← Alle dagbøker
diarist.Alias

Prestige

42 år171 cm118 innlegg 2002 0 følgere

Start70,0 kg
Sist64,4 kg
Endring−5,6 kg
BMI nå22,0
📉 Ned 5+ kg📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. februar 200229. august 2002
😊64,4 kg

hmm..kan d stemme? jippi :)

Yess, endelig litt forandreing :)

Gårdsdagen:
frokost : 1 skive loff med tex mex ost.
mm: fersken
lunsj : 2 skiver loff med tex mex..(hadde ikke noe annet enn loff..)
mm: nektarin og ett runstykke med salami.
middag : pasta med kjøttdeig
kvelds : druer.

Ingen trening, skulle egenlig på kino, men min kjære kom for sent..så vi rakk den ikke.. Gjett hvem som var rasene?

Ja, nå kom jeg på noe..Jeg og sjokoladekrigen :)
Jeg fikk kjempe lyst på sjokolade og kjøpte en liten eventyr sjokolade.
La den i veska mi, og tenkte "den skal jeg ikke spise",,tog den opp og nrf 3 ganger..
me..jeg VANT!!! jjuuhhuu...
Ha en fin dag!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias motivistus😃30. august 2002
heisann prestige!
Jeg er ny her pä sidene,men syntes at ditt "prosjekt" sä veldig interessant ut, sä jeg bare mätte skrive en kommentar. Jeg veier nä sänn 55-56 kilo ( den berömte jojo-en spinner ) og önsker ä gä ned til sänn 50.. ikke under.. 50 hadde värt toppers..

Gratulerer sä masse med at du vant kampen mot sjokoladen, jeg selv ble angrepet av en sjokoladekjeks-pakke sist gang jeg var i butikken, den heiv seg i handlekurven flere ganger.. men jeg vant!

Altsä.. lykke til med den neste slankedagen!

Klemmer fra motiverte motitistus
c.AuthorAlias lillemeg😉30. august 2002
Gratulerer med vekta... og sjokoladen egentlig :)
hehe... sa ikke at jeg var totalt og hodestups forelska, bare litt betatt... ;) får se det ann litt... må jo se om han likte meg også først, om han tar kontakt igjen osv... :)
ha en fin slankedag! må løpe på skolen en tur nå! :)
c.AuthorAlias treningsnarkon😃29. august 2002
Gratulerer med vekta og med seieren over sjokoladen!!
😟65,0 kg

noen som sa jojo?

Hmm..dette går tregt asså..tror jeg må skjerpe meg ennda mere. Er altfor fristet av vannis i denne varmen.

dagens:
frokost. skalk med tine kremost+gulerot.
mm: gulerot.
lunsj: 2 skiver med tine krem ost og gulerot.
mm: frisk is og en fersken
middag : makaroni
kvelds : litt pasta, solo is og en nektarin.

Skal på trener møte i dag, så d blir ingen trening i dag heller..off, er ikke den beste på den fronten lengre..
ha en fin dag!
😌64,9 kg

juhu..

Ennda mer nedgang, dette liker jeg :))
Har gått lang tur med skolen i dag, 1 mil Gikk bra i det fine været.

Matinntaket i dag:
frokst/lunsj: 1 halv baguett med ost og skinke og 0,5 l iste.
mm: en lollipop og en maryland cookies.
middag : gryterett med ris, ett glass farris.
kveld: gulerot, blomkål og agurk i dipp.

Har ikke tid å skrive med, håper det går bra med alle sammen :)
😊65,2 kg

jaaa...

Tilogmed godt ned etter alle de utskejielsene(ehh..hvordan skrives det? ) igår. Var i brusdage..opps ja..

Gårsdagens :
froskost : 1/2 horn med salami og ett bitte lite marsipankake.
lunsj: en stratos og en stor pære.
middag : 2 skver med egg og reker.
1/2 liter solo pluss, en halv falske eplemost og litt farris.
1 lite stykker, sjokoladekaka, suksesskake og oste kake..
+litt chips.

dagens :
frkost : eventyrsjokolade, ett lite stykke marsipankake og en skve med stekt egg.
lunsj :-
middag;-

Har hat masse besøg i helgen fra slekten som bor rundt om i landet. Så det har vært en del besøk+i bursdag til mannen til søskenbarne mitt, hehe.

Igår ble d 5 timer turn trening..(d tar innpå, ettersom det er lenge siden jeg trena turn sist..)

Idag tror jeg det blir ingenting..litt trøtt igrunnen, orka ikke å dra på kurs. Måtte hat stått opp klokken åtte i morges..D var IKKE aktuelt..*ler*

er d ingen som skal start -5 kg konkurranse snart?

Måle mitt er :
60 kg innen 10 nov.
57 kg innen 21 desember.

Vet ikke helt om jeg klarer det, men tanken min er at JEG SKAL KLARE DET!!!! jeg skal i hvertfall gjøre mitt beste.

Skal gå 1 mil på skoletur i morgen, blir en fin trim det :)
😌65,4 kg

Nedgang :)

Er så irritert, jeg har skrevet mange innlegg men di vises jo ikke :((

Gårsdagens :
frokost : 1 nektarin.
mm: plommer.
lunsj : en kyrdderbolle.
middag : 4 knekkebrød+frisk is :P
kvelds: en mr lee nudler..*fy*

I dag :
frkost : en skalk og en bitte liten loff skive med salami.
mm : plommer
lunsj . 1/2 horn med ost og skinke.
mm: 1/2 nektarin.
+frisk is..MÅ KJØL MED NED I DENNE VARMEN!!!

ellers har jeg trent 2 ganger denne uken og skal være på kurs med turnen hele helgene...masse trening med andre ord.
Skal også i bursdag imorgen, for håpe at det ikke er så masse fristene der.

Kommer meg kansje på trening i dag, må se d ann..har litt masse å gjøre i dag..

Har ikke fått lagt inn kommentarer til dere, siden dagboka har stått stille..på "siste innelgg" har vært 2-3 dager gammle :(( Håper de fikser det!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu😉23. august 2002
Heisann

Håper du får en flott helg, og at du får turna masse!

Alle goe tanker fra Trude
c.AuthorAlias ANNE❤️23. august 2002
Takk for det, det nytter ikke gi opp, ihvertfall ikke når vi vil ned i vekt!! God helg!ANNE
😵65,9 kg

oppover og oppover+bakrus!!

jodda, var en tur ute på byen i går. Var forresten utrolig kjekt!! En sen kebab skylles sikkert den høye vekta.. :(

I dag har jeg og kjæresten min ligge ved ett vann og bare slappt av..eller..d ble litt trening i gri natur..*ler*
Var ikke noe folk der og anledningen var super..Off, må le litt av oss. Vi hadde det skilleig kos, med over 30 grader i skyggen i dag..

dagens :
frokost : 2 skiver med rostbiff og løk.
mm: chips og smågodt :((
middag : x-stor mcdonalds meny..off, var sånn typisk bakrus mat.

Jeg har lovet meg selv og begynne med slankinen for fult i morgene, men spørs om jeg ikke må vente lengre pga, må handle inn først. Skal i hvertfall starte med å skrive handle liste..

Ha en fin uke jenter :))
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki😉19. august 2002
Urtepillene mot vann i kroppen heter Aqua-Min og kosta ca. 85 kroner på et Vita parfymeri. Hadde store kvaler når jeg kjøpte dem, for jeg har også sinnsykt lite penger for tia! Men, men... Veit tikke om de hjelper noe bedre enn andre merker forresten, det fins flere. Men de var de billigste jeg fant akkurat da jeg trengte dem!

Lykke til framover!

Klem fra Lakki
😟65,5 kg

deppe dag delux..

jeg er utrolig deppa i dag, krangla med jobben og typen..+kjeder meg..har ikke penger...vekta bare stiger..jodda..live er herlig dere? *spy*

Gleder meg til å begynne på skolen og komme i rutiner..

mat:
frokost : 1 porsjon mr lee.
lunsj : ris med kylling iskiver i peppersaus.
middag : en svinekotlett og fløtegratinerte potere..

SLÅ DEN...3 middager på 1 dag..*gråte*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😉16. august 2002
Ta det helt med ro. Nå tar du deg en tur i badekaret, tenn levende lys, sett på litt rolig, avslappende musikk, bli der en time(eller 2). Ver snill med deg selv. Skjem deg bort. Ta en ansiktsmaske (hvis du har det hjemme) legg på ny neglelakk +++ og se hvor fin du blir.
Så skal du se humøret forbedrer seg.

noen dager er bare helt ELENDIGE, og da hjelper det å skjemme seg slev bort. Ikke med mat dah...

Stå på.
c.AuthorAlias tutu❤️16. august 2002
Heisann

Du får trøste deg med at bakom skyene er himmelen alltid blå...
Hos meg og går det bare oppover. Og jeg vet ikke om jeg skal sette inn nådestøtet nå eller om jeg skal vente til mandag.
Men kanskje så er det jeg skal slutte med, det å utsette ting.

Håper i hvertfall at du snart har det bedre, og du kunne jo ha spist verre ting enn det der. Sånn som 2 kilo med smågodt, masse brus og masse chips.....(drømmer meg litt vekk her)

Klemmer og goe tanker fra Trude
😢65,3 kg

HHÆÆ?? vekta mi må være feil,eller?

Er så dritt lei den vekta nå, vil bare komme i rutiner og slankinig igjen..
Dagens :
frokost : 1 skive me smelte ost og halv skinke.
mm: 2 knekkebrød med salami+noen marie kjeks.
middag : grilla pølser og hamburger..
kvelds : is og mer is..mmMMMMM

Varmt her i dag, har hat min første kjøretime på lenge. Gikk faktisk greit :) Håper at d ikke er så lenge til jeg har den nå..

Kos dere i god være :) Hvorfor får vi ikke se alle innleggene? jeg har skrevet mange etter den forrige..*gråte*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊14. august 2002
Heisann!

Takk for chatten forleden. Koselig.
Ville bare inn om og ønske deg lykke
til med lappen og vekt reduksjonen.
Ha en fin dag videre.

Klem!
c.AuthorAlias mathilde13. august 2002
Hei:) Målet mitt er å komme ned på ca 44 kilo tror jeg? Veide nemlig det før jeg begynte på p-pillen, og vet at det er den vekten jeg føler meg best på. Men får se åssen det går. tar ting som dem kommer:) det å slanke seg er ikke det enkleste her i verden.
Klem Mathilde
🙂64,9 kg

Ett gram ned og ett gram opp..

neidda, dette går ikke så bra nei..
men men..tenkt faktisk jeg skulle gå å trene nå, har liksom ikke så masse annet å gjøre. Kansje leie en film etter på :)

Har akkurat stått opp, så jeg har ikke spist så masse ennda..
Dagens :
Frokost : 2 grove runstykker med salami. +2-3 skjer med all bran med skumma melk..ÆSJ!
mm: gulerot & banan.
lunsj ;-
middag ; kotlette, ny poteter og sommerkål.
kveld:-

Har ikke så masse å skrive i dag, er ganske trøtt..*ååhhrrr*
😵64,8 kg

Hakke veid meg..

Neidda, bare gi ett livs tegn fra meg. Kommer sterke tilbake i morgen. (D tordner, er litt redd å være med dataen da..)

Mat inntaket i dag:
Frokost : 2 ostesmør brød.
mm: nonstop!!
middag : grilla laks med makaroni+ett glass pepsi.

Har sovet hos typen denne helga..så d har blitt masse usunn spsising, men jeg har da helle ikke komt skikkelig igang med slankingen..

Var i bursdag i går..fikk seff migrene..å måtte går til min kjære å legge meg..

(skriver litt teidt pga. tordnet..tør nesten ikke å ta på tasature..*ler*)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😊12. august 2002
Hei!

Ja, du kan selvfølgelig være med i konkuransen. Jeg setter deg opp, så er du med fra torsdag av!

Klem Aasalill! =)
😉64,8 kg

Wow..litt nedgang..+MÅL

Klokken er ikke så mye, så jeg har ikke spist eller gjort så masse i dag. Sitter å venter på at datteren til søskenbarne mitt skal komme, hun skal være her hos meg i dag.

MÅL:

Hals: 33 cm
Bryst : 91 cm
liv: 71 cm
mage: 87 cm
hofter : 95 cm
lår : 51 cm
legg : 34 cm
arm : 26 cm

dagens mat inntak:
Frokost: 2 knekkebrød med salami.
mm:
lunsj :
middag :
kvelds:

I kveld bli det kino..ååhrr så jeg gleder meg :)
😛65,0 kg

Mensen for fult!! + PMS helvette..

Jodda..mensen i min 2 andre uke nå..ikke verst. Dritt lei av å blø nå asså, har hat mensen i 2 uker nå pga. jeg utsatte mensen med p-piller, noe jeg aldri burde gjort..*sint og sur*

Er i ræva humør i dag..vondt i magen, hode..åååå er så forbanna, men vet ikke hvorfor..

*hiss deg ner*

Mat inntaket i dag :
frokost : 2 tynne skiver med stekt egg.
lunsj : 3 hjemmelagde skillingsboller og 2 porsjoner is.
middag : mcdonalds mat..uden dressing! mckylling..
+mer is og sjokolade..

Here we go!!! (til helvette..)

0 trening..

Fatter ikke hvorfor jeg ikke går å trener på dagene..jeg har ikke en dritt å gjør + 0 penger...hakke 5 øre!!! '
Vis ikke kinoen begynner tidelig så skal jeg gå på Bodycombat imorgen..

Håper foreldrene mine reiser i morgen, kunne bli deiligt med en helg alene :))

Tenkt vi skulle gå på premieren til Sweetest thing, har gleda meg såååånnnn til den :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla9. august 2002
Hehe..det er kanskje stykt å le, men bare overskriften fikk meg til å flire, - bare fordi jeg kjenner meg så all for godt igjen med samme problem.
Man kommer i helt ubalanse av humøret disse dagene- værst for deg da som har hatt det i to uker...men man kan jo le av utbruddene etterpå, bare fordi man blusser opp av småting.

Vel, burde kanskje være forsiktig med å si ting,så du ikke blir sinna på meg nå, men jeg prøver forsiktig med å ønske deg er god helg i allfall og lykke til videre med PMS...thihi..Kødda!!

Klem, Pernilla
😟64,9 kg

Ååhhrr..går tregt..

Tror det er ett eller annet galt med slanke dagboka..for på "vis innlegg fra i dag eller i går", så ligger det innlegg fra forrigår+jeg har skrevet innlegg etter det som ligger inne nå..så folk har gitt kommentarer på feil innlegg..*gråte*

Anyway..skjeia skikkeligt ut i går, var utrolig snope syk i går kveld. Så jeg og min kjære gikk ned å kjøpte smågodt og SSTTORR sjokolade (har ikke åpna den ennda..) + d ble en lollipop, en frisk is og en pin-up..(D er jenta som kan spise is d!! *ler*)

Dagens :
frokost : 1 porsjon med makaroni..(rester fra bror min sin frokost..)
mm: hjemmelaga sorbè is :)
middag:salt med kylling inni pita brød.
+3 hjemmelaga skillingsboller å en liten skål med is..
kvelds: 1 hjemmelaga runstykke med ost.
1 glass med iste :)

Skal prøve å få komt meg på trening idag, MRL..får se..Er helt utrolig varmt ude..*svett* orker ikke å sole meg..er dritt lei d også...hehe..

Snakkes jenter!

-----Oppdatering----
0trening...orker ikke i denne varmen...foretrekker å ligge på ett gress i skyggen..hehe..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla😉7. august 2002
hehe... jeg kjenner godt til den lidenskapen for is i varmen. Kan klare meg unna all godteri så lenge jeg får en is eller to eller tre til dagen, Ikke særlig gunstig når man slanker seg akkurat! men men, noe må vi jo kjøle oss ned med i denne sinnsyke varmen.... Og jeg som ennå sitter inne på et kontor... phu, bare en time igjen nå...
😢65,0 kg

helvette helvette helvette helvette...

Ååhrrr..nå er jeg snart like langt som der jeg begynnte. Har en uke igjen av ferien min, så da begynner jeg skikkelig på slankingen min. Husker omtrent ikke hvordan det var..hehe..

Mat inntaket i dag:
Frokost : 2 grov skiver med salami.
lunsj : 1 rugsprø med salami+en lollipop.
middag : chicken tandori.
kvelds : hjemmelaga sorbè is :)
+cola light og vann.

I grunne ikke så aller verst i dag..Har tilogmed sykkla til butikken å kjøpt ting til sorbè isen :)

Skulle ønske vekta veide 63.5 ennda..*sukk* Ny konkurranse snart eller?

ååhhrr...*deppe masse*

Velkommen hjem Pernilla, har savna deg utrolig masse...hjjeellp meg nå :) Ned mot 60 kg..

Nb! Kommer kansje med mål i morgen..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla😄7. august 2002
Hei på deg snuppa!!

Hvordan går det med deg! Lenge siden sist nå ja! Ser du har vært MYE ute å reist i sommer! Så deilig da? Håper det har vært bra. Har det hendt noe nytt siden sist da? Opplevet noe morro på alle turene dine? Leste i en av dagene dine at du har fått deg kjæreste?? Er det x-en din eller en ny flamme! Fortell!!!

Ta ikke oppgangen din for hardt, dette blir du fort kvitt vet du. Vi får bare ta oss selv hardt i nakken og jobbe litt ekstra, selv har jeg en goood del til å kvitte meg med.

Ha en riktig så fin dag i dag da, og nyt de sist ferie dagene dine!!
🙂64,7 kg

Opps..weeee har trent i dag!!

Har ikke veid meg i dag!

Jadda..første gang på trening siden 30.5..OPPSS!! Men det var kanon herligt å komme i gang igjen. Belønna meg selv me en 30 min soltime :)) Må prøve å holde på fargen nå..

Ellers har jeg spist :
frokost : ett runstykke med lett smør.
lunsj : high 5, måltids erstatter.
middag : biff med tilbehør..*fy*

men jeg har ikke begynnt skikkelig ennda da..

Trening :
22 min crossramp 200 kcal
1 t og 10 min styrketrening.
70 sit ups

Var ute på byn i går en liten tur, så jeg eg sepnt på vekten i morgen..
Ha en riktig god helg :))
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit😉6. august 2002
Hei Prestige!

Og takk for kommentar. Ser at du har hevet deg på trening igjen, det er verst før man er kommet godt i gang, men da går det så det suser.
Jeg tror ikke det er noen fare med meg på trampoline, for jeg er ikke akrobat akkurat, :-)

Ha en fin dag!

NameIt
c.AuthorAlias treningsnarkon5. august 2002
stå på!!!! dette klarer du, serlig nå som du har begynt med trening og sånt igjenn!
c.AuthorAlias hypomania😉3. august 2002
Synes du er flink jeg! Trening er viktig :-)
Vi veier visst akkurat det samme nå.. litt artig. Hva er målet ditt? Lykke til uansett!
c.AuthorAlias Alijana😃3. august 2002
Hei!
Bra du kom igang med treninga nå da! :) Vet hvordan du har det.. Jeg hadde ikke trent på omtrent like lenge før jeg begynte tidligere i uken. Gjorde GODT!!! :)
Ha en flott helg!
Klem Alijana
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.