cottetchesen er kjøpt inn og jeg er klar ;-))
Etter ett nyderlig syden opphold er vektnåla ijen på vei oppover, 8 månders slit med vektreduksjon kan fort gå til spille, tenkte derfor att dette kunne inspirere... har ett ønske om og veie 68 kgt innen sommeren.Etter grete larsen kurset var vekten den nette 69 men oi oi så fort det går oppover ....
Er sikker på at du klarer målet ditt innen sommeren, spesielt hvis du bruker dagboka aktivt. Her finner du mange gode råd og masse inspirasjon til å slanke deg.
Jeg heier på deg,
klem fra Bonita
Ja her finner du i hvert fall mange gode råd og ikke minst oppmuntring! Så lurt av deg å starte med en gang. Da er det jo mye enklere å ta seg inn. Selv har jeg akkurat startet på slankingen. Skulle ha gjort det for 7 år siden (etter siste fødsel). Men, men, bedre sent enn aldri :-)
Lykke til videre.