Det går nedover :)
I dag var vekta på 53.8. Overraskende siden jeg ikke har vært så alt for flink... Men bedring er det. Har iallefall kutta ut å spise så sinnsykt mye. Nå er det frukt og kromtabeletter for alle penga :)
Gidder ikke å holde igjen på frukten, det får komme etter hvert.
Er bare glad i dag - og har fult mot til å forsette kampen for å få vekk kiloene :)
Stå på alle - ha en fin kveld...
aj aj aj
Vel, andre dag i uka, og det har ikke gått på skinner. Måtte skeie litt ut begge dager. Men - ikke så mye som til vanlig, og jeg har spist litt mindre enn vanlig også. Fikk anbefaling om krom tabeletter og det har jeg tatt til etterretning og anskaffet meg i dag. Håper håper håper håper at det virker. Dagene raser avgårde mens vekta står stille.
Vi jobber videre :)
I dag begynner det.....
Mandagsmorgen og full av pågangsmot. Skal VIRKELIG være flink nå. Julekjolen skal passe til jul. 3 kg ned - det må da gå på 20 dager - hvis jeg er riktig flink!!???
Har en dritt dag.
Oppdaget i dag at favorittbuksen min var blitt altfor trang, og jeg måtte ligge på gulvet for å få igjen buksa. Skulle da prøve julekjolen som jeg kjøpte 09.11.01, og den passa heller ikke legre... Der var det 2500,- kasta rett i vasken. Trøstet meg med å spise en pose potetgull og en pose twist....
Trenger å gå litt ned i vekt, men klarer ikke slutte å spise godt...............
Du har pågangsmot skal jeg si deg!! Målet ditt når du helt sikkert innen jul. Vi har ca samme mål. skal ned 2.5 kg før jul. Håper inderlig at jeg greier det..
hvilke krom tabletter tar du egentlig??
prøvde dette for en stund siden, men det funka rett og slett ikke. Ble bare mere sulten når jeg tok de..
ønsker deg lykke til videre med slankinga og målet ditt.
dette klarer du. bare fortsetts lik som du har gjort hittil.
mange klememr fra emilie!!