← Alle dagbøker
diarist.Alias

Victoria

50 år168 cm35 innlegg 2001 0 følgere

Start77,8 kg
Sist75,0 kg
Endring−2,8 kg
BMI nå26,6
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. juli 20015. november 2001
75,0 kg

Takk og farvel :-)

Hei alle sammen!

Dette blir mitt siste innlegg her på slankere.com (i hvertfall på en lang stund) og jeg tenkte jeg måtte takke for meg på en ordentlig måte. Jeg har hatt mye nytte og glede av denne dagboken, men nå har jeg gått lei. Det skjer så mye (mest bra) i livet mitt for tiden, så jeg har ikke tid og energi til å engasjere meg her lenger.

Jeg sender masse hilsner til dere jeg har blitt kjent med på denne siden! Spesielt til Tarangai og Sola! Takk for at dere stilte opp på slanketreffet, jeg synes det var kjempekoselig å møte dere!!! Vi mailes :-) Hvis en av dere vil skrive et slanketreff-referat til webmaster så gjør gjerne det, men jeg vil helst ikke ha bilder av meg på denne siden. Ingvild, du har blitt en av mine beste venner så vi holder kontakten uansett! Mange "nettvenner" har jeg fått her; Windsofchange, Nin, Viola, Ingrid, Lene, Irene, Trille, Nicky + + + Ønsker dere lykke til videre alle sammen. Hvis noen vil maile meg så har jeg adressen victoria25@spray.no som jeg sjekker av og til. (Et lite tips til andre som evt vil arrangere treff; Få ekte navn på folk, ellers er det veldig lett å melde seg på og så bare droppe det.)

Ønsker dere alle en kjempefin vinter, og jul!! Ikke glem de virkelige viktige tingene i livet! :-)

Stor klem fra Victoria!
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias Baby9. desember 2001
Hei Victoria!!
Du kommer helt sikkert til å bli et savn her inne...Mange vil savne din humør-spredelse.
Håper dere hadde et koselig "slanketreff". Det hadde vært gøy om vi kunne få et referat fra det, og legge det inn på sidene.
(Selvfølgelig med full anonymitet)Jeg ønsker deg en riktig GOD JUL! :-))
c.AuthorAlias Tarangai7. november 2001
Hallo Vic.

Skjønner godt at du vi vekk herfra for en stund, det kan bli litt frustrerende innimellom. Men nå kan vi jo mailes i stedet *S*S*S* -og satse på å treffes igjen til våren!
Lykke til videre iallefall, med alt ;-)
¨Tarangai
c.AuthorAlias Sola5. november 2001
Hei Victoria!

Åååååååå så koselig Victoria, jeg syntes også det var utrolig koselig å treffe deg.
Ville bare ønske deg lykke til fremover i både jobb hjem + + +
og så mailes vi snart tenker jeg.... hum sendte deg vel en mail tidligere i dag! **S*S*S*
Snakkes snart igjen og håper du lykkes med alt du gjør.

Stor klem fra Sola
c.AuthorAlias lene5. november 2001
Så trist at du gir deg Victoria. Men du får ha lykke til videre! Kanskje ser vi deg igjen her inne en dag???
Klem fra Lene
c.AuthorAlias aas5. november 2001
Lykke til videre, Victoria!!!
Du greier deg sikkert bra!

klem, aas
c.AuthorAlias Viola4. november 2001
Jaja Victoria, jeg skjønner deg godt, jeg. Men jeg blir her en stund til likevel. Men disse sidene blir ikke det samme uten deg, kommer til å savne deg. Takk for alt godt humør og alle oppmuntrende ord du har lagt igjen her inne!
Ha det bra du også!
Stor klem fra Viola!xxxxx
c.AuthorAlias Minelli4. november 2001
Hei, hei Victoria!

SÅ trist at du gir deg her inne, da, selv om jeg egentlig forstår det! Det er bedre å leve i den virkelige verden uansett!

Håper det går bra med deg videre! Og si i fra om du plutselig skal begynne å trene på SATS på Kolbotn, da!

Kjempego'klem fra Minelli
c.AuthorAlias RH3. november 2001
Hei Victoria!

Jeg ønsker deg lykketil videre, håper du får det bra! Blir trist og se deg forsvinne herfra da, selv om jeg ikke har hatt så masse kontakt med deg så har jeg jo fulgt med!

Lykke til!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias tutu3. november 2001
Heisann Victoria.

Trist å se at du gir deg, håper du gir en lyd fra deg av og til slik at vi kan se hvordan det går med deg.

Ønsker deg en strålende vinter, jul og nytt år.

Mange goe klemmer og alle beste ønsker for fremtiden fra tutu.
77,0 kg

Endelig fredag :-)

*********** Hei og hopp ! Fredag 19 oktober

I dag setter jeg snuten mot Trondheim, det skal bli veldig godt med en liten ferie! Gleder meg spesielt til treffet på lørdag. :-)

Til de som har sendt meg mail-adresse har jeg nå sendt ut mob-nummeret mitt så dere kan få gitt beskjeder eller om vi ikke finner hverandre etc.

Det kom visst forslag om å ha med en rød rose for at vi skal finne hverandre, det var kanskje en god ide ? Ellers så har jeg lyst hår til skuldrene og er 167 høy. Ingvild har langt lyst hår og er vel 160 høy. Vi kommer til å vente utenfor både på Karl Johan Puben og Restauranten. Dere møter opp der dere har lyst! Så vidt jeg vet hadde ingen av dere tenkt å være med på Pirbadet, i motsatt fall så si fra nå! Sjekker dagboken og mail (victoria25@spray.no) lørdag formiddag igjen også. Er det noen som står på lista nederst her som IKKE kommer, gi beskjed NÅ!

Det er dessverre noen som har måttet melde avbud, men vi som dukker opp kommer nok til å få det koselig likevel.

Ser dere snart! Stor klem fra Victoria :-)
************

Nå er det bare en uke igjen til Slanketreff i Trondheim. Jeg gleder meg MASSE! :-) Selv reiser jeg fra Oslo fredag ettermiddag, og tilbake igjen med nattoget på søndag. Koselig skal vi nok få det uansett hvor mange vi blir !! Hvis det kun er Ingvild og jeg som har lyst til å dra i pirbadet så kan det være vi gjør det på søndagen i stedet. Derfor: Gi beskjed hvis du vil være med dit! Detaljene har dere sett før, men jeg legger de likevel her:

**************************************************
INVITASJON til slanketreff i Trondheim den 20/10-2001!

Hvis du har spørsmål ta gjerne kontakt med Victoria på mail: victoria25@spray.no

Vi legger opp til en skikkelig kosedag, og har tenkt å begynne dagen i PIRBADET (http://www.pirbadet.no), som er et stort badeannlegg, her finnes velværebasseng, badstuer og flere boblebad etc.. Jeg (Victoria) og Ingvild vil være der fra klokken 12:00. Om flere vil være med avtaler vi å møtes utenfor, kanskje med påfølgende lunsj?

På kvelden tenkte vi å ha samlingsplass her:
CARL JOHAN MØTEPLASS
Olav Tryggvasons gt 24

For å roe nervene hehe.. og bli litt kjent før vi går til restauranten. Jeg og Ingvild kommer til å være der fra klokken 18:30. Det er selvfølgelig mulig å møte opp rett på restauranten!

Bord er bestilt til klokken 19:30 på:
RISTORANTINO ITALIANO ALBERTINO E TONINO AS
Adressen er Nordre gt 4

For de som fremdeles synes kvelden er ung, tar vi turen til Solsiden (Trondheims Aker Brygge) hvor det er mange puber, og utesteder. Blant annet fyller klubben BLÆST 1-års jubileum, og der blir det garantert fart og morro.

Med klem fra Victoria & alle de andre som har kommet med masse gode tips og ideer!
**************************************************

De påmeldte er nå:

Victoria
Nicky
Ingvild
Tarangai
vil ikke mer
Sola

Gleder meg til å se dere!!!
Klem fra Victoria
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola30. oktober 2001
HALLOOOOO, VICTOOOOOORIAAAAAA! Hvor er det blitt av deg, da? Slet du deg helt ut på slanketreffet? (fnis)
Kom snart tilbake, da!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias Tarangai25. oktober 2001
Hei Vic.
Takk for sist. Det var veldig hyggelig....-og jeg ble så lettet da dere ikke var noen "gamle gubber". Riktig hyggelig var dere.
Så det hadde vært koslig og holdt kontakten og truffet hverandre flere ganger. Som sagt, så fikk jeg følelsen av at vi kjente hverandre fra før og vi fant tonen med en gang ;-D
Men, har du meldt deg ut? Jeg sjekker hver dag om du er her, og blir like skuffet hver gang.......:-(
Hvor er du??? Kom tilbake da!
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Sola24. oktober 2001
Hei Victoria.
Takk for sist. Jeg hadde det bare helt topp på lørdag, og skravla gikk hele tiden. Det var så koselig å prate med deg og Ingvild. Håper togturen gikk fint hjem igjen.
Men hvor er du hen da?? Du kommer snart tilbake her ja, eller??
*S*S*S*
Snakkes snart igjen da.
Stor klem fra Sola, som skinner i Trondheim
c.AuthorAlias Viola19. oktober 2001
Heldiggriser som skal på slanketreff!! Jobben min ble avlyst, men for sent....desverre. Men detkan kanskje bli flere sjanser, hvis dette blir hyggelig? Kos dere ihvertfall, gleder meg til å høre rapport!
Diger klem fra Viola.
c.AuthorAlias Tarangai17. oktober 2001
Hei Vic.
Jeg vil bare si fra om at jeg kommer (sammen med Sola) til Carl Johan pub, og videre på middag. Gleder meg masse!!!!!
Men hvordan skal vi finne hverandre? Navneskilt?
Tarangai
c.AuthorAlias giram15. oktober 2001
Hei!

Vil bare si fra om at jeg ikke kommer på lørdag, må på jobb:( Men jeg håper dere får en kjempefin dag!

Klæmma fra giram:o)
c.AuthorAlias Minelli15. oktober 2001
Hei Victoria!

Vil bare minne om at en ny -5-konkurranse starter i morgen. Ønsker du å være med, så meld deg på hos Lene!

Hilsen Minelli
76,6 kg

Slanketreff nærmer seg...

....og jeg håper dere alle fremdeles er med!! :-) Jeg har vært her litt lite i det siste men hatt dere masse i tankene, og gleder meg veldig til treff! Jeg og Ingvild (nestsjef i arrangement-komiteen hehe..) kommer til å legge melding i dagbøkene deres for å minne dere på det. Hvis det er noen nye som har lyst til å slenge seg på så er dere hjertelig velkommen! Om noen må melde forfall så vil vi gjerne ha beskjed så raskt som mulig. Gi beskjed på mail: victoria25@spray.no eller legg beskjed i min eller Ingvilds dagbok. Til de av dere som har sendt meg mailadresse vil jeg sende mobil-nummeret mitt før helgen en gang sånn at vi kan komme i kontakt om noe skulle være uklart eller lignende :-)

Blimed, det blir GØY!! :-)
Stor klem fra Victoria
p.s. Jukser litt på datoen så denne meldingen blir liggende litt lenger..
p.s 2 Bare så det skulle være klart, vi hadde ikke tenkt å slanke oss på slanketreffet.. ;-)
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky14. oktober 2001
Hei vic

Selvfølgelig møter jeg opp på treffet, men jeg kan først til
middagen om kvelden. Jeg gleder meg til å treffe dere alle sammen. Blir litt spennende også, å skulle møte alle dere face to face. Vi skal ikke slanke oss den helga nei. Da skal vi kose oss med god mat og drikke og snakke om alt annet enn slanking!!!
Ha en fin dag.

Klem fra Nicky
c.AuthorAlias windsochange12. oktober 2001
Hei Victoria,
Sendte mail til deg ang. treffet for å si at jeg ikke kommer meg på dette treffet, har rett og slett ikke råd! Har kjempelyst, men kommer tid kommer råd - vi får treffes neste gang :)
Ha det kjempefint på treffet - og jeg er helt enig: på treffet skal det ikke slankes nei, KOS dere!
-masse klemmer fra winds-
c.AuthorAlias Nin9. oktober 2001
Hei på deg!
Hvordan går det sånn ellers?
Skulle fortsatt ønske jeg kunne være med.....
Ha en fortreffelig slankeuke!
Nin
c.AuthorAlias LilleMeg5. oktober 2001
Så sant det ikke dukker opp noe uforutsett skal jeg være med! hehe... :) *glede seg* :) Akkurat nå er jeg hjemme og blir feta opp (huffameg) på mammas mat... menmen... det går vel bra det også, kan ikke legge på meg SÅ mye igjen på 4 dager, eller?
hehe... *klem* fra LilleMeg ihvertfall...
c.AuthorAlias cola light5. oktober 2001
Hei du, og takk for påminnelde om slanketreff! Jeg skulle mer enn gjerne ha innfunnet meg der, spesielt ettersom jeg bor mindre enn en halvtimes kjøring fra Trondheim. "Dessverre" er jeg invitert i 40-årsdag akkurat denne kvelden(selvfølgelig)- så jeg blir nok pent nødt til å innfinne meg der. Kunne vel fått til og vært med tidligere på dagen, men det er veldig vanskelig å skaffe barnepike på dagtid.(To små)! Far er opptatt. Til overmål har jeg vannskrekk, men ingen hadde vel truet meg i vannet da vel*S* Men jeg er veldig interessert dersom det blir arrangert oppfølgingstreff.
Ha det KoZ i allefall!
hilsen cola light
c.AuthorAlias Ingvild5. oktober 2001
oops..
c.AuthorAlias Ingvild5. oktober 2001
Hei du :)
Ja det blir artig å få deg til trøndelag :)
Gleder meg til å gå ut å spise jeg !!! Det er så sjelden jeg tar meg tid til det :) Husk å ta med besøkskortet ditt, fra SATS da !! STOR klem fra Ingvild
76,6 kg

DERE HAR VEL IKKE GLEMT MEG ? ;-)

Jeg er her enda altså!!! Bare tiden somk flyr av sted så jeg aldri rekker noen ting, som å skrive her.. Studiet jeg har begynt på er kjempegøy men tar mye tid. Jeg har ikke vært så flink til å slanke meg i det siste, men er superglad for at jeg har klart å holde vekten (nesten da, -opp 200 gram er jo ikke for ille). I dag fikk jeg trent igjen også, det var DEILIG!

Håper alle som har meldt seg på fremdeles har tenkt til å komme på treff! Her er påmeldingslisten:
Victoria
Nicky
Ingvild
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!!)

Jeg ser det er en del nye her, kanskje noen av disse vil melde seg på også ? Vi som er påmeldt kan jo forsøke å verve noen fler.. hehe.. Det er plass til flere enda altså..

Hjelpe meg.. Nåå må jeg jammen se hva dere har gjort siden sist.

STOR KLEM FRA MEG!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ingvild3. oktober 2001
Hei lille venn :)
Ja nå er det bare dager igjen til du kommer :)) Jeg gleder meg massssse :) Skal vise deg det flotte trenings senteret "mitt"..hehe :) de fleste severdighetene får vi vel kanskje ta neste gang du kommer, og skal være lengre..Men byen skal du selvsagt få sett da :) -og restauranter på Solsiden skal vi nok få utforsket litt ja :) AJO here we come :)
Klem Ingvild
c.AuthorAlias aas3. oktober 2001
Hei! Fint å se at du er tilbake! Jeg begynte å lure......
Det er jo superbra at du nesten ikke har lagt på deg i "pausen". Nå er du vel tilbake med fornyet kraft, tenker jeg!

Det skal bli hyggeli gå ha deg med oss framover.
Klem og slankevibber fra aas~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
76,4 kg

Hei hei venner :-)

Jeg har vært veldig dårlig til å oppdatere dagboken min i det siste.. FY FY! Men jeg er her ennå altså! Jeg har ikke vært veldig flink i det siste, det har skjedd så utrolig mye... Men jeg tror jeg har klart å holde meg rimelig stabil. Men jeg vet ikke.. hehe.. Har ikke vært på vekta på en god stund.

Men.. jeg setter snart inn støtet igjen. Jeg har begynt på en ny utdanning, -førskolelærer, og her er det masse aktiviteter jeg slenger meg med på. Synes det er mye lettere å være flink med maten når jeg går på skolen om dagen enn å sitte hjemme og jobbe med noen kjedelige prosjekter. Dette skal gå bra :-) Tenker jeg veier meg på tirsdag igjen, siden jeg skal på hyttetur i helgen. Der skal jeg prøve å gå massevis av tur. Blir sikkert ikke så vanskelig med to viltre hunder..

Håper alt går superdupert bra med dere alle sammen :-)
På fredag har jeg fri og da skal jeg lese alle dagbøkene deres igjen!

STOR klem fra Victoria
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola20. september 2001
Tittei, der var du igjen, ja! Begynte å lure på hvor det ble av deg. Har du meldt deg på konkurransen? Det har jeg, og nå bitr jg tnna smmn! Skal ihvertfall ikke komme på sisteplass!
Ha en riktig hyggelig hyttetur, da! Håper dere får fint vær!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias LilleMeg19. september 2001
Heisann... der var du igjen jo! :) Gratulerer med vel påbegynte studier! deilig å være student ? hehe... *S*

Forventer å snart se deg igjen her!
c.AuthorAlias Nin18. september 2001
Hei på deg Vic!
Gratulerer med vel på-begynte studier!! Så artig at du er i gang med skole!! (Lenge siden jeg satt på skolebenken, men har alltid synes at det er flott å studere!)
Masse lykke til - både med studier og slanking!
Nin
76,4 kg

Nå må jeg skjerpe meg!

I dag er dagen jeg MÅ skjerpe meg! Hvis jeg bare klarer å dra den late kroppen min bort på trening så kommer alt til å bli lettere... Jeg har passet barn hele helgen og vi har vært i masse aktivitet, det har ikke vært så verst med matinntaket heller, har spist stort sett sunn mat. Vet jeg har gått opp i vekt likevel, men skriver ikke inn vekt før torsdag. Føler meg så trøtt og sliten for tiden.. sukk! Kanskje det er høstværet som gjør det.. :-)

Forhåpentligvis har jeg mer positivt å skrive om i morgen :-).
KLEM fra Victoria

Jeg gleder meg sånn til treff i Trondheim, og det hadde jo unektelig vært gøy å ha gått ned noen kilo til da!!! :-) Har hengt bildet av meg når jeg var tynn på kjøleskapdøren så får jeg noe å tenke på når jeg blir sulten.. haha.. Legger ut et bildet her også (da jeg var 15 kilo lettere), jeg er ikke så utydelig i virkeligheten ;-).

Disse er påmeldt til middagen nå:

Victoria
Nicky
Ingvild
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!!)
--------
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)
Aas (blir med i Pirbadet)
Bilde
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg17. september 2001
Slenger meg på kommentaren til lene her, hvor har du gjemt deg i det siste??? ikke på chatten og ingen skriving i dagboka???
Hvordan går det da med treffet i trondheim???????

oppmuntrende *klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias lene17. september 2001
Hvor blir du av Victoria????
c.AuthorAlias lene10. september 2001
Hei Victorie. Nå stoler jeg på at du er i gang igjen.....
Det var en lur ide det med bildet på kjøleskapdøren. Jeg tror nok at det kan redusere matlysten.
Jeg er med på første mann til 75.0 kg.
Lov meg at du går på trening i dag igjen.
Hilsen Lene
c.AuthorAlias RH10. september 2001
God morgen!

Det er nok høstværet som gjør deg sliten tenker jeg, men man må vel egentlig bare tvinge kroppen sin ut for å trene litt så skal du se at du får masser av energi!

Du får være flink frem til torsdag nå så skal du se at vekten gjør ett lite hopp i riktig retning! Stå på!

Masse klemmer fra RH
76,4 kg

Hei og hopp folkens :-)

Plutselig var motivasjonen blåst av gårde for alle vinder, eller hva det heter. Jeg skjønner ikke hva som skjedde, det gikk fra en dag med stål-motivasjon til å gi helt opp! Føler meg trøtt og sliten og i dårlig form, men jeg håper det går fort over. Jeg skal passe barn hele helgen, de får vel litt liv i meg. Jeg har ikke vært noe flink i matveien heller de siste dagene, har ikke spist så mye men feil. Nei nå trenger jeg et spark bak igjen.. haha.. Fra mandag av skal jeg komme ordentlig i gang igjen håper jeg.!

Stå på alle dere flinkinger!
Klem fra Vic.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias lene7. september 2001
Nei Victoria da... nå må du ikke gi opp. Ta deg sammen øyeblikkelig før du går opp igjen det du har tatt av deg til nå. Jeg sier som aas første mann (eller kvinne da) til 75-tallet. Dette skal vi klare Victoria. Ikke vent til over helgen med å skjerpe deg - da får du bare enda mer vekt å slite med. Jeg forventer at du er i gang nå igjen....
Klem fra Lene
c.AuthorAlias Tarangai7. september 2001
Hallo Vic.
Her kommer masse motivasjon fra meg til deg. Den svinger masse hos meg også, men nå har jeg litt tilovers. Bare ta...................Fikk du det?
Ikke gi opp, da. Du blir nok bedre neste uke.
God helg.
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias RH6. september 2001
Hei Vic!

Huff da du må ikke gi opp nå! Du som er så godt i gang! Bit tenna sammen og heller bestem deg for en dag som du kan skeie ut litt uten at du ødelegger for mye!

Forresten se i dagboken min i dag så får du se hvordan det har gått i konkurransen hittil! Nå er det kamp om 2 plassen! Første plassen tok vist LilleMeg med en knusende seier, men alle har en sjanse til og ta andre plassen!

Så ikke gi opp Vic! Dette klarer vi!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias jojo6. september 2001
Hei vic.
Så hygg at du fortsatt er her! Ser du sliter med motivasjonen. Vel vi er fler! Skal vi lage en deal: Vi koser oss i helgen (uten å proppe oss helt stappings) også begynner vi med godt mot på mandag. Men trening, fiber, vann, krom og hele "skiten"?
Klem fra jojo
c.AuthorAlias aas6. september 2001
*SPARK*
Den satt, tenker jeg.....!
Det kan jo tenkes at kroppen har en reaksjon på lavere kaloriinntak; jeg har vært igjennom slike dager selv.
Hold ut! Det går over....
Jeg har forresten veldig lyst til å være med på Pirbadet den 20. okt, da jeg ikke kan på kvelden.
Nå veier vi forresten nesten det samme!

Førstemann til 75-tallet!?

klem, aas :)
76,4 kg

Mandag morgen blues..

I helgen har det vært full fart hele tiden, jeg er mer sliten nå enn før helgen.. Det har også blitt en god del mer mat enn planlgat, men sånn går det når folk finner ut at de skal ha ost, kjeks og vin party i min leilighet! Vi hadde det supergøy da. Søndag var vi på massevis av hyttevisninger i hele oslo-området, da må jeg innrømme at det ble både colaboks og litt chips, pluss for mye middag på kvelden. Men spist er spist.

I dag MÅ jeg komme i gang igjen, har begynt dagen med et libra-måltid og håper jeg klarer å fortsette sånn. Jeg synes det er vanskelig å stoppe sånne "sprekker", men etter en flink dag går det nok bra igjen. Litt forkjøla har jeg blitt også, snufs! Slutt å syte jente, og kom deg på trening! :-)

Håper dere får en fin mandag!
Victoria
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa5. september 2001
Det er bare å sette igang ! Og du har jo rett - spist er spist!!

Lykke til - dette greier du vet du !

Isa
c.AuthorAlias Nin4. september 2001
Hei Vic!
Er det ikke rart!? Tror det er helt nødvendig med sånne dager!! Vi får bare fortsette og tenke sunt og fornuftig etter det ufornuftige, så går det vel bra!?
Ha en herlig tirsdag!
Nin
c.AuthorAlias Tarangai3. september 2001
Hallo Vic.
Glem hele helgen. Du starter i dag, det gjør jeg også. Vi er egentlig knallflinke, det kommer bare så vanskelig frem på vekta....Men bare vent. Dette skal bli en super-uke for oss begge. Det vet jeg.
Tarangai
c.AuthorAlias lene3. september 2001
Helt enig i at spist er spist Victoria. Men i dag er det en ny dag og i dag er vi i gang igjen. Så glem den helgen og ta fatt på uken med friskt mot igjen.
Klem fra Lene
76,4 kg

NYTT OM TREFF I TRONDHEIM !! & LIBRA

Info om LIBRA-dietten har jeg lagt ut på den 21 AUGUST (Det ble for mye tekst her, og det var den nærmeste ledige dagen jeg fant)

*******************************************
INVITASJON til slanketreff i Trondheim den 20/10-2001!

Hadde det ikke vært gøy å møte de andre som skriver slankedagbok? Da må du melde deg på vårt slanketreff i Trondheim den 20. oktober ved å fylle ut skjemaet under! Vi arrangerer flere ting den 20 oktober, og du blir selvfølgelig bare med på det du har lyst til! Det eneste jeg må vite ganske sikkert er hvor mange vi blir til middagen. Hvis du har spørsmål ta gjerne kontakt med Victoria på mail: victoria25@spray.no

-------------------------------------------
Vi legger opp til en skikkelig kosedag, og har tenkt å begynne dagen i PIRBADET (http://www.pirbadet.no), som er et stort badeannlegg, her finnes velværebasseng, badstuer og flere boblebad etc.. Jeg (Victoria) og Ingvild vil være der fra klokken 12:00. Om flere vil være med avtaler vi å møtes utenfor, kanskje med påfølgende lunsj?
-------------------------------------------

-------------------------------------------
På kvelden tenkte vi å ha samlingsplass her:

CARL JOHAN MØTEPLASS
Olav Tryggvasons gt 24

For å roe nervene hehe.. og bli litt kjent før vi går til restauranten. Jeg og Ingvild kommer til å være der fra klokken 18:30. Det er selvfølgelig mulig å møte opp rett på restauranten!
-------------------------------------------

-------------------------------------------
Bord er bestilt til klokken 19:30 på:

RISTORANTINO ITALIANO ALBERTINO E TONINO AS
Adressen er Nordre gt 4
-------------------------------------------

-------------------------------------------
For de som fremdeles synes kvelden er ung, tar vi turen til Solsiden (Trondheims Aker Brygge) hvor det er mange puber, og utesteder. Blant annet fyller klubben BLÆST 1-års jubileum, og der blir det garantert fart og morro.
-------------------------------------------

Fortsett å melde dere på!! Vi kan ikke bli for mange :-) Ønsker du å se hvem som er påmeldt så skriver jeg liste i min slankedagbok hver gang det blir endringer. (Til de av dere som har sendt meg mail-adresse vil jeg sende dere info og evnt endringer på mail, andre må følge med i min dagbok.)

*******************************************

Disse er nå påmeldt til middagen:

Victoria
Nicky
Ingvild
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula (fint om du sender inn påmeldingsskjemaet!)
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!!)
--------
Agnes Elisabeth (tenker på det)
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)
Aas (blir med i Pirbadet)

Denne meldingen vil også ble lagt inn ved påmeldingsskjemaet.

Over til meg.. hehe.. Jeg måtte snikveie meg i dag også og jeg holder vekten! Spiste indisk sent i går kveld, så jeg er ganske overrasket. Heldigvis har fordøyelsen kommet i gang igjen også, det føltes som hele systemet hadde gitt opp en stund. Jeg fortsetter å følge libra-dietten, den er veldig riktig for meg! Som jeg skrev lenger opp så kan dere lese om den på 21 AUGUST om noen lurer på hva det er. Det er en veldig sunn måte å slanke seg på, 5 små måltider som holder forbrenningen jevn gjennom hele dagen. Om et par timer skal jeg til tannlegen og lappe to hull (under dårlige skoletannlege-fyllinger), gruer meg.. I kveld skal jeg på kino (hjelp..) og ut og spise med en kamerat. Regner med at jeg ikke har lyst på noe søtt etter tannlegen? hehe..

Ha en strålende slankedag, alle sammen :-)
Klem fra Victoria
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Josefine31. august 2001
Håper dere får det kjempetopp i Trondheim - Skulle gjerne vært med men denne gangen passer det ikke så bra. Skal være med på neste treff hvis det passer sånn. Dere får fortelle oss andre om turen her på sidene.
Lykke til hos tannlegen (merkelig jeg skal der på mandag)
Josefine:-)
c.AuthorAlias Ingvild31. august 2001
Hei vennen :)
7 uker til treff, og vi skal vel være bra veltrimmet til da ? haha..Gleder meg masse til du kommer til meg :))
Lykke til hos Tannlegen :) følg mine råd..hehe
Klem Ingvild
c.AuthorAlias lene31. august 2001
Hei Victoria. Takk for at du la inn Libra-dietten. Den tror jeg jammen med at jeg skal prøve fra mandag. Har du forresten noen gode tips til middagsmåltidet?
Flott at du holder vekten. Lykke til hos tannlegen - grøss og gru.

Klem fra Lene
76,4 kg

uke 3 - ned 2 kilo / inn 8 cm

(første tall i parentes = ukens nedgang, andre tall i parentes = total nedgang)
hals: 32 (-1)(-1)
overarm: 30 (+1)(-)
byste: 93 (-3)(-3)
u.byste: 78 (-1)(-3)
midje: 73 (-)(-5)
hofte: 104 (-2)(-5)
ende: 107 (-1)(-4)
lår: 64 (-1)(-2)
legg: 41 (-)(-1)
Tilsammen minus 8 cm
vekt minus 2 kilo
(rest -7 konkurransen = 3.6 kilo)
(delmål 1 = OPPFYLLT)

Deilig med litt resultater, det synes jeg jeg fortjente etter alt det slitet.. hehe.. Det som også er litt rart er at jeg veide mindre i dag enn i går morges. Det vil si at jeg har gått ned nye 400 gram (etter endt kur) på en dag med mye mat! Spørs om det vil snu snart? Håper jeg ikke går for mye opp igjen, men jeg skal jo ikke veie meg før torsdag igjen så da rekker det kanskje og jevne seg ut. Nå skal jeg ha en hel uke hvor jeg følger libra-menyen til punkt og prikke. Jeg vet fra før at den er veldig effektiv, samtidig er den veldig skånsom. Håper den skal få i gang fordøyelsen min også, den har visst stoppet helt opp.. Så selv om jeg har gått ned en del denne uken så vil jeg ikke helt anbefale måten det ble gjort på. Jeg er fortsatt slapp i kroppen, og litt svimmel.

Mer om Tr. heimstur skriver jeg i morgen :-)

Ha en superflott slankedag alle sammen!
Klem fra en lettet Victoria
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias LIlleMeg31. august 2001
Føler jeg bare løper gjennom her nå, men har litt dårlig tid! :) Må bare gratulere med vel gjennomført kur :) Gleder meg til å høre hvordan det går med trondheimsturen! Nå må jeg løpe og rekke bussen, er TREG i dag men SKAL på denne øvingstimen *S* har jo knapt vært på noen siden vi begynte og siden dette er den første i dette faget må jeg nesten :Þ eller kanskje ikke? hehe... skal ihvertfall prøve å hoppe på 8:10 bussen så da må jeg løpe...

*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias RH30. august 2001
Hei Victoria!

Gratulerer så masse med kjempe bra resultat! Kjempe bra! Og det ser ut som om du har satt opp menyen for neste uke allerede, det er bare kjempe bra! Stå på masse, dette går veldig bra!

Tusen takk for koselig innlegg i dagboken min!

Ha en kjempe fin kveld!

Klem RH

c.AuthorAlias Tarangai30. august 2001
Hallo Vennen.

Dette var gode nyheter! Gratulerer!!! Det er jo så hyggelig når vekta jobber med oss, og ikke mot oss...hE-HE!
Nå er du igang, det gir inspirasjon til å fortsette, ikke sant?
Ha en fin-fin slankedag.
Klem Tarangai
c.AuthorAlias abelone30. august 2001
Hei og hopp!!!

Gratulere med flotte resultater!!!

Abelone
c.AuthorAlias Ingvild30. august 2001
Hei vennen :)
Gratulerer med vektnedgang !
Selv om jeg ikke vil utsette kroppen min for
denne sultekuren..hehe..
Klem Ingvild
c.AuthorAlias alex30. august 2001
Hei Victoria!

Har du en hemmelig pakt med vekta nå, eller? Hehe...
Nei, GRATULERE med vektnedgangen!! Dette fortjener du jammen.
Nå fortsetter det bare en vei: nedover!

Ha en fortsat flott slankedag!

Alex
c.AuthorAlias lene30. august 2001
Grattis Victoria. Dette var jo kjempeflott. Jeg er glad på dine vegner. Verre med meg. Hva går forresten egentlig Libra-kuren ut på?
Hilsen Lene
78,4 kg

Bitter end på rensekuren...

Dramatisk overskrift, eller hva? hehe.. Vel, jeg ble faktisk veldig dårlig i går kveld, rett og slett fordi jeg hadde spist for lite. Det svimlet for øynene mine, jeg skalv og det prikket i hele kroppen, skikkelig guffent! Fikk krabbet inn på kjøkkenet og drakk et stort glass drikkeyoghurt, det hjalp ganske fort heldigvis. Følte meg ekstremt slapp da jeg la meg og våknet klokken 04 med skikkelige magekramper, da kapitulerte jeg og spiste en brødskive med gulost, gjett om det var godt! Kjæresten min ringte meg i løpet av kvelden, og jeg hadde visst snakket skikkelig usammenhengende og hørtes helt sløv ut. uff! Dette var mye min egen feil tror jeg, jeg vet ikke hvor mye av suppen dere andre spiste, men jeg har fått i meg under halvparten, så det ble rett og slett for lite næring. Nå fortsetter jeg dietten på sunnere måte :-) The Libra Way! Men jeg er litt stolt likevel, hadde aldri trodd jeg skulle klare å gjennomføre det. Og klokken 04 er vel praktisk talt neste dag er det ikke?

Mat, mat, elskede mat.. hehe.. I dag blir det 3 * brødskive pluss kylling og (sunn) pommes frites. Blir sånn ca 1300 kalorier, og det er helt greit. I morgen er det måle/veie-dag så får vi se hvordan det går. Jeg vet nå at jeg klarer å ikke storspise i dag, det er en lettelse! :-)

Håper dere har en flott slankedag alle sammen :-)
Stor klem fra Victoria
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias kikka29. august 2001
HEI! ...den kuren hørtes skummel ut! Kan den være noe særlig sunn da? Beviser jo enorm viljestyrke den kuren tar man kanskje ikke så ofte???

Takk for chatten i går forresten, jeg kommer vel mer inn i det etterhvert! Går foreløpig litt fort for meg, vanskelig å følge med...

Blei nysgjerrig på de sunne pommes fritesene dine. Hva er det???

Ønsker deg en god dag med god mat!
c.AuthorAlias Ingvild29. august 2001
Hei vennen :)
Ja du fikk bevist for deg selv din viljestyrke :) hehe..
Men dette var vel første og siste gang, og du er en erfaring rikere.. Klem Ingvild
c.AuthorAlias tutu29. august 2001
Hei viktoria.

Håper du føler deg bedre i dag. Har veldig tro på at en må spise mat. Du må uansett ha lykke til i dag.

Klemmer fra tutu
c.AuthorAlias Sola29. august 2001
Hei Victoria.

Det er bra du tar signalene fra kroppen alvorlig. Jeg husker at du skrev inne på chatten at du var ganske dårlig, svimmel o.l. men før jeg fikk deg i tale så var du borte.
Men det er bra at alt er bra nå da.
Gleder meg til trondheimstreffet.
Ønsker deg en herlig slankedag med "mat".

Og endelig så kom sola frem i trondheim og da ble det
en liten solskinnshilsen fra Sola
hei og hå
c.AuthorAlias abelone29. august 2001
Hei og hopp!

Håper du er helt bra nå da.
Jeg kjenner meg godt igjen. Jeg avbrøyt rensekuren etter to dager fordi jeg ble skikkelig dårlig. Det er viktig å lytte til kroppens signaler, og jeg har funnet ut at dette ikke var noe for meg.
Tror det er lurt at du kom i gang med librakost igjen.

Stå på.

Abelone
c.AuthorAlias Nin29. august 2001
Hei Vic!
Dette hørtes kjempe-skummelt ut!! Det var godt du fikk i deg en skive på natten! Fint at du fortsetter på en litt sunnere måte!
Ha en flott dag!
Nin
c.AuthorAlias aas29. august 2001
Det er sikkert greit å ha prøvd denne kuren, men det er jo ikke alle den passer for. Jeg er definitivt med på en tur på Pirbadet lørdag den 20. okt, var der på lunsj i dag; det ser HERLIG ut!

Ha en god dag med "ordentlig" mat!

klem, aas
c.AuthorAlias Isa29. august 2001
Vil si at du har gjennført kuren ja !!! Hørtes tøft ut !

Men det smaker vel godt med mat ja !! *s*

Takk for tips i dagboken min!!

Ha en flott dag - med ordentlig mat!

Isa
78,4 kg

Rensekur dag 3 (Glad dette er siste dagen!! :-)

Jeg drømmer om brød, knekkebrød, ost, syltetøy, hamburger, milkshake, vafler, chips, godteri, cola, brunost, lasagne, pizza........osv :-) Er redd for å ta helt av med maten i morgen, men det skal nok gå bra.. Regner med at jeg blir mett nokså fort når jeg først spiser. På vekta har jeg vel gått ned sånn ca 1 kilo, men jeg regner jo med å gå opp litt igjen etter endt kur dessverre.. Det er jo ikke bare fett man mister så hastig. Skriver opp den vekten jeg har på torsdag. Ellers sliter jeg med både suppa og agurken. Klarte å spise en halv agurk i går, men spesielt godt var det ikke.

To nye har meldt seg til Trondheimstreff, HURRA!

Victoria
Nicky
Ingvild
Aas
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
Sola
Windsochange (barnevakt skaffer du winds!! ;-)
--------
Agnes Elisabeth (tenker på det)
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)

Hvis det er noen som ombestemmer seg setter jeg veldig pris på å få vite det også, skriv i dagboken min eller send meg en mail til victoria25@spray.no

Hvis flere vil melde seg på har dere fremdeles sjansen!! :-)

meny i dag:
SUKK!

varmt vann med sitron

2.5 dl grapefruktjuice
1 appelsin

lettyoghurt & 1/2 agurk

salat og suppe

trening: kanskje en sykkel time pluss 1 time tur

Klem fra Victoria
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Berta29. august 2001
Hei Victoria !
Slenger kjapt innom for å si at jeg håper det er siste gangen jeg ser deg pine deg selv og kroppen din i atter en dum renselsekur som bare lager krøll for deg *ler* Dette har vi snakket om før .)) Men godt du ikke tok mere enn 3 dager. På de 3 dagene sier du selv at du drømmer om alt du ikke bør spise så mye av, og sammeligner du med Libra kan du gå i myyyye lengre perioder før du drømmer om sjokolade og annet goodis.
Nå er jeg tilbake vettu, så nå skal jeg pinadø holde deg i øra litt framover !! *smiler litt her også*
Men flott å se at du fortsatt er flink å trene. Det betyr utrolig mye både fysisk og psykisk.
Jeg har satt meg som mål å gå ned 10 kilo til jul ! Dette høres forferdelig mye ut, men det er faktisk bare 0.6 kilo i uken dere ! Tenk å sette seg ned til julemiddagen 10 kilo lettere da .... Herlig !
Har du satt deg noen mål fremover ? Det er viktig tror jeg for å ha noe å jobbe opp mot. Så må målet være realistisk, hvis ikke vil man bare få følelesen av å mislykkes hele tiden.
Vi tastes :))
c.AuthorAlias Tarangai28. august 2001
Hallo Vic.
Dette blir kjapt (skal trene vet du...) Du spurte om jeg lager calzone selv, og det gjør jeg. Verdens beste !!!! Farlig god! Men det er mye sunt i den, bla gulrot, selleri, løk, karbonadedeig, bacon(!!!) og mager lett norvegia/Jarlsberg. Litt salat og vipps så har du noe kjempegodt....noe å glede seg til når kuren er over.
Tarangai
c.AuthorAlias aas28. august 2001
Gode og dårlige nyheter for meg:
Vi er bedt i bryllup den 20. oktober!
Det betyr at jeg ikke kan være med ut på kvelden. Skjer det noe på formiddagen som jeg evt. kan være med på?

aas (litt skuffa; men håper på flere arrangementer)
c.AuthorAlias Nin28. august 2001
Hei på deg!
Går det virkelig an!? Hvordan i huleste får du til det her!? Jeg er virkelig imponert over denne menyen som du nå holder på med! Kan du være så snill å flytte noe av entusiasmen over på meg!? Trenger det sårt!
Ikke nok med menyen din - men skikkelig trening i tillegg!? Hvordan klarer du dette!?
Stå på Vic! Dette er beundringsverdig!
Nin
c.AuthorAlias LilleMeg28. august 2001
Vet du, jeg liker både grapefrukt, delte agurken litt med dyra med spiste mesteparten selv og syns faktisk suppa var litt nam :) Men blir vel lei etterhvert jeg også... prøve igjen i september en gang, bare ikke første uka... da er det galla middag på skolen "jippi", men MASSE FET MAT!!!! men kan jo ikke akkurat la være å møte opp heller??? Dessuten, vi får jo ikke så mye av hver enkelt ting... får se hvordan det går! :)
Du får ha lykke til med dag 3 og gled deg til i morra når du kan spise "ordentlig" mat igjen :)

*lykke til klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias lene28. august 2001
Guuud hvor flink du er Victoria. Men nå må du ikke ta igjen alt det "forsømte" i morgen når du er ferdig med renselseskuren. Det blir spennende å se vekten din på torsdag.
Klem fra Lene
78,4 kg

Rensekur dag 2 (Går helt fint så langt!)

Foreløbig går det helt greit med rensekuren, den inneholder såpass mye mat at jeg ikke har vært mye sulten. Jeg føler meg helt frisk og rask og ikke noe ubehag av noe slag, det tyder kanskje på at jeg ikke har mye slaggstoffer etc. i kroppen? I følge en bok jeg har som heter "tre dagers-kuren" er det vanlig å føle seg litt uvel, få kviser etc når giftstoffene forlater kroppen. Nesten litt skuffet her.. haha..

Det eneste jeg ikke gleder meg til er den fæle suppa.. Den hadde ikke så mye smak for å si det sånn, jeg tilsatte 1 ss tomatpure, da ble den litt bedre, håper det var ok :-) Ellers glemte jeg hele agurken i går, men skal huske den i dag.

Varmt vann med sitron
2.5 dl appelsin-juice
1 grapefrukt

1 banan

1 agurk & 1 lettyoghurt

salat & suppe

1 eple

trening: 1 time StramOpp, (+ 1 time sykkel ?)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*27. august 2001
Hey!
Ville bare ønske deg masse lykke til mens du holder på med kuren!:0)Dette går jo bra det her da! Litt tomatpure har sikkert ikke gjort noen skade.
Syns du er kjempeflink,Victoria!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias lene27. august 2001
WOW så flink du er da. Jeg er bare SÅÅ imponert. Dette gir nok utslag på vekten på torsdag ja. Gid jeg hadde vært like flink....
Hilsen Lene
c.AuthorAlias Sola27. august 2001
Hei Victoria.

Takk for innlegg i dagboka mi. Så koselig.

Jeg hiver meg med på Trondheim's tur 20.oktober - bor her- så det blir nokk spennende tenker jeg, å få møte så mange nye mennesker.

Tips til hvor vi kan gå: Athene - gresk restaurant, veldig god mat og ikke så dyrt. Napoli - italiensk tror jeg, veldig god mat og billig. Så har vi jo Egon - god mat og ikke så dyrt koselige lokaler.

Kommer ikke på flere i farten.

Ønsker deg lykke til med rensekuren - og stå på, dette klarer du sjø.

Hilsen fra Sola
c.AuthorAlias Minelli27. august 2001
Hei Victoria!

Har du overlevd en dag med grapefukt allerede? Synes du er flink, jeg. Jeg sier hver måned nå at jeg skal bli med på kuren, men jeg får meg liksom ikke til det, så lenge jeg stadig går ned litt likevel! Stå på! Tenk hvilken belønning du får etterpå!

Tips: Man kjenner gjerne opphopninger av slaggstoffer på utsiden av lårene, i lymfene!

Lykke til med resten av kuren!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias nicky27. august 2001
Hei vic
Bare innom og vaker litt. Døgnet har ikke nok timer akkurat nå, men jeg er still going strong! Ser lovende ut med Trondheimstur, det skal bli gøy. Her er det flere som er fra Tr.heim som kommer med tips, og det er fint. Du har funnet en restaurant ser jeg, og skal bestille. Det er bra du er kjapp i vendingene.

Du er iherdig og det skal du ha ros for. Gleder meg til å treffe deg i Trondheim, da skal vi ihvertfall ikke på en "slankerestaurant".

Vi kan møtes på Solsiden, (ellers så ligger det flere barer rundt omkring nordre gate)og da er det ikke langt å gå til Nordre gate om du bestiller bord der

Skal sende mail til aas hun er også herfra, så kan vi pønske ut noe til dere kommer.

Ha en fin dag

Klem fra Nicky

E mail: marit2001@hotmail.com
78,4 kg

Rensekur dag 1 (ved godt mot!)

Jeg begynner like godt rensekuren i dag, hvorfor utsette til i morgen det en kan gjøre i dag? ;-) Jeg har sett frem til å komme i gang, og har nå nytt en deilig kopp varmt vann med sitron.. hehe.. Jeg tror dette skal gå BRA! Nå skal vi ut på en øy for å se på en hytte, blir mye trasking tenker jeg, men har pakket appelsinbitene, 1 banan, og lettyoghurten så jeg ikke skal bli fristet til å gå i kiosken.. Når jeg kommer hjem skal jeg lage suppen, er vel den jeg er mest skeptisk til. Jeg er også redd for å skulle stor-spise når jeg er ferdig med disse tre dagene, men dere får holde meg litt i ørene :-) Nå må vi visst reise her, men det kan være jeg kommer inom igjen om jeg begynner å slite utover kvelden..

Ha en god søndag alle sammen!
Klem fra Victoria

meny i dag

Kokt vann med sitron
2.5 dl grapefruktjuice
1 appelsin

1 banan

1 lettyoghurt
1 salatbolle

suppe, ca 7 dl

eple

(har jeg glemt noe?)

trening: 1-2 timers trasking. (altså litt sakte gange.. hehe..)
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias vil ikke mer26. august 2001
Gleder meg til å se dere alle på treffet!
Bor litt lenger nord enn deg, men jeg tar meg gjerne en helg utenbys!

*Kos*
c.AuthorAlias vil ikke mer26. august 2001
Gleder meg til å se dere alle på treffet!
Bor litt lenger nord enn deg, men jeg tar meg gjerne en helg utenbys!

*Kos*
c.AuthorAlias modah26. august 2001
Heisann!

Så du er på rensekur du også,det klarer du sikkert helt fint.Jeg syns ikke den er så ille,ikke etter at jeg fikk fatt på rød grapefrukt*S*
Ang treffet i trondheim,jeg bor i østerdalen,regner med at jeg tar bilen opp,men hvis samboeren skal ha den blir det nok toget ja!
Du får ha lykke til med kuren da,blir spennende å se resultatet!!

Klem fra modah
c.AuthorAlias giram26. august 2001
Hei!

Tusen takk for kommentaren i gjesteboka. Jeg er veldig spent på treffet, har skrevet det opp i Filofaxen da *s* Tror ikke jeg vil komme meg ned til lett overvekt før den tid, men forhåpentligvis under 70???

Håper du får en fin uke!!!

Klem fra giram
c.AuthorAlias LilleMeg26. august 2001
du får han lykketil med rensekuren! :) Jeg syns faktisk ikke det var så galt, men jeg var også redd for å spise for mye når jeg var ferdig... men hva skjedde? Jeg spiste faktisk mindre enn før, virka som om kroppen innstilte seg på lite mat! :)

Men nok pause for meg, nå må jeg tilbake til matteøvingene mine (som går meg på nervene akkurat nå)... :) *klem*
c.AuthorAlias tutu26. august 2001
Heisann Viktoria.

Takk for koselig innlegg i boka mi.
Du må ha lykke til med rensekuren. Er veldig imponert over de som klarer det. Jeg MÅ ha mat jeg.
Skal følge med deg i dagene fremover. Krysser fingrene for deg.

Klemmer og goe tanker fra tutu
78,4 kg

So much to do so little time :-)

Hjeeeeeelp jeg har mye å gjøre i dag, fint så slipper jeg å tenke så mye på mat. Må vaske ned hele leiligheten igjen, etter at hunden, to kaniner og barna til søsteren har slått seg løs her. haha.. Men det er da bra trim det også. Det går flott med maten enda, jeg er så bestemt nå at jeg tenker ikke tanken på å skeie ut engang. Nå skal jeg straks ut for å kjøpe de nødvendige tingene jeg trenger til renselseskuren, ser frem til den med skrekkblandet fryd.. ;-) Jeg er kanskje heldig som synes grapefrukt er kjempegodt, men derimot er jeg ikke spesielt glad i suppe.. hmmm.. skal nok gå bra!

Legger bare ut ny liste med påmeldte til Trondheims-treffet:

Victoria
Nicky
Ingvild
Aas
giram
LilleMeg (+ samboer)
Lula
webmaster (+ kone)
Modah
Tarangai
vil ikke mer
--------
Agnes Elisabeth (tenker på det)
Ingrid (holder av en stol til deg, og håper du kommer :-)

Fint om dere som ikke har sendt inn påmeldingsskjemaet gjør det! :-) Mer utfyllende invitasjon legges ut om noen dager.

meny i dag:
frokost: milkshake
MM: 1 banan
lunsj: tomatsuppe
middag: taco (med karb. deig, paprika, litt yog nat., litt ost)
-------> total under 1200 :-)
trening: 1 time StramOpp, 3 timer rydding/vasking av leil, 1 time trasking

HA EN FLOTT LØRDAG, ALLE SAMMEN :-)
!!! Hurra for Haakon og Mette-Marit !!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH25. august 2001
God morgen Victoria!

hi hi måtte le litt når jeg leste dette med den suppa! Jeg grøsser bare av tanken på den! Neste runde jeg skal være med på denne kuren skal jeg finne ett annet alternativ for den suppen! Klarer bare ikke den lukten av den greia der lenger. Når det gjelder disse grapefruktene, så har disse andre jentene spist gule grapefrukter og da skjønner jeg jo at di ikke likte det. Som deg liker jeg det egentlig veldig godt!

stolt av at du begir deg utpå denne rensekuren! Dette skal gå bra! Skal følge med deg og heie jeg! :-)

Ha en strålende trim dag (vaske dag) i dag Victoria!

Masse stå på klemmer fra RH
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.