← Alle dagbøker
Villemo
52 år169 cm10 innlegg
2001
0 følgere
Start131,5 kg
Sist129,4 kg
Endring−2,1 kg
BMI nå45,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 16. desember 2001
129,4 kgDet har i hvert fall gått litt nedover....
Huff! I dag er jeg veldig snop gal igjen. Jeg vil det skal ta slutt!!! Men men. Jeg har iallefall gått litt ned. Selv om det ikke var så mye å rope hurra for. Litt sur, siden jeg har gått endel tur også denne uka. Og spist ultrasunne middager! Men en gang må det vel gå litt bedre enn dette.
Men jeg skal ikke gi opp. For dette skal jeg nemlig klare!!! Så det så!
Orket ikke gå tur idag, ryggen var heller dårlig. Men jeg gikk jo i går såå... Bare jeg får gått annenhver dag nå, så er jeg fornøyd, og så kan jeg jo øke etter hvert som jeg blir lettere.
Men nå spiser jeg snart alt jeg finner av mat og snop i huset, så jeg tror jeg skal ta meg en røyk i stedenfor...
Klem fra Villemo
14. desember 2001
131,0 kgDet går så mye bedre nå....
Lenge siden jeg skrev nå.
Har gode nyheter. Har klart å gå tur to ganger denne uka, og det er jeg sååå glad for! I dag var det ikke ryggen som var verst, men foten som skapte seg.... Irriterende altså!
Men jeg er iallefall på god vei til å klare å gå oftere. Jippi!
Spiser mindre også, og sunnere enn jeg gjorde sist uke. Er ikke så snop gal heller, så dette er bare kjekt akkurat nå.
Jeg er jammen meg veldig klar for å klare dette nå!
Klem fra Villemo
11. desember 2001
131,0 kgFy søren så tregt!
Ja vel. En god uke siden jeg begynte. Ikke at det er så kult, når vekta fortsatt står på 131 kilo. Men jeg skal ikke gi opp for det. Selv om jeg bare får lyst til å gi faen og spise den marsipan grisen jeg har kjøpt til pappa. Isteden tar jeg meg en røyk, og så en til.....
Nå har venninna mi som var på besøk dratt. Det var dumt. Det var nemlig fint å ha henne her. Hun er morsom, og har alltid godt råd til meg når det gjelder slanking. Men jeg ser henne i jula, når vi begge drar hjem til vårt fødested på Jæren.
I morgen skal jeg på jobb intervju. Gruer meg noe voldsomt!!! Er sikker på at jeg ikke får noen jobb slik som jeg ser ut!
Men det er vel kvalifikasjonene som teller eller??
Nei nå skal jeg være sterk og ikke gi opp selv om jeg står stille.
JEG VIL NED I VEKT!!!!
Villemo
9. desember 2001
131,0 kgHolder fortsatt ut!!
Jaaaa. Bare ett kort innlegg i dag.
Har gått ganske greitt i helga. Spiste litt snop i går, men det har jeg bestemt meg for at jeg kan gjøre litt hver lørdag. Men da bare lørdager selvfølgelig. I dag klarte jeg gå tur. Gikk i 20 minutter, og fikk bare litt vondt i ryggen. Deilig!
Skal prøve meg i morgen også.
Jeg skal klare dette. Må være sterk.
Klem fra Villemo
7. desember 2001
131,0 kgJeg har sååå lyst på snop!!!
Etse etse etse vekk...... Har såååååå lyst på snop at jeg holder på å svime av. Det er helt forferdelig. Hele kroppen skriker etter sjokolade eller lignende... DON''T CAVE IN !!
Jeg kjeder meg også, og da er det enda verre. Dama kommer ikke hjem før sent i dag. Hun skal i selskap. Gud så boring.
Får se på TV, og prøve å ikke spise snop. Må lage meg middag. Pasta med noko attåt tenker jeg.
Jeg er desperat, men skal klare å holde meg!!!
I need strength x 50000
Stå på alle sammen!!!!!
Klem Villemo
6. desember 2001
131,0 kgEr innmari hoven, og føler meg som en elefant
Her sitter jeg da. Har klart å ikke spise snop hele uka, og ahr faktisk ikke hatt så lyst på heller. Men problemet mitt er at jeg er så tung at jeg nesten ikke klarer å gå tur engang. Det sliter, fordi jeg må jo få beveget meg. Men ryggen verker som besatt, det samme gjør knærne mine. Ikke har jeg råd til å gå på SATS eller noe sånt heller, hvor jeg kunne syklet. Går på rehab. penger, og får utbetalt 5000 i måneden. Husleia er på 3000, og noe må jeg ha til mat og div. SØREN SØREN SØREN!!! Det er fælt. Vet ikke hva jeg skal gjøre gitt. Og nå er det rene glattisen her i Oslo, i hvert fall her jeg bor. Og da blir jeg stiv som en stokk når jeg skal gå tur, av redsle for å falle!! Noen som har noen ideer eller tips til hva jeg kan gjøre for å få trimmet litt?!?!
Har ikke veid meg i dag.Vil ikke veie meg hver dag. Det får holde med en gang i uka, ellers blir jeg obsessed av vekta.
Huff, ja ja, det skal vel gå på ett vis.
Jeg må prøve å spise enda sunnere mat også. Men hva?
Jeg er så innmari kresen.
Jeg skal klare dette, og det skal alle dere andre inne her også! Kom igjen, we can do this. Eller som NIKE reklamen sier; JUST DO IT!!!!
Klemmer fra Villemo :)
5. desember 2001
131,0 kgDet går nokså greitt....
Vell, strever nok litt, men for meg går det å ikke spsie snop godt. Jeg er ikke så super nøye med maten di første ukene. Sier jeg stopp til alt bryter jeg med en gang, det vet jeg av erfaring. Så her tar jeg det litt cool. Men selvfølgelig spiser jeg ikke usunne ting heller da....
Og så snør det! Jeg hater snø!!!! Vrææææl! Og jeg som får besøk og alt i dag, fra venninna mi som studerer i Bergen. Fader! Ja, ja. Nå hadde det vært godt med noe snop å trøste seg med, men jeg SKAL IKKE spise!!!!!
Vær sterk stå imot, du skal klare det!
Takk til dere som har skrevet til meg. Det er kjempehyggelig!!!
Klem fra meg
Senere samme dag! OH MY GOD!! Det var værre enn jeg trodde. Må ha lagt på meg 5,5 kilo på ett blunk, eller så er jeg vannbasert så det holder. Veide meg i dag, og da viste vekta 131. Fy søren! Det er jo mye verre enn venta jo. Ja, ja sånn kan det gå. Men nå skal det bli andre boller her!!!!!!!
4. desember 2001
131,5 kgJeg lever i alle fall....
Spiste ikke snop i går. Men røyka endel.
Vi var på IKEA og handla, og var busy busy busy når vi kom hjem, med å sette opp de nye møblene. Det tok i hvert fall vekk tankene fra snop. Men her sitter jeg i dag da, og snop hungeren bare etser på tunga. Life sucks! Jeg vil ikke spise snop, jeg nekter, jeg må ha styrke.
Har lyst å gå tur, men ryggen verker, så jeg vet ikke om jeg tør. Må jo rydde her og da kommer jeg til å ligge langflat i kveld av smerte.
Fikk tips om krom her inne, men det har jeg tatt og det hjalp ikke. Tok fire om dagen til og med. Men så er mitt snop behov helt vanvittig også da. Skal noe til å stilne det!
Men jeg gir ikke opp.
Nå går jeg ut sammen med den nydelige kattungen min, og tar en røyk. Ja pusen røyker ikke, det er bare meg....
Klem Villemo
Ps. Lo og gråt masse når jeg leste andre sine dagbøker i går. Det er sårt å lese om all smerten, men så er det fint å lese når det går bra også da!
3. desember 2001
131,5 kgHOLD UT
Vell, i dag har jeg iallfall holdt ut til nå. Klokka er kvart over to. Har røykt endel røyker i dag. Fordi jeg hele tiden har lyst på noe godt..... Har rydda litt også, får nemlig besøk på onsdag, og her ser det helt forferdelig ut!!!!! Men jeg er så sløv....orker liksom ikke.
Har lyst på snop hele tiden, og tenker masse på det. Skal heldigvis til IKEA i dag. Da får jeg kanskje tenkt på noe annet for en gangs skyld.
Ja, ja, be strong! Jeg skal klare dette. Målet er fire fem kilo til jul. Går det tro`?
2. desember 2001
131,5 kgFAEN!
GUD! Jeg sliter! Jeg kom over denne siden tilfeldig på SOL, og bestemte meg for å prøve. Alt annet er prøvd, så hvorfor ikke!
Jeg må klare å gå ned i vekt. Det er bare så JÆVLI grusomt å være så feit som jeg er. Det verste er at cirka alt ligger rundt magen, og det er det mest usunne. Hjelp!
Er samboer, med ei jente, og hun liker store tjukke jenter, så det er ikke for hennes skyld jeg vil dette. Hun støtter meg, heldigvis, fordi hun så gjerne vil jeg skal være fornøyd med meg selv.
Jeg ber til Gud om hjelp, ser utover sjøen, på himmelen, overalt etter hjelp. Men ingen svarer.....
Jeg skal klare dette!!!!
Villemo :)
Hvor blir du av? Har du gitt opp? Du hadde jo masse motivasjon til å slanke deg. Jeg skal ikke presse på, men hvis du har mista motivasjonen, så skal jeg hjelpe deg å lete! :)
Klem fra Beate
prøv krom mot søtsuget. det hjelper. det VET jeg. men du må kanskje ta 3 stk hver morgen, jeg tok 1 til dagen i 6 måneder uten at det hjalp, men så gikk jeg opp til 3, og nå da forsvant hele suget. kan godt spise sjokolade, men kun av kjedsomhet, ikke sug. det er ikke skadelig å ta for mye, men helst ikke ta mer enn 5 til dagen.:) lykke til
hilsen meg.
Jeg skal til bestemoren min noen dager, så du får ha lykke til i mellomtiden.
Klem Måne
Du har jo vært kjempeflink. Du har kommet i gang og gått ned 2.1 kg. Det er jo kjempebra. Det viser at du er på vei og har gjort noe med spisevanene dine. Det værste er å komme igang og å holde ut de første ukene. Etterhvert så blir det en del av hverdagen din. Man tenker ikke så mye på mat lenger (og det man må forsake).
Det er fornuftig å ta treningen litt forsiktig i begynnelsen. Det værste som kan skje er at du får en skade i foten e.l. Når man er så tung (har vært det selv for ikke så lenge siden) så kan man fort få vondt i knær og hofte. Men litt etter litt så blir kroppen din vant til treningen, og da kan du øke.
Du er kjempeflink!!
Hilsen laika