Hei. Velkommen hit, håper du får glede av dagboka di. Det er utrolig mange hyggelige mennesker her inne, som står parat til å gi støtte og gode råd på veien mot en lettere hverdag. Et lite velment tips, fint om du skriver litt mer om opplegget ditt, delmål osv, for da er det lettere for oss andre å kommentere innleggene dine. Og du, jo mer du skriver til andre, jo mer støtte og gode råd får du i retur.
Uansett, lykke til videre, det blir spennende å følge deg videre, for en ting er sikkert - sammen er vi sterke !!
Velkommen hit, håper du får glede av dagboka di. Det er utrolig mange hyggelige mennesker her inne, som står parat til å gi støtte og gode råd på veien mot en lettere hverdag. Et lite velment tips, fint om du skriver litt mer om opplegget ditt, delmål osv, for da er det lettere for oss andre å kommentere innleggene dine. Og du, jo mer du skriver til andre, jo mer støtte og gode råd får du i retur.
Uansett, lykke til videre, det blir spennende å følge deg videre, for en ting er sikkert - sammen er vi sterke !!
~Ella~