← Alle dagbøker
aztika
53 år160 cm9 innlegg
2002
0 følgere
Start82,5 kg
Sist80,5 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå31,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Home at last!!!!!
Endelig hjemme fra ferie etter å ha kjørt ca 660 mil på 2 uker........det blir jaggu boring å sitte i bil i mange timer om gangen.
Vel......eeeh.....om jeg skal være helt ærlig så har jeg ikke tort å være på vekta enda,men jeg tenker jeg gjør det i morgen jeg!!
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem aztika.
Går det bra tro?!?!?!
Nå er det en stund siden jeg var her sist,det er jo altfor mye å gjøre.
Har ikke tort å være på vekta siden forrige gang jeg veide meg og fant ut at jeg hadde gått opp litt igjen.
Jeg får vel bare manne meg opp.
Kos Aztika
Utskeielser!!!
En liten stund siden jeg skrev sist nå.
Jeg har byttet veiedag og i dag ble det en aldri så liten nedtur etter helgens utskeielser.
Vel,vel jeg får bare stå på igjen nå,jeg SKAL ned iallefall enda 10 kg.
Det virker ganske håpløst akkurat nå men det går nok på et vis.
KOS.
Tjobing
bla bla
Sakte, men sikkert!!!
Ny veiedag idag igjen og vekta viste at jeg hadde gått ned nye 1.5 kg.
Jeg har vært i bryllup i helga og regnet derfor med at jeg ikke hadde gått ned noe mer siden sist.
Det hjelper stort på motivasjonen.
Koz aztika
Nok en varm dag.
Tja....ikke mye nytt å fortelle i dag.
Takk for koselige meldinger i boka mi, kjempekoselig!!
Trener mye tredemølle om dagen og jeg går turer å prøver å svømme litt.....får bare vente å se om det hjelper enda mere på kiloene.
Have a nice day!!!
Koz aztika!!!
JIIIHAAA!!!
Nå har jeg begynt på min 7. dag i slankeprosessen.
Dagen begynte med å veies..........YES!!!
Jeg har gått ned 1.5 kg allerede.
Det er litt lettere å fortsette å være flink når det går den rette veien og i dag skal jeg nok klare dagen med glans. :DD
Godt i gang!
Takk til dere som har skrevet en kommentar til meg, omtanken varmer.
Jeg er nå på min tredje dag i nok en slankekur.
Jeg har klart to dager ganske så bra så dette skal jeg nok greie selv om det ikke alltid kommer til å være så lett.
Men det gjelder å være positiv!!!!
Har kjøpt meg en tredemølle også nå som jeg prøver å være flink til å bruke, jeg er helt sikker på at jeg skal klare dette. : D
Vektkrise!!?!!
Etter å ha vært på vekta i dag etter å ha vært flink i flere uker, måtte jeg klage min nød til en venninne.
Hva i all verden er vitsen med å være flink når det ikke hjelper det spor?????
Vel hun venninnen min tipset meg om disse sidene og jeg tror kanskje det kan bli litt lettere med lit back up.
Helena
Helena