria
Rensekur dag 3 (Glad dette er siste dagen!! :-)
Jeg drømmer om brød, knekkebrød, ost, syltetøy, hamburger, milkshake, vafler, chips, godteri, cola, brunost, lasagne, pizza........osv :-) Er redd for å ta helt av med maten i morgen, men det skal nok gå bra.. Regner med at jeg blir mett nokså fort når jeg først spiser. På vekta har jeg vel gått ned sånn ca 1 kilo, men jeg regner jo med å gå opp litt igjen etter endt kur dessverre.. Det er jo ikke bare fett man mister så hastig. Skriver opp den vekten jeg har på torsdag. Ellers sliter jeg med både suppa og agurken. Klarte å spise en halv agurk i går, men spesielt godt var det ikke.
To nye har meldt seg til Trondheimstreff, HURRA!
Victoria
Nicky
Ingvild
Aas
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!! ;-)
--------
Agnes Elisabeth (tenker på det)
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)
Hvis det er noen som ombestemmer seg setter jeg veldig pris på å få vite det også, skriv i dagboken min eller send meg en mail til victoria25@spray.no
Hvis flere vil melde seg på har dere fremdeles sjansen!! :-)
meny i dag:
SUKK!
varmt vann med sitron
2.5 dl grapefruktjuice
1 appelsin
lettyoghurt & 1/2 agurk
salat og suppe
trening: kanskje en sykkel time pluss 1 time tur
Klem fra Victoria
Rensekur dag 2 (Går helt fint så langt!)
Foreløbig går det helt greit med rensekuren, den inneholder såpass mye mat at jeg ikke har vært mye sulten. Jeg føler meg helt frisk og rask og ikke noe ubehag av noe slag, det tyder kanskje på at jeg ikke har mye slaggstoffer etc. i kroppen? I følge en bok jeg har som heter "tre dagers-kuren" er det vanlig å føle seg litt uvel, få kviser etc når giftstoffene forlater kroppen. Nesten litt skuffet her.. haha..
Det eneste jeg ikke gleder meg til er den fæle suppa.. Den hadde ikke så mye smak for å si det sånn, jeg tilsatte 1 ss tomatpure, da ble den litt bedre, håper det var ok :-) Ellers glemte jeg hele agurken i går, men skal huske den i dag.
Varmt vann med sitron
2.5 dl appelsin-juice
1 grapefrukt
1 banan
1 agurk & 1 lettyoghurt
salat & suppe
1 eple
trening: 1 time StramOpp, (+ 1 time sykkel ?)
Rensekur dag 1 (ved godt mot!)
Jeg begynner like godt rensekuren i dag, hvorfor utsette til i morgen det en kan gjøre i dag? ;-) Jeg har sett frem til å komme i gang, og har nå nytt en deilig kopp varmt vann med sitron.. hehe.. Jeg tror dette skal gå BRA! Nå skal vi ut på en øy for å se på en hytte, blir mye trasking tenker jeg, men har pakket appelsinbitene, 1 banan, og lettyoghurten så jeg ikke skal bli fristet til å gå i kiosken.. Når jeg kommer hjem skal jeg lage suppen, er vel den jeg er mest skeptisk til. Jeg er også redd for å skulle stor-spise når jeg er ferdig med disse tre dagene, men dere får holde meg litt i ørene :-) Nå må vi visst reise her, men det kan være jeg kommer inom igjen om jeg begynner å slite utover kvelden..
Ha en god søndag alle sammen!
Klem fra Victoria
meny i dag
Kokt vann med sitron
2.5 dl grapefruktjuice
1 appelsin
1 banan
1 lettyoghurt
1 salatbolle
suppe, ca 7 dl
eple
(har jeg glemt noe?)
trening: 1-2 timers trasking. (altså litt sakte gange.. hehe..)
So much to do so little time :-)
Hjeeeeeelp jeg har mye å gjøre i dag, fint så slipper jeg å tenke så mye på mat. Må vaske ned hele leiligheten igjen, etter at hunden, to kaniner og barna til søsteren har slått seg løs her. haha.. Men det er da bra trim det også. Det går flott med maten enda, jeg er så bestemt nå at jeg tenker ikke tanken på å skeie ut engang. Nå skal jeg straks ut for å kjøpe de nødvendige tingene jeg trenger til renselseskuren, ser frem til den med skrekkblandet fryd.. ;-) Jeg er kanskje heldig som synes grapefrukt er kjempegodt, men derimot er jeg ikke spesielt glad i suppe.. hmmm.. skal nok gå bra!
Legger bare ut ny liste med påmeldte til Trondheims-treffet:
Victoria
Nicky
Ingvild
Aas
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
--------
Agnes Elisabeth (tenker på det)
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)
Fint om dere som ikke har sendt inn påmeldingsskjemaet gjør det! :-) Mer utfyllende invitasjon legges ut om noen dager.
meny i dag:
frokost: milkshake
MM: 1 banan
lunsj: tomatsuppe
middag: taco (med karb. deig, paprika, litt yog nat., litt ost)
-------> total under 1200 :-)
trening: 1 time StramOpp, 3 timer rydding/vasking av leil, 1 time trasking
HA EN FLOTT LØRDAG, ALLE SAMMEN :-)
!!! Hurra for Haakon og Mette-Marit !!!
Du kommer helt sikkert til å bli et savn her inne...Mange vil savne din humør-spredelse.
Håper dere hadde et koselig "slanketreff". Det hadde vært gøy om vi kunne få et referat fra det, og legge det inn på sidene.
(Selvfølgelig med full anonymitet)Jeg ønsker deg en riktig GOD JUL! :-))
Skjønner godt at du vi vekk herfra for en stund, det kan bli litt frustrerende innimellom. Men nå kan vi jo mailes i stedet *S*S*S* -og satse på å treffes igjen til våren!
Lykke til videre iallefall, med alt ;-)
¨Tarangai
Åååååååå så koselig Victoria, jeg syntes også det var utrolig koselig å treffe deg.
Ville bare ønske deg lykke til fremover i både jobb hjem + + +
og så mailes vi snart tenker jeg.... hum sendte deg vel en mail tidligere i dag! **S*S*S*
Snakkes snart igjen og håper du lykkes med alt du gjør.
Stor klem fra Sola
Klem fra Lene
Du greier deg sikkert bra!
klem, aas
Ha det bra du også!
Stor klem fra Viola!xxxxx
SÅ trist at du gir deg her inne, da, selv om jeg egentlig forstår det! Det er bedre å leve i den virkelige verden uansett!
Håper det går bra med deg videre! Og si i fra om du plutselig skal begynne å trene på SATS på Kolbotn, da!
Kjempego'klem fra Minelli
Jeg ønsker deg lykketil videre, håper du får det bra! Blir trist og se deg forsvinne herfra da, selv om jeg ikke har hatt så masse kontakt med deg så har jeg jo fulgt med!
Lykke til!
Masse klemmer fra RH
Trist å se at du gir deg, håper du gir en lyd fra deg av og til slik at vi kan se hvordan det går med deg.
Ønsker deg en strålende vinter, jul og nytt år.
Mange goe klemmer og alle beste ønsker for fremtiden fra tutu.