← Alle dagbøker
diarist.Alias

marihøna

66 år170 cm9 innlegg 2001 0 følgere

Start74,0 kg
Sist73,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå25,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. juli 200116. september 2001
73,5 kg

Ny vekt......

Startet med ny vekt og den viser litt mer en den gamle, men det er vel ikke så nøye bare den registrerer forandringer, ialle fall de som går nedover. Dette betyr at den gamle viser 72,5, men den måtte byttes ut fordi "vinduet" ble knust av barna...! Så ny giv igjen som vanlig når det snart er mandag....Men ikke bare det nå er dataen reparert og vil forhåpentligvis funke en stundJeg skal på fest fredag og skal i alle fall ned 1 kilo for det merker jeg på magen, skal på trening 2 kvelder, og på hotell 2 dager(og der er det muligheter for å spise sunt)så jeg ser lyst på uka som kommer. TVI, TVI!!!!
I forhold til opprinnelig mål, 70 kilo i løpet av utgangen av september har jeg problemer, altså et nytt nederlag, men det er bare å svelge som vanlig.......
73,5 kg

Det går da nedover, men

Her går det småttog jeg savner å ha kontakt på denne siden, men hjemme har vi hatt så mye tull med internett oppkoblingen i det siste så det har ikke vært muligheter. Men vekta går da litt ned, men jeg får ikke den store gløden. Savner å hente motivasjon og inspirasjon hos dere, men vi får se hvor lenge feilen varer, så er jeg tilbake når vi får retta det opp igjen!!!!!
73,0 kg

Innom en liten tur igjen.....

Motivasjonen og innsatsviljen går ikke hånd i hånd så det blir litt halvt dette her, men jeg har fremdeles holdt på kiloen min. Jeg jobber fremdeles med saken, ned skal jeg så det er bare å bite i det søte eplet, for humøret bruker å stige så snart jeg kommer igang med noe mer forpliktende. Veldig travelt om dagen også, så jeg får ikke tid til å stikke innom sidene her så ofte som jeg kunne tenke meg.......
73,0 kg

Nå virker dataen min....

Var inne og skrev feil vekt på fredag, jeg har gått ned 1 kg. Nå den siste uka har det ikkke skjedd noen endring, for det har vært en del reising og uregelmessig spising. Men nå har jeg begynt på jobb og hverdagen med mann, barn og mat blir litt mer forutsigbar håper jeg. Motivasjonen må jeg hente fram igjen, den er i alle fall ikke helt på topp. Så nå skal jeg inn å se hva dere har fått til i det siste, og da blir jeg nok tent ....!
74,0 kg

Har ingen data for tiden.....

Har ingen data hjemme for tiden, så jeg får ikke kommmunisert med dere, Men det er ikke lenge før den er i orden, Vekta har i alle fall gått ned en kilo, og det er kjempe motiverende...men jeg savner støtten fra dere. Håper dere har det bra, lykke til med en videre slanking!!!!
74,0 kg

Ny mandag.....

Vekten står rolig, og det er da bedre en at den går oppover. Men som sagt ny mandag, og alltid nye forsetter. Nå er snart 7 ukers ferie forbi, og det er lettere å komme inn i faste rutiner, og erfaringsvis går jeg ned i vekt av det. Motivasjonen jobber jeg knallhart med og føler at det hjelper. Har skrevet ned en del tanker og ideer om det å gå ned i alle fall 5 kg. Føler at det hjelper å få det ned på papiret. Spent på om iveren holder lenger en torsdag..?

Frukost: 1 brøskive m/kjøtt, 2 Ryvita med ost, 1 glas jus.
Formiddag: 1 kopp kaffe med melk og en sukkerbit
Middag: rekesalat og 1 chiabatta
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias lene7. august 2001
Heisann
Det var jo kjempebra at vekten ikke hadde gått oppover. Men neste mandag (eller tirsdag) venter jeg å se en nedgang hos deg.....
Jeg tror også det er veldig lurt å skrive ned tanker og ideer om slankingen. Ta dem frem når du holder på å skeie ut. Jeg forsøker å se for meg selv tynn (som jeg var for 2-3 år siden)og holde på dette bildet inne i hodet. Dette gir motivasjon. Jeg bare vil bli så tynn igjen. Det var så utrolig deilig å kunne kle meg i nesten hva det måtte være. Nå er det et slit å finne tøy som passer bra og samtidig er moteriktig, sexy og tøft. Vi klarer 1 kg ned til neste mandag eller tirsdag......
Peanutt nutrilettbar er forresten kjempegode og metter godt. Anbefales virkelig som måltidserstatter.
Hilsen Lene
c.AuthorAlias nicky7. august 2001
Hei
Det er ikke lett å kvitte seg med kiloene, Jeg er veldig
glad i god mat og drikke, men har nå bestemt meg. Nok er nok.
En må være motivert ellers så går det ikke. Stå på nå, så klarer du 5 kg, tar du av 1 kg i uka så er det ikke så lenge du skal holde på. Lykke til
Klem fra Nicky
c.AuthorAlias RH6. august 2001
Takk for koselig innlegg i dagboken min!

Bailine er en sånn treningssimulator sak. Hvor du ligger stille og får strøm igjennom kroppen. Jeg kjøpte endel timer der i fjor og brukte de ikke opp, derfor bruker jeg de opp nå. Dette koster veldig mye faktisk, mer enn det smaker. Derfor vil ikke jeg anbefale dette. Jeg kommer kun til og bruke opp disse time jeg har igjen også får jeg heller trene normalt etter dette!

Stå på iallefall! og lykke til!

Klem RH
74,0 kg

Tilbake fra venninnebesøk

Ja, så var jeg hjemme etter 3 dager på venninnebesøk, og det gjorde godt på mange måter, men ikke på vekta. men jeg har ikke gått opp heller så det får være trøsten. takk for kommentarer jeg har fått! Når det gjelder fast veiedag, så skal det være mandager, for da må en være litt forsiktig i helgene! Men det blir ikke lett framover i neste uke igjen for da får jeg enda mer feriebesøk.......og da blir det ltt ekstra særlig men rødvin...Men nå i ettermiddag skal jeg ut og gå, så noe kan jeg da begynne med.

frukost: 3 kekkebrød med kvitost
lunch: kaffe og 2 boller (nybakte, klarte ikke å si nei.)
middag: pasta og en fiskekake
74,0 kg

mitt mål

Var inne og chata, fikk litt motivasjon, i alle fall nok til å sette meg en mål: 70 kg. i løpet av utgangen av september...og 67 i slutten av oktober!
Kanskje ambisjonsnivået er litt stort, men energie må etter hver brukes på noe annet en å tenke på mat og sjokolade.
Nå er ferien snart slutt og da er det lettere å komme inn i gode rutiner igjen. Og dessuten er jeg ferdig med tilleggsstudiene, og da har jeg mye bedre tid...og ikke det å bruke som unskyldning.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*31. juli 2001
Hei hei!
Og velkommen hit*S*!
Koselig å se deg på chatten i går da*S*...selv om jeg ikke fikk snakket så mye med deg:0)!
Når det gjelder målene dine, så syns jeg at de høres helt fine ut!Du kan sikkert klare mer enn dette også!*S* Men hold deg til det du har bestemt deg for .Jeg er SIKKER på at det går hvis du vil det nok!

Et lite tips er å skrive inn alt! du spiser og drikker her..uansett om du skeier ut eller ikke...og også hva du trener eller ikke trener hver dag. Det har iallefall hjulpet meg til å fokusere mer på hva jeg gjør.

Lykke til!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias sissel31. juli 2001
Hei Hei!
Mål er kjempe bra og ha! Kleden du når når du klarer de er den største belønning!
Titter innom deg;)

Sissel
c.AuthorAlias lene31. juli 2001
Heisann og velkommen hit. Vi har omtrent samme høyde og vekt så jeg hiver meg på målet ditt - 70 kg innen utgangen av september og 67 kg innen utgangen av oktober. Første delmål for meg er dog 73 kg innen utgangen av august så jeg får stå litt ekstra på for å ta deg igjen slik at vi ligger likt etter hvert....(veier 77,1 kg i dag). Skal du ha fast veiedag som du registrerer eller skal du registrere hver gang du er innom slankedagboken?
74,0 kg

Start

har nettopp oppdaget at det er muligheter for å slanke seg på nettet, så i morgen begynner det......alltid på en mandag! men motivasjonen er ikke på topp, så vi får se.....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH29. juli 2001
Godt og se at du er i gang! Gleder meg til og se utviklingen din!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.