← Alle dagbøker
diarist.Alias

Bamse

70 år186 cm62 innlegg 2002 0 følgere

Start135,0 kg
Sist115,1 kg
Endring−19,9 kg
BMI nå33,3
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. januar 200226. august 2002
115,1 kg

nedover igjen....

Det begynner så smått å gå nedover igjen - og jeg gjentar: SMÅTT! Det er vel ikke annet å vente. Har liksom ikke fått tilbake "spiriten" etter ferien, men det hjelper vel litt i morgen da treninga begynner igjen. Jeg gleder meg faktisk til å begynne igjen, og det får jeg ta som et godt tegn. Tar med meg badebuksa på treningen i morgen, i tilfelle jeg får lyst på en svømmetur i svømmehallen etterpå. Jeg håper å kunne skrive "114 og noe" neste mandag. Ha en god slankeuke alle som er innom her i boka mi!
Klem fra Bamse
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias albundy😊3. september 2002
Hei Bamse
Tusen takk for velkomsten din til denne siden, jeg ser du er en av dem som har lykkest bra selv om ferien har sinket deg litt i prossessen så er det bra at du har kommet igang igjen. Glittrende med trening det gjør at det hele kommer fortere igang og at man har noe fast som amn holder på med. Veide selv 20kg mindre for ett år siden og hadde da slanket meg ned 11 kg men kom ikke igang med trenig etter ferien og resultatet uteble ikke gikk opp 25 kg og har nå startet fra al time high men takket være dere som er her skal vi klare det. Lykke tilvi gutta må hjelpe hverandre og vi skal klare det.

Med stolt hilsen Albundy
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias Celia😉28. august 2002
Hei igjen Bamse!
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne.
Nå satser jeg for fullt igjen.
Jeg er imponert over hvor flink du har vært!!
Mange kilo er blitt borte, og nå er du i farta igjen:)
Lykke til!
Klem Celia
c.AuthorAlias ivalodia😊28. august 2002
Hallo Bamse :-)

Husk at nedgang er nedgang - sånn er det med den saken! ;-)
Litt ros skal du få, du har kommet i gang, går det sakte nå så går det raskere senere :-) Som du selv engang sa : Godt begynt er halvt fullført!

Ha en flott uke videre Bamse :-)
c.AuthorAlias Viola😃27. august 2002
Ja du er jammen bamsen sin du Bamse, så flink så flink! Jeg vil også være flink! Heia Bamse!
Klem, Viola
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
c.AuthorAlias Trulte😉27. august 2002
Det er såååå deilig når treningen er begynnt for fullt igjen. Heldigvis var det aldri sommerstengt der jeg går, men tilbudet var litt redusert så skulket jeg en kveld kunen det bli en uke til neste gang. Flott å se at det begynner å forsvinne litt igjen.....det inspirer til innsats...*ss*

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Sussi❤️27. august 2002
Hei!
Godt å se at ferietillegget ditt begynner å forsvinne. Du er jommen flink med både svømming og trening!

Fortsatt god nedgang.
Sussi
Bilde
c.AuthorAlias nite27. august 2002
Hipp hurra for bamsefar som er så flink en kar.

Hei bamsen vår. Du er jo så flink. Selv om du tok det ferie, og slakka av, så er du fremdeles med i klubben, og tar igjen fatt på veien mot den slanke kropp.
Du er jo nesten alene her da, i dennen kvinnedominerte verden det er her inne. Her snakker vi om gale gubber, unger og mensen, og det er vel kanskje ikke helt ditt tema, men finn litt tid til oss og da bamse, og gi oss litt innspill av testestoron. Vi binner klarer jo ikke oss bare med andre binner, men trenger også litt innspill fra en stor god kosebamse.

Stå på, dette klarer du, hvis ikke kommer alle binnene opp i fanget ditt og kiler deg i den gode varme bamsepelsen din.

Klem fra nite
Bilde
😄115,5 kg

Hipp hurra!!

Gudskjelov, sier nå jeg!! Det ferieflesket jeg dessverre pådro meg er i ferd med å fordufte - og det med ekspressfart! Sånn skal det være! Det kan selvfølgelig være væsketap som følge av den voldsomme varmen, men jeg kan ikke tro det heller, for jeg har vært skikkelig flink til å drikke vann. Jeg "glemte meg bort" i dag tidlig, og drakk faktisk to glass vann FØR jeg veide meg, og da er det ekstra hyggelig å oppdage at vekta allikevel har gått ned med over én kilo siden forrige uke! Neste uke begynner aerobic''en igjen og idag åpner svømmehallen etter ferien. Ekstrakiloene skal få litt å bryne seg på nå!!!
Kjære alle mine slankevenner - ha en god slankeuke!
Klem til absolutt alle fra Bamse
Bilde
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola😌25. august 2002
Du Bamse du Bamse, du kan få sagt det! hvilke vidunderlig kloke ord du hadd til meg på en tung dag! (Fnis!)
Klem, Viola.
c.AuthorAlias ivalodia😊24. august 2002
Hallo Bamse :-)

Så flink du er med å komme i gang etter ferien, vektnedgang viser jo at du er på rett vei :-)

Synes vi er så heldige som får beholde en fin sommer så lenge, litt varmt til tider, men ellers bare fint :-)

Ønsker deg en fin ny slankeuke ... og nyt sommerdagene :-)
c.AuthorAlias Viola20. august 2002
Du er jammen flink Bamse!!!!!! Jeg strever litt for tida jeg, men det går seg nok til etterhvert. Stå på! klem, Viola.
c.AuthorAlias HelenaX😃20. august 2002
Som jeg tror jeg lovte deg, Bamse!!! Ferieflesk er ikke som annet flesk :-) Det sitter heldigvis ikke så godt! Og for en positiv overraskelse at du drakk vann før du gikk på vekta! To glass vann er fort 400-500 gram. All honnør til deg som gikk løs på ferieflesket med "mord i blikket", nå er vi snart i gang igjen der vi slapp!

Men hvor finner du alle de fine teddybjørnene du legger inn i dagboka di?

Klem fra Helena :-)
c.AuthorAlias Jojoen😉19. august 2002
Hei igjen :-)

Tøft! Ferieflesket forvinner som dugg for solen :-) Fint å se at du er i siget igjen og gleder meg enda mer til å se deg mot nye mål i tiden fremover.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias NasseNøff😄19. august 2002
Kjempeflott Bamsen vår - dette går jo så det griner !! Kjempestolt av deg ! Jeg visste jo at du skulle klare dette. Noen idiotiske kilo kan ikke hamle opp med en fyr som Bamse, da har de 'ertet på seg' feil mann *ss*

Stå på videre Bamse - jeg heier på deg !

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Trulte19. august 2002
Way To Go Bamse...dette kommer til å gå aldeles av seg selv på 0 tid.Fortsetter du slik tar du meg igjen før jeg får snudd meg...og det er bare moro

Klem fra
Trulte
😵116,8 kg

Et sorgens kapittel....

Ja, sånn kan det gå! Det ble nok litt for mange "pints of Guiness" og et par posjoner "fish and chips" for mye i London ser det ut til. Det er bittert å måtte ta disse kiloene om igjen, men det er ikke annet å gjøre. Om 14 dager starter aerobicen etter ferien og jeg skal stå først i køen når de slipper inn!!!
Høsten ser svært travel ut for meg, og det er i grunnen greit - da får en jo ikke særlig tid til å tenke på mat, heller. Takk til alle dere som har skrevet til meg i det siste og savnet meg - det gir inspirasjon til å fortsette. Jeg skal skrive til dere etter hvert, men det har vært litt travelt siden jeg kom hjem fra ferie.
Ha en god slankeuke alle sammen. Vi fortsetter kampen - skulder ved skulder - utover høsten og vinteren!
Klem fra Bamse
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️18. august 2002

Hei på deg kjære Bamsen vår *ss* og takk for hilsen ! Jeg er glad for at du har hatt en fin ferie, men skjønner jo også at vektresultatet var et sjokk… Men med det pågangsmotet og den viljestyrken du har bevist gang på gang at du har, så er jeg sikker på at du blir kvitt ’ferietillegget’ raskere enn raskest *ss*

Hehe – uttrykket ditt om å stå sammen i tykt og tynt er et utrolig bra uttrykk – spesielt her inne ! *ss* Takk også for ros – jeg vet ikke om den er fortjent, jeg hadde håpet at ting skulle gå litt raskere, men så lenge jeg har god samvittighet og vet at jeg gjør alt jeg kan for å gå ned i vekt, uten å bli desperat, så er jeg fornøyd uansett.

Heier på deg jeg, Bamse !! Jeg ser du bor for langt unna til å være med på turer rundt Sognsvann – synd… –men jeg håper at du dukker opp på oktobertreffet vårt !

Klem fra NasseNøff


c.AuthorAlias HelenaX❤️14. august 2002
Du er ikke alene, Bamse! Vi er flere i samme båt som har kost oss kanskje litt for mye i ferien. Undertegnede er en av dem, hele 4.8 kg økte vekten min med i løpet av ferie! Men det er ikke annet å gjøre enn å begynne på nytt, og jeg tror disse "feriekiloene" sitter litt lettere. Det er ihvertfall mitt inntrykk etter 2 ukers diett etter ferien. Håper det kan oppmuntre deg litt :-) Det er bittert, men det går over og da kommer fandenivoldskheten frem....for dette skal vi klare!!! Ok??

Ellers er det hyggelig at du er tilbake! Har tittet litt etter deg i det siste, hyggelig med litt mannelige slankere blant alle oss damene vettu!
c.AuthorAlias Trulte😑14. august 2002
Ja ja Bamse.....her er det bare en ting å gjøre : Brette opp armene og begynne hverdagene.
Det er kjedelig, men vi kan ikke gi opp nå. Jeg skal heie deg videre jeg ....*ss*

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Molla❤️13. august 2002
Heipådeg!
Oooops, tøft å komme tilbake til en så slem vekt. Men du får nok blidgjort den ganske raskt, tenker jeg, og så kan du fortsette den flotte nedgangen du har hatt hittil. Enig i at slike kg er bitre å slanke bort igjen, men det er bedre enn alternativet, som er å la dem feste seg og kanskje få selskap av en haug med andre. Og det skal vi ihvertfall unngå, her står vi på til målet er nådd!!! ;)
Lev lurt!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias nite13. august 2002
Nå har nassenøff etterlyst bamsen og snakket varmt om han, så nå måtte jeg bare inn å gi deg en liten hilsen. Ikke mange bamser her inne nei, og dermed henger jeg meg på fanklubben din.
Hvis du bor i Oslo er jeg nødt til å informere deg om at det er noen binner i storbyen som savner en stor bamse å gå tur med i skogen hver tirsdag. (Les litt inne hos nassenøff etter vår første tur 17/8, når nasse er våken til å skrive litt da)

Selv om vekta var urettferdig i dag, sier du vel som du gjorde før ferien. Du skal fader ikke ta rotta på meg nei.
Stå på bamsefar.
Heiagjengen heier.

Nite
c.AuthorAlias Sussi❤️13. august 2002
Oj,oj.....jeg måtte bare en tur innom og trøste deg litt.
Men ferske kilo er helt sikkert lettere å bli kvitt enn de som har fått tid til å feste seg skikkelig, så fortvil ikke! Kiloene blir borte like raskt som de kom på, minst!

Fortsatt god slanking!!
Sussi
Bilde
😄112,5 kg

Hjemme igjen....

Nå er det lenge siden jeg har vært innom sida mi, men det kommer av at jeg har hatt en velfortjent ferie - først til trondheim og siden én uke i London. Kom så og si akkurat inn av døra for litt siden. Jeg har ikke oppdatert vekta mi idag, men det kommer. Regner med at ferien har satt sine spor (i negativ retning), men noe får en vel unne seg også. Håper alle mine venner her inne har hatt en fin sommer og er klare for høstens store oppgjør med flesk og annet fanteri. Jeg kommer sterkere tilbake senere!
Ha en god helg alle sammen!
Klem fra Bamse
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😌12. august 2002
Hei Bamse :-)

Velkommen hjem etter ferie.. var selv i London for noen mnd siden, det er jo så en herlig storby og man finner seg ikke lei på nye opplevelser :-) Og i Trøndelag har det jo vært mye fint vært har jeg hørt av venner, har du badet og blitt brun og fin?

Vel, er bare innom med en liten hilsen før jeg stuper t sengs etter at jeg i dag kom hjem fra Tyrkia..

Håper du har det bra og er klar for ny uke med kamp - og velvære :-)

Klem
c.AuthorAlias Trulte😊12. august 2002
Velkommen tilbake Bamse.
Du har vært savnet. Godt å se at du er rett tilbake hit for å fortsette slankingen.

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Sussi❤️11. august 2002
Og der var du tilbake.
Jeg har også lurt på hvor det var blitt av deg, var redd du var blitt borte fra siden. Du må ikke svikte oss, vi trenger litt testesteron på siden her!!

Håper du har hatt en fin ferie og er klar til fornyet innsats! Idag starter jeg ferie, men det blir nok hverken Trondheim eller London på meg, må med skam innrømme at jeg ikke har vært noen av stedene, men ikke si det til noen!
Fortsatt god slanking!
Sussi
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff❤️10. august 2002
Kjære Bamsen vår - DER er du jo !! *ss* Nå har vi savnet deg ille må du skjønne... *snufs* Jeg som Jojoen hadde helt glemt at du skulle på ferie, og begynte også å lure på hvor du var blitt av - etterlyste deg sogar i dagboken min *ler*

Håper du har hatt en flott ferie, både i Trondheim (anbefales det ??) og London ( flott by !) og gleder meg til å lese mer om dette senere !

Ha det fint så lenge Bamse, og velkommen tilbake ! Det er SÅ godt å "se" deg igjen !!

KJEMPEvelkommentilbakeklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃10. august 2002
Hei Bamse og velkommen hjem igjen etter ferien. Jeg hadde jo glemt at du skulle ha ferie og lurte på hvor det hadde blitt av deg.

Ja, nå er jeg spent på hvordan det har gått med deg mens du har reist langt bort fra vekta. Det sto vel fristelser i kø over alt?

Til felles kamp mot ferieflesket :-)

Klem fra Jojoen
❤️112,5 kg

<----------- Halvveis!!!!!!!!!!!

Kjære slankevenner!
Idag er jeg halvveis til målet som er å gå ned 45 kilo. I sannhet en gledens dag!! Nå legger jeg ivei med de neste 22,5 kiloene, slik at jeg fremstår som en - i det ytre - helt ny person om ett års tid.
Jeg var livredd da jeg gikk på vekta i morges, fordi helgen har fortonet seg som et sammenhengende etegilde. På lørdag hadde jeg invitert 13 venner til grilling. Imidlertid kan det se ut som at jobben som planlegger, kokk, servitør og renholder var såpass stressende at grammene holdt seg unna. Jeg har vært svett i panna opp til flere ganger i løpet av helgen, og det har ikke vært p.g.a. varmen i været!
Nå er det bare fem dager til ferien - og jeg gleder meg! Ha en fin uke alle sammen!
Klem fra Bamse
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias HelenaX😃29. juli 2002
Hva er det som skuer mine øyne? Er Bamse i ferd med å slanke seg ut av den gamle pelsen for godt :-) Godt jobba er det! Du har vært kjempeflink! Selv har jeg vært på ferie og kommet tilbake med 5 kg ekstra i bagasjen :-( Håper de første kiloene renner fort av. Blir ihvertfall inspirert av å se på din fenomenale fremgang!!!! STÅ PÅ VIDERE!

Klem fra Helena
c.AuthorAlias Trulte😉29. juli 2002
Hei Bamse BRAkar *ss*
Tenk halvveis du...det er jaggu ikke dårlig. Utrolig hva en kan få til med masse viljestyrke ...samt gode hjelpere her på slankere.com *ss*
Nå er min ferie ferdig og slutt for denne gang så nå skal jeg bli flink til å frekventere her og der igjen ...og da er jeg sikker på at grammene skal få ben å gå på...

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias ivalodia😊23. juli 2002
Hallo Bamse :-)

Så flink du er, gratulerer med nedgang av halve målet :-) Det er jo veldig bra.. Og som du selv sier så er godt begynt ,halvt fullført :-)

Og en fin belønning er jo at du snart skal ha ferie, skal bestille masse sol og fint vær til deg, det fortjener du :-)

Ha en fortsatt fin uke, klem fra Ivalodia
c.AuthorAlias Jojoen😃23. juli 2002
Hei igjen og gratulerer så mye med resultatene.

Halvveis.. det høres så rart ut. Jeg forsøker å tenke det samme selv, tenk om jeg kan gå ned like mye som jeg har gjort hittil.. oi, det er en skummel tanke, er det realistisk tro?

Jo, vi kan klare det om vi er sterke og hvis vi ikke sliter oss ut og gir opp. Tanken er deilig, ja, jeg tror jeg følger opp og sier som deg så ser vi hvordan det blir om et års tid.

Vi har kommet riktig godt i gang. Det føles godt å ha gjort en skikkelig innsats for både helsa og humøret.

Teller du ned før ferien? Jeg har nettopp begynt på min, åhh.. det er deilig. Bare at.. jeg er litt lat, kommer ikke i gang med alt jeg skulle ha gjort.

Lykke til

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias augusta❤️23. juli 2002
Hei igjen Bamse!

Takk for hyggelig og oppmuntrende hilsen og gratulerer så mye med reslutatene!

Det er en imponerende innsats. Håper du også får positive meldinger fra de du har rundt deg.

Beste ønsker for en fin slankeuke til deg
Augusta
c.AuthorAlias boggi-❤️22. juli 2002
Gratulere så kjempe mye........ Ser du teller like mange dager som meg til ferien.. Kun 4 hele arbeidsdager igjen.... Hurra !

BOGGI
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff😉22. juli 2002
*s* Jeg sitter her og smiler for meg selv - jeg har ikke tvilt et sekund på at du skal komme dit du er i dag, og dobbelt så langt *s* Du er så flink !! Og så oppmuntrende da, at du hadde 'etegilde' i helgen og allikevel fikk se nedgang på vekten *s* Det tyder jo rett og slett på at kroppen har begynt å lære seg at den skal kvitte seg med 'overskuddsfettet' fra maten, og bare la det gå igjennom - prosessene i kroppen fungerer som de skal *s*

*ler* Jeg syns jeg ser Bamsekokken som tørker svetten fra panna for alt som skulle planlegges, tilberedes, serveres og gjøres rent *ler* Jeg vet at jeg hadde svettet godt også da !

Takk for hilsen og flott Bamsebilde *s* Du har veldig snille øyne. Roing er nok absolutt effektivt det også - all bevegelse er jo trim ! Dessuten har du jo syklet så mye ellers, så det var kanskje godt med en liten forandring ?

Hehe - ja, det gjenstår jo å se om det går nedover med denne spinningen, men det bør det jammen meg, ellers blir jeg mektig irritert *s* (Nå skremte jeg nok fanden på flatmark tenker jeg.... *ler*)

Ha en flott uke du også Bamse, og 'ser' jeg deg ikke før ferien, så får du ha en deilig ferie !!

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Big1😌22. juli 2002
Hei Bamse,
Har akkurat lest gjennom dagboka di, fra starten av.
Må si at det er til stor inspirasjon.
Selv om jeg er noen år yngre enn deg startet jeg på endel kilo tyngre, og det skal bli spennende å se om jeg klarer å ha like god progresjon i slankingen som det du har hatt.

Ser du er halvveis - lykke til med den neste halvparten, jeg lover å følge med!

Mvh
Big1
c.AuthorAlias Molla😌22. juli 2002
Gratulerer Bamse, dette har du fortjent!
Jeg er selv bare 0,7 kg unna "halvveis", så jeg håper å etterfølge ditt eksempel ganske snart! Lykke til med "2. omgang"!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias Sussi❤️22. juli 2002
Gratulerer med dagen!!!
Enorm innsats du har gjennomført her, gleder meg til å se at den andre halvparten etterhvert blir borte...
Fortsat god slanking!!
Sussi
Bilde
😟112,9 kg

Tragisk......

Kjære venner.
Her ser dere resultatet av et meget uregelmessig liv, slendrian i matveien og ingen trening. Det burde være til skrekk og advarsel!!!

Jeg vet jo at jeg bare har meg selv å takke, og da er det bare jeg som kan gjøre noe med det. Og det er jeg nødt for å gjøre noe med straks! Ikveld og i morgen kveld har jeg fri, så hvis været holder, kunne det være deilig å sykle litt.

Kjære medslankere: Til kaaaaaaaamp!!!!
-Bamse
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️19. juli 2002
Kjære Bamse!

Takk for ditt muntre brev! Du er den mest aktive og trofaste i 'herreavdelingen' tror jeg. Og du er jo så flink! 100 gram er slett ikke noen oppgang. Hvis du har slurvet i en uke og kun går opp 100 gram, så tror jeg det er stabilisering! Så har du fått bedre balanse mellom fett/vann/muskler og kroppen er klar for en ny periode med nedgang - så lykke til nu.

Vi er etterhvert fler her som har lagt kosten om mot insulinresistens - altså å betrakte hurtige karbohydrater som uspiselige katastrofer - har du hørt om dette? - eller funnet ut om det fungerer for deg også?

Nu de beste ønsker videre med hilsener og varme tanker fra
Augusta

c.AuthorAlias Sussi❤️18. juli 2002
En hekto fra eller til, det kan jo være vann...

Skulle ønske at jeg hadde vært like flink som deg, du er jo litt av en helt!!!
Lykke til videre nedover på vektskalaen!!
Trøsteklem fra Sussi

Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff❤️16. juli 2002
Er det ikke frustrerende dette her ??! Hmph..!! Men noen ganger så er det jo bare ikke mulig å leve konstant etter de helt 'riktige prinsippene', og da går det litt den gærne veien, men så stabiliserer omgivelsene seg igjen, og så kan vi leve mer normalt igjen, og så går vi rette veien igjen *s* Verre enn det er det jo egentlig ikke... *s* MEN - det er lov å bli litt furten over at kroppen skal være så himla kjip *ler*

Håper du har fått syklet litt da når du har hatt fri !? Selv har jeg begynt på spinning sammen med Bambi, og det er jammen meg hardt... Har måttet gå til innkjøp av sånn derre gelésete, for det går hardt utover baken *ler* Bambi mente at vi som er så godt polstret burde være skånet, men *ler* Antakelig gir det vel motsatt effekt, for vi har liksom mer tyngde ned på setet for å si det sånn *ler*

Men som du sier Bamse - til kaaaaaaaaaaaamp - her er vi én for alle, alle for én, og vi skal støtte deg til siste overflødige gram forsvinner !! *s*

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😉16. juli 2002
Hei Bamse.
Det er lovbestemt...en kan ikke være like flink hele tiden hver dag hver uke hver måned over så lang tid. Av og til MÅ en løse på snippen...og så er det så deilig når en er igang igjen etterpå.
Så vi bretter opp armene og fortsetter vi Bamse...Lykke til

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias boggi-😃15. juli 2002
Å nei da bamse - du er da flink. Ta en titt på hvor mange kilo du har gått ned. Hent deg noen pakker med mel og kjenn hvor tungt det er.......
Stå på videre.. husk du er et forbilde for mange av oss andre her inne. Vi vil også bli like flink som du er.
BOGGI
c.AuthorAlias Jojoen😢15. juli 2002
Uhuu, vræææl, furte, snufse.. det er ikke det granne gøy. Jeg går opp og jammen gjør ikke du det samme.

Nå vil vi ikke dette mer, vi vil ned igjen, hører du :-)

Trøsteklem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias ivalodia😊15. juli 2002
Kjære Bamse :-)

Når du har vært så flink som du har så skal man være godt fornøyd :-) Man må regne med at vekta går litt opp og ned... I dag skal jeg ta frem min gamle Grete Roede bok og se om jeg blir enda litt mer fornuftig.

Håper du får en fin sykkeltur i kveld, svett og stå på ! Viktigste er jo at man kommer i gang med et sunt og bedre liv :-)

Nyt et par fridager !
😄112,8 kg

Nervøsiteten hjalp!!

Premieren er vel overstått, og både publikum og presse var strålende fornøyd. Når jeg i tillegg har gått ned 400 gram siden torsdag er det jo bare dobbel lykke!! Skal spille forestillinger hver dag nå fram til den 14. juli, så det kan jo bli noen gram til, dette!

Det blir litt lite greie på maten disse dagene. Jeg får liksom ikke til å planlegge slik som jeg pleier. Burde vel tenkt litt mer på næringsinnhold og slikt, men nei - det får komme senere.
Jeg har vært inne å kikket på dagbøkene til flere av mine medslankere, og jeg er imponert over stålviljen som oppvises over hele fjøla! Trulte f. eks. - er det snart ikke mer igjen av...

Mine delmål i tiden som kommer:

1. 300 gram til 112.5 (Da er jeg halvveis i slankinga!)
2. 2,8 kilo til 110 (nytt rundt tall)
3. 9,8 kilo til ny BMI-status
4. 12,8 kilo til 100 ("magisk grense")

Kjære medslankere - ha en riktig god slankeuke, og nyt sommeren mens dere kan!
-Bamse
Bilde
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊11. juli 2002
Hei Bamse :-)

Så flott, gratulerer med vel overstått premiere :-) Og med nedgang, synes du er stadig like flink :-) Gøy å gå innom siden din og legge igjen en liten hilsen..

Fortsatt god sommer :-)
c.AuthorAlias NasseNøff❤️9. juli 2002
Hei Bamse - GRATULERER så mye med vellykket premiére og fin vektnedgang - dette er jo helt topp ! *S*

Må si jeg er imponert over at du klarer det i den hektiske tiden du har hatt en periode. Det er alltid vanskeligere å holde seg til sin sunne livsstil i sånne perioder, men det klarer du tydeligvis helt fint *s* Motiverende for en annen det skal jeg fortelle deg ! *stort smil*

Lykke til videre mot dine delmål, og 'break a leg' som det heter på godt norsk... *ler*

Stor sommerklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😊8. juli 2002
Du mister liksom aldri troa på meg du Bamse !! *ss*
Takk for masse oppmuntring...og gratulerer med vel overstått premiere...kanskje jeg burde begynne som skuespiller selv ?? Eller melde meg inn i opera koret og endelig gjøre noe fornuftig utav alle sangtimene mine....litt oftere premierenerver vil sikkert gjøre susen *ss*
300 gram til halveis du...det er jo bare smårusk med 300 gram !! Sånn tenker jeg også iblant, at når jeg bare går ned like mye til som jeg allerede har klart...DA altså *ss* Det er jo bare moro---....


Ha en flott slankeuke du også

Klem fra
Trulte
Bilde
c.AuthorAlias Sussi❤️6. juli 2002
Kjempeflott!
Jeg vil også gratulere både med premiere og vekttap. Du er flink og tøff.
Fortsatt god slanking ønskes deg i din travle hverdag!
Slankehilsen fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😉6. juli 2002
Hei Bamse :-)

Det er jo dobbel lønn for slitet: vellykket premiere + nedgang på vekta. Ja, nå minker det på deg for alvor, hvor går grensa for "fedme" eller "overvekt" for deg da? Du er ikke langt fra den nå. Det må jo være et flott mål å strekke seg etter. Jeg må nok ta av 16-17 kg til for å komme dit, så det er jo noe som ligger i bakhodet. Håper det blir mulig i løpet av året en gang, men jeg har tid nok... haha :-) det er bare noe jeg sier.

Trulte og jeg har jubileum i dag, 50 kilo er borte. Det er superdeilig. Og så har det vært veldig gøy med et felles prosjekt.

Lykke til mot neste delmål, og neste, og neste :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
😄113,1 kg

Nedover og nedover...

Jeg har ikke hatt tid til å tenke slanking denne uka, men det har ikke blitt så altfor god tid til å spise noe, heller. Det er kanskje grunnen til at jeg idag veier 800 gram mindre enn for mindre enn en uke siden. Så da er det håp for meg også!

Idag er det premiere på vårt nye skuespill, og det er alltid spennende. Jeg håper jo på å gå ned noen gramm av bare ren nervøsitet! Og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre også!
Jeg kommer tilbake på lørdag og forteller mer om hvordan det gikk, og om nervøsiteten hjalp....

Takk til alle som har oppmuntret meg i dagboken min. Jeg kommer sterkere tilbake til dere når jeg får mer tid. Ha en riktig god torsdag alle sammen!
-Bamse
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️4. juli 2002
Her går det unna, snart 22 kilo....
Selv når du ikke tenker på slanking, forsvinner hektoene, det er jo ganske inponerende! Med en gang jeg slutter å tenke slanking, så hopper vekten opp.
Lykke til med premieren!!
Slankeklem fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃4. juli 2002
Gratulerer med nedgang igjen :-)
Ny metode, stresse av seg kiloene? Du må stelle pent med deg selv også, ikke bare stresse. Bare det er gøy så..

Ha en vellykket premiære :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias boggi❤️4. juli 2002
Lykke til i dag med premiæren. Det må være kjempe gøy å holde på med teater. Og vekta bare "raser " ned ser jeg - kjempe bra.
Boggi (skulle nok ha skrevet litt lenger - men det ble bare en liten hilsen - koselig det også - eller hva..)
c.AuthorAlias augusta❤️4. juli 2002
Hei Bamse!

Er rett så ny her i klubben - men ellers ikke så ny. Jeg er også en 1950-talls-modell :-)

Jeg har ikke vært med i en slankeklubb før, men tror det er tingen for meg.

Du har klart 2o kilo og er en inspirasjon! Det er skikkelig flott!

Mange hilsener og lykke til med skuespillet
fra Augusta
c.AuthorAlias Trulte😄4. juli 2002
Så flott Bamse
Her skjer jo noe utena t enm vet det engang...det er herlig!!!
Gleder meg til du får bedre tid ja...selv om du er flink til å kommentere dagbøker selv om du ikke legger inn på egen dagbok.

Break a leg *krysser fingre og tær*

Klem fra
Trulte
😟113,9 kg

minus 100 gram.....?

Jeg visste om dette før jeg gikk på vekta idag. Jeg er nede på en "terrasse" igjen, før det raser nedover. Jeg har lagt merke til min konkurrent og erkerival Trulte som nå for eksempel er inne i et RAS eller. Henne skal vi samtlige ta av oss hatten for, for hun er bare helt fantastisk!! Men kjære venner i Norges land: Jeg kommer etter!!! Vær trygg på det. Jeg gir ikke opp!
Ha en god slankeuke - og så "sees" vi neste lørdag!
-Bamse
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊1. juli 2002
Hei Bamse :) Opp med humøret nå, du har jo allerede gått ned over 21 kg. så litt tålmodighet må du smøre deg med, vet du :) Du har vert utrolig flink, så litt stillstand må du regne med...foressten det var jo 100g ned, er bra det. Ta 100g. smør å putt på vekta, så skal du se hvor mye det er :)
Ønsker deg en flott uke videre :)
Lykkeklemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😀1. juli 2002
Erkerival ???!!! Huff...håper du mener det positivt. For den vennskapelige kivingen vi har her er utrolig innspirerende...
Noen ganger føler jeg at vekta lever sitt eget liv.For en kan være såååå flink...men der skjer ikke noe...også plutselig skjer det masse på en gang. Sånn er det bare..selv om det er uforståelig. Jeg kan jo si at jeg skal stå stille litt og vente på deg...men tror ikke helt jeg gidder det da Bamse *ler*
Planen var 110 innen 14.juli....det klarer vi Bamse !!!!! Heia heia heia

Klem fra
Trulte

Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😉30. juni 2002
Heisann :)

De terrassene er til å bli sprø av, men heldigvis begynner jeg å krype ned fra min siste. De kommer når vi minst ønsker dem.
Trulte tok noen kjempehopp, jeg forsøker å sprette etter. Og du tar vel snart noen sjumilssteg ned fra din.

Lykke til, spent på hva neste lørdag vil bringe av bamseresultater.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias viola😐30. juni 2002
Du går nå ihvertfall ned, Bamse! Synes du er sååå flink!
Hilsen en ganske flatfjeset Viola.
c.AuthorAlias NasseNøff❤️29. juni 2002
Kjære Bamse - jeg vet hvordan det føles... Her går det også med sneglefart, for tiden med 200 gram om gangen... Men så lenge det ikke går oppover så må vi vel være fornøyd ?
Jeg er helt enig med deg iat vi alle bør ta av oss hatten for Trulte, men vi bør også ta av oss hatten for DEG Bamse !! For selv om det har stoppet litt opp hos deg nå, så har du gjort en fantastisk jobb med å gå ned i vekt !! Jeg er UTROLIG imponert over deg - du er et av mine store forbilder her inne *s* Den dagen jeg har oppnådd det du har klart, da skal jeg være inderlig stolt av meg selv. Akkurat som jeg er stolt av deg for det du har oppnådd til nå !!! Jeg er helt overbevist om at du kommer etter, og at vekten din snart raser nedover igjen. Det finnes ikke tvil i mitt sinn om akkurat det *s*

Så ha en fin uke Bamsefar, jeg tenker på deg !

Masse positive vibber, oppmuntrende klemmer og varme tanker fra NasseNøff
Bilde
😄114,0 kg

Du verden, du verden!

Sånn ja! Det er dette jeg har ventet på noen dager. Vektnedgang lar noen ganger vente på seg fordi magen noen ganger slår seg i ulage. Noen ganger føler jeg at magen står som et trommeskinn og jeg har en ekkel følelse av å ikke ha gått ned i det hele tatt. Men når fordøyelsen plutselig begynner å fungere igjen, så vises det altså på vekta. Nå må jeg belage meg på noen dagers stillstand igjen før neste "ras" nedover. Allikevel - jeg har tid til å vente på "rasene" jeg!!
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i boka mi. Det setter meg i topp slankehumør!
-Bamse
11 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen28. juni 2002
Du er virkelig flink ja! Stå på! Lykkeønskninger fra mailen.
c.AuthorAlias Trulte😄25. juni 2002
"Hipp hurra for Bamsefar..som æ så sabla flink "...*tra la la *
Æ vil au vere 114 snart *furt *
Så her legger jeg meg i hardselen eller hva det nå heter.
Utrolig fine runde tall for deg i dsag forresten 114 kilo ikke noe komma ettellerannet....og BMI og 33 enkelt og greit .
Ja da...vi har fremdeles nesten 3 uker på oss til å klare mine nesten 5 og dine 4.....jeg heier noe veldig på oss her nå...

Klem fra
Trulte
Bilde
c.AuthorAlias ELSE😃25. juni 2002
HEI!!
Jeg får bare gjøre som de andre, bukke og nikke og si GRATULERER!!!!
her går det unna ser det ut til!!!
Du får spandere på deg noe fint og kose deg!!

Klem ELSE!!!
Bilde
c.AuthorAlias Blåklokka❤️23. juni 2002
GRATULERER!
Du er helt utrolig!
Lykke til videre!
Stor klem fra Blåklokka
c.AuthorAlias Bitten😊23. juni 2002
Hei Bamse :) Det var då volsomt til fart du satte opp her då ;) Du har fortjent dette, så eg er gla på dine vegne :)
Kos deg med St.Hans feiring då....det skal eg, men med magre varianter av grillmat :)
Masse lykkeklemmer videre fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Ronja😊23. juni 2002
Hei Bamse:)
Grattis med flott vektnedgang:) det går jo nedover så det suser nå:) jeg er enige med de andre, kjøp deg en flott belønning nå, du har virkli fortjent det:)
Ha en flott ST Hans:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff😌22. juni 2002
Se her ja !! *s* Dette går jo så det suser igjen dette !! Godt å se at det har løsnet for deg igjen *s*
Takk for kos hilsen i dagboka mi, og bilde av deg selv som Ole Brumm - vi hadde jo passet perfekt sammen *ler*
Well done med å kjøpe deg en skikkelig belønning når du har vært så flink !! Eau de toilette er jo dessverre som regel ganske dyrt, men så lukter det jo sabla godt også da ! *s*

Takk for oppmuntring ang kiloen min - jeg satser på at det var bare vann... Men som du vil se så har jeg kjøpt meg ny vekt, og det var jo artig... *oppgitt smil* Men, men - kiloene jeg har mistet har jeg jo mistet uansett hva den nye vekta sier *ler*

Ha en fortsatt god helg Bamsefar

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Sussi❤️22. juni 2002
Kjempebra!
Koselig når kiloene bare blir borte, du er flink og tålmodig, men det er en viktig egenskap for oss som har "noen" kilo ekstra som vi skal kvitte oss med.
Har jeg ikke regnet feil, så har du redusert vekten din med 15%, og det er jommen bra!!!
Fortsatt god slanking!
Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃22. juni 2002
Skal si du "raser" nå :-)
Det er så gøy å følge med og så herlig når innsatsen vises.

Det er fryktelig kjedelig når det går tregt noen dager, da mister man litt av gnisten, men plutselig går det rette veien igjen og humøret spretter rett til topps igjen :-) Så jeg skjønner godt at du er glad i dag.

Heia, heia, heia..

Jojo-klem
Bilde
c.AuthorAlias ivalodia😌22. juni 2002
Hei Bamse :-)

Gratulerer så mye med vekt på 114 :-) Nå synes jeg at du skal belønne deg med noe snart :-) Du gir ikke opp til tross for noen på stedet hvil og det skal man ta av seg hatten for..

Ha noen fortsatt fine lettere sommerdager :-)
c.AuthorAlias fluffa22. juni 2002
Ha en strålende dag!
-fluffa-
Bilde
❤️114,9 kg

<------------------YESSSSSSSS!!!!!!!

Endelig!!!! Nå har det vært noen harde hekto, men tålmodighet lønner seg! Deilig å gi slipp på 15-tallet. Håper jeg ikke ser det igjen. Her skal det flagges idag - både fra garasjen og fra huset!
Iflg. konkurransen som jeg har med Trulte, er neste mål å komme ned til 110 før 14. juli. Det virker utrolig vanskelig, men vi prøver!

Vet dere forresten forskjellen på en optimist og en pessimist? Det kan nemlig hende at pessimisten får rett til slutt, men optimisten har hatt det så uendelig mye mer moro i mellomtida!

Ha en utrolig fin dag og helg! Moralen idag er: Tålmodighet lønner seg!
Slankebamseklem fra Bamse
(som nå har 11.9 kilo igjen til det slutter å stå "fedme" etter vekta!)
Bilde
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen❤️21. juni 2002
GRATULERER med minus 20 !!!!!!! Det var gøy :-)

Klem fra Jojoen
(som ennå mangler 20 kg til ny BMI-kategori)
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😀21. juni 2002
GRATULERER med minus 20kg!!!!!!! Må innrømme at jeg er litt misunnelig...*ssss* Gi meg litt av din motivasjon og karakter!
Lykke til videre!
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Bitten😊21. juni 2002
Hei Bamse :) Først tusen takk for koselig kommentar i boka mi :) Fint du fekk se 14 tallet idag da, blir litt lei visst det blir forlenge på samme tallet. Synest du er veldig flink eg. Sykler som bare det også, så her ser eg for meg Bamse tilslutt. (bilde)
Ønsker deg en riktig god helg og ny slankeuke :)
Masse lykkeklemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff❤️21. juni 2002
JIIIPPIIIIIIIIII !! Jeg er SÅÅÅÅ glad på dine vegne !! *ss*
Endelig borte fra 15 tallet - dette står det respekt av - du er en enorm inspirasjon og motivasjonskilde - TAKK !! *s*

Kos deg MASSE i dag, og flagg så mye du bare orker og kan *ler*

Jeg flagger også for deg - verdens tøffeste bamse ! *s*

Kjempeklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias boggi😄21. juni 2002
Hipp hurra for bamse far- grattis.
STOOOOOOOOOOOOOR KLEM FRA boggi-som bogger videre!
😃115,1 kg

Det hjalp litt å sykle!

Det ser visst ut som om det tar en stund å forlate 15-tallet, men nå nærmer det seg faretruende! Det blir dessverre ingen sykkeltur idag, selv om været er strålende. Idag er det en av de lange dagene med aktivitet helt til midnatt. dersom det blir like fint vær imorgen, lover jeg herved meg selv og dere at jeg skal sykle sammen ruta som igår - 35 kilometer. Jeg merker jo sååå godt at 20 kilo er borte når jeg sykler - spesielt i oppoverbakkene. Jeg er jo veldig sterk i bena etter å ha slept rundt på alt dette flesket i lang tid, så nå bare "skvetter" jeg opp bakkene - nesten som ingen ting.
Ha en fin slankedag alle sammen
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😄20. juni 2002
Se her ja - ser ut som 'proppen' har løsnet *s* Dette kommer til å gå strålende, snart er du nede på 114 og noe - før du aner *ss* Syns jeg ser deg der du 'skvetter' oppetter bakkene, sprek som bare det !
Gleder meg til å følge deg videre *s*

Klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias boggi😵20. juni 2002
wææææææææ så nere 4 tallet......... stå på.**BOGGI**
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😊20. juni 2002
Bamse som sykler -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------> Utrolig så skvetne vi blir når kiloene fordufter.
Tenk om en kunne få kiloene til å skvette litt også....få dem til å skvette av og borte vekk med seg. I morgen tidlig reiser jeg til Gjøvik på korpstur...har pakket 8 poser kaninfor i bag'en...og satser på mye masjering...så det er en slankere Trulte som kommer hjem igjen....
Lykke til i helga...jeg sjekker på tirsdagen ...så ....

Klem fra
Trulte
Bilde
c.AuthorAlias aas😃20. juni 2002
Hei Bamse!
Jeg har lest i dagboka di, og synes du har vært kjempeflink!!!
Jeg blir spesielt imponert over hvor flink du er til å trene.
Hva er hovedmålet ditt?

Lykke til videre, og ha en god dag!

Hilsen aas
😈115,4 kg

Neimen giiidameg!!

100 gram ned - du store verden! Ja her "går det unna"! Nei nå er det nok!!!! Nå tar jeg på meg og sykler 35 kilometer! Her skal det slankes, og flesket skal vekk! Oppdaterer senere idag...
-Bamse
--------------------------
Jeg syklet 3,5 mil jeg!! På 1t. 20m.!! Spent på å se på vekta i morgen....
-Bamse
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Celia😄19. juni 2002
Hei Bamse!
Takk for oppmunrende kommentar!!
Her har det virkelig gått unna siden sist!!!
Du har jo gått ned ca.20 kilo, det er fantastisk!!
3,5mil på sykkel gir helt sikkert resultater!!
Klem fra Celia
c.AuthorAlias Litago😌19. juni 2002
Jeg vet i allefall hva jeg skal gjøre i dag! Ta med meg det fine flagget jeg fikk av deg og marsjere ut i solen!

Åhhhhh... jeg savner Norge allerede.....*snufs*!

Litago
c.AuthorAlias NasseNøff😊19. juni 2002
Kjære Bamse - jeg ser at spøkelsene mine ikke gjorde så god jobb som du hadde ønsket... *s* Men jeg er helt sikker på at der spøkelsene mine sviktet, vil Bamse selv gjøre en flott jobb ! Jeg er sikker på at med den innstillingen der så SKREMMER du av en kilo eller to bare med det ! Sånn ellers så tror jeg at alle overflødige kilo har gått inn for sommerstreik eller noe.. Det er mange som sliter her om dagen. Selv skal jeg på vekta i morgen og gruer meg ille - hva hvis jeg ikke har gått ned...?? Da gjør jeg som Bamse og gir kiloene mer kamp !! *ler*

Klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃19. juni 2002
Hi hi, du er virkelig overbevisende :-) Av en eller annen grunn er jeg ikke i tvil om at bamseflesket forsvinner.
Du må ikke være så hard mot deg selv, det er tøffe tider her. Flesket har organisert seg og truer med streik hvis vi ikke lar det være litt i fred.

Det eneste fornuftige jeg har å si innimellom latteren er at det kan hjelpe litt om du øker proteinmengden litt i slike streiketider.

Jojo-klem
c.AuthorAlias Trulte19. juni 2002
Hei Bamsefar
Her er det tydelig at vi sliter kollektivt.Ikke har jeg tid til å trimme heller, men jeg stresser så at kanskje det er trim nok ?? Ser jo ikke helt slik ut da, men til helgen skal jeg masjere i tre dager...DET må vel hjelpe om ikke annet. Trøster meg med det for her går det aldeles galt...og kappløpet vårt...ja det skal holde hardt....men vi setter alle kluter til her nå...så skal det iallefall gå nedover....

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias ABC19. juni 2002
Jeg er ny og trenger virkelig mye tips, råd og motivasjon.
Hjelp, jeg har vært på slankern hele livet....!!!
☹️115,5 kg

Dønn stille!!!!

Det var da høyst merkelig! Til tross for gårsdagens cottage cheese, crabsticks og kalkunbryst har jeg ikke gått ned ett eneste gram! Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, det er ikke noe annet å gjøre. Har laget en liten salat som jeg skal ha med meg på jobben idag til avveksling fra grønnsaksuppa. Får ta noen crabsticks sånn utpå ettermiddagen, men i hele kveld skal jeg på prøve, og da blir det ikke tid til noe mat i det hele tatt. Så hvis jeg ikke faller for fristelsen til å slenge i meg en hel haug når jeg kommer hjem ikveld, kan det jo hende at vekta har rikket seg litt nedover på skalaen i morgen tidlig. Dere blir holdt underrettet!
-Bamse
Bilde
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉18. juni 2002
Vinker til bamsen som også har noen trege dager *vink, vink*
Vi får bare venne oss til å stoppe opp litt av og til. Du har i alle fall ikke gått opp.

Ønsker deg et stort, deilig vekthopp den rette veien til i morgen :-)

Jojo-klem
c.AuthorAlias NasseNøff👻18. juni 2002
Sender noen spøkelser for å si BBBØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ til vekta di slik at den kanskje viser noen gram mindre i morgen *ss*. Du har jo hatt en imponerende fremgang hittils, så dette er nok bare en noe trassig fartsdump i veien mot en slankere kropp *s* Men her kommer Casper og NasseNøff for å skremme den til å slutte å være så trassig, og så håper jeg at det hjelper !

Ha en fin dag !

Klem og hilsen fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😉18. juni 2002
Hei Bamsefar
Tuuusen takk for trøstens ord i en hard og prøvet stund.
Jeg gir aldri opp nå...ALDRI I VERDEN, men du allverden så kjedelig å gå å terpe på de samme grammene hele tida ??!!
Og i dag er det sommeravslutning med jobben....*grøss*
Jeg har planen klar...for jeg er med i komiteen (bombe ??)
og da har jeg lagt spisingen til klokka 22 etter fotball natursti og volleyball.....så da går jeg hjem FØR de spiser, for etter maten er festen slutt alikevel *ss*
Vi fortsetter nedover sammen vi da Bamse...??!!

Klem fra
Trulte



Bilde
c.AuthorAlias Trulte😉18. juni 2002




😃115,5 kg

Venter på raset.....

Nå er jeg liksom nede på en sånn "terrasse" igjen - forhåpentligvis før det stuper litt nedover igjen. Ingen sure miner her. Jeg har blitt minnet på av så mange at jeg må også kunne glede meg over alle de kiloene jeg har gått ned allerede. Da får det ikke hjelpe om hektoene lar vente på seg! Idag har jeg spist grønnsakssuppe til lunch. Jeg hadde også noen nudler i - sånn for variasjonens skyld. Ikveld er det teaterprøver, så det blir liten tid til noe mat før sent ikvled, og da skal jeg jo helst ikke spise..... det er ikke lett å få til regelmessige måltider når man lever et svært uregelmessig liv! Ellers har jkeg det bra, munnvikene står fremdeles oppover, så jeg skal ikke klage.
Hilsen Bamse
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Litago😄17. juni 2002
Jeg er kjempeimponert jeg Bamse. Har vært bortreist en måneds tid og ser hva du har utrettet i mellomtiden!!!

Litago
c.AuthorAlias boggi😉17. juni 2002
raset kommer nok snart skal du se(kan du rive med meg også ??)
BOGGI
c.AuthorAlias Jojoen😃17. juni 2002
Det var godt å se et smil :-) Du har skjønt det du.. det er mange terrasser og fartsdumper på slankeveien. Noen ganger råkjører vi og andre ganger kjører vi nesten i revers, slik som meg.

Lykke til med neste hopp :-)

Jojo-klem
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.