← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kristin

43 år172 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist73,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå24,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😵73,0 kg

Ny start!

Hei. Ja nå er det nok.
Eg har lagt på meg 13 kilo på noen måneder og det går ikke.
Eg føle meg klumpete og tjukk og eg greier aldri og bestemme hva klær eg skal ha på meg.
Eg er ikke god til å slanke meg.om to oge en halv måned fyller jeg året og jeg vil gjerne gått ned ihvertfall 10 kilo til da.
Det er målet mitt. eg fyller året 28 oktober.
Kan eg greie dette?
Eg liker å trene når eg først er i gang men eg har problemer med å komme meg opp fra god stolen.
Eg har ikke kjæreste og det lengter jeg etter.
Målet mitt er ikke å bli tynn men å føle meg komfertabel i klær og bikini.
Kan dere hjelpe meg der ute?
Eg skal slutte og spise snop drikke brus uteom et par glass med light brus på lørdagene...og ikke noe chips.
jeg har ikke lyst å "sulte" men å spise titt og ofte.
Dette er dagen min!
frokost: 1 skive
mm: 1 frukt
lunsj: 1 skive
mm: light yogurt
middag: 1 porsjon
kvelds: 1 frukt
+ mye vann og isbiter

Stå på dere andre også.
kristin
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana😃3. august 2002
Hei og velkommen!
Må si meg enig med Prestige at det ikke er lurt å gå ned så mye så fort, ikke så lett heller. Tror det er lurt med 1/2 - 1 kg i uka, ikke mer, ellers er det fort gjort å gå opp igjen... Og det vil vi jo ikke! :)
Tror i alle fall du kommer til å kunne gå ned en del til bursdagen din, og disse sidene kan sikkert hjelpe deg. Det er masse tips, råd og støtte - veldig bra!
Lykke til!
Sommerklem Alijana
c.AuthorAlias Prestige😄2. august 2002
Hei Kristin og velkommen til slankere.com!
Jeg tror kansje det er litt vanskelig/ikke bra å gå ned 10 kg på 2 mnd når du er normalvekt. Det er mye vanskeligere og gå ned når du e normalvekt enn vis du hadder vært overvekt/fedme. Du får prøve så godt du kan og ikke sulte deg..Spis ofte og lite. Det er d beste :) Jeg har funnet ut at sun mat og ikke godterier i uke dagene fungere best. I helgene spiser jeg normalt. Slanke piller, pulver og te fungere svært dårlig..bare så det er sagt! Frem med guleroten og andre grønnsaker heller :) Du får ha lykketil, det er nok av tips her inne :) Håper denne siden hjelper deg også da :))
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.