← Alle dagbøker
diarist.Alias

Trude

61 år160 cm12 innlegg 2002 0 følgere

Start67,2 kg
Sist65,2 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå25,5
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. april 200228. april 2002
😵65,2 kg

Er bare en kjapp tur innom,

er dritt dårlig i dag!
😊65,4 kg

Gudskjelov

Spiste pomfrite og løvstek i går......Gikk da ikke opp noe!
😛65,5 kg

Feber og syk jeg....

har ikke matlyst så det er da bra for noe!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️26. april 2002
Sant nok aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe!
Du får holde sengen i dag da, og bli bra igjen. God bedring! ANNE
😄65,9 kg

Under 66!!

Nå har jeg igjen 2.9kg,så er jeg på normal vekt...... :)
😟66,0 kg

Trøtt...kl er bare 7.....

Ser ut som det går riktig veien nå,enda jeg ikke har vært så flink med dieten.Er utrolig glad i mat!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️24. april 2002
Mat er godt. Men det er viktig å huske på at det er vi som bestemmer over maten, og ikke maten som bestemmer over oss.
Vi er nødt å spise for å leve, og kroppen vår er ikke interessert i å være sulten støtt. Derfor er det viktig å inngå et kompromiss, slik at kroppen er førnøyd, og vi kommer ned på et nivå som er akseptabelt.
Det er den balansegangen som er viktig, men jeg tror at dersom kroppen får de næringsstoffene den trenger, er den mest fornøyd med å ha en normal vekt.
Vi får prøve oss fram, til vi finner enløsning. ANNE
😊66,2 kg

Passelig fornøyd

Noen dager siden jeg var her nå.Trodde jeg hadde lagt på meg "mætti"!
Syklet en mil hver dag de to siste dagene,magen SKAL bort føre sommeren mommer for fullt!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu😉23. april 2002
Heisann Trude

Er sikker på at du klarer og få vekk magen før sommeren kommer.
ihvertfall visst du sykkler 1 mil om dagen.
Du er kjempe flink.

Store klemmer fra Trude
66,5 kg

går opp og ned her i livet :)

Må nok gå en laaang tur i dag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE20. april 2002
Hei, blir du deppa av å gå opp, det blir ihvertfall jeg. ANNE
66,2 kg

Jøss

Går radig dette her! Skal gå en lang tur i dag,får vel fart på flesket det!
66,3 kg

Jeg vil ha LO GO sjokolade!

Gommler ryvitaknekkebrød med brunost,og det er faktisk kjempe godt!Spiser vanlig middag også da....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M18. april 2002
Siden disse sidene nå legges ned og i håp om at noe annet skal dukke opp har jeg opprettet en mailadress. Håper vi "treffes" igjen. Min er: linebrownie@hotmail.com.
Høres vi ikke mer, får du ha lykke til videre. Klem fra Line
66,7 kg

Jaja

er for glad i mat enda jeg!Magen er vant til veldig mye mat,så jeg er så fæl til å små spise hele dagen....
66,8 kg

Går nedover!

I dag skal jeg prøve å holde meg til lett mat,har ikke vært så veldig flink...
Skal sykkle em tur!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alven16. april 2002
Velkommen hit. Er ny selv også, men dette stedet virker jo veldig bra. Fint at vi har felles skjebne -felles trøst! Vi skal bli så slanke så.........men håper det ikke blir sommer riktig ennå!
Lykke til.
Klem fra Alven
67,2 kg

Første dag!

I dag har jeg spist 2 skiver rugbrød med servelat.
Skal i bursdag,må holde meg unna alt for mye kaker!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Moken14. april 2002
Hei, og velkommen hit.

Lyst til å være med på en førstemann-ned-5kg-konkurranse for oss på 60-tallet?? Oppstart er torsdag 18 april som også blir ukentlig veiedag. Det gir litt ekstra motivasjon å være med på en sånn konkurranse, og gudene skal vite at iallefall jeg trenger det;o)

Meld deg på i dagboka mi dersom du ønsker å være med.

Klem Moken
c.AuthorAlias Sunnyline14. april 2002
Hei Trude.
Velkommen. Lykke til. Jeg kommer nok til å følge med deg.

Hilsen Sunnyline
c.AuthorAlias MTE14. april 2002
Heisann!

Vil bare si velkommen. Og håper at du klarer å nå målene dine sammen med oss. :o)

Ha en fortsatt fin kveld!

Klemz!
c.AuthorAlias aline14. april 2002
hei og velkommen til sidene!!!

dette er en fantastisk bra side og det hjelper med støtte når man skal ned i vekt!!!

var selv på fest igår og klarte merkverdig nok og holde meg unna snacksfatet...
(hadde vel nok med alkoholen) er ikke så sunnt det heller...

anyway, litt kaker innimellom er ikke så ille, vettu. men pass på å spise mye mat/ drikke mye vann før kakene kommer på bordet, så orker du ikke så mye av dem. og spis kakestykkene sakte!!! da smaker de ennå bedre også!!!

lykke til!!!!!

klem Aline
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.