← Alle dagbøker
diarist.Alias

:(Maria:(

42 år157 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start55,8 kg
Sist54,0 kg
Endring−1,8 kg
BMI nå21,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. mars 20024. mars 2002
54,0 kg

DENNE DAGBOK ER SPERRET

P.g.a. misbruk fra denne brukeren av denne tjenesten, er dagboken sperret og videre bruk av Slankere.com er herved uønsket. Ref. regler ved registrering som er godkjent ved opprettelse av dagbok.

Denne brukeren har brukt disse alias: :(maria:(, kristine og alexandra. Disse tre dagbøkene er sperret.

Videre misbruk vil bli anmeldt.

Webmaster
Slankere.com
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitty1. april 2002
sperra? kossen blir egentlig ei dagbok sperra?
c.AuthorAlias millie4. mars 2002
Dette var rart. Skjønner aldeles ikke hvilken glede noen har av å gjøre sånn! Folk er så rare, og gjør så mye rart!
c.AuthorAlias tøysa3. mars 2002
Det er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre!
Skikkelig fantasi som ikke kommer til rette på en annen måte tydelig,fysj og fysj!!!
Godt det er øyne som følger med og luker ut.
c.AuthorAlias ¤tiili¤3. mars 2002
eniii!
dårlig gjort!
skulle innom for
å svare på en kommentar.....
men ser man det!
har ikke vært her nok
til å få noen misstanke, men blæh!

jaja... bra det er mange andre koselige folk her!!! :o)

b
c.AuthorAlias fett nok.3. mars 2002
Kom ikke som noe sjokk akkurat, det luktet svidd, og nevnte det på chatten til "maria" at det måtte være en dobbeltlogging, men at det var tredobbelt var ikke i tankene. Trodde kristine og alexandra var den samme, med ikke maria.

Dette synes jeg er dårlig ovenfor de som er seriøse her inne og virkelig kjemper seg nedover.

Håper vi slipper dette i fremtiden,fint dere passer på.
54,0 kg

buhu, da!!

øøh??
ja,! klokken er nå 01:05 og jeg har nettopp veid meg!
spiste i dag(eller kansje i går, jeg vet ikke):
froksost: eple, nestle fitness.
lunch: øhh?? oops...
middag: mr. lee.
og så kommer det værste: Jeg måtte i bursdag til fetteren min, og der var selvfølgelig bestemor.
"skal du ikke ha kake, Maria?"
"øhh nei!"
herregud!!! så begynte hele familien å snakke om at jeg kunne få spiseforstyrrelser og alt mulig... nei,nei!!!
Så tok jeg et kakestykke da(uff nei, jeg tok to)
Og jeg som skulle holde meg unna godsakene:(

Og 56 dah?? hva er det for et tall?
Men var det ikke noen der ute som sa at man ikke skulle veie seg om kvelden da??
jaja...!
koooos fra maria *smil*

åååneida
veide meg igjen nettopp og der stod de "glade" tall.
54 igjen.
åååå så jeg ble glad

klemz fra Maria
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu3. mars 2002
Hei og god morgen

Det er best og veie seg om morningen, en får som regel ett hyggeligere resultat da enn det en gjør om kvelden.

Jeg ser frem til det står 54 på mi vekt, da blir jeg gla.

Håper du får en trivelig dag.

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias Jeanette3. mars 2002
Heizann Maria...
Eg er enig med "fett nok".
Så derfor bør du veie deg til et spesielt tidspunkt det er då du ser forskjellen...eg kjente meg igjen på at familien din sier at du kan få spiseforstyrrelser...*ler*....men de har et poeng....du er jo så tynn.....56 kg....eg veie jo 70 kg...
Takk for kommentaren du virke veldi hyggelig!!

Klem fra Jeanette :0)
Ps. hvor mye er det du vil veie??
c.AuthorAlias fett nok.3. mars 2002
Hei!

Takk for chatten i natt, selv om jeg var så trøtt at øya gikk i kryss.

Det lønner segå veie seg på samme tidspunkt hver gang, veldig ofte veier man mer på kvelden enn på morgenen. Hos meg skiller det ca 1 kg. Derfor registrerer jeg ingen vekt som er målt på kvelden, det blir jeg dappa av.


Du har lov til å kose deg en gang i blandt, du hiver jo ikke innpå kake hver dag, ikke sant? Blir ikke feit av et stykke en gang i blandt.

Ha en fin søndag, og lykke til med målet!

Hilsen Rita
54,9 kg

hey,hey dette går jo supert!

ja hva skal jeg si:
frokost: eple og fitness fra nestle(GANSKE GODT)
gikk en times tur for å bli våken men det var så ufyselig vær, så jeg kom hjem og tok meg en god kopp kaffe. Jeg skal ut til byen sammen med noen venner og kjøpe meg nye klær (wohoo)
så får vi nå bare se om størrelse 34 ennå passer;)
jaja:( jeg sprakk og spiste en sjokolade, men herregud det er jo lørdag.,.. litt kos må man jo ha!
ikke sant??
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
Hei atter en gang!

Jeg har selv en datter på snart 2 år, pluss to stebarn på 8 og 12 år (begge gutter). Har du barn? Møtes på chatten?
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
Hei!

Takk for hilsen!
Må si det koker noen ganger i meg, men det har gått over nå og jeg tror jeg klarte det på en nogenlunde sakelig måte........tror jeg.

Åhhh, skulle ønske jeg hadde kommet inn i str 34, nei jeg er fornøyd når jeg kan bruke 38. Der trives jeg godt, det vet jeg fra før jeg ble gravid. Ønskedrømmen. Men det er en stund til.

Litt godt må man unne seg, selv når man slanker seg, men så lenge det blir litt og ikke mye.....hmmmm, i dag har det blitt litt gitt.

Ønsker deg lykke til!

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias Jeanette2. mars 2002
Heizann Maria...
Dette går jo bra..
Er fitness fra nestle slankende?
Kor mange kalorier er det i en porsjon?
Lykke til du er komt godt på vei :0)
Legg en kommentar til meg også....hint hint...*ler*
Klem fra Jeanette
c.AuthorAlias Kristine2. mars 2002
hei!
takk for kommentaren din:)
Jeg vet at jeg "sliter" men det er slettes ikke lett. Jeg syntes det var lett å skrive i ei dagbok som ingen familiemedlemmer kunne se i!
jeg så at du sa at du hadde samme problem selv. Jeg vill gjærne at vi to holder kontakten viss det er greit for deg da.
For jeg skulle gjærne hatt noen å prate med i blandt.
og jeg ser jo at vi er like gammle!
klem fra Kristine
c.AuthorAlias tutu2. mars 2002
Heisann

Ja det var litt av en pang start. Må gratulere så mye.

Håper du finner deg noen fine klær.

Klemmer fra Trude, som ønsker deg en flott dag.
55,8 kg

den værste dagen i mitt liv

jeg var så sulten at jeg spiste 6 rundstykker. derfor sprang jeg opp og ned trappa 50 ganger. ble ganske sliten skal jeg si deg:) jeg er ikke gal... dere må for all del ikke tro det. hehe.
p.s: Digitalvekter lyver....!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu1. mars 2002
Heisann

Så du er ikke gal sier du, det var bra. Men jeg syns 50 ganger opp en trapp høres ganske sprøtt ut...... (ler)

Velkommen til sidene. Hva er målet ditt?

Håper du får en flott kveld.
Klem fra Trude
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.