← Alle dagbøker
diarist.Alias

DrBabe

57 år166 cm17 innlegg 2002 0 følgere

Start74,0 kg
Sist69,8 kg
Endring−4,2 kg
BMI nå25,3
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. august 200229. august 2002
😢69,8 kg

Milkshake...

I går skeiet jeg på en måte litt ut. Jeg fikk litt kick på noe søtt for første gang på ganske lenge. Ble litt desperat for vi har ikke noe snop i huset. Vi løste det med å lage milkshake med lettmelk, yoghurt-is og banan, og jeg drakk to stooore glass. Føler vel at det var en utskeielse som nesten kan anses som ok. Mine snacks før dette, har stort sett vært tørkede aprikoser eller å drysse litt fruktose over All-Bran tallerkenen med Biola... Det er kanskje litt viktig å ikke holde for stramme tøyler heller. Faren for å sprekke skikkelig øker da, kjenner jeg.

I går orket jeg ikke trene selv om jeg synes jeg burde. Kroppen sa liksom fra at den var helt skutt og jeg var kjempetrøtt! Derfor er jeg ekstra oppsatt på å trene i dag, for ikke å falle ut av det gode mønsteret jeg har klart å komme inn i.

Intervjuet mitt gikk veldig bra i går, men jeg håper nesten jeg ikke blir tilbudt stillingen, for det hadde vært så vanskelig å bestemme seg for om jeg vil ta den eller ikke. Jeg trives så godt der jeg er, men den jobben jeg har skal omorganiseres og nedbemannes radikalt innen 1,5 år... spørsmålet blir da om man skal sikre seg en god jobb allerede nå, eller ta sjansen på at man får bli sittende med de oppgavene man liker også gjennom en sånn omorganisering. Ikke vet jeg!

Jeg merker at buksa mi ikke strammer like mye nå som før. Det er skikkelig kult. Dessuten har jeg et håp om at magen etterhvert skal begynne å likne et vaskebrett og ikke en vaskeball.

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias hecatee😃29. august 2002
hei, DrBabe!! :) :) :) :)

fråtse behov? den kosten er sunn i min øyne!! skulle gjerne hatt slike matvaner, jeg. men så er vi alle forskjellige...

håper du slipper å få spiseforstyrrelse!! og jeg tror du kommer ti å klare å holde det gode mønsteret du føler du er inne i!! støtter deg fult ut jeg!! DETTE går BRA!! :) :)

støtte klemmer fra hecatee
😄69,9 kg

Jippi!!!! Endelig ser jeg sekstallet!!

Trodde jo jeg var nede på 69 for en uke siden, helt til jeg fikk meg ny digitalvekt og oppdaget at jeg veide 3 kg mer enn den gamle vekta hadde vist. Snakk om nedtur! Men nå, nå er jeg virkelig nede på 60-someting.

I dag skal jeg på jobbintervju i et departement. Er litt spent, men siden jeg ikke vet om jeg vil bytte jobb (trives der jeg er), er ikke utfallet så farlig for meg. Men det kan bli interessant likevel.

Har med meg frukt og tørket fiken på jobben, for å holde jevnt blodsukker utover dagen.

Gleder meg til å gå ned enda mer i vekt. Det flotte er at jeg fortsatt ikke føler noe godtesug. Det er HELT ulikt meg egentlig. Har funnet ut at det må skyldes denne lavglykemiske dietten. Flotte greier er det i hvert fall!

Ha en fortreffelig dag!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12328. august 2002
Gratulerer!
Det kjennes vel godt?
flink jeg? hm...tror ikke det. Har nettopp skeia ut, så så lenge varte det..........bedre lykke du-
c.AuthorAlias Linda😄28. august 2002
Gratulerer så mye med 60-tallet!!

Hilsen Linda
c.AuthorAlias Dahlia😊28. august 2002
Gratulerer med 60tallet :) :) :) :)
😐70,0 kg

På reisefot igjen

Phew, har akkurat kommet hjem fra å ha avholdt nok et kurs i vårt langstrakte land. Er ganske sliten i hodet, men kroppen føles bra. I går svømte jeg 35 minutter i hotellbassenget og i dag trente jeg og kjæresten på Sats etter at han hentet meg på flyplassen. Er veldig stolt siden jeg har latt være å spise feit hotellmat, rane minibaren og drikke øl. Desserter har jeg også unngått helt. Valgte salat, egg, grovbrød og andre sunne saker. Kroppen trives, tror jeg. Jeg merker at formen er bedre enn da jeg begynte å trene for tre uker siden. Morsomt at man får uttelling så fort. Jeg trener fortsatt 6 dager i uken, men kun 30 - 45 minutter hver gang. Svømming var nyyydelig! Pulsen steg av det også og jeg så sikkert ut som en kokt hummer nok en gang... bare denne gang et vått eksemplar...

Hvordan har dere andre jenter hatt det denne uka? Skal smurfe innom sidene deres å titte etter hvert.

Klem fra DrBabe
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia😌28. august 2002
heisann :)

Du er utrolig flink med all treninga!! Stå på og dette går som en drøm :)

Ringte i går og skulle melde meg på voksen-ballett (flotte greier det serru) men det var fullt!! Så nå må jeg koke hodet mitt i påvente av jobb-betaler-trening-svar... og kunne jo starte med å gå opp alle trappene på jobben... men det har jeg lovt meg selv før.... liksom :)

ha en fin dag *s*
😵70,6 kg

BILDE!!! av drømmekroppen min!

Hei!
Her ser dere hvordan jeg ser ut når jeg er fornøyd med kroppen min!! Fant forresten denne stilige modell-lageren på mvm.com. Det eneste som er litt betenkelig, er at vekten måtte stilles ned til 53 kilo for at jeg skulle se slik ut. Jeg har IKKE tenkt å gi meg før jeg har denne kroppen min tilbake - for sånn så jeg ut til jeg var 19, men jeg veide nok rundt 55 tenker jeg, ikke 53. Deretter kom kiloene krypende. Det fine med å ha vært så slank er jo at jeg kan se slik ut igjen (i hvert fall hvis man ser bort fra den fantastiske huden på denne modellen, hehe!)

Det eneste som ikke stemmer med dette bildet, er de spinkle skuldrene og overarmene. Jeg er mer muskuløs, også når jeg er tynn. Spaghetti-overarmer er ikke min stil, for å si det slik.

Ha en fin uke!!!
Bilde
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset26. august 2002
heisann:)

gratulerer på etterskudd:)
ja jeg laget selv en modell, og hun ble knallfin:) men husk at du IKKE trenger å gå ned til 53 for å se slik ut, disse modell-greiene regner IKKE med muskelmasse-variasjon. så du kan veie mer og allikevel se slik ut:)

ha en flott dag:)

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Maritmor😀26. august 2002
Heisann!

Ja er det ikke morro inne på mvm;) Flott bilde ikke så ulikt meg selv på den tiden jeg var såå tynn :)

Grattis med dagen som var da!

Og tvi tvi med alt framover ;)

Gi klem fra Marit :o)
c.AuthorAlias Maritmor😀26. august 2002
Heisann!

Ja er det ikke morro inne på mvm;) Flott bilde ikke så ulikt meg selv på den tiden jeg var såå tynn :)

Grattis med dagen som var da!

Og tvi tvi med alt framover ;)

Gi klem fra Marit :o)
c.AuthorAlias Maritmor😀26. august 2002
Heisann!

Ja er det ikke morro inne på mvm;) Flott bilde ikke så ulikt meg selv på den tiden jeg var såå tynn :)

Grattis med dagen som var da!

Og tvi tvi med alt framover ;)

Gi klem fra Marit :o)
c.AuthorAlias christinal😊26. august 2002
Hei....

Flott bilde!

Grattis med dagen som var på lørdag.

klem
christinal
c.AuthorAlias Dahlia😊26. august 2002
Gratulerer med dagen som var på lørdag :)

Hurra for deg som fylte ditt år.. ja deg ville vi gratulereeeeee *synger*

Har ikke tilgang på nettet i helgene.. så ble ingen hilsen fra meg akkurat på dagen :(...

I morgen er det forøvrig min tur!

Ha en fortreffelig dag og en håper-du-hadde-en-fin-bursdagsklem fra Dahlian
😄70,0 kg

Se digitalvekta mi (BILDE!!)

Hei, her ser dere hvilken type digitalvekt jeg fikk til bursdagen min i går! Den er i stål og dritstilig. Sjokket over å ha veid 3 kilo mer enn den gamle vekta viste har begynt å legge seg. I dag ser jeg altså 70-tallet igjen, denne gangen er det sant også. Det er skummelt å tenke på at jeg faktisk veide 74 kilo da jeg begynte å slanke meg, og ikke 71 som jeg trodde!! Da skjønner jeg hvorfor jeg var så misfornøyd med kroppen min og hvor alle valkene kom fra.

Jeg fikk trent kjempebra i går, var virkelig i slaget. Ting begynner å kjennes litt lettere, selv om jeg fortsatt svetter meg halvt ihjel og ser ut som en kokt hummer etterpå. Men det er godt. Godt å gå rundt inni en kropp som har fått tilbake litt "muscle tone" som det heter på engelsk.

Hadde en flott bursdag i går, og synes 33 er et stilig tall ;-)

Fikk forresten kokeboka til Fedon i går, så det kan hende jeg skal bake noen grove brød i dag. Ha en fin søndag! Klem fra DrBabe
Bilde
❤️70,5 kg

I dag har jeg bursdag! (og fikk digitalvekt!)

Jihippi! I dag blir jeg 33 år. (Dette innlegget er oppdatert siden i morges)

Jeg ønsket meg en digitalvekt, siden den vi har er gammel og teit og jeg har ikke visst om jeg kunne stole på den. Det viser seg at det kunne jeg slett ikke!!! Jeg veier 3 kilo mer enn den gamle vekta viste!!! Ikke at det gjør så mye, jeg har fortsatt gått ned 3 kilo, men veien til målet er brått blitt litt lenger. Nå har jeg justert opp alle vektene i slankedagboka med 3 kilo, slik at både reduksjonen og dagens vekt er riktige. Fy søren - så lurt kan man altså bli. Kjæresten min ble også forskrekket over sin egen vekt og dro meg med på Sats i dag, hehe Vanligvis drar jeg ham med ;-)

Kjæresten hadde forresten skrevet noen aldeles nydelige ord på PCen min, som jeg oppdaget da jeg skulle surfe litt på nett mens han dusjer. Han er så fink til å formulere seg at jeg blir helt varm. (Han er journalist, så det skulle vel bare mangle at han kan skrive, men likevel!)

I dag skal vi være sammen vi to. Han har jobbet kveldsvakt siste uka og vi har ikke fått vært sammen ordentlig med nok tid til hverandre. Gleder meg til en helg med ham.

Ellers ser jeg at vekta har hoppet enda litt nedover. Det er supert. En kilo i uka tror jeg er omtrent det jeg opplever. Det er jeg veldig fornøyd med. Vet ikke helt hvor langt ned jeg skal. Har et minne om at 56 var en vekt jeg var fantastisk fornøyd med en gang i et annet liv, men det er ikke sikkert jeg skal bli så tynn nå. Ser for meg at jeg vil snuse på 50-tallet og se hvordan det er å veie 58 eller 59. Det viktigste for meg er i grunnen å være i form og å ha en sterk og fin kropp. Om musklene vil veie mer enn jeg forventer, er ikke det så farlig.

Ha en flott helg alle sammen!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda😄25. august 2002
Hei!

Gratulerer med dagen som var igår!
Håper du koste deg:)
Vektnedgangen ser jo ut til å gå bra, selvom det selvfølgelig er kjipt at vekten har vist feil... men som du sier, du har jo uansett gått ned 3 kg så da har du jo vært flink!

Fortsatt lykke til!
Klem Linda
c.AuthorAlias Cile😃24. august 2002
GRATULERER MED DAGEN!!! Kos dere mye!
Også gratulere med å ha gått ned!

Mange bursdagsklemmer fra Cile
😀71,0 kg

Endelig helg!!!!!!!!!

Herregud så hardt jeg har hatt det på jobben denne uka. Inderlig glad for at det er helg! Takk for alle de flotte kommentarene til dagboka for i går. Det er veldig motiverende å vite at andre følger med på om man når sine mål.

Jeg tror også at treningen er den største utslagsgiveren når det gjelder mitt vekttap, men i tillegg spiser jeg jo i tråd med "ikke-vekk-insulinet-ditt" teorien. Det betyr at jeg i en periode har valgt å kuttet ut lyst brød, poteter, ris, enkelte frukter, øl, juice, godterier osv. I stedet pøser jeg uhemmet på med avocado, salater, utvalgt frukt, nøtter, linser, cottage cheese, kjøtt og fisk, helkornbrød, tunfisk, sardiner, makrell i tomat, osv. Jeg er ikke så nøye på fettet. Jeg spiser faktisk både creme fraiche, lettmelk, vanlig hvitost, margarin, olivenolje og oliven, fårepølse osv. Steker maten gjør jeg også som før. Dette er den store forskjellen fra tidligere slankekurer, hvor jeg både kuttet ut alt søtt og alt fett - og sprakk til slutt fordi jeg fikk så godtesug at jeg nesten ble aggressiv!! Pleide ELSKE melkesjokolade!!!

Det må jeg bare si, at jeg faktisk ikke har godtesug så lenge jeg passer på at blodsukkeret ikke spretter fort i været. Om det bare er dietten vet jeg ikke, men jeg kan såpass mye biokjemi at jeg vet dette har noe for seg. Jeg har i hvert fall aldri hatt så lite lyst på søtsaker som nå.

Ser forresten at du fikk unnskyldningen din, Iset. Kult at sånne folk får oppdage at de faktisk ikke kan være helt anonyme overfor en webmaster. :-)

Ha en FORTREFFELIG HELG!!!!! alle sammen!
😄71,0 kg

Hei og hopp!

Hei!!
Nå er 3 av 10 kilo borte og jeg kan både se og kjenne det. Klærne strammer ikke like mye over magen og rumpa kjennes fastere. I dag er det to uker siden jeg begynte å trene for fullt. Det går veldig bra og jeg har virkelig fått en indre lyst til å dra bort og trene hver dag. Er jeg sliten en dag, setter jeg sykkelen på et hakk mindre motstand eller trener mest styrke og mindre kondisjon.

Det beste er at kjæresten også har slengt seg på. Vi skal trene sammen fremover. Vi skal ha vekk omtrent like mye fett, men så vil jo han gjerne opp igjen i vekt i form av muskler.

Til deg Dahlia; Håper du får gjennom dette med sats-medlemsskap gjennom jobben. Det var en god idè!

Til deg Iset; Lykke til i ventingen på 2 blå!!

Klem fra DrBabe
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maritmor😃23. august 2002
Hei

Ville bare gratulere deg med 3 kilo ned jeg ;)

Morro når klærne begynner å bli større tenker jeg ;)

go klem fra Marit :)
c.AuthorAlias iset23. august 2002
hei:)

fikk mail fra webmaster i går kvelod, det ble et skikkelig oppstyr:) det som skjer dersom ikke antiiset kommer med en beklagelse innen kl 16 idag, så blir han/hun anmeldt!!!1 så dersom jeg ikke får beklagelse, gjør det ikke noe, da får de uansett en straff:) kanskje en bot!
så tør de ike gjøre det igjen:)

masse klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Dahlia😉23. august 2002
God morgen DrBabe :)

Ett blikk på vektnegangen din.. og jeg forstå at man MÅ trene for å få virkelig fart på sakene. Du er kjempeflink!!! (og jeg er pittelitt misunnelig på at du har gått ned så mye jupp! :))

Har snakket med de andre på jobben, og skal hive meg over notatet som skal til topps i dag.. blir jo ikke akkurat mindre motivert av å lese om treningen din *ler*

Ha en glimrende dag :)

Klemz fra Dahlia
c.AuthorAlias hecatee😃22. august 2002
Hei, DrBabe!! :) :)

GRATULERER MED -3 kg!!!! KJEMPE BRA!!!!

hvordan fikk du med deg kjæresten din??????? mannen min holder og på å slanke seg, men han sykler bare. det eneste han har lyst til er å gå eller å sykle turer sammen, ikke det jeg foretrekker akkurat nå - selv om jeg har vært meget aktiv syklist før. styrketrening vil han IKKE trene sammen med meg, han vil bare at jeg skal lage et opplegg til ham - jeg var sterkest da vi traff hverandre og nå er han redd det skjer igjen. klarer ikke å få han til å trene med meg på styrke delen, enda jeg mener at om han skal fortsette å være sterkest så er det måten å gjøre det på..... noen ideer????

klemmer fra hecatee
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Hei!
Ja er det ikke deilig når vekta endelig rører på seg - i riktig retning?! Så fint at gubben blir med også. Det hadde vært no det! Lykke til videre.
c.AuthorAlias Cile😊22. august 2002
Hei DrBabe!
Så herlig det må være å bli kvitt 3kg! Gratulerer så mye!
Er på vei ned jeg og, sakte..

Så flink du er til å trene! Og at du har fått med kjæresten på det er jo veldig gøy!

Min trening består av å ri hesta, klippe plen og annet gardsarbeid.

Vel, lykke til videre!
Klem fra Cecilie
😉72,0 kg

Er så glad i dag!

I dag har jeg det så bra. Gårsdagens kursavvikling (for 64 personer) tærte virkelig på kreftene. Vi hadde bestilt 17 PCer tilknyttet internett for å utføre gruppeoppgaver, men tross alle forsikringer fra hotellet og IT-ansvarlig der, endte vi opp med under halvparten. De andre maskinene klarte han ikke å koble til internett... (grrr). Men men, vi omgrupperte folk og det gikk bra, selv om 8 stykker per PC er litt vel upedagogisk.

Bare det at kurset er over (min del av det i hvert fall) er SÅ deilig. I dag skal jeg på dag 2, men da som deltaker. Det blir godt, det!

Og så skal jeg innom en helsekost og kjøpe en proteinshake på anbefaling fra deg, Iset! Tusen takk for de tipsene. Har skrevet mer til deg inne på din dagbok for i går.

Tror jeg tar med meg treningsbaggen på kurs, for de har Sats på det hotellet ;-) Ha en FLOTT dag alle sammen!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia21. august 2002
Tidlig oppe du DrBabe :)

Nå har jeg fått med meg de aller fleste på jobben om å be om SATS som frynsegode... så nå er det bare å lage et notat som alle skal være enig om og levere til sjefen i håp om gratis trening :) Det koster jo ikke noe å spørre og det værste som kan skje er at vi får nei! Men dahhhh må jeg jo betale selv *ler*... og ettersom leiligheten er under oppussing... så er jo ikke akkurat lommeboka overfylt liksom!

Kos deg med trening og ha en glimrende dag :)
😈72,9 kg

Hæ?? Håper dette er vann i kroppen...

Hm, ikke særlig kult å gå opp i vekt når man trener hver dag og i tillegg spiser smart... men, men det må være syklusavhengig. Jeg vet jo at jeg kan variere flere kilo gjennom syklus. Det er bare så demrimerende å gå OPP i vekt når man har vært så iherdig som jeg har vært den siste uka. Regner med at jeg får uttelling for dette senere, ellers blir jeg rimelig fortvilet.

Ellers har jeg hatt kurs for 64 personer i dag og det har krevd sitt. Tror jeg trenger å sykle meg ned til normalt stressnivå på Sats i ettermiddag.

Kjære venner på slanker'n: Stå på!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset20. august 2002
hei igjen:)

jo jeg kjøper shaken på jobb (helsekosten). den jeg har pleid å bruke er FIT proteinshake. finnes i 5 smaker: sjokolade, jordbær, vanilje, banan og pina colada. har bare smakt jordbær og sjokolade, da vi kun har de to inne. sjokoladen er knallgod.

men de er dyre, 44 kroner for en flaske, som er 2 doser. så jeg har kjøpt meg verdens beste proteinpulver! det heter SIGNATURE fra Fitness Pharma. det er ferdig spaltet, og blir dermed tatt opp i kroppen umiddelbart! og smaker kjempegodt. bruker sjokolade jeg. så får jeg dekket litt av sluget også hihi.

jeg er jo vegetarianer på 5te året nå, og bruker dem både for å få nok proteiner i kosten, og for å unngå for mye karbohydrater. prøver meg litt etter lav-GI prinsippet.

ja jeg liker ikke han Fedon noe særlig, etter hva jeg har hørt er han en sleip type!!! og han liker ikke vegetarianere, han er jo en dust!!!!
jeg har boken hans, men liker bedre boken til Michel Montignac, som går på det samme. den heter: "jeg spiser, altså er jeg slank". den er kjempebra.

klemmer fra Iset

klemmer fra Iset:)
c.AuthorAlias iset20. august 2002
heisann:)

du har nok rett i at det er vann. kroppen kan umulig legge på seg fett når du ikke spiser fet mat og er så flink. det ER vann! sjekk ut været, de fleste løper rundt som noen svære vannballonger for tiden hihi.
ja jeg håper ikke det er tanta, selv om det kan være det. jeg er selv på dag 45 i 33-dagers syklusen min, men alle testene er negative:(((( og jeg tør ikke veie meg for jeg føler meg så tung og oppblåst selv.

jaja det går nok rette veien skal du se! følger med det, du er kjempeflink!

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Cile😃20. august 2002
Opp med humøret! Det er vel helt sikkert vann i kroppen!
Jeg pleier å gå opp 1-2 kg noen dager før jeg får tante rød på besøk. Håper jo for din del at det ikke er henne da, for vi vil jo helst ikke ha henne på besøk vel?
Du er da så flink til å trene og spise riktig, så dette går vel bra!

Hilsen fra Cile
😛72,0 kg

Hei og hopp

Jaha, som jeg trodde. Vekten står stille fortsatt. Det må den bare gjøre for min del, jeg skal ikke la meg affisere det minste. Tvert imot går jeg på med krum hals. Har lest endel om glykemisk indeks i det siste. Det er jo noe i dette med å vekke insulinen eller la den slumre, men guruer har jeg ikke så mye til overs for. Likevel - jeg tenker litt annerledes når jeg handler. Velger litt andre matvarer og tenker i nye baner. Hadde jo vært morsomt å få kroppen på min side.

Skal bort og trene etterpå. Hadde treningsfri i går og drakk øl på lørdag, så det er kanskje ikke så rart vekta har hengt seg opp.

Håper det går bra med dere andre viljesterke jenter også!
Klem fra DrBabe
❤️72,0 kg

Fridag

Hei Dahlia, Iset og Hecatee, m.fl. Hvordan står det til? I går var jeg og kjæresten på byen og koste oss litt med etpar øl og en god salat på en uterestaurant.

Dette er min ene treningsfrie dag. Kjenner at det er godt å slappe av litt også. Vekta mi kommer trolig til å stoppe opp litt snart, når virkelig fett skal begynne å forbrenne.

Har et spm til deg, Iset: Du, guru of shakes: Er det ok å tilsette en spiseskje soyamel rett i en smoothie, eller må soyamel varmebehandles før man spiser det? Jeg gidder ikke kjøpe proteintilskudd hvis soyamel kan brukes direkte i kalde drikker, skjønner du.

Lykke til alle sammen. Ny uke - nye muligheter!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia☹️19. august 2002
God morgen DrBabe :)

Ny uke, nye muligheter :)

Selv er det dårlig med vekttap frem til i dag.. men har landet med sabas vingefly, som nok er grunnen... kjenner liksom at kroppen fylles med vann på slike dager... og trøster meg med at det går over :)

Men står på og sender mange ((((((vibber)))) :)

c.AuthorAlias Maritmor😃19. august 2002
Heisann!

Arti å se flere av oss Sg'ere her inne :)

Stå på jente dette fikser du ;)

Sammen er man sterke!!

Go klem fra Marit
😃72,0 kg

Går unna, dette!

Hei hei, Dahlia, Iset og Hecatee!
Jeg kjenner at jeg har gått ned to kilo, selv om det sikkert ikke synes for andre. I morges kjente jeg at jeg har magemuskler "gjennom fettet" på magen. Det er jo oppmuntrende. Jeg har trent 6 av 7 dager denne uken. I tillegg er jeg mer bevisst på hva jeg spiser (uten å bli helt nevrotisk, da), så kombinasjonen viste seg å være veldig effektiv.

Kjæresten har kveldsvakter denne uken, så han kan ikke trene sammen med meg. Det er mye koseligere å trene sammen, men jeg merker at det ikke har spilt noen rolle denne uken. Jeg SKAL trene, ferdig med det.

(((((((((((((((((SLANKEVIBBER))))))))))))))))))) fra DrBabe!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias hecatee❤️17. august 2002
HAPPY lørdag!! :)

deilig å kjenne fremgang!! har merket denne uka at jeg har blitt sterker, bedre kondis og at klæra har blitt videre.... så her er motivasjonen og humøret på topp!! :) :)

lørdag er min "fri" dag, hvor jeg spiser det jeg vil og trening ikke er et must. men det er ikke alt jeg har lyst på lenger, føler det ikke riktig å fråtse en dag når jeg har vært flink i så mange dager forut. har ikke noe søtsug lenger, så det blir med tanken i dag som forrige lørdag.

i dag skal vi i selskap til min manns niese somfyller 3 år i morra. gleder meg!! vi er nemlig favoritt tante og onkel!!:) :)

ha en fortreffelig og slankende fin lørdag!! :) :) :) :) :)

tonnevis av slankevibber fra hecatee
😄72,9 kg

Litt ned (såvidt...)

Ok, jeg har byttet strategi. Jeg skal veie meg hver dag! Nå i begynnelsen går det fortere enn vanlig, men jeg vet at det fort kan stoppe opp igjen. Jeg har jo alt trent en uke før jeg registrerte meg her og dessuten samler jeg vann i kroppen når jeg har mensen. Nå er den over og derfor tror jeg at vekta har gått så merkbart ned på få dager. Det er år siden jeg så 60-tallet sist, så jeg er KJEMPEGLAD for at jeg nærmer meg det, uannsett årsak!

Lykke til kjære slankevenner!
*DrBabe* nynner til "I will survive..." og forsvinner ut på kjøkkenet
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias hecatee😃16. august 2002
Hei, DrBabe!! :):)

GRATULERER med vektnedgangen!! :):):):)

har laget treningsplan for hva jeg for hva jeg vil gjøre i tillegg til å svømme. håper det gir bonuseffekter!! satser sterkt mot å gå ned en størrelse til i klær!!

ønsker deg og alle andre en slankende helg!! og til oss SG'ere: må vi snart få 2blå!! tvi tvi!! :):):):)

ha en forfriskende god dag!! :):):):) GOD HELG!!:):):):)

tonnevis av slankevibber fra hecatee
c.AuthorAlias Dahlia😊16. august 2002
GRATULERER MED 60-TALLET :)

Jeg er imponert! og blir utrolig inspirert av at andre får det til å fungere med vekttap :) Trening er jo absolutt den sunneste måten å gå ned på :) :)

Bursdag denne måneden sider du?? Vet du... har jeg oxo... Dumme siden sier jeg er 33, men blir ikke det før om nøyaktig 11 dager altså :)

Har fått tilbud til arbeidsgiver fra sats og skal ta det opp med de andre som jobber her til neste uke når de kommer fra ferie. Kryss fingerene for at vi får trening som frynsegode dahhh :)

Ha en glimrende helg :) og klemz fra Dahlia

😌73,0 kg

Første kilo borte!!!

Jippi! I morges veide jeg akkurat 73 kilo. Det er èn kilo ned, det. I dag durer jeg bort på SATS med fornyet intensitet. Har funnet ut at hvis jeg leser en god bok mens jeg sykler, virker det som tiden går fortere.

Jeg går også endel tur, siden jeg har hund. Skal forsøke å laste opp et bilde av ham. Han er nyyyydelig!

PS - Jeg gleder meg sånn til å veie mindre!!

Bilde
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset16. august 2002
ååå for en nyydelig hund du har:) skal si.
du er kjempeflink:) jeg og satt alltid å leste enten på sykkelen eller på trappemaskinen på Sats, da gikk tiden fortere og jeg klarte mer. smart det der:)
ha en riktig god natt.

klem fra natterangleren Iset
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.