← Alle dagbøker
Saule
53 år169 cm59 innlegg
2002
0 følgere
Start72,8 kg
Sist64,3 kg
Endring−8,5 kg
BMI nå22,5
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Maks uflaks??
Heisann!!
I går hadde jeg maks uflaks.. Først trakket jeg over, og datt ned en liten trapp...så jeg ikke klarer å gå på foten. Så senere på kvelden fikk jeg og døtrene mine oppkastsyke/diare, så jeg har hinket meg på do i hele natt...Håper jeg blir bedre snart!!! Slik at jeg kan begynne å gå tur igjenn..
Klem...Saule
Fjelltur...!!
Heisann!!
I går var vi på en tre timers fjelltur, så det er vel derfor jeg har klart å holde vekta..hmmm.
Har spist masse snop i helgen, får håpe det hjelper slik at jeg kommer meg i gang igjenn. Er ikke like sugen i dag i alle fall, så vi får se.
Kos og klem...Saule
Ja ja...det går vel over...
Håper jeg...Jeg har jo 5 kilo til jeg vil gå ned.. Samler motet til neste uke. Da må jeg komme i gang igjenn..
Kos og klem...Saule
Dårlig slanker for tiden....
Regn regn og atter regn. Blir for mye inne, går å kker i skapa hele tiden...Håper det blir finere vær snart!!
Kos og klem...Saule
Hmmm, væsketap???!
Heisann!!
En liten nedgang denne uken også..he he. Men tror det må være væsketap, siden jeg ranglet i går og drakk lite. Ble sen veiing i dag også, siden jeg sov lenge..men vekttap etter denne uken er jo ikke så gale.
God midtsommer!!!
Klem...Saule
Like lei...hmmm
håper det blir bedre neste uke....eller det SKAL bli bedre neste uke. Har fremdeles 5 kg jeg vil ned...
Saule
En liten smule lei kansje....
Kommer meg ikke i gang. Har vert sløv et par uker nå, men dette er toppen. Har mensen og er skikkelig søtsugen, har tilogmed lagd ostekake som jeg går å spiser på..Huffa meg, dette er ikke bra. håper det går over når jeg er ferdig med mensen..hmmm.
ha en fin uke, og ikke ta etter mitt eksempel!!! he he
Masse klemmer fra Saule
ute på byn!!!
Heisann!!
Ja ja, denne uken har det ikke vert mye nedgang gitt. Samboern hadde gebursdag på fredag, også var vi på byn i går!!! Noe som var kjempegøy!!! Er sikkert 1 1/2 år siden sist jeg var ute....gøy å pynte seg litt!!
Har jo vert litt sløv også da, men denne uken blir det full skjerping...he he.
Ha en fin slankeuke..
Masse klemmer ...Saule
Nye klær!!!!
Heisann!!
I dag var jeg å handlet meg nye klær, klarte ikke å vente lenger...hehe. Kjøpte meg et skjørt og en topp + nye sko!!
Gleder meg til jeg kommer meg ned til 60 kilo, men begynner å merke forskjell allerede. Det er bare den forbaskede magen da, som ikke vil bli mindre. Må begynne med muskelstimulering, kansje det hjelper.
Samboeren min har gebursdag på fredag også, da blir det selskap...huff...Så skal vi ut å spise på lørdagen, så det spørs hvor mye nedgang det blir denne uken...men men vi krysser fingrene og håper..
Kos og klem...Saule
Sol, sommer og badevær!!!!
Heisann!!!
Då deilig vær vi har vert så heldig å få i sommer da!!!!!
Koser oss ute hele dagen, bader og soler oss!!!
Vekten nermer seg 65 kilo, og nå begynner jeg å merke forskjell. Får på meg litt gamle topper og skjørt!!! Kjempegøy!
Ha en fin ny slankeuke!!!
Kos og klem...Saule
Endelig femtall!!!
Heisann!!!
Endelig femtallet!!!! Nå føler jeg at kroppen er klar for å kvitte seg med litt flere kilo!!!
Har levd på fruktsalat og vannmelon i denne varmen, nesten som is..he he
Ha en fortsatt solrik helg..
Kos og klem...Saule
En koseuke....
Heisann!!!
Denne uken begynte så dårlig med lite nedgang, så jeg bestemte meg for å ta en "koseuke". Dvs. å spise det jeg har fått lyst på..hi hi. Begynte å lure på om jeg har spist litt for lite noen dager, slik at kroppen har gått på sparebluss, siden det stoppet slik opp. Vel, vi får se denne uken, om det går litt bedre. Heldigvis ingen selskap heller kommende uke!!!
Ha en fortsatt god dag!
Kos og klem...Saule
Endelig bevegelse igjenn!!!
Heisann!!!
Endelig bevegde vekta seg nedover igjenn...her hatt stillstand en stund nå, begynte å bli bekymret..he he.
Har jo gått ganske greit i det siste egentlig, og jeg har ikke forandret noe, så jeg begynte å lure, men sånn er det vel, stopper opp litt innimellom..
På tirsdag var jeg på klubb, der ble det spist lasangne og oste kake...jeg som trodde jeg skulle slippe unna kake på den klubben, siden hun driver å slanker seg selv, men der tok jeg jammen feil gitt..hi hi.
I morgen er det selskap igjenn, tante barnet mitt fyller ett år!!! Skal tro om jeg klarer å begrense meg da...burde jo bli litt flinkere etterhvert, men jeg er så forbasket glad i kake;-) he he.
Skal i alle fall ta meg sammen i helga, slik at jeg i alle fall klarer å holde vekten..
Ha en fortreffelig dag..
Kos og klem...Saule
Holder vekten fortsatt...
Heisann!!!
Vekten holder seg...Og i dag har jeg vært flink med maten også!! Ny uke nye muligheter..
Blir bombadert med virusmailer for tiden!!! Så oppdater virusprogrammene deres!!!
Ha en fin uke!!!
Kos og klem...Saule
Enda litt til!!!!
Heisann!!!
Var i Molde i dag på hagevandring. Ble en del nytt til hagen ja..hi hi. Ble ikke helt orden på spisinga da. Er greiere når man er hjemme.
I dag har jeg spist:
Frokost: 3 knekkebrød med magerost
Resten av dagen: 2 fyrstekakestykker
1 halvt rundstykke med salami
1 horn med ost og skinke
2 skoleboller...huff
Har jobbet i hagen fra klokka 19 til 23, så det får bli nok trim i dag!!!
Skal gå å legge meg, har en dundrende hodepine!!
Ha en fin dag,
Kos og klem...Saule
Får håpe det går bedre med foten din, og at dere har blitt friske igjen.
Mange som har den syka for tiden, tror det er noe med vannet, vi har begynt å koke vannet.
Vi var på hytta et par dager, og jeg åt maks med snop, fy og fy meg. Blir alltid godtesyk når jeg kommer dit.
Men men, det er jo ferie nå, så jeg tenker jeg tar slanke stopp mens vi er borte. Målet blir å holde vekta til vi er tilbake, får heller starte opp igjen da.
Dere får ha god bedring, vi snakkes.
Mange klemmer fra meg.