← Alle dagbøker
kine
49 år160 cm28 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start83,6 kg
Sist89,0 kg
Endring+5,4 kg
BMI nå34,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka uffa meg for en sommer...
vekta raser opp. Flytta fra mann og barn, men det varte bare 2 dg. synes så synd på barna. Vi er nå begynt å snakke om å få oss en leilighet , og håper det vil hjelpe på forholdet.
bare vekt+litt til
skrev litt om mine "pproblemer" igår men nevnte ikke noe om at jeg er "litt" avstandsfoorelsket. Det er en mann som jobber på lokalbåten som går fra øya hvor jeg bor. Jeg kjenner ham ikke og vet ikke navnet hans men dagdrømmer hele tiden.... Hva går det av meg?
var redd for å ha gått opp flere kilo!!!
Skeia litt ut i helga med sjokolade og god mat på lørdagskvelden, og trodde derfor at jeg hadde lagt kraftig på meg. Jeg hadde en fin dag igår og sykla 16km, tok 120 situps og noen andre øverlser for rumpe og lår. Kanskje det hjalp?
Har sånn godt over halvveis planlagt og flytte fra mannen min etter ferien, men jeg har bestemt meg for å gi forholdet en siste sjangs. Vi har vært sammen i 10 år og gift i 4, men har utviklet oss så forskjellig. Vi liker forskjellig mat, aktiviteter, måter å tilbringe fritiden på ja vi er blitt veldig ulike og er uennoge om mye. Vi har forskjellige ønsker om livet og fremtiden osv. MEN så har vi jo da 2 skjønne gutter på 2og 4 år, og det er dette som holder meg igjen. Jeg føler at det er det eneste vi har til felles. Og hadde det ikke vært for barna hadde det nok vært slutt for noen år siden.
JIPPI! vektnedgang (men er nok noe dehydrert..)
gått ned tross jeg spiste både is og litt sjokolade igår. Fikk dårlig samvittighet så jeg sykla 15 km og forbrant ca 300 kcal. Nå skal jeg kose meg med en shake til frokost og en god kopp kaffi! Drakk lite etter syklinga igår så jeg mangler nok litt væske i kroppen
helt kort
tidligpåmårran ennå men jeg måtte bare inn å registrere vekta. Til frokost hadde jeg en sjokoladdeshake fra herbalife(rester fra en kur jeg sprakk på i høst!)Føler det går greit og håper på ingen sprekk i dag!!?!
igang?
ida har jeg spist sunt. Pastasalat til middag, mye vannmelon og trent litt. gikk tur i 45 min og syklet 5 km på ergometersykkelen. Ikke så verst i og med at det er lenge siden jeg har trent. Sprakk og spiste fem små sjokoladebiter, men det er så kite at jeg gråter ikke for det. Har ikke begynt på noen diett ennå.
back in fat
Så la jeg på meg igjen er nå tilbake hvor jeg startet, men heldigsvis har ikke kroppsmålene krøpet like mye ut. Hater kroppen min men hater også slanking, føler je har vært på slanking i 10 år snart. Har lyst til å prøve cambridge kuren men er redd for å falle av etter en stund..... Det ender vel opp med å ikke ta av noe:::
giddeikke meir
null motivasjon, har det elendig i ekteskapet...
opp etter helga
sågikk jeg opp etter helga. Reknet med det. Mye god mat og null trening - det er ikke bra det....
oops!
det var opp igjen det fitt. Det var en liten skuffelse for sist jeg veide meg var jeg 76.1, men jeg fikk ikke registrert vekten den dagen. Idag skal vi ha gode venner på besøk så det blir nok litt kos
rette veien
Endelig litt til ned. Håper det fortsetter. Fikk ikke sykle igår, men var på jobb så jeg fikk sannelig trimma meg der!
Størstejenta mi på 3 har fått vannkopper og det ser ut som minstemann på snart to også følger etter. Så det blir nok mange våkenetter og travle dager nå!
Kanskje det hjelper på slankinga!?!
Idag har jeg spist:
Frokost: 3 knekkebrød med kvitost
Lunsj: Blomkålsuppe
"Middag": 2 appelsiner
Kvelds: 3 loff med sjokoladepålegg (FY!)
Siden jeg spiste så usunn kvelds har jeg sykla 2 mil idag, brukte da ca 456 kcal.
Om kvelden koste jeg meg med appelsin og 2 liter vann....
alt i alt såhar jeg hatt en fin slankedag.
litt til
går tregt.. Har begynt å sykle 15km nå og da forbrenner jeg ca 300 kcal. Sykler nesten hver dag utenom de dagene jeg jobber ettermiddag, men siden jeg jobber på en sykehusavdeling så blir det mye gåing..
Har også latt meg påvirke av den dama som gikk ned 20 kg med flytnde bio-cla, så jeg har jo kjøpt det også... Ja jeg er lett å påvirke, men det skader jo ikke å prøve, selv om det egentlig smakte helt pyton!
hmmm
litt til ned... Jeg sykler en del nå ca. 12km 5 g i uka. og så spiser jeg sunt og bra, og ikke for mye. har liten tålmodighet og gir fort opp... Innerst inne venter jeg på en revolusjonerende slankepille...
Men tilbake til virkeligheten. Jeg har jo gått ned i en annen vektkategori nå JIPPI...
kun vekt
går treigt....lite motivasjon...
14. desember 2001
78,0 kgharde juletider
nå har jeg endelig kjøpt ergometersykkel. Jeg sykler 1-1.5 mil pr. dag og da forbrenner jeg mellom 250 og 300 kcal.
Det er hardt å ha kontroll over hva jeg putter i meg nå som det er snart jul... må si at jeg gleder meg til julen er over. jeg sliter med min mann som må ha noe "godt" hver kveld, kaker snop og god mat er tingen for ham, og han holder seg slank uansett. men det frister jo meg.... Vel nok om det.
Helena