← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lokomotiv

62 år169 cm75 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start85,8 kg
Sist74,4 kg
Endring−11,4 kg
BMI nå26,0
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. oktober 200116. april 2002
74,4 kg

Bare inne for å logge....

gir ikke opp, men det er vanskelig med all vin og mat om dagen :-)
74,6 kg

Greit at det går ned til det normale

mensen og festing går raskt av igjen. Takk og lov.

Jeg kan ikke annet enn å smile, men det blir mye reising fremover også så antar at mitt nye navn blir jo-jo :-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola6. april 2002
Hvis du skal hete jojo, så må vel jeg hete jojojojojojojo? (jfr. vekta mi!) Men nå er vårspurten i gang!
Viola.
75,2 kg

Bare inne for å logge

Hemsedal tok på, men morro var det :-)

I''m back in business!
73,0 kg

Var på jobb klokken 0600

så vekten fikk vel sjokk at jeg veide meg så tidlig om morgenen :-)

Drar til Italia i morgen og her er det bare stress. Får komme sterker tilbake.. :-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola18. mars 2002
Hei igjen, lokomotiv1 Fint å se at du er på sporet igjen! sjøl har jeg det for travelt, men satser sterkt på come-back etter påske1Seesda!
Klem Viola
c.AuthorAlias fett nok.17. mars 2002
Hei!

God tur til Italia, ikke det minste misunnelig.......
Kos deg!

Hilsen Rita
c.AuthorAlias Bonita15. mars 2002
Ha en kjempefin tur til Italia!!!
Kos deg masse ;-),
Klem fra Bonita
72,8 kg

Det holdt i 2 dager...

Satt på jobb til 2300 i går. Fikk som dere forstår ikke trent. Skal trene i dag. Lover! Dette er jo ikke livet. Livet er å gjøre det en ønsker. Ikke jobbe :-)

Må løpe - til jobb.....

Ha en strålende dag. Vi tastes.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH14. mars 2002
Hey!!!!

Så godt og se at vekten din bare raser nedover igjen! Kjempe flink er du!

Ha en kjempe fin kveld og god trening!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
73,3 kg

Deilig å trene igjen....

Har jo ikke trent siden jul!!!! Har stått på brettet selvfølgelig, men det er ikke som en treningstime på spinning. Deilig å være tilbake igjen. Deilig å kjenne at kroppen ikke er blitt alt for slapp, fet og gammel. Lurer bare på hvordan en skal klare å holde "momentum" og trene gjevnlig når jobben tar over livet og frititden.... Hmmm. Må tenke på det....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH13. mars 2002
Hei igjen!

Kjempe fin nedgang på deg fra i går! Gratulerer så masse! Skjønner godt at du syntes det er godt og komme igang med trening igjen, det er jo bare så deilig og føle at man får brukt kroppen litt!

Stå på og ha en super slankekveld!

Mange gode klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias Minelli13. mars 2002
Buongiorno Lokomotiv!

Ååå, jeg også vil til Italia! Skjønner godt at du frykter litt hvordan det skal gå, men de fleste italienere er jo så små, så spiser du akkurat det de spiser, så bør det ikke være noen ferie!

Jeg kan si deg med en gang at det er jammen ikke lett å kombinere jobb og fritid, familie, venner etc. Jeg har nemlig prøvd de siste månedene...Det er veldig lett å slite seg helt ut. Pass på så det ikke skjer, da!

Klem fra Minelli
73,9 kg

I'm back .... again :-)

Har ikke trent siden nyttår og har dårlig samvittighet etter en USA tur. Kaker og dessert hver dag er ikke bra for min kropp. Nå føles den utrent og oppblåst. Det var ikke slik det skulle fortsette.......

Vel, er tilbake og gir nå alt for å fortsette i riktig retning....

Ha en strålende dag.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH12. mars 2002
Hei på deg og velkommen tilbake!

Syntes vekten din var fin jeg i forhold til at du har vært i USA og virkelig kost deg masse! Det var deg vel unnet!

Håper du har hatt det bra på turen og at du virkelig har kost deg masse! Kos og se deg her igjen!

Ha en kjempe fin kveld!

Mange gode klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias Minelli12. mars 2002
Hei Lokomotiv!

Nå har jeg passert deg, jo...siden du gikk inn på et sidespor!
Kom deg tilbake on track igjen nå...førstemann til 70 med Bonita? Jeg følger med dere!

Klem fra Minelli

PS! Er helt enig i at en periode uten trening får en til å føle at kroppen blir dvask!
c.AuthorAlias Bonita12. mars 2002
Hei Lokomotiv, og velkommen tilbake! :-)
Som du ser, er vi igjen ganske like når det gjelder vekt - skal vi ta en ny "førstemann til 70"?? Denne gangen skal jeg ikke gi meg.. ;-)
Klem fra Bonita
70,8 kg

R på rett vei..... NORMALVEKT :-)

Kroppen er nå syk, men ferdig med mensen. Denne gangen var det ille. Lurer på om det blir værre og værre til det plutselig stopper.....

Vel, i går hadde jeg ikke store matlysten. Kansje ikke så rart når en har vond hals og hoster så en blir helt svimmel, men var på Theater Kafeen og feiret min mor og hadde en aldeles nyyyyydelig indrefilet :-)

Kake ble det også (et lite stykke). Det var jo fødselslag :-)

I helgen er det "dalen" igjen og antar vekten vil svinge noe. Alkohol er jo ikke bra, men hva skal en singel (nå normalvekt) dame gjøre? Sitte ved peisen?? Tom. Askepott dro jo ut :-)

Ha en god dag....
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola1. februar 2002
Næmmen hvor ble det av deg da, Lokomotiv? Har du kjørt deg en tur, eller...? Håper du er blitt frisk og har det bra ihvertfall!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias kim14. januar 2002
Gratulerer
Du er fantastisk flink!Jeg er stolt av deg :)
Tenk,du er på normalvekt!
Håper du blir frisk snart..
Koz Kim
c.AuthorAlias Minelli11. januar 2002
Det må jeg jammen si! Normalvekt og greier. Grattis! Og snart ser du 6-tallet også!

Kjenner singeltilstanden, ja. I mangel av peis sitter jeg faktisk foran PCn og skriver kommentarer i kveld...tar igjen for hele uka!

Alkohol er riktignok ikke bra for slankingen, nei, men trøst deg med at det er bedre enn både sjokolade og potetgull! Det gjør jeg!

Ha en fin hel da - peis eller ikke!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias RH11. januar 2002
G*R*A*T*U*L*E*R*E*R

Så supert da! Normalvekt og sånt veldig fint hopp ned på vekten! *Stolt av deg*

Men med kroppen syk enda stakkars, huff da! Håper du blir bedre i løpet av helgen!

Ha en super helg på fjellet!

Mange gode klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias Bonita11. januar 2002
GRATULERER MED NY VEKTKLASSE!! :-))
Du kommer til å gå seirende ut av førstemann til 70 - det er jo helt klart. Superflink har du vært, og jeg er nesten litt misunnelig :-)..
Ha en flott helg, og kos deg - du fortjener det!!
Klem fra Bonita :-)
c.AuthorAlias moms11. januar 2002
Gratulerer med normalvekten!
kan du ikke ta deg en tur på kino i helga da. ta med ei vannflaske med sitrondråper i (dropp gotteriet) og kos deg med en god film.
God helg fra Moms
71,6 kg

Tilbake til normalen

Deilig å se at vekten er tilbake til normalen. Mensen og alkohol er ingen god sammensetning. Har heller ikke fått trent noe da jeg har hatt sterke smerter. Nå er halsen veldig sår og vond, men jeg håper å bli bedre til helgen da jeg har lyst å komme opp på fjellet. Det er ikke noe her i byen som frister :-)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias April11. januar 2002
Du er kjempeflink!! Dette går jo bare så strålende.
Du må nok snart skifte kallenavn for det er vel ikke mye lokomotivlignende igjen av deg!! Måtte bare si at du er flink, håper halsen blir bra og at du kommer deg til fjells i helgen! God helg! April
c.AuthorAlias RH10. januar 2002
Det var ett kjempe hopp det! Gratulerer så masse! Vil tro det er deilig og være tilbake til normalen igjen!

Håper du blir frisk igjen snart og at du får kommet deg på fjellet i helgen!

God bedring klem fra Rikke
c.AuthorAlias sta10. januar 2002
Takk for tilbud om en liten konkurranse. Du er jo så dreven i gamet at jeg blir vel hengende etter....he he But - we try! :-)
3 kg fra i dag 10.01. Taper/vinner vi noe eller er det kun sorgen/gleden over å tape/vinne som er greia?
c.AuthorAlias Savanna10. januar 2002
Heisann!
bra at vekten begynner å bli enig med deg igjen, det var på tide var det ikke?

Skal følge med deg, vet at jeg ikke har vært innom deg i det siste, men skal skjerpe meg!

Klem fra Savanna
72,5 kg

Bare logg....

Lover å bedre meg :-)
73,9 kg

Nå må det stoppe...

ellers så blir det 4 kg. straff..... :-(
73,3 kg

.... men så mye da

vel, vel. Antar at mensen har lagt på litt ekstra i tillegg til all alkohol som ble konsumert i går :-)
70,2 kg

Hallo 70 ;-), men jeg vet det er kortvarig

Etter en kveld ute på byen så vet jeg at det går opp igjen....
72,9 kg

Jeg vil takke kroppen....

... for de siste tre dagene etter nyttår har jeg PROPPET i meg. Nå vet jeg hvorfor og da er det mulig å styre unna.

I dag skal jeg ut (kansje skal jeg først på sushi med en kjekk mann :-)) og gleder meg.

Ha det bra alle sammen :-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias sta9. januar 2002
Jada - jeg er på plass :-)
Gir ikke opp i første runde.... Får se hvordan det går til helgen. Stooor omveltning hvis jeg skal bytte ut ølet med hvitvin på afterski - eller enda værre: Farris..... Blir liksom ikke helt det samme ;-)Men, men - når man bestemmer seg for å gå ned i vekt midt i skisesongen så får en bare ha det så godt!
c.AuthorAlias RH5. januar 2002
Hei Lokomotiv!

Så morro med vekten din! Gratulerer så masse! Håper også du får gått på sushi men en kjekk mann i dag ;o). Lykke til iallefall!

Forresten du spurte om hvilken puls klokke jeg hadde fått til jul, det er en Polar a5 den kostet 1050 eller 1150 husker ikke helt. Men den er iallefall veldig grei og bruke!

Lykketil i dag og du! Ha en super duper slankehelg!

Mange klemmer fra Rikke
73,5 kg

Bare logge........

Har ikke så mye å si i dag :-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.