← Alle dagbøker
diarist.Alias

Linn

47 år160 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start97,1 kg
Sist94,0 kg
Endring−3,1 kg
BMI nå36,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
19. mai 200227. mai 2002
❤️94,0 kg

Min "slankehistorie"

Regnet meg på stedet hvil etter en helg med konfirmasjon og kakespising utenom den dagen også.........

Tenkte jeg skulle fortelle min "slankehistorie"!
Det begynte med herbalife, noen kilo ned og flere opp....Deretter Grete Roede, 4 kurs for å være ærlig, slanket meg nesten 20 kg totalt, de kom på igjen i løpet av et halvt år.... Da prøvde jeg bailine, det var supertfor figuren men sleit og få vekta etter. Pga av at det er så dyrt, måtte jeg slutte/ta en pause nå før 17. mai. Det litt komiske er at etter jeg sluttet har jeg gått ned 3 kg, mens jeg brukte 3 mnd på å gå ned 3 kg på bailine......
Planen er å starte på et grete roede maxi kurs når jeg har råd. Slankedagboken er heldigvis gratis! GR vet jeg fungerer. Ketogen kost e.l. blir for strengt for meg.

Målet er 70 kg til jul, dvs 27 kg totalt.
Jeg skal lage meg delmål etterhvert, men nå må jeg en tur i lesesalen,
❤️95,3 kg

Har kanskje funnet meg brudekjole

I dag har jeg spist kinamat, det var kjempegodt (som alltid!).
Skal ut og reise i morgen så rekker nok ikke skrive noe før jeg er tilbake på mandag, med mindre jeg får låne PCen til de jeg skal bo hos.
Har bare spist litt Cheerios frokostblanding og kinamat i dag. Vet det er lite i antall måltider, men dagen bare flyr!
Er midt i eksamenstid og har da ingen struktur på dagen, mye lettere når jeg er i jobb for da spiser jeg til faste tider.
Skal kanskje prøve en brudekjole i helga, den er bare sååååå flott, får tårer i øynene bare ved å se bildene. Håper den ikke er for trang, men den kunne syes ut, men målet er at jeg slanker meg så det ikke trengs! Vel,får pakke ferdig. Skal i konfirmasjon, og det er et mareritt med tanke på mat og masse kaker!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias marihøne25. mai 2002
Hei Linn,
Så spennende med brudekjoleprøving! Jeg blir nesten misunnelig. Vi giftet oss for 1 1/2 år siden. Jeg kjøpte kjolen på salg i San Francisco. Det tok 10 minutter. Jeg følte med stor og stygg, og ville ikke gjøre noe stort nummer av kjolen. Selv om den var enkel, var den veldig fin. Men jeg må innrømme at hvis jeg skulle gjort det om igjen ville jeg valgt en skikkelig brudekjole.
Det er en veldig spesiell dag, og du fortjener kun det beste! Lykke til med valget ditt.

Slankeklem fra marihøne

P.S.
Du spurte meg forresten om Nutrilett. Jeg synes den nye smaken er litt vel søt. Jeg likte egentlig den gamle godt. Jeg teller ned dagene til jeg kan gå over til "normal" mat...

😛95,7 kg

Er syk....

Har ligget og spydd og det som verre er(...) siden mandags kvelden, så kanskje ikke rart vekten raser. Men skal ha på meg bunad i konfirmasjon på søndag. har ikke fått trent siden mandag heller, da syklet jeg og gikk på et bittelite fjell! Til sammen 1 time. Har spist en bolle i går og 2 i dag pluss litt cola, så må passe meg når jeg greier å spise igjen!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli😃23. mai 2002
Hei Linn!

Og velkommen hit! Jeg er en av de som har slanket meg nettopp på den måten du har planer om, sunt kosthold og trening. Det går nemlig helt fint an, så lenge man har litt selvdisiplin og en god porsjon tålmodighet!

Håper du blir frisk snart og at du klarer å spise mer...vil vel ikke at forbrenningen skal gå ned??

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Kris😀22. mai 2002
uff da...hørtes ikke godt ut...
God bedring - plei deg selv, og bli fort frisk igjen!

Klemmer fra Kristin
😉97,1 kg

Ingen forvandling over natta

Skjønnhetssøvnen min gjorde meg ikke bikiniklar , men velger likevel og "vrenge" litt av meg til fordel for en lekker brunfarge. Jeg nekter å la slanke mennesker bestemme hvem som skal kunne kle av seg og ikke. Så i dag tar jeg med meg bøkene (snart eksamen!) og nyter denne flotte dagen. Har lett for å glemme å spise, så bør vel innta frokosten først. Planen er små måltider ofte.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen21. mai 2002
Jeg beundrer deg for det du skrev om å vrenge av seg litt. Selv hater jeg å vise meg i shorts, badedrakt eller liknende foran andre enn min kjæreste. Gleder meg til jeg har kommet over det.

Små måltider ofte er lurt. Selv følger jeg Grete Roede kurs og prøver å spise hver 3. til 4. time.
c.AuthorAlias Kris😄20. mai 2002
Heisann!

Så fin innstilling du har til det å kle av deg! Jeg er helt enig med deg at ingen har rett til å bestemme hvem som kan gå i bikini og hvem som skal skjule seg i stor klær! Kos deg i solen - det gjør jeg også.
Små hyppige måltider er lurt - og husk at frokosten er dagens viktigste måltid. Det er da forbrenningen settes igang, så for all del - ikke glem den!

Lykke til videre....klem fra Kris
c.AuthorAlias -ariadne-😄20. mai 2002
Heisann! :o)
Takk for hilsen i dagboken min!
Synes den planen din hørtes veldig bra ut...
Jeg prøver selv å spise 4 små måltider for dagen, og litt frukt utenom, og holder meg på et kcalorinivå pr. dag mellom 1100 og 1300kc.
Så langt i år har jeg klart å ta av meg 14,5 kg på denne måten, håper bare det fortsetter slik.. :o)
Håper du har hatt en fin dag ute i sola, da!
Klem fra -ariadne-
☹️97,1 kg

Solbrent og feit

Nydelig vær får meg bare til å tenke på en ting, jeg vil gå i bikini......Men slik som jeg ser ut er det noe jeg bare våger i Syden..... Derfor registrerte jeg meg her! Jeg skal gifte meg i august, og jeg blir nok aldri slank til da, men hvert kilo ned er helt topp!
Måten jeg skal gå ned i vekt på er mosjon og kostholdsendring. Det høres så lett ut når jeg skriver det, men det har jeg erfart at det ikke er. Dermed ønsker jeg meg selv velkommen som ny bruker av slankedagboka og lykke til!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias -ariadne-😉20. mai 2002
Heisann Linn, og velkommen...! :o)
Jeg er helt ny her jeg også, kjempemotiverende sider...
Håper du kommer godt i gang og at du får et kjempebryllup til høsten!
Nå som sommeren står for døren blir man jo mer energisk og mosjonerer mer enn vanlig... Da går det nok fort nedover :o)
Stå på og lykke til!

Hilsen -ariadne-
c.AuthorAlias Eterna❤️19. mai 2002
Hjetelig velkommen ombord. Dette er båten som har plass til alle som ønsker seg til en slankere tilværelse. Jeg er sikker på at du kommer til å klare mange kilo til august. Jeg giftet meg i fjor august og orket ikke å gå ned et eneste gram. Men jeg tenker som så at det kommer mange dager etter et giftemål som er vel så viktige. Skal selv i bryllup i august og da håper jeg å ha gått ned 8-10 kilo til. Ikke mer en en kilo i uka er realistisk etter mitt syn og da kan du jo selv regne ut hvor mye du kan gå ned. Anbefaler deg å bruke litt tid her inne i starfasen for å se hvor forskjellig den enkelte får det til å funke. Du må finne ditt opplegg.

Jeg må, for ikke å bli for fristet til å spise noe utenom det fastsatte programmet, være ganske mett hele tiden. Derfor drikker jeg så mye vann jeg klarer. I tillegg har jeg satset på mengder med salat, grønnsaker, frukt, fisk og rent kjøtt. Minst mulig karbohydrater og masse proteiner. Dette kan man leve av senere også, men forhåpentligvis slippe å veie alt sammen. Jeg ønsker deg all lykke på veien til et lettere liv. Mange klemmer fra Eterna
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.