Tapte sider
Disse dagbokinnleggene er borte – men kommentarene under dem overlevde. Her er samtalene fra de gamle gullåra, gruppert per side, selv om selve innlegget (og hvem som skrev det) er tapt. Finner vi en eldre backup, kobles de automatisk på igjen.
58 290 tapte sider · sortert etter mest aktivitet
16 i heiagjengen
Hei snuppa,
Beklager at jeg ikke meldte inn i går... Men det er det første jeg gjør i dag da :o)
Det ble 3 Spinningtimer, 1 Aerobic & 1 Stram Opp time på meg i forrige uke. (Mandag - søndag, ikke sant??) = 60 poeng
+ at jeg går ganske så mye ( ble litt lite forrige uke, men det teller jo fortsatt... ) = 20 poeng
Totalt = 80 poeng, og det er jeg godt fornøyd med i en eller travel hverdag :o)
Ha en flott dag alle sammen & LYKKE TIL I DENNE UKEN ;o)
KLEM
CK1
7. februar 2005
Totalt 54,5 tp denne uka
7. februar 2005
Tok av gipsen på mandag. Har brukt uka til å begynne å gå så vidt. Så ingen trimpoeng på meg.
🙂7. februar 2005
Jeg kan melde om hele 4 trimpoeng denne uka. mmhm. flink jeg:P bedre enn ingenting da
7. februar 2005
Ikke veldig flink denne uka, men 1.5 time Snowboarding (aktiv) redda vel meg litt... Saah:
1.5 time snowboarding: 18 poeng
50 min gange: 5 poeng
Tilsammen: 23 poeng
Satser paa en forbedring til neste uke!
Lone
1.5 time snowboarding: 18 poeng
50 min gange: 5 poeng
Tilsammen: 23 poeng
Satser paa en forbedring til neste uke!
Lone
😄7. februar 2005
Jeg har vært veldig flink:
3 timer trening: 36 poeng
2 timer tur = 12 poeng
40 min snømåking på hytta= 4 poeng
6 timer skitur i helgen= 36 poeng
Totalt 88 poeng
Stolt av meg selv, satser på like mye trening denne uken og det blir mye skitur også skal på fjellet fra torsdag.
3 timer trening: 36 poeng
2 timer tur = 12 poeng
40 min snømåking på hytta= 4 poeng
6 timer skitur i helgen= 36 poeng
Totalt 88 poeng
Stolt av meg selv, satser på like mye trening denne uken og det blir mye skitur også skal på fjellet fra torsdag.
7. februar 2005
Jeg fikk da trena litt sjøl om jeg var sjuk.. :)
Totalt 54 tp på meg i uke 5
Totalt 54 tp på meg i uke 5
7. februar 2005
Passe flink, og har samlet 46 poeng
😊7. februar 2005
Ganske fornøyd med 53 opparbeidede poeng! (Oi, jeg trodde ikke det ble så mye utav det!) Satser på å holde nivået oppe denne uka også :)
Ha en strålende uke alle sammen!
Ha en strålende uke alle sammen!

😌7. februar 2005
4 treningstimer denne uka - det blir vel 48 poeng
😄7. februar 2005
Skal vi se om jeg får regnet riktig her.. Si ifra om jeg ikke har..
Siste uka ble det:
6,5 time på senteret = 78 poeng
4 og 40 min gåtur = 28
Og jeg bruker 10 min å gå til senteret hver vei. Skal det tas med også? For da blir det 1 time og 40 min = 10 poeng....
Si ifra om det er du grei :)
Så totalt for uka : 106 (+10?) Fornøyd med dette.
Siste uka ble det:
6,5 time på senteret = 78 poeng
4 og 40 min gåtur = 28
Og jeg bruker 10 min å gå til senteret hver vei. Skal det tas med også? For da blir det 1 time og 40 min = 10 poeng....
Si ifra om det er du grei :)
Så totalt for uka : 106 (+10?) Fornøyd med dette.
😐7. februar 2005
Her er min innsats forrige uke:
18 poeng for gåturer m.m.
36 poeng for mer slitsom trim, til sammen 54 poeng.
Er forsåvidt fornøyd med det!
Vekt i dag: 90,4. Ikke så fornøyd med det.
18 poeng for gåturer m.m.
36 poeng for mer slitsom trim, til sammen 54 poeng.
Er forsåvidt fornøyd med det!
Vekt i dag: 90,4. Ikke så fornøyd med det.
😄8. februar 2005
Hei
47 poeng. Jeg er fornøyd.
Hilsen Vanilje
47 poeng. Jeg er fornøyd.
Hilsen Vanilje
❤️8. februar 2005
Hei snuppa,
Beklager at jeg ikke meldte inn i går... Men det er det første jeg gjør i dag da :o)
Det ble 3 Spinningtimer, 1 Aerobic & 1 Stram Opp time på meg i forrige uke. (Mandag - søndag, ikke sant??) = 60 poeng
+ at jeg går ganske så mye ( ble litt lite forrige uke, men det teller jo fortsatt... ) = 20 poeng
Totalt = 80 poeng, og det er jeg godt fornøyd med i en eller travel hverdag :o)
Ha en flott dag alle sammen & LYKKE TIL I DENNE UKEN ;o)
KLEM
CK1
😄8. februar 2005
Heisan
Grunnet langhelg i Tromsø så har det blitt dårlig med trimpoeng sist uke
Har bare klart å sanke sammen: 45 Poeng
Og nå har jeg blitt skikkelig forkjøla, og da blir det ingen trening på meg, og på mandag den 14. reiser jeg til ''syden'' på en ukes ferie, og er ikke tilbake før den 21. så det ser ut som det blir litt dårlig med poeng fremover, stakkars meg, men satser på å pakke med meg joggesko, så kanskje jeg kan frese rundt og sanke poeng og appelsiner:-)
Stå på alle sammen
Elisabeth
Grunnet langhelg i Tromsø så har det blitt dårlig med trimpoeng sist uke
Har bare klart å sanke sammen: 45 Poeng
Og nå har jeg blitt skikkelig forkjøla, og da blir det ingen trening på meg, og på mandag den 14. reiser jeg til ''syden'' på en ukes ferie, og er ikke tilbake før den 21. så det ser ut som det blir litt dårlig med poeng fremover, stakkars meg, men satser på å pakke med meg joggesko, så kanskje jeg kan frese rundt og sanke poeng og appelsiner:-)
Stå på alle sammen
Elisabeth
8. februar 2005
hei!beklager sen rapportering.57poeng på meg denne uka!håper på fler poeng neste uke!:o)
Selma
Selma
😌14. februar 2005
Langhelg med skigåing i fjellet har gitt avkastning for meg
3 timer trening = 36 poeng
13 timer skitur i fjellet = 78 poeng
Totalt 114 poeng denne uken,totalen blir da 202
3 timer trening = 36 poeng
13 timer skitur i fjellet = 78 poeng
Totalt 114 poeng denne uken,totalen blir da 202
16 i heiagjengen
Sorry, sorry, sorry!!!
Jeg har ikke meldt meg ut av konk`en & heller ikke glemt den..... Men jeg surrer litt om dagen ja! Beklager!
Her er mitt bidrag forrige uke:
3 x Spinning, 1 x Aerobic & 1 x Stram Opp = 60 + mye rask gange for trimmens skyld = 30. Totalt 90 poeng ;o)
Ha en glad & flott dag alle sammen
Stor klem
CK1
❤️13. februar 2005
20 trimpoeng på meg.
13. februar 2005
Ikke mange poengene på meg i uka som snart er ferdig.
Kun 2 stk.
Men det er framgang -- for forrige uke hadde jeg 0!!!
hehe
Kun 2 stk.
Men det er framgang -- for forrige uke hadde jeg 0!!!
hehe
😌13. februar 2005
Jeg har vært knallflink denne uka: 50 poeng!!!
Vil nok ikke skje igjen før om leeeeeeenge.
Vil nok ikke skje igjen før om leeeeeeenge.
😃13. februar 2005
Heeei Pernilla! :)
Jeg har absolutt ikke hengt i like mye i denne uka som forrige, har faktisk hatt tre dagers treningsfri og vært bortreist hele uka.. så da ble det bare 56 poeng!
Klemmer fra Malin - som kommer sterkere tilbake neste uke *lover* ;)
Jeg har absolutt ikke hengt i like mye i denne uka som forrige, har faktisk hatt tre dagers treningsfri og vært bortreist hele uka.. så da ble det bare 56 poeng!
Klemmer fra Malin - som kommer sterkere tilbake neste uke *lover* ;)
14. februar 2005
Hm. Er det noe som har gått meg forbi her?
🙂14. februar 2005
Var ikke flink forrige uke... Kan rapportere 22 lusne poeng og skal prøve å skjerpe meg denne uka!! Håper alle dere andre er i full gang med trening!
14. februar 2005
Hei Pernilla!
Ble ikke like bra som sist uke, men totalt landet jeg på 36 TP i uke 6!
:)
Ble ikke like bra som sist uke, men totalt landet jeg på 36 TP i uke 6!
:)
😃14. februar 2005
Hei! Jeg har skaffet meg 19 "gåpoeng" og 36 andre poeng, totalt 55 poeng. Er forsåvidt fornøyd med det, men kan kanskje få til en liten økning?
14. februar 2005
heihei!
ikke så mye å skryte av her i grunnen..,28poeng på meg denne uka,og jeg som hadde planer om å være sååå flink..!vel,det får bli neste uke det da..,hmm,har vi hørt den før..!?:o)
klem Selma
ikke så mye å skryte av her i grunnen..,28poeng på meg denne uka,og jeg som hadde planer om å være sååå flink..!vel,det får bli neste uke det da..,hmm,har vi hørt den før..!?:o)
klem Selma
14. februar 2005
Rapporterer at jeg har vært alt for slapp, og ikke klart å karre til meg mer enn 38 poeng
😄14. februar 2005
Litt av en treningsuke;
jeg har trent masse.
Tilsammen har jeg 96 poeng.
(5 dager à en time i treningsstudio og en 3 timers skitur)
jeg har trent masse.
Tilsammen har jeg 96 poeng.
(5 dager à en time i treningsstudio og en 3 timers skitur)
❗14. februar 2005
Melder om 64,5 poeng fra denne kanten. Ikke helt optimalt, kommer sterkere tilbake neste uke...
14. februar 2005
Ikke en vanvittig bra uke, men jeg har endelig kommet i gang med skikkelig trening (kjenner det i lårene i dag ja!), og siden jeg i hvertfall har flere poeng denne uka enn den forrige så er jeg sånn halvveis fornøyd i hvertfall: uke 2: 30 "gåpoeng" og 11 treningspoeng, samlet 41 poeng :)
Lykke til alle sammen :)
Lykke til alle sammen :)
😄14. februar 2005
hei pernille;-)
kan jeg få være med??
trimpoeng denne uken er 10 ;-)
hilsen Mikkeline!!
kan jeg få være med??
trimpoeng denne uken er 10 ;-)
hilsen Mikkeline!!
😊14. februar 2005
Jeg skrev inn tidligere i dag, men kan ikke se at det er kommet med...
Jeg fikk ihvertfall 114 poeng etter mye trening, og skigåing. Veldig stolt.
Jeg fikk ihvertfall 114 poeng etter mye trening, og skigåing. Veldig stolt.
❤️15. februar 2005
Sorry, sorry, sorry!!!
Jeg har ikke meldt meg ut av konk`en & heller ikke glemt den..... Men jeg surrer litt om dagen ja! Beklager!
Her er mitt bidrag forrige uke:
3 x Spinning, 1 x Aerobic & 1 x Stram Opp = 60 + mye rask gange for trimmens skyld = 30. Totalt 90 poeng ;o)
Ha en glad & flott dag alle sammen
Stor klem
CK1
16 i heiagjengen
Hei,
Ble ikke den supre treningsinnsatsen fra meg forrige uke dessverre...
2 x Spinning & 1 Body Pump = 36 TP
+ Gange (rask) = 30 TP
Totalt 66 TP denne uken... Blir bedre neste uke :o)
Ha en toppen dag!!
KLEM
CK1
😄21. februar 2005
Kan rapportere 2,5 treningstimer = 30 poeng
11 timer tur (ski) = 66 poeng
Totalt denne uke 96 poeng, totalt alle uker= 298
11 timer tur (ski) = 66 poeng
Totalt denne uke 96 poeng, totalt alle uker= 298
😊21. februar 2005
Kan rapportere 40 TP for meg.. hadde jeg fått poeng for shopping hadde jeg slått alle rekorder :p
21. februar 2005
Turen i slalombakken redda mine poeng for denne uka. 48tp bare i går (4t slalom) Totalt 115tp, så jeg har jo vært litt flink ellers også da:-)
😌21. februar 2005
Heihei :)
Gaatt bedre for meg denne uka ja :) 17 "gaapoeng" og 50 "treningspoeng", altsaa samlet 67tp! Egentlig veldig fornoeyd med det med tanke paa hvor liten tid jeg egentlig har til annet enn skolearbeid!
Lykke til alle sammen :)
Klem fra Lone
Gaatt bedre for meg denne uka ja :) 17 "gaapoeng" og 50 "treningspoeng", altsaa samlet 67tp! Egentlig veldig fornoeyd med det med tanke paa hvor liten tid jeg egentlig har til annet enn skolearbeid!
Lykke til alle sammen :)
Klem fra Lone
21. februar 2005
Hallo folkens.
Jeg må si dere er flink til å trimme.
JEg blir garantert sistemann denne gangen også, men min største konkurrent er meg selv, så da så....
Jeg har 7 poeng forrige uke.
Jeg må si dere er flink til å trimme.
JEg blir garantert sistemann denne gangen også, men min største konkurrent er meg selv, så da så....
Jeg har 7 poeng forrige uke.
❤️21. februar 2005
Heihei:) 102 trimpoeng
😄21. februar 2005
71 poeng fra denne kanten....
😀21. februar 2005
Ikke sååå mye aktivitet, men det har da blitt litt. 24 treningspoeng og 26 gåpoeng=50 poeng.
21. februar 2005
hei!
62 poeng på meg denne uka.så var da heldigvis en bedring fra forrige uke,men kan fortsatt forbedre meg mye..!
Selma
62 poeng på meg denne uka.så var da heldigvis en bedring fra forrige uke,men kan fortsatt forbedre meg mye..!
Selma
21. februar 2005
42 poeng herfra.
Arkibalda
Arkibalda
😄21. februar 2005
Heisan
Nå er all sykdom jagd på dør og ferien er over, og så har jeg skifta nick fra Beth.
Så herfra kan jeg melde om kun 39 trimpoeng, men nå er jeg i siget, så pass opp, jeg har startet med innhenting av 1. plassen! Har et skrekkelig konkurranseinstinkt når det gjelder trening!
Nå er all sykdom jagd på dør og ferien er over, og så har jeg skifta nick fra Beth.
Så herfra kan jeg melde om kun 39 trimpoeng, men nå er jeg i siget, så pass opp, jeg har startet med innhenting av 1. plassen! Har et skrekkelig konkurranseinstinkt når det gjelder trening!
21. februar 2005
Har hatt en bra uke, faktisk så har jeg trent så mye jeg KAN med tanke på timeplanen min, og det er jeg kjempefornøyd med.
Trimpoeng: 96
Trimpoeng: 96
21. februar 2005
Midt på treet, og 62 poeng
😉22. februar 2005
Hei,
Ble ikke den supre treningsinnsatsen fra meg forrige uke dessverre...
2 x Spinning & 1 Body Pump = 36 TP
+ Gange (rask) = 30 TP
Totalt 66 TP denne uken... Blir bedre neste uke :o)
Ha en toppen dag!!
KLEM
CK1
😃22. februar 2005
Hallo!!!
Kan jeg få være med???
36 år, 170 høy, 77,5kg
Poeng: 102
Klem fra
Bøllefrø!!! c",)
Kan jeg få være med???
36 år, 170 høy, 77,5kg
Poeng: 102
Klem fra
Bøllefrø!!! c",)
😌22. februar 2005
Litt mindre enn jeg hadde planlagt, pga masse sosiale forpliktelser.
2,5 timer trening på tredemølle, vektløfting= 30
Skitur 1,5 = 18
Alpint 2= 24
Totalt 72
2,5 timer trening på tredemølle, vektløfting= 30
Skitur 1,5 = 18
Alpint 2= 24
Totalt 72
16 i heiagjengen



😄10. mars 2005
Så flott nedgang da!! Jeg er tilbake på det j** 74 tallet.. hater sånt altså, men satser på at det forsvinner igjen i morgen:-)
Godt det løste seg med deg og kjæresten da. Sånn krangling er bare så trist. Har hatt litt for mye av det i det siste selv nemlig. Det meste ordner seg jo heldigvis til slutt da.
Betsemte meg egentlig for å ikke veie meg før til onsdag igjen. Dritlei å se den oppganegen hele tiden nemlig, men har ombestemt meg igjen.. Kommer til å være altfor spent i morgen til å klare det nemlig..hehe.. Svake mennekser altså;-)
Ha en strålende dag og nyt det flotte tallet ditt:-))
Godt det løste seg med deg og kjæresten da. Sånn krangling er bare så trist. Har hatt litt for mye av det i det siste selv nemlig. Det meste ordner seg jo heldigvis til slutt da.
Betsemte meg egentlig for å ikke veie meg før til onsdag igjen. Dritlei å se den oppganegen hele tiden nemlig, men har ombestemt meg igjen.. Kommer til å være altfor spent i morgen til å klare det nemlig..hehe.. Svake mennekser altså;-)
Ha en strålende dag og nyt det flotte tallet ditt:-))
10. mars 2005
Hjelp! Du tar meg igjen snart du! Må nok sette inn et ekstra gir skal jeg løpe fra deg nå.Har ikke trent på flere uker jeg nå,så de musklene jeg hadde er nok for lengst svunnet hen til andre jaktmarker...
M sover nå så nå tenkte jeg at jeg skulle ta litt oppdatering her.Kan ikke glemme dere helt da:-) Men huset tar så og si all min tid.Blir litt lei innimellom,men det er gøy å se forskjell da! I morgen kommer feieren,så det er greit at det ikke er fullstendig kaos.De har begynt å innspisere hele huset nå a ma,men ovner og brannvarslere og hele pakka.Trenger ikke flyte i alle retninger...
Ellers har A bedt meg med ut i dag da! Det er kos da! På en torsdag til og med! Av den grunn at han drar på møte med tilhørende fest lørdag på Lillehammer og kommer vel hjem utpå søndagen en gang.Og det blir lite søvn på han,for vi skal på skirenn og aktivitetsdag i barnehagen til 11 på søndag,og han har lovet å bli med! Så det så.
Uff.å krangle er ikke moro.Men det går som regel over selv om det er ille nok når det står på.Hadde en krangel selv med A på lørdag og da blir det litt sipping ja.Ble så sur atte! Han skal liksom få lov til å feste og drikke,men når jeg for andre gang på et år blir bedt med ut får jeg ikke lov .Slik var det i fjor også,men da trasset jeg og dro.Angrer nesten på at jeg ikke gjorde det samme nå også.Jeg har så få venner at når noen ber meg med ut vil jeg gjerne bli med,men neida.Han vil ha meg for seg selv.Men hvem skal ut på lørdag? Og har jeg sagt noe som helst på det? Neida...Sukk.Karer.
Men,kan ikke du komme å polere bilen min også? Pleier å gjøre det selv,men jeg har ikke hatt tid.Men i påsken håper jeg på bra vær så jeg får tatt den skikkelig. Det trengs etter en vinter man ikke har fått tatt den for ofte.Orker ikke møkkete bil!
Kos fra malemester grå!
Maiken
M sover nå så nå tenkte jeg at jeg skulle ta litt oppdatering her.Kan ikke glemme dere helt da:-) Men huset tar så og si all min tid.Blir litt lei innimellom,men det er gøy å se forskjell da! I morgen kommer feieren,så det er greit at det ikke er fullstendig kaos.De har begynt å innspisere hele huset nå a ma,men ovner og brannvarslere og hele pakka.Trenger ikke flyte i alle retninger...
Ellers har A bedt meg med ut i dag da! Det er kos da! På en torsdag til og med! Av den grunn at han drar på møte med tilhørende fest lørdag på Lillehammer og kommer vel hjem utpå søndagen en gang.Og det blir lite søvn på han,for vi skal på skirenn og aktivitetsdag i barnehagen til 11 på søndag,og han har lovet å bli med! Så det så.
Uff.å krangle er ikke moro.Men det går som regel over selv om det er ille nok når det står på.Hadde en krangel selv med A på lørdag og da blir det litt sipping ja.Ble så sur atte! Han skal liksom få lov til å feste og drikke,men når jeg for andre gang på et år blir bedt med ut får jeg ikke lov .Slik var det i fjor også,men da trasset jeg og dro.Angrer nesten på at jeg ikke gjorde det samme nå også.Jeg har så få venner at når noen ber meg med ut vil jeg gjerne bli med,men neida.Han vil ha meg for seg selv.Men hvem skal ut på lørdag? Og har jeg sagt noe som helst på det? Neida...Sukk.Karer.
Men,kan ikke du komme å polere bilen min også? Pleier å gjøre det selv,men jeg har ikke hatt tid.Men i påsken håper jeg på bra vær så jeg får tatt den skikkelig. Det trengs etter en vinter man ikke har fått tatt den for ofte.Orker ikke møkkete bil!
Kos fra malemester grå!
Maiken
😉10. mars 2005
Vi har dte med å skrive kommentarer om hverandre her..hehe..
Ja tror nok at det bare er vann eller noe sånt. Vet jo at jeg har vært flink og ligger godt under mitt daglige kaloribehov. Det er vel bare ulempen med å veie seg hver eneste dag;-)
Ja tror nok at det bare er vann eller noe sånt. Vet jo at jeg har vært flink og ligger godt under mitt daglige kaloribehov. Det er vel bare ulempen med å veie seg hver eneste dag;-)
😀10. mars 2005
Hei,
takk for innlegg i dagboka mi!
Mitt mål er å gå ned 20 kg, iallefall til å begynne med...Jeg går ikke på noen diett, bare kutter ut godteriet og brus- helt og fullt! Så skal jeg tenke mer på hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser. Trene gjør jeg 3 ganger i uken, men skal prøve å gå meg en tur de dagene jeg ikke har trening! Har du noen råd?
takk for innlegg i dagboka mi!
Mitt mål er å gå ned 20 kg, iallefall til å begynne med...Jeg går ikke på noen diett, bare kutter ut godteriet og brus- helt og fullt! Så skal jeg tenke mer på hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser. Trene gjør jeg 3 ganger i uken, men skal prøve å gå meg en tur de dagene jeg ikke har trening! Har du noen råd?
10. mars 2005
He he.. nei jeg skal ikke vente helt til onsdag.. Skrev at jeg ombestemte meg. Klarer bare ikke, må vite hva vekten viser i morgen nemlig *ler*
❤️10. mars 2005
Jada, alle 3 registrerte oppgang i dag, men jeg var verst med 0,7 kg, men men neste uke skal jeg registrere 60 blank nemlig! Jeg sier det igjen: klarer du det så klarer jeg det! Du er min store motivasjonskilde, Cecci! Vi drar hverandre nedover! Jeg begynner også å glede meg sinnsykt til sommeren....Arbeidsbuksa har blitt altfor stor til meg, så da må vel bikinien også se bedre ut!
Dessuten fikk jeg London-tur av min kjære Øyvind til bursdagen min, så går ut i fra at vi reiser 1.mai-helga! Det blir så digg, kunne ikke fått en bedre presang av han! Å gud hvor høyt jeg elsker han!
Kjipt å krangle når en er ute for å ha det gøy...Eller jeg kan vel egentlig ikke uttale meg for sterkt om det, jeg og Øyvind har faktisk aldri krangla....På 1,5 år!!!!!! Vi var til og med enige om alt når vi bygde huset!!!! Drømmemannen min dette!
Off det ble mye hjertesnakk nå men....Neste uke ser vi nye tall begge 2, good luck! Jeg har gitt opp å gå forbi deg, du ligger alltid noen gram foran meg....
KLEM:)
Dessuten fikk jeg London-tur av min kjære Øyvind til bursdagen min, så går ut i fra at vi reiser 1.mai-helga! Det blir så digg, kunne ikke fått en bedre presang av han! Å gud hvor høyt jeg elsker han!
Kjipt å krangle når en er ute for å ha det gøy...Eller jeg kan vel egentlig ikke uttale meg for sterkt om det, jeg og Øyvind har faktisk aldri krangla....På 1,5 år!!!!!! Vi var til og med enige om alt når vi bygde huset!!!! Drømmemannen min dette!
Off det ble mye hjertesnakk nå men....Neste uke ser vi nye tall begge 2, good luck! Jeg har gitt opp å gå forbi deg, du ligger alltid noen gram foran meg....
KLEM:)
❤️10. mars 2005
Hei, kjære deg!!
Såå UTROLIG gøy at du så 60 tallet igjen idag;0) Knællers;0) 59 tallet er der garantert innen mandag skal du se. Det vedder jeg på;0)Så DIGG at du gleder deg til sommer og bikini..Det blir bra;0) Gleder meg selv jeg, selv om det er et lite stykke igjen til jeg når vekten jeg har satt som mål..
Har jo egentlig vært på slankere.com over et år...Men med et
annet nick(Snuppelur).. Gikk ned ca 11 kg tilsammen med det nicket,men så gikk jeg opp til 68-69 og satt bom fast der i høst/vinter...Så jeg fant ut at det var på tide å tenke nytt og positivt;0) Så nå er målet mitt å komme under 60..Lite sannsynlig kanskje, men jeg prøver;0)Må få presisere det igjen; du gjør en superduper jobb;0)
Godt å lese at det ordnet seg med kjæresten igjen da;0) Aldri noe særlig med krangling, men det er jo vanlig i et forhold..Tror det er sunt jeg å få "frisket opp luften" i et forhold en gang i blant!!Har ei venninne som aldri har kranglet med typen sin, og de har vært sammen over et år nå...Greit har de ikke noe de frustrerer seg over en gang i blant så;0)Fikk du polert bilen også, ikke dårlig..Forsvant nok noen kcalorier der også!!
Har ikke rukket å lage smoothie ennå, men tenkte å gjøre det hvert øyeblikk, så nå skal jeg kooooose meg;0)
Ha en fortsatt flotters dag, og STÅ PÅ!!
Klem***
Såå UTROLIG gøy at du så 60 tallet igjen idag;0) Knællers;0) 59 tallet er der garantert innen mandag skal du se. Det vedder jeg på;0)Så DIGG at du gleder deg til sommer og bikini..Det blir bra;0) Gleder meg selv jeg, selv om det er et lite stykke igjen til jeg når vekten jeg har satt som mål..
Har jo egentlig vært på slankere.com over et år...Men med et
annet nick(Snuppelur).. Gikk ned ca 11 kg tilsammen med det nicket,men så gikk jeg opp til 68-69 og satt bom fast der i høst/vinter...Så jeg fant ut at det var på tide å tenke nytt og positivt;0) Så nå er målet mitt å komme under 60..Lite sannsynlig kanskje, men jeg prøver;0)Må få presisere det igjen; du gjør en superduper jobb;0)
Godt å lese at det ordnet seg med kjæresten igjen da;0) Aldri noe særlig med krangling, men det er jo vanlig i et forhold..Tror det er sunt jeg å få "frisket opp luften" i et forhold en gang i blant!!Har ei venninne som aldri har kranglet med typen sin, og de har vært sammen over et år nå...Greit har de ikke noe de frustrerer seg over en gang i blant så;0)Fikk du polert bilen også, ikke dårlig..Forsvant nok noen kcalorier der også!!
Har ikke rukket å lage smoothie ennå, men tenkte å gjøre det hvert øyeblikk, så nå skal jeg kooooose meg;0)
Ha en fortsatt flotters dag, og STÅ PÅ!!
Klem***

😄10. mars 2005
Hei!
Simba var et kjempe søtt navn på katten! Du liker kakao du også, ja! Har du smakt den lavkalori kakaoen de har i butikkene? Husker ikke helt hva den heter... Men god er den i alle fall! :)
Lurer på hva du veier i morgen... *spent* Kanskje ser du 59- taller? :D
Klem fra Blåbærjenta
Simba var et kjempe søtt navn på katten! Du liker kakao du også, ja! Har du smakt den lavkalori kakaoen de har i butikkene? Husker ikke helt hva den heter... Men god er den i alle fall! :)
Lurer på hva du veier i morgen... *spent* Kanskje ser du 59- taller? :D
Klem fra Blåbærjenta

😉10. mars 2005
Vet ikke om du liker Stallone, da...men satte nå inn et bilde av ham til deg, likevel...:)
Klem
Klem
10. mars 2005
Heeeeeeeei vennen:-)
Tusen takk for de koselige lange hilsene hos meg i går:-)Godt å ha deg tilbake igjen.
Nedgang hos deg i dag og! Du er så flink for tiden. Er helt sikker på at du du snart er på 59 tallet ja. Vi er flinke begge to..greit-kan heller møte deg på halveien der ;)))
Tror ikke det er så stor forskjell på oss i vekt og kropp jeg..Du er jo bare 4 kilo mer enn meg også er jo du høyere. Tror det er mye det samme:) Deilig å se at motivasjonen din er stål sterk for tiden. Slank, sexy og flott er du allerede! Men vi skal bli hottere i år enn noen sinne,hehe:)
Jeppp,skal være mer aktiv her nå. Må stå tidligere opp slik at jeg rekker alt for tiden. Bruker jo så mye tid på R for tiden.
Har dere katt? Hvordan ser den ut?
Har vært å sett på katter på nettet. Aldri hatt katt før men nå har jeg lyst på en! Må høre med huseieren først om det er lov. De har jo hund ihvertfall.. Så jeg håper det går bra. Kunne tenkt meg en svart pusekatt. Men jeg tror jeg må undersøke litt først og lese mye om de. Har bare hatt hunder i livet mitt. Det får komme når jeg har roet meg mer senere. Har utrolig lyst på en Husky nemlig:)
Joda jeg har jo et liv utenom her. Men jeg sitter mye foran pc'en om dagene og det har ikke vært så mye action. Jeg jobber jo heller ikke for øyeblikket så det begrenser seg på hva jeg kan gjøre og ha råd til.
Begynnt å se etter jobb nå..Men jeg må få dekket tannlegen først. Har en del jeg skulle ha gjort som kommer til å ta hele lønningene mine flere måneder frem i tid så da er det bedre å få det dekket først..SÅ kan jeg komme meg ut i jobb!
Har time om noen uker. Skal fikse opp alt og det skal bli deilig.
Tenkte å prøve å slutte å røyke og nå...Har røykt siden jeg var 12 år(jeezez,vet det!) Og jeg har vel aldri prøv å slutte. Så tiden er vel inne nå snart. Har rett og slett ikke råd til det mer..Tenk-bruker 3000 kr i måneder på røyk! Det er flere sydenturer og mye annet det.
Skal du være med eller ?
Jeg begynner først å kutte ned litt først. Er jo ikke noe gøyt å røyke mer når man stå ute og fryse alle steder. Eneste stedet jeg kan slappe skikkelig av med røyk er hos folk som røyker og hos meg selv. Leiligheten min lukter det gammel sjømann av syntes jeg,æsj!
Da kan jeg gå til tannlegen og få bleket tennene istedenfor. Så jeg skal prøve å slutte..
Varmere ja! Snart vår. Og vi er jo så godt i gang her. Dette blir et flott år!
Jeg har ågså begynnt å våkne tidlig. Gjerne rett etter han har gått ut døren..Det er kjedelig! Ingenting å ta seg til. Vi kunne jo trent da. Tenkte å gjøre det i morgen tidlig forresten. Dra på trening og slite meg litt ut. Legger inn en rapport selfølgelig hvis det ble noe av:)
Spennende og se når du når 59 tallet..Kanskje imorgen allerede? Har jo ikke så mye og si på hvordan du ser ut..men jeg vet jo hvordan det er med de tallene.
U go girl:-)
Skrives vennen!
Klem stor ;)
Tusen takk for de koselige lange hilsene hos meg i går:-)Godt å ha deg tilbake igjen.
Nedgang hos deg i dag og! Du er så flink for tiden. Er helt sikker på at du du snart er på 59 tallet ja. Vi er flinke begge to..greit-kan heller møte deg på halveien der ;)))
Tror ikke det er så stor forskjell på oss i vekt og kropp jeg..Du er jo bare 4 kilo mer enn meg også er jo du høyere. Tror det er mye det samme:) Deilig å se at motivasjonen din er stål sterk for tiden. Slank, sexy og flott er du allerede! Men vi skal bli hottere i år enn noen sinne,hehe:)
Jeppp,skal være mer aktiv her nå. Må stå tidligere opp slik at jeg rekker alt for tiden. Bruker jo så mye tid på R for tiden.
Har dere katt? Hvordan ser den ut?
Har vært å sett på katter på nettet. Aldri hatt katt før men nå har jeg lyst på en! Må høre med huseieren først om det er lov. De har jo hund ihvertfall.. Så jeg håper det går bra. Kunne tenkt meg en svart pusekatt. Men jeg tror jeg må undersøke litt først og lese mye om de. Har bare hatt hunder i livet mitt. Det får komme når jeg har roet meg mer senere. Har utrolig lyst på en Husky nemlig:)
Joda jeg har jo et liv utenom her. Men jeg sitter mye foran pc'en om dagene og det har ikke vært så mye action. Jeg jobber jo heller ikke for øyeblikket så det begrenser seg på hva jeg kan gjøre og ha råd til.
Begynnt å se etter jobb nå..Men jeg må få dekket tannlegen først. Har en del jeg skulle ha gjort som kommer til å ta hele lønningene mine flere måneder frem i tid så da er det bedre å få det dekket først..SÅ kan jeg komme meg ut i jobb!
Har time om noen uker. Skal fikse opp alt og det skal bli deilig.
Tenkte å prøve å slutte å røyke og nå...Har røykt siden jeg var 12 år(jeezez,vet det!) Og jeg har vel aldri prøv å slutte. Så tiden er vel inne nå snart. Har rett og slett ikke råd til det mer..Tenk-bruker 3000 kr i måneder på røyk! Det er flere sydenturer og mye annet det.
Skal du være med eller ?
Jeg begynner først å kutte ned litt først. Er jo ikke noe gøyt å røyke mer når man stå ute og fryse alle steder. Eneste stedet jeg kan slappe skikkelig av med røyk er hos folk som røyker og hos meg selv. Leiligheten min lukter det gammel sjømann av syntes jeg,æsj!
Da kan jeg gå til tannlegen og få bleket tennene istedenfor. Så jeg skal prøve å slutte..
Varmere ja! Snart vår. Og vi er jo så godt i gang her. Dette blir et flott år!
Jeg har ågså begynnt å våkne tidlig. Gjerne rett etter han har gått ut døren..Det er kjedelig! Ingenting å ta seg til. Vi kunne jo trent da. Tenkte å gjøre det i morgen tidlig forresten. Dra på trening og slite meg litt ut. Legger inn en rapport selfølgelig hvis det ble noe av:)
Spennende og se når du når 59 tallet..Kanskje imorgen allerede? Har jo ikke så mye og si på hvordan du ser ut..men jeg vet jo hvordan det er med de tallene.
U go girl:-)
Skrives vennen!
Klem stor ;)

😃10. mars 2005
Hei vennen! Høres virkelig ut som om du er på skikkelig rett spor igjen! Du er superflink!! Jeg heier på deg!
Kos, Maja.
Kos, Maja.
😄10. mars 2005
Det er så HAT å krangle. Blir som deg jeg, får lyst til å grine. Det må liksom bare ut, men vi blir fort venner igjen da. Bra dere ble også og snakk om offer. Polere bil. Fyttirakkern det er kjedelig. Han må ha blitt glad og min sambo hadde ikke turt å klage engang hadde det vært meg.
Bor jo snart i Tønsberg du.. Er jo her hele tia, he,he.
Pendle er kjipt da. Hadde nok vært litt skeptisk til jobben i sandefjord også jeg hvis sjefen er litt så som så også, Vil du jobbe innefor den bransjen hadde jeg tatt en tlf og hørt på utestedene nede på brygga. De begynner snart å trenge mer folk de nå som sesongen starter. Sentral og greit + at der kan man få endel tips om sommeren og sånn. Tenk på det.
Skikkelig fan av smoothie jeg også. Da jeg kom hjem med blender rista sambo greit på hodet og syns det var litt unødvendig. Nå bruker han den mer enn meg faktisk.
Min favoritt er , banan, jordbær og vaniljeyoghurt + en liten dæsj appelsinjuice. Mmm..
Jada, har nok endra meg endel ettersom kilo og cm er blitt borte. Ikke så mye i ansiktet kanskje. Men det er jeg jo ikke aleine om. Å endre meg. Det har da jammen du gjort også! DU har jo vært rå. Over 30 kg! Tenk på det du.
Oppsigelsestid på leilighet er kjedelig. Men dere overlever nok og finner sikkert fort noe her.
Ha en super dag snuppa og kos deg!
Bor jo snart i Tønsberg du.. Er jo her hele tia, he,he.
Pendle er kjipt da. Hadde nok vært litt skeptisk til jobben i sandefjord også jeg hvis sjefen er litt så som så også, Vil du jobbe innefor den bransjen hadde jeg tatt en tlf og hørt på utestedene nede på brygga. De begynner snart å trenge mer folk de nå som sesongen starter. Sentral og greit + at der kan man få endel tips om sommeren og sånn. Tenk på det.
Skikkelig fan av smoothie jeg også. Da jeg kom hjem med blender rista sambo greit på hodet og syns det var litt unødvendig. Nå bruker han den mer enn meg faktisk.
Min favoritt er , banan, jordbær og vaniljeyoghurt + en liten dæsj appelsinjuice. Mmm..
Jada, har nok endra meg endel ettersom kilo og cm er blitt borte. Ikke så mye i ansiktet kanskje. Men det er jeg jo ikke aleine om. Å endre meg. Det har da jammen du gjort også! DU har jo vært rå. Over 30 kg! Tenk på det du.
Oppsigelsestid på leilighet er kjedelig. Men dere overlever nok og finner sikkert fort noe her.
Ha en super dag snuppa og kos deg!
🌙11. mars 2005
Hallo i natten, kjære deg;0)
Først må jeg takke for nok en kooos hilsen i db;0)Det hjelper bare så MYE på motivasjonen med hilsner fra folk!! Slankere er jo bare en GENIAL side da;0)
Nå er jeg altså på plass foran pc1 igjen etter en tur ut med mamma..Var jo å testet en sånn vegetarbuffet idag..Ganske så digg mat må jeg innrømme..Moro å prøve noe litt annet for en gangs skyld, er jo ikke veggis selv..Så på "Der Untergang" etterpå...Bra film,litt for mye skyting etter min smak..Men det visste jeg jo egentlig på forhånd!! Etterpå ble det aftens hos mamma med lillebror..Ble nok en liten baguett på meg!! Men jeg gidder ikke å ha dårlig samvittighet for det;0)
Ddu spurte hvor mye jeg har veid på det meste..Og jeg anntar at jeg veide nærmere 80 kg på det tyngste..76 da jeg startet her da..Så på noen bilder senest igår og ble rett og slett kvalm av meg selv på de bildene..De ble tatt i 2003..Det verste er jo at jeg husker at jeg ikke syntes at jeg var så ille på tiden...Æsj og huff;0) No more, sier jeg bare...Men jeg er født og oppvokst med bollekinn, og de er og blir der tror jeg. Min kjære A syns det er søtt da, og at han syns det passer meg fint!!
Hvor mye veide du på ditt meste da??Litt nyskjerrig jeg også vettu!!
Ha det godt så lenge da, og STÅ PÅ!!
Snakkes;0)
Klem*
Først må jeg takke for nok en kooos hilsen i db;0)Det hjelper bare så MYE på motivasjonen med hilsner fra folk!! Slankere er jo bare en GENIAL side da;0)
Nå er jeg altså på plass foran pc1 igjen etter en tur ut med mamma..Var jo å testet en sånn vegetarbuffet idag..Ganske så digg mat må jeg innrømme..Moro å prøve noe litt annet for en gangs skyld, er jo ikke veggis selv..Så på "Der Untergang" etterpå...Bra film,litt for mye skyting etter min smak..Men det visste jeg jo egentlig på forhånd!! Etterpå ble det aftens hos mamma med lillebror..Ble nok en liten baguett på meg!! Men jeg gidder ikke å ha dårlig samvittighet for det;0)
Ddu spurte hvor mye jeg har veid på det meste..Og jeg anntar at jeg veide nærmere 80 kg på det tyngste..76 da jeg startet her da..Så på noen bilder senest igår og ble rett og slett kvalm av meg selv på de bildene..De ble tatt i 2003..Det verste er jo at jeg husker at jeg ikke syntes at jeg var så ille på tiden...Æsj og huff;0) No more, sier jeg bare...Men jeg er født og oppvokst med bollekinn, og de er og blir der tror jeg. Min kjære A syns det er søtt da, og at han syns det passer meg fint!!
Hvor mye veide du på ditt meste da??Litt nyskjerrig jeg også vettu!!
Ha det godt så lenge da, og STÅ PÅ!!
Snakkes;0)
Klem*

❤️11. mars 2005
Hei kjære supercecci!
Du er jo superflink jo! Du er FORBI meg!! Heheh.. men bare pass deg, jeg kommer straks etter ;)
Håper du får ei superfin helg!!
Klem fra Hilde
Du er jo superflink jo! Du er FORBI meg!! Heheh.. men bare pass deg, jeg kommer straks etter ;)
Håper du får ei superfin helg!!
Klem fra Hilde
😃11. mars 2005
Heisann!
Takk for velkomsten:)
Blir helt inspirert av deg, du er så motivert og har kommet så langt:) En liten utskeielse er det lov å unne seg selvfølgelig, kakao er ganske godt ja, men bare av og til:)
Ha en strålende dag videre, Klem fra Michelle
Takk for velkomsten:)
Blir helt inspirert av deg, du er så motivert og har kommet så langt:) En liten utskeielse er det lov å unne seg selvfølgelig, kakao er ganske godt ja, men bare av og til:)
Ha en strålende dag videre, Klem fra Michelle
😊11. mars 2005
Hei!!!
Tusen takk for fin hilsen. Tenkte jeg skulle svare mens jeg først er innom her. Jeg har nå iallefall klart å holde meg på 52 kg. Har fått klar beskjed fra min kjære at jeg ikke må gå ned mer, men vi får se. Skal iallefall holde meg til denne vekta, er i grunnen ganske fornøyd med meg selv...
Håper du får en fortreffelig helg du og! Lykke til, det går jo veldig bra nå!!!
Klem fra emma
Tusen takk for fin hilsen. Tenkte jeg skulle svare mens jeg først er innom her. Jeg har nå iallefall klart å holde meg på 52 kg. Har fått klar beskjed fra min kjære at jeg ikke må gå ned mer, men vi får se. Skal iallefall holde meg til denne vekta, er i grunnen ganske fornøyd med meg selv...
Håper du får en fortreffelig helg du og! Lykke til, det går jo veldig bra nå!!!
Klem fra emma
16 i heiagjengen
😄13. mars 2005
Hei!Ja, da er det bare 9 uker til 17. mai da. Startvekt er 72,7 og mål er 68,5 kg. Skal du ha høyde på oss også så er min 159.
😃13. mars 2005
Vekt: 87,4
Mål: 76,4 (NORMALVEKT)
11 kilo innen 17 mai!
Flott tiltak og ekstra motivasjon!
-Wish-
Mål: 76,4 (NORMALVEKT)
11 kilo innen 17 mai!
Flott tiltak og ekstra motivasjon!
-Wish-
😊14. mars 2005
Hei
Nå setter vi igang.
Etter en kakefest i går var vekten i dag 75,2 kg.
Målet mitt til 17 mai er 70 kg blank.
Klem Anma
Nå setter vi igang.
Etter en kakefest i går var vekten i dag 75,2 kg.
Målet mitt til 17 mai er 70 kg blank.
Klem Anma
☹️14. mars 2005
God morgen!
Dessverre er jeg ubrukelig i slankesammenheng om dagen... Samme som sist - 70 forb... kilo!!
Ha en fin dag :)
Løvetann
Dessverre er jeg ubrukelig i slankesammenheng om dagen... Samme som sist - 70 forb... kilo!!
Ha en fin dag :)
Løvetann
14. mars 2005
Vekt: 62.1kg
Mål: 58 kg
Høyde: 163cm(visste ikke om det var nødvendig)
Mål: 58 kg
Høyde: 163cm(visste ikke om det var nødvendig)
❗14. mars 2005
Hei!
Startvekt: 74,1
Mål til 17. mai: 71,9
Total nedgang: 2,2
Bøllefrø!!! c",)
Startvekt: 74,1
Mål til 17. mai: 71,9
Total nedgang: 2,2
Bøllefrø!!! c",)
😄14. mars 2005
Hallooo, kan jeg få være med?
Dagens vekt: 68.2
Mål for 17.mai: 65
Snuppedutten.
Dagens vekt: 68.2
Mål for 17.mai: 65
Snuppedutten.
😃14. mars 2005
Hei! Håper jeg kan være med!?
Vekt i dag: 87,1
Det er ca 9 uker igjen til 17. mai, men innimellom her har vi påskeferien, da. Den kan bli en utfordring for oss, og realistisk er det vel ikke med vekttap den uken (skal vel heller godt gjøres å beholde vekten den uken).
Synes vekttapet mitt har kommet veldig tregt, til tross for iherdig innsats.
Mål til 17. mai blir derfor 82 kilo. Kan bli tøfft nok det!
Ønsker dere alle lykke til!
Vekt i dag: 87,1
Det er ca 9 uker igjen til 17. mai, men innimellom her har vi påskeferien, da. Den kan bli en utfordring for oss, og realistisk er det vel ikke med vekttap den uken (skal vel heller godt gjøres å beholde vekten den uken).
Synes vekttapet mitt har kommet veldig tregt, til tross for iherdig innsats.
Mål til 17. mai blir derfor 82 kilo. Kan bli tøfft nok det!
Ønsker dere alle lykke til!
😵14. mars 2005
Vet ikke om denne vekta er helt riktig, vekta mi var helt tullete i morges! Men, etter helgas utskeielser så tror jeg nok at det er riktig og setter startvekt til
75 kg og
mål 71 kg
kan bli fryktelig vanskelig å nå dette målet. Etter kjempefin nedgang etter jul, har ting gått trått de siste ukene og motivasjonen er ikke helt den samme som den var. Men pytt, vi får prøve!
75 kg og
mål 71 kg
kan bli fryktelig vanskelig å nå dette målet. Etter kjempefin nedgang etter jul, har ting gått trått de siste ukene og motivasjonen er ikke helt den samme som den var. Men pytt, vi får prøve!
😄14. mars 2005
Dagens vekt: 102,6.
Mål til 17. mai: 97.
Mål til 17. mai: 97.
😊14. mars 2005
Hei hei hadde vært fint om jeg kunne få vært med. Min vekt er 78,2 og mål 74,0.
😊14. mars 2005
Vekt i dag var 72.3 kg og målet for 17. mai er 69 kg. satser på å klare det selvom jeg har tenkt å kose meg litt i påsken:-)
😄14. mars 2005
heisann hoppsann!
Vekt idag: 60.6kg
MÅL 17.mai: 55 kg
Vekt idag: 60.6kg
MÅL 17.mai: 55 kg
14. mars 2005
heihei!''
dagens vekt er 64.5 og setter meg et mål om å nå 58kg til 17.mai.
klem Selma
dagens vekt er 64.5 og setter meg et mål om å nå 58kg til 17.mai.
klem Selma
😊14. mars 2005
Vekt:70
Mål 17 mai: 65
Mål 17 mai: 65
❤️17. mars 2005
Kan jeg også få lov til å være med?????
VEKT 17.03 : 82.2KG
MÅL 17.05 : 73.2KG
NEDGANG : 9KG
Noen som syntes det er urealistisk??
VEKT 17.03 : 82.2KG
MÅL 17.05 : 73.2KG
NEDGANG : 9KG
Noen som syntes det er urealistisk??
16 i heiagjengen


😃16. mars 2005
Heisann!
Ikke gi opp nå, det er nå du må være tålmodig og sterk vettu!
Det kan jo være noen hormoner som løper løpsk eller noe? ;) Eller kanskje det er fordi du og kjæresten har hatt en litt vanskelig periode? Ikke vet jeg. Personlig synes jeg du har en super vekt i forhold til BMI, men skjønner at du vil ned i vekt likevel da. MEn det har kanskje stagnert litt fordi du ikke har så mye å ta av lenger?
Gi det litt tid, så skal du se at ting går rette veien igjen.
Ha en flott onsdag!
Klem fra Andromeda
Ikke gi opp nå, det er nå du må være tålmodig og sterk vettu!
Det kan jo være noen hormoner som løper løpsk eller noe? ;) Eller kanskje det er fordi du og kjæresten har hatt en litt vanskelig periode? Ikke vet jeg. Personlig synes jeg du har en super vekt i forhold til BMI, men skjønner at du vil ned i vekt likevel da. MEn det har kanskje stagnert litt fordi du ikke har så mye å ta av lenger?
Gi det litt tid, så skal du se at ting går rette veien igjen.
Ha en flott onsdag!
Klem fra Andromeda

16. mars 2005
Pakk bort vekta for en liten stund. Bare gjør det... ikke tenk, bare pakk den bort!
Så lenge du FØLER deg bra når du ser deg i speilet så er det idiotisk at vekta skal ødelegge det! Har selv gjort det etter dagens "vekt-fadese"... skal ikke ta den fram igjen før tidligs søndag.
SKal vi prøve hard begge to å holde oss unna? Så kan vi bli kjempe happy''e på søndagen istedenfor!?!
1---2----33333333333333333 Da var vi igang... IKKE mer vekt påstigning FØR søndag. DETTE KLARER VI :P
Hm... du og T... er det alltid etter jobb han er sur og grinete? Kanskje han sliter veldig der for tiden og dessverre lar det gå ut over deg (selv om han sikkert ikke mener det!)... kan jo prøve spørre han om det er problemer der, eller det er noe annet som plager han for tiden... blir ikke bedre om man holder ting inne og lar seg gnage av det på egenhånd!
Vel lille julegris-i-snøen (er SÅ lei snøen nå altså!)... da får vel jeg gå tilbake til nyrene før jobben... vi snakkes på søndag når vi har innveining. NEI! Du FÅR IKKE lov å gå på den før søndag, lov meg det uansett hvor vanskelig det blir... kommer lysten, ta en røyk istedenfor (uff og isj for et forslag!!!)
Kos og klem fra C.
Så lenge du FØLER deg bra når du ser deg i speilet så er det idiotisk at vekta skal ødelegge det! Har selv gjort det etter dagens "vekt-fadese"... skal ikke ta den fram igjen før tidligs søndag.
SKal vi prøve hard begge to å holde oss unna? Så kan vi bli kjempe happy''e på søndagen istedenfor!?!
1---2----33333333333333333 Da var vi igang... IKKE mer vekt påstigning FØR søndag. DETTE KLARER VI :P
Hm... du og T... er det alltid etter jobb han er sur og grinete? Kanskje han sliter veldig der for tiden og dessverre lar det gå ut over deg (selv om han sikkert ikke mener det!)... kan jo prøve spørre han om det er problemer der, eller det er noe annet som plager han for tiden... blir ikke bedre om man holder ting inne og lar seg gnage av det på egenhånd!
Vel lille julegris-i-snøen (er SÅ lei snøen nå altså!)... da får vel jeg gå tilbake til nyrene før jobben... vi snakkes på søndag når vi har innveining. NEI! Du FÅR IKKE lov å gå på den før søndag, lov meg det uansett hvor vanskelig det blir... kommer lysten, ta en røyk istedenfor (uff og isj for et forslag!!!)
Kos og klem fra C.
😊16. mars 2005
Hei snuppa!
Veit du hva? Jeg gir deg ikke LOV til å gi opp! Du skal bli med og krige sammen med meg! Vi skal være MINST like tøff som Brad Pitt i Troja *sikle sikle* og vi skal IKKE GI OSS!
Jeg var ganske så sikker på at jeg var på 59tallet i dag, men neida, jeg hadde gått opp. Gidder ikke syte så mye over det, for nå er det KRIG og da ser jeg bare framover!
Se på hva jeg har tenkt å gjøre..og kom gjerne med egne idèer og så tar vi opp kampen SAMMEN, ikke sant? :)
Kanskje vi rett og slett skal skifte batteri i vekta også? Kan det være noe der, mon tro? Jaja..verdt et forsøk!
Sender deg noen solskinnsstråler fra Ålesund :)
Ta vare på deg sjøl!
Veit du hva? Jeg gir deg ikke LOV til å gi opp! Du skal bli med og krige sammen med meg! Vi skal være MINST like tøff som Brad Pitt i Troja *sikle sikle* og vi skal IKKE GI OSS!
Jeg var ganske så sikker på at jeg var på 59tallet i dag, men neida, jeg hadde gått opp. Gidder ikke syte så mye over det, for nå er det KRIG og da ser jeg bare framover!
Se på hva jeg har tenkt å gjøre..og kom gjerne med egne idèer og så tar vi opp kampen SAMMEN, ikke sant? :)
Kanskje vi rett og slett skal skifte batteri i vekta også? Kan det være noe der, mon tro? Jaja..verdt et forsøk!
Sender deg noen solskinnsstråler fra Ålesund :)
Ta vare på deg sjøl!
😃16. mars 2005
Hei!
Husk at du gjør jo faktisk de rette tingene!
Derfor er du bare nødt til å smøre deg med tålmodighet!! Kanskje det er lurt å vente noen dager med å gå på vekten - slik at du ikke blir så fokusert på tallene - i hvert fall for en stund. Jeg vet det der er kjempevanskelig - jeg får aldri bestemt meg for hva som er lurt - å gå på vekte hver dag for motivasjonens skyld, eller en gang i uken for å se om det virkelig har skjedd noe....Nei, det er ikke lett!
Cognac til bestefar?
Ha en fin dag - opp med hodet - du gjør de riktige tingene!
Tie
Husk at du gjør jo faktisk de rette tingene!
Derfor er du bare nødt til å smøre deg med tålmodighet!! Kanskje det er lurt å vente noen dager med å gå på vekten - slik at du ikke blir så fokusert på tallene - i hvert fall for en stund. Jeg vet det der er kjempevanskelig - jeg får aldri bestemt meg for hva som er lurt - å gå på vekte hver dag for motivasjonens skyld, eller en gang i uken for å se om det virkelig har skjedd noe....Nei, det er ikke lett!
Cognac til bestefar?
Ha en fin dag - opp med hodet - du gjør de riktige tingene!
Tie
😄16. mars 2005
Dette er latterlig Cecci....Jeg kommer nemlig heller ikke av flekken! Jeg ser heller ikke noen form for nedgang for tiden! Er stuck her, et kilo over deg! Ikke gi opp, jeg kommer ned til deg, tar deg i hånda, så rusler vi videre nedover sammen:) Hehe, tenk om det hadde vært så lett!!!!!!!
Stå på videre, en vakker dag løsner det for deg, da raser du videre, jeg vet det, du er jo kjempeflink så resultatene må jo komme!
Klemiklem:)
Stå på videre, en vakker dag løsner det for deg, da raser du videre, jeg vet det, du er jo kjempeflink så resultatene må jo komme!
Klemiklem:)
😀16. mars 2005
Heisann!
Du må for all del ikke gi opp nå, du er så nærmt! Kanskje du har litt overflødig vann i kroppen, ta deg en dag med eplesider eddik:) Nei, jeg skjønner virkelig ikke hva det går av vekten din, du gjør jo ingenting galt, du må nok bare smøre deg med tålmodighet, huffhuff...
Jeg mente ikke med forrige kommentar at du skulle gi typen ditt et ultimatum, for all del ikke... Men det hjalp meg, i alle fall en liten stund:) Neste uke, da skal han en på The Gathering på Hamar altså norges største dataparty, der skal 5000 nerder sitte foran pcer i nesten en uke!!! Skal nesten bli godt å få leiligheten for meg selv, jeg og en venninne skal ha fest her 3 dager på rad, gleder meg skikkelig;) Men gruer meg litt til kaloriene det medfører..
Stå på vennen, du klarer det nok!
Klem fra Michelle
Du må for all del ikke gi opp nå, du er så nærmt! Kanskje du har litt overflødig vann i kroppen, ta deg en dag med eplesider eddik:) Nei, jeg skjønner virkelig ikke hva det går av vekten din, du gjør jo ingenting galt, du må nok bare smøre deg med tålmodighet, huffhuff...
Jeg mente ikke med forrige kommentar at du skulle gi typen ditt et ultimatum, for all del ikke... Men det hjalp meg, i alle fall en liten stund:) Neste uke, da skal han en på The Gathering på Hamar altså norges største dataparty, der skal 5000 nerder sitte foran pcer i nesten en uke!!! Skal nesten bli godt å få leiligheten for meg selv, jeg og en venninne skal ha fest her 3 dager på rad, gleder meg skikkelig;) Men gruer meg litt til kaloriene det medfører..
Stå på vennen, du klarer det nok!
Klem fra Michelle
❤️16. mars 2005
Kjære, GODE deg;0)
Ikke snakk om at du skal gi opp, vennen;0) Du får ikke lov av meg!! (Akkurat som jeg bestemmer det liksom;0))Men jeg håper du fortsetter og STÅ PÅ som du pleier, selv om det kan virke litt umotiverende en gang i blant..Vekta di er ihvertfall superfin nå, men det er jo superfrustrerende når man føler at man ikke går nedover så lenge man "jobber hardt"!! Forresten...jeg syns jeg ser 59 tallet ditt i det fjernejeg;0)Hold ut, godjenta;0)
Jeg har også en slækk dag idag..Kroppen er rett og slett slapp..Og jeg føler at jeg ikke har overskudd til det helt store.Håper formen kommer seg utover dagen..Gir meg selv lov til å ta en paus idag, selv om jeg helst vil trene så busta fyker..Været er superkjipt her også..Kom jo ennå mer snø i natt, og jeg som er luuut lei snø og kulde..Værgudene bare lurer oss jo..Den ene dagen er det mildt og sola skinner, mens den ene dagen er Kong Vinter på plass igjen;0/ Jeg vil at våren skal komme -NÅ!!Bare været kommer seg til påsken;0)
Som noen andre har skrevet til deg, så kan det rett og slett hende at T har det litt tøft på jobben i disse dager. Ikke mist troen på forholdet deres heller, kjære deg;0) Dere er nok "bare" inne i en tøff periode nå!! Om noen dager kan det jo hende at bryllup og barne tankene er er tilbake;0)
Så forresten et glimt av min kjære A i går jeg også. Bor i nærheten av der jeg var igår;0) Rart med det..Blir faktisk "shaky" i beina fremdeles når jeg ser ham..Passet på at han ikke så meg da..Men mamma syns at jeg faktisk SKAL ta kontakt med ham nå i påskeferien..At det ikke ser rart ut!! Får tygge litt på det noen dager til tror jeg!!
Ha en fortsatt fiiiiin dag, SUPERFLINKE deg;0)
*KoooooS*
Ikke snakk om at du skal gi opp, vennen;0) Du får ikke lov av meg!! (Akkurat som jeg bestemmer det liksom;0))Men jeg håper du fortsetter og STÅ PÅ som du pleier, selv om det kan virke litt umotiverende en gang i blant..Vekta di er ihvertfall superfin nå, men det er jo superfrustrerende når man føler at man ikke går nedover så lenge man "jobber hardt"!! Forresten...jeg syns jeg ser 59 tallet ditt i det fjernejeg;0)Hold ut, godjenta;0)
Jeg har også en slækk dag idag..Kroppen er rett og slett slapp..Og jeg føler at jeg ikke har overskudd til det helt store.Håper formen kommer seg utover dagen..Gir meg selv lov til å ta en paus idag, selv om jeg helst vil trene så busta fyker..Været er superkjipt her også..Kom jo ennå mer snø i natt, og jeg som er luuut lei snø og kulde..Værgudene bare lurer oss jo..Den ene dagen er det mildt og sola skinner, mens den ene dagen er Kong Vinter på plass igjen;0/ Jeg vil at våren skal komme -NÅ!!Bare været kommer seg til påsken;0)
Som noen andre har skrevet til deg, så kan det rett og slett hende at T har det litt tøft på jobben i disse dager. Ikke mist troen på forholdet deres heller, kjære deg;0) Dere er nok "bare" inne i en tøff periode nå!! Om noen dager kan det jo hende at bryllup og barne tankene er er tilbake;0)
Så forresten et glimt av min kjære A i går jeg også. Bor i nærheten av der jeg var igår;0) Rart med det..Blir faktisk "shaky" i beina fremdeles når jeg ser ham..Passet på at han ikke så meg da..Men mamma syns at jeg faktisk SKAL ta kontakt med ham nå i påskeferien..At det ikke ser rart ut!! Får tygge litt på det noen dager til tror jeg!!
Ha en fortsatt fiiiiin dag, SUPERFLINKE deg;0)
*KoooooS*

16. mars 2005
ikke gi opp vennen.Du vet vel innerst inne at du ikke klarer å gi opp heller,men jeg skjønner akkurat på flekken hvordan du har det! Kanskje det er lurt å sende vekta på landet? Sammen med Ole og Dole en stund? Hehe.Det er ikke slik det skal være,at man må på vekta hver dag,men vi lar oss lure og går oppå den.(der har jeg prøvd å bli flinkere og det går bedre nå)Jeg er sikker på at 59 tallet er innen rekkevidde for du gjør ting riktig, og fortsett,ikke gi opp,for du kommer dit bare du lar tålmodigheten seire!
T ja.Kan nok hende det er noe på jobben som plager han.Selv om det er feil å la det gå utover deg,er det nok lettere for han å gjøre nettopp det.Ta tiden til hjelp og la han komme til deg med ting han vil si hvis det er noe der.Lettere sdagt enn gjort-og det kan komme mye frustrasjon ut av det.Og at mannfolka ikke kan se at ting må gjøres i huset! De tolker bare det dit hen at når vi er hjemme er det en selvfølge at vi skal holde alt i orden.Og når vi jobber er det like dant.Vi må tenke på hus,unger og jobb og få alt til å gå opp i opp mens de drar på jobb og kommer hjem fra jobb.Ferdig.Grrr.Men jeg fikk opp øynene på min da jeg ble operert,for da fikk lyden en annen låt ja når han oppdaget husets mysterier og hemmeligheter! Det var visst mye jobb å holde et hus med to unger i orden pluss alt som medfølger!
Ikke gi opp! Kom deg i gang igjen og fortsett! Du klarer dette også! Kom igjen!
Maiken
T ja.Kan nok hende det er noe på jobben som plager han.Selv om det er feil å la det gå utover deg,er det nok lettere for han å gjøre nettopp det.Ta tiden til hjelp og la han komme til deg med ting han vil si hvis det er noe der.Lettere sdagt enn gjort-og det kan komme mye frustrasjon ut av det.Og at mannfolka ikke kan se at ting må gjøres i huset! De tolker bare det dit hen at når vi er hjemme er det en selvfølge at vi skal holde alt i orden.Og når vi jobber er det like dant.Vi må tenke på hus,unger og jobb og få alt til å gå opp i opp mens de drar på jobb og kommer hjem fra jobb.Ferdig.Grrr.Men jeg fikk opp øynene på min da jeg ble operert,for da fikk lyden en annen låt ja når han oppdaget husets mysterier og hemmeligheter! Det var visst mye jobb å holde et hus med to unger i orden pluss alt som medfølger!
Ikke gi opp! Kom deg i gang igjen og fortsett! Du klarer dette også! Kom igjen!
Maiken
16. mars 2005
ikke gi opp vennen.Du vet vel innerst inne at du ikke klarer å gi opp heller,men jeg skjønner akkurat på flekken hvordan du har det! Kanskje det er lurt å sende vekta på landet? Sammen med Ole og Dole en stund? Hehe.Det er ikke slik det skal være,at man må på vekta hver dag,men vi lar oss lure og går oppå den.(der har jeg prøvd å bli flinkere og det går bedre nå)Jeg er sikker på at 59 tallet er innen rekkevidde for du gjør ting riktig, og fortsett,ikke gi opp,for du kommer dit bare du lar tålmodigheten seire!
T ja.Kan nok hende det er noe på jobben som plager han.Selv om det er feil å la det gå utover deg,er det nok lettere for han å gjøre nettopp det.Ta tiden til hjelp og la han komme til deg med ting han vil si hvis det er noe der.Lettere sdagt enn gjort-og det kan komme mye frustrasjon ut av det.Og at mannfolka ikke kan se at ting må gjøres i huset! De tolker bare det dit hen at når vi er hjemme er det en selvfølge at vi skal holde alt i orden.Og når vi jobber er det like dant.Vi må tenke på hus,unger og jobb og få alt til å gå opp i opp mens de drar på jobb og kommer hjem fra jobb.Ferdig.Grrr.Men jeg fikk opp øynene på min da jeg ble operert,for da fikk lyden en annen låt ja når han oppdaget husets mysterier og hemmeligheter! Det var visst mye jobb å holde et hus med to unger i orden pluss alt som medfølger!
Ikke gi opp! Kom deg i gang igjen og fortsett! Du klarer dette også! Kom igjen!
Maiken
T ja.Kan nok hende det er noe på jobben som plager han.Selv om det er feil å la det gå utover deg,er det nok lettere for han å gjøre nettopp det.Ta tiden til hjelp og la han komme til deg med ting han vil si hvis det er noe der.Lettere sdagt enn gjort-og det kan komme mye frustrasjon ut av det.Og at mannfolka ikke kan se at ting må gjøres i huset! De tolker bare det dit hen at når vi er hjemme er det en selvfølge at vi skal holde alt i orden.Og når vi jobber er det like dant.Vi må tenke på hus,unger og jobb og få alt til å gå opp i opp mens de drar på jobb og kommer hjem fra jobb.Ferdig.Grrr.Men jeg fikk opp øynene på min da jeg ble operert,for da fikk lyden en annen låt ja når han oppdaget husets mysterier og hemmeligheter! Det var visst mye jobb å holde et hus med to unger i orden pluss alt som medfølger!
Ikke gi opp! Kom deg i gang igjen og fortsett! Du klarer dette også! Kom igjen!
Maiken
😄16. mars 2005
Du må da ikke gi opp!! Det går ikke ann etter det du har prestert. Gi kroppen en hviedag fra trening en dag også.
Vet ikke om jeg har noen gode råd å komme med akkurat, men motivasjonsvibber har jeg jo ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Håper det hjalp litt.
Skjønner godt det datagreiene også, jeg har vært så frustrert, sinna og også lei meg pga det. Sinna fordi det bare er datan som gjelder og det er kjedelig å ta husarbeid aleine, mens han sitter å trykker. Frustrert og lei meg fordi noen ganger følte jeg med helt forbigått, ignorert og ikke tilstede. Dessuten at prioriteringslista hans var 1.data 2. kamerater på msn og hvis ingen av de var logga på så meg.
Vi har hatt runde på runde med det. Og som sagt nå er alt greit. Og ikke vil jeg ha hjelp av han til husarbeid heller for nei. HAn kan vaske badet, det blir bra, men ellers gjør jeg det selv. Mens han ikke er hjemme.
Nå kan han prioritere meg fora data mange ganger og det er hyggelig. Føler at de datafrie kvelden var med på det for da hadde vi det jo kjempehyggelig.
Og jeg jobba for å ikke irritere med når han satt der.
Ang kalorier. Jeg bruker somebody og teller ikke noe kalorier sånn at sambo merker noe til det. Gjør for min egen del og that''s it. Spiser det jeg vil til middag, har litt ca oversikt og fører det bare inn etterpå.
Dere trenger kanskje ikke å bo for dere selv , men kanskje du bare kan ta noen dager hos dine foreldre f.eks. Være litt for deg selv og tenke litt. Samme andre veien. Ikke så drastisk som å flytte fra hverandre.
En mann på 80 år? Tja, kommer ann på hvordan han er kanskje. Bestefar vill satt utrolig pris på ei halvflaske aqevitt vet jeg. Kanskje noe sånt, en konjakk eller noe? Vanskelig det der.
Og til sist. Ta deg en tur innom denne:
http://itpro.no/art/7568.html
Muntrer opp litt :)
Ha en strålende dag snuppa, og kast vekta ut av vinduet!
Vet ikke om jeg har noen gode råd å komme med akkurat, men motivasjonsvibber har jeg jo ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Håper det hjalp litt.
Skjønner godt det datagreiene også, jeg har vært så frustrert, sinna og også lei meg pga det. Sinna fordi det bare er datan som gjelder og det er kjedelig å ta husarbeid aleine, mens han sitter å trykker. Frustrert og lei meg fordi noen ganger følte jeg med helt forbigått, ignorert og ikke tilstede. Dessuten at prioriteringslista hans var 1.data 2. kamerater på msn og hvis ingen av de var logga på så meg.
Vi har hatt runde på runde med det. Og som sagt nå er alt greit. Og ikke vil jeg ha hjelp av han til husarbeid heller for nei. HAn kan vaske badet, det blir bra, men ellers gjør jeg det selv. Mens han ikke er hjemme.
Nå kan han prioritere meg fora data mange ganger og det er hyggelig. Føler at de datafrie kvelden var med på det for da hadde vi det jo kjempehyggelig.
Og jeg jobba for å ikke irritere med når han satt der.
Ang kalorier. Jeg bruker somebody og teller ikke noe kalorier sånn at sambo merker noe til det. Gjør for min egen del og that''s it. Spiser det jeg vil til middag, har litt ca oversikt og fører det bare inn etterpå.
Dere trenger kanskje ikke å bo for dere selv , men kanskje du bare kan ta noen dager hos dine foreldre f.eks. Være litt for deg selv og tenke litt. Samme andre veien. Ikke så drastisk som å flytte fra hverandre.
En mann på 80 år? Tja, kommer ann på hvordan han er kanskje. Bestefar vill satt utrolig pris på ei halvflaske aqevitt vet jeg. Kanskje noe sånt, en konjakk eller noe? Vanskelig det der.
Og til sist. Ta deg en tur innom denne:
http://itpro.no/art/7568.html
Muntrer opp litt :)
Ha en strålende dag snuppa, og kast vekta ut av vinduet!
😊16. mars 2005
Hei!
Er bare innom og sier hei jeg! Det er ikke særlig gøy å lese at du sliter... Det er ihvertfall ikke lett å konsentrere seg om slanking OG litt problemer med samboeren din. Jeg synes virkelig konsentrere deg om det som er viktigst for deg, slanking eller T... Ta deg en pause, og spis som du gjør nå, men vær så snill å kos deg litt ekstra i påsken! Det fortjener du!!!
Håper alt ordner seg med deg og T. Alle har sine opp- og nedturer. GOD PÅSKE!
Klem fra emma
Er bare innom og sier hei jeg! Det er ikke særlig gøy å lese at du sliter... Det er ihvertfall ikke lett å konsentrere seg om slanking OG litt problemer med samboeren din. Jeg synes virkelig konsentrere deg om det som er viktigst for deg, slanking eller T... Ta deg en pause, og spis som du gjør nå, men vær så snill å kos deg litt ekstra i påsken! Det fortjener du!!!
Håper alt ordner seg med deg og T. Alle har sine opp- og nedturer. GOD PÅSKE!
Klem fra emma
16. mars 2005
Hei Jule....
Du må ikke gi opp så fort!!
Nå har jeg lagt inn ''dine'' tall i tabellen, og har regnet med at du har ca 25 trimpoeng i uka, du skal da ligge på 2500 kcal pr. dag om du ikke skal gå ned i vekt, skal du ha nedgang så bør du ligge 500-800 kcal under. Om du ser på det du spiser pr. dag nå så vil jeg tro det er for lite, og du kan ikke vente at du merker endring etter å ha spist litt mere i en dag. Du må få gi kroppen tid til at det skjer noe!
Gi den feks. en uke, ikke vei deg den uka og spis litt mere enn du pleier, er nesten sikker på at du vil merke endring. Du må også huske på å drikke mye, ikke bare mens du trener men også etterpå! Og ikke minst, husk å spise rett etter trening, gjerne ei brødskive med banan.
Hvis du putter i deg en stor pose med potetgull i dag, så vil du ikke se resultatet av den på vekta før det har gått 7 dager. Kroppen reagerer ikke bare du knipser til den!!
En ting som jeg har erfart er at når jeg trener mye og hardt så veier jeg mere dagen derpå, fordi: musklene har jobbet hardt og da samler dem på vann. Derfor prøver jeg å unngå vekta dagen etter at jeg feks. har dobbelt spinning på kvelden.
Håper du ikke gir deg så lett, stå på.
Jeg slenger kanskje innom med flere råd, gode eller dårlig?
Klem fra Elisabeth
Du må ikke gi opp så fort!!
Nå har jeg lagt inn ''dine'' tall i tabellen, og har regnet med at du har ca 25 trimpoeng i uka, du skal da ligge på 2500 kcal pr. dag om du ikke skal gå ned i vekt, skal du ha nedgang så bør du ligge 500-800 kcal under. Om du ser på det du spiser pr. dag nå så vil jeg tro det er for lite, og du kan ikke vente at du merker endring etter å ha spist litt mere i en dag. Du må få gi kroppen tid til at det skjer noe!
Gi den feks. en uke, ikke vei deg den uka og spis litt mere enn du pleier, er nesten sikker på at du vil merke endring. Du må også huske på å drikke mye, ikke bare mens du trener men også etterpå! Og ikke minst, husk å spise rett etter trening, gjerne ei brødskive med banan.
Hvis du putter i deg en stor pose med potetgull i dag, så vil du ikke se resultatet av den på vekta før det har gått 7 dager. Kroppen reagerer ikke bare du knipser til den!!
En ting som jeg har erfart er at når jeg trener mye og hardt så veier jeg mere dagen derpå, fordi: musklene har jobbet hardt og da samler dem på vann. Derfor prøver jeg å unngå vekta dagen etter at jeg feks. har dobbelt spinning på kvelden.
Håper du ikke gir deg så lett, stå på.
Jeg slenger kanskje innom med flere råd, gode eller dårlig?
Klem fra Elisabeth
😉16. mars 2005
ha ha ha...tullejente!!! skrive melding til meg samtidig som vi chatter...artig du da...men koselig er det... du virker så god å snill...
som jeg sa på chatten....det blir nok årnings på ting skal du se...loloo
goklem jasey..
som jeg sa på chatten....det blir nok årnings på ting skal du se...loloo
goklem jasey..
16. mars 2005
Halla beibi!
Fikk bare lyst å sende en liten klem over til deg før jeg tok kvelden!
Du er bare konge god på alle måter.
Knipe-klem fra C
Fikk bare lyst å sende en liten klem over til deg før jeg tok kvelden!
Du er bare konge god på alle måter.
Knipe-klem fra C

17. mars 2005
Hei vennen:-)
Hvordan er dte med motivasjonen i dag? Håper virkelig den er bedre. Skjønner man kan bli så lei når vekten oppfører seg sånn tiltross for at man er flink, men kroppen din har kanskje stabilisert seg der du er nå, og da tar det mye lengre tid og krever masse tålmodighet. Ned kommer du til å gå uansett:-)
JUpp, det er bare så deilig å se de store flotte bokstavene med normalvekt..hehe, men jeg kommer aldri til å ta igjen deg gitt. Tror faktisk jeg hadde sett ganske fæl ut da. Går jo så masse ned i overkroppen og er i utgangspunktet mye slankere der enn over rumpa og lårene, så nå står egentlig ribbeina nok ut. Verre er det med rumpe og lår da..*sukk*, men det kommer seg vel det også. Har vel det man kan kalle en typisk "kvinnekropp" (bare med litt for små pupper da..hehe)
Ha en strålende dag og ikke gi opp!!
Hvordan er dte med motivasjonen i dag? Håper virkelig den er bedre. Skjønner man kan bli så lei når vekten oppfører seg sånn tiltross for at man er flink, men kroppen din har kanskje stabilisert seg der du er nå, og da tar det mye lengre tid og krever masse tålmodighet. Ned kommer du til å gå uansett:-)
JUpp, det er bare så deilig å se de store flotte bokstavene med normalvekt..hehe, men jeg kommer aldri til å ta igjen deg gitt. Tror faktisk jeg hadde sett ganske fæl ut da. Går jo så masse ned i overkroppen og er i utgangspunktet mye slankere der enn over rumpa og lårene, så nå står egentlig ribbeina nok ut. Verre er det med rumpe og lår da..*sukk*, men det kommer seg vel det også. Har vel det man kan kalle en typisk "kvinnekropp" (bare med litt for små pupper da..hehe)
Ha en strålende dag og ikke gi opp!!
😉17. mars 2005
Hei igjen!
Lenge siden sist.....men her er jeg igjen. Og jeg ser at du er en racer til og skrive ennå, det er gøy det. Sist jeg hørte fra deg hadde du byttet navn, ombestemte du deg igjen?
Hva skjer ellers ? Sliter med motivasjon du også ser jeg....Jeg å...... jeg skeier ikke ut akkurat med fy fy saker. Men jeg klarer ikke og kutte ned ennå mer på inntaket av karbohydrater. Og det er det som må til + trening! Går mye turer nå da i forhold til før, og det syns jeg er deilig. Bruker telefonen og hører på mye kul musikk, digger den og går i takt. Det er faktist kult, gir litt ektra når det kommer en kul sang. Dette kan anbefales, prøv det engang.
Hilsen Slankis
Lenge siden sist.....men her er jeg igjen. Og jeg ser at du er en racer til og skrive ennå, det er gøy det. Sist jeg hørte fra deg hadde du byttet navn, ombestemte du deg igjen?
Hva skjer ellers ? Sliter med motivasjon du også ser jeg....Jeg å...... jeg skeier ikke ut akkurat med fy fy saker. Men jeg klarer ikke og kutte ned ennå mer på inntaket av karbohydrater. Og det er det som må til + trening! Går mye turer nå da i forhold til før, og det syns jeg er deilig. Bruker telefonen og hører på mye kul musikk, digger den og går i takt. Det er faktist kult, gir litt ektra når det kommer en kul sang. Dette kan anbefales, prøv det engang.
Hilsen Slankis
16 i heiagjengen
17. april 2005
62 tp på meg denne uka.
❤️17. april 2005
53 trimpoeng på meg denne uka, noe jeg må si meg fornøyd med :)
Lone
Lone
❤️17. april 2005
jeg tar fortsatt helt av i treninga mi og har slitt meg gjennom TIIIIMER med trening og fått til hele 36 poeng denne uka:) hurra for meg
❗17. april 2005
Gjort det utrolig bra denne uka jeg også...36 p.
.....og 12 timer hagearbeid da... Grrr at det ikke teller.... 144 poeng, for det var hardt. Neida, skal heller NYTE det stort når jeg sitter ute med en kyllinggrillpølse og pils :)
.....og 12 timer hagearbeid da... Grrr at det ikke teller.... 144 poeng, for det var hardt. Neida, skal heller NYTE det stort når jeg sitter ute med en kyllinggrillpølse og pils :)
😄17. april 2005
heisann!
trimpoeng: 47
fornøyd! skulle jo tross alt ha treningsfri uke..hihi
trimpoeng: 47
fornøyd! skulle jo tross alt ha treningsfri uke..hihi
😄18. april 2005
Hei
Her ''freser'' jeg videre, dem har trua med at jeg må betale ''husleie'' på treningssenteret!! Men det gjør jeg jo også: kr 360.- pr mnd *SMIL* og da må jeg jo være der!!!
Altså denne uka har jeg vært på treningssenteret og samlet sammen hele: 115 POENG, kanskje jeg skulle få meg et liv....:-)
Elisabeth
Her ''freser'' jeg videre, dem har trua med at jeg må betale ''husleie'' på treningssenteret!! Men det gjør jeg jo også: kr 360.- pr mnd *SMIL* og da må jeg jo være der!!!
Altså denne uka har jeg vært på treningssenteret og samlet sammen hele: 115 POENG, kanskje jeg skulle få meg et liv....:-)
Elisabeth
🌙18. april 2005
Heisann!
Poeng denne uken: 77
Tot: 1025,5 p
Bøllefrø!!! c",)
Poeng denne uken: 77
Tot: 1025,5 p
Bøllefrø!!! c",)
😛18. april 2005
47 poeng
18. april 2005
Hehe.. hele 27 tp på meg sist uke! Har blitt gammel & lat! :p
😐18. april 2005
44 poeng her... Uka fylte seg opp med aktiviteter helt av seg selv, så jeg syns egentlig jeg var flink som kom meg på trening de to dagene jeg gjorde. Har lagt inn turpoeng på de 2 timene jeg fløy rundt i lekeparken med tvillingene. Det er jo faktisk aktivitet utenom det vanlige for meg, også passa jeg jo på å være med litt opp i sklier og sånt :)
18. april 2005
Ny rekord denne uka for meg: 64 TP. Det er fryktelig motiverende å være nederst på lista! Da har jeg virkelig noe som driver meg til å trene mer!
😊18. april 2005
Kjempeuke til slutt. 82 poeng. og det er bra, med den appetitten jeg har om dagen...
🙁19. april 2005
Bare 28 poeng forrige uke. Var så mange møter på kveldstid at det ikke ble tid til noe mer. Satser på å komme sterkere tilbake denne uken! Er jo fint å være ute nå, så her er det bare å finne frem sykkelen!
😄19. april 2005
hei..
trimpoeng forrige uke er 45 poeng..
hilsen mikkeline.
trimpoeng forrige uke er 45 poeng..
hilsen mikkeline.
😄19. april 2005
Hei
Mandag: 50 min jogging
Onsdag: 60 min spinning og 30 min vektløfting
Torsdag: 30 min jogging
Søndag: 120 min gåtur
Totalt 46 trimpoeng. Burde vært 50, men ikke så verst.
Vanilje
Mandag: 50 min jogging
Onsdag: 60 min spinning og 30 min vektløfting
Torsdag: 30 min jogging
Søndag: 120 min gåtur
Totalt 46 trimpoeng. Burde vært 50, men ikke så verst.
Vanilje
19. april 2005
hei!
36poeng på meg forrige uke.venter på motivasjonen skal komme tilbake,men akkurat nå virker den dessverre så ufattelig langt borte..sukk..bare MÅÅ finne godtaktene igjen..!
Selma
36poeng på meg forrige uke.venter på motivasjonen skal komme tilbake,men akkurat nå virker den dessverre så ufattelig langt borte..sukk..bare MÅÅ finne godtaktene igjen..!
Selma
16 i heiagjengen
😄7. juni 2005
Godmorgen Elisabeth
Helt utrolig hvor sprek du er.
Blir helt svett av og se treningslisten din.
Skulle jeg sykklet 3-6 mil tror jeg at jeg hadde omkommet på veien.Så der beundrer jeg deg.
Så det er 200 g jeg skal ned denne uken?(haha)
Jeg håper på en halv kilo jeg men er fornøyd bare jeg kan vise til nedgang i det hele tatt.
For jeg er ufatlig sløv når det gjelder og lage sunn og god middag når gubben er borte,tyr gjerne til noe som er fort og lett og lage og itillegg ikke så sundt.
Prøver heller og spare inn på kcal på kveldstid.
Får bare se hvordan det går,skal ihvertfall litt ned i vekt denne uken.
Har ingen valg med deg og Solveig å kjempe mot.
Forresten utroligt gøy at vil alle klarer og prestere nå.
Ha en fin dag.
Klem Anma
Helt utrolig hvor sprek du er.
Blir helt svett av og se treningslisten din.
Skulle jeg sykklet 3-6 mil tror jeg at jeg hadde omkommet på veien.Så der beundrer jeg deg.
Så det er 200 g jeg skal ned denne uken?(haha)
Jeg håper på en halv kilo jeg men er fornøyd bare jeg kan vise til nedgang i det hele tatt.
For jeg er ufatlig sløv når det gjelder og lage sunn og god middag når gubben er borte,tyr gjerne til noe som er fort og lett og lage og itillegg ikke så sundt.
Prøver heller og spare inn på kcal på kveldstid.
Får bare se hvordan det går,skal ihvertfall litt ned i vekt denne uken.
Har ingen valg med deg og Solveig å kjempe mot.
Forresten utroligt gøy at vil alle klarer og prestere nå.
Ha en fin dag.
Klem Anma
😄7. juni 2005
Planen var å ha litt å gå på ja. Tror ikke det er noen sånn veldig krise, men det blir litt mer hvetemelting og øl som jeg får mye vann i kroppen av. Liker å tro at jeg ikke legger på meg et gram fett på turen, så den troa vil jeg leve i :)
Så på eu turen skal det ikke telles en kalori..To dager bare da.
Så får vi bare ta sommeren når den har bestemt seg for å komme. Deilig er det uansett da.
Ha en flott uke og lykke til med opplegget!
Stramt program du har satt opp også. Det er jo super oppladning det der. Kommer til å gå bra.
Så på eu turen skal det ikke telles en kalori..To dager bare da.
Så får vi bare ta sommeren når den har bestemt seg for å komme. Deilig er det uansett da.
Ha en flott uke og lykke til med opplegget!
Stramt program du har satt opp også. Det er jo super oppladning det der. Kommer til å gå bra.
😌7. juni 2005
hei!
Kjempeflink du er som trener så mye... og løper da gitt! Jeg hater å jogge så hadde aldri fått til det. ;)
Skal være i tailand 4 uker! Og jeg gleder meg helt utrolig masse!! :) Vi drar med rutefly, og skal reise rundt sammen med to tailandske venner. Skal reise endel rundt bankok, sing buri, Rayong, og så skal vi helt øst i tailand - ved grensa til laos. :) Ca midt i ferien skal vi i bryllup (vennene våre skal gifte seg). Det er forresten de som har planlagt ferien vår, så jeg vet faktisk ikke noe særlig om noen av stedene... Rayong skal være en øy med masse flotte strender... det er vel stort sett det jeg vet. ;) Men gøy med overaskelser! Tror det blir kjempemoro! Vet ikke om vi kommer dit du nevner - hvor i tailand er det?
Takk for tips om å kjøpe med stoffer i tailand, det hadde jeg ikke tenkt på. Men det er sikkert enda billigere enn å kjøpe klær...? og så er det jo litt gøy å sy selv! Vi har planer om å ikke ha med mer enn det vi står og går i :) For så å shoppe vilt i bangkok! ååååå..... bare en uke til nå (nesten i allefall... reiser den 15. juni) Jada, gleder meg! :D
Kjempeflink du er som trener så mye... og løper da gitt! Jeg hater å jogge så hadde aldri fått til det. ;)
Skal være i tailand 4 uker! Og jeg gleder meg helt utrolig masse!! :) Vi drar med rutefly, og skal reise rundt sammen med to tailandske venner. Skal reise endel rundt bankok, sing buri, Rayong, og så skal vi helt øst i tailand - ved grensa til laos. :) Ca midt i ferien skal vi i bryllup (vennene våre skal gifte seg). Det er forresten de som har planlagt ferien vår, så jeg vet faktisk ikke noe særlig om noen av stedene... Rayong skal være en øy med masse flotte strender... det er vel stort sett det jeg vet. ;) Men gøy med overaskelser! Tror det blir kjempemoro! Vet ikke om vi kommer dit du nevner - hvor i tailand er det?
Takk for tips om å kjøpe med stoffer i tailand, det hadde jeg ikke tenkt på. Men det er sikkert enda billigere enn å kjøpe klær...? og så er det jo litt gøy å sy selv! Vi har planer om å ikke ha med mer enn det vi står og går i :) For så å shoppe vilt i bangkok! ååååå..... bare en uke til nå (nesten i allefall... reiser den 15. juni) Jada, gleder meg! :D
❤️7. juni 2005
Hejhej:)
tusen takk for kommentar:) Og takk for sympati:P hehe, menne jeg bryr meg virkelig ikke noe om den teite vekta lenger. Den er ikke min venn lenger liksom:/ det er slutt. It has done me no good. Møkkahuet... Den nye vennen min er målebåndet.. Får se på lørdag hvor god venn det egentlig er da:P
Ååååh det været æ gett. Jeg blir litt sånn provosert jeg merker jeg. Hvis ikke sommeren skal komme før i juli... da ja.. skjer vel ikke så mye da, men sommeren kan jo komme fordet mener jeg på.. Gjør vel egentlig ikke noe om den venter litt.. jo lengre den venter jo bedre blir kroppen:P
Jeg gleder meg ja:) hihi, og gruer meg stortsett like mye. Gleder meg til å se han og klemme han og snakke med han og ha han her.. Gruer meg til tiden som følger. Usikkerheten osv som kanskje kommer. Er jo ikke sikkert vi blir noe ordentlig par igjen. Men kan på en måte ikke bekymre meg over det, så jeg får prøve å ta en dag av gangen:)
Jaja, nok babbel fra meg;) ser ut som en forferdelig bra sommertreningsplan du har satt opp der;) keep up the very good work!
tusen takk for kommentar:) Og takk for sympati:P hehe, menne jeg bryr meg virkelig ikke noe om den teite vekta lenger. Den er ikke min venn lenger liksom:/ det er slutt. It has done me no good. Møkkahuet... Den nye vennen min er målebåndet.. Får se på lørdag hvor god venn det egentlig er da:P
Ååååh det været æ gett. Jeg blir litt sånn provosert jeg merker jeg. Hvis ikke sommeren skal komme før i juli... da ja.. skjer vel ikke så mye da, men sommeren kan jo komme fordet mener jeg på.. Gjør vel egentlig ikke noe om den venter litt.. jo lengre den venter jo bedre blir kroppen:P
Jeg gleder meg ja:) hihi, og gruer meg stortsett like mye. Gleder meg til å se han og klemme han og snakke med han og ha han her.. Gruer meg til tiden som følger. Usikkerheten osv som kanskje kommer. Er jo ikke sikkert vi blir noe ordentlig par igjen. Men kan på en måte ikke bekymre meg over det, så jeg får prøve å ta en dag av gangen:)
Jaja, nok babbel fra meg;) ser ut som en forferdelig bra sommertreningsplan du har satt opp der;) keep up the very good work!
😉7. juni 2005
Takk for koselig kommentar. Hihi, føler meg ganske så rå om dagen ja! Hehe, så du vedder en tier på meg... Da skal jeg jommen gjøre mitt ytterste for å klare meg helskinna gjennom morgendagen også gitt ;) Og når du sier det-jeg er jo faktisk allergisk mot kaker jo! Det skal jeg hvertfall huske på i morgen ;) Med tanke på dere her inne og sommerkjolene mine så er det faktisk mye lettere!!
Fy søren for en treningsplan du har for sommeren. Hva er det du skal være med på 20 august? Maraton eller? Du burde hvertfall være i storform tila med det løpet der :) Flink er du! Og kiloene kommer itlå gå vekk, jevnt og trutt! Det er jeg sikker på.
Stå på videre! Klem fra meg :)
Fy søren for en treningsplan du har for sommeren. Hva er det du skal være med på 20 august? Maraton eller? Du burde hvertfall være i storform tila med det løpet der :) Flink er du! Og kiloene kommer itlå gå vekk, jevnt og trutt! Det er jeg sikker på.
Stå på videre! Klem fra meg :)
😉8. juni 2005
Hei Elisabeth!
Ser fint ut det treningsopplegget ditt. Fint at du legger inn muligheter til litt variasjon også.
Spennende å se om disse vær-spådommene slår til. Kanskje vi får tropevarmen allerede nå? Hadde ikke vært meg imot!
Jeg har hvitevarer der jeg bor, men foreldra mine vil gjerne overta dem og vil at jeg skal bruke forskudd på arv til kjøp av dette. Jeg har gitt meg på det punktet.
Du har nok rett i at det er lurt å ikke være med på helmaraton første gang man skal være med på noe. Det er minimaraton jeg har tenkt meg i første omgang. Høsten 2006. Å løpe ute er sikkert deilig, men jeg har tenkt å vente litt foreløpig. Må ha vært utrolig gøy å ha vært med på Birkebeiner`n!
Takk for tipset om Sparkjøp, skal se litt nærmere på det.
Og også for oppskrift på speltbrød, skal bli artig å prøve!
Ha en finfin onsdag!
Klem fra Elisabeth med z i nicket
Ser fint ut det treningsopplegget ditt. Fint at du legger inn muligheter til litt variasjon også.
Spennende å se om disse vær-spådommene slår til. Kanskje vi får tropevarmen allerede nå? Hadde ikke vært meg imot!
Jeg har hvitevarer der jeg bor, men foreldra mine vil gjerne overta dem og vil at jeg skal bruke forskudd på arv til kjøp av dette. Jeg har gitt meg på det punktet.
Du har nok rett i at det er lurt å ikke være med på helmaraton første gang man skal være med på noe. Det er minimaraton jeg har tenkt meg i første omgang. Høsten 2006. Å løpe ute er sikkert deilig, men jeg har tenkt å vente litt foreløpig. Må ha vært utrolig gøy å ha vært med på Birkebeiner`n!
Takk for tipset om Sparkjøp, skal se litt nærmere på det.
Og også for oppskrift på speltbrød, skal bli artig å prøve!
Ha en finfin onsdag!
Klem fra Elisabeth med z i nicket
😄8. juni 2005
Takk for tips om demoen! Jeg er inne å utforsker litt nå :) MEN den finner ikke spelt eller spelt-brød. Hva kan jeg erstatte det med for å finne kalori-inntak tror du?
😉8. juni 2005
Takk for innlegg i dagboken min, og med det må jeg si du er veldig flink da! du trimmer jo som bare det! hadde jeg nå bare vært som deg... sukk
😵8. juni 2005
Men jeg vil ned NÅ. Og så lenge jeg ikke sulter? Og jeg spiser hver 2. time? ÅÅÅ. Greit, jeg skal prøve å spise mer hvis dere mener det. Virker rart på meg, men. Helse-greia sier at jeg skal spise 1390 kalorier om dagen for å gå ned 7 kilo på 8 uker. Men det blir jo over 2000 hvis jeg skriver inn hvor mye jeg går på jobben osv... Syntes dette er vanskelig jeg. Regna forresten ut at 3,5 dl ren sprit "bare" er 210 kalorier, noe som ikke er så ille? For meg som blander med Fun-Light og sprite zero :)
Skal prøve å ha linfrø og div i brødet. Men bør de males først?
Skal prøve å ha linfrø og div i brødet. Men bør de males først?
😄8. juni 2005
Ja, så det nå. Jøss, så greit da! hehe. Visste ikke det. Får kjøpt på meny også?
😌8. juni 2005
Så bra! Boller er digg <3 Har du noen tips til en oppskrift for å gjøre de litt sunne eller næringsrike? Hva med alt sukkeret som skal oppi? Jeg eeeelsker boller! <3
😌8. juni 2005
Hei
Og takk for trøsten.Men det er ikke så lett og se det positive i ting akkurat nå.
Problemet mitt er at jeg hater et menneske på jobben og hun stikker kjepper i hjulene for meg stadig vekk.
Vi har nå flyttet inn i noe lokaler og jeg fikk et drømme kontor med en herlig kolega i.
Dette taklet min finde dårligt så i går ettermiddag fikk hun innvilget fra høyeste hold at jeg skulle flytte inn på hennes kontor.
Noe jeg nektet på,jeg farte opp og gav tydelig beskjed om at dette ønsket jeg ikke.Og forlot kontoret i sinne.
Det som skjedde etter det var at hun fikk hjelp av de andre som var igjen på kontoret til og flytte alle mine ting,pult og hyller inn til henne.Så da jeg kom på morgnen i dag alt plasert fint inne hos henne og der skal jeg liksom slå meg til ro.Faen ta.
Men men jeg får bare prøve og gjøre det beste ut av det,det er så mange som føler med meg og jeg ble møtt med klemmer på morgnen i dag.Det er jo ikke hver dagskost.
Men jeg kan ikke la være og være en smule sint og lei nå.
Det går nok over en gang.
Jo jeg har kvittet meg med de 200 g nå,men jeg er mer spent på deg.
Du er kansje bare på vekten 1 gang i uka?
Spennende og følge med ihvertfall.
Ha en fin kveld.
Klem Anma
Og takk for trøsten.Men det er ikke så lett og se det positive i ting akkurat nå.
Problemet mitt er at jeg hater et menneske på jobben og hun stikker kjepper i hjulene for meg stadig vekk.
Vi har nå flyttet inn i noe lokaler og jeg fikk et drømme kontor med en herlig kolega i.
Dette taklet min finde dårligt så i går ettermiddag fikk hun innvilget fra høyeste hold at jeg skulle flytte inn på hennes kontor.
Noe jeg nektet på,jeg farte opp og gav tydelig beskjed om at dette ønsket jeg ikke.Og forlot kontoret i sinne.
Det som skjedde etter det var at hun fikk hjelp av de andre som var igjen på kontoret til og flytte alle mine ting,pult og hyller inn til henne.Så da jeg kom på morgnen i dag alt plasert fint inne hos henne og der skal jeg liksom slå meg til ro.Faen ta.
Men men jeg får bare prøve og gjøre det beste ut av det,det er så mange som føler med meg og jeg ble møtt med klemmer på morgnen i dag.Det er jo ikke hver dagskost.
Men jeg kan ikke la være og være en smule sint og lei nå.
Det går nok over en gang.
Jo jeg har kvittet meg med de 200 g nå,men jeg er mer spent på deg.
Du er kansje bare på vekten 1 gang i uka?
Spennende og følge med ihvertfall.
Ha en fin kveld.
Klem Anma
😊8. juni 2005
Hei Elisabeth.
Oj, ja det var litt av et treningsopplegg. Klarer du å følge det, så må jeg nok melde pass i denne "ned-i-vekt-konkurransen". Jeg er ikke flink til å trene, men bør komme meg ut på tur noen ganger i uka. Tenkte å vente til etter høsten med noe organisert trening. Du imponerer virkelig med skogsturene dine om morgenen. Men så har du heller ingen gutt som skal på skolen eller to små som skal i barnehagen... å være småbarnsmor begrenser mulighetene en del, dessverre.
Nå må jeg nok avslutte, det er vanskelig å skrive samtidig som jeg må følge med på LOST.
Når skal du på vekta igjen? Veier du deg bare en gang i uka?
Klem fra Solveig.
Oj, ja det var litt av et treningsopplegg. Klarer du å følge det, så må jeg nok melde pass i denne "ned-i-vekt-konkurransen". Jeg er ikke flink til å trene, men bør komme meg ut på tur noen ganger i uka. Tenkte å vente til etter høsten med noe organisert trening. Du imponerer virkelig med skogsturene dine om morgenen. Men så har du heller ingen gutt som skal på skolen eller to små som skal i barnehagen... å være småbarnsmor begrenser mulighetene en del, dessverre.
Nå må jeg nok avslutte, det er vanskelig å skrive samtidig som jeg må følge med på LOST.
Når skal du på vekta igjen? Veier du deg bare en gang i uka?
Klem fra Solveig.
😄9. juni 2005
Heisann
Så resultatene fra sommekonken og vi tre (trekløveret)ligger på topp.Så morsomt og så motiverende til og fortsette.
Nå må vi bare holde på plassene våre. :o)
Stå på jente.
Klem Anma
Så resultatene fra sommekonken og vi tre (trekløveret)ligger på topp.Så morsomt og så motiverende til og fortsette.
Nå må vi bare holde på plassene våre. :o)
Stå på jente.
Klem Anma
9. juni 2005
Hei
Du kommer til å få betalt for all treningen. Blir imponert! Bass på at ikke du får belastningsskader. Jeg holdt på å få det i skinnleggen, men nå er det bedre. Har begynt å sykle og løpe mer i skogen.
Lykke til videre.
Klem Vanilje
Du kommer til å få betalt for all treningen. Blir imponert! Bass på at ikke du får belastningsskader. Jeg holdt på å få det i skinnleggen, men nå er det bedre. Har begynt å sykle og løpe mer i skogen.
Lykke til videre.
Klem Vanilje
9. juni 2005
Takk for tips om CD, nå er den bestilt.
16 i heiagjengen

😉23. august 2005
Skrev bare innlegg jeg og med ett hadde du fylt opp hele sia. Snakker om effektiv :)
Sinnsykt kult det du har gjort der altså. Med den formen du er i nå er det vel bare å opprettholde trening så er du klar. Får ha som mål å forbedre tia da vet du.
Og du har all grunn til å være stolt. Stolt av deg jeg også :)
Begynner å bli klar videre nå, men det har vært en motbakke og smell her altså. Ja,ja. Skal jo til legen i morra så får jeg høre hva hun har å si.
Ha en super dag og kos deg. Det har du virkelig fortjent.
Klem Iris
Sinnsykt kult det du har gjort der altså. Med den formen du er i nå er det vel bare å opprettholde trening så er du klar. Får ha som mål å forbedre tia da vet du.
Og du har all grunn til å være stolt. Stolt av deg jeg også :)
Begynner å bli klar videre nå, men det har vært en motbakke og smell her altså. Ja,ja. Skal jo til legen i morra så får jeg høre hva hun har å si.
Ha en super dag og kos deg. Det har du virkelig fortjent.
Klem Iris
😌23. august 2005
Gratulerer, gratulerer! Så reportasje på TV og tenkte på deg, om du var en av dem som stolpret blodig rundt på stive ben eller om du kom deg helskinnet i mål... Skjønner at det gikk bra og at det ga mersmak + motivasjon! Dette kan du nok leve på lenge... :)
😉23. august 2005
Jeg er mektig imponert!
Grattis!
Grattis!
😌23. august 2005
gratulerer med vel overstått sykkelløp og takk for kommentar :)
tja...under 70 før jul det tror jeg ikke...nå har jeg kommet såpass langt i slankinga og skal trappe opp med mer mat igjen at 1 kilo i uka det tror jeg kanskje blir litt for mye...jeg får vel ikke slik nedgang resten av tida...og skal ikke ha noen flere rene pulverkurer før jul nå, nå blir det mix av mat og pulver fremover :) men koselig at du har så stor tro på det,hehe :) Satser på 77.3 før jul ( da har jeg 35 kg jubileum,hehe ) men man får bare se hvordan det går, blir det mer nedgang så hurra for det, og blir det mindre så har jeg vært flink allikevel :) :) Er iallefall spent fremover, se hvordan det går på vekta - hadde vært moro å vært en medium igjen:)
Klem fra Hedvig som eier kjolen sin ;) og som har en liten kosedag denne tirdagen:)
tja...under 70 før jul det tror jeg ikke...nå har jeg kommet såpass langt i slankinga og skal trappe opp med mer mat igjen at 1 kilo i uka det tror jeg kanskje blir litt for mye...jeg får vel ikke slik nedgang resten av tida...og skal ikke ha noen flere rene pulverkurer før jul nå, nå blir det mix av mat og pulver fremover :) men koselig at du har så stor tro på det,hehe :) Satser på 77.3 før jul ( da har jeg 35 kg jubileum,hehe ) men man får bare se hvordan det går, blir det mer nedgang så hurra for det, og blir det mindre så har jeg vært flink allikevel :) :) Er iallefall spent fremover, se hvordan det går på vekta - hadde vært moro å vært en medium igjen:)
Klem fra Hedvig som eier kjolen sin ;) og som har en liten kosedag denne tirdagen:)

😄23. august 2005
Gratulerer!
Dette er imponerende!
Beundrende hilsen fra Månestråle.
Dette er imponerende!
Beundrende hilsen fra Månestråle.
😄23. august 2005
Det er utrolig bra, Elisabeth! Jeg er skikkelig fan av deg akkurat nå. Tøff er du! Jeg vet at jeg ikke er like tøff, nei. Og tenk at du tenker å melde deg på neste år også. En slik tur kunne jo risikert å gi deg helt skrekken. Det vitner om at du har trent godt ihvertfall! Jeg er utrolig stolt av deg. Beundrer deg skikkelig for motet ditt. Og for ikke å snakk om for pågangsmotet ditt!!!
Klem
Klem
😊24. august 2005
Heisann.
Og GRATTIS med vel utført løp.Helt utroligt hva du har fått til,tenkte på deg da jeg så det på TV en.
Mektig imponert er jeg over deg,med alt du driver på med.
Du lykkes jo med alt.Grattis enda en gang.
Klem Anma
Og GRATTIS med vel utført løp.Helt utroligt hva du har fått til,tenkte på deg da jeg så det på TV en.
Mektig imponert er jeg over deg,med alt du driver på med.
Du lykkes jo med alt.Grattis enda en gang.
Klem Anma
😉24. august 2005
Vår egen sykkeldronning. Gratulere så mye - du e knall altså. Mål e greit å ha i livet det e sikkert - så du ska nok bærre melle dæ på.
Ha en flott dag.
Dragen
Ha en flott dag.
Dragen

❤️24. august 2005
Gratulerer, flinkis!
I neste uke er jeg på veien - med motor!
Løvetannklem
I neste uke er jeg på veien - med motor!
Løvetannklem
😌24. august 2005
Flott, gratulerer, jeg er KJEMPESTOLT på dine vegne!!!
Må jo være kjempeinspirerende og sikkert en fantastisk tur også. Klart du stiller til neste år! Og da skal jeg løpe maraton også ... (håper jeg).
Klem fra Elisabeth med z i nicket
Må jo være kjempeinspirerende og sikkert en fantastisk tur også. Klart du stiller til neste år! Og da skal jeg løpe maraton også ... (håper jeg).
Klem fra Elisabeth med z i nicket
😌25. august 2005
Grattis med vel gjennomført!! Må være SÅ gøy å trene mot et så stort mål og gjennomføre med stil?! Skikkelig selvtillitsboost tenker jeg. Da er det bare å sette igang og trene for å forbedre tiden til neste år da. Du har hvertfall all grunn til å være stolt av deg selv :)
Vi har hatt det veldig bra på tur ja. Deilig med soling, bading, god mat og drikke og en pause fra slankefokuset. Har faktisk bare gått opp en ussel kg, så nå satser jeg på å komme meg inn i hverdagsrutinene igjen med en gang sånn at den går fort bort :) Blir fullt treningsfokus også fra neste uke, må si jeg gleder meg til å komme igang igjen for fullt!
Håper du har det bra og at du fortsatt svever på adrenalinet fra helgen :) Bra gjort, Elisabeth!!
Vi har hatt det veldig bra på tur ja. Deilig med soling, bading, god mat og drikke og en pause fra slankefokuset. Har faktisk bare gått opp en ussel kg, så nå satser jeg på å komme meg inn i hverdagsrutinene igjen med en gang sånn at den går fort bort :) Blir fullt treningsfokus også fra neste uke, må si jeg gleder meg til å komme igang igjen for fullt!
Håper du har det bra og at du fortsatt svever på adrenalinet fra helgen :) Bra gjort, Elisabeth!!
😀26. august 2005
Gratulerer så mye!! Du kan være skikkelig stolt av deg selv nå!!! Kanskje noe å tenke på for andre også dette; å finne seg et litt stort mål, som det ikke uten videre er sikkert at en klarer uten skikkelig trening på forhånd. Så hva blir det neste for din del? Birkebeinerrennet??? God helg!
😄30. august 2005
Grattis! Selv om jeg ikke vet hva Birken er for noe, så er det sikkert godt jobba ;-)
Jeg vet at jeg må spise mer, men jeg syntes det er veldig vanskelig. Strider mot alt at jeg skal spise mer når jeg vil ned i vekt. Jeg har ingen problemer med å spise så lite som jeg gjør på jobb, for jeg blir mett, for så å spise et heftig måltid på 900 kalorier når jeg kommer hjem. No problemo! Men jeg tror da absolutt ikke det er bra? Må jo ha NOE å si når på dagen du spiser? Jeg er veldig glad i mat. Veldig! Så jeg kan godt spise gryterett eller pizza til kvelds jeg ;-)
Jeg vet at jeg må spise mer, men jeg syntes det er veldig vanskelig. Strider mot alt at jeg skal spise mer når jeg vil ned i vekt. Jeg har ingen problemer med å spise så lite som jeg gjør på jobb, for jeg blir mett, for så å spise et heftig måltid på 900 kalorier når jeg kommer hjem. No problemo! Men jeg tror da absolutt ikke det er bra? Må jo ha NOE å si når på dagen du spiser? Jeg er veldig glad i mat. Veldig! Så jeg kan godt spise gryterett eller pizza til kvelds jeg ;-)
❤️30. august 2005
Tusen takk for innlegget i dagboken min Elisabeth!
Og gratulerer så MYE.
Det er jo helt utrolig, det beviser hvor godt trent du er!
STOLT AV DEG SELV HAR DU RETT TIL OG VÆRE!!
Kjempebra!
Og gratulerer så MYE.
Det er jo helt utrolig, det beviser hvor godt trent du er!
STOLT AV DEG SELV HAR DU RETT TIL OG VÆRE!!
Kjempebra!
😄31. august 2005
Hei!
Gratulerer så mye med gjennomført ritt! Det står det virkelig respekt av. Da er det vel bare å trene til neste ritt igjen da? ;)
Nå er jeg tilbake for fullt igjen. Har slitt litt med sykdom og slikt, derfor det lange oppholdet, men nå er jeg som sagt tilbake og klar for fight igjen :)
Gratulerer så mye med gjennomført ritt! Det står det virkelig respekt av. Da er det vel bare å trene til neste ritt igjen da? ;)
Nå er jeg tilbake for fullt igjen. Har slitt litt med sykdom og slikt, derfor det lange oppholdet, men nå er jeg som sagt tilbake og klar for fight igjen :)
👻4. september 2005
Hvor blir du av a?
Nå er det vel snart vel ;)
Nå er det vel snart vel ;)
16 i heiagjengen
😌19. oktober 2005
ski ? du er gal altså... hehe... :)
Ordna meg ny dagbok jeg... nå må jeg slutte å tenke på kiloene som er borte og heller konsentrere meg om kiloene som er igjen :) og selv om jeg er en av dem som lever lavkcal og ifølge deg katastrofalt,så går det faktisk ganske bra med meg allikevel :) hehe... vi blir vel aldri enige om akuratt det der, men men... slik er det nå bare ... jeg har det iallefall bra, og det er det som er viktig for meg :)
blir spennende med deg og skigåing da :) er selv en skihater av de store, og holder meg til akebrett,hehe
hedvig
Ordna meg ny dagbok jeg... nå må jeg slutte å tenke på kiloene som er borte og heller konsentrere meg om kiloene som er igjen :) og selv om jeg er en av dem som lever lavkcal og ifølge deg katastrofalt,så går det faktisk ganske bra med meg allikevel :) hehe... vi blir vel aldri enige om akuratt det der, men men... slik er det nå bare ... jeg har det iallefall bra, og det er det som er viktig for meg :)
blir spennende med deg og skigåing da :) er selv en skihater av de store, og holder meg til akebrett,hehe
hedvig
❤️19. oktober 2005
jeg klarer heller ikke å gå på ski... sist gang jeg gikk på ski så banna og svor fra jeg begynte til jeg starte ... du skulle sett meg, det var litt av et syn... hehe.... tragisk....hehe... så når jeg blir ferdig utdanna lærer så holder jeg meg unna skidagen for jeg klarer ikke å lære barn skiglede :)
oppfølging og oppfølging.... sist gang på kurset så var det bare meg... de andre kursdeltagerne er enten ferdig med sin vektnedgang eller dabba av... så jeg kommer ikke til å melde meg på oppfølgningskurset dems - blir kjedelig med bare meg liksom, men jeg kommer til å veie meg på den rare vekta som måler alt som er 1 gang i mnd der, og jeg kommer jo til å prate med dem og slik... så det blir på en måte min oppfølging - kommer jo selvsagt til å forsette på treningsstudioet og det er jo der kurslederen min jobber også så :) så håper man klarer det, det å holde vekta er vel noe av det vanskeligste , så blir utrolig spennende i månendene fremover...
tenkte å ha en ren pulveruke igjen nå (har vært pulver/matmix nå i det siste, trengte variasjon ) - er lei sjokoladesmaken så tenkte å prøve ny smak de har fått nå - grønnsakssuppe fra easy life - ha det en uke også opptrapping,hehe... må jo forberede magen min på juleaften snart,hehe...
og som deg så er jeg veldig glad i målebåndet, artig å se cm forsvinne og moro å se klær passe igjen :) og klær er vel egentlig en viktigere indikator enn vekta...
og jeg får på meg kjolen jeg skal bruke på julebord og hva mer kan man egentlig ønske seg ? hehe...
oppfølging og oppfølging.... sist gang på kurset så var det bare meg... de andre kursdeltagerne er enten ferdig med sin vektnedgang eller dabba av... så jeg kommer ikke til å melde meg på oppfølgningskurset dems - blir kjedelig med bare meg liksom, men jeg kommer til å veie meg på den rare vekta som måler alt som er 1 gang i mnd der, og jeg kommer jo til å prate med dem og slik... så det blir på en måte min oppfølging - kommer jo selvsagt til å forsette på treningsstudioet og det er jo der kurslederen min jobber også så :) så håper man klarer det, det å holde vekta er vel noe av det vanskeligste , så blir utrolig spennende i månendene fremover...
tenkte å ha en ren pulveruke igjen nå (har vært pulver/matmix nå i det siste, trengte variasjon ) - er lei sjokoladesmaken så tenkte å prøve ny smak de har fått nå - grønnsakssuppe fra easy life - ha det en uke også opptrapping,hehe... må jo forberede magen min på juleaften snart,hehe...
og som deg så er jeg veldig glad i målebåndet, artig å se cm forsvinne og moro å se klær passe igjen :) og klær er vel egentlig en viktigere indikator enn vekta...
og jeg får på meg kjolen jeg skal bruke på julebord og hva mer kan man egentlig ønske seg ? hehe...
😄20. oktober 2005
Ha, ha, hvor var den replikken fra, har et vagt minne om noe skummelt barnetv, der det var farlig å bli talt??
Tusen takk for utregninga, he, he, endte faktisk opp på 1773 kcal i går, helt intuitivt, leste utregninga di først i dag...
Får prøve dette ei stund, tenk at det skal være så vanskelig å spise nok!!
Du er forresten utrolig flink til utfordrer deg selv, spennende!!! Lykke til med skigåinga!! Selv har jeg ikke hatt ski på beina siden tidlig ungdomsskole...
Tusen takk for utregninga, he, he, endte faktisk opp på 1773 kcal i går, helt intuitivt, leste utregninga di først i dag...
Får prøve dette ei stund, tenk at det skal være så vanskelig å spise nok!!
Du er forresten utrolig flink til utfordrer deg selv, spennende!!! Lykke til med skigåinga!! Selv har jeg ikke hatt ski på beina siden tidlig ungdomsskole...
😌20. oktober 2005
Tjoho!
Godt at du ikke forsvinner helt her :) Trenger flere som har forstått at man faktisk må spise for å kunne gå ned. Menneh-jeg ser du driver og teller (hihi) folk og dyr her... Kunne du tenkt deg å telle meg også? Eller regne da! Virker jo som du vet hva du prater om, så selv om jeg bruker somebody flittig så er jeg nysgjerrig!
Birken på ski a gitt! Du er jommenmeg knalltøff! Hihi, syns jeg ser deg for meg, kavende ned en eller annen bakke mens ski og armer og bein går i hver sin retning-eller nei, forresten, nå var det visst meg jeg tenkte på ;) Hihi... Stå på, kjenner jeg deg rett så gjennomfører du i stor stil!!
Du får ha en fin dag og få på de vinterdekka snart da!
Klem fra Pusen :)
Godt at du ikke forsvinner helt her :) Trenger flere som har forstått at man faktisk må spise for å kunne gå ned. Menneh-jeg ser du driver og teller (hihi) folk og dyr her... Kunne du tenkt deg å telle meg også? Eller regne da! Virker jo som du vet hva du prater om, så selv om jeg bruker somebody flittig så er jeg nysgjerrig!
Birken på ski a gitt! Du er jommenmeg knalltøff! Hihi, syns jeg ser deg for meg, kavende ned en eller annen bakke mens ski og armer og bein går i hver sin retning-eller nei, forresten, nå var det visst meg jeg tenkte på ;) Hihi... Stå på, kjenner jeg deg rett så gjennomfører du i stor stil!!
Du får ha en fin dag og få på de vinterdekka snart da!
Klem fra Pusen :)
😉20. oktober 2005
Sambo hjalp meg.... med å spise opp gryta altså.. Fy oss!
Kult med birken da! Du er tøff altså!
Men en ting, du har litt peil på klokker og sånn. Hvor pålitlige er de a? For sambo ville jeg skulle ha den på i natt å teste puls og sånn. Og når jeg står opp etter 8 timer har jeg forbrent 800kcal?? På den tia av døgnet jeg er mest rolig (trodde jeg ihvertfall). Er det mulig a? Sparka til sambo et par ganger i natt pga snorking, men kanskje jeg har banka han mer?
Ha en super dag!
Kult med birken da! Du er tøff altså!
Men en ting, du har litt peil på klokker og sånn. Hvor pålitlige er de a? For sambo ville jeg skulle ha den på i natt å teste puls og sånn. Og når jeg står opp etter 8 timer har jeg forbrent 800kcal?? På den tia av døgnet jeg er mest rolig (trodde jeg ihvertfall). Er det mulig a? Sparka til sambo et par ganger i natt pga snorking, men kanskje jeg har banka han mer?
Ha en super dag!
😉20. oktober 2005
Jomfruer er da aldeles IKKE pirkete ;-)
Er jo bare det at det er så mye greiere når rundstykken veier det samme og 100 g er jo en passe vekt for da blir de akkurat passe store.... *blush* glad ingen ser meg når jeg styrer på kjøkkenet....
Er jo bare det at det er så mye greiere når rundstykken veier det samme og 100 g er jo en passe vekt for da blir de akkurat passe store.... *blush* glad ingen ser meg når jeg styrer på kjøkkenet....
😉20. oktober 2005
Hmmm... Kanskje det var etterforbrenning etter å ha hatt seg, he,he... Tror ikke ne ekstra runde midt på natta ville gått ubemerket hen....
Men du.. Kan ikke ha gulrøtter i deigen for å senke kaloriene når jeg skal spise mer vet du. Da får jeg heller ta ei rå gulrot ved sidenav da. Sånn i tillegg... :)
Litt perfeksjonist ja. Hadde jeg aldri giddi ihvertfall. Men så er jeg tvilling da. Smårastløs og lar det suse å gå, he,he
1295 kcal på en time er imponerende, det er jo en grandiosa det faktisk. Wow.
Men du.. Kan ikke ha gulrøtter i deigen for å senke kaloriene når jeg skal spise mer vet du. Da får jeg heller ta ei rå gulrot ved sidenav da. Sånn i tillegg... :)
Litt perfeksjonist ja. Hadde jeg aldri giddi ihvertfall. Men så er jeg tvilling da. Smårastløs og lar det suse å gå, he,he
1295 kcal på en time er imponerende, det er jo en grandiosa det faktisk. Wow.
😉20. oktober 2005
Ser nå for meg deg og Sylfiden med hver deres kjøkkenvekt der dere står å baker....
😌20. oktober 2005
Hihi, har litt problemer med å være stille her etter den siste kommentaren fra Iris. Jeg kan nemlig også levende forestille meg dere to på hvert deres kjøkken med hver deres vekt ;) Hihi! Litt av et syn vil jeg tro! Nei, jeg er litt mer sånn som Iris jeg da-tar sånn ca passe store rundstykker og gidder ikke å veie og styre :) Men på en eller annen måte blir de stort sett helt like (kanskje fordi jeg er vekt og skal ha alt så diplomatisk og rettferdig som mulig-siden dere var inne på disse stjernetegnene ;) )
MEN, til det jeg skulle si da: Tusen takk for telling ;) 1 time rask gange hver dag er vel kanskje litt mye å regne med... Trener vel ca 3, max 4 dager i uka, noen ganger veldig høy intensitet, andre ganger pilates og sånne ting. Men da har jeg hvertfall noe å gå ut fra her. Og det du sier tyder jo på at jeg spiser litt lite... (Hvertfall i hverdagene ;) )
Men du sa bare spør, så da spør jeg ;) Er litt skeptisk til å kutte lett/mager-produktene i og med at fettinnholdet i maten min allerede er litt høyt (ligger på ca 36%). Nå skal det sies at jeg spiser en del makrell i tomat (et par ganger i uka), men likevel... Gjør det ikke noe særlig eller? Går stort sett bare i naturris og fullkornspasta hjemme, så den er grei...
Hui, dette ble mye babbel, men men... Du får bære over med meg ;)
MEN, til det jeg skulle si da: Tusen takk for telling ;) 1 time rask gange hver dag er vel kanskje litt mye å regne med... Trener vel ca 3, max 4 dager i uka, noen ganger veldig høy intensitet, andre ganger pilates og sånne ting. Men da har jeg hvertfall noe å gå ut fra her. Og det du sier tyder jo på at jeg spiser litt lite... (Hvertfall i hverdagene ;) )
Men du sa bare spør, så da spør jeg ;) Er litt skeptisk til å kutte lett/mager-produktene i og med at fettinnholdet i maten min allerede er litt høyt (ligger på ca 36%). Nå skal det sies at jeg spiser en del makrell i tomat (et par ganger i uka), men likevel... Gjør det ikke noe særlig eller? Går stort sett bare i naturris og fullkornspasta hjemme, så den er grei...
Hui, dette ble mye babbel, men men... Du får bære over med meg ;)
20. oktober 2005
Takk for koselig kommentar og fine tips;o) Jeg pleier ikke å telle kalorier i hele tatt. Spiser til jeg er mett.. og passer på å spise frukt eller annet lite til mellommåltid. Men skal prøve å øke matinntaket og intensiteten i treninga. Gratulere med kjempebra vektnedgang! Skulle ønske min bmi var som din;) Men i første omgang jobber jeg med å få den under 30..
Ha en kjempefin dag!
klem petrine
Ha en kjempefin dag!
klem petrine
😉20. oktober 2005
Siden du kan det... Hvor mye er en gulrot hos GR. Altså hvor mange gram er en grønnsaksporsjon?
😀20. oktober 2005
Takk, takk... Du er snill! Siden det ble to store epler i dag så mangler jeg ei drue. Pokker å! Ja,ja.. Får dra å kjøpe to druer til i morra da :)
Sove godt!
Nattaklem.
Sove godt!
Nattaklem.
❤️10. november 2005
Men nå da? Når kommer nytt innlegg?? gått ned til 1 i mnd? Dårlig snitt på deg a!
Tusen takk for omtanke og klem. Setter stor pris på det og det varmer. Kjenner dere, men kjenner dere ikke på en måte. Betyr ihvertfall masse.
Ha en fortreffelig helg!
Stor klem Iris
Tusen takk for omtanke og klem. Setter stor pris på det og det varmer. Kjenner dere, men kjenner dere ikke på en måte. Betyr ihvertfall masse.
Ha en fortreffelig helg!
Stor klem Iris
😃21. november 2005
Hei på deg!
Jada - du har så rett så rett! Spis mer - tren mer! Helt enig!!
Du har jo vært vanvittig flink!! Og - du har den rette innstillingen til det å gå ned i vekt!! OG - send gjerne noen av de "vibbene" over til meg!! He-he.
Ja - det blir alt for mye alkohol. Jeg har en jobb som gjør at det liksom skal vær sånn....høres helt forferdelig ut, men sånn er det. Og når jeg i tillegg synes rødvin og cognac er veldig godt - så kan det bli et problem. Men jeg prøver å tenke litt fornuftig for tiden - drikker mye vann til alkoholen.
Ny reise i dag - så jeg skal skjerpe meg! He-he.
Stå på denne uken!
Tie
Jada - du har så rett så rett! Spis mer - tren mer! Helt enig!!
Du har jo vært vanvittig flink!! Og - du har den rette innstillingen til det å gå ned i vekt!! OG - send gjerne noen av de "vibbene" over til meg!! He-he.
Ja - det blir alt for mye alkohol. Jeg har en jobb som gjør at det liksom skal vær sånn....høres helt forferdelig ut, men sånn er det. Og når jeg i tillegg synes rødvin og cognac er veldig godt - så kan det bli et problem. Men jeg prøver å tenke litt fornuftig for tiden - drikker mye vann til alkoholen.
Ny reise i dag - så jeg skal skjerpe meg! He-he.
Stå på denne uken!
Tie
21. november 2005
hei på deg!
takk for hilsen jeg fikk=)
har hatt en fin dag med min kjære =)
nå tenkte jeg ikke på vektklubb.no, men den på vg nett...
tror egentlig det blir somebody, siden jeg gikk ned flere kilo når jeg var medlem der sist..
beste måten for meg å gå ned i vekt på er kaloritelling. liker å ha litt kontroll over hva jeg får i meg.
Hvordan går det med deg om dagen da?
Begynnt å glede deg til jul? tihi=)
her går det fint. har riktignok gått opp litt i vekt de siste månedene, men motivasjonen er bra, å nå skal det bort, en gang for alle!=)
ha en fin kveld da =)
takk for hilsen jeg fikk=)
har hatt en fin dag med min kjære =)
nå tenkte jeg ikke på vektklubb.no, men den på vg nett...
tror egentlig det blir somebody, siden jeg gikk ned flere kilo når jeg var medlem der sist..
beste måten for meg å gå ned i vekt på er kaloritelling. liker å ha litt kontroll over hva jeg får i meg.
Hvordan går det med deg om dagen da?
Begynnt å glede deg til jul? tihi=)
her går det fint. har riktignok gått opp litt i vekt de siste månedene, men motivasjonen er bra, å nå skal det bort, en gang for alle!=)
ha en fin kveld da =)
😌23. november 2005
heisann du !! =) =)
Jeg har bare et bittelite spørsmål til deg angående vektklubben.no.
jeg var inne på siden, men så at den var ute av drift akkurat nå.. men jeg regner vel med at den blir i orden engang...
det jeg lurte på er om det er ca det samme opplegget som somebody har?
aldså kaloritelling m.m??
jeg har meldt meg inni somebody nå...men vurderer å benytte meg av angrefristen om vektklubben er noe ala det samme og gratis...
håper du har noen svar til meg da.
klem fra meg
Jeg har bare et bittelite spørsmål til deg angående vektklubben.no.
jeg var inne på siden, men så at den var ute av drift akkurat nå.. men jeg regner vel med at den blir i orden engang...
det jeg lurte på er om det er ca det samme opplegget som somebody har?
aldså kaloritelling m.m??
jeg har meldt meg inni somebody nå...men vurderer å benytte meg av angrefristen om vektklubben er noe ala det samme og gratis...
håper du har noen svar til meg da.
klem fra meg
16 i heiagjengen
😌17. februar 2006
Mihihi-endelig kan jeg registrere litt nedgang og være med på å dra snittet nedover jeg også!! 71.3 på meg i dag :)
😉17. februar 2006
Endelig nedgang :) 87.5
😑17. februar 2006
Huffda, var ikke så eksepsjonelt bra vekt i dag akkurat. 75,8 kg. Fremdeles 4,8 kg igjen til mål, ser dårlig ut å klare det på 7-8 uker men jeg får legge godviljen til...
😌17. februar 2006
samme som forrige uke, dvs 78.
😵17. februar 2006
nei her står det dessverre nesten stille...dvs. faktisk litt opp: vekta er 65 blank. men enda håp om å nå målet til påske!!!!!
17. februar 2006
opp igjen ja.. 79 vakre kilo:D menmen. Tror forresten jeg må gjøre om målet mitt. er ikke sikker på hvor lenge det er igjen, men mitt nye mål er 75 kilo.
😌17. februar 2006
halloo!!
etter utskeielser både igår og dagen før er jeg fornøyd med dagens vekt.
56.1 kg=)
etter utskeielser både igår og dagen før er jeg fornøyd med dagens vekt.
56.1 kg=)
17. februar 2006
dagens vekt er 87.9
❤️17. februar 2006
Hei!
Ja,ikke så mye nedgang å skryte av denne gangen.
veier 68kg..... .STILLSTAND!!
felice.
Ja,ikke så mye nedgang å skryte av denne gangen.
veier 68kg..... .STILLSTAND!!
felice.
😄17. februar 2006
71,5!!!!
17. februar 2006
66kg ikke helt sant, men jeg holder meg til det. Prover hardt aa forandre trenden naa.
😑17. februar 2006
73.6 kg :(
blæh
blæh
18. februar 2006
91.6, hurra!
😐18. februar 2006
Samme som sist uke hos meg :(
😟18. februar 2006
Hei!
Samme vekt som sist uke.
103,0 kg.
Har kjempebetennelse i ei tann og er dobbel så stor i kjeven som normalt og går på masse penicilin og smertestillende.
Jeg må bare spise det jeg klarer når jeg klarer å spise,så får vekta komme i andre rekke.
Lykke til videre alle sammen.
Samme vekt som sist uke.
103,0 kg.
Har kjempebetennelse i ei tann og er dobbel så stor i kjeven som normalt og går på masse penicilin og smertestillende.
Jeg må bare spise det jeg klarer når jeg klarer å spise,så får vekta komme i andre rekke.
Lykke til videre alle sammen.
☹️18. februar 2006
Hei !
80,4 her......ikke mye å juble for akkurat......
sol
80,4 her......ikke mye å juble for akkurat......
sol
16 i heiagjengen
😌21. april 2006
Hei første mann ut.
En god start på meg,de første kiloene går altid lett.
Vekt i dag er 81,5 kg.
God helg til alle.
Klem Anma
En god start på meg,de første kiloene går altid lett.
Vekt i dag er 81,5 kg.
God helg til alle.
Klem Anma
😉21. april 2006
1. gangs registrering
77,9 kg
77,9 kg
21. april 2006
Litt ned 68.8kg.
Ha ei fin helg
Ha ei fin helg
😃21. april 2006
21. april, 1 registrering:
55 kg.
Ha en fin dag og helg!!!
55 kg.
Ha en fin dag og helg!!!
21. april 2006
Jeg slenger meg med;) Startvekt 88.8, høyde 171, mål 85
Forrige konk gikk elendig, men dette målet burde la seg gjennomføre...
Forrige konk gikk elendig, men dette målet burde la seg gjennomføre...
☹️21. april 2006
Opp som forventet etter påsken..
85,8 på meg..
85,8 på meg..
21. april 2006
jeg kan melde om 83.5 kilo og neeedgang, for en gangs skyld
😉21. april 2006
Som forventet ble det litt opp etter ferien, men heldigvis ikke så aaalt for mye:
Startvekt: 71.7
Høyde: 170
Mål: Skal vi si 67,5 da tro? Ja, det gjør jeg!
Startvekt: 71.7
Høyde: 170
Mål: Skal vi si 67,5 da tro? Ja, det gjør jeg!
😐21. april 2006
første registering og vekta var 74.6 kg... ugh...
målet får være 69 kg ;)
målet får være 69 kg ;)
😄21. april 2006
Hei!
Dagens vekt er 113 kilo, målet er 106.5 og høyden min er 169.
GO`helg!
Frogine
Dagens vekt er 113 kilo, målet er 106.5 og høyden min er 169.
GO`helg!
Frogine
21. april 2006
Min første registrering er 71.7 kg.
😌21. april 2006
Kan jeg få bli med? Trenger den motivasjonen jeg kan få nå fremover.
Vekt: 92 kg
Mål: 80 kg
Høyde: 178 cm
Solveig.
Vekt: 92 kg
Mål: 80 kg
Høyde: 178 cm
Solveig.
😃21. april 2006
Hei !
80,8 i dag.
Sol
80,8 i dag.
Sol
😑21. april 2006
Hei!
Er tilbake på startvekta etter 1 kg opp i påska.
Vekt i dag 84,3 kg.
Momsen!
Er tilbake på startvekta etter 1 kg opp i påska.
Vekt i dag 84,3 kg.
Momsen!
😀22. april 2006
vekt idag er 67.6kg..oppgang på 300 gram siden forrige veiedag.
felice.
felice.
😄23. april 2006
Veide 64,5 på fredag, men glemte å registrere det!
dinglerævva
dinglerævva
16 i heiagjengen
❤️5. mai 2006
trokke det er noe nedgang denne uken gett
😌5. mai 2006
Heisannn
Min fredagsvekt er 78,8 kg.Kjempe fornøyd.
Klem Anma
Min fredagsvekt er 78,8 kg.Kjempe fornøyd.
Klem Anma
😌5. mai 2006
73.4 kg her :)
5. mai 2006
67.9kg denne uka.
Deilig dag der ute!!
Deilig dag der ute!!
😐5. mai 2006
Melder stillstand jeg.. var så vidt noen hundre gram opp, men de er jeg kvitt neste fredag.. håper jeg :)
5. mai 2006
Litt oppgang her dessverre, vekta står på 64.3 i dag
😃5. mai 2006
111.8 her i dag.
GO`helg!
GO`helg!
5. mai 2006
I dag viste vekta 70.5. Dersom den kommer under 70 i løpet av de neste par ukene skal jeg begynne å tro at jeg gjør noe rett:)
God helg!!
God helg!!
😵5. mai 2006
Dagens vekt er nok litt for høy, ja. Den stoppa på 90,3 kg.
😊5. mai 2006
Hei hei! mye trening og bra kosthold virker.. i dag viser vekten 53 kg. er godt fornøyd! God helg til alle!
😟5. mai 2006
Æsj, opp til 71.4 :/ Men tror egentlig det er mest vann, for jeg har sånn drikke-vann-niaziregime om dagen. Satser på videre nedgang neste uke da!
😃5. mai 2006
HEi !
Vekta her er 80,2
sol
Vekta her er 80,2
sol
5. mai 2006
Hurra, ned litt, vekta stoppet på 91 blank i dag! :o)
😄6. mai 2006
tja hva skal man si??
veier 400 gram mer enn forrige uke nå veier jeg 68kg!!!
NÅ ER DET FULL SKJERPINGS!!!!!!
veier 400 gram mer enn forrige uke nå veier jeg 68kg!!!
NÅ ER DET FULL SKJERPINGS!!!!!!
😌6. mai 2006
Hei!
beklager sent ute. var så travelt i går. Vekt fredag var 82.6kg. Dette går da rette vegen. god helg!
beklager sent ute. var så travelt i går. Vekt fredag var 82.6kg. Dette går da rette vegen. god helg!
6. mai 2006
Er litt sent ute;) Fredagens vekt var 87.7
16 i heiagjengen
🙂19. september 2006
Hjelp!!!
Kjenner pusten nærmer seg, og kondisen min er ikke bra nok for å løpe fortere, pust pes.
Hehe!!!!
Det er nok ikke store greiene som skiller oss, 0,5 i BMI, det er ingenting det, 92.7 så er du der jeg er nå..... Det er bare 1.5 kg som skiller oss utifra BMI-målingen, så det kan det fort bli en forandring på......men ikke ta meg igjen så mye da, dra meg med videre nedover.....for jeg er overbevist på at du tar meg igjen:o)
Vi snakkes!!!
Glad vi kan følge hverandre, hjelper mye å ha deg som er nesten lik i BMI og humøret ditt er topp.
Klem
Kjenner pusten nærmer seg, og kondisen min er ikke bra nok for å løpe fortere, pust pes.
Hehe!!!!
Det er nok ikke store greiene som skiller oss, 0,5 i BMI, det er ingenting det, 92.7 så er du der jeg er nå..... Det er bare 1.5 kg som skiller oss utifra BMI-målingen, så det kan det fort bli en forandring på......men ikke ta meg igjen så mye da, dra meg med videre nedover.....for jeg er overbevist på at du tar meg igjen:o)
Vi snakkes!!!
Glad vi kan følge hverandre, hjelper mye å ha deg som er nesten lik i BMI og humøret ditt er topp.
Klem
❤️19. september 2006
Tusen takk for koselig kommentar. :)
Vi regner den for sikker vi - det er sikkert bare mensen ;)
Vi regner den for sikker vi - det er sikkert bare mensen ;)
😊19. september 2006
Kan vi ikke bytte på litt''a???
Som sagt, kondisen er ræ**a, jeg trenger deg til å fly litt foran meg også, la oss si neste uke???
Hehe!!!!
Det går i alle fall rette veien for oss begge, det er viktigst.
Og det å ha noen så nær i BMI gjør at man føler at man jobber sammen med noen.
Venninnen min som er like høy som meg vil ned 6 kilo, men kjære allpakka, hun veier nå 70 kilo.......jeg kan ikke i min villeste fantasi se at jeg skulle slanket meg hvis monsteret viste 70 kilo, men skal aldri si aldri. Men uansett, vi kan ikke sammenligne oss på samme måte som vi to kan.
Men hjelpe henne og støtte henne, det kan jeg, men ikke følge henne på samme måte.
Godt å ha deg her Elisabeth!
Klem
Som sagt, kondisen er ræ**a, jeg trenger deg til å fly litt foran meg også, la oss si neste uke???
Hehe!!!!
Det går i alle fall rette veien for oss begge, det er viktigst.
Og det å ha noen så nær i BMI gjør at man føler at man jobber sammen med noen.
Venninnen min som er like høy som meg vil ned 6 kilo, men kjære allpakka, hun veier nå 70 kilo.......jeg kan ikke i min villeste fantasi se at jeg skulle slanket meg hvis monsteret viste 70 kilo, men skal aldri si aldri. Men uansett, vi kan ikke sammenligne oss på samme måte som vi to kan.
Men hjelpe henne og støtte henne, det kan jeg, men ikke følge henne på samme måte.
Godt å ha deg her Elisabeth!
Klem
19. september 2006
Jepp, jeg kan bekrefte det du sier om hormonspiral. Det er jo fantatisk lite og varer kun kort tid, men vektoppgangen er der.
Det forsvinner igjen, trøst deg med det!
Det forsvinner igjen, trøst deg med det!
😌19. september 2006
Heisann Elisabeth:)
Ja denne ekle mensen du!! Den og vekt hører ikke sammen! Men godt at det er forbigående da:o) Vet ikke om jeg får noe mer mens jeg da siden jeg har begynt på p-sprøyta. Venninna mi minsta mensen med første sprøyte....er jo litt ekkelt også da....mensen er jo en grei bekreftelse på at man ikke er gravid....hmm!
Takker for kommentarer i dagboka mi:o) Og ja når jeg endelig bli to-siffra blir det fest her inne.....SMILER!! Og nettkake....meget kalorifattig den....haha!
Ang denne operasjonen så er det kronisk betennelse i begge hælene mine som er problemet. Og da må jeg jo gå på krykker i x antall uker på hvert bein hvis jeg blir operert! Og da tar det for lang tid og jeg havner på attføring! Og det har jeg ikke råd til, så derfor velger jeg å stupe ut i arbeidslivet igjen! Men søker jo på jobber av stor interesse under veis som ikke krever gode ben. Som kontor og slikt:o)
Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Alex
Ja denne ekle mensen du!! Den og vekt hører ikke sammen! Men godt at det er forbigående da:o) Vet ikke om jeg får noe mer mens jeg da siden jeg har begynt på p-sprøyta. Venninna mi minsta mensen med første sprøyte....er jo litt ekkelt også da....mensen er jo en grei bekreftelse på at man ikke er gravid....hmm!
Takker for kommentarer i dagboka mi:o) Og ja når jeg endelig bli to-siffra blir det fest her inne.....SMILER!! Og nettkake....meget kalorifattig den....haha!
Ang denne operasjonen så er det kronisk betennelse i begge hælene mine som er problemet. Og da må jeg jo gå på krykker i x antall uker på hvert bein hvis jeg blir operert! Og da tar det for lang tid og jeg havner på attføring! Og det har jeg ikke råd til, så derfor velger jeg å stupe ut i arbeidslivet igjen! Men søker jo på jobber av stor interesse under veis som ikke krever gode ben. Som kontor og slikt:o)
Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Alex
😀19. september 2006
Hei Elisabeth!
Joa helt riktig jeg skal på pynting til torsdag, og derfor har jeg det travelt med og blir ferdig. Jeg hadde en lys gang før (lys antikk), denne nye fargen dekket så bra (slapp og grunne) at et strøkk holdt. Men det er værre med dører og lister, så et strøkk til skal jeg ta før jeg legger meg. Heldigvis så er ikke gangen så stor......Fargen heter Lyngåsgrønn (passer siden jeg bor i Lier), men jeg ba de lage den litt lysere. Har ikke vinduer i gang, men 4 dører.....ikke så mye lys der så jeg må en farge som ikke er mørk. Ble fornøyd! Det er en dus grå/grønn farge, må sees eller så høres den ikke fin ut.
Ha en fin kveld!
Malehilsen fra Slankis
Joa helt riktig jeg skal på pynting til torsdag, og derfor har jeg det travelt med og blir ferdig. Jeg hadde en lys gang før (lys antikk), denne nye fargen dekket så bra (slapp og grunne) at et strøkk holdt. Men det er værre med dører og lister, så et strøkk til skal jeg ta før jeg legger meg. Heldigvis så er ikke gangen så stor......Fargen heter Lyngåsgrønn (passer siden jeg bor i Lier), men jeg ba de lage den litt lysere. Har ikke vinduer i gang, men 4 dører.....ikke så mye lys der så jeg må en farge som ikke er mørk. Ble fornøyd! Det er en dus grå/grønn farge, må sees eller så høres den ikke fin ut.
Ha en fin kveld!
Malehilsen fra Slankis
😃20. september 2006
God morgen Elisabeth!
Stemmer jeg skrev hilsen Rosa, og dont worry skal ikke bli noen rosa gang her hos meg. Jeg har aldri vært noen rosajente!
Men for 9-10 år siden hadde både renna og jeg walkie talkie, og der het jeg Rosa skjønner du. Så derfor ble det en rosa klem....he he
Det var morsomt med walkie også, ble kjent med mange på den måten.
Ellers så burde du kutte ut hormonspiralen om den gir deg masse plager, har en vanelig kobberspiral jeg og har ikkeno tull. Jo får jo mens, men den varer bare 4 dager, da har jeg ikke mer blod og dele ut....he he
Sjempeklem fra Slankis
Stemmer jeg skrev hilsen Rosa, og dont worry skal ikke bli noen rosa gang her hos meg. Jeg har aldri vært noen rosajente!
Men for 9-10 år siden hadde både renna og jeg walkie talkie, og der het jeg Rosa skjønner du. Så derfor ble det en rosa klem....he he
Det var morsomt med walkie også, ble kjent med mange på den måten.
Ellers så burde du kutte ut hormonspiralen om den gir deg masse plager, har en vanelig kobberspiral jeg og har ikkeno tull. Jo får jo mens, men den varer bare 4 dager, da har jeg ikke mer blod og dele ut....he he
Sjempeklem fra Slankis
😊20. september 2006
Heisann sveisann.
Du, jeg beholder onsdagen som veiedag og står heller over julekonken. Så da er det jo større mulighet for andre å vinne... Og trimpoeng har jeg ikke tid til å tenke på innimellom alle tusen ting som skal gjøres før barnas høstferie. Et puslespill for å få livet til å gå opp. Kaos, kaos.
Men lykke til, jeg heier på deg.
Du blir nok smekker til julebordet, skal du se. Men jeg slipper deg ikke forbi meg denne gangen...
Klem fra Solveig.
Du, jeg beholder onsdagen som veiedag og står heller over julekonken. Så da er det jo større mulighet for andre å vinne... Og trimpoeng har jeg ikke tid til å tenke på innimellom alle tusen ting som skal gjøres før barnas høstferie. Et puslespill for å få livet til å gå opp. Kaos, kaos.
Men lykke til, jeg heier på deg.
Du blir nok smekker til julebordet, skal du se. Men jeg slipper deg ikke forbi meg denne gangen...
Klem fra Solveig.
😌21. september 2006
Den derre mensen altså. Plagsom er den! Men godt at du ikke har den så lenge da, og nå kan du jo bare glede deg til i morgen. De tre usle kiloene spretter nok av like fort som de snek seg på :)
Takk for registrering av TP og takk for skjennepreken! I frykt for å få deg på nakken så må jeg jo bare komme meg ut en tur i dag ;) Kan jo prøve å dra med meg sambon ut på trasketur i nabolaget. Det er en del bakker der, så det er jo effektivt for treningas skyld. Jepp-da har jeg planen klar! Fint vær er det og, så det er ingen grunn til å ikke komme seg ut :)
Du får ha en strålende og aktiv dag du også!!
Takk for registrering av TP og takk for skjennepreken! I frykt for å få deg på nakken så må jeg jo bare komme meg ut en tur i dag ;) Kan jo prøve å dra med meg sambon ut på trasketur i nabolaget. Det er en del bakker der, så det er jo effektivt for treningas skyld. Jepp-da har jeg planen klar! Fint vær er det og, så det er ingen grunn til å ikke komme seg ut :)
Du får ha en strålende og aktiv dag du også!!
❤️21. september 2006
Hei!
Takk for hilsen!
Joda, hodet veit at jeg skal spise flere ganger om dagen, det er værre med handlingene:o)
Men skal nok komme på rett kjøl igjen, ser jo det på vekten også, står veldig stille når jeg ikke her vært flink til å spise ofte nok.
Men jeg klager ikke, ligger foran skjemaet til jul, men det kommer jeg ikke til å gjøre hvis jeg ikke tar meg sammen.
Gir deg en stor klem for flotte kommentarer!
Takk for hilsen!
Joda, hodet veit at jeg skal spise flere ganger om dagen, det er værre med handlingene:o)
Men skal nok komme på rett kjøl igjen, ser jo det på vekten også, står veldig stille når jeg ikke her vært flink til å spise ofte nok.
Men jeg klager ikke, ligger foran skjemaet til jul, men det kommer jeg ikke til å gjøre hvis jeg ikke tar meg sammen.
Gir deg en stor klem for flotte kommentarer!
😄22. september 2006
Måtte bare stikke snuta innom og si takk for velretta spark i går! Det gjorde at jeg røska tak i sambo og dro ham med meg ut på tur. Og det var jo bare SÅ deilig, og førte til meget god samvittighet :) Stikker du innom og sparker litt på mandag også eller?? Hehe, trenger det for å komme meg opp og ut!
God helg Elisabeth!
God helg Elisabeth!
😀25. september 2006
Hei!
Takk for hilsen i gb. Ja skal prøve å ha den reima sånn som du sier. E litt spennanes å følge med...:O)
Ha en fin kveld!
Takk for hilsen i gb. Ja skal prøve å ha den reima sånn som du sier. E litt spennanes å følge med...:O)
Ha en fin kveld!
😀26. september 2006
Takker Elisabeth!
Har blitt mange gratulasjoner på meg i det siste, og det
føles rart og sku gifte seg. Det har jeg drømt om lenge, men egentlig ikke trodd sku bli. Men den som venter lenge.......vet du!
Ellers så gikk "pyntinga" veldig fin, er bare litt øm på div steder. Men det blir bedre og bedre hver dag.Ha en fin dag!
Klem fr Slankis
Har blitt mange gratulasjoner på meg i det siste, og det
føles rart og sku gifte seg. Det har jeg drømt om lenge, men egentlig ikke trodd sku bli. Men den som venter lenge.......vet du!
Ellers så gikk "pyntinga" veldig fin, er bare litt øm på div steder. Men det blir bedre og bedre hver dag.Ha en fin dag!
Klem fr Slankis
27. september 2006
hei!!
Har du drukket mye vann eller spist noe med salt ??hmm,ja vanskelig å si hvorfor vekten har gått opp,men vekten gjør som den vil;-(...går både opp og ned...Lykke til på neste veiedag.
hilsen mjøndøling;-)
Har du drukket mye vann eller spist noe med salt ??hmm,ja vanskelig å si hvorfor vekten har gått opp,men vekten gjør som den vil;-(...går både opp og ned...Lykke til på neste veiedag.
hilsen mjøndøling;-)
27. september 2006
Hadde aldri forestilt meg at 1800 kcal var SÅ mye mat...tror aldri jeg har spist så mye - eller i alle fall ikke mat. Har nok fått mine kcal og vel så det, men mye via sjokolade ;-) Er sjokoholiker pleier jeg si - plutselig oppdager jeg at jeg har spist 200g stratos f.eks... Så det er nok der mye av kiloene har kommet, en kombinasjon av for lite næring og for mye søtt... Skal prøve å spise mer - men ser ikke hvordan jeg skal klare å spise så mye.
Takk for langt og lærerikt innlegg - godt å ha noen som bryr seg!
:-)
Takk for langt og lærerikt innlegg - godt å ha noen som bryr seg!
:-)
❤️28. september 2006
Hei Elisabeth.
Takk for nyttig tips. Det har faktisk ikke slått meg før nå at jeg spiser for lite!! Når jeg er på diett så går jeg helt ned i 500 kcal pr.dag og jeg ser at det blir helt feil. Jeg har faktisk klart å gå ned 5 kg på en uke.. - men ikke spør om uken etterpå - da er det opp 7 kg!! Og jeg spiser kanskje 5000 kcal på en dag. Skjønner jo at det er galskap!!
Har du en diett å foreslå med "normal" mat? Jeg har alle bøkene - den ultimate slankeguiden - blodtypedietten - finn din sone - spis deg slank og minst en hyllemeter til med tilsvarende bøker! Har også prøvd Grete Rohde!!
Mitt største håp nå er at jeg skal flytte sammen med min kjære på en gård og da kanskje jeg kan få litt bedre rutiner på det med mat. Har foresten en meget stressende jobb som jeg prøver å skifte ut.. Stress er lik fett!!
Fantastisk moro med den julekonkurransen du har satt igang. Det er SÅ HYGGELIG å vite at man er mange i samme båt, og disse dagbøkene er bare såå fine å lese.
God natt klem fra Flicka
Takk for nyttig tips. Det har faktisk ikke slått meg før nå at jeg spiser for lite!! Når jeg er på diett så går jeg helt ned i 500 kcal pr.dag og jeg ser at det blir helt feil. Jeg har faktisk klart å gå ned 5 kg på en uke.. - men ikke spør om uken etterpå - da er det opp 7 kg!! Og jeg spiser kanskje 5000 kcal på en dag. Skjønner jo at det er galskap!!
Har du en diett å foreslå med "normal" mat? Jeg har alle bøkene - den ultimate slankeguiden - blodtypedietten - finn din sone - spis deg slank og minst en hyllemeter til med tilsvarende bøker! Har også prøvd Grete Rohde!!
Mitt største håp nå er at jeg skal flytte sammen med min kjære på en gård og da kanskje jeg kan få litt bedre rutiner på det med mat. Har foresten en meget stressende jobb som jeg prøver å skifte ut.. Stress er lik fett!!
Fantastisk moro med den julekonkurransen du har satt igang. Det er SÅ HYGGELIG å vite at man er mange i samme båt, og disse dagbøkene er bare såå fine å lese.
God natt klem fra Flicka
16 i heiagjengen
Så trist detta var da du,må si kondolerer jeg også.
Varme tanker og klemmer til dere alle.
fra renna.
25. september 2006
Så forferdelig trist! Kondolerer til dere begge.
25. september 2006
UFF DA! triste greier! vet hvordan du har det nå, og det er ikke noe særlig! i fjor nøyaktig 1 uke for lillemor ble født døde svigerfaren min. Skikkelig trist og fælt!
Jeg vil bare gi det en klem og si at du må tenke positivt og tenke på alt det andre som er bra og flott rundt deg! Vet det er vanskelig nå.. KLEM!!
Jeg vil bare gi det en klem og si at du må tenke positivt og tenke på alt det andre som er bra og flott rundt deg! Vet det er vanskelig nå.. KLEM!!
❤️25. september 2006
Kjære deg...
Huff...dette var grusomt å lese! Får helt gåsehud her jeg....triste nyheter! Man blir så tom for ord i en sånn sammenheng....kan ikke annet å si enn kondulerer og sende masse varme tanker til dere alle.....
Huff...dette var grusomt å lese! Får helt gåsehud her jeg....triste nyheter! Man blir så tom for ord i en sånn sammenheng....kan ikke annet å si enn kondulerer og sende masse varme tanker til dere alle.....
💔25. september 2006
Åååååååååååååååååååååååå....så forferdielig trist..... hva mer skal man si? ord blir så tomme.....
Håper ting føles litt bedre etterhvert....
Mange klemmer fra Hermine...
Håper ting føles litt bedre etterhvert....
Mange klemmer fra Hermine...
💔25. september 2006
Så trist detta var da du,må si kondolerer jeg også.
Varme tanker og klemmer til dere alle.
fra renna.
💔25. september 2006
Detta var forferdelig trist for dere alle, håper dere tar vare på hverandre i denne tunge tiden. Og at det hendte på dagen din også...kondolerer så mye!
klem fra Slankis
klem fra Slankis
25. september 2006
Kondolerer til deg og dine <3 <3 <3
Håper det vil bli lettere etterhvert.
Svigerfaren din vil nok at du fremover skal minnes de gode tingene på bursdagen din. Kanskje i fremtiden gjøre bursdagen til en fin minnemarkering for ham også. Er jo sånn livet er lagd, sorg og glede går liksom litt hånd-i-hånd. Tungt er det uansett når man mister noen man er glad i.
Those we love, lives in our hearts forever
Ta godt vare på deg selv, lille frø og resten av dine fremover.
-Gode ønsker-
Håper det vil bli lettere etterhvert.
Svigerfaren din vil nok at du fremover skal minnes de gode tingene på bursdagen din. Kanskje i fremtiden gjøre bursdagen til en fin minnemarkering for ham også. Er jo sånn livet er lagd, sorg og glede går liksom litt hånd-i-hånd. Tungt er det uansett når man mister noen man er glad i.
Those we love, lives in our hearts forever
Ta godt vare på deg selv, lille frø og resten av dine fremover.
-Gode ønsker-
❤️25. september 2006
Tenker på dere
Klem
Klem
❤️25. september 2006
Åhh...så trist...
Jeg føler med dere, og tenker på dere i denne vonde stunden...
Klem...
Jeg føler med dere, og tenker på dere i denne vonde stunden...
Klem...
25. september 2006
Hei!
Det var trist å høre.
Kondolere til dåkker alle.
Klem fra Liwa
Det var trist å høre.
Kondolere til dåkker alle.
Klem fra Liwa
❤️1. oktober 2006
Gratulerer
Det går rykter i landet om at prinsen din har kommet!
Livet tar en og gir en annen, slik er det ofte.
Gled deg over at ditt lillefrø endelig er stort nok til å være ute hos dere.
Ønsker dere alt godt framover.
Klems Elisabeth
Det går rykter i landet om at prinsen din har kommet!
Livet tar en og gir en annen, slik er det ofte.
Gled deg over at ditt lillefrø endelig er stort nok til å være ute hos dere.
Ønsker dere alt godt framover.
Klems Elisabeth
😃1. oktober 2006
Hva er det jeg hører, har Lillefrø kommet???? Og det ble en liten prins, så koselig Sylfiden. Det er godt dere har det bra og at du får ta han med hjem. Det blir en deilig tid det!
Drømmer meg litt tilbake til jeg fikk min første fødte, jeg klarte neste ikke ta øynene fra han. Han var det vakreste jeg har sett, den peneste babyen jeg noengang har sett..osv med klisheene...he he. Jeg klarte såvidt og legge han fra meg når han skulle sove, ikke alltid. For noen ganger sov han på magen min...he he... som jeg drømmer, husker det som det skulle vært igår.
Men her om fredan var han og en kompis på kino med hver si dame...he he...De vokser så fort, gratulerer igjen og kos dere med lillefrø!
Klemmis til dere fra Slankis
Drømmer meg litt tilbake til jeg fikk min første fødte, jeg klarte neste ikke ta øynene fra han. Han var det vakreste jeg har sett, den peneste babyen jeg noengang har sett..osv med klisheene...he he. Jeg klarte såvidt og legge han fra meg når han skulle sove, ikke alltid. For noen ganger sov han på magen min...he he... som jeg drømmer, husker det som det skulle vært igår.
Men her om fredan var han og en kompis på kino med hver si dame...he he...De vokser så fort, gratulerer igjen og kos dere med lillefrø!
Klemmis til dere fra Slankis
❤️1. oktober 2006
Gratulerer med prinsen!!!
Håper dere alle har det bra....
Klem...
Håper dere alle har det bra....
Klem...
1. oktober 2006
Gratulerer med lilleprinsen!! Har dere funnet navn?
Ønsker dere alt godt ihvertfall!
Og gleder oss til du kommer tilbake hit!
Ønsker dere alt godt ihvertfall!
Og gleder oss til du kommer tilbake hit!
❤️2. oktober 2006
En uke i stresståke for meg og vips så er hele verdenen din snudd på hodet?! Må først si at jeg føler med dere i sorgen, kan ikke være lett for noen!
Så ser jeg at du har fått en liten gutt :) Så koselig, da så dere riktig på ultralyden likevel da. Håper alt er bra med både deg og den lille, gratulerer så masse!!! Gleder meg til å høre om småtten og er sååå nysgjerrig på navnet :)
Håper du har en fin tid som nybakt mamma :)
Stor klem fra Pusen.
Så ser jeg at du har fått en liten gutt :) Så koselig, da så dere riktig på ultralyden likevel da. Håper alt er bra med både deg og den lille, gratulerer så masse!!! Gleder meg til å høre om småtten og er sååå nysgjerrig på navnet :)
Håper du har en fin tid som nybakt mamma :)
Stor klem fra Pusen.
❤️10. oktober 2006
HEi Sylfiden!!!
Huff, så trist med svigerfar. Konolerer!
(jeg valgte å ta det triste først).
Så.....
Gratulerer såååå veldig mye med "lille frø", har ikke vært inne på siden din på veldig lenge skjønner jeg, derfor har jeg ikke fått med meg hverken det ene eller det andre.
Håper du koser deg godt med den lille, selv om (som jeg selv skrev i et innlegg på søndag eller mandag), at ofte går glede og sorg hånd i hånd.
Lykke til!!!
Mange tanker fra Rita
Huff, så trist med svigerfar. Konolerer!
(jeg valgte å ta det triste først).
Så.....
Gratulerer såååå veldig mye med "lille frø", har ikke vært inne på siden din på veldig lenge skjønner jeg, derfor har jeg ikke fått med meg hverken det ene eller det andre.
Håper du koser deg godt med den lille, selv om (som jeg selv skrev i et innlegg på søndag eller mandag), at ofte går glede og sorg hånd i hånd.
Lykke til!!!
Mange tanker fra Rita
16 i heiagjengen
5. desember 2006
Hey hey!
Dette var fine tall!
Høres ut som du er i siget nå, så lett overvekt er innen rekkevidde!
Lykke til.
Dette var fine tall!
Høres ut som du er i siget nå, så lett overvekt er innen rekkevidde!
Lykke til.
😃5. desember 2006
Herlig.. regner med at du er fornøyd nå.. men jeg ventet meg ett kraftigere utbrudd.. er det alt du har på lager.. ? ;-)

😄5. desember 2006
hepp!
se der ja, det gikk akkuurat som du trodde. er alltid bra når du føler du gjør ting riktig, også er de jammen riktig også, hehe.
synes forresten et mål på 2,5 kilo til jul er overkommelig for deg. om du gjør som du har sagt, så tror jeg du i alle fall kommer til å komme langt i forhold til målet.
ha en flott dag!
combatbaby.
se der ja, det gikk akkuurat som du trodde. er alltid bra når du føler du gjør ting riktig, også er de jammen riktig også, hehe.
synes forresten et mål på 2,5 kilo til jul er overkommelig for deg. om du gjør som du har sagt, så tror jeg du i alle fall kommer til å komme langt i forhold til målet.
ha en flott dag!
combatbaby.
😄5. desember 2006
Wow, grattis!!!
Så flink du er:-)
Klart du når lett overvekt innen jul, det er ikke no problem, når en er så flink som deg! Og så må du passe på å krympe ut av dine nye klær vettu! Skikkelig heldiggris da, med gratis klær. (kanskje vi skal starte bytteklubb, som slankis sa;-))
Også jeg som har falt helt ut, skulle jo pese deg i nakken utover høsten, og istedet så har jeg gått helt feil vei, det er rent pinlig, jeg var jo kun at par kilo bak deg, og nå har du gått ned og jeg opp og da er differansen stoor......
Men nå føler jeg faktisk at jeg er på tur til å komme på track igjen, og da særlig når det gjelder trening, for det er der hoved problemet mitt ligger. Så bare se etter meg, plutselig er jeg her.
Har planer om å starte en liten konk som skal gå fram mot 17 mai, med delemål til påske, og det er faktisk kun 10 uker mellom jul i 06 og påske i 07 og nye 10 uker til 17 mai....jaja da har jeg visst planen klar ser det ut som:-)
Håper du har en fin førjul sjøl om regnet høljer ned.
Klems fra Elisabeth
Så flink du er:-)
Klart du når lett overvekt innen jul, det er ikke no problem, når en er så flink som deg! Og så må du passe på å krympe ut av dine nye klær vettu! Skikkelig heldiggris da, med gratis klær. (kanskje vi skal starte bytteklubb, som slankis sa;-))
Også jeg som har falt helt ut, skulle jo pese deg i nakken utover høsten, og istedet så har jeg gått helt feil vei, det er rent pinlig, jeg var jo kun at par kilo bak deg, og nå har du gått ned og jeg opp og da er differansen stoor......
Men nå føler jeg faktisk at jeg er på tur til å komme på track igjen, og da særlig når det gjelder trening, for det er der hoved problemet mitt ligger. Så bare se etter meg, plutselig er jeg her.
Har planer om å starte en liten konk som skal gå fram mot 17 mai, med delemål til påske, og det er faktisk kun 10 uker mellom jul i 06 og påske i 07 og nye 10 uker til 17 mai....jaja da har jeg visst planen klar ser det ut som:-)
Håper du har en fin førjul sjøl om regnet høljer ned.
Klems fra Elisabeth
😄5. desember 2006
Så flott, da! Må si jeg er litt misunnelig nå...du er jo ørlite lettere enn meg, men en deeel cm høyere enn meg, da! 2,5 kilo innen jul klarer du. Hver gang du får lyst på noe, så tenker du bare ..."BARE 2,5 kilo igjen til lett overvekt"...så tenker jeg det lokker mer enn godis! :-))
5. desember 2006
Fliiiiiink du er:) hvor ofte og hvor lite spiser du? jeg prøver liksom å spise lite 6 ganger om dagen.. men det blir liksom litt for lite det og..
😌5. desember 2006
Grattis! Lykken står flinke piker bi! Jeg tror du klarer lett overvekt hvis du bare tror på det selv!!!
stooooor klem
stooooor klem
😉5. desember 2006
Heeey heeeey heeey!!!!
Hva var det jeg sa...jeg hadde feelingen på at du ville se 84 idag, og det var nok gøyest for deg.....men også for meg.
Jeg trenger en motivator.... og det var du sist, og du er det nå...! Grattis så mye.... dette var flott, og står du på i samme dur vil du nok se 82 kg til jul.
Jeg krysser fingrene...he he
Klem fra Slankis
Hva var det jeg sa...jeg hadde feelingen på at du ville se 84 idag, og det var nok gøyest for deg.....men også for meg.
Jeg trenger en motivator.... og det var du sist, og du er det nå...! Grattis så mye.... dette var flott, og står du på i samme dur vil du nok se 82 kg til jul.
Jeg krysser fingrene...he he
Klem fra Slankis
😄5. desember 2006
Hei du!!!
Se det ja...GRATULERER så mye med nedgang.Også 1 kg da gitt..kjempebra!!!
Åhh,så heldig du er som får vaskehjelp imorgen...er ganske godt å få det rent hjemme da.Jeg skal nå avsted imorgen og vaske selv,så måtte ta litt hjemme idag.Ikke tid til husvask resten av uken.
ha en fin kveld,
klem fra felice.
Se det ja...GRATULERER så mye med nedgang.Også 1 kg da gitt..kjempebra!!!
Åhh,så heldig du er som får vaskehjelp imorgen...er ganske godt å få det rent hjemme da.Jeg skal nå avsted imorgen og vaske selv,så måtte ta litt hjemme idag.Ikke tid til husvask resten av uken.
ha en fin kveld,
klem fra felice.
😃5. desember 2006
Så flink du e!! Høres ut som du har en realistisk plan. Blir så glad, når æ ser at du håper på å gå ned 2 kg til jul, kanskje det e håp om at æ også klare det. Må hente frem motivasjonen å peise på.
I dag va æ på trening for første gang på ei uka, begynte å bli redd æ droppa ut nu, men nu har æ ny giv. Det va litt godt med den pausen, men gud så godt det va å trene igjen...:O) Var på Body pump det va kjempe artig. Har ikke vært på det før.
Æ skal heie på dæ fett-nok..
Klem fra Liwa
I dag va æ på trening for første gang på ei uka, begynte å bli redd æ droppa ut nu, men nu har æ ny giv. Det va litt godt med den pausen, men gud så godt det va å trene igjen...:O) Var på Body pump det va kjempe artig. Har ikke vært på det før.
Æ skal heie på dæ fett-nok..
Klem fra Liwa
❤️6. desember 2006
Hei igjen!
Skjortene som sambo kjøpte på vårparten er skikkelig trange, nesten så knappene spretter ut, og etter en nærmere titt i speilet har han sett at magen begynner å forandre fasong...til hengemage! Her om dagen så vi et program på TV om sykt overvektige mennesker, og visse fakta ble lagt på bordet...som at menn ikke bør ha mer enn 100 cm livvidde. Sambo har 115! Det ble en liten vekker! Mandags kvelden var han ute og jogget i regnvær!! Men, er ikke sikke rpå at det blir like lett i matveien, så der kommer jeg inn. Må passe på hele tiden, han er veldig til å skulle kose seg BARE LITT på kveldstid, men helst hver dag!
Kanskje du bør finne fram litt sånne fakta til din sambo?
Klem!
Skjortene som sambo kjøpte på vårparten er skikkelig trange, nesten så knappene spretter ut, og etter en nærmere titt i speilet har han sett at magen begynner å forandre fasong...til hengemage! Her om dagen så vi et program på TV om sykt overvektige mennesker, og visse fakta ble lagt på bordet...som at menn ikke bør ha mer enn 100 cm livvidde. Sambo har 115! Det ble en liten vekker! Mandags kvelden var han ute og jogget i regnvær!! Men, er ikke sikke rpå at det blir like lett i matveien, så der kommer jeg inn. Må passe på hele tiden, han er veldig til å skulle kose seg BARE LITT på kveldstid, men helst hver dag!
Kanskje du bør finne fram litt sånne fakta til din sambo?
Klem!
😌6. desember 2006
Hei du, og gratulerer med nydelig vekt :) Syns du er så flink, og dette fortjente du virkelig!! 2,5 kg til før jul kan bli hardt, men sånn som du står på så tror jeg det absolutt er mulig. Og ihvertall hvis du ikke har noen flere planlagte utskeielser før jul.
Deilig med vaskehjelp, men det er sant som du sier-lett for at rotet bare brer seg utover. Jeg har funnet ut at hvis jeg ikke orker en sånn full storrengjøring før jeg skal ha gjester tar jeg en sånn skikkelig effektiv omgang i hele huset. Tømmer søpla på kjøkkenet og badene, rydder unna det overflødige rotet og om det ligger mye støv utover sveiver jeg over med en mopp. Tar stort sett ikke mer enn en halvtimes tid, og da får man tatt alt det som syns. Har også gjort det til en van å sette inn i oppvaskmaskinen og dra over benken før jeg legger meg, da er det så mye koseligere å stå opp!
Blomsterfargeprosjektet mitt ja. Joda, det ble faktisk lilla roser, emn ikke med konditorfarge. For det første fant jeg ikke lilla konditorfarge, så jeg måtte blande rød og blå. Men det var bare det blå som ble tatt opp i rosene og bare sånn flekkvis. Så jeg gikk til innkjøp av klesfarge, og da skal jeg si deg de fikk fart på seg! Etter en times tid så man at fargen trakk seg opp i kronbladene. Så det var moro. Men det blir jo dyre blomster da, fargen kosta 100 kr, så da blir det jo ikke til at man gjør sånt så ofte... Men moro var det da, ikke så vanlig med lilla roser liksom :) Og 50års-laget var også veldig vellykka. Alle koste seg og tiden fly unna. Så det var bra :)
Du får ha en fin dag snuppa, og kos deg med strålende vekt!
Deilig med vaskehjelp, men det er sant som du sier-lett for at rotet bare brer seg utover. Jeg har funnet ut at hvis jeg ikke orker en sånn full storrengjøring før jeg skal ha gjester tar jeg en sånn skikkelig effektiv omgang i hele huset. Tømmer søpla på kjøkkenet og badene, rydder unna det overflødige rotet og om det ligger mye støv utover sveiver jeg over med en mopp. Tar stort sett ikke mer enn en halvtimes tid, og da får man tatt alt det som syns. Har også gjort det til en van å sette inn i oppvaskmaskinen og dra over benken før jeg legger meg, da er det så mye koseligere å stå opp!
Blomsterfargeprosjektet mitt ja. Joda, det ble faktisk lilla roser, emn ikke med konditorfarge. For det første fant jeg ikke lilla konditorfarge, så jeg måtte blande rød og blå. Men det var bare det blå som ble tatt opp i rosene og bare sånn flekkvis. Så jeg gikk til innkjøp av klesfarge, og da skal jeg si deg de fikk fart på seg! Etter en times tid så man at fargen trakk seg opp i kronbladene. Så det var moro. Men det blir jo dyre blomster da, fargen kosta 100 kr, så da blir det jo ikke til at man gjør sånt så ofte... Men moro var det da, ikke så vanlig med lilla roser liksom :) Og 50års-laget var også veldig vellykka. Alle koste seg og tiden fly unna. Så det var bra :)
Du får ha en fin dag snuppa, og kos deg med strålende vekt!
😀6. desember 2006
Heeeyyy ya!
It`s me again....how are you???
Ser du ikke har skrevet inn noe innlegg idag, gikk det som du fryktet el med vekta??
Men det varer ikke lenge om så er tilfelle, er sikker på at du greier 82 til jul nå. Du virker mer målbevist nå syns jeg enn for noen mnd siden.
Når jeg tenker meg om har du vel hatt vaske-guttene hos deg idag du....eller var det imorra?
Heldig er du iallefall....jeg må vaske sjøl ennå jeg,
og det har jeg gjordt idag. Har vasket stuetaket som gutta hadde grist på.....med sprettball....phhuu
Orket jo ikke se på de merkene.... som da ble jeg tvunget til vaske.....Hadde jo vært best og male, men timinga er ikke best akkurat nå....
Og yngsten må ha reggis, han ble skuffa han fordi han trodde han skulle få det idag. Men vi må vente et halvtår til før det blir satt igang no. Han må miste flere tenner først.
Ha en god kveld beibi fra Slankis
It`s me again....how are you???
Ser du ikke har skrevet inn noe innlegg idag, gikk det som du fryktet el med vekta??
Men det varer ikke lenge om så er tilfelle, er sikker på at du greier 82 til jul nå. Du virker mer målbevist nå syns jeg enn for noen mnd siden.
Når jeg tenker meg om har du vel hatt vaske-guttene hos deg idag du....eller var det imorra?
Heldig er du iallefall....jeg må vaske sjøl ennå jeg,
og det har jeg gjordt idag. Har vasket stuetaket som gutta hadde grist på.....med sprettball....phhuu
Orket jo ikke se på de merkene.... som da ble jeg tvunget til vaske.....Hadde jo vært best og male, men timinga er ikke best akkurat nå....
Og yngsten må ha reggis, han ble skuffa han fordi han trodde han skulle få det idag. Men vi må vente et halvtår til før det blir satt igang no. Han må miste flere tenner først.
Ha en god kveld beibi fra Slankis
🐷6. desember 2006
SKAM...hehe
Er det mulig tenker jeg bare.?
Jeg finner ikke ut av hvordan jeg skriver inn ny dag i dagboka......kan du hjelpe meg?
Er det mulig tenker jeg bare.?
Jeg finner ikke ut av hvordan jeg skriver inn ny dag i dagboka......kan du hjelpe meg?
6. desember 2006
heei! Takk for svar! jeg tenkte at det kanskje var på grunn av kaffen. i tillegg så glemte jeg vann til treninga i dag og fikk bare tatt et par slurker fra springen. Jeg drakk jo kaffe før treninga for å få opp hjerterytmen litt, og jammen fikk jeg valuta for koppen;P
6. desember 2006
Hei
Tusen takk for kommentar :)
Setter pris på det... Er faktisk godt for meg å vite at det jeg opplever her nede, og det jeg skriver om, når fram hos noen av de som leser det. Jeg har så lyst å sette ord på det jeg ser og opplever, lyst å fortelle hvordan jeg opplever alt jeg ser her nede, på en personlig måte, som kanskje når hjem hos noen mennesker. Jeg har alltid hatt lyst å bli forfatter, siden jeg var rundt 10 år gammel, og jeg har lyst å skrive en bok om livet mitt her nede.... Får se hva det blir til :)
Grattis med nedgang. Er sikker på at du klarer målet ditt, i alle fall dersom du ikke er som meg, som MÅ prøvesmake ALLE kakene jeg baker til jul... aller kakene vi lagde i helga, forsvant i helga... hehe
Ha en flott uke :)
Tusen takk for kommentar :)
Setter pris på det... Er faktisk godt for meg å vite at det jeg opplever her nede, og det jeg skriver om, når fram hos noen av de som leser det. Jeg har så lyst å sette ord på det jeg ser og opplever, lyst å fortelle hvordan jeg opplever alt jeg ser her nede, på en personlig måte, som kanskje når hjem hos noen mennesker. Jeg har alltid hatt lyst å bli forfatter, siden jeg var rundt 10 år gammel, og jeg har lyst å skrive en bok om livet mitt her nede.... Får se hva det blir til :)
Grattis med nedgang. Er sikker på at du klarer målet ditt, i alle fall dersom du ikke er som meg, som MÅ prøvesmake ALLE kakene jeg baker til jul... aller kakene vi lagde i helga, forsvant i helga... hehe
Ha en flott uke :)
16 i heiagjengen
😵15. januar 2007
hehehe....95,8 i dag igjen...tragisk....meeeen nok en gang min egen feil....
15. januar 2007
84,8
😄15. januar 2007
hei....vekt idag er 72.9kg
nedgang 400 gram;-)
nedgang 400 gram;-)
😀15. januar 2007
Hei, hei!
Min vekt er: 84,6
Ha en finfin uke!
Min vekt er: 84,6
Ha en finfin uke!
🙂15. januar 2007
Hei!
Setter helgens vekt i dag, glemte hele vekten i morgenrushet her. Men det er i alle fall ikke mer enn helgens vekt på 83.5.....håper jeg:o)
Ha en fin-fin dag.
(rekker jeg det før du oppdaterer listen kommer jeg inn med vekt i morgen tidlig).
Klem
__________________________________________________
16.januar 07
83.5 stemte nok sikkert det, det var det jeg veide i dag tidlig også....tror jeg skal få slite litt med de siste kiloene....som mange andre:o)
Setter helgens vekt i dag, glemte hele vekten i morgenrushet her. Men det er i alle fall ikke mer enn helgens vekt på 83.5.....håper jeg:o)
Ha en fin-fin dag.
(rekker jeg det før du oppdaterer listen kommer jeg inn med vekt i morgen tidlig).
Klem
__________________________________________________
16.januar 07
83.5 stemte nok sikkert det, det var det jeg veide i dag tidlig også....tror jeg skal få slite litt med de siste kiloene....som mange andre:o)
😃15. januar 2007
70 blank på meg :)
15. januar 2007
106,6 :S
❤️15. januar 2007
70,9!
15. januar 2007
86.6 kg
☹️15. januar 2007
Sirupstregt.....111.8 kg på meg, ned 300 gram :-((
🙁15. januar 2007
Hei !
Står på stedet hvil her.....82,3 denne uka også.
Sol
Står på stedet hvil her.....82,3 denne uka også.
Sol
😊15. januar 2007
Hei :))))
Vekt: 82.7
Hilsen meg
Blomsten
Vekt: 82.7
Hilsen meg
Blomsten
16. januar 2007
Beklager sen registrering!
Glemte rett og slett å gå på vekta i går.Går feil vei dette gitt..76.8kg lyste mot meg i dag..!
Får håpe på bedre resultater neste uke..!
Bea
Glemte rett og slett å gå på vekta i går.Går feil vei dette gitt..76.8kg lyste mot meg i dag..!
Får håpe på bedre resultater neste uke..!
Bea
16. januar 2007
Huff og huff.
Julevekten sitter bom fast.
Vekt: 79 kilo
Trimpoeng: 8 stk.
:(
Julevekten sitter bom fast.
Vekt: 79 kilo
Trimpoeng: 8 stk.
:(
17. januar 2007
64 kg... håper jeg fortsatt kan være med, selv om jeg gikk glipp av den foerste veiingen, har hatt problemer med pc''n....
😐18. januar 2007
Ups, bedre sent enn aldri..?
83.4 var mandagens vekt.
Lover å ikke være så treig neste uke!
83.4 var mandagens vekt.
Lover å ikke være så treig neste uke!
15 i heiagjengen
6. mars 2002
God morgen!
Bare en kjapp registrering av vekt:
109.4 kilo.
Ha en god dag!
Klem fra Elisa28
Bare en kjapp registrering av vekt:
109.4 kilo.
Ha en god dag!
Klem fra Elisa28
6. mars 2002
Vekta viste 89.2 i dag tidlig
6. mars 2002
Hei Mary
Jeg er med på -5 konkuranse
Min vekt i dag var 99,9
Hilsen Lonelyboy
Jeg er med på -5 konkuranse
Min vekt i dag var 99,9
Hilsen Lonelyboy
6. mars 2002
Gratulerer med 80-tallet, så gøy!!!
Jeg her da veid meg å funnet ut at vekta mi har gått opp og nå ligger på 98,4 kg, deprimerende. Men det gjør ingenting for nå har jeg så mye motivasjon.
Klem Måne
Jeg her da veid meg å funnet ut at vekta mi har gått opp og nå ligger på 98,4 kg, deprimerende. Men det gjør ingenting for nå har jeg så mye motivasjon.
Klem Måne
6. mars 2002
Gratulera med nedgangen, tenker det var deiligt å sjå åttetallet på vekta.
Mi vekt er langt der i fra , men det går nedover iallefall og i dag viste den 128,1
Ha ein fin dag videre :))
Pingo
Mi vekt er langt der i fra , men det går nedover iallefall og i dag viste den 128,1
Ha ein fin dag videre :))
Pingo
6. mars 2002
Heipådeg!
Gratulerer med flott vektresultat!
Min vekt i dag er: 93,4 kg
Lykke til fra Molla!
Gratulerer med flott vektresultat!
Min vekt i dag er: 93,4 kg
Lykke til fra Molla!
6. mars 2002
Heia
Jeg vil også gjerne være med på denne konkurransen!
Er det førstemann ned 5 kilo?
Min vekt i dag tidlig var 90.1 !
Lykke Til , alle sammen!
Jeg vil også gjerne være med på denne konkurransen!
Er det førstemann ned 5 kilo?
Min vekt i dag tidlig var 90.1 !
Lykke Til , alle sammen!
6. mars 2002
Dagens vekt 102.8 og jeg depper pga oppgang - tror jeg skylder på den digre bandasjen jeg har på tåa :-) Har ingen annen god grunn å finne.
GRATULERE med under 90 - heldiggris!!! Sikkert en deilig følelse kan jeg tenke meg, samtidig som det motiverer til videre innsats - heier på deg!!!
KLem fra Afrodite
GRATULERE med under 90 - heldiggris!!! Sikkert en deilig følelse kan jeg tenke meg, samtidig som det motiverer til videre innsats - heier på deg!!!
KLem fra Afrodite
6. mars 2002
Hei Mary!
Jeg vil også være med, men jeg leste ikke dagboka mi før nå!!
Så da får jeg bare skrive mandagens vekt som var 108,1 og så oppdaterer jeg i morgen tidlig...OK??
Lykke til til alle som er med i -5kg konkurransen!!
Klem fra konkuranseinspirert Ariana c",)
Jeg vil også være med, men jeg leste ikke dagboka mi før nå!!
Så da får jeg bare skrive mandagens vekt som var 108,1 og så oppdaterer jeg i morgen tidlig...OK??
Lykke til til alle som er med i -5kg konkurransen!!
Klem fra konkuranseinspirert Ariana c",)
6. mars 2002
Hei og hopp!
Gratulerer med under 90!
Bare en kjapp oppdatering før jeg går hjem, for å meddele at vekten i dag stoppet på 109,5 kg. Gratulerer til meg også!
Masti
Gratulerer med under 90!
Bare en kjapp oppdatering før jeg går hjem, for å meddele at vekten i dag stoppet på 109,5 kg. Gratulerer til meg også!
Masti
6. mars 2002
Gratulerer med flott nedgang!
Jeg håper at jneg snart kommer etter!
Min vekt i dag er 91.6 kg.
Jeg håper at jneg snart kommer etter!
Min vekt i dag er 91.6 kg.
6. mars 2002
Hei !
Jeg vil gjerne være med på -5 konkurransen. Veide i dag, - fortsatt..., 97,6 kilo. Ha en fin kveld, og lykke til alle sammen!
Jeg vil gjerne være med på -5 konkurransen. Veide i dag, - fortsatt..., 97,6 kilo. Ha en fin kveld, og lykke til alle sammen!
6. mars 2002
heisann ..
min oppdatering er at vekta mi stoppa på 104,4...
heia alle sammen
kos fra ida
min oppdatering er at vekta mi stoppa på 104,4...
heia alle sammen
kos fra ida
6. mars 2002
Jeg takker så mye for "innbydelsen" og slenger meg på konkurransen :)
Min vekt i dag er : 92,6
hilsen Big Mama
Min vekt i dag er : 92,6
hilsen Big Mama
6. mars 2002
Hei!
En liten oppdatering på vår lille private konkuranse:
Og resultatet er: INGENTING:-(
Jeg mister veldig snart gnisten, men du gjør det bra ser jeg. Gratulerer! Det er i alle fall morsomt at du klarer, det gir meg litt mer inspirasjon. Tror ikke jeg ville klart dette uten denne siden, selv om jeg ikke får vært her hver dag.
Tusen takk for at dere er her, både du Mary og alle dere andre.
Lykke til videre,vi "snakkes".
Klem fra Rita
En liten oppdatering på vår lille private konkuranse:
Og resultatet er: INGENTING:-(
Jeg mister veldig snart gnisten, men du gjør det bra ser jeg. Gratulerer! Det er i alle fall morsomt at du klarer, det gir meg litt mer inspirasjon. Tror ikke jeg ville klart dette uten denne siden, selv om jeg ikke får vært her hver dag.
Tusen takk for at dere er her, både du Mary og alle dere andre.
Lykke til videre,vi "snakkes".
Klem fra Rita
15 i heiagjengen
😌3. september 2002
Hei Nite.
Først må jeg si at du har vært kjempeflink med sjokoladen. Jeg har heller ikke spist sjokolade siden jeg la om kostholdet, og jeg har heller ikke lyst på det. Før spiste jeg minimum en sjokolade om dagen, helst to. Det er ikke rart jeg er blitt så tjukk. Men nå - frister ikke i det hele tatt. Sjokolade er definitivt avhengighets-skapende. Og når det sender blodsukkeret til himmels - så blir du jo sugen på enda mere. En ond sirkel dette.
Og så over til pupper. Før, da jeg bare var litt rund, hadde jeg flotte pupper. Men så klarte jeg å slanke meg voldsomt (ble mager) så hadde jeg bare to filler foran. Forferdelig. Da jeg så det satte jeg meg ned å begynte å spise. Forstod at nå var jeg blitt for tynn. Vet at mage og lår kan jeg stramme opp, men puppene vil bare henge der. Nå er ikke samboeren min så opptatt av størrelsen eller fastheten her (sier han) men det betyr jo mye for en selv, da. At man slipper å rulle de sammen for å legge de i en push-up bh. Jeg har alltid vært imot plastiske operasjoner her, men må si jeg har forandret mening. Jeg er fortsatt motstander å forandre på noe som i utgangspunktet er bra, men hvis mine henger ned til navnlen når jeg har klart å komme meg ned på 70-75 kilo og jeg klarer å holde meg der, så vil jeg nok vurdere å fikse på de. Tror det vil bety mye for selvfølelsen. Ikke at jeg skal ha noen dolly-parton utstyr, men bare få fylt de opp igjen. For jeg tenker det at hvis jeg har vært så flink å gå ned 30 kilo og holder meg der, hvorfor skal jeg da ikke fikse litt på kroppen slik at jeg blir fornøyd. Jeg slanker meg jo mye for å få en fin kropp, og det er ikke noe gøy da at man gremmes over hvordan den er blitt etter slankingen.
Jeg skeiet ut i går (igjen). Håper du er flinkere enn meg, Nite. Så i dag blir det straffe-trim på meg.
Ha en flott dag. Og god tur rundt Sognsvann i kveld.
Klem fra Morgengry
Først må jeg si at du har vært kjempeflink med sjokoladen. Jeg har heller ikke spist sjokolade siden jeg la om kostholdet, og jeg har heller ikke lyst på det. Før spiste jeg minimum en sjokolade om dagen, helst to. Det er ikke rart jeg er blitt så tjukk. Men nå - frister ikke i det hele tatt. Sjokolade er definitivt avhengighets-skapende. Og når det sender blodsukkeret til himmels - så blir du jo sugen på enda mere. En ond sirkel dette.
Og så over til pupper. Før, da jeg bare var litt rund, hadde jeg flotte pupper. Men så klarte jeg å slanke meg voldsomt (ble mager) så hadde jeg bare to filler foran. Forferdelig. Da jeg så det satte jeg meg ned å begynte å spise. Forstod at nå var jeg blitt for tynn. Vet at mage og lår kan jeg stramme opp, men puppene vil bare henge der. Nå er ikke samboeren min så opptatt av størrelsen eller fastheten her (sier han) men det betyr jo mye for en selv, da. At man slipper å rulle de sammen for å legge de i en push-up bh. Jeg har alltid vært imot plastiske operasjoner her, men må si jeg har forandret mening. Jeg er fortsatt motstander å forandre på noe som i utgangspunktet er bra, men hvis mine henger ned til navnlen når jeg har klart å komme meg ned på 70-75 kilo og jeg klarer å holde meg der, så vil jeg nok vurdere å fikse på de. Tror det vil bety mye for selvfølelsen. Ikke at jeg skal ha noen dolly-parton utstyr, men bare få fylt de opp igjen. For jeg tenker det at hvis jeg har vært så flink å gå ned 30 kilo og holder meg der, hvorfor skal jeg da ikke fikse litt på kroppen slik at jeg blir fornøyd. Jeg slanker meg jo mye for å få en fin kropp, og det er ikke noe gøy da at man gremmes over hvordan den er blitt etter slankingen.
Jeg skeiet ut i går (igjen). Håper du er flinkere enn meg, Nite. Så i dag blir det straffe-trim på meg.
Ha en flott dag. Og god tur rundt Sognsvann i kveld.
Klem fra Morgengry
3. september 2002
Heisan:-)
Jeg er ganske så sikker på at det finnes stoffer i sjokoladen som gjør at man blir avhengig av den, slik at man bare mååå ha den. Da jeg gikk på videregående, MÅTTE jeg ha to sjokolader hver morgen. Gikk innom bensinstasjonen og kjøpte en caramello og en kvikklunsj som jeg spiste før skolen starta. Hendte det en morgen at jeg hadde glemt penger eller av andre grunner ikke fikk i meg de to sjokoladene om morran, var jeg helt bortreist. Kunne like godt reist hjem, for undervisningen fikk jeg med meg lite av.
Det merkelige var at jeg la ikke på meg en eneste kilo det året. Men spiste aldri frokost, så sjokoladen ble jo min frokost.
I dag er jeg jo fremdeles gla i sjokolade, men spiser det sjelden. Jeg spiste noen i sommer, (2-3 stk) for gubben vant 4 kilo sjokolade og da måtte jeg jo hjelpe unga med å spise de opp:-) (gubben liker ikke sjokolade)
Puppene ja, de vil jo forandre seg når man går ned i vekt. Jeg gikk ned over 20 kilo på cambridgekur en gang, og da ble puppene adskillig mindre. Men det plaget ikke meg egentlig:-)
Øvelser man kan gjøre for å stramme de, er at du tar armene akkurat som når du skal ro, ha armene da rett i høyde med puppene..trekk inn magen og press puppene ut mens du "ror". Hjelper for både pupper og rygg den øvelsen der.
Ha en fin dag.
*klem*
Jeg er ganske så sikker på at det finnes stoffer i sjokoladen som gjør at man blir avhengig av den, slik at man bare mååå ha den. Da jeg gikk på videregående, MÅTTE jeg ha to sjokolader hver morgen. Gikk innom bensinstasjonen og kjøpte en caramello og en kvikklunsj som jeg spiste før skolen starta. Hendte det en morgen at jeg hadde glemt penger eller av andre grunner ikke fikk i meg de to sjokoladene om morran, var jeg helt bortreist. Kunne like godt reist hjem, for undervisningen fikk jeg med meg lite av.
Det merkelige var at jeg la ikke på meg en eneste kilo det året. Men spiste aldri frokost, så sjokoladen ble jo min frokost.
I dag er jeg jo fremdeles gla i sjokolade, men spiser det sjelden. Jeg spiste noen i sommer, (2-3 stk) for gubben vant 4 kilo sjokolade og da måtte jeg jo hjelpe unga med å spise de opp:-) (gubben liker ikke sjokolade)
Puppene ja, de vil jo forandre seg når man går ned i vekt. Jeg gikk ned over 20 kilo på cambridgekur en gang, og da ble puppene adskillig mindre. Men det plaget ikke meg egentlig:-)
Øvelser man kan gjøre for å stramme de, er at du tar armene akkurat som når du skal ro, ha armene da rett i høyde med puppene..trekk inn magen og press puppene ut mens du "ror". Hjelper for både pupper og rygg den øvelsen der.
Ha en fin dag.
*klem*
😉3. september 2002
Hei Nite.
Må bare få si at jeg beundrer deg virkelig. Tenk å holde seg unna sjokolade så lenge. Jeg klarte det en periode i vår, men nå etter sommerferien har alle gode forsetter forsvunnet som dugg for solen. Men jeg er nok enig med deg i at det er mulig å bli avhengig av sjokolade i likhet med røyk og kaffe og andre mindre sunne ting. Og når en har vært borte fra det smaker det ikke så godt lenger. Men når en så begynner å spise det igjen er faren for TOTALSPREKK absolutt tilstede...
Vær glad i de puppene du har, du. Trening av brystmuskler er absolutt mulig.
Ha en fortsatt riktig fin uke.
Klem fra M.
Må bare få si at jeg beundrer deg virkelig. Tenk å holde seg unna sjokolade så lenge. Jeg klarte det en periode i vår, men nå etter sommerferien har alle gode forsetter forsvunnet som dugg for solen. Men jeg er nok enig med deg i at det er mulig å bli avhengig av sjokolade i likhet med røyk og kaffe og andre mindre sunne ting. Og når en har vært borte fra det smaker det ikke så godt lenger. Men når en så begynner å spise det igjen er faren for TOTALSPREKK absolutt tilstede...
Vær glad i de puppene du har, du. Trening av brystmuskler er absolutt mulig.
Ha en fortsatt riktig fin uke.
Klem fra M.
😊3. september 2002
Tusen takk for innbydelse til slanketreff. Ett flott tiltak, men jeg tror ikke det er noe for meg. Da måtte jeg jo fortelle mann og familie hva jeg skal. Jeg vil helst ha dere her som min hemmelighet! Jeg håper dere får en flott tur, og at dere ikke glemmer oss andre når dere er blitt så gode venner. Vi trenger støtte alle sammen.
-kikki-
-kikki-
3. september 2002
Hei Nite,
Takk for hilsen i dagboka mi.
Skjønner godt at du ble frelst etter ei uke i New York.
USA generellt er et fantastisk land, med gjestfrie mennesker overalt, en dag tror jeg faktisk at jeg emigrerer.
En annen positiv ting med USA er kles-størrelsene - står det XL så ER det XL, ikke som i Norge hvor XL kanskje passer til en slank 14-åring.
Gjett om jeg skal handle klær :-)
Takk for hilsen i dagboka mi.
Skjønner godt at du ble frelst etter ei uke i New York.
USA generellt er et fantastisk land, med gjestfrie mennesker overalt, en dag tror jeg faktisk at jeg emigrerer.
En annen positiv ting med USA er kles-størrelsene - står det XL så ER det XL, ikke som i Norge hvor XL kanskje passer til en slank 14-åring.
Gjett om jeg skal handle klær :-)
😌3. september 2002
Hei Nite
Dette om pupper vet jeg alt om, de finnes og det skal de, men det er ikke alt her i verden det er riktig at vi menn koser med dem og det det er en del av samlivet, men egentlig en liten del, det er vel bare å spørre gubben om han vil foretrekke en slankere utgave eller beholde puppene jeg tror jeg kjenner svaret.
Skal en tur ned for å stille tørsten på puben så om det ikke blir løping så er det viktig og holde veskebalansen ved like.
Dette med sjokolade hmm, hadde en onkel i Gøteborg som eide en "sjokladfabrik" om mente han var sjokoman måtte bare ha det!
Det var vel intet vitenskaplig bevis men jeg tror vi kan bli avhengig av det meste som vi liker.
Lykke til videre med alle dine tiltak nite, er stolt av deg.
Albundy
Dette om pupper vet jeg alt om, de finnes og det skal de, men det er ikke alt her i verden det er riktig at vi menn koser med dem og det det er en del av samlivet, men egentlig en liten del, det er vel bare å spørre gubben om han vil foretrekke en slankere utgave eller beholde puppene jeg tror jeg kjenner svaret.
Skal en tur ned for å stille tørsten på puben så om det ikke blir løping så er det viktig og holde veskebalansen ved like.
Dette med sjokolade hmm, hadde en onkel i Gøteborg som eide en "sjokladfabrik" om mente han var sjokoman måtte bare ha det!
Det var vel intet vitenskaplig bevis men jeg tror vi kan bli avhengig av det meste som vi liker.
Lykke til videre med alle dine tiltak nite, er stolt av deg.
Albundy
😄3. september 2002
Utrolig morsomt å lese innlegget ditt i dag Nite! Du skriver så levende! Og jeg vet hvordan det er å bli avhengig ja! Har vært super-avhenig av sjokolade, men nå er jeg blitt avhengig (tro det eller ei) HVETEBOLLER!!! Det er en merkelig last, og jeg bare MÅ HA DET! Dette er IKKE TULL, jeg spiser det hver dag. Og samtidig kommer jeg inn her og later som om jeg slanker meg!! Men nå har jeg bestemt meg for å forsøke å fokusere på trening i stedet for på mat og vekt en stund. Det ser ut som om det er det som hjelper mest for meg...
Og det med pupper, ja det er noe jeg selv går rundt å funderer på om jeg skal gjøre noe med, men jeg har foreløbig lagt det på hylla. Det er vel mest av helsemessige årsaker (pga ryggen) jeg har lyst til å forminske de, og selvfølgelig også pga utseende mitt. Har snakket med kjærsten min om det også, som sier at han ikke synes det gjør noe at de blir litt mindre... Og jeg forstår veldig godt at du vurderer å fikse litt på dem. Du bør absolutt ikke føle deg alene med å tenke den tanken! Den tror jeg har streifet oss alle...
Ha en strålende slankedag, og god tur i kveld!
Klem Aasalill! =)
Og det med pupper, ja det er noe jeg selv går rundt å funderer på om jeg skal gjøre noe med, men jeg har foreløbig lagt det på hylla. Det er vel mest av helsemessige årsaker (pga ryggen) jeg har lyst til å forminske de, og selvfølgelig også pga utseende mitt. Har snakket med kjærsten min om det også, som sier at han ikke synes det gjør noe at de blir litt mindre... Og jeg forstår veldig godt at du vurderer å fikse litt på dem. Du bør absolutt ikke føle deg alene med å tenke den tanken! Den tror jeg har streifet oss alle...
Ha en strålende slankedag, og god tur i kveld!
Klem Aasalill! =)
😌3. september 2002
Hei NITE!
Så flink du er som holder deg unna sjokolade og snacks :) Jeg klarer meg ikke så lenge mellom hver gang... Kunne kanskje, om jeg hadde gått inn for det. Jeg vet ikke om det er noen vanedannende stoffer i sjokolade, men det skulle ikke forundre meg. Det er i alle fall farlig godt, og selvsagt usunt... Alt som er usunt er godt, og alt som er vondt er sunt.. nesten :)
Ellers når det gjelder dette treffet da... Jeg har jo sagt det før tror jeg at det ikke blir aktuelt for meg, og det mener jeg jo fortsatt. Økonomien tillater det ikke, og i tillegg så er jeg jo en meget sjenert person :) Men, uansett syns jeg det er et veldig godt tiltak! Kan ikke få sagt det nok ganger egentlig :) Om det skulle bli flere treff, ved en senere anledning, så vil jeg gjerne undersøke muligheten for å bli med :) Spesielt kanskje etter at jeg har gått ned de kilo jeg vil gå ned.
Ellers er det vel bare å ønske deg lykke til videre igjen! :) Når det gjelder pupper og ansikt osv, så vet jeg svært lite om det, men tror nok ikke puppene forsvinner som følge av vekttap. :)
Klem fra bompi
Så flink du er som holder deg unna sjokolade og snacks :) Jeg klarer meg ikke så lenge mellom hver gang... Kunne kanskje, om jeg hadde gått inn for det. Jeg vet ikke om det er noen vanedannende stoffer i sjokolade, men det skulle ikke forundre meg. Det er i alle fall farlig godt, og selvsagt usunt... Alt som er usunt er godt, og alt som er vondt er sunt.. nesten :)
Ellers når det gjelder dette treffet da... Jeg har jo sagt det før tror jeg at det ikke blir aktuelt for meg, og det mener jeg jo fortsatt. Økonomien tillater det ikke, og i tillegg så er jeg jo en meget sjenert person :) Men, uansett syns jeg det er et veldig godt tiltak! Kan ikke få sagt det nok ganger egentlig :) Om det skulle bli flere treff, ved en senere anledning, så vil jeg gjerne undersøke muligheten for å bli med :) Spesielt kanskje etter at jeg har gått ned de kilo jeg vil gå ned.
Ellers er det vel bare å ønske deg lykke til videre igjen! :) Når det gjelder pupper og ansikt osv, så vet jeg svært lite om det, men tror nok ikke puppene forsvinner som følge av vekttap. :)
Klem fra bompi
😃3. september 2002
Hei Nite!
Først og fremst: Til film spiste jeg en liten popcorn og drakk vann- før kino spiste jeg McDonald is. Men som jeg ser på vekta: jeg er ikke så motivert som deg! Men jeg håper motivasjonen kommer dalende!
Jeg har tenkt i samme baner som deg. Når er jo jeg så ung (:o) og huden min super- elastisk (spøk- spøk) så jeg TRENGER jo strengt tatt kanskje ikke å bekymre meg, men tanken har fallt meg inn.
For noen år siden slanket en venninne seg en god del kilo. Hun sa at det var i ansiktet hun så det først. Ikke slik at hun mistet god- kinnene, men alt "rundt" (dobbel/trippel- hake osv). Deretter forsvant brystene. Og dette bekymrer meg. Hun endte opp med to ikke så fulle vannballonger (forstår du?). Men det er visst nok øvelser man kan gjøre for å stramme opp musklaturen rundt brystene: Rett rygg- la håndflatene møtes (som om man ber på asiatisk vis) og presse mot. MANGE ganger. Så skal man ta hendene i hverandre og dra. MANGE ganger.
Håper det var forståelig!
Heia Nite! Du er så flink med sjokolade- og alt! Og ikke bekymre deg for hvordan du kommer til å se ut etter X antall kg er tatt av: Jeg er sikker på at både du og manbn kommer til å synes du er lekker!
Klem Jannicke
Først og fremst: Til film spiste jeg en liten popcorn og drakk vann- før kino spiste jeg McDonald is. Men som jeg ser på vekta: jeg er ikke så motivert som deg! Men jeg håper motivasjonen kommer dalende!
Jeg har tenkt i samme baner som deg. Når er jo jeg så ung (:o) og huden min super- elastisk (spøk- spøk) så jeg TRENGER jo strengt tatt kanskje ikke å bekymre meg, men tanken har fallt meg inn.
For noen år siden slanket en venninne seg en god del kilo. Hun sa at det var i ansiktet hun så det først. Ikke slik at hun mistet god- kinnene, men alt "rundt" (dobbel/trippel- hake osv). Deretter forsvant brystene. Og dette bekymrer meg. Hun endte opp med to ikke så fulle vannballonger (forstår du?). Men det er visst nok øvelser man kan gjøre for å stramme opp musklaturen rundt brystene: Rett rygg- la håndflatene møtes (som om man ber på asiatisk vis) og presse mot. MANGE ganger. Så skal man ta hendene i hverandre og dra. MANGE ganger.
Håper det var forståelig!
Heia Nite! Du er så flink med sjokolade- og alt! Og ikke bekymre deg for hvordan du kommer til å se ut etter X antall kg er tatt av: Jeg er sikker på at både du og manbn kommer til å synes du er lekker!
Klem Jannicke
😊4. september 2002
Hei Nite!
Kjenner som vanlig godt igjen i det du skriver. Sjokoladelystene kommer og går hos meg, de følger den månedlige syklusen som alt annet. Men jeg prøver å holde meg til 70% sjokolade, som skal være sunt for kropp og sjel.
Og puppene- ja det er vel en viss risiko for at de nærmer seg navelen. Gjør det hos meg også. Har aldri før vurdert å gjøre noe med dem, men det har aldri vært så aktuelt heller, Kan nok tenkes at jeg vil stramme opp litt både her og der når alle kiloene jeg har fylt meg ut med blir borte. For jeg tror det kan være like drepende på selvbildet med en slank kropp der huden henger alle steder. Men dette er inn i framtiden, får håpe jeg vinner på lotto innen det blir aktuelt...
Lykke til videre, tror de andre har nevnt det som skal sies om oppstrammende øvelser, Litt muskler er alltid greit å ha..
Klem fra Blubba
Kjenner som vanlig godt igjen i det du skriver. Sjokoladelystene kommer og går hos meg, de følger den månedlige syklusen som alt annet. Men jeg prøver å holde meg til 70% sjokolade, som skal være sunt for kropp og sjel.
Og puppene- ja det er vel en viss risiko for at de nærmer seg navelen. Gjør det hos meg også. Har aldri før vurdert å gjøre noe med dem, men det har aldri vært så aktuelt heller, Kan nok tenkes at jeg vil stramme opp litt både her og der når alle kiloene jeg har fylt meg ut med blir borte. For jeg tror det kan være like drepende på selvbildet med en slank kropp der huden henger alle steder. Men dette er inn i framtiden, får håpe jeg vinner på lotto innen det blir aktuelt...
Lykke til videre, tror de andre har nevnt det som skal sies om oppstrammende øvelser, Litt muskler er alltid greit å ha..
Klem fra Blubba
❤️4. september 2002
hei, nite vennen!! :) :) :) :)
fatter ikke at du klarer å holde deg unna sjokolade!! klarer det jeg og, men ikke like standhaftig som du. STOLT AV DEG!! :)
pupper ja. uff!! har selv store enorme hengepupper. er uheldig med genene slik jeg. på begge sider i familien har alle jentene enorme pupper og ikke til glede. på min mors side får alle, gutter som jenter, strekkmerker i puberteten. jeg og, på hofter, innsiden av låra og puppene. fikk de første 9 år gammel og resten kom rasende sammen med mensen 11 år gammel. puppene mine har hengt siden jeg var 14 år og samtidig var huden der nesten bare stekkmerker følte jeg. nå er puppene mangedoblet og har nå så godt som bare strekkmerker. nå er jeg heldig stilt føler jeg, for jeg hadde d-cup da jeg veide 55 kg og får automatisk brystreduksjon om jeg vil. den gangen tilbudet kom fikk jeg vite at jeg ikke ville kunne amme, så jeg utsatte det. nå håper jeg at når jeg blir slank igjen at de kan i det minste stramme opp huden på puppene så de blir bedre enn to tynne hengende cocerspaniel ører.
håper du får hjelp til å fikse puppene dine uansett hvordan du ønsker det gjort om det trengs i fremtiden!! :) :)
klemmer fra hecatee
fatter ikke at du klarer å holde deg unna sjokolade!! klarer det jeg og, men ikke like standhaftig som du. STOLT AV DEG!! :)
pupper ja. uff!! har selv store enorme hengepupper. er uheldig med genene slik jeg. på begge sider i familien har alle jentene enorme pupper og ikke til glede. på min mors side får alle, gutter som jenter, strekkmerker i puberteten. jeg og, på hofter, innsiden av låra og puppene. fikk de første 9 år gammel og resten kom rasende sammen med mensen 11 år gammel. puppene mine har hengt siden jeg var 14 år og samtidig var huden der nesten bare stekkmerker følte jeg. nå er puppene mangedoblet og har nå så godt som bare strekkmerker. nå er jeg heldig stilt føler jeg, for jeg hadde d-cup da jeg veide 55 kg og får automatisk brystreduksjon om jeg vil. den gangen tilbudet kom fikk jeg vite at jeg ikke ville kunne amme, så jeg utsatte det. nå håper jeg at når jeg blir slank igjen at de kan i det minste stramme opp huden på puppene så de blir bedre enn to tynne hengende cocerspaniel ører.
håper du får hjelp til å fikse puppene dine uansett hvordan du ønsker det gjort om det trengs i fremtiden!! :) :)
klemmer fra hecatee
❗5. september 2002
Story of my life! Sjokolade er absolutt vanedannende! Det samme med lakris har jeg lest. Ang pupper, joda man kan faktisk bruke fettet fra magen; det vet jeg brystopererte har gjort etter kreft i alle fall. Det er kanskje noe dyrere; men 2 fluer i en smekk er jo ikke å forakte!!! Titt litt på nettsidene til plastiske kirurger, det har jeg gjort og hvis lommeboka tillater om et par år så tror jeg jammen jeg slår til. KJEMPEIDE!! Høsttreff 2004 kan vi ta på felles sovesal!!
Mine er blitt mindre, og huden slappere. Når jeg ligger skvulper de rundt som en ruglete manet.....
Mine er blitt mindre, og huden slappere. Når jeg ligger skvulper de rundt som en ruglete manet.....
❗5. september 2002
Story of my life! Sjokolade er absolutt vanedannende! Det samme med lakris har jeg lest. Ang pupper, joda man kan faktisk bruke fettet fra magen; det vet jeg brystopererte har gjort etter kreft i alle fall. Det er kanskje noe dyrere; men 2 fluer i en smekk er jo ikke å forakte!!! Titt litt på nettsidene til plastiske kirurger, det har jeg gjort og hvis lommeboka tillater om et par år så tror jeg jammen jeg slår til. KJEMPEIDE!! Høsttreff 2004 kan vi ta på felles sovesal!!
Mine pupper er blitt mindre,henger gjorde de fra før dessverre(pga overvekt sikkert) og huden slappere. Når jeg ligger skvulper de rundt som en ruglete manet..... Mulle
Mine pupper er blitt mindre,henger gjorde de fra før dessverre(pga overvekt sikkert) og huden slappere. Når jeg ligger skvulper de rundt som en ruglete manet..... Mulle
😄5. september 2002
hei igjen vennen!! :) :)
mine fordeler er nok ikke like store som din fantasi..... bruker cup-H. ikke at de er fine, de henger og er rimelig tomme øverst, og under der en pupp vanligvis slutter henger en halvflat ballongliknende ball som heldigvis slutter ca 10 cm over navlen. delikat???? synes ikke jeg, men gubben elsker dem!! :) :) :) :)
:)klemmer fra hecatee
mine fordeler er nok ikke like store som din fantasi..... bruker cup-H. ikke at de er fine, de henger og er rimelig tomme øverst, og under der en pupp vanligvis slutter henger en halvflat ballongliknende ball som heldigvis slutter ca 10 cm over navlen. delikat???? synes ikke jeg, men gubben elsker dem!! :) :) :) :)
:)klemmer fra hecatee
😌5. september 2002
hei Nite vennen:)
gud så flink du er:) jeg er AVHENGIG av sjokolade, for det er helt riktig som du sier, at sjokolade er vanedannende. det er faktisk blitt bevist gjennom mange års forskning!!!!
men jeg klarer da å begrense meg, spiser en plate helt mørk sjokolade (72 % kakao)i helgen fordelt på lørdag og søndag, som faktisk ØKER forbrenningen og har en glykemisk indeks på 22.
tusen takk for varmende innlegg i dagboken min. ble helt rørt da jeg så hvor mange innlegg jeg har fått, hadde ikke trodd SÅ mange skulle svare:) jeg blir helt RØØØRT!!!
Ja jo jeg har jo opplevd endel og gått mye i terapi, så jeg vet hvordan jeg skal ta dette. det går faktisk mye bedre nå, og vi ser lyst på fremtiden. vi har opplevd så mye sammen at dette er bare en ting til liksom. høres sikert sykt ut, men sånn er det altså. jeg lar meg ikke knekke så lett! hver negativ ting gjør meg en smule sterkere, så jeg er bedre rustet til å tåle en trøkk enn de fleste, og det er jo bra:)
ha en strålende dag vennen:)
klemmer fra Iset
gud så flink du er:) jeg er AVHENGIG av sjokolade, for det er helt riktig som du sier, at sjokolade er vanedannende. det er faktisk blitt bevist gjennom mange års forskning!!!!
men jeg klarer da å begrense meg, spiser en plate helt mørk sjokolade (72 % kakao)i helgen fordelt på lørdag og søndag, som faktisk ØKER forbrenningen og har en glykemisk indeks på 22.
tusen takk for varmende innlegg i dagboken min. ble helt rørt da jeg så hvor mange innlegg jeg har fått, hadde ikke trodd SÅ mange skulle svare:) jeg blir helt RØØØRT!!!
Ja jo jeg har jo opplevd endel og gått mye i terapi, så jeg vet hvordan jeg skal ta dette. det går faktisk mye bedre nå, og vi ser lyst på fremtiden. vi har opplevd så mye sammen at dette er bare en ting til liksom. høres sikert sykt ut, men sånn er det altså. jeg lar meg ikke knekke så lett! hver negativ ting gjør meg en smule sterkere, så jeg er bedre rustet til å tåle en trøkk enn de fleste, og det er jo bra:)
ha en strålende dag vennen:)
klemmer fra Iset
15 i heiagjengen




😃3. oktober 2002
Nå er jeg jammen stolt av deg :o)
Fortsetter du slik, så kommer det til å rase nedover....
Selv så titter jeg inn hit titt og ofte, og det hjelper faktisk.
Lykke til videre med dagen :o)
Marianne
Fortsetter du slik, så kommer det til å rase nedover....
Selv så titter jeg inn hit titt og ofte, og det hjelper faktisk.
Lykke til videre med dagen :o)
Marianne

😀3. oktober 2002
Hei Virgo!
Takk for godt tips i db min, skal prøve å få til det samme. Men det er ikke så lett å planlegge dagen, når man er hjemme med barn annenhver dag. Jeg får prøve å bli flinkere å spise frukt innimellom, sikkert lurt å ha stående et fristenede fat fremme. Sist gang jeg slanket meg hadde jeg en skål med ferdig skrelte gulrøtter og kålrot i kjøleskapet. Det var deilig snacks. Men jeg har ikke komt så langt at jeg har fått gjort det denne gangen. Forresten må jeg si at du har hatt fin vektnedgang siden starten, du har vært kjempeflink. Stå på videre!!!
Hilsen Alfine
Takk for godt tips i db min, skal prøve å få til det samme. Men det er ikke så lett å planlegge dagen, når man er hjemme med barn annenhver dag. Jeg får prøve å bli flinkere å spise frukt innimellom, sikkert lurt å ha stående et fristenede fat fremme. Sist gang jeg slanket meg hadde jeg en skål med ferdig skrelte gulrøtter og kålrot i kjøleskapet. Det var deilig snacks. Men jeg har ikke komt så langt at jeg har fått gjort det denne gangen. Forresten må jeg si at du har hatt fin vektnedgang siden starten, du har vært kjempeflink. Stå på videre!!!
Hilsen Alfine

😉3. oktober 2002
Woho! :D
Jeg er også ganske fornøyd med deg! Ikke pokker om jeg hadde motstått ostepop''en, men det er vel noe av det beste jeg vet, til tross for lukten :D Greier faktisk ikke la være å hoppe på vekten hver morgen jeg heller, selv om jeg har mandag som veiedag. Dog jeg skriver den ikke opp i tilfelle det plutselig skulle komme en liten nedtur, har ikke lyst til å huske dem! ;)
Jeg synes du er kjempeflink, forresten!
og nei..livet er ikke så aller verst ;)
Håper du har en fin-fin slankedag :)
klem fra cecilie :)
Jeg er også ganske fornøyd med deg! Ikke pokker om jeg hadde motstått ostepop''en, men det er vel noe av det beste jeg vet, til tross for lukten :D Greier faktisk ikke la være å hoppe på vekten hver morgen jeg heller, selv om jeg har mandag som veiedag. Dog jeg skriver den ikke opp i tilfelle det plutselig skulle komme en liten nedtur, har ikke lyst til å huske dem! ;)
Jeg synes du er kjempeflink, forresten!
og nei..livet er ikke så aller verst ;)
Håper du har en fin-fin slankedag :)
klem fra cecilie :)
3. oktober 2002
Hei!
Du er så flink!
Det er ikke bare å motstå fristelser. Det er vel en av grunnene til at vi er her - at vi ikke har vært så flinke med fristelser.
Du inspirerer i alle fall meg til å kutte survet over helgens og høstferiens utskeielser og stå på videre.
Håper du har hatt en fin dag!
Du er så flink!
Det er ikke bare å motstå fristelser. Det er vel en av grunnene til at vi er her - at vi ikke har vært så flinke med fristelser.
Du inspirerer i alle fall meg til å kutte survet over helgens og høstferiens utskeielser og stå på videre.
Håper du har hatt en fin dag!
😊3. oktober 2002
Hei Virgo :-)
Var innom dagboka til en annen da jeg leste din oppmuntring til henne, så tenkte jeg at for så fine ord så fortjener du ros og en liten hilsen.
Her hos deg så leser jeg jo at du er jo ganske flink :-)
Stå på videre, lykke til klem.
Var innom dagboka til en annen da jeg leste din oppmuntring til henne, så tenkte jeg at for så fine ord så fortjener du ros og en liten hilsen.
Her hos deg så leser jeg jo at du er jo ganske flink :-)
Stå på videre, lykke til klem.

😌3. oktober 2002
Hei og takk for hyggelig komentar i DB min. Jeg svever nesten så lett som jeg føler meg nå. Det ser ut som om du er kommet godt i gang og har en fin innstilling til slankingen. Jeg er sikker på at du kommer til å lykkes selv om du lar deg friste av en sjokolade kjeks eller tre!
Håper du nyter fridagen din, jeg synes hjemmedager er de værste når det gjelder slanking, kjøleskapet roper etter meg hele tiden!
-Kikki-
Håper du nyter fridagen din, jeg synes hjemmedager er de værste når det gjelder slanking, kjøleskapet roper etter meg hele tiden!
-Kikki-
3. oktober 2002
Takk for oppmuntrende ord i dagboken. Jeg bor alene og glad for at jeg ikke har slike fristelser du referer til under nesen. Synes du er kjempeflink! Stå på!!!
3. oktober 2002
Hei!
Takk for hilsen.
her går det bra ser jeg. Så fint at du klarte å holde deg unna i går!! Noen dager helt alene er deilige synes jeg. Det gjelder å nyte dem, og bruke dem fornuftig!
Lykke til videre.
Takk for hilsen.
her går det bra ser jeg. Så fint at du klarte å holde deg unna i går!! Noen dager helt alene er deilige synes jeg. Det gjelder å nyte dem, og bruke dem fornuftig!
Lykke til videre.
😃3. oktober 2002
hei, virgo!! :) :)
SÅ flink du er!! :) HONNØR til DEG!! jeg er ikke like flink, syndet med cola i går og en neve med potetgull.... flink dag da!! :)
TAKK for koselig kommentar i min dagbok!! DET varmer og INSPIRERER!! :) :)
:)klemmer hecatee
SÅ flink du er!! :) HONNØR til DEG!! jeg er ikke like flink, syndet med cola i går og en neve med potetgull.... flink dag da!! :)
TAKK for koselig kommentar i min dagbok!! DET varmer og INSPIRERER!! :) :)
:)klemmer hecatee
😊3. oktober 2002
Hei.
Så artig å høre at det går så bra med deg. Og kjære vene, du var virkelig viljesterk som stod imot ostepop, for det er livsfarlig godt. Iallefall hvis jeg husker rett, jeg har faktisk ikke spist det siden 1. februar i år... Kylling med salat er også veldig godt, og sunt og magert. Det er noe som er greit å ty til når man slanker seg ja.
Uansett, hold på godfølelsen, og lykke til videre ! Dessuten, fint at du roser deg selv, det er viktig å være litt raus og snill med seg selv.
Klem fra pippi
PS; Fikk du tak i den berømte mørke sjokoladen ??
Så artig å høre at det går så bra med deg. Og kjære vene, du var virkelig viljesterk som stod imot ostepop, for det er livsfarlig godt. Iallefall hvis jeg husker rett, jeg har faktisk ikke spist det siden 1. februar i år... Kylling med salat er også veldig godt, og sunt og magert. Det er noe som er greit å ty til når man slanker seg ja.
Uansett, hold på godfølelsen, og lykke til videre ! Dessuten, fint at du roser deg selv, det er viktig å være litt raus og snill med seg selv.
Klem fra pippi
PS; Fikk du tak i den berømte mørke sjokoladen ??

😌3. oktober 2002
Hei virgo! Jeg har også brukt dagbøkene sånn, som en pep-talk når fristelsene tropper opp. Og det beste med Slankere er at ingen blir sure om du ikke er "flink" en periode - her er det bare å komme tilbake om igjen og om igjen. Helt til vi klarer det!
ALly
ALly
😄4. oktober 2002
Så flink du er! Dette er inspirerende.
Tusen takk for oppmuntrende ord, det varmer. Skal sette opp en sånn liste du prater om, så ut som en skikkelig god ide. Er i bedre humør enn i går, det hjelper å ha et sted som dette, men trenger nok den lista/tenkinga likevel akkurat nå.
Hold på den gode følelsen Bente!
Klem Skalned
Tusen takk for oppmuntrende ord, det varmer. Skal sette opp en sånn liste du prater om, så ut som en skikkelig god ide. Er i bedre humør enn i går, det hjelper å ha et sted som dette, men trenger nok den lista/tenkinga likevel akkurat nå.
Hold på den gode følelsen Bente!
Klem Skalned
😌4. oktober 2002
Hei takk for innlegget. Du har aldeles rett. Jeg må unne meg ting innimellom. Jeg er veldig flink til å unne meg rødvin i helgene da. Det har liksom vært min "gulrot" Men jeg er så lei av å fokusere på slankingen hele tida. Klær kjøper jeg ikke for skapet er fullt av klær som ler av meg og som er altfor smått. Men jammen ser det ut som at du er på riktig vei! Lykke til med ny slankeuke. Fristelsene i helgen er ikke fristelser for oss vel?
Klem fra fortsatt røykfri.
Klem fra fortsatt røykfri.
😊4. oktober 2002
Hei til deg !
Så koselig med en hilsen - det tror jeg kan komme godt med i tida framover ! Jeg har en drøm om å komme ned til 64 kilo. Våger nesten ikke si det til meg selv en gang - men det er dette jeg skal jobbe fram mot. Som deg har jeg også "delmål" på 85 kilo. Og da skal jeg belønne meg selv med et nytt antrekk :) Regner med at jeg kan gå ned iallefall en størrelse da !
Oppmuntrende hilsen fra Mari
Så koselig med en hilsen - det tror jeg kan komme godt med i tida framover ! Jeg har en drøm om å komme ned til 64 kilo. Våger nesten ikke si det til meg selv en gang - men det er dette jeg skal jobbe fram mot. Som deg har jeg også "delmål" på 85 kilo. Og da skal jeg belønne meg selv med et nytt antrekk :) Regner med at jeg kan gå ned iallefall en størrelse da !
Oppmuntrende hilsen fra Mari
❗4. oktober 2002
Veldig bra! Her går det unna!!!!!!!!!
Deilig når man klarer å holde seg unna snop og andre fristelser. Det gjør så godt etterpå.
Håper du hadde en fin dag i går og ønsker deg samtidig en super helg!
Klem fra Texas!
Deilig når man klarer å holde seg unna snop og andre fristelser. Det gjør så godt etterpå.
Håper du hadde en fin dag i går og ønsker deg samtidig en super helg!
Klem fra Texas!

15 i heiagjengen




😄21. oktober 2002
JAA!Vi skal bli lekre til jul alle mann.
Jeg og har en tendes til å glemme hva jeg egentlig tar av pr. uke. BLir så lei meg når jeg ikke tar av pr. dag. Har et manisk forhold til vekta mi tror jeg da.
Det har heldigvis løsnet for meg da, selv om jeg er teløs. Jeg tror hovedproblemet mitt er at jeg rett og slett spiser for llite. Det er en feil jeg alltid gjør, hva er vitsen med å gå på en diett som skal øke forbrenningen når jeg ikke spiser nok til at det skal forbrennes?!
Det er jo egentlig litt logisk, eller?!
Du er kjempeflink som tar deg turer, jeg får bare slike i ny og ne, trasker ut med barnevogn og bikkje når været tillater det.
Fortsatt fin dag.
kos fra blueberry.
Jeg og har en tendes til å glemme hva jeg egentlig tar av pr. uke. BLir så lei meg når jeg ikke tar av pr. dag. Har et manisk forhold til vekta mi tror jeg da.
Det har heldigvis løsnet for meg da, selv om jeg er teløs. Jeg tror hovedproblemet mitt er at jeg rett og slett spiser for llite. Det er en feil jeg alltid gjør, hva er vitsen med å gå på en diett som skal øke forbrenningen når jeg ikke spiser nok til at det skal forbrennes?!
Det er jo egentlig litt logisk, eller?!
Du er kjempeflink som tar deg turer, jeg får bare slike i ny og ne, trasker ut med barnevogn og bikkje når været tillater det.
Fortsatt fin dag.
kos fra blueberry.

21. oktober 2002
Hei !!!!
Er det for sent å hive seg med i konkurransen deres!!!?? Hvis ikke vil jeg gjerne være med ; Dagens vekt til meg er 87,5
Er det for sent å hive seg med i konkurransen deres!!!?? Hvis ikke vil jeg gjerne være med ; Dagens vekt til meg er 87,5
😄21. oktober 2002
Kan jeg og??
Vekta var idag 84,2.
Vekta var idag 84,2.

❤️21. oktober 2002
og jeg??? Dagens vekt; 72,5..........
😀21. oktober 2002
800 gram på en uke er jo kjempebra! Det bør jo ikke gå for fort heller. Man skal jo klare å henge med i svingene...*S* Jeg tror helt sikkert at du klarer å gå ned 5 kilo til jul. Lykke til!
Ha en fin uke!
Klem fluffa
Ha en fin uke!
Klem fluffa

😃21. oktober 2002
Hei Bente!
...vet ikke helt om jeg anbefaler snømåking som treningsmetode altså...prøvde på det i vinter, og det resulterte mer i verkende armer og rygg enn lavvere vekt er jeg redd...
Godt å se at du bet skuffelsen over vekta i deg. Det er derfor er det egentlig er farlig å veie seg hver dag, selv om det gir en økt kontroll. Derfor har jeg gjennom hele slankingen hatt en fast veiedag i uka, og bare denne "teller" som offisiell veiedag og sammenligning i uka. De andre dagene angir bare kursen på vekta! 0,8 kilo er jo bra det, selv om det virker sakte å gå ned litt over 100 gram hver dag. Eller noen dager ingenting, som du opplevde i dag. Tro meg, det kommer ganger vekta står heeelt stille over lengre tid. Da er det kjekt å ha øvd seg litt i tålmodighet!
Ønsker deg en superbra uke, og lykke til med 5-kilosutfordringen! Min erfaring er at det er lettere å gå ned når man har noen å kjempe mot!
Klem fra Lise
...vet ikke helt om jeg anbefaler snømåking som treningsmetode altså...prøvde på det i vinter, og det resulterte mer i verkende armer og rygg enn lavvere vekt er jeg redd...
Godt å se at du bet skuffelsen over vekta i deg. Det er derfor er det egentlig er farlig å veie seg hver dag, selv om det gir en økt kontroll. Derfor har jeg gjennom hele slankingen hatt en fast veiedag i uka, og bare denne "teller" som offisiell veiedag og sammenligning i uka. De andre dagene angir bare kursen på vekta! 0,8 kilo er jo bra det, selv om det virker sakte å gå ned litt over 100 gram hver dag. Eller noen dager ingenting, som du opplevde i dag. Tro meg, det kommer ganger vekta står heeelt stille over lengre tid. Da er det kjekt å ha øvd seg litt i tålmodighet!
Ønsker deg en superbra uke, og lykke til med 5-kilosutfordringen! Min erfaring er at det er lettere å gå ned når man har noen å kjempe mot!
Klem fra Lise
❤️21. oktober 2002
Hei
Ser at vekten din også skaper seg i dag,ja ja da er den ikke aleine!Men med oss tålmodige skapninger så venter vi på(posetivt) resultat i morgen.800 gram på en uke er jo veldig bra,så du skal ikke deppe over det jaffal:)
Sammen skal vi greie kampen mot kiloene!!!
Lykke til i konkuranssen,jeg er med i Pernilla sin så det får holde om jeg vinner der og ikke konker ut alle her også,ha ha ;)
Ha en fin dag videre. Klem fra Malin.
Ser at vekten din også skaper seg i dag,ja ja da er den ikke aleine!Men med oss tålmodige skapninger så venter vi på(posetivt) resultat i morgen.800 gram på en uke er jo veldig bra,så du skal ikke deppe over det jaffal:)
Sammen skal vi greie kampen mot kiloene!!!
Lykke til i konkuranssen,jeg er med i Pernilla sin så det får holde om jeg vinner der og ikke konker ut alle her også,ha ha ;)
Ha en fin dag videre. Klem fra Malin.
😃21. oktober 2002
Ja, minus 5 kilo skal vi klare :o)
Må bare bli flinkere å trimme....skal prøve å komme meg på trimsykkelen i dag...alt hjelper jo..
Lykke til videre :o)
Marianne
Må bare bli flinkere å trimme....skal prøve å komme meg på trimsykkelen i dag...alt hjelper jo..
Lykke til videre :o)
Marianne

😊21. oktober 2002
Hei Virgo !
Takk for oppmuntringen i DB min! Jeg ser at vi har samme mål ang. hvor mye vi vil gå ned før jul. Klart vi klarer minus 5 kg før jul. For min del betyr det to-sifret, jeg er sånn fram til det. Har vært nære mange ganger, men fødsler og depresjoner har gjort sitt til at jeg ikke har komt meg under de tragiske 100.
Lykke til med dine 5 avtroppende kilo !!
Klem Alfine
Takk for oppmuntringen i DB min! Jeg ser at vi har samme mål ang. hvor mye vi vil gå ned før jul. Klart vi klarer minus 5 kg før jul. For min del betyr det to-sifret, jeg er sånn fram til det. Har vært nære mange ganger, men fødsler og depresjoner har gjort sitt til at jeg ikke har komt meg under de tragiske 100.
Lykke til med dine 5 avtroppende kilo !!
Klem Alfine
😄21. oktober 2002
Ja, nå mååå jeg være flink!!
Og VI SKAL klare -5 kg. til jul!!!!!!!!!!! Banna Bein!!!
Du klarer det ihvertfall, så flink som du er.
Klemmer fra Texas
Og VI SKAL klare -5 kg. til jul!!!!!!!!!!! Banna Bein!!!
Du klarer det ihvertfall, så flink som du er.
Klemmer fra Texas
😉21. oktober 2002
Duu si meg..er ikke 800 gr. nesten 1 kg? ;) og er ikke 1 kg. nesten perfekt nedgang? Nå må du tenke på helheten vet du ;D
Dessuten..er det ikke lurere å veie seg bare en gang i uka? Da slepper en de små nedturene på noen hundre gram :)
Det er egentlig ikke noe å tenke over, synes nå jeg da..
Hei så mange som er med på 5 kilosen da, dette blir gøy :)
klem fra cec
Dessuten..er det ikke lurere å veie seg bare en gang i uka? Da slepper en de små nedturene på noen hundre gram :)
Det er egentlig ikke noe å tenke over, synes nå jeg da..
Hei så mange som er med på 5 kilosen da, dette blir gøy :)
klem fra cec
❗21. oktober 2002
Fy søren - nå la jeg merke til at du har gått ned 4,5 kilo på en måned?? Hvordan klarte du det?? Wow!
Når det gjelder 5-kilos konkurransen: Visst skal vi klare dette!
Det hjelper å se målet sånn skrevet opp svart på hvitt.
Og det hjelper at vi er flere som skal ned like mye på like lang tid.
Jeg ble motivert av dette!
Klem fra DrBabe
Når det gjelder 5-kilos konkurransen: Visst skal vi klare dette!
Det hjelper å se målet sånn skrevet opp svart på hvitt.
Og det hjelper at vi er flere som skal ned like mye på like lang tid.
Jeg ble motivert av dette!
Klem fra DrBabe
😃21. oktober 2002
Hei!
Ville bare si: husk de 800 g på en uke! Også, hm, kan jeg få være med på 5 kgs utfordringen?? Synes sånt gir ekstra motivasjon. Vekta var 68 på torsdag, 67,8 i dag.
Ha en strålende uke!
klem
Ville bare si: husk de 800 g på en uke! Også, hm, kan jeg få være med på 5 kgs utfordringen?? Synes sånt gir ekstra motivasjon. Vekta var 68 på torsdag, 67,8 i dag.
Ha en strålende uke!
klem
🙂21. oktober 2002
Jeg vil òg være med på konkurranse.....=0)
5kg. til jul, DET klarer vi.
2 mnd med intense treningsøkter fra butikk til butikk, (svett), holde hodet kaldt (ta med vann) og sett på flere armer, hvis de 2 vi har ikke strekker til (finnes i de fleste utstillingsvinduer).
Gjør julegaveinnkjøpene til en lek og bit tenna sammen.
Ha en god uke....
5kg. til jul, DET klarer vi.
2 mnd med intense treningsøkter fra butikk til butikk, (svett), holde hodet kaldt (ta med vann) og sett på flere armer, hvis de 2 vi har ikke strekker til (finnes i de fleste utstillingsvinduer).
Gjør julegaveinnkjøpene til en lek og bit tenna sammen.
Ha en god uke....

😌28. oktober 2002
Hei på deg!
Åååå er det alt for sent og melde seg på -5 konkurransen deres? Skulle så gjerne vært med? Kan jeg? Please! ;-)
Jeg må si jeg er imponert over hvor flink du har vært siden du begynte! Det er bare til å bøye seg i støvet og ta av seg hatten!
Tusen takk for gode råd og ikke minst god motivasjon i dag, jeg trengte det virkelig! Og jeg skal følge rådet ditt om å ta skjeen i den andre hånden! Nok får være nok!
Godt og se at du er så munter og motivert, det smitter over på oss andre her inne! Tusen takk!
Ha en super duper slankedag!
Ps gi meg beskjed om jeg får være med eller ikke da er du snill!
God klem fra Rikke
Åååå er det alt for sent og melde seg på -5 konkurransen deres? Skulle så gjerne vært med? Kan jeg? Please! ;-)
Jeg må si jeg er imponert over hvor flink du har vært siden du begynte! Det er bare til å bøye seg i støvet og ta av seg hatten!
Tusen takk for gode råd og ikke minst god motivasjon i dag, jeg trengte det virkelig! Og jeg skal følge rådet ditt om å ta skjeen i den andre hånden! Nok får være nok!
Godt og se at du er så munter og motivert, det smitter over på oss andre her inne! Tusen takk!
Ha en super duper slankedag!
Ps gi meg beskjed om jeg får være med eller ikke da er du snill!
God klem fra Rikke
15 i heiagjengen


😄31. oktober 2002
Heisann!
Går bra med deg ser jeg, viljestyrken er der fortsatt!!
Spennende med oppdatering i dag.
Min vekt står i dag på 70,5kg. (Jeg er suuuuperfornøyd!!!)
Vi står på videre og lar oss ikke knekke!!!
Klem fra Texas
Går bra med deg ser jeg, viljestyrken er der fortsatt!!
Spennende med oppdatering i dag.
Min vekt står i dag på 70,5kg. (Jeg er suuuuperfornøyd!!!)
Vi står på videre og lar oss ikke knekke!!!
Klem fra Texas
❤️31. oktober 2002
Hei Virgo!
Tusen takk for oppmuntringen, det varmer...
Ellers må jeg bare si at du er utrolig flink til å skrive kommentarer til dagbøkene. Du skulle hatt MEDALJE !!!!
Ha en superduper dag!!
Klem fra Alfine
Tusen takk for oppmuntringen, det varmer...
Ellers må jeg bare si at du er utrolig flink til å skrive kommentarer til dagbøkene. Du skulle hatt MEDALJE !!!!
Ha en superduper dag!!
Klem fra Alfine
😊31. oktober 2002
Jeg er enig i at du burde hatt gullmedalje i oppmuntringer!! Juleklærne, ja, jeg tror de blir for store nå. Luksusproblem!!!!
Men her er min vekt idag: 81.2.
Ha en fortreffelig slankedag i solen. Her er det iallefall SOOOL!
....og god halloween!
Men her er min vekt idag: 81.2.
Ha en fortreffelig slankedag i solen. Her er det iallefall SOOOL!
....og god halloween!

31. oktober 2002
Tusen takk for koselig kommentar! Alltid hyggelig å høre fra deg! Så fint at motivasjonen er på topp!! Det føles så godt!! Tyv-låner kjæresten sin lap-top, så jeg skal være litt kjapp i dag, men jeg kommer sikkert innom i morra også en liten tur..
Ha en flott dag videre og tvihold på motivasjonen din =)
Klem fra Stine.
Ha en flott dag videre og tvihold på motivasjonen din =)
Klem fra Stine.
😀31. oktober 2002
Tusen takk for hilsningen! Synes du er kjempeflink som holder deg til planen selv om det fotballkamp! =)
Er enig i det du skrev i db mi om det å ha sperrer. Jeg klarer heller ikke å kle av meg ofentlig, så det er mye derfor jeg er på slanker''n. Jeg vil at sønnen min skal få gå å bade om sommeren, og slike ting. Han skal ikke hemmes fordi jeg ikke vil vise meg.
Ha en fin dag du også, og kos deg med Martin i kveld!
klem fluffa
Er enig i det du skrev i db mi om det å ha sperrer. Jeg klarer heller ikke å kle av meg ofentlig, så det er mye derfor jeg er på slanker''n. Jeg vil at sønnen min skal få gå å bade om sommeren, og slike ting. Han skal ikke hemmes fordi jeg ikke vil vise meg.
Ha en fin dag du også, og kos deg med Martin i kveld!
klem fluffa

31. oktober 2002
Takk.Trengte den lille puffen der;)
Ja,du skjønner,de derre mannfolkene.
Typen min skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser hva som helst!
Herregud,sier til ham at jeg slanker meg,men han er drittlei,
så jeg kommer til litt for kort.Jeg lager noe godt til ham og noe sunnere til meg selv,men det liker han heller ikke, han vil at jeg skal spise det samme som ham.hehe.men sånn ellers er han kjempeherlig,så jeg får vel bare holde ut!
Så flink du er da,og for en viljestyrke!
Ta vare på den så lenge du kan.
Jeg er enig med deg at det ikke er noe kjekt å ta av seg klærne om sommeren,jeg hater det.Det er faktisk en stor del av grunnen til at jeg slanker meg.Denne sommeren som var,gikk jeg bare rundt i bukse og gensre,holdt på å svette meg halvt ihjel.
Så neste sommer,ja da,skal du og jeg ta av oss litt mer,ikke sant?For da kan vi gjøre det!
Klemmer fra Veronica.
Ja,du skjønner,de derre mannfolkene.
Typen min skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser hva som helst!
Herregud,sier til ham at jeg slanker meg,men han er drittlei,
så jeg kommer til litt for kort.Jeg lager noe godt til ham og noe sunnere til meg selv,men det liker han heller ikke, han vil at jeg skal spise det samme som ham.hehe.men sånn ellers er han kjempeherlig,så jeg får vel bare holde ut!
Så flink du er da,og for en viljestyrke!
Ta vare på den så lenge du kan.
Jeg er enig med deg at det ikke er noe kjekt å ta av seg klærne om sommeren,jeg hater det.Det er faktisk en stor del av grunnen til at jeg slanker meg.Denne sommeren som var,gikk jeg bare rundt i bukse og gensre,holdt på å svette meg halvt ihjel.
Så neste sommer,ja da,skal du og jeg ta av oss litt mer,ikke sant?For da kan vi gjøre det!
Klemmer fra Veronica.
😀31. oktober 2002
Kjenner godt til disse champions league kampene. Da skal det slafses og etes potetgull og helles nedpå med cola til den store gullmedaljen. Heldigvis er jeg ikke noe særlig til potetgull menneske, så det pleier å gå bra. Hjemmepoppa popcorn derimot.... nam nam!! Vi får prøve å være standhaftige =o) Tenkte å komme meg på trening i dag, på tross av stølhet, er det fordel eller bakdel? Er jo to dager siden jeg har trent nå, får heller ikke gjort det i morgen, så hadde vært greit med en økt i dag. Får se det an etterhvert.
Klem Kati
Klem Kati
😀31. oktober 2002
FOR en fantastisk viljestyrke! Du er helt utrolig! Sjøl har jeg innmari trøbbel med kveldene...
Vekta mi idag er 68,5. Og jeg ser at du har skrevet meg opp på 68,3 som startvektm men forrige torsdag veide jeg 69. Kanskje du skulle foraqndre det? Det tar seg liksom litt bedre ut....eller er starten egentlig tirsdag i forrige uke?
Hils Martin (igjen)
Viola.
Vekta mi idag er 68,5. Og jeg ser at du har skrevet meg opp på 68,3 som startvektm men forrige torsdag veide jeg 69. Kanskje du skulle foraqndre det? Det tar seg liksom litt bedre ut....eller er starten egentlig tirsdag i forrige uke?
Hils Martin (igjen)
Viola.
😉31. oktober 2002
Jeg måtte le litt av kommentaren din til meg. (med tomt batteri på vekten) Jeg gjorde nemlig det du skrev, løpte febrilsk rundt og lette etter et nytt batteri... :) Men hjernen min klarte ikke å tenke ut hva som brukte slike batterier i huset. Føyset over alle fjernkontrollene, og endte til slutt opp med brannvarsleren. Men da tok heldigvis fornuften overhånd... he,he... Så jeg lot det stå der... (har invistert i ett nytt nå i lunsjen :)
Synst du er kjempeflink til å motstå fristelser!
Klemmer fra Marie!
Synst du er kjempeflink til å motstå fristelser!
Klemmer fra Marie!
😊31. oktober 2002
Takk igjen for oppmuntrende ord. Du er utrolig flink, se på kurven din du begynner å ligne på jojoen!
Kos deg på date med Martin, trim er bra både mot fett og depresjoner som truer som følge av mørketiden!
Kikki
Kos deg på date med Martin, trim er bra både mot fett og depresjoner som truer som følge av mørketiden!
Kikki
😀31. oktober 2002
Hei !!
Synes du er flink til å stå imot fristelser altså, det er jo ikke alltid like lett.
Kos deg med Martin i kveld da, kjør han riktig hardt!!!
Klem fra sol
Synes du er flink til å stå imot fristelser altså, det er jo ikke alltid like lett.
Kos deg med Martin i kveld da, kjør han riktig hardt!!!
Klem fra sol

😊31. oktober 2002
Er jo kjempefornøyd jeg også, da. Tross lite trening og innføring av gamle røykevaner osv. Føler meg bedre enn på leeenge i dag. Dessuten går det så UTROLIG bra på jobben. Merker at jeg har ambisjoner langt utover det jeg var klar over for noen år siden. At det går så bra gir meg veldig mye energi.
Om få dager skal jeg ta meg sammen på treningsfronten igjen. Regner med at røykingen fort blir et tema da... pga kondisen og sånt..
Om få dager skal jeg ta meg sammen på treningsfronten igjen. Regner med at røykingen fort blir et tema da... pga kondisen og sånt..
31. oktober 2002
Okei, 82.9 er tallet som skal knuses til neste gang ;) Du har forresten vært kjempeflink! Hurra hurra :))
Sårri at jeg har vært så dårlig til å stikke innom i det siste, nå blir det skjerpings ;)
Ha en fortsatt god kveld :)
Klem fra Cecilie
Sårri at jeg har vært så dårlig til å stikke innom i det siste, nå blir det skjerpings ;)
Ha en fortsatt god kveld :)
Klem fra Cecilie
😉31. oktober 2002
Hei, hei!
Ser at du fortsatt er topp motivert, det er flott å se. Jeg har det FRYKTELIG travelt på jobb og hjemme nå (hørt den før?) så jeg har ikke mye tid til å skrive dagbok! Men motivasjonen er fortsatt der, og jeg går da ned litt etter litt.
Min vekt i dag er 78 kilo.
Klem, Anitra
Ser at du fortsatt er topp motivert, det er flott å se. Jeg har det FRYKTELIG travelt på jobb og hjemme nå (hørt den før?) så jeg har ikke mye tid til å skrive dagbok! Men motivasjonen er fortsatt der, og jeg går da ned litt etter litt.
Min vekt i dag er 78 kilo.
Klem, Anitra
😄1. november 2002
Jeg er ikke langt borte....har bare vært en veldig hektisk uke. Men nå er både jeg og vekta på gli..igår var jeg 83 kg så jeg er så fornøyd.
Det viste seg at jeg brukte teene feil, så derfor gikk det så tregt. Typisk meg å skumlese gjennom papirer, at jeg aldri lærer.
Ha fortsatt en fin dag.
kos fra bursdagsbarnet
Det viste seg at jeg brukte teene feil, så derfor gikk det så tregt. Typisk meg å skumlese gjennom papirer, at jeg aldri lærer.
Ha fortsatt en fin dag.
kos fra bursdagsbarnet
15 i heiagjengen




😟5. november 2002
Det damper av meg i dag..... :o(
Ikke så glad i badevekta mi jeg :o(
Men Mel han ble glad i går.................legger skylden på han....
Hvis jeg er sint nok, klarer jeg nok å dampe bort noen kalorier...eller hur?? :o)
Du må være forsiktig med sjokoladekaker :o) De er ikke snille mot kroppen....fy fy fy... :o)
Tastes...!!
Marianne
Ikke så glad i badevekta mi jeg :o(
Men Mel han ble glad i går.................legger skylden på han....
Hvis jeg er sint nok, klarer jeg nok å dampe bort noen kalorier...eller hur?? :o)
Du må være forsiktig med sjokoladekaker :o) De er ikke snille mot kroppen....fy fy fy... :o)
Tastes...!!
Marianne

😉5. november 2002
Hadde nok rett mht vann, ja.. Ser ut til at det er borte nå =) Heldigvis! Bare 1 kakestykke?!? Dyktig er du! Og grønnsakssuppe og brød, bra erstatning når plan A gikk i vasken!!! Ser på kurven din også at det går sakte men sikkert nedover. Akkurat slik som det skal være!!! Du har jo mistet over 6 kg jo.. Stolt av deg selv, kan du være =)
Ha en nydelig dag videre!!!
Klem fra Stine.
Ha en nydelig dag videre!!!
Klem fra Stine.
5. november 2002
Setter ikke opp noe ikon nå, for jeg synes det mangler et! Det har håret til værs,oppsperrede øyne og sammenbitte tenner, kjente at jeg ble litt sånn når jeg leste "kampen mot kiloene"! Yess, det er en kamp, og den skal VINNES! Kjenner at jeg får et utrolig kamphumør, blir rent blodtørstig nesten, av å lese dagboka di! Du er så full av "ståpå", supert!
Nå skal jeg gå og kverke Jølle!
Klem, VIola.
Ps: Du er jammen modig som har sjokoladekake i huset! Men det gjør jo ingenting så lenge det er du som bestemmer og ikke den! (fnis! det hender at kakene bestemmer når de kommer inn i mitt hus..)
Nå skal jeg gå og kverke Jølle!
Klem, VIola.
Ps: Du er jammen modig som har sjokoladekake i huset! Men det gjør jo ingenting så lenge det er du som bestemmer og ikke den! (fnis! det hender at kakene bestemmer når de kommer inn i mitt hus..)
😃5. november 2002
åååå! Nybakt sjokoladekake med iskald melk til..... *drømme* Hadde nok ikke klart å nøye meg med ett stykke nei! Så når "skaden" allerede er skjedd kan du være godt fornøyd med at det ble bare ett stykke... (kommer litt an på str på stykket da.. hihi..) Ellers har du jo Martin som hjelper deg videre på veien, skulle gjerne hatt en sonn en jeg å når jeg tenker meg om. Hadde vært kjekt å ha foran tv''n kanskje?
Ha en flott dag!
Klem Kati
Ha en flott dag!
Klem Kati
😊5. november 2002
Hallo Virgo :o)
Takk for mld i mn dagbok sist, ikke vært så mye her inne,men nå er jeg tbk og i full gang igjen !
Du er kjempeflink ! Ikke annet å si om det.
Stå på videre, ha en fortsatt flott uke
:o)
Takk for mld i mn dagbok sist, ikke vært så mye her inne,men nå er jeg tbk og i full gang igjen !
Du er kjempeflink ! Ikke annet å si om det.
Stå på videre, ha en fortsatt flott uke
:o)
😃5. november 2002
Jeg synes du er så flink altså! Hadde enda flinkheten din vært smittsom! *S* Kjempeflink til å ta turer med Martin er du jo også!
Ønsker deg en like super dag!
Klem fluffa
Ønsker deg en like super dag!
Klem fluffa

❤️5. november 2002
Hei på deg Bente!!
Og tusen takk for alle hyggelige kommentarer fra deg. De setter jeg virkelig pris på. Du er kjempeflink til å "sparke meg bak" når jeg trenger det og å rose når sparkinga bak har hjulpet!!!
Ellers må jeg bare si at du er KJEMPEFLINK!!! Ett kakestykke er jo ingenting. Jeg kunne klart mange fler enn det....eller dvs. jeg hadde ikke klart å holde meg unna nr. 2 og 3....... og....
Say no more!!
Nå skal de siste av de 5 kg. vekk før jul, så nå setter vi inn turboen!!!!
Klemmers fra Texas.
Og tusen takk for alle hyggelige kommentarer fra deg. De setter jeg virkelig pris på. Du er kjempeflink til å "sparke meg bak" når jeg trenger det og å rose når sparkinga bak har hjulpet!!!
Ellers må jeg bare si at du er KJEMPEFLINK!!! Ett kakestykke er jo ingenting. Jeg kunne klart mange fler enn det....eller dvs. jeg hadde ikke klart å holde meg unna nr. 2 og 3....... og....
Say no more!!
Nå skal de siste av de 5 kg. vekk før jul, så nå setter vi inn turboen!!!!
Klemmers fra Texas.
😉5. november 2002
Yesss, nå ble jeg inspirert!
Hei, hei Bente, stikker bare innom en tur jeg. Og ser at du har en kjempefin vektutvikling nå! Han Martin må være et unikum! Og nå skal jeg jammen ta min utgave av Martin fatt jeg også, hvis det virkelig virker SÅ godt?? Passer bra i kveld, det, så får jeg sett litt på Ally imens! (Bør vel egentlig ikke se på det beinrangelet, men...)
Fortsett som de stevner, du Bente, dette går jo virkelig veien!
Kommer innom torsdag med vektoppdatering.
Klem, Anitra
Hei, hei Bente, stikker bare innom en tur jeg. Og ser at du har en kjempefin vektutvikling nå! Han Martin må være et unikum! Og nå skal jeg jammen ta min utgave av Martin fatt jeg også, hvis det virkelig virker SÅ godt?? Passer bra i kveld, det, så får jeg sett litt på Ally imens! (Bør vel egentlig ikke se på det beinrangelet, men...)
Fortsett som de stevner, du Bente, dette går jo virkelig veien!
Kommer innom torsdag med vektoppdatering.
Klem, Anitra
😌5. november 2002
Hei!
Måtte le litt da jeg leste dette, for noe av det samme har skjedd meg i dag! Fikk ikke spist lunsj, og ettersom jeg ikke hadde noen sjokoladekake i nærjhetn, ble det nok mer til middag enn hva det ellers ville blitt. Ja, ja :-) Men jeg synes du er kjempeflink som bare åt ett stykke! Godt jobba!
Stå på videre!
Klem Skalned
Måtte le litt da jeg leste dette, for noe av det samme har skjedd meg i dag! Fikk ikke spist lunsj, og ettersom jeg ikke hadde noen sjokoladekake i nærjhetn, ble det nok mer til middag enn hva det ellers ville blitt. Ja, ja :-) Men jeg synes du er kjempeflink som bare åt ett stykke! Godt jobba!
Stå på videre!
Klem Skalned
5. november 2002
Hei!
Takk for hilsen.
Jeg begynner ikke i ny jobb nei, men har hatt svangerskapspermisjon. Nå er det slutt på latmannslivet!! (he-he)
Må stikke
Vi snakkes
Takk for hilsen.
Jeg begynner ikke i ny jobb nei, men har hatt svangerskapspermisjon. Nå er det slutt på latmannslivet!! (he-he)
Må stikke
Vi snakkes
😀5. november 2002
Hei Bente!!!!!
Det er bestandig koselig å få komentarer fra deg, så tusen takk!!!!!
Synes du var flink jeg som bare tok ett stykke, det er viljestyrke det!! Kan jo ikke forlange at en skal si nei til ALT heller da, så det sto til karakteren bestått, og vell så det!!
Klem fra sol
Det er bestandig koselig å få komentarer fra deg, så tusen takk!!!!!
Synes du var flink jeg som bare tok ett stykke, det er viljestyrke det!! Kan jo ikke forlange at en skal si nei til ALT heller da, så det sto til karakteren bestått, og vell så det!!
Klem fra sol

5. november 2002
Hei Bente!
Synes bare at du trenger en liten hoppende Tommy, siden du er en av de som gjør denne siden superduper! Uten deg hadde de fleste mistet motivasjonen totalt. =)
Fortsett med det gode humøret! Ønsker deg en rask, flott og sunn vektredukjon - ikke kjør Martin for hardt, da! Følger med på deg i db''en din, vettu!
Klem fra Keiko
Synes bare at du trenger en liten hoppende Tommy, siden du er en av de som gjør denne siden superduper! Uten deg hadde de fleste mistet motivasjonen totalt. =)
Fortsett med det gode humøret! Ønsker deg en rask, flott og sunn vektredukjon - ikke kjør Martin for hardt, da! Følger med på deg i db''en din, vettu!
Klem fra Keiko

😊5. november 2002
Det må være fint å ha så mange venner her inne som deg, og jeg hiver meg på i rekken.
Pyttsan, et lite kakestykke, hva er vel det, bare en liten kos det. Du får la Martin ta seg av det senere, hvis det blir noe å reparere da, det er jo ikke sikkert.
Jeg har ennå ikke vært på vekta, men jo...jeg har sjekket at de 600 grammene er borte.
Er litt sånn småfrustrert her jeg sitter, har vært inne på slankenett.no og lest på forum. Man kan bli så sint altså, jeg blir iallefall det når min metode for slanking funker og andre tråkker på den slik. Skal jo ikke være slik, slike nettsider er jo til for å gi støtte og oppmuntring til andre som er i samme situasjon.
Jaja, slik er det vel bare. Men det var en del "stygge" ord som ble brukt. Du får gå inn og se, kan ikke unngå å se det.
Men du får nå har fortsatt en trivelig tirsdagskveld, tvkvelden vettu.
stor klem fra ann-elisabeth
Pyttsan, et lite kakestykke, hva er vel det, bare en liten kos det. Du får la Martin ta seg av det senere, hvis det blir noe å reparere da, det er jo ikke sikkert.
Jeg har ennå ikke vært på vekta, men jo...jeg har sjekket at de 600 grammene er borte.
Er litt sånn småfrustrert her jeg sitter, har vært inne på slankenett.no og lest på forum. Man kan bli så sint altså, jeg blir iallefall det når min metode for slanking funker og andre tråkker på den slik. Skal jo ikke være slik, slike nettsider er jo til for å gi støtte og oppmuntring til andre som er i samme situasjon.
Jaja, slik er det vel bare. Men det var en del "stygge" ord som ble brukt. Du får gå inn og se, kan ikke unngå å se det.
Men du får nå har fortsatt en trivelig tirsdagskveld, tvkvelden vettu.
stor klem fra ann-elisabeth

😄5. november 2002
Hei du
motivasjonen er på topp ser det ut som :)))
kjempebra!!
Hvor flink du er som sykler 8 km nesten hver dag!! Er mektig imponert :))
Heia alle oss ja!!
motivasjonen er på topp ser det ut som :)))
kjempebra!!
Hvor flink du er som sykler 8 km nesten hver dag!! Er mektig imponert :))
Heia alle oss ja!!
😀6. november 2002
Neida.
du sa jo bare meningen din, syns ikke du var ekkel.
Men som jeg også skrev i db''n var jeg veldig sulten og irritabel den dagen, og ville bare forklare hva jeg mente til deg.
Du har jo en flott motivasjon da! Prøv å hold fast ved den.
Ha en flott uke og vær flink!
klem fra mari
du sa jo bare meningen din, syns ikke du var ekkel.
Men som jeg også skrev i db''n var jeg veldig sulten og irritabel den dagen, og ville bare forklare hva jeg mente til deg.
Du har jo en flott motivasjon da! Prøv å hold fast ved den.
Ha en flott uke og vær flink!
klem fra mari
15 i heiagjengen



😃18. november 2002
Hei Bente!
Koselig å lese at turen var velykket....kanskje for velykket :o)
Vekta står stille ennå den....begynner å bli bekymret....men nei dette skal ikke få knekke meg nei....står på som bare det.
Håper at jeg får svømme i morgen....det er det jeg trives best med....dessverre for Mel :o) Skal nok holde han i gang en gang i blandt.
Håper å få bedre resultater til torsdag....krysser fingrene på at vekta rikker på seg til da :o)
Marianne
Koselig å lese at turen var velykket....kanskje for velykket :o)
Vekta står stille ennå den....begynner å bli bekymret....men nei dette skal ikke få knekke meg nei....står på som bare det.
Håper at jeg får svømme i morgen....det er det jeg trives best med....dessverre for Mel :o) Skal nok holde han i gang en gang i blandt.
Håper å få bedre resultater til torsdag....krysser fingrene på at vekta rikker på seg til da :o)
Marianne

😉18. november 2002
Ja, ikke sant det er deilig å kose seg litt!!? Bare man faller tilbake på sine gode vaner igjen på hverdagene.
Det er viktig å kose seg litt iblant. Også var det så koselig at du gjorde det i helgen, du som pleier å være så flink. Jeg har også kost meg litt ekstra, og det trøster litt at andre også "skeier" ut iblant!
Ha en god dag!!!
Det er viktig å kose seg litt iblant. Også var det så koselig at du gjorde det i helgen, du som pleier å være så flink. Jeg har også kost meg litt ekstra, og det trøster litt at andre også "skeier" ut iblant!
Ha en god dag!!!

😃18. november 2002
Det var ok dette saltet som spilte et lite triks på deg også, sånn som med så mange av oss.. Rart det der.. Men det er jo ikke noe å bry seg om..Hovedsaken er at du er tilbake i den vante tralten i dag =) Og du koste deg, det er bra =) Og så var du nesten hjemme hos meg.. Hi-hi.. I alle fall om du var på McDonald på torget.. Jeg bor i Munkegata jeg da.. 50 meter fra olav tryggvasson statuen..
Nå må jeg jobbe litt..
Ha det bra, og stå på videre!!!
Du er så slink at jeg er sikkert på at du se 81 tallet denne uka.. Et par runder med Martin, så er du der!!! Jippi!!!!
Klemmer fra Stine.
Nå må jeg jobbe litt..
Ha det bra, og stå på videre!!!
Du er så slink at jeg er sikkert på at du se 81 tallet denne uka.. Et par runder med Martin, så er du der!!! Jippi!!!!
Klemmer fra Stine.
❗18. november 2002
Hei, Bente!
Du har så rett så rett. Hvilken rolle spiller det vel for denne verden om jeg veier 59 kilo eller om jeg veier 56? Det spiller INGEN rolle. Men kanskje betyr det litt hvordan jeg ser på meg selv. Det virker jo inn på hvordan jeg oppfører meg overfor andre. Trenger å løfte blikket litt jeg.
Hvorfor veide jeg meg egentlig i dag? Blir dagen annerledes av den grunn? Trenger jeg å vite om jeg veier 58.3 eller 58.5... Må nesten le litt av meg selv. Tror jeg skal skyve vekta litt lengre under senga, og forsøke å tenke på andre, mer viktige ting.
Ha en vidunderlig uke du også, Bente! Og tusen takk for alle kommentarer i dagboken min.
Klem fra Buffy som i dag har fått litt perspektiv på saker og ting :) (så lenge det varer...)
Du har så rett så rett. Hvilken rolle spiller det vel for denne verden om jeg veier 59 kilo eller om jeg veier 56? Det spiller INGEN rolle. Men kanskje betyr det litt hvordan jeg ser på meg selv. Det virker jo inn på hvordan jeg oppfører meg overfor andre. Trenger å løfte blikket litt jeg.
Hvorfor veide jeg meg egentlig i dag? Blir dagen annerledes av den grunn? Trenger jeg å vite om jeg veier 58.3 eller 58.5... Må nesten le litt av meg selv. Tror jeg skal skyve vekta litt lengre under senga, og forsøke å tenke på andre, mer viktige ting.
Ha en vidunderlig uke du også, Bente! Og tusen takk for alle kommentarer i dagboken min.
Klem fra Buffy som i dag har fått litt perspektiv på saker og ting :) (så lenge det varer...)
18. november 2002
Takker masse for kommentar i dagboken min i dag.Nå er det på''an i gjen for fullt!
Ser at du har kost deg skikkelig i helgen,bra det så lenge man holder seg til den ene dagen.....trallalalala he he,det er ikke lett alltid (bare spør meg).
Oiiii,nå er det lunsj time....er såååå sulten at rygggraden klistrer seg til magesekken thi hi.
Ha en fin dag videre!!!
Ser at du har kost deg skikkelig i helgen,bra det så lenge man holder seg til den ene dagen.....trallalalala he he,det er ikke lett alltid (bare spør meg).
Oiiii,nå er det lunsj time....er såååå sulten at rygggraden klistrer seg til magesekken thi hi.
Ha en fin dag videre!!!
18. november 2002
Hei på deg Bente!
Høres ut som du har kost deg i helgen ja. Det er bra!!! Trenger det innimellom også. Og du fortjener det virkelig.
Men nå gjelder det!!! Ny uke og nye tall.
Denne uken skal det settes nye rekorder!!!!!!!!!!!!!!!!
Stå på Bente!!!!
Klemmer fra Lena
Høres ut som du har kost deg i helgen ja. Det er bra!!! Trenger det innimellom også. Og du fortjener det virkelig.
Men nå gjelder det!!! Ny uke og nye tall.
Denne uken skal det settes nye rekorder!!!!!!!!!!!!!!!!
Stå på Bente!!!!
Klemmer fra Lena
😀18. november 2002
Hei igjen =) Takk for konstruktiv kommentar! Jeg er blitt anbefalt å spise middag etter trening, for da er kroppen i restitusjonsfase, og trenger energi til å bygge seg opp igjen, og bli klar for nye tak.. Derfor blir det litt sen midag på oss her i huset.. Og så det da,at det er først ved dette tidspunktet t vi begge er hjemme etter dagens strabaser.. Min kjære og jeg, dvs når han ikke er i Kr.sund da.. Men jeg prøver å spise fornuftig og magert og bare en posjon.. Så jeg prøver dette en stund til.. Det er det inni mellom av godis og at jeg ikke trener som gjør at jeg i perioder går opp i vekt.. tror jeg..
Snakkes senere!!!
Ha en fortsatt fin dag, Bente!!!
Snakkes senere!!!
Ha en fortsatt fin dag, Bente!!!
18. november 2002
Så koselig at helgen ble vellykket da! Har ikke noe forhold til det teaterstykket jeg, men har inntrykk av at mange har det som en tradisjon å se det før jul. Og tradisjoner er jeg for! Har skrevet litt om det i dagboka mi i dag.
Om det ble litt tull i matveien i helga, så er jeg sikker på at det ikke betyr noe for deg. Du er jo så flink til å hente deg inn igjen etter slike dager. Også har du jo Martin da=) En skikkelig kjekkas har jeg forstått *S*. Er helt sikker på at du vil se 81 tallet iløpet av uka. Stå på!
Ha en strålende fin uke! Med masse snø...!
Klem fluffa
Om det ble litt tull i matveien i helga, så er jeg sikker på at det ikke betyr noe for deg. Du er jo så flink til å hente deg inn igjen etter slike dager. Også har du jo Martin da=) En skikkelig kjekkas har jeg forstått *S*. Er helt sikker på at du vil se 81 tallet iløpet av uka. Stå på!
Ha en strålende fin uke! Med masse snø...!
Klem fluffa

😌18. november 2002
Hei!
Takk for koselig hilsen!
Litt kos må være lov en gang i blant vet du. Synes du har en flott innstilling til det! Et par turer med Martin så er du ferdig med det. Er sikker på at du får se 81 i løpet av uka, du er jo alt tilbake i gode gamle vaner!
ha en kjempefin uke, stå på!
klem
Takk for koselig hilsen!
Litt kos må være lov en gang i blant vet du. Synes du har en flott innstilling til det! Et par turer med Martin så er du ferdig med det. Er sikker på at du får se 81 i løpet av uka, du er jo alt tilbake i gode gamle vaner!
ha en kjempefin uke, stå på!
klem
18. november 2002
Hei igjen. Deilig å se at du skjønner hva som er viktig i livet, og godt å høre at du hadde en bra dag sammen med jenta di! Selv hadde jeg en hyggelig helg, men det som ventet meg hjemme var desto mindre hyggelig.. Ble slutt mellom meg og kjæresten min i dag. Føler meg helt tom inni meg. Du får unnskylde at jeg ikke er så sprudlende i dag. Har ikke så mye mer å si. Du er på god vei mot 81, godt å høre at Martin får kjørt seg :)
😀18. november 2002
Hei Bente!!
Det er alltid så koselig å høre fra deg!!!!!!
tror ikke du trenger å bekymre deg for vekta etter helga, du har da vel masse dater med Martin utover i uka kjenner jeg deg rett. Blir nok ikke leng til du ser 81 tallet nei!!
Du er orntli flink Bente ! Stå på !!!!
Klemmer fra sol
Det er alltid så koselig å høre fra deg!!!!!!
tror ikke du trenger å bekymre deg for vekta etter helga, du har da vel masse dater med Martin utover i uka kjenner jeg deg rett. Blir nok ikke leng til du ser 81 tallet nei!!
Du er orntli flink Bente ! Stå på !!!!
Klemmer fra sol

😀18. november 2002
Det er jenta si som ikke lar seg vippe av pinnen ja!!!
Flott!
Blir så inspirert her jeg sitter at jeg er mer enn klar til fight jeg å!! hihi...
81-tallet er ikke langt unna skal du se, bare ikke dette fordømrade vannet kommer å angriper deg å! *litt snurt enda etter dagens nedtur* ... Men Martin er jo alltid beredt så dette kommer til å gå strålende!!
Hmmm... snack a jacks... det har jeg ikke smakt, sett reklamen på tv da.. Er det godt eller?
Klem Kati
Flott!
Blir så inspirert her jeg sitter at jeg er mer enn klar til fight jeg å!! hihi...
81-tallet er ikke langt unna skal du se, bare ikke dette fordømrade vannet kommer å angriper deg å! *litt snurt enda etter dagens nedtur* ... Men Martin er jo alltid beredt så dette kommer til å gå strålende!!
Hmmm... snack a jacks... det har jeg ikke smakt, sett reklamen på tv da.. Er det godt eller?
Klem Kati
18. november 2002
Heisann!
Takk for kommentaren jeg fikk. Fikk høre at du hadde en kompis??? Eller noe sånt, det var rulle som skreiv det til meg. Hva slags kompis er det da? En trimsak? Ble nyskjerrig jeg nå.
Hilsen Katarina
Takk for kommentaren jeg fikk. Fikk høre at du hadde en kompis??? Eller noe sånt, det var rulle som skreiv det til meg. Hva slags kompis er det da? En trimsak? Ble nyskjerrig jeg nå.
Hilsen Katarina
18. november 2002
Nei går ikke på diett, men prøver å spise sundt da. Og har blitt veldig forvirret av alt jeg har lest om karbohydrater. Spiser brød til vanlig, men i dag har det ikke blitt noe brød. Har du noen tips til mat da? Blir veldig forvirret av alle forskjellige ting jeg leser. Proteiner skal jo liksom få opp forbrenninga, eller? Uff vanskelig det hær........
❤️19. november 2002
Hallo Virgo!
Det er så herlig med en som kommer med så mange kloke ord! Du ser alltid ting fra den positive siden, og det er en kjempegod egenskap! Du er i allefall sinnsykt flink og strukturert med Martin! Knallbra, - fortsett med det! Nå er det ganske sent, men jeg skal prøve å stikke innom db''en din en gang i mellom og legge igjen noen hilsener... Du er fortsatt kjempeflink som har gått ned såå mye. Det lønner seg med en kostholdsomlegging og å slanke seg på sikt, ser det ut som. Stikker innom db''en din hver morgen, vi er visst noen morgenfugler, begge to!
Nattaklem fra Keiko som har trent i dag!!!! Kjempeherlig!
Det er så herlig med en som kommer med så mange kloke ord! Du ser alltid ting fra den positive siden, og det er en kjempegod egenskap! Du er i allefall sinnsykt flink og strukturert med Martin! Knallbra, - fortsett med det! Nå er det ganske sent, men jeg skal prøve å stikke innom db''en din en gang i mellom og legge igjen noen hilsener... Du er fortsatt kjempeflink som har gått ned såå mye. Det lønner seg med en kostholdsomlegging og å slanke seg på sikt, ser det ut som. Stikker innom db''en din hver morgen, vi er visst noen morgenfugler, begge to!
Nattaklem fra Keiko som har trent i dag!!!! Kjempeherlig!
Så fine mål du hadde da:-) Lurer på om jeg skulle begynne å måle også. Moro å se resultatene der også. Spesielt fordi, som du skrev, vekten varierer utrolig. Drikker man 1 liter vann har man plutselig gått opp osv..
Hadde egentlig bestemt meg for å slutte med all den veiingen, men klarer ikke..Så har bestemt meg for å heller ha en oppsummering på antall kg/gram som er borte engang i uken
Ha en super lørdag og kos deg med sjokoladen:-)
Når det gjelder å glede seg til mat er vi helt like.. Dr.Phil ville ristet på hodet av oss..;) Tenker masse på mat, forbinder mat med opplevelser, minner, etc og hver gang jeg skal planlegge noe koselig - f.eks. "på fredag skal jeg se Idol!" - da er det første jeg planlegger - hva jeg skal spise.. Herregud så tragisk. Ble pizza og godteri igår da.. Får stikke på trening og trene det bort igjen idag..
Kos deg med maten i helga - syns ikke det hørtes så ille ut jeg:)
God lørdag!
Stor klem, Maja.
Så fine mål du hadde da:-) Lurer på om jeg skulle begynne å måle også. Moro å se resultatene der også. Spesielt fordi, som du skrev, vekten varierer utrolig. Drikker man 1 liter vann har man plutselig gått opp osv..
Hadde egentlig bestemt meg for å slutte med all den veiingen, men klarer ikke..Så har bestemt meg for å heller ha en oppsummering på antall kg/gram som er borte engang i uken
Ha en super lørdag og kos deg med sjokoladen:-)
Kjempebra med nedgang både i kilo og i cm!!! Grattis!!! :o)
Du er i full fart nedover til neste BMI-gruppe du og!!! ;o)
Det er så deilig å se at delmålene nærner seg og ikke er altfor uoverkommelige!!!
Kos deg masse i helgen!!!
Klemmer fra
Bøllefrø!!! c",)
jada jeg har kosa meg godt den siste tiden..og synes at det er verdt det!men denne helga skal jeg være flink.Har ikke gått noe ned siden i går....men satser på at det går nedover til uka nå!ha en flott helg!
klem tutta
i min dagbok skriver jeg akkurat det jeg føler og vil..
Takk for kommentar. Skal klare det nå, vekta har stått stille i noen uker nå, så da fant jeg ut at jeg fikk slette hele dagboka og starte på nytt. Alt går jo bestandig så bra i begnnelsen, hehe ...
Må si du har en positiv innstilling. Det hjelper på å lese slike gladinnlegg :)
Du er jammen flink, jente! Stå på! Det er FULLT lovlig å kose seg i helgene, viss ikke synker humøret, det vet jeg!
Nyt livet, det er herlig!
Klem fra Emma
*klem*
Hurra jeg fikk nedgang i dag og håper at du så ditto :)) Ja, for stillstand på vekten er deprimerende, men akkurat da er det viktig å holde ut.
Har du målt centimeter. Jeg gikk inn i centimeter selv om vekten var konstant. Rart det der!!
..men du..du er superflink. JEg vet hvordan det er å elske mat. Jeg har en slik..nå skal vi kose oss og da er det god mat på bordet greie. ..Synes det er fantastisk fint. ..og ikke alltid like greit mhp råd fra han Phil å la sausen ligge!!! Det er jo ofte den som er supergod!!!!
Hmm...men sånn er det bare *S*
Hilsen meg
Blomsten...som alltid har hatt lyst til å spille i teater etc, men aldri har turt!!! .............men som nå gjerne skulle gått på revy og teater hver uke, men som dessverre ikke har råd. Lommeboken er tom..*ler*....
PS!
Som har sett Tonidrin...utrensningskuren lover bedre fordøyelse, bedre hudkvalitet etc.....Har du merket noe?????
url til den siden er www.mybodycomp.com
du legger inn målene dine etterhvert og så får du opp masse grafer og opplysninger opplysninger om sammensetningen av fett og muskler og slikt, og så kan du sammenligne fra gang til gang. Virker som en bra side, skjønt man vet jo aldri hvor nøyaktig den er, men det viktigste er jo uansett at man ser fremgang.
ha en fortsatt fin søndag du også :)
Været i Hellas. Hva skal man si? Det har vært DRITKALDT i en uke nå, liksom rett før snøen kommer, men det letter jo slankingen, så aldri så galt og så videre ;) Er ikke akkurat fristende å sette seg med en øl i solen når det er 2 grader!
Må få kommentere de bildene dine også. Du ser da vitterlig ikke ut som om du veier 88 kilo! Sikker på at ikke vekta di er helt forstyrret?
lux
Jeg går på en slags folkehøgskole her nede. Men jeg bor sammen med forloveden min - har har et halvt år igjen på studiene sine og så flytter vi hjem til Norge. Det er veldig koselig å bo i Danmark, men du blir litt ekstra gla i Norge av å bo her:) Og ekstra gla i norsk mat og norske matbutikker. Grovbrød er jo ikke å oppdrive her... Det blir enten loff eller sånn supermørkt rugbrød.. Æsj. Men kjøtt er de flinke til her - kylling er jo superdyrt i Norge, men her får du 2 kyllingfileter til 20-30 kroner. Og kjøttdeig får du ned i 3% fett. Det er litt gøy. Men norsk mat er definitivt best. Gleder meg til å kunne handle på Rimi og Rema igjen hver dag:)
Ta deg en f-bolle idag og kos deg masse:)
Klemmer, Maja.
Koselig å ri på tur da! Selv om hesten min ser spøkelser overalt. Særlig hvis noe som pleier å stå på ett fast sted kanskje ligger på bakken dagen etterpå. _Det_ er skummelt det:P
Ha en kjempefin søndag!
Klem fra Nefer
Stabiliserer seg nok litt neste uke. Er fornøyd bare jeg går nedover jeg:-)
Håper du hadde en fin lørdagskveld og har en fin søndag!
Har skrevet en del noveller i alderen 17-22. Solgte først til Romantikk (enkelt å skrive, alltid fast mønster) og lignende blader, men det var for dårlig betalt, så jeg gikk over til å skrive "erotiske noveller" i stedet (FY meg! Men de betalte 3000 kroner per stykk = masse penger for en skoleelev). Så ble jeg plutselig lei, og gadd ikke mer.
Har ikke utgitt noen bøker i Norge, men det kommer ut en her til sommeren. Det er en reiseskildring/opplevelsesdagbok om Aten, så vi får se hva det blir til med Norge etter hvert, når det gjelder den boka. Er bundet til forlaget her, så vet ikke.
Den jeg har skrevet nå, er en slags psykologisk thriller, og den skal jeg forsøke å få gitt ut i Norge først. England er en annen mulighet, men tror i grunnen at det er lettere i Norge. Me fær sjå kva som hender.
Ha en fortryllende dag :))