← Alle dagbøker
diarist.Alias

amina

67 år173 cm31 innlegg 2002 0 følgere

Start126,5 kg
Sist131,3 kg
Endring+4,8 kg
BMI nå43,9
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
9. januar 200223. august 2002
131,3 kg

Riktig vei

Jeg har kommet godt igang. Prøver å spise regelmessige måltider, og bare frukt innimellom.
Bruker endel tankevirksomhet på å finne ut hvorfor jeg har et behov for å spise mellom måltidene.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
😄132,0 kg

På''n igjen

Uffameg dette går jo bare feil vei.
Men nå er jeg motivert til å komme igang igjen.
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias flettemor24. august 2002
Hei! Bare så at du sa du var så alvorlig glad i pasta og brød. Du kan bytte ut dette med spelt-pasta på helsekosten og bake brød av speltmel. Det er mye sunnere og næringsrikt, og det sies at spelt gjør de tynne kraftigere og de tykke smalere. Tror også det er lavere GI enn i hvitt hvetemel som er veldig fy for tiden. Fedon skriver også litt om spelt mel i boken sin.

Lykke til videre!

c.AuthorAlias Jannicke😀22. august 2002
Hei, og velkommen tilbake!

Nå når du har funnet veien tilbake til dagboka di, så er nok motivasjonen her igjen. Og da vil nok vekta gå nedover igjen. Det gikk jo veldig bra sist gang ser jeg. Ta en dag om gangen og begynn med de små ting! LYKKE TIL!!!!!
c.AuthorAlias Jannicke😀22. august 2002
Hei, og velkommen tilbake!

Nå når du har funnet veien tilbake til dagboka di, så er nok motivasjonen her igjen. Og da vil nok vekta gå nedover igjen. Det gikk jo veldig bra sist gang ser jeg. Ta en dag om gangen og begynn med de små ting! LYKKE TIL!!!!!
c.AuthorAlias ABBA❤️21. august 2002
Hei Amina!

Så bra at du er kommet igang igjen. Dette går nok veien skal du se. Tenk deg neste badeseson, da! da er vi nesten ugjenkjennelige alle sammen.


KOZ FRA ABBA
c.AuthorAlias Jojoen😄21. august 2002
Hei igjen.
Du spurte om hva jeg hadde gjort.. og det blir jeg alltid glad for.
Første uka jeg var her så pøste jeg i meg litt pulver, bare for å komme i gang. Så begynte jeg på en 28-dagers plan med et kosthold som har økt innhold av proteiner og mindre karbohydrater som brød osv. Dette kostholdet holder jeg på med ennå, mer eller mindre. Jeg bytter og trikser og følger de samme prinsippene. Og det funker i alle fall greit for meg. Ta en titt på det du også. Jeg har lagt det inn på Oppskrifter øverst på siden, og under emnet "annet". Du kan også få det av meg på mail, som et greit Word-dokument. Da må du skrive til slankejojoen@hotmail.com.

Ellers kan du kanskje også ha litt interesse av å lese litt på disse linkene som handler om insulinresistens og hvordan mange av oss overvektige reagerer med å legge på oss av vanlig mat.

http://www.roli.no/om.htm
http://www.stoffskifte.org/gi.htm
http://www.vektibalanse.com/side10.htm
http://www.jentemat.no/side2/tema.htm
http://www.uib.no/isf/eyr/2001q3/005916.html
http://www.overvektige.no/dokumenter/Insulinresistens.htm
http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/08/24/216470.html
http://www.nfhm.org/artikler/insulin.html
http://www.mozon.no/Publish/kostdocument.asp?UID=890
http://home.no.net/fridulf/insulinresistens.htm
http://home.no.net/fridulf/historia.htm

Det er kjempekoselig å få lov å dele med seg av det jeg selv har hatt slik nytte av, så bare spør i vei.

Lykke til i morgen :-)

Hilsen Jojoen

c.AuthorAlias Jojoen😃21. august 2002
Hei amina :-)

Tusen takk for gode ord.

Velkommen tilbake. Kjempeflott å se deg igjen. Nå har du tatt et veldig viktig steg på veien og denne gangen skal du lykkes!!!!!! Haler og drar i deg :-)

Du har sikkert slitt med mange tunge og vanskelige tanker i den tiden du har vært borte, kjenner til det ja... og kiloene har sneket seg på. Nå håper jeg at jeg får lov til å være med å dra og hjelpe og støtte deg underveis. Vi skal bli her riktig lenge.

Har du tenkt på hvordan du vil gjøre det?

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Hanne😉21. august 2002
Hei Amina og velkommen tilbake!

Ikke tenk for mye på at du har gått litt opp - du har vært mye tyngre enn du er nå og nå som du har funnet fram igjen slankedagboka di tyder det på at motivasjonen er til stede for å gjøre litt innsats igjen! Lykke til! Jeg heier på deg!
c.AuthorAlias elisacat😉21. august 2002
Hei Amina!
Heia deg, dette greier du. Du har tross alt gått ned en del, og flere kilo venter! Ta deg god tid og ikke stress, så skal du se det går riktig vei. Husk å spise nok, minst fire måltider om dagen!
LYKKE TIL!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(masse gode vibber)

elisacat
☹️125,0 kg

hei igjen

Kommer ikke skikkelig igang, men går ikke videre opp i vekt. Koser meg med det fine vårværet, og prøver å være glad i den jeg er..... Så får vi se
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Masti22. april 2002
Hei og hopp Amina!

Støtter de foregående innlegg i at kroppen nok har godt av en stabiliseringsperiode, og at du er kjempeflink som ikke har gått opp igjen! Fortsett å være glad i den du er, for du er verdifull! Leste her inne tidligere i dag at vi må huske å leve nå, ikke utsette alt som skal gjøres/kan nytes/det å være glade i oss selv til vi blir slanke. Godt råd som jeg skal prøve å følge.

Lykke til videre, lover å sende deg noen motivasjonsvibber så fort jeg finner noen!

Masti
c.AuthorAlias Hanne22. april 2002
Hei Amina!

Har sittet og lest litt i dagboken din - det er inspirasjon å se at du har klart å gå ned så mange kilo! Kanskje kroppen din rett og slett trenger å ta det litt med ro - synes du skal være fornøyd så lenge du er stabil - så kan du ta resten etterhvert!

Til det siste du skriver om å være glad i den man er; det er kjempeviktig! (Men ikke alltid så lett...) Man kan ikke sette livet "på vent" til den dagen man liksom er slank nok til å gjøre de tingene man har lyst til. Vi lever nå - med alle kiloene - like verdifulle!

Sender deg litt motivasjon - jeg har masse akkurat nå!

Klem fra Hanne
c.AuthorAlias Jojoen😃21. april 2002
Hei amina

Det du skrev der er veldig viktig, men mange av oss glemmer det i blant og blander sammen personen og vekta og sitter der og misliker seg selv.. jeg også.

Hva er det som gjør at du ikke kommer skikkelig igang tror du? Går du på noe spesielt kosthold nå? eller medisiner?
Egentlig så gjør du det virkelig veldig bra som unngår å gå opp i vekt, tenk på den flotte nedgangen du har klart :-) Kanskje du trenger å stabilisere deg der en stund? Det er så mange ting som spiller inn, slik har jeg det i alle fall.
Jeg vet nok at det kommer en dag for meg også, da vekta står på stedet hvil og vipper litt opp igjen. Men denne gangen skal jeg klare meg igjennom den perioden bl.a. ved hjelp av slankedagboken og dere :-)

Lykke til, amina. Sender masse motivasjon/stå-på/trøste- og hjelpeklemmer..

Hilsen Jojoen
121,3 kg

Riktig vei

Det går nedover, om enn ikke så fort. Jeg har det helt fint om dagen. Klarer å spise til måltidene, og er ikke veldig sulten innimellom.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Du er superflink
Blir motivert av å lese om deg
c",)
Ine
c.AuthorAlias Sussi24. mars 2002
Har ikke sett deg her på noen dager, håper det går bra med deg og slankingen. Men ser også at det går nedover med vekten din! Du må ha en god påske og god slanking.

Slankehilsen Sussi
121,7 kg

Ny uke

Helgen har vært vanskelig. Ga etter for lysten på bakverk på lørdag, og fortsatte å spise galt resten av helgen.
Vi får se hvilke utslag det gir på vekta på onsdagen.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nutta19. mars 2002
Du må ikkje miste motet. Du har jo vært såååååååååååå flink. Kjenner meg så godt igjen, er det først gått galt så kan det liksom vere det samme, den dagen. Men nå er det ei ny uke, med nye sjanser. Ikkje tenk på det som har gått dårlig, tenk på alt det som har gått bra. Du er flink, du får dette til.
c.AuthorAlias Masti19. mars 2002
Hei på deg!

Ser du sliter med samme problem som meg ang. det å spise feil. Har jeg først spist noe jeg ikke burde, da har jeg ødelagt hele greia, og kan like gjerne fortsette å spise snop eller hva det måtte være. Tenker jeg da. Gansk irrasjonelt, eller hva?

Nå er det uanset en ny uke, og vi kan starte på nytt. Vel, jeg skeia nå ut i går også, jeg da, men mister ikke motet av den grunn. I dag er en ny dag, men nye muligheter, og jeg har ikke kastet den bort enda. Lykke til denne uka til deg også!

Masti
c.AuthorAlias Sussi19. mars 2002
Hei...
Lurte på om du har sett sidene til dr. Lindberg:
www.ibalanse.no
Når jeg slanker meg, må jeg alltid lese om slanking for å motivere meg. Synes kostholdet på denne siden virker bra. Vi som ikke er helt små, trenger litt tid for å komme til trivselsvekt. Men vi skal klare det *sss*
Lykke til videre!
Slankehilsen Sussi
121,7 kg

Nå går det bra.

Vekta går nedover, og humøret oppover. Vårværet gjør det lett å orke å trimme. Idag har jeg hugget ved. Støl som bare det. Mat med lav GI ser ut til å fungere. Lysten på noe er ikke så fremtredende lenger. Men det tar nok litt tid før jeg venner meg til forandringen.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi17. mars 2002
Håper det går bra med deg selv om du ikke har vært her inne på noen dager.
Slankehilsen fra Sussi
c.AuthorAlias Elisa2916. mars 2002
Hei Amina!!

Det tar tid med forandringer ja. Men det er bare positivt at det tar tid. Ikke så bra og ta for drastiske endringer med en gang. Og etterhvert går det lettere.
Av og til får vi jo disse utskeielse-lystene, men det må vi regne som en del av slankingen.
Nei slanking er gøy, ikke sant? Spesielt når vekta viser medfølelse for oss!
Våren er herlig. Det er som om den tiden er en lettere tid å slanke seg på. Det gir en slik ekstra følelse av å ville føle seg mer vel. Må jo kle oss lettere, ikke gjemme oss inn i tykke jakker eller jumprer lenger.

Vi skal klare dette her! Vi skal stå på til enden er nådd!

Ha en god slankehelg!

Klem fra Elisa28
c.AuthorAlias Kamilla14. mars 2002
Vedhogging forbrenner nok fett og kalorier, ja! I alle fall når det er faren min som hogger... Men det virker som om menn går raskere ned enn kvinner når de slenger på en god porsjon mosjon.

Og det er jammen sant at humøret stiger i takt med at vekten går ned!

Vårhilsener fra Kamilla
c.AuthorAlias nutta14. mars 2002
Har det på samme måten. Vekta ned og humøret opp. Har litt tru på dette med GI. Vil prøve det sjølv framover, men synest det er litt vanskeleg å sete sammen mat av denne typen. Men det er vel kanskje bare til en venner seg til det. Hadde vore moro om du skreiv inn kva du et.. Hvis du gidd. Ha ein god dag, og lykke til med vedhogsten - det er TRIM
122,2 kg

Livet er bra!

Slankingen går over all forventning om dagen. Føles ikke vanskelig i det hele tatt.
Igår var jeg i Oslo på et møte. Spiste babygulrøtter når jeg hadde lyst på noe i bilen, og klarte å stoppe etter 3 pizzabiter som ble servert på møtet. Veldig bra til meg å være.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias cat7413. mars 2002
Så fint at du har funnet en driv du har det bra med! Det er ofte det som er vanskelig. Da er det bare å huske at selv om det går dårlig en dag (vi får alle dårlige dager) så er ikke slaget tapt. (Nynner: Det går bedre, og bedre dag for dag...)
Klem og lykke til videre.
122,2 kg

En slankeuke er over

Dette gikk jo riktig bra. Føles jo godt, da, når en ser resultatet på vekta. Jeg har stor tro på at jeg er inne på et riktig spor igjen. NÅ skal jeg klare dette her. Jeg klarer jo alt annet jeg bestemmer meg for, så hvorfor ikke dette?
Det viktige for meg nå er vanlige måltider. Når jeg en gang imellom spiser noe ekstra er det viktig med en gang å ta meg inn igjen på samme "sporet", ikke fortsette å spise andre ting jeg egentlig ikke burde.
Egentlig er mottoet mitt:
Jeg kan spise ALT, men ikke hele tiden.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi12. mars 2002
Imponert over resultatet ditt. Jeg har også vært ganskestor ca.136 på det tyngste, tror jeg, men trivdes ikke på badevekten den gangen. Nå har jeg tatt av fra vel 125 i høst. Men noen av kiloene mistet jeg da jeg var innlagt på sykehus og bare fikk intravenøs føde i to perioder og fettfattigkost deretter.
Nå vil jeg forsøke på fettfattig kost med lav GI-verdi. Etterhvert ikke som slanking, men som hverdagskost. Jeg er veldig inspirert av Lindberg som har en nettside, www.ibalanse.no
som jeg synes er veldig spennende.
Synes du har værtutrolig flink. Men som erfaren slanker så vet jegat det ofte er etter slankekuren er slutt at de store utfordringene dukker opp. Å finne en normal og varig måte å leve på....
Lykke til håper du fortsetter her til tross for overskriften din idag.
Hilsen Sussi
c.AuthorAlias Nefele12. mars 2002
Hei Amina,
Ja her går det virkelig rette veien! Flink er du!
Jeg likte det mottoet ditt, tror jeg må låne det litt. Kanskje klistre det opp på kjøkkenet? Ja, det var en ide...

Ha en fin uke!

Nefele
123,5 kg

kveldsvekt!

En fin slankeuke har gått, og jeg har klart meg bra. Hadde egentlig tenkt å bare veie meg en gang pr. uke, men det er sååååå vanskelig.
Imorgen skal jeg veie meg på morgenen.
Jeg har klart å holde meg til måltidene, med karbohydratfattig mat. Sulten har ikke vært for stor, og jeg føler meg veldig bra. Våren er her, og med den lysten til å gå ut på tur, eller sykle.
Er nå full av optimisme for hvordan dette skal gå. Håper på å klare en halv til en kilo pr uke fremover.
Det vanskeligste er når jeg spiser noe "ulovlig". Da er det så vanskelig å stoppe igjen. Akkurat som jeg synes at jeg kan like gjerne spise mer når jeg først har begynt.
Mer imorgen.
124,5 kg

igang igjen

Egentlig er det helt tullete å drive å være igang eller slett ikke igang. Alt dreier seg jo egentlig om LIVET og en er jo igang hele tiden. Selv om en er mer eller mindre bevisst at kroppen ønsker seg å bli mindre!
Nå skal jeg forsøke å være med i meg selv HELE tiden. Feilskjær går over fortere hvis jeg prøver å være bevisst. Vanskelig er det, for når lysten til å overspise kommer er det som om hele jeg LUKKER ØYNENE og ikke vil se hva som skjer!!
Merkelig eller hva?
Vel, ihvertfall har jeg det nå veldig bra. Klarer å være våken på hva jeg spiser, og beveger meg på en eller annen måte hver dag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mia8. mars 2002
Hei amina.....
Så sant - så sant du ! Enten så slanker jeg meg ( og er "skrekkelig" flink ), eller så slanker jeg meg ikke ( og da kan jeg love at jeg ikke er noe "flink" )! Og dette på tross av at hele meg har det bedre med et sunnere kosthold. Så nå har jeg sluttet å slanke meg - jeg prøver å legger om kostholdet i hverdagen. Så enkelt - og så vanskelig !
Lykke til du !
125,0 kg

pyton

Jeg kommer sterkere tilbake. Har ikke kontroll på hva som skjer.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias mia6. mars 2002
Hallo der !
Ikke gi opp !
Det hjelper å sette "punktum" for en negativ utvikling - og si til seg selv at NÅ fortsetter jeg fra mitt nye ståsted !
Lykke til !
Klem fra Mia
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Har du lyst til å være med på minus-fem-konkurransen vår for de over 90 kg? Den starter førstkommende onsdag. Det er bare en uformell konkurranse for gøy, der vi heier på hverandre, Det kan kanskje være en liten ekstra motivasjon for å være litt ekstra flink? Vil du være med, så legg inn en beskjed i dagboken min før torsdag. (Ta med vekta di i meldingen hvis oppdatert vekt ikke står i dagboka di).

Vennlig hilsen Mary
c.AuthorAlias Måne4. mars 2002
Hei!!!
Håper du ikke gir opp!!!!

Vi er her for å støtte hverandre, håper du kommer sterkere tilbake som du selv skriver.

Klem Måne
125,0 kg

har hatt ferie

vinterferie tar på vekta! Hvorfor er jeg så dum. Prøver igjen med å komme skikkelig igang.
Våren gjør det nok litt lettere.
Jeg vil veie under 110 kilo til sommeren. Helst enda mindre, men må vel være realistisk.
122,0 kg

travel

Bare kort innpå. Travle dager gjør det vanskelig å oppdatere dagboka jevnlig. Reiser litt om dagen, og snart er det vinterferie. Reiser bort en uke.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella11. februar 2002
Hei.
God tur, håper du får mange hyggelige opplevelser !
Reisehilsen fra Ella.
122,0 kg

Veiieng idag også

Jeg klarer ikke å la være å veie meg, men jeg vil prøve det senere. Jeg blir så opphengt i vekta, og det er så lett å spise for mye hvis jeg ikke har gått ned en dag. "det hjelper jo ikke likevel". Men resultater syns bedre hvis jeg veier meg en gang pr. uke, eller kasnkej tilomed en gang pr. måned.
Nå skal jeg prøve å vente til mandag med veiing.

Det blir en travel tid fremover, med endel reising, så jeg kan ikke love å være flink å følge med på andres dagbøker, men jeg prøver å holde kontakten og skriver her så ofte jeg kan. Vil prøve hver dag.

Jeg har tenkt litt på målene mine. På en måte er jeg så utålmodig, og vil ha raske resultater, men på den annen side har jeg jo ikke dårlig tid. Om det tar 3 mnd eller 6 mnd eller et år, så er jo det viktige å nå målet, og ikke gi opp underveis. Hadde jeg klart det før, ville jeg vært slank for 20 år siden.
Hvis jeg gjør et "feilskjær" er det ingen grunn til å gi opp. Bare reise seg å fortsette ufortrødent videre.
Øsnker alle nye og gamle dagbokskrivere en fin uke.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.9. februar 2002
Hei på deg!

Dette med å veie seg hver dag har blitt en "uvane" for meg også, men har bestemt meg for at jeg ikke skal veie meg før på mandag jeg heller. Da er det oppdatering av -5 konkuransen, så da må jeg. Men vekta står og roper på meg hver gang jeg er på badet.

Det er så rett det du sier, alt det du sier om mål, feilskjær og det å ikke gi opp (selv etter en sprekk).Så lenge vi har den tanken, tror jeg det skal mye til å gi opp for godt.

Har kjempetro på deg, stå på!
Gleder meg til å se resultatet ditt på mandag.

Fortsatt god helg
c.AuthorAlias Vinterbarnet5. februar 2002
Klokt sagt. Jeg skal prøve å legge meg det på hjertet.

Hilsen Vinterbarnet
c.AuthorAlias Elisa295. februar 2002
Hei Amina!!

Jeg har også problemer med å holde meg borte fra vekten. Det gikk så bra i begynnelsen, og jeg kom med formaninger til andre som veide seg hver dag.
Men det er ikke lett når den står der foran deg.
Tror jeg har gitt opp det der. Vi får se etterhvert.

Og den utålmodigheten kjenner jeg så godt. Vil helst bli slank dagen etter at vi har begynt. Men som du sier, vi har jo ikke dårlig tid.
Og det er bedre å ha et langsiktig mål. Lettere å holde på vekta etterpå. Og det vil bli et etterpå. Det er helt sikkert. Vi må bare være flinke...flinke..flinke!!!

Klem fra Elisa28
c.AuthorAlias cat745. februar 2002
Kjenner så igjen den følelsen av å måtte veie seg hver dag. Jeg har kapitulert - greier ikke å la være... ;) Men så har jeg overbevist meg selv at jeg ikke skal la meg deppe av et par hekto opp eller ned... for det er fredager som gjelder. Dersom du også greier det så er det kanskje lettere? Det er jo naturlig å svinge litt, men dersom du sier til deg selv 'javel, synd, men det er fredag som gjelder' så er det lettere å se de langsiktige forkjellene. Fordelen med å veie seg ofte er jo at man får en tidlig beskjed dersom det går helt feil... Må bare huske å ha den røde uka under kontroll og tillate vekta å svinge litt da - uten å gå på veggen av den grunn...
~~~~gode vibber fra meg.
122,2 kg

Sakte men sikkert nedover.

Veiedag idag. Litt mindre ned enn jeg hadde trodd, men OK,da. Det er jo ihvertfall riktig vei.
Dagen idag startet med 1000m i svømmehallen før jobb. Når jeg holder aktiviteten opp er det mye lettere å spise mindre også. Jeg må prøve å huske på det når de vanskelige dagene er der.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Vinterbarnet4. februar 2002
hei, for en innsats! Svømme en kilometer FØR jobben! Det er jo så riktig også, i forhold til å få opp forbrenningen, sier de. Jeg går omkring omtrent i svime på den tida, jeg ...

Hilsen Vinterbarnet
c.AuthorAlias Elisabeth4. februar 2002
Hei Amina :) Sakte,men sikkert nedover er KJEMPEBRA! Så flink du er til å trimme også :) Fortsett slik og vit at du er kjempeflink :) Jeg følger med deg og gleder meg på dine vegne,Amina :) Klem fra Elisabeth.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.