← Alle dagbøker
Ana
47 år167 cm10 innlegg
2002
0 følgere
Start94,0 kg
Sist95,0 kg
Endring+1,0 kg
BMI nå34,1
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Litt nedover da!
Ja, nå har jeg komet litt i gang med treningen i hvert fall. Den 6 august starter jeg på "lev lettere kurs" på sats og personlig trener timene jeg har bestilt. Blir spennende, håper å få masse motivasjon der. Lover å skrive masse komentarer når jeg endelig får fri et par dager til helgen.
Stå på alle sammen! :-)
OJ OJ OJ
Jada, endelig tilbake fra ferien ikke t gram lettere kan man godt si..
Jeg var veldig flink i begynnelsen men etterhvert glemte jeg alle gode vaner og har vel siden fråtset i alt mulig godt.. Sukk! At jeg aldri lærer. Tror nok jeg bruker noen dager på å kome skikkelig i gang igjen, har litt for mye godt i huset.. Må fine noen å gi det bort til.. Jeg har eksamen 15 august men etter det setter jeg i gang for fullt med treningen.. Matvanene skal jeg prøve å snu før det!
Klem fra meg
Ojsann!
Rakk visst ikke skrive noen ting før vi dro på hytta jeg, det har vært full fres her hele tiden, men nå har vi levert barna igjen. Jeg har ikke vært så flink dessverre, de første dagene gikk det kjempebra, da holdt jeg skjema. Men etterhvert gled det helt ut, det ble grillmat (ikke av den sune typen), potetsalat, potetgull, godis, cola etc.. Nærbutikken hadde ikke stort utvalg av magre alternativer akkurat. Vi har vært masse i aktivitet da, svømming, hinderløyper, fotball, mye trasking i sommarland osv så helt misfornøyd er jeg ikke.
I morgen reiser vi til New York og skal være der 14 dager. Vi skulle opprinnelig til England men planene ble litt endret. Gleder meg masse!! Håper jeg klarer å være flinkere der.. Hadde vært så gøy å komme hjem med vekten under 90 kilo.. Det er lov å håpe!
Nå skal jeg lese dagbøkene deres!!
Klem fra Ana!
Skal prøve å skrive i morgen også før vi reiser.
Æsj, ingen nedgang..
Men neida jeg depper ikke.. Blir bare så ivrig hver morgen når jeg skal veie meg, det er sikkert lurere en gang i uken men det synes jege r vanskelig å få til.
Vi skal passe barn en hel uke nå, to viltre gutter på 8 og 12 så det blir en del aktivitet, onsdag skal jeg lure meg ned på sats et par timer også! Fra fredag til mandag skal vi på hytta, håper jeg klarer å være flink der også..
Nå må jeg lage frokost her så jeg får skrive kommentarer til dere i kveld!
Stor klem fra Ana
Riktig vei!
Takk for alle kommentarer kjære medslankere, så utrolig bra at jeg fant denne siden.. You make my day! hehe..
Middagen i går ble vel stor ja.. Bra jeg hadde trent og spist passe tidligere på dagen. Ekkelt å legge seg å være for mett, men jeg begynner å lære at jeg ikke trenger 3 store porsjoner for å bli mett.
I dag har jeg treningsfri men vi skal sitte barnevakt så jeg tror jeg får rørt meg litt likevel.
Jeg er såå glad for at jeg har kommet i gang! JIPPI!
Ha en fortreffelig mandag alle sammen!
Klem fra Ana
Nytt tall!
Herlig med et nytt tall, da er jeg bare 2.8 kilo fra 80-tallet, kanskje jeg klarer det før jeg drar på ferie 4 Juli? Jeg skal fortsette som før med kosthold og trening frem til det så får vi se hva vekten vil :-). Takk for koselige kommentarer i går, det er kjempemotiverende og komme hit og lese andres dagbøker!!
I dag er det St. Hansaften og vi skal ha Kylling og champignon Stroganoff til middag, med masse salat så klart. Har begynt å spise en stor tallerken salat før middagen, synes det hjelper så jeg ikke spiser for mye. Til dessert skal vi ha frisk fruktsalat med 0.1 % yoghurt som saus, det er faktisk fantastisk godt!
Ha en herlig dag!
Klem, Ana
Stolt av meg selv!!
Våknet i dag og følte all motivasjon var borte, og det etter bare en uke.. Kledde på meg for å gå i burikken og kjøpe pizza, cola og godteri for å trøste meg selv.. Men så tenkte jeg: Ta deg sammen! Tok joggeskoene i hånda og gikk rett ned på sats (Ligger 1 min unna her..) På sats kjøpte jeg en banan og en proteinbar til frokost (Ikke mest ideelt, men måtte gå hjemefra før jeg rakk og ombestemme meg..)
Syklet 35 km og trente diverse styrke, føles helt herlig nå!! Det beste av alt er at nå er godtesuget borte og motivasjonen tilbake. Jippi! For meg var dette en stor bragd, jeg har ikke tidligere klart å bryte de demotiverende tankene..
Nå skal jeg lage makaronigrateng med spinat og cottage cheese til middag med masse salat til. :-)
Klem fra Ana, glad i dag!
God helg til ALLE!!
Litt oppgitt over meg selv..
Jeg sprakk litt i går kveld.. Da jeg kom hjem fra trening var det både gjester, nybakt pizza og sjokolade her.. Sukk! Jeg hadde dessverre litt for lavt blodsukker for å klare å stå i mot. Det ble 3 pizzabiter og en del sjokolade.. Men likevel, hadde det vært for en uke siden hadde jeg gaflet i meg mye mer! Så sånn sett er det ok, likevel liker jeg ikke at jeg har så dårlig viljestyrke.. Det ble en kortvarig lykke ja!! Jeg pleier å være så flink de dagene jeg trener, jaja.. En glipp er en glipp, spist er spist osv :-)
Noe av det jeg trenger å lære meg er at en sprekk ikke trenger å vare i maaange dager.. Nå skal jeg fortsette med godt mot i dag!
Når det gjelder han PT'en "min" på Sats skal jeg ikke ha timene med han før i august, da blir man målt og veid og målt fettprosent på etc som en annen ku.. haha.. Håper jeg er litt slankere før det.
Tusen takk for hilsner!
Trening i dag: 1 time sykkel1
Utålmodig!
Nå har jeg jo vært sunn i en hel uke.. Hvorfor er jeg ikke slank da? :) Nei, her er det vel bare å smøre seg med tålmodighet hvis jeg skal holde ut. Prøver å fokusere på at jeg legger om kostholdet og får en ny livsstil, ikke at jeg slanker meg, men det er ikke så lett. Jeg er så utrolig godtesugen men skal holde meg unna..
Mantra til meg selv:
Sunn mat smaker best, jeg trenger ikke godteri og brus!
Sunn mat smaker best, jeg trenger ikke godteri og brus!
Jeg SKAL klare å bli slank og sunn, det er det JEG vil!
Jeg SKAL klare å bli slank og sunn, det er det JEG vil!
Jeg er flink og klarer det!
Osv...
I dag skal jeg trene med en venninne av meg som er veldig godt trent så da får jeg kjørt meg litt. De dagene jeg trener synes jeg det er mye lettere å spise sunt også, det henger liksom sammen.
Jeg har forresten fått en 2-ukers meny av en personlig trener på sats, jeg skal prøve meg på den når jeg kommer hjem fra ferien.
Lykke til alle og tusen hjertlig takk for hilsner!
Ana
Jeg er i gang!
Endelig er jeg i gang etter måneder med snop og cola og fet mat og eksamenspress..
Nå er det somerferie og riktignok klarte jeg ikke å bli slank til sommeren men nå er jeg i hvert fall i gang.
Jeg har bestilt meg en personlig trener på sats og skal få kostprogram og treningsprogram av han. Han har sagt jeg skal få slite.. hjeelp.. hehe.. (Men han var fryktelig kjekk da!!) Skal snart 3 uker til England men når jeg kommer tilbake blir det altså full fres med treningen.
Denne uken har jeg trent 1 time spinning, 1 time stramopp, og vekter i sal. Føler meg bedre allerede!
Målet er forresten å veie 60 kilo.. Det er ned 34 kilo det, kan jeg klare det da? Håper det!
Stor klem fra Ana
Dette ser flott ut Ana! Og når du nå kommer skikkelig igang med treningen, så får du snart se resultater både på vekta og i speilet. HERLIG!
Lev lurt!
Slankeklem fra Molla