← Alle dagbøker
MaliN
58 år168 cm12 innlegg
2002
0 følgere
Start83,0 kg
Sist78,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå27,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Titter innom
Har ikke tid til å skrive her i dag heller,men må liksom innom her for min egendel slik at det ikke detter helt ut liksom.
Kommer sterkere tilbake neste uke.
Ha en fin dag alle sammen!
28. august 2002
❤️78,0 kgJippi! Vekten er virklig med meg.
Har ikke tid til å skrive noe nå,men måtte bare inn å regge vekten.
Ha en nyyyyyydlig dag dah dere *KLEM*
10 og siste dag på kuren
Skal si jeg har lyst på mat nå.Laget 50 muffins i går og det ligger masse igjen på kjøkkenet,gitt om jeg har lyst å hive de innpå da!!!Men har jeg vært flink så lenge skal jeg ikke ødlegge det nå.I morgen kan jeg begynne å spise litt.Grønnsaksuppe og nypresset appelsinjus og knekkebrød på kvelden.mmmmmmm skal bli godt ja.
Blir veiing åsså i morra.
Om det er non som har tittet innom så får dere ha en nydlig og utholdende dag
*KLEM*
9 dag
Er bare inne på siden min en liten tur.Har ikke noe spesielt å skrive.skal veie meg på onsdag.Og så er det bare 8 dager til jeg skal til legen min for å høre om muligheten for å få dekket en brystreduksjon,skal samme dag(på kvelden )til en vurderingstime hos en plastisk-kirurg så det blir spennende.
Kose dere videre og ha en fin slankeuke *klem*
25. august 2002
☹️80,0 kg8 dag på sitronsaftkuren
Får bare se til å få det ned med en gang.Var hos svigerrmor i går og ho hadde laget middag , og jeg kunne bare ikke si nei enda jeg så gjerne ville.Spiste en kjøttkakee og en liten potet så selve mengden var ikke noe å si på da men selverenselses prosessen i kuren fikk seg nok en knekk...
Ja ja ,resten av kuren kommer til å gå som normalt.
Ha en fin søndag jenter *klem*
Syvende dag.Jeg er flink!
Nå har jeg bestemt meg for å ikke gå på vekta før på onsdag morgen,for jeg har ikke tenkt å bryte kuren nå når jeg har kommet så langt.For om jeg ikke hadde sett resultat med egne øyner om jeg hadde gått på vekta i dag,ja da tror jeg kanskje at kuren hadde blitt litt ødlagt av "helgeting".
Men jeg måtte bare måle meg litt,og da blei jeg overrassket her er resultat:
Hals:35-35
Overarm:35-34
Under bryst:85-84
Mage(under navle):116-114
Rumpe:115,5-113,5
Lår:65-62,5
Legg:39-37
Forrige mål var på mandag.
Minus 12 cm.?målene kan jo ha vært feil,men jeg skrev ned akkurat der jeg målte.
Solen skinner allerede inn stuevinduet mitt,og klokka er bare 7.30.Så det blir en varm dag i dag også,har tro på den vannteorien i kroppen når det er varmt.Nei,nå blir det å lese litt bøker.
Ha en go helg videre dere*S*
6 dag,bare fire dager igjen til kuren er ferdig.
Synst jeg har vært kjempeflink nå azza!I dag kommer sambo hjem og det er jammen bra,har savna han.....
Solen skinner her i dag også,puh har egentlig fått nok av denne varmen nå.Nå må jeg gjøre litt husarbeid før vi tar turen ut.
Ha en nydlig dag jenter*S*
5 dag på kuren og halveis...
Går stort sett greit,men føler meg ltt uopplagt i dag men det er vist normalt etter 4/5 dagen så da så....
Også i moores satt jeg å skrev som bare det,men fikk ikke lagt til ny dag.Lurer på om det har noe med at det er mange innpå her i den tiden?
Ihvertfall så orker jeg ikke skrive mer nå,går å leser noen dagbøker.Er så imponert over de som er så flink til å skrive lange innholdsrike innlegg,her er jammen en kjempe- gjeng med verdifulle mennesker!
STÅ PÅ ALLE SAMMEN;DETTE KLARER VI!!!
4 dag på fastekur og det går rett vei
Føler meg så frisk og opplagt i dag.Skal ta meg en treningsøkt etter at jeg er ferdig her.
Men jeg lurer på en ting:når dere måler dere hvor på overarmen osv gjør dere det? er det non plass her på nett som tipser om det?
I dag regner det noe helt vannvittig ute,men vi trengte vann nå dah....skal være fornøyd med den sommeren vi har hatt.
Nei nå borte igjen for *trenemodus*
Ha en slankemotivert dag alle sammen *KLEM*
Prøver på nytt igjen
Ja,var inne i morres å skrev masse,og så kom det ikke inn denne gangen heller.Så nå prøver jeg nok en gang....
Begynner med disse cm.ene:
Hals:32
Overarm:35
Bryst:et kapittel for seg selv
Under brystet: 85
Mage: 116
Rompe:115,5
Lår: 65
Legg:39
Det var de tunge fakta!
Kapittelet for seg selv er altså puppene mine.Jeg hater de.Store tunge bleike og umulig å holde på plass i bhen.De var stor den gang jeg veide 62 kilo også,men etter tre ammebarn er det nok blitt enda større.
Ryggen og skuldrene verker,har groper etter bh stroppene.
Sportslige aktiviter med hopp og sprett kan jeg bare glemme,samme med jogging.Tør ikke vise meg på badestranden heller,og dette går ut over barna.
Sex-aktiviteter blir jo også hemmet,og jeg er også flau over brystene mine ovenfor samboer...
Men nå har jeg altså bestillt time for en vurdering av reduksjon på en privat klinikk.Vet det er svindyrt men koste ka det vill!Er ganske sikker på at jeg vil få det dekket gjennom det offentlig,men jeg orker rett og slett ikke ha de lenger,for det offentlige tar TID.Har altså fått timme om 14 dager,og da kunne de operere allerede helgen etter om alt går i orden.
Har ennå ikke sagt det til samboeren min,vet ikke helt hvordan han vil ta dette.Men det ordner seg nok.DET MÅ DET!
Er det non som har erfaring her med brystreduksjon så blir jeg veldig glad om du vil fortelle litt om det her.
Nok om det nå.
Har trimmet en halvtime med sammenleggbar rockering idag(tar en halv time i kveld også).Skal si de er vansklig å få til rockingen asså.Trodde jeg hadde det inne etter barndommens lek,men den gang ei.Har gått tur i 1/2 time også.
Mitt mål er å komme under 70 til jul,og det skal jo kunne gå greit....nå i starten går jeg på en faste/rense kur (sitronsaft)som jeg skal drikke i minst ti dager.Spiser 2/3 epler og 1/2 gulrøtter om dagen for å dekke tygge behovet.
Etter kuren blir det å legge om kostholdet.Leser at det er en del av dere som snakker GI,kan man kjøpe den boka i bokhandelen,står det oppskrifter inni der,er den dyr??? håper noen kan svare meg.
Oiii,skal si klokka går.Ungene maser om middag nå,så da blir det å lage posemos og steikte servelatpølser til dem.
Ha en fin dag videre alle sammen*S*
Prøver igjen
Ja,jeg var asså innom i morres å skeiv masse,men det kom av en eller annen grunn ikke inn i dagboka?!?
Derfor litt umotivert i henhold til å skrive det om igjen.
Men må jo få regget vekta,ble kjempeglad da jeg gikk på den i morres!
Skal skrive mere i morgen.
Ha en fin slanke uke alle sammen!!!
Endlig turte jeg gå på vekta!
Ja,jeg begynnte å slanke meg for noen dager siden ,men tørte ikke gå på vekten før i dag...Var sikker på at den var nærmere 90! Puh,men det var den jo heldigvis ikke.Det er over 30 grader Her på vestlandet i dag,så nå må jeg ut igjen å nyte sommeren....med vid T-skjorte :o(....
Lykketil
Lealea