← Alle dagbøker
Tulipanen
51 år160 cm133 innlegg
2002
0 følgere
Start60,0 kg
Sist59,2 kg
Endring−0,8 kg
BMI nå23,1
📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Pizza og andre utskeielser
Besøkte ei veninne i går, først spiste vi pizza og derretter ble det bamsemoms og noe skumgodterier.
Nå er det slutt! Skal ikke trene i dag heller pga overtid og overnatting hos ei veninne.
Torsdag blir det styrke og stepintervall
Fredag blir det MRL
Lørdag blir det full pakke
Skal finne noe sunt til lunsj i dag.
Foreløpig:
F: Go morgen yougurt
IDIOTI
Du har helt rett Aasalill. Den diettenv var ikke av det smarteste jeg har skrevet i denne dagboken!
Og jeg som egentlig er så mot sånne teite dietter og kurer av alle mulige slag. Jeg lot meg litt rive med av deg Ulykkelig. Og melder meg herved av...
Skal fortsette å leve etter GR "prinsippene" Det er sunt og jeg vet jeg har gått ned på det før. Har masse spennende oppskrifter hjemme..
Trente etter planen i går og det var herlig...Selv om jeg er støl.
Skal spise pizza med ei veninne i dag, men skal prøve å holde meg til 3 biter.
Skal trene stepintervall etter planen, kanskje styrke først. må følge opp de styrketimene ellers blir det jo bare tull og så blir jeg bare gående støl støtt og stadig...
Oppdaterer mer i morgen, har det travelt!
Ojsann!
Må bare erkjenne at denne helgen har vært full av utskeielser.. Nå er det slutt.. Skal ta meg skikkelig sammen.
Skal ikke justere målet mitt for lørdag selv om jeg veier så mye mer i dag. Skal fikse 57,5 kg lørdag.
Har bestemt meg for dette:
Mandag:
f: youghurt og vann
l: pastasalat
m: to glass vann, tomatsuppe m ett egg, kosttilskudd
k: to glass vann, en valgfri frukt, kosttilskudd
Tirsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: to frukt/grønnsaker
m: grønnsakssuppe (ferdigsuppe fra toro)
k: en frukt
Onsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: to frukt/grønnsaker
m: grønnsakssuppe
k: en frukt/grønnsak
Torsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: en rett i koppen grønnsakssuppe (toro)
m: blomkålsuppe (toro)
k:0,5l grønnsaksbuljong
Fredag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: en rett i koppen grønnsakssuppe
m: tomatsuppe u makaroni (toro)
k: 0,5l grønnsaksbuljong
Lørdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: slangeagurk (så mye du orker, men ikke noe mer...)
m: valgfri suppe m litt flatbrød ved siden av
k: en frukt/grønnsak
Gleder meg til trening i dag:-)
Dette kan bli hardt, men jeg skal satse på at det går bra. Værst blir det i morgen kveld, da jeg skal til ei veninne, hvis det blir noe annet skal jeg begrense det til minimum
Klem fra meg
Veier sikkert mer!
Ble ganske så mye godterier i går kveld..Blæ
Mensen er jo her, ikke det at det bør være noen unnskyldning da men, sånn er det nå.
Håper at jeg klarer å fikse ca 1 kg frem til lørdag. Skal virkelig gå inn for det, samtidig som jeg skal skrive ned alt i dagboka denne uken...
I dag:
F:2 skiver, en med makrell og en med laks, samt 2 bløtkokte egg.
L: kaffe og farris
M: Rester?
Oppdaterer i morgen.
Mensen kom i dag.Grrrrr..
Denne uken ble ikke som den skulle! Og det irriterer meg ganske så mye.
Skal ha full innskjerping nå, skal trene følgende og spise sunt.
Klarte ikke kutte ut smør denne uken heller, men litt mindre er det blitt. Må også bli flinkere med yougurten hver dag.
Trening:
Mandag: Step 3 og styrke
Tirsdag: fysioterapaut, jobbe sent. Sover i Oslo, kanskje gå tur på kvelden med veninna mi.
Onsdag: Overtid i dag også, så det blir med gåturen på morgenen, tar toget en stasjon lenger, og går tur i lunsjen.
Torsdag: Interval step
Fredag: MRL
Lørdag: Mix 15.30
Skal bli flinkere nå og mer aktiv her inne, jeg vet det hjelper.. Vi prøver 57,5 til neste lørdag..
Kjøttboller i brun saus i dag
Med fersk spagetti (det er lenge siden)
Ellers ikke så mye å si...
F: 2 siver en med kalkunsalami/light philadelphia
L: Det samme
Mellommåltid: Tror det blir litt tomatsuppe i mikroen fra i går
Kl 20.00 da blir det kjøttboller.
Skal ellers ikke trene i dag, men det ble en step 2 time i går
Skal sette over noen vaskemaskiner og gjøre litt småting hjemme, så litt trim blir det jo.
Skal forøvrig begynne å gå en tur i lunsjen herrretter, hvis bra vær
Ja nå må jeg jo være fornøyd1
Men årsaken er nok at det ikke har blitt så mye mat i det hele tatt.. Pga tanna mi, men nå er det bare såvidt jeg kjenner det.Så det er herlig. I går spiste jeg marinert lammecurre som vi grillet, det var godt og ikke så aller værst sunt heller. resten av ostepopen gikk ned i går men likevel. Jeg er fornøyd.
Orker fremdeles ikke tanken på noe søtt pga tanna mine, så jeg håper det vedvarer
Ellers har det ikke blitt trening hverken mandag eller tirsdag. Men i dag skal jeg få trent ja..
18.00 Puls -utgår pga litt senere jobbing
19.00 Step 2
Vel følgende meny:
F: en kaffe, en skive med kalkun og kyllingsalami og en med mager leverpostei, samme til lunsj..
Å jeg gleder meg og ¨nå er det ikke så varmt heller, så dette blir bra.
Klem fra meg
Vært hos tannlegen i dag.
Måtte skifte ut en fylling fordi det var hull under og deler av fyllinga hadde detti ut.Vææ Selve besøket gikk fint med bedøvelse og det hele..
Men derimot etterpå var det vondt, så det ble ikke trening i dag, bare stress og ikke noe særlig mat. En bolle med tomatsuppe og 2 egg, samt en skive brød til.. Namnam..
Vel håper dagen i morgen blir bedre..
18. august 2002
❤️58,4 kgJIPPI
Den nye timeplanen på treninga er knallbra, jeg gleder meg til å ta fatt på den.
Følgende plan:
Mandag:
Styrke
A1
Tirsdag:
MRL
Onsdag:
Puls
Step2
Torsdag:
Interval step
Lørdag:
Mix
Å jeg er så glad for at senteret ikke er i SATS lenger, for nå er det mye lettere med dobbeltimer som er logisk sammensatt.
Ellers:
Kostholdet i helgen; hmm ikke så aller værst nei.
Ikke drukket alkohol..(Flink jente):-)
Var på vorspiel og byen uten å drikke en dråpe alkohol, men en munkholm. Det var ikke så aller værst selv om det var litt småkjedelig på vorspeilet. Men dagen i dag er jo bare NYDELIG! Ikke fyllesyk eller noen ting.
I dag:
F: 2 grandiosabiter med ketchup, 1 stort glass s melk
L: 1 Q melk youhurt med musli..
Middag: ehhh ja hva skal det bli. HAr fersk pasta i kjøleskapet så jeg får finne på noe til..
Oppdaterer vekt i morgen. Mål til lørdag: 57,0
Det kan bli vanskelig men da har jeg noe å strekke meg mot.
Leste noe om Dr Atkins dietten i Aftenposten i dag, det hørtes smart ut å kutte ned på karbohydrater, skal lese litt mer om det. Har noen greie på det så kan dere jo legge inn en melding.
Klem fra meg
Utrolig-ikke opp
Det ser ut til at denne vekten står stille, jeg mistenker at det er fordi jeg ikke trener og musklene mine forfaller en del..
Tror mye er gjordt dersom jeg:
-kutter ut smør
-Finner fire faste treningsdager
- Spiser 3 måltider pluss frukt eller yougurt kl tre siden middagen er så sen..
Har ikke akkurat lyst på noe søtt om dagen, unngår alt fordi jeg tror jeg har hull i tanna.Skal til tannlegen mandag!
Nå skal jeg ståpå. Ny timeplan på treningen fra mandag, så det blir spennende å se hva som kommer.
Ja ja vet ikke hva jeg skal si
Tviler igjen på om vekta kan stemme. Fikk ikke veid meg i dag heller. Har ikke trent heller denne uka, det har jo vært så utrolig varmt (teit unnskyldning)
Men det er en ganske så bra time i morgen tidlig kl 10.00 (stepintervalltime)så den skal jeg ta da.
Ellers har ikke kostholdet vært såå gæærnt. Spist lite søtt godteri da jeg tror jeg har hull i tanna og skal til tannlegen mandag.
Det blir en sunnhelg uten alkohol denne helgen (utrolig for å være meg da)
Klem fra Line
Håper alt går bra med dere, skal kikke litt gjennom uka...og hva dere har gjordt
Ikke så aller værst helg nei.
Ikke noe alkohol, ikke for usunt. Det er resultatet av helgen..
Skal bli spennede å oppdatere vekta i morgen, for det gjorde jeg ikke i dag...
Skal trene step 2 og styrke i morgen, så nå er jeg igang.
Planen for resten av uka er:
Tirsdag: MRL time
Onsdag: Intervall step
Torsdag: MRL time
Fredag: Spinning (for se, pleier å være veeldig sliten på fredager)
Lørdag: Intervall step
Helg og det er deilig gitt..
Har vært en voldsomt slitsom uke på jobben. Har værken spist for usunt eller for sunt, sånn midt på treet.
Skal prøve å spise litt mer frukt i uken som kommer..
Men vekta er med meg.. 58,4 i dag tidlig.. Herlig å få et sånt puff, da øker motivasjonen min. Selv om det blir grilling i kveld. Bare avslapning, nå har det vært litt mye greier i helgene og det er deiiilig å bare slappe av for en gangs skyld..
Har akkurat vært å tatt en dukkert, jeg tror jammen det må være 22 eller 23 grader. "Syden" varmt var det iallefall i vannet...
Trent 3 ganger denne uka og det er jeg fornøyd med.
Tilfreds
Vel vel jeg må si meg fornøyd...
Skjeiet ut med hamburger og chips ¨på Oscars i går etter trening, det var bare helt nydelig.
Utenom det var dagen sunn. Trente 1 time step intervall. Litt slitsomt nå i det gode været.
Skal prøve å få trent i dag og.. Litt dårligere vær og da er det lettere..
HÆ?
Ikke vet jeg om det stemte, men det sto iallefall 59,6 på vekta og det var kipt. Ennå jeg gikk 18 hull på golfbanen i går kveld... Spiste middag veldig sent, men likevel.
F: 2 skiver med makrell i tomat
L: samme
Trening: 1 time step2 og en time styrke..
Ellers blir det noe rester til middag: Curry kyllinggryte med ris og litt salat
Skal prøve å holde meg til det..
Skal vi si en kilo til neste mandag Tutu? For meg blir det da 58, 6, men siden det er litt usikkert om den vekta stemmer så sier jeg 58,0
Vel jeg skal prøve så godt jeg kan..
Klem
Må bare få ønske deg en god dag videre.
koz
Og tusen takk for råd og tips og oppmuntring i DB min. Jeg fikk litt å tenke på nå...
Stor klem fra Aasalill! =)