Vekta står stille!!!!
Var litt eplekjekk en stund, jeg var jo så flink!!!!
Flink til å spise riktig.
Flink til å gå turer.
"Nå må jeg vel snart få lov til å premiere meg selv?" tenkte jeg..... og det har jeg nå gjort! Jeg har spist og drukket godt, men ikke "så gæli" alikevel.
Har ikke spesiellt lyst på brus (føler meg som en sprekkeferdig ballong etterpå!!), men tar meg innimellom en liten sjokoladebit ( eller to) når lysten blir for stor. MEN JEG KLARER Å SLUTTE!!!! - før posen er tom.
Og det, mine kjære venner, er en seier i seg selv!
Har blitt veldig flink til å lage middag, sikkert grunnen til at mye av søthungeren er borte, mamma hadde faktisk rett i at det er godt. Ikke si det til henne, oddsen er på min side at hun aldri leser dette :o)
Hun har nemlig ikke Internet!
Nå er det lunch-dags!
2 knekkebrød/ 2 grove brødskiver og juice/skummet melk.
Yummie!
Ha en fin uke!
Hilsen Anja
- fortsatt ikke fått ut fingeren og målt meg selv....
Flink til å spise riktig.
Flink til å gå turer.
"Nå må jeg vel snart få lov til å premiere meg selv?" tenkte jeg..... og det har jeg nå gjort! Jeg har spist og drukket godt, men ikke "så gæli" alikevel.
Har ikke spesiellt lyst på brus (føler meg som en sprekkeferdig ballong etterpå!!), men tar meg innimellom en liten sjokoladebit ( eller to) når lysten blir for stor. MEN JEG KLARER Å SLUTTE!!!! - før posen er tom.
Og det, mine kjære venner, er en seier i seg selv!
Har blitt veldig flink til å lage middag, sikkert grunnen til at mye av søthungeren er borte, mamma hadde faktisk rett i at det er godt. Ikke si det til henne, oddsen er på min side at hun aldri leser dette :o)
Hun har nemlig ikke Internet!
Nå er det lunch-dags!
2 knekkebrød/ 2 grove brødskiver og juice/skummet melk.
Yummie!
Ha en fin uke!
Hilsen Anja
- fortsatt ikke fått ut fingeren og målt meg selv....
lykke til vidre!!
¤tiili¤