← Alle dagbøker Reddet fra glemselen

Tapte sider

Disse dagbokinnleggene er borte – men kommentarene under dem overlevde. Her er samtalene fra de gamle gullåra, gruppert per side, selv om selve innlegget (og hvem som skrev det) er tapt. Finner vi en eldre backup, kobles de automatisk på igjen.

58 290 tapte sider · sortert etter mest aktivitet

Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Texas😄20. januar 2003
Hei på deg Bente!

Nei at ikke du gir deg, det vet vi!!!! :) Det er nok tante som gjør at vekta ikke samarbeider, men du vet jo hva som skjer når tante reiser?? Jada, da forsvinner disse grammene + flere til.

Ja disse kiloene gir seg ikke så lett. Det er som du sier: de har sittet så lenge på at det er tungt å bli kvitt dem. Men BORT skal de!!!!

Nå har jeg også kjøpt meg sykkel: Matt!! (Damon) Så nå skal det bli fart på sakene hos Lenamor også:)

Ha en gooood kampdag Bente!!
Klemmers fra Lena
veslemor😃20. januar 2003
Heihei!
Så flink du var i går! Skikkelig imponert over stå på vilja di Bente! Kanskje du kan prøve å spise sånt fullkornbrød som kjøpes i små pakninger ferdig oppskjært? Smaker ikke sånn innmari nam, men det får fart på magen min ihvertfall !
Lykke til og han en flott dag!

Klem fra Veslemor
Leiha20. januar 2003
Oj, full stopp i systemet her også.. Magen min er ikke helt grei den heller, men det kommer nok etterhvert.. Vi får smøre oss med tålmodighet, og trimme som noen helter! Vi vinner til slutt, det er bare et spørsmål om tid!

Ha en fin dag!

Klem fra Stine.
ificould😉20. januar 2003
Tanta di er her, men hun har tenkt å reise snart. Så da kjører jeg henne til Oslo, og setter henne på Trondheimstoget. Og vinker et lettet hadet.
Hi-hi!! Vann har du nok av ser jeg, så da sender jeg ikke med det!!

Du er jammen sterk, når disse "gullguttene" våre, kan sitte å spise potetgull i samme rom som oss. Jeg blir liksom litt extra sta da, så da kan de bare sitte der og putte fett inn i trynet. Det er dem vel unt, ikke sant?
MEN DENNE UKEN SKAL VI STÅ PÅ SAMMEN, KOSTE HVA DET KOSTE VIL!! Blod, svette og tårer...... Kanskje bare det i midten!!?

Ha en fin dag, Bente!! Og takk for alle koselige og morsomme innlegg og kommentarer.
Bilde
marijoh😃20. januar 2003
Du er ikke gravid da :o) ??????????
Nei du har nok fått det samme som vi andre har sletet med :o)
MASSE VANN!!!!!!!!
Du får nok kjøpe deg en kran du også :o)
STÅ PÅ!! Men det vet jeg at du gjør..... *S*
Skal spise lunsj nå.....
Dere får ha en fin dag dere.....
Marianne
Bilde
aptieka😄20. januar 2003
Tusen takk for kommentar og oppmuntring! I dag er det mandag, og som dine spådommer sa... jeg ser 70-tallet!! :D Rett nok er det snakk om 79,9 kg, men jeg er strålende fornøyd jeg! Vi gir oss ikke! Bare vent til sommeren... ;-) Klem, Aptieka
Anitra😉20. januar 2003
Hei, hei!

Dette går nok veien, det, selv om det butter litt imor akkurat nå. Det er vel egentlig ikke så veldig rart om kroppen stritter litt imot, du har jo tatt av mye i rimelig stor fart, nå? Stå bare på du, så løsner det igjen!

Klem, Anitra
godtegrisen😉20. januar 2003
Takk for hyggelig kommentar.
Ja, du har jo rett. Jeg har gått ned 600gr på en uke. Men det er jo så irriterende å gå opp 600gr på en helg!
Bare tante rød kommer og besøker deg så raser nok du nedover igjen også når hun drar igjen! Du med det pågangsmotet ditt er beundringsverdig!
Ha en fortsatt fin dag!
ogo😌20. januar 2003
hei Bente! så flink du er til å trene! det er kjempe viktig når kiloene skal bort. selv om vekten har stoppet litt opp, gjør det ingenting så lenge du vet selv at du ikke har spist noe ulovlig. og med din viljestyrke er jo ikke det no problem!

du er kjempe flink! stå på!

ha en flott start på uka! klem fra martine!
jojojenta20. januar 2003
Hei!

Takk for koselig melding i db mi!

Det er kjempefrustrerende når vekta ikke går ned når man har vært så flink som du har vært!
Du er jo helt utrolig med disse treningsøktene dine. Beundrer virkelig all denne energien. Selv har jeg ingen god unnskylding (men mange dårlige...) for ikke å trene. Jeg MÅ se å begynne snart.

Med den farta og den positiviteten din så går du snart ned!!

koz fra
meg
sol😃20. januar 2003
Hei Bente!!!!

Håper det løsner for deg snart!!!!!!!!!

Jeg tror viljestyrken kom til deg jeg !! Det virker i alle fall slik. Flink til å trene var du også !!!

Vi får håpe at det blir bedre til i morgen !!!

Klem fra sol..............som endelig kan spise middag.

Måtte vel ha stoppet å skriv uansett, før fingrene fryser fast i tastaturet. Trodde jeg satte på varmeovnen i dag, men da jeg kom hjm fra jobb var det bare 12 grader her inne. det begynne å komme seg nå - har tent opp og tent alle talglys. Skal varme meg på suppa mi.
håper det er varmere hos deg !!!
snuppeluppa😌20. januar 2003
Huset vi skal by på ligger litt utenfor selve byen,inn mot Moa.Borgundfjordveien heter det.Huset er SÅ koslig.....
Ellers så går nok kiloene av når "tanta"har reist sin vei igjen!

Elisabeth
Viola❤️20. januar 2003
Vettu jeg ville ha tatt en "Frukt&Fiber" jeg. De er til å stole på, og ikke avhengighetsskapende. Jeg er så lykkelig for at jeg har funnet dem, tar den av og til. Orker ikke gå sånn som det der...har også veldig ofte det problemet, og særlig rett før mensen.
Jaja, uansett, siden du er så flink så kommer belønninga, før du aner det!
Skal hilse fra Jølle, han er litt misunnelig på Mel om dagen...
Klem, VIola
Bilde
Blomsten😄20. januar 2003
Hei...

Måtte le av situasjonsbeskrivelsen vedrørende tante røds kommende besøk: Gutta er heldige!! De aner ikke hvor utrolig lett de slipper unna!!!...*ler*...
Så blir det desto mere hyggeligere når besøket er ferdig. Magen roer seg og du krabber opp på vekten igjen og ser nedgang. Det er deilig.. *S*

..men du....du skriver ikke forvirrende. Det er jeg som leser litt fort og tuller litt innimellom..*ler*..
..men godt du ikke er i en jobbsøkerprosess i alle fall :))))
Det gjør hverdagen litt enklere!!!..

Hilsen meg
Blomsten........som mener at tante rød vær så god må komme når hun skal!!!..:Det skulle jo bare mangle. Kan jo ikke surre slik!..*ler*.....
knerten😉20. januar 2003
Søren heller Bente ;-)
Etter å ha lest om viljestyrken din må jeg bare ta meg litt trimming i stuen her i kveld jeg også, selv om jeg er så støl etter igår at musklene skriker av smerte :-)
Sit-ups og masser av lår muskel øvelser he, he :-)

Ok, da en runde på meg også i kveld, så skal vi se det gjør utslag på vekten innen torsdag :-)

Knerten
Beatmik😄20. januar 2003
Jeg sier det bare; Du er KNALLFLINK til å trene!! Trening holder den verste PMS'en i sjakk også vettu :o) Vi får ut litt spenninger på den måten. Jeg går OGSÅ rundt meg selv om kveldene, og tenker MYE på søtsakene som ligger i et skap. Men hittil har jeg faktisk klart å holde meg unna. Jeg får liksom ikke til å ødelegge det jeg har jobbet for i over 2 uker nå! Godt er det, og jeg håper den instillingen holder til hu tanta endelig kommer (vi vet jo at det humøret kan fort skifte...) Men NEI! VI HOLDER STAND! Om vi skulle småspise litt småsøtt (fælt så smått det ble her da..hehe), er jo det tross alt bedre enn å slippe hemningene helt!

Ja - tantekonferanse denne uka, følger spent med her på hvem som blir befridd først!;)

La oss trene!

Stor klem fra Beate
Bilde
mari😉20. januar 2003
Godt gjordt Bente - å være så standhaftig midt oppi alt dette. Men bare stå på du - belønningen kommer garantert til de standhaftige.....
Koselig uke til deg...
Klem fra Mari
synne20. januar 2003
Du fikk jo trimma masse jo !! Kjempebra. Det er så hærlig etterpå, å kunne sitte i sofan uten dårlig samvittighet og alt !!
Stå på !
Klem fra Synne - og tusen takk for oppmuntring i boka.
pippi😉20. januar 2003
Hei Bente !

Tusen takk for flere oppmuntrende og søte kommentarer i db mi !

Du har nå din egen positive og morsomme vinkling på det meste du ! Hvor i alle dager henter du alt ditt gode humør fra ? HERLIG !

Ja, kiloene våre er sikkert sterkt knyttet til oss, etter å ha levd med oss i årevis. *S* Kanskje alle disse merkelige bråstoppene er en del av kiloens "sorgprosess" over å forlate våre makelige kropper... Kanskje de sitter og roper til oss som Karius og Baktus, vi vil ha loff, vi vil ha loff med sirup på, men så har vi sluttet å høre på dem, stakkars. *S* Huff, dette ble da bare tullprat !

Men kjære Bente, du trimmer da aldeles forskrekkelig mye, jeg er like måpende hver gang over mengdene ! Neida, jeg er bare litt misunnelig på deg, som tydeligvis er blitt den friskusen. Hos meg går det i bølger, mens du tydeligvis er på topp hele tiden. Jaja, det er forskjell på folk, ikke sant ?!

Uansett, lykke til videre, stå på - nå er det strake veien mot sommer og sol, i LETTE klær !

Klem fra Pippi
Bilde
aislin😉20. januar 2003
Staheten kommer fram ser jeg. Fortsett med viljestyrken din i noen dager til så ordner det seg. Helt sikkert altså!

Kanskje kroppen bare tar en liten pause, før den stuper nedover igjen vet. Kan bli slitsomt å henge med i svingene, vet du.

Lykke til uansett! Ikke gi deg uansett!
kati❤️20. januar 2003
Hei Bente! Og takk for kloke ord angående "hjertesukk" innlegget mitt =O) Det er så sant det du sier, jeg må bli mye flinkere til å verdsette det positive jeg gjør og ikke henge meg for mye oppi de ting som jeg vet vil gi meg dårlig samvittighet. Jeg skal prøve å være obs på dette, det er kanskje en fordel, som du jo sier, at jeg er klar over det og vet hva som gir meg en dårlig følelse. Jeg tror nok at hadde jeg ikke brukt disse sidene så hadde nok ikke en real sprekk vært langt unna, er lett når jeg først får disse tvilende tankene at jeg bare gir f.. Har skjedd noen ganger før ja, men ikke etter at jeg begynte å skrive her, bank i bordet!! Er utrolig viktig og mye hjelp i råd og støtte fra andre, da beholder man "gutsen". Godt å ha deg her Bente, du er en motivasjonsfaktor!! Blant annet fordi du er kampklar til enhver tid, som nå, hehe.. Tenker kiloene får bein å gå på når tante har gjort sitt!
Fortsett å vær flink med treninga du så går dette så det griner etter!

God klem!
EllenLeo😉21. januar 2003
Hei Virgo!
Ikke så greit når vannet samler seg opp.
Vet ikke helt ka som skjer her, men vekta rikker sæ ikke, å det virker ikke som saker og ting har stoppet opp her...
Må være den vekta mi som har låst sæ fast.

E enda på jakt etter ei ny digital-vekt. Trur æ må dra rundt på en prøve runde i dag. Gidder ikke å kjøpe ei vekt som æ veier mye mere på enn den æ har nu. Men selvfølgelig!! hvis alle vekter viser mer enn den æ har nu, så må æ jo bare bite i det sure eplet....

Ja ja skal stikke på trening om en time. spinning 1, men det e i allefall nåkka. Ungan e motvillig mot å bli med på trening om ettermiddagan, så æ får ta til takke med den treninga som e på mårran... E et sånn selskaps-dyr at æ ikke gidder å trene aleina i styrke salen... dessuten så vil æ ikke trene muskla, blir bare tyngre da...

Stå på Virgo, så skal du nok se at saker og ting løsner for dæ snart... Du e jo så flink!

Klem Ellen!
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
jente-294. juli 2003
Du er kjempeflink som klarer å holde en så streng linje. Vi kommer til å savne deg alle sammen her inne. Du er en inspirasjon for oss alle.

Du får ha en kjempefin ferie, og jeg er spent på å høre om vektoppdateringen 29 juli. Klem fra meg =0 )
monica1235. juli 2003
GOD FERIE TIL DEG OGSÅ!
OG SÅ SNAKKES VI TIL "HØSTEN"!!

KLEM FRA MONICA
Bilde
Lilla😃5. juli 2003
ønsker deg en riktig god ferie ,håper du får det kjempefint!!
Husk det er lov å kose ¨seg både med is og sjokolade nå som det er sommer!!
masse klemmer fra Lilla!!Pst takk for alle kommentarer jeg har fått hitil!!Klem,-)
aislin😄5. juli 2003
Du får ha en kjempeflott ferie, og så "sees" vi til høsten igjen :)

Ha en kjempeflott sommer!!
ck1❤️5. juli 2003

Hei Xenica ;o)

Ja, jeg var av de som satt klar ;o) & oppdaterte... Fra halv ti satt jeg pal + at jeg ringte, men det var jo bare opptatt!
Fikk 10 billetter, så nå blir jeg nok popis blandt venner som ikke har fått tak i!
Så nå blir det party & en heidunranes superflott konsert på oss ;o) Gleeeeeder meg enormt!!

Jeg må virkelig LE!! Ler så jeg griner her jeg sitter ;o) Både av din melding i går & dagens.....
Ja, så har vi virkelig IKKE samme musikk smak, men hva gjør vel det kjære du ;o) Jeg digger Robbie, synes han er sinnsykt sexy, deilig, rå osv!! Han er på en måte "styggpen" synes jeg, litt grotesk men akk så sexy! & jeg liker så absolutt musikken hans - har alle cd`ene!!

Ståplass er tingen, frøken ;o) Da kan man danse, rocke & ta helt av... For de som ønsker det!
Var på Tom Jones nå i mai & der var det kun sitteplasser - får jo ikke "digga" skikkelig da..
Men smak & behag, vi har alle forskjellige behov ;o)

Elisa har garantert fått billetter, det MÅ hun ha fått!! Krysse-krysse fingre & ben....

Jeg kan gjerne være neste jeg Xenica, når Robbie kommer løpende etter deg ;o) Husk det please!!

Må bare si det; jeg har vært på Prince også.... Han er GØRREKKEL JA, er såååå enig, men han hadde endel musikk/ sanger som er/var fabelaktige synes nå jeg ;o)

Du får ha en superflott weekend du også!! Vi skal bare hive i oss litt frokost, før vi pakker strandbagen & ut på tur ;o)

En riktig god, herliiiig, solfylt og fantastisk ferie ønsker jeg deg kjære du ;o) Nyyyyyt dagene & ukene, slapp av og kos deg masse med både rødvin & cognac!!

Stoooor, god & varm klem fra CK1

PS: Hadde nesten lyst til å legge ved et bilde av godeste RW, men jeg skal ikke gjøre det, i redsel av at du løøøøper så langt vekk at du aldri kommer tilbake!!


Bilde
Athena😃5. juli 2003
Hei Xenica :o))
Ønsker deg en riktig god sommer!!!
Du får kose deg og nyte den...!
Gleder meg til å se hvordan det går etter sommeren... :o)
Klem fra meg... (som bare er innom en kort-kort tur før jobb)
Bilde
nanna😊5. juli 2003
Hei!
Takk for kommentar! Ja, jeg er selv veldig spent på hvordan det skal gå med Xenical pillerne! Ser jo at de har virket veldig bra for deg! Det gir store forhåpninger:-)
Ha en riktig god ferie, og kos deg med litt rødvin og cognac!
Nanna
elisa29❤️5. juli 2003
Heisann X'en!
Fikk tak i billetter. JOHO!
Fikk til lørdagen, men det passet egentlig bedre enn fredagen, med tanke på at jeg kommer "langveisfra", og måtte tatt meg fri fra jobb på fredagen, siden vi må regne med å sitte i kø mange timer!!?????
Så slipper jeg å tenke på å be om fri! Vi reiser nok uansett på fredagen, enten en musikal eller revy, eller bare en tur på smuget!
Blir uansett en gøy tur. Innlosjerer oss på Grand Hotel. Skal det være, så skal det være. Reiser jo ikke på ferie i sommer ellers, så da kan jeg vel frotse litt.
Har reist til oslo hvert år nå, rundt juletider, og det er blitt en tradisjon. Så oslo er nå også blitt en del av min ellers så høye julestemning.

Ser at du tar deg ferie nå. Og vil ønske deg en perfekt, avslappende og morsom ferie. Blir vel deilig med fri nå. Skal ikke ha min før om 6 uker, men tiden går jo fort, så plutselig er tiden der.
Jeg tar bare og registrerer samme vekt på deg i konkurransen i morgen. Og frem til du kommer tilbake fra ferie og da med en mye lavere vekt. Det spår jeg ihvertfall hos deg!

Kos deg nå masse. Nyt fint vær, og også dårlig vær hvis det skulle komme.

Stor klem fra Elisa!


elisa29❤️5. juli 2003
Og bare se nå her hvor sexy den mannen er!
Bilde
monica1235. juli 2003
Bondeferie?!! He he. Bare kom hit du! SÅ skal du få jobbe ja....ikkeno problem!
pia5. juli 2003
heisann sjefen!!!

lenge sida jeg har skreve.. og sorry for det.. ville bare ønske deg en god sommer :) og si at jeg tenker på deg..
kommentarene dine betyr faktisk mye for meg.. og det er kjempegodt å se at noen har lagt inn noen ord.. er ikke gravid forrsten, sånn at du vet det:P

håper du får en fin ferie! vis du merker at motivasjonen synker så stikk innom sidene du, skal se jernvilja holder..

go klem fra pia:)
nebbisen😊5. juli 2003
God sommar till dig Xenica!

Tack för alla dina suveräna dagböcker, det är en glädje att läsa dem, även om jag inte alltid har tid att kommentera... Vi ses om några veckor igen!

Hilsen från Camilla
pippi75❤️6. juli 2003
Heisann!
Vil ønske deg en riktig god sommer. Gleder meg til du er tilbake på slankere.com. Kommer til å savne deg!

Stoooooor klem fra Pippi!
Bilde
sol😃6. juli 2003
Hei !!!

Jeg må bare si en ting : du imponerer meg, ikke bare er d flink til å skrive og å sette ord på følelser og tanker, du er jammen meg utrolig flink tilå stå imot fristelser også ; tar av meg hatten jeg ikke har for deg altså....det er jenta si det1

Nå kan du ta deg en velfortjent ferie herfra, og samle med deg all den motivasjonen du kan få med...og kose deg skikkelig i sola som forhåpentligvis skinner der du er !

Ta vare på deg selv...og jeg er sikker på at målet er nådd i løpet av måneden...og vi skal ikke se bort fra at en drøm også kan gå i oppfyllelse....:o)

God sommer!!
Klem fra sol
Insanity666❤️6. juli 2003
Kommer til å savne deg masse mens du er borte, Xenica, men trøster meg med at du snart er tilbake! :-) Ønsker deg en herlig ferie, og krysser fingrene for at du får se et 8-tall på vekta i slutten av måneden. Og det er jeg sikker på at du får! :-)

Klem fra Insanity
Hans😌7. juli 2003

God sommer til deg Xenica,
nyt ferien og ikke glem oss helt!!:)

Siste kommentaren du la igjen til meg var angående om jeg har symaskin til å sy inn klærene mine, nei, og jeg kan ikke bruke en slik maskin heller! Men kanskje problemet løser seg når jeg skal kjøpe meg i det mindste en ny bukse denne uken, men det løser problemet bare imidlertidig ( håper jeg ) for jeg regner med å fortsatt gå ned mer i vekt om jeg er flink. Vet du, i går var det 3 måneders jubeleum for meg, så lenge har jeg holdt på å slanke meg, - og tenk at jeg klarte 30,6 kilo på de månedene!!!

Husk å komme tilbake hit i slutten av denne måneden nå da, og vær flink pike å holde vekten nede i sommer! Du må kose deg!!

Klem fra Hans. :-)
Kursiv😄10. juli 2003
Heisan xenica :-)

Jeg er litt til-og-fra-ferie-modus-aktig sjøl. Hvis du har lyst kan du jo skrive til meg på sumo1@online.no. Jeg liker å skrive så du får garantert svar...
(Kjenner jeg oss to rett kan vi lett komme til å overbelaste nettet innen kort tid. Tenk deg den nyheten på ekstrasending i NRK: "Det har oppstått elektronisk ordforstoppelse ved Hokksund på grunn av brevvekslinger mellom Oslo og Kongsberg. Det arbeides hardt for å løsne opp i de verste knutene som antas å være ordene "frossenfisk" og lattersalver (som hahahahahahohgohohoho). De skyldige antas å være to sylfider i trettiårene med elegante sorte kjoler og høyhæla sko, den ene har hjemmehekla luer i gull og den andre diger stråhatt med malingflekker på. Tips som kan lede til at de skyldige blir satt bak lås og slå belønnes, vi kan ikke ha sånne blide mennesker gående løs på denne måten....")

Fortsatt god sommer
Kursiv
Rosaire😉10. juli 2003
Litt paa etterskudd, men: GOD FERIE :-)
Klem Rosaire
virgo😀11. juli 2003
heisan Xenica

ja du er vel på ferie nå når jeg skriver dette..håper du har det fint !!!

Midt oppi alt reisestyret her hjemme så glemte jeg jo å sende inn giroen til tikronersklubben.. men nå er den altså oversendt, og 220 kroner er overført.

Vi tastes mer når du kommer tilbake

Klem fra Bente
Vanilje😄14. juli 2003
Ha en fantastisk ferie, selv om jeg savner deg allerede.

Klem Vanilje.
dynamite😄16. juli 2003
Har ikke vært inne på disse sidene på en stund,men du har virkelig vært flink.Du bør virkelig være stolt av deg selv.
Håper du får en fin ferie og koser deg.

God Sommer.
Hilsen dynamite
pia😄22. juli 2003
halla!!

det er bare lysfontena som er innom.. har tenkt litt på deg de siste dagene, så jeg ville bare innom å si det :) og at jeg håper du har en KJEMPEFIN sommer.. og at du ikke glemmer sidene.. eller oss.. :) men kjenner jeg deg rett så glemmer du nok ikke en eneste liten detalj..
snakka faktisk om deg til pappa, ikke hvem du var eller noe sånt, bare om hun supre jenta som henger inne på sidene mine her på nette.. fortalte hvor omtenksom du var, og at du alltid stakk innom for å skrive noen ord, og gjerne mange ord til den som var litt lei seg :)
mor theresa er du.. hihi.. :)
uansett: håper du nyter sommeren ,og at du dukker opp igjen snart! gleder meg til å se hvordan det har gått med vekta di!!

go klem fra pia:)
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Virtuella😉3. september 2003
Hei på deg,
vekt 75 = ned en kilo.

Virtuella
snoopy😉3. september 2003
Vel min vekt er i dag 88,4 kg. Så da er jeg ihvertfall tilbake der jeg begynte.
Marianne😃3. september 2003
HMFR........fikk en fin overraskelse i går......kinamat :o)
Trenger jeg å si noe mer........

92 kg

Klem fra Marianne...........3 dager igjen...*gliiiiiis*


ps. Nå får jeg ikke registrert vekt neste uke vet du, så kanskje du kan skrive den kommende fredagens vekt i stedet.....eller kanskje ikke *ler*
Vel, gjør som du vil....
FOR DA ER JEG PÅ KRETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ligger på stranda......he..he...he...he..
Lilla3. september 2003
hei,boggi,hmm min vekt egner seg heller ikke på trykk idag,hele 600 gram opp siden sist,men det skal jeg av igjen;-)
så da står vekta mi på 80.3kg...sukk...jeg vil NED ti kg før jul....sukk....hjelp!!!!!!!;-)
ha en fin dag!!!!;-)
klem fra Lilla;-)
Lis😟3. september 2003
Hei. Min vekt er 88,9 kg. Ikke mye ned, men jeg er på rett vei. Trimmpoengene mine er kun 8 p.

Klem Lis
aries😉3. september 2003
Hei, Boggi:

Aries rapporterer:
104,2 kg idag, dvs. ned 0,8 ned siste uke. Totalt blir det 2,4.
Trimpoeng: 7 ganger 45 min. sykling = 21 poeng

Hilsen Aries
snupsi😐3. september 2003
107,7 - dvs. ned 1.8 siden start i 10-kilosklassen. Kunne tenkt meg mer, men ikke alltid så lett. Lover å trimme når jeg bare blir litt lettere!
maiblomst😄3. september 2003
Heisan Boggi. Nu er det dags igjen..

Vekt: 81,5
Trimpoeng: 10 (Ikke all verden, har fått påpakk fra legen så jeg skal prøve å få rørt litt mer på meg til neste uke).

Klem fra Maiblomst.
Athena😃3. september 2003
Hei på deg, Boggi :o)
Vekt i dag: 125.0kg
Trimpoeng: 18
:o)
Klem fra meg...
Bilde
juliane😄3. september 2003
Hei.

Vekta mi i dag stod på 79,2 kg, ikke så mye nedgang å skryte av. Trimpoeng er jeg ikke helt sikker på. Får være flinkere denne uken å skrive hva jeg gjør og hvor lenge. Kommer sterkere tilbake neste uke.

Klemmer Juliane.
mailen3. september 2003
Vektnedgang: 0
Trimpoeng: 0
tombolla😄3. september 2003
Kjempeoverraska nå jeg!
- 1.7 kilo denne uka!!
Utrolig deilig! :))
Bilde
elisa29😌3. september 2003
Hei Boggi!
Min vekt i dag er 97 kilo!!!
Klem, Elisa!
nanna3. september 2003
Hei!
Vektanedgangen er ikke som ønsket...men,men...vekten er idag84,5kg!
Ha en fin dag!

Nanna
bantam3. september 2003

I dag: 105,8. 0,7 ned.

Bantam
lilletrille😃3. september 2003
Heihei Boggi :)
Dagens vekt er 61,5 kg! :)

du har nok gått ned igjen til neste uke, stå på!
Ha en fin dag. Klemmer fra LilleTrille
Anitra😉3. september 2003
Hei, hei Boggi!

Denne uka ble det en kilo ned, til 73,5. Trimpoeng er 15, fordelt på fem økter.

Klem fra Anitra
Blomsten😄3. september 2003
Hei og en riktig god kveld til deg...*S*

Ja, her sitter jeg og noterer meg 73 kg. Bruker altså kveldsvekten på GR kurset jeg er på akkurat nå *S*,
Er faktisk kjempefornøyd, men *S*..mye å hente på trimmen ja. Ikke mye å skryte av der nei.*ler godt*
''
Kos deg da Boggi..og ha en kjempefin dag i morgen..og så håper jeg vi alle får en flott slankeuke.. :))))))
Afrodite🙂3. september 2003
Hallois Boggi!!

Dagens vekt var 110 kg blank, altså ned 0,5kg siden forrige uke. Ikke helt fornøyd med det, må nok skylde på barnedåp, bursdagsfeiring og kjærestebesøk i helga......

Trimpoeng denne uka er 28, det er jeg faktisk kjempe fornøyd med! Kjæresten fikk meg med på lang slitsom, men etterpå deilig tur i marka. Dessuten har jeg jo på en måte obligatoriske gåturer på jobb med pasienter som gir meg betalt trim - superdupert!!

La oss alle stå på videre, og måtte neste uke bli en fantastisk slankeuke for oss alle!!!

Klemmer fra Afrodite
Rondane😉3. september 2003
Hei Boggi. 102 kg på meg, 0,7 ned. Jeg hadde håpet på mer, men er egentlig fornåyd. 16 ganger igjen, det gir oss alle muligheter.

Trim poeng 15, jeg vil nok alltid ligge i nedkant, men skal fortsette å registrere dem likevel.

Stå på.

Varm hilsen

Sofie
Alex4. september 2003
Hei Boggi.

Jeg greide bare -0,5kg denne uka og, æsj altså!

Ønsker deg en fin dag

klem Alex
Nemi73😉5. september 2003
Heisann BOGGI!
Bare meg igjen...(Jenta*S*..Helene)..ny dagbok;)
Har noen trimpoeng forrige uke men ikke helt kommet igang...
Gidder du å endre navnet mitt nok en gang? Følte det ble veldig "gjennkjennelig" med det virkelige navnet mitt:)
Håper det går bra!!
Vekten i dag var 77.5 så nå går det rette veien iallefall!
Stå på videre!
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Marianne😄3. september 2003
G R A T U L E R E R ! ! !
Fy flate så flink du er altså :o)

Det er så kjekt å prøve gamle klær, jeg har ikke så mange igjen av dem da.....jeg hev dem for noen år siden. Men har jo noen nå da, så nå er det bare å henge i vet du :o)

Jeg fikk en sånn fin overraskelse i går........kinamat..... :o)
På bordet......jeg fikk jo sjokk da, kommer nok ikke over dette. Er ikke hver dag dette skjer...........for det er jeg som står for maten, every day :o)

Nå har jeg satt frem kofferten, er klar til å dra...nesten da :o) Begynner nok å ta frem tinga i dag.....
Kjenner det kribler over hele meg :o)

På fredag så får vi svar på prøvene, sambo tok sist fredag.....*svelg*
Går nok bra, sant?? :o)

STÅ PÅ VIRTUELLA!!!!
Klart du når 70 tallet også......
Klem fra Marianne
ck1😉3. september 2003

Kjære Virtuella ;o)

GRATTIS I BØTTER & SPANN TIL DEG!!!! Sååååå utroliiiig MORO & FLOTT Virtuella :o)
Morsom lesning også... Hihi! Kan tenke meg du hadde det vanvittig gøy der du prøvde diverse klær :o)
Er det ikke bare herliiiiig når klær begynner å passe igjen!?? Jeg har også et haaav av klær som er for små, eller jeg får de akkuratt på meg! Men ikke for en million hadde jeg gått ut utgangsdøra i de kreasjonene enda...
Litt kjipt med høsten nå, kan ikke bare dra på meg en søt & pen sommerkjole som (NESTEN..) skjuler rompe + lår! Nå er det bukser som gjelder & jeg kommer inn i 3 av de 70 jeg har :o(

MEN SNART kjære du, er DU inne i både kjolen din & jeansen med de rosa applikasjonene & jeg i mine ting - og vi ser lekre & flotte ut ;o) Sant!?!?

Ha en nydeliiiig dag!

Klemmer CK1
Bilde
Lis❤️3. september 2003
Gratulerer. Det er morsomt å høre at du har klart å gå ned 10 kg. Må være gøy å prøve klærne man har lagt langt bak i skapet og se at noe passer igjen. Gleder meg selv til det skjer. Jeg har spart på et par gamle bukser som jeg skal prøve å komme inn i. Tror det var 32 i livet. Mangler ganske mye stoff ennå for å klare det, men det skal vi, ikke sant.

Klem Lis
Lisa71😃3. september 2003
Hei! Takk for støtte. Hva gjør en med disse mannfolka tro? Rister dem så hardt at nøttene blir rista mandler istedet?
Vel, her skal ikke vekta ødelegges av et ubetydelig mannebein, det er ihvertfall helt sikkert. Jeg bruker all energien på vekt-nedgang jeg! Lykke til, og GRATTIS med 10 kilo minus!!

Klem fra Lisa
kursiv😄3. september 2003
hallois Virtuella!

Jeg har funnet ut at den kroppslige bobleplasten kan dyttes ned i buksene med skojern. Etterpå vandrer man rundt som michelinmannen, mens hodet innbitt prøver å overtale en til å tro at man _egentlig_ ser ut som stankelbenet fra motemagasinet man prøvde å kopiere da man kledde på seg.

Jeg leste forresten at man forbrenner flere kalorier på å lese en bok eller noe annet intelligent enn å se noe dumt på tv, så nå skal jeg sitte her og se langsomt ut i luften mens jeg tenker så det knaker.. og kalle det trim.

Ha en fin dag :-)
Kursiv
tess213. september 2003
Gratulerer virtuella!
Skal jammen si du er flink! Tenk det,minus 10kilo!!!
Det er jammen mye som har forsvunnet fra kroppen din!!
Stå på videre,du flinkedame! :)))
Klem TEss
windsochange3. september 2003
Gratulerer med 10 kg ned!
Her jeg sitter og samler motivasjon og viljestyrke i bøtter og spann fikk jeg er godt påfyll ved å lese innlegget ditt! Du skriver så bra at jeg ser det jo nesten for meg! Har dongeribuksene mine INNERST i skapet, tør ikke for alt i verden å ta dem frem før om 10 kilo minst - men jeg gleder meg til å presse meg inn i dem :)
Ønsker deg også en flott uke! Du er kjempeflink!!!!
-klem fra winds-
Bilde
Najade😌3. september 2003
Hei Virtuella!

Grattis! Du er strålende flink.. Hyggelig å vite at du kikker litt etter meg..

Det går bra med meg, og jeg er nå tilbake for fullt igjen..

Må bare si at du skriver helt råvittige innlegg!! Jeg ler meg halvt fordervet her.. ;)

Klem fra Najade
bantam3. september 2003
JA!!! HURRA FOR DEG!!!

10 kilo er veldig mye. 20 smørpakker. Kjempeforskjell!! Nå er du sikkert glad!!


Bantam
csilla😄4. september 2003
Gapskratter her jeg sitter!!! Åsså jeg som syns han reklamefilm-mannen i rødt undertøy er underholdende!!! Beskrivelsen av din klesprøving er ti ganger så bra! :) Takk for en deilig latter - og: GRATTIS med 10 kilo ned! Du er strålende dyktig!

*tørker lattertårer og vinker*
Csilla
lisebeth😌4. september 2003
Din dans for slankegudene må ha vert veldig fin, jeg går nedover i gjen så de satt nok pris på den :)
takk for oppmuntringen og gratulerer med 10 kg borte og håper at de neste 5 går som en lek for deg.
smaragd😀4. september 2003
Halloen!

Så flink du har vært. Jeg er kjempe imponert over innsatsen din. Det må jo være helt topp og klare og nå delmålene sine. Jeg har og noen trange dongeribukser. Jeg får de på men klarer ikke å få de øverste knappene igjen så der bruker jeg hårstrikker slik at buksene blir brukt. Men jeg gleder meg noe vanvittig til jeg får igjen de knappene. Det er nok ikke lenge til du kommer til neste delmål du som er så flink.

Ha en fin dag
Klem smaragd
ivalodia😄4. september 2003
Hei

Aller først : Takk for flotte ord, slike ting må man ta til ettertanke!!

Wow,grattis,du er bra flink :o) Skulle likt å se deg der du lo,prøvde og dyttet inn i kjolen...ler :o)

Ha en super helg,klem
Bilde
Tigergutt4. september 2003
Hei Virretulla : ))

Hehe, jeg ler av de innleggene dine. Fatter ikke hvordan du klarer å skrive så bra. Prøver liksom å se deg for meg når du prøver klær ja, og ler når jeg ser sjiraffen : ))

Takk for ros og kos i boka mi! Det varmer masse! Hehe, du hadde lagt inn 2 kommentarer til meg. Ble imponert av det jeg. Og du hadde også lagt til tekst på det første innlegget, hehe. *Smiler*

Supert at du lagde en sunn overtidsmiddag da : )) Kanskje ikke heeelt det sammen som pizza, men samvittigheten etterpå er jo bare såå mye bedre, ikke sant? Og i tillegg kan du skryte her inne da : ))

Fortsett å stå på!!! Du er superflink!!!

Tigerklem : ))
misspiggy😃4. september 2003
er veldig veldig imponert over deg.
du er heretter blitt mitt lille idol. hvordan du klarer å spise så lite?
jeg spiser virkelgi alt for mye. trener jo masse masse, men det holder ikke.
du måtte da bli sulten? eller få manglende energi?
merker det så godt når jeg er på skolen osv..hvor godt det er i få i seg en matbit..er jo ikke usunn eller feit mat jeg spiser..
så om du har gode råd om god og mettende mat tar jeg gjerne i mot!!

du er uansett steintøff, og jeg ser masse opp til deg:)

Klemma fra misspiggy
Bilde
Lizzy😄5. september 2003
Hei du!
Du er bare så SUPER FLINK!! GRATTIS!! Så herlig det er når klær man ikke har fått brukt på leeenge endelig er på vei til å passe igjen!! Jeg har for en gangs skyld,det er 7 år siden sist,kunnet bruke akkurat det jeg har villet i sommer! Jeg har brukt skjørt som bare det! Ellers tidligere år så har jeg bare brukt laaaange skjørt,i nesten 40 varmegrader,svetta som en gris,og nesten ikke turt gå i t-skjorte engang! Så herlig følelse å kunne kjøpe de klærne man har lyst på! Jeg begynner nesten å grine bare jeg tenker på det,en så befriende følelse! :) Har tenkt på dere her på slankere.com og lurt på hvordan det går med denne flinke damen! :)

Stå på videre og kos deg masse i helgen!

Klemmer fra Lizzy!
ck1😉5. september 2003

FLOTT BILDE Virtuella ;o)
& ja... Det går an å bli 70 igjen!! Det skal både du & jeg klare :o)

Ha en superfiiin fredag & en flotters weekend!

Klemmer CK1
Bilde
Marianne😃5. september 2003
Nå går jeg snart, om en halv time....så suser jeg ut dørene her, da holder jeg sannelig ikke ut lenger :o)

SAMBO ER FRISK!!!!

Måtte bare få skrike dette ut :o)

Nå må du være kjempe flink, mens jeg er borte vett du :o)

HA DET BRA SÅ LENGE!

Masse klemmer fra Marianne........som skal sende dere masse soltanker :o)
Bilde
Mari😉5. september 2003
Heisann!

Måtte jo innom for å sende en kjempegratulasjon til hele deg - hva du nå enn har funnet på å trede inn i !

Du har gjordt en kjempebragd - og 70 blinker forlokkende der framme det Virtuella!
Det klare du flott:-)

Og lykke til med videre prøving - plutselig passer kjolen uten at puppene prøver å kvele eierinnen.....

Store lykketilklem fra Mari

BJ😄6. september 2003
Hei V! Lo sånn når jeg leste innlegget ditt. Kjenner meg selvfølgelig igjen. Du har vært kjempeflink:) Stå på videre. Stor klem!
monica1236. september 2003
Heeeii!
Måtte le da jeg leste om dine klær. Synes jeg ser det for meg.... Men det er hyggelig å prøve klær som blir mere passe etterhvert. Bare vent til du blir 70 du! Da kommer du inn i enda flere klær.
Og det klarer du!!!!
Hilsen Monica
maia😄7. september 2003
Hei!
Takk for alle gode tips ifm å komme seg ut av tungsinnet! Du har helt rett, det er så mye å glede seg over. Jeg har printet ut listen din og skal se på den ved behov!

Og du, du er jo bare KJEMPEFLINK! Gratulerer med minus ti.

Vet alt om hvordan det er å få på seg (og IKKE få seg klær) man har brukt tidligere. Skal se dongerikjolen sitter so et skudd snart også. Stå på videre, jeg står på sidelinjen og heier, selv du ikke hører meg hele tiden.

Hilsen maia
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Pia😄5. januar 2004
hei hei grete :)


tenkte jeg skulle hilse på siden vi prata på chat`en!! :) Nå er startskuddet gått og du vet hva som skal gjøres. :) Stikk innom meg å hils på når unnskyldningene dukker opp du, så skal jeg heller gi deg en lekse :P

KLem fra pia:)
pia❤️5. januar 2004
Hei igjen Grete!! :)

Måtte nesten skrive en hilsen til, nå når jeg skjønte litt mer.. ! :) Kjempekoselig å prate igjen!!

Håper du får et knallflott år :)
Go klem fra lysfontena :P
CK1❤️5. januar 2004

Hei Min Vakre ;o)

Vi holder fortsatt på (d.v.s meg, for O må på jobb....) med å spise + drikke opp restene....
Kabooooooooom`en kommer for meg imorgen, og det blir nok 3.4 kilo opp :o( Helvete!!!!! Men, fyyyy som jeg har kost meg ad ;o) DU OGSÅ VEL???? ;o)

Prates imorgen flotte dame!!!

Klemmer CK!
matrona😉5. januar 2004
Hei Grete, og klar ferdig gå!!
Nå er det vel ingen vei tilbake, antar jeg?:-)), men dette kommer til å gå fint! 2,6 kilo er vel ingenting, det forsvinner i løpet av få dager, bare du drikker nok vann og spiser riktig, men det vet du jo!!
Ønsker deg en fin slankeuke, og lykke til. vi tastes nok underveis*S*
Marianne😃5. januar 2004
Heia Grete ;o)
Ja nå er det bare å sette i gang igjen.....her blir det ingen unnasluntring. NÅ MÅ VI SKJERPE OSS!!

Nå sitter jeg her med joggebukse *ler*
Det er det eneste jeg orker å ha på meg nå....noe som ikke strammer :o)

Hatt en fin jul?? Nyttårsfeiring??
Har hatt det totalt bra, altfor bra....for å si det mildt :o)
Som du ser på vekta mi....kremt....FOR bra :o)

Så nå for vi bare ta oss skikkelig sammen....dette skal vi greie, nå engang for alle....eller hur??

So long
Marianne
jojo😉5. januar 2004
Nei til mars vil vi ikke med slankekurvene vår. Min er også på god vei dit. Hadde vi drevet buisiness hadde jo kurvene vært fantastisk, men ikke i slankeland... Nei. Nå får vi kaste skiten fra kjøleskapet og løpe og kjøpe magert og godt. Jeg kan nemlig ikke ha noe snop liggende. For når personlighetsforandringen inntreffer sånn rundt kl.20 har jeg ikke lenger noen form for kontroll. Da tømmer ho som jeg ikke styrer skapet for godis, også er det jeg som får straffen når jeg veier meg i morgen tidlig. Skikkelig dårlig gjort er det!!!

Får gjøre mitt beste for å holde henne unna...
Jeg skal følge med deg!!!
klem jojo
tomine😊5. januar 2004
Tusen takk for klemmen! Trengte den virkelig,- nå er det bare 2,5 timer igjen...
Ser forresten at vi har omtrent samme høyde, og du veier jo ned mot der jeg snart ønsker å komme til! Trøst deg med at de kiloene du la på deg i jula som regel går kjapt av igjen, hvis du skjerper deg, vel og merke. Og det ser det jo ut til at har tenkt til ;o)
Morsomt å lese om mennesker med en så bra "drive" og "go" som deg! Lykke til!

Klem tilbake fra Tomine
Texas😄5. januar 2004
Hei på deg Grete!

Ja, nå er det jammen godt å være igang igjen. Nå skal juleflesket og mere til bort, bort, BORT!!!

Og det greier vi sammen ikke sant?!! Jepp, nå skal det ikke inn noe usunt!!!! (litt cola-light er vel lov?...:o)

Stå på Grete!!
Klem fra Lena
Topsy😃5. januar 2004
Heisann Grete!

Skål til oss ja!
Nå går vi sommeren slankere og sunnere i møte! uansett hva pressen skriver! hi,hi
skål snuppa!
Vi har jo planlagt å lykkes!
Pernilla5. januar 2004
Hei vennen!

Jeg synes du skal se på det som positivt jeg. Oppgangen. Det gir en et ekstra spark bak. Gjør det ikke! Og du er vel motivert? Motivert til å nå "lett overvekt" raskt som bare pokker igjen. For ikke å snakke om "normalvekt"
Dit skal vi alle, forhåpentligvis klarer de fleste målet sitt dette året. Vi skal det iallfall!
Vi er normalvektige i 2005!!Ikke snakk om noe annet!

Lykke til!

Klem, Pernilla
Billa5. januar 2004
Takker for en hyggelig melding i dagboka mi!
Det gir en alltids et lite ekstra "puff" når man får en hyggelig tilbakemelding!

Lykke til med både vekt og det nye året!

Klem klem
Elizabeth5. januar 2004
Hei!

Jo, "dietten" min ser unektelig litt merkelig ut for tida...Jeg skal forklare: Noe av dette er restemat fra jula. Når jeg er ferdig med all loff, rundstykker etc som er igjen etter jul er det tilbake til grovbrød etc.

Jeg liker imidlertid å føre opp det jeg spiser i dagboka for oversiktens skyld. Men jeg er altså snart 100% tilbake til mitt normale kosthold.
Alea-jacta-est5. januar 2004
Hei Grete!

Takk for oppmuntrende og girende kommentar, det skal ofte ikke mere til! VI KLARER DET!!!!!

Startskuddet har gått for meg også i dag. Det er FULL skjerpings og ikke minst full konsentrasjon. Det er fryktelig lett å spise når man kjeder seg...... Men ikke denne gangen!
Slutt på slikt.

Nicket mitt ja.. Det er faktisk latin, og betyr "terningen er kastet".... Jeg har kastet terningen og tatt et valg ndg kosthold og trening :)

Lykke til da! Nå er det ingen veg tilbake..... :)
Full gass mot et lettere liv!

Klem
iset5. januar 2004
hei Grete:)

jøss, 2,6 kg er ikke mye da, jeg gikk opp 6 KILO!!! men mest vann da, helt klart.
se på min pigg du hehehe. den er helt utrolig. jeg orker ikke se på den engang. BUHU. men men den skal nedover fra nå av!!! og den er jo på vei:) går så det suser her nå.

ha en fin mandags kveld:)

Bilde
maia😄5. januar 2004
Hei på deg!
Jaså, jeg skremte deg og resten av familien ut av sofaen. Håper ikke de andre hos deg er altfor sinte på meg da.
Snu vinden? Gjett om jeg prøver? I første omgang skal jeg gjennomføre målet mitt på onsdag og hvis noen kommer med en eneste liten bemerkning om at det jeg skal gjøre er døvt og at det er mye bedre med fotball eller skiskyting eller hopp eller noe annet de kan kose seg med i sofaen, kommer de til å måtte overnatte på terassen uten sovepose: Så da spiller det ingen rolle hvilken vei det blåser fra, så lenge vinden er kald! (Den ondskapsfulle maia titter frem, ser jeg.)

Du har i det minste litt bevegelse på kurven din, min er helt rett. Jeg vil også ha vinkler! Under 180 grader!

Nei nå har jeg visst rotet meg bort i tull! Har vært på jobb i dag og avreagerer hos deg! Sorry, skal skjerpe meg.
Jeg lurer bare på en ting: Er det godt med agurk i teen?

Tøysehilsen fra maia
teresa😌5. januar 2004
Heisann! takk for mld..du spurte hvor man skal måle og d er j vel ikke helt sikker på ,men jeg fikk da målt meg!!!
Da tok jeg : under bysten,overarm,navlen,øverst og nederst på rompeballen,1 lår,og rett over kneet.

Prøvde å finne en slik tegning som de bruker i kleskataloger,men j er ingen dataexpert så ....

Jeg gjorde d slik fordi det er for meg egentlig mere intresant enn kg.Og så har jeg en kjole i str.38(nå 42) som jeg så gjerne skulle passa,så den er et motiverende mål for meg.

Så hvis du har et plagg som du har "vokst fra" som du liker d er det lurt å prøve d av og til og sette seg som mål og passe innen realistisk tid:)lykke til fra Teresa
askepott5. januar 2004
Hei du!
Jeg registrerte vekta mi her etter dager med influensa. Dumt gjort egentlig. Tråkket forsiktig på vekta i går, og den kunne konstatere at den "syke" vekta var på vei til normalen igjen. Ergo vil jeg også fått en slik oppoverkurve som deg hvis jeg la inn tallene nå... Men jeg skal jo egentlig ikke veie meg, så da så....

Mye bra du skriver om røyking.
Jeg vet jo at det ikke er NOEN fordeler med å røyke, men jeg klarer liksom ikke helt å innse det. Jeg synes det er godt, og i mange anledninger passer det meg bra å ta en røyk. Jeg vet ikke helt hva det er jeg er redd for.
Jeg må tenke mer? Eller kanskje mindre? Vet ikke jeg. Men skal prøve å finne ut av det.

fett-nok😊5. januar 2004
Men her er jeg................nettopp logget inn.

Sant det der, det var veldig lite aktivitet her i natt også, for da satt jeg lenge oppe. Jeg har jo snudd døgnet helt.

Du Grete........trøst deg med at den piggen opp er "in" akkurat nå. hihi!

Klem fra Rita
najade😌5. januar 2004
Takk for meget hyggelig kompliment! Nick''et har jeg hentet fra C.S. Lewis sine bøker om Narnia (men det er min kilde da, er nok eldre enn det skal du se..)

Har lest litt i dagboka di, og ser at du lider av den samme sykdommen som meg, nemlig latskap.. Videre har du en fantastisk fin oppsummering av alle mine laster! ;)

Jeg kan komme til å smile bredt av innleggene dine fremover..

Hilsen Najade
curly😌6. januar 2004
Tusen takk for godt og trøstende innlegg i dagboken min!
Ønsker deg alle lykke og fremgang med slankingen din!
Klem fra Heidi
augustbrura😊6. januar 2004
Heisann Grete.

Tusen takk for kommentar i DB mi, det setter jeg stor pris på!
Jula går vel ikke upåaktet hen med hensyn til vekta, hos noen, så det skal du bare ta med godt humør og ekstra stå-på-vilje.
Og svisj...så er julefettet borte!

Slankeklem fra Augustbrura
fett-nok🌙6. januar 2004
Hei igjen!

God natt, sov godt.
Må innom å svare på "et par innlegg", deilig å se så mye respons. Masse glad i dere alle!

Klem fra Rita
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Marianne❤️30. januar 2004
Huffda, sliter du med motivasjonen.....
Kanskje du rett og slett trenger en liten pause.
Er no vi trenger av og til, rett og slett :o)

Uansett ha det kos i morgen på Sommerklubben, tenker du får brukt lattermusklene en del ja :o)

Klem fra Marianne
Lilla😄30. januar 2004
hei hei..
huffda har du mistet motivasjonen du??Da er det ikke noe særlig gøy verken det ene eller det andre nei..sukk..

Fint at du fant de klærne du skulle til datteren din.Hvor gammel er hun??;-)

Usj..nå starter det jammen meg å snø igjen trodde vi fikk nok igår jeg men neida...må visst ut å måke ikveld da..får hjelpe gubben litt da han kommer hjem..;-)

Håper at du får en flotters helg og kos deg imorgenkveld.De personene er jo morsomme da særlig thomas og otto;-)
gled deg!!!!

GOD HELG!!!!!

klem fra Kjersti;-)
fett-nok😊30. januar 2004
Hei!!!

Motivasjon, hva er det?

Har besøk av den et par dager av gangen, men etter de dagene
leter jeg et par uker igjen.

Kan vi ikke innbille oss at Robbie kommer i juli for gi oss full kroppsmasasje? Vil jo ta oss godt ut da....hehe!
Og folkens, det er ikke snakk om koffertprat her, det er KUN
masasje..............................tror jeg.

Hehe! Noen ganger lurer jeg på om jeg er tilbake til ten-
årene, men han er vel en av de deiligste MENN jeg vet om.
Ikke pen eller søt, men dæven så kjekk og deilig.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!
Gubben bare ler av meg han.

Let under senga, det kan hende at motivasjonen ligger der.
Eller så kan vi konversere til å bli en bjørn, se mitt siste innlegg. Det hadde passet meg utmerket.

En liten trøst sender jeg med i dag også(nå har jeg ikke fler tror jeg)

Ellers er jeg også å finne på rita_0572@yahoo.no(gjorde den om til min litt mer hemmelige adresse,
vet liksom ikke hvem som snapper den opp).

Klem
Bilde
frøken-kompakt😌30. januar 2004
Du skrev så fine ord til ettertanke..!!
Jeg har ikke lest de før heller,så de var bra!
Det er lett for at vi tar alt forgitt, til å med tiden, som vi skal være glad vi har.

Motivasjonssvikt er du ikke den eneste som har..Jeg har hatt min verste møkkauke noensinne,med usedvanlig dårlig start på uken (tirsdagen..krasjet vår bil inn i to parkerte biler, pga sånn melete snø..)
Så har en forskjølelse sneket seg på , så jeg har fungert på halv maskin..Presser inn litt trening hver dag, men langt i fra nok..Treningsleiren jeg skulle på i helgen går til pisas,mye pga halsen og brystet mitt..
Ja,ting har fungert bedre, kan du si!!

Har spist mye snop å drit og attpåtill..Man får liksom den holdningen, at når alt skjærer seg så kan det like godt gå skikkelig på trynet og..

Derfor var din visdomsord ekstra fine for meg i dag.

Og klart jeg skal klare å reise meg etter dette og..( selv om de 7000 kr i egenandel på forsikringen er pyton sure å betale! )

Så noen flere enn deg har svikt i motivasjonen fortiden..
Men er alltid i litt bedre humør etter en lang tur på fjellet i fred å ro, bare meg og hunden!

Kos deg!

Kompakten
Pia😉30. januar 2004
Hei vennen ! :)

Heldiggrisen som fikk sett idol - du skrev jo det i hilsenen til meg. Har lyst å se det, men har gått glipp av begge episodene. Får vel ta å laste dem ned eller noe. Synes det er litt artig å se "vanlige folk" få et forsøk.. Hadde en venninne som var med forrige gang..

Ellers må jeg jo si at det stykket om tid er kjempebra. Har nok lest det også før jeg, men sånt skader det ikke å bli minnet på. :) Jeg bruker nok stort sett all tiden jeg får, men prioriteringer er det nok dårligere med. I kveld skal jeg derimot bruke hele kvelden sammen med fam. og feire bursdagen til søstra mi.

Usj, ble mye om meg det her ja..
Kjempebra at du føler deg bedre etter forrige ukes knalltrening :) Det gir jo litt motivasjon det, når man ser det funker. Men skjønner godt at du også mister litt motivasjonen av og til! :)

Uansett: Dette BLIR DIN VÅR!! VÅR VÅR!! Min og din! :) Gleder meg til sommeren. Og til spaniaturen om to uker.
Herlig!

Ha en strålende fredag og god helg !:) Klem fra Pia!
Magica❤️30. januar 2004
Kjære snuppeline..:)
Først og fremst: "Liksom ingenting å si idag neì?"...LIKSOM!
Du har alltid mye fint å si, du er en skikkelig gledesspreder, det må du vite!!
Og idag var det spesielt med det flotte sitatet...får en virkelig til å tenke seg om en og to ganger, og man kan vel trenge sånt alle og enhver en gang iblant. Herlig var det. Og nå er det skrevet inn i agendaen min, så kan jeg minne meg selv litt på det av og til:)...mens jeg leter etter mannen i mitt liv...hehe...men brune øyne og Oslo dialekt..remember?*S*
Når kommer du til KRS igjen da? Hadde vært så kos å bli litt mer kjent med deg:)
Motivasjonen svinger for oss alle vennen...men jeg vet hvertfall en ting og det er at DENNE sommeren...AKKURAT DENNE!! Det blir den beste sommeren i ditt liv:) Seriøst.. Magica så det i stjernene*******************************

Kos deg vennen
Klemz
Magica;)
kasteball❤️30. januar 2004
Hei snuppe vennen min:-)

Nå har jeg funnet en måte å komme inn hit igjen, de har jo internett på skolen. Så jeg får kommet inn hit en eller to dager i uken...

Har du ikke motivasjon lenger du da... Hadde håpet du kunne hjelpe meg med motivasjonen jeg. Herregud, jeg veide meg i dag, og jeg har kommet på fedme.... Sånn er det å slutte å røyke... Hadde bare lyst til å legge meg ned å grine... Har aldri følt meg så tykk før...

Hvordan går det med deg egentlig, tenker masse på deg. Savner de gode ordene dine veldig om dagen, så det er kjempe dumt at jeg ikke kommer meg inn hver dag lenger.

Men nå skal vi støtte hverandre igjen, sende hverandre masse motivasjon:-)

Sitter å pugger til eksamen jeg nå på skolen, har vært her siden kl 10 og skal sitte her til 21 i kveld... Gruer meg masse til mandag, men jeg skal stå på denne også. Jeg SKAL!!!!

Men nå må jeg pugge litt igjen, tiden begynner å gå fra meg. Vi snakkes snart igjen:-)

Gode klemmmer fra kasteball.
lilletrille❤️30. januar 2004
Kjære CK. Tusen takk for kommentaren, jeg måtte bare si ifra at jeg har lest den nå :) Jeg kommer innom senere i kveld med ordentlige kommentarer!

Klemmer fra Malin
seta😃30. januar 2004
hei ck, der ga du meg noe å tenke på...hvis du sliter med motivasjonen, så tenk på meg...jeg sitter hjemme alene, syns skikkelig synd på meg selv mens kjæresten er i bursdag og spiser bløtkake og andre lekkerier...jeg vet at i skapet står det to stykker marsipankonfekt og jeg har såååå lyst til å spise dem...tror du jeg klarer det?
murmel31. januar 2004
Hallo. Hmmm, det er ikke lenge siden du hadde litt motivasjonsproblemer Men så plutselig var den tilbake og du trente masse:) Det er nok litt sånn at når du ikke får trent så føler du at du ikke er flink nok og de negative tankene bare hoper seg opp. Det er ikke alltid vi har mulighet for å trene, men det betyr jo ikke at vi legger på oss heller:) Jeg vet at motivasjonen din kommer tilbake for det har den gjort før. Dessuten er det jo bare to dager uten, så dette ordner seg. Stå på videre og husk: ikke gi opp:)
Ronja😊31. januar 2004
Hei vennen:)
Lenge siden nå, jeg har ikke vært inne og oppdatert i boka mi enda, men skal inn på mandag, sliter med motivasjonen, men det er nå begynt å gå på ned igjen, og bra er jo det:) Vi får støtte hverandre masse nå så skal du se vi kommer inn i det igjen:) Ønsker deg en flott helg:)
Klem
Bilde
donjuanwannabe31. januar 2004
Hei på deg Calvin Klein One!

Er det din favoritt-parfyme?
Takk igjen for kommentar, alltid artig å høre fra deg. Nå har jeg hørt på deg og megselv:) Føler meg mye bedre igjen i motsetning til forrige helg. Nå er jeg faktisk strammere i kroppen og lettere igjen. Det hjalp mye med den situpen du tok for meg, takk for den. Jeg har gått litt for deg denne uken også. Håper det hjelper på litt:) Har begynt hverdag-trening igjen, hadde ikke tenkt at jeg skulle få tilbake denne følelsen igjen. Jeg bare må ut å gå hver dag! Hærlig! Men det er vel mye også p.g.a. at jeg MÅ være flink nå ellers blir det nok en sommer uten sol og bading (som jeg jo egentlig liker best). Jeg hadde jo denne følelsen i 2002 og litt 2003 også, jeg var faktisk 115 kg før jeg begynte. Huffameg. Og i sommer fikk jeg tilbakeslag og gikk opp mye, men jeg gidder ikke å snakke om det nå. Nå er jeg 93 og snart 80-tallet, jeg forholder meg til det og prøver å glemmer det som skjedde i sommer.
Nå skal jeg ikke gå på gale stier igjen. De er stengt for godt. Jeg vet også at du har den gode føleslen inne nå. Dette skal vi klare. Og Atkins skal hjelpe oss. Ja, jeg er klar. Jeg vet det blir min beste sommer overhodet i år, det er jeg sikker på.
Det er jo så enkelt å gå ned! Det er jo bare å spise mye protein og fett og holde seg mett dagen igjennom. Pluss trening såklart.
Jeg kunne brukt ordene dine ordrett. Jeg vil trives med meg selv snart, kjøpe nye klær, føle gleden av å handle klær og ikke skjemmes i omkledningsrommet over klær som ikke passer kroppsfasongen.
Gleder meg volsomt til jeg når 8-tallet. Vet det skjer nå. Før 10. februar sa jeg men det skal vel mye til. Men holder jeg på slik jeg gjør nå så blir det jammen meg ikke langt over denne datoen.
Det må føles fantastisk å være så nær målet som du er. Du ser 6-tallet snart, du er jo like i nærheten nå. Bare stå på. Gjør det du har vært så flink på i lang tid så VOILA er du der. Jeg tror jeg skal unne meg noe dyrt nå jeg når 8-tallet og senere 7-tallet. Det er jo ikke sunt å tenke på mat hele tiden, ihvertfall ikke som belønning. Mye bedre å kjøpe seg noe som varer og som ikke fortyrrer vekta. Ellers så er det jo ganske mange 1000-lapper som flyr når jeg når idealvekta. Det er SÅ mye hærlige, flotte klær jeg har lyst på! Nå må jeg snart gjøre noe for å oppleve dette. Ja, jeg er på god glid nå.
Jeg veide meg i dag også. Men jeg skal ikke begynne å veie meg hver dag, flere ganger om dagen som jeg har gjort av og til før. Det er ikke sunt å være fanatisk. Veide 93,6 kg i dag og gikk såklart 1 time i går også. Kommer til å veie meg 2-3 ganger i uka nå fremover.
I dag har jeg ikke kjøpt noe sunn snop. Jeg bare må gå ned raskt nå og da er det best å unngå HELT; mørk sjokolade, nøtter og lettbrus. Har jo ikke noe igjen for det etterpå allikevel, og vekta går jo også raskere ned uten dette. Ja, har fått den gode følelsen.

Følg meg du også!

Jeg må nok jobbe veldig hardt for å ikke sprekke likevel. Det er noen ganger jeg har lyst på snop (usunn)denne uka også men jeg sier NEI. Det er jo bare å si nei, enkelt og greit. Det er så kort tid igjen til sommeren så jeg kan ikke ødelegge den igjen. I tillegg så var jeg på nivå 4, nesten 5 (av 6) i går så nå skal jeg ikke sprekke. Hvis jeg gjør det så må jeg jo vente 4-5 dager igjen til jeg er i ketose. Ikke igjen. Denne mandagen har jeg begynt skikkelig på Atkins med 14-dagers introkurs (for n’te gang :) så er det siste sjanse. Alt av snop er forbudt, lettbrus, nøtter (til nød macadamiannøtter; minst karbo) og ikke mørk sjokolade. Ingenting! Bare sunn god mat å spise seg mett på og bli slank av. Enkelt og greit.

Er du med meg?

Ja jeg er sikker på at du finner igjen til den gode følelsen. Er det ikke godt når klærne blir løsere. Jobb videre nå så blir de enda løsere skal du se. Det er bare viljen som skal til. Viljen til å lykkes. Tenk på hva som venter deg, 6-tallet ligger skjult der ett sted, bring det frem nå.

Du får ha positive slankedager og på gjensyn snart.

Hilsen fra donjuanwannabe
grete❤️1. februar 2004
Hei min skjønne!
Sender masse solskinn og gode tanker til deg!!!
Natti vennen, nå skal jeg under dynene!!
Klem fra Grete
nokadietten1. februar 2004
Hei på deg

Håper du har funnet igjen motivasjonen din i løpet av helgen.Riktig fine ord du har skrevet ned,fikk noe å tenke på der ja...i en travel hverdag burde flere kanskje lese sånne ord og gjenomføre dem *s*
Ha en riktig fin søndag *klem*
fett-nok😊1. februar 2004
Halla!

Åssen går'e med mottivasjon' din'a?

Min går det rett vest med nemlig.
Vi får ta det med et smil(selv om jeg banner meg opp og ned).

God søndag!

Klem Rita
fett-nok😊1. februar 2004
Hallo igjen!

Vi må jo være lekre til mai vi, sånn at vi får stabilisert vekta til robbie kommer i juni. Hehe!

Skal du være med på konken til pernilla.
Jeg hiver meg på, da får jeg litt konkurranse.
Det er en trimkonkurranse.

I dag driter jeg både i hva jeg putter i meg og konsekvensene.
skal begynne å jobbe til uka, og jeg som tenkte jeg skulle overraske de med at jeg hadde tatt av meg sååååå mange kilo.
Jøss da! Gått opp 2 kg siden jeg opererte. Æsj''a meg!!!!

Vi begynner med ny giv i morgen.

Finne frem litt sminke, føhner og parfyme(CK1) forresten, gjøre litt med meg selv. Kanskje det gjør litt det også.

Lykke til CK1!

Vi sparker hverandre i baken til uka, ok!

Klem
kasteball❤️1. februar 2004
Hei snuppa.

Måtte bare kjapt innom deg, er siste turen på skolen for å pugge. Var her fra 10 - 21 på fredag, og har vært her fra 1230 - nå i dag. Så nå kan jeg fugler, planter, smådyr osv.....

Er driiiiit nervøs, men jeg SKAL klare dette.

Nå må jeg kjøpe noe å spise, så må jeg hjem og avlaste den snille morfaren som er hjemme hos meg:-) Må bare vente til ungene er lagt så slipper jeg det i dag:-)))

Fortsatt god søndag til deg, min venn.

Gode klemmer fra lille nervøse meg:-)
Magica❤️1. februar 2004
Hei lillegull...*smiler*..kjært barn har mange navn..er det ikke sånn:)!
Jo''a takk for gratulasjoner. Alt i alt ble vel mnd ok likevel, selv men noen krumspring her og der:).Føler ting går rette veien nå, og har tatt litt kontrollen igjen SELV! Ikke maten som skal bestemme over denne jenta mer!! Det er bare rett og slett ikke verdt det! Ønsker deg massevis av lykke til med "starten" imorgen vennen min! De siste 5-6 kiloene SKAL du bare klare!:)Så skal vi møtes om 3-4 mnd vettu og ta de 7 eller flere hehe...juhu!! Hadde vært kult å få til et "skikkelig" slanketreff. Ut og kose oss max og "style" oss opp litt, når vi er mer eller mindre ferdig med slankingen. Få med flere også:) Gøy å se hvem vi er i "virkeligheten"..:)
Vel, du må ha en super søndag snuppa!!
Klemz
Magica;)
Roxy🙂1. februar 2004
Hei motivasjonen kommer vet du....er nok det at du ikke har fått trent!
Tusen takk for bilde av kjekk kar!!!!HiHi
Var på Fame i går og det var mye bedere enn jeg forventet...morsomt!!

Gruer meg til å veie meg i morgen,har ikke vært så flink i helga,Spist ute på indisk...nam nam.
Og middag hos svigers i dag...
Håper du hadde en fin kveld i går...
Og denne uken skal vi værte flinke flinke flinke....ikke sant??

Moooooornnnaaaa så lenge.

Klæm Roxy
tomine😉1. februar 2004
Hallais snuppis! Det renner jo over av kommentarer hos deg, men det er jo ikke så rart når du er så flink til å kommentere selv =)

Et spørsmål; Hvordan var "Sommerklubben"? Funket det til tross for at det er full vinter? ;o)
Hørtes koselig med en liten show-kveld,- til tross for dårlig rødvin... (Knis... Det er ikke det at du drakk litt for MYE av den dårlige rødvinen, da?)

Har selv hatt en herlig helg,- med barna, mye frisk luft, og aaaaltfor mye godis :-(
Har hatt en skikkelig sprekk,- men som deg satser jeg på ny frisk fra i morgen av! Nå mååå JEG ta kontrollen,- kan ikke akseptere noe annet enn vektnedgang,- det er jo det jeg ønsker meg mest av alt,- og så skal det være så vanskelig? Pussig, i grunnen....

YES! Dette skal gå supert! (Aldri vanskelig å være super-optimist når man akkurat har spist middag og dessert....)

Ha en like strålende søndag som du selv stråler for oss alle, CK1!!! (hehe.. den var dyp...)

Optimistiske klemmer fra Tomine
Bilde
fett-nok😃1. februar 2004
Halla!

Jeg sa det var greit at Magica fikk være med på masasje
også......ok eller? Fjortis eller?

Hehehe! Jeg kunne bare ikke dy meg med å skrive det.

Heldigvis er det ikke bare jeg som tenker fjortis om den karen
her. Han er jo driiit deeeilig. Godt vi er fler til å dele.

Hehe!

Klem i natten
lilletrille❤️2. februar 2004
Hei på deg CK! :)) Takk igjen for kommentaren, og sorry for at jeg sa at jeg skulle skrive tilbake på fredag for så å ikke gjøre det ;/ Jeg gikk bare nedover kommentarene og svarte, så etter fem kommentarer tilbake så var plutselig tiden gått. Jeg må innrømme at jeg har begynt å hate denne stressende tiden vi lever i. Mange klarer jo å leve et rolig og harmonisk liv, og synes kanskje det er rart at vi stresser rundt sånn, men hvilke valg har vi? Jeg mistenker sånne folk for å ikke jobbe ;D

Takk for at du delte historien din med meg! Det hjelper utrolig godt. Jeg er litt sjokkert nå egentlig, for jeg har fått tre kommentarer om jenter som har opplevd noe lignende.. TRE av hvor mange? Hvor mange leste innlegget mitt? Kanskje 20 vil jeg tro.. så kan vi regne inn meg og det blir jo 4/21. Det synes jeg er sjokkerende mye. Kan statistikken virkelig være så høy? Jøss sier jeg bare! Og jeg skal gå til det offentlige, det er bare det at jeg utsetter.. og utsetter.. spesielt nå som humøret mitt er superbra, for jeg frykter å ødelegge det. Men de har ikke noe sånn avdeling her på sykehuset, så jeg er nødt til å snakke med en jordmor.. men hun har sikkert noe å si om det også :))

Hvordan er motivasjonen din nå da? Jeg håper du har fått trent masse! For energien og lysten til å fortsette kommer jo bare av trening, og slik jeg er så må jeg ha trent en stund før jeg virkelig får treningsgløden tilbake. De første gangene blir jeg bare sliten, og jeg liker ikke å bli sliten :D Dette skal bli VÅR sommer, tenk da.. gå å sprade rundt i stramme topper da! WoooHOOOO :)) Jeg har sagt det vært år at nå til sommeren.. men nå er målet oppnåelig for meg, for jeg er jo godt på vei.. og det samme er du! Du er jo kjeeeemplangt på vei og snart i mål :))

Nå er det tv-kveld.. så du får kose deg masse! Takk for at du er et så herlig menneske som du er :)

Klemmer fra Malin
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Aasalill😄9. mars 2004
Hei! Kan jeg slenge meg på konken eller?

1/3= 62
8/3= 59.8

Tot= 2,2

KLem Aasalill! =)

nanna😃9. mars 2004
Hei på deg!
Du står skikkelig på du....kjempe bra!Jeg er atter en gang tilbake og gjør atter et forsøk...denne gang med enda større motivasjon....og da er det jo ekstra motiverende å se at der fortsatt er "gamle kjente" på siderne!Kjempe flott også med konkuranse....og jeg som elsker konkuranser lurer da på om det fremdeles er mulig å bli med???Min vekt var idag på 86,6kg.Ha en fin kveld.

Nanna
Marianne😃9. mars 2004
Heia Ck1 :o)
Sannelig har du det travelt ja.....skal holde orden på alle disse *ler*
Blir jo en liten trim i seg selv.

Ble ingen tur på meg i går til "kvaddå", best å holde tånå i ro....men den kommer seg, den kommer seg :o)

Nå gleder jeg meg til helga igjen, da får jeg nemlig bilen....skal bli så deilig kan du tro....for sambo må kjøre meg til jobb, og jeg må vente leeeenge med å bli hentet igjen.
Pyton, når en slutter tidligere enn ellers.

Så nå trapper du opp på jobben også......kan ikke si jeg misunner deg det *ler*
Men jeg holder ut jeg, jeg holder ut.
Det er mye som skjer på jobb hos meg, så jeg må bare være glad jeg har en jobb ennå.
I slutten av denne måneden, så vet jeg mer.

Ha det bra så lenge, nå ska me vera flinke altså!!
Klem fra Marianne
murmel9. mars 2004
Heisann. Beklager at jeg ikke fikk meldt inn vekten denne uken. Har veiedag på onsdager (i morgen) så jeg skal være flink å melde ifra neste gang.
Åh, så deilig med hyttetur. Gjør ikke noe om du spiser og drikker masse når du står på ski hele dagen:) For da forbrenner du så mye alikavel:)
Du får ha lykke til med vekta videre:)
ma9. mars 2004
hei på deg.
var syk i går, så jeg fikk ikke registrert meg hos deg.
gårsdagens vekt var 71,4.
klem fra Ma
nanna😄9. mars 2004
Hei igjen!
Så bra at jeg fikk lov å slenge meg på konk.!!Supert!Skal huske å oppgi min vekt hver mandag og bli "her inne" frem til målet er nått!
God kveld!

Nanna
frøken-kompakt😀9. mars 2004
Jammen har du laget litt arbeid for deg ja!!
Det er imponerende at du tar et sånt initiativ iallefall!

jeg blir bare så misunnelig på den helgen du hadde med typen din!!!!!
tror det er noe sånt jeg og min gode mann kunne trengt og!
Han er attpåtil vekke 12 dager i slengen,så vi ser alt for lite til hveandre..Jaja, vi gleder oss til påsken,da er det litt fri å få!

Stå på videre,du er full av liv!
Selv føler jeg meg mer død enn levende,akkurat nå..
Men det skyldes all denne treningen..

kompakten
marymare9. mars 2004
Heisann
Hadde vært fint å få av fem kilo før våren kommer snikende ja. Du er flink hvis du holder liv i konkurrnse til alle er ferdige. Eller, du kan slippe og holde på lenge for vi skal være kjempeflinke så slipper du å holde liv i den så lenge.
Høres ut som om du hadde en fin helg ja.
~Mary~
kasteball❤️10. mars 2004
Hei vennen.

Bare kjapt inne med resultatet av vekta, den ligger fortsatt på 90,4. Ingen endring altså..

Klemmer fra kasteball.
aasalill❤️10. mars 2004
Takk for hilsenen! Jeg følger litt Grethe Roede-opplegg, selv om jeg aldri har gått på det kurset, bare forsøker å følge prinsippene. Også har jeg begynt å spise skikkelig frokost, det var da det løsnet for meg!

Lykke til til alle på konken, og andre glade lesere!

Klem Aasalill! =)
seta😄10. mars 2004
Ok, ikke noe å være stolt av, men jeg var 67 igjen på mandag, opp et kilo fra uka før, håper jeg kan komme med et flottere tall på mandag, lykke til da!
seta
elisa29😟11. mars 2004
Kjære kjære CK!
Jeg er såååååå lei meg for at jeg har sviktet så lenge.
Jeg håper du fremdeles har det bra.
Jeg, derimot, har ikke hatt det så bra den siste tiden, og det er grunnen til min bortgang her.
Jeg sa jo opp jobben min før jul, og begynte i en ny rett over nyttår. Noe jeg da trodde var den rette avgjørelse.
Men det slo meg temmelig midt i trynet raskt, at det var en total FEIL avgjørelse. Og det gjorde meg veldig deprimert, og ikke i stand til å tenke på noe som helst annet.
Jeg var så angrende, og trodde at jeg hadde ødelagt alt for fremtiden. Jeg forlot et yrke jeg trivdes i, og gikk inn i et som jeg har følt meg helt malplassert i fra......, ja jeg tror faktisk jeg kan si dag 1!!!!
Jeg vet jeg har bust ut tidligere om en masse negativt om den gamle jobben, og jeg står forsåvidt for det jeg har sagt, men jeg har innsett at jeg hadde meg en "knekk"! Eller "møtte veggen", om jeg kan si det slik.
Men uansett, for at jeg ikke skal kladde ned alle detaljer, så fikk jeg, for noen dager siden, beskjed om at jeg får komme tilbake. Og livet ser igjen lyst ut.
Nå er jeg glad for erfaringen, for jeg ville jo aldri visst da, hva jeg vet nå, om jeg ikke hadde sluttet. Og man må vel av og til bort i fra ting, for å finne ut at man er glad i det. Og noen kameler må man vel svelge på hver arbeidsplass. Jeg vet jeg har hatt godt av dette, men før det ordna seg, så føltes det som den største tabben i mitt liv. Jeg er så gira på å ta fatt på den VIRKELIGE jobben min nå. Og er så glad for at det ordnet seg, at ord kan ikke beskrives.
Så jeg er virkelig virkelig virkelig lei meg for at jeg ikke har skrevet på så lenge. Men dette gikk enormt innpå meg. Uten overdrivelse så har det surret i tankene fra jeg har stått opp om morgenen, til jeg har lagt meg om kvelden.
Og alt annet har vært helt diffust. Ingenting har vært gøy. Har ikke hatt lyst å gjøre annet enn å deppe.

TUSEN GANGER UNNSKYLD!!!!:O( Håper det fremdeles er rom for meg her inne, og at jeg blir tilgitt mitt svikt!!!!!
Tenkte jeg skulle bruke helgen på å smiske meg inn i gjengen igjen.

Men min nedfor periode har faktisk ikke endt med trøstespising, og vektoppgang. Den har holdt seg på det samme, gått opp og ned mellom 95 - 97. Idag var den faktisk på 94-tallet. Det var vel den gode nyheten om at jeg fikk komme tilbake i jobben min, som fikk litt fart på sakene:O)

Vel, vel, jeg skal skrive mer til deg i helgen, og skal få oppdatert meg om hvordan det har gått med deg. Jeg har ikke lest gjennom dagboka di ennå, skal gjøre det til helgen. Du er vel tilbake i jobb nå, er du ikke??

Imorgen skal jeg informere min nåværende sjef om at jeg skal "hjem" til den gamle jobben. Tror ikke hun blir så blid, så jeg gruer meg litt til det. Men, men, det er jo noe som må gjøres.
Jeg skal tilbake 1 juni, så jeg må jo også være der noen måneder til. Og det er litt dumt hvis det blir sur stemning resten av tiden. Men det skal uansett bli godt å få sagt det.
Jeg VET at jeg skal bort derifra, og tilbake i det yrket jeg hører hjemme i:O)

Ha noen flotte dager frem til helgen. Snakkes da!!!!

En STOR og GOD klem fra Elisa.

Bilde
Marianne❤️11. mars 2004
Heia Ck1 :o)
Ja nå går det nedover igjen, og godt er det.....
Må jo ha bedre resultater neste gang.....veldig mye bedre :o)

Uff ja, blir sprø av dette med sambo....hver 3dje mnd.
Bare at denne gang, var han altså nødt til å ta CT-scan i tillegg pga noen tvilsomme flekker.
Men som sagt, det er bedre de sjekker dette skikkelig.
Likevell så er det noen grufulle timer å vente.....
Jeg får ikke konsentrert meg noe her på jobb......spurte han om jeg skulle være med, men han ville gå alene.
Så jeg krysser alt jeg har jeg :o)
Går nok bra skal du se :o)

Stå på Ck1....
Klem fra Marianne.......
Bilde
rødenemi11. mars 2004
Heia!

Jeg skrev inn vekta mi på mandagens dagbokinnlegg fra deg, men det er godt mulig den drukna litt i de andre hilsenene... den var i alle fall på 67,1 mandag 8.mars :)

Ha en fin-fin dag :)
Marianne😟11. mars 2004
Neeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii!!!
Marianne😟11. mars 2004
Det er ikke så mye de kan gjøre, enn å vente i 2 MÅNEDER!!!
Det er så lite og ligger veldig usikkert til, så de kan ikke ta noen prøver.
Så da ville de heller vente.....om det utviklet seg mer, for det kunne visst gå andre veien også.
Jeg har ikke ord selv......stønn.....
Han er dratt på jobb igjen, skjønner ikke hvordan han får det til....jeg er helt slått ut, men likevell sterkere enn sist gang. Jeg skal sto imot alt....ALT.....
Eneste jeg vil nå, er at han skal høre på meg når det gjelder utsettelse.....han kan ta cellegift, men det er bare utsettelse...ingen lindring.
Jeg har hørt om så mye bra.....naturmedisiner og sånt, så jeg håper jeg klarer å få han til å prøve hvertfall, kan jo ikke skade det???
Puh......jeg er helt ferdig!!
Marianne
Texas😄11. mars 2004
Hallais!

Det er sikkert vann som gjør at du har gått litt opp. Ha tålmodighet, så skal du se at det forsvinner snart.... Lett å si det... :)

Jepp, KUN SUNN MAT i helgen!
Stå på CK!

Stoooooooooor klem fra Lena
murmel11. mars 2004
Heisann. Jeg hadde det kjempekoselig i bryllup. Spiste og drakk alt jeg orket..... Hadde alikavel gått ned nye 600 gram... Som jeg skal huske å registrere hos deg til søndag:) Jeg skal fortsatt ned til 58 kg, dvs at jeg har 6 kg igjen... Men, har som mål å klare det til jul da:)
Stå på videre og ha en riktig god helg
Vanilje😄12. mars 2004
Hei CK1

Jeg syns du er kjempeflink som oppdaterer konkurransen. Jeg kjenner at jeg er skikkelig heltent en fredags formiddag på å melde inne en vektnedgang til mandag....

Skal på fjellet hele helga. Det blir slalom og vi forbrenner faktisk mange kalorier på det. Gleder meg veldig og må styre unna kaloriinntaket. Skal lage kylling og taco. Da kan jeg jo faktisk styre litt selv også. Ungene har godtelov. De skal ikke spise godt på 4 uker. Selvvalgt, men det gjør greia lettere for meg. Jeg kan jo ikke spise opp demses(for et ord, ikke hvis det til språkrådet) godterier NÅR IKKE DE HAR NOE!!!!

Veldig god helg. Til mandag om 3 døgn skal jeg melde nedgang.

Klem Vanilje
tomine😃12. mars 2004
Hello Sunshine!

Håper det er bra med deg? Skjønner at du også er travel om dagen ;o)
Vel,- JEG har det jo egentlig ikke så travelt da, men jeg er rimelig SLØV.... Så nå skal jeg faktisk snart gå og duppe av i sengen litte grann... Søvn er den beste medisin, har jeg hørt!

Det går kjempebra med snuppelure i Parken,- hun stortrives, så da trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet for at hun er der, mens jeg restituerer meg her hjemme ;o)
Det er utrolig hva disse ungene skjønner, men hun har fra dag 1 forstått at jeg ikke kan løfte på henne, - så det er heldigvis ikke noe problem!

Jeg får også mer enn nok hjelp her hjemme. Mine foreldre, svigermor, og en svigerinne bytter på å komme hit om morgenen i 0800-tida. (Mine 2 eldste barn hjelper meg før de går på skolen).
Og så er de her til snuppa skal i parken 1030, og da kjører eller triller de henne bort dit.
Samboeren min driver jo selvstendig, så han ordner seg slik at han kan hente henne i 14-1430-tida.
I tillegg har jeg en samboer som eeeelsker å støvsuge (!), og å rydde, så husarbeidet er heller ikke noe tema her hjemme!
Det eneste jeg tar meg av om dagen, er klesvasken,- og den går jo av seg selv...

Så som du skjønner,- jeg er heldig!!!
I tillegg begynner jeg nå å føle meg atskillig bedre, og ser virkelig at dette går rette veien!!!
Kan ikke helt skjønne at jeg skal måtte vente i 6 uker med å trene, så den der tar jeg med en klype salt, og begynner så fort jeg føler at jeg er sterk nok til det.

Mååå jo snart komme i gang med skikkelig slanking, sånn at sommeren skal bli så KNALL som jeg har sett for meg???

Høres ut som dere hadde en herlig helg på hytta også!
Vi har ikke badstue på hytta vår, så den derre hytte-spa''en deres hørtes ganske fristende ut...

Nå er jeg faktisk litt tvilende til om det blir hytta på oss i påsken også. Hører rykter om at både svigers og min ene svigerinne med sambo og nyfødt barn har tenkt seg oppover, og da frister det ikke så veldig lenger...
Ikke misforstå!- Jeg har flotte svigerforeldre, men jeg synes det fort blir litt masete med så mange på hytta.

Vi får se! Det kan jo hende at de ikke skal være der oppe hele påsken, og at vi heller kan dele på oss litt.
Det hadde jo vært mega deilig å være der oppe hvis været blir knall...! Og så kan det jo hende jeg hadde truffet deg!!!???

Er du forresten helt bra av hjernerystelsen? Skumle greier, det der! Tenkte faktisk på deg da jeg var ute og gikk en tur på isen i går.... Trådde isen forsiktig, kan du si...

Ellers er det jo veldig spennende dager ang jobben nå!
Ser jo at det er mange på Hovedkontoret som kan være truet når sammenslåingen blir et faktum, og det innebærer faktisk min funksjon også.
23.mars er ny dato for ekstra-ordinært styremøte, så da skal jeg sitte klistret foran pc,tv og radio, for å få fakta på bordet fortest mulig!
Hørte også at de tenker på å selge alt som ikke har med fly å gjøre, så da kan det kanskje spøke for deg også? I hverfall som SK-ansatt? Har du hørt noen rykter?

Det er ulidelig spennende, i hvertfall!
Jeg har 17 års ansiennitet, så kanskje det holder...

Ønsker deg en glitrende flott helg, CK!
Vi har ingen større planer, annet enn å ta livet med ro, følge med på Idol, og drikke noen glass rødvin eller fler :o)

Varme klemmer fra Tomine
Sunset1😄12. mars 2004
Hei! ;o)

Herregud, så mange som vi har blitt i konkurransen da! ;o) Det er jo kjempebra, men jeg skjønner jo at det blir MYE arbeid på deg! Får håpe alle er snille og greie og legger inn vekt når de skal, da går alt så mye bedre... ;o)

Du er sikkert opptatt for tiden du også, mye å gjøre på jobben?

Uansett, vil ønske deg en HEIDUNDRENDE, SUPER HELG! Men kos deg med måte, så blir du sikkert litt mer fornøyd til påsken/sydenferien kommer! ;o)

STOR KLEM FRA SUNSET1
Bilde
Magica❤️12. mars 2004
Hei lille venn!
Kan ikke komme inn her uten å gi deg en liten "god helg-klem" vettu...sliter selv for tida, men satser på å komme tilbake og ikke forsvinne igjen før jeg er ferdig...alt er bare litt vanskelig nå...:(...MEN..jeg gir meg jo ikke så lett, så jeg kommer nok igjen om et par dager...:)..Skal snu skuta, som Sampli sa..syns det var så godt sagt...*S*..
Ha en fin fin helg CK
Stor klem
Magica;)
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Misspiggy❤️7. mai 2004
Vettuhva CK1?
du er mitt FORBILDE! det har jeg ikke sagt til noen på slankere.com før, så det må du ta på alvor! du er etablert,du er voksen med unger osv osv, men likevel har du det så sinnsykt kult.
blir alltid så glad av å lese dine dagbøker! hvis du leser den jeg skrev i går var jeg ganske sint og lei av venner som allerede tenkte på å få unger og samboere og gudvethva.

du er mitt levende bevis på at man ikke trenger å bli sofasliter selv om man er etablert, og det er sååååå herlig:)

pass på at du ikke sliter deg for MYE ut da!!

Ha en HERLIG helg du og, her på verandaen min er det 30 grader i dag!
HAHA:)

KLEEEM!
Hans😀7. mai 2004

Heisann,
kjære CK1!

Jasså, våren kom plutselig til Oslo også nå da!? :P Det var på tide, her ved Mjøsa er det i ferd med å skifte til sommer snart!! Satt ute til klokken elleve i går kveld på terrassen, helt kjempe herlig. Også gikk jeg to spaserturer i går, godt å være ute i naturen litt mer igjen. :)

Snart skal det feires nasjonaldagen i Norge også, det blir liksom pungtum på våren synes nå jeg. Skal bli herlig å se folkehavet i gatene med bunader og flagg.. :)

Hmmm.. dere kvinner da! :) Ikke være så bekymret for utseende synes jeg, men gjøre det beste ut av situasjonen. Det er ikke utseende som teller men innseende - også om sommeren!! :) Jeg kjøpte meg nye sommerlige klær på mandag, og jeg er kjempe glad og stolt over å bruke de, uten å tenke over at det kanskje er litt mage igjen.. Den skal jo oppereres vekk i fremtiden, det gjelder å gjøre det beste ut av situasjonen.

Jeg er så spent på hver som kommer til finalen i Idol nå at det..!.. I kveld er det semifinale, og jeg håper inderlig ikke at Margareth ryker ut for hun er jo best av de tre! Hun virker ganske grei, innseende er viktig som sagt. :) Også som hun synger.. nydelig! Nei, kommer nok til å spise opp hele kjøleskapet i kveld!!!

Ville ønske deg en god helg.
Klem fra Hans. :-)
Bilde
sampli❤️7. mai 2004
Hei du vakre!
Joda. Løvet spretter som bare det og ugresset tyter opp i bed og på plen - så det er nok å gjøre i hagen også. Jeg skal ta en innsats nå i helgen og få fart på prosjekt shinet hage...

Prosjekt bikini.... Ooops! Ingen av mine fine spesialbestilte fra Usa fra i fjor er noe jeg skal trykke på meg (jeg er nesten 8 kilo mer nå enn i fjor sommer.... Er det mulig?), så jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre! Søke tilflukt i heldrakt tenker jeg!

Den tid den sorg har jeg tenkt, men nå er det full sommer i Trondheim.

Tiden flyr!

Ha en nydelig helg!

Smil fra Sampli
rødenemi7. mai 2004
Hei kjære CK1 og TUSEN TAKK for den lekre VIRTUELLE drinken! hihi.. - hvordan visste du det var min absolutte favoritt?! ;p

Skal jo til Oslo om 3 uker og da er det rett på Friday''s og bestille en stooooooooor Strawberry Daiquiry :D Det fortjener jeg da synes jeg ;p

Jeg er veldig fornøyd med vektnedgangen, sjøl om enkelte her på jobben (mannfolka seff) driver og skal lure i meg godteri *ler* De tror faktisk at jeg IKKE spiser?! Men de ser jo meg sitte der med knekkisene mine til lunch hver eneste dag da! hehe.. De er bare misunnelige sikkert ;p
Jeg skriver opp alt jeg spiser i diett-boksen.. den største forskjellen fra mitt tidligere liv er at jeg spiser MINDRE middagsporsjoner. Det var en hard overgang, men nå er det en vanesak. Pøser heller på med en god salat og hjemmelaga karridressing (yoghurt naturell m/karrykrydder + div andre krydder) til. OG grønnsaker - masse grønnsaker! Når datteren min ikke er hjemme har jeg funnet ut at sånn pariserpizza ikke inneholder alt for mange kcal - når jeg spiser kun den ene ;p Drikker en del vann på jobben og så trener jeg ca 3 ggr i uka i tillegg til at jeg går til jobben. Ei stund siden sist jeg tok med datteren min på trening, men det ER barnepassmuligheter ved det ene senteret. Men nå er ho 9 år og styrer seg en del hjemme alene. Ganske greitt det også :)

MEN det jeg merker som er litt "skummelt" er at jeg LETT legger på meg når jeg har "frihelg" og datteren min er hos faren sin. Da blir det som regel litt party og alkohol er SKUMMELT når man slanker seg *ler* MEN jeg kan ikke kutte ut ALT heller.. må jo leve og nyte livet! Jeg har også regga meg på www.somebody.no og har virkelig hatt nytte av det! :)

Var du virkelig på party sammen med tv3-bruda?! WOW! hahaha.. hadde ho med seg svensken eller? ;p
Jeg er såååå nysgjerrig på om ho BLIR gift! hahah.. hadde aldri våget gjøre det etter sååå kort tid! Og jeg tror guttene som er med er ganske så skeptisk til hele opplegget der ;p hehehe

Men CK - nå MÅÅÅ du bli frisk! Prøv å ta det LITT mer med ro og lytt til kroppen din. Det er bare DU som kan gjøre det veit du!

Håper du får en fin og rolig helg.. NYT været (vi har i alle fall TOPP vær her med over 20 grader og SOOOL!) og kos deg sammen med kjæreste og barn :)

Stor SOMMERklem fra Hilde :)
rødenemi7. mai 2004
Ojoj - glemte nesten! Jeg abonnerer på Det Nye og der har de laga et kjempeflott innslag med badetøy for oss med FORMER!! Sjekk det også på www.detnye.com

De har IKKE brukt sylfider som modeller for badetøyet - KJEMPEFLOTT, synes jeg :)
Roxy❤️7. mai 2004
Hallo snuppa,

og jeg bare nyter dette fantastiske været og ønsker meg en tur ned på Aker brygge,,,,hoho,men i dag er det ikke min tur å gå på byen.

Bikini ja...tjihi,kjente meg igjen ja...personlig elsker jeg at det er kommet sånn bikinibukse som ser ut som shorts...Hva heter det?Hot pants,,,gud aner ikke jeg...men lekkert blir det uannsett ikke asså!!!!Sukk!!!

Flott vekt på deg da!!!!

Ha suuuper helg!!!
Kooos deg....
Lilla❤️9. mai 2004
hei hei ck1 ,så fint at alt står bra til med deg;-)

du har mye å holde på med om dagen skjønner jeg.
Synes at du har vært flink angående slankingen også jeg da,og er sikker på at du finner en flott bikini som passe til nettopp deg.
hmp,må selv begynne å se etter ny bikini snart de jeg har er jo alt for store..og det samme med bhene,men men finner vel både noe fint og billig på sparkjøp i drammen håper jeg;-)

Jaaaa,det er virkelig nydelig vær her om dagen,bare så dumt med den flommen. Idrammenselven er det masse vann nå,så går ikke akkurat ann å gå langs elven nå nei,må gå andre steder ja,hehe;-)
Jepp det spirer og gror alle steder nå,og det er kjempebra.trives som plommen i egget akkurat nå,for mai måned er den beste!!synes jeg da..men resten av sommeren er også fin såklart,men alltid noe spesielt med MAI!!;-)

ha en flotters søndag og lykke til på veiedagen imorgen.da er det jo konkurranse igjen;-)

STÅÅÅÅÅ PÅÅÅÅÅÅ;-)

klem fra Kjersti;-)

kasteball❤️9. mai 2004
Hei vennen.

Håper alt er bra med deg. Er så lenge siden jeg har hørt noe fra deg.

Her er alt bra. Jobber, koser oss og slapper av.

Ha en fortsatt fin helg.

Klemmer fra kasteball.
Maa❤️9. mai 2004
Bonsoir la belle! :)

Il fait beau aujord''hui! Det er så varmt!!! ;) Jeg har sittet på balkongen i hele dag, så jeg har blitt brun! Hurra! :)

Jeg tror jeg blir nødt til å melde meg ut av konkurransen din... :( Jeg har absolutt ingen motivasjon får å sette inn det lille ekstra støtet for tida... Jeg bør jo egentlig bruke litt ekstra energi til å lese til eksamen. Men i juni slår jeg til for fullt og da skal pinadø et par kilo til bort! ;)

Kos deg hjemme og ta livet litt med ro! ;)

Klem fra Maa
Pernilla😄9. mai 2004
Hei vennen, og tuuuuusen takk for gode hilser, - idag og alltid ellers!!-
Og beklager for at jeg er så dårlig med kommentarer for tiden, men det betyr ialfall ikke at jeg ikke setter pris på dem jeg får!!!
Men i dag har jeg altså tid til en liten hilsen.

Trist å høre det om deg og din kjære også, men det virker som du er sikker i din sak, og det er det viktigste.
Føler jo igrunn at jeg er sikker jeg også, men jeg blir bare litt sliten av å være samboer...
I lange perioder har jeg kjipe dager,og jeg er så lei meg over at det skal gå ut over han jeg er mest glad i.
Men jeg fikk forklart meg veldig i mailen jeg sendte han på fredag, ting jeg ikke er så flink å snakke om som er lettere å ordlegge seg skriftlig om, og vi har pratet mye, ...og for tusende gang har vi gitt det en ny sjanse...

Tolker det på to måter
- enten har vi et skikkelig problem som bare tar seg opp om og om igjen, og det er like greit å bryte opp jo før jo heller
- Eller at grunnen til at vi fortsetter er at det er noe som holder oss igjen til hverandre, noe vi ikke greier eller bør gi slipp på.

Jeg liker jo å tro det siste, men det er ikke alltid enkelt å støtte seg det det heller...
Men, - Dette er SISTE sjanse, blir det ikke bedre før juli, så flytter jeg. Om han gjør det slutt får være opp til han, da er det kanksje ikke noe å satse på heller??

NÅ går det fint ialfall, jeg må innrømme at jeg var på god vei til polet etter du skrev det til meg på fredag, men så lang kom jeg ikke...
(tok det snarere igjen på lørdagen kan en si...av dimensjoner!!!)

Stua har blitt kjempe fin, og det gir overskudd til humør og hverdagen.
Jeg elsker forandringer, stua er allerede blitt ommøblert tre ganger før siden vi flytta her for to år siden, og hvis vi blir boende her et år til, står soverommet for tur.

Oioioi..ble mye skravling i dag...
Håper din kjære hadde det moro på kamp.
Vi bor jo bare ti min gange unna stadion, så vi hører godt kampen fra hagen. Fikk faktsikt tilbud om å bli med selv på kampen i dag, noen venner av meg skulle dit, så jeg var med å kjøpte billetter, men gadd ikke dra.
Fyllesyke og en manglende interesse for fotball var gode nok argumenter for meg...

HAr vært på ullevål en gang, men jeg var mer interssert i utsikten og duene på hjørnet enn hva som foregikk på gressbanen...
Men stemningen var ikke å klage på iallfall:-)

Nå venter senga, det ble sent i seng i går, og tidlig opp (på grunn av den %/&()==¤# valpen som ikke tar hensyn til at mor og far er litt slitne på en søndagsmorgen...hehe... slike søndager får hun lov å ligge i sengen, for da sover hun litt lenger)

KOmmer innom deg i morgen med en forventa ikke særlig bra etter-helgs-vekt, men men...du skal bli kvitt meg av konkurransen...om en stund..
Hhahaha...

Kos deg iallfall i kveld, enten den blir tilbragt på terrassen etter sola har gått ned eller hjemmekos med din kjære...

Og du..nok en gang.
Husk å puste litt da.. sånn innimellom alt du driver med!!!
frøken-kompakt😃10. mai 2004
Hei du livlige lille!!!

Jeg er på vei i seng, men måtte bare fortelle deg at du er
jammen meg en dame som lever!!

Det virker som livet ditt er en eneste dans på roser, og at du bare nyter hver dag fullt ut!!
jeg er sikker på at du og har dine problemer, men du har nok blitt så flink å takle de.

Det gjør meg glad å lese at du har det så godt med deg selv!!

Jeg og er glad for tiden, faktisk!!
Og det skyldes vel varmen, kjærligheten, trening og
riktig mat!!

Men jeg stoler nok aldri helt på at det vil vare lenge, men er motivert til tusen til å holde det!!
Er jo herlig å få se kroppen timeglass formet igjen, å få kommentarer på forbedringer!
At folk faktisk legger merke til at hard trening hjelper mot tyngdeloven...
Bare synd at det er så tungt å holde seg slik..
Det skal ikke være lett..
Snakk om å lide for skjønnheten, hva??..:-)

Nei jeg må sove, men stå på videre!

Du er tydlighvis en voldsom innspirasjons kilde for MANGE her inne!!

Mvh Kompakten
Løvetann😃10. mai 2004
Good morning, Sunshine!
Mandag morgen, sol ute, og vekten viser 65.2! Det kan jeg leve med - noen få dager! 60 før juni er nok helt ute, men det hjelper jo på, da!

Tapas-restauranten var blitt kjempefin - de hadde kvittet seg med mye av plysj-preget, og gjort det hele mye mer stilrent og minimalistisk! Deilig tapas - dessverre hadde jeg dårlig tid og rakk ikke å nyte alt, men det ga jo bare mersmak! Fantastisk å spise med hele Oslo under føttene, da!

Ser du farter og fyker - pass på deg selv da, så du ikke blir aldeles utslitt før sommeren.. Kos deg med vår og sol, iallefall, og så tastes vi!
Klem fra Marion
Marianne😃10. mai 2004
Hei Vennen!!

Er på kurs hele uken....ingen endring på vekta, dessverre...men så jeg har ikke vært flink heller.
Skal prøve å skjerpe meg....må ikke dette av lasset nå!!!
Gubben har lovet å være med meg på tur hver eneste dag fremover....så får vi se :o)
Klem fra Marianne
Roxy😟10. mai 2004
Oh my g....
Har gått så sinnsikt opp i helgen at jeg er helt flau...

68.9....så da er jeg vel gått opp istedet for ned i denne konkurransen,,,,Uff!!
Håper du er frisk igjen snuppa,
og hagen din er sikkert nydelig nå!!

Ha en fin uke!
Sampli❤️10. mai 2004
Hei du skjønne!
Her er jeg for oppdatering på 5-kilosen. Jeg er i siget nedover og nå er jeg på full fart inn i ketose igjen, så nå er målet for uka å komme ned i startvekten på denne lille konkurransen vår...
Vekt i dag: 68,6

Og du... Du skrev vel "fra mandag av"? Nå får du klemme til du også. Jeg er motivert som bare f**n etter å få sjokk over å se hvor mye jeg har lagt meg ut i midje/rompeområdet siden i fjor sommer. Og jeg nekter å kjøpe sommerklær i større størrelser enn hva jeg gikk inn i fjor. Så nå er det bråttom.

Men du... Egenkomponert atkins? Vi klarer det vi. Peser litt på hverandre her nå, så skal du se vi nærmer oss utgang på 5-kilosen innen juni!

Tror vi på det er det ikke umulig!

Kom igjen CK! Nå tar vi litt innsats her!

Dette fikser vi!

Ha en fin dag og en flott uke!

Smil fra Sampli
toto😵10. mai 2004
Hei CK1,

Min vekt går bare en vei og det er feil vei. Nå er jeg tilbake der jeg startet når jeg begynte her, nemlig 72 kg. Jeg gremmes og er stille fortvilet.

Håper alle dere andre har vært flinkeren enn meg, så får jeg bare skjerpe meg og stå på videre, nå skal jeg ikke mere opp, er livredd for det.

Klem fra toto
Lilla😄10. mai 2004
hei ck1..legger inn dagens vekt her..men er ikke akkurat sååååå veldig fornøyd med den--nå står det på 69.1 altså kun 100 gram ned denne uken;-(..men nå er det full skjerpings for nå vil jeg ha fortang i sakene;-)

Lykke til med slankingen denne uken ck1;-)

klem fra Lilla;-)
AnneTherese10. mai 2004
dagens vekt: 71.1...
Klem
Keyz10. mai 2004
Jaggu må jeg ikke melde på stedet hvil igjen! På tide å legge seg i hardtrening før bikinisesongen? Man kan så si.. Så synd at den sesongen er her allerede da.. *ler*

Klem!
smaragd😉11. mai 2004
Halloen ck1!

Min vekt for denne uken er 67,00. Jeg er kjempefornøyd og nå er det jammen meg ikke lenge til jeg har nådd målet som jeg satte i fjor høst :0). Stå på videre du ck1. Med det gode humøret og stå på viljen din så klarer du nok det meste du setter deg som mål.
Ha en fin slankeuke
Klem smaragd
Pernilla11. mai 2004
Hastig innom for å legge inn gårsdagens vekt,
Den var 77,7kg..

Ha en kjempe fin dag,
Vanilje😉11. mai 2004
Hei CK1

71,3 viste vekta mi i dag. Da har jeg altså gått litt opp, men pytt, pytt det har nesten vært verdt det.

Jeg begynner ihvertfall på Fedon i dag. Hadde gode resultater med det i fjor sommer.

Klem Vanilje
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Castro20. mai 2004
Du har ikke plass til en til da CK? Trenger litt ekstra motivasjon før sommeren. Det gjør ngenting om jeg ligger langt bak de andre :)
Castro20. mai 2004
Det beste er å ta min offisielle vekt på 86 tror jeg. Stoler ikke htl på andre vekter enn den jeg bruker på GR kurs,, selv om den skal være ganske så nøyaktig :) Tusen takk, det var dødskult av deg!

PS: tre ned, to opp, mange ned etterpå:)
misspiggy20. mai 2004
bare et spørsmål jeg har lurt på lenge: er du eller samboeren din rik?

syns dere finner på noe spennende hver eneste helg, og slik kan aldri mamma og pappa ta seg råd til, selv om de sammenlagt tjener 700-800 000 i året...virker som du har et ganske høyklasseliv, og måtte bare spørre! reiser, hoteller, ditt og datt hele tiden.
ble bare nysgjerrig-og en smule sjalu!

du er flink me treninga tross mye stress på jobb ck1! ingenting å stresse me uansett, du er normalvektig.
fokuser på nogenlunde sunt kosthold og fornuftig trening, så går kroppen akkurat dit du ber den:)

KLEM!
JumboJambo20. mai 2004
Heisann!
Fikk litt noia med en gang jeg leste hilsenen din, itillfelle jeg var blitt gjennomskuet fra "the real world".. Men regner med at du kanksej mente her inne?
I såfall er nok svaret nei, jeg har ikke oppdaget denne siden før i går, etter en diger fustrasjon da jeg var inne på Victory Secrets nettsider, og jeg innså at jeg ALDRI vil se lekker ut i det undertøyet om jeg ikke gjør noe snart:-)

Virker som en kjempe fin side dette da.
Ser at du har vært her lenge og vært veldig flink.
Du kan vel ikke ha sååå mye igjen vel. Du er jo tross alt normalvektig.

Unasett blir det spennende å følge deg videre på veien.
Lykke til!
JumboJambo20. mai 2004
WOW! En ukjent tvillingslanker allerde! Synd hun ikke er her lenger.
Ble litt lettet nå når du mente her inne, og ikke ute i den store verden. Her inne er anonymitet gull verdt.

God natt til deg også.
Sampli😉21. mai 2004
Hei igjen!
oppmuntringsvibb innkommende:

*^^===#****^~~~~~~

Den ser litt rar ut, men det er godt ment. Trening og lite kantinemat er tingen! Kanskje du skulle klemt til med matpakkeprinsippet? Rugsprø, tubeoster salat og kokte egg og skinke eller noe sånt? Holdt det litt lavkarbo?

Jeg er definitivt ikke den rette til å predike her, jeg hopper opp og ned i vekt og får ikke helt freisen på det hele selv jeg. Men vi må da bli ferdige med de "forbannede fem" her vi også? Du har tross alt gått ned en kilo siden oppstart, mens jeg ligger på to hekto!

Helga ligger der som en utfordring, men mandag, sier du? Jeg er med!

Ha en fin helg!

Smil fra Sampli
Lilla😄21. mai 2004
hei ck1...
Jeg synes at du har vært flink jeg da.
Har skeiet masse ut denne uken jeg også..har spist både softis og sjokolade..men fra mandag av er det stopp for meg også..så jeg slenger meg på frem til sommerferien.

I helgen nytter det ikke å slanke seg,skal bare slappe av og kose meg jeg da..men håper at vi ikke går opp en eneste kg;-)

vi hadde en strålende fin 17 mai fint vær og masse folk i byen.fikk endelig brukt bunaden min igjen og var sååååå
kjempeglad den dagen;-)

Vil ned minst 3 kg til,har lyst på å se en ny bmi..og ike kun overvekt!!!!!

Lykke til neste uke ck1..masse motivasjon sendes til deg........


klem fra lilla!!!!!!!

GRATULERER MED MINUS 5 kg LØVETANN OG SNUPPELUR!!!!!!!!!;-)




Sampli❤️22. mai 2004
Hei kjære!
Snartur innom for å hilse på og ønske deg og dine en fin helg! Takk for hilsen! Jeg har det bra om dagen og nå gjelder det å slå ut håret - samtidig som en ikke spiser og drikker alt for mye! Gå ut og danse kanskje?
Vi har fått et flott badeanlegg i Trondheim som heter pirbadet og jeg tar med barna og venninna og sønnen som er på besøk dit i dag , så tar vi resten av helga derfra. Gleder meg til å ligge i et boblebasseng og skue ut mot munkholmen.

I morgen skal jeg trene - for nå skal jeg unngå oppgang selv om jeg koser meg!

Ha det riktig så bra! Og neste uke... Askese! (veeel...)

Kos deg!
Smil fra Sampli
murmel23. mai 2004
Heisann. Ser du har kost deg på 17. mai. Det er fint det!!! Vi må få lov til å kose oss på sånne dager selv om vi slanker oss:) Mye jobbing medfører ofte usunne måltider. Men, det går jo an å lage matpakke?? Kanskje lett å sitte her å si, jeg som ikke har kantine på jobben....
Håper du har hatt en fin helg og at været har vært fint der dere skulle. Stå på videre:)
NickieLake23. mai 2004
Titt-titt!
Hei snuppa!
Jeg kommer bare innom for å fortelle at jeg er tilbake med nytt nick og litt ny alder.
Beklager at jeg forsvant så brått, men det ballet på seg litt her hjemme en stund, og jeg hadde ikke overskudd til å være aktiv her inne i tillegg.
Nå er alt imidlertid så mye bedre,- og jeg er VIRKELIG motivert for å kaste meg mot en slank og KNALL sommer!

Men herregud,- her skriver jeg i vei, uten å gi det så mye som et lite hint om hvem jeg er...
Mitt gamle nick var To...., og vi har litt til felles jobb-messig.... Og så kunne vi ha truffet hverandre i påsken, men vi dro ikke opp likevel.

Nå skjønner du nok hvem jeg er?!?!
Hvor har det blitt av Smurfine fra KRS?

Jeg har av og til vært innom og sett hvordan det går med deg,- og som vanlig er du en gledesspreder! Koselig å se at du/dere har det bra,- og at livet er herlig! Selv om det har vært mye jobbing på deg i det siste... Husk å puste innimellom, da, CK!!!!

Vi tastes sikkert!

Klem fra Nickie
elisa29❤️24. mai 2004
Hei kjære ck-vennen!
Endelig er dagen her som jeg har lengtet etter...........
Jeg er ferdig på den forferdelige jobben, jeg skal tilbake i den gamle om en uke, jeg skal bli den aktive "eleven" jeg engang var her inne, og NÅ SKAL flere kilo av min kropp.
Mangler litt motivasjon, men jeg skal kjemme vært sandkorn på veien for å finne den igjen.

Nå har jeg hatt meg en runde her inne og hilst på en del av mine gamle venner. Sparte deg til slutt, da det som regel aldri blir noen kort hilsen til deg..:O)
Men nå kjenner jeg at jeg er så sinnsyk trøtt..,klokka er snart halv tre, så jeg tror jeg utsetter deg til morgendagen.
Og heller skriver en laaaang hilsen da.
Imens får du kose deg med dette Robbie-bildet!
Jada; fremdeles "forelsket" i den gutten:O)

Ha en god natt!
Klem fra Elisa!
Bilde
Marianne🙁24. mai 2004
Det går bare ræva dette her CK1....hmfr....
Men nå, NÅ er det full skjerpings altså!!!
Dette går ikke....neida...
I dag er det en fin tid til å starte igjen.....ikke noen lange fridager...på en bitte liten stund *ler*
VI SKAL KLARE DETTE!!!
Ikke noe moro å kjenne buksene begynne å stramme til igjen.....og det skal vi ikke ha noe av!!!
Håper og tror at disse kiloene sitter veldig løst...

Veier altså 88 nå.....men neste uke, ja neste uke blir det andre boller *ler*

NÅ STÅR VI PÅ!!!
JAAAAA!!!
Klem fra Marianne
sampli❤️24. mai 2004
Hepp!
Nå er det mandag!
Veide 66,6 i morges og er en kilo nede fra startvekt... Dette går tregt, men denne uka blir bra!
Stå på! Tastes senere.

Smil fra Sampli
kasteball❤️24. mai 2004
Hei vennen:-)

Så godt det var å høre fra deg igjen, blir litt bekymra for deg jeg vet du...:-)

Det høres jo bare så deilig ut da, med litt reising. Hadde dere det fint i helgen da?

Har utrolig lyst til å bare ta med ungene og reise bort en langhelg jeg også. Føler virkelig for det om dagen. Må bare bli ferdig med eksamen som jeg har på onsdag, og så skal jeg kikke litt ang en helgetur, bare jeg og ungene.

Møtet gikk greit, urinprøver blir levert, men litt kluss har det vært med dem. Jeg er glad for det, for da går tiden...(tørr dessverre ikke å skrive mere om det, du skjønner sikkert hvorfor...) Godt å høre at alt er bra med deg og snuppa om dagen da...

Har ikke fått meg jobb til høsten ennå, begynner å bli virkelig nervøs, for jeg trenger!! full jobb. Har altfor mye utgifter til ikke å jobbe... Så jeg må bare søke videre og krysse fingrene mine for at det dukker opp noe snart. Får jeg ikke noe her, må vi bare pakke og flytte der jeg får jobb. Har jo skolejente til høsten, så jeg håper vi får blitt her så hun slipper å bytte skole.

Snuppene mine hadde bursdag i går da, de ble hele 3 år. Det ble feiret i 3 dager. Natt til lørdag bakte og vasket jeg til kl 5 om morgenen, og opp kl 7 for å begynne å bake pizza til gjestene kom(hadde barnebursdag). Natten etter håpet jeg på litt søvn, men da var den ene snuppa mi våken halve natten, var ikke trøtt sa hun:-). Så søvn er noe jeg har mangel på om dagen... Får sove når jeg blir gammel...:-)

Når det gjelder cambridge kuren, så gikk jeg på pulver til hvert måltid. Men fredagen før 17 mai sluttet jeg, og skeiet litt for mye ut den helgen med god mat... Men jeg har ikke gitt opp ennå, nei dette skal fortsette, har jo fremdeles gått ned. Slanke og smekkre skal vi bli til sommeren begge to:-)))

Nei nå må jeg lese videre, så "snakkes" vi snart.

Masse gode klemmer og tanker fra meg til deg og snuppa di.
AnneTherese😌24. mai 2004
Dagens vekt; 70.3!
Klem Anne Therese
rsa🐷24. mai 2004
Hei CK1.... Er litt lei meg jeg.... Var så stolt over at jeg var kvitt de 5 kg... og jeg var nede på 117 for litt siden. Men pga russetid, begravelse av min bestemor og skolepress har jeg skeia noe jævl ut... Alkohol, fet mat og godteri.... Ikke bra. Er oppe på 122 kg nå.... Hadde håpet at jeg kunne få bli med igjen Trenger virkelig pågangen jeg får av å være med på sånne konker... Vær så snill, søte du.

Masse oppgitte klemmer fra RSA
Vanilje24. mai 2004
Hei

71 kg i dag. Sliter med motivasjon...

Klem Vanilje
Roxy😀24. mai 2004
66.8 i dag. Så det var vel litt opp det da.
Texas❤️24. mai 2004
Heisann CK1!

Her er det 5kg. konk. ennå ser jeg. Mange flinke folk!!!

Den motivasjonen kommer og går ja. Ikke lett dette her, men vi gir oss aldri!!

Stå på CK1
Klem fra Lena

Håper du har hatt en toppers helg!!
Castro24. mai 2004
Hei ck. Håper du har hatt en fin uke slankemessig og ellers. Jeg har veid meg i dag, og vekta er 84.5. Godt fornøyd med -1.5 :o)

Kos
Keyz24. mai 2004
Ingen vekt fra meg i dag! ;)
Men neste mandag er jeg tilbake igjen!

*klem*
Lilla😄24. mai 2004
hei på deg;-)

Har gått ned 200 gram sist uke..så vekt idag er 68.8 kg..Ny bmi
også;-)....nå står det på lett overvekt..er sååååååå
kjempeglad idag!!!!;-)

klem fra Lilla!!
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Beth6. september 2004
Hei
Vekta i dag er 95.8 kg

Elisabeth
redd😉6. september 2004
Vekta er i dag 114,8.

Lykke til alle sammen!
Iris😑6. september 2004
Vekt i dag er 79,2
jasey👻6. september 2004
dagens vekt 80.4 kg....altså totalt feil vei.
Anki6. september 2004
Vekt 6.9. er 107,4 kg.
Vilblislank🙂6. september 2004
85,6
Huff, dette går ikke i konkurransefart, akkurat...!
Castro6. september 2004
Vekt 79 kilo:)
firkløveren😉6. september 2004
Vekten i dag er 58,5 kg! :)
toto😉6. september 2004
Hei hei

Vekten min er 71.2 idag.
Aline🐷6. september 2004
min vekt 6.9 er: 73.4 kg (tilbake til start igjen.....)
emabully👻6. september 2004
Vekt i dag er 82,7!!!
akeleie🙁7. september 2004
Ooops. Dette hadde jeg glemt.
Ok: 90 kilo man.6.9.
2barnsmamma😄9. september 2004
Vekt på 109.1
Bullen11. september 2004
Vekt 6.9 var 86,6.
Lilla😄13. september 2004
Hei;-)

Glemte helt å si fa om vekten sist uke men vekt idag er 70 kg.
hilsen Lilla;-)
akeleie14. september 2004
Jeg legger inn, selv om det blir liggende på forrige uke, jeg:
13.9. fremdeles 90 kg.
Akeleie
emabully14. september 2004
Hallo? skal ingen oppdatere med nytt innlegg for denne uken da?
Iris15. september 2004
ja, hmmm.. Hva skjer a? Legger det inn her jeg. 14/9 78 kg.
Beth😄15. september 2004
Vektregistrering for 13/9
Veide bare 94.0 kg

Elisabeth
Bullen😉20. september 2004
Legger inn vekt for 20.09: 85.4kg
akeleie21. september 2004
20.9.: 89 kilo
sarah21. september 2004
Vekt 20.9 82.6
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
anma😊5. september 2005
Heisann
Min vekt i dag er 76,8 kg,det går sent men det går ihvertfall riktig vei.
Klem Anma
2barnsmamma🌙5. september 2005
Vekta mi visste det samme som sist.. Så null nedgang på meg denne uka.
småtten😵5. september 2005
Opp litt...vekta viser 68.9
sylfiden😉5. september 2005
Heisann!
Brun og fin og tilbake fra Kreta. Må nok melde om oppgang på 1.6 kg, altså viser vekta 74 kg i dag. Jubler ikke akkurat, men det kunne vel vært verre etter to uker med sydenliv!
Pusen☹️5. september 2005
Stillestående her i gården. Er fortsatt 76, men nå begynner trening for fullt så da satser vi på litt reduksjon til neste uke :)
kaffekjærringa😌5. september 2005
Omsider riktig vei.
tallet er 66.1 på meg.

*glis*
Iris😀5. september 2005
Og det har blitt nedgang her også. 70 blank :)
nanna😉5. september 2005
Jeg går fortsatt fint nedover jeg!!! 96 kg denne mandagen!!! Og kl 14 reiser jeg til Kiel og blir borte fram til onsdag ettermiddag....
petrine5. september 2005
91kg i dag.
berta5. september 2005
Kroppen min er FULL av vann, så i dag viste vekta 95.2! Kommer sterkere tilbake når reductilen begynner å funke :P
stratos😊5. september 2005
jaja.litt er jeg jo gått ned.vekta stoppet på 121,6
johanne🐷5. september 2005
Vekt er 80.4. Noe nedgang siden starten, men alt for lite synes jeg. åå tålmodighet kom til meg....!
Pernilla5. september 2005
Sorry, at jeg ikke stakk innom her forrige uke, det skjedde så mye at jeg glemte det helt. Men jeg henger med.. Oppgang siden sist oppdatering, men det er siste gangen. Dagens vekt er 83,3!
Pia71😉5. september 2005
Første uke gikk rimelig bra - ned 0,9 og vekt i dag er 86,1
Dragen😃5. september 2005
Mandagsvækta e på 75.4
Norfea😉5. september 2005
Samme som sist på meg, til tross for at det er hele to uker siden! Her er det gått med alt for mye øl i det siste, det er sikkert!

Dagens vekt er altså 67.
Alexandra😌5. september 2005
Så var det på tide med å registere seg for denne uken og dagens vekt stoppet på 106,4:):) Strålende fornøyd:)
Lykke til alle sammen:)

Alex
linea5. september 2005
I dag er vekta 90.3.
Klem linea
rine☹️5. september 2005
Går nok ikke så fort som jeg kunne ønske, ned 0,5 kg.
toto😌5. september 2005
Har hatt litt nedgang: 65.7 på meg idag.

klem fra toto
audrey6. september 2005
hei!
vekt i dag er 109.4. er det reg hver mandag eller hvordan er greia?
audrey.
Månestråle6. september 2005
70.9 kg
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
petrine19. september 2005
jeg er 89.7 i dag.
berta😌19. september 2005
92.6

HURRA!
Pusen😄19. september 2005
75.9, endelig litt action ;)

Hehe, her jubler vi for hvert eneste gram!
virgo😀19. september 2005
Jippiii 92.8 på meg i dag...så jeg kan ikke klage

Bente
nanna19. september 2005
Ingen action her i gården nei. 96,6 denne gangen også....
dragen😟19. september 2005
Mandagsvækt 74.6 kg.....
sylfiden😛19. september 2005
Ikke akkurat noe å juble for her i gården!!!
73.2
johanne🐷19. september 2005
Vekten samarbeider ikke, stillstand her.
Pia71😑19. september 2005
Rimelig stillstand, opp 100g. Vekt nå 84.8.
Insanity666😃19. september 2005
dagens vekt er 73.6 kg
Bilde
rine19. september 2005
Hei!
Vekta stoppet på 112 kg i dag. 1,5 kg på to uker, ikke så mye men det er no nedgang.
Klæm...
lone19. september 2005
Tragisk oppgang her, vekta stoppa på 66.9 kg, men nå er jeg tilbake i UK igjen så nå har jeg både nett og lettere med å spise sunnere, så nå skal jeg ned!

Lone
2barnsmamma😄19. september 2005
Jippi. I dag var vekta 112.8. Hotellkiloa er vekk! Og mensen har gjort sin anmarsj..
Iris😉19. september 2005
Usj... Ble møtt av det ekle blodbildet på vei inn for å si at registrer 70 på meg. Veiing foregår litt seinere i uka....

(trodde nesten det var ny reklame for noe,he,he..)
glajenta😄19. september 2005
68 kg, greit nok..
toto😉19. september 2005
Heisan,

65.7 på meg idag.

toto
nyekatta19. september 2005
Burde være ca 62,5 i dag etter å ha vært 62 på lørdag... vet ikke helt hva jeg skal registrere inn i dag jeg... for de godt over 66kg som vekta viste er nå ihvertfall ikke riktig!
Kanskje bare stå over denne registreingen!?!
Alexandra19. september 2005
Jeg har ikke veid meg i dag etter en dårlig helg, så jeg bruker forrige ukes vekt på 105,9!

Alex
linea😌19. september 2005
89,5 på meg idag.

Linea
kaffekjærringa😊20. september 2005
Kan melde om 65.2 kg denne uke. 0,6 ned

*smil*
Tone😌20. september 2005
Her går det ikke så fort unna, men 98,5 kg på meg.
småtten20. september 2005
68.3kg men det var paa fredag. Har vert borte siden, sa har ikke veid meg siden.
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
maiken19. januar 2006
Dagens vekt: 59,6. Ned 3,3 kg fra start!Ble litt krøll,for startvekta mi var egentlig 62,8 og ikke 62,1.Beklager!
Askepott19. januar 2006
Har ikke veid meg i dag. Har mensen og føler meg som en ballong.
Sett samme vekt som sist, 81 kg.
Kommer sterkere tilbake...
fett-nok😟19. januar 2006
Hei!

Jeg er i samme tilstand som Askepott og må meddele at jeg nok ikke vinner denne uka nei......men-men.
Skriver dagens vekt, er litt usikker på om jeg har data i helgen nemlig.
89 kg

Neste uke får du ikke oppdatering av meg, da er jeg laaaangt unna, redd resultatet etterpå, men ferie er ferie, ikke sant??? Egypt, here I come!

Klem
aannie😌20. januar 2006
Ny vekt er 66.3!!! Ned 1.8 siden start!! Kjeeempe fornøyd!!:)

hedvig😌20. januar 2006
74.9 kg meldes fra meg :)
Dolly😄20. januar 2006
Jeg har den glede og medele at jeg har gått ned 1.2 kilo fra den vekten jeg registrerte forige gang.. tror jeg.. 88.1..
Jeg er så lykkelig og nå bærer det på shopping.. i stormen..
Wannabehotchick20. januar 2006
56.9 kg
småtten20. januar 2006
Ikke noe bra a melde om her. 66.4kg
julekatta20. januar 2006
Litt hormoner ute å løper her og, så bare skriv samme som sist på meg og!
redd🐷20. januar 2006
Har veldig lyst og ikke skrive inn i dag, men biter tennene sammen.Så her kommer det : 106,7

Spiste et tonn med kaker igår:(
Men jeg lover og komme sterkere tilbake neste uke!
Insanity2006😊20. januar 2006
Dagens vekt er 76.4 kg :-)
sylfiden😉20. januar 2006
Tja, jo, er nå i hvert fall ned siden forrige fredag, men opp siden mandag - grrrr!
72.2
petrine20. januar 2006
dagens vekt 88:) -enda gjenstår litt av "juletillegget"...
nedover20. januar 2006
No change: 71.3
felice😄20. januar 2006
hei hei!!

forrige vekt.69.8kg
vekt idag er 69.5kg
nedgang 300 gram ..
klems fra felice.
dinglerævva😄20. januar 2006
Hei, jeg har gått ned 1,1 og veier i dag 64,5. Altså 2,7 ned siden start. Dette har gått MYE fortere enn jeg hadde trodd...kan jeg forandre målet mitt til 61? siste innveiing er vel ca 8.april eller? da er ikke det helt urealistisk...må ha noe å strekke seg etter vettu!
hilsen dinglerævva
i-know-i-can❤️20. januar 2006
ikke en dritt ned og bare hundre og femti opp=78.2 kilo. hurra.
2barnsmamma20. januar 2006
Sorry! Men, jeg melder meg ut..Blir feil og drive slanking med et lite frø i magen..

Lykke til alle sammen!! Dere er alle vinnere!!

Hilsen 2barnsmamma som er heiagjeng! Og er med neste påskekonk ;o)
Pusen🐷20. januar 2006
Urk, får bare bite i det sure eplet og registrere oppgangen! 72.3 her... Satser på et nytt og bedre liv fra mandag av.
stora😊20. januar 2006
Heisann!
Min vekt i dag er 105,3.
Stå på alle sammen for det er enda en stund til påske.
Ha ei fin helg.
toto🙂20. januar 2006
Ingen nedgang ennå: Dagens vekt var 67.1.

toto
vimsejenta🙂20. januar 2006
Ikke mye å skryte av for min del... ned 100 g, nesten så jeg må le litt. men men.... Vekt idag var altså 90,4.
Klem vimsejenta.
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
fett-nok3. februar 2006
Hei!

Ferie er kos, og ferie er vektoppgang, 91 kg
sylfiden😉3. februar 2006
Kaster inn håndkleet, jeg!
Lykke til videre til dere andre!!
julegrisen3. februar 2006
56.1 idag..
nedover3. februar 2006
Har mista motivasjonen! 71.5 :0(
Insanity2006😃3. februar 2006
Vekta stoppet på 75.6 kg idag. Jeg er rimelig fornøyd med det. :-)
maiken3. februar 2006
Opp 300 gram - 59,1 i dag.
Dolly😟3. februar 2006
Kroppen min vil ikke ned mer.. Stille på meg IGJEN.. 88.1
petrine3. februar 2006
Føler meg som en papegøye;) gjentar meg selv og sier 88 kilo denne fredagen også. sukk..
berta😄3. februar 2006
Jeg er kjempefornøyd, i dag stoppet vekta på 92.4! :o)
felice❤️3. februar 2006

forrige veiedag 68.6kg
dagens vekt 68.1 kg
nedgang -500 gram

klem fra felice.

god helg..
Pusen😌3. februar 2006
Endelig litt nedgang, ikke så mye, men snart tilbake til utgangspunktet hvertfall. 72.1 på meg, og håper virkelig på å bikke over til 71 og normalvekt neste uke :)
stora😊3. februar 2006
Vekta stoppet på 103,2 kg i dag.
8,2 kg igjen til målet før påske.
hedvig😑3. februar 2006
74.5 kg
opp 500 gram, men men :) er iallefall lett overvekt enda :)
i-know-i-can3. februar 2006
Henger med igjen vi.. typ I can run, but I can´t hide. vekten er 78.2 i dag
sol😈3. februar 2006
Nå gir jeg snart opp.....har gått opp, og vekta stopet på 80,6.
Synes jeg har vært så flink, men nei........:(
Askepott3. februar 2006
79
vimsejenta😌3. februar 2006
Vekta stoppet på 89 blank idag ;) Tar helg med god samvittighet :D
god-helg-klem til alle der ute :D
toto😀3. februar 2006
Stillstand her: 67.4 kilo.

toto
linea😀3. februar 2006
Her stanset vekta på 83,3
minna😄4. februar 2006
Endelig kan jeg bidra litt til fellesskapet med nedgang: 72.5!
dinglerævva😵4. februar 2006
Opptur her, 65.6 er tallet. sånn går det når man feirer 50årsdag for bestisen 4dager til ende....
Snati☹️5. februar 2006
105,7
Ikke noe og skryte av men ærlighet varer lengst!
Innlegget er tapt
22 i heiagjengen
Ariel😊29. september 2008
Er det konkuranse??
jeg vil bli med:))
sylfid1😟29. september 2008
Sukk, her går det feil vei: 78.7
tordr29. september 2008
Overraskende nedgang 92.6 kilo.
Anne❤️29. september 2008
Jeg vil være med på konk. Veier 86.5 nå. Til jul satser jeg på å veie 75 kilo. Dette målet må kanskje justeres under veis.Jeg går på easylife, og her skal jeg gå ned masse, fort, men det er ikke sikkert at det skjer da, jeg har akkurat begynt, og den som lever få se. :8)
dolly😃29. september 2008
Fornøyd med ny nedgang.. ny vekt 94.9 :D
Kanonada29. september 2008
Fortsatt stillstand her du
ariel😊29. september 2008
jeg veier nå 80,4 og vil veie 71,4 til jul:)
bondejenta😵29. september 2008
ingen vekt på meg denne gang heller. KOmmer neste uke. med forhåpentligvis nedgang, midjen viser det samme som sist gang. 91,5 cm....

nei full skjerpings før julemarsipanen skal innkasseres;-)
Jeyny😊29. september 2008
Nedgang denne uken 0,7 kg. Ny vekt 86,3.
Elisabeth😄29. september 2008
Og tallet er:

96.9 kg viste dagens vekt :o)
skalklaredet😵29. september 2008
Ikke nedgang denne uka heller.. Flaut! men men....
bondejenta😄30. september 2008
haha, 1,5 + mer?? DEN likte jeg! takk for all tiltro, nå MÅ jeg jo bare ta meg sammen, PINLI viss jeg går opp en kg f.eks;)

bare å stå på nå!!
GunnisGrisen30. september 2008
82.7, sorry for sein reg :(
Easylife❤️1. oktober 2008
Kan jeg få slenge meg på?
Startvekt 96,9 forrige uke. 92,1 denne uke. Mål til jul er 80 kg.
Elisabeth😄6. oktober 2008
God morgen

Er visst tidlig ute med dagens vekt, som er:

95.8 kg

Så til min forskrekkelse at du har regnet feil på meg, det skal jo være 3,7 !!! og nå er det 4,8.....:-)))
ariel😌6. oktober 2008
Heisann slenger inn ny vekt:) forge uke 80,4 ned 1,5 nå 78,9:))
Easylife6. oktober 2008
Hei, ny vekt 91,1. Ned 1 kg.
sylfid1😉6. oktober 2008
Hei, hei, jukser litt og tar fredagens vekt.... Tror ikke det terrortallet som dukka opp i morges kan være mulig...
I alle fall så registrerer jeg 78 her :-)
Dolly❤️6. oktober 2008
Jeg må jo bare si at jeg er VELDIG fornøyd.. 2.1 ned.. 92.8.. er bare stygt redd for at det var en tilfeldighet og jeg går opp igjen på neste veiedag...
GunnisGrisen😊6. oktober 2008
81.9
bondejenta😄6. oktober 2008
ny vekt: 96,5
jippi:-)
tordr6. oktober 2008
Alt for god mat i helgen 94.3
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
MonicaR❤️4. februar 2003
Hurra for Bente!!!! Du er bare så ufattelig flink!!!
Monica
Leiha❤️4. februar 2003
Spennende!
Kanskje i morra allerede..
Og du; nå må du love meg at det bare blir et lite kakestykke på deg i kveld.. OK.. Nå er det min tur til å være litt streng mot deg.. Hi-hi..

Ha en fin dag da!

Klem fra Stine.
ifIcould😄4. februar 2003
Hi-hi, ja vi må ta oss av de huslige plikter også! Må innrømme at disse sidene tar noe av den tiden jeg skulle/burde ha gjort andre ting. Men som du sier, at hvis det er det som skal til for at vi går ned i vekt, så takk for det!!
Du er så flink, så det gjør ingenting om du unner deg et liiite kakestykke. (Dette sier jeg bare for at du ikke skal ta meg igjen, vet du!!)
Stå på Bente, snart er du bare overvektig!!! Hi-hi!!! Ha en god dag på jobb!!!
lone4. februar 2003
Gratulerer! Dette går jo kjempefint :)
lone
Texas😄4. februar 2003
Ojojooooooooooojjjjjjjj! Nå er det like før du vipper over; ååååååå DET var nesten!!! :)

DU ER SØREN MEG SÅ IMMMAAAARI FLINK!!!!!

Stå på Bente og kos deg med det pittebittepittebitteliiiiiilllle kakestykket ditt i dag:)

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM FRA LENA
Blomsten😄4. februar 2003
Hei Virgo :))

Se det.......OVERVEKT I MORGEN, BASTA..*S* Det er klart du skal se det symbolske tallet som gir deg det resultatet du ønsker på BMI''en.

Er så godt å vite at man faktisk helsemessig er bedre rustet.

Og jeg sier det igjen: Dere er bare så utrolig flinke med pushups, sykler etc...så om man hadde brukt måleapparater tror jeg faktisk at BMI''en hadde vært lit misvisende mhp den totale helsetilstand. Det er jo slik at for mye kilo og god form er bedre enn noen færre men elendig form. Det kan vel dere med pulsklokke som ser fremgang skrive under på. Klarte man 10 minutter før i sin sone..klarer man 30 nå..*S*

Så det er jo ikke rart at dere har så fine vektkurver spør du meg. Dette har jo veldig mye med viljestyrke å gjøre, selvfølgelig om det ikke er noe annet som står i veien, stoffskifte etc.

Og gubben, Virgo, han er vel happy uansett han tror jeg. HAn merker nok det gode humøret hos deg på nettopp slike dager som nå!
Helt sikkert ganske smittende!!
Husarbeidet..forsvinner uansett ikke om du lar det ligge noen dager til!

Nyt kakestykket..det ødelegger ikke noe. Du har jo klart det før..og vil klare det igjen, dvs: 1 kakestykke..ikke 10 er jo målet..*S*

Hilsen meg
Blomsten.....som sitter her og koser meg, tar noen vaskemaskiner..og håper på at basillene skal slippe taket her...de har jo tydeligvis nesten forsvunnet hos deg og det er bra!! :)))
marijoh😃4. februar 2003
Hei på deg Bente :o)
Ja nå er livet herlig altså....
Så at BMI''en var blank....og det betyr jo bare en ting!!!
OVERVEKT.....here we come :o)
Stå på Bente, men det vet jeg at du gjør.....
Dette er bare herlig asså :o)
Klem fra Marianne som er i kjempe humør i dag :D
Bilde
henrik😄4. februar 2003
Hei !!!

Du er så flink, så jeg tar ingen sjanser når jeg sier: Lykke til med ny BMI. Du er et forbilde for mange her inne. Sprudlende humør og gode kommentarer. Flink jente ;)

Blir en artig torsdagsveiing vil jeg tro.
Pansy😌4. februar 2003
Hei Bente!

Så flink du er!! Går rett vei dette. Og humøret ditt smitter (takk for det)..hehe.
Takk for kommentaren i går. Svart dag. Men er sant som du skrev. Menn er jo ikke sånn som oss, kan være at jeg krever for mye. Men nå er dagen normal, og håper det ikke blir mer baluba på ei god stund!!
Klem fra Eva
superslasken❤️4. februar 2003
HÅJ! Jeg tar gjerne imot litt av pågangsmotet ditt altså! Så superflink du har vært! Ikke nok med at det kommer til å stå overvekt, det nærmer seg i tillegg 15 kg jubileum jo, steik så stolt jeg er av deg :)

Fortsett slik :)

Og unn deg litt kake:)


Klem fra Cecilie
Aurora😃4. februar 2003
Kjempebra! Du er kjempeflink! Snart skifter du nok "kategori", ja! *klem*
Malene😌4. februar 2003
Hei Bente,så flott at du snart skifter vektklasse,tenker det skal bli godt.
Du skrev i db min at jeg var et råskinn,men det har nå også du vært til gangs!Så i dagboka din at du kvittet deg veldig fort med kilo i begynnelsen og forsåvidt i fortsettelsen og(du har jo vært kjempeflink),så det skal vel noe til å holde følge med deg,men jeg skal prøve.

Kos deg med kake på jobben du,men god samvittighet.

Klem fra Malene
Bilde
sol😃4. februar 2003
Hipp hurra - nå er du straks overvektig !!!!!!
Ikke rart du sprudler.....

Vi har nok det samme forholdet til vektene våre, for vekta mi er også med på å påvirke humøret mitt den dagen....heldigvis er det mange av de "gode" dagene...

Nå er middagen min endelig ferdig, TORO-gryte med ris til...gidder ikke å legge så mye i det når jeg skal spise alene.....gleder meg til mannen er hjemme igjen.....14 dager igjen, minst......i mellomtiden må jeg kose meg sån best jeg kan alene......

Ha en flott kveld
Klem fra sol
Bilde
Monica1234. februar 2003
Hei!
Får virkelig håpe at du kommer i ny kategori - det er kjekt det!
Og så flink som du er er jo ikke det noe probelem.
Kjempeflink til å trimme du!! Jeg trimmer litt jeg også, men ikke så mye....

Stå på!
Dette klarer du!
kati😀4. februar 2003
Hei og hopp!

Dette går så det griner etter!
Ordentlig flink er du! Hvor henter du forresten all det gode humøret og motivasjonen fra? Alltid så koselig å lese i db di!

Ha en fin kveld på jobb da!

Klem!
Tin😊4. februar 2003
jeg har altså ikke glemt deg, eller konkuransen vår!!! Men har vært på hyttetur i helgen, og da reiste jeg på onsdag.
Men min vekt på torsdag den 30.01. var 75,4 kg, tenker jeg. Ikke de store framstegene, men de kommer denne uken!!! Ja, ja..

" snakkes" på torsdag, med ny oppdatering!!!

Tin
Nebbisen😄4. februar 2003
Super!

Du är så duktig! Det går ju jättefint för dig. Hoppas verkligen att du kommer ner i 76,4 till i morgon, så att det magiska omtalen "övervikt" kommer fram istället för fedme.

Själv har jag en god stund kvar till dess, men jag undrar om det går att komma tillbaka i minusfem-konkurransen nu, efter så många veckor i oländigheten? Har inte gått ner så mycket, men har ju lust att minska en hel massa!

Du kan väl skriva några ord om det är ok eller inte?!

Hilsen,
Camilla
pippi😌4. februar 2003
Hei Bente !

Tusen takk for spennende kylling oppskrift, den er behørig skrevet inn i kokeboka mi. Jeg har laget en egen kokebok for magre og sunne retter, slik at jeg ikke har noen unnskyldning for å lage kaloribomber... *S*

Ja, nå nærmere det seg virkelig, og snart er du bare overvektig. *S* Og det er jo som vi vet fasen rett før lett overvekt, og så er det strake veien til normalvekt. *S* Ja, du er sikkert i mål til 17. mai. Det er ikke tvil om at en kombinasjon av sunn mat i moderate mengder, og trim er "gull oppskriften" til et lettere liv. Det viser jo den utrolige veien din mot trivselvekta med all tydelighet.

Håper du koste deg med kaka idag, lykke til videre !

Klem fra Pippi
Bilde
HelenaX❤️4. februar 2003
Hei Bente!

Tusen takk for hyggelige dagbokinnlegg de siste dagene! Føler den dårlige samvittigheten siger innover meg, og blåser bort litt støv fra tastaturet *hihi* Men nå har jeg endelig litt tid foran pc''n før jeg skal krype under dyna! Og etter at lårmusklene mine nesten har revnet (det føles ihvertfall slik :-) etter min første økt med karate, kommer jeg nok til å sove godt!

Ser at du har meldt deg inn i 17. mai-klubben hos Jenta *S* Kjempebra! Jo flere, dess bedre! Og vi kommer til å bli de strammeste damene i dette landet på nasjonaldagen, ikke sant?!! Og vi følger jo hverandre ganske bra vektmessig nedover så det blir knallhardt på oppløpet :-)

Stå på videre, Bente, og ikke la Martin gå kald i kroken :-)
(ingen fare foreløpig ser jeg!)

Klem fra Helena
-Jente20😊4. februar 2003
Hei Bente!

Nei,vekta di tar ikke ferie nei! Flink var du i daag også!
Skal vedde på at du skifter kategori i morra! Og det fortener du!!

STÅÅÅÅÅ PÅ!!!!!

Klem Christine!
storemy😄5. februar 2003
Det er så bra å ha sånne som deg her. Med motivasjonen på topp,og med den støtten du gir alle andre. Lykke til videre og fortsett å være som du er. Du er en herlig støtte.
Ha en fin dag.
Klemmer fra Aina
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
snuppeluppa😐21. februar 2003
Jeg er stum av beundrig....Gratulerer så mye.Kan tenke snuppa di så fin ut.Mi lille tuppe er også på prinsesse stadie.Bare rosa som teller.Og kjoler....

God helg..

Elisabeth
supersiri❤️21. februar 2003
Må jeg få bli den første som får gratulere deg med et
vannvittig flott tall i dag.

DET HAR DU VIRKELIG FORTJENT::

GOD HELG TIL DEG BENTE:::

KLEM FRA SIRI
Bilde
Adeline😄21. februar 2003

HEY!

Ja, nå skjer det saker og ting her. GRATULERER! :o)
Dette blir jo bare bedre og bedre!

Ønsker deg en nydelig helg!

Klemmer fra Adeline :o)
Tarangai😄21. februar 2003
GATULERER BENTE!
Knallbra. Tenker du skinner omkapp med sola her i Trondheim i dag....og den lyser skal jeg si deg ....*S*S*SS*
Ha en flott helg, med både Martin og volleyballen....
Klem
Texas❤️21. februar 2003
Tjoooheii sjæl Bentemor!!

Nå freser du jammen meg nedover. Helt utrolig hvor flink du har vært. NÅ ER JEG SUPERSTOLT AV DEG!!! Men det har jeg jo egentlig vært hele tiden:)

Kan tenke meg at lillesnuppa var fin som prinsesse. Det kommer vel at min lille snuppe vil kle seg i kjoler også. Akkurat nå er kjoler helt ææææsj!! hi-hi (er bare 1 1/2 år da)

Nei, da står vi på videre og jeg håper du får en toppers helg!
Stooore klemmer fra Lena
marijoh😃21. februar 2003
JOHO!!!! Kjempe flott Bente :o)
Nå er jeg bare så imponert av deg altså :o)
Stå på Bente, snart så ser du 74 tallet....garantert :o)
Skal prøve å holde meg borte fra vekta i helga....prøve :o)
Spørs om jeg greier det.......jeg er liksom så vant til å dra den frem å trø på... :o)
Tenker lilleprinsessa var fin :o) Synes jeg ser dere, mor så stolt med tårer i øyene og ser på dattera som stråler :o)
Nysselig :o)
Neste fredag så er det lille Sander sin tur, han har ikke helt bestemt seg ennå....cowboy....spiderman....Kaptein Sabeltann..
Nåja, han har fremdeles god tid til å bestemme seg :o)

Ha en kjempe fin helg Bente....men jeg regner meg jeg kanskje "ser" deg her inne :o)
Klem fra Marianne som skal kjøre bilen hjem i dag, og gå til barnehagen :o)
Keiko❤️21. februar 2003
Hei Bente!
Takk for kommentar og gode forslag. Ja, føler at jeg begynner å få "tak" på kostholdet mitt nå, men som du sier - jeg ryker med en gang jeg går utenom planen. Tror det er viktig at jeg holder den i alle fall nå, inntil jeg får orden på saker og ting. Er så glad for at jeg SER og FØLER fremgang. Både kroppsmessig og kontrollmessig. Håper bare de dumme dagene blir færre og færre.
Ser at jeg har kommet over "snope-terskelen", så når jeg skeier ut, er det som regel i sunn mat, men altfor mye. (2 yoghurter, 1 eple, tre knekkebrød med pålegg osv.)

Bare sånn til slutt hønemor, JEG HAR DET MYE BEDRE OG ER PÅ RETT SPOR! TAKKET VÆRE DERE HER INNE!!!! Tenker ikke kun vektreduksjon nå i første omgang, men mer på at jeg skal bli komfortabel med kroppen og innarbeide sunne måltider/vaner. ........ og ikke minst regelmessig trim, da så klart! ;) Har begynt å gå turer denne uken, og det merkes på humøret. Deilig!

Takk for at du er så god, Bente. Du er en ufattelig god støttespiller for meg. TAKK!
Ha en herlig dag og ikke minst HELG, men vi snakkes vel i løpet av helgen. Har vært litt dårlig til å skrive i det siste, men det skal jeg endre på!
Kos deg med familien og nyt at det er fint vær! Det er faktisk deilig å føle at kulden biter i nesa! (oppfordring; gå tuuuur!)

Kjempeklem fra Keiko som takker og bukker og gratulerer med et FANTASTISK VEKTTAP! DU ER HELT RÅÅÅ! (bare pass på så du ikke forsvinner, - oki?)
Bilde
ifIcould😊21. februar 2003
GRATULERER!!! Dette var jo virkelig et jubileum, JUBLE-JUBLE-JUBLE!!! Men det er noe jeg ikke har fått med meg; du skriver -20 i parantes, har du egentlig gått ned 20 eller....? Uansett, så er det jo kjempebra!!
Takk for koselig chat igår, gleder meg allerede til treffet vårt jeg!! Håper det går i orden.
Prinsessa di ble sikkert finere enn Mette-Marit, hi-hi!!!

Klem fra Lene!!
Viola😄21. februar 2003
Yohoooo! Det går unna unna unna!!15 kilo hurraaa! Og nå legger vi ut på jakta på hhv 74 og 68-tallene, hør hvor jakthornene gjaller! (Eller var det fele, el-gitar og sksofon? Akkompagnert av blandet kor?)
Unna vei, her kommer viiiiiii!
Viola
kati❤️21. februar 2003
Heia super-Bente!!

Gratulerer så mye!!
Hadde jeg nådt deg så skulle du fått en god klem og en kjempestor flott blomsterbukett!!
Synes du er utrolig flink som har klart dette og ikke minst holdt ut med slankinga. Og humøret ditt og viljen er alltid på topp! Fantastisk!

Ha en flott dag!

God slankeklem fra kati
aislin😄21. februar 2003
GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!

Du imponerer hele tiden, altså :) Målbevisst dame, du er da. Utrolig bra :)

Du får ha ei kjempefin helg!
sunset😀21. februar 2003
GRATULERER SÅ MYE!!!
Du er bare helt rå!! Jeg er super-imponert! 75 blank er ikke å forakte hos meg heller.. .*S* 74-tallet er nok rett rundt hjørnet sånn som du står på!! Lykke til videre!
KLEM FRA SUNSET!!!
-Jente2021. februar 2003
WIIIIIIIIH BENTE!!!!!!!!!

Gratulerer,gratulerer og atter gratulerer! Er det noen som har fortjent dette er det DEG! :=)
Etter at du begyndte å få tilbake fokuset har du jo tatt av 1kg på et par dager..UTROLIG bra innhenting...

Jeg bøyer meg i støvet,du er virkelig ei dame med TÆL I! :)
Du er kjempeflink!
Skjønner godt at du stråler i dag,det har du all grunn til!

Ha en stråålende dag i dag,med volleyball og jobb!
jaktsesongen har startet..KLART DET! Nå er det ikke lenge igjen av 70-tallet!
Lykke til Bente,du er så utrooolig flink!

GOD HELG!
Stooore gratulasjonsklemmer fra Christine!
Bilde
storemy😄21. februar 2003
KJEMPE BRA Bente!!! STÅ PÅ
Du er jo bare helt super på slankern du da!
Det er nok ikke lenge til du ser 74 på vekten.
Vi er sååå flinke vi da.
Ha en kjempe fin helg.
Klem fra Aina
Monica12321. februar 2003
Gratulerer!
Gratulerer!
Gratulerer!
Dette klarte du fint!
MonicaR😄21. februar 2003
Gratulerer så inderlig mye Bente! Dette har du virkelig fortjent, så flink som du er!!! Dette er jo bare helt utrolig fantastisk! 75 blank! Nå tar du snart 74-tallet og vet du!!! Tusen takk for hilsener og varne ord, jeg skal kose meg voldsomt!

Klem fra Monica
Carl😄21. februar 2003
GRATULERER VIRGO!!!!!

Dette var veldig kjekt å lese!
Stå på! Du er kjempeflink.
Masse klemmer fra Carl.
mummi😃21. februar 2003
Hei Virgo/Bente!!!
Tror vi snakket inne på chat''en en kveld dene uken, stemmer det? Jeg prøver å få taket på hvem hver enkelt her, ikke lett......:-)
Jeg ser du har tatt av 15 kg. IMPRESSIVE!!!
Jeg bøyer meg i støvet %-)
Jeg er overbevist om at man er nødt å være fysisk aktiv skal man få det til (gå ned i vekt, altså), og det er jo du et bevis på.
Stå på, og hils Martin, han er en heldig fyr... :-D
P.S har han gått ned i vekt også...?
mari😄21. februar 2003
Og så 15 kilo dag Bente - ja, jeg sier ikke mer....

GRATULERER masse - det er et tall det står respekt av. Tenk bare på hvor mange smørstykker det er du - og det er nå ryddet bort fra din kropp!!!!!!!!!!!

Fortsett jakten du - målet er innen rekkevidde!

Store gratulasjonsklem fra Mari
Enhjørningen😄21. februar 2003
hei.
Grattis med 75 tallet. dette går veien. Jeg spår at jakten i år går STRÅLENDE, lykke til. *s*
god helg til deg og.

goklem fra Enhjørningen
Bilde
Blomsten😄21. februar 2003
Hei..*S*

Snakker om....

<<<<<HURRA HURRA HURRA>>>>>...

JA, takk og pris for utholdenhet, viljestyrke, humør som er på topp og vekt som nærmer seg bånn.. :)))))
Det hjelper ¨å være standhaftig og kose seg i hverdagen uten å sette likhetstegn mellom mat og hygge hele tiden. Hygge og kos er faktisk små perler av øyeblikk som når du leverte den minste jenten din i barnehagen din i dag.,....Da er livet verdt å leve *S*..

:..og det gjør jo ikke noe om 74 viser seg i morge heller da..

HIlsen meg
Blomsten...som nå tar bølgen for deg<<<<.....Det har du ærlig fortjent!! :)))...hmm.....15 kg...., 30 smørpakker, 15 melkekartonger, 3750 druer som jeg spiser nå, 75 youghurt pakker...he he he..moro å tenke slik....*s*..

Ha en superduper helg..og nyt øyeblikket!!..*S*

PS!
Belønning..har du noen delmålsbelønninger underveis??????
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
Sampli😄3. juni 2003
God morgen!

Er det ikke deilig med sol og godvær? I går var det skikkelig sommerfølelse! Jeg fikk omsider gjort litt hagearbeid. Pottet om, plantet ut noen tomater, sådd de siste frøene og luket ugress. Etterpå satt jeg på en ryddet veranda og nøt den varme sommerkvelden... Skikkelig herlig at sommeren kommer!

Er tidlig oppe jeg også i dag. Alle andre sover, og jeg logger meg på... Fin matplan og jeg håper du får ei god vakt.

Ha en strålende dag!
Solskinn fra Sampli
monica1233. juni 2003
Jepp, her går det rette veien.
Og jammen har vi samme BMI i dag også!
Været er flott, humøret er på topp - kain d bli nå likar?!!
Hopp og sprett fra Monica
Marion😉3. juni 2003
Og snart suser du forbi meg på vekta, ja.... Hulk.... Gurimalla så flink du er, Bente! ENig med deg i at det er fåfengt å sitte inne og hakke på pc i sånt vær! Det eneste vi kan være sikre på når det gjelder fint vær i Norge er at det går over, nemlig!! Så kos deg og stikk innom når gråværet kommer, du!
Klem fra marion
nanna3. juni 2003
Heisan!
Takk for kommentaren! Den hjalp..selvom jeg ser at jeg har gått opp 1,4kg siden igår..skjønner ingenting! Du har jo vært utrolig flink...stå på vidre og kos deg i det gode været!

Nanna
Xenica3. juni 2003
etter å ha lest en del dagbøker i dag har jeg forstått at sol kombinert med vektnedgang er det største på jord for tiden.

Jeg håper vi får mange fine og varme dager, så kommer vel vektreduksjonen av seg selv. Synes selv det er enklere å ikke overspise når det er varmt og deilig kontra når det er 25 minus, ingenting på tv´n osv......

Kos deg, flyt på den positive bølgen.

Megaklem fra Xenica.
Nin😀3. juni 2003
Hei!
Jammen er du tidlig oppe - og sprudler gjør du og! Så flott med vektnedgang!! Du er flink!
Blir jo inspirert av deg!
Ja - det er aldeles deilig med sol - her på østlandet har vi også hatt nydelig vær noen dager - og det trengte vi!!!
Må jobbe litt nå...
Ha en fantastisk fin dag!
Nin
Tarangai😀3. juni 2003
Hallo sprudledamen.
Blid og opplagt på morgenkvisten som alltid ?!?!! Ja, er det ikke herlig når sommeren kommer og kiloene smelter "nesten" av seg selv?
Enig med du, kan ikke sitte inne og klapre på en pc i dette været....Kos deg. Nyt det. Livet er herlig!!!
Klem
Bilde
Maa😄3. juni 2003
Her går det bare en vei..og det er nedover!!!! Stå på! :) Det er deilig med sommer ja..
juliane😄3. juni 2003
Hallois.

Her går det virkelig rette veien ser jeg, herlig:-) Føler at det går rette veien for meg også, klarte å holde meg borte fra synder i går. I dag skal jeg trene også, gleder meg.

Ja er det ikke deilig å bare nyte det fine været om dagen. Vi er også ute hele dagen, det er så deilig. Jentene har fått masse myggstikk, vi ser ut som fam prikk:-)) Men, men hva gjør nå det når det er så strålende vær.

Er i kjempe humør om dagen jeg også. Nå gleder jeg meg virkelig til å veie meg på torsdag.

Dette klarer vi Bente, stå på.

Klemmer fra Juliane.
Bambusine😌3. juni 2003
Du er flink altså!!!!

Snart ser du 60-tallet, tenk på det!!!! Bra at vekta er god og viser at den eneste rette veien er nedover...

Klem fra Bambusine
ABBA❤️3. juni 2003
Kjempe bra Virgo!

Du er jo skikkelig i siget igjen ser jeg.FLINK ER DU
Nei man kanikke sitte inne i finværet, det er jeg enig i! Nå har jeg tatt meg ei lita solpause og lesing for nå er je heit!! Men det er jo bare bra det å svette ut noen gram. hi,hi,hi

Stå på jeg heiar på deg Virgo.

(men pass deg for nå skel jeg komme etter deg jeg også! hi,hi,hi,)

STOOR KLEM FRA ANETT
Katrine😄3. juni 2003
Halois Virgo1

Takk for hyggelig chatt her om dagen! Hyggelig.

Jeg må bare få si at jeg synes det lyser prestasjon av det du har klart!! Kjempe bra!

Tirsdags hilsen fra Katrine
Katrine😄3. juni 2003
Halois Virgo!

Takk for hyggelig chatt her om dagen! Hyggelig.

Jeg må bare få si at jeg synes det lyser prestasjon av det du har klart!! Kjempe bra!

Tirsdags hilsen fra Katrine
måne❤️3. juni 2003
Heisann!!

Bare en snar tur innom!!! Du er kjempe flink, kurven din er kjempe fin!!!

Måne
Lilla😃3. juni 2003
heisan,ja er det ikke herlig at sommerern er tilbake..akkurat nå er det en regnskur her,men den forsvinner nok fort!!så fint at du fikkt trimmet litt ute igår,godt å være ute nå..ikke sant???stå på da!!!!!klem fra Lilla!!;-)
mari😉3. juni 2003
Heia Bente - dette går jo din veg så det suser etter. Ja - rent så det lukter svidd i svingene!!
Du har virkelig kommet inn i den rette banen ja. Har liksom blitt satt litt tilbake jeg. Men skitt au - livet på Kreta var herlig. Så jeg tar den drøye kiloen på strak arm - og neste uke skal jeg være ajour igjen - lover........

Nå skal jeg på venninnetreff - men skal nok klare å holde et nøkternt kaloriinntak( håper jeg!)

Stå på Bente - vi er go''e

Hurraforossklem fra Mari
mussi😊3. juni 2003
Hei på deg og takk for innlegget i dagboka mi. Du har jo tatt av deg nesten 20 kilo så du må jo ha vært kjempeflink. Her på østlandet og har været vært knall men nå begynner det å skye over så det spørs om det ikke regner i morgen. Vi får håpe at finværet kommer snart igjen. Lykke til videre

klem fra mussi
Aislin😄3. juni 2003
Tror nesten jeg har sagt det et par ganger før:
DU er bare utrolig FLINK.

Er ikke lenge før du suser forbi meg nå :)
Men skal nok forsøke så lenge som mulig å holde unna.
Så det så :))

Kos deg med sommerværet. Skikkelig deilig i Trøndelag idag ja.

klemmer
Hans😃3. juni 2003
Håper du har hatt en flott dag Bente!
Deilig når været er sånn varmt og fint:) Her begynnte netopp regnværet..etter en lang periode med sol så skal man ikke klage.
Takk til deg for hyggelig kommentar i dagboken min:)
P.S. Jeg ELSKER trøndere, - hvis du er det;)
Klemmer fra Hans!
ifIcould😊4. juni 2003
Hallois Bentemor!!
Jeg har en mistanke om at du har gått videre nedover idag, men hvis ikke; så ligger vi helt likt på vektskalaen.
OK,OK, samma det da!!!

Nå må jeg bare skjærp mæ, som du sier. Makan til gnafling som det har vært på meg i det siste.
Men du er en stor inspirator, og du har en stor beundrer i meg, skal du vite!!

Du er ei herlig jente!! HO-HO-HI-HI-HA - SÅNNE JENTER VIL VI HA!!
**********************************************************************

Go`klem fra Lene!!!
Texas😄4. juni 2003
OLALAAAAAAAA BENTE:)

Nå har du virkelig kommet deg inn på rett spor igjen!!
BRAVO!!!

Går ikke like bra her, men jeg har ikke gitt opp!!
Blir ikke noe bra resultat på 5-kilosen, men neste gang!!!:)

Stå på Bente - nå er du i siget:)
Stooooooooooooooooor klem fra Lena
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
ck1😌11. juni 2003
Hei Helena,

Jeg er med!!!!!! Flott initiativ forresten..
Start på fredag sa du?? 1 veiing i uka, eller hva? Har selv veiiedag hver tirsdag, men starter gladelig opp med fredager i stedet, sånn at jeg kan være med på konkurransen..

Det gir litt xtra giv, når man skal innrapportere vekt til hverandre ;o)

Fortsett & ha motivasjonen på topp!! Du har jo gått ned 10 kilo, og nå er du i gang igjen.. Dette går veien vet du - nedover :o)

Ha en fortsatt strålende onsdag!

CK1
Xenica11. juni 2003
Du har vært kjempeflink, å det er godt å ha en motivert utgave tilbake.

Skal bli moro å følge med dere som liggger der ned på syttitallet. Om klubben fortsatt eksisterer, så blir jeg med til neste år, men so long skal jeg heie dere nedover, spille abba på full guffe men har beatles platene i bakhånd.

Lykke til ned mot 60 tallet.

Dette klarer dere.

megaklem fra Xenica.
paskelilje11. juni 2003
Count me in!
mai😉11. juni 2003
Hallo!

Tror jeg tar utfordringen og melder meg på juni-konkurransen. Jeg ligger for øyeblikket godt an til å tape Månes minus fem-konkurranse, men kan jo ikke gi opp av den grunn!

Jeg er bortreist fredag (og lørdag og søndag også), men det kan hende jeg får tilgang til pc. Uansett skal jeg veie meg i morgen, og den vekta kan brukes som utgangspunkt for konkurransen.

mai
juliane😄11. juni 2003
Hei Helena.

Tusen takk for tilbudet, jeg vil gjerne være med på konkurransen.

Klem fra Juliane
ificould😄11. juni 2003
JAAAA, jeg vil være med!!!! Takk for tilbudet, det er mer motiverende å melde sin vekt en gang i uka.

Klem!!
Nin😃11. juni 2003
Hei!
Klart motivasjonen går opp og ned, men så fint at du er skikkelig i siget! 10 kg på et år er jo kjempefint!
Jada - jeg er gjerne med på konkurransen!
Nin
Lizzy😃11. juni 2003
Hei!
Jeg er med! Kommer til å ha ferie i juni,men blir hvertfall med fram til da!

-Lizzy-
Vanilje😊11. juni 2003
Kan jeg være med? Veier 70,1, men vi har nesten lik BMI....

Vanilje
Vanilje😌11. juni 2003
Så ikke meldingen i dagboken min før nå. Jeg er MED.

Vanilje
monica12311. juni 2003
Takk for invitasjon.
Jeg er med.
ANNE❤️11. juni 2003
Hei, jeg melder meg herved på konkurransen! I og med at jeg veier ca. 78 kilo for tiden, så har jeg mange kilo å ta av, før jeg forlater 70 tallet, så kanskje jeg vinner? ( sa en evig optimist!)ANNE
Bambusine😃11. juni 2003
Jeg er med!!
Kommer sterkere tilbake om noen dager. er syk med feber og halsbetennelse nå!
-Bambusine
Insanity666😃11. juni 2003
Hei Helena! Klart jeg er med, kan trenge den ekstra motivasjonen litt konkurranse gir! :-)

Klem fra Insanity666
mari😉11. juni 2003
Heisann Helena!
Takker for innbydelsen til Klubben. Ser du har fått mange å holde styr på allerede. Er med i Malenes Sommerklubb - så jeg står over denne gangen.
Vi får heller heie på hverandre - det hjelper garantert!!!!

Lykke til alle sammen. Skal nok komme innom for å se på resultatene - så bare pass dere!!!!!!!!!!!

Juniklem fra Mari
mussi😉11. juni 2003
Hei hei. Det er klart jeg blir med. Er lettere og være flink da du vet at det er andre som følger med. Da ønsker jeg alle sammen en riktig god slankesommer

mussi
Marion😉11. juni 2003
Klart jeg er med, Helena! ER startvekten fredagens?
Klem fra Marion
virgo❤️11. juni 2003
hei helena.. long time no see :)

KLART JEG ER MED !!!!! Hjelper alltid med litt ekstra drahjelp på motivasjonssida.. kjempeflott at du drar i gang dette. Mest ned i løpet av juni er det tanken ?

Da går vi løs på kiloene med dødsforakt.. for selv om vi har vært flinke og kvittet oss med mange av dem allerede.. SÅ ER DET ENNÅ NOEN IGJEN !!!!

Koselig å ha deg tilbake ihvertfall..NÅ STÅR VI PÅ SAMMEN !!!!

klem fra Bente
mai☹️12. juni 2003
Hei!

Jeg er som nevnt i tidligere kommentar bortreist fredag til søndag, og derfor uten tilgang til vekt. Melder derfor fredagsvekta i dag - blir nok ingen stor endring til i morgen uansett. Dagens vekt er 75 blank.

Ha en fin dag!

mai
dorothea😉12. juni 2003
Jeg er med!
Hvilken startvekt skal vi regne med? Kanskje den vi hadde ca. 1. juni?

Thea
jhgr12. juni 2003
Eg er med! Og eg trur eg har gode muligheter til å vinne!

Har funnet eit supert slanketriks som gjør at kiloene raser av.

Dersom eg vinn skal eg dele det med alle.

Min startvekt den 1. juni var 77,4
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
csilla😄23. august 2003
Yes! Enda en livsnyter på slankere.com! :) Det kan jeg like! Satt og smilte da jeg leste igjennom dagens perlehumør-kommentar! Måtte kikke litt ut vinduet - og jommen er det ikke blå himmel her i Vestfold også! Livet er godt! Kos deg videre i helga!

Klem fra Csilla
Bilde
arkibalda😀23. august 2003
Hei du!

Den beskrivelsen av gårsdagens meny ga meg vann i munnen... Jeg husker min far sa til meg da jeg var barn; spiser du for å leve eller lever du for å spise", og for min del har det aldri vært noen tvil :o). God mat er godt, og det finnes så mye god mat... Men når en er på slanker''n er det en utfordring å finne den gode maten... Nesten så jeg blir litt deppa når jeg tenker på alt det jeg IKKE skal spise til middag i morgen.

Uff nei, nå får det holde. Du får ha en fortsatt fin helg og håper du får mange flere slike dager.

arkibalda
elisa29😊23. august 2003
Må du komme inn her å friste en sulten stakkar!!!!!!!!

Nei, bare tuller, kjære. Har nettopp spist selv, men det hørtes sabla godt ut det der.
Var i kirken og så et vennepar gifte seg i dag. Og en del av mine venner som skulle være med på feiringen etterpå, fikk min misunnelse med tanke på maten.
Ikke at jeg sliter noe særlig. Men en skikkelig god middag. Og gode kaker, hadde vært noe nå.
Vet at jeg skeiet ut sist helg, og at det nå er streng og sunn linje noen kilo mer ned. Men jeg er litt sugen på noe!
Men jeg klarer meg jeg. No problem, I say!!!!!

Her begynte det også å skinne litt opp idag. Jeg er den personen som liker regn og stygt vær til tider!? Og disse dagene som har vært med regn, har bare gitt meg en deilig høst-følelse. Med unntak av to våte dotter som springer inn og ut, og skitner til her inne!:O/
Og det er ikke så lett å si at de må tørke av seg før de kommer inn. De hører ikke helt på mammaen sin, altså!

Så koselig med det venninne-treffet. Ja det er deilig med slike venner som man har kjemien med uansett hvor lang tid mellom hver gang man treffes. Hun som jeg var hos sist helg på Bømlo, har jeg det slik med. Nå har det ikke gått så lenge som 4 år uten at jeg har pratet med henne. Men det har gått av og til 1 år, uten en telefon eller brev. Men når jeg snakker med henne, så er det som vi aldri har vært borte fra hverandre.
Og jeg har venner her, som jeg ikke kan prate med på den måten jeg kan med henne. Vi glir veldig godt sammen. Og det er deilig!

Du sier du har bodd mye i Frankrike. Jeg forsto at faren til datteren din var fransk. Jobbet du der, eller gikk du på skole?
Det må vel være deilig å være litt bereist! Jeg hadde lyst på et år på high school i USA da jeg var yngre, men det ble ikke noe av. Og planla et år som au-pair. Det ble heller ikke noe av. Og to grunner for det: Jeg fikk meg et par puser, jeg begynte å føle meg for gammel for det, (var rundt 22 år?), og jeg fikk angst av å gå om bord på et fly så langt som til USA!
3 grunner var vel det!
Jeg var kommet så langt at jeg hadde pratet med en familie på telefonen.
Jeg angrer IKKE på at jeg ikke reiste. For jeg tror ikke jeg hadde likt å være au-pair. Jeg var dagmamma en sommer, og det å passe barn; var ikke helt meg!
Men for reisen sin del. Opplevelsen og erfaring! Det er jo ofte det som får folk til å reise.
Skulle likt å hatt noe slikt å se tilbake på!
Jeg er, eller var, UTROLIG flink til å ha lyst til ting, drømme om det, og planlegge det! Men gjorde jeg noe med det?
NEHEI!
Meg og ei venninne hadde også en plan i gang en gang. En reise til USA i 2 måneder. Vi planla, vi sparte penger, vi gledet oss:O)
Vel......, neida...ingen tur på oss!!!!!!!
Ikke spør meg hvorfor?
Men jeg har nå vært forskjellige steder på ferieturer.
Men det begynner å bli lenge siden jeg har vært på en slik lang tur nå.
Så Irland neste år! Så får vi se om det blir kun med drømmen, planleggingen og gleden!:O)?

Først må vi få unna reisen til Oslo i november:O)
Gleder du deg???????:O)
Under 3 måneder igjen nå!!!!
Robbie; here we come!

Ha en fortsatt nydelig lørdag. Og håper din kjære vinner stort. Men siden du vil ha ham hjem i kveld, så håper ikke jeg heller at han vinner SÅÅÅÅ stort!
Men uansett; HEIA MANNEN TIL CK!

SUPER-DUPER KLEM FRA ELISA!
Bilde
Maa😃23. august 2003
Hei hei! Det er vel å nyte livet som er meningen, er det ikke? Det er ihvertfall ikke noe å ha dårlig samvittighet for/unnskylde!!!! Så jeg håper du ikke gjør det! :) Så du har bodd i Frankrike, CK1? Faktisk så driver jeg å studerer fransk akkurat nå...Men Frankrike er vel egentlig et land det ikke er mulig å ikke forelske seg i! Jeg har ihvertfall møtt en god del frankofile i det siste! Ha det fint resten av helga! Satser på at sambo''n din ikke gikk videre i turneringa! ;)
stine❤️23. august 2003
Hei! Takk for koselig hilsen :-) Hørtes ut som om du har hatt det kjempehyggelig, både med mamman din og venninna. Slik må man jo bare ta vare på!

Ønsker deg en fortsatt deilig helg!

Klem fra Stine.
jente-2923. august 2003
Hei og takk for koselig kommentar. Det hørtes ut som en kjempekoselig kveld. Både med moren din og med hun venninnen som du ikke har sett på lenge. Det er artig når du finner tonen igjen med noen en ikke har sett på lenge.

Jeg også har kost meg i helgen - er helt enig med deg i at det må vi unne oss. I motsetning til deg så liker ikke jeg vin. Så jeg snoper litt i stedet. Jeg satser på å skjerpe meg fra i morgen.

Stor klem fra meg :)
Bilde
raddis24. august 2003
Mmmmmmm, tapas :)

Hei CK1, og takk for en hyggelig hilsen...

virgo❤️24. august 2003
Hallo i natten CK

Hva ervel livet.. hvis det ikke skal nytes !!!! Høres ut som om du har det fint for tida...THAT`S THE WAY TO GO GIRL !!! For selv om vi skal ned i vekt.. så skal vi jo ikke slutte å nyte, og kose oss med livet for det !!! dessuten så tror jeg at hvis man virkelig nyter det de gangene man skeier ut.. så blir det lettere å holde seg på den smale sti ellers.. SÅ DET SÅ !!!

Og ja.. det er herlig med slike venner som man umiddelbart finner kontakten med uansett hvor lenge det går i mellom man treffes. jeg har også et par slike veninner.. og det er bare sååååå herlig hver gang vi treffes. To sekunder og så går skravla som om vi traff hverandre i går..*S*

Nei Bare fortset å kose deg innimellom du, for som du sier.. på mandag er det hverdag og alvor igjen..og da er det godt å ha noen olfylte minner med seg!!!

Ha en fortsatt herlig helg da
Klem fra Bente
pia😄24. august 2003
heisann ck1!! :)

så herlig å lese innlegget ditt!! det ser virkelig ut som du koser deg SKIKKELIG om dagen!! og det synes jeg du bare bør gjøre.. :) vi skal da nyte livet..!! :) folk som har det bra, er det beste som finnes!!

må være kjempekos å treffe igjen den venninna der.. det er merkelig, hvordan man har enkelte mennesker der kjemien bare stemmer med en gang!!
du spurte om typen min kjendte kompisen jeg skal flytte på hybel med.. det gjør han ikke.. de har aldri truffet hverandre faktisk.. for denne kompisen er også en kar , jeg kjendte før, men mista kontakten med.. så havna vi i samme klasse nå.. :) dette er en venn jeg har sånn "kjemi" med.. vi var aldri nære venner, men fant god tone med det samme.. :)
og for dere som skulle tolke dette som flørtesignaler - slapp av! :) typen takler det fint ! :) han stoler på meg, og vet at han MÅ stole på meg - vis vi skal komme oss igjenom det året her..

kommer fortsatt ikke over at du husker episoden.. knallstilig!! :) du er altså utstyrt med klisterhjerne. det er jeg også - når det kommer til enkelte skolefag og sånn.. men.. her på sidene glemmer jeg altfor fort.. :) episoden ja..hehe.. xenica hadde nok klikka om hun hadde lest det.. det er sant det! :)

du har nok helt rett i at det er bedre å bruke litt lengre tid på slankinga - og heller kose seg litt underveis.. eller dvs - hver og en må jo vurdere hva de synes er best.. men jeg er iallefall enig med deg.. :) det er så fint å se at du har det så bra!!:)

skal forresten til oslo på fredagen.. der typen bor.. *gleder seg*!!
håper du har det like bra i dag også!! :)

klem fra pia!
Beatmik😄24. august 2003
Aaaah, her var det positivitet gitt! Så godt med sånt perlehumør! Takk for velkommen hjem-hilsen :o) Jeg skal prøve å få skrevet mer her nå. Været på Sørlandet er jo også upåklagelig nå i helga, det passet bra i går, da hadde vi barneselskap for 7 åringen min. Det var full rulle med 8 gutter. Fikk da gått endel, så trim ble det, selv om sjokoladekaken jeg har laget var så altfor god! Godt at det er slutt på sånt i morra!

Sommeren din høres toppers ut. Du spurte hva som er forskjellen på Libra og GR.. Libra teller ikke kalorier, og er vel mer brødbasert, og det passer meg bra. Fem måltider er jeg også temmelig avhengig av.

Håper du har en fortsatt finfin søndag! I dag må vi ut på tur!

Klem fra Beate
elisa29😄24. august 2003
Hei babe!
Så bra at samboeren din gikk videre!!!:O)
Eller var det synd?
Vel, du må avse ham i dag også, men igjen kan du skryte til alle oss om hvor flink han er, gutten din!!!!!!!!;O):O)

Jeg skriver mer senere når du kommer med nytt innlegg. Skal nå i dusjen og gjøre meg litt ren og pen! Så middag hos mor!

Klem fra meg til deg!


elisa29😊24. august 2003
Regler For Soveromgolf

1. Hver spiller skal ha med sitt eget utstyr - vanligvis en kølle og baller.

2. Spill på banen må godkjennes av eieren av hullet.

3. I motsetning til utendørs golf, skal man forsøke å få kølla i hullet og hold---ballene utenfor.

4. For å få et så effektivt spill som mulig, bør kølla ha stivt skaf.---Eieren av banen forbeholder seg retten til å undersøke kølla''s stivhet og kvalitet---innen spillet begynner.

5. Eieren av banen har rett til å begrense kølla''s lengde for å unngå skader.

6. Poenget med spillet er å støte så mange ganger som mulig, til eieren av banen er---fornøyd og spillet er fullbyrdet. Mislykkes man med dette, kan man nektes videre---adgang til spill på banen.

7. Det anses som dårlig oppførsel å spille på hullet med en gang man er kommet---på banen. De mer rutinerte spillerne tar seg tid til å beundre banen, med spesiell---oppmerksomhet på terrengets formasjoner.

8. Spillerne advares mot å nevne navn på andre baner de har spilt på eller som de---regelmessig spiller på. Sinte baneeiere har ofte ved slike anledninger skadet---spilleres utstyr eller tatt beslag i dette.---Av samme grunn advares spillere mot å spille på flere baner samtidig, med mindre---samtlige baneeiere har gitt sitt samtykke.

9. Spillere anbefales å ha ordentlig regntøy for hånden for sikkerhetsskyld.

10. Spillere bør sørge for å få sin reservasjon bekreftet i god tid for man-----ankommer banen, spesielt når en bane skal spilles for første gang. Spillere har blitt-----forbannet når de har oppdaget en annen spiller på den banen de betrakter som-----sin egen. Det kan derfor være en fordel å rekognosere på forhånd for å finne ut om-----det finnes spillere som har sesongkort.

11. Spillere bør ikke ta for gitt at banen alltid er tilgjengelig for spill.-----Visse spillere føler seg brydd når de oppdager at banen for øyeblikket er under-----rehabilitering. Spillere rådes til å være ekstra taktfulle i slike situasjoner.-----Mer avanserte spillere finner alternative spillemåter når dette skjer.-----Å forlate banen anses ikke å være klokt.

12. Enhver spiller rådes til å be om tillatelse fra baneeieren for han forsøker seg på-----det bakre niende hullet, eller vil ha med en kamerat.

13. Spillere rådes til å unngå å spille på baner hvor det kreves baneleie. Dette skyldes-----at slike baner ofte er nedslitte, for enkle å spille på, har begrensninger i spilletiden-----og gir høyere skaderisiko på spillernes utstyr.

14. Spillere anmodes om å utvise ekstrem varsomhet for å unngå at man feilaktig-----oppfatter en annen spiller som en bane.

15. Langsomt spill oppmuntres, men spillere bør være forberedt på å fortsette i et-----raskere tempo, i hvert fall tidvis, om baneeieren ønsker dette.



Athena😃24. august 2003
Heisann Ck1 :o)
Hørtes ut som du kjempeflott helg! :o))
Det er rart hvordan man har så flott kjemi med enkelte mennesker, at når man treffes etter så mange år går praten som om man sist snakket med hverandre i går.. :o)) Herlig! :o)
Jeg er helt enig med deg i at man skal kose seg litt også, selv om man skal ned i vekt.. Man skal jo kunne leve slik etter at man har nått alle sine mål.. :o)
Nå er jeg ferdig med arbeidshelgen, en del stress ble det, men det er jo godt å ha noe å gjøre.. :o))
Og jaggu får man ikke litt trim av det i tillegg.. :o)))
Det fortsetter nedover hos meg, og glad er jeg for det.. :o))
Har jo vært flink med både kost og trim de siste dagene.. :o)
Jeg spiser vanlig brød også. Eller frokostgrøt/frokostblanding.
Det klibrødet jeg spiser heter GG sundhetsbrød, tror jeg..
Det er på størrelse med et halvt flatbrød og likner meget på en sponbit... Hehe.. Alle måltider hos Libra skal starte med fiber enten i form av sponplate, sagflis el.l som er meeeeget tungt å tygge!
Jeg fant ut det var nokså godt hvis man hadde litt magerost på.. :o))
Må nok avgårde til helseforretningen til uken for å se om det er mulig å få kjøpt slikt... Den pakken jeg har brukt så langt fulgte med sammen med kursboken.. :o)
Nå skal jeg snart sanke noen trimpoeng selv, så ha en fin dag og kos deg... :o))
Klem fra meg... :o))



Bilde
Arkibalda😌24. august 2003
Hei igjen!

Molkosan er det som får meg til å drikke nok vann! Det er et flytende stoff du får kjøpt på helsekostforretninger, smaker syrlig, og skal visstnok være bra for fordøyelsen. Det har en spesiell smak, men jeg har vennet meg til den nå og tilsetter bestandig en dæsj molkosan i vannet jeg skal drikke. Vannet smaker bedre og er lettere og få i seg.

Is som melkerasjon har jeg faktisk vært inne på, men rakk ikke å spørre om det på kurset. Men nå vet jeg jo! Takk skal du ha. Melk er en kilde til bekymring når en ikke syns det er spesielt godt, men nå vet jeg hva jeg skal gjøre for å fylle rasjonen
:o)

Kos deg!

Arkibalda

Iceblue24. august 2003
Hei hei :-)
Det trimhjulet jeg snakket om, kjøpte jeg gjennom Ellos av alle ting. Mener å huske at det kostet 179 kroner. Du får nok tak i deisse hjulene på sports forretninger og, men er ikke sikker på prisen der!

Det hele går ut på at du stiller deg opp på kne(hjulet har håndtak), og ved hjelp av magemusklene skal du dra deg frem og tilbake på gulvet...river godt - det skal jeg love deg!!! Fungerer bedre enn vanlig sit ups syns jeg!

Klem fra meg
rebecka❤️24. august 2003
heeeeeeeey snuppa.... takk for kommentar... wellex er kapsler som inneholder bl.a hagebønne-ekstrakt å det trekker til seg fettet i maten du spiser sånn at det ikke blir tatt opp i kroppen din...du kan stikke innom wellex.no å sjekke alt du lurer på..deriblandt pris å annen info... ha en nyyyyyyydelig søndag.. goklem becka.
aries😉24. august 2003
Hei, igjen CK1 -

Takk for kommentaren. Enig meg deg i at det sikkert er mange der ute som ser oss, tenker at "jøss, har ikke hun blitt litt lettere?", men av EN ELLER ANNEN MERKELIG GRUNN er de redd for å kommentere? Kanskje de er redd for at vi er syke? Eller hva? Tenker forøvrig på den oste(?)reklamen. Han som spør dama om hun er gravid....

Kvelden din, og spesielt tapas høres kjempegodt ut. Får bare kose meg i tankene, foreløpig!

Klem fra Aries!
Bilde
juliane❤️24. august 2003
Hei og hopp:-)

Er det ikke typisk at en våkner gry tidlig når en har barnefri, kan egentlig ikke skjønne hvorfor... Jeg er slik jeg også, de få gangene jeg har fri fra barna våkner jeg i åtte tiden. Har vel egenlig vært en person som trenger lite søvn, har altid lagt meg sent og våknet tidlig.

Så du har vanket mye på Jessheim du, da vet du kanskje hvem exen min er også da.... Han er oppvokst på Gardermoen og er ett år eldre enn deg.

Kan tenke meg at A kommer til å sette pris på at dere to jentene finner på noe til uka, det fortjener både du og henne. Dere som har vært så mye borte fra hverandre i sommer. Jeg skal ta med meg Andrine til svømmehallen til uka jeg, hvis jeg tør å vise meg i badedrakt da. Skal vel tørre det vel.

Tusen takk for RW bilde, det skal jeg nyte det. Han er bare helskjønn:-)

I dag har vi vært i bursdag, til tvillingjenter som fylte 4 år. Det som var sprøtt var at mine tvillingjenter kom i samme kjole som bursdagstvillingene:-)) Kjempe sprøtt! Så det var to tvillingpar som var helt likt kledd:-)) Vi måtte le godt da, mamma`n dems og jeg, så vi tok et samlebilde av dem:-) Når vi kom hjem skiftet vi, så reiste vi bort og hentet morfar, så dro vi ut i skogen og plukket blåbær. Vi fant masse, plukket 5 liter, kunne plukket mer men småsnuppene var trøtte og slitne. Når vi kom hjem var alle 3 så utrolig blå over hele seg, så det var bare rett i dusjen med dem. Så nå ligger de nydusjet og sover søtt i sengene sine:-))

Det er sol og fint vær her også, det er kjempe deilig. Hadde du og kjæresten en fin gå tur da? Det er så deilig å gå turer, ihvertfall når det er så fint vær som nå.

Nei nå får jeg begynne å vaske litt her, for det trengs virkelig.

Ha en fortsatt superfin søndag, nyt den!:-)

Klemmer fra Juliane.
Bilde
elisa29❤️24. august 2003
Hei igjen!
Hyggelig at "golf"-reglene falt i smak. Viktig at din kjære leser dem, og forstår viktigheten av innholdet:O)

Det blir bare sånn kort hallo her. Har vært tv-kveld....og JA! Jeg innrømmer: Litt utskeielse! Jeg måtte bare få det ut av systemet. Jeg ble som en vampyr som bare måtte hugge til! Ble for sugen i går, og det fortsatte etter middagen i dag.
Men greit nok! Jeg har jo ikke problemer med å ta meg inn igjen imorgen. Så da får det heller bare være sånn av og til;
MÅ BARE HA NOE!!!

Jeg skal svare mer på innlegget ditt til meg senere eller imorgen. Nå vil jeg se dokumentaren; "Slank deg eller dø"! Må jo se den. Og Åndenes Makt etterpå. Får se hvor trøtt jeg er etterpå.

Snakkes vennen!!!!!!:O)

Klem igjen!
Blomsten😌24. august 2003
Hei..*S*

Er helt enig med deg jeg..mhp å nyte livet litt. Livet er kort..og sommeren enda kortere..så du..NYyyyyyyyyYT med god samvittighet. Den daten med Robbie tror jeg du klarer med glans uansett. Det er det ingen tvil om :)))

....men det jeg skulle si. Er blitt så gammel at jeg har mange bekjente, men veldig få gode venninner...men de jeg har..De er supre...OG det rare er som du sier..at man kan være borte fra hverandre i år..men når man ser hverandre, så er det som å ha sagt ha det bra til hverandre dagen før. Det er ganske utrolig..og varmt og flott på samme tid..*S*...
Det skulle jo bare mangle om du ikke skulle ta deg et glass vin da spør du meg.. :)))

Hilsen meg
Blomsten...som må logge av snart..gubben skal ha pc''en..*S*
Blomsten😃24. august 2003
PS!
Den elektroniske mousetrapperen er en forbedret utgave, mye enklere og letter i bruk enn den manuelle. Sjekk den ut! Den er faktisk kjempegod. Den manuelle er "skranglete" og tung å trykke på...*s*
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
Tigergutt😀10. september 2003

Heisann Boggi !!!

Jeg er fornøyd med resultatene denne uka også, selv om de ikke ble like bra som forrige uke. Men neste onsdag er jeg nede i 2 - sifret. Det gleder jeg meg virkelig til : )) Men det blir bare mindre og mindre trimpoeng da. Mye jobbing får ta skylden for det. Men jeg har uansett ingen dårlig samvittighet da : ))

Ønsker alle sammen en fiiin dag : ))

Vekt: 100.8

Trimpoeng: 24
LilleTrille😃10. september 2003
Heisann :)

1 Trimpoeng = 15 minutts trening?

Vekta ligger på samme som forrige uke 61.5 kg :)

Ha en kjempefin onsdag :) - LilleTrille
Snupsi10. september 2003
0 kg ned siden sist, sukk, det blir fortsatt bare 1,8 kg ned, men nå på 3 uker. Nå må jeg ta meg sammen! Lykke til alle dere andre. Hvis dere bare hadde hatt en anelse om min svarte samvittighet! Men jeg har faktisk trimmet litt, men ser ingen vits i å skrive poeng for det, for når jeg stapper i meg all verden etter trimmen, så går det jo den veien høna sparker......
Hilsen Snupsi
snoopy😌10. september 2003
Vel det ble ned 0,8 kg. denne uken. Må si meg fornøyd med det.

Ny vekt er 87,6 kg.
Virtuella😉10. september 2003
Vekt 74, altså ned ett kilo til, totalt 3,2.

Virtuella
nanna😢10. september 2003
Ja det ikke akkurat i turbofart her....vekta stoppet på 84,3 idag.....!Ha en fin dag!

Nanna
boggi😃10. september 2003
Dagene suser av gårde. Nå er jeg da endelig ferdig med feiringenè av sønnens 3 års dag - og utrolig nok så gikk vekta ned denne uka 0,5 kilo Jeg er kjempe fornøyd med det.

Trim poengene denne uken ble heller labert bare 8 - satser på bedre tid denne uken.

Ha ei strålende høst uke alle sammen.

boggi
Bilde
maiblomst10. september 2003
En ørliten nedgang. Vekta stoppet på 80,8.
Fikk ikke trimmet så mye, som vanlig: 8 trimpoeng.
Må visst ta meg sammen hvis jeg skal klare 10 kg. til jul. Men det er iallefall målet.

Hilsen maiblomst
Lilla😄10. september 2003
sorry boggi ingen nedgang på meg denne gangen snufs..;-/er rimelig lei av 80 tallet nå så tenkt å melde meg på greteroedekurs og håper at det hjelper!!!!;-)vel her er det bare å fortsette!!STÅ PÅ ALLE SAMMEN;-)
klem fra Lilla;-)
Rondane😉10. september 2003
Hei Boggi, nå har også du begynt å gå ned. Gratulerer. Det er de små skritt som fører til målet.

100,5 kg på meg. Meget fornøyd. Jeg skal være to sifret når jeg melder vekta mi neste onsdag !!

Trimpoeng: 17. Det er vel det meste jge kan regne med, skjønt i denne uka kanndet bli 5 organiserte trim seanser + husarbeid. Ha en god onsdag alle sammen..
alex10. september 2003
Hei Boggi.

Vel det ble nok en gang - 0,5 kg på meg, ny vekt er 75,5kg

ha en fin dag.
Anitra10. september 2003
Hurra! Mistet en kilo denne uka også, tror det nesten ikke, nå er vekta 72,5! Trimpoengene denne uka er 19, fordelt på fem harde økter. Det er nok treninga de siste ukene som får ta æren for at jeg nå ser det som meget realistisk å greie 10 før jul!

Klem, Anitra
Jenta*S*❤️10. september 2003
Hey!
76.8 idag!
Klem fra Jenta*S*
Afrodite😃10. september 2003
Hei hei Boggi!

Dagens vekt 108.1 kg, altså ned 1,9 kilo siste uke. Er kjempefornøyd!! Ikke så mye trening denne uka desverre, kun 12 trimpoeng. Har hatt en fin slankeuke, håper neste uke blir like bra for oss alle!!!! Heia heia!

Afrodite
aries😉10. september 2003
Hei, Boggi!

Rapporterer 102,6, dvs. -1,6 denne uken.
Trimpoeng er 7 x 45 min. sykling = 21 p. (som vanlig)

Ellers må jeg bare sende en stor takk til deg for at du tar denne jobben! Bidrar godt til motivasjonen!

Klem fra Aries
Bilde
juliane😄10. september 2003
Hei Boggi.

Er ikke tilbake enda, derfor tenkte jeg at jeg måtte spørre om jeg kan få beholde plassen i 10 kg klubben.

Har jo veldig lyst til å gå ned 10 kg til jul, etter den lille pausen min.

Tusen takk for gode ord, og jeg er helt enig med deg, det er godt å få tømt seg i DB og få så mange støttende og gode komentarer tilbake:-)

Skal gi beskjed når jeg er tilbake:-)

Gode klemmer fra Juliane.
blomsten😊11. september 2003
Hei og god torsdags morgen...

Fikk ikke skrevet inn resultatet her i går, men denne uken viste vekten 72.3 på GR...altså er det 72.3 som skal noteres her inne. Mindre nedgang enn forige uke, men jeg er superfornøyd!!! :)))

Hilsen meg
Blomsten......som er at mange her inne har begynt høstjakten på kiloene...og gjør det med glans.....*S*
snupsi😛11. september 2003
Hei og takk for hyggelig hilsen.
Jeg har faktisk begynt å trimme igjen. Jeg var på spinning for 2. gang i går, og det er herlig. Problemet er å få plass til trimming mellom gjøremålene. Jeg har 2 barn som begge er med på fotball. Dette har medført at jeg har vært ute på kjøring og frakting sammenhengende alle dager siden fredag ettermiddag i forrige uke. Nå er heldigvis kampsesongen over for de yngste, bare treningene igjen, men for den eldste er det nå trening 3 dager i uka forskjellig plasser i byen i tillegg til kampene. Puh! Så da vi kom hjem i går kl. 21.40, satte jeg meg ned å så TV, og bevegde meg ikke i det hele tatt. Jeg mangler fullstendig energi oppi alt dette! Dessuten skal de helst ikke merke at jeg slanker meg. Det er så mye slankehysteri blant ungdommene rundt dem, at det er til å bli sprø. Ungene mine har heldigvis ikke arvet min vektproblemer. Og dessverre/heldigvis elsker de meg slik jeg er, helt utrolig! I alle fall, litt må da forsvinne etterhvert!
Ha en fin dag, og takk for at du ordner med 10-kgs klubben!
Hilsen
Snupsi
Lis😉11. september 2003
Hei. Har vært på kurs så jeg er litt sen med registreringen.

Vekt 88,6 kg. Trimpoeng 21 poeng

Lis
Athena😃11. september 2003
Hei på deg!
Vekt i dag: 124.6kg
Trimpoeng ca. 6
Ha en fin dag :o))
Klem fra meg :)
Bilde
Tigergutt☹️11. september 2003

Hei Boggi !!!

Takk for 1.plassen som du ga til Aries og meg denne uka - men vi må nok ta til takke med delt 2. plass. Uka`s superslanker ble Afrodite, hvis jeg ikke tar helt feil???
Jeg er uansett fornøyd med resultatet...

Tigerklem...
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
arkibalda❤️18. november 2003
Hei

Trasig å være syk, håper du kommer deg fort.
Så torsdag er operasjonsdagen. Du må være kjempespent. Håper det blir vellykket og at du forblir ved godt mot.

Kjempelure huskeregler *gliser*.
Hadde det enda vært så vel, ja...
Men vi greier oss alikevel vi, ikke sant?

God bedring,
arkibalda
Lilla😄18. november 2003
heisan ,huffda hørtes ikke bra ut håper at du blir fort frisk da;-)føler meg litt daff og trøtt idag og håper at jeg ikke brygger på noe..er jo noe som går om dagen...jeg har ikke tid til å bli syk nå!!!;-)
fint at de kunne operere da,når var det du skulle operere igjen var det denne uken?;-)

GOOOd bedring lille venn..bli frisk som en fisk!!!!;-)
klems fra Kjersti!!!!;-)
lilletrille😃18. november 2003
Hei på deg CK! :)

Flott at du skrev ned kalorireglene, de passer godt for samvittigheten til jula ;D
"5) Jo mer du feter opp de som til daglig er rundt deg, desto tynnere virker du selv."
Den var ganske smart ;D

Ikke fortvil for at du ikke får trent, du har jo vært sååå flink før du ble syk! Du klarer nok å sykle helt til.. nå har jeg glemt hvor du skal, men dit du skal iallefall ;D Jo, takk forresten for at du svarte på hvordan dere førte opp mil dere har syklet da :P Hihi

Har dere ikke fått snø før nå? Heldig :)) Vi har hatt snø en god stund nå, det har vært rundt null grader den siste uka, men i dag er den nærmere 10 minus! Blir nok ikke noe gåtur på meg, i og med at jeg tar gåturene i skoletida, og det er ikke så fristende å gå ute nå uten at jeg har stilongs på :D

Du spiste jo så lite annet i går at jeg tror ikke den snickersen gjorde så mye skade :) God bedring CK! Jeg håper virkelig du får tatt operasjonen, godt at du bare må være feberfri da :D Du har jo to dager å komme deg på nå så! Bra at du tar det med ro :)) Ha en fiiin tirsdag!

god bedring klemmer fra Malin! :)
Bilde
Maa❤️18. november 2003
Hei!

Skrev akkurat en kommentar til det gamle innlegget ditt, jeg! :)

Blir frisk!!!!!

Klem fra Maa
amazon❤️18. november 2003
Hei ck1! Det skikkelig trasig å høre at du er blitt syk nå, så nærme operasjonen.. Men bare du blir feberfri så ordner det seg. og det blir du helt sikkert til torsdag :-)
Fint at du holder motet oppe!

God bedring!!

Klem fra Amazon
sol❤️18. november 2003
Hei !!

Huff da!! Ikke bra å bli syk nå like før den etterlengtede opperasjonen nei....får bare håpe det går over til torsdag!
Sliter forresten med det samme selv....vond hals og feber.....så jeg er hjemme fra jobben i dag..... den "gamle" sol ville nok ikke blitt hjemme i dag, men heller lhanglet seg gjennom dagen ettersom jeg vet at det er mange andre som er borte.... men i det siste synes jeg at jeg har drevet litt rovdrift på meg selv.....og kroppen fortjener en hviledag når den er syk !

God bedring!!
Klem fra sol
Marianne😃18. november 2003
Heia :o)
Hadde det nå bare vært så vel *ler*
Fine regler....

Uff det er ikke godt å være syk, håper feberen din går ned nå....du får stelle godt med deg selv da :o)

Skal komme meg til legen i morgen, er ikke godt å ha det ubehagelig heller.....så får vi se hva hun sier, kanskje jeg kan nevne det du skrev :o)

Snakkes
Knib fra Marianne
kasteball❤️18. november 2003
Kjære syke vennen min:-)

Uff, det høres jammen meg ikke ut som om du har det noe godt der du ligger, ikke noe ok å ha feber + alt det andre du plages med nå.

Men det var jo kjempe fint at du blir operert selvom du er litt syk, bare du er feberfri. Du får drikke masse vann, har hørt at mange blir kvitt feber på den måten:-) Masse god bedring til deg ihvertfall.

Fine de kalorireglene du skrev ned:-) Ja hadde det bare vært slik, da hadde en ikke hatt dårlig samvittighet for alt snopet en spiser i jula. Jeg klarer ihvertfall ikke å holde meg unna godteri og god mat i jula. Men, men det er ennå noen kilo bort før den tid får vi tro:-)

Her snør det også, kjempe koselig å få det litt hvitt, men det spørs hvor lenge det holder.

I dag nyter jeg fridagen min, for nå skal jeg jobbe både onsdag, torsdag og fredag. I helgen har jeg lyst til å ta med meg snuppene på en liten oslo shopping tur. Vi skal ihvertfall få gjort det før jul en helg:-)

Hvis jeg finner ut hva den butikken heter som jeg nevnte for deg, så skal jeg fortelle det videre til deg også. Men jeg har ikke peiling på hvor den ligger eller hva den heter. Får prøve å sjekke det litt ut...

Det var mye å bake 6 kaker til kakelotteriet synes jeg ja, men pappa hjalp meg med 2 kaker så da gikk det ann. Stod på kakelotteri i helgen både fredag og lørdag, ungene sov hos mamma og pappa fra fredag til lørdag. Jobbet hele forrige uke + fritidsaktivitetene til store snuppa, så jeg var ganske sliten når jeg kom hjem på fredagskvelden. Sovnet i godstolen min kl 22, det var den frikvelden:-)

Nei nå får jeg fortsette litt her. Har pakket inn litt kalendergaver og julegaver jeg. Snart skal jeg bake litt til torsdag, for da skal jeg ha tupperware party.

Kos deg i dag, og ta masse vare på deg selv, snuppa.

Skal tenke masse på deg slik at du blir helt frisk igjen fra til Torsdag.

Gode og varme tanker fra Meg til deg:-)
kasteball❤️18. november 2003
Hei vennen:-)

Ja jeg tar cambridge hver morgen nå, har igjen 4 poser nå, har ikke samvittighet til å kaste dem. Derfor spiser jeg dem opp nå liksågodt:-) Cambridge kuren hjelper meg altid godt i gang, får opp forbrenningen min litt. Men det holder med en pose om dagen, og disse få dagene her.

Skal dra innom en bokhandel nå etterpå og kikke på boka, får ikke kjøpt den før lønning på torsdag:-) Har veldig lyst til å kikke på opplegget hans, og lese igjennom boken. Hvis jeg velger det opplegget, skal jeg lese nøye igjennom DB din og se hva du har spist osv.

Igjen lykke til med formen, håper den snart er på bedringens vei.

Plei deg selv, men kos deg også med snuppa di:-)

Klemmer fra Meg.
Pia❤️18. november 2003
Heiiii vennen min!

Først av alt: siden jeg ikke hilste på innlegget ditt i går: Så utrolig koselig at konserten ble så vellykka ! Herlig! Den moroa der fortjente du virkelig!! :)

Men så til det negative.. Stakkars deg som er blitt syk! Og sykdommen kunne jo ikke kommet på et verre tidspunkt heller.. Nei, det måtte bare skje liksom. Men det her greier du; du er feberfri til torsdag ! Helt sikkert og det!! Bare slapp godt av å la kroppen få den vilen den trenger du!!:)

Håper du føler deg bedre i morgen!
Go klem fra Pia!
Pia😄18. november 2003
Og du ck1.. :P Kcalori reglene ja.. Tror du det er mange her inne som lever etter dem vanligvis eller? *skyldig*

But not anymore!! :P

Ha en knallfin dag !
Lilla😄18. november 2003
heisan,ja det er kun to uker igjen nå,skjønner ikke hvor tiden blir av;-)4 desember er siste dag,så må klare meg selv frem til 12 januar når nytt kurs begynner,ikke så lett det når julen er imellom,men det skal nok gå bra!!!!;-)
håper at du blir frisk fort da,ikke noe gøy å være syk!!!!;-)
mange klemmer fa meg!!!;-)
Roxy❤️18. november 2003
Heia,
vil bare ønske masse god bedring, og ønsker du får tatt opr og blir ferdig med det.
Er godt å få det overstått når en har ventet på det....
Morsomme regler det der ja....ha det fint!!!
monica12318. november 2003
Håper du snart blir i bra form!
Takk for hilsen.
Har lest de reglene før, og synes de er kjempegode.

Tvi tvi, bli snart frisk!
Hans😌18. november 2003

Kjære ck1 -

jeg kom til å lese at du ikke var helt frisk, så jeg måtte nesten legge igjen en liten god bedring hilsen spesiellt til deg!! :) Bli frisk igjen snart! Kan nok være influensaen som går..

Gleder meg til å høre fra deg og om hvordan du opplevde konserten med Robbie Williams, skal gå litt tilbake i dagboken din etter på og lese om det.

Også må du ha lykke til med operasjonen i over i morgen, får nesten håpe du ikke blir sykere og må vente med operasjonen lengre.. Gruer du deg da? Skal love å tenke på deg jeg.

Nei nei nei!! :) Du må ikke snakke til oss alle her inne som om at vi alle er jenter, jeg gir opp!.. Jeg er visst fortiden den eneste mannelige brukeren her inne, så jeg skjønner jo at dere kvinner i flertall glemmer at jeg også hører på.. Skal forsøke å ikke bli kjønnsforvirret, ha ha! ;)

I morgen er dagen da, min fotball interesserte slankekollega!! :D Det er faktisk da det hele skal avgjøres, det endelige oppgjøret som avgjør alt. Jeg må innrømme at jeg er utrolig spennt nå, og tanken har sneket seg inn mellom alle gjøremålene i dag, vi må slå spanjolene for å nå EM neste år.. Og etter å ha sett den briljante ( forsvars ) kampen på lørdag, så har jeg faktisk større tro på at viljen vår kan føre oss til seier. Jeg tror virkelig vi kan hvis vi vil. Jeg håper så inderlig på at ullevål stadion i hovedstaden blir fyllt av snø i morra så spillestilen til motstanderen vår blir påvirket negativt, jeg tror til og med på snøvær fra klar himmel nå!.!.! I morgen må vi.

En lettere nervøs Hans hilser! :-) Klem.
Bilde
Ronja😊18. november 2003
Hei vennen:)
Uff så dumt at du er blitt syk da sender deg en *blifortfriskklem* håper nå virklig du er bra igjen til Torsdagen. Her er nest minste gutten min syk, han har vært over førti i feber et par ganger nå *liker det ikke* men nå ser det ut som om det er på retur *håpe,håpe*:)
Så flott at du koste deg på Fredag (vanskligt å la være med et sånt skue da;)
men at dere hadde det kjekt før,under&etter konserten:) Og kos med komplimang for drakten, du var sikkert kjempelekker:)
Ha go bedring:)
Klem
Bilde
ivalodia😄19. november 2003
Hallo du :o)

Uff.høres ut som du har fått den influensaen som herjer vilt nå? Det går noen dager,men så skal du se at du er på bedringens vei :o) Men alltid slitsomt når det står på ..Jeg vil IKKE bli syk!
Operasjonen går nok i boks skal du se.

Det var da skammelig for noen julebordsregler...ler.. Gal dame du.. Men tenk om det var slik da...

Pass på så sambo får dullet med deg mens du er syk (også)

Titter innom senere, god bedringsklem :o)
Bilde
Sampli❤️19. november 2003
God morgen!
Skal du på sykehuset i dag? Hvis det er dagkirurgi og du skal tidlig inn leser du sikkert ikke dette, men uasett - lykke til!
Jeg er helt utslått og sengeliggende, og den lille tiden jeg har vært på beina,har vi hatt besøk her - så jeg har ikke vært inne på slankere på flere dager nå.

Håper det står bra til med deg - forstår du har vært syk /er syk? Håper du er så bra at det ikke blir problemer i forhold til narkose - for operasjonen må foregå i full narkose, ikke sant? Broren min skal operer de fingertuppene i dag - og må regne med å miste følelsen i to tupper, men de skal transplantere nytt vev i dag, slik at det ikke ser så j***vlig ut mest tror jeg. Han er så uheldiog stakkar. Mannen min er på sykehuset med den ene avleggeren i dag, men det ser ut som han ikke får narkose nå - vi venter til han er frisk med å sedere ham. Tror jeg - vi får se hva legen sier.

Jeg må tilbake til senga. Måtte bare innom og hilse på og ønske lykke til (om det er i dag da... jeg trodde det)

Håper det ordner seg nå!
Lykke til! Tenker på deg... Stakkars Ck, syk og skal operere...

At ordner seg & lykke står den brave bi!

Ha en så fin dag som overhode mulig - forholdene tatt i betrakting...

Smil og solskinn fra Sampli
pippi75❤️19. november 2003
Heisann vennen! Uff da. Hørtes ikke bra ut dette. Håper du snart er frisk igjen. Håper du blir operert på torsdag. Utrolig så flott vekta de har gått nedover. Du har bedre bmi enn meg nå, hmf... Neida bare tuller, helt supert. Er så stolt av deg at. Har det litt travelt i dag, ska ut og shoppa før jeg skal på jobb.

Du må ha god bedring søte deg!

Stooor klem fra Pippi!
sunset1😉19. november 2003
Hei vennen!
Er bare kjapt innom, men vil ønske deg god bedring!!
KLEM FRA SUNSET1!
Tarangai❤️20. november 2003
Kjære deg.

Håper at du er ferdig med operasjonen når du leser dette, og at alt gikk fint og greit. Ikke noe særlig å være syk :(
Ellers var det en flott liste du la ut ang. kalorier. Så nå er mange bekymringer blåst bort på den fronten *S*S*S*

Stor klem og ønske om god bedring fra Tarangai...som endelig begynner å vende tilbake til det virkelige livet igjen...
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
Løvetann❤️23. mars 2004
Hei, CK!
Tror du skal være glad for at døgnet ikke HAR flere timer, jeg, for du ville helt sikkert ikke brukt dem til å passe på deg selv! Vet hvordan det er når småsnupper fyller år - det er bare så kjempekoselig, men det innebærer faktisk veldig mye jobb også! Husk å kose deg.....

Vi har et digert arrangement til sommeren - og skyskraper''n ved siden av meg skal være bosted for alle gjestene... Der blir de vel ivaretatt på aller beste måte, eller hur? =)

Ha en fin og glad dag, og ikke stress mer enn du må!
Klem fra Marion
Marianne😃23. mars 2004
Og ikke nok med det, så har du satt igang dette *ler*
Nå må du ikke stresse deg helt ut jente!!! *rekker pekefingen*
Sånn ja :o)

Å nå skal du ha fullt hus også......tenker lillejenta var fornøyd jeg :o) Min eldste forlangde også overraskelse på senga da han fyllte året sist. :o)
Ja de vet hva de vil :o)

Her går alt sin vante gang, vet du.
Ikke så stort vi kan gjøre, bare å vente å se hva som skjer.
Forferdelig ting det der.....å vente.....

Nå må jeg bare kommer meg litt i feststemning til helga, heldigvis så er det en stund til neste gang :o)
Kan jo bli litt for mye i lengden.......

Stå på CK1, bare i litt mer moderat tempo *ler*
Klem fra Marianne
Løvetann23. mars 2004
Hei på deg igjen!
Måtte bare innom og fortelle at det nok er din avdeling, ja. Dette er et arrangement i jobb-sammenheng - tilsvarende bedrifter som min kommer fra absolutt hele verden for å delta i et sånt interesseforum. Jeg har litt ufrivillig havnet oppi det og blitt et slags sekretariat. Det blir nok mye pes og lite ære, kjenner jeg mine omgivelser rett! Menmen - utfordringer er til for å nedkjempes og beseires!

Lykke til med bursdagen, da, og husk det gamle ordtaket:


"Til lags åt mamma kan ingen gjera, det er no slik og vil alltid vera.."

... eller hvordan det nå var =)
Klem til deg fra Marion
Smurfine😟23. mars 2004
Hei vennen...sorry for det deppa fjeset, men det er litt sånn jeg har det om dagen gitt...Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke bare kan ta meg i nakken og stå på!!! Sliter med alle mulige "unnskyldninger" istedet for å bare gjøre noe med det rett og slett. Tror og håper at dette vil snu seg, men jeg kommer nok ikke til å skrive noe særlig her før jeg er litt mer klar for det...har et ønske om å begynne imorgen. Startet på BioDrain ja, men har ikke fulgt det opp, så jeg skal begynne på nytt...som med alle ting. Klarer jo for svarte ikke å gjennomføre noe som helst til "the end"...og det gjør meg bare skikkelig deprimert og utafor!!.. Huff,beklager...nok om meg:) Ville bare si at jeg er ikke helt borte og jeg kommer jo tilbake!! OG jeg gleder meg enda til pils, og brunøyde gutter på Aker Brygge;)! Det er en ting til som tar på om dagen og det er at jeg møtte en, men mens han er veldig klar og forelska så klarer ikke jeg noe mer enn vennskap og jeg syns det er utrolig trist pga alt stemmer unntatt akkurat det med ...vel, du vet!... Klarer ikke få noe begjær for han rett og slett og da blir det jo feil da vel?!...SKal vel komme litt naturlig hvertfall i begynnelsen...så da har jeg forklart det at jeg kan bare være venner nå, men det er trist og "tomt" fordi jeg skulle ønske det kunne være noe, men det er bare IKKE det altså...oiiii....håper du henger med enda...dette ble langt!! Uansett, stå på videre vennen så sees vi snart igjen...
PS: Mailen min er jenta_s@hotmail.com hvis du har noen gode råd:)...

Stor klem fra meg som syns du er sååå flink!!
Sunset1😄23. mars 2004
Hei! ;o)

Sorry at jeg ikke har meldt inn vekt, men synes det er VEEEEELDIG rart, er 100 % sikker på at jeg skrev et innlegg til deg på fredagens dagbok, men finner det jo ikke.... hm...rart! Vel, kanskje jeg har drømt det??? ;o)

Skal ihvertfall melde inn tidsnok neste mandag,,... jeg pleier være flink asså... ;o)

Høres ut som om du har nok å henge fingrene i, og det har jeg også... mye å gjøre på skolen for tiden, så ... men det blir bedre etter påske håper jeg! ;o)

I Trondheim er det vår heldigvis... deilig! ;o)

HA EN FLOTT BURSDAGSFEIRING I DAG DA!
Klem
marymare23. mars 2004
Heisann
Nå ble jeg glad da jeg leste innlegget ditt. Ble litt stolt da du synes jeg var super *rødmer*.
Jeg har faktisk gjort en del for å slanke meg i det siste så det er moro å få positiv tilbakemelsing.
Synes foresten det er kjempebra at du har startet denne konken. Det motiverer litt ekstra. Takk for det!

Høres ut som om datteren din hadde en koselig bursdag. Lenge siden jeg ble vekket med kake og ballonger. Nå er det vel snart jeg som skal gøre det for lillegutt.
~Mary~
Pernilla❤️23. mars 2004
Heisann.
Tok vist noen dager før jeg rakk å skrive en kommentar her.
Så deilig med så bra vektnedgang da.
Her får du belønning for all den sinnsyke treninga di.
Er du snart framme til Paris eller?
Inspirerende med et sånt prosjekt.

Høres ut som du hadde en alle tiders helg ja..
Ingen ting er vel bedre enn det, selv om det henger litt i kroppen noen dager..
hadde det sånn forrige uke selv, så jeg tror ikke du skal være redd du har blitt for gammel, jeg er da i 20-årene jeg:-)
(eller kanskje jeg også begynner å bli gammel...Sukk:-) :-))

På fredag blir det nok et lite vinhelvete på gang igjen..
Skal prøve å begrense meg, men det blir italiensk aften med noen venninner, og da pleier vi å kose oss med mye god vin og mat.
Får prøve å kjøre litt ekstra hardt på med trening denne uka da.

Hvordan gikk barneselskapet i dag da?
Håper alle kaker og boller smakte, men det gjorde de garantert.
Er selv en katastrofe med baking, ikke en gang brødbakemaskinen fikser jeg:-)
Men nå har jeg fått baketips av svigers så jeg skal prøve meg på et rugbrød à la brødbakemaskin og ferdigblanda pakke, så får vi se om det blir noe tess.

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden.
Har akkurat tatt meg en lang og deilig dusj etter en knall hard treningstime, og nå skal jeg bare ligge i pysj under pledd og kose meg med TVtirsdagen.

Håper roen har senket seg litt i huset ditt også, så du kan sette deg ned å puste litt.

Ha en kjempe fin tirsdagskveld.

Klems, pernilla
toto😀23. mars 2004
Heisan,

Har vært uten data siden natt til mandag, da vi måtte skifte modem. Selvfølgelig var det noe gale og først i kveld fikk jeg det til, det var canal digital sin feil!!! Fy de.

Men min vekt er nå allikevel ikke forandret, veide meg mandag morgen og var de samme 68,5 kiloene!!! Så noe topp 5 plassering blir det ikke på meg nei...

Gratulerer med plass på listen, du har vært kjempeflink!!!!

klem fra toto
Nikkeline😌23. mars 2004
Hmmmm leser jeg feil eller fortsetter konkurransen etter at det er en vinner?

Kjempe flink er du iallefall med oppdateringer og trening osv osv! *klapper*

Ha en kjempe fin slankekveld!

Klem fra Rikke
toto😉24. mars 2004
Hei igjen,

Neidda jeg tok ikke ''kritikken'' til meg. Jeg la forresten inn kommentaren før jeg leste innlegget ditt, måtte jo kjappe meg siden jeg var så sent ute, hi-hi... Men du må ikke være redd for å ''kjefte'' på oss, selvfølgelig må man ha regler, hadde gjort akkurat det samme selv.

Hadde det koselig som alltid på hytten. Prøver å reise der så ofte som mulig ihvertfall nå fremover, siden den ligger ved sjøen. Blir mer friluftsliv der enn det blir her hjemme, og mer rødvin, he-he... Før likte jeg ikke så godt rødvin, først nå i de senere år jeg har fått smaken på det.

Likte pirat filmen kjempegodt, Johnny Depp spilte utrolig godt og utseendet er jo heller ikke å forakte.... Så den må du få med deg. Synd den ikke går på kino lenger, liker sånne filmer best på kino.

Så dere har snø, stakkar!!! Vi har hatt en strååålende vårdag med sol fra nesten skyfri himmel her i Bergen idag. Håper det fortsetter.

klem fr toto
Texas❤️24. mars 2004
Hallais og takk for suuupersprudlende hilsen:)

Helt greit at forrige ukes tall blir stående. Jeg lover å melde inn neste mandag og da forhåpentligvis med et mye lavere tall.

Jepp, nå får vi kvitte oss med 70-tallet. Har sååå lyst til å se 69-tallet dukke opp på vekta. Men da må det jobbes, kommer ikke av seg selv........har jeg skjønt:)

Du gjør en kjempejobb for oss med oppdatering av vekt fra uke til uke. Pluss at vi alle blir mer motivert. Vet ikke helt hvordan jeg skal komme på topp 5 lista, men jeg skal forsøke iallefall...;)

Stå på CK1 - kanskje du er ferdig med 70-tallet til mandagen!!
Stoooooooooooor gladklem fra Lena
Lucasine24. mars 2004
Jeg kommer med et forsinket resultat. Beklager at jeg er sein. Neste uke kommer jeg ikke med noe resultat, skal reise bort. Så please ikke stryk meg vakk fra konkuransen av den grunn.

Denne uken er det -0,6 på meg. Er fornøyd jeg. Vekta mi er nå 76,6
Lilla😄24. mars 2004
hei og hopp ck1;-)

det er flott at du har satt igang denne konkurransen ..
det gir meg stå på humør....iallefall frem til bryllupet.
tenk nå er det kun 1 mnd til den stooooore dagen..ser
virkelig frem til den ja;-)hehe..
det meste er ordnet nå¨,så nå er det "bare" igjen å vente..som om det ikke føles lenge nok..;-)


psstttt har du noen tips om morgengave??har ikke funnet på noe enda jeg da,men skal ut å titte igjen på fredag..

ha en flotters dag..fint at du hadde en koselig helg,...
snart er det jammen meg helg igjen;-)

klem fra Lilla!!!!!
lone❤️24. mars 2004
Heihei CK1 :)
Hoeres ut som om du er slik som meg, som stresser selv om det lureste er aa roe ned ;) Det gikk sikkert bra, og lillesnuppa fikk sikkert en kjempefin dag som hun vil huske lenge :)

Dersom du fikk inn tid til den treningstimen saa var du virkelig flink, det er imponerende i hvertfall! Flere timer i doegnet hadde ikke jeg heller sagt neitakk til, men det hadde vel bare endt opp med at man hadde hatt like lite tid ;)

Staa paa skikkelig fremover saa skal du se at du ser 6-tallet hvert oeyeblikk!! :))

Stor klem fra Lone
lone❤️24. mars 2004
hihi, igjen ja ;) Rart at det er mulig! Haaper lillesnuppa di er bedre i morra i hvertfall, ikke morsomt med syke barn!

Oppskrift ja...Vel, jeg fant ikke oppskrifta jeg har brukt foer, men jeg gjorde slik:
lagde en gjærdeig av hvetemel, gjær, salt, olje og vann, og blandet i tørket oregano og basilikum.

Skjærte opp 1/2 løk, 1/2 paprike, 2 fedd hvitløk, 100 g bacon (renskåret!) og 150 g skinke, freste dette i en panne med 1/2 boks hakkede tomater, krydret med oregano, "italiensk krydder" og basilium.

Bakte ut gjærdeigen i små avlange bunner, la etpar spiseskjeer med fyll i hver og pakket de sammen, penslet med 1 egg og stekte de på...uhm....200 grader er sikkert fint... (ovnen paa studenthuset har ikke gradeanvisning og undervarme, saa hvor lenge du maa steke det i en normal oven aner jeg ikke ;))

ha en finfin uke, og lykke til med aa komme deg i maal i Paris :) Knallbra jobba til tross for sykemelding og det hele!!!!

Stor klem fra Lone
Nikkeline😌24. mars 2004
Skjønner at du ikke vil ta inn flere, og jeg blir ikke skuffet eller vondbråten av den grunn *snufs* he he

Prøver å se om det er noen interesse for å starte en ny konkurranse på -5 kilo til de som ikke har fått plass her eller noe sånt.

Stå på, du er jo snart i mål! *klapper*

Klem fra Rikke
Keyz24. mars 2004
Ååh! Så lei for det! Har hatt hodet mitt alle andre steder enn på slankere.com i det siste, så jeg glemte rett og slett av hele konkurransen :( Lover å komme med oppdatering i rett tid neste gang - lover!

Snart helg igjen ;)
*klem*
Marianne😃25. mars 2004
Hei på deg :o)
Må nok vente med jubelen litt til....hmfr.....det ser ut som de 2 hektogramma satt litt ekstra fast :o)

Håper lillejenta de er bedre i dag, ikke noe gøy med syke unger.....

Åååå nå er jeg helt gira på denne operasjonen.....gleder meg sånn til det er min tur, kan du tro. Få fjernet dette forkleet en gang for alle!!!
Så nå må jeg sannelig skjerpe meg med trimminga også....få litt fortgang i dette....JEG MÅÅÅÅÅ!!!!! *ler*

Uff....tålmodigheteten lenge leve :o)

STÅ PÅ CK1, dokkor e så flinke atte :o)
Klem fra Marianne
Smurfine❤️25. mars 2004
Hei snuppeline:)
Håper at bursdagen til lillesnuppa di gikk fint? Hvor gammel ble hun? Syns du er superflink jeg til å få til alt mulig og organisere ting! Hvis det er bare 80% du klarer, så er jeg sikker på at DET er mer enn godt nok!
Håper du får en kjempefin dag! Så snakkes vi mer snart!
Stor smurfe-klem til deg
rødenemi😄25. mars 2004
hehe.. tenkte det ville være bra med litt skremselspropaganda ang. junkfood ja!! Jeg blir i alle fall dårlig bare ved tanken på det nå!

Pitapizza fikk jeg inspirsjon til fra GR sine nettsider. Nå som datteren min hadde bursdag sist uke var det noe av det jeg serverte.. veldig lettvint og artig for jentene å "lage" sin egen pizza.

Det jeg gjør er at jeg tar frosne pitabrød og smører på pizzasaus (jeg foretrekker Hunt''s pizzasaus på boks) og så har jeg mozarellaost over den igjen (det skal finnes en LETTERE mozarellaost også, men den har jeg ikke prøvd). Så tar du på det du ønsker av fyll; peperoni, skinke, kjøttdeig/kyllingdeig, sjampinjong, løk, mais, tomat..osv osv.. Stekes i ca 12-15 minutter og det blir såååå godt!

Et pitabrød har ca 200 kcal, og 1/6 dels pose m mozarellaost har ca 103 kcal.. og så fyller du på med det du vil av kjøtt og grønnsaker.. blir kjempegodt! :D

Snakka med ei anna om det, og hun deler pitabrødene i to, sånn de blir tynnere. Men jeg liker best å bruke de HELE!

Kjenner til det med å være hjemme med syke barn.. blir så utrolig rastløs av sånt!!

Kos deg masse i dag & særlig siden du får slippe UT av huset litt seinere *ler*

Stor klem fra RN :)
Pernilla❤️25. mars 2004
Uffda... Er jenta di syk stakkar. Håper hun blir bedre i dag, og at dere fikk kommet dere til legen.
Håper ikke sykdommen gikk ut over bursdagen hennes iallfall.
Selv har jeg en liten firbent en som sitter og sutrer over druefatet som står på bordet. (hunden min har dilla på all frukt)

Spinningen i går var en skuff, -fordi det var en vikar istedet for favorittinstruktøren min..
Bestemte meg at det ikke skulle ødelegge treningsøkta mi for det, så jeg gav alt til jeg lå over styre etter siste sang....

Trener forøvrig på Domus Atleticha, student idrettens treningshall. (mellom Ullevål st. og Blindern)
Utrolig ålreit plass.
Ikke minst enormt billig for universitetstudenter. Betaler 650 pr SEMESTER! og har fri tilgang til alle timer av aerobic, spinning, treningstudio + svømmehall m.m.
Ikke minst ligger det fem min sykkeltur hjemmenfra og Blindern, så egentlig har jeg få unnskyldning fra å ikke trene...

Hadde tenkt å trene i dag også da, men er så støl fra tirsdagens styrke og spensttime at det verker i alle ledd og muskler som jeg ikke visste at jeg hadde...

Lite å si ellers, har hatt en nokså kjip dag i dag.. (laaaaaaaaaaaangt dagboksinnlegg i dag)og er ikke i all verdens humør.
Skal snart legge meg utstrekt i sofaen og lese mnd. Iform som kom i posten i dag, og se om jeg klarer å finne noe motivasjon videre.

har akkurat slukt en centerull, og har kasta meg over druefatet og pepsimaxen min som "trøst".
Spist er spist.
Så får vekt være vekt i mårra.

Heldigvis er det flere av de gode dagene enn de dårlige dagene i mitt liv...

Ha en kjempe fin tirsdagskveld vennen.
Jeg setter sååå stor pris på at du finnes her i Slankere.com!!

Stoor klem, Pernilla
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
pussi😊8. september 2004
Synes du høres veldig fornuftig ut til å ikke være eldre enn du er. Sånne forhold er det nok mangae som lever i. Selv giftet jeg meg med en som jeg var glad i men ikke elsket. Så da jeg faktisk begynte å finne ut at det ikke var dette jeg ville så var det tøft. Det er aldri lett å såre noen du bryr deg om. Du sier du føler at du har mistet din beste venn. KLan dere ikke fortsette å være venner. etter hvert kommer sikkert det til å fungere. Vær glad at dette skjer nå istedet for om 10 år da hadde alt vært mye verre. Lykke til med livet videre fremover
jenny8. september 2004
Brudd er vanskelig. Man mister den som er nærmest. Men ofte er det for det bedre. Uansett-Du er så ung! Har hele livet foran deg.Masse å oppleve igjen. Mangen fisk i havet også. Høres sikkert dumt ut nå.Men det er sant.
Ikke bra hvis det gjør vondt når du ser han. Et forhold skal ikke være vodt men godt.
Du fortjener å ha det godt her i livet. Om det ikke gikk? Javel-trist.Men du er ikke den første å ikke den siste heller..
Litt uvandt i være alene i begynnelsen men tro meg etterhvert vil du like det.
Være ung igjen..flørte ,kose seg og leve!
Lykke til!
Håper det går bra med deg!
Eirylin❤️8. september 2004
Heisann Hanne...

Tusen takk for kommentaren i DB mi... :)
Saa leit d var aa lese innlegget ditt idag, men samtidig var d ikke d. Er trist at du har mistet mannen din, at du foeler deg saa ensom og alene naa, og skjoenner jo at du er sliten. Men d er godt at du har kommet fram til at d er til d beste for dere begge. Kommer nok til aa blir veldig rart ja, aa skulle leve alene naa, du starter liksom paa nytt. Men paa grunn av ungene vil han jo alltid maatte vaere en del av livet ditt, og hvem vet, kanskje faar du bestevennen din tilbake igjen naar d aller verste har lagt seg. Gi han litt tid til aa omjustere seg, han har d sikkert like tungt som deg selv om han ikke sier d. Han forlater jo tross alt mamman til sine barn, kan aldri vaere lett uansett hvordan forhold han har til deg naa...

Tror du gjoer smart i aa skifte nick, du passer ikke til d du har naa i d hele tatt, og er jo veldig nedverdigende.... Saa start opp neste uke med nytt nick, og nytt og (etterhvert) bedre liv...

Tror ogsaa du gjoer smart i aa ha sykemelding saa lenge du foeler du trenger d. Psykiske belastninger gaar utover d fysiske ogsaa, d er helt klart. Hvis du ikke faar hodet ditt paa rett spor, vil du til slutt brenne helt ut...jeg har vaert der, og kallapset helt...saa ta den tiden du trenger, gjoer du smart i. Forklar legen hva som foregaar, og hjelper ikke d...graat...hehe...hoeres slemt ut, men d funker :)

Ja, jeg har litt mye energi for tiden, pleier aa ha d slikt i perioder, men til slutt brenner jeg helt ut. Er derfor jeg tar sovetabletter, for aa slippe insomnia og kollaps. Er fint med mye energi naar d er saa mye aa gjoere, vi har helt sinnsykt masse aa gjoere paa skolen naa, og gleder meg til ferien om to uker. Har fortsatt masse aa jobbe med, men innbiller meg at jeg faar LITT tid til aa slappe av og ikke tenke oppgaver hele tiden. Er d som surrer rundt i hodet mitt konstant, oppgaver, innleveringer, karakterer osv....klarer ikke aa logge av skolemodus selv om jeg er paa trening eller skriver mail e.l. er slitsomt...

Jeg studerer dobbelt major i film og video, og foto nede i Australia. Skal vaere her i to aar enda foer jeg har bacheloren min. Er utrolig goey aa drive paa med film og foto. Film har lenge vaert noe jeg brenner for, har studert ett aar film paa hoegskole foer jeg startet paa universitetet, og elsker d. Baade aa se film, snakke om film og ikke minst lage film. Foto er ogsaa goey, mye arbeid, utfordrer din kreativitet, men kjempegoey. Har mye stress naa med d for jeg har gjort saa mye feil, men er jo slik man laerer. Er kjedelig aa fremkalle film, men syntes d er kjempegoey aa printe bilder, leke med lys og filter, og ogsaa aa ta bildene saa klart. Er saa mye man kan gjoere, leke med....Syntes du skal forsoeke deg paa d hvis d er noe du kunne tenkt deg aa studere, hvorfor ikke??
Da jeg bestemte meg for aa studere film, visste jeg at d er utrolig vanskelig aa faa jobb i bransjen, spesielt i Norge, jeg visste at sjansen for aa naa til topps er minimal og at kostnadene var store. At jeg maatte flytte til et fremmed land, langt vekke...all logikk for aa studere d var bare helt vekke, men jeg gjorde d uansett. Jeg ser pa livet som et engangstilfelle som man maa suge alt man kan faa utav. Gjoer hva du vil naar du vil om du kan. Livet er ditt, lek med d!! Mange syntes jeg har en helt userioes holdning til livet, til skole, til jobb, til framtid, men jeg tror jeg har et sunt forhold til d. Ikke bekymre deg for hva som kan skje, bare kast deg ut i ting, er slik man opplever, laerer og lever...
Vet du har barn og ikke saa lett og bare gjoere d hjertet oensker, men gjoer alt d du har mulighet til paa tross av at du har barn. Mange mennesker har helt elleville jobber, og barn samtidig, saa ingenting er umulig. Penger er d vel ingen av oss droemmere som har, men man maa bare vaere kreativ paa d omraadet og ta sjanser...
Jeg er jo alt for heldig som har en familie som hjelper meg oekonomisk, i alle fall saa mye som de kan, og selv om d ikke akkurat gjoer meg rik saa holder d liv i meg :)
(Saa filosofisk av meg da:))

Haaper du klaret aa lese gjennom alt dette uten aa sovne av...mulig du maate ta deg en matpause halvveis, men men :)
(jeg er av den ekstremt skriveglade typen:))

Du faar ha d godt saa lenge Hanne, ta vare paa deg selv, og ikke tenk for mye. D kommer du ingensteds med. Proev saa godt du kan aa slappe litt av, gi deg selv tid til aa gjoere hva du vil og nyt d nye livet ditt uten aa henge deg for mye opp i fortiden
(er lett for meg aa skrive dette, men ikke lett for deg aa gjoere d, er klar over d, men proev i alle fall)

Oensker deg alt godt...Ha en riktig fin kveld, saa "snakkes" vi :)

Klems
Anki❤️8. september 2004
Sitter her og har egentlig veldig mye jobb å gjøre, men så MÅ jeg bare følge med litt på slankere, og så så jeg innlegget ditt og bare MÅTTE lese det, og nå MÅ jeg bare skrive en kommentar til deg!

Jeg synes du har kommet veldig langt! Det er en slags sorgprosess du er inne i og du har jo allerede vært igjennom flere stadier. Etter at du nå er på vei til å akseptere din nye situsjon og blir klar til å gå videre tror jeg det er viktig at du husker på å ta med deg de gode minnene. Det synes jeg det virker som om du kommer til å gjøre. Det er sikkert masse du kan lære om deg selv nettopp pga de årenen du har vært sammen med mannen din. Jeg synes det har vært fint å kunne se hva jeg kunne lære av forhold som var over, istedenfor å se på det som "bortkastet" tid. Jeg prøver å lære noe av alt det vonde jeg har opplevd også og noe av det er jeg ennå ikke klar for å akseptere og forstå, kanskje aldri kunne tilgi, men jeg har lært utrolig mye og jeg tror ikke jeg ville ha vært den personen jeg er i dag om ikke disse tingene hadde skjedd.
Dette ble egentlig alt for mye om meg, men jeg prøver bare å vise deg at selv om det er fryktelig vondt akkurat nå så kan du allikevel få noe godt ut av det.
Liten kommentar om det å spise også. Du vet jo at det er viktig at du spiser, hvorfor spiser du ikke sammen med ungene dine istedenfor etterpå? Bare lurer jeg...
Det er klart du blir sliten også når du ikke får nok søvn! Jeg har prøvd et naturprodukt som jeg har kjøpt på apoteket, det heter Valerina. Det skal man kunne ta som sovemedisin også, jeg har brukt det som beroligende fordi jeg blir så fryktelig urolig når jeg skal ut og fly. Jeg må begynne med dem noen uker før jeg skal fly, men da går det ganske greit. Jeg er ikke redd for å dø, så det er ikke det, men jeg er redd for å dette nedover (typisk tubulens), jeg klarer ikke "kiling" i magen, da får jeg helt fnatt! Prøv det, du blir ikke helt slått ut heller så du hører ungene hvis det er noe, men du får hjelp til å sovne. Nok søvn og mat er jo faktisk våre primære behov, så det er jo logisk da at du må ivareta disse behovene for å kunne hanskes med alt det andre du har å stri med?
Synes det hørtes kjempelurt ut med nytt nic!
Jeg ønsker deg alt godt og dette er jeg sikker på at du klarer!
En litt stresset hilsen fra Anki som hadde alt for mye å skrive på alt for kort tid! (Beklager stresset! Men overfører bare rolige og behagelige energier til deg.....)
Askepott8. september 2004
Hei kjære deg!
Selv om jeg ikke skriver så mye kommentarer for tiden, er jeg stadig innom på slankere.com og leser endel dagbøker. Din er ev av dem.
Jeg ser du sliter. Mange tanker og følelser. Jeg har ikke noen gode råd å komme med. Vil bare si at jeg tenker på deg og ønsker deg alt vel.

PS
Dagboka i er oppdatert.
3barnsmamma😃8. september 2004
Hei Mee,

Før jeg glemmer det- takk for kommentar i dagboka mi.
Ble litt engstelig for at jeg kanskje kunne ha skrevet noe som såret deg, for du hadde ikke vært innom meg på en stund.
Så nå ble jeg veldig glad for å se at du hadde vært innom!!!

Jeg føler veldig med deg, Mee.
Det du illustrerer i dag, minner meg litt om mitt første forhold.
Jeg var heller ikke forelsket i min første mann, men han var en utrolig flott mann, en god venn, og en fantastisk elsker.
Men vi var veldig forskjellige, og jeg var som deg veldig ung og uerfaren da jeg møtte ham.
Jeg tror jeg trodde jeg var forelsket i ham, men det var først da jeg møtte min første store forelskelse, og kjente på at den følelsen hadde jeg aldri hatt før, at jeg innså at til tross for at jeg nok elsket min første mann, så hadde jeg aldri opplevd en forelskelse med ham.
Du vet det, når man er ung er det lett å blande kortene litt.
Det gjorde jeg også.
Han ville ha meg, og ung som jeg var, ukysset som jeg var, så ble jeg litt tatt av hans enorme interesse for min person.
Ikke at vi ikke hadde mange flotte år- for det hadde vi.
Men når du binder deg som ung- for ung kanskje, så har man en del man skal gjennom som menneske.
Det er ikke fritt for at man forandrer seg endel, og ikke alle vokser i samme rettning.
Det var derfor jeg til slutt valgte å forlate mannen min.
Vi hadde ingenting utenom barna felles.
Han ville så mange ting på mine vegne som jeg ikke ønsket- han følte jeg stagnerte fordi jeg ville være hjemme og ta meg av barna, mens han ønsket at jeg skulle forfølge en karriere.
Til slutt var det kun sexen- som overraskende var utrolig bra selv på slutten, og barna som holdt oss sammen.
For mange er det nok, men ikke for meg.
Der har du i grunn hele cluet.
Selv om mange blir i forhold som egentlig ikke fungerer optimalt, så betyr ikke det at det er noe galt i å ønske seg noe mer, noe større, et lykkeligere liv og så forfølge den tanken.
Jeg tenkte ikke på at jeg skulle bli så mye lykkeligere uten min første mann, jeg bare følte at jeg kvaltes i forholdet.
Jeg orket ikke så mye fokus på alt han mente jeg burde ønske meg, og jeg orket ikke å føle meg så mislykket som jeg gjorde bare fordi han ikke kunne se den jeg hadde utviklet meg til å bli.
Han dro stadig fram de ambisjonene jeg hadde da vi møttes, og ville vel gjerne at jeg skulle være den jenta han falt for.
Det er litt naivt når man blir sammen ei jente på 18- og tro at hun har ting så klart for seg at hun vet hvor veien går, og holder seg til den for evig og alltid.
Jeg var ambisiøs.
Jeg skulle både det ene og det andre.
Men mye forandret seg da jeg fikk barn.
Plutselig virket det så uviktig å skulle gjøre karriere.
Jeg hadde jo livets under rett foran meg i det barnet jeg hadde båret fram.
Alt annet ble sekundært.
Og jeg forandret meg nok i morsrollen.
Først fra overhodet ikke å takle den, til og sakte ,men sikkert vokse med barnet.
Når man aldri har opplevd kjærlighet, tar det litt tid å jobbe ut følelser selv for ditt eget barn.
Det er så rart å skrive dette nå.
Jeg føler jeg har så godt forhold til ungene mine, at de er så harmoniske og lykkelige.
Men det var ikke alltid sånn.
Jeg tror jeg ble en god mor først den dagen da jeg opplevde virkelig kjærlighet selv,
Den gangen da mannen min- min nåværende kom inn i livet mitt.
Det var en så betingelsesløs kjærlighet.
Han elsker meg akkurat som den jeg er, som den jeg var da vi møttes.
Og jeg føler jeg har fornadret meg masse siden vi ble sammen, men bare til det positive.
Når man endelig finner kjærlighet av et sånnt kaliber, da kan selv undere skje.
Det føler jeg veldig på.
Det er så mye lettere å være et godt menneske, en god mor-når man er elsket.
Det er veldig viktig å tenke på i forhold til det å være forelder også.
At det man gir, får man tilbake.
Når jeg var alene med barna, selvtilitten var på nullpunktet(eller kanskje også under) ,så følte jeg at jeg hadde fint lite å gi.
Derfor er det viktig at du tar all god respons på din person til deg.
At du jobber fram en kjærlighet og ovenbærhet til degselv.
Hvis ikke har du ingenting å gi ungene dine.
Da går du tilslutt på akkord med degselv.
Jeg synes det er godt å lese at du tross alt føler at du har det bra.
At det er dager hvor alt går på tverke- joda, men sånn har vi det alle sammen.
Det å være mamma er litt sånn tur-retur himmel og helvete annen hver dag.
Men du kommer deg gjennom.
Det å ta en dag av gangen er viktig.
Fortsett å vær ærlig med degselv, selv om det tidvis vil gjøre deg vondt- som idag.
Man må tørre å kjenne på disse følelsene, for å kunne arbeide seg gjennom dem.
Du står også så mye bedre rustet til å takle nye forhold hvis du først har klart å jobbe deg ut av det du har vært i.
Men at det gjør vondt- det gjør det.
Men se slikt på det- det hadde ikke vært en ok følelse å gi slipp på en mann, et forhold uten å kjenne stikk av smerte heller.
Det skal gjøre litt vondt.
Hvis ikke synes jeg det vitner om kynisme, hardhjertethet,mangel på empati.
Så vær glad du gråter, vær takknemlig for at du føler.
Og husk at alt som ikke dreper en, gjør en sterkere.

Foreløpbig klem fra
3barnsmamma
Sirianne😃8. september 2004
Heisann:)

Takk for hyggelig kommentar og gode tips:) Jeg var ikke klar over at vannmelon er full i sukker. Trodde det var sunt, og nesten bare vann jeg.. Så da vet jeg det, og har ikke tenkt å spise så mye av det da nei. Takk for tipset!
Du kommenterte at jeg spiste bare ett knekkbrød til frokost: Er aldri sulten om morgenen jeg, så spiser det bare for å spise noe.. Men som regel spiser jeg mer da. Men syns mat smaker bedre litt ut på dagen.

Det er nok ikke enkelt rett etter et brudd nei... Ser du sliter med å få sove, og at du tenker veldig på på det som har skjedd, og tiden dere har hatt sammen. Kanskje dere etterhvert kan bli venner, da kan dere jo gjøre ting sammen nå som før:) Jeg tror det er nå i starten, like etter bruddet det er verst - og at når du får litt mer avstand fra det får det bedre:) Ønsker deg hvertfall alt godt:)

Bra at du skal bytte nick, feita passer ikke til deg.

En fin kveld ønsker jeg deg.

Sirianne
sarah8. september 2004
Heisann!!
Takk for oppmuntring! Har lest en del i dagboka di...du har det jammen ganske krevende for tida. Når jeg leste kom noen av mine egne minner tilbake...
Jeg blei aleine med en nyfødt og en toåring!! Det er mange år siden nå, men jeg husker det som det var i går.
"Kampen for tilværelsen" begynte da...og den er ikke slutt enda. Men det har likevel vært rike og gode år, jeg kan jo ikke si annet. Men periodevis litt for tøfft og litt for ensomt!
Du er veldig flink til å sette ord på følelsene dine! Det er din styrke!! Kanskje du burde samle alt sammen i en perm...en dag kan det bli en bok...??
Jeg har ikke vært så flink med slankinga i dag heller. Dessverre...Likevel gir jeg ikke opp!
Klem fra Sarah
Anki8. september 2004
God kveld, kjære Mee!
Nå forstår jeg at det ikke er så lett for deg å spise samtidig med barna! Det blir lettere når de blir litt større.
Nå har jeg tenkt å gi meg med å jobbe for i dag og ta 1/2 time i sofaen sammen med min mann før jeg skal legge meg. Ha en fortsatt fin kveld! Anki.
stine😀8. september 2004
Hei Mee! Endelig kan jeg kalle deg for noe ;-) Alle trenger en ny start, og du har hatt din tørn nå, synes jeg. Kanskje dette er punktum for for det gamle, og starten på noe nytt og positivt? Selvsagt sørger du, og det må du få lov til. Enten du virkelig har elsket ham eller ikke, så var, og er, han en viktig person i livet ditt. Du har delt alt med ham, og han er pappa til barna dine. Selvsagt er det tomt uten ham. Det er vondt med forandringer.Men jeg vet at du kommer deg gjennom dette, helt sikkert! Du er sterk og du tør å be om hjelp! Prøv å få utvidet sykemeldingen din med minst 10 dager til. Du trenger å komme til ro i den nye tilværelsen din. Du trenger å samle energi og pågangsmot. Du har sikkert mye å tenke gjennom også..
Husk at du har lov å være lei deg og å gråte! Bare husk å være litt glad også oppmellom, men det tror jeg du er bevisst på :-)

Vi er mange her som heier på deg og som følger med deg og ønsker deg alt godt!!!

Klem fra Stine.
Eirylin9. september 2004
Hei hei Hanne...

Du har helt rett i d du sier, hvorfor skal ikke du faa leve droemmen din og gjoere som du vil?? Syntes du skal leve og strebe etter droemmene dine saa lenge du lever. Er ikke alltid maalet er aa naa droemmen, men aa proeve aa naa den og ha en droem, d er d som er viktig. Aa ikke sitte aa tenke tilbake paa ting naar du er 60 aar, angre paa at du i d hele tatt ikke forsoekte, og er sikker paa at barna dine vil ta d ganske ille opp naar de blir store, hvis de vet at du ikke gikk etter droemmen paa grunn av dem. Saa klart kan du studere og vaere mamma paa en gang, krever nok ganske mye av deg, men er helt sikker paa at du klarer d. Du hoeres ikke ut som en som starter paa noe uten aa fullfoere, saa er sikker paa at du kommer til aa klare d. Bare vaer innstilt paa at d kommer til aa bli toeft, at d blir masse lekser, mange sene kvelder og at du kommer til aa maatte be om hjelp av og til. Snakke meg eksen din om d, slik at han vet han maa ta seg av unga oftere, snakk med svigermor og familie og venner, slik at de kan tilby deg hjelp. Du kommer til aa klare d...bare fortsett aa droem du, og er d barnepsykolog du vil bli, ja da er d barnepsykolog du skal forsoeke aa bli ogsaa. Jeg droemmer om aa bli regissoer, er du klar over hvor vanskelig d er, og hvor minimal sjanse jeg har for aa noen gang bli d, men d har aldri stoppet meg. Vil ikke sitte som gammel og lure paa hvordan livet mitt ville blitt om jeg hadde forsoekt...jeg vil sitte som gammel og smile over at jeg forsoekte, uansett om d ikke ble noe av. Jeg er en droemmer, og ingen kan ta den gleden fra meg, og d samme haaper jeg du tenker om deg selv :)

Klem
arkibalda❤️9. september 2004
Heisan!
Takk for at du tittet innom. Dette er et godt sted å være, særlig når en kjenner at det er noen som følger med. Takk for det.
Jeg følger med deg også. Du har nok en tøff tid du skal igjennom. Samtidig synes det som du har mot og ressurser til å greie det. Jeg syns du viser en sunn innstilling, og du har tydeligvis evne til å se situasjonen litt utenfra.
Sørg bare for at du får kost deg litt innimellom, slappet av, gjøre ting du har lyst til.
Lykke til med nytt nick og nytt liv.

Vi tastes sikkert igjen

Arkibalda
Askepott9. september 2004
Hei du!
Jeg oppdaterer dagboken min i morgen med hva vi snakket om på kurset i dag. Må tenke litt nå. Så du får stikke innom da hvis du har tid og lyst.

Kurset fant jeg på www.matogfolelser.no
Det koster ca 5000 kr!
12 samtaler à 30 min. Ca 1 gang i uka.
Mellom hver samtale får jeg hjemmelekser.
Elizabeth😉9. september 2004
Heisan, takk for kommentar i dagboka mi!

Leste innlegget ditt og skjønner at akkurat nå foregår det mye i livet ditt. Så du trenger nok sjukmelding akkurat nå -for å rydde opp litt, komme på banen igjen, få overskudd. Ellers fikk du så mange fine og fornuftige kommentarer fra andre at jeg ikke har noe å tilføye, bortsett fra én ting: Husk at et parforhold som varer kan være mye vanskeligere for barna enn å skille lag! Jeg lever i et meget lykkelig forhold med barna mine! Og det er kjempebra at det ble brudd nå, ikke seinere! Brudd er vanskeligere å takle for større barn enn for små barn. Men så finnes det barn som synes brudd er en lettelse. På sikt vil du kanskje innse at det å være helt eller delvis aleine med barn slett ikke er noen tragedie, men tvertimot kan være - på mange måter - minst like berikende som det å ha barn i parforhold.

Takk for kommentar i dagboka mi.

Jeg klarte altså å bli sammen med en som antakelig har sosialangst - noe jeg fikk mistanke om lenge før kontakten tok slutt. Følelsene for ham er fremdeles av det slaget jeg ikke har hatt i forhold til noen mann før. Så det gjør vondt, men livet går videre. Og jeg opplever at det for meg aldri noen gang har vært så mye "fisk i havet" som nå.

I og med at lommeboka mi nekter meg Sverige-tur, så får jeg nok ikke snakka med ham overhodet. Det er slutt, over og ut. Har uansett bestemt meg for at når jeg ikke kan unne meg så mye som en kinobillett eller et kafébesøk så får heller det med forhold vente. Utdanning til ungene er viktigst. Og de skal ikke oppleve det samme som meg: Slite med studiegjeld resten av sitt voksne liv.

Hvis du ønsker kontakt med meg pr e-post, så er jeg positiv til det. E-postadressa er: elisabeth.augdahl@klinmed.uio.no.

Lykke til med alt du strever med, jeg er sikker på at du kommer til å klare dette!

Klem fra Elisabeth

P.S: Det er tydelig at noe positivt skjer med vekta, alt jeg har av truser detter ned!
Lilla😄9. september 2004
Hei du;-)

så fint at du endelig har tenkt å bytte nick.Har kun skrevet hei du for jeg har ikke synes noe om å skrive hei feita..hehe;)ikke vondt ment altså.

Så fint å høre at du har det bedre med deg sdelv..men leit at du og mannen din ikke er sammen mer.

ha en fin dag og ta godt vare på deg selv mee.

klem fra Lilla;-)
narnia❤️9. september 2004
Hei Mee!

Er så glad for at du har bestemt deg for å bytte nick, det føles godt å kunne kalle deg noe annet!! :)

Synes det var hyggelig å høre at du synes jeg har fornuftige tanker, er jo ikke alltid jeg har det altså.. Noen ganger kan man jo bli helt hekta og overfokusert på vekt og utseende..

Når jeg leser dagboka di, kjenner jeg at litt av "berg og dalbane-følelsene" smitter over på meg, så jeg skjønner godt at du er sliten og har behov for en pause. Håper legen din oppfører seg litt mer ordentlig når du skal dit neste gang!

Samlivsbrudd er tøft, jeg har selv vært gjennom ett, og det var veldig vanskelig. Mange blanda følelser, og en dag føler du en ting, og neste dag kan du føle det du gjorde for 2 uker siden.. Er neimen ikke lett!

Gi deg selv den tiden du trenger, og la deg selv føle det du føler, det er mitt beste tips..

I forhold til det å bli gravid (vi bruker fortsatt prevensjon) så er jeg enig med deg i at det kan være bortkastet, viss jeg ved positiv test tenker: Jippi, nå er alt lov!

Men det har jeg et håp om ikke å gjøre. Tanken for meg er at viss jeg f.eks legger på meg 20 kg under graviditeten, så har jeg to muligheter: Enten å begynne på 84, og måtte gå ned 28 kg, eller å begynne på 76 og måtte gå ned 20 kg..

Man vet jo aldri hvordan kroppen reagerer på graviditet og fødsel, eller hvor mye man legger på seg, men jeg vil gjerne vite at jeg i alle fall la alt til rette for at jeg ikke skulle ha mye ekstra å gå ned, etter fødselen..

Litt rotete forklart kanskje, men jeg regner med du forstår.. :)

Lykke til med ny start, og nytt nick!

Narnia
michi😊9. september 2004
Hei Mee:)
Fint at du har det bedre, det du sier høres veldig fornuftig ut:) Jeg er ikke gift og har eller ikke barn, så eg kan ikke helt forestille meg hvor hardt det må være for deg! Syns du er tøff som skriver om dette.

Du spurte hvorfor jeg har Mac (eller skal få mac..). Jeg har aldri hatt Mac, men jeg fant ut at jeg ville ha en ny bærbar pc. Jeg ville ha en lettere pc enn den jeg hadde (3,5 kg). Så leste jeg om Mac og det hørtes helt topp ut, veldig stabilt os, lett og pen å se på:) Jeg bruker bare pc til internett, skolearbeid og musikk. Er du fornøyd med Ibooken du har?
katt😊9. september 2004
Hei
Takk for komentaren jeg fekk, kanskje jeg spiser forlite??
synes jeg bli passe mett, er litt sulten på dagtid, men det er litt godt å kjenne at magen skriker etter mat etter gammelt.
Bra at du har det egentlig bra, du har masse å tenke på ser jeg.
Du har jo kommet i normal vekt, det må være herlig.

Lykke til videre.
sarah10. september 2004
Tusen takk for kloke ord i dagboka mi :-)
Det hjelp utrolig!! I dag er jeg faktisk mye mer opptemistisk! Så dette har jeg bestemt meg for å klare.
Det er viktig for meg å komme HELT i mål...( for drøye 5 år siden veide jeg 104...).
Må liksom få følelsen av å ha nådd mitt mål. Har en del plager med gikt...så hver ekstra kilo blir en ekstra belastning. Det er hovedmotivasjonen : bli lettere og ha mindre smerter. Forøvrig er jeg VELDIG enig med det i det du skriver. Det går an å være vakker selv om man har en del ekstra kilo. Det gjelder å framheve det man er fornøyd med. og.....DET GJELDER Å STRÅLE!!!
Lykke til videre med deg også. På alle måter.
Stor klem fra Sarah
Iris😄11. september 2004
Jeeeeeeee!! Endelig nytt nick på deg. GRATULERE! :)

Det er selvfølgelig skummelt å innse slike ting du har gjort. Kanskje det egentlig er litt godt at det har gått som det har gjort, sånn når du får ting litt påavstand?
Jobbe deg oppover igjen. Du har jo lært så mye om deg selv også i denne prossessen da og det er viktig!
TA tid til deg selv og barna, men takk ja til hjelp fra familie og venner.

Du er jo ung og om en stund når mye av dette er over og du treffer noen andre så vil du få ioppleve det du har savnet. Eller funnet ut ikke har vært som det skulle.
Du fortjener det virkelig. Og kommer til å skjønner hvor godt det er når du først får det :) og at du ikke kunne klart deg uten et helt liv:)
Vi er tilpassningsdyktige vi mennesker, men sånt trenge vi alle å oppleve.

Ønsker deg en god helg! Kos deg og lykke til :)
aannie❤️11. september 2004
Hver gang jeg leser et av innleggene dine får jeg den samme følelsen og det samme inntrykket av deg...Fy faen for en sterk jente du er!!
Det du innser nå-tar det andre et helt liv å innse!!
Sånn jeg ser det,så er "mekanisk" sex som du sier, eller-at en har sex for partnerens skyld, et tegn på at noe er alvorlig galt!
Jeg gjorde det selv i et år!!Nektet selv på at noe var galt, men nå, når jeg har fått summe meg og tenke over hvordan vi egentlig hadde det,så var det det første og mest tydelige tegnet!!
Du har så masse å glede deg til!Så masse nytt å oppleve!!Forelskelse!!Nyforelsket!!!Skjelvinger i kroppen bare du ser ham!!Følelsen av at du viiiirkelig vil!!!;)

Vi er jo like høye jo:o Målet mitt er iallefall 60kg..Mulig litt under..Men vi ser hva som skjer...Akkurat nå tar jeg det rolig og ligger meg på "du trenger ikke slanke deg" en liten stund..Selvom jeg fortsatt kommer til å gjøre som jeg har gjort, og fortsatt kommer til å veie meg hver dag osv...Det skal ikke få avgjøre hvordan dagen min skal bli om jeg ikke har gått ned noen gram:)

Hva er ditt mål da?:)
Innlegget er tapt
21 i heiagjengen
nyekatta🐷11. januar 2005
OJOJOJ...
veier vi 2.3TONN sammenlagt... det er bare HELT UTROLIG... gleder meg til å se DEN vektkurven gjengen her inne kommer til å få altså... dette kommer til å bli KANON gøy (selv om man selv kanskje ikke går ned så mye!)

seigdama11. januar 2005
Blir gjerne med jeg også.. :o)

så morsomt å gjøre noe sånnt som dette. Må jo bare være en super motivasjon for de aller fleste !!
sandsekk😃11. januar 2005
Ojsann, vi var jaggu tunge ... hehe
Det kan være at jeg ikke kommer meg på nett i morgen, så jeg tar registreringen i dag.
Jeg er 85.6 kilo, og målet mitt er 78 kg til påske.
Pusen😀11. januar 2005
Vil gjerne være med!
Alder: 24
Høyde: 170
Nåvekt: 79,1
Mål: 65 (ikke innen påske da, men til slutt)

Ønsker hele gjengen LYKKE TIL!!!
Bilde
seigdama11. januar 2005
Glemte å sende deg min ønskede påskevekt :o)
Håper å komme meg ned i 51 kg igjen...

Lykke til alle sammen !!!
Bilde
jasey☹️12. januar 2005
i dag sto vekten på 80 blank..... mitt mål for påsken er 77....tror jeg....
snuppedutten😄12. januar 2005
Da er konkurrransen igang :-)
Min startvekt idag er 75 kg og mitt mål til påske er 70kg.

Lykke til alle sammen. Det er ikke om å gjøre å komme først i mål, men å komme dit.
Mange klemmer fra Snuppedutten.
Gudrun😈12. januar 2005
Hei! Håper ikke det er for sent å bli med på dette?

Her er iallfall mine opplysninger:
Startvekt: 89.7
Påskemål: 82.0
Alder : 38
Høyde: 164

Håper vi alle når våre mål!! Da er det bare en ting som må til: Disiplin og innsatsvilje!!
Selma12. januar 2005
Ja,da er vi i gang!min startvekt er 68.4.har egentlig ikke satt meg noe konkret mål til påske,tar det egentlig som det kommer.men kan jo sette 60kg som et mål,og så får vi jo bare se hvordan det går..!:o)
Selma
julegrisen12. januar 2005
hei hei..
vekt idag: 59.4
målvekt til påske: 55.0
mikkeline❤️12. januar 2005
hei..ja da var det veiedag.;-)veier idag 67.8 kg...
hilsen mikkeline.
jenny12. januar 2005
Heei!

Dette har ikke jeg fått med meg! Kan jeg få være med ?Please!


25år - 165cm - 57.4kg mål:55
Pernilla12. januar 2005
Heisann.
Dagens vekt er 80,2
Mitt påskemål er 73,0kg.
nyekatta12. januar 2005
heisann,
dagens vekt er 60.0 Målet for påsken er MAKS ned til 56... ellers skal jeg prøve holde meg stabil etter at jeg har nådd målet og ikke gå opp igjen!
lone😃12. januar 2005
Heihei :)
Skal bli morsomt aa se den vektkurven der! :)
Vekta stoppa paa 64.2 kg i dag, maalet til paaske er mellom 61 og 60 kg, la oss si 60.5 kg for letthetsskyld :)
Lykke til alle sammen! :)

Klem fra Lone
lilletrille😄12. januar 2005
Oj, har du leita fram ALL den informasjonen? For en utrolig jobb du har gjort da :) Takk!!

Det står 23 år på meg, men jeg har visst vært litt slurvete når jeg har valgt fødselsår for jeg ble 22 i år :) Startvekta mi er 56 ja, den hadde du fått med, og målvekta mi er 48 kg!! Åtte kilo ned, jaja, det er lov å prøve :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN, sammen er vi STERKE :)
Johanne😀12. januar 2005
Da er det vel startskuddet idag. Det skal bli spennende å se hvordan det er å være med i konkurranse.
Mine data er:
alder 38
nåvekt 78.4
til påske er målet 72 kg
Iris😛12. januar 2005
Gått opp i vekt over natta jeg faktisk... Vekt i dag 76kg.
Målet til påske må være 69,9.
Pusen12. januar 2005
Glemte å skrive ønsket påskevekt. Tror vi får si 75 for at det skal være realistisk. Vet at jeg ikke kommer til å være så flink de neste helgene og kun slanking i ukedagene ta jo litt lenger tid enn når man er flink hele tiden...
i-know-i-can😊12. januar 2005
Heihei:) dagens vekt er 92.4 =) påskeønske vekt er 83 kilo:) takk for fin konkurranse:)
Imy😀12. januar 2005
Min vekt i dag er fortsatt 72. Påskemålet er 66.

Har ikke vært med på sånn komkuranse før. Er det sånn at det skal være en registrering en gang i uka? Og skal vi da registrere det som kommentar på den dagen?

Imy.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.