← Alle dagbøker Reddet fra glemselen

Tapte sider

Disse dagbokinnleggene er borte – men kommentarene under dem overlevde. Her er samtalene fra de gamle gullåra, gruppert per side, selv om selve innlegget (og hvem som skrev det) er tapt. Finner vi en eldre backup, kobles de automatisk på igjen.

58 290 tapte sider · sortert etter mest aktivitet

Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Leiha😵19. november 2002
God morgen til deg!
Jeg vet nøyaktig hvordan du har det.. Jeg står opp 0525 tre dager i uka jeg, fast.. Hvordan løser du maten da? Spiser du frokost med en gang du står opp, eller venter du? Jeg spiser bare en banan før jeg drar hjemme fra, også blir det frokost på jobben kl 8, når rapporten er unnagjordt, og jeg har våknet litt.. Du viser en fantastisk stå på vilje så tidlig på morgenen, det skal du ha.. Selv er jeg litt i koma enda.. Men det går bra da.. Var voldsomt snoop syk i går på butikken, men jeg beseiret fristelsen ;-) Flink hva.. Hi-hi.. God tur med Martin i dag, selv skal jeg på sats, ble ingen trening på meg i går, så jeg tar det igjen i dag i stedet..

Ønsker deg en fantastisk dag!!!

Klemmer fra Stine.
malin19. november 2002
Mornings.
Ser at du er et skikkelig jule-menneske akkurat som meg.Elsker å stelle og pynte til jul,og ikke minst se og høre forventningene til barna.Ååååå som jeg gleder meg,er vel bare knappe 5 uker igjen nå......
Håper du og Martin får en fin tur sammen i dag da :o)
Synst du er kjmpeflink!
Klem fra Malin.
Texas19. november 2002
GOD JUL!!!!
Fikk skikkelig sug i magen når jeg leste innlegget ditt i dag. Hjeeeelp det går så fort. Får sette i gang med juleinnkjøpene nå, så jeg også får tid til litt kos før jul. Lurt det der. Tenker på det hvert år, men så blir det stress to dager før likevel......... Tror kanskje jeg jobber best under press. he-he.

Så deilig med 14 dager fri. Det kunne jeg også tenkt meg.
Må være superrått å bare kunne kose seg, mens alle stresser rundt!!

Du, den vekta løsner til i morgen. Er bare helgens utskeielser som henger i. Du går ned det du gikk opp + mer til skal du se. Det pleier iallefall å skje med meg. Krysser fingrene for at 81-tallet titter frem innen kort tid.

En riktig god dag til deg!
Klemmiser fra Lena
Mari1819. november 2002
Heisann.
Takk for hilsen.
Ja, føler jo at jeg er ganske så fornuftig,ja...når jeg vil hvertfall=)
Srtakkar deg som må opp så tidlig, det hadde ikke jeg klart, hater å stå opp tidlig om morgenen.
Jeg tror også at det med vekta vil løse seg...hvis du holder oppe motivasjonen da, selvfølgelig.
14dager fri hørtes ikke så værst ut! Ja, må jo si jeg syns du er litt rar hvis hovedformålet ditt med ferien er å vaske, men bortsett fra det er det jo flott å få ting tidlig i stand til jul, det blir jo så stressende de siste dagene allikevel.
Jeg elsker julen, akkurat som deg Det er definitivt en av de beste tidene vi har i løpet av året, eller, den er hva du gjør den til...og familien min har alltid vært veldig flinke til å få til flotte juletider for meg så jeg blir glad når du skriver at du skal gjøre det for jenta di. hehe..

Det kommer ho helt sikkert til å ha masse igjen for senere- sånn som meg!

Vel, vi prates,
fluffa😊19. november 2002
Tusen takk for gode tips ang. julefeiringen! Det er som du sier at man blir litt opphengt i gamle vaner og ikke ser mulighetene. Men i år er det litt spesielt for jeg skal feire sammen med noen som jeg ikke liker spesielt godt. Og da synes jeg at det kan bli litt trist. Jeg er jo vant med å ha bare mennesker jeg har det godt sammen med på julekvelden. Men, jeg gjør dette for min sønn og samboeren min. Neste år blir det annerledes.

Ha en fin dag du også! Hils Martin hi,hi!
kos fluffa
Bilde
Minelli😉19. november 2002
Hei Bente!

05.30 tidlig du liksom! Det er jo da jeg normalt står opp det jo! I dag ble det til og med 05.05. DET var tidlig det! SÅ blir jeg voldsomt trøtt om kveldene også da!

Tusen takk for flott kommentar til meg på søndag. Det er klart det er viktig å tenke gjennom målet med slankingen og det å stadig flytte grenser. Like mye som 65 har vært et mål for meg, som til tider har virket helt uoppnåelig, så har det vært viktig å få inn en sunn livsstil, med sånn passe med utskeielser og trening. Tror det skal bli mulig å leve med. Som du sier livskvaliteten er viktig!

Jeg synes det høres helt herlig ut å ha en ukes fri fra jobben nå, jeg. Assistenten min har tatt fri hver mandag i desember - ikke dumt det heller! Jeg er nok som deg opptatt av å kose meg i førjulstiden, og dessverre innebærer kosen ofte usunn mat eller godis. Det har lett for å bli det når man har knapt med fritid. MEN, jeg er optimist hvert år og tror jeg skal klare å lage all verdens julepresanger og julepynt i adventstiden...

Martin får virkelig kjørt seg om dagen...bra det! Faktisk er det ikke lenge igjen nå, så ser du 7-tallet først på vekta. Det er lykke det! I alle fall var det det for meg...

Ha en superduper dag, pulverkaffe med lavkalori sjokopulver kan anbefales som styrkedrikk om du kjenner at trøttheten kommer og tar deg!

Klem fra Lise
Viola❤️19. november 2002
Joda, det er jo kos med jul, og jeg skulle gjerne hatt det så reint minst en gang i året...men vi reiser alltid til Trondheim i jula, og da blir det liksom ikke noe ordentlig juleforberedelser her...og det er også egentlig ganske fint, for min jobb er et megakjør uka før jul.
Humøret ditt ser det ikke ut til å være noe i veien med heller, selv om vekta står stille...jeg kjenner det gnager litt på mitt humør, mn det hjalp å stikke innom her!
Klem, Viola.
iset😊19. november 2002
Hei:)

tusen takk for hilsen i daghboken min:)
det går så greit med meg tross sykdommen, tar masse tilskudd som skal drepe denne soppen:) og det ER jo faktisk en ganske vanlig sykdom.
men jeg vil ikke legge slankingen på hylla, nå har jeg klart nesten 5 kg, så jeg skal videre ned:) dessuten går jeg jo ned uansett med det kostholdet jeg nå må holde meg til. men jeg gidder ikke være SÅ streng. gjær og sukker iallefall, men det andre kan jeg spise i moderate mendger tror jeg:)
nei nok snakk om meg og mitt, skal ikke være uhøflig hehe.
ha en kjempeflott dag, Virgo:)

klemmer fra Iset
Bilde
sol😀19. november 2002
Hei !!
jeg er nok desverre ikke like morgenfrisk hver dag nei! men det var så foint i morges at jeg rent ble revet med.... Grenser nok egentlig til et b-menneske jeg også.
Vasking er jo trim det også... kanskje det blir lettere hvis du ser på det på den måten. Jeg har litt problemer med å se det i det perspektivet, men jobber med saken.
Det trengs absolutt litt vask her også ja.....

Du får ha en fin kveld Bente, kos deg !!
Klem fra sol :)
Bilde
athene19. november 2002
Hadde du stått opp senere, så hadde vekten sikkert vist mindre. Verdens beste unnskyldning for å sove lenge! Halv seks, grøss og gru! Jeg sovnet ikke før fire pga puppeplikten (dvs nattammingen).

Åååå, det er så deilig med førjulskos! Jeg skal lage julekort med den eldste. Dessuten kjøpte jeg Norsk Ukeblad bare fordi det var et hefte med oppskrifter på juleknask. Jeg har tenkt å lage i julegaver til de folka som "har alt." Bedre med noe slikt enn pønt som bare blir stuet bort. Dessuten har jeg et stort glass kirsebær på sprit som forhåpentligvis blir god likør - hagens grøde :) Ååååå, nå fikk jeg rent julestemning her jeg sitter! Det blir en utfordring å lage masse godsaker uten å smake!

Håper du våknet når du kom på jobb! :)
rulle😉19. november 2002
Halloen igjen.
Det er helt utrolig at du klarer å være så blid dag etter dag, blir helt i godt humør jeg med.
Skal jeg tilstå noe? Jeg er faktisk i den heldige situasjon at jeg er hjemmeværende (uten lønn) i år. Er egentlig lærer, men tryna i fjor på den her tida og ble liggende nede lenge og vel... Bestemte meg da for å ta et friår, være supermamma og bare slappe av. Du er kjempelur som tar deg tid til litt ferie midt i den hektiske og mørke førjulstida. Når jeg begynner å arbeide igjen skal jeg aldri la meg piske rundt av andres forventninger og krav, det er ikke sunt å gå på akkord med seg selv.
Men tror du jeg får unna julestria fortere enn andre? næ...
Skal bake kake nå og grue meg til morgendagen....

Sissel
skalned😉19. november 2002
Heisann!

Tenker det blir godt med ferie, ja. Du får nyte den som best du kan midt oppe i vaskinga!
Med alle datene dine med Martin kombinert med at du er kjempeflink til å følge matplanen din er jeg sikker på at du får se 81 i løpet av uka. Stå på!

Kremt, jeg skulle jo egentlig ikke ha vært her, da, men måtte bare innom en *liten* tur og lese litt og se om det var noen kommentarer, og det var det gitt! :-) Måtte le da jeg leste din. Har fått den Teigensangen på hjernen! Men det er jo bare gøy. Sikker på at det kommer til å hjelpe!

Uansett, ha en fortsatt fin uke, stå på så jager du 2 tallet på dør!
klem
blupp😃19. november 2002
Hallo virgo!!
Ville bare legge igjen en liten hilsen her, når jeg endelig har tid...
Ser ut som slankingen din går ganske bra! i motsetning til min... "gruer" meg til desember og jula, med tanke på alle fristelsene....
Jaja, ønsker deg lykke til videre med slankingen!!! STÅ PÅ!

klem fra blupp
marijoh😃19. november 2002
Hei på deg Bente!!
Må si det hørtes deilig ut meg 2 uker fri.....men jeg må nok vente til jul jeg....og vaske på lørdagene.....

Den vekta mi, den er rar....kanskje det hjelper å tørke litt støv av den... :o)
Jeg gjorde noe jeg aldri pleier å gjøre, jeg veide meg når jeg kom hjem fra jobb...måtte jo sjekke...veide 2 kilo mer enn normalt...så nå får jeg bare vente å se i morgen...håpe på at den viser mindre enn før.....

Jaaaa jeg fikk svømme i dag :o) Kjente at det var en stund siden sist ja....men jeg klarte å svømme 1000m......stønn :o)
Nå håper jeg at jeg kan svømme minst 2 ganger i uken.....krysser fingrene for det :o)

Kos deg, å ikke kjør''n helt ut, an Martin da :o)
Marianne
Bilde
blueberry😄20. november 2002
Enkjappturinnomforåregistrerevektami.
82,4
klems anni
Bilde
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
ifIcould😊27. november 2002
Huset ditt må jo være skinnende rent nå!!!? Det er en deilig følelse. Jeg for min del skal bare tørrmoppe littegrann nå. Svigermor kommer skjønner du. Hi-Hi!!
Ha en god tur på Martin!
blueberry😄27. november 2002
Så fint at du har noe å vaske da, beste trimmen det sies det .
Jeg venter ennå på at jeg skal få noe kjøkken å vaske, ingenting er bedre enn å bli møtt med furunålsduften når du kommer inn døra.
Vi har fått dato for innflytting, neste uke før helga, yippi sier nå bare jeg da.
Så da skal det bli vasket alt, hmm, skal jeg leie meg hjelp tro. Det er jo ganske mye da.....jeg er en slik monicatype som kun stoler på meg selv når ting skal gjøres, og jada...jeg også har et slikt roteskap som henne. Det må man ha, ergelig å få besøk når hus flyter, da er det godt å ha et sted hvor man kan stue ting inn.
Som du ser på vekta mi(hvis du er der inne) så er det opp 200 gram, men de kan bli borte til i morra, skal ned i gågaten og gå lang lang tur, så kanskje det hjelper på??
Får holde meg unna cafene da.
Men ha fortsatt en nydelig slankende dag.
kos fra anni
Bilde
DrBabe😉27. november 2002
Hei virgo!

Takk for varmende pep-talk her om dagen! Trengte visst det. I dag har jeg lesedag og da lufter jeg bikkja, vasker eller rydder i huset i pausene. Jeg liker det faktisk, men det er jo utelukkende på grunn av at resultatet er så koselig.

Har litt sansen for denne rydde- og vaskeuka di før jul. Stilig konsept. Vi flyttet inn i mai, så huset er gjennomvasket og nyoppusset i løpet av sommeren, så jeg tror i grunnen det holder frem til over jul. For oss blir det vårrengjøringen som kommer til å omfatte vegger og sånt. Kjøkkenet er vasket ned nylig, siden vi skulle ha svigermor en uke på besøk. ;) (man klarer ikke la være liksom, samme hvor grei og fin svigermor man har, tjihi).

Nei, nå skal hjernen til pers! Ha en fin og effektiv dag!
Klem fra DrBabe
Rulle😃27. november 2002
Det er helt fantastisk humør på deg, tror nesten du har smitta meg, takk. Er hjemmeværende i år så da skulle husvaskinga egentlig gå som en lek, men jeg har ikke lyst til det. Har mer lyst til å strikke for eksempel.
Blir aldri Martin sliten, helt utrolig utholdende er han...

Sissel
EllenLeo😀27. november 2002
Hei Bente!
Tusen takk for fin oppmuntring. E nok ikke så gretten som i mårrest, men slanke mæ det skal æ.

Synes du e kjempe flink som sykler så mye på han Martin.
Og vasking e go trim.... Skulle gjort det mere sjøl.

Nu har ei venninna laga lunch til oss. To stykk ostesmørbrød, med agurk og tomat. Åsså ett glass apelsinjus ved siden av.

Vi har jobba forberedelsa til kandidat oppgaven våres i dag, og e såååååå glad!!! Førr vi har fådd en bedrift å samarbeide med. :O)

Masse klemma til dæ!
m-aya😀27. november 2002
Hei
Det er så deilig å oppleve noen med sånt ett humør. Takk for fin oppmuntring. Kan jo risikere å synest at både vask og slanking er gøy når vi leser deg. Ha en fortsatt knall dag!

MVH Maya
ificould😃27. november 2002
Takk for alle JIIPPPII`ene. Jo, operasjonen gikk fint. Phu, heldigvis. Det var ikke bare-bare. Nå er det en vei å gå med å komme iform igjen. Men da håper jeg at vi er ferdig med sykehus for en stund.
Takk for omtanken!

bx a< kkk. (En liten hilsen til deg fra Stine-Lotte på ca. 6 mnd).
godtegrisen😊27. november 2002
Tror jeg må lese db di hver dag jeg. Det gir meg så mye inspirasjon. I tillegg til at jeg vet at du følger så nøye med må jeg jo bare være flink!
Med all den vaskinga di må vel vekta bare fyke nedover??
Lykke til med husvask og slanking!!
Stå på!
marijoh😃27. november 2002
Hei på deg Bente!!
Du vasker å sliter hele dagen :o)
Jeg har nok havnet i en stille periode....har nok gått for rask ned...og ja...opp :o)
Jeg får bare krysse fingrene, for at jeg ikke står her for lenge. Skulle gjerne tatt av noen kilo til før jul.
Har NÅ bestemt meg for hva jeg skal gjøre i julen.
Jeg skal få lov til å kose meg....med gotterier...men bare i julen...3 dager. Så er det på an igjen....håper dere er her i julen også :o)
Slit''n ut an Martin.
Klem fra Marianne
Bilde
sol😀27. november 2002
Hei Bente !!1
Så flink du er !!
Da men er jeg både vasking og slanking. Det ser ikke ut til at det går like lett for meg, og det oppleves for tiden som veldig frustrerende. Spesielt ettersom jeg bare ser nedgangen på vekta, men det ikke ser ut til å ha minket noe på kroppen. Noe må jo selvsagt ha blitt borte, men hvor det forsvant fra vet jeg ikke. Ja ja, det var nå mitt lille hjertesukk da.

Husk på å ta deg tid til å kose deg også da, ikke bare vaske, det er viktig med kos også!!!
Ha en fin kveld !!
pippi😊27. november 2002
Hei Bente !

Så fint at vekta holdt seg, det gjør noe med humøret ja, spesielt når man egentlig ventet seg det verste.

Du verden, du er virkelig positiv, som nesten ser husarbeid som en "gylden trim stund" *S*, helt ærlig, jeg synes vasking og rydding er hjerteskjærende gørr, men deilig etterpå da. Men enig med deg, ting blir nok det man gjør det til, og kanskje husarbeid kunne bli ok hvis jeg gikk inn for å se det sånn ?!

Takk forresten for hyggelig og tankevekkende kommentar i db mi, du har nok rett, jeg er ganske selvkritisk. Ikke helt lett å endre på akkurat det, men jeg får vel forsøke å snakke litt penere til meg selv... Du er forresten flink til å treffe spikeren på hodet du ? Du er kanskje vant til å lytte til, og "analysere" / vise forståelse for folk i jobben din ? Det er iallefall en fin egenskap ! (Empati heter det vel på "stammespråk").

Jaja, nok om det. Du ser nok snart et 70 tall, gøy hva ? Joda, dette går veien for deg. Du har da gått veldig jevnt og trutt nedover. Det er bra, for langvarige vektstopp er ganske demoraliserende. Den fine vektreduksjonen din viser nok at du har funnet et opplegg og et kosthold som er riktig for deg, ingenting er bedre enn det.

Ok, du får bare fortsette å tørke og vaske i hver en krok, du får nok et skinnende julehus etterhvert.

ha en super kveld !

Klem fra Pippi
Bilde
Leiha😊27. november 2002
Hei igjen! Var så sliten etter en hektisk dag på jobb, pluss treningen rett etterpå, at jeg flatet ut på sofaen med katten på magen, og ble liggende der i en og en halv time.. Slå den du.. Hi-hi.. Når vi våknet, var vi like groggy begge to.. Skal jobbe sent i morra, så jeg kan være oppe lenge i kveld..
Nå skal jeg ringe min kjære..

Ha en fortsatt fin kveld =)

Klem.
superslasken😊27. november 2002
Ååååj! Så flink du har vært, nå ble jeg råimponert!! Det føles som om jeg har vært borte en hel evighet, men det er jo bare en uke, og her fyker det jaggu meg unna!! Nå er du virkelig virkelig flink. :)
Håper du har det bra, jeg er endelig ferdig med eksamen nå, så det blir ny frisk :)

Håper du har det kjempebra, eller..jeg ser vel egentlig at du har det, fortsett sånn ;) både kilovis og humørvis ;)

Klem fra Cecilie
pingo2😄28. november 2002
Hallo Virgo!
Du er virkelig kjempeflink, både med vektnedgang og vask.
-10 kg grensa nærmer seg med stormskritt for deg no, tenker det er spennende å gå på vekta kvar morgen nå for tiden.
Er nok ikkje lenge før du ser 7-tallet på vekta.
Blir ellers veldig motivert av å lese i db di, er til og med begynt på ein skikkelig nedvask av huset. Mest på grunn av gratis trimen men det er også kjekt å ha et reint hus til jul.
Koseligere å begynne å pynte litt da.
Må du ha lykke til videre, stikker nok snart innom igjen.
Klem fra Pingo
Soonslim😄28. november 2002
Hei!
Så hyggelig å finne kommentar til mine bekymringer om "trakte-pupper"! Det værste er at jeg har tenkt så mye på det, at jeg har revurdert mine mål! Skal fremdeles ned i vekt men ikke så mye som jeg bestemte meg for i utgangspunktet... Hva er vel litt på rompa, så lenge man kan ha litt pupper?!?! ..ikke for det; masse fint i jukse BHer, men litt kjipt når du har med deg din nattlige-ridder hjem og puppene faller ut av BH''n...sukk!
Har sett litt i dagboka di - så flink du har vært! Godt å se at du har holdt ut, det gjør det lettere for meg også; ser jo at det går ann bare man ikke gir opp!
Lykke til videre!!
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
malin13. desember 2002
Hehe måtte le av påfunnet deres.Er ganske sikker på at jubilanten satte pris på det.Ikke rart det datt inn et kakestykke eller to da vell?! Rart det derre,vi kan være så skråsikker om morningen at vi ikke skal ha noen utskeielser,men akkurat i det de ligger forran øynene så ligger det i magen like etter....Har vært gjennom det noen ganger selv også,men forstår det ikke ;) .
Ja ja krysser fingre og tær for at du skal se 78-tallet snart.

Ha en fin dag klem fra Malin
Leiha❤️13. desember 2002
God morgen! Godt at også andre har svake øyeblikk, og ikke bare meg.. Men du er på rett spor igjen i dag ,er du ikke?!? Du har 2 dager til denne uka hvor du kan krabbe litt nærmere 78-tallet.. Men se det fra den lyse siden; du gikk jo ikke opp heller.. Og det er bra!
Hørtes ut som et morsomt stunt dere gjorde i går, ble kollegaen overrasket?!? Kan tenke meg det.. Hørtes ut som om dere hadde det gøy i alle fall!

Ha en fantastisk dag, Bente!
Klem fra Stine.
Rulle😉13. desember 2002
Hei, hei Bente!

I dag burde jeg egentlig ikke skrive et eneste innlegg til noen, er så selvsentrert at det er til å bli kvalm av... Sjekk hvor flink jeg har vært!

Ja, kakestykker har det med å ta seg til rette i munnen før man vet ordet av det, men sånn er nå engang kakestykkers natur, ordenligte fulinger spør du meg.

Kos deg med Martin, med den innstillinga så ser du 78 og noe i morgen. Ikke sant?


Ha ei fin helg.

Sissel

Bilde
marijoh😃13. desember 2002
Hei Bente :o)
Skulle likt å ha sett dere :o)
Men glitter og det hele......skikkelig kos :o)
Ble hun overrasket??
Kan skjønne du har lov til å unne deg en kake, når du har synget og alt.....slitsomt det :o)
Sang litt selv i går, på julekonserten :o)
Deilig er joooooooooooooooorden :o)
Kanskje derfor jeg er så sår i halsen.....he..he..he..
Ha en kjempe fine dag :o)
Marianne
Bilde
Texas❤️13. desember 2002
Hei Bentemor!!

Først må jeg bare takke for dine utrolig koselige kommentarer.
Du er en stooooooo hjelp for meg og de som har deg som venninne må være superheldige. Du har nok et stooooort hjerte!!

Jeg er tilbake på slankestien og akter ikke å putte inn noe godis før julaften. Vet jeg lovet deg det for noen dager siden, men NÅ mener jeg det!! Motivasjonen er tilbake!!!

Kakestykkene unner jeg deg virkelig. En runde med spreke Martin så er de borte i en fei. Nå må du gi jernet og holde deg unna godissene, for 78-tallet skulle vel dukke opp denne uken?? Du klarer det!!!!

Nå er det siste innspurt og vi gir oss ikke!!!!!!!!!!
Stoooore klemmer fra Lena
Bilde
liz😊13. desember 2002
Du kommer til å klare deg kjempefint, vi sprekker alle sammen innimellom. Det viktigste er at vi skjønner at det ikke var helt bra, og er som regel flinkere dagene etterpå. Ønsker deg en god og sunn helg :-)
EllenLeo😌13. desember 2002
Hei!
Nei det e ikke så greit å være like flink hele tida, men alt sett under ett så e du jo veldig flink. Du har jo gådd ned mange kilo.. Skjønne ikke kordan dåkker klare det.

Nu har æ jo vært med her ei lita stund, å æ ligg bare å vippe rundt den vekta som æ starta med.... Så det at æ skulle veie 75 til jul, dethar æ glemt. Men etter jul så skal æ brette opp arman, trene masse å spise fornyftig...

Middagen i går va helt himmelsk, men vi gjor en liten feil... Vi starta med gløgg, med masse rosiner og mandla i ... Det var såååååå godt. så æ satt å ausa i mæ mandla og rosiner... Så når middagen skulle spises var æ ikke så vedig sulten, men klarte da å presse i mæ min del. Maten var nydelig! Blei så mett atte!!! Trudde æ skulle dø. Så fikk æ ondt i magen, rosineran og mandlan laga eksplosjon... så æ blei nu kvitt all maten etterhvert... Hadde problema med å få sove i natt, førr magen herja sånn... Ja ja æ vet nu til en anna gang at æ skal nu ikke starte med gløgg, i allefall ikke så masse gløgg...
Har nu ikke spist enda i dag, så æ må vel ta å finne frem nåkka, føler mæ ganske tom.. Har heller ikke veid mæ..

Ønske dæ en fin dag!

Klem fra Ellen!
Bilde
Viola13. desember 2002
Har hørt at Pizzavitaminer er veldig vikig...kransekakevitaminer også, det fikk jeg i meg en masse av igår.
Så morsomt med Luciaoverraskelse! Bursdagsbarnet ble nok glad!
Ellers ser dagsmenyen din forbilledlig ut, jeg lar meg oppbygge og inspirere. Og snart kommer du til å se vektnåla tippe nedover, hold ut!
Klem, Viola.
akropolisduden😃13. desember 2002
hei hei!
takk for kommentar i dagboka mi...
den malingen jeg bruker er akryl. er ikke så flink,men jeg har jo formgiving på skolen da så derfor har jeg maling her.
og så vet jeg ikke hva mine besteforeldre skal ha til jul,så de setter nok pris på et maleri hi hi

*kos*
Bilde
DrBabe😊13. desember 2002
La inn en kommentar på torsdagen til oppdateringen.
Klem fra DrBabe
sol😃13. desember 2002
Hei Bente!!
Ønsker deg ei riktig god helg.
jeg skal på julebord nå i kveld, så jeg rekker ikke å skrive mer nå. Skal prøve å være litt bevisst på hva jeg putter i munnen, men det er bare julebord en gang i året så det så!!!

Klem fra sol!!!
ifIcould😉14. desember 2002
Hei Bente!
Det er så mange som skriver kommentar til deg at du har vel sovnet innen du kommer ned til min. Det er kjempekoselig å få så mange da, og du er jo hyperflink til å skrive selv også.
Vafler og mannfolk ja! Det er noe herk begge deler. Neida, jeg er ikke sint på han, mente det sikkert bare godt.
Idag har jeg svettet av meg noen kalorier på kjøpesenter, fikk kjøpt noen julegaver til. Men det er et slit å ha med barnevogn på stappfulle, trange butikker. OFF, OFF, OFF!! Sikkert mange som irriterer seg over disse j.... barnevognene også.
Ble dette mye klaging!!
Skal jeg fortelle en litt morsom historie til slutt?
Min datter og jeg er på babysvømming hver fredag, og idag var det en mannlig instruktør. Han går rundt og småpludrer med alle, og kommer da bort til oss. Det flyter endel leker i vannet, og han kommer med et par baller. Så sa jeg til dattera mi, men høyt nok til at han også hørte det: "Seeee, der kommer mannen med (jeg fikk faktisk stoppet her)!!! .........B-a-l-l-e-n-e, vops!
Ha en god natt......................................
Bilde
pippi❤️14. desember 2002
Hei !

DU ER EN KLOK KVINNE DU BENTE !

Tusen takk for kjempesøt og dyp kommentar i db mi ! Utrolig hvordan du hele tiden treffer meg følelsesmessig med det du skriver, du både støtter og utfordrer meg til å tøye grensene mine, skritt for skritt. Og diktet du sendte var virkelig til ettertanke, jeg har nok altfor ofte vært den som glir unna når noen kommer meg for nær. Jeg skal jobbe med saken....*S*

Nok om meg, over til deg, wow, gårdagens diett hørtes herlig ut, det var deg vel unt ! Bra du også har dager hvor du kaster fornuften litt på båten, for heldigvis - du finner den jo igjen dagen derpå. Og Lucia feiring, det er jo bare en gang i året, og "trøndervarianten" hørtes jo "steike artig" ut.

Åja, du gjør deg ferdig med julegavene nå alt, ja sikkert godt å få det unnagjort. Det er noe med det å bli ferdig med ting litt før man trenger det, man sparer litt stress på den måten.

Ja, nå venter jeg bare i spenning på 78 tallet ditt, krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses ! Og "litt er lov" prinsippet ditt til jul høres veldig bra ut. Og med Martin som trofast følgesvenn så går det nok greit med deg til jul. Er det noe du liker spesielt godt når det gjelder julemat og julekaker ? Personlig er jeg veldig glad i julemarsipan, og skal nok unne meg noen...

Lykke til, vi tastes !

Klem fra Pippi

PS; Barbara Cartland en høy gang du ? Hihi, kanskje jeg skulle begynne å skrive litt "soft - erotiske" noveller -jeg mangler ikke inspirasjon...*S*
Bilde
kati😀14. desember 2002
Heisann! Ja, det er tøffe tider vi må igjennom nå! Alt for mye god mat i omløp.. sukk... Jeg krysser armer og ben for at du ser 78-tallet fortere enn du aner! ;O)
Håper du har det fint ellers, og du får ei flott helg!

Klem fra meg som koser meg hjemme!
Superchips😉14. desember 2002
Hehe, så du trodde jeg spiste sursild i glass til chips:D For en grusom kombinasjon! :)
Nei, man kan ikke alltid være like flink, bare se på meg jeg sprakk jo helt i går:( Men klarte å si nei til godis i dag så jeg er kjempe stolt av meg selv:)

Stå på!!! Forresten tusen takk for et koselig innlegg, du oppmuntret meg veldig:)

Kos og klem fra Michelle
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Dharma😉16. desember 2002
Ja nå følger jeg med deg (og Martin). Du klarer nok 78 tallet i løpet av uka. Det ser i alle fall ut som om du har nok å gjøre, og det svir av en del kalorier. Du er er super flink Bente!!!!!:-) STÅ PÅ!! Her er litt krutt::::::::: så får du energi til å nå 78.tji hi!
Kirsti
ifIcould❤️16. desember 2002
Hallo Bente!
Jepp, nå er det full skjerpings!
Jeg tror ikke det er så veldig stor fare for at jeg raser fra deg, med den farten din. Både nedover på vekta, og farten du har når det gjelder rengjøring og andre juleting. Synes du er rasende flink, jeg.
Det høres så koselig ut, alle de tingene du gjør før jul. Sikkert skikkelig julestemning i stua di nå.

Ta ordentlig tak i motivasjonsdelen av hjernen, og si høyt; VI SKAL GÅ NED ENDA LITT FØR JUL, OG VIRGO SER 78-TALLET DENNE UKA! (Dette var hypnose!!!) He-he!!
Texas16. desember 2002
Hei Bente!

Ja, nå venter jeg på dette 78-tallet. Håper og tror at det kommer denne uken!! Du klarer det du!!!

Ser at du er i full gang med juleforberedelsene. Ser ut til at du koser deg fælt. Tror jeg skal tenke på det å ta en uke fri før jul jeg også. Lurt det!

Du får kose deg videre og håper du er enda nærmere 78 i morgen!!

Klemmer fra Lena
Bilde
Leiha😃16. desember 2002
Hei! Synes du klarte deg bra i går jeg! Ikke så lett å stplsette seg mot alt dette som bugner i kopper og fat! Men, flinke det er vi!!!

Stå på videre!!!

Stor klem!
fluffa❤️16. desember 2002
Hei kjære venn!

Jeg har ikke blitt borte, jeg har bare gått på en smell når det gjelder slanking. Har blitt lei hele greia, og det jeg fokuserer på nå er å holde samme vekta. Slankingen og dagbokskrivingen ble litt altoppslukende for meg en stund, så nå vil jeg ta en pause. Håper å komme sterkere tilbake utpå nyåret. Jeg har ikke lagt alt på hylla, jeg passer på å ikke gå opp i vekt, og jeg trener fortsatt 3-4 ganger i uka.

Håper du ikke glemmer meg i mellomtiden. Jeg er innom boka di og leser litt innimellom.

Jeg ønsker deg en kjempefin jul sammen med de du er glad i, og fortsatt lykke til med slankingen. Stå på!

Stor nisseklem fra fluffa
Bilde
athene16. desember 2002
Nå sklei jeg forbi deg igjen, gett! Men nå har du ligget foran så lenge at det er min tur til å dra (akkurat som i langrenn, ikke sant ;)

Så flink du var som lagde godis nesten uten å smake! Jeg har laget karameller og marsipangodis, men jeg har nok smakt litt mer, for jeg laget i to omganger. Dessuten var de sjokoladekaramellene så gode at moralen min smuldret bort...

Ha en lett og deilig uke, Bente!
marijoh🙁16. desember 2002
Atjooooooooooooooo!!!!
Uff...håper jeg ikke smitter deg :o)
Ja nå er det siste innspurt, dette skal vi greie :o)
Håper selv at vekta skal lee litt på seg nå....det er så typisk, når den endelig faller, så står jeg stille en laaaang stund.
Ja i dag skal jeg ha en haug med gutter...huttutu... :o)
Går nå fra jobb...skal handle inn en god del............
Så mye dill dall for 2 timer....kan du forstå det :o)
Ha en nysefri dag :o)
Marianne
Bilde
Rulle😉16. desember 2002
Så flink du er!!! Tenk å smake på bare to karameller, det blir inspirasjon til meg som skal lage marsipan i dag.
Vekta mi er helt idiot for tida, så veiinga får jeg vente med til en dag jeg har lyst. Har gitt opp 95 før jul, men å holde meg stabil burde være overkommelig.
Skal lese litt i dagboka di når det går trått.

Ha en kjempefin dag.

Sissel
Bilde
EllenLeo😃16. desember 2002
Hei Virgo!
Takk for kommentaren, den varmer!

Ja nu har æ begynt å fli opp huset, skal det være påstell så skal det være påstell... å da nytter det ikke å ha det rotat.

Mat plan min fungere hittil, enda æ har cola i kjøleskapet... Skal ikke røre den før lørdag... Men æ må innrømme at æ e litt sulten. Får finne nåkka frukt, e jo ikke så lenge til middag nu. Skal hive mæ med på slutt spruten, tar en spinning time kl 17 i dag, om det e nån ledige sykla... Åsså rekker æ vel en til før torsdag....

Skal dra på posthuset å få avgårde julegavan.. Lettelse å være ferdig med dem. Så må æ begynne å pakke. Ungan drar jo på torsdag, å den her gangen skal æ ikke pakke i siste liten...

Kan jo hende æ og drar bort på torsdag, lurer litt på om æ skal dra til Lofoten å besøke bestemora mi, eller om æ skal dra å treffe han nettvennen... Hehehe... Har mest løst til det siste, men det e jo galsakap å gjøre det, selv om æ har blitt godt kjent med han, og føler at han e en orntlig kar... Æ har tarotkort,kansje æ skal legge, viss æ får bra kort, ringer æ til ei spådama som æ kjenner veldig godt og får ho og til å spå mæ førr å se om ho kommer frem til det samme.... Dåkker trur vel æ e gal?? Hehehe... ja ja da kan æ jo bare si at æ lurer på det samme.....

Nei pliktan kaller..
vi tastes!

Klem fra Ellen!
Bilde
Viola😐16. desember 2002
Ja, det var riktig! Dette er stedet å gå når motløsheten er i ferd med å få overtaket! Kjenner meg allerede MYE bedre! Det er alltid så god og optimistisk stemning her inne, dessverre kan jeg ikke si det samme om dagboka mi idag...det er nok best å gå en omvei utenom den!
Jasså, så Martin skal få kjørt seg...Jølle står der i kroken sin og hendger meg hodet, synes han har blitt litt brei over rompa i det siste. Får vel ta''n en runde, det er jamme på tide!
Klem, Viola.
Bilde
kati😉16. desember 2002
Dette går jo riktig så bra! =O) Selv skal jeg igang med å lage div. julegodter i morgen, men det spørs om jeg klarer å være like flink til å holde fingrene av fatet som du.. hihi..
Leste i dagboka di fra i går at du også har "bitteliten søster", artig! Jeg har ei som er 18 år yngre enn meg =O)
Håper ellers at du har det kjempe fint og at du begynner å bli klar til jul nå, både med gaver, vasking osv. Jeg er så godt som klar, noe småpjusk igjen, også kom jeg jo hjem rett til husvask her.. hehe.. uflaks!

Klem!
Minelli❤️16. desember 2002
Hei Bente!

Se der rørte vekta på seg igjen! Alt går godt for den som er tålmodig...heter ikke ordtaket det for flittige slankere?

Synes du var kjempeflink som kom deg gjennom dagen i går - jeg unngikk all julegodterilaging i fjor av redsel for at jeg ikke skulle klare å holde meg unna. Det klarer jo du med glans!

Er sikker på du kommer til å klare deg helt fint i julen med den kampviljen du har!

Klem fra Lise
aptieka😌16. desember 2002
Tusen takk for koselig kommentar i dagboken min! Jeg ser at du har vært veldig flink selv også! Du spurte hva slags opplegg jeg følger, så da spør jeg deg om det samme... ;-) jeg kunne kanskje funnet det ut ved å lese alt du har skrevet tidligere, men jeg har litt knapt med tid her.

Selv følger jeg ikke noe spesielt opplegg. Jeg bare bestemte meg for at dette går ikke lenger. Deretter kuttet jeg all godis og brus. Nå har jeg kanskje drukket tre glass brus på 6-7 måneder, og godisen jeg unner meg er minemal. Jeg begynte også å drikke vann, tjihi. Noe måtte jeg jo drikke ;-) Og ikke minst- jeg har begynt å BEVEGE meg.

Vel, håper dette ga deg svar på spørsmålet ditt. Stå på, så når du 78-tallet snart skal du se! Klem, Aptieka
sol😃16. desember 2002
Hei Bente!!!!
så flink du er som greier å lage så mye godt uten nesten å smake!!! Tror du har sterkere vilje enn meg, ser ikke for meg at jeg hadde greid det samme.
Det er sannelig ikke lenge til du skifter vektklasse heller, vi møter nok (forhåpentligvis) sommeren slanke og lekre ja, det blir jo bra!!!

Jeg har fulgt med på 5kg nedtellinga deres til jul, da dere startet turte jeg ikke melde meg påp for det hørtes uoverkommelig ut i mine ører, men når jeg ser etter nå har jeg faktisk greid det, minus 5,4 kg siden 17.oktober, så jeg kunne nok ha meldt meg på jeg også, men der og da virket det usansynlig. Så feil kan en ta....
Det ble litt mye om meg selv i en komentar som skulle være til deg om deg, men slik ble det nå en gang...

Ha en foin kveld, la Martin gjøre deg både skjelven i knea, og andpusten!!!

Klem fra sol
Bilde
superslasken😊16. desember 2002
Hei Bente! Så bra at ikke alle har lata seg slik som jeg har gjort den siste uka! he he ;) Her går det unna som vanlig :)
Så flink du er altså..
Håper du har en kjempekoselig førjulstid!! Det fortjener du :)

Klem fra Cecilie, som nok en gang er back in business ;P
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
marijoh😃23. desember 2002
Akk ja, startet på julekosen på lørdag :o)
Holdt ikke ut lenger :o)
Men det order vi etter jul, ikke sant? :o)
Du får ha en riktig fin jul selv, sammen med din familie...
Marianne
Bilde
Minelli❤️23. desember 2002
Hei Bente!

God jul og et riktig godt nytt år!

Tenk at du ER over 10 kilo lettere nå da enn for kort tid siden! Det er 70.000 kalorier, det! Du har all grunn til av å være stolt av deg selv!

Nå er det bare å komme seg gjennom julen, da...
Det klarer vi! Du har Martin, jeg har strikketøy!

Jeg kommer nok innom i julen...jeg trenger å ha litt kontroll på meg selv når godsakene hele tiden står på bordet!

Kos deg!

Klem fra Lise
sol😃23. desember 2002
Hei Bente!!

Så fint at martin er ledig for flere oppdrag, men jeg tror nok han må greie seg med deg i første omgang. Må si jeg misunner deg han noen ganger, det har vært over en uke siden jeg trente sist, har jo ikke tid til det i disse tider...

Ja nå senker julefreden seg snart.
Gulv-vask er jo trim det også...

God jul Bente!!!!
Juleklem fra sol
Bilde
ifIcould😄23. desember 2002
BEEENTE, NÅÅÅÅ MÅÅÅÅ DUUUU SKYYYYNDE DEEEEG, NÅÅÅÅÅ SKAL VIIIII TAAAA JULEEEEEBAAADEET MEEEED HAAAAN DEEERRE DUU VET!!!

HIIII-HIIIII!!!!

HAN ER PÅ SIDEN MIN NÅ, VI MÅ HOPPE I DET NÅ, FOR JEG TROR HAN ER TRAVEL DENNE DAGEN!

TA MED BADEANDA DI!
Texas❤️23. desember 2002
Kjære Bente!

Jeg ønsker deg en riktig så GOD JUL!!

Håper du får en flott dag i morgen og resten av julen også.
Jeg titter innom etterhvert.

Store juleklemmer fra Lena!

PS! Ha-Ha, tror det er flere som har startet julefeiringen.
De fleste har jo gått opp i vekt........ vel,det forsvinner fort igjen det!!
Bilde
kati😃23. desember 2002
Ja, det er deilig nå når ting begynner å roe seg! Ikke så alt for lenge til julefreden senker seg også her i huset =O)
Kos deg masse i kveld, med pynting og alt!

Juleklem!
Mari❤️23. desember 2002
Takk for koselig julehilsen Bente ! Nå har julefreden senket seg her i huset. Julegaver er fordelt rundt til de respektive - og julaften skal feires her i huset med tradisjonelt pinnekjøtt. Vi feirer sammen med barn og barnebarn. Gleder meg !!!!!
Og det blir full sjerping etter nyttår - SKAL kunne stille på badestranda til sommeren........

Men kos deg i jula med familien din du også - det skal jeg :)

Store juleklem fra Mari
Bitten😊23. desember 2002
Heisann Virgo :)
Vil bare inn for å ønske deg en flott julehelg :) Må du kose deg, det skal eg. Vekta får vente til nyttår :)
Masse juleklemmer fra Bitten :)
malin23. desember 2002
Heisann!
Takk for julehilsen,og jaaa vi er iallefall noen som oxo kommer innom i jula.Har dabbet litt av men det er jo helt naturlig.Nå kan vi begynne utskeiinga, så starter vi på fullt igjen fra nyttår.Vi har jo vært sååå flinke,at nå fortjener vi virklig litt fett,hihi!Her har julefreden senket seg og vi venter vel bare på julemiddagen og pakkeåpning....Gleder meg......)

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!

Juleklem fra Malin
Leiha❤️23. desember 2002
Så julefreden er i ferd med å senke seg over Stjørdal.. Det var godt! Er bare en snartur innom nå, og kommer vel innom som snarest i morra også..

Kos dere med pyntinga.. Om dere ikke er ferdige nå da, deter jo sent for små snupper nå.. Hi-hi.. Er vel ikke så lett for henne å sove nå i natt, kan jeg tenke meg..

God natt klem fra Stine.
pippi😊23. desember 2002
Hei Bente.

Så fint at julefreden er i ferd med å senke seg hos dere i Stjørdal. Og julepynting med "snuppa" høres så trivelig ut. Det er deilig å ha god tid sammen med de man er glad i, og jul er en fin anledning til å hygge seg litt ekstra. Ser du har gått bittelitte granne opp i vekt, men det tar du fort inn igjen, og som du sier, du klarte julemålet ditt og vel så det. Du har virkelig klart deg kjempebra, ingen tvil om det ! Håper du gleder deg over det også i jula.

Tusen takk forresten for fine innspill i forhold til den gamle grisen på jobben min ! Og takk for varme ord i forbindelse med min fars sykdom. Vi prøver å ta ekstra god vare på hverandre i år.

Det var alt for denne gangen, jeg ønsker deg en riktig hyggelig julehøytid sammen med familien din ! Håper vi sees på nyåret, om ikke før.

Klem fra Pippi
Bilde
boggi1❤️24. desember 2002
Ville bare stikke snuten innom deg og ønske deg og dine ei herlig jul og et godt nytt år.

klem fra boggi (som også blir her neste år...)

Her kommer det et par pakker fra meg også........


ellenleo😃24. desember 2002
Heia Virgo!
Æ vil bare ønske dæ ei riktig God Jul og
et Godt nytt år!

Klem fra Ellen!
Beatmik❤️25. desember 2002
GRATULERER så mye med kjempefin nedgang på over 10(!) kilo, Bente!

Jeg vil ønske deg en RIKTIG GOD JUL, og et GODT NYTTÅR!

Du er også mycket flink til å gi andre drahjelp når vi trenger det. Ser frem til å treffe deg igjen oftere på nyåret her inne, da er vi nok mange som har samme mål å jobbe mot.

Nå skal vi kose oss med jula, og den maten vi får :)

Klem fra Beate
ivalodia😄25. desember 2002
Hallo Virgo

Og god jul til deg og dine :o)
Her er jeg tbk etter en stund da jeg ikke har rukket å besøke slankedagboka, men borte ble jeg ikke!

Gratulerer med målet som du har nådd hittil, det er veldig bra ! Nå må du nyte juleferie og kose deg masse før det er tbk til hverdagen.

Juleklem
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Texas😄6. januar 2003
God mandag Sissel!

1 kg. opp? Det er jo kjempebra!! Den forsvinner på null komma niks. Tenker du er glad nå ja!!

Stå på Sissel!
Klem fra Lena
Ago😀6. januar 2003
Halloen.
Jeg er med på 5-kilosen. Starter på 100,8 kg. Er kjempefornøyd med at jeg ikke har gått mer opp. Før mars er jeg på 95, så det så!!
Er det flere data du vil ha, og er det oppdatering hver mandag??
vilma6. januar 2003
Hei!
Jeg begynner femkilosen med 71.5 kg. Skal innrømme at fem kilo på sju uker er litt i drøyeste laget for meg, men det er inspirerende med litt konkurranse og støtte. Målet mitt til 24. februar er å komme meg ned til 68 kg. Det blir 3.5 kg og det skal jeg klare:)

Lykke til alle sammen!
Helena😉6. januar 2003
Jeg begynner konkurransen med 76,7 kg

Klem H
sol❤️6. januar 2003
hei Sissel!!

Gratulerer med ny jobb, og lykke til !!!!!!

Bare ett kilo opp i jula eer jo kjempebra, det er nok borte før du vet ordet av det !!!

Stro klem fra sol :)
Bilde
marijoh😃6. januar 2003
http://www1.gograph.com/
Her kan du finne mange bra....klikk på animations :o)

Lykke til med 5 kilosen....jeg har meldt meg på hos virgo....
så nå er det full skjerpings :o)

Klem fra Marianne
Bilde
thoflo😉6. januar 2003
Nå starter det! KLAR, FERDIG, GÅ!!!
Startvekt 84,5 kilo.
Malene6. januar 2003
Nå er det full rulle her.
Startvekt 94,8kg.

Håper du fikk et positivt møte med din nye arbeidsplass.
Bilde
Knerten😃6. januar 2003
Jeg starter dagen idag med 80,2 kilo.
Tror ikke jeg klarer 5 kilo til 24 februar. Har ikke så voldsomt å ta av mer, men vi får se :-)

Lykke til alle sammen :-)

Knerten
sanne😵6. januar 2003
Starter femkilosen med 76.6 kg. Lykke til alle sammen!!!!!!! Dette skal vi greie.
pingo2😊6. januar 2003
Hei Rulle!
Her kjem mi startvekta mi for -5kg , 129,9.
Skal henge i selene for å klare -5kg til 24 februar, det skal gå greit, her er det full skjerpings no.
Synest ellers at du har vert flink i jula, 1kg opp er ikkje så mykje, det forsvinner fort igjen.
Lykke til!
Blomsten😌6. januar 2003
Hei :))

Du så flott at det bare var 1 kg. Du var jo redd for at det var mye mere, men *S* desto flottere når det motsatte er tilfelle!!!
Får håpe den nye jobben din er snill mhp spisetider og grei lunsj, slik at det blir greit å holde opplegget. Selv om det selvfølgelig sikkert er en kake eller 2 som står på programmet i dag for deg i ny stilling!!!.
Det må være vidunderlig å føle seg ønsket i dette arbeidsmarkedet!!! :))) Så du..Gratulerer og ja..gleder meg til å være med på 5 kg''s din!
Apropos det.så burde startvekten min være 74.5 kg...Dvs...når det begynner å bli telt nedgang. Ja, for min første uke nå vil bare være vann som jeg blir kvitt igjen....Så *S*...vi tar den vekten igjen om 1 uke ;)))

Ja, vekten min i dag er altså 76.6 kilo. Har altså 2.1 kg igjen til der jeg var før jul .. :)))

Hilsen meg
Blomsten...som skal følge med her hver uke for å se hvordan det går med alle oss her inne...hadde aldri trodd jeg skulle si at slanking er moro..men dette er faktisk interessant *S*
veslemor😊6. januar 2003
Hei!
Jeg starter fem kilosen med 72.5 kg. Håper vi klarer det alle sammen!!

Nattaklem Veslemor
pippi6. januar 2003
Hei Sissel !

Gratulerer med ny jobb ! Ikke dårlig å nærmest bli "head huntet" til stillingen. Det blir sikkert spennende og utfordrende å jobbe igjen.

Takk forresten for hyggelig kommentar i db mi. Mht å gi den søte juristen en velment dytt i retning av meg selv, joda, jeg har lært noen triks av deg, men jeg har fått en fiks ide om at nå er det pokker meg hans tur til å ta initiativet. Men egentlig tror jeg han innbiller seg at alt er under kontroll, og at "resten" mellom oss får komme /skje når han flytter nærmere meg... Dumme, dumme menn ! (Eller kanskje det er jeg som er litt dum her ) ?

Jaja, nok om meg. Du har da klart deg godt gjennom jula, et kilo i + er nesten ingenting. Men Sissel, hør her, skigåing uten ski på flat mark er veldig lurt det, og kjempegod trening. Men ok, skal innrømme at det var litt flaut i starten, men det er bare å bite hodet av all skam, for sannelig gjør stavgang noe med kiloene og fastheten i kroppen ja !

Vel, det var alt for denne gangen, lykke til videre med vektreduksjon og ikke minst med nyjobben !!

klem fra Pippi
Bilde
virgo😉6. januar 2003
Unnskyld Sissel...jeg skal prøve å være litt mer lavmælt og sur fremover...HI;HI...in your dreams baby ! Det er humøret og dere som holder meg i gang vet du.

Nok tullprat her...DETTE ER JO KJEMPEBRA !!!! 1 kilo i pluss etter jula...det fikser du så lett som bare det. På den forrige 5 kilosen tok du jo 2 kilo i uka !!!!

Bare STÅ PÅ Sissel, se frem mot en lettkledd sommer !!!!

Stoooor humørklem fra Bente
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Beatmik😌6. januar 2003
Hei Klumpen, takk for kommentar!

Ser du er godt i gang, og jeg kan godt sette meg inn i den gode kick-start følelsen du må ha nå! Ikke så dumt å få fart på sakene til å begynne med.

Ja, ryggen vil gjerne ha bevegelse, sånn sett er jo gåturer flott! Hvordan vil du trene når du går på Cambridge? Jeg har hatt problemer med å trene særlig intensivt når jeg går kun på pulver. Men etter det jeg har hørt er det mest fornuftig å trene nokså moderat når en går på såpass lavkaloridiett. Det går jo an å trappe opp treningen etterhvert som du spiser litt mer.. Man kjenner jo sin egen kropp best, da!

Lykke til! Blir spennende å se resultatene dine fremver!

Klem fra Beate
ivalodia😄6. januar 2003
Hei

Tusen takk for oppmuntrende kommentar :o) Du vet å spre fine ord.

Ser du er videre flink og det gir oss andre motivasjon til å fortsette ! Stå på

Klem :o)
xella😃6. januar 2003
Hei hei :)
Takk for koselig komentar,det hjelper masse å føle at man ikke er alene.
Dette kommer du til å greie kjempefint :)
Lykke til videre
klem fra xella
Pansy😄6. januar 2003
Hei! Tusen takk for hyggelige og oppmuntrene ord! Det er kjempeflott at du greier å gå på Cambridge kuren da. Jeg har en pakke Noka stående, tenkte jeg skulle ta den hvis jeg klarer denne første uka etter jul... Det er så flott å se at andre klarer det, det gir jo et ekstra kick!

Kos fra Pansy
sanne😊6. januar 2003
Du er flink. Fikk meg en liten nedtur i dag. Men tusen takk for hyggelig kommentar. Det hjelper å ha noen som backer en opp. Lykke til!!!!!!!!!
boggi1😊6. januar 2003
Hei og takk for hilsen i dagboka mi!

Her var det i alle fall ei som har kommet skikkelig i gang. Flott !!

Bare pulver ja... jeg har prøvd cambridge - men ble syk av den.. Men noka går greit -men jeg har allerede "syndet" (etter første dagen- for en vilje....) Jeg måtte bare spise en pølse med resten av familien - jeg ble for fristet.... æsj...

boggi
Blomsten😀6. januar 2003
Hei igjen :)))

<<<HURRA>>>..det er nå deilig å se den vekten gå nedover, startuker eller ikke. Det gir i alle fall meg et ekstra puff *S*
Så du...stå på..Dette klarer vi som du sier!!

Apropos konkurranse..10 kg innen påske hadde vært perfekt, så *S* Jeg er med. MÅ ha ekstra motivasjon mhp 5 kg innen februar som er konkurransen til Rulle.......men da har jeg et delmål til i sikte etter det, slik at jeg ikke mister kartet på vei mot målet.
Jeg vil jo gjerne ha på meg et fint antrekk eller to til sommeren :)))))

Hilsen meg
Blomsten....som skal kose meg med å lese db''er her inne mens jeg drikker og drikker og drikker.:*ler*......
Ja, kjenner jeg ikke er helt vant med å drikke så mye vann. Toalettet blir hyppig besøkt.*ler godt*.....Skal bli godt når kroppen er kjent med vanninntaket!!!
virgo😀6. januar 2003
Heisan, og takk for trivelig kommentar.

ja her går dt unna ser jeg !!!! KJEMPEBRA !!!

men ikke tren for hardt mens du går på pulver da...kroppen får jo veldig lite tilførsel av energi, og du vil jo ikke at forbrenninga skal gå over på sparbluss. Det straffer seg senere vet du. men litt kan du jo trene, og så heller trappe opp når du går over på vanlig mat.

Uansett.... STÅ PÅ !!!

Klem fra Bente
Monica1237. januar 2003
Hei!
Takk for hilsen!
Klart vi greier dette!!
Det er jo de første dagene som er værst, og så går alt på skinner!! (Høres enkelt ut sant?....he-he-...)

Lykke til da.
friskus😃7. januar 2003
Supert ! Ser du allerede har gått ned noen kilo. Det er virkelig deilig... Kanskje du allerede merker det på buksene ? Jeg får avogtil sånn "prøverunde" greie på alle buksene mine, for å sjekke om de er blitt løsere. Og det er bare helt digg følelse når de er blitt litt løsere. Ja, 10 kg til påske det skal vi klare. Påsken kommer heldigvis litt sent i år. Så da slipper vi å gå igjennom "snope,masipan, kvikklunsj" perioden før vi er blitt stålkvinner med stål motivasjon :) Stå på...
Klem fra Nathalie
ogo😌7. januar 2003
hei. ja, jeg gleder meg også virkelig til sommeren. det skal bli deilig! smart det med å legge av litt penger til nye klær. jeg kan se at du trenger det! du har jo vært kjempe flink!

min vekt rikker seg ikke. men med alle disse positive folkene holder jeg motet oppe! hilsen martine!
Myrtel7. januar 2003
Tusen takk for koselig komentar:-) Dette klarer du bra!
Viola😃8. januar 2003
Bravo klumpen! Her går det unna, ja! forresten...hvordan synes du det går å bruke pulver? spiser du ingen vanlige måltider?
Stå på Klumpen, du er råflink!
Klem, Viola.
Bilde
Superchips😀8. januar 2003
Ja dette skal vi greie!!! Du er på god vei nå da:)
Klem fra Michelle
ificould😊8. januar 2003
Men jeg synes du er flink også jeg!! Det går jo nedover så det suser.

Stå på videre!!!
Bilde
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Texas❤️13. januar 2003
Hei Bente!

Huff da!! Mange som har sliti med omgangssyken denne vinteren. Håper den forsvinner fort.

Bra vektnedgang da!!:O)

God bedring Bente, så håper jeg du våkner frisk og rask i morgen!

Stooor klem fra Lena
marijoh😃13. januar 2003
Huffda Bente!!
Kan ikke si jeg misunner deg :o)
Har selv en syk guttunge hjemme, men han spyr heldigvis ikke.
Han er 9 år og klarer jo seg egentlig selv :o)
Tenkte jeg skulle gå en liten tur i dag, så får Mel gjennomgå etterpå :o) GID....så sporty jeg har blitt :o)
Nå får du finne bøtta å lalle deg i sofaen, sammen med 5 åringen...så får du nok den trøsta du trenger :o)
SOV GODT!!! og GOD BEDRING!!!
Marianne (som holder laaaaang avstand) :o)
Bilde
Leiha❤️13. januar 2003
Å nei!!! Stakkars liten! Det var ikke bra..
Men du var bra flink i går, det ska du ha :-) TA godt vae på deg selv i dag da!

God bedring!!

Stor trøste klem (på god avstand.. ;-)) fra Stine.
ificould😛13. januar 2003
OFFameg!! Det er ikke noe morsomt, men som du sier, så kan det jo komme noe godt ut av det.
Håper du blir bedre snart som mulig, så du får fortsette med menyen og Martin. Det er best du ikke peser over Martin nå, for han kan jo bli smittet. Jeg tenker at det ikke er så lett for han å komme seg på do.

God-bedrings-klem fra øst.
Bilde
ellenleo😀13. januar 2003
Heia!
Uff reksjuka e ikke nåkka særlig å få....
Men vi må vel gjennom det med jevne mellomrom.

Ser at du har vært flink med Martin :O) Æ har ikke kommet mæ igang med trening enda. Hadde jo eksamen på lørdag, så nu førsta e kværdagen begynt. DEILI å endelig være ferdig med eksamen. Har jo holdt på å lese siden midten av november.....

Det her semesteret skal æ være mye flinkere, skal jobbe masse med fagan hjemme, så slipper æ skippertaks lesing før neste runde.

Skal også legge inn masse trening på timeplanen, må bare få klarhet i skoletimeplanen først...

Ønske dæ go bedring!

Klem fra Ellen!
Beatmik👻13. januar 2003
Uffameg, Bente. Føler med deg! Ja den sjuken der, den kan kunsten å smitte! Den varer heldigvis ikke så lenge, så i morgen skal du se at du er mye bedre :o) FLOTT nedgang du har hatt i helga!!

GOD BEDRING!

Slengsuss til deg også :-O
MonicaR👻13. januar 2003
UFFF! Men det pleier da heldigvis å gå fort over! Kos deg med videoer, det er ganske hyggelig for voksne og da....
Klem
ogo😟13. januar 2003
stakkars deg!
forferdelig å være syk?
jeg vet at det ikke er så veldig korslig, men for å se det på den positive siden er det jo alltids deilig å slappe av foran TV. ta deg en kopp kakao og kos deg! du fortjener det!

ps. takk for matrådet. skal prøve det ut!

god berding-klem fra martine!!!!
hecatee❤️13. januar 2003
Hei, Bente!! :)

Omgangssjuka.... kjipt!!

HÅPER du og dine blir fort friske igjen, så Martin får selskap stakkars.... GOD BEDRING!! :)

Her hos oss er det noe forkjølelse eller influensa som har kommet, så det blir bar slengsuss tilbake - kan ikke risikere å smitte hverandre. :)

:)Slengsuss Hecatee
sol😃13. januar 2003
Hei Bente!!!!

Huff da dette var da ikke så bra, får håpe det går fort over!!!
Du får ta godt vare på deg selv i dag, det er det viktigste slike dager. Vasking kan jo vente til en annen dag!!

Trøsteslengkyss fra sol........som ikke vil bli smittet

God-bedring-bukett er herved overlevert ->
Bilde
jojojenta13. januar 2003
Hei!

En haug med medfølelse fra meg! Jeg har også hatt det. Ser ut som om alle får det for tida.
Du får ligge under dyna og slappe av. Husk å drikke mye vann når den værste kvalmen gir seg. Det går heldigvis fort over. Varer ikke særlig lenge. Takk og pris for det.

Jeg synes veldig synd på deg!!




kos fra meg
pippi❤️13. januar 2003
Hei Bente.

Men stakkars deg da, ikke noe gøy å bli syk, særlig ikke den sorten du har... Heldigvis går det jo vanligvis fort over, men fy de dagene det står på som verst. Du får stelle pent med deg selv. Og pytt, video som barnevakt er jo helt ok av og til. Noen dager må man bare ty til enkle og greie løsninger, ikke sant ?

Ja, helgas triminnsats er det ikke mye å si på. Jeg ser at du har hatt god nytte av å ha Leiha som din "private triminstruktør"*S*

God bedring !

Klem fra Pippi
Bilde
Viola❤️13. januar 2003
Uffoguff, ikke hyggelig nei! Du må ha god bedring, håper du blir fort bra igjen! Klem fra Viola
Bilde
mari😀13. januar 2003
Huffoghuff - det der høres ikke noe særlig godt ut nei og så på fridagen din også!!!!!!!
Heldigvis så pleier ikke sånn magesjau å stå så lenge på - selvom det kan virke sånn når en er midt oppi "dritten"!

God bedring da Bente :)
Klem fra Mari
veslemor13. januar 2003
Så kjedelig! Håper du blir fort frisk igjen da, stusselig å være sjuk! God bedring! Fordelen er at du kan sitte hjemme hele dagen, kanskje i morgen også og BARE syntes synd på deg selv!

God bedring klem fra Veslemor!
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Texas❤️17. januar 2003
Tittei Klumpen!

Kos deg med god middag du, det har du virkelig fortjent!!
Du er suuuuuperflink!!!

En riktig så gooood helg til deg!
Klem fra Lena
liz😊17. januar 2003
Var i syden selv i jula etter nedgang på 17-18 kg, og er enig i at det ikke akkurat ble sprading på meg heller :-)

Men uansett føler man seg bedre enn før. Jeg gikk faktisk ned på ferie, prøvde å spise mye retter uten chips. -Chips er jo tilbehøret til ALT virker det som. Så det gikk på spagetti bolognese, pizza etc. Og husk å drikke mye vann, da blir du ikke så sulten!

Klems, Liz
Pansy😃17. januar 2003
Må ha noe å se fram til. Kos deg med maten. Selv er jeg streng i helga, skal jo på vekta mandag! Men blir vel et par reker og litt ris tror jeg... Klem fra Pansy
godtegrisen😄17. januar 2003
Heisann Klumpen,
her går det bare en vei ser jeg, fy søren for en fart du har nedover da! Det er jo bare helt utrolig!
Tusen takk for koselig kommentar i db mi for en stund siden forresten, har desverre ikke fått tid til svare før nå. Har hatt utrolig mye å gjøre på jobben.
Du får stå på videre, og kos deg i helgen, det fortjener du!
Hilsen Mette
Viola😄17. januar 2003
Ååååå som det går nedover! Har du gått på ren Cambridge til nå? Uff, blir nesten fristet til å prøve jeg...blandes den med melk eller vann?
Klem Viola
Bilde
marijoh😃17. januar 2003
Jøss, her går det så fint atte.....jevnt og trutt.
Kjempe flink altså :o)
Ja den Pepsi Maxen den er god å ha.....den står alltid ved min side :o) I mindre grad enn før da, for jeg kunne drikke mange liter av den til dagen....men har klart å begrense det til halvparten :o)
Nå håper jeg på bedre resultater i morgen, for jeg har vært på do for det meste av dagen :o) Kryss fingrene for meg da!!
Ha en kjempe fin helg..
Marianne :o)
Bilde
nika29😄17. januar 2003
Hallo!
Du er jo en reser her!!!!!
litt over 6 kg på 3 uker...... Og jeg som syntes at JEG raste ned i vekt ;) Målet mitt er 60 kg til i mars... klarer jeg det så er det bukplastikk på meg..... keisersnitt-arret ble en katastrofe, og når de retter opp den så tar de bort overflødig hud og.... dette må de gjøre for at det skal kunne gro pent når de fikser arret :)
Du er nok en babe til sydenturen tenker jeg..... :)
klem!
Cilla18. januar 2003
Oi! Så flink du er! Du raser jo ned i vekt du! Det vil jeg også! Lykke til videre! Klem Cilla
else😃18. januar 2003
hei!!

Takk for kommentaren!!

Har ikke vært innom her denne uken.. har så masse på skolen for tiden.. Lærerene er virkelig på hugget dette semesteret..
Innleveringsoppgaver og masse lekse..
Venter i spenning på ADSL også..Etter at vi flyttet i oktober, har vi ennå ikke fått den.. Har vært feil i sentralen og nå har jeg fått 30 januar som endelig dato.. Så da er jeg vel litt mer aktiv inne her!!

KOZ og god helg..

ELSE
Bilde
boggi118. januar 2003
Hei Klumpen !

Takk for oppmuntrende komentarer.
Jeg tror nok det blir litt enklere å slanke seg hvis man unner seg litt ekstra i helga - da blir ikke ukedagene så vanskelige. Bare man ikke slipper helt av når det først blir helg da...
Kos deg med fiske gryta du

boggi
Bilde
Blomsten😄18. januar 2003
Hei :))

Snakker om...det var 6.4 kg på 3 uker :))) Utrolig!! Ja, det er nesten som om jeg også har lyst til å prøve Cambridge!!!..
Det er bare det at jeg blir såååÅÅåå sulten, så da *S*..ser jeg bare med glede på andre som får til slike kurer!!!

Apropos kurer..Skal du gå på Cambridge til du når målet, eller skal du bytte ut mere av posene med mat etterhvert?

Hilsen meg
Blomsten....som mener at 6.4 kg synes godt på bukselinninger, gensere og andre klær :)))))
synne18. januar 2003
Takk og takk for komentar i boka. Jeg skal være flink i helga :O)
Du raser ned i vekt seg jeg ! Og 77 ser du nok til onsdag !!!!
Stå på
Ha en fin slankehelg
Synne
chevy😀18. januar 2003
Hei

Takker for koselig hilsen i dagboken min. Ser at du raser nedover som bare det. Jeg er ikke noen tilhenger av sånne kurer som du holder på med men ønsker deg lykke til og håper du klarer å holde vekten stabil når du slutter med kuren.
Er ikke innom her så ofte lenger siden jeg har nådd målet mitt så jeg ønsker deg god ferie på Gran Canaria og husk spis med måte.
Klemz fra Chevy
Sunset19. januar 2003
Lenge siden jeg har vært innom dagboken din, men JØSS, så flink du har vært da!!! Jeg blir kjempemotivert av å kikke innom her jeg... Du får jo bare fortsette å belønne deg selv litt i helgene, det pleier å hjelpe på å unngå å sprekke ;)
Fortsatt lykke til, dette greier du helt sikkert !!
KLEM
Monica12319. januar 2003
Takk for hilsen her om dagen.
Jeg har revurdert mine mål. Og kommet til at 500 gram i uka må være bra. Hvis jeg klarer det helt fram til 17. mai skal jeg være i mål...
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
boggi1😌22. januar 2003
Hærlig å se at du sprudler om dagen. Det er utrolig hva denne amor gjør med oss. Stå på du Pippi - så skal du nok se at det ordner seg for snille piker... (du må ikke over se ham for mye da..!!)

boggi
Bilde
maia❤️22. januar 2003
Hei!
Så fint at møtet i dag gikk fint - det faglige innholdet kan du sikkert ta igjen senere. Du høres veldig stilig ut i det antrekket du beskriver!
Følger spent med på fortsettelsen.
Lykke til fra maia
Rulle🐷22. januar 2003
Hei, kule Pippi!

Artig at alle vinder har snudd siden forrige uke, hvor du nesten hadde konkludert med at juristen ikke være den rette overhodet... "Hva sa jeg?" ligger langt ute på tungespissen!

Unner deg virkelig noen sånne oppløftende dager, bare det ikke blir for mange, da blir jeg misunnelig.

Alle gode ønsker

Sissel
Bilde
iset❤️22. januar 2003
så herlig å være forelsket da:) husker da jeg ble sammen med min forlovede, jeg gikk masse ned i vekt, for jeg glemte å spise hehe. nei det er en deilig følelse:)

klem Iset
Bilde
EllenLeo😄22. januar 2003
Hei Pippi!
Så fint at du fikk prata litt med han, og kjempe fint at han har gode følelsa for dæ. Kan tenke mæ den følelsen du har nu... Får nesten sommerfugla i magen selv...:O)

Klem fra Ellen!
marijoh❤️22. januar 2003
Der kan du jammen se :o)
Her får du jo alt både i pose og sekk :o)
Håper det ordner seg for deg.....det er jo ikke så lenge til februar egentlig da :o)
Lykke til Pippi, det vil du trenge.....og ikke vær så skjenert da :o)
Klem fra Marianne
Bilde
Tin😉22. januar 2003
Bra PIPPI!!!
Jeg var redd du hadde gått under jorden etter all den skytsen jeg rettet mot deg!! Beklager dersom jeg såret deg!!!

Men gratulerer med dagen i dag!!!

Såååå heeeerrrrlig!!

Lykke til !!

Tin
vigga😐22. januar 2003
Du verden. Dette blir jammen spennende. Du trenger vel nesten ikke tenke slanking lenger du? Med så heftige følser isving så
merker du vel ikke om du spiser eller ikke, og ikke hva du spiser heller. Kiloene kommer til å renne av deg. Slik var det i allefall med meg. Lykke til med både vekta og forelskelsen.
Klem fra Vigga.
ificould❤️23. januar 2003
Nå skulle jeg akkurat gå å legge meg, også ser jeg at du har lagt til en kommentar hos meg. Koselig!!!
Så heeeerlig du må ha det nå!!!! Respons på dine følelser, WOW!! Jeg sier bare ----------------->

Jo, jeg har det herlig for tiden jeg også. En deilig overvinnende følelse det der å mestre noe. Så absolutt fornøyd med -10 kilo. En milepæl, så er det bare å ta fatt på de neste 10. Men du og mange andre har greid det, så hvorfor ikke jeg. POWERGIRLS!!!

Ha en god natt!!!
Bilde
virgo❤️23. januar 2003
Hei Pippi, og takk for herlig kommentar

Men du må være forsiktig me hva du skriver...truslene er nå gått over til fristelse...hi,hi...lavvo, bidos, rødvin og stjerneklare netter...hmmm høres helt fantastisk ut..*S* Og med grupperabatt blir det jo ikke så dyrt heller ...*S*

**********OOopps...drømte meg visst litt bort her...*S* over til deg...så flott at du endelig har fått sving på sakene her. Fjonga deg skikkelig og greier til du skulle treffe ham hva ? KJEMPEBRA !!!! Det kommer seg nå.
Ja for du trodde vel ikke du lurte noen andre enn deg selv med det " jeg er ikke så interressert lenger " innlegget du hadde for litt siden...hi,hi.
HERLIG at du tør vise frem den lekre, sofistikerte, sexy og smarte Pippi. Ut i fra beskrivelsen av hva du hadde på...så hørtes du drittlekker ut !!!
Så jeg tenker den lille herlige juristen gleder seg vilt til å treffe deg igjen også jeg.

OG vekta samarbeider fint igjen også ser jeg. Jeg synes du er skikkelig flink altså!!!
Nå står vi på alt vi orker fremover
DENNE SOMMEREN SKAL BLI VÅR !!!!!!!!

stoooor klem fra Natteravnen Bente...som også er utrolig glad for at hun fant DERE !!!
Texas❤️23. januar 2003
Heeeeerlig Pippi!

Tenker du tok innersvingen på den søte juristen jeg:)

Så deilig å være forelsket da!!! Nyyyyt følelsen!!!

Store klemmer fra Lena, som er veeeeldig glad for at det ordner seg for deg!!!
MonicaR❤️23. januar 2003
Gratulerer så masse! ***Hva var det vi sa*** hehe - skikkelig etterpåklok kommentar!

Hvor skal dere treffes? Restaurant? Kafe? Dans? Det høres såååå spennende ut! Snufs!

Monica - gift på 10. året....
sol❤️23. januar 2003
Hei Pippi !!!!

Så flott dette høres ut !!!!!!!
Du svever vel rundt nå om dagen tenker jeg............*S*

Du var sikkert kjempelekker !!!!
Det er så godt å lese at du har det bra, og at du ser litt mer optimistisk på ting igjen !!!!

Jeg startet å trimme nå i høst, og har blitt hekta. - kanskje ikke akkurat på selve trimmingen men på det resultatet jeg ser av den. Trimmen gjør jo vikelig susen for å forbrenne kaloriene.

Ha en fin kveld !!!
Stor klem fra sol
Bilde
pingo2❤️23. januar 2003
Hei Pippi!

Så kjekt at det gjekk bra på møtet med juristen.
Måtte innom og sjekke no, var spent på korleis det hadde gått siden du ikkje såg så positivt på det her tidlegare.

Lykke til videre, håper dere får det koseligt på treffet i feb.

Klem fra Pingo
Bilde
Anitra😄23. januar 2003
Hei, hei Pippi!

Oj, nå ble jeg glad på dine vegne! SÅ hyggelig at du fikk respons fra juristen din. Unner deg dette!

Kos deg med forelskelsen din!

Og forresten, gratulerer med vektnedgang, også!

Klem, Anitra
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Keiko❤️10. februar 2003
Uff da, Marianne! Sender deg noen "god-bedrings-klemmer". Nå mååå du bli ordentlig frisk, oki? Kan jo ikke fortsett sånn som det her. Jeg hadde også vedlig vondt i magen tidligere og gikk gjennom masse (ekle!) undersøkelser, og det de fant ut var at jeg hadde et forstadium til magesår, så nå tar du det rolig og finner ut hva det her er? lover du det?

Fint, - da sier vi det sånn.

Ha en fin dag, Marianne!
God klem fra Keiko
virgo❤️10. februar 2003
Ikke fortvile Marianne...
Det er nok bare magen som er litt vrang etter lkohol, og litt uvant kost i helga.

Bare fortsett å være like flink som du pleier, så tenker jeg du er på rett kjøl igjen i løpet avb et par dager jeg.

KOM IGJEN MARIANNE !!!!! Fremmed smilet og pågangsmotet...DETTE GREIER DU SÅ FINT SÅ !!!!!!

Ha en kjempefin mandag
Stooor trøsteklem fra Bente
MonicaR❤️10. februar 2003
Uffda!!!! Så innmari uggent! Jeg hadde også fryktelige magesmerter i går, måtte kaste opp og tilbringe store delre av kvelden på do! Samme var det forrige helg, begge gangene etter å ha spist uvant kost. Tror hvetemel var fellesnevneren, kanskje jeg ikke tåler det mer? Vi må være litt forsiktige med hva vi spiser i helgene, når vi har et sånt hypersunt kosthold. Føler med deg, men det går nok over fort!
Klem fra Monica
HelenaX❤️10. februar 2003
Kjære Marianne!

Jeg føler meg nesten litt medskyldig her jeg sitter! Jeg anbefalte deg jo å ta en skikkelig kveld på byen! Håper det ikke er noe alvorlig med magen din, og at du blir bedre utover dagen. Her er det ihvertfall mye influensaliknende ute og går!

*krysser fingrene for at Marianne blir bedre snart*

God bedring-klem fra Helena
Texas❤️10. februar 2003
Hei på deg Marianne!

Har nok blitt litt kraftigere kost og alkohyler på deg i helgen, og det slår seg ut på magen. Ikke godt det der. Håper du blir bra fort. Slapp av i dag du og ta deg inn igjen, så er du sikkert frisk og rask til i morgen.

Drikk mye vann!!!:)
Stooor blibedreklem fra Lena
anka😵10. februar 2003
No føler eg med deg for vondt i magen er slett ikkje noko godt. Du får trøste deg med at vekta di har iallefall ikkje gått feil veg med ein fest.

Du får ta det litt med ro og dersom det ikkje går over må du gå til legen og få det kontrolert.

GOD BETRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jojo❤️10. februar 2003
Uffda. Ikke kall det straffen, da! Hvorfor i all verden skulle du straffes for en slik helg. Man trenger det innimellom!!! Det er livsviktig!!!

Kryp under dynen og ta vare på deg selv. Tenk glade, fine tanker om Den slanke Marianne på en lang hvit strand. Brun og lekker i en flott bikini. Uten en bekymring i verden!

God-bedring-klem fra

Jojo
Sola❤️10. februar 2003
Heia!

Stakkars deg, det er sikkert alle karbohydratene som herjer med deg. Jeg har hatt det sånn. Vi spiste pizza på lørdag, ikke så mye men litt, og det merket jeg i går, småkvalm og helt rar i magen. Så jeg tror at vi må være veldig forsiktig med poteter og hvetemel produkter når vi går på proteinrikmat. Min konklusjon ihvertfall. Spis bare proteiner i dag så går det over skal du se. Dette er ikke noe godt nei.
Men fint at du koste deg på byen da, herlig med sånne kvelder også. jeg skal i dag jeg,,,, feire bryllupsdagen vår!!! S*S*
Gleder meg.
Bli frisk fort da.
Stor god bedrings-klem fra Sola :-)
blueberry❤️10. februar 2003
Uffda, ikke dagen din idag heller nei. Du høres ikke god ut.
Ta deg en tur til legen, vennen og se om ikke han/henne kan gjøre deg frisk, ikke godt å gå slik.
Ser innom deg senere da.
kos fra ann-elisabeth
Bilde
ifIcould❤️10. februar 2003
Uff, magevondt er ikke godt. Særlig når man ikke vet hva det er. For å trøste deg, så har jeg også hatt en del vondt i magen etter at jeg begynte å slanke meg. Vet ikke om kroppen må tilpasse seg, og protesterer litt under prosessen. Hadde liksom vondt over hele magen.
Ellers er det bare å trå til denne uka, du øyner 80 blank, see?
Klem fra Lene!!!
Pansy😃10. februar 2003
Hei Marianne!

Håper du blir helt bra i løpet av dagen. Var ikke bare du som tok det ut i helga! Vondt i magen jeg oxo, men når jeg var så dum å spise en hamburger i går så kan jeg bare ha det så godt! (magen min liker ikke kjøtt) Vi får stå på videre og håpe at morgendagen blir bedre!
Klem fra Eva
Zandra🙂10. februar 2003
Hei Marianne.. :o)
Huff.. Hørtes ikke bra ut det der... Ønsker deg maaasse god bedring iallefall og håper at det går fort over...
Du får slappe av hjemme og blir frisk.. :o)
BLI BRA-Klemmer fra Zandra...
Bilde
Viola10. februar 2003
Omtrent sånn har jeg det også idag...ikke fullt så vondt, jeg har vært på jobb, men magen står rett ut og er full av både luft og det ene med det andre. Jaja, det er vel straffen for å ha skeiet ut i helgen dett her...
Men vi får holdet motet oppe Marianne! Og en sånn vanncyste forsvinner som oftest av seg selv, det gjør sikkert din også (Jeg har hatt, den bare forsvant
Opp med nebbet!
Diger klem fra viola.
Bilde
godtegrisen😉10. februar 2003
Huff da Marianne, ikke bra å ha så vondt i magen! Ønsker deg en riktig god bedring.
Når det gjelder fetaosten så er jeg enig med deg at det er litt spesiel smak på den. Men jeg har lært meg å like den etterhvert. Har du smakt den fra Apetina Feta? Den kommer i glass nedlagt i olivenolje m/krydderier i. Blir litt annen smak da (mye bedre). Ellers så har jeg funnet ut at den vanlige fetaosten er veldig god sammen med en god tomat!

Når det gjelder leiligheten min er det en stund til jeg blir ferdig der gitt. Mye mere å gjøre enn jeg regnet med fra begynnelsen. Men heldigvis har jeg ikke dårlig tid, så alt skal være klart når jeg flytter inn. Frister nemlig ikke å bo i alt støvet...

Ha en fin ettermiddag, håper magen er bedre!
Stor klem fra Mette
Malene😵10. februar 2003
Hei Marianne,det var 9 kg TIL til påske altså 15 tilsammen,9 kg tilsammen skal jeg nok klare :-)
Uff så leit med den magen din da,får virkelig håpe det gir seg snart.
Fetaost,åja,det er deilig,men ikke så god den vi får kjøpt her,fikk helt sansen da vi var på Kreta i 2001,deilig oppå den greske salaten og som forrett,nam,nam,men har som sagt ikke funnet noen som smaker slik her i landet.

Ønsker deg veldig god bedring Marianne
Trøstende klem fra Malene
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
ifIcould😃12. februar 2003
Du vet jo det at det er det dagligdagse som gjelder. Så skaden ble ikke så stor, flink er du!!!
Så står du imot alle Marabou, grønne og blå godterier i nabolandet, så ser du 75 tallet imorra tenker jeg.

God tur til Sverige!!!
Leiha❤️12. februar 2003
Hei! Nydelig innstilling dette her, ja! Selvsagt, det er lov å slakke litt noen dager, hovedsaken er å hente seg inn igjen, og det klarer du, med glans!!!

God tur til Sverige da!

Klem fra Stine.
aptieka😌12. februar 2003
Tusen takk for superkoselig kommentar i dagboken min! Så flink du er til å trene! Håper du har en kjekk dag i Sverige i dag! Klem, Aptieka
Texas😄12. februar 2003
Heisann Bente!

Godt med noen slapp av dager også da. Men så er det bare å gå på''n igjen. Den treninga er gull verdt og du er virkelig flink!! Jeg SKAL skjerpe meg, har bare en slapp periode akkurat nå:)

Ja, Bente da er det bare å vente på morgendagens vekt:)
Ha en toppers tur til Sverige
Klem fra Lena
Keiko❤️12. februar 2003
Hei Bente!!!! Tusen takk nok en gang for herlige og støttende kommentarer i db''en min. You really make my day!!!! Helt seriøst. Sånne kommentarer GJØR faktisk noe med humøret, derfor er det godt å ha sånne personer som deg. Håper du føler deg litt spesiell nå, for det er du virkelig! Positiv, støttende og energisk som få.....

Kjør på! vi SKAL se nedgang framover nå. Jeg veier meg ikke før på mandag igjen, men husk at vekta varierer fra dag til dag. Pass på saltet nå, da!!!!! *viser pekefinger!* Det er ikke bra, vettu!

Ha en herlig dag, og pass på å kjøre martin ekstra hardt i dag. For å sitere deg; "det som går inn må jo forbrennes ut!"

Ha en glad dag, Bente!

Klem fra Keiko
Viola😃12. februar 2003
Takk for koselig chat igår! Kjenner at å chatte er veldig bra for å holde meg unna kveldsspisingen!
Bra du tar den lille halvkiloen med godt humør...ingen grunn til annet heller når man ser på den fine kurven din, her går det jo bare en vei!
Klem fra viola.
Bilde
sol❤️12. februar 2003
Hei !!!

Takk for oppmuntring i db mi !!!!

Mulig jeg ikke får til å veie meg i morgen...er vel ikke noen forandring heller tenker jeg.....i alle fall; hvis jeg ikke melder inn annen vekt i morgen må jeg vel stille med dagens vekt på 82,4.

Ha en fin kveld
Klem fra sol
marijoh😃12. februar 2003
Hei å hå Bente!
Her er humøret blitt så mye bedre ja.....fikk til og med et lite smil.....ikke verst bare det :o)
Hintet litt om fredag og valentine....så nå får vi se om det skjer noe......men kjenner jeg han rett så er det ingenting å få......men det er jo lov å håpe......
Han er ikke så flink til slike ting, sier jeg bare blir så mistenksom :o)
De mannfolka :o)
Nei, nå er det slutt på sipping.....nå skal jeg kun tenke på meg selv å bli kvitt disse kiloenen som er igjen...ikke sant Bente?? :o)
Jeg vet jo at vi klarer dette utmerket :o)

Jeg vet godt hva som skjer hvis vi koser oss meg pommes frites ja.....men det fikser du vel lett det :o)
Han Martin ordner jo dette med glans :o)
Jeg har ikke glemt min lille Mel....han har fått kjørt seg litt han også, selv om jeg ikke har notert det i db mi.....
Her går det unna!!!!!
STÅ PÅ BENTE!!!!!!!!
Klem fra Marianne
Bilde
ivalodia😄12. februar 2003
Hallo du :o)

Wow..........kan du overføre noen situps til meg? og gjerne litt av den energien som du farer med, høres ut som rene energibomda jo! :o) Du er stadig like flink.

Noen gram opp igjenn etter litt kos er jo normalt, og du er klar over det og det er bra..

Stå på videre P-S. Er det duracell som gjelder? hehe

Klem
lone❤️12. februar 2003
Tusen takk for hilsen i db''n min, du har absolutt rett, jeg er altfor kritisk og negativ til meg selv. Dumt, men sånn har jeg alltid vært, men jeg er blitt bedre. Er bare så enkelt å fokusere på det negative avogtil... Men dette har jo gått over all forventning, så jeg skal vel bare holde munnen min og tenke på at jeg ikke trenger å miste stort mer enn 0.5 kilo pr måned for å nå målet mitt :) ...og at jeg faktisk _er_ 4 kilo lettere allerede :))

Du er så flink til å trene du :) Skikkelig hardtrening hjemme, det står det virkelig respekt av :)

Du får ha en finfin dag da Bente :)

*klem* Lone
Rulle😉12. februar 2003
Hei, hei Bente!

Lenge siden sist... Jeg er desverre blitt så opptatt med jobb at det blir vanskelig å kommentere andres dagbøker så ofte som jeg ønsker. Men du skal vite at jeg er stadig innom og beundrer dine fine resultater, og fryder meg over ditt gode humør. Mi vekt har kilt seg, så det tar tydelig litt tid før jeg har noen resultater å vise til. Men de kommer, bare vent!

Erik gjør dessuten jobben sin, det er noen ordentlig deilige runder vi har på soverommet.

Klem Sissel
Bilde
blueberry😊12. februar 2003
Tjihi, det viser uansett på meg....neida, så gæli er det vel ikke, men...har vært flink idag da, men kanskje det likevel vil viser seg litt imorra, hvis jeg da idet hele tatt går ppå vekta??
Har ikke fått drukket vann på dagevis...merker at jeg er sånn oppblåst, så jeg får ta meg sammen.
Svenskemat er jo knallgodt det, iallefall kyllingvingene og chickennuggets, namnamnam. Jeg sier ikke mer.
Siden sambo jobber på båt som har dansk kjøtt, så er det mye gølsalami, røde pølser og diverese i min fryser, man går jo litt lei da etter et par måltider av nevnte.
Når den nye båten som går til danmark settes inn i ruten, da skal meg og sambo ta oss en tur, gratis for oss, så da må vi nesten benytte oss av slike sjanser.
pst, kan jeg spørre hvor i landet du er fra?
KOS fra ann-elisabeth
Bilde
Pansy❤️12. februar 2003
Hei Bente! Hjertelig takk for støtten du har gitt meg nå som jeg har vært sååå langt nede. Jeg har ikke fått lest i dagbøkene her, men håper at både det ene og andre har roet seg ned til helga sånn at jeg kan "gi" noe til dere her jeg oxo.
Klem fra Eva
Aurora😉12. februar 2003
Hei, og takk for melding i min db!
Imorgen er vi "back in bizniz" vi to! (Jeg har slurva mye med kosten idag....gruer meg til å trø på vekta imorgen tidlig!)

Hva mener du med diagonalgang? *mase-mase* Kan du beskrive det? Er de a la utfall (= et ben fram, "neie" dypt, opp og tilbake)
Klem fra ho Hege!
Pia😄12. februar 2003
Satt å så på slankediagrammet ditt. *misunneli*
Du gjør det jo kjempebra!
Håper du hadde det gøy i sverige da!
Vi på vestlandet kan liksom ikke bare stikke innom sverige en dag... Har bare vært der en gang:)
Synes du er kjempeflink!

Men du skrev noe om salt? Er det ikke bra å få i seg salt når man slanker seg? Det visste jeg ikke..
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
MonicaR😊18. februar 2003
Tipper hu ble søt ja! Og stolt mamma også tenker jeg.... Det er så herlig å pynte sånne småsnupper. Jeg skulle kjøpe strømpebukser og hansker til storebror, men bare MÅTTE kjøpe ny rosa ballettdrakt til snuppa også.... snufs.

Du kverker 75-tallet snart, sikkert på at tallet skjelver i buksene...!
Monica
Leiha❤️18. februar 2003
Hei! Så det går slag i slag for deg.. Synes det er godt å ha det litt travelt også, jeg.. Så er det lettere å nyte de stille og rolige dagene :-) Fint at kjolen ble vellykket da!

Ha en fin dag da!!!

Klem fra Stine.
Tarangai😉18. februar 2003
Heisann.
Klart du står over dagens kake. Ikke noe problem for deg det!!!
Og Martin får vel så pedalene skramler ikveld, kjenner jeg deg rett *S*......
Du har rett: FULL FART NEDOVER!!!!
Klem
Keiko❤️18. februar 2003
Hei Bente! elsker å ha det travelt jeg da.... litt stresset personlighet. hehe, som du kanskje har forstått? Takk for kommentaren! Det har oppstått et lite problem.... jeg har fått vekt-angst igjen. torde ikke tråkke på vekta mandag morgen. iiiiiiik! det monsteret....
Nei, NÅÅÅÅ ER det full fart fremover - ja FREMOVER! dvs. middag hver dag, lesing hver dag, litt trim hver dag og litt ned hver dag.
GRRRRRRRRRRR!
blueberry😌18. februar 2003
Det går mye bedre idag, og takk for oppmuntring i db mi. Du har rett; samvittigheten den svir til tider.
Jeg tok meg kraftig isammen igår og idag har det også gått bra, et lite steg om gangen.
Tenker hun kommer til å ta alle med et sus med kjolen og det hele.
Ha en nydelig dag.
kos fra ann-elisabeth
Bilde
ifIcould😊18. februar 2003
Joda, nu går alt så meget bedre. Lillesnuppa er nok ikke helt bra, men blid og fornøyd, så det går nok over.
Tenker at lille prinsessen blir fin ja. Og moren sitter i bakgrunnen og er sprekkferdig av stolthet!!!? Herlig!
Kake er noe dritt, er det ikke? Men jeg er sikker på at det ikke er noe problem for deg, å sende kaken uberørt videre.

Power-klem fra Lene!!!
Bilde
marijoh😃18. februar 2003
Hei Bente :o)
Må si jeg gruer meg til å begynne videre på rommene i dag, kommer vel ikke til å bli ferdig der med det første....sukk.
Hva har jeg satt i gang.....stønn!! :o)

Su må ta bilde av lille prinsessa og vise til oss :o)
For vi er like "forvedne" vi og :o)
Barnehagen til Sander skal ikke ha karneval før til 28 feb., han skjønner ikke så mye av det ennå. For når jeg spørr hva han skal ha på seg, så sier han karneval *ler*
Skal nok få til noe :o)

Ja nå står vi på Bente, vi vil se nye tall......jeg vil se 81 til torsdag, det skal jeg forhåpentligvis greie :o)
FOR HER STÅR VI PÅ SOM BARE DET :o)

Ikke begymre deg for jobbnivået mitt, har full kontroll nå....endelig :o) Dette skal gå så bra så :o)

NÅ MÅ DU IKKE SPISE KAKE PÅ MØTE I DAG!!! :o)
Det greier du så fint......ikke godt i det hele tatt det.
Hvem er det som serverer kaker i et møte....dummeste jeg har hørt *ler*

DETTE GÅR SÅ DET SUSER!!!
Klem fra Marianne
Bilde
Anitra😉18. februar 2003
Hei, hei Bente!

Jada, vi står på, vi, kanskje vi begge ser 74 -tallet før uka er over?

Tenker jenta di ble fin, ja. Jenta mi kom tårevåt fra skolen i går fordi de skulle lage masker, og det var bare to å velge i, prinsessemaske med glitter og så ei sånn anna teit maske, sa hun. Hun hadde nektet å lage noe som helst. (Hmmm, lurer på hvem hun har den staheten fra...). Hun ville lage dyremaske, men fikk ikke lov. Nå sier hun at hun iallefall ikke skal gå på skolen torsdag, når det er karneval... .

Jaja, disse ungene. Søte er de nå uansett.

Klem, Anitra
ogo😌18. februar 2003
hei bente! dette går jo rette veien! er sikker på at du tar innersvingen på 75 blank om ikke alt for lenge! og maten din er jo urovekkene bra! med så bra mat og all trening skal nok ting gå din vei!

forresten lyser det stolt mamma av deg! syntes det er så korslig! blir nesten rørt til tårer her jeg sitter! hele familien hadde nemlig samlestund på søndag. vi så på gamle filmer fra vi var små. ferie-filmer og slikt. skikkelig morsomt å se seg selv som liten jente. var litt som din egen, som ville ha på prinsesse-drakt og slikt. gleder meg til å få en sånn som jeg kan dulle med.... det blir nok noen år til, men jeg venter i spenning. du er jo kjempe heldig, da!!!!

det er nok riktig dette med kveldsmat. man skal helst ikke spise etter kl. 8. da legger det seg rett på sideflesket. og om det bare er sunn mat ligger det i magen og ulmer til neste dag. det vises på vekten!

men jeg syntes du er utrolig flink bente! dette kommer til å gå i en retning: din retning! bare kast deg over martin, du! ha en flott dag! hilsen martine!
Thyro😌18. februar 2003
God kveld!

Ikke slite deg ut på jobb nå da!
Er sikker på at sånne personalmøtekaker blir sponsa av slankemiddelindustrien. Farlige greier. Men deg lurer de ikke, skjønner jeg.

Lykke til med tallkverkinga. Kan fikse det Marin og du!
Malene😃18. februar 2003
Hei Bente
og takk for dine støttende og oppmuntrende ord!!
Jeg kjente kampviljen sakte men sikkert vende tilbake,og ikke minst da jeg leste kommentarene som var kommet i db,hadde det ikke vært for dere her inne,så vet jeg neimen ikke hvordan det hadde gått.......

Og du må ikke slite deg helt ut nå da ,Bente.....

Dessuten ER DU BARE KJEMPEFLINK!

Nå har jeg tenkt meg ut å gå mine 5 km,min spreke firbente venn vil ha med seg mor nå, så da er det vel bare å gå da

Stor klem fra Malene


Bilde
kati❤️18. februar 2003
Hei Bente!

Men i all verden!! Her går det unna som bare det!
Du får virkelig lønn for strevet ser jeg, og det er deg mer enn vel unnt!
Bare innom i full fart for å hilse på. Har vært borte ei stund nå, men nå er jeg klar som et egg igjen!

Klem!
Monica12318. februar 2003
Hei!
På jobben min er det nesten bestandig ett eller annet godt som står framme! DÅRLIG GJORT!!!!! Men jeg prøver etter beste evne å styre unna.

Jeg har også et "komma 8" tall å ta kverken på! Kanskje vi ser "komma 0" på søndag eller neste mandag!
Vi går for den!!
Stå på!
supersiri😌18. februar 2003
Hei Bente !!

Du må nå endelig ikke slite deg helt ut nå da.. Husk å ta vare på deg selv litt i mellom slaga også (ikke bare alle andre-- og oss her inne).

Du er litt av en "lysfontene" - det ordet passet bare så bra..thi hi..

Kan nok tenke meg at tuppa skal bli fin i sin prinsesse kjole ja. Guttvottn min skal ha karneval i barnehagen i morgen - men ingen prinsesse kjole der i gården nei. Vi er ikke helt enig enda(enn at en 2 åring kan være så egen...)Enten blir det "pip - drakt" eller så blir det sabeltann... Vi får se.

supersiri

ps:greide du å holde fingrene unna kaka i dag da ??
Bilde
synne❤️19. februar 2003
Heisann Bente !
Ja, er det ikke hærlig da ?? Vet du, jeg er så kry som en okse om dagen.. Det føles så godt å ha full kontroll over hva jeg spiser og faktisk klare å takke nei til god mat og snop.
Jeg skal gi full gass fremover og to-sifra kommer snart !!
Klam fra synne
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Texas😄19. februar 2003
Hallois Marianne!

Ta det med ro!! Dette skyldes nok at du spiste så sent. Borte til i morgen:)

Så deilig å at du fikk kjøpt deg nye klær. Godt å bruke litt penger på seg selv synes jeg. Man trenger det....og man trenger å sette seg ned med en god bok også. BRA!!! :)

STå på Marianne - hevnen er nær!!!
Stooor klem fra Lena
Jenta*S*😈19. februar 2003
SUR er bra!!!*S*...bli litt fandenivoldsk nå,okei???! Ikke la den dumme vekta ta innersvingen på deg,men stå på videre og vær tålmodig så ser du 79 tallet om ikke lenge! Det er helt sikkert det!!Gøy med masse nye klær da,sikkert litt ekstra motivasjon i det tenker jeg!!
Kom igjen nå!
La MEL få gjennomgå og nye kilo vil forsvinne!!
Klem fra Jenta*S*
MonicaR😊19. februar 2003
Sier som halspastillene: Vekk i morgen! Måltid etter kl 20 er en halv-en kg opp for meg alltid. Så lenge det var salat er det ingen grunn til bekymring. Problemet med å veie seg hver dag er nettopp slike variasjoner!
Monica
blueberry😉19. februar 2003
det er lov å være trøtt, slik er det bare. Er guttene såpass liten at de ikke kan rydde selv?
Kankskje mannen kan hjelpe??
Min sambo jobber utenriks på båt, hadde jeg bodd i bergen så hadde jeg sett han ofte, men ikke når jeg bor her i sandnes. Kjipt, jeg er jo egentlig bergenser, får se om jeg ikke flytter hjem endag.
Uff, er det ikke dyrt med slike klesparty, jeg har vært på et selv, lekre klær og stive priser.
Men du har jo vært flink, så hvorfor ikke unne seg litt...
Jeg fikk forresten en god nyhet igår, blitt innkalt til jobbintervju. Jippi!!
Du får ha en superb dag da.
kos fra ann-elisabeth
Bilde
blueberry😃19. februar 2003
neeei, syntes ikke at det var så gale pris jeg. Når man tenker på at det var party i tillegg, de pleier jo å ligge litt over butikkpris. Men det må jo være fint å ha noen plagg som ikke resten av norges befolkning har, jeg er en flittig kunde hos hennes&mauritz, og det kan man jo fort se at enkelte venninner også er. Kjipt, ja.
Jeg tenker sånn på hvilke plagg jeg skal gå med på fredag, intervjudagen. Har du hørt noe om at tjukke folk har mindre sjans til å få jobber?????
Tenker litt på det og jeg.
Men vi snakkes da.
kos anni
Rulle😃19. februar 2003
Hei, hei!

Takk for koselig kommentarer og oppmuntringer. Gudene skal vite at jeg trenger det nå for tida. Kjedelig når vekta står stille i ukevis. Men jeg føler på meg at våren er i anmarsj og da blir jeg alltid litt lysere til sinns også.

Du skriver stadig om noe som heter rugsprø, hva er egentlig det? Høres så sprøtt og godt ut, kanskje det er noe som jeg kan kose meg med?

Erik ber å hilse til Mel, og sier samtidig at du har en plikt til å betjene kompisen av og til;o)

Ha en fin dag.

Sissel
Sola❤️19. februar 2003
Hei Marianne!

Ikke vær sur da..... skit i vekta, du har jo vært kjempeflink jo. Og slutt med å veie deg hver dag, for da går det ikke sånn inn på psyken. Har masse erfaring med akkurat det da... he-he..

Det du nevnte i min dagbok her en dag, du skjønner at min venninne (bestevenninne) hun kjenner meg sååååååå godt da, og jeg er lett å lese som en åpen bok, som min mor pleier å si, *S* og da trenger jeg ikke å si så mye om slankinga mi, for hun vet heller ikke at jeg slanker meg, men at jeg prøver å leve sunnere, og så prøver jeg å få henne til å forstå ting da sjø, og så¨er hun like sta som meg og prøver å få meg til å forstå ting... he-he.. og sånn gikk no dagan da... S**S
Hun prøver å prente inn i huet mitt at hvis jeg spiser litt hver 3.time så skal ikke dette være noe problem... så lett ikke sant??? *S* Men jeg har ikke lyst på noe å spise hver 3.time ... så sånn va no egentlig det da... hun ga meg vel en liten puff i min knekk ja, men det kom noe godt utav det til slutt.
Dette ble kanskje litt langt, men måtte bare forklare litt.
Ønsker deg en fin dag, og hvordan kan du være sur når Sola skinner i hele landet!!! he-he.....

Stor ikke-vær-sur-klemz fra SOLA!!! *S*S*S*S*S :-)
Malene😉19. februar 2003
Hei,hei, Marianne,joda motivasjonen kom tilbake ut på tirsdagen den!! takket være dere her inne!!!

Og disse vektene,ja hva skal vi si,men det er håp,jeg har startet folkeaksjon i db min ;-).

Oha derre Mel,han kan jo klare seg uten deg noen dager,må ikke slite deg helt ut,du er jo så flink til vanlig,at noen dagers pause gjør vel ingen ting.

Nå skal den vekta hevnes ja !!!!

Klem fra Malene

Har ikke mye sjarme den vekten min for tiden nei
(sier en som sjøl er vekt....)
Bilde
ogo😌19. februar 2003
hei marianne!
uff, så fært dette med vekten!
vet hvordan det er å våkne en dag
i håp om å ha godt ned, og så har
man godt opp! men det er sikkert pga.
kveldsmaten! nesten uansett hvor sunn maten er,
spiser du etter 8 kan man få seg en støkk neste morgen.
men det går fort av igjen. så lenge du vet at du ikke
har spist noe ulovlig, går det kjempe bra!
dette skal du klare, bare stå på marianne!!!
hjertlig hilsen martine!!!
Thyro😑19. februar 2003
Litt salat på kvelden kan da umulig skade. Sikkert bare vekta som prøver å skremme deg. Men Marianne lar seg ikke skremme så lett, gjør hun vel?

Koselig med nye klær da. Du kjøpte dem kanskje liiitt snaue? Sånn at sommerslanke Marianne ikke drukner i dem :)

Jada, shaker fremdeles, og har tenkt å fortsette med det en stund til. Funker bra og trives helt greit med det. Skal først ned til matchvekt, og så over i en stabiliseringsfase med gradvis mer tyggemat.

Ikke være sur da!
Jeg har småsynda litt i dag, men sånt må vi ikke la ødelegge humøret. For vi er på rett vei mot målet, selv om vi skulle komme til å snuble ørlite granne av og til!
Blomsten😈19. februar 2003
Hei..
Grrrr...den kveldsspisingen...Det vises alltid med brask og bram på min vekt. ...men *S*...etter en dag eller to..med samme inntak som du har hatt nå..Så er du like heldig som jeg var denne gangen selv...
2 indre og vekk med den :o))

Apropos vekt.....jeg veier meg litt for ofte. ER litt tussete om dagen. Hmm.....blir litt fokusert rundt den vekten som jeg tilsynelatende har gjemt under bordet. Dumt..men sånn er det bare!! Så da.....da veier jeg meg titt og ofte..enda jeg vanligvis vet at det er opptil 2 kg mere om kvelden enn om morgenen pga mye vanndrikking etc.

OG 73 på morgenen og mindre på kvelden..det var bare den Grrr...!!!!@@@@¤¤¤¤ nattmaten jeg ikke klarer å holde meg unna når jeg jobber sent enda jeg har så innmari gode planer ..*ler*

..men du...........SPANIATUR....MmmmmMM...til påske. Det er ikke lenge til. Jeg skjønte det i dag..da vi fikk beskjed om å si ifra om ferie på jobben.
Så du..gled deg..og nyt at du skal reise bort fra snøen, stresset når dagene blir lange og slitsomme!!!
Ja, for tidsklemmen mhp å være mamma, husholderske, elskerinne, venninne etc..Det kan være rimelig tøft!!.

Så du..unn deg den stille stunden med bøkene, den fine vennepraten i klespartyet..de fine klærne du nå har i skapet etter så mange kilo som er blitt kastet i bøtta..DEt er deg vel unt!! :o))

Hilsen meg
Blomsten....som helt sikkert mener at den vektoppgangen du så i dag..er borte i morgen..*S*...
-Jente20😛19. februar 2003
Hei Marianne!!

Ja,de forbanna vektene altså! SÅ SYND AT DE SKAL STYRE HUMØRET VÅRT! Det er irriterende at de lever sitt eget liv..Vi som er såå snille å greie,å FLINKE!

Nei,det er bare å kjempe videre,de skal ikke knekke oss.. Det er VI som skal knekke flere kilo!

Gratulerer med nye klær! Kan tenke de er flotte ja!
Selv skal jeg handle klær i mårra...Håper jeg får en positiv overaskelse i prøverommet,litt forskjell er det jo blitt!

Gi Mel en omgang i dag da,så ser du nok 82-tallet imårra igjen!
Du er da en dame med tæl i,og du gir deg ikke sååå lett:)

Klem,Christine!!!

ifIcould😉19. februar 2003
Det var jo bare noen få gram, Marianne, men; jeg vet:::: SÅ irriterende!!!! Men de er borte snart igjen, det er det store og det hele som teller, vet du!
Herlig med nye klær (håper de snart blir for store - hi-hi!!) Jeg kjøpte meg en bukse i en str. mindre enn jeg brukte før, uten å gå inn i disse forbaskede prøverommene. Men vet du hva; buksa kunne jeg kjøpt enda en str. mindre, for nå føler jeg at den er på vei til tilstand; "sidrompa". Luksusproblem!!!

Og salat går fort ut av systemet!!!
Klem fra Lene!!
virgo❤️19. februar 2003
heisan Marianne

PFØY....det der er nok borte igjen til i morra. Sånne sene måltider ligger alltid litt tungt i magen dagen etterpå.

Ååååhhh så herlig med klesparty...sukk... har bestemt meg for ikke å kjøpe nye klær på enda noen kilo ennå... men jeg gleder meg til å bytte ut noen av disse vide gamle fillene ja.
Er sikker på at du blir rålekker !!!!

Og du...ikke glem at det er lov til å gi seg selv litt salkke innimellom da..du fortjener det vet du.

Opp med humøret og pågangsmotet nå...VI SKAL TA KNEKKEN PÅ KILOENE JA !!!!

Klem fra Bente
pippi😉19. februar 2003
Hei Marianne !

Tusen takk for kos kommentar i db mi !

Ja den vekta, den kan drive oss til vanvidd av og til. En dag bringer den oss nesten til den syvende himmel, og nesten dag plasker man rett ned i bakken igjen... Nesten som det er under en gryende forelskelse... *S* (Belive me, I know )!

Men neida, dette er bare et midlertidig tilbakeslag, kun icenesatt for å skjerpe apetitten og motivere til ytterligere innsats... Kom igjen Marianne, heia heia heia... ! Jeg skal klappe deg fremover... !

Nå er det straka vegen mot vår slanke og lekre sommer !!!!!

Klem fra Pippi
Bilde
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
MonicaR😵20. februar 2003
Uff da Marianne, så slem den vekta er mot deg! Jeg kommer ikke på noe lurt å si heller, annet enn det vanlige, det er klart at du vinner over vekta i det lange løp. Men det vet du jo.... Prøv å dropp vekta et par dager, og spis bra og tren mye, så slipper du de nedturene hver morgen...

Trøste*kose*klemme fra monica
anka🙂20. februar 2003
Hei
Eg trur eg leste ein plass at vekta kunne variere ein god del frå dag til dag, så kanskje dette ordnar seg til neste gong du går på vekta. Eg las i boka til Fedon Lindberg at ein skulle ikkje vege seg meir enn 1 gong pr. veke eller kvar 14. dagar, for ein vert så fiksert på vekta dersom det går i motbakke.

Prøve å hoppe over veginga nokre dagar og LYKKE TIL VIDARE!!!!!!
Rulle😉20. februar 2003
Ikke vær lei deg Marianne, da blir vi også lei deg ;o)
Nei, her var det ikke bare, bare å forstå hva som skjer, godt å se at andres vekter også har tullfære.
Hold ut Marianne, bare gi den et par dager så løsner det nok, det gjør det for alle andre enn meg har æ lagt merke til.

Ha en fin dag du, og glem vekta.

Sissel
virgo❤️20. februar 2003
Hei marianne

FYSJOM FOR EN VRANG VEKT DU HAR !!!! MEN DU LAR DEG IKKE KNEKKE AV EN SÅNN DRITTVEKT DU NEI !!!!

Bare stå på Marianne, så skal du se at den dumme vekta må bite kiloene i seg. JEG VET DU GREIER DET...FOR DU ER SÅ FLINK ATTE !!!!

Ikke stresse for mye nå da

Klem fra Bente
Sola❤️20. februar 2003
Heia!!

Fint at du ikke depper lenger. Så lenge du har spist riktig og trent så skal du ikke bekymre deg over oppgangen. Kanskje det er vann??? Sier det igjen jeg da.. he-he... kanskje du ikke skal veie deg hver dag??!?! *S*S* Vet at du vill det, men prøv en dag å ikke veie deg. Bare tips altså... *S*S*S*S
Sola skinner i Trondheim også, det er så deilig.
Lykke til snuppa, dette ordner seg vettdu!!!
Ha en super duper slankedag.
Klemz fra Sola :-)))))
mari😉20. februar 2003
Nytter ikke å deppe over gjenstridige vekter - da har de jo vunnet da Marianne!
Nei, her er jentene med tæl - og disse hersens vektene skal ikke få knekke vår optimisme - sant vel?

Bare se stygt på den neste gang - så tenker jeg den snart finner ut hvem som bestemmer her i gården..........

Det går nok bra skal du se - du er iallefall flink til å jobbe deg ut av dårlige dager. Og vekta vil garantert gå nedover - SÅ VI GIR IKKE OPP - VI SKAL VINNE!!!!!!!!!!!!!

Ståpåklem fra Mari
Adeline😌20. februar 2003

Hei Marianne!

Ser du sliter litt med vekta for tiden. Samme her!
Lett å henge seg helt opp i den veiinga, veeeldig vanskelig å la vær å veie seg hver dag. *sukk*
MEN! Når man er så flink som det vi er, så MÅ det da løsne en gang! Ikkesant?
Det er jo bare sånn det er det. ;o)

Du er virkelig flink, så bare bit tenna sammen!
Gjør det du skal, og det du vet er riktig, så skal du nok se at ting snur kjappere enn du aner.

Ha en fin dag! :o)

Klemmer fra Adeline
Viola❤️20. februar 2003
Næmmen lille venn, ikke være lei seg!!! Ja det mener jeg virkelig...for du har jo ikke grunn til det! Ikke misforstå, jeg vet at det er dødsfrustrerende med den vekta når man har vært flink...men du sier det jo sjøl, du har ikke vært på "litj-huset" eller "gleden" eller hva det nå heter, og det sier jo alt! Når magan ikke funker kan du også regne med litt ekstra væskeopphopning, så i realiteten har du nok gått ned litt tenker jeg. HOLD UT! Og se om du kan få orden på magen, det er jo ganske viktig for velbefinnendet da...(Er sjøl i gang med et håpefullt forsøk på akkurat det nå...)
Klem fra VIola
Tarangai😀20. februar 2003
Heisann.
Skjønner akkurat hvordan du har det. En vekt kan faktisk spolere en hel dag for en stakkar.....vi må prøve å ikke bli så opphengt i den h..... vekta, ikke la den bestemme om dagen skal bli god eller dårlig. Vet det er vanskelig da!!!!
Fint at humøret stiger. Fortsett med det *S*S*S*SS*
Klem
Texas❤️20. februar 2003
Hei på deg Marianne!

Lurer på om ikke den vekten din har en liten skavank altså. Tror ikke den stemmer helt jeg!!! Glem hele vekta og gjør som du pleier du. Du er så flink atte!!!

Godt at humøret stiger da. Vi kan jo ikke la disse vektene påvirke humøret vårt. Ha- ha lett å si det!!!

STåå på Mariannemor, vedder for at vekta er grei i morgen!!
Stooor klem fra Lena
godtegrisen😉20. februar 2003
Hm, er det din tur nå? Jeg har heldigvis kommet meg igjen etter knekken, og vekta samarbeider igjen. Prøvde tipset om "frukt og fiber" terningene. Og skal si de hjalp på magen! Mye bedre nå, og det vises på vekta også. De er verdt et forsøk om du ikke har prøvd dem allerede!
Stå på Marianne!
Hilsen en fornøyd Mette
godtegrisen😄20. februar 2003
Hei igjen Bente!
Du får kjøpt disse "Frukt og Fiber" terningene i helsekost butikkene. De heter rett og slett "Frukt og fiber" og ligner faktisk litt på buljongterninger av utsende og kommer i pakker av 16 tror jeg det er. Smaker som en blanding av fiken og sviske. Prøv dem, så løsner nok magen din og! ;o)
Det hørtes forresten helt herlig ut med enn sånn gåtur. Det er jo det knall været idag. Skikkelig påskevær! Det var det vi skulle ha gjort idag! Vært ute i det fine været, ikke sitte inne på et innestengt kontor!
Nyt resten av dagen og!
jojo😊20. februar 2003
Det er deilig med sånne dager som snur seg til det bedre. Får jo helt vårstemning om dagen. skikkelig pre-påske!

Skjønner heller ikke vekta di. Du er jo såååå flink. Klart vi klarer å gå ned 1-2kg denne uka. Genialt å gå for å hente barn i barnehagen.
Lurer på om jeg må finne fram tvillingvogna og kopiere deg i morgen. Det blir litt langt for jenta mi på 4år å gå, så da er det greit å ha med vogn til begge!

Klem fra jojo
blueberry😊20. februar 2003
Hmm, hadde det ikke vært for at jeg var i godt humør fra før, så hadde jeg iallefall blitt det nå når jeg leste innlegget ditt. Ser jo ut som om dagen ble helmaks da.
Jeg gruer meg litt, skal på intervju i morra kl.10 kryss fingrer og tær for meg.
Ha en finfin kveld.
skriver imorra hvordan det gikk.
kos fra anni
Bilde
ellenleo😄21. februar 2003
Heia Marjoh!
Mi vekt driver også å henger sæ opp i ettkjør... Eller det vil si; den beveger sæ nesten ikke.... Men vi må ikke gi opp. Æ har tadd å målt mæ i tillegg til å veie mæ. Og der e et lite resultat.... Målte mæ på lørdagen, men klarte aldri å få lakt inne tallan, så æ skal gjøre det på nytt i mårra, førr æ trur det snart e en mnd siden sist...

Kjempe lurt å gå med den lille i vogn. Det e jo go trim. Æ gikk mye med vogn da mine unga va små, hadde to på ei vogn, å det var go trim... Ikke rart æ har blidd ruinnar etter at dem slutta å sitte i vogn. Nu vil dem jo ikke være med å gå tur....

Du må bare fortsette å gå så skal du se at vekta går nedover..

Klem fra Ellen
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Aurora😃5. mars 2003
Godt å høre at du føler deg bedre idag.
Og det er helt sikkert, at her er det mange snille og oppmuntrende personer! Godt å være her!
Ønsker deg en fin dag! *klem*
minna❤️5. mars 2003
Må bare suse innom deg her og, er så glad for at du har det bedre! Og takk for nydelig kommentar, en skikkelig hjertevarmer, som alltid! Men ikke vær for streng med deg selv da! Kanskje du får det bedre hvis du finner en slags mellomting du kan leve med over lang tid, slik at slankingen ikke blir ''skippertak'' med opp- og nedturer...?

Uansett, ha en nyyyydelig dag!

Klem fra Minna
Pusen❤️5. mars 2003
Keiko, nå ble jeg SÅ |--------------------------| (<- strekker ut armene og viser) glad!!! Var oppriktig bekymra for deg i går, vennen! Veldig enig i det Minna sier. Kan du ikke prøve å finne en mellomting som funker for deg? Noen som du føler at du kan leve med uten at det blir for mye (men heller ikke for lite). Det burde vel være et par stykker her inne som kanskje kan hjelpe deg å sette opp forslag på mat gjennom hele dagen? Jeg er desverre ikke den beste til å hjelpe til med det i og med at jeg ikke driver med kaloritelling og sånnt...

Kjempe kjempe stolt av deg nå! FLINK var du som kom deg på spinning og som sankka med venninna di i går. Sånnt hjelper :) Fortestter å heie på deg! STOR og god klem fra meg :)
tess21😄5. mars 2003
Hallois...:)

Back on track....Bra! Takk for kjempekosli hilsen i db mi:)
Det er jammen godt å se at du har det bra igjen!! Hva skulle man gjort uten venner?
Jo, det er sinnsykt deilig å trene! Man får det godt med seg selv etterpå, vettu!! *hehe..*
''Du får kose deg i dag, både på trening og ellers...:)
**See ya, snupp**
Bilde
prestige😊5. mars 2003
Hei Keiko :)
Godt å høre at du er i ''slage'' i dag :)) Tusen takk for kommentaren og dagboka mi er oppdatert :))
Jeg må spprriinnggee en vennine av meg henter meg om 5 min og jeg er ikke ferdig..
KOS deg masse i dag da :))
*stor kos*
Pusen😄5. mars 2003
Hi hi-så ikke på kommentarene fra i går før nå jeg... Fant masse søte bilder inne på yhoo i går. Der hvor de har sånne e-kort. Masse masse søtt det :) Forresten hvor er det du finner alle de søte bamsene dine og sånnt?

Så godt å høre at det er kortere mellom opp og nedturer. Det tyder jo på at du er veldig på bedringens vei! Og du vet jo hva som funker for deg? Å komme deg på trening ;) Stå på snuppa, dette skal du greie :)

Kjempekos fra meg :)
jente-19❤️5. mars 2003
For all del... Ikke slank deg hvis du ikke har 100% kontroll. Det er livsfarlig. Det er bedre å ikke tenke på slanking men heller spise mer & tren mer. Du er jo normalvektig. Pass på deg selv. Slankinga di ser litt skummel ut synes jeg... Jeg lover deg - det er bedre å være litt kraftig enn å ha spiseforstyrrelser!
Jeg blir redd for deg :(
jente-19❤️5. mars 2003
Hei Keiko:) Du spiser kjempesunt og treningen er det ingenting i veien med! Jeg tenker på det psykiske!! Om å kaste opp mat, depresjon o.s.v! Jeg mente på ingen måte å være kvass mot deg. Du spiser kjempesunt og trener riktig:D
Håper du når målet ditt, og at alt går bra!
Andoria😃5. mars 2003
Heihei Keiko! :)
Så godt å se at du ble glad igjen så fort! *gledes-klem*

Må nok skuffe deg, men jeg har ikke vært på noen spennende plass. Jeg går på skole i sverige og har vært hjemme i norge :) Hvor jeg fikk masse norsk mat, nam! heh, jeg er litt omvendt, vanlige norsker drar til sverige og handler, mens jeg er i sverige og handler så ofte jeg kan i norge ;)

Så koslig at du også skal begynne å spille tennis! :) Jeg og samboeren min begynte to uker før det ble kaldt i fjor, så vi er ikke akkurat gode tennisspillere, men det er kjempemorsomt uansett! og JA, det er deilig å trene.

Takk for koslig kommentar og for det morsomme bilde av tigern, det fikk meg i enda bedre humør :)

Stå på keiko, jeg synes du er utrolig flink! :)
klemmer fra andoria, som håper du får en kjempefin dag
Adeline😄5. mars 2003

Heisann!

Så godt å høre at du er tilbake på rett vei igjen.
Bestevenninner er jammen meg gode å ha! :o)

Håper du har hatt en deilig dag, og at du får en fin kveld.

Masse klemmer fra Adeline

Ps! Oppfordrer alle til å donere til slankere.com, som takk for denne fantastiske siden!
Bilde
sunset😀5. mars 2003
Hei på deg og tusen takk for kommentar i dagboken min!!
Kjekt å høre at du har det bedre nå, det hjelper alltid med en samtale med bestevenninnen! *S* Gidder du komme med oppskriften på grove vafler? Kunne godt tenkt meg å lage!! *S* Ja, det er bare helt utrolig hvor mye sunn, god mat man kan lage ! Dette her skal nok gå bra !
Go''klem fra Sunset
Bilde
-Jente20❤️5. mars 2003
Hei Keiko!:)

Så bra å se deg smile igjen:)
Ble kjempeglad jeg nå..:)

Du spiser da så kjempebra,og trener godt,hva kan da bli bedre? Ikke så mye nei!
KJEMPEFLINK ER DU!


STOOOR klem til Keiko fra MEG:)
Aannie❤️5. mars 2003
Hei Keiko:)
Joda, er vel på en måte tilbake igjen jah;)Litt sliten og skuffet over meg selv og sånn..Ellers har jo ikke vekten gått opp, så det skal vi vel være fornøyd med?!
Du var kjempeflink i går Keiko!!Skikkelig stor gjort av deg:)
Du er heldig som har venner som du kan prate med "sånn" om:) Jeg kan vel eeegentlig det jeg oxo..Stoler nok på de til det lixom..Men siden jeg ikke er så flink å prate og åpne meg, så blir det litt verre igjen...
Synes iallefall du er helt utrooolig flink:)Vær stolt av alt det bra du får til og klarer...E helt målløs av all lesingen du klarer å få unnagjort jeg:O Får ta tak i meg selv jeg oxo!!Eh...Snart iallefall;)


God stor varm takkeklem fra Aannie
HelenaX❤️5. mars 2003
Hei Keiko!

Så godt å se at du er tilbake så raskt!!! Jeg er likevel bekymret for at du ikke klarer å holde på maten i perioder. Kanskje det er på tide å søke hjelp for dette? Det er IKKE flaut å søke hjelp! Det viser bare at du er moden til å løse problemet. Lov meg ihvertfall at du tenker litt på det, ok?!

Har ikke prøvd skalldyrsalaten ennå. Men det ligger salat, løk og krabbesticks i kjøleskapet mitt nå...så den kommer nok snart. Har vært veldig sulten i dag, og da er ikke salat noe for meg. Skjønte hvorfor når jeg så på kalenderen, tante rød melder sin ankomnst til helgen eller rett over. Men jeg har spist krabbesticks på brødskivene mine i to dager nå, deilig med litt forandring. Så takk for tipset! Salaten er neste :-)

Klem fra Helena
virgo❤️6. mars 2003
Hei Keiko

Uff.. ble så lei meg da jeg begynte å lese db di fra i går...Og var kjempelei meg for at jeg ikke hadde vært innom deg.... MEN SÅ STEG HUMØRET JA !!!!!

Så flott at du selv greier å ta tak i situasjonen nå...det er jo et kjempestort fremskritt !!!!
Husk bare å gå med små skritt...og kjenner du den dårlige samvittigheta snike seg innpå deg.. så bare rop ut.. så skal jeg komme å jage den dit pepper'n gror !!!!
Men det er kanskje ikke så dumt å vurdere det som Helena foreslår ? skjønner at det kanskje virker skremmende....men hvis det hjelper deg til å mestre disse nedturene dine.. så er det nok verdt det.

Og husk at det er viktig å rose seg selv, og å tenke positive tanker om seg selv da.. ( vet jeg maser men... )

Du er jo ei flott, intelligent humoristisk og hjertevarm jente !!!! Gi deg selv litt TLC nå.. det fortjener du !!!

Her kommer ihvertfall litt fra meg.. sammen med en stoooor klem
Bente
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Monica12311. mars 2003
Morn du!
Se der ja, vekta måtte gi seg!!
Jeg synes du er råflink til å trimme!!
Hold framsom du stevner...
Ha en fin dag.
Hilsen Monica
Vanilje😊11. mars 2003
Du er jo kjempe flink. Jeg må finne energi til å trene. Lurer litt på hvem, hva Martin er....

Ha en flott dag.

Vanilje
marijoh😃11. mars 2003
Hei Bente!!
Du står på fremdeles ja :o)
JA NÅ VIL VI SE NYE TALL!!!!
Nå er jeg så klar så jeg kan bli.... :o)

Jeg snakka med samboern her i går.....har nå bestemt meg for å fortsette svømminga etter sykmeldingen også.
Så da trenger jeg støtte av kar`n vet du, han må ta seg av unga.....men det sko gå greit sa`n :o)
Som jeg sa til`n, at da er jeg liksom ferdig med det...som regel så må han jobbe og sånt og da får jeg ikke gå noen steder. Det er i disse tider jeg skulle ønske jeg hadde eldre unger :o)
Så i morra så drar jeg til svømmehallen igjen.....men snørr :o)
Nå gidder jeg ikke vente lenger...... :o)

STÅ PÅ BENTE!!!!
Klem fra Marianne
Texas😄11. mars 2003
BRA BENTE!!!!

Nå ser du 74-tallet for siste gang!! HEIA HEIA HEIA!!!!!

Så Martin er fornøyd nå ja - kan tenkte meg det;)
Han er nok sliten, men kjenner jeg deg rett får han ikke hvile lenge...

Stå på Bente - nå står 73 klart!!!
Klem fra Lena
HelenaX😄11. mars 2003
Hei Bente!

Og nok en gang takk for at du er så flink å skrive hilsen i dagboka mi!!! Måtte trekke litt på smilebåndet når du skrev at kjekkasen ikke vet hva kvalitet er *hihi* Tydelig at humøret er litt bedre i dag! Men mandager og tirsdager er maratondager, og onsdag skal jeg jobbe overtid, noe jeg absolutt ikke gleder meg til. Overtid krever et sammensurium av planlegging siden jeg også har to hunder som skal ha sin del av dagen uansett hvor mye jeg jobber. Og akkurat det har min arbeidsgiver vanskelig for å forstå, eller ihvertfall en del av mine kolleger. Som innflytter til Oslo har jeg ikke akkurat flust med "barnevakter" som kan steppe inn og lufte hundene når jeg er i en knipe....uff, nå begynner jeg visst å sutre igjen! Skulle jo skjerpe meg :-)

Grevinneslengkverkere *hehe* Har blitt smertelig klar over at disse eksisterer hos meg også etter at du (eller Minelli) nevnte dem på chat''n en kveld. Før det har jeg ikke tatt notis av dem, men nå er det en ting til som skal strammes opp på kroppen :-) Satser på at karatetreningen hjelper meg med det, der er det jo mye trening av armer....

Vel, nå må jeg fly og holde et lite innlegg for en gjeng gjester her på jobben. Ta og gi Martin en skikkelig omgang i kveld også, så gir jeg deg HelenaX-garanti på at du ser 73-tallet i morgen!!!! Lykke til og ha en fortsatt fin dag :-))

Klem fra Helena
Sunset😀11. mars 2003
Hei!!!
Jippi!!! Nå tenker jeg du ser 73 i morgen!!! *S* Dette går jo bra, Bente, du er jo så motivert og positiv at jeg kan ikke tenke meg annet enn at du bare fortsetter nedover du... Kampen mot kiloene fortsetter!! *S*
73 ser du ganske kjapt! *S*
Ha en nydelig tirsdag!! KLEM
Bilde
sol😀11. mars 2003
Hei Bente !!!

Skjønner godt at du er søvnig når det er den tida på døgnet!! (skulle bare mangle)
Er nok ikke lenge før det etterlengtede 73 talet dukke opp på vekta nå nei, du er jo så flink til å trene!!

Her i gården har det tapte kiloene kommet tilbake etter sykedagene....så det ble bare med en visitt på 70 tallet foreløpig...men jeg SKAL dit igjen om ikke lenge.....for det ga mersmak...

Ha en fin kveld !!
Klem fra sol
mari😉11. mars 2003
Hei Bente -
du e'' rågoe. Og kampviljen er på topp - så 74 kommer til å krype forskremt unna neste gang du entrer vekta!!!!!

Selv har jeg slitt med det forbaskade 80 tallet lenge nok nå - så kryss fingrene for at 7 tallet lister seg fram neste gang!!!

Og Martin er fortsatt med ser jeg. Kompisen stakkar har hatt permisjon lenge nå - lurer vel på om han er oppsagt! Men han kommer i andre rekke så lenge været tillater lange trimturer ute.

Så vi kjemper videre - dette KAN VI NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

Ståpåklem fra Mari
Pia😄11. mars 2003
Takk for hilsenen :)
Kjekt å se at folk husker meg gitt :)

Du kjemper på som aldri før?
Digger slankekurva di! Du har jo stått på som bare juling!! :) Utrolig bra! :)

Gi martin en omgang fra meg også.. Har ikke sykkel hjemme jeg.. Men har ei vekt som skal døpes.. Så kom bare med navneforslag:)

Ville bare si "ha en fin dag" jeg:)
klem fra pia!
-Jente20😊11. mars 2003
Hei Bente!

Takk for kosli kommentar! Det er så gøy så:)
Å du synker og synker og synker.. Er helt imponert over tempoet ditt.. 400g i slengen,hver dag! :)
Jeg er helt sikker på at du ser 73 i mårra.. Å det fortjener du virkelig..
Småspiser du aldri du? Jeg blir av å til gal i hodet mitt jeg,for eks. på jobb.. MÅÅÅ bare ha noe..
Men din matplan ser jo kjempebra ut.. Er imponerende om du aldri småspiser..:))

Ja,nå skal vi bare knekke flere kilo! det er så deiliiiiig så..
Til sommeren skal vi sprade rundt i Bikiniii! :)
JIPPI!
Forresten,virker den kremen fra Shine?
Har ikke merket noe av min krem..

Klemmer fra Christine!
Malene😌11. mars 2003
Hei Bente,ser kampviljen er på topp og har smittet så pass mye over på meg at nå er det full rulle her!!!Koselig å chatte med deg igår!

Mysteriet med den forsvunne melkesjokolade er fortsatt et mysterium,nå har de ringt søster på hybel,men hun nekter all kjennskap til forsvinningen :-)
Er det meg som har gått i søvne da???Ja,kan aldri vite....
når søthungeren melder seg... :-)
Guttene er ganske sparsom når de spiser sjokolade(i motsetning til visse andre) skjønner du,og hadde to tredjedeler igjen etter lørdagskosen :-)

Nå knaller vi til som du sier!!!!
Klem fra Malene
Bilde
blueberry😃11. mars 2003
nå er jeg på plass igjen. Har pusset så mye opp i det siste, elsker slikt jeg, og noe måtte jo vike for den tiden.
Men jeg er her, flinkere enn noensinne, drikker vann som en kamel og koser meg, det går av seg selv, men jeg var jo på vekta idag, 800 gram opp etter et eller annet for lang tid tilbake. Visste jo det da, men jeg er iallefall på rett vei.
og det ser jeg at du og er.
ha en koselig kveld.
kos fra anni
Bilde
ificould😊11. mars 2003
Hei! Har littegranne tid nå, mellom Big B. og Tempt.Island, phu, slitsomt å følge med på så mye.
Sprinten var kjempemorsomt å se live. Ble så imponert over hvor fort de fosser av gårde, ser ikke så fort ut på TV. Møtte Bente Skari på en liten oppvarmingstur bortover gatene, hun var så lita. Morro var det.
Jeg føler meg allerede slått av deg, Bente! 1 kilo unna er jo ingenting. Ventingen på tante gjør at jeg går å er så sugen på søtt og mat hele tiden, at det er ikke til å holde ut. Så da blir det litt halvhjerta slanking for tiden.
Så nå må den gamle tanta snart komme. ROPE-ROPE!!

Stå på videre, Bente, vi kan jo ha en liten intern konkurranse om hvem som ser 70 blank først!! Vet ikke om jeg tør å legge ut på noe konkurranse med deg, supergirl, men shit!!!?

Kjempeklem fra Lene!!!
T.I. har begynt!!
Aurora😌12. mars 2003
Du er bare så flink, du!
Ønsker deg en flott onsdag!
Beatmik❤️12. mars 2003
Tittei! Synes det begynte å bli faretruende lenge siden jeg har vært innom deg, og det kan vi ikke ha noe av! Nå krysser jeg fingre og tær for det 73 tallet på vekta di! Du trener til den store gullmedaljen ser jeg. Merker du forandring på kroppen etter all den gode treningen? Du er SUPERFLINK!

Beatmik
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
marijoh😃12. mars 2003
Heisann Bente!!!
Veier du deg om kvelden også :o)
Da er du jammen verre en meg altså...*ler*
Men det er`ke greir når a tante er på besøk......er det vel??
Renger med at du har klart å slenge av deg noen gram til i morgen ja...HOLD UT!!! :o)
Håper selv at på fredag, så blir det bra resultater.
Selv om jeg lurte meg på vekta i morres :o) Kremt!!!
Skal prøve å holde ut til fredag denne gangen :o)
Gammel vane er vondt å vende, den har du vel hørt :o)

STÅ PÅ BENTE!!!!
Klem fra Marianne
Viola🐷12. mars 2003
Vann er det, ringene forteller jo sitt! Stol på det du! Og så tenker du ikke mer på det fø 73-tallet er der, det kommer , det vet du!
HOLD UT!
Klem, Viola
Bilde
HelenaX😄12. mars 2003
JA, DU SKAL SE 73-TALLET I MORGEN!!!!

Selvfølgelig er det vann! Alt tilsier det! Du har ikke skeiet ut de siste dagene, ringene dine sitter godt på fingrene, du har vært flink å trene....hvor mange hint trenger du, jente :-) Hold deg unna snavvel på jobb så gir jeg garanti for 73-tallet i morgen! Du kan jo ikke svikte meg nå, vi har jo fulgt hverandre vektmessig en god stund!

Kjekkasen var forøvrig innom kontoret mitt i dag *sukk* Synes du at jeg bare skal låse døren og nekte og slippe han ut før han ombestemmer seg *hihi* Eneste fisken jeg vil ha akkurat nå!!!!!

Klem fra Helena
Adeline😉12. mars 2003

Heisann!

Klart det må være vann! Håper bare ikke det er kloakkvannet som snek seg inn i kroppen din der du stod å øste så flittig. *USJ* hohoho!

Neida. *ler* Det er nok borte igjen til i morgen skal du se. :o)

Håper du får en herlig dag. Her skinner sola! *deilig*

Klemmer fra Adeline
Aurora12. mars 2003
Usj, det var da bokstavelig talt litt av et skitarbeid!!
Men god trening sikkert!
Og 73-tallet bare erter deg!;-)
ificould😉12. mars 2003
Hi-hi, jeg skal si deg årsaken til at vekta di holder igjen litt nå. Vi har en hemmelig allianse på gang; vekta di og jeg, sånn at han har lovet å ikke gå forbi meg. Men ikke si at jeg har sagt det, for det skulle være vår hemmelighet *fnis*.

Kloakk; det var noe dritt!!

Ha fortsatt en drit-fin dag, hi-hi!!
lone❤️12. mars 2003
Heihei Bente!

Det er vann!!! Og i morgen så dukker 73-tallet opp, garantert!! Bare stå på du så går det bra!! Og du, ikke noe snavvel på jobben *streng stemme* ;)

Tusen takk for oppmuntrende ord i dagboka mi, de har virkelig vært til stor hjelp! Er så godt å ikke være motløs lenger, og enda bedre å få sove om natta og å kunne bevege seg, så nå er jeg igang igjen!

Stå på videre denne uka Bente, du er kjempeflink!!! :)

Stor klem fra Lone :)

Leiha❤️12. mars 2003
Tenker nok at vekta di kommer til å gjøre et gedigent hopp, jeg, bare den får tenkt seg litt om.. De prøver så godt de bare kan disse badevektene, men de klarer aldri å knekke oss!!! De er lumske og utspekulerte, men de eier ikke tålmodighet.. Og det har vi! Tonnevis av!!! (<- dette er psykologi på et høyt plan.. OK..)

Foresten; jeg vet du vinner :-)
Stå på!!!

Klem fra Stine.
supersiri😌12. mars 2003
Hei på deg "BENTEMOR".

Jasså ja - er d spøkelser hos deg. BBBBBBØØØØØØØØØØ nå er det nok borte så du får se ditt etterlengtede 73 tall i morgen.

Klem fra siri

(ps: jeg går også på vekta hver kveld -kjempe dumt - men jeg er helt avhengig får ikke sove uten at jeg har trampet litt på den før jeg kryper under dyna.. må liksom vite litt hvor landet ligger til neste morgen).
Bilde
sol👻12. mars 2003
Det er vann det er jeg helt sikker på!!

Hei forresten!! - Jeg seder et lite spøkelse over for å skremme vannet av deg *S* Håper det virker, for 73 tallet skal komme fram på vekta di snart nå altså BASTA!!!!

Kan jo godt være at det har vært en liten sabotør der også...ikke godt å vite i disse tider.....*S*

kan ikke akkurat si at jeg misunner deg styrketreninga di i går *S* , men for å se det positive i det...det var nok utrolig fin trim....selv om andre varianter nok er å foretrekke *S*

Klem fra sol
Bilde
kati😃12. mars 2003
Hei Bente!

73-tallet blir du å se denne uka! Det er jeg fullstendig overbevisst om! Bare dette vannet ser til å forsvinne så dukker tallet opp!!
Må si du er standhaftig og trener flittig. Kommer du til å legge om treningsformen når våren kommer? Noen spesielle utendørsaktiviteter du liker?

Også var det denne røyken da... Går fortsatt veldig bra. Du skrev i dagboka mi at du begynte igjen etter 3 1/2 år, og jeg har hørt om mange som har gjort det samme, og akkurat den tanken skremmer meg litt. For røyksuget er veldig intenst til tider (enda påstår leger at etter 4 dager trenger ikke kroppen nikotin lenger = det er psykisk..) Skal jeg etter 4 år fremdeles oppleve røyksug (som visstnok er psykisk, men som kjennes mistenkelig fysisk ut)??? GULP! sier jeg da.... ;o)

Ha en god vakt, forhåpentligvis uten kloakkvann!

Klem fra Kati
Sunset😃12. mars 2003
Hei og takk for koselig kommentar! *S*
Skjønner godt at du ble skuffet i morges! Jeg må innrømme.. at jeg snikveier meg ofte om kvelden jeg også, bare for å ha en liten anelse om hva som venter meg om morgenen. Så du er ikke alene! Men klart det er vann! Alt tyder på det, så du skal nok garantert (!) se 73-tallet i morgen! Det skal jeg sørge for *S*
Lykke til uansett, klem fra Sunset
Bilde
blueberry😃12. mars 2003
må nok innrømme at jeg av og til stiger på vekta om kvelden og. Jeg veide iallefall det samme idag morges som i gårmorges, selv om jeg drakk 3 liter vann. Det er vel kanskje for mye, og siden "alt" kom opp igjen i løpet av natta, så burde det vært en nedgang på vekta, men nei.
Du får nok smøre deg med tålmodighet, men tar jeg ikke feil...så ser du vel 73 i morra!!!
får håper du slipper unna kloakkvask i morra.
kos fra ann-elisabeth
Bilde
Monica12312. mars 2003
Hei du!
Du trimmer og trimmer...på mange slags vis ser jeg...
Det er nok bare vann som spiller deg et puss med vekta skal du se, snart løsner det og så raser du nedover!!
Ikke gi deg nei???
Thyro😄12. mars 2003
Hei&hopp!

Og takk for hyggelige ord i boka mi!

Dette er jeg sikker på at går helt bra. Se bare på den fine kurven din - ingen tvil om hvilken vei den peker.

Må ellers si et jeg er imponert over treningsprogrammet ditt. Ikke minst bredden. Her går det i alt fra kjør på Martin og mer konvensjonelle øvelser, via sånne uutalelige grevinnegreier, til virkelig nytenkende øvelser med kloakkvann! Er sikker på at du kan spe på inntekten med konsulentoppdrag for idrettshøyskolen, om behovet skulle melde seg.

Kveldsklem fra en beundrende Thyro
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
janina😄1. april 2003
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JA NÅ BLE JEG LURT!!!!!!
Himmel og hav jeg syns synd på deg.....helt til jeg bladde litt å leste resten.....

Den var god!!!

Ha forsatt en finfin dag
Klem Janina
marijoh😄1. april 2003
Du er jammen lur du Malene.......jeg tok den *ler*
Skulle ønsk jeg kunne si det samme....sukk :o)

KJEMPE FLINK ER DU!!!!!!

Ja nå nærmer det seg tur............åååååååååååååååååå, det skal bli så deilig :o)

Denne uka skal jeg skjerpe meg skikkelig.......
Nja.....sikker ikke så sunn som det ser ut....he...he...må jo ha smeltet smør til også......slurp!!

STÅ PÅ MALENE, som alltid!!

Klem fra Marianne, som snart drar til det sydlige strøk.....og sola, den tar jeg med meg...HE...HE...HE...HE.
diger❤️1. april 2003
Jeg gikk 5 på. Førs ble jeg kjempeforbanna av den derre skattegreia på Sol. Ble skyldig 48000!!! Flaut å la seg lure. Så leste jeg om deg Malene. Tenkte at Fytti den dama er på bærtur. Går ikke ann å gå opp så mye på en helg. Så kommer jeg litt lengre og ser at det er jeg som er på bærtur. Du kan registrere 95,2 på meg. Skulle ønske det var litt mer men.... Det måtte vel bare stoppe opp.
megselv😉1. april 2003
Hei.

I dag var vekten 85,5 og jeg er kjempefornøyd.

Jeg har hatt en periode som jeg har latt som jeg ikke ser det tallet vekta har vist, derfor har jeg vært lite inne de siste par ukene. Men nå går det heldigvis riktig vei igjen, så nå tørr jeg legge merke til hva vekta sier.


cyan😄1. april 2003
hehe... ja jeg syntes også oppriktig synd på deg, var så klar til å komme løpende med klenexen og gi deg noen trøstende og oppmuntrende ord. Bra jeg slapp det da ;)

Stå på videre, Malene!

*latterklem*
Viola😄1. april 2003
HAHAHAHAHAAAAAAA, (ekte garv-latter), jeg hadde hele trøste-talen klar jeg, da jeg leste dette her! Men fikk visst ikke bruk forn. Trenger den nok bedre sjøl, dessverre. Men det er en anne historie.
Klem, Viola.
sol😃1. april 2003
he he, der rurte du oss jodt....meg i alle fall, men det er vel lov en slik dag *S*
Jeg synes denne dagen er en av de mest spennende å lese aviser på, for å se om jeg finner spøken.....det er jo nok elendighet ute i verden likevel....

Over til vekta mi.......79,6....ikke så mye , men fikk besøk av tanta i går, så jeg håper det er litt av forklaringen *S*

Klem fra sol
mari😀1. april 2003
Malene - Malene - ja der lurte du nok de fleste, meg selv inkludert..............
Rart igrunnen da - å gå opp 3 kilo fikk ingen av oss til å mistenke Malene for en liten spøk. Hadde du derimot gått ned 3 kilo hadde vi nok ant at det var fulger i mosen ja!!!!!!!!!

Veeeeel - får bare innrømme at vekta stoppa på 79.2 i dag. Den ville ikke lengre ned altså - og det er ingen aprilspøk!

Går litt puslete med Mari nå - men gi opp.............åhhh nei!
Skal klare 0,8 kilo denne uka - ser ikke lengre fram akkurat nå. Så neste tirsdag er 78 tallet der!!!!!!!

Vårklem fra Mari
Pusen😌1. april 2003
Fy, du er fæl ;) Nå satt jeg her og syntes skikkelig synd på deg, også lurte du meg bare... Ja ja-bra det bare var tull da :)

Endelig!! kan jeg rapportere om nedgang her! Ikke så mye, men littebitt, og det er positivt bare det, for de siste ukene har det jo bare gått oppover. 71.1 viste vekta i dag tidlig, og nå skal jeg ikke se 71-tallet mere! ALDRI!!

Du er superflink Malene! Klemmer fra meg :)
Bilde
Viola1. april 2003
Rips ja...hihi, kan du denne da: Midtblantibsensripsbuskerogandrebuskvekstervokserendjervlitendvergbjørk! (Fort om og om igjen)
Og mens jeg holder på: "Veggpapp takpapp papir og tapet" fortere og fortere og fortere! Går sikkert noen kalorier på disse her...får slank og fin tunge ihvertfall!
Viola
lone😉1. april 2003
Steike! Du lurte meg faktisk, jeg følte sånn med deg at... Huff, jeg er elendig til å ta slike 1. aprilsnarrer ;) 0,7 kg i minus hørtes jo *mye* bedre ut enn 3 kg i pluss gitt ;)

Og 83-tallet ser du garantert innen neste tirsdag! Bare stå på så går det nok fint!!

Klem fra Lone

virgo😀1. april 2003
He,he, he Malene.. du er en ordentlig luring du !!!!
Du koste deg godt med den der hva ?...*S*

Ja bedre å kose seg med den enn den helga du beskrev ihvertfall !!!!
Og betydelig mer effektiv på vekta ser jeg.. du er så råååååflink altså !!!!!

Bare å stå på videre nå, så er 5 kilosen i boks til påske !!!!
OG DET GREIER DU !!!!!

Klem fra Bente
synne😟2. april 2003
Ha ha aha ha hhhh knis ****

Ja jeg gikk rett på spøken din.

Men jeg spøker ikke : kun - 100 gram sist uke !!! BLÆ så suer jeg er .... Du kan regisreter vekt på meg : 100,1 kilo

Hilsen Synne
minna2. april 2003
skriv 76 på meg... Men nå er det i ferd med å løsne, så jeg tror jeg kan love et lavere tall neste gang :)
thoflo😈2. april 2003
Her er det ingen nedgang og det er slettes ingen spøk!!!!!
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
-Jente20😊22. april 2003
Hei Malene :)

Jeg er virkelig helt med på denne klubben jeg. Jeg trenger virkelig et puff fremover. Jeg har vært sløv i det siste,selv om det ikke har gått oppover så har det hvertfall ikke gått nedover. Jeg LOVER å ikke falle av lasset.

Jeg setter meg som mål å gå ned hvertfall 5kg. Helst 8, men det vet jeg kan bli VELDIG tøft, så jeg tror jeg sier det slik at et sted mellom 5 og 8kg. Det må gå, det skal gå. Det hadde vært en drøm.

For min del passer dette utmerket, at vi skal være ferdige 24juni. Jeg har nemlig satt meg opp på ferie uke 28, så da ønsker jeg å være fornøyd...

Håååper jeg får plass da.. Så snakkes vi i mårra :)
Store klemmer fra Christine :)
Monica12322. april 2003
Hei!
Hvis jeg får, blir jeg gjerne med i sommerklubben!
Hilsen Monica
megselv😌22. april 2003
Jeg blir gjerne med i sommerklubben din, jeg kan ikke love å være like motivert hele tiden, men jeg hopper ikke av.

Mitt mål er i alle fall å se 7 tallet før sommeren. Det vil si - 5,5 kilo, går det bra kan det være jeg øker målet etter hvert. Jeg drømmer om totalt - 20 før sommeren, men jeg er realistisk nok til å vite at dette blir vanskelig å gjennomføre.
Kursiv😊22. april 2003
Hei :-)

Jeg må innrømme at jeg ikke har så mye å gå ned, men de sitter så hardt fast... Kan jeg i det minste stå på venteliste? Om hvis i fall dere har plass?
Forsiktig hilsen fra Kursiv
cyan😄22. april 2003
Jepp, skal virkelig bli deilig å få et ekstra puff. Jeg setter som mål å veie 70 kilo til 24 juni, vil si at jeg skal ned 5.4 kilo på åtte uker... det burde gå med en skikkelig innsats. Og jeg er ikke typen til å hoppe av slike ting. Gleder meg :-) Ha en fin tur da.

klem cyan
mari😉22. april 2003
Hei Malene!

Jeg håper også på plass i Sommerklubben!
Gikk litt tregt med meg i Påskeklubben - men det gikk da nedover!
Har ikke turd å veie meg etter påske jeg. Skal på vekta i morgen - og vet at det blir en liten nedtur.
Så derfor trenger jeg den lille eksta puffen som en slik vektoppdatering er. Jeg lover dyrt og hellig å holde ut!!!
Og mitt optimistiske mål er 8 kilo. Vet det blir knallhardt - men nå starter innspurten for badesesongen!!!!!!!!!!

Optimistisk klem fra Mari
lone😃22. april 2003
Heihei! :)
Hvis det er plass til meg så vil jeg gjerne være med! :) Hadde passet meg kjempebra i hvertfall, trenger litt puff nå som sommeren nærmer seg! ;) Det mest perfekte på disse 8 ukene hadde vel å ha gått ned 8 kilo, men jeg vet med meg selv at det kan holde hardt! Satser på at jeg ser 71-tallet på tirsdag (skal i hvertfall arbeide for det) så jeg vil vel si at målet mitt er å gå ned 6 kilo, dvs at jeg skal se 65-tallet (steike det er lenge siden jeg har sett det...)! Skal holde hardt, men jeg får stå på!!

Klem fra Lone
Viola🐷22. april 2003
Lurte litt på om jeg rett og slutt skulle avlive Viola, er passe lei av den masekråka, men jeg prøver å melde meg på sommerklubben i stedet. Så hun får vel få lov til å leve fram til 24. juni, hvis hun lover å logge inn bare en gang i uka...
Eller kanskje det er for mange nå?
Klem til deg Malene!
virgo😀22. april 2003
heiii Malene

Ternk å greie å holde vekta i påska da !!!! Intet annet enn imponerende er det !!!!! DU ER KJEMEPEFLINK !!!!

Jeg tenkte også å dra igang en sånn greie før sommeren nå..Har allerede lagt den ut i db mi... men hvis jeg ikke får noe respons på den.. så vil jeg gjerne være med på din hvis jeg får !!!

Uansett.. nå står vi på alt vi greier.. LANGSPURTEN STARTER NÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!!

Solskinnsklem fra Bente
Bitten😊22. april 2003
Heisann :) Dette vil eg være med på visst det er plass, det er kanskje det er sparket eg trenger så desperat...........Er det plass???

Klem fra Bitten :)
Viola❤️22. april 2003
Må nesten skrive en liten kommentar til her hos deg...den forrige ble litt ....tja, hva skal jeg kalle det. Som du kanskje skjønner har jeg gått noen runder med meg sjøl i påska. Faktisk var det denne klubben din som fikk meg til å bestemme meg for å holde på Viola-identiteten en stund til. Tusen takk for at du tar deg bryet, jeg er helt enig i at det å "samle troppene" på denne måten gir en ekstra "piff"!
Lover å stille opp nyveid og fin på den 29., og å sjekke inn på hver eneste veiedag, uansett vekt!
Klem, Viola.
Monica12323. april 2003
Hei1
Tusen takk for at jeg får bli med i klubben! Tror virkelig jeg trenger litt ekstra drahjelp nå.
Målet er 67.5 kg.
Kursiv😄23. april 2003
Hei!
Skal-vi-se.. minus 5 kilo er en grei målsetning fram til sommeren ihvertfall.

Vi kunne logge på en liksomperson vi ikke liker som vi kaller Busemannen? eller KateMoss (hun TRENGER noen kilo), og kiloene vi mister hver uke kan vedkommende legge på seg. Da får vi en felleskurve, forhåpentligvis oppadstigende.

Du er virkelig inspirerende, takk skal du ha :-))
Klem fra Kursiv
pussi😀24. april 2003
Hei på deg. Synes dere alle sammen i påskeklubben har vært kjempeflinke. Hvis jeg kunne få være med på sommerklubben så hadde jeg blitt veldig glad. Hvis ikke lykke til alle sammen.

klem fra pussi
Bitten😊24. april 2003
Heisann:)

Eg svarte visst på feil dag, så eg får svare her og då :)
Ønsker å gå ned 6 kg. på disse ukene :)

Gleder meg, klem fra Bitten :)
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
Texas❤️23. april 2003
Heeeeeeeeeeeiiii Bentemor!

Ser du er godt i gang med å fjerne påskeoverskuddet. Veldig bra!!
Klart man må kose seg litt i påsken, men nå er det slutt. Og nå tror jeg at det kommer til å gå på skinner. Når det blir lysere og varmere er lisom alt mye enklere...

Håper du har plass til meg på 5-kilosen..... Det gjør at man må skjerpe seg enda mer.

Du får kose deg på skogtur da Bente!
Stoooooooooooor solskinnsklem fra Lena
Sunset😉23. april 2003
HEI!!
Jeg vil gjerne være med på fem-kilosen og "pinsevennene" !! Hehe.... :) Jeg VIL være på 65 til sommeren, og det er ca -5 kg!! Navn på klubben vet jeg ikke... hm.... dårlig fantasi her... Håper jeg uansett får være med i klubben deres?? :)
KLEM
Malene😉23. april 2003
hei du Bente,
siden jeg har tatt patent på navnet SOMMERKLUBBEN,må jeg vel for skams skyld komme med noen navneforslag til "konkurrentene" våre :-))))

Hva med TORDAGSKLUBBEN ??? siden veiedag er torsdag....

Eller BIKINIKLUBBEN - noe å strekke seg etter...

eller et historisk navn UNIONSKLUBBEN -siden pinseaften faller sammen med dagen for unionsoppløsningen i 1905- i overført betydning blir det å fri seg fra disse kiloene som har hengt ved oss i årevis,akkurat slik svenskene hang på oss ;-) *SSSSS*

HÅPETS KLUBB -kunne være et alternativ *S*

Eller SLANK m/VIRGO KLUBBEN

Stor klem fra Malene


Bilde
juliane😄23. april 2003
Hei og hopp Bente.

Så flott at vekta de er på tur nedover igjen, nå er påskekiloene dine snart av.

Nå må vi stå på før sommeren. Da skal vi være slanke:-)

Ha en fin dag.

Klem fra Juliane.
Ago😌23. april 2003
Vil også gjerne være med på denne fem-kilosen hvis det er plass. Er veldig motivert og har tro på at det skal gå.

Tarangai😀23. april 2003
Fillern. Forsein jeg da, til 5-kilosen ;(
Men jeg får se meg litt rundt her inne, kanskje Malene?
Så skal etterdønningene fra påskeutskeielsene smelte bort fortere enn svint....dine har ihvertfall ikke en sjanse, -råskinnet *S*
Tarangai-klem
Tarangai😃23. april 2003
JIPPI!!!!
Da blir jeg med.
Startvekt: 72.3 kilo (som skal tynes fort, fort bort)
Kan vel være med i 2 konk. samtidig? Blir dobbelt motivert da....hihi!
Lykkelig tarangai-klem
Texas😄23. april 2003
Hei igjen Bente!

Bravo!!! Nå er vi igang med 5-kilos igjen!! Suupert at du vil gjøre dette!!! Og takk for at jeg fikk være med!!

Og takk for superkoselig hilsen - blir varm om hjerterota:)
Stooooor klem fra Lena
lone❤️23. april 2003
Heia Bente :)

Takk for koselig hilsen i dagboka mi, er fornøyd med påska ja, spesielt etter vekta i dag :) Så nå øyner jeg faktisk håp om å være laaaaangt nede på 60-tallet i løpet av mai! Hadde i hvertfall vært deilig...

Er enig med deg at det er litt godt å være tilbake til hverdagen ja, godt å kunne komme inn i rutinene igjen. Og den godbiten var det bra du sparte til helga, bare se på vekta di! :) Den treninga i går var nok til god hjelp, bra du fikk Martin i litt bedre humør i hvertfall, men han trenger nok ganske så mye oppmerksomhet framover skal humøret hans bli helt bra ;)

Synes nå "pinsevennene" var litt morsomt jeg ;)

Du får ha en riktig fin slankeuke Bente!! DETTE KLARER VI!! ...for bikinien skal jo sitte pent på plass til sommeren!! :)

klem fra Lone
mari😉23. april 2003
Heisann Bente!
Ja, disse kiloene blir fjernet både en og to ganger de av og til! Men nå når kvardagen er på plass - ja, da er det jo bare å gå tilbake til sunne matvaner og trimturer da! Og det er egentlig bare bra. Fest er fest - men hverdagene er det flest av. Så vi fortsetter med sunn livsstil sånn til hverdags - og skeier pittelitt ut til fest..........

Lykke til med pinsevennene forresten ( festlig den du!)...

Store klem fra Mari
Jojoen😃23. april 2003
Hei på deg :-)

Skal si du er flink som allerede har klart å skjerpe deg! Det er mer enn man kan si om meg... men her henter jeg masse inspirasjon skjønner du.. forsyner meg grådig og ser i morgen.

5-kiloskonkurranse og greier, jøss, du er en skikkelig pådriver her. Flott. Neste gang blir jeg kanskje tøff nok og rask nok til å hive meg på. Navneforslag, nei... men det skal bli spennende å se hva det blir til :-)

Lykke til med vekt og konkurranse.

Klem fra jojojojojooen
cyan😃23. april 2003
Hei, og takk for koselig hilsen i går. Jaså, så du har laget klubb du også ja? Meldte meg på Malenes sommerklubb, skal bli spennende. Gir ekstra motivasjon også. Blir gøy med litt konkurranse..hehe :)

Fortsett i samme stimen som nå du, så kan du også legge fra deg "overvekt" snart. Du er vanvittig rå på han Martin, det må jeg bare si ;)

LYKKE TIL VIDERE MED 5-KILOSEN DA!!

Stor klem fra cyan
Keyz24. april 2003
Hei Bente :)

Nå melder jeg vekt her jeg, siden jeg er så tidlig på nett. Kommer ikke hjem før i kveld, og jah.. :) Så her er jeg, og håper du ser meg :p

Vekta er altså 93,2

Klem fra Hege
Aurora😟24. april 2003
Søren og, der var jeg for sein igjen, til å delta på 5-kilo`n....!*arrgh!*
Jeg må igjen takke for koselig hilsen i min db. Takk!
Ønsker deg en fin dag.
marijoh😃24. april 2003
Hei på deg Bente :o)
Hvordan går det med denne damen?? :o)
Hatt en kjempe fin påske?

Nå er det full skjerpings igjen...ikke mer tull nå.
Denne gangen skal vi klare det....sant :o)

Ser du har startet med ny 5 kilos.....siden jeg ble for sen, så jeg slengde meg på sommerklubben til Malene...jaja... :o)

Sambo skal til sykehusest i morgen å scanne kroppen, så nå må vi krysse alt som kan krysses å håpe på det beste.
Neste uke skal han til legen der, satser han får vite resultatet da......huff...

Ha en kjempe fin dag Bente og stå på...som alltid :o)
Klem fra Marianne
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
lone❤️24. april 2003
*sparke* *sparkemer* Bedre? Kanskje ikke, men du; vi skal jo være bikinibabes til sommeren da! Og da nytter det ikke å bøtte i seg med chips og is og potetsalat og dressing sånn på en helt vanlig onsdag!!

Har laget et lite bilde jeg (nå vet jeg ikke hvordan du ser ut med hårfarge etc), tenkte kanskje det kunne få deg til å se hvor lye du allerede hadde tatt av OG se at det ikke er _så_ mye igjen... Og kanskje få deg til å ha så lyst til å se "sånn" ut at du holder deg unna chipsen en stund! ;)

Morsomt å være forelska da, unner deg det absolutt! :)) Dere finner vel på noe sånn etterhvert ;)

Du får ha en riktig fin dag i morgen da, håper du finner igjen motivasjonen igjen slik at du er i siget igjen! Er sikker på at du klarer det, du er KJEMPEFLINK!!! Kom igjen Christine!!

Stor klem fra Lone
Bilde
ifIcould❤️24. april 2003
Her har du et spark fra meg også!!!
Nei, det er litt ergelig å spise mange kalorier, når du egentlig kunne ha blitt kvitt noen av de "gamle" kaloriene på fjellturen. Hvis du skjønner...........hmmmm!! Ble litt knotete skrevet.

Lykke til med kjærligheten!!
Klem!
marijoh😃25. april 2003
Heisann Christine :o)
Har jeg gått glipp av noe??? :o)
Har du forelska deg siden sist.....så nusselig :o)
Det er lenge siden jeg har hatt den følelsen gitt......17 år siden....snart 18 jammen......herre gud :o)
Så fort tia går........

Jeg har hatt en herlig ferie, kost meg skikkelig.......
Nå er jeg tilbake for fullt igjen....håper at jeg skal klare å redusere litt av dette ekle fettet :o)

DETTE SKAL VI KLARE, ikke sant?
Nå står vi på skikkelig Christine :o)

Ha en kjempefin helg....
Klem fra Marianne
Sunset😄26. april 2003
Hei-hei!!!
¨Her kommer noen spark i baken fra meg også!!! Husk at det nærmer seg sommer med stormskritt og at det ikke blir noen vektnedgang av krone-is eller chips med dip!! MEN det vet du vel selv... :) Så bra at det går bra med kjærligheten... det blir vel litt rart med det første når man blir sammen etter å ha vært gode venner, men det går nok bedre etterhvert. Og da blir det bra da!!! :)
Kos deg med kjæresten din i helga!! :)
Pia😌29. april 2003
Heisann Christine..
Lenge siden sist..

Har DU mista motivasjonen? Vet du hva? Det aksepterer jeg ikke for fem øre! Om ikke du smiler til dette slankelivet snart så kommer jeg inn på jobben til deg å SPARKER deg i ræva.. Ikke bare her på sidene nei..
Men du Christine? Mange kg igjen sier du.. Tenk på alle som er borte da ! :) Må passe på å være fornøyd med sånn du er nå også innimellom! Stoppe opp å si: "steik , no va eg sexy gitt" :)


Forelska du ? Er en stund siden jeg var inne på dagboka di.. Skal tro om jeg ikke må lese tilbake litt, og se hva som skjer.. :)

Hm.. Har eg skreve bokmål? *legge over te dialekt*
Ta å smil då ! :) Ellers får du et godt spark i ræva..
Slankinga e gøy! Og det va no bare ei lita utskeiing du hadde?
Og så 3 timers fjelltur? Slutt å klag - du e dritflink!!! :)
Stå på du , så susa kg vidare! :)
klem fra pia!
Malene😊29. april 2003
hei CHRISTINE, det er bare den strenge administratoren av sommerklubben som er inne og maser....:-)

Du har ikke meldt deg med startvekt i dag.........

Du er vel med????

Klem fra Malene
Bilde
lone❤️1. mai 2003
Heihei vennen!!

Er ei uke siden man har sett noe til deg, går det bra? Er du kanskje litt for opptatt med kjærleiken?? *smile* Håper du kommer innom snart, savner deg jo!!

Klem fra Lone
elisa29😊4. mai 2003
Hei på deg!

Jeg får gi deg et spark jeg også.
Trenger noen såre spark jeg og.

Men du har nå vært veldig flink, og man trenger nok litt pust i bakken underveis.

Uansett, lykke til videre.

Klem fra Elisa!
Pia❤️4. mai 2003
Heisann du !

Vi satt seks stykker på chat`en i sta.. Og begynte å prate om deg.. Og ingen har sett deg i det siste..
Så jeg fikk det fine oppdraget å skrive et innlegg å si at du må komme til bake!! vi savner deg!! :)

klemmer fra:
meg, virgo, cyan, ificould, lone og abba!
kom tilbake christine!

Malene🙁4. mai 2003
Henger meg på Pia sitt innlegg,hvor i all verden er du blitt av Christine??????????????

Klem,Malene
lone❤️10. mai 2003
*savne*

cyan👻15. mai 2003
HAAAAAAALLLLOOOOOOO??????
Chriztina❤️21. mai 2003
Nå begynner jeg virkelig å savne deg! Long time - No see. Stikk innom en liten tur da? Så vi vet at du lever!

STOR KLEMM, CHRIZTINA
lone❤️25. mai 2003
Chriiiiiistiiiiine?? *rope* Håpper du leser dette og i det minste legger inn en liten "jeg lever"-melding...savner deg skikkelig nå!

*kos* Lone
Xenica25. mai 2003
Hei du, aner ikke hvem du er, men jeg er en jævel til å sparke.
"SPARKER", å mine skotupper samt kraften av 98 kilo som fører skotuppen, det merkes, å kjennes godt.
Så jeg sparker litt til jeg, å ennå mer....au faen gjør vondt i foten nå.
Stå på jente, se på lone sine fantombilder, ikke gi opp!

Klem fra Xenica.
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
janina😊25. april 2003
God morgen!
Det hørtes ikke kjekt ut med den høysnuen. Er gald jeg slipper det hver vår.

Kjdelig at de har meldt surt vær i helgen. Bor du også på vestlandet?

Jeg ønsker dere masse lykke til med sykehus og prøver. Det må være tøft å gå gjennom dette for dere. Bruk oss her inne hvis du syns at du får ut litt. Vi er her for å hjelpe med det meste....vi står sammen.

Ha ei riktig god helg, tenker på dere. Jeg krysser alt jeg har.......

Klemmer fra Janina
Athena😃25. april 2003
Hei Marianne! :o)

Skjønner godt at trimmen ikke er førsteprioritet for tiden.. Men det er nok litt trim i husarbeidet også... :o)

Pollensesong...? Hmm.. ja, den er vel kanskje rundt hjørnet der sør.. :o) I dag er det et tykt snølag ute her.. Har vært det siden andre påskedag.. Heldigvis er det sol og det snør ikke...

Håper det går bra med samboeren din... Det bare må gå bra.... Krysser fingrene, jeg også...

Ha en fin helg og kos deg...
Klemmer fra meg... :)
Bilde
Marion❤️25. april 2003
Hei, Marioanne
Her kommer et *STORT KRYSS* og mange *GODE ØNSKER* til dere!
Heheh.. du er akkurat som oss andre - husarbeid teller liksom ikke som trim!!! Ha god samvittighet du - og tenk på at huslige sysler i tillegg er GRATIS!!!!!
Håper du får en fin helg (med solskinn!)
Klem fra Marion
Texas❤️25. april 2003
Jada, her går det nedover igjen. Bra Marianne!!!

Jeg krysser alt for at dere får et positivt svar på mandag. Lykke til!!!

Ellers håper jeg du får en helg full av sol og varme!!
Store solskinnsklemmer fra Lena
vektløs😉25. april 2003
Takk for at du ønsket meg velkommen en gang før påske (jeg har visst ikke fått sagt det før nå). Har lest litt i dagboka di, og forstår at du har det tøfft for tiden. Ikke så lett å konsentrere seg om slanking, kanskje?
Kreften er skummel, men det viser seg jo at prosentdelen som blir helt frisk er veldig stor i dag i forhold til hva den var for noen år siden. Så det går nok bra, skal du se. Men jeg skjønner at mandag kan bli en tøff dag. Lykke til.
Ser at du er en av de veldig aktive her på disse sidene, og det er jo kjempeflott. Men jeg forstår ikke at du finner tid til det. Jeg er kjempeheldig om jeg får satt meg ned et minutt eller to i løpet av dagen...
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem fra Solveig.
Tarangai😃25. april 2003
Høysnue du da, stakkar.
Bra det finnes medisiner. Ellers krysser jeg alt som krysses kan jeg også for at det skal gå bra med samboeren din. Må være en skikkelig påkjenning det der.
Men nå er det helg, og da skal vi være skikkelig flinke !!!
Fredagsklem fra Tarangai
tess21😉25. april 2003
Hei Marianne!
Pollenallergi er ikke noe godt! Merker det selv,åsså er vi så heldige å få frø inne siden bjørka står rundt hele hagen....uff! Men sånn er det vel bare...
Det går sikkert bra på sykehuset,skal du se! :o)
Og jeg hadde grua meg til å få resultatene jeg oxo...men håper det går bra det oxo! :o)
Kos deg i helga,da!

Therese
anitra😉25. april 2003
Hei, hei Marianne!

Takk og takk for hilsen! Lenge siden sist, ja det er sikkert. Og rundt deg skjer det jo så mye at jeg ramler helt av når jeg ikke sjekker deg daglig... .

Det var sikkert utrolig deilig med ferie for deg nå, du/dere har jammen litt av hvert å stå i med. Håper alt ordner seg til det beste.

Og klart vi skal ta knekken på kiloene! DET er da vel en av de enklere utfordringene, det??!

Stor klem, Anitra
godtegrisen❤️25. april 2003
Heisann Marianne!
Jeg stortrives i den nye leiligheten min, koser meg veldig!
Og humøret er egentlig ganske bra ;-)

Leilighet i Spania, wow heldig du er da! Skjønner veldig godt at du gleder deg til det ja. Ledig for leie sa du? Ja takk!

Jeg skal krysse alt som kan krysses for dere!

Ha en riktig god helg! Kos deg!
Klem fra Mette
Elsker Spania!
virgo❤️25. april 2003
heisan Marianne

Åhhh.-. skjønner godt at du gruer deg til helga og mandagen ja.. det blir så mange tanker og så mye usikkerhet rundt sånne undersøkelser. Skal krysse fingrene jeg også for at dere får positiv beskjed på mandag xxxxxxxxxxx og så sender jeg deg masse gode tanker i helga !!!!

Ellers så må jeg si jeg er imponert over måten du har snudd vekta på rett vei igjen midt oppe i alt det som skjer nå... DU ER KJEMPEFLINK ER DU !!!!!

ha en så koselig helg som mulig da..og ta vare på hverandre
Go''klem fra Bente
lone❤️25. april 2003
Hei Marianne!
Jeg krysser alle fingre og ben og alt som er! Dette går bra, i de aller fleste tilfeller går det bra, det SKAL gå bra, ikke sant!?!! Der gikk vekta rett vei igjen, kjempebra! Ikke så lett å snu, men du har klart det!! :) Ikke noe morsomt med pollensesongen nei, jeg har og begynt med tabletter, foreløpig har jeg ikke hatt behov for nesesprayen og øyedråpene, men disse tablettene gjør meg så daff :-/ Men, bedre det enn å nyse 24 timer i døgnet.

Du får prøve å kose deg mest mulig i helga da, selv om det kanskje ikke er så lett!

Klem fra Lone
Rosaire😀28. april 2003
Hei Marianne!
Og velkommen tilbake fra en veldig velfortjent ferie :-)
Jeg krysser fingre og tär for samboeren din, for at alt skal gaa bra.
Staa paa og lykke til videre!
Klem Rosaire
virgo❤️28. april 2003
hei Marianne
Hvordan er det med dere ? Har dere fått noe resultat fra sykehuset ? Håper det går bra da, og at dere ikke må vente så alt for langt ut på dagen før dere hører noe.. for den nentinga er jo nesten uutholdelig.

krysser fingrene..og sender deg masse gode tanker i dag !!!!

STOR GO''KLEM FRA BENTE
ifIcould❤️29. april 2003
Hei Marianne!!
Lenge siden vi har "prates" nå! Håper dere hadde en fin ferie, og koste dere skikkelig!
Håper det også gikk bra med sambo`n din igår på sykehuset. Tenker på deg, skjønner du, selvom jeg ikke er så flink bestandig å skrive kommentarer.

En kjempegod stor klem til deg!!!
Sola❤️29. april 2003
Heia!!!

Så koslig å "høre" fra deg igjen. har nå savnet deg da vettdu.
Deilig med ferie ja.
Håper det gikk greit med samboen din....
Så du har meldt deg inn i sommerklubben... hva er det da.. må nå sjekke litt jeg også......*S*SS* hermegås jeg vettdu!! he-he..
Ønsker deg en herlig slankedag og velkommen tilbake, og nå SKAL VI KLARE DETTE!!!!!!! VI MÅ -VI MÅ!!!! Så det så!!!

Stoooooooooooor velkomstklem fra Sola!!! :-))))))))

Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
marijoh🙁6. mai 2003
Hei Malene....

88.8

Ikke noe å skrøyde av nei, men jeg lover å komme sterkere tilbake.
Har tatt et stort oppgjør med meg selv.......dradd meg selv i øra....må tenke på meg selv litt nå....bare litt :o)

Sambo er i Bergen nå.....dagstur til en lege der oppe......
Har helt vondt i magen nå.......

Sjokoladehunger sier du.......HJELP!!!
Så bra et du sto det over...kjempe flott av deg Malene.
Nå er jeg riktig så stolt av deg.
Håper jeg er like flink fremover :o)

Klem fra Marianne
megselv😌6. mai 2003
Du var kjempeflink som klarte å unngå bensinstasjonen. Jeg har også hatt en periode nå som alle skuffer og skap er tømt for alt søtt innhold. Restene av mandler fra jul, kokesjokolade og kjeks, alt er borte og blir ikke erstattet om det ikke skal brukes til noe spesielt. Jeg må (som mange andre) innse at det går ikke ann å ha noe fristene liggende hjemme,
Sommerklubben har gitt meg motivasjon til å stå på mot sommeren.

Dagens vekt er 84,5

I går var jeg på aerobic (nå er det 1,5 måned siden sist) og det var kjempedeilig. Det har vært dårlig med trimming etter påske, og det merkes på vekta. Men nå er jeg igang og skal bli kvitt de kiloene jeg har bestemt før sommeren.

Lykke til til dere andre.
Klem fra Bente
monica1236. mai 2003
77,8 i dag!!
Skrekk og gru.
Skal jobbe hardt for å få det til bedre til neste gang.
kursiv😃6. mai 2003
Har vel flaks i dag, siden vekta plutselig sa 64,6, dermed blir det en akutt nedgang på 0,9 kilo denne uken. Nå får jeg bare håpe at 64,6 er et forbigående tall NEDOVER denne gang, og at jeg ikke som vanlig hopper tilbake til 65,5. (grmfh).

Folkens, vi må knuse pinsevennene. La oss ta en ekstra kveldstur på en halvtime i tillegg til den vanlige trimmen, så tar vi dem!!!

Kursiv :-))
lone😄6. mai 2003
Heihei Malene! :)
Du har jo _virkelig_ hatt en flying start her ja! WOW! Du har vært kjempeflink!!! Bare stå på videre denne uka så renner det av enda flere gram!! Nå skal jeg følge dine fotspor og være like flink denne uka, baaare flinkeslankedager framover! Er bare 11 dager igjen til 17. mai, og gjett at jeg ikke skal snope noe fram til da!! Bare sunn mat og trening! ...og litt skole da ;)

Etter en liten opptur etter helga er jeg i dag nede igjen på 70blank, så 500 gram i minus denne uka, bør absolutt være fornøyd med tanke på hvilken helg det har vært!

Ha en riktig fin dag Malene! STÅ PÅ!!

Klem fra Lone
Tarangai6. mai 2003
Heia.

70,4 kg

Så flott at du ikke raidet bensinstasjonen.
Her er dama som har tunga rett i munnen *S*S*SS*S*
Flink er du.
klem......følger spent med :)
Marion😉6. mai 2003
Glitrende, Malene! Og helt enig i moralen: Anledning gjør tyv!! Sørg for å ha skapene snustomme, da koster det iallefall noen kalorier å få tak i snopet!! Fortsett sånn, da!
Klem fra Marion
mari😉6. mai 2003
Hei "Boss"!

Vekta stoppa på 80.1 kilo i dag. Det er jo litt ned da - tross alt!

Ellers så ser jeg at flere i Sommerklubben har kjent søtsuget. Du var flinke du. Jeg kan heller ikke ha slike godsaker liggende i skuffer og skap.

Men med allverdens gode kaker rett foran nesa - og søtsuget på topp, ja da "sprakk" jeg totalt jeg gitt!

Og akkurat nå kjenner jeg at jeg har vanskelig for å ta meg inn igjen! Og det er skummelt det!! Så jeg prøver desperat å finne igjen den gode motivasjonen - OG DET SKAL JEG!!!!!
For vi i Sommerklubben vi skal få sving på kiloene vi.........

HEIA OSS!!!!!!!!!!!!!

Lykke til Malene - du har virkelig klart det denne uka!!!!!

Slankeklem fra Mari


cyan😃6. mai 2003
Hei :)
vekta stoppa på 74.8 i dag, blir vel et aldri så lite halvkilo ned da... Må si jeg er imponert over at du sto over sjokolade i går, kjempebra!
storemy😄6. mai 2003
Hei Malene!
Jeg har ikke hatt noen data på lenge, derfor har jeg ikke vært på sidene her. Låner en pc nå, måtte bare se hvordan det gikk med deg.
Håper du har det bare bra, ser det går bra med slankingen også.
Jeg håper snart jeg får ordnet egen pc, for jeg savner gjengen her inne, og det er enklere å slanke seg sammen med dere.
Lykke til videre, flinke venn.
Klem fra Aina
virgo😉6. mai 2003
hei Malene

jasså dere tror dere skal ta innersvingen på pinsevennene ??? Det skal vi nok bli 13 om..hi,hi..Eller som Ago sa.." det skal vi ikke ha noe av !!! " vi lar oss ikke beseire så lett nei..*S*

Men så bra at du greide å ta innersvingen på sjokoladehungeren i går !!!!! det er jammen ikke enkelt.. så stjerne i boka til deg for det !!!!!

STÅ PÅ MALENE..og lykke til med sommerklubben..vi får nå se hvem som går av med seieren da...*S* Vi skal ihvertfall gi dere knallhard konkurranse helt til døra !!!!

Klem fra Bente
Viola😵6. mai 2003
Vekta er 68 kilo! Vel, den kiloknusinga ser ikke ut til å ha kommet skikkelig i gang....selv om jeg har trodd at jeg har hatt mesteparten flinkeslankedager....jaja, så har jeg vel ikke det da! Men har spist riktig og er i storform, har trent masse, og ironisk nok fikk jeg i dag noen kommentarer på vektnedgang på jobben! Pussige greier det der....
Men her er det full ståpåvilje, jeg har planer om å følge deg i dine fotspor! Den sjokoladehistorien var virkelig en ekte solskinnshistorie,det må jeg bare si...og bekrefter det rådet jeg har fått av noen en gang: "Når du får lyst på noe du ikke skal ha så venter du en stund, sannsynligvis kommer det til å gå over". Hadde helt glemt den metoden der....
Klem til deg fra Viola

sol😛6. mai 2003
Er ikke noe stolt av meg selv nå nei, vekta i dag var 80,4......og je som har vært så flink de siste dagene....synes jeg nå selv i alle fall......men til neste uke skal jeg ha minus på statistikken din!! ...Slik som dette går det da ikke ann å holde på !
Nå er det rett på trening.....her skal det forbrennes!!

Du var kjempeflink som greide deg uten sjokoladen !! Dettte er vel nok et bevis på hvor svake vi kan bli....og hvor mye lettere alt er om en ikke har fristelsene i hus....her må i alle fal jeg bli flinkere...*S*

Ha en fin kveld !!!!
Bitten😊6. mai 2003
Heisann :) Beklager at eg er så sent ute, men eg har ikke komt inn her før nå, for en eller annen dum server har lagt nede fekk eg som svar når eg prøvde. Ser det er nedgang her, og eg er 85,8 kg. idag :)
Vi har omtrent samme resultat denne uken :) Lykke til videre med oss :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
diger😉6. mai 2003
Hei. Du kan notere 94,4 på meg i dag. Så jeg har endelig kvittet meg med det jeg spiste på meg i påsken...
Innlegget er tapt
15 i heiagjengen
monica1237. mai 2003
Hei Malene!
Takk for den fine oppsummeringen.
Jeg synes det er kjempefint at du legger så mye arbeid i dette. Jeg var en av dem som gikk opp....Men jeg har ikke tenkt å gi meg av den grunn! Er litt ukonsentrert for tiden pga noe som skal skje i morgen, håper jeg klarer å komme på rett spor etter det.
tess21😉7. mai 2003
Hei Malene!
*JESS* vi er best! Neida.....bare tuller!! ;)
Dette er i hvertfall gøy! Å ha mange sånne "klubber",mener jeg!
*S*
Derfor burde det vært flere,ja! Men det kommer vel.....:))
Syns alle sammen i alle "klubber" er kjempeflinke uansett,og det er sikkert og visst at alle står på!!
KJEMPEBRA!!!

Førsteman...........................;))

Therese
Marion😉7. mai 2003
Et lite "bidrag "fra fienden": Er det ikke flott at vi finner på ulile måter å motivere hverandre på???? Råbra resultat all over - stå på alle dere flinke, kjekke, motiverende medslankere!
Klem fra Marion
mari😌7. mai 2003
Full sjerpings herfra Malene - kan skjønne vi skal slå Pinsevennene.............:-)

Nå er motivasjonen på topp altså - ikke sant dere?

Og nok en gang takk for kjempefint "tiltak" Malene - du er en engel som gidder dra oss andre med på dette!

Takktildegklem fra Mari
cyan😃7. mai 2003
Hei Malene :)
Kjempeflott at du gidder å gjøre dette. Det tar jo sikkert litt tid. Jeg har i hvert fall økt motivasjonene min med flere hakk med denne sommerklubben. Så nok en gang, takk :)

klem cyan
lone😊7. mai 2003
Heihei Malene :)
Vi er bra flinke ja! Og den neste uka skal vi være enda flinkere!! :)) Takk for at du starta sommerklubben, det er en sånn ekstra motivasjonsfaktor her hos meg i hvertfall! :)

Ha en fin slankedag videre da!

Klem fra Lone
diger🐷7. mai 2003
Jepp - vi skal slå pinsevennene!!! Synest vi er flinke jeg - som finner på noe morsomt, istede for å deppe over denne slankinga.
Kursiv😄8. mai 2003
Knallbra resultat jenter! Gutta her i huset spekulerer fælt på hvorfor det har kommet en lapp på kjøleskapet med påskriften: "Ta ansvar for å knuse pinsevennene!", men de er vant til mye rart fra meg, så de tør ikke spørre...

Lattermild hilsen Kursiv
ificould😉8. mai 2003
He-he, her skjønner jeg at jeg beveger meg inn på andres territorium, jeg er med i pinsevennenes klubb. Vi vant, vi vant!!! Best å ikke tirre fienden kanskje, for da blir de så innbitte og klare til kamp.....

Ja, ja, morsomt det!!

Takk for tipset ang. konfirmasjon, skjønner at du har bred erfaring ja, med 26 tantebarn (GOSH)!! Vi kommer til å gi penger + en gave ved siden av tenker jeg!!
Jeg tenkte på når du skrev at du lagde sanger, er det vanlig at fadderen lager en sang også?

Stoooor klem til deg!!!
Xenica😊8. mai 2003
Så utrolig flott at dere klarer å lage slike gode mål som er til stor oppmuntring for alle oss andre. Gleder meg over all deres nedgang.
Takker også for hyggelig hilsen i dagboka mi.
Lykke til videre.
Klem fra Xenica.
virgo😀8. mai 2003
hei på deg Malenemor

Ja nå har vi oppdatert..så nær som 2 stk..og bare gå inn å sjekk..så ser du hva dere har å strekke dere etter...*S*

men jeg er helt enig i det du skriver i dag.. det er virkelig motiverende med slike felleskap !!!! Og det er som du sier viktig at alle som melder seg på har tnkt gjennom om de er motiverte..for det er kjeselig når folk faller ifra.. men det må vi nok bare regne med.. det kan jo være mange årsaker til det selvsagt.

MEN VI STÅR PÅ SOM BARE DET VI ..Like bra resultat i dag som i forrige uke...*S*.. SÅ COME ON !!!!!!...hi,hi

Stooooooooor erteklem fra Bente
sol😀9. mai 2003
Hei Malene !!

Klart jeg gadd å lese hele innlgget ditt!
Og til neste uke skal vi ta dem ja, jeg gjør i alle fall mitt beste for at nedgangen skal bli størst mulig *S*

Ønsker deg ei god helg !!
Klem fra sol
Bilde
Viola😄10. mai 2003
Helgeklem og hilsen fra meg! Nå skal vi SKVIIIIISE Pinsevennene, du! Denne helga skal gå såååå bra!
Klem, Viola
Kursiv😄10. mai 2003
Hei Malene
Nå har jeg opprettet Twiggy. Hun skal få alle kiloene vi kvitter oss med her i sommerklubben. Kanskje vi kan lage et før og etter-bilde av henne innimellom også. Du må gjerne også få passordet hennes hvis du vil.
Men nå går jeg en kveldstur for å kvitte meg med gymsokkene småen lurte meg til å spise etter middag... *sukkersukk*

Klem fra Kursiv
lone13. mai 2003
Heihei Malene! :)
Siden jeg blir borte hele dagen så legger jeg inn vekta mi til sommerklubbens 2. oppdatering nå! :) Det ble -0,5 kg denne gangen også, vekta stoppet på 69.5! :)

Ha en riktig fin dag!!

Klem fra Lone
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.