Hurra, ned 400g
Endelig
Nå er jeg på rett vei...... Jeg ble veldig glad da vekta endelig har bestemt seg for å samarbeide med meg. Nå fikk jeg skikkelig guts igjen. Livet er deilig, er det ikke rart hvor fort det kan forandre seg. Nå føler jeg endelig at kakene fra burdsdagen begynner å forlate kroppen...............
Jeg har trenet to ganger denne uken også og skal i vei i kveld også. Trener sirkel på helsestudio og det er kjempe morro.
Nå er jeg på rett vei...... Jeg ble veldig glad da vekta endelig har bestemt seg for å samarbeide med meg. Nå fikk jeg skikkelig guts igjen. Livet er deilig, er det ikke rart hvor fort det kan forandre seg. Nå føler jeg endelig at kakene fra burdsdagen begynner å forlate kroppen...............
Jeg har trenet to ganger denne uken også og skal i vei i kveld også. Trener sirkel på helsestudio og det er kjempe morro.
Klem fra klara
Takk for kommentar i boka mi, og gratulerer med -400 g. Nå går det fort skal du se.
Flink til å trene er du og. Stå på!
Klem fra Rita
Kjempeflott da!
Synes du er veldig flink som kommer deg ut av huset for å trene. Håper jeg klarer å organisere det etterhvert jeg også.
Hilsen gryn ( skikkelig god fantasi?????)
Mange klemmer, susser på nesetippen og oppmuntrende tanker fra Mumi