Trøtt!!!!!!!!!!
Hallo
Stod tidlig opp i dag for å trene sammens med Tarangai på 3T.
Og da var jeg ikke så trøtt... men nå.......... du store min...
Sov veldig dårlig i natt også... tenker på så mye igjen.
Men jeg jobber bare halv dag så jeg gleder meg til å komme hjem..... he-he...
Trening ja, det ble morgenspinning det A-45. Deilig å trene tidlig, og veldig koselig å se Tarangai igjen.
Glemte å si: JIPPI!!!!! HEIEA ROSENBORG!!!! De vant i går da så nå blir det sene kvelder med champ.leage kamper fremover, og da har vi (dessverre...) en tradisjon å spise sen middag ... og det er pizza!!! Men - men... man må bare beherske seg da.... klarte ikke det i går..... f... også..
Gårdagesn rasjon:
Frokost: 1 grov skive m/ cottage cheese,kanel,skinke,agurk
Mellom: 1 youghert 0,1%
Sen lunsj: Salat
Mellom: 1 pølse, 1 nektarin
Middag - sen: 4 pizzabiter - akkurat 1 bit for mye...
Det er så rart, fordi når jeg følger boken til dr.lindberg og spiser proteinrik mat så føler jeg meg faktisk ganske vell, og med en gang jeg spiser f.eks. pizza eller noe annet med masse karbohydrater, så reagerer magen min. Den bobbler nesten... *S*
og så føler jeg meg ganske "tung" i kroppen da. Så jeg vet jo hva jeg må gjøre fremover da. Ikke vanskelig det nei, det er jo bare å holde meg til Dr.Lindberg sine råd og oppskrifter. Det er utrolig mye godt i den boka... nam.... Og holde meg mer eller mindre unna karbohydratrik mat. Jeg jobber i hvertfall med saken.
Jeg prøvde den "nye" buksa mi i går kveld... og snart nå så blir den helt perfekt. Jeg får den på meg --- men synes at den er litt for trang ennå. Et par spinning timer til nå så tenker jeg det blir bra!!! *S*S*S*S
Ønsker dere alle en herlig slankedag.
Klem fra Sola
Inlegg nr. 100!!
Hei alle mine slankevenner!!
I dag skinner virkelig sola, jeg er i kjempehumør,,,, hvorfor??
Fordi jeg har gått ned noen gram!!! Jippi!!!!! Så deilig, så nå skal jeg klare målet mitt. altså 68 kg på fredag. det skulle vel ikke være noe problem nå!!!*S*S*
Gårdagens rasjon:
Frokost: 1 helseklibrød m/philad.light ost
Lunsj: salat
Mellom: 1 youghert 0,1%
Middag: Soppomelett, masse frisk sjamp. gul+grønn paprika, løk,litt bogskinke,ost + 1 skive grovt brød
Kvelds: 1 snickers is
Trening: 1 time spinning - b-time.
Gjett om jeg var spent i dag da, før jeg gikk på vekta. Fristet ikke fordi jeg føler meg litt tung og støl etter treninga i går, går vel over snart tenker jeg.
Så nå ska ljeg si GOOD BYE til store str. i klær. Kanskje den nye buksa mi passer meg snart!!!! Skal prøve den i dag.
Ønsker dere alle en herlig slankedag, og husk RBK-kampen på tv i kveld da!!! Må jo se den!!!! *S*S**S*S*
Stor solskinnsklem fra Sola
Trening er gøy!!!
Hallo
... joda trening er gøy. Jeg har vært på spinning i dag tidlig - en B-time 60min. Og jeg må si at B-timer er veldig mye hardere en A-timer... Og dette var min første B-time, men ikke den siste.
Og så trente jeg sirkel i går kveld da, 60min og den timen var også ganske knallhard.
Så nå skal jeg ikke på trening før på torsdags morgen. Morgen spinning sammens med Tarangai.
Gårdagens rasjon:
Frokost: 1 grov skive m/cottage cheese, kanel,skinke og agurk
Mellom: 1 youghert - 0,1%
Lunsj: Salat
Middag: Søndagsrester... hjemmelagde små kjøttkaker, så det ble
3 små. en halv liten potet, brocolli, champ + paprika suret i stekepannen.
Kvelds: 8 stk peanøtter.
Jeg har ikke vært på vekta i dag. Følte meg bare litt tung i kroppen i dag i forhold til forrige gang jeg var på sirkeltrening, så den begynner vel å bli vant med det nå kanskje. Jeg får se i morgen. Da skal jeg veie meg.
Takk for hyggelig komentarer i boka mi. Alltid koselig å se at noen følger med meg litt. *S*S*S*
Ønsker dere alle ne herlig slankedag.
Klem fra Sola
Blir snart gal!!!!!!!!!!
Hei!
Tarangai skrev før helga.. "Flinke Sola"... nå jeg vet ikke jeg, for flink kan jeg ikke si at jeg har vært i helga. Hadde planene klare oppi hodet mitt men.... f.... også. Vekta gikk i hvertfall ikke opp da.... ikke det at jeg har spist så mye mat men en del feil mat.
Ny uke og nye slankemuligheter. OG NÅ ER DET NOKK AV TULLET!!
Hele denne uka skal jeg prøve så godt jeg kan å følge dr.lindbergs meny/ide. Fikk lest litt i kokeboken i helga, har så mye annet å gjøre sjø. Vi var bare hjemme i helga og det var deilig det også.
Skal lese litt i deres andre bøker og få tilbake motivasjonen jeg hadde på fredag!!!!
Ønsker dere en fin dag, alle sammen.
Klem fra Sola
Ps: Etter at jeg har lest i boka til Monica123 så ble jeg ganske motivert så jeg har satt meg et mål og det er at på fredag så skal jeg veie 68kg!!! 800 gr på 5 dager - 160gr pr dag, og det skal jeg klare!!! *S*S*
Endelig fredag!!
Hallo!!
Ja så er det helg igjen . Skal virkelig bli deilig det nå.
Kroppen min er litt stiv og støl i dag, sikkert etter spinninga i går, og så har jeg mensen, så jeg vill tro at vekta mi tipper ned i helga, den må det. For jeg har jo vært rimelig flink da, synes jeg da. Til og med min mann synes at jeg spiser lite middag.... he-he.... og min svigermor syntes at jeg var blitt tynnere... jeg har jo ikke det da, men veldig koselig kommentar synes jeg.
Gårdagens rasjon:
Frokost før trening: 1 fiberklibrød m/ brunost
Mellom: 1 skive grovt brød m/cottage cheese,kanel,salami,agurk
Lunsj: 4 fiberklibrød m/ phil.delp- light ost m/paprika
Middag: 2 pølser m/ litt pastasalat (grillfest i barnehagen..)
Kvelds: 1 kald pøls...
Tror jeg drakk nesten 4 liter vann i går....
Jeg merker på magen når jeg spiser bare protein mat, da går ting så veldig greit, men får hardere mage når jeg spiser mat med masse karbohydrater. Så jeg skal hive meg over kokeboken i helga og bare lage proteinrik mat.... gleder meg allerede...
he-he..... Er så glad i god mat... sukk.... *S**S*S*S
Ønsker dere alle en riktig god og herlig slankehelg.
Klem fra Sola
Hallo!!!!!!
Hei og hopp
I dag startet jeg og Tarangai dagen med 45min med spinning, kl. 06.45. TIdlig ja, men herlig. *S*S*
Nakken min sier at det er nokk med trening for denne uka, tenkte jeg skulle spinne litt i morgen også men.... tror jeg tar sirkel trening på mandag isteden.
Gårdagens rasjon ble et stort rot!!!! Begynte veldig bra, men ettersom vi ikke skulle spise middag hjemme da, for gutten min skulle spille fotballkamper.... nei og nei.... Føltes som jeg småspiste hele tiden... jeg gjorde ikke det da.
Utskeielsen ble da sent på kvelden: PIZZA!!!
Jeg veide meg ikke i dag, jeg gjør ikke det hver dag, men 3 ganger i uka, mandag - onsdag - fredag.
Det ble altså:
Frokost: Det samme som i går
Lunsj: 4 helselibrød m/ phil.delp. light ost og paprika
Mellom: Bitteliten porsjon kyllingwook, og litt krokanis
Middag: 1 pølse m/ brød
Kvelds: 4 pizzabiter......
Ja så nå er det skrevet ned og det huskes vel også tenker jeg.. *S*S*S*S
Er litt stressa i dag, men håper dere alle får en solrik slankedag, for hos meg så skinner solen igjen!! *S*S*S
Stor torsdagsklem fra Sola
Sakte ned!!!!!!
Hei alle slankevenner.
Vekta ja...det går ikke fort ned nei, men jeg tror det er bra da, og så har jeg mensen også så sånn er det.
MonicaR spurte meg om jeg likte maten jeg lager, og ja det gjør jeg, de soltørkete tomatene har jeg aldri smakt før nå, men de er ganske gode, venner seg til det etterhvert. Og cottage cheese har jeg ikke spist så mye før, men det er helt ok, med litt kanel over da.
I går så fikk jeg KOKEBOKEN, men jeg fikk dessverre ikke tid til å lese så mye i den, opptatt kvinne sjø.. he-he...
Men det kommer flere dager. S**SS*
GÅrdagens rsjon:
Frokost: 1 skive grovt brød m/ cottage cheese,kanel, skinke, agurk
Lunsj: Salat - som i går
Mellom: 1 liten youghert
Middag: 2 fiskekaker, 1potet, litt makaroni
Kvelds: 1 tynn skive grovt brød m/ kaviar
+ litt snacks og et par twist sjokolader, eller ble det fire??
he-he....
Det ble ikke en skikkelig GI-middag i går da, men noen ganger så må man bare ta det man har, og heller prøve å tenke på det.
I dag blir middagen helt snål, for vi skal på cup med sønnen min, så det blir vel pølse i brød eller noe sånt.
Jeg satt barnevakt til mitt yngste gudbarn i går, jeg har to sjø, og der sto liksom snacksen på bordet og det tålte jeg ikke da.. men spist er spist... *S*
Jeg ble tante i går, igjen, det er det 13. søskenbarnet i familen på min side... mange ja... mange julegaver ja....*S*S
Ønsker dere alle en herlig slankedag og stå på folkens, sammen er vi sterke!!! he-he...
Klem fra Sola
Tung kropp i dag!!!
Hei!
Nå har jeg sittet og skrevet masse og så plutselig så ble det en feilmelding her , så jeg må begynne på nytt igjen... grrrr, men sånt kan skje.
I går så var jeg på sirkeltrening i 60min, med mage,rumpe lår trening i tillegg. Veldig bra trening. Varmt var det ja...
Gårdagens rasjon:
Frokost: 1 skive grovt brød m/ cottage cheese, skinke, agurk
Lunsj: salat, bønner,løk, soltørkete tomater, fetaost, litt dressing
Mellom: 2 helsklibrød m/ philadelp.light ost
Middag; kyllingwook, brocollo, ferske champinjong,løk m/litt basmat.ris
Kvelds: 1 appelsin
Disse matforslagene fant jeg i boka til Monica123. Jeg har nå bestillt meg kokeboken til Dr.lindberg, gleder meg til jeg får den.
Ser det arrangeres slanketreff igjen.... håper det kommer flere enn hva det gjorde sist, da var det i Trondheim og vi ble 4 stk...... men vi hadde det koselig vi. Om jeg skal bli med det vet jeg ikke ennå, må tenke litt på det.
Været i Trondheim er bare helt utrolig. Men vi må nyte det i dag, det er visst meldt kaldere fra i morgen, bare 20 grader... he-he...
Ønsker dere alle en herlig slankedag.
Klem fra Sola
Endelig mandag.... *S*
Hei
... Ja-ja så rørte den på seg da. jeg veide meg ca 1 1/2 t senere enn hva jeg pleier. I morgen så blir det normalt igjen for da skal jeg opp tidlig på jobb. Så er den helga over igjen. Har hatt en kjempefin helg på hytta sammens med familien. Det ble nokk litt utskeielser for meg i helga, rødvin og cider og litt snacks, men det har kunnet gått værre.
*S*S*
I dag så skal jeg spise proteinmat og ikke karbohydratmat. Fant masse tips i boka til Monica123, takk for det, men jeg skal sjekke litt på oppskriftene som ligger her inne.
Så skal jeg på sirkel trening i kveld, gleder meg til det. Sittups har jeg også begynt å ta, tar 100 stk i første rekke. Skal utvide treninga hjemme også etter hvert.
her i Trondheim skinner sola og det er meldt 28 greader i dag, så jeg står på farten til å gå ut nå. Deilig med fridag!!
Ønsker dere alle en herlig dag.
Klem fra Sola
Snart tipper den ned!!!
Hallo
Vekta ja..... den bare må tippe ned snart no, er litt tung i kroppen i dag, og det skyldes sikkert spinning timen i går, så på mandag så må den bare være under 69 kg.
Gårdagens matinntak begynte rimelig bra, men så var vi bedt i middag da, og middags porsjonen ble bare 1 men så ble det litt kveldsmat da... og det pleier jeg ikke å spise. Men jeg har ikke skeiet ut med noe sjokolade eller noe snakcs i denne uka, og det er jeg forferdelig stolt av. Kunn 1 glass med cider.
Merker på magen at jeg har begynt å spise sånn fiberklibrød... for å si det sånn så føles det som jeg har en håndball i magen!!! *S* Men det må no ut en gang...... he-he..
I helga så skal vi på hytta igjen.... skal prøve å få handlet inn masse sunn mat. Eller jeg skal ikke prøve jeg skal det.
Ønsker dere alle en herlig dag og helg, så snakkes vi på mandag igjen.
Fredagsklem fra Sola
15. august 2002
❤️69,0 kgHeia Rosenborg!!!!!!!!!
Hallo alle sammen.
Har vært 1 time på spinning i dag, veldig bra time, er ganske ør i kroppen, men det bryr jeg meg ikke om!! *S*S*
Tenk at Rosenborg vant kampen i går da... fikk som vanlig ikke med meg scoringen da, for jeg har mange venninner som ikke ser på fotball og en av dem ringte meg i går midt under kampen, så der satt jeg da i telefonen i en time... he-he...
Tusen takk for koselige innlegg i går. Masse tips og råd, det liker jeg sjø. Så fra mandag da skal jeg prøve det GI-greian, i 2 dager først så får jeg se.
Vet dere at sola skinner virkelig i dag, både ute og inne!! he-he..
Gårdagens rasjon:
Frokost: 2 helseklibrød m/brunost
Lunsj: 1 liten porsjon m/peperonispaghetti + pastasaus
Middag: Lasagne m/ masse salat
Kvelds: Bare vann og kaffe
jeg tror det var sånn matinntaket var i går, herregud kor glemsk jeg er da!! he-he... det ble visst noen druer innimellom måltidene.
Vekta fikk stå i fred i dag, skal veie meg i morgen.
Men før ferien så var jeg med på en konkurranse, men den har visst døtti ned og kømmi bort,,, er det noen som vet om en konk som går eller som skal starte opp igjen. Jeg er jo ikke vanskelig heller da, for jeg kan ha min egen lille konk. jeg da.
Ha en strålende dag alle dere mine slankevenner.
Klem fra Sola, som virkelig skinner i dag!!! *S*S*S*S*
Stabil!!
Hei
Vekta er i hvertfall den samme som i går, hadde ikke ventet noe annet heller .. eller..... jo litt ned hadde vært fint.
Men det blir snart. Det må jo løsne snart. Leste nettopp i et blad ang. Gi-tingen, ikke spis sukker og det greien der. Noen hadde gått ned 18 siden november, såååååååååååå det må jo være noe i det da. Augusta skrev til meg og sa at jeg kunne prøve det i 2 - 3 dager i uken bare, og det var et smart tips. For å leve uten pasta ..det vet jeg ikke om jeg klarer.....
Men da trenger jeg noen greie mattips da, så kanskje det er noen der ute som har en "meny" til meg!! he-he
Gårdagens rasjon:
frokost (råtidlig): 1/2 skive brød m/skinke
Lunsj: 2 helseklibrød m/brunost
Mellom: som lunsjen
Middag: ertersuppe m/ litt pølsebiter og litt ris (2 porsj)
Kvelds: 1 skive m/ spekeskinke.... skjønner ikke hvorfor jeg måtte ha i meg dette, smakte ikke godt i det hele tatt.
Men når man ser på hva jeg spiser da, så er det ikke så veldig mye da. Noen ganger blir det litt frukt i løpet av dagen. Men det er det der salt-maten da som ikke er noe for meg.
Nei jeg skal prøve det GI-greiene igjen.
I morgen så skal jeg på spinning.... gleder meg masse til det.
Håper dere alle får en fin slankedag.
Klem fra Sola, som ikke er å se på himmelen i dag. *S*S*
Lette tanker gir lett kropp!!??
Hallo!
Og takk for hyggelig kommentarer i boka mi. Veldig koselig.
Jeg har hatt det litt tungt noen dager nå, men i dag så har tankene mine fått seg en annen plass enn bare oppi hodet. Har satt dem ut i "verk", så nå tror jeg det går mye bedre.
Men den vekta mi.. den tror jeg skal bytte ut en dag, den er såååååååå snål!!!!
Helgas rasjon ble nesten som planlagt, ikke så mye utskeielser på godteri eller snacks''fronten. Og det er bra. Tror egentlig at kroppen trenger litt mere tid til å venne seg til en sunnere hverdag enn hodet, hvis du skjønner hva jeg mener.
For jeg er veldig flink på matfronten, kanskje ikke så veldig slankende all middagen men jeg har "sundt" oppi hodet når jeg handler eller skal lage mat. Det var sånn jeg gjorde det før jul i fjor også, og det gikk veldig fint - hadde jeg bare ikke trodd at jeg legger "ikke" på meg igjen nå!!!! *S*S*
GÅrdagens rasjon:
Frokost: 2 helsklibrød m/ brunost
Lunsj: en liten grov baguett m/ skinke og ost
Middag: Orange spaghetti - kjøpt i Italia - m/ kjøttdeig,løk, og pastasaus. (pepperonispaghetti - veeeeeeeldig sterk...)
Kvelds: 1/2 epple
Er litt stressa akkurat nå, skal se i noen dagbøker i kveld.
Takk for støtten.
Stor klem fra Sola, som "føler" seg litt lettere!! *S*S*
Vekt - rør deg!!!!!!!!!!!!!
Hei.
Man blir rimelig lei av det her ja. Nå har jeg vært RÅFLINK i hele denne uka, har ikke rørt godter eller snacks, holdt meg unna brødmat, spist sundt og mindre porsjoner enn hva jeg gjorde før. Drikker masse vann 2 - 3 liter pr dag, og hjelper det???? Nei........... grrrrrrrrrrrr Kroppen føles som en bly-ballong!! Festlig. Og nå er det helg snart, og vi skal på hytta, gleder meg masse til det.
Skulle ønske det var noen her inne som kunne fortelle meg hva jeg gjør feil her!!!! Eller kanskje det er pga. nakken, for når den "melder" sin ankomst - at jeg får vondt i den, så daler humøret og vekta har ikke rørt seg før heller.
huff og huff.....
Gårdagens rasjon:
Frokost: 2 helseklibrød m/ brunost
Mellom: 1 plomme
Lunsj: salat; skinke, reker, tomat, løk, isbergsalat, agurk m/ litt urtedressing.
Mellom: 4 plommer
Middag: Baccalao
Kvelds: Ingen ting.
Masse vann hele dagen.
Jeg skal prøve å ikke gi opp nå, veldig fristende da, men jeg synes at jeg har kommet inn i en veldig fin rytme når det gjelder hva jeg putter inn i munnen.
Takk til Minelli med kloke ord i dagboka mi i går. *S*
Ønsker dere alle en fin slankedag og helg. På mandag så er det en ny dag med nye muligheter. Håper vekta har rørt på seg til da!!! *S*
Klem fra Sola, som sliter ganske mye nå!!!
En besluttning er tatt!!!
Hei-hei kjære slankedagbok og alle mine medslankere.
Jeg har ikke veid meg i dag, skal gjøre det på fredag.
Men jeg har bestemt meg for å ikke hive meg på den derre GI-greia. Fordi jeg vet jeg ikke kan klare meg uten pasta og ris og pizza, så jeg skal heller fortsette med min egen kur.
Ingen snacks- eller godteri spising, kunn litt i helgene.(har ikke gjort det i denne uka.. *S*)
Spise mindre mat til hver måltid, for å få krympet magesekken (det tror jeg faktisk jeg har klart - litt i hvertfall)
Spise sunnere, drikke masse vann ( gjør det også i dag).
Fordi, når jeg har klart å kommet meg ned til mitt endelige mål så skal jeg da spise mat da også, og hvis jeg plutselig da begynner å spise pasta og ris + + så legger jeg vel på meg da med en gang igjen, så akkurat det ser jeg på som bortkastet.
Nei jeg vil bli slankere men jeg vil samtidig nyte livets gode retter også, men i mindre mengder.
I går så ble jeg overrasket over at ikke vekta mi hadde rørt på seg, og jeg kom på en ting jeg leste her en plass, at de utskeielsene vi tar vil ikke merkes før om 9 -10 dager, så da er det vel utskeielsene i ferien min som merkes nå på meg da, derfor ingen nedgang, og derfor ingen veiing i dag. Snedig!!
Tror jeg leste det på dr.Lindberg sine sider. så det vil jo også si at jeg vil få en nedgang i neste uke da. Krysser fingrene jeg nå.
Gårdagens rasjon begynte veldig bra, men plutselig så var vi bedt på middag .....
Frokost: 2 små klibrød m/ philad.ost light
Mellom: 1 plomme
Lunsj: Salat; tomat-agurk-løk-isbergsalat-skinke-reker og litt urtedressing.
Mellom: noen moreller og 2 plommer
Middag: Gratinert makoronigryte m/ grønnsaker, pølse, og hvitsaus med råkostsalat til
Kvelds: 2 pizzastykker.........
Min mann hadde vært i Oslo så han hadde ikke spist middag da, og når det ble kveld da så MÅTTE han ha Pizza.... og sukk jeg måtte bare smake... Fikk veldig dårlig samvittighet etterpå da. Men spist er spist som RH pleier å si. *S*
Har masse tanker oppi hodet mitt i dag, tenker på alt og ingenting. Formen min er dalende og derfor dette, det vet jeg. Begynner å merkes at jeg har jobbet i 100% stilling i snart 2 uker, tror ikke jeg klarer det nå mer, må nokk gå tilbake til 50% tenker jeg.. blir jo aldri bra i den hersens nakken min... skulle ønske at jeg har kunnet byttet den ut.. Synes jeg har fått kvoten min når jeg har gått med disse plagene og smertene i 4 1/2 år. Men hjelper det at jeg sier det da, neida jeg må trene og trene og trene... blir lei av det også...
Nei nokk syt, får bare prøve å tenke posistivt...
Dette ble visst ganske langt, men gått å få skrevet det ned.
Ønsker dere alle en herlig sommer-slankedag... her i prinsesse-bryllupsbyen skinner sola som bare det.... sukk.. sku ha vøri hem i dag ja... *S*S*S**S
Klem fra Sola, som har hue fullt av ting og tang.. *S*S*
Det hadde vært fint om du hadde giddi å lagt ut noen oppskrifter...!!!!
Ha en fortsatt strålende dag.
Ja du har rett; jeg ER ganske grei*SSS*
Når det gjelder den diskusjonen som du ikke har fått med deg, så er det lite å bry seg om, og så vidt jeg har oppfattet så er den visstnok lagt død, og slett ikke noe å bry seg om*S*
Vi blir vel alle litt irritable innimellom, ikke sant?
Og alle får selvsagt mene hva man vil, og man SKAL ikke være enig. Det er uansett trist at ordene blir så "harde", og jeg tror slett ikke det er så hardt ment som det er skrevet, hvis jeg kan kalle det det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg uttaler meg, for jeg har jo ikke involvert meg i det hele tatt*S*
Nok om det, jo, jeg skal gifte meg om 2 uker om bord i MS Finnmarken, det nyeste hurtigruteskipet. Så det gleder jeg meg veldig til, da.
Og jeg er som du sikkert så av DB mi, veldig happy for at kjolen ser ut til å passe meg perfekt*S*
Vel, jeg avslutter, og ønksker deg en riktig så koselig og slankende kveld*S*
Klem Carinato
Takk for at du stakk innom meg.
Jepp, det gjelder å holde seg til lindberg-mat. Men akk så vanskelig noen ganger. Jeg jobber også med saken. I dag er en sånn rar dag for meg. Men i morgen er jeg forhåpentligvis tilbake til gode gamle meg igjen.
JA, HEIA ROSENBORG!!!!!!
Å spise samtidig som man ser kamp er skummelt, så det gikk ned noen kakebiter hos meg i går... ;)
Men med all hoppingen og jublingen så tror jeg at det forbrennes ganske fort, ikke sant? *ler*
Gratulerer med snart perfekt bukse, forresten. Jeg synes du er flink!
Slankeklem fra Molla, som har fulgt spent med på trekningen av motstandere i Mesterligaen i ettermiddag. Det blir nok noen turer til Lerkendal i høst, ja! :D