← Alle dagbøker
diarist.Alias

MaliN

58 år168 cm12 innlegg 2002 0 følgere

Start83,0 kg
Sist78,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå27,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. august 200229. august 2002
😊78,0 kg

Titter innom

Har ikke tid til å skrive her i dag heller,men må liksom innom her for min egendel slik at det ikke detter helt ut liksom.
Kommer sterkere tilbake neste uke.
Ha en fin dag alle sammen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lealea😉29. august 2002
Ja det er viktig å holde det vedlike, så glemmer man seg ikke så lett.
Lykketil
Lealea
❤️78,0 kg

Jippi! Vekten er virklig med meg.

Har ikke tid til å skrive noe nå,men måtte bare inn å regge vekten.
Ha en nyyyyyydlig dag dah dere *KLEM*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Carinato😊28. august 2002
Hei du!

Skal si du er flink!! Det er bare så deilig å se detta 70 tallet på vekta, ikke sant? Jeg føler at jeg bare svever!!!Det gjlr sikkert du og.
HAr ikke tid å skrive så mye nå, men vi holder kontakten, slik at vi greier våre mål til jul???!!!*S*
c.AuthorAlias elisacat😄28. august 2002
GRATTIS!!!
Du er kjempeflink - heia deg på veien videre nedover!
😄80,0 kg

10 og siste dag på kuren

Skal si jeg har lyst på mat nå.Laget 50 muffins i går og det ligger masse igjen på kjøkkenet,gitt om jeg har lyst å hive de innpå da!!!Men har jeg vært flink så lenge skal jeg ikke ødlegge det nå.I morgen kan jeg begynne å spise litt.Grønnsaksuppe og nypresset appelsinjus og knekkebrød på kvelden.mmmmmmm skal bli godt ja.
Blir veiing åsså i morra.
Om det er non som har tittet innom så får dere ha en nydlig og utholdende dag
*KLEM*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
Takk for gratulasjoner, hyggelig.
Ja, det blir vel godt med litt ordentlig mat igjen. Muffins....sniff.snifff....nei...pakk dem i fryseren..fort...ellers kommer jeg og tar dem! (smil)
Blir spennende å se på veiinga i morgen. Lykke til.
😌80,0 kg

9 dag

Er bare inne på siden min en liten tur.Har ikke noe spesielt å skrive.skal veie meg på onsdag.Og så er det bare 8 dager til jeg skal til legen min for å høre om muligheten for å få dekket en brystreduksjon,skal samme dag(på kvelden )til en vurderingstime hos en plastisk-kirurg så det blir spennende.
Kose dere videre og ha en fin slankeuke *klem*
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias HelenaX😃27. august 2002
Hei igjen Malin!

Må bare stikke innom å si at jeg er imponert over at du fremdeles holder på med renselseskuren din! Du må ha bøtter og spann av viljestyrke! (send meg gjerne en bøtte eller to :-)

Ellers ønsker jeg deg lykke til med timen hos legen, og håper at du får dekket kostnadene ved brystreduksjon! Skal krysse fingrene for deg!

Ha en flott uke, Malin!

Helena
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Hei Malin!
Takk for kommentar på lørdag.
Jeg mener å ha hørt noe om størrelsene til H&M ja. Hvis den buksa i str 40 passer vil det kanskje si at ei ”vanlig” bukse i str. 38 skulle passe?! Jeg gir meg ikke før buksa passer jeg, enkelt og greit.

blir spennende å høre hvordan det går med bysten!
c.AuthorAlias carinato😊26. august 2002
Hei!

Så flink du har vært som klarer å faste, jeg har ikke sjangs til det!
FOkuserer alt for mye på hvor sulten jeg er til enhver tid.
Men det viktigste er vel å finne en metode som funker.
Ser at vi har omtrent samme høyde og vekt, så det blir spennende å følge utviklingen videre.
Jeg har et må om at jeg skal prøve å nå 70-72 til Jul. Håper jeg klarer det*S*
Lykke til videre!!

Klem Carinato
☹️80,0 kg

8 dag på sitronsaftkuren

Får bare se til å få det ned med en gang.Var hos svigerrmor i går og ho hadde laget middag , og jeg kunne bare ikke si nei enda jeg så gjerne ville.Spiste en kjøttkakee og en liten potet så selve mengden var ikke noe å si på da men selverenselses prosessen i kuren fikk seg nok en knekk...
Ja ja ,resten av kuren kommer til å gå som normalt.
Ha en fin søndag jenter *klem*
😊80,0 kg

Syvende dag.Jeg er flink!

Nå har jeg bestemt meg for å ikke gå på vekta før på onsdag morgen,for jeg har ikke tenkt å bryte kuren nå når jeg har kommet så langt.For om jeg ikke hadde sett resultat med egne øyner om jeg hadde gått på vekta i dag,ja da tror jeg kanskje at kuren hadde blitt litt ødlagt av "helgeting".
Men jeg måtte bare måle meg litt,og da blei jeg overrassket her er resultat:
Hals:35-35
Overarm:35-34
Under bryst:85-84
Mage(under navle):116-114
Rumpe:115,5-113,5
Lår:65-62,5
Legg:39-37
Forrige mål var på mandag.
Minus 12 cm.?målene kan jo ha vært feil,men jeg skrev ned akkurat der jeg målte.
Solen skinner allerede inn stuevinduet mitt,og klokka er bare 7.30.Så det blir en varm dag i dag også,har tro på den vannteorien i kroppen når det er varmt.Nei,nå blir det å lese litt bøker.
Ha en go helg videre dere*S*

80,0 kg

6 dag,bare fire dager igjen til kuren er ferdig.

Synst jeg har vært kjempeflink nå azza!I dag kommer sambo hjem og det er jammen bra,har savna han.....
Solen skinner her i dag også,puh har egentlig fått nok av denne varmen nå.Nå må jeg gjøre litt husarbeid før vi tar turen ut.
Ha en nydlig dag jenter*S*
😛80,0 kg

5 dag på kuren og halveis...

Går stort sett greit,men føler meg ltt uopplagt i dag men det er vist normalt etter 4/5 dagen så da så....
Også i moores satt jeg å skrev som bare det,men fikk ikke lagt til ny dag.Lurer på om det har noe med at det er mange innpå her i den tiden?
Ihvertfall så orker jeg ikke skrive mer nå,går å leser noen dagbøker.Er så imponert over de som er så flink til å skrive lange innholdsrike innlegg,her er jammen en kjempe- gjeng med verdifulle mennesker!
STÅ PÅ ALLE SAMMEN;DETTE KLARER VI!!!
😀80,0 kg

4 dag på fastekur og det går rett vei

Føler meg så frisk og opplagt i dag.Skal ta meg en treningsøkt etter at jeg er ferdig her.
Men jeg lurer på en ting:når dere måler dere hvor på overarmen osv gjør dere det? er det non plass her på nett som tipser om det?
I dag regner det noe helt vannvittig ute,men vi trengte vann nå dah....skal være fornøyd med den sommeren vi har hatt.
Nei nå borte igjen for *trenemodus*
Ha en slankemotivert dag alle sammen *KLEM*
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊22. august 2002
Heisann MaliN :)
Velkommen i klubben :) Ser nå ut til å gå veldig fint med deg nå, neste veiing ser du 70 tallet :) Her vil du få den støtte og oppmuntring du trenger for å klare å få vekk de uønskede kiloene du gå å sliter på. Såg at du har problemer med store bryst. Eg og har det, men mine minker heldigvis i takt med at kiloene går ned. Problemet mitt er at de blir lannnnge og slappe, grøss..... Når du har problemer både fysisk og psykisk med de, synest eg du skal ta kontakt med legen din for å få hjelp til å få de redusert. Kjenner noen som har gjordt det med godt resultat. P.g.a. lang ventetid, rår eg deg til å oppsøke lege snart, lykke til :)
Så ønsker eg deg kjempemasse lykke til videre i kampen mot kiloene :)
Ja, nå er det kjempevær her vest :) Vi reiser til syden i morgen, hehe.
"Snakkes" Klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Blubba😊22. august 2002
Hei!

Takk for koselig kommentar!

Må si jeg e imponert over deg som klarer en fastekur. Har forsøkt flere typer, bla. sitrinsaftkuren, før. Hadde vondt i hodet og var så utrolig fiksert på at "Nå er jeg sulten nå", så jeg gav opp etter et par dager hver gang. Stå på, du er flink og vekta går jo nedover i turbofart!

Klem fra Blubba
c.AuthorAlias HelenaX😃22. august 2002
Hei MaliN og velkommen hit!

Beklager at jeg ikke har fått tid å stikke innom dagboka di før, men det er den vanlige unnskyldningen med dårlig tid på jobben jeg må komme med :-) Men jeg ser at du har vært kjempeflink til nå! Er virkelig imponert over dere som klarer å gjennomføre en fastekur! Om du fortsetter i samme stil er det ikke noe problem å nå 70 kg før jul, det er ihvertfall sikkert :-)

Når det gjelder bryst sliter jeg med det samme som deg. Store, vanskelige å finne gode bh'er og inntrykk av at de "dingler" bare jeg skal gjøre noe annet enn å rusle rolig. Jeg har såvidt snakket med legen min om dem, men kommer til å ta en mer alvorlig prat dersom de ikke er blitt noe mindre etter slanking. Håper det ordner seg med operasjon for deg, og at du ikke må vente for lenge! Ingen som ikke har store bryst kan forestille seg hvor plagsomt det er med bh-stropper som gnager seg ned i skuldrene!

Ha en flott dag, MaliN!

Klem fra Helena
😵81,0 kg

Prøver på nytt igjen

Ja,var inne i morres å skrev masse,og så kom det ikke inn denne gangen heller.Så nå prøver jeg nok en gang....
Begynner med disse cm.ene:
Hals:32
Overarm:35
Bryst:et kapittel for seg selv
Under brystet: 85
Mage: 116
Rompe:115,5
Lår: 65
Legg:39
Det var de tunge fakta!
Kapittelet for seg selv er altså puppene mine.Jeg hater de.Store tunge bleike og umulig å holde på plass i bhen.De var stor den gang jeg veide 62 kilo også,men etter tre ammebarn er det nok blitt enda større.
Ryggen og skuldrene verker,har groper etter bh stroppene.
Sportslige aktiviter med hopp og sprett kan jeg bare glemme,samme med jogging.Tør ikke vise meg på badestranden heller,og dette går ut over barna.
Sex-aktiviteter blir jo også hemmet,og jeg er også flau over brystene mine ovenfor samboer...
Men nå har jeg altså bestillt time for en vurdering av reduksjon på en privat klinikk.Vet det er svindyrt men koste ka det vill!Er ganske sikker på at jeg vil få det dekket gjennom det offentlig,men jeg orker rett og slett ikke ha de lenger,for det offentlige tar TID.Har altså fått timme om 14 dager,og da kunne de operere allerede helgen etter om alt går i orden.
Har ennå ikke sagt det til samboeren min,vet ikke helt hvordan han vil ta dette.Men det ordner seg nok.DET MÅ DET!
Er det non som har erfaring her med brystreduksjon så blir jeg veldig glad om du vil fortelle litt om det her.
Nok om det nå.
Har trimmet en halvtime med sammenleggbar rockering idag(tar en halv time i kveld også).Skal si de er vansklig å få til rockingen asså.Trodde jeg hadde det inne etter barndommens lek,men den gang ei.Har gått tur i 1/2 time også.
Mitt mål er å komme under 70 til jul,og det skal jo kunne gå greit....nå i starten går jeg på en faste/rense kur (sitronsaft)som jeg skal drikke i minst ti dager.Spiser 2/3 epler og 1/2 gulrøtter om dagen for å dekke tygge behovet.
Etter kuren blir det å legge om kostholdet.Leser at det er en del av dere som snakker GI,kan man kjøpe den boka i bokhandelen,står det oppskrifter inni der,er den dyr??? håper noen kan svare meg.
Oiii,skal si klokka går.Ungene maser om middag nå,så da blir det å lage posemos og steikte servelatpølser til dem.
Ha en fin dag videre alle sammen*S*

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
Hei!
Dette med brystene hørtes ikke særlig behagelig ut. Dessverre har jeg ingen peronlig erfaring med det. Jeg er nemlig temmelig flatbrysta. Hvis brysten er så stor at det gir deg helsemessige plager kan du kanskje få dekket operasjon gjennom det offentlige? Men da er det vel laaaaaaaaaaaaaaaaang ventetid tenker jeg.
c.AuthorAlias elisacat😃20. august 2002
Hei MaliN!
Har stor forståelse for ditt ønske om å bli kvitt litt pupp - er diger der selv, og har lite flatterende groper i begge skuldrene etter BH-stroppene. Etter at jeg har slanket meg neste 20kg er det lite "luft" igjen i dem også, synes de ser mest ut som hundeører! (Nei, ikke de søte som står opp - mer de laaaaange som henger ned...;-/)
Kan du si noe om hva noe slikt koster på en privatklinikk? Du bør nok nevne det for samboeren din da - menn har en tendens til å bli mer knyttet til "jentene" dine enn det du er...

Når det gjelder GI, kan jeg anbefale Fedon Lindbergs bok Naturlig Slank. Det finnes to varianter, den med kokebok er lettest å starte med. Mye god mat, faktisk, selv om det hender at det blir litt mye bønner innimellom...*futt*

Lykke til! Bærestropper og slankevibber sendes i din retning...
||~~~~~~~||~~~~~~~~~||~~~~~~~~||

elisacat
😄81,0 kg

Prøver igjen

Ja,jeg var asså innom i morres å skeiv masse,men det kom av en eller annen grunn ikke inn i dagboka?!?
Derfor litt umotivert i henhold til å skrive det om igjen.
Men må jo få regget vekta,ble kjempeglad da jeg gikk på den i morres!
Skal skrive mere i morgen.
Ha en fin slanke uke alle sammen!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12319. august 2002
Hei!
Kjenner til det der at ting av og til ikke kommer inn her når man skriver. Derfor har jeg nå begynt å skrive det i Word (og LAGRE) og så kopiere det inn her. Hvis det da skjærer seg kan jeg bare prøve å kopiere det inn en gang til.
Her går det nedover ser jeg. Flott!
😊83,0 kg

Endlig turte jeg gå på vekta!

Ja,jeg begynnte å slanke meg for noen dager siden ,men tørte ikke gå på vekten før i dag...Var sikker på at den var nærmere 90! Puh,men det var den jo heldigvis ikke.Det er over 30 grader Her på vestlandet i dag,så nå må jeg ut igjen å nyte sommeren....med vid T-skjorte :o(....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12319. august 2002
Hei og velkommen hit!
Ja og så legger du bort vekta igjen, tar fram målebåndet og måler deg på strategiske steder - NÅ!! Å måle seg er et fint instrument for å se utviklingen på kroppen. Ofte bedre enn vekta.

Hva slags "slankekur" bruker du?
Ser vi er ganske like; nesten like gamle, like lange, og startet så og si på samme vekt. Spennende å følge med noen som er så lik synes jeg.
Lykke til!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.