← Alle dagbøker
diarist.Alias

kitt

46 år174 cm53 innlegg 2001 0 følgere

Start70,0 kg
Sist66,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå21,8
📓 50+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
19. april 200125. november 2001
66,0 kg

et livstegn fra meg

hei!!!

lenge siden jeg har vært her nå.
har det kjempefint på skolen jeg går på.
har begynt å spise normalt.
du ser jeg har gått opp 2 kilo siden sommerferien, men det ser jeg ikke på som et problem.
2 kilo fra eller til betyr ikke så mye.
jeg spiser mye (normalt) hver dag. i begynnelsen gikk jeg vel opp fordi det var litt forskjell på mine matvaner fra før.
men nå har vekta vært helt stabil, selv om jeg koser meg med maten.
har litt lyst å gå ned til 63 kilo før jul..
kanskje klarer jeg det, kanskje ikke.
men uansett er det ikke noen stor krise om jeg holder meg på 66 kilo.
jeg kommer til å stikke innom igjen til jul!!!!

koz fra kitt
64,0 kg

adjø!!!

hei!

jeg skulle gå ned 3 kilo på 2 uker, men det har vært umulig.
jeg har vært med på så mange sammenkomster, og har virkelig kost meg med usunn mat.
men jeg har likevel gått ned litt, og begynner å tenke på at jeg bør være fornøyd nå.

nå flytter jeg vekk snart for å gå på en ny skole.
det kan godt hende jeg går ned mer i vekt, for jeg spiser mindre når jeg ikke bor hjemme.

tusen takk for alle kommentarer! dere er herlige!
det er takket være dere at jeg har gått ned mine siste 9 kilo.

jeg er ikke den samme som jeg var for noen år siden.
da var jeg 87 kilo, og nå er jeg 64.
har gått ned tilsammen 23 kilo, og det bør vel jeg være fornøyd med!!!

men jeg lover å stikke innom igjen her for å fortelle hvordan det går med meg, og for å se hvordan dere har det.
neste gang blir kanskje i høstferien i oktober, men det kan jo skje at jeg kommer før!!!!

stor klem fra kitt
12 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne31. august 2001
Hei KITT
Vil bare takk deg for all støtte jeg har fått av deg igjennom disse månedene.....nå har jeg mistet 20kg og mere skal det bli!blir spennede og se hvordan det har gått med deg når du kommer innom her nestegang!!!
kos fra fabienne
c.AuthorAlias ingrid17. august 2001
Hei Kitt!
Trist at du har tenkt å "forsvinne", men som du sier, du bør være fornøyd nå. Lykke til videre, og takk for inspirasjonen og motivasjonen du har gitt oss andre gjennom disse månedene!
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias lene16. august 2001
Hei Kitt. Tusen takk for koselig kommentar i boken min.
Vekttap 23 kg er vanvittig bra. Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Nå gjelder det bare å ikke falle tilbake til gamle synder, men det er du vel fast bestemt på? Jeg ønsker deg lykke til videre med stabiliseringsfasen. Det hadde vært veldig fint hvis du en gang i blandt stakk innom disse sidene og forteller oss hvordan det går med deg.
Hilsen Lene
c.AuthorAlias pipp16. august 2001
Lykke til videre Kitt!
Sats på å hold vekta der du er - du må være ei slank og flott jente nå!
Pipp
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias aas15. august 2001
Det er jo helt fantastisk! En *kjempeklem* fra meg. -23 kilo er jo helt utrolig! Du har vært VELDIG flink. Lykke til med flytting og ny skole, og krysser fingrene for at du skal holde deg på dine 64 kilo! Den teen du anbefalte; er det en oppskrift, eller kan du opplyse meg om hvor en får tak i den?

Håper du kommer innom av og til; jeg har ambisjoner om å være like flink som deg!

klem, aas
;)))
c.AuthorAlias Eugenie15. august 2001
Hei Kitt

Takk for hyggelig avskjedshilsen. Det har vært spennende å følge med på deg, og jeg ser at du har vært veldig flink i sommer. Med den BMIen du har nå er det all grunn til å være fornøyd.

Lykke til på nu skole, det blir spennende og jeg håper at du kommer til å trives der.

Håper at vi "ses" igjen i høstferien.

Klem fra Eugenie
c.AuthorAlias Tarangai15. august 2001
Hei.
Takk for skal jeg kalle det "samarbeidet"? Du har jo virkelig gått ned masse i vekt, du har gjort en kjempe innsats.
Lykke til videre på den nye skolen. Stikk innom igjen da, når/hvis du føler for det.
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Jenta*S*15. august 2001
Hei du!*S*

Tusen takk for støtten og den koselige kommentaren!
Synd at vi ikke kommer til å se deg her så ofte da,men du har jo gjort en flott!! innsats og jeg syns du har vært skikkelig flink!! Ønsker deg masse lykke til videre med alt du skal foreta deg, også håper jeg at du stikker innom om ikke ALTFOR lenge da for å hilse på*S*!

Stoooooor "hadet-klem" fra Jenta*S*
*vinker* :0)
c.AuthorAlias modah15. august 2001
Heisann!
Tusen takk or støtten da,fint at du er i mål da!Du får ha lykke til videre da og håper å høre fra deg igjen!!

Klem fra modah
c.AuthorAlias tutu15. august 2001
Heisann kitt.

Håper du får det fint der du skal bo, og at det går bra med deg på skolen.
Lykke til, og ikke glem å stikke innom sidene hvis du får en sjanse.
klemmer fra tutu
c.AuthorAlias nicky15. august 2001
Heisann kitt
Takk for koselige kommentarer gjennom tiden som har gått.
Ønsker deg lykke til videre på ferden, så håper jeg vi "snakkes" her snart igjen.

Lykke til med skole og alt som hører til. Vær stolt over det du har klart å få til, 23 kilo er megabra!!! Stor sol til deg.

Stor klem fra Nicky
65,0 kg

YES!!!

HEI!

ja, nå er jeg kjempegla..
gikk på vekta i morges, og den viste 65 kilo.
nå tror kanskje noen av dere (som ikke har følgt med meg i det siste) at jeg ikke har gått ned et gram siden sist, men det har jeg.
for over en uke siden hadde jeg nemlig gått opp i vekt, og vekta viste ca 66,5 kilo.
så jeg er strålende fornøyd.
nå er jeg tilbake på den laveste vekten jeg har hatt denne perioden, og kan bevege meg nedover mot 64- 63- og 62 kilo.

men nå er det bare 2 uker igjen til jeg flytter vekk, og begynner på ny skole. mitt mål var jo å veie 62 kilo da.
men er det helt umulig å klare å gå ned 3 kilo på to uker?
jeg bare spør..
men jeg skal i allefall forsøke på det. spise sunt, trimme mye.
uansett så kommer jeg i allefall til å gå ned litt, og det er jo bedre enn å ikke gå ned i det hele tatt, selv om jeg kanskje ikke når mitt endelige mål før skolestart.

når jeg reiser vekk kommer jeg ikke til å gå inn her heller.
skolen har jo internett man kan bruke, men jeg har ikke tenkt gå inn her så alle kan se at jeg slanker meg.
dessuten vil jeg prøve å bli fornøyd med kroppen min etterhvert, og legge slanketankene bak meg, bare forsøke å holde min nye vekt.
men jeg kommer nok til å stikke innom her i feriene, for å høre hvordan det går med dere, og fortelle hvordan det går med meg!
håper ikke dagboka blir slettet når den ikke blir oppdatert så ofte....?

men-men....jeg får ta en dag om gangen. har jo fremdeles 2 uker igjen!

klem fra kitt
Bilde
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias aas3. august 2001
Bra!
Dette her greier du. 3 kg på to uker er ikke helt umulig; bare hold ut! Og tenkt på hvordan du skal greie å holde vekta når du har nådd målet ditt. Stå på! Det skal jeg!

:))
aas
c.AuthorAlias abelone3. august 2001
Hvis du virkelig bestemmer deg, er tre kilo på to uker mulig. Da er det lite rom for utskeielser, og man må være veldig nøye med diett og trening.
Selv synes jeg det er bedre å gå ned ca 1 kilo i uka,hvis jeg ikke er veldig utålmodig da, for da kan jeg tillate meg å ikke være så nøye innimellom.
Jeg er helt sikker på at du lykkes.
Stå på

Abelone
c.AuthorAlias lene3. august 2001
3 kg på to uker er mulig Kitt. Men da nytter det ikke med utskeielser. Jeg henger meg på deg og forsøker også minus 3 kg på 2 uker. Så ingen utskeielser i helgen nå......

Hilsen Lene
c.AuthorAlias bloody mary3. august 2001
så trist at du skal forlate oss!! men du må love å komme innom en gang i blandt, sånn at vi får høre hvordan det går med deg.. hva slags fag er det du skal ta?

gratulerer med nedgangen foresten.. SUPERT!!
det er ikke umulig med tre kg på to uker, men det er beinhardt!! men stå på, så kommer du nok langt på vei.. om ikke alle tre kg er borte til du drar, så har du i hvertfall gjort en kjempeinnsats, og jeg er helt sikker på at du kommer til å nå målet ditt uten oss.. da er det jo ikke langt igjen..
jeg skal i hvertfall tenke på deg, og sende deg lykkevibber.. he he..

du får ha en kjempeflott helg..

klem fra meg..
c.AuthorAlias Jenta*S*3. august 2001
Hei du!
Takk for koselig kommentar!!
Og ikke minst: GRATTIS! Du har jo vært kjempeflink!
Ang. 3 kilo på 2 uker. Nei det er ikke umulig i det hele tatt,men du må være veldig streng med diett og trening.
Jeg skal jo satse på ca 6 kilo på ca 4 uker,for å nå det evinnelige tosifra tallet mitt*S*, så det blir jo noe av det samme. Det er nok litt vel ambisiøst, men du vet: " Den som intet våger...osv*S*:0)!

Lykke til da!!
Det klarer du!!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias windsochange3. august 2001
Hei Kitt,
Så herlig at det går rette veien! Syns det er bedre at det står stille enn at det går opp :) Sånne gledelige ting som at vekta hopper ned er med på å forme dagen for meg hvertfall!
Stå på!
-klem fra winds-
c.AuthorAlias ceci3. august 2001
Hei !

Takk for kommentar og trøst. Det gjelder jo å være realistisk å tenke på de kiloene man går ned, det er det som teller.

Jeg synes ikke du skal ta det så tungt om du ikke veier 62 kg ved skolestart. Du er sikkert opptatt av å gjøre godt inntrykk på de du skal bli kjent med på et nytt sted, og de kommer ikke til å registrere om du veier 64 eller 62 kg. Så du kan jo heller ha en plan b klar om at du skal satse på å gå ned til 62 kg innen en eller annen dato. Så unngår du også å være sulten og sliten de første dagene på skolen... Da trenger du jo energi vet du.

Ønsker deg masse lykke til med det du skal ! Kanskje du kan logge inn en sein kveldstime og oppdatere oss på hvordan du har det. Pleier ikke være så mange som sitter på pc-stuene utover kveldstimene vet du ;) så da får du kanskje sjansen !
c.AuthorAlias RH3. august 2001
Takk for koselig komentar i dagboken min!
3 kg det tror jeg kan gå! Hvis man virkelig ønsker og klare det før du reiser så klarer du det! Det er jeg sikker på!

Stå på og gratulerer med vektnedgang!

Klem RH
c.AuthorAlias Minelli3. august 2001
Hei kitt!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi!

3 kilo på 2 uker er ganske hardt. Det krever både mye trening og sunt kosthold, kanskje med bare 1000 kalorier om dagen de dagene du ikke trener, og litt mer når du trener. Men det er fullt mulig! Men er en kilo fra eller til så nøye da?

Lykke til!
Klem fra Minelli
65,0 kg

i morgen, i morgen.......

hei!

gårsdagen var ganske vellykka.
jeg gikk en lang fjelltur på rundt 3 timer.
da jeg kom hjem var jeg veldig sulten og spiste en brødskive med magert pållegg.
jeg fikk så inderlig lyst på en stooor tallerken knasende frokostblanding med melk og en stor klatt syltetøy.
men jeg viste at jeg ikke burde spise det, for jeg hadde spist nok etter min mening. slik jeg alltid opplever det når jeg sprekker, bevegde jeg meg mot kjøkkenet i en slags transe.
tenkte:"Hva skade gjør noen ekstra kalorier? Har jo vært flink nok i det siste."
men akkurat da jeg skulle åpne kjøleskapet falt det en uvant tanke ned i hodet mitt : "Hva er vitsen? Du er jo egentlig mett."
så da sprakk jeg ikke den dagen heller, men tok meg heller et eple i fruktbollen, noe som inneholder mye mindre kalorier!

i morgen tidlig skal jeg veie meg...
er MEGET usikker på hva vekta viser, men jeg har vel 3 alternativ egentlig...på hva vekta vil vise
-veier jeg 66 kg, noe som jeg er redd for jeg gjør, blir jeg litt deppa. tror jeg gikk opp litt i forrige uke, men håper på at det har forsvunnet nå. har jo spist sunt og trimmet mye denne uka. men veier jeg 66 kilo i morgen, tror jeg at det ikke er altfor lenge til vekta viser 65.
-veier jeg 65 kilo, blir jeg ganske glad, for da har jeg kommet tilbake på den laveste vekta jeg har hatt her, og kan fortsette videre med å gå ned de 2-3 siste kiloene mine.
-veier jeg 64 kilo, noe som jeg ikke tror jeg vil gjøre kjenner jeg vekta rett, blir jeg SUUUPERGLAAAA! men ikke si at jeg kommer til å veie det....for det tror jeg ikke!

men, spennende blir det i allefall for meg!
kommer ikke til å få sove så godt i natt...

klem fra kitt

Bilde
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias aas2. august 2001
Hei!
Jeg skjønner at du blir litt nevrotisk; en har lett for å bli skikkelig hekta på mat og kalorier, det har lett for å ta av. Du har jo vært flink som har greid å gå ned! For min del prøver jeg å holde et dagsforbruk på 1200 kcal. Det kan være en idé å ikke gå under dette, for å unngå "usunn" slanking. Jeg hadde selv en slankeperiode på videregående der jeg nesten sluttet å spise. Det var skikkelig dumt, og kroppen og fordøyelsen har ikke godt av det. Jeg støtter deg på 62 kg, og krysser fingrene for at du skal nå målet ditt!

klem, aas
c.AuthorAlias alvegirl2. august 2001
Hei ! Så flink du var ! Et eple gjorde jo INGEN skade! Det er en herlig følelse når man kan vise til en slik viljestyrke! Flink du er som er ute og går så mye! KJenner godt til den trensegangen til kjøleskapet ja! Viktig å da sette seg ned med et eple e.l. (slik du gjorde) og vurdere saken pro et contra...... jaja......... det er jo ofte forskjell på liv og lære, da - men du er iallefall en jente med bein i nesa!!!!!


God slankedag!

Ps - vil du være med på min og Ingrid sin "først til 60" konkurranse. Du står helt fritt til å f.eks sette målet dit til eks 61 eller 62... Målstreklen er 15.sept...
Sjekk ut dagbøkene våre


Renseklem

Rensealv
Rensealv
c.AuthorAlias bloody mary2. august 2001
så flink!! fjelltur i tre timer!! da er det ikke så rart at kroppen din har lysst på frokostblanding.. he-he..
men det var strekt at du greide å stå i mot.. har selv opplevd disse transene som man egentlig ikke våkner opp av før etter man har proppet seg full.. huff!!

ha en fin dag..

klem fra meg..
c.AuthorAlias abelone2. august 2001
Tenker det var deilig å ha motstått fristelsen jeg. Ta vare på den følelsen, og ta den frem neste gang du får lyst til å helle innpå usunne kalorier!!!
Skal følge med på veiingen din i morra. Det blir spennende. Men uansett hvordan det går: Ikke gi deg, men stå på videre, så når du målet til slutt!!

Abelone
65,0 kg

nå står jeg på for å nå mitt mål

hei!

først må jeg bare si tusen takk for alle kommentarene jeg fikk i går. deilig å komme inn å lese så mye hyggeli!

dagen i går var 100% vellykket. var ute å gikk tur i 3 timer i skikkelig bratt terreng.
ble en smule våt av alt regnet, men jeg humpet ned i badekaret når jeg kom hjem, og det var skikkelig deilig!

i dag drar jeg en tur til by''n, men jeg skal ikke kjøpe noe mat.
kanskje et eple...
men skal shoppe andre ting.
jeg gleder meg til jeg skal kjøpe nye klær før jeg begynner på skole igjen. har egentlig ikke gått ned noen størrelse, men merker at veldig mange av klærne mine er blitt litt for vide.
litt irriterende også, men jeg kan jo prøve å sy noen av dem inn. bruker vanligvis str.38, men også 36...men jeg har så lange bein, at da blir ofte buksene for korte..

vis jeg klarer å nå mitt endelige mål, 62 kilo, håper jeg at jeg aldri må tenke slanking igjen. det har preget de siste årene, og jeg er temmelig lei det.
men jeg er glad jeg begynte med slanking for noen år siden.
vis ikke hadde jeg fremdeles veid 87 kilo, noe som er for mye for meg.

ha en fin dag!

klem fra kitt
Bilde
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias bloody mary1. august 2001
så flink du er!!
klart du når målet ditt slik som du står på!!

kjenner meg igjen i det du sier om klærne.. jeg har også lange bein, og HATER bukser som er for kort.. så det blir nok ikke til at jeg kjøper noe mindre størrelser.. prøvde en bukse som jeg hadde da jeg veide 76, og jeg svømte i den!! det var skikkelig deilig, og motiverende!!

ja, ja.. kos deg på shoppingen da!!

klem :o)
c.AuthorAlias alvegirl31. juli 2001
Filnk du er !!!!!!!!!
Det å gå tur speeder jo opp forbrenningen som bare det!
Det å kunne kjøpe nye klær er jo nesten den beste belønningen! Også er det jo såå herlig når de gamle henger litt løst over magen!!

Ha en fin slankedag!!

Rensealv
c.AuthorAlias abelone31. juli 2001
Imponerende med 3 timer tur. Du er kjempeflink!!!!

Abelone
c.AuthorAlias RH31. juli 2001
Flink er du! Stå på!
c.AuthorAlias Isa31. juli 2001
Synes nesten det er litt moro med klær som henger jeg...men også litt synd når kuule klær ikke passer mer.

Man må nok alltid tenke litt slanking, for når man har nådd målet så må man jo kjempe litt for å bli der også...Men jeg skal aldri ta noen slike skippertak igjen..kun et par kilo håper jeg...

Lykke til - klart du når målet ditt !!

Isa
c.AuthorAlias ingrid31. juli 2001
Hei Kitt, og takk for kommentar!!
Synes du har vært kjempeflink, jeg. Du har jo gått ned 22 kilo, det er mye, det!! Kanskje du bør gi kroppen din litt bedre tid på å gå ned de siste kiloene. Dessverre er jeg enig med andre her, at det er vanskelig å legge slankinga bak seg og ikke tenke på det noe mer. Tror vi alle er så indoktrinert med at man BØR være på slankern, og I ALLE FALL ikke fornøyd med seg selv, at vi ikke greier å la være. Synd!
HA en fin dag selv, stå på, kjære!
Klem,
Ingrid.
c.AuthorAlias ellen31. juli 2001
Hei!
Gøy å handle nye klær, -og særlig når en kan ha andre typer klær fordi figuren faktisk tillater det! Du har greid å kvitte deg med fantastisk mange kilo, og jeg ønsker lykke til med de siste slik at du blir helt fornøyd.
Klem fra ellen.
65,0 kg

blå rundt munnen

hei!

i går gikk jeg som vanlig en lang tur, og jeg var litt blå rundt munnen da jeg kom hjem.
det er deilige delikatesser i skogen..masse blåbær!
spiste ikke så mye, men et par bær er nok til at jeg bli blå!

nå sitter jeg her og drikker vann for harde livet.
i går spiste jeg makaroni til middag, og i dag har jeg planlagt å spise ris.
spiser liksågodt tilbehøret i stedet for noe hovudrett...
jeg få se hva det blir til...kanskje jeg lager meg havregrøt i stedet!
uansett så synes jeg det er kjempegodt!

jeg har planlagt å gå tur i kveld oxo.
slik skal jeg fortsette : slanking og trening, og jeg skal veie meg på fredag!
blir fornøyd om jeg veier 65 da, for som jeg har sagt før så lurer jeg på om jeg gikk opp 1 kilo da jeg ikke akkurat hadde ei slanke-uke!
men da beholder vi spenningen til dess..

de personene som har laget til denne siden burde fått en medalje.
se selv - de fleste som er her HAR gått ned i vekt, og de som enda ikke har gått ned noe KOMMER til å gjøre det!
og selv om man gjør jobben selv, så er jo dette en strålende måte å få tips,ros og ris på gjennom slankeperioden.
jeg tror i allefall ikke at jeg hadde klart å gå ned mine 6 kilo uten dere, ikke det at jeg har vært så veldig flink, for jeg har jo brukt laaaaaaang tid...men jeg har i allefall gått ned!

takk for at dere er til!

klem fra kitt
Bilde
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias Gunilla30. juli 2001
Ja, jeg lurer på hvem webmaster egentlig er... :-)
Disse sidene har vært til uvurderlig hjelp iallefall! Stor takk til webmaster...!
Blåbær er godt - enda bedre om du lager pai...! Nam! Det er bare så himla kjedelig å plukke all bæra, for så å plukke ut all mose og lyng etterpå...

Ha en flott dag!
c.AuthorAlias alvegirl30. juli 2001
Hei ! Du sier selv at du ikke har vært flink fordi du har brukt laaaang tid. Du hører vel selv hvor dumt det høres ut? Du vet jo godt at de som går saaaakte nedover også blir værende nede leeeeenge!!!!

Men du - hvis du trenger en liten kikcstart igjen - du vil ikkke være med meg på Jenta *S* sin opprensisng kur over tre dager. Hvis vi er to / flere så blir det litt lettere å motivere seg. Sjekk ut dagbøkene til Jenta *s* og Gunilla!!


Kurklar ALv
c.AuthorAlias Cecilie30. juli 2001
Hei!
Det er jo egentlig det beste det;å gå ned sakte men sikkert - da har du størst sjanse til å kunne klare å holde deg der.
Det er nok den største utfordringen faktisk...
Kostholdsendring og trening er nok den beste oppskriften for
å kunne holde vekten.
Om du kikker på dagboka mi,vil du nok se at jeg ikke gjør som jeg "preker" - Jeg vil ha resultater NÅ(selv hvor barnslig det høres ut...)
Jeg synes det er slitsomt å være på slankern,men trøster meg over hvor smekker jeg skal bli!!!Og så skal jeg holde vekten denne gangen....

Klem/Cecilie
c.AuthorAlias modah30. juli 2001
Hei!Takk for koselig komentar i dagboka mi!Det var godt å se 70 tallet,men bedre blir det når jeg ser 60 tallet!Mye lettere å få til dette når man får så mye støtte her inne!Flink til å gå turer du,det er bra det,godt med frisk luft også!
Du får ha en fin slankeuke da,ser nok 64 tallet du på fredag tenker jeg:-)

Klem fra Modah
c.AuthorAlias ingrid30. juli 2001
Hei Kitt!
Synes du har vært kjempeflink, jeg, og som andre påpeker her, det beste er å gå ned sakte, men sikkert!
Helt enig i at de som lager denne siden har fortjent en medalje. Det er SÅ mange som bruker siden, og den er helt genialt oppbygd. Har vært innom andre slankesider, også utenlandske, men ingen er så bra som denne!
Håper du har det bra, Kitt. Spiser du mer enn det ene hovedmåltidet om dagen? Du skriver bare om middagen... Om en porsjon ris eller en med makaroni er alt du spiser, må du ta det litt med ro..!
-Passer på deg her, vet du!! :-)
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias RH30. juli 2001
Hei Kitt!
Takk for en koselig prat i går på chatten. Du er kjempe flink til og nyte naturen og det beundrer jeg veldig ved deg!
Det er sant som du sier ang denne siden, den er helt fantastisk og det er virkelig motivasjon og være her inne!

Du får ha en riktig fin slanke dag!

Klem RH
c.AuthorAlias nicky30. juli 2001
Hei
Det er viktig å bruke lang tid på å slanke seg, da er kroppen etterhvert innstilt på den
vekta, og det er lettere å holde seg slank etterpå.
Du har vært kjempeflink som har klart dette, gled deg over de tapte kiloene!!
ha en fin dag

Klem fra Nicky
c.AuthorAlias Abelone30. juli 2001
Tusen takk for hyggelig kommentar i dagboka mi!
Spiser du bare ris, eller har du noe på. Tørr ris er vel ganske vanskelig å svelge?
Er helt enig med deg i at de som har laget denne siden burde ha fått medalje. Jeg er blitt helt avhengig av denne siden. Jeg er her 2-3 ganger om dagen, og det er utrolig motiverende.

klem abelone
c.AuthorAlias Jenta*S*30. juli 2001
Hei der*S*!
Tusen takk for støtte og "skål'en" hi hi...!*S*
Ser det går fint med deg også da, og det er jo kjempebra!
Enig med deg at disse sidene er "gull verdt"!:0)
Er du "ferdigslanket" nå? Hvis ikke,hva er det endelige målet ditt?*S* Du veier 65 nå, og det er mitt endelige mål! Gjett om jeg er LITT misunnelig*S*....

LYKKE TIL VIDERE!!
Klem fra Jenta*S*
65,0 kg

JA, NÅ SKAL JEG KLARE DET

hei!

våknet med en stor mengde god motivasjon i kroppen.
det er ikke slik som jeg har opplevd før, at jeg planlegger at neste dag skal jeg være flink, men når jeg kommer inn på kjøkkenet neste morgen klarer jeg ikke å la være å stappe i meg ting som er "forbud".
i dag holdt det med et knekkebrød!

nå sitter jeg å spiser makaroni. det er middagen min i dag.
jeg har hitill drukket 2 liter vann/fun light-saft i dag, og har da 1 liten igjen som jeg skal drikke i kveld!

det regner ute, men i kveld SKAL jeg ta på meg regnjakka, og gå en tur!
og om det ikke blir mulig, så skal jeg ta sit-ups/jogging/dansing til musikk på rommet mitt.
men jeg satser på en fjelltur!

så lurer jeg på en ting som kanskje noen av dere vet..
er bær sunt å spise når man slanker seg?
er veldig glad i bær, og nå har det begynt å vokse blåbær i skauen...
og vis jeg lar være å bruke sukker på, og skummet melk, så blir det vel ikke så ille?

ha en flott slankedag alle sammen!

Hilsen Kitt
Bilde
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH29. juli 2001
Hei Kitt!
Morro og se at du er så motivert! Det smitter fort over til meg iallefall! Kjempe flink er du!
Når det gjelder spørsmålet til lan blåbær osv så legger jeg ved en link til en kalori teller så kan du se hvor mye kalorier de forskjellige mat/frukt og bærtypene har.

http://www2.tv2.no/tidforreise/n2i.vis?par=6713

Den er kjempe enkel og bruke!

Stå på! Dette går jo veldig bra!
c.AuthorAlias Lynx29. juli 2001
Hei Kitt!
Bra du finner motivasjon til å gå en tur selv om det regner! Er deilig å få litt frisk luft også og strekt på beina sine. Du er flinkere en meg i alle fall, men kanskje jeg blir motivert når du setter sånne gode eksempler. Du er i alle fall heldig som har et fjell du kan gå i. Jeg bor mere nede på "flatmark" her i den lille byen. *Prøver å finne flere gode unskyldninger for å ikke gå en tur.. * :)
Stå på i alle fall!
c.AuthorAlias ellen29. juli 2001
Hei!
Motivasjon er alltid flott, og når en i tillegg greier å gjøre ting en har bestemt seg for, er det direkte oppløftende! Her regner det faktisk ikke enda, men det ser ut som om det kommer til å begynne når som helst. Skal likevel prøve meg ut en tur. Har en del å forbrenne fra i går... Og fjelluft er alltid godt!
Klem fra ellen.
c.AuthorAlias Gunilla29. juli 2001
Jeg anser meg selv for å være ferdig nå, dvs. å veie 57 kg.
I dag veier jeg noe under, men det skyldes nok alkohol og drenering i går... ;-)
Så nå prøver jeg som best jeg kan å fullføre denne forferdelige kuren, slik at ikke første dagen var helt bortkastet (samt alle grønnsakene jeg kjøpte inn). Nå dufter det av pizza fra kjøkkenet...! Hold ut!!
c.AuthorAlias bloody mary29. juli 2001
hei..
ser du har hatt en liten pause fra slankeinga.. det er godt å ha en periode hvor man bare kan spise det man har lysst på, og slutte å tenke kalorier hele dagen..

jeg hadde en sånn periode da jeg var i syden, og jeg gikk opp noen kilo, men det var så godt å slippe unna litt..

men nå er jeg tilbake, for å få has på de ekstra kiloene..

ha en fin søndag..

klem fra meg :o)
c.AuthorAlias Minelli29. juli 2001
Hallo!

Takk for kommentaren i dagboka mi!

Jeg tror nok du kan spise det meste av bær uten at det gjør noe, så lenge du ikke tar sukker på. De kaloriene som er i bær er som oftest fruktose, dvs fruktsukker, som er det sunneste sukkeret som finnes! Kos deg med blåbær du!

Klem, Minelli
c.AuthorAlias Abelone29. juli 2001
Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi, og velkommen tilbake igjen.
Du kan spise alle typer bær bare begrense mengden. Selv bruker jeg matvaretabellen for å sjekke kaloriinnhold.

Lykke til på fjellet!!

Abelone
65,0 kg

har målene klare nå

hei!!!

jeg har vært en elendig slanker i det siste.
tror jeg kanskje har gått opp litt oxo..men tør ikke å entre vekta helt enda..men jeg har gått en del turer, så jeg håper ikke det er så ille!

jeg har 3 uker på meg nå, før jeg begynner på en ny skole!
og jeg har et klart mål; når jeg begynner på skolen skal jeg veie 62 kilo!!!!!det er mitt endelige mål nå¨, og det SKAL jeg klare. men jeg har ikke akkurat motivasjonen i orden.
jeg klarer nemlig ingenting lenger, og sulten spiser meg opp innvendig, og får meg til å spise enda mer mat!
håper jeg får noen støttende ord fra dere, slik jeg bruker.
skal prøve å skrive oftere her nå.
har hatt en periode jeg blir dårlig av å komme inn hit, og jeg har ikke orket å tenke slanking i det hele tatt.
men nå er det nok! nå skal jeg KLARE resten!!!
kan jo ikke gi opp på veien vel?

klem fra Kitt
Bilde
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ingvild29. juli 2001
Hei Kitt!
Takk for kommentar :)
Ja, jeg leste i dagboka til BP selv.. hehe
Ingvild
c.AuthorAlias Minelli29. juli 2001
Hei kitt!

Føler du deg sulten hele tiden, så pass på å få i deg mye væske, aller helst vann. Det fyller opp magen! Pass også på å spise mat med en del protein i, så holder du deg lenger mett!

3 kilo på tre uker burde være mulig det! Lykke til!

Minelli
c.AuthorAlias tutu28. juli 2001
Hei og hallo. Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi. Sender herved et lass med viljestyrke over til deg, og håper at det hjelper.
Så får vi håpe at du greier å komme ned til 62 kg. Skal komme innom deg hver dag for å sjekke. Ha en go natt. Goe tanker fra tutu
65,0 kg

huff....jeg sliter

hei!!!

nå er jeg på slanker''n igjen!
har gått en lang tur i dag, spist passelig og drukket mye vann!

så er det en ting jeg lurer på..(håper noen kan svare)
kan man miste menstruasjonen vis man slanker seg?
forrige gang jeg hadde den var den to uker for tidlig(og jeg har hatt regelmessig i flere år..)..
og i tillegg var den veldig svak..
og nå har jeg ikke fått den...er redd jeg kan ha mistet hele greia. men jeg er jo ikke for tynn, og har fått i meg nok næring tror jeg!
begynner å bli litt redd...men den er kanskje forsinket!
jeg i allefall ikke gravid :), bare så d er sagt!

har nesten blitt helt flat over brystene...
irriterende at jeg mister fettet derifra!!!!

jaja....et klagebrev fra meg!!!

ha en fin dag alle sammen!

klem fra Kitt
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Gunilla26. juli 2001
Har lest en plass at syklusen kan variere veldig, så om du føler du får i deg nok mat og med godt næringsinnhold, ville jeg ikke ha stresset så mye med det enda.
Puppene mine har også blitt sørgelig små... Men men! Når alt annet krymper også, så blir det ikke så verst likavel...!

Ha en flott dag!
c.AuthorAlias *SunShine*25. juli 2001
Det med mensen....for to mnd. sinen fikk jeg mensen for første gang på 6 mnd. jeg vet ikke hvorfor jeg miset den, men i den perioden slanket jeg meg.....kanskje litt for hardt......tenk på hva du spiser og om du får i deg alle vitaminene og mineralene du trenger. Og siden mensen din har blitt svakere...spis jern-tabletter. Jeg tok en blodprøve og fant ut at jeg hadde stoffskifte i øvre nivå, men det er heldigvis tilbake på normalen!!!
c.AuthorAlias RH25. juli 2001
Det er vel ikke helt vanlig og miste mensen når man slanker seg. Men begynner man og trene mye mer enn tidligere kan dette ha innvirkning på kroppen. Det er mye som kan spille inn her og hvis det skjer igjen, burde du kanskje snakke med legen og høre hva hun/han sier.
65,0 kg

så er jeg her igjen

hei!

har hatt en pause fra alt som heter slanking.
har spist det jeg har ønsket, og har ikke gått opp et gram.
så nå vet jeg hvordan jeg skal spise når jeg er ferdig med slankinga!

er ikke 100% fornøyd enda.
har lyst å gå ned 2-3 kilo til, før jeg avslutter for godt.
om ca 3-4 uker begynner skolen igjen. til den tid håper jeg å veie 62-63 kilo...rundt der i allefall!!!

men jeg skal ikke slanke meg så intents! skal prøve å spise nok, og ikke overdrive treninga!
må jo ta vare på meg selv også.
men folk rundt meg kommenterer at jeg ikke bør slanke meg mer.
av og til blir jeg veldig usikker.
er jeg slank nok nå?!
men jeg synes låra og rumpa er så feite!

så nå er jeg på''n igjen!!!!

ønsk meg lykke til!

klem fra KITT
Bilde
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ingvild25. juli 2001
Har du lest (eh..skrevet)Bolla Pinnsvin sin dagbok ? Se på innlegget den 2 juli... Noen kommentarer til det ??
Ingvild :)
c.AuthorAlias Abelone23. juli 2001
Tusen takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar i dagboka mi.
Håper du fortsetter litt her, selv om du når målet ditt.

Jeg synes folk burde passe sine egne saker. Jeg opplever selv nå, med 20 kilo for mye at folk sier jeg ikke burde slanke meg mer. Tror de er litt misunnelige. Det er bare du som kan avgjøre når det er nok. Bare pass på at du ikke går for langt. Det er fort gjort.

Abelone
c.AuthorAlias Store My23. juli 2001
Hei på deg.
Jeg synes også at enhver selv må finne ut hva som er riktig vekt. Folk sier nå så mye rart, også.
Men jeg tror at BMI-tallet kan være en liten pekepinn.
Klem, Store MY
c.AuthorAlias Viola23. juli 2001
Hei igjen!
Heldig du som ikke har gått opp, da! Det har sannelig jeg. Og kommer vel til å gå opp litt til, kanskje, kjenner jeg meg sjøl rett. Skal på en liten ferietur til snart...
Men så blir det knekkebrød og gulrøtter igjen!
Klem, Viola.
65,0 kg

tirsdag

hei!

har veid meg flere ganger, og har IKKE gått opp i vekt.
hadde ikke fryktet det heller.
men jeg har ikke tenkt slanking i det hele tatt. har spist det jeg har lyst på, men jeg tror jeg holder meg rundt 1000 kalorier hver dag likevel..
har gått ned litt i vekt oxo, men vil ikke skrive det inn før jeg får et mer nøyaktig tall.
tror jeg skal fortsette slankinga. har litt over en måned igjen før jeg flytter til en ny skole.
kunne tenke meg å gå ned 2-4 kilo før det.
men jeg skal ikke på noen hard kur, bare spise normalt og mosjonere mye og drikke mye vann!
jeg synes det er den beste metoden!

vil ikke at hele livet mitt skal være basert på å gå ned i vekt!

reiser vekk noen dager nå. skal prøve å holde meg stabilt på 65 kilo, eller kanskje jeg går ned i vekt...
vi får se.. oppover på vektskalaen skal jeg i allefall IKKE!

klem fra kitt
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias pipp11. juli 2001
Hei igjen Kitt!
Nå er du i alle fall slank, så var jeg deg ville jeg først og fremst konsentere meg om å holde vekta. 1000 kcal om dagen er lite (når du skal leve "normalt" igjen). Pass på at kroppen din ikke bare går på sparebluss!
Kos deg nå når du reiser bort og nyt sommeren!
Pipp
c.AuthorAlias abelone10. juli 2001
Takk for hyggelig kommentar !

Det ser ut som om du har en fornuftig holdning til slanking.
Morsjon er tingen.

Stå på videre.
abelone
65,0 kg

lei av alt som heter slanking

hei!

av og til tenker jeg: "Hvorfor gidder jeg å drive å slanke meg hele tiden?".
for det fyrste er jeg jo både normalvektig, og ganske slank blitt. for det andre er det et psykisk slit å måtte gå å tenke kalorier hele tiden. jeg lider nok av spiseforstyrrelse, og kommer aldri ut av dette slankehysteriet!
(husk, jeg har holdt på helt siden jeg begynte på ungdomskolen)

i det siste har jeg spist omtrent det jeg ønsker.
tør ikke veie meg, men tror ikke jeg har gått opp i vekt.
hvorfor skulle jeg ha gått opp i vekt?
forbrenner ikke kroppen over 2000 kalorier i døgnet, og jeg har jo holdt meg UNDER det!

har tenkt å slanke meg litt til, i allefall til 63 kilo.
får prøve på det!

klem fra kitt
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias baby10. juli 2001
Heisann Kitt!
Ja, nå har du gått ned mye siden sist jeg var her!
Du er helt fin, du trenger ikke slite med slanking mer. JEg driter i det nå, og veier ca. 63, og trives fordi jeg IKKE trenger å telle kalorier hele dagen. Prøv det du også! Jeg kommer så vidt inn i alle klærne mine, og det er bra! Kjøp deg noen fine nye klær som passer den kroppen du har nå, og NYT LIVET.
Kjempeklem fra BABY
c.AuthorAlias Nin9. juli 2001
Hei på deg Kitt!!
Lenge siden sist!! Tror du har rett i det du skriver - hvorfor tenke slanking hele tiden!! Slapp av litt nå i sommer...du har jo virkelig stått på!!! Kos deg masse med god samvittighet!!
Sommerklem fra
Nin
c.AuthorAlias susanne8. juli 2001
heisann kitt!!!
er helt enig med deg..
jeg også er dødslei av alt som heter slanking, men jeg er rett og slett litt besatt..tviler på at jeg noen gan kommer til å greie å få et helt normalt forhold til mat. da mener jeg sånn at man ikke tenker over hvor mange kalorier ting inneholder osv.. jeg tenker altfor mye på det.
det jeg vet at jeg må, er å komme meg ned til 44 kg, ellers kommer jeg ikke til å være helt fornøyd. hvis ikke jeg fullfører målet mitt så kommer jeg alltid til å tenke på slanking.
jeg har egentlig lyst til å gi faen i slankinga, men greier det rett og slett ikke.
jeg vet iallefall akkurat hvordan du har det..

lykke til videre,enten du kommer til å slanke deg mer eller ikke. husk at det ikke er vekta som teller da(",)
stor klem fra Susanne
c.AuthorAlias Minelli8. juli 2001
Hei Kitt!

Ja, hvorfor slanker du deg egentlig? Hadde jeg hatt BMI som deg hadde jeg vært strålende fornøyd! Er det vekten du ikke er fornøyd med, eller er det kroppens utseende? Er det sistnevnte er det mye som kan gjøres med riktig trening. Skaff deg en personlig trener for eksempel...

Jeg synes du skal være fornøyd med deg selv, jeg...

Klem, Minelli
65,0 kg

veide meg igjen....for sikkerthets skyld***

hei!

jeg veide meg i dag også, for sikkerthets skyld.
var redd at vekta bare viste feil i går eller noe sånt...
men neida...jeg veier virkelig 65 kilo i dag.
koste meg med litt is i går. men det gjør ingen skade på vekta, for da spiser jeg bare litt mindre av annen mat.

hvor mye vann bør man egentlig drikke hver dag når man slanker seg? Går det ann å drikke for mye?
jeg drikker 3 liter vann hver dag + litt annen væske(et glass juice, fun light saft o.l)
jeg merker godt at å drikke mye vann hjelper meg med å slanke meg. jeg føler meg både litt mettere i kroppen, og så hjelper det på fordøyelsen..

jeg fikk meg en lang tur i går, til tross for at det regnet.
men i dag regner det enda mer, så jeg får heller ta litt sit-ups på rommet i kveld.

ha en fin dag alle slankevenner!!!

klem fra kitt
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias tino6. juli 2001
Heisann!
Du er bare så flink!!
Takk for at du er en stor inspirasjonskilde!
Stå på.
Sommerhilsen Tino
c.AuthorAlias Ingrid4. juli 2001
Hei Kitt Lenge siden sist!
Så flink du er! Du har jo gått ned MASSE!!!!! Sitter og er kjempemisunnelig på alle i dag, for alle andre enn meg greier å gå ned i vekt. Hjelp meg! Gi meg gode råd!!! Skal sette meg ned og lese hele dagboka di nå, så kanskje jeg blir full av inspirasjon!
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Jenta*S*3. juli 2001
Hei!
Tuuusen takk for kjempekozli kommentar! Godt å vite at noen følger litt med. Lettere å holde ut liksom*S*!
Det går jo kjempebra med deg ser jeg?*S*!
Så flink du er!!!
Men hva er målet ditt? Du må jo være ganske nær idealvekt nå, du er jo ganske høy også?
Du ser sikkert kjempefin ut nå:)!

Lykke til!

Og klem til deg!!!*S*
c.AuthorAlias Josefine3. juli 2001
Heisann!
Kjempefint med bare 65 kg da. Du må se helt super ut. Det er akkurat de 5 kg'ene som jeg vil av med. Er 70 kg. selv og kjenner flesket i sidebenene. Var 63kg for noen år siden da var jeg fornøyd. Men 65 kg er bra for meg nå. Skal være fornøyd hvis jeg havner der i aug/sep men tar det forsåvidt easy nå.

Du får stå på så skal du se at du når målene dine
Lykke til videre
Josefine:-)
c.AuthorAlias ellen3. juli 2001
Hei!
Jeg er glad på dine vegne for at du greier det du vil!! Det viser at et sunt kosthold og mosjon er den beste veien fram. Skal prøve å spise saktere og la maten synke. Et fint tips jeg har hørt en rekke ganger, men som jeg vanligvis glemmer, særlig ved middagsbordet...

ellen
c.AuthorAlias stella3. juli 2001
Hei
3 liter vann er det en ideelt sett skal drikke av vann... men en bør kanskje drikke mer når en slanker seg.. eller så kan du jo tenke slik at du drikker 3 liter vann utenom saft ol.... + at en kan aldri drikke for mye vann uten at kroppen sier i fra.... en kan faktisk bli litt kvalm osv hvis en drikker for mye vann hvis kroppen ikke rekker ogfå det igjenom systemet.
vet dette av gode erfaringetter da jeg for et par år siden hadde kyssesyken, orket ikke spise bare drikke... og jeg var konstant tørst,(drakk flere liter på rappen) og det er ikke godt og kaste opp vann og magesyre....(eler svært utvannet mat... det smaker værre....) men det var kanskje for mye informasjon

:-)
stella
c.AuthorAlias Eugenie3. juli 2001
Gratulerer, så gøy at vekta holdt seg.

3 liter vann om dagen er ca det samme som jeg drikker, drikker kanskje litt mer hvis jeg trener mye og det er varmt ute og litt mindre hvis jeg glemmer det. Fun-light klarer jeg ikke, synes det smaker for kunstig.

Ha en fin og sunn dag.
Klem fra Eugenie
c.AuthorAlias Gunilla3. juli 2001
Helt riktig, så fremt man spiser mindre av andre ting, er det ikke så skadelig om man spiser litt kos av og til.
Ellers har jeg faktisk sluttet å fråtse slik jeg gjorde tidligere. Skulle jeg først kose meg før, så gjorde jeg det til gangs, men nå er jeg mye mer avslappet. Det holder med en liten smak, og så er jeg fornøyd. Ganske herlig å tenke på!

Ha det best!
c.AuthorAlias Isa3. juli 2001
Hei !! Så flott da - at vekten holder seg der !! *s*

Jeg tror 3 liter vann er akkurat passe jeg ! Tror man kan drikke for mye også, fikk litt svar på det i dagboken min for en stund siden. Men så lenge du føler deg bra med det du drikker, så synes jeg du skal fortsette sånn!

Ha en flott dag !!


Isa
65,0 kg

veldig fornøyd

hei!

for ca en uke siden veide jeg 67 kilo, og nå veier jeg 65.
jeg er veldig fornøyd med vektnedgangen!
jeg blir mer og mer fornøyd med kroppen min.
har nettopp kjøpt meg ei moteriktig, inntilsittende dongeribukse, og jeg føler meg faktisk ganske vel i den.
men jeg har enda noen få kilo med fett jeg vil ha vekk!

neste helg skal jeg i et familieselskap.
der blir det nok en del usunn mat. og selv om jeg ikke kommer til å spise så mye, så kan det nok bli en utskeielse.
mitt mål er å veie 64 kilo til dess.
det kan godt hende at jeg får stillestand på vekta mi en stund nå. det hender det skjer etter at jeg har gått ned en slump på kort tid.

det er virkelig lenge siden jeg har sett tallet 65 lyse framfor øynene mine på vekta. var vel lita jente sist gang jeg veide det, og da var jeg MYE lavere.

jeg har egentlig brukt veldig lang tid på å gå ned disse 6 kiloene jeg nå har gått ned.
begynte i vinters, men da spiste jeg kanskje 200 kalorier hver dag, og gikk på sparebluss.
en stund i april prøvde jeg libra, men det funket ikke for meg.
så tok jeg en god pause, og kom sterkt tilbake i mai, og begynte jeg for alvor med slankingen. og siden det har jeg gått ned fra ca 73 kilo (som jeg veide i begynnelsen av mai, men som jeg ikke har registrert her)og nå veier jeg 65 kilo.

her en dag opplevde jeg noe som sikkert mange har opplevd før, men som også er et godt tips.
jeg spiste noe god mat(ikke snop).
da jeg hadde spist opp porsjonen, hadde jeg lyst å mer.
men så ventet jeg litt, og da ble jeg så plutselig så mett at jeg ikke gadd å spise mer. og dermed fikk jeg ikke i meg mer enn jeg skulle. så et godt tips: spis sakte, og vent litt når du føler deg sugen på mer. det tar ofte litt tid før metthetsfølelsen kommer!

det var det!
takk for at du tok deg tid til å lese!

klem fra Kitt

p.s: er det noen som vet hvordan det går med Elisabeth?
hun har jeg ikke sett her på slankere.com på leeeenge!!!!
er spent på hvordan det går med henne
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola2. juli 2001
ÅÅÅÅÅÅ så flink du er Kitt! Det er ikke jeg! Men nå skal jeg på ferie og ville bare stikke innom og ønske deg god sommer!
Stor klem fra Viola.
PS. Har også tittet forgjeves etter Elisabeth lenge, hei Elisabeth, er du der ute???
c.AuthorAlias susanne2. juli 2001
heisann kitt!!
så flott at det går så bra.
jeg har også gått ned 2kg denne uka. veier 47.5 kg nå, men jeg gidder ikke skrive det inn i dagboka mi. når jeg veier 47 kg kan jeg ikke skrive innvekta mi her lenger..
da må jeg bare si at jeg veier 47 kg selv om jeg veier mindre.
uten dagboka kommer jeg ikke til å greie å slanke meg videre..
jeg har bestemt at det endelige målet mitt er 44kg, og målet mitt til 16. juli er å veie 45.5kg.
må altså ned 2 kg på to uker, og det må jo gå..(håper jeg)
håper bare ikke at jeg får en periode nå snart der vekta mi står helt stille..

hva er din bmi når du har nådd det endelige målet ditt?
min er vell 18.8 eller noe sånt noe.
forresten...midjemålet mitt er 67cm nå..altså inn 2 cm.jippi!!!
ser ut til at sit ups programmet mitt fungerer..
jeg gleder meg til begge to er i mål..
følger med deg
stor klem fra meg!!!
c.AuthorAlias Kitty2. juli 2001
hadde veldig lite inspirasjon her i går kveld, men din dagbok (blant andre) hjalp meg veldig! ville bare si tusen takk:)
c.AuthorAlias Vendela2. juli 2001
Deilig å gå ned 2 kilo på en uke!
Gratulerer!
Kos Vendela
c.AuthorAlias Isa2. juli 2001
Gratulerer - du er jo bare kjempeflink !

Fortsett sånn !

Isa
c.AuthorAlias Gunilla2. juli 2001
Jeg får satse på at kroppen min er satt på super-forbrenning nå, etter all den usunne maten i helga.. :-) Hadde ikke vært så verst det akkurat...!
Ellers har jeg lovt meg selv å starte på helsestudio så snart jeg hadde flyttet, og nå har jeg flyttet. Studioet ligger bare 100 meter fra huset... men har jeg kommet meg avgårde? Neida... Men i kveld er det mage-rumpe-lår klokka 19, så jeg får se om motivasjonen har økt til den tid... :-)
c.AuthorAlias pipp2. juli 2001
Så flott at det fortsatt går så bra hos deg også!
Gleder meg veldig til jeg går på vekta og nåla stopper på 65!
Ha ei fin uke.
Pipp
65,5 kg

travel dag

hei!

ja, i dag har jeg jobbet med kreftene hele dagen.
har ommøblert og ryddet et par rom, og har vel nesten jobbet med det hele dagen. er litt sliten og trøtt av all bæringa, og tror jeg har fått nok mosjon for i dag.
vet ikke om jeg er flink nok i matveien.
tror jeg ikke spiser mer enn jeg skal, selv om jeg føler det.

av og til kan jeg faktisk føle meg fornøyd med kroppen min.
men jeg føler meg gjerne smellfeit dagen etter.
det jeg vil er å ha en kropp jeg alltid er fornøyd med.
men jeg er usikker på om jeg noen gang kommer til å føle meg slank, uansett hvor tynn jeg blir.
har jo slitt med dette i veldig mange år.
mange rundt meg sier at jeg er fin som jeg er, og at jeg ikke bør slanke meg mer.
men det har vel litt med hva jeg selv føler også?
jeg skal i allefall bli 63 kilo, og så ser jeg om jeg skal ned 1-2 kilo til, eller skal stoppe der.

klem fra kitt
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias susanne1. juli 2001
heisann kitt.
synes du er kjempe flink jeg.
har du en fast veiedag i uka nå eller veier du deg hver dag?
jeg veier meg annenhver dag, men vekta skriver jeg ike inn her før søndagen. har som mål å veie 46.5 til søndagen. kiloene raser av meg for tiden. har ebgynt å drikke eplecider eddik og forbrenningste og det ser ut som det fungerer. tar også et situps opplegg hver kveld nå som også har vist resultater.
jeg føler det også slik at jeg aldri komemr til å bli tynn nok. når jeg veier 44kg kommer jeg fremdeles til å forandre noe på kroppen min. slik er jeg bare..
vi snakkez senere. jeg følger med deg.
nå er det bare 2 uker igjen til jeg reiser på feire.
jippi!!!
stor klem fra meg til deg!!!
c.AuthorAlias pipp1. juli 2001
Hei Kitt!
Med den vekta du har nå, må du allerede være slank. Du kommer helt sikkert ned på de ønskede 63 kg om du tar sommeren til hjelp. Tenk på hvor dyktig du har vært hittil.
Pipp
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.