← Alle dagbøker
Bitten
73 år166 cm63 innlegg
2002
0 følgere
Start88,2 kg
Sist72,0 kg
Endring−16,2 kg
BMI nå26,1
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Helt utrolig :)
Jeg klarte å nå mitt andre feriemål på 72 kg. selv om det ble en dag senere enn planlagt.
Nå skal eg forsøke så godt eg kan å ikke gå opp i ferien :)
Det er vel mest realistisk å tro at 1 par kilo opp er å forvente, men da skal de vekk igjen fortare enn lynet :)
Neste gang eg veier meg blir 12.sept. Det blir spennende, men nå er eg lykkelig for å ha klart å gå ned 3kg. ekstra fra mitt første mål :) Dette takker eg alle dere mine venner for, uten deres støtte og oppmuntring hadde eg ikke klart det, det er helt sikkert. Er evig takknemlig for disse sidene, de beste sidene på hele nettet :)
Nå reiser eg snart, så hadet godt allesammen så lenge :)
Må ta regnestykket mitt:
Feriemål 2: 72 kg
Dagens vekt: 72 kg..........JIPPI JUBLE !!!
Rest: 0 kg :)
Må sette opp nytt regnestykke når eg kommer hjem igjen :)
Masse store sommerklemmer fra en lykkelig Bitten :)
Lykke og glede :)
Hei og god morning allesammen :)
Ned og under 73 tallet tross Danmarksturen :) Glede og lykke :)
"Snakkes", må ose avgårde til siste arbeidsdag før ferien :)
Ha en fantastisk dag :) Masse lykkeklemmer fra Bitten :)
Ny vekt........
...men kan ikke garantere at den holder til torsdag :) Det var så gøy å se nedgang, så eg må bare skrive den inn :)
Skal på byn ikveld og så til Danmark med jobben i 3dg., så det skal vel holde hardt til neste veiing, men eg skal prøve :)
Ha en flott helg allesammen :)
Klem fra Bitten :)
Nå ble eg overasket...
Heisann allesammen :)
Har vert ALT annet enn FLINK de siste dagene, alikevel viste vekta 200g. ned :) Eg er jo glad da, men visst eg ikke tar meg sammen nå, går det nok snart feil vei. Har veldig lett for å putte ting i munnen som eg vet eg skal holde meg langt vekke fra, men er liksom blitt litt likegyldig. Er det fordi eg begynner å bli lei nå, eller fordi eg snart har ferie? Vet bare at nå må eg ta meg selv i nakkehårene :)
Har vert flink til nå idag då, og det skal eg fortsette med :)
Ha en fin kveld da mine medsøstre/brødre :)
God morgen til.......
alle mine venner :)
Var å tyvtitta på vekta idag, og de 400g. er borte igjen :))) Vil ikke registrere ny vekt før torsdag, for dette går visst litt opp og litt ned :) Nå skal eg bare være flink og ikke la meg friste av å gå på den igjen før torsdag :)
Ha en fantastisk, mager og solfylt helg da :)
Masse varme klemmer fra Bitten :)
Storfornøyd, tross oppgang.
Heisann :) Dette ble mye bedre enn eg trodde, bare 400g. Det skal vi snart fikse, det er nok det at eg skal ha mensen i morgen som også er medskyldig i oppgangen (tror eg :)
Det er så lett å glemme seg bort i det fine været, is o.l. er jo godt :)
Tror ikke eg klarer feriemål to til 22. august, men skal nå forsøke.
Her er regnestykket nå:
Dagens vekt: 74,0 kg
Feriemål 2: 72,0 kg
Rest: 2,0 kg
Ha en flott dag alle mine venner :)
Varme sommerklemmer fra Bitten :)
Ikke store forhåpninger til......
vekta imorgen :0 Venter mensen om 2-3 dager, og nå er eg helt desperat, snopesyk og syk etter ALT som kan spises. Blir liksom ikke tilfristilt av noe, enda eg har putta i meg mye ulovlig.....grrrr :( Når eg har sånne byer blir eg toki, sur og irritert. Eneste som hjelper nå er at mensen kommer, og det skal bli en befrielse.
Huff for ei sytakjerring, men eg måtte bare få det ut :)
Klem fra Bitten :)
Ønsker alle sammen en flott kveld i sommervarmen.
Tilbake......
etter en herlig uke med sommer og sol på hytta :) Det var ikke gøy å reise heim att for å begynne på jobb igjen nå, alle skulle hatt fri i sånt flott vær :)
Ja,ja vi får ta det med et smil og skinne ilag med sola :)
Har blitt en helt annen matrytme enn normalt, så nå må eg komme inn i vanlige rutiner igjen og håpe på litt nedgang på torsdag :) Har no lov å håpe iallefall, selv om sjangsene for nedgang er heller små :)
Ønsker dere alle en flott søndagskveld :)
Masse sommerklemmer fra Bitten :)
På stedet hvil.
Heia og god morgen mine venner :)
Vekten stoppa på det samme, og det er eg svært fornøyd med :) Var veldig spent når eg steg oppå, har alle utskeielsene satt seg på meg, men heldigvis, den sto å vippa mellom 73,4 og 73,6 så eg fann ut at da er eg nok det samme :)
I dag skal vi på hytta igjen, så får vi se neste gang da, om eg er like heldig ;)
Ønsker dere alle en flott dag, det er det iallefall på vestlandet :) Sola skin og alt er bare herlig :)
Regnestykket er derfor som sist med rest på 1,6 kg. til feriemål 2.
Har målt meg idag og her er resultater på tapt flesk og muskler fra start til nå,(da eg slitt ikke er flink å trimme):
Byste:-14 cm.
Liv: - 24 cm.
Hofte/mage: 15 cm.
Lår: 9 cm.
Har ut fra disse målene krympet 62 cm :)
GØY :)
Masse sommerklemmer fra Bitten :)
Ps. Hvor er du Ronja?????????
FERIEUKE !!!!!!!!
Heia venner :) Nå er eg halveis i ferieuka mi og vi har et fantastisk vær, og livet er deilig :)
Vi har vert på hytta siden lørdag og er bare en tur hjemme og skal opp igjen imorgen :)
Lurer på vekta, har vert stort sett flink med maten, bortsett fra en is og noen sjokoladebiter + litt knask da, og så har blitt noe øl og vin. Huff, dette ble visst mye :( Tror ikke på nedgang imorgen, men det er jo ferie, så pytt, pytt :)
Skal nok bøte på skaden i neste uke da :)
Ønsker alle en flott dag :)
Sommerklemmer fra Bitten :)
Yes, yes, yes..........
God morning alle sammen :)
Trodde vekta fleipa med meg i dag, men uansett hvilke side eg entret den fra stoppet hu på - 400g, helt fantastisk :)
Ha en flott dag da, kommer inn senere etter jobb :)
Megalykkelige klemmer fra Bitten :)
Nå er det kveld og eg kan nyte mine - 400g. Hadde aldri drømt om nedgang, men dette var utrolig gøy :)
Så regnestykket mitt:
Feriemål nr.2: 72,0 kg.
Dagens vekt: 73,6 kg.
Rest: 1,6 kg :) Kjempegøy :)
Ha en fantastisk flott kveld mine venner :)
Kjempeklem fra Bitten igjen :)
Et lite spøkelse som spøker...
Hei mine venner :) Vet ikke om det kommer til å gå feil vei med vekta på torsdag, for eg har virkelig kost meg i Kjøben, men helgen har vert så fantastisk i denne flotte byen, så denne turen er virkelig verdt hvert gram :) Vi gjekk veldig masse, så eg tror ikke det blir for ille, må bare vente og se :)
Nå er det 4 arbeidsdager igjen, så er det en hel uke FERIE. Jippi, skal bli sååååå megadeiligt :)
Så må vi stå på videre da til torsdagen med ny oppdatering av vekta :) Lykke til allesammen :)
Klem fra Bitten :)
JIIIPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JÆÆÆÆÆ
Megalykkelig :) Kommer inn igjen etter jobb :)
Ha en kjempeflott dag allesammen :)
Klemmer fra en megalykkelig Bitten :)
Hei igjen :) Nå er eg hjemme fra jobb og sitter her og nyter "lett overvekt" :-)))
Dette var mer en eg forventet, men gu kor gøy :)
Har altså passert feriemålet 5 uker før tiden, så nå setter eg opp et nytt... 2 kg. til, kan eg klare det mon tro med 2 Danmarksturer og 1 uke på hytta før den 22. august som da blir siste veiiedag før sydenturen ? Ja, eg satser på det, blir sånn 400g. pr. uke :) Skulle det ikke gå, griner eg ikke, for nå er eg bare utrolig lykkelig :)
Ønsker dere alle som har støttet meg gjennom brask og bram en fantastisk dag og helg :) Måtte sola skinne på dere alle :)
Dagens vekt: 74,0 kg :)
Nytt feriemål: 72,0 kg
Rest: 2,0 kg
Er gøy å ha sånne små mål :)
Masse lykkeklemmer fra Bitten igjen :)
Siste gangen.....
..eg legger inn et tall over 75 håper eg :) Eg er helt sikker på at eg får se meg selv under 75 kg. imorgen :) TENK...rett side av det tallet :) Tror ikke eg klerer "lett overvekt", men det skal ikke være langt ifra, sååå neste uke er eg "lett" GLIS :) ÅÅÅÅ dette er så spennende at det nesten ikke er til å holde ut :)
Fredag reiser eg og gubben på weekend tur til Kjøben og da må eg være flink :)(tror eg) Gleder meg. Skal bare ha med nye klær på turen, er gøyere å sjoppe nå, og gøyere blir det når eg har tatt av de resterende 8-9 kg. til som er hovedmålet. Det er ikke før til neste år det da :)
"Snakkes" i morgen då :)
Klem fra en spent Bitten :)
Bare inn å fortelle......
.......at det er bare to dager til veiing :)
Ha en fin kveld alle mine venner :)
Klem fra Bitten :)
Klem, VIola.
Gratulerer, Bitten! Det er så herlig å se at du lykkes!
Ha det fint, da, det blir spennende å se når du kommer tilbake i september!
Slankeklem fra Molla