← Alle dagbøker
diarist.Alias

kine

49 år160 cm28 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start83,6 kg
Sist89,0 kg
Endring+5,4 kg
BMI nå34,8
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. august 200124. juli 2002
😟89,0 kg

uffa meg for en sommer...

vekta raser opp. Flytta fra mann og barn, men det varte bare 2 dg. synes så synd på barna. Vi er nå begynt å snakke om å få oss en leilighet , og håper det vil hjelpe på forholdet.
😉82,5 kg

bare vekt+litt til

skrev litt om mine "pproblemer" igår men nevnte ikke noe om at jeg er "litt" avstandsfoorelsket. Det er en mann som jobber på lokalbåten som går fra øya hvor jeg bor. Jeg kjenner ham ikke og vet ikke navnet hans men dagdrømmer hele tiden.... Hva går det av meg?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉4. juli 2002
Jeg tenkte at vi i 80 kilos klassen også må starte en 5 kg konkurranse, i likhet med de på 7-tallet!! Jeg skriver en melding til alle på 8 tallet som har vært innom de siste dagene, så er det bare å melde seg på hos meg!! Jeg foreslår at vi starter i dag, og har torsdag som fast oppdateringsdag!! Så gi meg beskjed hvis du vil være med! Lykke til videre!!

Helena
💔82,8 kg

var redd for å ha gått opp flere kilo!!!

Skeia litt ut i helga med sjokolade og god mat på lørdagskvelden, og trodde derfor at jeg hadde lagt kraftig på meg. Jeg hadde en fin dag igår og sykla 16km, tok 120 situps og noen andre øverlser for rumpe og lår. Kanskje det hjalp?
Har sånn godt over halvveis planlagt og flytte fra mannen min etter ferien, men jeg har bestemt meg for å gi forholdet en siste sjangs. Vi har vært sammen i 10 år og gift i 4, men har utviklet oss så forskjellig. Vi liker forskjellig mat, aktiviteter, måter å tilbringe fritiden på ja vi er blitt veldig ulike og er uennoge om mye. Vi har forskjellige ønsker om livet og fremtiden osv. MEN så har vi jo da 2 skjønne gutter på 2og 4 år, og det er dette som holder meg igjen. Jeg føler at det er det eneste vi har til felles. Og hadde det ikke vært for barna hadde det nok vært slutt for noen år siden.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ida☹️2. juli 2002
leit å høre om situasjonen din....men du klarer å slanke deg selv om situasjonen er slik...og det er tøft gjordt...jeg har selv vært ihop med min mann i 7 år og gift i 2 år og vi får det bedre og bedre...så jeg håper jeg aldri kommer i din situasjon.jeg har flere venninner som har vært og er i den situasjonen at de vil bryte ut av ett forhold...så jeg ønsker deg lykke til med ekteskapet og med slankinga....
skriv gjerne en melding i dagboka min hvis du vil det...
kos fra ida
😊82,3 kg

JIPPI! vektnedgang (men er nok noe dehydrert..)

gått ned tross jeg spiste både is og litt sjokolade igår. Fikk dårlig samvittighet så jeg sykla 15 km og forbrant ca 300 kcal. Nå skal jeg kose meg med en shake til frokost og en god kopp kaffi! Drakk lite etter syklinga igår så jeg mangler nok litt væske i kroppen
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias sindy😉26. juni 2002
HEI KINE!

Så flott at du har godt ned i vekt, jeg veier 70.6 og skal ned ca 5-6 kilo, å det er så deiligt når en ser på vekta at den går nedåver.
Så jeg håper ikke at jeg har lagt på meg, i kveld spiste jeg pasta med salat og rømme og dressing, jeg skal be til gud i kveld at jeg ikke må legge på meg.
I morgen skal jeg spise lite -ofte - og sunt.

Jeg syns det er kjekt å slanke seg, særligt når en går ned i vekt, det er mange flinke her inne.

Du får kose deg..

Klem fra Sindy.
🙂83,8 kg

helt kort

tidligpåmårran ennå men jeg måtte bare inn å registrere vekta. Til frokost hadde jeg en sjokoladdeshake fra herbalife(rester fra en kur jeg sprakk på i høst!)Føler det går greit og håper på ingen sprekk i dag!!?!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️25. juni 2002
Hei, dette går jo bra! Ønsker deg bare lykke til med alt! ANNE
☹️83,8 kg

igang?

ida har jeg spist sunt. Pastasalat til middag, mye vannmelon og trent litt. gikk tur i 45 min og syklet 5 km på ergometersykkelen. Ikke så verst i og med at det er lenge siden jeg har trent. Sprakk og spiste fem små sjokoladebiter, men det er så kite at jeg gråter ikke for det. Har ikke begynt på noen diett ennå.
83,0 kg

back in fat

Så la jeg på meg igjen er nå tilbake hvor jeg startet, men heldigsvis har ikke kroppsmålene krøpet like mye ut. Hater kroppen min men hater også slanking, føler je har vært på slanking i 10 år snart. Har lyst til å prøve cambridge kuren men er redd for å falle av etter en stund..... Det ender vel opp med å ikke ta av noe:::
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki😄24. juni 2002
Hmmm... er visst litt stressa, la igjen kommentar til deg hos NasseNøff! Du kan lese den under hennes lørdagsinnlegg!

Klem fra Lakki
77,5 kg

giddeikke meir

null motivasjon, har det elendig i ekteskapet...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias junijenta28. februar 2002
Ikke gi opp!! Se på dette med slanking og trening som noe du gjør for deg selv, som en måte å skjemme deg bort på. Når jeg først begynte å trene for noen år siden så levde jeg i et samboerskap som ikke fungerte i det hele tatt og jeg hadde rett og slett ikke ork til å gjøre noe med det. En venninne av meg sa: "tenk på deg selv, gjør noe kun for deg selv. "drit" i han litt og i alle problemene, fokuser kun på deg. Begynn å trene eller noe slik at du får noe helt for deg selv" - jeg tok rådet, jeg, og selv om det var veeeeeldig hardt i begynnelsen (jeg var i vanvittig dårlig form) så kom det etterhvert - og selvtilliten steg. Jeg valgte å avslutte samboerskapet som jeg så ikke var noe bra for meg (det sier jeg ikke at du skal gjøre, altså, jeg bruker bare meg som et eksempel her :-) ) Jeg har fortsatt med treningen og selv om kostholdet mitt til tider er helt elendig så har jeg likevel dette som kun er for meg. Syns det er deilig selv om det kan være vanskelig å få til inni mellom jobb og ny samboer (vi skal gifte oss om 3 mnd, hihi).

Ble veldig langt og rotete dette, ville bare si at du ikke må gi opp! Det går opp og ned, prøv å le av nedturene (selv om det er vanskelig).

Lykke til og mange klemmer fra junijenta
77,1 kg

opp etter helga

sågikk jeg opp etter helga. Reknet med det. Mye god mat og null trening - det er ikke bra det....
76,8 kg

oops!

det var opp igjen det fitt. Det var en liten skuffelse for sist jeg veide meg var jeg 76.1, men jeg fikk ikke registrert vekten den dagen. Idag skal vi ha gode venner på besøk så det blir nok litt kos
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla3. februar 2002
Bare fortsett med slankingen du! Da går det i alle fall nedover - uansett tempo!

Kamilla
76,3 kg

rette veien

Endelig litt til ned. Håper det fortsetter. Fikk ikke sykle igår, men var på jobb så jeg fikk sannelig trimma meg der!
Størstejenta mi på 3 har fått vannkopper og det ser ut som minstemann på snart to også følger etter. Så det blir nok mange våkenetter og travle dager nå!
Kanskje det hjelper på slankinga!?!
Idag har jeg spist:
Frokost: 3 knekkebrød med kvitost
Lunsj: Blomkålsuppe
"Middag": 2 appelsiner
Kvelds: 3 loff med sjokoladepålegg (FY!)

Siden jeg spiste så usunn kvelds har jeg sykla 2 mil idag, brukte da ca 456 kcal.

Om kvelden koste jeg meg med appelsin og 2 liter vann....
alt i alt såhar jeg hatt en fin slankedag.
76,5 kg

litt til

går tregt.. Har begynt å sykle 15km nå og da forbrenner jeg ca 300 kcal. Sykler nesten hver dag utenom de dagene jeg jobber ettermiddag, men siden jeg jobber på en sykehusavdeling så blir det mye gåing..
Har også latt meg påvirke av den dama som gikk ned 20 kg med flytnde bio-cla, så jeg har jo kjøpt det også... Ja jeg er lett å påvirke, men det skader jo ikke å prøve, selv om det egentlig smakte helt pyton!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bonita22. januar 2002
Hei Kine, du er jo kjempeflink.
Alle gram teller, og du er på rett vei :-)
Du får si fra om denne CLA-greia virker - er ganske lett påvirkelig jeg også, og kunne godt tenke meg litt hjelp for å gå raskere ned...
Ha en flott dag,
klem fra Bonita
76,8 kg

hmmm

litt til ned... Jeg sykler en del nå ca. 12km 5 g i uka. og så spiser jeg sunt og bra, og ikke for mye. har liten tålmodighet og gir fort opp... Innerst inne venter jeg på en revolusjonerende slankepille...
Men tilbake til virkeligheten. Jeg har jo gått ned i en annen vektkategori nå JIPPI...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bonita17. januar 2002
Hei Kine
Takk for koselig oppmuntring i dagboka mi, og
GRATULERER med ny vektklasse!! Kjempeflink, er du :-)
Klem fra Bonita
c.AuthorAlias mille15. januar 2002
Hei!
Vekta går nok ned etterhvert med så masse trening. Du får sterke muskler og flotte bein nå vet du. Har du prøvd å ta kroppsmålene dine med målebånd? om vekta kryper sakte nedover, har du sikkert krympet i omfang. Og det er jo det som syns utenpå! Husk at muskler vier mer enn fett, men tar mye mindre plass, så vekta kan faktisk være misvisende for hvor bra det egentlig går med deg.

Stå på, hilsen Mille
c.AuthorAlias Katrine15. januar 2002
Heisann
du er jammen flink på den sykkelen....
Du skal se vekta går fort ned med så mye trening...Jeg prøver og å trene hvertfall et par ganger i uken....
stå på
hilsen meg
77,6 kg

kun vekt

går treigt....lite motivasjon...
78,0 kg

harde juletider

nå har jeg endelig kjøpt ergometersykkel. Jeg sykler 1-1.5 mil pr. dag og da forbrenner jeg mellom 250 og 300 kcal.
Det er hardt å ha kontroll over hva jeg putter i meg nå som det er snart jul... må si at jeg gleder meg til julen er over. jeg sliter med min mann som må ha noe "godt" hver kveld, kaker snop og god mat er tingen for ham, og han holder seg slank uansett. men det frister jo meg.... Vel nok om det.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.