← Alle dagbøker
diarist.Alias

Bitten

73 år166 cm63 innlegg 2002 0 følgere

Start88,2 kg
Sist72,0 kg
Endring−16,2 kg
BMI nå26,1
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. april 200223. august 2002
😌72,0 kg

Helt utrolig :)

Jeg klarte å nå mitt andre feriemål på 72 kg. selv om det ble en dag senere enn planlagt.
Nå skal eg forsøke så godt eg kan å ikke gå opp i ferien :)
Det er vel mest realistisk å tro at 1 par kilo opp er å forvente, men da skal de vekk igjen fortare enn lynet :)
Neste gang eg veier meg blir 12.sept. Det blir spennende, men nå er eg lykkelig for å ha klart å gå ned 3kg. ekstra fra mitt første mål :) Dette takker eg alle dere mine venner for, uten deres støtte og oppmuntring hadde eg ikke klart det, det er helt sikkert. Er evig takknemlig for disse sidene, de beste sidene på hele nettet :)
Nå reiser eg snart, så hadet godt allesammen så lenge :)

Må ta regnestykket mitt:

Feriemål 2: 72 kg
Dagens vekt: 72 kg..........JIPPI JUBLE !!!
Rest: 0 kg :)

Må sette opp nytt regnestykke når eg kommer hjem igjen :)

Masse store sommerklemmer fra en lykkelig Bitten :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola23. august 2002
YOHOOOO Bitten, Hurra for deg!
Klem, VIola.
Bilde
c.AuthorAlias Molla😌23. august 2002
Heipådeg!
Gratulerer, Bitten! Det er så herlig å se at du lykkes!

Ha det fint, da, det blir spennende å se når du kommer tilbake i september!
Slankeklem fra Molla
😊72,6 kg

Lykke og glede :)

Hei og god morning allesammen :)
Ned og under 73 tallet tross Danmarksturen :) Glede og lykke :)
"Snakkes", må ose avgårde til siste arbeidsdag før ferien :)

Ha en fantastisk dag :) Masse lykkeklemmer fra Bitten :)
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️22. august 2002
Kjære Bitten!

Takk for hilsen - og i like måte. Du har klart det kjempeflott! Fikk med meg, at du reiser til Syden - og ønsker deg en riktig god ferie.

Vi skal nok klare å holde liv i konkurransen, mens du er borte :-) - den er nok ikke over på et blunk nei.

Din Augusta
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
wow her går det nedover ser jeg!
Gratulerer altså.
c.AuthorAlias svime😊22. august 2002
Ja, da er det bare og bekrefte at du nok en gang tar ledelsen i konkurransen, grattis!!!! Du er jammen flink =)
Håper jeg klarer å gi deg litt kamp fremover, skal ihvertfall prøve.

Ha en super dag!!!
Klem fra Svime
c.AuthorAlias Pernilla😃22. august 2002
Hei på deg og gratulerer med en så langt ledelse i konkurransen. Kjempe bra innsats, blir ikke overraska om du vinner denne gangen også!

Ha en strålendes dag da.
Klem, Pernilla
c.AuthorAlias Ronja😊22. august 2002
WOW kjempeflott dette:) Applaus til deg:) Nå er det bare 2,8kg til så ser du 6-tallet:) Du er KJEMPEFLINK:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Malin😌22. august 2002
Hei Bitten!!!
Grattis med den fine negangen.Misunnlig jeg*he he*.
Ha en fin og mager ferie da...
Klem fra Malin
😌73,0 kg

Ny vekt........

...men kan ikke garantere at den holder til torsdag :) Det var så gøy å se nedgang, så eg må bare skrive den inn :)
Skal på byn ikveld og så til Danmark med jobben i 3dg., så det skal vel holde hardt til neste veiing, men eg skal prøve :)
Ha en flott helg allesammen :)
Klem fra Bitten :)
😊73,8 kg

Nå ble eg overasket...

Heisann allesammen :)
Har vert ALT annet enn FLINK de siste dagene, alikevel viste vekta 200g. ned :) Eg er jo glad da, men visst eg ikke tar meg sammen nå, går det nok snart feil vei. Har veldig lett for å putte ting i munnen som eg vet eg skal holde meg langt vekke fra, men er liksom blitt litt likegyldig. Er det fordi eg begynner å bli lei nå, eller fordi eg snart har ferie? Vet bare at nå må eg ta meg selv i nakkehårene :)
Har vert flink til nå idag då, og det skal eg fortsette med :)
Ha en fin kveld da mine medsøstre/brødre :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola😀15. august 2002
Å Bitten så flink du er! Jeg strever sånn jeg...
Klem, Viola
c.AuthorAlias Ronja😊15. august 2002
Hei:)
Dette går jo rette veien dette:) Bare bit tennene sammen og stå på frem til ferien, så skal du se at du klarer dette fint:)
En forsatt god kveld til deg og:)
klem
Bilde
😌74,0 kg

God morgen til.......

alle mine venner :)
Var å tyvtitta på vekta idag, og de 400g. er borte igjen :))) Vil ikke registrere ny vekt før torsdag, for dette går visst litt opp og litt ned :) Nå skal eg bare være flink og ikke la meg friste av å gå på den igjen før torsdag :)
Ha en fantastisk, mager og solfylt helg da :)
Masse varme klemmer fra Bitten :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias vår11. august 2002
Mager ig renfull helg, ble det visst, for mange. Fint at du er i farta!!!

Klem fra Vår
c.AuthorAlias augusta❤️10. august 2002
Kjære Bitten!

Hjertelig takk for gratulasjon og kjempekoselig brev!

Du var en av de, som overbeviste meg om, at det faktum, at vi er født i årene mellom 1950-55 IKKE betyr, at vi må leve med fettet resten av livet.

Det har alltid blitt sagt, nermest som om det skulle være det 11. budet, at når vi har passert 40 - ja, så er det bare å gi opp.

Jeg ser det slik, at om ALDEREN ALENE var en grunn til at vekten ikke kan gå ned, ja, så ville det ikke i hele Verden finnes ET eksempel på en kvinne eller mann, som har gått ned noen kilo i godt voksen alder.

Så her har vi Bitten - hun går ned i vekt akkurat, som var hun en ung dame på 25 år - og så faller DEN teorien til jorden med et smell.

Det er så dumt av fagfolk å si slike ting - for det gir oss et inntrykk av, at om vi er overvektige når vi passerer 40 - ja, så er alt håp ute.

Og så spesielt dumt når det ikke stemmer!

Jeg tror IKKE det minste på lenger, at vekttap og alder har den minste sammenheng. Jeg tror på - at karbohydrater skal spises med forsiktighet - ja, så går det.

Jeg vil slutte med å ønske deg lykke til og en riktig god helg,
Din Augusta
😌74,0 kg

Storfornøyd, tross oppgang.

Heisann :) Dette ble mye bedre enn eg trodde, bare 400g. Det skal vi snart fikse, det er nok det at eg skal ha mensen i morgen som også er medskyldig i oppgangen (tror eg :)
Det er så lett å glemme seg bort i det fine været, is o.l. er jo godt :)
Tror ikke eg klarer feriemål to til 22. august, men skal nå forsøke.
Her er regnestykket nå:
Dagens vekt: 74,0 kg
Feriemål 2: 72,0 kg
Rest: 2,0 kg

Ha en flott dag alle mine venner :)

Varme sommerklemmer fra Bitten :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola😄9. august 2002
Det må jeg si, Bitten! Du har gått opp ca 1/10 av det jeg har gått opp! Det går nok kjapt å få av, du er jo i siget! Jeg er skikkelig i siget jeg også... bare feil vei! (fnis!)
Klem, Viola
c.AuthorAlias Bonita❤️9. august 2002
Hei Bitten,
2 kilo på 13 dager - det burde kunne gå - og hvis ikke så har du jo vært kjempeflink allikevel!!
Helgeklem fra Bonita :-)
c.AuthorAlias nameit🌙9. august 2002
Hei Bitten!

Ja, dette kan du virkelig være stolt av. Usle 400 gr opp er jo ingenting. Med mensen i vente også, så er du vel egentlig gått litt ned, vil jeg tro. Synes du har vært kjempeflink i ferien.
All ære til deg!! :-)

Klem fra NameIt
😵73,6 kg

Ikke store forhåpninger til......

vekta imorgen :0 Venter mensen om 2-3 dager, og nå er eg helt desperat, snopesyk og syk etter ALT som kan spises. Blir liksom ikke tilfristilt av noe, enda eg har putta i meg mye ulovlig.....grrrr :( Når eg har sånne byer blir eg toki, sur og irritert. Eneste som hjelper nå er at mensen kommer, og det skal bli en befrielse.
Huff for ei sytakjerring, men eg måtte bare få det ut :)
Klem fra Bitten :)
Ønsker alle sammen en flott kveld i sommervarmen.
😊73,6 kg

Tilbake......

etter en herlig uke med sommer og sol på hytta :) Det var ikke gøy å reise heim att for å begynne på jobb igjen nå, alle skulle hatt fri i sånt flott vær :)
Ja,ja vi får ta det med et smil og skinne ilag med sola :)
Har blitt en helt annen matrytme enn normalt, så nå må eg komme inn i vanlige rutiner igjen og håpe på litt nedgang på torsdag :) Har no lov å håpe iallefall, selv om sjangsene for nedgang er heller små :)
Ønsker dere alle en flott søndagskveld :)
Masse sommerklemmer fra Bitten :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit5. august 2002
Hei Bitten!

Og velkommen tilbake. På en måte er det godt at ferien er over, for da kan man fortsette der man sist slapp.
Du har nok vært flinkere til å holde vekta enn jeg var. D.v.s. jeg var jo flink helt til jeg kom hjem, da raste det bare oppover, men nå er det nedover igjen.

Tvi tvi!

Klem fra NameIt
😌73,6 kg

På stedet hvil.

Heia og god morgen mine venner :)
Vekten stoppa på det samme, og det er eg svært fornøyd med :) Var veldig spent når eg steg oppå, har alle utskeielsene satt seg på meg, men heldigvis, den sto å vippa mellom 73,4 og 73,6 så eg fann ut at da er eg nok det samme :)
I dag skal vi på hytta igjen, så får vi se neste gang da, om eg er like heldig ;)
Ønsker dere alle en flott dag, det er det iallefall på vestlandet :) Sola skin og alt er bare herlig :)

Regnestykket er derfor som sist med rest på 1,6 kg. til feriemål 2.

Har målt meg idag og her er resultater på tapt flesk og muskler fra start til nå,(da eg slitt ikke er flink å trimme):

Byste:-14 cm.
Liv: - 24 cm.
Hofte/mage: 15 cm.
Lår: 9 cm.

Har ut fra disse målene krympet 62 cm :)
GØY :)

Masse sommerklemmer fra Bitten :)



Ps. Hvor er du Ronja?????????
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*😀3. august 2002
Heisann!!
Blir helt rørt av kommentaren din jeg!...et forbilde?jeg?:0)
Godt å høre faktisk...tenk så bra hvis det i tillegg til at jeg går ned i vekt,kan hjelpe noen andre også! DA er det bra,da!
Høres ut som du bare stråler om dagen?:0) Tenk det da 62 cm? Det er over en halv meter det!! JIPPI!!
Stå på videre!!
Stor klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Augusta❤️1. august 2002
Kjære Bitten!

Takk for hilsen! Tror det slett ikke hadde vært mer konkurranse nå - om du ikke hadde tatt ferie :-)

Grunnen til at det går nedover for alvor her hos meg, er at jeg endelig fant ut å leve på en slik måte at ikke blodsukkeret går som en berg-og-dal-bane. Du aner ikke hvor glad og lettet jeg er!

Ønsker deg alt godt på ferien - og bare kom tilbake med nye slankekrefter. Jeg skal helt på 57, som er normalvekten min - så vi møtes i mange 5-kilo-grupper håper jeg :-)

Beste hilsener fra
Augusta
😉73,6 kg

FERIEUKE !!!!!!!!

Heia venner :) Nå er eg halveis i ferieuka mi og vi har et fantastisk vær, og livet er deilig :)
Vi har vert på hytta siden lørdag og er bare en tur hjemme og skal opp igjen imorgen :)
Lurer på vekta, har vert stort sett flink med maten, bortsett fra en is og noen sjokoladebiter + litt knask da, og så har blitt noe øl og vin. Huff, dette ble visst mye :( Tror ikke på nedgang imorgen, men det er jo ferie, så pytt, pytt :)
Skal nok bøte på skaden i neste uke da :)
Ønsker alle en flott dag :)
Sommerklemmer fra Bitten :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊31. juli 2002
Heisann:)
Her og er det ferie, og denne enogenhalv uken som er til jeg kommer hjem fra Danmark, da nekter jeg å tenke på vekt og slanking;)
Kos dere masse på hytta:)
klem
❤️73,6 kg

Yes, yes, yes..........

God morning alle sammen :)
Trodde vekta fleipa med meg i dag, men uansett hvilke side eg entret den fra stoppet hu på - 400g, helt fantastisk :)
Ha en flott dag da, kommer inn senere etter jobb :)
Megalykkelige klemmer fra Bitten :)

Nå er det kveld og eg kan nyte mine - 400g. Hadde aldri drømt om nedgang, men dette var utrolig gøy :)

Så regnestykket mitt:
Feriemål nr.2: 72,0 kg.
Dagens vekt: 73,6 kg.
Rest: 1,6 kg :) Kjempegøy :)

Ha en fantastisk flott kveld mine venner :)
Kjempeklem fra Bitten igjen :)
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😉30. juli 2002
Heisann

Takker for hyggelig komentar i dagboken min. Jeg skal vel ikke gå ned mere nå, men det er vanskelig å finne ut riktig kosthold så vekta holder seg der og ikke går nedover. Du går jo bra ned selv, hvor langt ned skal du? Ønsker deg fortsatt god nedgang
Klem Chevy
Bilde
c.AuthorAlias Ronja😊26. juli 2002
Hei:)
Dette er jo kjempebra:) Tenk at feriemålet ditt ble på to kg mindre enn det du hadde satt deg i utgangspunktet:) Helt supert, bare stå på så klarer du det fint:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias ABBA❤️26. juli 2002
Hei Bitten!

Nå må jeg bare slenge meg på gratulasjonslista. Du raser jo bare nedover. Flott gjort.

Klem fra ABBA
c.AuthorAlias Monica12325. juli 2002
Hei og takk for kommentar. Joda jeg følger fremdeles blodtypedieten, prøver også å kombinere litt GI-diett med den. Være bevisst på hva GI på de matvarene jeg spiser er. Prøver også å spise mindre knekkebrød og heller annen mat.
c.AuthorAlias augusta❤️25. juli 2002
Kjære Bitten!

Om ikke du snart har klart å gå ned 15 kilo! Du er SÅ flink! Å hvor må det dog føles godt.

Og så ser det ut for, at du holder deg på førende plass på konkurranse-listen - det er rett og slett beundringsverdig!

Håper du får mye skryt av de du har rundt deg også.

Med de beste hilsener fra
Augusta
c.AuthorAlias svime😊25. juli 2002
Se der ja :)
er det noen sak!!! du er jo bare superflink !! vi andre får bare stå på hvis vi skal ha mulighet til å komme i nærheten av dine resultater. GRATTIS!!

Klem fra Svime
c.AuthorAlias Monica12325. juli 2002
KJEMPEBRA!! KJEMPEBRA!! KJEMPEBRA!! KJEMPEBRA!!
👻74,0 kg

Et lite spøkelse som spøker...

Hei mine venner :) Vet ikke om det kommer til å gå feil vei med vekta på torsdag, for eg har virkelig kost meg i Kjøben, men helgen har vert så fantastisk i denne flotte byen, så denne turen er virkelig verdt hvert gram :) Vi gjekk veldig masse, så eg tror ikke det blir for ille, må bare vente og se :)
Nå er det 4 arbeidsdager igjen, så er det en hel uke FERIE. Jippi, skal bli sååååå megadeiligt :)
Så må vi stå på videre da til torsdagen med ny oppdatering av vekta :) Lykke til allesammen :)
Klem fra Bitten :)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bambi😉24. juli 2002
Heisann,
takk for innlegget!
Køben er jo så herlig by. Deilig å være der. Du skal se at det går bra på torsdag og litt må man få skeie ut på ferie. Det er lov det. i tillegg med gåing så kan det ikke være så verst. Det viktigste er at du koste deg og nå er du jo tilbake til hverdagen og ferden videre nedover på vekta. Jeg gruer meg litt til ferien og p.g.a redsel for å gå opp for mye. Jeg skal være borte en hel mnd. sånn at det skal bli spennende å se åssen jeg klarer meg. Gleder meg masse til ferie. JIPPI
Klem
Bambi
Bilde
c.AuthorAlias svime😊23. juli 2002
Hei på deg :)
Bare så vidt innom i ferien før vi reiser om et par dager, rekker akkurat å registrere vekt på torsdag. ville bare ønske lykke til, jeg kjemper som en gud for å nå deg igjen og nå målet mitt:)

Ferieklem fra Svime
c.AuthorAlias augusta❤️23. juli 2002
Kjære Bitten!

Takk for hyggelig brev. Jeg priser meg også lykkelig over disse sidene - det er skikkelig bra!

Jeg også har prøvd ut Blodtypedietten. Kjøpte den nyeste boka når den kom ut, men konkluderte med at matvarelistene er alt for korte - det blir så lite utvalg i matvarer - for meg var det dette som gjorde den for innviklet å følge. men jeg må si, at jeg tror prinsippene er riktige. På den tiden hadde jeg lagt om kostholdet til vegetarmat - det føltes ikke så bra for meg. Og Blodtypedietten anbefalte mer animalske proteiner til min blodtype. Og nu trives jeg jo så godt på lav-GI-kost.

Så det ble positivt likevel for meg å lese den boka - den også fikk meg til å se i riktig rettning.

Nu de beste ønsker og hilsener fra
Augusta
c.AuthorAlias Monica12322. juli 2002
Så fint at du koste deg. Trenger det iblandt! Jeg så et annet sted her at du skrev at du har gått på blodtypedietten. Var det ei på en annen slankeside (forum) som tipset deg om det? Jeg skrev nemlig om denne dietten til en som het Bitten en gang i tiden. Kanskje det var deg? Du syntes ikke at denne dietten holder i det lange løp?
😊74,0 kg

JIIIPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JÆÆÆÆÆ

Megalykkelig :) Kommer inn igjen etter jobb :)
Ha en kjempeflott dag allesammen :)
Klemmer fra en megalykkelig Bitten :)

Hei igjen :) Nå er eg hjemme fra jobb og sitter her og nyter "lett overvekt" :-)))
Dette var mer en eg forventet, men gu kor gøy :)
Har altså passert feriemålet 5 uker før tiden, så nå setter eg opp et nytt... 2 kg. til, kan eg klare det mon tro med 2 Danmarksturer og 1 uke på hytta før den 22. august som da blir siste veiiedag før sydenturen ? Ja, eg satser på det, blir sånn 400g. pr. uke :) Skulle det ikke gå, griner eg ikke, for nå er eg bare utrolig lykkelig :)
Ønsker dere alle som har støttet meg gjennom brask og bram en fantastisk dag og helg :) Måtte sola skinne på dere alle :)

Dagens vekt: 74,0 kg :)
Nytt feriemål: 72,0 kg
Rest: 2,0 kg

Er gøy å ha sånne små mål :)
Masse lykkeklemmer fra Bitten igjen :)
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️19. juli 2002
Kjære Bitten!

Gratulerer så mye med LETT. SÅ flott! Og du er laaangt foran oss andre i 5 kilo gruppen. Vi får vel skjerpe oss nu etter ferieutskeielsene og gi deg litt utfordring :-)

Masse hilsener og varme tanker fra
Augusta
c.AuthorAlias Lille Trille😄19. juli 2002
Gratulerer, du leder suverent i konkurransen. Send litt slankeviljestyrke til oss andre, vær så snill.

Klem, Lille Trille
c.AuthorAlias Nameit😀18. juli 2002
Hei Bitten!

Tusen takk for hyggelig oppmuntring. Jeg er fortsatt på ferie, så jeg har bare sporadisk tilgang til pc.
Måtte jo innom og se hvordan det går med mine slankevenner. Og jeg ser ikke annet enn at det blir mindre og mindre av dere.
Forsvinn nå ikke før jeg er tilbake igjen. *ler*
Du har jaggu gått ned 3 kilo siden jeg dro. Er det de 3 jeg har lagt på meg nå i ferien, kanskje? Håper ikke det. Har ikke tilgang på vekt, og dessuten veier jeg meg ikke på andre enn min egen vekt, så jeg aner ikke hvor mye jeg har gått opp, for opp har det nok gått, det tror jeg. Er veldig flink til å gå turer, i timevis, stort sett hver dag, så jeg håper jo at det ikke blir så ille å gå på vekta når jeg kommer hjem.

Men nå stenger biblioteket jeg er på, så da får du ha det bra så lenge.

Stor ferieklem fra NameIt
c.AuthorAlias Monica12318. juli 2002
Gratulerer!! Dette var morro. Stå på videre!!
c.AuthorAlias Ronja😊18. juli 2002
GRATULERER SÅ MASSE:) :) Dette hadde du virklig fortjent.. så der kom lett overvekt..knallbra:) Nå er det bare normalvekt igjen, og det er ikke lenge igjen nå når du er kommer på rette siden av 75-tallet:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias svime😄18. juli 2002
Grattis Bitten!!!! både under 75 og ny BMI klasse, du er bare helt fabelaktig flink :)
Her må man henge i ser jeg, om man skal ha noen som helst sjanse til å holde følge med deg!!!!!
Kos deg på tur, og ha en skikkelig flott dag du også, (den er vel det allerede etter den vekten.....)!
Klem fra Svime
😉75,4 kg

Siste gangen.....

..eg legger inn et tall over 75 håper eg :) Eg er helt sikker på at eg får se meg selv under 75 kg. imorgen :) TENK...rett side av det tallet :) Tror ikke eg klerer "lett overvekt", men det skal ikke være langt ifra, sååå neste uke er eg "lett" GLIS :) ÅÅÅÅ dette er så spennende at det nesten ikke er til å holde ut :)
Fredag reiser eg og gubben på weekend tur til Kjøben og da må eg være flink :)(tror eg) Gleder meg. Skal bare ha med nye klær på turen, er gøyere å sjoppe nå, og gøyere blir det når eg har tatt av de resterende 8-9 kg. til som er hovedmålet. Det er ikke før til neste år det da :)
"Snakkes" i morgen då :)
Klem fra en spent Bitten :)
😊75,4 kg

Bare inn å fortelle......

.......at det er bare to dager til veiing :)
Ha en fin kveld alle mine venner :)
Klem fra Bitten :)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.