← Alle dagbøker
diarist.Alias

aztika

53 år160 cm9 innlegg 2002 0 følgere

Start82,5 kg
Sist80,5 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå31,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. juni 20021. august 2002
😛80,5 kg

Home at last!!!!!

Endelig hjemme fra ferie etter å ha kjørt ca 660 mil på 2 uker........det blir jaggu boring å sitte i bil i mange timer om gangen.
Vel......eeeh.....om jeg skal være helt ærlig så har jeg ikke tort å være på vekta enda,men jeg tenker jeg gjør det i morgen jeg!!

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem aztika.
😐80,5 kg

Går det bra tro?!?!?!

Nå er det en stund siden jeg var her sist,det er jo altfor mye å gjøre.
Har ikke tort å være på vekta siden forrige gang jeg veide meg og fant ut at jeg hadde gått opp litt igjen.
Jeg får vel bare manne meg opp.


Kos Aztika
😢80,5 kg

Utskeielser!!!

En liten stund siden jeg skrev sist nå.
Jeg har byttet veiedag og i dag ble det en aldri så liten nedtur etter helgens utskeielser.
Vel,vel jeg får bare stå på igjen nå,jeg SKAL ned iallefall enda 10 kg.
Det virker ganske håpløst akkurat nå men det går nok på et vis.

KOS.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉4. juli 2002
Jeg tenkte at vi i 80 kilos klassen også må starte en 5 kg konkurranse, i likhet med de på 7-tallet!! Jeg skriver en melding til alle på 8 tallet som har vært innom den siste uka, så er det bare å melde seg på hos meg!! Jeg foreslår at vi starter i dag, og har torsdag som fast oppdateringsdag!! Så gi meg beskjed hvis du vil være med! Lykke til videre!!

Helena
c.AuthorAlias Helena😉4. juli 2002
Jeg tenkte at vi i 80 kilos klassen også må starte en 5 kg konkurranse, i likhet med de på 7-tallet!! Jeg skriver en melding til alle på 8 tallet som har vært innom den siste uka, så er det bare å melde seg på hos meg!! Jeg foreslår at vi starter i dag, og har torsdag som fast oppdateringsdag!! Så gi meg beskjed hvis du vil være med! Lykke til videre!!

Helena
79,5 kg

Tjobing

bla bla
😄79,5 kg

Sakte, men sikkert!!!

Ny veiedag idag igjen og vekta viste at jeg hadde gått ned nye 1.5 kg.
Jeg har vært i bryllup i helga og regnet derfor med at jeg ikke hadde gått ned noe mer siden sist.
Det hjelper stort på motivasjonen.

Koz aztika
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen17. juni 2002
Du er virkelig flink! Jeg blir så misunnelig på dere som klarer å slanke dere. Jeg selv er blitt sløvere og sløvere. Vil jo gjerne bli tynn, men veien er så laaaaaaaaaaaaaaaaaaang!
81,0 kg

Nok en varm dag.

Tja....ikke mye nytt å fortelle i dag.

Takk for koselige meldinger i boka mi, kjempekoselig!!
Trener mye tredemølle om dagen og jeg går turer å prøver å svømme litt.....får bare vente å se om det hjelper enda mere på kiloene.

Have a nice day!!!

Koz aztika!!!
😄81,0 kg

JIIIHAAA!!!

Nå har jeg begynt på min 7. dag i slankeprosessen.
Dagen begynte med å veies..........YES!!!
Jeg har gått ned 1.5 kg allerede.
Det er litt lettere å fortsette å være flink når det går den rette veien og i dag skal jeg nok klare dagen med glans. :DD
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen11. juni 2002
GRATULERER MED VEKTNEDGANGEN! Selv skal jeg veie meg i morgen på GR kurset. Gleder meg og håper at vekta går den rette veien.
Håper vi kan slå følge på den vanskelige veien nedover. Selv skal jeg ned 27,3 kg til.
c.AuthorAlias nameit😀11. juni 2002
Hei!

Velkommen hit. Ser du har mistet 1,5 kilo på ei uke.
Kjempebra! Trener du noe bortsett fra tredemølle da?
Det er bare å stå på, det er kun vi selv som kan gjøre noe med situasjonen vår.

ha en fin dag!

klem fra NameIt
😑82,5 kg

Godt i gang!

Takk til dere som har skrevet en kommentar til meg, omtanken varmer.
Jeg er nå på min tredje dag i nok en slankekur.
Jeg har klart to dager ganske så bra så dette skal jeg nok greie selv om det ikke alltid kommer til å være så lett.
Men det gjelder å være positiv!!!!
Har kjøpt meg en tredemølle også nå som jeg prøver å være flink til å bruke, jeg er helt sikker på at jeg skal klare dette. : D
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias sanna😃6. juni 2002
Hei!
Vi har ganske like data, vi, så det skal bli spennende å følge med deg fremover. Har nå vært her på disse sidene litt over en uke og det hjelper helt klart. Skriv litt hver dag, så skal du se...! Lykke til videre og kos deg i sommerværet!
😢82,5 kg

Vektkrise!!?!!

Etter å ha vært på vekta i dag etter å ha vært flink i flere uker, måtte jeg klage min nød til en venninne.
Hva i all verden er vitsen med å være flink når det ikke hjelper det spor?????
Vel hun venninnen min tipset meg om disse sidene og jeg tror kanskje det kan bli litt lettere med lit back up.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella😊5. juni 2002
Hei.

Velkommen hit, fint at venninnen din visste om oss her inne, for her er det hjelp å få !

Enig i de gode rådene du har fått fra de andre, jeg har et lite tips i tillegg; skriv opp alt du spiser i en periode fremover, for det er nok en grunn til at du ikke har gått ned i vekt på flere uker. Ofte spiser vi mer enn det vi er klar over. Uansett, ønsker deg lykke til videre, håper du får glede av dagboka di.

~Ella~
c.AuthorAlias Lille Trille😉5. juni 2002
Hei!

Ville bare ønske deg velkommen hit. Ser at vi ikke ligger så langt unna hverandre på endel data, så det skal bli spennende å følge med hvordan det går med deg. Føler ikke at jeg kan gi så mange råd nå, siden det går tregt for tiden, men jeg prøver å samle motivasjon, for så å ta et skippertak.

Lykke til!

Solskinnshilsen fra Lille Trille
c.AuthorAlias Aprilia😉4. juni 2002
Velkommen hit!
Det hjelper absolutt med litt back up, men du må selv ønske å gjøre de virkelige forandringene.
Det lureste man kan gjøre i starten er å sette seg realistiske mål, samt notere alt du spiser, det vil selvfølgelig hjelpe betraktelig dersom man øker aktiviteten.
Alt er selvfølgelig avhengig av hvilke vaner du har hatt, og hva som kan være lurt å endre på.
Ser at vi er på samme alder, her selv gått ned 10 kg siden påske og det anbefales. Selv om humøret og motivasjonen svinger, og ting i perioder føles virkelig vanskelig. SÅ ER DET UANSETT SÅ DEILIG Å FØLE SEG SLANKERE, MANGE TING BLIR SÅ MYE LETTERE OG SELVTILLITEN HAR ØKT.
Ønsker deg all mulig lykke til!
Klem fra Aprilia
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.