← Alle dagbøker
diarist.Alias

bolla

54 år172 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start98,4 kg
Sist98,0 kg
Endring−0,4 kg
BMI nå33,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. januar 20028. februar 2002
98,0 kg

Hurra, ned 400g

Endelig
Nå er jeg på rett vei...... Jeg ble veldig glad da vekta endelig har bestemt seg for å samarbeide med meg. Nå fikk jeg skikkelig guts igjen. Livet er deilig, er det ikke rart hvor fort det kan forandre seg. Nå føler jeg endelig at kakene fra burdsdagen begynner å forlate kroppen...............
Jeg har trenet to ganger denne uken også og skal i vei i kveld også. Trener sirkel på helsestudio og det er kjempe morro.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias klara10. februar 2002
Dette går fint. Sammen skal vi klare dette.

Klem fra klara
c.AuthorAlias fett nok.8. februar 2002
Hei!

Takk for kommentar i boka mi, og gratulerer med -400 g. Nå går det fort skal du se.

Flink til å trene er du og. Stå på!

Klem fra Rita
c.AuthorAlias gryn8. februar 2002
Nå er du igang...
Kjempeflott da!

Synes du er veldig flink som kommer deg ut av huset for å trene. Håper jeg klarer å organisere det etterhvert jeg også.

Hilsen gryn ( skikkelig god fantasi?????)
c.AuthorAlias mumi8. februar 2002
Ja, nå er du med du også! Det er bra. Du tar meg nok igjen du, på et eller annet tidspunkt, for du er så flink til å trene. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan for å holde tritt. Du er supersnill og kjempeflink og dette greier vi vet du!

Mange klemmer, susser på nesetippen og oppmuntrende tanker fra Mumi
98,4 kg

Dette går tregt

Det er ikke så lurt å feire sin 30 årsdag så mange dager på rad. Men det er jo så mye kake igjen....... Sitter nå å prøver å legge opp en slagplan på hvordan jeg skal lykkes. Det beste er å spise fiber å flere små måltider "mens" du trener. Var ikke så lurt å spise mange store kakemåltider uten fiber, nå har jeg prøvd det så alle andre som leser dette ta lærdom av mine feil...............(hehe) Fra i morgen begynner jeg med fiber og masse vann.............. Håper det da vil synes på min spitter nye (grusome) vekt. Har ikke opparbeidet noe spesielt godt forhold til vekta ennå, men kanskje det vil skje vi får se..................................da skal den få et navn...
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla7. februar 2002
Den vekten din blir sikkert raskt en god venn, de er det når de bare beveger seg i riktig retning ;-) Og når kaken er bortevekk, så har sikkert kroppen godt av litt lettere føde, og det synes jo!

Stå på!
Kamilla
c.AuthorAlias Mumi5. februar 2002
Hehehe...ok...jeg gir meg! Det var dumt sagt , og dere andre har rett! Hør på dem du, Bolla. Skal vi greie dette må vi være litt strenge på bursdager og sånt. Det jeg mente var egentlig at man blir bare 30 en gang, men jeg er egentlig enig og sier Kast dem! (kakene altså) Vi er altfor flinke til å bruke oss selv til søppelkasser. "kan jo ikke kaste den gode kaka" tenker vi. Men jeg tror nok Bolla har sett meg leke søplekasse i rasende fart mange nok ganger at hun ikke hørte på meg...hehehe...ikke sant Bolla? (huff- du har valgt et forferdelig navn syns jeg...høres ut som jeg mobber deg hver gang jeg sier "navnet" ditt. Hehehe. Ha en fin dag videre.

Klem fra Mumi
c.AuthorAlias fett nok.5. februar 2002
Hei!

Takk for hilsen, det er så deilig når jeg ser at andre bryr seg om hvordan det går med meg...... Jeg var helt syk på å få komme inn her i går, men hadde ikke maskin.

Jeg må si meg litt enig med Elisabeth, det finnes alltids noe å feire hvis man vil, men det er faktisk bare hvert 10 år det er jubeleum, og da kan man "feire litt ekstra".Det skal i alle fall jeg når jeg fyller 30 i mai.

Men du kommer sterkt igjen, det er jeg sikker på, ble du med i konkuransen? Det er sikkert ikke for sent ennå i tilfelle, hvis du vil. Jeg har ikke sjekket hos skilpadda ennå om hvem som er med.

Lykke til-klem fra Rita
c.AuthorAlias gryn4. februar 2002
Gratulerer med overstått!!!
Her i huset skal vi feire 2 års dag denne uka.
Her blir det bursdagsfest med venner og kjente!

Tipper du går rask forbi meg, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde "forspranget".

c.AuthorAlias Elisabeth4. februar 2002
Hei på deg bolla,har ikke "hilst" på deg før jeg :) Velkommen til oss og gratulerer med vel overstått bursdag :) Skjønner det har blitt masse kakerester og de er farlige ja.. Du er bare nødt til å være konsekvent her. Bursdager og andre jubileumer vil komme. Det er viktig å ha en stram linje på dette. Er ikke helt enig i folk som sier at "men det er jo bare bursdag én gang i året,bare jul én gang i året,bare påske én gang i året.."osv. For til sammen blir jo dette kjempemange festdager,ikke sant? :) Likevel må man kunne kose seg ved spesiele anledninger. Det er bare så kjempeviktig å ikke la feiringen vare i flere dager..Bestem deg for å spise kake når du er i selskap,men STOPPE å spise når selskapet er over og gjestene har gått! Eventuelle rester fryser du ned,gir bort eller kaster så fort som overhodet mulig! Dette er min "politikk" Og fungerer utmerket. Sunn og god hverdagsmat synes jeg uansett smaker så mye bedre. Sats på fiber du,er enig i at det ikke finnes mye av det i kaker :) Gjort er gjort og spist er spist,sats med hevet hodet og nytt mot nå :) Stor klem fra Elisabeth.
c.AuthorAlias mumi4. februar 2002
Men så er bursdager bare en gang i året da...og jubileum er jo skjeldne. Så det var nødvendig med litt feiring og kaker da. Bare tenk på det sånn. Men du henter deg inn denne uka, det er jeg sikker på. Skulle kanskje kommet og gjøre min insats blandt kakene jeg også, men det ble dessverre ikke denne gangen. Vedder på at du har gått ned mer enn meg etter denne uka. Det vedder jeg en kanelsnurr på.

Klem fra Mumi
98,4 kg

Første dag

Dette blir spennende, jeg håper å kunne gå ned noen kilo
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias KlaraKu4. februar 2002
Hei på deg bolla! Jeg vil ønske deg lykke til, og jeg er sikker på at du vil kunne gå ned noen kilo. Stå på!
c.AuthorAlias Mumi4. februar 2002
Det er hyggelig å snakke med deg også...gleder meg til denne uken når du har tid til å skrive i boka di. Du er jo mitt forbilde, men det vet du jo allerede. Og nå virker det som du har virkelig blitt bitt av treningsbasillen...du får smitte meg litt da...jeg har jo treningsvideoen jeg lånte av deg enda...jeg får ta den fram...hehehe....

Mange klemmer fra Mumi
c.AuthorAlias fett nok.3. februar 2002
Hei og velokommen!

Du har nå funnet siden som har hjulpet meg godt i gang, og jeg kommer ikke til å slutte å være her før jeg har nådd målet mitt.(og for å holde meg der kommer jeg nok til å fortsette å komme innom).

Det finnes flere -5 konkuranser her inne, både A_P og skilpadda begynner en på mandag, meld deg på, det er ganske motiverende skal jeg si deg (selv om jeg tapte med glans i den forrige. HEHE!).

Massevis med støtte, ris og ros får man også. Jeg er spesiellt glad i risen, for da skjerper jeg meg mer, men hadde ikke klart meg uten rosen heller. Dette er en kjempeherlig gjeng.

Stå på, dette fikser du.

Velkomsthilsen fra Rita
c.AuthorAlias "A_P"31. januar 2002
Lykke til med slankingen.
Dette går nok bra, skal du se :-)

Klem, A_P
c.AuthorAlias mumi31. januar 2002
Venter spent på fortsettelsen....men dette skal vi vel klare, det tror jeg. Denne gangen skal det gå veeeldig bra! Hvis...nei...NÅR vi har klart det det kommer jeg til deg og så kan vi gå på bikini-shopping sammen. Det er ihvertfall helt sikkert! Jeg har ikke eid en bikini siden 1995 jeg! Så kan vi kjøpe oss solbriller og ta med oss mennene våres på stranda mens vi sprader rundt og spiller beach-volly-ball i bikini i saktefilm.....hehehe...det hadde vært noe det....avtale?
c.AuthorAlias Nebbisen30. januar 2002
Välkommen hit bolla!

Om du vill gå ner några kilo så har du kommit till rätt plats. Här finns det många som gärna skulle bli mindre omfångsrika...

Så bara titta in så ofta du kan och du ska få den hjälp och stöd du behöver.

Hilsen fra Nebbisen
c.AuthorAlias gryn30. januar 2002
Hei!

Lykke til!
Du går sikkert ned!!!

Hilsen gryn
c.AuthorAlias mumi30. januar 2002
Jubel og fryd...ja det håper da indelig jeg å gjøre også.....lykke til....
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.