← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kommoden

42 år155 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start74,3 kg
Sist74,3 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå30,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
74,3 kg

Måtte bare spise!

Jeg har vært SÅ flink de siste dagene, til å spise sunt og fornuftig og gå en liten kveldstur hver dag! Men i dag på søndagsskolen kalte noen meg feite merr, da ble det for mye!! Jeg måtte bare trøstespise litt, og litt førte til mer...Klem komoden
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi4. februar 2002
Ja er det ikke typisk..at folk må lire ut av seg det mest fantastiske. Og jeg jobber også endel med unger, og de kan jo si det meste. De forstår ikke alltid engang hva det betyr, og langt mindre hvor mye det sårer. Og voksne som sier ting er bare rett og slett dumme.Nettopp derfor skal vi bare heve oss over den slags. Det er bedre å være litt rund i kantene og ha sosial inteligens enn å være tynn og være helt blottet for medmenneskelige sensorer!

Klem fra Mumi
c.AuthorAlias ann-merete16. januar 2002
Hei!
Vet hvordan slike kommentarer kan såre.Før jeg gikk ned mine 11 kilo i fjor, veide jeg 81 kilo, men var fast og fin i figuren da jeg trener en del.Likevel fikk jeg stadig spørsmål på om jeg var gravid.Greit, jeg hadde litt mage, og jeg har aldri vært tilhenger av "skjule-klær"- selv da jeg var gravid, likte jeg best klær som sitter etter kroppen.Men likevel- hva får folk til å spørre? Noen ganger føltes det at det var bare for å kunne gi en sur kommentar til at jeg ikke var perfekt.
Jeg er ei blid og trivelig jente, og kan for folk som ikke kjenner meg kanskje virke veldig suveren, men disse kommentarerne førte til at jeg startet å slanke meg.Var lei av alt gnålet, og for meg som alltid tidligere har vært slank, var det nok litt nederlag å bli sett på som "gravid".
Det hele startet altså fordi jeg ble irritert, men nå et år etter er jeg glad for at noe negativt førte til noe positivt.Ikke bare er jeg slankere idag, men mest er jeg glad for min endring i kostvaner.Jeg er atskillig sunnere i dag enn for et år siden, og det betyr faktisk mest.
Stå på du. Lag deg langsiktige mål, og prøv å ha tålmodighet med deg selv.Husk ,vi brukte tid på å gå opp i vekt, og må tåle at det tar tid å fa dem av igjen også.
Ikke la andres dårlige energi ødelegge for deg.Ta heller igjen med å være flink med slankinga.Og husk at uansett hvordan man ser ut er det alltid noen som skal kommentere i negativ retning.dem om det.
Lykke til videre!
c.AuthorAlias kikki7. januar 2002
Hei

Skjønner hvordan du følte det. Det er lett å trøstespise, jeg er likedan. Men nå har jeg tenkt å begynne annerledes. Når jeg får lyst til å trøstespise skal jeg i stedet se meg selv for meg som slank, og tenke at jeg skal vise at jeg kan klare det i stedet for å sette meg ned å synes synd på meg selv. Blir du med å prøve å gjøre det på den måten?
Forresten du nevnte gulrøtter i dip. Hva slags dip lager du. Jeg liker pgså det, men jeg har pleid å lage dip av lettrømme og det trodde jeg var FARLIG...
La oss stå på så er vi snart FLOTTE..
Klemmer fra Kikki
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.