Sånn er det bare
Må innrømme at jeg "Skeia " ut med en kyllingbaguett i dag.... HAdde bare ikke lyst på salaten i dag. Det verste er at de på bakeriet bare ser på meg og sier; kyllingsalat? Stamkunde kanskje?
Dette er mitt første innlegg, og jeg er litt ustabil på nettet. Er ikke sikkert jeg ser innom på en stund nå, men jeg kommer da tilbake:-)
Dette er mitt første innlegg, og jeg er litt ustabil på nettet. Er ikke sikkert jeg ser innom på en stund nå, men jeg kommer da tilbake:-)
Tror ofte det er vår egen dårlige samvittighet over det vi spiser som "ser" på oss når vi skeier ut med ting vi helst ikke burde.
Hadde litt sånn paranoia tidligere, men siden du ikke er større enn du er , tror jeg det er lite sannsynlig at du får skjeve blikk av en baguett utskeielse.
Men jeg tror du like greit først som sist innstiller deg på at dette med kiloene kan ta litt tid,og det derfor er umulig å sette livet på pause bare fordi du skal ned noen kilo.
Innimellom må vi skeie ut litt også.
Tror det viktigste er hovedregelen, hvis den er moderat og utskeielsene ellers ikke for store, så kommer du godt i havn på din idealvekt sånn etterhvert.
Hva er din idealvekt forresten?
Ha uansett lykke til videre!
velkommen:) håper du får et trivelig og fruktbart opphold her inne:)
klemmer fra Iset
Ganske så ny her jeg også,og vi ligger omtrent likt i høyde og vekt ser jeg! Vært fint å ha følge å motivasjon i flere her inne!
Klemmer fra Beclis
ønsker deg alt godt, må du få det du ønsker deg!!
klem hecatee