DENNE DAGBOK ER SPERRET
P.g.a. misbruk fra denne brukeren av denne tjenesten, er dagboken sperret og videre bruk av Slankere.com er herved uønsket. Ref. regler ved registrering som er godkjent ved opprettelse av dagbok.
Denne brukeren har brukt disse alias: :(maria:(, kristine og alexandra. Disse tre dagbøkene er sperret.
Videre misbruk vil bli anmeldt.
Webmaster
Slankere.com
buhu, da!!
øøh??
ja,! klokken er nå 01:05 og jeg har nettopp veid meg!
spiste i dag(eller kansje i går, jeg vet ikke):
froksost: eple, nestle fitness.
lunch: øhh?? oops...
middag: mr. lee.
og så kommer det værste: Jeg måtte i bursdag til fetteren min, og der var selvfølgelig bestemor.
"skal du ikke ha kake, Maria?"
"øhh nei!"
herregud!!! så begynte hele familien å snakke om at jeg kunne få spiseforstyrrelser og alt mulig... nei,nei!!!
Så tok jeg et kakestykke da(uff nei, jeg tok to)
Og jeg som skulle holde meg unna godsakene:(
Og 56 dah?? hva er det for et tall?
Men var det ikke noen der ute som sa at man ikke skulle veie seg om kvelden da??
jaja...!
koooos fra maria *smil*
åååneida
veide meg igjen nettopp og der stod de "glade" tall.
54 igjen.
åååå så jeg ble glad
klemz fra Maria
hey,hey dette går jo supert!
ja hva skal jeg si:
frokost: eple og fitness fra nestle(GANSKE GODT)
gikk en times tur for å bli våken men det var så ufyselig vær, så jeg kom hjem og tok meg en god kopp kaffe. Jeg skal ut til byen sammen med noen venner og kjøpe meg nye klær (wohoo)
så får vi nå bare se om størrelse 34 ennå passer;)
jaja:( jeg sprakk og spiste en sjokolade, men herregud det er jo lørdag.,.. litt kos må man jo ha!
ikke sant??
den værste dagen i mitt liv
jeg var så sulten at jeg spiste 6 rundstykker. derfor sprang jeg opp og ned trappa 50 ganger. ble ganske sliten skal jeg si deg:) jeg er ikke gal... dere må for all del ikke tro det. hehe.
p.s: Digitalvekter lyver....!
Skikkelig fantasi som ikke kommer til rette på en annen måte tydelig,fysj og fysj!!!
Godt det er øyne som følger med og luker ut.
dårlig gjort!
skulle innom for
å svare på en kommentar.....
men ser man det!
har ikke vært her nok
til å få noen misstanke, men blæh!
jaja... bra det er mange andre koselige folk her!!! :o)
b
Dette synes jeg er dårlig ovenfor de som er seriøse her inne og virkelig kjemper seg nedover.
Håper vi slipper dette i fremtiden,fint dere passer på.