← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lille Trille

54 år162 cm77 innlegg 2002 0 følgere

Start83,6 kg
Sist77,4 kg
Endring−6,2 kg
BMI nå29,5
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. februar 200224. august 2002
🐷77,4 kg

Ferie

Har bestemt meg for en slankeferie i tillegg til ferie. Føler at jeg har slanket meg for lenge, og piffen er helt forsvunnet. Vet jo at jeg ikke har vært flink, men nå føler jeg for å kunne tenke at jeg ikke slanker meg. Tror ikke jeg kommer til å spise noe mer, men jeg trenger å tenke på noe annet. Jeg skal være tilbake til beg. av oktober med nytt pågangsmot. Da har vi hatt ferie, og ladet batteriene. Skal prøve å få gubben med på en litt sunn høst, med mye turer, så får vi se.

Vil bare ønske lykke til til dere andre. Vet ikke om det er noen som leser dagboka mi enda, men jeg håper dere er her når jeg kommer tilbake.

Lille Trille
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete😊26. august 2002
Hei, og tusen takk for støtteerklæring i dagboka mi.
Det varmet veldig.
Synes det er helt greit å være uenige,og har også kommentert dette i et lengre innelgg i dagboka mi idag.
Men skal ikke kjede deg med det, bare si at jeg er glad for at det finnes mennesker utover megselv som også bifaller et mer mangesidig fellesskap her inne.
Og som tåler det.
Så tusen takk for din kommentar.
Jeg liker jo også best når folk er enige, gjør vi ikke alle det?, men jeg har veldig respekt for de som er uenige.
Mitt livsmotto er å akseptere.
Det innebærer en hel masse for meg, som jeg heller ikke skal gå i detalj med, bare si at jeg ikke kjenner meg igjen i karakteristikker som respektløs og aggresiv, fordi jeg utrykker et syn.
Men dem om det.

Jeg synes du har fortjent din ferie, så flink som du har vært nå.
Det er ofte veldig smart å innimellom ta en liten pause både fra hverdag og slanking.
Merker bare hvor deilig det er å ta helg .
Ikke overspise eller ta den helt ut, men bare nippe og nyte alt det som ellers er forbudt.
Det er liksom livet det da.
Så nyt det, og vær veldig velkommen tilbake i oktober.

c.AuthorAlias Ragnhild❤️24. august 2002
Jeg leser i hvertfall dagboka di - i ny og ne :-) God ferie, kos deg med mann og barn - det blir nok deilig å få ladet batteriene litt!

klem, Ragnhild
😑77,2 kg

Ikke +3

Ok, hadde ikke lagt på meg 3 kilo, så nå er jeg litt lysere til sinns. Skal gå på med friskt mot, tror jeg. I dag er det faktisk sol, så nå må vi ut.

Ha en god dag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla😄16. august 2002
Selvfølgelig skal du være med å konkurrere med oss!!!! Registrer vekta di nå jeg, så er du med å konkurrere på lik linje med oss neste torsdag!

Så kjempe flott at du ikke gikk opp så mye som du trodde etter ferien. Jeg trodde også jeg ventet meg 3-4 kg, men hadde bare gått opp 700 gram eller no etter tre uker på interail! Værre er det å gå inn for å begynne å skjerpe kostholdet til en slankekost, men nå som konkurransene er i gang har vi ikke noe valg, har vi vel?

Lykke til og ha en strålendes helg, Lille Trille!
👻78,0 kg

Spøkelse er meg som skammer meg

Føler meg feit, feit og feit. Vet ikke om jeg er 78, men det kan fort være mer. Har meldt meg på konkurranse hos Pernilla igjen, men har ikke veid meg. Må veie meg i morgen. Har hatt dårlig rygg i en uke nå, og det kjennes ut som om jeg har lagt på meg 3 kilo. Har ligget på sofaen og spist. Trasig.
Har vært inne og lest i dagboka til Augusta og det gjorde meg skammfull. Skamfull fordi jeg har så dårlig selvdisiplin og fordi jeg ikke klarer å være positiv til slankingen lenger. Dvs at jeg ikke slanker meg lenger. Skulle gjerne klart å ta et skippertak nå de tre ukene til ferien, men hvor skal jeg finne motivasjonen. Hadde jeg bare hatt en tredjedel av positiviteten, viljestyrken og gnisten til Augusta hadde dette gått bra. SUKK, men i morgen skal jeg være et et nytt slankemenneske, med viljestyrke og motivsjon.

Lille Trille
🐷77,0 kg

Føler meg feit igjen

Ok, nå har jeg mistet den igjen. Har noen sett viljestyrken min? Den ene bursdagen avløser den andre, og viljestyrken til å ikke spise kake er borte. Tror aldri jeg har hatt den. Vet at et lite skippertak hadde fikset litt, men jeg kjenner ikke at jeg klarer. Noen som har et kjempetips? Kanskje det ikke er noen som leser dette, siden jeg har vært så sløv. Hvordan skal jeg klare å skjerpe meg?

Lei Trille
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️3. august 2002
Kjære Lille Trille!

Takk for dine varme ord i dagboka min - de gledet meg mye!

Det er vondt, når det 'går i stå' og vi føler oss i villrede - jeg kommer her med rådet om å ta en 0-karbohydratdag - det får fart på tingene:

’Tror vi alle i klubben har opplevd dette ørten ganger:
å miste kontrollen med spisingen:

Søtsuget og karbohydrathungeren er over oss! Og SÅ vanskelig det er å se, at det har sammenheng med noe, som vi har spist tidligere på dagen.

Jeg kaller det 'å bli fanget i karbohydratfellen' – akkurat det samme, som det noen her også kaller 'den onde sirkelen'.

Hva gjør man for å komme ut av dette igjen?

Det er (etter min mening altså) bare ET å gjøre:

Gi deg selv EN DAG!

Bare gi deg selv en dag - og på denne dag:

Spis 0 karbohydrater! Bare en dag. Neste dag så får du så stor oppmuntring, når du stiger opp på vekten!

Og i tillegg har du vunnet:

1. Den halvdepressive tilstand er du ute av.
2. Du føler, at du igjen har overtatt kontrollen.
3. Du får en ny kjempestor motivasjon.
4. Og et pust i nakken av ny selvtillit.
5. Du blir sterkere og mer trygg på deg selv, fordi du vet hva du skal gjøre neste gang det skjer.

Så gi deg selv en dag. Spis røkelaks med eggerøre (uten salt), grassløk og majones. Drikk litervis med Farris med sitron - av sjampanjeglass! Ja, du leste riktig - gjør masse ut av deg selv og maten din denne dag - bortskjem deg selv!

Reker med sitron på salatblad (skyller reker, som har vært i lake for å få bort noe av konserveringsmidlet). Kokt kylling med en saus av creme fraiche med krydder. Osv.

Men ingen salt, ingen kryddersalt med masse e-nr. Ingen brød, ikke så mye som en makaroni!

Ingen sukker selvfølgelig. Ikke ketchup. Og BANG! Det var grillpølsene, som fikk et skudd :-) de inneholder jo hvetemel (etter fin innsats fra Morgengry: Kalkungrillpølsene fra Prior inneholder potetmel. Og pølser med potetmel må også 'fyres av' :-)

Bare EN dag.'

Varme tanker fra
Augusta
c.AuthorAlias HelenaX😃30. juli 2002
Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med hva gjelder viljestyrke. Ihvertfall er det slik at når jeg har mistet min så kan man si hva som helst til meg, og det preller av som vann på gåsa mens kaka går ned :-) Om du ikke har viljestyrke til å slanke deg så prøv å holde vekten slik du ikke havner i samme situasjon som jeg! Ingenting er mer deprimerende enn å måtte slanke vekk de samme kiloene igjen! Og skal du "bare" holde vekten så er ikke noen kakestykker verdens undergang om du kjører stram linje dagen etter og kanskje trimmer litt. Det høres lett ut, men jeg vet at det er tungt når man er helt "viljeløs". Prøv å tenk på at du vil gå ut i ferie med godt humør og uten kiloer du allerede har mistet. Det har jeg lært etter denne ferien. En ting er å ikke gå ned, men holder man seg stabil så er ikke det så verst heller!

Lykke til, Lille Trille :-) Skal følge med deg fremover og prøve å dytte i deg litt motivasjon!
c.AuthorAlias Monica123😌30. juli 2002
Hei!
Jo sannelig, borti en krok her lå det litt viljestyrke som jeg ikke kan kjennes med. Herved er den oversendt!! (knis...)

Det ER frustrerende når viljestyrken forsvinner og man bare har lyst til å gi opp hele greia. Har vært der selv.
* Prøv å se på hva du faktisk har klart hittil. Du har jo faktisk tatt av over 6 kg!! Og det er bra det. Det er da for ille å gi opp nå, eller?
* Prøv å tenke på hvordan du hadde det for 6 kg siden. Hva du syntes om deg selv i forhold til hvordan du har det nå.Buksene sitter vel løsere nå? Kanskje føler du deg mer vel i den kroppen du har nå? Vil du virkelig tilbake til start?
* Se framover. Ikke la utskeielser og lett vektøkning knekke deg. Det eneste du kan gjøre noe med er dagen i dag. Det som skjedde i går er det for sent å gjøre noe med.
* Unn deg noe (men ikke mat). Gjør noe du har hatt lyst til lenge, men ikke fått gjort. (Kjøpe deg noe, besøke noen, oppleve noe, se på noe...)

Ble du noe klokere av dette da?

😟76,2 kg

Føler meg feit

Vi hadde barneselskap på fredag, og restene kan man jo ikke bare kaste heller. Burde jo egentlig gjort det. Nå føler jeg meg feit, så jeg har ikke vært på vekta i dag. Reiser bort i dag, så jeg er ikke tilbake før til helga, og da håper jeg på nedgang.

Ha en fin slankeuke alle sammen!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊22. juli 2002
Heisann :) Dette gå så fint skal du se, en utskeielse får ikke ødelegg noe, sant :) Se fremover og la det som er gjordt være gjordt....glem det, det er helt menneskelig det du gjore, det vet iallefall eg som har vert i samme situasjon mange ganger og gjordt nett det samme. Stå på, eg blåser masse motivasjon og inspirasjon på deg :) BLÅÅÅÅÅSSSS !!!!!!!!
Til torsdag kan det være din tur å juble :)
Lykkeklemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Ronja😊21. juli 2002
Slapp av du er ikke feit!! Noen miss må man regne med underveis, jeg har ikke vært så flink i helgen selv heller. Men nå lar vi helg være helg og så løfter vi hodet og ser fremover, for i morgen er det en ny uke med mange nye muligheter og dette klarer vi sammen..ok;)
Ha en forsatt fin søndag og ikke tenk på hva du har gjort, men tenk heller på hva du skal gjøre:)
Klem fra Ronja
Bilde
🐷76,2 kg

Konkurranseoppdatering

Hei alle medkonkurrenter.

Denne gangen er det min tur til å oppdatere konkurransen, så fortsetter Augusta som planlagt neste uke.

Jeg har vært bortreist i noen dager nå, og det er virkelig ikke like enkelt å slanke seg borte som hjemme.

Det er ikke så mange som har oppdatert i dag, men jeg kommer innom senere også.

Anne--------72,2--71,8--73,5=<+1,3>
Augusta-----79,0--78,1--78,1=<-0,9>
Bitten------76,8--75,4--74,0=<-2,8>
B-Jones-----73,0--72,0--72,0=<-1,0>
Gunn--------73,3--73,3--73,3=<-0,0>
Kris--------74,2--74,2--74,2=<-0,0>
LilleTrille-77,2--76,2--76,2=<-1,0>
Marikken----74,4--73,6--73,0=<-1,4>
Monica123--- --73,9--72,9=<-1,0>
Nika29------78,2--78,0--77,8=<-0,4>
Pink--------75,5--74,9--74,8=<-0,7>
Pernilla----78,6--78,0--78,1=<-0,5>
Ragnhild----79,0--79,5--79,5=<+0,5>
Skalned-----72,2--72,0--70,8=<-1,4>
Svime-------74,9--73,8--73,0=<-1,9>
Tarangai----71,8--71,5--71,5=<-0,3>

Bitten, du er slankedronninga.

Ha en flott slankedag!

Klemmer fra Lille Trille
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bunny18. juli 2002
Hei Lille Trille!!!

Jeg er her! Har bare ikke hatt tilgang til nettet som foer. Saa det er daarlig med oppdatering... Jeg har gaatt litteranne opp i vekt sia sist. Men jeg har ikke panikk akkurat! Snart er jeg tilkobla hjemme, saa da er det regelmessig oppdatering da! Haaper du har det bare bra! Kos deg saa mye!

Bunny
c.AuthorAlias ANNE👻18. juli 2002
ANNE har da vært på ferie, og vekt har nok dessverre stoppet på 73,5 kilo i dag!!!!!
c.AuthorAlias Monica12318. juli 2002
Jeg skrev en kommentar til ditt forrige innlegg i dagboka di og forklarte litt om vekta mi. Kan du ikke se litt på det. Jeg begynte ikke før 11.7 og da med 73,9 i vekt.
😄76,2 kg

Kun vekt, sol ute

Jippi
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild18. juli 2002
ingen endring siden forrige uke for min del - da vet du det når du oppdaterer konkurransen :-)

Er i gang med et lite skippertak, og forventer resultater til neste gang - men jeg skal prøve å være tålmodig :-)

ha en fin dag
klem
Ragnhild
c.AuthorAlias Monica12317. juli 2002
Håper du leser dette til i morgen. Tallene for veiing i konkurransen for meg stemmr ikke helt. Jeg begynte ikke før 11. juli og da var vekta 73,9. Den startvekten som jeg oppgav da jeg begynte med denne dagboka var tatt om kvelden og noen kvelder før jeg begynte, så det ble jo helt feil.
Men 11. juli og 73,9 kg er rett. Håper du kan legge det inn i lista, ellers blir vektnedgangen min feil.
c.AuthorAlias trixi😃13. juli 2002
Hei hei, og takkf or råd og kommentar i dagboka mi...
Jepp, jeg vet at forelskelsen går over etter en stund.. been there, done that... men.. det jeg har sett nå... er at de negative ting med forhholdet vårt skygger over de positive.. og det er mer stressmomenter ved forholdet.. enn gode ting...

Så nå har jeg kastet inn håndkleet og flytter ut..
Så får jeg se hva jeg føler da....

Du er jammen heldig som har sol ute..hihi
Nei vent.. det er jo sol her og i dag!!!
Ha en fine dag, klemmer
c.AuthorAlias Pernilla😄12. juli 2002
Heisann!!!!

Vil bare forsikre meg at alle deltakerene får med seg bytte av oppdateringen i konkurransen, derfor kommer jeg med denne meldingen:
neste uke overtar LILLE TRILLE oppdateringen, og derretter tar AUGUSTA over for henne etter èn oppdatering. Med andre ord:
Torsdag18.juli: Lille Trille
Torsdag25.Juli: Augusta
Torsdag1.aug: Augusta
Jeg er tilbake den 5.aug og kan gjerne overta etter det, men det kan jeg jo høre med Augusta om hva som skjer etter det.

Beklager hvis dette blir litt komplisert, men jeg skal som sagt på ferie, og da kan det jo bli litt vanskelig å holde oppdateringen.

Jeg vil iallfall ønske deg er riktig strålendes sommer!!!!!!!!!

Stor sommer-klem, Pernilla
c.AuthorAlias tutu❤️12. juli 2002
Hei og hopp

Har en bøtte med misunnelse visst du vil ha den????
Kos deg med sola. Har jo et håp om å få se den før vinteren....

Klemmer fra en nedregnet Trude....
😃76,4 kg

Hvor er solen?

Ganske bra sig på slankinga nå. Vet ikke hva jeg gjør anneledes, utenom mye vann og litt mer fokus på å ikke spise etter kl. 20.00.

Gårdagens mat:

1 brødskive m/leverpostei
2 knekkebrød m/leverpostei
grillet fisk i folie m/ris
litt polarbrød m/kjøtt
1 eple

Trim ble to trilleturer.

Ellers er det grått og trist vær. Til å bli sprø av.

Ha en fin slankedag!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu😉11. juli 2002
Heisann


Du er jo kjempe flink!!

Skjønner godt hva du mener med å holde litt på anonymiteten. Litt godt at ingen vet hvem du er. Så jeg slår meg til ro med at du har fin uniform og møter masse mennesker. Det høres ut som en flott jobb!!!

Håper du får en kjempe flott dag og at sola snart titter inn til oss igjen.
Klemmer og koser fra Trude
c.AuthorAlias Mulle😌11. juli 2002
Så flink du er til å gå tur! Tittet litt i boka og du har vært så flink. skjønner at du skal tilbake på jobb - for meg gikk slanking lettere da - man er langt unna kjøleskapet mesteparten av dagen... Lykke til videre!
hilsen fra Mulle (som også venter på sol!)
🌙76,6 kg

Trøtt av regn

I dag kom nedgangen som jeg trodde. Ser nå at jeg bare har klart halvparten av det som jeg hadde som målsetning da jeg begynte i februar, men jeg trøster meg med at jeg nå er i siget.Denne slankekuren har egentlig bestått av en del skippertak og så stabilisering, så jeg kan ikke si at jeg har slanket meg hver dag siden februar. Hadde jo også en høyst ufortjent pause rundt påske. Men 7 kilo er jo bedre enn ingenting, og jeg skal videre ned.

I går var jeg ganske flink. Eneste utskeielsen var at jeg delte en liten softis med lille gullet når vi var på trilletur.

Gårdagens mat:
litt polarbrød m/syltetøy
1/2 NB
wok m/svinekjøtt
2 små brødskiver m/kjøtt

Gårdagens trim ble en trilletur.

Ellers er jeg kjempetrøtt. Blir det av dette gråe regnværet, så nå skal vi ta en liten morralur håper jeg. Må vel bare nyte dagene nå før jeg begynner på jobb igjen. Nå er det ikke mange dager igjen. Gruer og gleder meg. Må se og skrive litt i andres dagbøker senere.

Ha en strålende slankedag!

Regnfulle klemmer fra Lille Trille
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild😊10. juli 2002
Takk for koselig kommentar :-) Selvfølgelig skal vi ikke gi opp!! Jeg er egentlig glad for at det er flere enn meg som ikke slanker seg med superduperfart, tenk så mislykka jeg hadde følt meg hvis alle andre raste ned, da gitt!! Jeg tror forresten at trylleformularet er noe så enkelt som disiplin (noe jeg mangler....)

Noe annet:
Har kjøpt kjolen, og gleder meg masse!!! Skal være litt brud, men uten slør og slep og det var faktisk like dyrt å leie som å kjøpe. Tror ikke at det er noen fare for at kjolen blir for stor til 31. august, den var veldig tight da jeg prøvde den!

Tipper det blir godt for deg å begynne å jobbe igjen - men hva jobber du med siden du bruker uniform? *S* du slipper i hvertfall å lure på hva du skal ha på deg på jobb, sånn som jeg gjør hver eneste morgen!!

ha en fin dag
klem
Ragnhild
c.AuthorAlias stella❤️10. juli 2002
heheh ... det er sommer ... lov meg at du glemmer den isen :-)
og ta en liten en til, selv om en slanker seg må en ha en bittelite smak av sommer (og en blir jo ekstra fristet siden været er så trist).... men en trenger jo ikke akuratt velge en giga softice ...

hehe ... jeg her desverre svak for krasj pink :-)

stella
c.AuthorAlias tutu❤️9. juli 2002
Heisann

Syns du har vært kjempe flink jeg.

Hva er det du skal jobbe med?
Håper i hvertfall at sola snart titter ned til oss igjen.
Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias Ronja😊9. juli 2002
Uff ja her og øser det ned:( litt av en sommer, det er til å bli sprø av... men men vi overlever vell:)
Syns du er flink jeg, 7kg er bra det, og du går ned på en veldig grei måte, for desto senere du går ned desto større er sjansen for at du klarer å bli dernede:) Bare stå på du, det viktigste er ikke hvor lang tid du bruker, men at du kommer deg ned tilslutt:)
Sånn det var dagens tale...tjihi:)
Ønsker deg en forsatt fin fin dag:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias svime🙂9. juli 2002
Ja er ikke dette været til å bli gal av???
Desto bedre er det derimot at man unngår fristelser som "utepils" og altfor mange is. aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Vi får spre litt sol oss imellom så spiller vi været et puss!!!!

Ha en god dag, klem fra Svime
❤️77,0 kg

Tilståelse

Ville bare inn her å innrømme hva jeg er i ferd med å gjøre. Vi er nettopp kommet hjem etter en helg hos svigermor, og nå er gubben å henter pizza. Vi var sultne etter en lang biltur, så viljestyrken er ingenting å skryte av. Ellers har jeg vært ganske flink i helga. Veier meg nok ikke i morgen tidlig, men etter en flink dag i morgen, er nok ikke vekta så ille. Håper på nedgang.
😉77,0 kg

Morgenstund er gull

I går fikk jeg skjerpet meg litt. Ikke helt, men litt, så da er jeg på igang. I helga skal vi på helgetur, og det er litt forbundet med snop, og pølse med brød på turen. Men denne gangen har Lille Trille noen NB i veska, så dette må gå bra. Håper å se 76 og noe etter helga.

Gårdagens mat:

1 brødskive m/lettsyltetøy
1 NB m/skogsbær og musli (gode)
1 youghurt
lammegryte m/potetstappe
2 knekkebrød m salami ( burde unngått dette)

Gårdagens trim:
1 1/2 times trilletur med kraftig motvind

Ellers er jeg glad og fornøyd. Ha en riktig fin og slank helg!

4 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️5. juli 2002
Hei Lille Trille - Augusta igjen

Glemte å spørre deg om noe i forbindelse med Lindberg. Du skriver, at det fungerte ikke for deg. Jeg vil så gjerne høre fra deg om, hva dine erfaringer er med dette opplegget.

Ha en fortsatt fin dag
Augusta
c.AuthorAlias ivalodia😊5. juli 2002
Hei Lille Trille :-)

Her var det jo bra resultat :-)
Ble nyskjerrig jeg, hva er er dette med Linberg?

Ha en aller tiders flott og koselig helgetur :-) Kos deg masse
c.AuthorAlias Lakki😄5. juli 2002
Måtte le da jeg så du skrev at du var svak for donuts på ferie!!! Jeg har nemlig tidligere hatt følgende kosthold på feriereiser: Donuts og sjokomelk!

Snakk om helsekost, hva??!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias augusta❤️5. juli 2002
Hei Lille Trille

Takk for brev og så vil jeg si, at du må være litt av en menneskekjenner! Det er faktisk sannt, at jeg nesten forsøkte å unnskylde 800 gram på en natt. Jeg har så ofte hørt kommentarer som: 'Ja, ja slow down tror du det er så heldigt?' eller 'Det kan da ikke være bra, at det går så fort!' - Jeg har aldri vært med i en slankeklubb før - og den slags kommentarer er sikkert fra folk, som ikke ANER hva vektproblemer vil si. Så tusen takk for de ord.

Og så litt om min nye oppdagelse. Jeg spiser en god del av proteinmaten FØR jeg spiser av karbohydratmaten ved hvert måltid. Slik at sukkerstoffene i karbohydratmaten blir FORSINKET i magen og dermed unngår jeg stort oppsving i blodsukker og dermed insulin. Spiser mest lav GI karbohydrater. Det ser ut til at det betyr mye for vekten, så jeg skal prøve å fortsette med dette.

Varme tanker fra
Augusta
👻77,2 kg

Full skjerpings

Opp 200 g. Da er det vel bare å innrømme at trimmen i går kveld ikke ble trim, men to lange telefonsamtaler, to knekkebrød og to kjeks.I dag er det konkurransestart hos Pernilla, så nå må jeg skjerpe meg. Kanskje det er på tide å sette seg noen delmål igjen, og det har vært dårlig med trilleturer i det siste. Jeg har planlagt en lengre tur i formiddag. Tror den tar 1 1/2 time, så det er jo bra.

Neste delmål er herved 74.8 til 18 juli. Det må jeg klare, så får vi ta det videre derfra. Ellers håper jeg å være under 70 til ferien i september. Kanskje litt hardt, men jeg får prøve.

I går spiste jeg norske jordbær for første gang i år, og det var nydelig. Nå begynner jeg å skrive opp hva jeg spiser igjen.
Håper dere andre har det bra. Lykke til til alle medkonkurrenter.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊4. juli 2002
Heisann:)
Her kommer masse slankevibber til deg ))))))))vibb vibb vibb(((((((((( trekk pusten godt inn og kjenn hvordan motivasjonen strømmer på;) Tenk på at nå begynner du helt på ny, og da må du være like flink som alle er når de begynner å slanke seg, bare glem at du har holdt på en stund:) hørest sprøtt ut, men hos meg funker det vist jeg begynner å bli lei og miste motivasjonen:) Tror det er lurt å skrive ned hva du spiser ihvertfall merker jeg det godt...tjihi jeg har allerede skrevet ut 2 notisbøker:) Bare stå på videre for dette kommer du til å klare kjempefint:)
Og så tusen takk for koslige komentarer i boka mi:) det varmer veldigt:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Marikken😉4. juli 2002
Synes du har vært kjempeflink, jeg ! Er helt sikker på at du klarer ditt neste delmål !

Klem, Marikken
c.AuthorAlias måne😃4. juli 2002
Heisann!!!

Tusen takk for en koselig komentar, og du har helt rett, det er en rus!!! Svever uten bakkekontakt, og sommerfugler i magen og alt er bare helt genialt!!! Sukk!!!!

Tror det er viktig med delmål som du skriver, selv er jeg 200 gram fra mitt neste delmål, må vel kunne klare det til i morgen!!! Må vel finne meg et nytt delmål etter det!!!!

Klem Måne
🙂77,0 kg

Litt bedre i dag

Ok, i dag går det litt bedre. Hadde en feit dag i går, men i dag føler jeg meg ikke riktig så feit. Skal trene senere i kveld, så kanskje jeg ser 76 og noe i morgen. I morgen er det konkurransestart, så da er det full skjerpings. Denne gangen skal det gå bedre med meg. Skal vinne......tror jeg. Ellers har det vært en deilig dag i dag. Jeg og lille gullet har koset oss i varmen, så da gjorde det ikke noe at det ikke var sol. Nå er gubben dratt på jobb, så da er utfordringen å ikke spise. Vet at jeg trøstespiser når jeg er alene, så det er den store fallgruven.

Håper dere andre har mer viljestyrke enn meg, og at noen kan sende over noe. I går trente jeg forresten 42 min på trimmaskinen. Det var jeg fornøyd med, men matinntaket var også stort.

Ha en god slankedag! I morgen er det konkurransestart.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Gunn4. juli 2002
Alle har vi våres ups and downs! Men som regel går de raskt over. Viljestyrke har de på salg på LeneV til 49.-..... ønsketenkning. Den konkurransen, ja den vil jeg sloss for..:)

Lykke til mens gubben er på jobb... går bare godt det der skal du se!

Viljestyrke-klem-hilsen-fra Gunn
c.AuthorAlias Ragnhild😃3. juli 2002
Førstemann til 68!! Med vårt tempo kan det ta litt tid, men forhåpentligvis betyr det at vi holder oss slanke og fine etterpå!
Mitt mål er forresten 65 kg - jeg hadde trodd at jeg skulle klare det i løpet av året - men vi får se - Det er et stykke igjen enda...

Jeg skal også vinne -5 kg konkurransen *S*

ha en fin dag!
Ragnhild
🐷77,0 kg

Føler meg feit

I dag har jeg heller ikke vært flink. Det er så vanskelig nå når det er sommer. Bakte skillingsboller og ciabatta i går, og det var ikke noe sjakktrekk. Baksten lå som en stein i magen i går kveld. Veide litt opp med å trene bra til den nye serien, 24 som går på tv2, men i dag skulle jeg være flink. Vi har hatt nydelig sommer i dag, så alle intensjoner om en sunn fiskemiddag ble borte. Har spist is, loff, reker m/majones, 1 skillingsbolle osv. Hvor ble det av motivasjonen??? Er det noen som har sett den?

😑77,0 kg

Pokkers maskin

ÅÅÅÅÅ, nå hadde jeg skrevet et langt innlegg, men dato var feil, så da forsvant det bare. Hvorfor går det ikke ann å bare forandre dato. Nå må jeg skrive alt på nytt, og det har jeg ikke tid til. Kort fortalt; har vært bortreist og forventet nedgang i dag, men den uteble. Har vært flink. Spist en del NB. Må være superflink de neste to ukene. Uniformskjørt enda litt trangt. Baker skillingsboller i dag. FARE,FARE, Trenger motivasjon. Noen input? Må skynde meg.

God slankedag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla2. juli 2002
Hei!!
Jeg har endelig kommet meg ned på 7-tallet og har med dette gleden å starte opp ny - 5kg-konkurranse for OSS i 70-kg-klassen. Meld deg på hos meg hvis du har lyst å delta.
Konkurransestart førstkommende torsdag, med løpende oppdatering på torsdager.

Klem, Pernilla


Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.