← Alle dagbøker
diarist.Alias

Saule

53 år169 cm59 innlegg 2002 0 følgere

Start72,8 kg
Sist64,3 kg
Endring−8,5 kg
BMI nå22,5
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. mars 20027. juli 2002
😵64,3 kg

Maks uflaks??

Heisann!!
I går hadde jeg maks uflaks.. Først trakket jeg over, og datt ned en liten trapp...så jeg ikke klarer å gå på foten. Så senere på kvelden fikk jeg og døtrene mine oppkastsyke/diare, så jeg har hinket meg på do i hele natt...Håper jeg blir bedre snart!!! Slik at jeg kan begynne å gå tur igjenn..

Klem...Saule
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias chantel😊10. juli 2002
Heisann.

Får håpe det går bedre med foten din, og at dere har blitt friske igjen.
Mange som har den syka for tiden, tror det er noe med vannet, vi har begynt å koke vannet.

Vi var på hytta et par dager, og jeg åt maks med snop, fy og fy meg. Blir alltid godtesyk når jeg kommer dit.

Men men, det er jo ferie nå, så jeg tenker jeg tar slanke stopp mens vi er borte. Målet blir å holde vekta til vi er tilbake, får heller starte opp igjen da.

Dere får ha god bedring, vi snakkes.

Mange klemmer fra meg.
😑64,8 kg

Fjelltur...!!

Heisann!!
I går var vi på en tre timers fjelltur, så det er vel derfor jeg har klart å holde vekta..hmmm.
Har spist masse snop i helgen, får håpe det hjelper slik at jeg kommer meg i gang igjenn. Er ikke like sugen i dag i alle fall, så vi får se.

Kos og klem...Saule
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😀6. juli 2002
Heisann Saule

Fortsett å gå fjellturer, det er sunt og så skal du se vekta raser nedover. Vi drar på ferie nå. Da skal jeg bare kose meg i fjorten dager. Spent å se hva vekta viser når vi kommer hjem.
God ferie
Sommer hilsen fra Chevy
Bilde
c.AuthorAlias snuppeluppa😉2. juli 2002
Hei på deg!
Snakket med Eva,og hun sa at det vistes veldig godt at du har slanket deg!!Så det vises,og du går jo ned igjen nå!Gleder meg til og se "nedgangen" din.

Snuppeluppa
☹️65,0 kg

Ja ja...det går vel over...

Håper jeg...Jeg har jo 5 kilo til jeg vil gå ned.. Samler motet til neste uke. Da må jeg komme i gang igjenn..

Kos og klem...Saule
😑65,0 kg

Dårlig slanker for tiden....

Regn regn og atter regn. Blir for mye inne, går å kker i skapa hele tiden...Håper det blir finere vær snart!!

Kos og klem...Saule
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😉27. juni 2002
hei Saule

Ja dette regnet kan ta fra en livsgnisten, men mist ikke mote fordet om vekta står stille. Og du det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær. Så kle deg godt å gå ut fordet om det regner, du får så god følelse når du kommer inn igjen. Og det skader jo ikke. Ønsker deg god helg.
Koz Chevy
Bilde
🙂64,9 kg

Hmmm, væsketap???!

Heisann!!
En liten nedgang denne uken også..he he. Men tror det må være væsketap, siden jeg ranglet i går og drakk lite. Ble sen veiing i dag også, siden jeg sov lenge..men vekttap etter denne uken er jo ikke så gale.

God midtsommer!!!

Klem...Saule
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Chevy😊24. juni 2002
Hei

Takker og bukker. Vi drar på ferie 6/7, da går turen til Harstad, med første stopp på Hunderfossen osv. Ønsker deg og dine en god ferie også.
Sommerklem Chevy
😵65,0 kg

Like lei...hmmm

håper det blir bedre neste uke....eller det SKAL bli bedre neste uke. Har fremdeles 5 kg jeg vil ned...
Saule
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😉23. juni 2002
Hei

Klart det blir bedre neste uke, og fem kilo går fint på et par måneder. Det virker som jeg har stoppet opp litt nå. Har vel vært for slapp og lei .
St.Hans koz Chevy
c.AuthorAlias Snuppeluppa😑23. juni 2002
Hei på deg.Jeg synes du har vært flink....Og om ikke lenge komer jeg opp igjen,og da kan jo i gå litt turer i lag!!!!5 kilo på2 mnd(?) går sikkert fint,jeg skal prøve på 4 på samme tiden.Vil ned på 70 til den store dagen!

Elisabeth,den kommende "brura"
😟65,0 kg

En liten smule lei kansje....

Kommer meg ikke i gang. Har vert sløv et par uker nå, men dette er toppen. Har mensen og er skikkelig søtsugen, har tilogmed lagd ostekake som jeg går å spiser på..Huffa meg, dette er ikke bra. håper det går over når jeg er ferdig med mensen..hmmm.

ha en fin uke, og ikke ta etter mitt eksempel!!! he he

Masse klemmer fra Saule
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias chantel😃21. juni 2002
Heisann.

Ostekake, nam nam. Tror jeg unngår å komme på besøk de nærmeste dagene jeg, siden det er favoritt kaken min, hehe.
Går dårlig her også, har ikke gått ned noe jeg heller. Er skikkelig umotivert til å slanke meg, spiser akkurat det jeg har lyst på.
Men men, sånn er det bare. Går seg nok til igjen. Vi er ihvertfall i samme båt.

I forgårs kjøpte vi oss ny sofa, kommer i dag. Sitter å venter og gleder meg. Kjekt med noe nytt. Det er en beige stoff sofa, 3+2 + pall. Skal impregnere den, så den ikke blir så mottagelig for flekker. Får satse på det holder. Hadde lyst på en lys sofa, siden vi har mørke vegger.

Lykke til med slankinga, vi trenger det sikkert begge to.

Har forresten fått 2 dagbarn, så nå ordna det seg.

Mange klemmer fra meg.
c.AuthorAlias chevy😵21. juni 2002
Hei

Ostekake nam nam. Bare kos deg, du trenger det sikkert.
Ønsker deg en god helg
Koz Chevy
Bilde
c.AuthorAlias Snuppeluppa😉20. juni 2002
Det er lov og være lei...og du går nok ikke opp alle de kiloene du har gått ned!Så unn deg litt kake.
Snuppeluppa
☹️65,0 kg

ute på byn!!!

Heisann!!
Ja ja, denne uken har det ikke vert mye nedgang gitt. Samboern hadde gebursdag på fredag, også var vi på byn i går!!! Noe som var kjempegøy!!! Er sikkert 1 1/2 år siden sist jeg var ute....gøy å pynte seg litt!!
Har jo vert litt sløv også da, men denne uken blir det full skjerping...he he.

Ha en fin slankeuke..

Masse klemmer ...Saule
😉65,2 kg

Nye klær!!!!

Heisann!!
I dag var jeg å handlet meg nye klær, klarte ikke å vente lenger...hehe. Kjøpte meg et skjørt og en topp + nye sko!!
Gleder meg til jeg kommer meg ned til 60 kilo, men begynner å merke forskjell allerede. Det er bare den forbaskede magen da, som ikke vil bli mindre. Må begynne med muskelstimulering, kansje det hjelper.
Samboeren min har gebursdag på fredag også, da blir det selskap...huff...Så skal vi ut å spise på lørdagen, så det spørs hvor mye nedgang det blir denne uken...men men vi krysser fingrene og håper..

Kos og klem...Saule
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias maiken😉14. juni 2002
moro å gå ned og komme inn i nye klær og nye str. har selv innvestert i to nye bukser og topp. Føler seg så mye bedre.
Lykke til videre, og håper du får ei koselig helg!
Klem maiken
c.AuthorAlias snuppeluppa😄13. juni 2002
Er så stolt av deg!Gleder meg til jeg kommer meg ned i 70 kilos klassen...(om det noengang skjer!)Men jeg er tolmodig,så det kan jo skje.
Kommer "hjem" i midten av juli.Sees da,eller kommer du hit på besøk?Kan bo hos meg!! :)

Snuppeluppa
c.AuthorAlias chevy😉12. juni 2002
hei

Gratulerer med nye klær, Jeg har selv investert i litt nytt, for alle mine gamle sommerklær er alt for store.
Kan du forstå hvorfor denne magen ikke vil minske sånn som andre deler på kroppen. Jeg for min del har snart ikke noen rumpe og pupper igjen, men magen den er der.
Chevy
😄65,2 kg

Sol, sommer og badevær!!!!

Heisann!!!
Då deilig vær vi har vert så heldig å få i sommer da!!!!!
Koser oss ute hele dagen, bader og soler oss!!!
Vekten nermer seg 65 kilo, og nå begynner jeg å merke forskjell. Får på meg litt gamle topper og skjørt!!! Kjempegøy!

Ha en fin ny slankeuke!!!

Kos og klem...Saule
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias snuppeluppa😄10. juni 2002
Du er så flik Susan!Det var dumt at du ikke kunne komme i helgen!Men vi kan ta det igjen i sommer.Tenk at du har klart og gå ned så mye!Supert!Jeg vil også,så jeg snirkler meg nedover stigen,men ikke så fort.
Må ut i fine været.

Snuppeluppa
😊65,8 kg

Endelig femtall!!!

Heisann!!!
Endelig femtallet!!!! Nå føler jeg at kroppen er klar for å kvitte seg med litt flere kilo!!!
Har levd på fruktsalat og vannmelon i denne varmen, nesten som is..he he

Ha en fortsatt solrik helg..

Kos og klem...Saule
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😊7. juni 2002
Heisann
Jo takk vi hadde selskap her hjemme med mye god mat og kaker, Veide meg før og etter maten/kaker og da hadde jeg gått opp en 1.5 kilo men er tilbake på normalen igjen nå. Været er strålende her også. Vekta di går jo nedover den også så det er bra. GOD HELG
Koz Chevy
😉66,2 kg

En koseuke....

Heisann!!!
Denne uken begynte så dårlig med lite nedgang, så jeg bestemte meg for å ta en "koseuke". Dvs. å spise det jeg har fått lyst på..hi hi. Begynte å lure på om jeg har spist litt for lite noen dager, slik at kroppen har gått på sparebluss, siden det stoppet slik opp. Vel, vi får se denne uken, om det går litt bedre. Heldigvis ingen selskap heller kommende uke!!!

Ha en fortsatt god dag!

Kos og klem...Saule
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias snuppeluppa😄4. juni 2002
Hei på deg!Nå er humøret bedre,og jeg har fått nytt mot.Var jo i Oslo forige uke,og da møte jeg på Linda.Hun hadde snakket med Eva og sagt at hun hadde sett at jeg hadde gått ned!!!Så hipp hurra,jeg er på ny giv!

snuppeluppa
🙂66,2 kg

Endelig bevegelse igjenn!!!

Heisann!!!

Endelig bevegde vekta seg nedover igjenn...her hatt stillstand en stund nå, begynte å bli bekymret..he he.
Har jo gått ganske greit i det siste egentlig, og jeg har ikke forandret noe, så jeg begynte å lure, men sånn er det vel, stopper opp litt innimellom..

På tirsdag var jeg på klubb, der ble det spist lasangne og oste kake...jeg som trodde jeg skulle slippe unna kake på den klubben, siden hun driver å slanker seg selv, men der tok jeg jammen feil gitt..hi hi.

I morgen er det selskap igjenn, tante barnet mitt fyller ett år!!! Skal tro om jeg klarer å begrense meg da...burde jo bli litt flinkere etterhvert, men jeg er så forbasket glad i kake;-) he he.

Skal i alle fall ta meg sammen i helga, slik at jeg i alle fall klarer å holde vekten..

Ha en fortreffelig dag..

Kos og klem...Saule
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias maiken❤️31. mai 2002
Hallo igjen! Så fint at vekta endelig beveger seg! Er midt oppi det problemet selv at den ikke beveger seg.( men jeg har ikke vært så flink jeg burde være- mange fristelser og hindringer)
Dette går nedover,heller sakte enn for fort. Leste et sted om at melkeprodukter tre til fire ganger pr dag er slankende! :-)
😄66,6 kg

Holder vekten fortsatt...

Heisann!!!
Vekten holder seg...Og i dag har jeg vært flink med maten også!! Ny uke nye muligheter..
Blir bombadert med virusmailer for tiden!!! Så oppdater virusprogrammene deres!!!
Ha en fin uke!!!

Kos og klem...Saule
😌66,6 kg

Enda litt til!!!!

Heisann!!!

Var i Molde i dag på hagevandring. Ble en del nytt til hagen ja..hi hi. Ble ikke helt orden på spisinga da. Er greiere når man er hjemme.

I dag har jeg spist:
Frokost: 3 knekkebrød med magerost
Resten av dagen: 2 fyrstekakestykker
1 halvt rundstykke med salami
1 horn med ost og skinke
2 skoleboller...huff

Har jobbet i hagen fra klokka 19 til 23, så det får bli nok trim i dag!!!

Skal gå å legge meg, har en dundrende hodepine!!

Ha en fin dag,
Kos og klem...Saule
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.