← Alle dagbøker
Lokomotiv
62 år169 cm75 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start85,8 kg
Sist74,4 kg
Endring−11,4 kg
BMI nå26,0
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Bare inne for å logge....
gir ikke opp, men det er vanskelig med all vin og mat om dagen :-)
Greit at det går ned til det normale
mensen og festing går raskt av igjen. Takk og lov.
Jeg kan ikke annet enn å smile, men det blir mye reising fremover også så antar at mitt nye navn blir jo-jo :-)
Bare inne for å logge
Hemsedal tok på, men morro var det :-)
I''m back in business!
Var på jobb klokken 0600
så vekten fikk vel sjokk at jeg veide meg så tidlig om morgenen :-)
Drar til Italia i morgen og her er det bare stress. Får komme sterker tilbake.. :-)
Det holdt i 2 dager...
Satt på jobb til 2300 i går. Fikk som dere forstår ikke trent. Skal trene i dag. Lover! Dette er jo ikke livet. Livet er å gjøre det en ønsker. Ikke jobbe :-)
Må løpe - til jobb.....
Ha en strålende dag. Vi tastes.
Deilig å trene igjen....
Har jo ikke trent siden jul!!!! Har stått på brettet selvfølgelig, men det er ikke som en treningstime på spinning. Deilig å være tilbake igjen. Deilig å kjenne at kroppen ikke er blitt alt for slapp, fet og gammel. Lurer bare på hvordan en skal klare å holde "momentum" og trene gjevnlig når jobben tar over livet og frititden.... Hmmm. Må tenke på det....
I'm back .... again :-)
Har ikke trent siden nyttår og har dårlig samvittighet etter en USA tur. Kaker og dessert hver dag er ikke bra for min kropp. Nå føles den utrent og oppblåst. Det var ikke slik det skulle fortsette.......
Vel, er tilbake og gir nå alt for å fortsette i riktig retning....
Ha en strålende dag.
R på rett vei..... NORMALVEKT :-)
Kroppen er nå syk, men ferdig med mensen. Denne gangen var det ille. Lurer på om det blir værre og værre til det plutselig stopper.....
Vel, i går hadde jeg ikke store matlysten. Kansje ikke så rart når en har vond hals og hoster så en blir helt svimmel, men var på Theater Kafeen og feiret min mor og hadde en aldeles nyyyyydelig indrefilet :-)
Kake ble det også (et lite stykke). Det var jo fødselslag :-)
I helgen er det "dalen" igjen og antar vekten vil svinge noe. Alkohol er jo ikke bra, men hva skal en singel (nå normalvekt) dame gjøre? Sitte ved peisen?? Tom. Askepott dro jo ut :-)
Ha en god dag....
Tilbake til normalen
Deilig å se at vekten er tilbake til normalen. Mensen og alkohol er ingen god sammensetning. Har heller ikke fått trent noe da jeg har hatt sterke smerter. Nå er halsen veldig sår og vond, men jeg håper å bli bedre til helgen da jeg har lyst å komme opp på fjellet. Det er ikke noe her i byen som frister :-)
Bare logg....
Lover å bedre meg :-)
Nå må det stoppe...
ellers så blir det 4 kg. straff..... :-(
.... men så mye da
vel, vel. Antar at mensen har lagt på litt ekstra i tillegg til all alkohol som ble konsumert i går :-)
Hallo 70 ;-), men jeg vet det er kortvarig
Etter en kveld ute på byen så vet jeg at det går opp igjen....
Jeg vil takke kroppen....
... for de siste tre dagene etter nyttår har jeg PROPPET i meg. Nå vet jeg hvorfor og da er det mulig å styre unna.
I dag skal jeg ut (kansje skal jeg først på sushi med en kjekk mann :-)) og gleder meg.
Ha det bra alle sammen :-)
Bare logge........
Har ikke så mye å si i dag :-)
Viola.