← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lina

51 år160 cm4 innlegg 2001 0 følgere

Start56,0 kg
Sist53,8 kg
Endring−2,2 kg
BMI nå21,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. desember 20015. desember 2001
53,8 kg

Det går nedover :)

I dag var vekta på 53.8. Overraskende siden jeg ikke har vært så alt for flink... Men bedring er det. Har iallefall kutta ut å spise så sinnsykt mye. Nå er det frukt og kromtabeletter for alle penga :)
Gidder ikke å holde igjen på frukten, det får komme etter hvert.
Er bare glad i dag - og har fult mot til å forsette kampen for å få vekk kiloene :)
Stå på alle - ha en fin kveld...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie5. desember 2001
heisann og gratulerer så mye med vekta.
Du har pågangsmot skal jeg si deg!! Målet ditt når du helt sikkert innen jul. Vi har ca samme mål. skal ned 2.5 kg før jul. Håper inderlig at jeg greier det..
hvilke krom tabletter tar du egentlig??
prøvde dette for en stund siden, men det funka rett og slett ikke. Ble bare mere sulten når jeg tok de..

ønsker deg lykke til videre med slankinga og målet ditt.
dette klarer du. bare fortsetts lik som du har gjort hittil.
mange klememr fra emilie!!
54,5 kg

aj aj aj

Vel, andre dag i uka, og det har ikke gått på skinner. Måtte skeie litt ut begge dager. Men - ikke så mye som til vanlig, og jeg har spist litt mindre enn vanlig også. Fikk anbefaling om krom tabeletter og det har jeg tatt til etterretning og anskaffet meg i dag. Håper håper håper håper at det virker. Dagene raser avgårde mens vekta står stille.
Vi jobber videre :)
54,5 kg

I dag begynner det.....

Mandagsmorgen og full av pågangsmot. Skal VIRKELIG være flink nå. Julekjolen skal passe til jul. 3 kg ned - det må da gå på 20 dager - hvis jeg er riktig flink!!???
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie4. desember 2001
heisann!!!
kan nok gå med 3kg, men det kommer til å bli vanskelig. har det samme målet som deg, men er ikke helt sikker på om jeg klarer det. skal iallefall trene masse og spise sunt.
ønsker deg lykke til.
skal følge med deg..
klemmer fra Emilie!
c.AuthorAlias Hønemor3. desember 2001
Hei...
Det klarer du tenker jeg.....
Da får du på deg kjolen og da trenger du ikke gå ned mere,da er du sikkert fornøyd.
Ta krom tabl.det hjelper mot søt behov.
Jeg har også bukse som jeg ikke får på meg.....
LYKKE TIL::::Trenger du egentlig å slanke deg da?
56,0 kg

Har en dritt dag.

Oppdaget i dag at favorittbuksen min var blitt altfor trang, og jeg måtte ligge på gulvet for å få igjen buksa. Skulle da prøve julekjolen som jeg kjøpte 09.11.01, og den passa heller ikke legre... Der var det 2500,- kasta rett i vasken. Trøstet meg med å spise en pose potetgull og en pose twist....
Trenger å gå litt ned i vekt, men klarer ikke slutte å spise godt...............
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate293. desember 2001
Hei på deg og velkommen hit.
Jeg vet nøyaktig hvordan du har det med søtbehovet. Det er pyton! Jeg tar nå kromtabletter og det hjelper. Tar 3 tabletter daglig, og jeg har ikke like lyst på godter. Det er verdt et forsøk. Forøvrig er det viktig å spise sunn og NOK mat i løpet av dagen, for da blir ikke søtbehovet så stort. Jeg vet med meg selv når jeg ikke har spist nok mat, da får jeg et sinnsykt godterbehov når blodsukketer detter.

Lykke til videre! Klem fra Beate
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.