Ny her jeg
hei!
jeg ville bare si hei, og si at jeg er ny her!
jeg satser på å gå ned litt, men mest av alt å legge om kostholdet, og tenkte kanskje dagbok var en nyttig ting?
får se hvordan det går! :)
jeg ville bare si hei, og si at jeg er ny her!
jeg satser på å gå ned litt, men mest av alt å legge om kostholdet, og tenkte kanskje dagbok var en nyttig ting?
får se hvordan det går! :)
ser vi er på nesten samme nivå!
skulle bare si lykke til jeg:)
klem Maria