Tapte sider
Disse dagbokinnleggene er borte – men kommentarene under dem overlevde. Her er samtalene fra de gamle gullåra, gruppert per side, selv om selve innlegget (og hvem som skrev det) er tapt. Finner vi en eldre backup, kobles de automatisk på igjen.
58 290 tapte sider · sortert etter mest aktivitet
18 i heiagjengen

❤️5. juni 2004
Hei vennen !!
Lenge siden nå.. Har ikke oppdatert dagboka mi på evigheter, føler ikke jeg har noe å skrive der. Selv om jeg har litt tilståelser å komme med, har gått opp i vekt. Men er på vei nedover igejn :) så vi får se.. Er ikke så galt fatt..
Men grunnen til at jeg snur opp ned på alle trender, og faktisk skriver en hilsen her er jo:
har du havna på sykehus? hva skjer?
går det bra med deg?
nå må du jo fortelle, kjære deg!
håper alt står bra til :)
og at du koser deg skikkelig med kvelden ute på byn!! :) har blitt mye festing her også i det siste, men det har roet seg litt nå..
stor klem fra en frafallen pia:)
Lenge siden nå.. Har ikke oppdatert dagboka mi på evigheter, føler ikke jeg har noe å skrive der. Selv om jeg har litt tilståelser å komme med, har gått opp i vekt. Men er på vei nedover igejn :) så vi får se.. Er ikke så galt fatt..
Men grunnen til at jeg snur opp ned på alle trender, og faktisk skriver en hilsen her er jo:
har du havna på sykehus? hva skjer?
går det bra med deg?
nå må du jo fortelle, kjære deg!
håper alt står bra til :)
og at du koser deg skikkelig med kvelden ute på byn!! :) har blitt mye festing her også i det siste, men det har roet seg litt nå..
stor klem fra en frafallen pia:)
❤️5. juni 2004
Hei du evige optimist og glade vesen!
Vi er ikke så gamle da vet du! Og shinet ser man da ikke så værst ut! Håper du ikke forsover deg, for sovne etter at besøket har kommet? Ikke sjangs! Dere kommer dere nok inn uten å bli spurt om leg. - de dager er talte, men gøy blir det sikkert.
Jeg har nettopp sovd selv jeg, for etter formidagens cafebesøk med barna, skulle mor trene og siden timen jeg møtte opp til var tatt av planen på grunn av sommerlukking, måtte jeg jo finne på noe annet. 45 minuter med jogging/gange og jeg var helt svimmel... *ler* Men nå har jeg våknet og er innom for å notere brien og vinen jeg sitter og koser meg med før jeg skal se om jeg får fikset litt på håret og lagt litt sminke. Skal ta med "gubben lille" på en enkel bistro for en biff (uten tilbehør i dag... toppen litt asparges eller noe sånt) og litt vin.
Håper gressenkedagene går fort og at du ikke besvimer av sjokket med en kveld ute etter en sånn guffen uke!
Kos deg!
Smil fra Sampli
Som ønsker deg en strålende helg!
Vi er ikke så gamle da vet du! Og shinet ser man da ikke så værst ut! Håper du ikke forsover deg, for sovne etter at besøket har kommet? Ikke sjangs! Dere kommer dere nok inn uten å bli spurt om leg. - de dager er talte, men gøy blir det sikkert.
Jeg har nettopp sovd selv jeg, for etter formidagens cafebesøk med barna, skulle mor trene og siden timen jeg møtte opp til var tatt av planen på grunn av sommerlukking, måtte jeg jo finne på noe annet. 45 minuter med jogging/gange og jeg var helt svimmel... *ler* Men nå har jeg våknet og er innom for å notere brien og vinen jeg sitter og koser meg med før jeg skal se om jeg får fikset litt på håret og lagt litt sminke. Skal ta med "gubben lille" på en enkel bistro for en biff (uten tilbehør i dag... toppen litt asparges eller noe sånt) og litt vin.
Håper gressenkedagene går fort og at du ikke besvimer av sjokket med en kveld ute etter en sånn guffen uke!
Kos deg!
Smil fra Sampli
Som ønsker deg en strålende helg!
❤️6. juni 2004
Hei!!!
Du er ikke sann! Rett fra sykehus til byen?!? Hihi ;)
Håper du er i tipp topp stand og frisk som en fisk nå! :) Å være syk er jo en super slankemetode, det er bare så dumt at kiloene kommer tilbake når man begynner å spise igjen...
Håper dere hadde det koselig på byen i går, og at dere fant enn fin uteplass for sånne gamle kjerringer! ;)
Ha en flott søndag! I går var det skikkelig dritvær her, så jeg var ikke ute av døra én eneste gang! I dag må jeg kanskje lufte meg litt... :)
Klem fra Maa
Du er ikke sann! Rett fra sykehus til byen?!? Hihi ;)
Håper du er i tipp topp stand og frisk som en fisk nå! :) Å være syk er jo en super slankemetode, det er bare så dumt at kiloene kommer tilbake når man begynner å spise igjen...
Håper dere hadde det koselig på byen i går, og at dere fant enn fin uteplass for sånne gamle kjerringer! ;)
Ha en flott søndag! I går var det skikkelig dritvær her, så jeg var ikke ute av døra én eneste gang! I dag må jeg kanskje lufte meg litt... :)
Klem fra Maa
6. juni 2004
Hei vennen!!
Håper det går bra med deg etter sykehusoppholdet.
Det var jo trist å høre, men det virker som du er oppe å går igjen nå ettersom du er klar for en bytur.
Hadde selv en meeeget fuktig kveld i går, jeg og fem seks homser... Havna tilslutt på homsebar med eksen og dama... alt er igrunn veldig paradoksalt i mitt liv for tiden, men det er jo bare et ekstra krydder i hverdagen.
Håper alt står bra til med deg og at du koste deg på byn i går.
Stoor klem, Pernilla
Håper det går bra med deg etter sykehusoppholdet.
Det var jo trist å høre, men det virker som du er oppe å går igjen nå ettersom du er klar for en bytur.
Hadde selv en meeeget fuktig kveld i går, jeg og fem seks homser... Havna tilslutt på homsebar med eksen og dama... alt er igrunn veldig paradoksalt i mitt liv for tiden, men det er jo bare et ekstra krydder i hverdagen.
Håper alt står bra til med deg og at du koste deg på byn i går.
Stoor klem, Pernilla
😈6. juni 2004
Hei!
Skulle akkurat til å slå av data''n for kvelden og leste i en kommentar om din forferdelige opplevelse på by''n i går kveld. Godt at du har venner på rett sted.
Sender en trøsteklem og ønske deg god natt.
maia
Skulle akkurat til å slå av data''n for kvelden og leste i en kommentar om din forferdelige opplevelse på by''n i går kveld. Godt at du har venner på rett sted.
Sender en trøsteklem og ønske deg god natt.
maia
❤️6. juni 2004
Heisann, ulykkesfuglen vår!
Skjønner du har vært skikkelig uheldig i det siste, både med sykehusopphold, og tur på by''n!
Ønsker deg likevel en goood natt, for det fortjener du, og så håper jeg at du har hatt ditt for en stund ;o)
Natta-klem fra Nickie c",)
Skjønner du har vært skikkelig uheldig i det siste, både med sykehusopphold, og tur på by''n!
Ønsker deg likevel en goood natt, for det fortjener du, og så håper jeg at du har hatt ditt for en stund ;o)
Natta-klem fra Nickie c",)

7. juni 2004
Å du godeste!
Hvilken historie da. Godt at du kom deg hjem og fik skiftet lås da i alle fall.
Jeg var litt heldigere lørdag. Jeg dro fra veske med sminke, mobil og pengepung på en cafe, og fikk telefon da jeg kom hjem om at de haddenoe jeg kanskje savnet. Som jeg hentet søndag klokken tolv da de åpnet. Litt lettere når folk er ærlige!
Håper du er ok. Jeg føler meg litt i ørska, men det er bare å stå på det!
Vekta viste 66 blank i morges, og jeg må si at jeg er fornøyd med det. Satser på 65 til neste mandag!
Ha en strålende mandag, håper savnet av mobilen og resten av veskeinnholdet ikke blir et stort problem...
Bare du er hel og i orden!
Alt ordner seg!
Smil fra Sampli
Hvilken historie da. Godt at du kom deg hjem og fik skiftet lås da i alle fall.
Jeg var litt heldigere lørdag. Jeg dro fra veske med sminke, mobil og pengepung på en cafe, og fikk telefon da jeg kom hjem om at de haddenoe jeg kanskje savnet. Som jeg hentet søndag klokken tolv da de åpnet. Litt lettere når folk er ærlige!
Håper du er ok. Jeg føler meg litt i ørska, men det er bare å stå på det!
Vekta viste 66 blank i morges, og jeg må si at jeg er fornøyd med det. Satser på 65 til neste mandag!
Ha en strålende mandag, håper savnet av mobilen og resten av veskeinnholdet ikke blir et stort problem...
Bare du er hel og i orden!
Alt ordner seg!
Smil fra Sampli
😄7. juni 2004
Hei CK1,
jeg er bare så glad for at du er tilbake. Ble nesten litt nervøs, du er jo normalt så pliktoppfyllende.
Jeg håper alt er bra med deg og at du hadde ei super, duper helg.
Vekt i dag er 69,4. Hadde håpt å se 68 tallet, men det får være neste uke.
Klem Vanilje
jeg er bare så glad for at du er tilbake. Ble nesten litt nervøs, du er jo normalt så pliktoppfyllende.
Jeg håper alt er bra med deg og at du hadde ei super, duper helg.
Vekt i dag er 69,4. Hadde håpt å se 68 tallet, men det får være neste uke.
Klem Vanilje
❤️7. juni 2004
Hei igjen CK`n min! :)
Jeg har det strålende flott takk, men jeg håper at det går bedre med deg også.. Har det skjedd noe alvolig siden du måtte på sykehus? Det høres veldig fælt og vond ut, huffamei! :/ Og stakkars deg, du er litt av en tøffing du! Skulle gjerne sendt deg en blomsterbukket med god bedrings ønsker for det fortjener du, men håper noen andre har vært snille og gjort det. :) Bli bra igjen, du må du må...! :)
Usj da, dumme vekten som gikk opp for ditt vedkommende! Men den har sikkert sneket seg litt tilbake og ned igjen etter sykehusoppholdet ditt som du sier. Du må bare fortsette å stå på, jeg vet at du i likheten med meg aldri gir deg, ikke sant!? ;) Mer vektnedgang venter oss, det skal vi klare!
Håndballgutta våre er med til ( var det EM eller VM? ) neste år etter å ha vunnet sammenlagt over Ungarn, - fikk du med deg det??! :) Det var på tide, og jeg gleder meg stort til å se de spille kamper i et viktig mesterskap igjen. Da blir det dobbelt opp med håndball i både Desember/Januar med våre landslag på både dame og herre siden!! Gleder meg allerede jeg, he-he-he! :P
Javisst må jeg huske, - vekten min for dagen: 88,2. Hvis jeg fremdeles får lov til å delta i konkurransen din da etter et par ukers fravær fra min side.. :/ ( Jeg startet på 92 i konken )
Du må ha en kjempe fin uke om du er sengeliggende eller oppegående igjen, håper at du blir frisk og rask igjen fort.
Klemmen fra Hans. :-)
Jeg har det strålende flott takk, men jeg håper at det går bedre med deg også.. Har det skjedd noe alvolig siden du måtte på sykehus? Det høres veldig fælt og vond ut, huffamei! :/ Og stakkars deg, du er litt av en tøffing du! Skulle gjerne sendt deg en blomsterbukket med god bedrings ønsker for det fortjener du, men håper noen andre har vært snille og gjort det. :) Bli bra igjen, du må du må...! :)
Usj da, dumme vekten som gikk opp for ditt vedkommende! Men den har sikkert sneket seg litt tilbake og ned igjen etter sykehusoppholdet ditt som du sier. Du må bare fortsette å stå på, jeg vet at du i likheten med meg aldri gir deg, ikke sant!? ;) Mer vektnedgang venter oss, det skal vi klare!
Håndballgutta våre er med til ( var det EM eller VM? ) neste år etter å ha vunnet sammenlagt over Ungarn, - fikk du med deg det??! :) Det var på tide, og jeg gleder meg stort til å se de spille kamper i et viktig mesterskap igjen. Da blir det dobbelt opp med håndball i både Desember/Januar med våre landslag på både dame og herre siden!! Gleder meg allerede jeg, he-he-he! :P
Javisst må jeg huske, - vekten min for dagen: 88,2. Hvis jeg fremdeles får lov til å delta i konkurransen din da etter et par ukers fravær fra min side.. :/ ( Jeg startet på 92 i konken )
Du må ha en kjempe fin uke om du er sengeliggende eller oppegående igjen, håper at du blir frisk og rask igjen fort.
Klemmen fra Hans. :-)

😉7. juni 2004
Heisan CK1,
Bare innom for å melde vekt, som idag er 71.8. Har endelig fårr kjøpt meg digitalvekt, så nå veies det daglig, men det går allikevel ikke nedover. Trodde ny vekt ville hjelpe, thi-hi, men det trengs nok en durabelig innsats også.
klem fra toto
Bare innom for å melde vekt, som idag er 71.8. Har endelig fårr kjøpt meg digitalvekt, så nå veies det daglig, men det går allikevel ikke nedover. Trodde ny vekt ville hjelpe, thi-hi, men det trengs nok en durabelig innsats også.
klem fra toto
7. juni 2004
Tør ikke gå og veie meg i dag jeg CK. Satser på at neste uke blir bedre :)
7. juni 2004
Uff da, sykehus og greier. Godt å høre at du har det bedre i alle fall!
Hos meg skorter det voldsomt på motivasjonen for tida, så vekta står bom stille. Hverken opp eller ned for meg i dag altså.
Ha en flott uke!
Hos meg skorter det voldsomt på motivasjonen for tida, så vekta står bom stille. Hverken opp eller ned for meg i dag altså.
Ha en flott uke!
7. juni 2004
Stakkars deg, håper du er frisk og fin igjen;-) Bare innom med dagens veeiing; 68,8kg- og opp fra forige uke....
klem
klem
❤️8. juni 2004
Lille venn da...sykehus..huffameg!!!! Godt at du er bra igjen!Skal ikke spørre for mye om det for jeg regner med at du hadde skrevet om det hvis det var noe du ville si. Så lenge du er bra igjen nå så er det alt som teller:)))...
Ikke stress m billettene, haster absolutt ikke. Kjempekos at du vil gjøre det da. Sommeren er lang så jeg kan vente:)
Ta vare på deg selv!
Leste forresten såvidt om "byturen fra helv..."..hehe.. GRRR! Er det ikke typisk?!! Alt som kunne gå galt gikk galt? Vennen da...får skikkelig vondt av deg. Endelig bra du kjente en i politiet da, ellers hadde det blitt rimelig håpløst.
NOK OM DET og bedre tider!
Håper vi snakkes snart igjen!
Stooor klem fra meg
Ikke stress m billettene, haster absolutt ikke. Kjempekos at du vil gjøre det da. Sommeren er lang så jeg kan vente:)
Ta vare på deg selv!
Leste forresten såvidt om "byturen fra helv..."..hehe.. GRRR! Er det ikke typisk?!! Alt som kunne gå galt gikk galt? Vennen da...får skikkelig vondt av deg. Endelig bra du kjente en i politiet da, ellers hadde det blitt rimelig håpløst.
NOK OM DET og bedre tider!
Håper vi snakkes snart igjen!
Stooor klem fra meg
❤️8. juni 2004
Håper alt står bra til meg deg nå, kjære Ck1!!
Måtte bare innom å vise at jeg er her ennå.....bare sånn av og til :o)
Jeg har lagt slankinga litt på hylla, passer bare litt på i ukene....så koser jeg meg i helgene.
Tenker jeg fortsetter sånn til jeg starter på jobb igjen etter ferien, da satser jeg for fulle seil....håper jeg :o)
Nå er det ikke lenge igjen til ferien, skal bli så deilig.
Jeg kjenner på kroppen at jeg trenger dette......men kjenner også at kroppen liksom innstiller seg på å ha ferie snart.
Jeg roer meg ned, med andre ord :o)
Begynner så smått å komme på plass her i dette nye kontoret.
Men jeg må si, jeg trivdes best der jeg var før.
Nå er det mye åpnere....må sniklure meg inn her.
Alle kan se....har flyttet pulten sånt at ingen kan se for mye, hvertfall :o)
Nå må du stelle godt med deg selv, hva det enn nå var som sjedde. Så håper jeg det ikke var så altfor alvorlig......
Ha det godt så lenge
Marianne.......
Måtte bare innom å vise at jeg er her ennå.....bare sånn av og til :o)
Jeg har lagt slankinga litt på hylla, passer bare litt på i ukene....så koser jeg meg i helgene.
Tenker jeg fortsetter sånn til jeg starter på jobb igjen etter ferien, da satser jeg for fulle seil....håper jeg :o)
Nå er det ikke lenge igjen til ferien, skal bli så deilig.
Jeg kjenner på kroppen at jeg trenger dette......men kjenner også at kroppen liksom innstiller seg på å ha ferie snart.
Jeg roer meg ned, med andre ord :o)
Begynner så smått å komme på plass her i dette nye kontoret.
Men jeg må si, jeg trivdes best der jeg var før.
Nå er det mye åpnere....må sniklure meg inn her.
Alle kan se....har flyttet pulten sånt at ingen kan se for mye, hvertfall :o)
Nå må du stelle godt med deg selv, hva det enn nå var som sjedde. Så håper jeg det ikke var så altfor alvorlig......
Ha det godt så lenge
Marianne.......
😄8. juni 2004
hei ck1;-)..godt å høre at du har det bra nå.
Leit å høre at du har vært innlagt på sykehus..lurte på
hvor det ble av deg skjønner du;-)
Sikkert ikke noe gøy å ligge på sykehus,men håper at det ikke
var noe alvorlig....
Håper at du hadde en hyggelig helg sammen med venninene dine i helgen,hørtes gøy ut med en skikkelig fest!!!!;-)
Vel...dagens vekt er 68.7 kg..altså ingen nedgang på meg.
Vurderer å prøve Fedons diett nå,for er litt lei av grete roedes diett;-(...
Lykke til med slankingen.
ha en fin dag.
klem fra Lilla.
Leit å høre at du har vært innlagt på sykehus..lurte på
hvor det ble av deg skjønner du;-)
Sikkert ikke noe gøy å ligge på sykehus,men håper at det ikke
var noe alvorlig....
Håper at du hadde en hyggelig helg sammen med venninene dine i helgen,hørtes gøy ut med en skikkelig fest!!!!;-)
Vel...dagens vekt er 68.7 kg..altså ingen nedgang på meg.
Vurderer å prøve Fedons diett nå,for er litt lei av grete roedes diett;-(...
Lykke til med slankingen.
ha en fin dag.
klem fra Lilla.
8. juni 2004
Hei hei, vet ikke om derre konken er i livet enda, men min vekt er fortsatt på 120....... Vill ikke lengere ned, ser det ut som.... Men jeg skal nok lure vekta jeg, ja:)
8. juni 2004
Hei vennen. Skjønner det er mye som skjer i livet ditt for tia, og det kan jeg tenke meg toppa seg etter å ha mista veska med hele "livet" ditt i.
Har selv mista mobilen en gang, og det var giga krise! Å måtte miste nøkler, lommebok, sminke etc etc i tillegg er faen meg surt som pokker. Håper virkelig det ordnet seg med deg.
Ønsker deg alt godt videre iallfall.
Stooor klem til deg fra meg.
Har selv mista mobilen en gang, og det var giga krise! Å måtte miste nøkler, lommebok, sminke etc etc i tillegg er faen meg surt som pokker. Håper virkelig det ordnet seg med deg.
Ønsker deg alt godt videre iallfall.
Stooor klem til deg fra meg.
18 i heiagjengen
17. november 2004
ingen endring her...ligger fortsatt paa 64.3
Gaar litt saaaakte med meg...
Gaar litt saaaakte med meg...
❤️17. november 2004
veide idag 67.5 kg så ned litt denne uken da.;-)
sist 67.8 denne uken 67.5;-)..
hilsen Lilla;-)
sist 67.8 denne uken 67.5;-)..
hilsen Lilla;-)
😄17. november 2004
JUHUUUUU!!!
Dette går så det suser i dag viste vekta 91.4 kg
Men det skulle bare mangle, blir fort 5 - 7 spinningtimer i uka!!! Spinnigtour til Paris har tatt av litt.....!!
Dette går så det suser i dag viste vekta 91.4 kg
Men det skulle bare mangle, blir fort 5 - 7 spinningtimer i uka!!! Spinnigtour til Paris har tatt av litt.....!!
17. november 2004
Denne uka kan jeg melde om skikkelig nedgang igjen... Vekta stoppet på 65.1 i morrest, så siden start har jeg gått ned 1.9 kg :)
Lone :)
Lone :)
😄17. november 2004
Vekta i dag viste 102,0. Nedgang på 0,2 fra forrige onsdag.
Mange bekker små......
Ha en fortsatt fin dag!
Mange bekker små......
Ha en fortsatt fin dag!
😄17. november 2004
Hey u!!
Idag viste vekta 63.2 kg!
jeg er kjempefornøyd!
Idag viste vekta 63.2 kg!
jeg er kjempefornøyd!
❤️17. november 2004
55 kg! :)
😉17. november 2004
Hei, vekten er som sist 112,9.
Da er det bare å trå til med en ny uke. Ha en fin uke alle sammen
Da er det bare å trå til med en ny uke. Ha en fin uke alle sammen
😌17. november 2004
Min vekt i dag er 73,7 kg.
Litt ned godt fornøyd med denne ukas innsats.
Klem Anma
Litt ned godt fornøyd med denne ukas innsats.
Klem Anma
😃17. november 2004
kan jeg også bli med på denne konkurransen?
klem becca21
klem becca21
😊17. november 2004
Heisann! Vekta i morres var 93,6
i får håpe det går likar neste gong:)
Klem Mulle!
i får håpe det går likar neste gong:)
Klem Mulle!
17. november 2004
Heisan
vekta er 87,3
vekta er 87,3

😊17. november 2004
Hei!
Vekta mi i dag viste 126,2
Det går jo rett vei.
Lykke til til alle dere andre.
Hilsen stora
Vekta mi i dag viste 126,2
Det går jo rett vei.
Lykke til til alle dere andre.
Hilsen stora
😃17. november 2004
når begynner konkurransen da,og vor lenge varer den?må bare vite litt:)
klem
klem
😃18. november 2004
hva er det om og klare fram til 22 desember da?
skal prøve og komme meg til 52-55kg til 22 desember jeg. se om jeg klarer,håper det..
skal prøve og komme meg til 52-55kg til 22 desember jeg. se om jeg klarer,håper det..
18. november 2004
Vekt i dag er 72,8
18. november 2004
Fikk ikke3 veid meg onsdag, så jeg registrere med tirsdagens vekt på 68,3
-Masi ;-)
-Masi ;-)
😵18. november 2004
Vekt her 84,2 etter en deprimerende "slankeperiode" hvor det meste har gått oppover. Trøsta får være at vekta var skyhøyt over for noen dager siden da tante var på besøk ;-) og at det derfor går rett vei de siste dagene. Har revurdert mitt mål til jul og satt 82 kg.
18 i heiagjengen
19. januar 2005
Vekt 57.5 Hva er dette med trimpoeng egentlig? Har jeg sovet i timen :) ?
19. januar 2005
haha så morsomt. BMI 1145,7. det kan lønne seg å slanke seg da ja.. tenk at noen faktisk har den BMIen alene æ?
19. januar 2005
Dagens vekt er 79,0 kg. Når det gjelder trimpoeng så lurer jeg på om HVA som regnes som trening. Jeg skal melde meg inn på treningsenter i DAG, og har dermed ikke fått trent tidligere, men ettersom jeg har hund går jeg jo daglige turer med henne. Teller det? I såfall kan du notere 14trimpoeng på meg. Jeg har gått minst 1 times tur hver dag.
😃19. januar 2005
Hei!
Er kjempefornøyd med uka!
Vekt: 73 kg. Trimpoeng: 8,5 poeng
Er kjempefornøyd med uka!
Vekt: 73 kg. Trimpoeng: 8,5 poeng
😊19. januar 2005
Hei,
74.6, ikke mye nedgang.....men *S*..det er jo noe.
Hilsen meg
Blomsten....som har 2 skrittmålere. Satte en på poden i dag og en på meg. Det var poden som ville sjekke. Syntes det var kjempegøy!
Ganske illustrerende var det også. Poden på 4,5 år fikk ca 1000 skritt før han gikk i barnehagen. Da hadde jeg oppnådd ca. 500....hmm..er det rart de små kan spise og spise og spise, mens jeg føler at jeg kun ser på sjokoladen og går opp 2-3 kg.....*ler godt*
74.6, ikke mye nedgang.....men *S*..det er jo noe.
Hilsen meg
Blomsten....som har 2 skrittmålere. Satte en på poden i dag og en på meg. Det var poden som ville sjekke. Syntes det var kjempegøy!
Ganske illustrerende var det også. Poden på 4,5 år fikk ca 1000 skritt før han gikk i barnehagen. Da hadde jeg oppnådd ca. 500....hmm..er det rart de små kan spise og spise og spise, mens jeg føler at jeg kun ser på sjokoladen og går opp 2-3 kg.....*ler godt*
😌19. januar 2005
Heia :)
Min vekt i dag er 54.8 kg og trimpoengene siden forrige onsdag er 11 :)
Min vekt i dag er 54.8 kg og trimpoengene siden forrige onsdag er 11 :)
19. januar 2005
Vekt i dag er 78,2. Altså ingen nedgang, men tar ikke det som et nederlag siden forrige måling var på mandag. Kommer sterkt tilbake neste uke. Trimpoeng har æ gitt opp å telle.
😌19. januar 2005
Hallois! Vekta i dag er 82,6 og trimpoeng for uka som har gått er 37!(Lurer på hvordan jeg har blitt så feit)
Har fått trent hele uka både på sykkel og tilfots.
Det hjelper i hvertfall på, ikke tvil om det.
Har fått trent hele uka både på sykkel og tilfots.
Det hjelper i hvertfall på, ikke tvil om det.
19. januar 2005
59.0 kg idag..veit ikke hvor mange trimpoeng jeg har..
😊19. januar 2005
Hei, vekt i dag er 112,3 og 8 trimpoeng denne uken. Ha en fin ny uke med blanke ark.
🙂19. januar 2005
hei... min vekt i dag er 80.4.... litt kjipt er det da...men men.... får vel dreisen på det snart tenker jeg...
så godt som ingen trimpoeng da.... ja ja....
så godt som ingen trimpoeng da.... ja ja....
19. januar 2005
tror det ble 16 trimpoeng om jeg har tellt riktig..har tellt med husarbeid(har vært en mester på det den siste uka)
du får heller gi lyd fra deg om det blir feil.
da blir det aldså 59.0 kg og 16 trimpoeng
du får heller gi lyd fra deg om det blir feil.
da blir det aldså 59.0 kg og 16 trimpoeng
19. januar 2005
Ups! Hadde helt glemt det var onsdag... nåja! Får enten bare skrive opp forrige ukes vekt på meg, eller så skal jeg være flink å registrere når jeg er tilbake på gamle trakter i morgen! Trimpoeng er det så som så med... ligget syk det meste av uken, men har vel totalt blitt et par timer trasking her og der!
19. januar 2005
dagens vekt er 59,6 og jeg tror trimpoengene er oppe i 8?? var det 1 poeng pr halvtime???
maiken
maiken
19. januar 2005
Vekt: 63.5
Trimpoeng: 2 (1 times trening idag - har ikke trent tidligere i uka)
Trimpoeng: 2 (1 times trening idag - har ikke trent tidligere i uka)
😉19. januar 2005
ikke mye nedgang her gitt..men er 81.0 nå....trimpoeng...fempoeng..ikke så rart det helelr egentlig men...får satse frikst til neste uke
19. januar 2005
hei igjen!registrerte vekt på forrige innlegget ditt jeg.men glemte helt trimpoengene.du kan registrere 14poeng på meg denne uka,og vekt altså 66.6kg
klem Selma
klem Selma
❤️20. januar 2005
En veldig forsinket registrering, men jeg veier i dag 168.3 kg.... en vektnedgang på 2 kg....
har glemt og telle trimpoengene mine, men vil tro det er rundt 2 timer... dårlig uke... :o/
har glemt og telle trimpoengene mine, men vil tro det er rundt 2 timer... dårlig uke... :o/
18 i heiagjengen
❤️2. mai 2005
Hmmmm. 68 i dag også.... Fort går det ikke, nei!
Løvetann
Løvetann
😟2. mai 2005
Sukk! Jeg er tilbake på det forhatte 73.2, mao oppgang denne uka. Har ikke fått trent skikkelig på tre uker, men nå skal jeg bare bli ferdig med en antibiotikakur så skal denne kroppen trimmes igjen og da må jo noe skje!!
2. mai 2005
83.8 kilo. Ned 1.3 kilo siden sist
2. mai 2005
hei!
66.2kg viste vekta i dag..!uff,har enda ikke klart å ta meg sammen..!men har ikke gitt opp å håpe det SNART skal skje..!
Selma
66.2kg viste vekta i dag..!uff,har enda ikke klart å ta meg sammen..!men har ikke gitt opp å håpe det SNART skal skje..!
Selma
😄2. mai 2005
Hei
I dag er vekta mi 87.1 kg
Alle monner drar!
Elisabeth
I dag er vekta mi 87.1 kg
Alle monner drar!
Elisabeth
😄2. mai 2005
hei...
ingen nedgang på meg denne gang heller ..68.4 kg denne gang også-
mikkeline;-)
ingen nedgang på meg denne gang heller ..68.4 kg denne gang også-
mikkeline;-)
😐2. mai 2005
På stedet hvil! Her var det fortsatt 77.5 som gjaldt :/ Jaja, det er vel bare å stå på!
😊2. mai 2005
Dagens vekt er 73.4.
klem fra toto
klem fra toto
😄2. mai 2005
Heisann.
65kg idag.
Snuppedutten.
65kg idag.
Snuppedutten.
2. mai 2005
61.4
👻3. mai 2005
Vet ikke helt. Bruk samme som sist så får vi se på mandag i igjen...
😐4. mai 2005
Ikke mye endring her: 86,3 kilo. Kommer ikke til å nå målet mitt til 17. mai. Synd, men jeg er likevel fornøyd med at jeg har blitt kvitt noen av de ekstra kiloene.
4. mai 2005
57.0 kg idag
5. mai 2005
Litt sent ute, men vekten stoppet ihvertfall 62.8 kg.
9. mai 2005
jeg melder meg herved ut av 17-mai-konk. synes du er ganske treig å oppdatere listen...å da er det jo ikke noe gøy.
9. mai 2005
hei!
66.4 på meg i dag,og det går definitivt feil vei med meg..!kjemper for å prøve å holde vekta noenlunde stabil..,men vil jo gå NEEEED,men eier jo ikke motivasjon for tida..!!
uff,uff,uff..
Selma
66.4 på meg i dag,og det går definitivt feil vei med meg..!kjemper for å prøve å holde vekta noenlunde stabil..,men vil jo gå NEEEED,men eier jo ikke motivasjon for tida..!!
uff,uff,uff..
Selma
9. mai 2005
Hei! Jeg har også bestemt meg for å melde meg ut av konkurransen. Har innsett at jeg ikke når målet og gidder ikke plotte inn mer.
Håper det går bedre med neste konkurranse:)
Håper det går bedre med neste konkurranse:)
❤️9. mai 2005
67,4 i dag.... Og jeg synes det litt urimelig å kritisere deg for å være treg med oppdatering. Dette er tross alt noe du har tatt på deg og gjør for oss som er med... :)
18 i heiagjengen
❤️26. mai 2005
Ikke gjør det her mot oss!!!! Kjære, søte, snille Smurfen! IKKE!! Stol på at noen andre kan styre livet ditt litt, ring til psykolog, ring til lege, snakk med mora di, hva som helst!!!!!! Det er for mange som er glad i deg, ikke!!! STOL PÅ å la noen andre ta seg av deg. Ta deg en ferie fra livet, men ikke for godt! For guds skyld, dette er LIVET ditt vi snakker om! Nå fikk jeg en magevondt så ubeskrivelig... Når du skriver en slik dagbok er det fordi du håper på hjelp! Og jeg vet at du er for glad i familien din til å gjøre noe så vondt mot dem og forlate dem på en slik måte før din egen bursdag! Hvordan skal mora di komme seg videre da? Hvordan??!? Hvordan skal hennes liv noensinne bli godt igjen?
Tenk på det. For Guds skyld tenk på det. Det er ikke bare ditt eget liv du ødelegger hvis du gjør det her.
Stol på at andre mennesker vet ditt beste i denne situasjonen...Og stol på at det ordner seg. Det er tydelig du har det vondt. Det er tydelig at du har mest lyst å gi opp. Du trenger hjelp. Det fins håp om et godt liv etter alt dette. Ikke la broren din og alle andre knekke deg. La andre hjelpe deg. Kjære, søte Smurfen... Ikke gjør det her... IKKE! Livet er for verdifullt. Familien din er for verdifull. DU er for verdifull og vakker. Snakk med noen. Hvem som helst....
Jeg er her hvis du vil.
*En stor og lang klem fra ei som er glad i deg*
Tenk på det. For Guds skyld tenk på det. Det er ikke bare ditt eget liv du ødelegger hvis du gjør det her.
Stol på at andre mennesker vet ditt beste i denne situasjonen...Og stol på at det ordner seg. Det er tydelig du har det vondt. Det er tydelig at du har mest lyst å gi opp. Du trenger hjelp. Det fins håp om et godt liv etter alt dette. Ikke la broren din og alle andre knekke deg. La andre hjelpe deg. Kjære, søte Smurfen... Ikke gjør det her... IKKE! Livet er for verdifullt. Familien din er for verdifull. DU er for verdifull og vakker. Snakk med noen. Hvem som helst....
Jeg er her hvis du vil.
*En stor og lang klem fra ei som er glad i deg*

❤️26. mai 2005
Kjære Smurfen
Vær snill og kontakt legen din allerede i dag.
Du trenger hjelp nå.Dette kan ikke vente.
Snakk med din mor og prøv og se litt fremmover.
Er sikker på at det er mange gleder som venter på deg i livet og de syntes jeg ikke du skal gå glipp av.
Lov meg at du tar kontroll over egen liv og start allerede i dag.
Livet er for dyrebart til at du bare kan gi det opp.
Fordi om det er som mørkest hos deg nå,lover jeg at du har lysere tider i vente.Bare du ikke gir opp.
Kjemp videre er du snill,det er ingen skam og snu.
Klem fra ei som bryr seg om deg.
Anma
Vær snill og kontakt legen din allerede i dag.
Du trenger hjelp nå.Dette kan ikke vente.
Snakk med din mor og prøv og se litt fremmover.
Er sikker på at det er mange gleder som venter på deg i livet og de syntes jeg ikke du skal gå glipp av.
Lov meg at du tar kontroll over egen liv og start allerede i dag.
Livet er for dyrebart til at du bare kan gi det opp.
Fordi om det er som mørkest hos deg nå,lover jeg at du har lysere tider i vente.Bare du ikke gir opp.
Kjemp videre er du snill,det er ingen skam og snu.
Klem fra ei som bryr seg om deg.
Anma
26. mai 2005
NEIIIIII!!!!!
Vær så snill - søk hjelp!!!!!!!
Vær så snill - søk hjelp!!!!!!!
❤️26. mai 2005
Kjære kjære deg.....
Vær så snill..Ikke gjør dette mot de som er glad i deg.
Ønsker det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg! Jeg har selv gått ned 35 kilo til nå og vet hvor jævlig svart alt kan være. MEN LIVET ER VERD Å LEVE!!!
*gode tanker*
Sommerjenta
Vær så snill..Ikke gjør dette mot de som er glad i deg.
Ønsker det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg! Jeg har selv gått ned 35 kilo til nå og vet hvor jævlig svart alt kan være. MEN LIVET ER VERD Å LEVE!!!
*gode tanker*
Sommerjenta
❤️26. mai 2005
Kjære Smurfen.
Du må søke hjelp nå. Du må ikke gi slipp på alle de fine tingene livet faktisk kan by på. Har du ingen som du kan vende deg til? Har dessverre ikke lest dagboka di før du slettet den, så jeg vet ikke så mye om dine grunner. Med riktig hjelp, er det håp. Du har jo fysion, fastlegen din...Kanskje du skal kontakte en psykolog.
Bestill time på nytt, du må ikke gi opp.
Håper du leser alle innleggene, og forstår hvor mye vi bryr oss. Gi oss tilbakemeldinger. Kanskje det er noe mer vi her inne kan hjelpe med!
Klem Snuppedutten.
Du må søke hjelp nå. Du må ikke gi slipp på alle de fine tingene livet faktisk kan by på. Har du ingen som du kan vende deg til? Har dessverre ikke lest dagboka di før du slettet den, så jeg vet ikke så mye om dine grunner. Med riktig hjelp, er det håp. Du har jo fysion, fastlegen din...Kanskje du skal kontakte en psykolog.
Bestill time på nytt, du må ikke gi opp.
Håper du leser alle innleggene, og forstår hvor mye vi bryr oss. Gi oss tilbakemeldinger. Kanskje det er noe mer vi her inne kan hjelpe med!
Klem Snuppedutten.
😀26. mai 2005
IKKE GJØR DETTE MOT DEM SOM ER GLADE I DEG!!!
Du går gjennom en mørk periode, men det ER håp, det FINNES lys. Søk hjelp og la andre ta styringen. Hvil deg på andre nå, familie, venner og profesjonelle. Gi opp kontrollen på livet ditt, men IKKE GI OPP LIVET!!
Du går gjennom en mørk periode, men det ER håp, det FINNES lys. Søk hjelp og la andre ta styringen. Hvil deg på andre nå, familie, venner og profesjonelle. Gi opp kontrollen på livet ditt, men IKKE GI OPP LIVET!!
26. mai 2005
Kjære deg. Dette må du ikke gjøre. Det er ikke bare deg selv dette går utover vet du. Tenk på mora di.....OG sikkert flere som er glade i deg.
Og vi her inne på slankere.com bryr oss om deg.
Ring fastlegen din NÅ, og be om å få komme dit med det samme. Si det haster. Så hjelper han deg videre.
Da blir det nok bedre etterhvert.
Klemmer
Og vi her inne på slankere.com bryr oss om deg.
Ring fastlegen din NÅ, og be om å få komme dit med det samme. Si det haster. Så hjelper han deg videre.
Da blir det nok bedre etterhvert.
Klemmer
❤️26. mai 2005
Kjære Smurfen,
jeg kjenner deg ikke, men har fulgt med på de tunge og turbulente tidene du har gått gjennom. Tvers gjennom elendigheten har det ligget mellom linjene at du er en ressurssterk og modig person, og jeg håper inderlig at du kan kalle den jenta frem nå som du trenger henne slik. Jeg slutter meg til de andre her, og ber deg innstendig å om søke hjelp. Livet kommer ikke i reprise, Smurfen - vær så snill å ta vare på det du har....
*Løvetann*
jeg kjenner deg ikke, men har fulgt med på de tunge og turbulente tidene du har gått gjennom. Tvers gjennom elendigheten har det ligget mellom linjene at du er en ressurssterk og modig person, og jeg håper inderlig at du kan kalle den jenta frem nå som du trenger henne slik. Jeg slutter meg til de andre her, og ber deg innstendig å om søke hjelp. Livet kommer ikke i reprise, Smurfen - vær så snill å ta vare på det du har....
*Løvetann*
❗26. mai 2005
Huff, dette var trist og skremmende å lese. Har vært innom dagboka di før, og det har vært trist å lese om hvor vanskelig du har det. Vi andre klarer ikke å sette oss inn i det. Likevel, å ta livet sitt er ingen løsning! Hvert eneste liv er for dyrebart. Som de andre har skrevet, søk hjelp, med en gang! Det finnes noen som kan hjelpe deg. Du klarer nok ikke se noe lys i tunnelen nå, men det finnes!
Jeg er enig med deg. Det er nok ikke rette tiden å tenke slanking, det kan fint ligge. Bruk kreftene dine på å komme deg ut av vanskelighetene dine.
Jeg er bare nødt til å skrive noe fra bibelen. Det kan godt være du syns det er bare tull, men det er et nydelig vers: "Han (Gud)gir den trette kraft, og den som ingen krefter har, gir han stor styrke!"
Ikke gi opp, det finnes mange som bryr seg om deg, og vil hjelpe deg!
Jeg er enig med deg. Det er nok ikke rette tiden å tenke slanking, det kan fint ligge. Bruk kreftene dine på å komme deg ut av vanskelighetene dine.
Jeg er bare nødt til å skrive noe fra bibelen. Det kan godt være du syns det er bare tull, men det er et nydelig vers: "Han (Gud)gir den trette kraft, og den som ingen krefter har, gir han stor styrke!"
Ikke gi opp, det finnes mange som bryr seg om deg, og vil hjelpe deg!
❤️26. mai 2005
Kjære deg!
Jeg kjenner deg ikke, men jeg har lest litt i dagboken din og vet at du har hatt det veldig vanskelig. Det siste jeg husker jeg leste var at du kjempet, men var glad for å være til stede, tross alt. Håper virkelig at du tar tak i den følelsen igjen. Tenk på alle de som er glad i deg, tenk på hvor mye du betyr for dem, tenk på den sorgen de vil sitte igjen med om du skulle bli borte. Jeg vet ikke hva jeg skal si til deg, jeg bare håper at du tenker virkelig gjennom livet ditt, ta tak i alt det positive ved deg, tenk på alle de som er glade i deg, let etter akkurat den lille tingen som gjør at du vil leve. SØK HJELP!
Og så vil jeg be deg instendig om at du går inn på denne siden og leser nøye før du gjør alvor av planene dine:
http://www.metanoia.org/suicide/
Varme klemmer fra Sandsekken som tenker på deg.
Jeg kjenner deg ikke, men jeg har lest litt i dagboken din og vet at du har hatt det veldig vanskelig. Det siste jeg husker jeg leste var at du kjempet, men var glad for å være til stede, tross alt. Håper virkelig at du tar tak i den følelsen igjen. Tenk på alle de som er glad i deg, tenk på hvor mye du betyr for dem, tenk på den sorgen de vil sitte igjen med om du skulle bli borte. Jeg vet ikke hva jeg skal si til deg, jeg bare håper at du tenker virkelig gjennom livet ditt, ta tak i alt det positive ved deg, tenk på alle de som er glade i deg, let etter akkurat den lille tingen som gjør at du vil leve. SØK HJELP!
Og så vil jeg be deg instendig om at du går inn på denne siden og leser nøye før du gjør alvor av planene dine:
http://www.metanoia.org/suicide/
Varme klemmer fra Sandsekken som tenker på deg.
❤️26. mai 2005
Hei!
Kjære kjære deg! Dette må du ikke finne på!
Jeg skjønner at du har det tøft,jeg har desverre ikke fått lest så mye i dagboka di,og jeg kjenner deg jo ikke,så vet ikke hva det er du sliter med. Men kjære lille venn, dette må du ikke finne på å gjøre!
Jeg er sikker på at du er en flott jente,og med litt hjelp så kan alt snu seg for deg!
Jeg må innrømme at jeg selv har tenkt tanken, for et par år siden,hvor jeg var utrolig langt nede, jeg hatet meg selv,jeg ville ikke prate med noen,jeg stengte meg selv ute fra venner, familie.. jeg orket ikke gjøre noe. Var familieproblemer,skoleproblemer. Jeg hadde det mested er og da.Og jeg gikk langt i det faktisk! Men heldigvis, HELDIGVIS smurfen, så gikk det opp et lys for meg!For hva med alle de menneskene som bryr seg om deg, hva med framtiden?
Vi vet faktisk aldri hva framtiden vil bringe, og uansett så er ikke det å slutte alt et bedre alternativ. Det må du bare tro meg på! Jeg skjønner at det kan være forferdelig nå,men jeg VET at du kan få det bedre!
Vi her på slankere skal hjelpe deg så godt vi kan! Jeg kan bare snakke for meg selv,men jeg tror alle de andre her inne også er villige til å hjelpe deg! Hvis du trenger noen å få luftet tanker til,så kan du bruke meg!
Jeg skal være her for deg!
Vær så snill,ikke gjør dette mot deg selv, og ikke mot oss og de rundt deg! Ingen andre er som du,derfor er du så verdifull!
Ta kontakt m fastlegen din igjen, og fysion.. Du må ha hjelp til å komme gjennom dette,men jeg vet du kan klare det!
Som sagt så kjenner jeg ikke dine problemer,men bare det at du er her på slankere.com viser en viljestyrke som det er verdt ta med seg.
Så jeg ber deg kjære venn, ikke gjør dette!
Jeg vil hjelpe deg så godt jeg kan, hvis jeg kan være til noe hjelp!
Klem fra Anette
Kjære kjære deg! Dette må du ikke finne på!
Jeg skjønner at du har det tøft,jeg har desverre ikke fått lest så mye i dagboka di,og jeg kjenner deg jo ikke,så vet ikke hva det er du sliter med. Men kjære lille venn, dette må du ikke finne på å gjøre!
Jeg er sikker på at du er en flott jente,og med litt hjelp så kan alt snu seg for deg!
Jeg må innrømme at jeg selv har tenkt tanken, for et par år siden,hvor jeg var utrolig langt nede, jeg hatet meg selv,jeg ville ikke prate med noen,jeg stengte meg selv ute fra venner, familie.. jeg orket ikke gjøre noe. Var familieproblemer,skoleproblemer. Jeg hadde det mested er og da.Og jeg gikk langt i det faktisk! Men heldigvis, HELDIGVIS smurfen, så gikk det opp et lys for meg!For hva med alle de menneskene som bryr seg om deg, hva med framtiden?
Vi vet faktisk aldri hva framtiden vil bringe, og uansett så er ikke det å slutte alt et bedre alternativ. Det må du bare tro meg på! Jeg skjønner at det kan være forferdelig nå,men jeg VET at du kan få det bedre!
Vi her på slankere skal hjelpe deg så godt vi kan! Jeg kan bare snakke for meg selv,men jeg tror alle de andre her inne også er villige til å hjelpe deg! Hvis du trenger noen å få luftet tanker til,så kan du bruke meg!
Jeg skal være her for deg!
Vær så snill,ikke gjør dette mot deg selv, og ikke mot oss og de rundt deg! Ingen andre er som du,derfor er du så verdifull!
Ta kontakt m fastlegen din igjen, og fysion.. Du må ha hjelp til å komme gjennom dette,men jeg vet du kan klare det!
Som sagt så kjenner jeg ikke dine problemer,men bare det at du er her på slankere.com viser en viljestyrke som det er verdt ta med seg.
Så jeg ber deg kjære venn, ikke gjør dette!
Jeg vil hjelpe deg så godt jeg kan, hvis jeg kan være til noe hjelp!
Klem fra Anette
❤️26. mai 2005
Kjære deg smurfen. Ikke gjør dette.
Oppsøk hjelp og ta imot den.
Livet er tungt, hardt og brutalt mange ganger og du har hatt en litt for stor dose av det meste. Men det betyr ikke at man skal gjøre slutt på alt.
Du virker som en oppegående jente og sterk. Du kan klare dette.
Kom deg til legen og få hjelp. Vær så snill!
Oppsøk hjelp og ta imot den.
Livet er tungt, hardt og brutalt mange ganger og du har hatt en litt for stor dose av det meste. Men det betyr ikke at man skal gjøre slutt på alt.
Du virker som en oppegående jente og sterk. Du kan klare dette.
Kom deg til legen og få hjelp. Vær så snill!
❤️26. mai 2005
Kjære Smurfen
Vær så snill, ikke gjør det mot deg selv.
Det er mange som er glade i deg, tenk på dem også!
Og hva godt gjør det om du virkelig klarer å gjøre slutt på alt? Tenk på hele livet som står foran deg og er ubrukt!
Søk hjelp, og gjør det NÅ!! Snakk med moren din! Lege eller psykolog, det finnes noen som kan hjelpe deg!
Kom igjen jente, ikke gi opp så lett!!
Håper at vi får høre fra deg igjen!!
Klem fra Elisabeth
Vær så snill, ikke gjør det mot deg selv.
Det er mange som er glade i deg, tenk på dem også!
Og hva godt gjør det om du virkelig klarer å gjøre slutt på alt? Tenk på hele livet som står foran deg og er ubrukt!
Søk hjelp, og gjør det NÅ!! Snakk med moren din! Lege eller psykolog, det finnes noen som kan hjelpe deg!
Kom igjen jente, ikke gi opp så lett!!
Håper at vi får høre fra deg igjen!!
Klem fra Elisabeth
❤️26. mai 2005
Kjære deg!
Livet består av så mye motgang, tror meg det vet jeg, men gud så mange lyspunkter det er også! Bruk menneskene her inne, jeg vil ihvertfall gjerne hjelpe deg gjennom dette så godt jeg kan. Håper virkelig du kommer tilbake hit og ser alle disse innleggene fra folk som virkelig bryr seg om deg! Det e rnemlig fullt mulig å bry seg om et menneske man ikke kjenner også.
Ingen av oss vet hva fremtiden binger, vi vet ikke engang hva som skjer om to timer, men noe av det som kan skje er at livet blir helt fantastisk og det e rvel ikke verdt å gå glipp av det?
Vær så snill å snakk med noen!! Det er mange mennesker der ute som ønsker å hjelpe.
Skal tenke masse på deg og håper så veldig at jeg ser der her inne igjen slik at vi kan "snakke" sammen
Stor klem fra meg:-))
Livet består av så mye motgang, tror meg det vet jeg, men gud så mange lyspunkter det er også! Bruk menneskene her inne, jeg vil ihvertfall gjerne hjelpe deg gjennom dette så godt jeg kan. Håper virkelig du kommer tilbake hit og ser alle disse innleggene fra folk som virkelig bryr seg om deg! Det e rnemlig fullt mulig å bry seg om et menneske man ikke kjenner også.
Ingen av oss vet hva fremtiden binger, vi vet ikke engang hva som skjer om to timer, men noe av det som kan skje er at livet blir helt fantastisk og det e rvel ikke verdt å gå glipp av det?
Vær så snill å snakk med noen!! Det er mange mennesker der ute som ønsker å hjelpe.
Skal tenke masse på deg og håper så veldig at jeg ser der her inne igjen slik at vi kan "snakke" sammen
Stor klem fra meg:-))
❤️26. mai 2005
Kjære Smurfen, jeg hører ditt rop om hjelp.
Og kjære Gud, eller hvem som helst, la det ikke være for sent!
Jeg vet hvor du er nå, du har det så vondt at du ikke tror at du klarer å fortsette. Du tenker at bare du er død så vil du ikke ha det så vondt mere. Den smerten er uutholdelig. Du lengter etter døden fordi du synes at det er for vondt å leve. Kanskje lengter du ikke egentlig etter døden, men har ikke de rette verktøyene akkurat nå for å takle livet?
Men jeg vet også at det som kan stoppe deg lenge nok til at du får oppsøkt hjelp er å tenke på alle de du sårer og som er glad i deg. Og det er mange, mange flere enn du tror.
Jeg ber deg om å gjøre ett forsøk til. Kom deg til lege/legevakt NÅ! Ring 113! Overgi deg og gi kontrollen til noen andre som kan ta vare på deg en stund. Kom deg i omgivelser som tillater deg å fokusere på å få det bedre og ikke noe annet.
Du kan få et godt liv og det fortjener du!
Jeg er et LEVENDE eksempel på at det går an å snu fra der du er nå. Vær så snill! Det anbefales!
Uendelige mengder av varme tanker, forståelse og håp sendes din vei fra Anki.
Og kjære Gud, eller hvem som helst, la det ikke være for sent!
Jeg vet hvor du er nå, du har det så vondt at du ikke tror at du klarer å fortsette. Du tenker at bare du er død så vil du ikke ha det så vondt mere. Den smerten er uutholdelig. Du lengter etter døden fordi du synes at det er for vondt å leve. Kanskje lengter du ikke egentlig etter døden, men har ikke de rette verktøyene akkurat nå for å takle livet?
Men jeg vet også at det som kan stoppe deg lenge nok til at du får oppsøkt hjelp er å tenke på alle de du sårer og som er glad i deg. Og det er mange, mange flere enn du tror.
Jeg ber deg om å gjøre ett forsøk til. Kom deg til lege/legevakt NÅ! Ring 113! Overgi deg og gi kontrollen til noen andre som kan ta vare på deg en stund. Kom deg i omgivelser som tillater deg å fokusere på å få det bedre og ikke noe annet.
Du kan få et godt liv og det fortjener du!
Jeg er et LEVENDE eksempel på at det går an å snu fra der du er nå. Vær så snill! Det anbefales!
Uendelige mengder av varme tanker, forståelse og håp sendes din vei fra Anki.
❤️26. mai 2005
Kjære Smurfen.
Må bare slutte meg til alt som er sagt her.... ikke egentlig noe mer å si enn at også jeg håper inderlig at du ikke gjør dette mot deg selv og de som er glade i deg!! Og at du tar alle disse meldingene her for det det er: MANGE som bryr seg!
DU har mange som bryr seg om deg! Og av det jeg har lest så virker du som en utrolig flott jente! Som har hatt det veldig vanskelig... Kom igjen, ta tak i livet ditt, søk hjelp og prøv å finne frem til alt det som gjør livet verdt å leve - for det er så masse av det, selv om du kanskje ikke ser det nå! Og bruk gjerne oss her inne til å få ut det som er vont! Vi bryr oss! Masse!
Stor og varm klem Norfea
Må bare slutte meg til alt som er sagt her.... ikke egentlig noe mer å si enn at også jeg håper inderlig at du ikke gjør dette mot deg selv og de som er glade i deg!! Og at du tar alle disse meldingene her for det det er: MANGE som bryr seg!
DU har mange som bryr seg om deg! Og av det jeg har lest så virker du som en utrolig flott jente! Som har hatt det veldig vanskelig... Kom igjen, ta tak i livet ditt, søk hjelp og prøv å finne frem til alt det som gjør livet verdt å leve - for det er så masse av det, selv om du kanskje ikke ser det nå! Og bruk gjerne oss her inne til å få ut det som er vont! Vi bryr oss! Masse!
Stor og varm klem Norfea
❤️26. mai 2005
Kjære kjære smurfen!!!
Dette var vondt å lese. Vi to er i motsatt ende av livet. Du ønsker å ta livet ditt, jeg har et liv som vokser inni meg. Disse to motsetningene virker så uendeligt langt fra hverandre.
Jeg har skjønt at du har hatt mye å streve med i det siste, og det er ingen forunt å gå gjennom noe slikt. Det at du har skrevet inn her håper og ber jeg om er et rop om hjelp. Ikke tenk på de du sårer og skuffer, fokuser på deg selv, prøv å skaff hjelp. Det er det viktigste, å komme i kontakt med profesjonelle som vet hvordan dette skal håndteres. Det er deg det handler om nå, ditt liv og dine tanker - prøv å ta kontroll eller la andre ta kontrollen. Dette SKAL du komme gjennom, den styrken har du inni deg. Jeg tror på deg og heier på deg - dette kommer du gjennom...
Du er i tankene mine!!
Klem
Dette var vondt å lese. Vi to er i motsatt ende av livet. Du ønsker å ta livet ditt, jeg har et liv som vokser inni meg. Disse to motsetningene virker så uendeligt langt fra hverandre.
Jeg har skjønt at du har hatt mye å streve med i det siste, og det er ingen forunt å gå gjennom noe slikt. Det at du har skrevet inn her håper og ber jeg om er et rop om hjelp. Ikke tenk på de du sårer og skuffer, fokuser på deg selv, prøv å skaff hjelp. Det er det viktigste, å komme i kontakt med profesjonelle som vet hvordan dette skal håndteres. Det er deg det handler om nå, ditt liv og dine tanker - prøv å ta kontroll eller la andre ta kontrollen. Dette SKAL du komme gjennom, den styrken har du inni deg. Jeg tror på deg og heier på deg - dette kommer du gjennom...
Du er i tankene mine!!
Klem
❤️27. mai 2005
*klemme* Ikke gi opp! Du har ikke lov til å gi opp livet uansett hvor tungt og vanskelig det er nå! Du må få hjelp, hjelp til å fokusere framover, hjelp til å komme ut av denne onde sirkelen! Ring legen, fysio''n, 113, uansett, ta kontakt selv! Det vil ta tid, men det er absolutt verdt det! Når alt er som mørkest så begynner det lysne igjen! Tenk på alle de rundt deg, moren din, bestemora di, vennene dine...Å forlate dem fordi du har det vondt betyr at du gjør at de får det vondt! Ikke gjør det, ikke gi opp uten kamp! Livet ditt er verdt så utrolig mye mer enn det! Jeg sender deg alle mine varmeste tanker og håper så inderlig masse at du ikke gjør alvor av dagboka di...
Mange varme klemmer fra Lone
Mange varme klemmer fra Lone
18 i heiagjengen
6. juni 2005
Heisann.
Jeg er første mann på vekta i dag.
Og den viste gledlige 75,3 kg.
Vi skulle kommer med rettelser i dag og jeg ser du har satt 71 som mål på meg det skal være 72kg.
Ha en fin dag.
Klem Anma
Jeg er første mann på vekta i dag.
Og den viste gledlige 75,3 kg.
Vi skulle kommer med rettelser i dag og jeg ser du har satt 71 som mål på meg det skal være 72kg.
Ha en fin dag.
Klem Anma
💔6. juni 2005
så kan jo jeg være neste da... ikke noe bra første uke for meg da...oppgagn og 83.4kg... grøss...
😐6. juni 2005
Her kommer mine data.
Ned 0,2 kg til 66.1.
Ikke allverden å skryte av, men satser på mer neste mandag.
Kaffekjærringa
Ned 0,2 kg til 66.1.
Ikke allverden å skryte av, men satser på mer neste mandag.
Kaffekjærringa
☹️6. juni 2005
Stillstand... 75.0 sist mandag og 75.0 nå...
👻6. juni 2005
Kjempedårlig uke for meg, men sånn går det når man drar på hyttetur med altfor mye god mat...
Tallet i dag er 94.. *grøss*
Tallet i dag er 94.. *grøss*
😵6. juni 2005
Her er det bare med skam å melde om oppgang. Tantebesøk, inntak av alkohol og saltmat er vel ikke akkurat det beste for en slanker...
72....
72....
😉6. juni 2005
Vekt mandagsmorgen var 80,6 kg.
Dragen
Dragen
😄6. juni 2005
Hei;-)
håper at det er plass til en til..vekt idag er 69.9 kg...mål 64 kg..
hilsen lilla.
håper at det er plass til en til..vekt idag er 69.9 kg...mål 64 kg..
hilsen lilla.
😄6. juni 2005
Heisan
Ny uke og nye muligheter, ser det er flere her som har vært riktig flinke!!
Vekta mi viser i dag 85.6 kg
Håper det fortsetter slik
Ha en super uke
Klem Elisabeth
Ny uke og nye muligheter, ser det er flere her som har vært riktig flinke!!
Vekta mi viser i dag 85.6 kg
Håper det fortsetter slik
Ha en super uke
Klem Elisabeth
6. juni 2005
Uhm...helga ble ikke like slankende som planlagt, vekta stoppa på 63.5... 400 gram opp det! *sukk*
Lone
Lone
🙂6. juni 2005
Har det gått en uke allerede?
Jeg har faktisk ikke vært på vekta siden sist søndag, så aner ikke hvordan ståa er. Er på skolen nå, og her er jo ikke akkurat noen vekt. Skriver 79 for denne uka også, så får nedgangen komme neste uke. :-)
(Kan jo være jeg har gått ned noe, alt, men...)
79.
@
Jeg har faktisk ikke vært på vekta siden sist søndag, så aner ikke hvordan ståa er. Er på skolen nå, og her er jo ikke akkurat noen vekt. Skriver 79 for denne uka også, så får nedgangen komme neste uke. :-)
(Kan jo være jeg har gått ned noe, alt, men...)
79.
@
😉6. juni 2005
Vekt i dag 70,7.
☹️6. juni 2005
Vekt i dag er 103,2.
😊6. juni 2005
I dag viser vekta 87 kilo akkurat. Ennå 5 kilo igjen til augustmålet....
😉6. juni 2005
Hei!
Vekta idag er 101,5.
Ha en fin dag!
Linea
Vekta idag er 101,5.
Ha en fin dag!
Linea
😊6. juni 2005
Hei! Får slenge meg med nå jeg da, siden jeg glemte det ut sist... ;)
høyde: 168
alder: 30
nåvekt: 70
mål til 15.august: 65
(ok litt ambisiøs kan man vere :p tenkte å safe med 66 eller 67 kilo, men den er litt for kjip, er den ikke ;) så 65 er målet ja)
høyde: 168
alder: 30
nåvekt: 70
mål til 15.august: 65
(ok litt ambisiøs kan man vere :p tenkte å safe med 66 eller 67 kilo, men den er litt for kjip, er den ikke ;) så 65 er målet ja)
😉6. juni 2005
Heisan,
Min vekt idag er 71.9 kg. Målet mitt er 70, du hadde skrevet 71, ikke at det betyr så mye, men men... Håper på 70 da.
klem fra toto
Min vekt idag er 71.9 kg. Målet mitt er 70, du hadde skrevet 71, ikke at det betyr så mye, men men... Håper på 70 da.
klem fra toto
🙂6. juni 2005
Mi vekt stoppa i dag på 112,4!
18 i heiagjengen
😵13. juni 2005
Oppsann, ikke helt etter planen!
Klarer ikke å holde på ledelsen min, nei, men det var moro den uka det varte.
I dag viser vekta 86,9 kilo.
Klarer ikke å holde på ledelsen min, nei, men det var moro den uka det varte.
I dag viser vekta 86,9 kilo.
13. juni 2005
Uff, dette var kjipe greier, alt går feil vei, sliter maks med å spise nok... Vekta stoppet i dag på 95
😉13. juni 2005
vel....litt nedgang siden forrige gang..men likevel..går helt elendig..smiler.. 83.2 denne uka... ja ja..er jo noe da.. flirer.. klemzi..
13. juni 2005
78 kg. Mao - minus 1 kg.
😀13. juni 2005
Heisann!!
Har hatt et lite oppgjør med meg selv etter en kikk i et speil og har funnet ut at nå er det nok, jeg sier meg fornøyd med det jeg har oppnådd og konsentrerer meg heller om stabilisering. Ergo, en slankekonk er vel ikke stedet for meg lenger.
Men takk for flott initiativ og lykke til alle sammen!!!
Har hatt et lite oppgjør med meg selv etter en kikk i et speil og har funnet ut at nå er det nok, jeg sier meg fornøyd med det jeg har oppnådd og konsentrerer meg heller om stabilisering. Ergo, en slankekonk er vel ikke stedet for meg lenger.
Men takk for flott initiativ og lykke til alle sammen!!!
😉13. juni 2005
Dragevekt denne flotte mandagsmorgen er 79.7 kg
Dragen
Dragen
😌13. juni 2005
Fliiiink og husker å registrere! Hjelper når man er på jobb og ikke på kurs ;)
77.5 er vekta nå-dvs det samme som da vi begynte. Men med halve forrige uke bestående av kursmat og fristelser så sier jeg meg nesten fornøyd :)
77.5 er vekta nå-dvs det samme som da vi begynte. Men med halve forrige uke bestående av kursmat og fristelser så sier jeg meg nesten fornøyd :)
😌13. juni 2005
Mandag igjen og endelig sommer i nord :)
Vekta mi stoppa i dag på 111,7kg.
Har dermed gått ned 0,7 denne uka.
Klæm....
Vekta mi stoppa i dag på 111,7kg.
Har dermed gått ned 0,7 denne uka.
Klæm....
😊13. juni 2005
Vekta idag er 74.4 kg.
-0.6 kg, jeg er fornøyd. :-)
-0.6 kg, jeg er fornøyd. :-)
😉13. juni 2005
vekta er fortsatt 70. ;) men da denne konkurransen begynte, så veide jeg 72 ;)
Nå kommer 4 uker da jeg kanskje ikke er på nett mandagene (regner med å være langt borte fra datan stort sett hele tida ;) ) så melder forfall til registreningen fram til midten av juli.
God sommer alle sammen!
Nå kommer 4 uker da jeg kanskje ikke er på nett mandagene (regner med å være langt borte fra datan stort sett hele tida ;) ) så melder forfall til registreningen fram til midten av juli.
God sommer alle sammen!
😄13. juni 2005
Hei og hopp
Nå har vekta tatt en stopp.
I dag den viste 85.6 kg
Ha en fin dag alle
Klem fra Elisabeth
Nå har vekta tatt en stopp.
I dag den viste 85.6 kg
Ha en fin dag alle
Klem fra Elisabeth
13. juni 2005
80.7. -200 gram HURRAAAAAAAAAA:D:D
😌13. juni 2005
Hei
Jeg veide 64.6 i morrest. Dvs minus 1,5 kg siden forrige mandag.
Jeg veide 64.6 i morrest. Dvs minus 1,5 kg siden forrige mandag.
😉13. juni 2005
Heisann
Min vekt i dag er 75 blank.
Klem Anma
Min vekt i dag er 75 blank.
Klem Anma
❗13. juni 2005
Skal være dønn ærlig her. Ikke gått ned alt etter turen enda og vekt i dag var på 71.2. Mer enn ved start, men bare vent til neste uke :)
13. juni 2005
Hei igjen!
Vekta var 1oo,3 idag.
Ned 1,2 kg.
Hilsen linea
Vekta var 1oo,3 idag.
Ned 1,2 kg.
Hilsen linea
😐13. juni 2005
Heisan,
Ingen forandring her i gården, men har vært på tur med masse mat og drikke... Så min vekt er fremdeles 71.9.
klem fra toto
Ingen forandring her i gården, men har vært på tur med masse mat og drikke... Så min vekt er fremdeles 71.9.
klem fra toto
😄14. juni 2005
Glemte helt at det var mandag og veiedag i går jeg.
Får du ikke oppdatert meg denne uka er det helt i orden, da blir jeg med neste uke igjen.
Vekta stoppet i dag på 102,8.
Får du ikke oppdatert meg denne uka er det helt i orden, da blir jeg med neste uke igjen.
Vekta stoppet i dag på 102,8.
18 i heiagjengen
😊20. juni 2005
Hei
Vekt i dag er 74,9 kg.
Håper og vise til mer nedgang neste mandag.
Klem Anma
Vekt i dag er 74,9 kg.
Håper og vise til mer nedgang neste mandag.
Klem Anma
20. juni 2005
Vekt i dag: 69.5
😊20. juni 2005
håper det er greit jeg henger meg på?
har gått ned en kilo siden forige mandag så nå står vekte på 127.har målt på litt over 500gr i uka å gå ned.
ha en fin uke alle sammen.....
har gått ned en kilo siden forige mandag så nå står vekte på 127.har målt på litt over 500gr i uka å gå ned.
ha en fin uke alle sammen.....
😟20. juni 2005
Uæh, 75.2 idag. Fæle greier.
😌20. juni 2005
Heisan,
Er 70.4 kg idag, fornøyd med det!!
toto
Er 70.4 kg idag, fornøyd med det!!
toto
❤️20. juni 2005
hei du..... i dag kan jeg melde om 82.8 kg..... å det skal man si seg fornøyd med... ha en solfylt dag...
😄20. juni 2005
Hei
Vekta i dag var 85.4 kg
Elisabeth
Vekta i dag var 85.4 kg
Elisabeth
20. juni 2005
Da var jeg tilbake igjen.
Vekta er 82.1 kg, dvs ned 400 gram siden starten
Vekta er 82.1 kg, dvs ned 400 gram siden starten
😄20. juni 2005
Dagens vekt tilbake til 70.4
20. juni 2005
Dagens vekt: 102,6.
😈20. juni 2005
Dette var ikke bra. tilbake på 66,0
😀20. juni 2005
Vekta idag er 99,3kg.
Hilsen Linea
Hilsen Linea
😐20. juni 2005
Det samme som sist, 86,9 kilo.
20. juni 2005
Litt ned! Endelig.
Vekta viste 94.8 i dag!
Vekta viste 94.8 i dag!
😃20. juni 2005
Vekta mi er i dag 110,5 kg!!!!
Klæm...
Klæm...
❤️21. juni 2005
Vekta stoppa da på 63.3 denne gangen, håper på nedgang til neste uke, men jeg har mine tvil siden det er mye som skjer til helga...
Lone
Lone
❤️21. juni 2005
Hei! Beklager at jeg ikke har registrert. Men har vært på Kypros og kost meg:) Vekten i dag var 86,1 og jeg vil gjerne justere målet mitt. Er VELDIG fornøyd med å klare 79 kilo innen midten av august:)).....
Lykke til videre og klem fra Sommerjenta:-)
Lykke til videre og klem fra Sommerjenta:-)
❤️21. juni 2005
79.7
18 i heiagjengen
10. februar 2006
57.0
skuffa
skuffa
10. februar 2006
Dagens vekt: 77.6 altså har jeg gått ned 500 gram tilsammen i konken.
😵10. februar 2006
89.1... Ett helt tragisk tall.. Men nå skal jeg ikke snike meg unna med å melde stillstand.. ikke når det er så mye opp :(
😄10. februar 2006
tja,ikke helt fornøyd med ukens nedgang men 100 gram er bedre enn ingenting.
vekt idag 68kg.
klems..
vekt idag 68kg.
klems..
☹️10. februar 2006
huffda. dagens vekt var 75,8 kg. 200 gram opp altså. Må komme sterkere tilbake neste fredag.
10. februar 2006
dagens vekt er 87.9;) kun 100 gram ned, men det var deilig¨å se 87-tallet. Kommer sterkere tilbake. Nå er det full skjerpings:o)
10. februar 2006
Stillstand her gitt, 92.4 denne uken også!
10. februar 2006
Eneste trøsta er at det ikke går alt for mye oppover. Dagens (dvs. egentilg gårdagens) resultat: 71,5.
🐷10. februar 2006
Håper jeg får være med her igjen. Har ny vekt, den er 78,0. Fornøyd med det ja:-)
Johanne
Johanne
😌10. februar 2006
72.2 kg
veldig fornøyd :)
veldig fornøyd :)
😟10. februar 2006
Hei!
Aner ikke vekt, grunnen står i dagboka mi, datert i går.
Derfor velger jeg å si det samme som forrige uke, 91 kg(tror jeg det var;o)
Klem fra Rita
_____________________________________________________
Hadde visst skrevet i dagboka etter midnatt, så innlegget jeg snakket om over står på fredag 10.feb
Aner ikke vekt, grunnen står i dagboka mi, datert i går.
Derfor velger jeg å si det samme som forrige uke, 91 kg(tror jeg det var;o)
Klem fra Rita
_____________________________________________________
Hadde visst skrevet i dagboka etter midnatt, så innlegget jeg snakket om over står på fredag 10.feb
☹️11. februar 2006
Fortsatt 80,6 her.......men har bakt Ingers rugbrød, og spiser som bare det *S*....håper at det hjelper......
Sol
Sol
11. februar 2006
Hei hei....
Min vekt var 88,6... Det går fortsatt sakte men sikkert nedover.
Klem vimsejenta.
Min vekt var 88,6... Det går fortsatt sakte men sikkert nedover.
Klem vimsejenta.
😌11. februar 2006
72 blank! :))))
😌11. februar 2006
Bare en liten nedgang denne uka.
Min vekt 103,0 kg.
Min vekt 103,0 kg.
11. februar 2006
Mi vekt er helt sjokkerende for tida, så jeg vil gjerne stå med vekta fra forige uke. Kommer strekere tilbake....?
11. februar 2006
vekta er nå 64.7...kanskje jeg angrer at jeg forandret målet mitt???
men står på
Dinglerævva
men står på
Dinglerævva
👻13. februar 2006
Samler alle mulige dårlige unnskyldninger i ei bøtte, gjemmer meg oppi der og registrerer lik vekt som sist, 72.1
18 i heiagjengen
dagens vekt er 71.8kg...oppgang 100 gram.;-/!
hilsen felice..
kloke ord fra psykologen.har den boka selv;-)
😄28. september 2006
Endelig noe hyggelig å rapportere: ned 1,5. Vekta står på 66 i dag.
29. september 2006
Hei!
På neste liste kan du med fordel legge til [ F2 ] inne i [ PRE ] lista. Da blir det slik:[PRE][F2][b]
Overskrift Test[/b]
Test 1 123,45
Test 2 45,431
[/F2][/PRE]
:-)
Mvh,
Webmaster
På neste liste kan du med fordel legge til [ F2 ] inne i [ PRE ] lista. Da blir det slik:[PRE][F2][b]
Overskrift Test[/b]
Test 1 123,45
Test 2 45,431
[/F2][/PRE]
:-)
Mvh,
Webmaster
😀29. september 2006
Vekt: 75,7
TP: 21
TP: 21
😟29. september 2006
Skuffet IGJEN! skjønner ingenting.. ned 300g det er ikke nok.. Men jeg har nå klart å samle 12 trimpoeng da.. stolt av det da..
😊29. september 2006
Hei
Går riktig vei nå vekt i dag 81,80 kg, men trenings poeng er det dårlig med kun 3 stk.Har store planer om og komme sterkere tilbake neste uke.
God helg.
Klem Anma
Går riktig vei nå vekt i dag 81,80 kg, men trenings poeng er det dårlig med kun 3 stk.Har store planer om og komme sterkere tilbake neste uke.
God helg.
Klem Anma
29. september 2006
Hei der. her har det stått stille gitt . 82.9 kilo :(
Trimpoeng: 19 :)
Trimpoeng: 19 :)
29. september 2006
God morgen. Veide 76,4 i dag. Ikke mye ned, men det er min egen feil ;o)
God helg til alle sammen
God helg til alle sammen
🙂29. september 2006
Hei!
Av alle ting glemte jeg helt vekten i dag(sov over klokken, da ble det stress). Vet jeg la på meg litt da jeg satt våk, men sier at det bare er vann.
Jeg velger å tro at den kiloen er borte igjen(halvparten var borte i går) og setter vekten min til 88.5, altså ingen nedgang. Trimmen har vært heller dårlig. 3 poeng.
Håper på bedre tider til neste fredag, men har ikke dårlig samvittighet for denne uka, slanking kom bak å stille opp for min kjære bestemor.
Veier meg i morgen tidlig og ser om jeg rekker å legge inn før listene oppdateres(da jeg kom på vekten i dag hadde jeg allerede spist frokost og drukket en halvliter væske, DA VIL JEG IKKE OPP PÅ MONSTERET:o)
Rita
Av alle ting glemte jeg helt vekten i dag(sov over klokken, da ble det stress). Vet jeg la på meg litt da jeg satt våk, men sier at det bare er vann.
Jeg velger å tro at den kiloen er borte igjen(halvparten var borte i går) og setter vekten min til 88.5, altså ingen nedgang. Trimmen har vært heller dårlig. 3 poeng.
Håper på bedre tider til neste fredag, men har ikke dårlig samvittighet for denne uka, slanking kom bak å stille opp for min kjære bestemor.
Veier meg i morgen tidlig og ser om jeg rekker å legge inn før listene oppdateres(da jeg kom på vekten i dag hadde jeg allerede spist frokost og drukket en halvliter væske, DA VIL JEG IKKE OPP PÅ MONSTERET:o)
Rita
29. september 2006
sukk... må nok melde meg ut av konken her jeg....
skjedd saker og ting....
lykke til videre til deg og alle
:)
skjedd saker og ting....
lykke til videre til deg og alle
:)
😟29. september 2006
Så var den vel reell likevel da, den idiotiske vekta sist fredag. Ned siden forrige gang, men fortsatt over startvekt :/ 70.1 stoppet vi på i dag...
TP: 6 stk
Ser det sto totalt 6 TP på meg forrige gang. Men jeg hadde jo 8 poeng fra gangen før også. Så totalt antall TP skal da altså være 20 på meg etter denne registreringen.
TP: 6 stk
Ser det sto totalt 6 TP på meg forrige gang. Men jeg hadde jo 8 poeng fra gangen før også. Så totalt antall TP skal da altså være 20 på meg etter denne registreringen.
😵29. september 2006
Huffda, opp 400 gram siden sist...
Vekt: 80,6 kg
trimpoeng: 11,5
Vekt: 80,6 kg
trimpoeng: 11,5
😄29. september 2006
Hei - ny her jeg - i alle fall nystartet igjen... Kan jeg få være med ? Alltid artig med litt konkurranse - øker motivasjonen :-)
Alder: 35
Høyde: 174
Startvekt: 91,5
Dagens vekt: 90,2
Ned siste uke: 1,3
Mål til jul: ikke noe konkret tall, bare mest mulig ;-) Men for å sette et realistisk mål: 85 kg
Trimpoeng siste uke: 5 (ikke kommet skikkelig igang, kommer sterkere tilbake !)
Alder: 35
Høyde: 174
Startvekt: 91,5
Dagens vekt: 90,2
Ned siste uke: 1,3
Mål til jul: ikke noe konkret tall, bare mest mulig ;-) Men for å sette et realistisk mål: 85 kg
Trimpoeng siste uke: 5 (ikke kommet skikkelig igang, kommer sterkere tilbake !)
😉29. september 2006
dagens vekt er 71.8kg...oppgang 100 gram.;-/!
hilsen felice..
kloke ord fra psykologen.har den boka selv;-)
29. september 2006
VEKTA I DAG VISTE 78.6 KG
TP. 1
TP. 1
😉29. september 2006
Vekt: 62.8
Trimpoeng: 15
Trimpoeng: 15
29. september 2006
Vekt: 60 kg (ned 500gram)
Trimpoeng: 21
Trimpoeng: 21
😌30. september 2006
Oj det var så travelt i går, fikk veid meg men ikke lagt inn her.
Vekt 77kg. trimpoeng 8.
Vekt 77kg. trimpoeng 8.
😵30. september 2006
Min vekt er 68 kg. - ikke bra!
Men jeg har 12 trimpoeng - hjelper å gå i fjellet!
Hilsen Flicka
Men jeg har 12 trimpoeng - hjelper å gå i fjellet!
Hilsen Flicka
18 i heiagjengen
16. februar 2009
Fra Gudrun , 16.02.09 15:22 [ Endre ]
Dagens vekt: 90.5. Nedgang på 0.6 kilo siden forrige mandag.
Håper det fortsetter sånn!
Stå på alle sammen! Sommeren 09 blir sommeren vi har nådd våre mål!!!
Dagens vekt: 90.5. Nedgang på 0.6 kilo siden forrige mandag.
Håper det fortsetter sånn!
Stå på alle sammen! Sommeren 09 blir sommeren vi har nådd våre mål!!!
16. februar 2009
Litt opp: 70,2 kg
Stusselige saker gitt... :P
Stusselige saker gitt... :P
17. februar 2009
79 blank... and counting...
😛17. februar 2009
77,8
😵17. februar 2009
Feil vei... 85,2.... Back in business igjen nå.
18. februar 2009
På stedet hvil for meg denne uken. Stønn. Og jeg som trener og trener og trener. Nå må det da f*¤% meg snart slippe taket dette fettet!
🙂22. februar 2009
Stor paa 72.7 naar jeg dro....
Er paa ferie, saa jeg faar ikke oppdatert foer tirsdag 3 mars.
Kos dere i snoen.
Snuppdutten.
Er paa ferie, saa jeg faar ikke oppdatert foer tirsdag 3 mars.
Kos dere i snoen.
Snuppdutten.
😟23. februar 2009
79,0... skjer ikke en dr...
😊26. februar 2009
Siden du er på ferie denne uken, hopper jeg med glede et stort hopp over enhver form for veiing denne uken også :D
Kos deg masse, så registrerer vi igjen til uken!
Klem fra Anita
Kos deg masse, så registrerer vi igjen til uken!
Klem fra Anita
😊3. mars 2009
Det er tirsdag og jeg er klar for registrering :-)
Utrolig nok ble det 1 kilo ned for meg denne uken. Endelig etter en måned uten særlig bevegelse på vekten!
Hvordan går det med alle dere andre?
Utrolig nok ble det 1 kilo ned for meg denne uken. Endelig etter en måned uten særlig bevegelse på vekten!
Hvordan går det med alle dere andre?
😊3. mars 2009
Vekt i går: 76,2
😉3. mars 2009
Opp litt etter ferien : 75,2... men det skal fort av igjen
😛4. mars 2009
Demotivert når det går så sakte. Samme vekt som sist - 79..
🙂9. mars 2009
76.4 her!
🙂9. mars 2009
Samme som forrige uke.... 75.2 :-)
😌23. mars 2009
nå er vekta på 75,9

20. april 2009
Juhu... hva skjer med registreringene?
☹️29. april 2009
Her skjer det ikke mye for tiden :(
Er det noen som vet hva passordet er, og kan ta litt ansvar for å oppdatere, mon tro?
Er det noen som vet hva passordet er, og kan ta litt ansvar for å oppdatere, mon tro?
17 i heiagjengen



😀24. oktober 2002
Hei Bente!
Takk for koselig oppmuntring :) Det gorde godt, det. Det ser da ut til at det gaar saa det suser med slankinga di! Saa flink du er! Og jeg har faatt masse inspirasjon fra deg! Takk for det og ha en god dag!
Klem fra rosaire
Takk for koselig oppmuntring :) Det gorde godt, det. Det ser da ut til at det gaar saa det suser med slankinga di! Saa flink du er! Og jeg har faatt masse inspirasjon fra deg! Takk for det og ha en god dag!
Klem fra rosaire
24. oktober 2002
Gratulerer med 5-kilos jubeleum.Tenker det gjorde et hopp for humøret den nedgangen i dag.Synst var flink som kom deg på sykkelen i går.....tenker du trør videre i dag?!
Håper kvelden går bra og at mathungeren ikke blir alt for stor.
Klem fra Malin.
Håper kvelden går bra og at mathungeren ikke blir alt for stor.
Klem fra Malin.
😉24. oktober 2002
Du har jammen hatt en fin nedover-kurve!
Ble inspirert av trimmingen din, og finner i ettermiddag frem lignende utrustninger fra kjelleren. Tror jeg...... Bruker vel like mange kalorier på å gjøre rukkelet "kjøreklart" som på treningsøkt. Men det har jeg ikke ondt av. Håper inspirasjonen varer til jeg kommer hjem fra jobb!
Ble inspirert av trimmingen din, og finner i ettermiddag frem lignende utrustninger fra kjelleren. Tror jeg...... Bruker vel like mange kalorier på å gjøre rukkelet "kjøreklart" som på treningsøkt. Men det har jeg ikke ondt av. Håper inspirasjonen varer til jeg kommer hjem fra jobb!
😄24. oktober 2002
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Grattis med første delmål!!!!!!
Synes du er kjempeflink!!! Tenker det var deilig å sykle, og enda bedre etterpå. (man blir litt støl i rompa, ja.....)
Klart vi klarer -5kg. til jul!!!!!!!
Stå på videre!
Klem fra Texas
Synes du er kjempeflink!!! Tenker det var deilig å sykle, og enda bedre etterpå. (man blir litt støl i rompa, ja.....)
Klart vi klarer -5kg. til jul!!!!!!!
Stå på videre!
Klem fra Texas
😊24. oktober 2002
Julebrus, ja den har kommet! Men jeg styrer pent forbi på handlerunden... Aaaah - JUBEL! Grattis med minus 5! Jeg jubler med! Det har du fortjent, Bente!
Jeg vet at du er så godt i gang nå at du styrer elegant unna søtsuget i kveld når du skal på jobb. Jeg har troen på deg skjønner du!
Fresen musikk er alfa&omega når vi sykler inne. Det gjør hele susen spør du meg. Jammen seiret du ikke over ergo''n også! Han kunne jo bare prøve seg... Har hørt at det er en fordel å opparbeide et forhold til sykkelen sin.. Synes Viola har et supert navn på sin; Jølle. Hva skal vi kalle vår? Hva med Lars?:) Hva som helst, bare ikke samme navn som mannen i huset..!
Yess, da!
Klem fra Beate
Jeg vet at du er så godt i gang nå at du styrer elegant unna søtsuget i kveld når du skal på jobb. Jeg har troen på deg skjønner du!
Fresen musikk er alfa&omega når vi sykler inne. Det gjør hele susen spør du meg. Jammen seiret du ikke over ergo''n også! Han kunne jo bare prøve seg... Har hørt at det er en fordel å opparbeide et forhold til sykkelen sin.. Synes Viola har et supert navn på sin; Jølle. Hva skal vi kalle vår? Hva med Lars?:) Hva som helst, bare ikke samme navn som mannen i huset..!
Yess, da!
Klem fra Beate
😄24. oktober 2002
JOHO!!! Du er så mega flink selv atte....
Nå gav du meg så mye mer motivasjon... :o)
For dette skal vi greie, og det greier vi.
Tror jeg jammen ble frisk...he..he..he *host* vel nesten da :o)
Du tror vel ikke at jeg springer rundt i huset å tørker støv :o) Nei her er det bare sløving....ser på Canal+ og sånt....tror det var Digimon og pokemon....herre gud......men det var ikke noe annet å se på :o) jaja, nå skulle guttene mine sett meg :o)
Alt går så mye bedre nå...vi får bare håper på at badevekta ikke "kødder" med følelsene mine mer...så da skal alt gå så greit....
Ha en fin torsdag....
Marianne
Nå gav du meg så mye mer motivasjon... :o)
For dette skal vi greie, og det greier vi.
Tror jeg jammen ble frisk...he..he..he *host* vel nesten da :o)
Du tror vel ikke at jeg springer rundt i huset å tørker støv :o) Nei her er det bare sløving....ser på Canal+ og sånt....tror det var Digimon og pokemon....herre gud......men det var ikke noe annet å se på :o) jaja, nå skulle guttene mine sett meg :o)
Alt går så mye bedre nå...vi får bare håper på at badevekta ikke "kødder" med følelsene mine mer...så da skal alt gå så greit....
Ha en fin torsdag....
Marianne

😉24. oktober 2002
Heisann!
Så flink du har vært!! Blir ordentlig inspirert av å lese dagbøkene deres! Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi, blir å veie meg om morgenen heretter.
Stå på videre!
Klem Kati
Så flink du har vært!! Blir ordentlig inspirert av å lese dagbøkene deres! Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi, blir å veie meg om morgenen heretter.
Stå på videre!
Klem Kati
24. oktober 2002
Hei!
Dette går jo riktig så bra!
Det er som å bestige et fjell det der å komme seg på den sykkelen. Det vet jeg mye om. I våres var jeg så flink. Syklet en time om gangen og kjente at formen var stigende.
Hittil har jeg bare kommet til å sette på antrekket.
MEN - inspirert av deg skal jeg gjøre et alvorlig klatreforsøk i kveld. Litt inspirert av av gubben er på trening.
Hvis da bare lillesnupp vil legge seg og sove.
Det virker som du har valgt rett opplegg og er flink til å følge opp.
Astrid
Dette går jo riktig så bra!
Det er som å bestige et fjell det der å komme seg på den sykkelen. Det vet jeg mye om. I våres var jeg så flink. Syklet en time om gangen og kjente at formen var stigende.
Hittil har jeg bare kommet til å sette på antrekket.
MEN - inspirert av deg skal jeg gjøre et alvorlig klatreforsøk i kveld. Litt inspirert av av gubben er på trening.
Hvis da bare lillesnupp vil legge seg og sove.
Det virker som du har valgt rett opplegg og er flink til å følge opp.
Astrid
❤️24. oktober 2002
Grattis grattis som den egentlige vinner i sykkelkampen. Den bare tror den vant over deg - sånne ergometersykler kan være litt innbildske.
Du fortjener at det synes på vekta! Stå på og "go girl!!"
Du fortjener at det synes på vekta! Stå på og "go girl!!"
😉24. oktober 2002
Du har jo nok oppmuntrings-kommentarer for et helt liv, men det er godt å ha med seg på veien mot mål. Og jeg bare gjør som de andre; bøyer meg i støvet...
GRATULERER!!!
GRATULERER!!!

😃24. oktober 2002
Gratulerer !!!!!!!!!
Set er barre å tå av seg hatten for deg, du er kjempeflink!!!!
Klem fra sol, og det var da faktisk solglimt her i trøndelag i dag!!!!
Set er barre å tå av seg hatten for deg, du er kjempeflink!!!!
Klem fra sol, og det var da faktisk solglimt her i trøndelag i dag!!!!

😌24. oktober 2002
Gratulerer med delmål! Kjempebra! Så fint at du og sykkelen avtalte nytt møte forresten. Det blir nok ikke mye igjen av deg etter gjentatte møter med ham og fortsatt mangel på godteri nei! Seinvakta di går nok bra, stå på!
Klem
Klem
😀24. oktober 2002
Gratulerer med første delmål! Så fint at du og sykkelen ble venner da, for den kan være til stor hjelp hvis du bare lar den få lov..*S*
Synes du har vært flink som har holdt deg unna godis i to uker. Da er det greit å ha en dag som man kan spise litt på. Jeg vurderer å ha fredag som godisdag, men har jeg ikke lyst på godterier så lar jeg selvsagt være.
Ha en fin kveld!
klem fluffa
Synes du har vært flink som har holdt deg unna godis i to uker. Da er det greit å ha en dag som man kan spise litt på. Jeg vurderer å ha fredag som godisdag, men har jeg ikke lyst på godterier så lar jeg selvsagt være.
Ha en fin kveld!
klem fluffa

❤️24. oktober 2002
Gratulerer med 5-kg borte!!! Og på mindre enn 1 månded. Jeg er imponert. Det går jo kjempebra jo :)
Keep up the good work!!!
klem aislin
Keep up the good work!!!
klem aislin
😄25. oktober 2002
Hurra til deg Bente - og gratulerer masse med første delmål ! Du har all grunn til å være stolt av deg selv - og 85 er også mitt første delmål. Satser alt på å greie det til midten av november - kryss fingrene for meg......
Lykke til videre med neste delmål - og ha ei fortsatt snopefri uke...
Klem fra Mari
Lykke til videre med neste delmål - og ha ei fortsatt snopefri uke...
Klem fra Mari
😃25. oktober 2002
hei, virgo!! :) :) :) :)
TAKK for koselig oppmuntring!! :) byttet ut med brocoli jeg - DEILIG!! :)
GRATULERER med nådd første delmål!! STÅ PÅ!! :)
:)klemmer hecatee
TAKK for koselig oppmuntring!! :) byttet ut med brocoli jeg - DEILIG!! :)
GRATULERER med nådd første delmål!! STÅ PÅ!! :)
:)klemmer hecatee
😌25. oktober 2002
Jeg har lagt inn en stor takk til deg i DBen min, jeg klarte å la vær å småspise igår!!
Gratulerer med delmål, stå på videre!
-Kikki-
Gratulerer med delmål, stå på videre!
-Kikki-
17 i heiagjengen

😄21. november 2002
Hei på deg!
Så bra da!! 400gr ned. Det var på sin plass!!!
Fy søren du ligger jo så himla bra an. Bare 800gr så har du nådd julemålet ditt. Regner med at du tar iallefall et kilo til ekstra før jul. Jeg har litt mer igjen, men skal iallefall klare de 5 før julaften.
Min vekt i dag er 69.6. Ikke så bra i forhold til forrige torsdag (69,9), men jeg er fornøyd jeg. Bare det går nedover.........
Da er det bare å stå på videre!!!
Du får ha en god fridag i dag
Klem fra Lena
Så bra da!! 400gr ned. Det var på sin plass!!!
Fy søren du ligger jo så himla bra an. Bare 800gr så har du nådd julemålet ditt. Regner med at du tar iallefall et kilo til ekstra før jul. Jeg har litt mer igjen, men skal iallefall klare de 5 før julaften.
Min vekt i dag er 69.6. Ikke så bra i forhold til forrige torsdag (69,9), men jeg er fornøyd jeg. Bare det går nedover.........
Da er det bare å stå på videre!!!
Du får ha en god fridag i dag
Klem fra Lena
😀21. november 2002
Hei, hei Bente.
Jaja, mitt resultat denne uka er i hvertfall bedre enn siste uke, 0,5 kilo nå. Minus tre totalt.
Men du, da, minus 4,2! Det er jo voldsomt, da! Må jo gruble litt på hva du gjør for å oppnå slikt, og jeg ser jo at du både sykler mer og spiser mindre enn jeg gjør. Faktisk synes jeg det ser ut som om jeg spiser dobbelt så mye som deg.
Hvordan klarer du deg med såpass lite mat? Særlig når du holder på med storrengjøring og greier? Blir du ikke slapp? Det er fristende å henge seg på og kopiere matlistene dine, men jeg vet ikke om jeg greier å spise så lite. Skal tenke litt på det, hadde vært godt med litt mindre fyll i badedrakten i syden... .
Ellers, ha en fortsatt flott slanke/vaskedag, du er knallflink!
Klem, Anitra.
Jaja, mitt resultat denne uka er i hvertfall bedre enn siste uke, 0,5 kilo nå. Minus tre totalt.
Men du, da, minus 4,2! Det er jo voldsomt, da! Må jo gruble litt på hva du gjør for å oppnå slikt, og jeg ser jo at du både sykler mer og spiser mindre enn jeg gjør. Faktisk synes jeg det ser ut som om jeg spiser dobbelt så mye som deg.
Hvordan klarer du deg med såpass lite mat? Særlig når du holder på med storrengjøring og greier? Blir du ikke slapp? Det er fristende å henge seg på og kopiere matlistene dine, men jeg vet ikke om jeg greier å spise så lite. Skal tenke litt på det, hadde vært godt med litt mindre fyll i badedrakten i syden... .
Ellers, ha en fortsatt flott slanke/vaskedag, du er knallflink!
Klem, Anitra.
😵21. november 2002
Her er mitt resultat denne torsdagen; 78.8. 200 gr opp fra forrige gang. Hmmm...
Det har løsnet for deg, og da skal det jaggu meg løsne for meg også. Takk for all inspirasjon!!
Det er godt jeg har deg.
Klem fra Lene!!
Det har løsnet for deg, og da skal det jaggu meg løsne for meg også. Takk for all inspirasjon!!
Det er godt jeg har deg.
Klem fra Lene!!
😉21. november 2002
ja, her kommer tallene mine 100, -1, -1 , -4
Klarte meg bra i går, ingen oppgang i allefall... Men kakerestene lyser mot meg i kjøleskapet. Det spørs om de ikke havner i komposten fortere enn svint...
Klem Sissel
*kor flink du e, det måtte jo komme...*
Klarte meg bra i går, ingen oppgang i allefall... Men kakerestene lyser mot meg i kjøleskapet. Det spørs om de ikke havner i komposten fortere enn svint...
Klem Sissel
*kor flink du e, det måtte jo komme...*
😃21. november 2002
Så kjekt at du endelig skulle få lønn for strevet :o)
Du er så flink atte :o)
Jeg gikk på vekta KUN en gang i dag :o) Den viste 86kg.....
Nå har jeg bare en kilo igjen til jul, og det klarer jeg glatt.
ME E''GOE''!!!!!!!!!!!!!!!
Marianne
Du er så flink atte :o)
Jeg gikk på vekta KUN en gang i dag :o) Den viste 86kg.....
Nå har jeg bare en kilo igjen til jul, og det klarer jeg glatt.
ME E''GOE''!!!!!!!!!!!!!!!
Marianne

😌21. november 2002
Hei!
Se der løsna det ja! Så gøy! Kos deg i dag, da.
Hm. jeg veier det samme som sist, jeg. Start 68, sist 66,8, nå 66,8. Ned 1,2. Men NÅ er jeg virkelig på kampstien når det gjelder mat. Treninga får komme etter hvert.
Stå på videre!
klem
Se der løsna det ja! Så gøy! Kos deg i dag, da.
Hm. jeg veier det samme som sist, jeg. Start 68, sist 66,8, nå 66,8. Ned 1,2. Men NÅ er jeg virkelig på kampstien når det gjelder mat. Treninga får komme etter hvert.
Stå på videre!
klem
😌21. november 2002
Åå nå går det fint med deg!! Du har jo nesten gått ned 5 kg. det er jo knallbra!! :) Skikkelig flink er du :)
Vekta mi denne gangen er 81.5, ikke noe sånn mega-nedgang men det er da noe..såvidt jeg ikke husker feil ;)
Jeg kommer etter! ;P
Fortsett slik så når du målet ditt før du aner ;)
Klem fra Cecilie
Vekta mi denne gangen er 81.5, ikke noe sånn mega-nedgang men det er da noe..såvidt jeg ikke husker feil ;)
Jeg kommer etter! ;P
Fortsett slik så når du målet ditt før du aner ;)
Klem fra Cecilie
👻21. november 2002
Hallois. Vekta stoppet på 67,5. Dessverre. Snøft. Men merkelig nok føler jeg meg slankere...men finner ikke målebåndet, så jeg nøyer meg med følelsen. Jaja.
Hyggelig at det "løsna" for deg, da! Rett og slett herlig, vil jeg tro!
Klem, Viola.
Hyggelig at det "løsna" for deg, da! Rett og slett herlig, vil jeg tro!
Klem, Viola.
😌21. november 2002
Grattis Bente, du gjør det jo RÅBRA!!! Og du er en sann inspirasjonskilde for oss andre slitere. Jeg skal også ta meg sammen på treningsfronten og komme meg oftere opp i puls. Det er der nøkkelen ligger, som du og Martin har skjønt.
Klem fra DrBabe
Klem fra DrBabe
😀21. november 2002
Hei Bente !!
Så flink du er, det er i alle fall ingen sak for deg å nå 5kg - målet før jul !!!
Så fint at du tar deg pause fra vaskinga da, det er ikke bra å slite seg ut når en har ferie heller!!
Kos deg litt også da!!
Klem fra sol
Så flink du er, det er i alle fall ingen sak for deg å nå 5kg - målet før jul !!!
Så fint at du tar deg pause fra vaskinga da, det er ikke bra å slite seg ut når en har ferie heller!!
Kos deg litt også da!!
Klem fra sol
❤️21. november 2002
Oj! Nå skjedde det visst saker her.. gratulerer så mye med nytt tall!!! Jeg visste det lå rett rundt hjørnet og lurte ;-) Stå på, så kommer 80-blank opp også!!! Sitter på jobb nå så jeg har litt dårlig med tid, men kommer sterkere tilbake!!!
Mange klemmer fra Stine.
Mange klemmer fra Stine.
21. november 2002
Hei!
800 gram så er du i mål,HEIA!
Håper du har hatt en flott og innhodsrik fridag.
Nå er det på tide å begynne på kveldsmaten her i huset.
Ha en flott kveld videre da. Klem fra Malin.
800 gram så er du i mål,HEIA!
Håper du har hatt en flott og innhodsrik fridag.
Nå er det på tide å begynne på kveldsmaten her i huset.
Ha en flott kveld videre da. Klem fra Malin.
❤️21. november 2002
Gratulerer så mye!!!
Dette var vel fortjent, du har slitt så mye og hatt humøret oppe hele veien så dette var deg virkelig vel unt!!
Håper ellers du har det bra og får tid til å slappe av + være litt sammen med Martin mellom slagene, må ikke gjøre han sjalu vet du :O)
Klem Kati
Dette var vel fortjent, du har slitt så mye og hatt humøret oppe hele veien så dette var deg virkelig vel unt!!
Håper ellers du har det bra og får tid til å slappe av + være litt sammen med Martin mellom slagene, må ikke gjøre han sjalu vet du :O)
Klem Kati
21. november 2002
Hallo!
Trur æ skal stå over det pop cornet på lørdag. Har dåkker slankekonkurranse her inne på sia di ???? Ka som foregår?
Det va faktisk ikke så vanskelig å velge det rundstykket, for egentlig så hadde æ ikke lyst på kake. Sukker behovet mitt e visst borte i dag. Men pepperkaker hadde vært godt, men det klare æ også å holde mæ unna vil æ tru. Men kan visst ikke legge mæ riktig enda, for æ har drukket en del vann. Og orker ikke stå opp fra den varme dyna og ut i det kalde soverommet for å gå på do. Så da sitt æ her å læs kor flink dåkker e! Æ har forresten kjøpt mæ hoppetau i dag, skreiv det ikke engang i dagboka mi. Må visst mote mæ opp til å hoppe i morra.
Blomst til dæ for alle koselige hilsena!
Klæm fra tanja
Trur æ skal stå over det pop cornet på lørdag. Har dåkker slankekonkurranse her inne på sia di ???? Ka som foregår?
Det va faktisk ikke så vanskelig å velge det rundstykket, for egentlig så hadde æ ikke lyst på kake. Sukker behovet mitt e visst borte i dag. Men pepperkaker hadde vært godt, men det klare æ også å holde mæ unna vil æ tru. Men kan visst ikke legge mæ riktig enda, for æ har drukket en del vann. Og orker ikke stå opp fra den varme dyna og ut i det kalde soverommet for å gå på do. Så da sitt æ her å læs kor flink dåkker e! Æ har forresten kjøpt mæ hoppetau i dag, skreiv det ikke engang i dagboka mi. Må visst mote mæ opp til å hoppe i morra.
Blomst til dæ for alle koselige hilsena!
Klæm fra tanja

😄22. november 2002
Hallo!
Her går det unna, du kommer nok til å ha - 10 kg jubileum ganske snart vist du fortsetter i denne farten.
Lykke til videre!
Klem fra Pingo
Her går det unna, du kommer nok til å ha - 10 kg jubileum ganske snart vist du fortsetter i denne farten.
Lykke til videre!
Klem fra Pingo
😄22. november 2002
Hei.
Har ikke vært innom deg før, så nå syntes jeg det virkelig var på tide. Kjempe flott at vekta di beveger på seg igjen, du har jo snart tatt av deg 10 kg. Da er vi to stk., jeg er snart der jeg også.
Fortsatt lykke til:-)
Klem fra Juliane
Har ikke vært innom deg før, så nå syntes jeg det virkelig var på tide. Kjempe flott at vekta di beveger på seg igjen, du har jo snart tatt av deg 10 kg. Da er vi to stk., jeg er snart der jeg også.
Fortsatt lykke til:-)
Klem fra Juliane
😄22. november 2002
Hei Virgo :o)
Så flink du er da :o) Blir flott julebord for deg tenker jeg.. Selv så avstår jeg i år, emn kommer sterkere tbk neste julebord :o)
Uff, du har hatt dine toalettbesøk leser jeg! Stabilisert seg?
Gooood helge klem :o)
Så flink du er da :o) Blir flott julebord for deg tenker jeg.. Selv så avstår jeg i år, emn kommer sterkere tbk neste julebord :o)
Uff, du har hatt dine toalettbesøk leser jeg! Stabilisert seg?
Gooood helge klem :o)
17 i heiagjengen




😌11. desember 2002
God morgen! Her oser det av kampvilje ja! Høres bra ut det du har planlagt for kvelden! Kjempelurt med litt varm suppe først, så har du litt i magen når du kommer på resturanten. Sånn at du ikke føler deg innhul i magen.. Det er i alle fall en dårlig kombinasjon når en skal ut og spise.. Det er da de utroligste ting tryller seg frem på tallerkenen uten at du har mottand til å protestere.. Been there, done that..
Med din innsatsvilje, er det ingen tvil om at du ser 78 og noe denne uka.. På fredag?!? Skal vi si at det er en avtale?!? Hi-hi..Sammen fikser du og Martin den saken!!!
Ha en koselig kveld da!!!!
Stor klem fra Stine.
PS Du skal se vi klarer å lure inn disse styrkeøvelsene på en utmerket måte.. Og jeg sla nok nemlig mase på deg.. Det er flere som er flinke til det her inne.. ;-)
Med din innsatsvilje, er det ingen tvil om at du ser 78 og noe denne uka.. På fredag?!? Skal vi si at det er en avtale?!? Hi-hi..Sammen fikser du og Martin den saken!!!
Ha en koselig kveld da!!!!
Stor klem fra Stine.
PS Du skal se vi klarer å lure inn disse styrkeøvelsene på en utmerket måte.. Og jeg sla nok nemlig mase på deg.. Det er flere som er flinke til det her inne.. ;-)
😃11. desember 2002
Tusen takk for lykke ønskninger og gode tanka...
Har litt sommerfugla i magen... Trur ikke på de helt store prestasjonan, men håper at æ klare å ro i land en stå-karakter...!
Ønske dæ lykke til på middagen i kveld.
Klem fra Ellen!
Har litt sommerfugla i magen... Trur ikke på de helt store prestasjonan, men håper at æ klare å ro i land en stå-karakter...!
Ønske dæ lykke til på middagen i kveld.
Klem fra Ellen!
😃11. desember 2002
Hei Bente!!!!
Her går det fint ser jeg det er BRA!!!!!
jeg tenker Martin gottet seg over at han greide å gjøre deg skjelven i knea, hankjønn liker jo gjerne det *knis*
Ha en fin dag da Bente, kos deg i kveld!!
Klem fra sol:)
Her går det fint ser jeg det er BRA!!!!!
jeg tenker Martin gottet seg over at han greide å gjøre deg skjelven i knea, hankjønn liker jo gjerne det *knis*
Ha en fin dag da Bente, kos deg i kveld!!
Klem fra sol:)

11. desember 2002
Her er pågangsmotet på topp ser jeg.Tipper du når julemålet ditt på 78.Skulle ønske jeg og hadde en Martin her,da skulle han fått gjennomgå hi hi.Men jeg får nøye meg med rockering og trampoline ;)
Du får ta i et extra tak med møbel kastingen i dag og kose deg skikkelig i kveld.
Ha en go''dag! Klem fra Malin.
Du får ta i et extra tak med møbel kastingen i dag og kose deg skikkelig i kveld.
Ha en go''dag! Klem fra Malin.
😌11. desember 2002
Hei Bente!
Hvor får du all motivasjonen fra?? Du er så himla flink!!!
Det hjelper helt klart for meg å lese dine innlegg, men når kvelden kommer snikende er alt blåst bort!!
Det hjelper vel å trene tenker jeg. DET skal jeg gjøre etter jul. Ikke tid nå.......
Stå på videre Bente, det 78-tallet dukker snart opp!!!
SToooooooooore klemmer fra Lena
Hvor får du all motivasjonen fra?? Du er så himla flink!!!
Det hjelper helt klart for meg å lese dine innlegg, men når kvelden kommer snikende er alt blåst bort!!
Det hjelper vel å trene tenker jeg. DET skal jeg gjøre etter jul. Ikke tid nå.......
Stå på videre Bente, det 78-tallet dukker snart opp!!!
SToooooooooore klemmer fra Lena
😃11. desember 2002
Heia Bente, Heia Bente!!!
Hører du meg i det fjerne :o)
JEG HEIER PÅ DEG BENTE, SLIK AT DU KLARER Å NÅ 78KG :o)
Humøret mitt er på topp....og alt er mega bra :o)
Kollegaene mine bare ser rart på meg.....jeg synger og traller og er så glad...trallallllalallala......
ME E SÅ GOE!!!!
Marianne :o)
Hører du meg i det fjerne :o)
JEG HEIER PÅ DEG BENTE, SLIK AT DU KLARER Å NÅ 78KG :o)
Humøret mitt er på topp....og alt er mega bra :o)
Kollegaene mine bare ser rart på meg.....jeg synger og traller og er så glad...trallallllalallala......
ME E SÅ GOE!!!!
Marianne :o)

😄11. desember 2002
Jeg henger meg på heiagjengen! Flink er du!
Stå på! Og takk for alle oppmuntrende kommentarer i db mi!
og den treninga di, den er beundringsverdig. Tror jeg må gjøre alvor av å begynne med det igjen jeg og. Til neste år.... Da skal jeg bruke mitt SATS medlemsskap igjen. Har vært støttemedlem lenge nok nå!
Ha en fin fin dag!
Stå på! Og takk for alle oppmuntrende kommentarer i db mi!
og den treninga di, den er beundringsverdig. Tror jeg må gjøre alvor av å begynne med det igjen jeg og. Til neste år.... Da skal jeg bruke mitt SATS medlemsskap igjen. Har vært støttemedlem lenge nok nå!
Ha en fin fin dag!
😊11. desember 2002
Du klarte å ro deg inn igjen etter gårsdagens bølgetur, det visste jeg!
Nå skal jeg skynde meg, så ikke du tar meg igjen. Det kan jeg ikke tillate altså. Da kommer jeg å tar med Martin på en lang tur han aldri har opplevd før. Hi-hi!!
Kos deg i kveld!!!!!
Nå skal jeg skynde meg, så ikke du tar meg igjen. Det kan jeg ikke tillate altså. Da kommer jeg å tar med Martin på en lang tur han aldri har opplevd før. Hi-hi!!
Kos deg i kveld!!!!!

😃11. desember 2002
Hei, hei!
Så bra at vekta ga seg litt, da! Det hjelper jo på humøret!
Joda, jeg synes det er OK å trene når man har mensen, kanskje det er derfor jeg føler meg bye bedre i dag?
Det er viktig med hverdagsluksus selv om man slanker seg. Du trenger jo ikke velge den ALLER magreste salaten (som ofte er den kjedeligste typen...)! Jeg spiste faktisk pizza noen ganger også jeg mens jeg slanket meg som verst, det vr bare mengden og tilbehøret det kom an på...samtidig som jeg bestemte meg for at jeg MÅTTE trene dagen etter en slik liten "utskeielse". Men, jeg trenger jo ikke å gi deg tips, du ser ut til å klare deg veldig fint! Martin kommer nok til å bli gammel før sin tid han...
Ha en strålende dag!
Klem fra Lise
Så bra at vekta ga seg litt, da! Det hjelper jo på humøret!
Joda, jeg synes det er OK å trene når man har mensen, kanskje det er derfor jeg føler meg bye bedre i dag?
Det er viktig med hverdagsluksus selv om man slanker seg. Du trenger jo ikke velge den ALLER magreste salaten (som ofte er den kjedeligste typen...)! Jeg spiste faktisk pizza noen ganger også jeg mens jeg slanket meg som verst, det vr bare mengden og tilbehøret det kom an på...samtidig som jeg bestemte meg for at jeg MÅTTE trene dagen etter en slik liten "utskeielse". Men, jeg trenger jo ikke å gi deg tips, du ser ut til å klare deg veldig fint! Martin kommer nok til å bli gammel før sin tid han...
Ha en strålende dag!
Klem fra Lise
❤️11. desember 2002
Du er visst inne i en super periode og ikke nok med at vekta bare stuper ned - men du sprudler jo over av energi til å oppmuntre alle oss andre her inne også. Hærlig å ha en slik sprudlende energi bombe her inne - det trengs. Du aner visst ikke hvor mye du påvirker oss andre her inne også..
masse skryt til deg for det ene og det andre !!
Klems fra boggi - du ser nok 8 tallet i løpet av uka skal du se. Du må ikke slite ut Martin helt da.. 45 km i timen. whow - lukta det svidd etterpå ?
masse skryt til deg for det ene og det andre !!
Klems fra boggi - du ser nok 8 tallet i løpet av uka skal du se. Du må ikke slite ut Martin helt da.. 45 km i timen. whow - lukta det svidd etterpå ?
😊11. desember 2002
Tusen takk for koselig kommentar i dagboken min:)
Du er jammen flink å trene, det er ikke jeg for tiden. Det føles som om jeg står i hvilemodus:)
Du klarer å nå 78-tallet i løpet av uken, bare stå på!!!
Du er jammen flink å trene, det er ikke jeg for tiden. Det føles som om jeg står i hvilemodus:)
Du klarer å nå 78-tallet i løpet av uken, bare stå på!!!
😃11. desember 2002
Se her ja! Det er jenta si det!!
Må si jeg er imponert over disse øktene dine på Martin =O) Tror jeg hadde besvimt av utmattelse før jeg var kommet halvparten så langt som du!
Ha det kos i kveld da!
God klem!
Må si jeg er imponert over disse øktene dine på Martin =O) Tror jeg hadde besvimt av utmattelse før jeg var kommet halvparten så langt som du!
Ha det kos i kveld da!
God klem!
11. desember 2002
Hei:)
tusen takk for koselig kommentar i dagboka mi:) nå ble jeg litt nyskjerrig, hvem er Martin?? hehe. har en liten følelse av at det kan være en trimsykkel?:) hehe.
ha en knallfin kveld videre, Virgo:)
klemmer fra Iset
tusen takk for koselig kommentar i dagboka mi:) nå ble jeg litt nyskjerrig, hvem er Martin?? hehe. har en liten følelse av at det kan være en trimsykkel?:) hehe.
ha en knallfin kveld videre, Virgo:)
klemmer fra Iset

❤️11. desember 2002
GRATULERER HJERTLIGST - dette har du jammen meg fortjent så flink og standhaftig som du har vært.
Og du er litt foran meg med dine "over 10". Men bare vent - jeg kommer etter.....:)
Håper du får en koslig kveld !
Gratulasjonsklem fra Mari
Og du er litt foran meg med dine "over 10". Men bare vent - jeg kommer etter.....:)
Håper du får en koslig kveld !
Gratulasjonsklem fra Mari
😉11. desember 2002
Krigshumøret driver deg framover ser jeg, det pisker faktisk meg også. Klart vi står på hele veien fram mot jul, det er ingen pingler du har med å gjøre?
Ha en fin dag og vær nu litt snill med Martin og...
Sissel
Ha en fin dag og vær nu litt snill med Martin og...
Sissel

😄11. desember 2002
takk for hilsen :)
er bestandig like motiverende å komme innom dagboka di; utrolig med kampvilje her altså :) Så sta og bestemt som du virker å være ser du helt sikkert 78-tallet i løpet av uka :)
er bestandig like motiverende å komme innom dagboka di; utrolig med kampvilje her altså :) Så sta og bestemt som du virker å være ser du helt sikkert 78-tallet i løpet av uka :)
😊11. desember 2002
hei hei du!
hihi...skal si Martin får kjørt seg for tiden!
Du er kjempeflink til å trene.... skulle ønske eg var like flink som deg til det... Klarer rett og slett ikke å få tid for det akkurat nå jeg...
Men jeg har lovd meg selv å starte med litt jogging igjen etter nyttår... komme i from til sommern... hmmmm
Du må ha en herlig dag på restaurant da!
Skal vedde på du får se 78-tallet i løpet av uka!
Ha en god dag og uke videre, klem
hihi...skal si Martin får kjørt seg for tiden!
Du er kjempeflink til å trene.... skulle ønske eg var like flink som deg til det... Klarer rett og slett ikke å få tid for det akkurat nå jeg...
Men jeg har lovd meg selv å starte med litt jogging igjen etter nyttår... komme i from til sommern... hmmmm
Du må ha en herlig dag på restaurant da!
Skal vedde på du får se 78-tallet i løpet av uka!
Ha en god dag og uke videre, klem
17 i heiagjengen





😀19. desember 2002
Hei Bente!
Vi er nok flere som tenker på jul og godis, fet mat og andre fristelser. Tror nok det er lurt å følge litt av alt-prinsippet. Da kan man kose seg uten å sprekke fullstendig. Vi får gjøre vårt beste!!
Min vekt i dag er 69,4. Burde vært bedre, men, men........
Kos deg med mormor og shopping i dag da!!
Klemmer fra Lena
Vi er nok flere som tenker på jul og godis, fet mat og andre fristelser. Tror nok det er lurt å følge litt av alt-prinsippet. Da kan man kose seg uten å sprekke fullstendig. Vi får gjøre vårt beste!!
Min vekt i dag er 69,4. Burde vært bedre, men, men........
Kos deg med mormor og shopping i dag da!!
Klemmer fra Lena
😄19. desember 2002
Du er jo bare superflink! Vekta går jo bare en vei for deg!
Jeg er overbevist om at du kommer til å gå ned i jula også. Det pågangsmotet ditt skulle jeg gjerne hatt en bit av...
Men jeg har jo bestemt meg da. Etter jul er det STOPP.
Kos deg på julehandel idag da! Ikke stress......
Jeg er overbevist om at du kommer til å gå ned i jula også. Det pågangsmotet ditt skulle jeg gjerne hatt en bit av...
Men jeg har jo bestemt meg da. Etter jul er det STOPP.
Kos deg på julehandel idag da! Ikke stress......
😉19. desember 2002
Hei!
7 kilo sidne slutten av oktober..... Helt fantastisk!! Du har en vilje av stål.... Å jammen veier vi nesten det samme nu. Æ har jo ikke digitalvekt så det kan jo godt hende at vi veier det samme...
Nu må æ bare fortsette å følge med på dæ, å prøve å hive mæ på vektnedgangen din. Førr på egenhånd så ser det ikke ut som æ klare å gå ned nåkka... Skulle hadd en martin æ og... Det hadde gjort sæ.
Det blei en færl start på den her mårran. Alt blei bare kluss og ungan va vrang... Masse klabb og babb, så det endte med at æ ikke kom mæ på eksamen...:O( Ja ja æ hadde jo egentlig gidd den opp i utgangspunktet.... Så nu e æ garantert et halvt år ekstra på skolen.. Æ som hadde håpa at æ skulle klare å bli ferdig på normert tid, det hadde bare vært såååå bra, men det går vist ikke ann å klare over alt...
Ups... nu e æ på tur å begynne å sutre igjen, det skal æ slutte med, skal jo tenke positivt..
Ha en fin dag!
Klem Ellen!
7 kilo sidne slutten av oktober..... Helt fantastisk!! Du har en vilje av stål.... Å jammen veier vi nesten det samme nu. Æ har jo ikke digitalvekt så det kan jo godt hende at vi veier det samme...
Nu må æ bare fortsette å følge med på dæ, å prøve å hive mæ på vektnedgangen din. Førr på egenhånd så ser det ikke ut som æ klare å gå ned nåkka... Skulle hadd en martin æ og... Det hadde gjort sæ.
Det blei en færl start på den her mårran. Alt blei bare kluss og ungan va vrang... Masse klabb og babb, så det endte med at æ ikke kom mæ på eksamen...:O( Ja ja æ hadde jo egentlig gidd den opp i utgangspunktet.... Så nu e æ garantert et halvt år ekstra på skolen.. Æ som hadde håpa at æ skulle klare å bli ferdig på normert tid, det hadde bare vært såååå bra, men det går vist ikke ann å klare over alt...
Ups... nu e æ på tur å begynne å sutre igjen, det skal æ slutte med, skal jo tenke positivt..
Ha en fin dag!
Klem Ellen!
19. desember 2002
Snakker meg om å være rå,du er jo bare helt KANON flink:)))
Lurer også på hvordan jeg skal komme gjennom jula,med alt den fører med seg.....og så blir det nok veiing hverdag hær også.
Håper da at vekten ikke har hoppet noe helt grusomt julaften morgen....for da er det lett å bare trøste spiiiiiiiise masse resten av dagen.Huff nei det må ikke skje.
Så deilig det blir å få klippet og stelt seg til jul,gleden av å pynte seg er jo bare noen av fordelene vi får ved å slanke oss.
Ha en fin julehandel med mormora di i dag da....og kos deg:)
Juleklem fra Malin
Lurer også på hvordan jeg skal komme gjennom jula,med alt den fører med seg.....og så blir det nok veiing hverdag hær også.
Håper da at vekten ikke har hoppet noe helt grusomt julaften morgen....for da er det lett å bare trøste spiiiiiiiise masse resten av dagen.Huff nei det må ikke skje.
Så deilig det blir å få klippet og stelt seg til jul,gleden av å pynte seg er jo bare noen av fordelene vi får ved å slanke oss.
Ha en fin julehandel med mormora di i dag da....og kos deg:)
Juleklem fra Malin
👻19. desember 2002
PLASKREGNET?!?!! Jammen jeg skal jo til Trondheim i jula og da skal det være hvit og nydelig juuuuul vræææl!
Ellers snylter jeg hemningsløst på pågangsmotet ditt, må innom her før jeg gjør noe annet i dagboka om dagen! Og dæggern så virker det også...på deg, altså! Og kanskje på meg også egentlig, har ihvertfall ikke gått opp. Så du kan skrive 66,5 på meg (igjen, sukk).
Den oppskriften du etterlyste har jeg helt glemt, her er den:
Maryland Cookies/Chocolate-chip cookies
90g smør
125g brunt sukker
125g hvitt sukker
røres samme, trenger ikke røres hvitt
tilsett:
1egg
1/2 ts vaniljesukker
250g (eller litt mindre)mel
2ss potetmel
1/2ts salt
1/2 ts bakepulver
1pakke mokkabønner (pleier dele dem i to)
125g hakkede valnøtter
Lag cookies ca. 5-kroners størrelse (eller større?)
Stekes 8-10 min. ved 185 grader
Skal være helt blaute når de tas ut, blir litt seige inni. Eller du kan steke dem lenger selvfølgelig, hvis du vil ha dem harde...
Lykke til! (Fant ut at hvis jeg laget ca 24 stk. ble det omtrent 80 kal. pr. stk.)
Viola
Ellers snylter jeg hemningsløst på pågangsmotet ditt, må innom her før jeg gjør noe annet i dagboka om dagen! Og dæggern så virker det også...på deg, altså! Og kanskje på meg også egentlig, har ihvertfall ikke gått opp. Så du kan skrive 66,5 på meg (igjen, sukk).
Den oppskriften du etterlyste har jeg helt glemt, her er den:
Maryland Cookies/Chocolate-chip cookies
90g smør
125g brunt sukker
125g hvitt sukker
røres samme, trenger ikke røres hvitt
tilsett:
1egg
1/2 ts vaniljesukker
250g (eller litt mindre)mel
2ss potetmel
1/2ts salt
1/2 ts bakepulver
1pakke mokkabønner (pleier dele dem i to)
125g hakkede valnøtter
Lag cookies ca. 5-kroners størrelse (eller større?)
Stekes 8-10 min. ved 185 grader
Skal være helt blaute når de tas ut, blir litt seige inni. Eller du kan steke dem lenger selvfølgelig, hvis du vil ha dem harde...
Lykke til! (Fant ut at hvis jeg laget ca 24 stk. ble det omtrent 80 kal. pr. stk.)
Viola

😊19. desember 2002
Jeg er bare råfornøyd, så jeg skriver med glede opp min oppdatering i dag; 75.7 kg.
Tror at vi to, Virgo, har lik vektnedgang nå på -7 kg. Du ledet en stund, men nå har jeg kommet opp i innersvingen, og løøøøøøper forbi.
Ha en god handletur! Jeg skal til ei venninne som har så mye barnetøy til overs, så det kommer godt med.
Og du, jeg tror det blir plass til mange flere bade-ender oppi badebalja iallefall. Bare ikke vår badekamerat har lagt på seg i jula. Gleder meg jeg!
Stå-på-videre-selvom-det-er-jul, Bente!!!
Tror at vi to, Virgo, har lik vektnedgang nå på -7 kg. Du ledet en stund, men nå har jeg kommet opp i innersvingen, og løøøøøøper forbi.
Ha en god handletur! Jeg skal til ei venninne som har så mye barnetøy til overs, så det kommer godt med.
Og du, jeg tror det blir plass til mange flere bade-ender oppi badebalja iallefall. Bare ikke vår badekamerat har lagt på seg i jula. Gleder meg jeg!
Stå-på-videre-selvom-det-er-jul, Bente!!!

😃19. desember 2002
Er så fornøyd at jeg nesten ikke får til å skrive... 96 blank!
Nu skal jeg julestresse litt rundt omkring før jeg skal roe ned med julekos i ettermiddag. Gavestyret er heldigvis nesten i boks.
sissel snart slank
Nu skal jeg julestresse litt rundt omkring før jeg skal roe ned med julekos i ettermiddag. Gavestyret er heldigvis nesten i boks.
sissel snart slank

😄19. desember 2002
hei Bente,
og takk for hilsen!
Alltid like koselig vet du.
Plaskregn her i byen ja; skikkelig kjipt. Det var jo så fint igår, skikkelig snø og greier. *sukk*
I dag er siste dag før etter nyttår; så må jo benytte sjansen til å ønske deg GOD JUL OG GODT NYTTÅR. Så får vi bare stå på så godt vi kan; "litt er lov" høres jo veldig fornuftig ut.
juleklem fra aislin
og takk for hilsen!
Alltid like koselig vet du.
Plaskregn her i byen ja; skikkelig kjipt. Det var jo så fint igår, skikkelig snø og greier. *sukk*
I dag er siste dag før etter nyttår; så må jo benytte sjansen til å ønske deg GOD JUL OG GODT NYTTÅR. Så får vi bare stå på så godt vi kan; "litt er lov" høres jo veldig fornuftig ut.
juleklem fra aislin
😉19. desember 2002
GRATULERER med kjempeflott innsats, Bente! 7 kilo, da, det er supert!
Jeg har gått opp en kilo siden siste oppdatering, og må avfinne meg med at jeg ikke klarte å miste fem kilo før jul. Men så har jeg hatt en veldig bra ferie, da, har hatt et pusterom fra slankinga også. Ser ut som om statusen for i år blir 18 kilo ned. (Hadde jo håper på 20, men.)
Vi får bare klemme til over jul igjen, har liten tro på at jeg greier å gå ned i jula. Jeg tror du leger opp til en fin strategi med "litt av alt".
Ha en fortsatt fin dag!
Klem, Anitra
Jeg har gått opp en kilo siden siste oppdatering, og må avfinne meg med at jeg ikke klarte å miste fem kilo før jul. Men så har jeg hatt en veldig bra ferie, da, har hatt et pusterom fra slankinga også. Ser ut som om statusen for i år blir 18 kilo ned. (Hadde jo håper på 20, men.)
Vi får bare klemme til over jul igjen, har liten tro på at jeg greier å gå ned i jula. Jeg tror du leger opp til en fin strategi med "litt av alt".
Ha en fortsatt fin dag!
Klem, Anitra
😌19. desember 2002
Tenk på det, 7 kg siden i oktober, det er imponerende! Du kan være veldig fornøyd med deg selv!
Været er dessverre ikke helt som det bør være her i Tr heim i dag, i alle fall ikke hvis man skal på shopping. Men det går an å søke ly inne på et av kjøpesentaene..
Er 100% sikker på at du klarer deg strålende gjennom jula!
Ha en fortsatt fin dag!
Klem fra Stine.
Været er dessverre ikke helt som det bør være her i Tr heim i dag, i alle fall ikke hvis man skal på shopping. Men det går an å søke ly inne på et av kjøpesentaene..
Er 100% sikker på at du klarer deg strålende gjennom jula!
Ha en fortsatt fin dag!
Klem fra Stine.
😄19. desember 2002
Takker for hilsen,og jeg bare må si at"to tårn" er den nye Ringenes Herre filmen.Så das var det ute av verden.Og 7 kilo siden okt????Det er jo helt fantastisk...Neste utfordring/konkuranse vil jeg være med på :)
Elisabeth
Elisabeth
❤️19. desember 2002
Hei på deg .. 7 kilo - whow.... bra...
Denne konkurransen har visst gått meg hus forbi - kanskje jeg får hive meg med hvis det blir en ny runde ....
Ville bare innom og ønske deg en fortsatt fin dag.
klems fra boggi
Denne konkurransen har visst gått meg hus forbi - kanskje jeg får hive meg med hvis det blir en ny runde ....
Ville bare innom og ønske deg en fortsatt fin dag.
klems fra boggi

😃19. desember 2002
Hei Bente!!
Litt sent ute i dag jeg....men ingen endring er det likevell.
Fremdeles på 84,4......
Hadde det kos på kino i går.....det filmen er bare rå bra :o)
Men så elsker jeg eventyrfilmer da :o)
Popcorn og pepsi max, det er tingen altså :o)
Jeg har ikke tenkt å gi opp jeg hell, det er ikke julaften ennå :o) Jeg gleder meg til julefrokosten altså :o)
Da skal jeg spise skive med fenalår og eggerøre og...og... :o)
Tror ikke jeg greier det....så jeg trenger ikke begymre meg :o)
Magen er jo så vant til så lite nå, at jeg blir mett bare av synet :o)
Jeg regner med at du kommer hit i jula også :o)
Eller hur??
Ha en strålande kveld :o)
Marianne
Litt sent ute i dag jeg....men ingen endring er det likevell.
Fremdeles på 84,4......
Hadde det kos på kino i går.....det filmen er bare rå bra :o)
Men så elsker jeg eventyrfilmer da :o)
Popcorn og pepsi max, det er tingen altså :o)
Jeg har ikke tenkt å gi opp jeg hell, det er ikke julaften ennå :o) Jeg gleder meg til julefrokosten altså :o)
Da skal jeg spise skive med fenalår og eggerøre og...og... :o)
Tror ikke jeg greier det....så jeg trenger ikke begymre meg :o)
Magen er jo så vant til så lite nå, at jeg blir mett bare av synet :o)
Jeg regner med at du kommer hit i jula også :o)
Eller hur??
Ha en strålande kveld :o)
Marianne

19. desember 2002
Du SÅ FLINK!!! Du skal se at juletiden går helt fint, tror jeg skal tenke sånn som deg i julen, litt er lov:)
-Klem-
-Klem-
😀19. desember 2002
Jeg tenkte på dere i dag, du og mormoren din i det fæle været! Enda godt du holdt godt på henne :-)
Jeg kommer trofast innom i jula, internett er opp hos foreldrene mine :-)
Klem Stine.
Jeg kommer trofast innom i jula, internett er opp hos foreldrene mine :-)
Klem Stine.
😉19. desember 2002
Heia Bente! Ja, det er mange fristelser ute å går om dagene! Synes du er kjempeflink jeg, som klarer deg med et par biter i løpet av arbeidsdagen! Det får være lov! Samtidig synes jeg at de få bitene jeg spiser smaker litt ekstra godt når jeg ser hvor mye de andre fråtser... hihi... Litt "ondskapsfull" må man være =O)
Håper ellers du har det fint, og at du begynner å bli ferdig med førjulsstresset snart.
Ha en flott kveld!
Klem fra meg!
Håper ellers du har det fint, og at du begynner å bli ferdig med førjulsstresset snart.
Ha en flott kveld!
Klem fra meg!
19. desember 2002
Hei Bente.
Jeg prøver å leve etter samme "filosofi" som deg, en eller to godbiter pr. arbeidsdag i disse førjulstidene. Det er ganske godt gjort av oss, for det er vel ikke sånn det var i fjor på denne tida ?! Har du også merket at det faktisk er de aller første bitene med snask og søte saker som smaker godt ? Mengder med snop er egentlig ganske kvalmende. Nei, det er ingen grunn til å trene opp godteri magen vår igjen. Og som du sier, "litt er lov" Nei, vi får prøve å styre unna de kjedelige baklengskiloene. Personlig tenker jeg at hvis vekta holder seg stabil i jula, så er det en seier.
Så fint at du koser deg med å pynte deg igjen, du fortjener virkelig å stråle like mye utvendig som du gjør på disse sidene ! Jeg er nysgjerrig, hvilken hårfarge fikk du hos frisøren ? Ja, det er rart med det, når vi føler oss tykke og litt ubekvemme, så er vi ofte litt forsiktige med å gjøre oss for synlige med hår, farger, sminke og tøffe klær. Er det ikke herlig å ha lyst til å synes mer i landskapet ? Du virker som en så fargerik dame Bente, som helt klart ikke bør være "kamuflasje" kledd... !!
Skal vi love hverandre, ingen svarte telt til sommeren ?!
Ha det fortsatt flott, og så koselig det høres ut med bytur i Trondheim med mormor !
Klem fra Pippi
PS; Huff, har dere regnvær ? Håper dere får en snøhvit trønderjul, finnes det noe bedre ?! (Det måtte i så fall være en snøhvit finnmarks jul)...*S*
Jeg prøver å leve etter samme "filosofi" som deg, en eller to godbiter pr. arbeidsdag i disse førjulstidene. Det er ganske godt gjort av oss, for det er vel ikke sånn det var i fjor på denne tida ?! Har du også merket at det faktisk er de aller første bitene med snask og søte saker som smaker godt ? Mengder med snop er egentlig ganske kvalmende. Nei, det er ingen grunn til å trene opp godteri magen vår igjen. Og som du sier, "litt er lov" Nei, vi får prøve å styre unna de kjedelige baklengskiloene. Personlig tenker jeg at hvis vekta holder seg stabil i jula, så er det en seier.
Så fint at du koser deg med å pynte deg igjen, du fortjener virkelig å stråle like mye utvendig som du gjør på disse sidene ! Jeg er nysgjerrig, hvilken hårfarge fikk du hos frisøren ? Ja, det er rart med det, når vi føler oss tykke og litt ubekvemme, så er vi ofte litt forsiktige med å gjøre oss for synlige med hår, farger, sminke og tøffe klær. Er det ikke herlig å ha lyst til å synes mer i landskapet ? Du virker som en så fargerik dame Bente, som helt klart ikke bør være "kamuflasje" kledd... !!
Skal vi love hverandre, ingen svarte telt til sommeren ?!
Ha det fortsatt flott, og så koselig det høres ut med bytur i Trondheim med mormor !
Klem fra Pippi
PS; Huff, har dere regnvær ? Håper dere får en snøhvit trønderjul, finnes det noe bedre ?! (Det måtte i så fall være en snøhvit finnmarks jul)...*S*

17 i heiagjengen

😃8. januar 2003
Takk for invitasjonen...men jeg er allerede med på en -5 kilos....hos virgo :o)
Det holder vel kanskje med en...ikke sant :o)
Du har jo vært utrolig flink altså... :o)
Jeg sitter på jobb, holder på å zzzzoooovvvnnneeee....zzZZZ
:o)
Marianne
Det holder vel kanskje med en...ikke sant :o)
Du har jo vært utrolig flink altså... :o)
Jeg sitter på jobb, holder på å zzzzoooovvvnnneeee....zzZZZ
:o)
Marianne

😉8. januar 2003
hei jenta
dette går så bra, skal du se!!! Tenk på alt du har gjordt før!!!Tenk på alle de klioene som er borte !! Dette klarer du, det vet jeg!!!
Jeg har også mange baklengskilo, etter desemberstria. Men de siste kiloene går fort avigjen!!
Stå på!!
Jeg måtte bare stikke fra kurset idag! Jeg startet på jobb igjen etter 1 års permisjon idag. Kom rett fra jobb. Jeg måtte bare rett hjem å gi jenta mi puppesuppe!!! Men vi snakkes neste onsdag!!
Tin
dette går så bra, skal du se!!! Tenk på alt du har gjordt før!!!Tenk på alle de klioene som er borte !! Dette klarer du, det vet jeg!!!
Jeg har også mange baklengskilo, etter desemberstria. Men de siste kiloene går fort avigjen!!
Stå på!!
Jeg måtte bare stikke fra kurset idag! Jeg startet på jobb igjen etter 1 års permisjon idag. Kom rett fra jobb. Jeg måtte bare rett hjem å gi jenta mi puppesuppe!!! Men vi snakkes neste onsdag!!
Tin
😄8. januar 2003
Hei på deg. Ja jeg henger meg gjerne på den 5 kiloen. Samtidig så utfordrer deg herved til - 10 kg til påske. Er du med. Dette skal vi klare vet du. Du har jo bare vært kjempeflink. Du har jo gått ned nesten 40 kg. MEGABRA. De siste kiloene bruker og forsvinne ganske fort hvis du er flink. Lykke til
Klem fra klumpen
Klem fra klumpen
😀8. januar 2003
Heisan, og takk for koselig kommentar.
WOW...du har sannelig vært flink !!!! du har jo gått ned utrolig mye.
Det er lov til å banne øøøørliiite granne når vekta går feil vei. Og så er det bare å bruke resten av sinnet til å kverke de hersens kiloene....hi,hi.
Ser du begynner på nytt GR kurs. Det er jo en kjempefin måte å få tatt knekken på de siste kiloene på. Så bare stå på !!!!
Det er jo moro å komme helt i mål også, når en først har vært så råflink som du har.
DETTE GREIER DU !!!!
Klemz Bente
WOW...du har sannelig vært flink !!!! du har jo gått ned utrolig mye.
Det er lov til å banne øøøørliiite granne når vekta går feil vei. Og så er det bare å bruke resten av sinnet til å kverke de hersens kiloene....hi,hi.
Ser du begynner på nytt GR kurs. Det er jo en kjempefin måte å få tatt knekken på de siste kiloene på. Så bare stå på !!!!
Det er jo moro å komme helt i mål også, når en først har vært så råflink som du har.
DETTE GREIER DU !!!!
Klemz Bente
❤️8. januar 2003
Hei, hei Helene!
Du har da ingen grunn til å være flau! Bare bittelitt sint på deg selv kanskje, fordi du lurer deg selv stadig vekk, men tenk så mange kilo du har gått ned siden du startet å slanke deg, da! Det er ikke mange som har klart det kunststykket der!!
Ikke gi opp nå. Kast deg på et nytt GR-kurs og prøv noen litt trange sommerklær, så skal du se at motivasjonen kommer tilbake for fullt og kiloene renner av...
Jeg følger med deg, vet du!
Klem fra Lise
Du har da ingen grunn til å være flau! Bare bittelitt sint på deg selv kanskje, fordi du lurer deg selv stadig vekk, men tenk så mange kilo du har gått ned siden du startet å slanke deg, da! Det er ikke mange som har klart det kunststykket der!!
Ikke gi opp nå. Kast deg på et nytt GR-kurs og prøv noen litt trange sommerklær, så skal du se at motivasjonen kommer tilbake for fullt og kiloene renner av...
Jeg følger med deg, vet du!
Klem fra Lise
😉8. januar 2003
hei!!
Jeg blir gjerne med på -5 kg konkurranse...
Det trengs etter disse juletider.. En ting er jo proppe i seg i jula, en annen er jo å komme inn i de gode vanene før jul.. Det er ikke lett, MEN vi skal greie det!!!
Klemz Else
Jeg blir gjerne med på -5 kg konkurranse...
Det trengs etter disse juletider.. En ting er jo proppe i seg i jula, en annen er jo å komme inn i de gode vanene før jul.. Det er ikke lett, MEN vi skal greie det!!!
Klemz Else

😄8. januar 2003
Hei jenta! :)
Du må ikke miste motivasjoen. Bit tenna sammen og forsett!Du har vert kjempeflink..Din dagbok var en av de første jeg var innpå når jeg kom hit(fikk et tips da...)å jeg er så imponert at du skulle bare visst! :) Skikkelig flink er du!
*Klappe i henda*
Klart jeg er med på en 5-kilos! Ikke det at jeg vet helt hva det går ut på men..Forstår at man skal gå ned 5kilo..meeen! Over hvor lang tid? Du må forklare meg...
Stå på da!
*God klem!*
Du må ikke miste motivasjoen. Bit tenna sammen og forsett!Du har vert kjempeflink..Din dagbok var en av de første jeg var innpå når jeg kom hit(fikk et tips da...)å jeg er så imponert at du skulle bare visst! :) Skikkelig flink er du!
*Klappe i henda*
Klart jeg er med på en 5-kilos! Ikke det at jeg vet helt hva det går ut på men..Forstår at man skal gå ned 5kilo..meeen! Over hvor lang tid? Du må forklare meg...
Stå på da!
*God klem!*
😃8. januar 2003
Hei !!!!
Tusen takk for invitasjonen, men jeg er allerede med på en 5-kilos hos virgo, og det holder med en for meg tror jeg.
Den vektoppgangen dder var jo ikke hyggelig, men det er vel bare å bite tenna sammen og jage vekk de dumme kiloene, ikke sant ??? Det er i alle fall det jeg har tenkt å gjøre!!
ha en fin dag i morgen, klem fra sol!!!!!! :)
Tusen takk for invitasjonen, men jeg er allerede med på en 5-kilos hos virgo, og det holder med en for meg tror jeg.
Den vektoppgangen dder var jo ikke hyggelig, men det er vel bare å bite tenna sammen og jage vekk de dumme kiloene, ikke sant ??? Det er i alle fall det jeg har tenkt å gjøre!!
ha en fin dag i morgen, klem fra sol!!!!!! :)
8. januar 2003
Hei, hei ... wow, du har jo vert kjempeflink hittil, du er et forbilde for meg hvertfall... Helt utrolig...
I forbindelse med den der 5 kg -" greia " - jeg vil vere med jeg.. Hvordan fungerer det, og over hvor lang tid ?
Var det på G.R kurs 1 du lurte av deg alle de kiloene du har kvittet deg med? Har selv gått 2 kurs, men den totale nedgangen ble 6 kg., ikke så mye å skryte av... MEN jeg har store planer om å følge opplegget hjemme nå, vi får se..
I forbindelse med den der 5 kg -" greia " - jeg vil vere med jeg.. Hvordan fungerer det, og over hvor lang tid ?
Var det på G.R kurs 1 du lurte av deg alle de kiloene du har kvittet deg med? Har selv gått 2 kurs, men den totale nedgangen ble 6 kg., ikke så mye å skryte av... MEN jeg har store planer om å følge opplegget hjemme nå, vi får se..
😉9. januar 2003
Hei! Hører rykter om at det er en -5 kg konk på gang....
Får jeg være med? :)
Nå skal jeg jammen meg komme meg under 80.
Kos og klem monica
Får jeg være med? :)
Nå skal jeg jammen meg komme meg under 80.
Kos og klem monica
😊9. januar 2003
Heisann :)
Henger meg på i -5 kilos for oss på 80 tallet jeg :). Flott tiltak og det er godt å føle at man har en gjeng som henger over skulderen og følger med på hva jeg dytter i trynet :)
Henger meg på i -5 kilos for oss på 80 tallet jeg :). Flott tiltak og det er godt å føle at man har en gjeng som henger over skulderen og følger med på hva jeg dytter i trynet :)
❗9. januar 2003
Fy søren du har vært flink! Klart du kommer sterkere tilbake! Jøss jøss jøss, jente! Jeg er mildt sagt VELDIG imponert! Kanskje jeg også kan komme ned på 27 i BMI? Stå på - du er virkelig et forbilde! :-)
Mange klemmer fra Aptieka
Mange klemmer fra Aptieka
😉9. januar 2003
Hei, hei!
Takk for drahjelpa. -5 jeg er med. Synes dette nettstedet er kjempemotiverende.
Du står frem som et kjempeeksempel totaltsett. Nå er det bare å ta fatt igjen.
Klem
Takk for drahjelpa. -5 jeg er med. Synes dette nettstedet er kjempemotiverende.
Du står frem som et kjempeeksempel totaltsett. Nå er det bare å ta fatt igjen.
Klem
9. januar 2003
Heisann....
Takk for invitasjonen - og jeg blir gjerne med på 5-kiloen for oss 80''er!
Og du - nå ser vi framover! Er enig at det ikke er noe oppløftede å måtte ta av de samme kiloene flere ganger - men til slutt lykkes vi. Så vi setter punktum her og begynner med nye,blanke ark.
Er midt i 2.GR - kurset. Og det har fungert kjempefint. Hele kroppen har det bedre når jeg spiser sunn og vanlig mat - og mat jeg kan leve med videre. Og at det er rom for "kos" også er jo ganske viktig for trivselen:)
Ha ei kjempefin uke...
Klem fra Mari
Takk for invitasjonen - og jeg blir gjerne med på 5-kiloen for oss 80''er!
Og du - nå ser vi framover! Er enig at det ikke er noe oppløftede å måtte ta av de samme kiloene flere ganger - men til slutt lykkes vi. Så vi setter punktum her og begynner med nye,blanke ark.
Er midt i 2.GR - kurset. Og det har fungert kjempefint. Hele kroppen har det bedre når jeg spiser sunn og vanlig mat - og mat jeg kan leve med videre. Og at det er rom for "kos" også er jo ganske viktig for trivselen:)
Ha ei kjempefin uke...
Klem fra Mari
9. januar 2003
Hei Jenta *S*, jeg ser at du fortsatt er aktiv her inne. Du er utrolig flink. Jeg pratet litt med deg for ca. et år siden. Den gangen var jeg ikke så motivert til å slanke meg, men det blir jeg jammen i meg nå. Kjempeflott å lese om dine prestasjoner. Du må jo føle deg som et annet menneske. Stå på til du når målet ditt! Lykke til videre.
😉9. januar 2003
Hei!
Du er jo bare kjempeflink,har nesten gått ned 40 kg!! Da blir jeg motivert til å greie mine 16,6 :) Har igjen 14,5 nå!! Håper å gå ned til 65 til påske,men det kan nok bli hardt,det vet jeg!
Jeg er med på en -5 kg''s jeg ! Hva går det ut på egentlig? Førstemann å gå ned 5 kg? :)
Klem Ida
Du er jo bare kjempeflink,har nesten gått ned 40 kg!! Da blir jeg motivert til å greie mine 16,6 :) Har igjen 14,5 nå!! Håper å gå ned til 65 til påske,men det kan nok bli hardt,det vet jeg!
Jeg er med på en -5 kg''s jeg ! Hva går det ut på egentlig? Førstemann å gå ned 5 kg? :)
Klem Ida
😛9. januar 2003
Vektene til Grete er til å spy av. Sånn er det med den saken. Du har bare vært grise-flink. Sånn er det med den saken!
Jeg er med på -5 kg konkuransen! Sånn er det.
Jojo
Jeg er med på -5 kg konkuransen! Sånn er det.
Jojo
17 i heiagjengen




😊21. januar 2003
Det var godt å høre at hun var kommet vel frem. Var litt i tvil igår om hun fant fram, fordi hun var usikker på hvem hun skulle dukke opp hos. Det er jo som julenissen, alltid mange som venter i spenning. Forskjellen er jo at det er ikke alle som blir glad for å se tante. Mens (!) andre igjen blir VELDIG glad av ulike grunner.
Så får vi håpe at tingene løsner snart for deg. Det må det jo, du som er så sterk i troen og treningen.
Har akkurat hatt en treningsøkt på Stephan, og mageøvelser i tillegg.
Den kaka i kveld vet jeg du klarer å stå over! Vis de andre at denne jenta rikker ikke på krava, nei!
Ha en fin dag mot slankere mål!!
Så får vi håpe at tingene løsner snart for deg. Det må det jo, du som er så sterk i troen og treningen.
Har akkurat hatt en treningsøkt på Stephan, og mageøvelser i tillegg.
Den kaka i kveld vet jeg du klarer å stå over! Vis de andre at denne jenta rikker ikke på krava, nei!
Ha en fin dag mot slankere mål!!

21. januar 2003
Så flott at tanta di endelig kom, da! Ser at du har savnet henne. Dessuten begynner jeg å ta innpå deg igjen, så det er på tide at du slipper på vannet nå!
Jeg er hjemme med toåringen, og foreløpig har vi danset til Ketchup-sangen (som han elsker) to ganger, så jeg får trim, om ikke med Brad :)
Jeg er hjemme med toåringen, og foreløpig har vi danset til Ketchup-sangen (som han elsker) to ganger, så jeg får trim, om ikke med Brad :)
❤️21. januar 2003
Tuuuusen takk for motiverende, energisk, kjempehyggelig og superflottings kommentar!!!:)
Var DU motlaus og giddaslaus sa du! Hø, den går ikke jeg på nei!!;) Vel, fint at kommentarene fra oss (fansen din:)) hjalp da!!! Og de må jo ha hjulpet skikkelig og da. Den treningsøkta da! Hvis ikke du er sprek til sommer''n så vet ikke jeg. Du er jo sprek nå også da........
Så bra at Tante har ankommet, får håpe det blir et kort besøk:)
Da står vi på som best vi kan!!!
Stooor klem fra Lena som er meeeegaglad for at du finnes!!!!!
Var DU motlaus og giddaslaus sa du! Hø, den går ikke jeg på nei!!;) Vel, fint at kommentarene fra oss (fansen din:)) hjalp da!!! Og de må jo ha hjulpet skikkelig og da. Den treningsøkta da! Hvis ikke du er sprek til sommer''n så vet ikke jeg. Du er jo sprek nå også da........
Så bra at Tante har ankommet, får håpe det blir et kort besøk:)
Da står vi på som best vi kan!!!
Stooor klem fra Lena som er meeeegaglad for at du finnes!!!!!
❤️21. januar 2003
Det er bare en ting å si; du er flink! Og det er ikke tvil i min sjel om at du vil lykkes med prosjektet ditt! Du er jo allerede på god vei! Du har snart gått ned 15 kg, formen din er betraktelig forbedret, samt at den generelle helsetilstanden din er forbedret! Og bedre blir det for hver eneste dag!!! For hver økt på Martin, for hvert måltid med sunn og god mat.. Tenk på at du sannsynligvis har lagt til noen år til livet ditt.. Ikke verst! Du kan være stolt av deg selv! Og bedre går det for hver dag :-)
Stå på!!!
Stor klem fra Stine.
Stå på!!!
Stor klem fra Stine.
❤️21. januar 2003
Stakkars Martin da! JEg begynner nesten å synes synd på ham, du må kose litt med ham og da, skal han tåle den røffe behandlingen! Stå på, du er superflink, takk for oppmuntrende kommentar til meg og!
Monica
Monica
😉21. januar 2003
Tusen takk for oppmuntringen.
Nå er begge Lindbergbøkene i hus, og gjett hvem som har fått gløden tilbake?
Fryd deg over at de andre spiser opp kaka, og at du slipper å dytte i deg sånt (Hi-hi!) På jobbene driver de og stikker store konfektesker oppunder nesa på meg så og si daglig, men sier konsekvent "nei takk". Selvfølgelig. Vi lar oss IKKE lure :)
Klem
Nå er begge Lindbergbøkene i hus, og gjett hvem som har fått gløden tilbake?
Fryd deg over at de andre spiser opp kaka, og at du slipper å dytte i deg sånt (Hi-hi!) På jobbene driver de og stikker store konfektesker oppunder nesa på meg så og si daglig, men sier konsekvent "nei takk". Selvfølgelig. Vi lar oss IKKE lure :)
Klem
😃21. januar 2003
:D
he he he!!!
Så var du ikke gravid da!! :o)
SKAL IKKE LA DEN DUMME VEKTA TA KNEKKEN PÅ MEG NEI!!!
Jeg skal knekke dem jeg.....tror jeg...he.he...er jo helt avhengig av den dritten, kan ikke skjønne hva jeg ser i den.
Ja det er noen herlige innlegg vi får av og til, og de er så herlige at motivasjonen aldri synker.
Har de samme tankene jeg også noen ganger, gidder liksom ikke å sykle....men så går jeg inn hit jeg også......da er det bare å sette i gang.....Mel er så fornøyd for tiden :o)
VI ER SÅ KAMPKLARE SÅ DET GÅR AN Å BLI!!
Ha en kjempe dag Bente!!!!
Hils tante Rød fra meg....og si....ædabæda!!
Marianne
he he he!!!
Så var du ikke gravid da!! :o)
SKAL IKKE LA DEN DUMME VEKTA TA KNEKKEN PÅ MEG NEI!!!
Jeg skal knekke dem jeg.....tror jeg...he.he...er jo helt avhengig av den dritten, kan ikke skjønne hva jeg ser i den.
Ja det er noen herlige innlegg vi får av og til, og de er så herlige at motivasjonen aldri synker.
Har de samme tankene jeg også noen ganger, gidder liksom ikke å sykle....men så går jeg inn hit jeg også......da er det bare å sette i gang.....Mel er så fornøyd for tiden :o)
VI ER SÅ KAMPKLARE SÅ DET GÅR AN Å BLI!!
Ha en kjempe dag Bente!!!!
Hils tante Rød fra meg....og si....ædabæda!!
Marianne

😉21. januar 2003
Hei!
Så godt å høre at pågangsmotet ditt er tilbake! Kjempebra! Sånn som du mishandler Martin er det nok ikke lenge til du når målet ditt heller! Å lese dagboka di gjør meg så glad! Kjempestolt av deg. ! :)
Klem fra Veslemor
Så godt å høre at pågangsmotet ditt er tilbake! Kjempebra! Sånn som du mishandler Martin er det nok ikke lenge til du når målet ditt heller! Å lese dagboka di gjør meg så glad! Kjempestolt av deg. ! :)
Klem fra Veslemor
21. januar 2003
da antar jeg at tantes neste stopp er hos meg, sender du henne nedover til oslo i løpet av neste uke..?
hihihi
hihihi
😉21. januar 2003
Kan høres ut som om du har endel vann i kroppen ja! Tenk bare når du blir kvitt det, da går vekta nedover da. Blir vel omtrent samtidig med at Tante Rød forlater deg det kan jeg tenke meg.
Tror jeg aldri har møtt noen med så stort pågangsmot og stå på vilje som deg. Ingen tvil om at du når målet ditt!
Klem fra Mette i et slapsete Oslo
Tror jeg aldri har møtt noen med så stort pågangsmot og stå på vilje som deg. Ingen tvil om at du når målet ditt!
Klem fra Mette i et slapsete Oslo
😃21. januar 2003
Hei Bente!!!!
Takk for oppmuntrende ord i db mi !!!!! Det er bestandig så hyggelig å høre fra deg !!!!! Takk for at du er der !!!!!!!
Må nok sende over ei kran til deg så du får tappa ut litt vann, det går jo ikke ann å går rundt slik som en full svamp. tenk om noen komme rborti deg, og du lekker - nei slikk kan vi ike ha det !!*S* Det er nok best vi tapper deg ned litt !
Det gåpr nok sikkert bra med kaken i kveld også, det tviler jeg ikke på !!!
Fint at du kom deg opp på Martin en tur i går kveld, du kan jo ikke risikere at hen glemmer deg *S*
Ha en fin kveld!!
Hils Martin fra meg i kveld, jeg skal treffe hans navnløse tremenning på treningsstudioet nå.
Klem fra sol
Takk for oppmuntrende ord i db mi !!!!! Det er bestandig så hyggelig å høre fra deg !!!!! Takk for at du er der !!!!!!!
Må nok sende over ei kran til deg så du får tappa ut litt vann, det går jo ikke ann å går rundt slik som en full svamp. tenk om noen komme rborti deg, og du lekker - nei slikk kan vi ike ha det !!*S* Det er nok best vi tapper deg ned litt !
Det gåpr nok sikkert bra med kaken i kveld også, det tviler jeg ikke på !!!
Fint at du kom deg opp på Martin en tur i går kveld, du kan jo ikke risikere at hen glemmer deg *S*
Ha en fin kveld!!
Hils Martin fra meg i kveld, jeg skal treffe hans navnløse tremenning på treningsstudioet nå.
Klem fra sol

😌21. januar 2003
Hei Bente!
Så fint å se at det går så bra med deg, for det gjør det!
Er tilbake for fullt jeg og nå, tror jeg? ;)
Takk for kommentaren din, den varmet :)
Klem fra Cecilie
Så fint å se at det går så bra med deg, for det gjør det!
Er tilbake for fullt jeg og nå, tror jeg? ;)
Takk for kommentaren din, den varmet :)
Klem fra Cecilie
😄21. januar 2003
se der ja, nå blir det nok fart på sakene igjen snart tenker jeg. Det pleier å løsne når "tanta" først dukker opp. Ellers kan jeg anbefale Gullris-te mot væskeansamlinger, godt smaker det også.
Nå begynner det nok å rase nedover igjen.
sjøl gikk jeg opp 2 kilo på null-komma-svisj. (Ny badevekt...)
Klem, VIola
Nå begynner det nok å rase nedover igjen.
sjøl gikk jeg opp 2 kilo på null-komma-svisj. (Ny badevekt...)
Klem, VIola

😉21. januar 2003
Hei, hei Bente!
Ja nå er jeg sikker på at det løsner for deg. Supert! Stå på videre, husk jeg venter fælt på at du skal ta meg igjen nå!
Klem, Anitra
Ja nå er jeg sikker på at det løsner for deg. Supert! Stå på videre, husk jeg venter fælt på at du skal ta meg igjen nå!
Klem, Anitra
😃21. januar 2003
Bare innom for å sjekke om det er liv i Martin :-) Du sliter jo ut stakkaren! Hadde det vært en hvilken som helst vanlig sykkel hadde du nok slitt ut flere dekk med din innsats!! For den er kjempebra! Snakk om super evne til å kanalisere kampviljen!!! Skulle gjerne hatt mer av din evne der ja!!! Du har virkelig jobbet bra denne uka. Skjønner ikke hvordan du kan sitte og se gubben knaske potetgull uten å sprekke!! Hadde vel flerret til meg posen og glefset i meg smulene jeg :-)
Dette går veien, Bente! Og når avløpene åpner seg så blir det vel helmaks! Imponert over deg!
Klem fra Helena
Dette går veien, Bente! Og når avløpene åpner seg så blir det vel helmaks! Imponert over deg!
Klem fra Helena
❤️21. januar 2003
Måtte bare innom for å se om kampgløden var på topp,og jeg ble ikke skuffet!
Jeg foreslår at du stiller opp i SYKKELRITTET Trondheim-Oslo
til våren.
Jeg bor langs ruten og skal love at jeg skal være der å heie.
Spørs hva Martin sier da,det kan bli sjalusidrama(he,he),siden du da må hente inn en ny type,eller eventuelt så kan du bygge ham om da......
Klem fra Malene
Jeg foreslår at du stiller opp i SYKKELRITTET Trondheim-Oslo
til våren.
Jeg bor langs ruten og skal love at jeg skal være der å heie.
Spørs hva Martin sier da,det kan bli sjalusidrama(he,he),siden du da må hente inn en ny type,eller eventuelt så kan du bygge ham om da......
Klem fra Malene

😃21. januar 2003
Tusen takk for koselige ord fra deg i dagboka mi. Det gir en ekstra glød når det er kommentarer fra dere andre.
Du er jo dessuten så kjempeflink.
Stå på vidre. Om en dag eller to så ser du nok at vekta tar seg et skikkelig ras nedover.
Klem fra Vigga.
Du er jo dessuten så kjempeflink.
Stå på vidre. Om en dag eller to så ser du nok at vekta tar seg et skikkelig ras nedover.
Klem fra Vigga.
17 i heiagjengen

❤️29. januar 2003
Fantastisk! Kampen mellom deg og vekta er det du som vinner! Ingen tvil om det nei! Og du; neste uke ser du 76..
Stå på!!
Stor klem!
Stå på!!
Stor klem!
😃29. januar 2003
Hei Bente!!
Kjenner til de reklamene der ja....blir også lokket av dem.
Men ikke nå lenger nei, lar meg ikke lure flere ganger.
Men her går det utrolig bra, kiloene bare preller av her :o)
Hos meg så står "Jacko" på sitt, han slengde likeså greit noen gram til....den drittsekken!!
Men jeg gir ikke opp jeg.....dette skal vi få til, vi skal nok bli enige vi til slutt :o)
Skal på kino i dag, kanskje litt dumt da, siden vi skal ha oppdatering i morgen....men putt, jeg gleder meg sånn til popcornet :o) Jeg unner meg dette og få komme uuuutttt :o)
Nå må du ikke blir syk da....huff og huff.....selv om jeg kunne tenke meg det selv akkurat nå.....jeg er bare så trøtt i dag også.....han lille Sander(3), plager med fremdeles på nettene.....til å bli gal av, kjenner jeg trenger noen dager fri nå....
Uansett.........STÅ PÅ!!!
Klemzzz fra Marianne
Kjenner til de reklamene der ja....blir også lokket av dem.
Men ikke nå lenger nei, lar meg ikke lure flere ganger.
Men her går det utrolig bra, kiloene bare preller av her :o)
Hos meg så står "Jacko" på sitt, han slengde likeså greit noen gram til....den drittsekken!!
Men jeg gir ikke opp jeg.....dette skal vi få til, vi skal nok bli enige vi til slutt :o)
Skal på kino i dag, kanskje litt dumt da, siden vi skal ha oppdatering i morgen....men putt, jeg gleder meg sånn til popcornet :o) Jeg unner meg dette og få komme uuuutttt :o)
Nå må du ikke blir syk da....huff og huff.....selv om jeg kunne tenke meg det selv akkurat nå.....jeg er bare så trøtt i dag også.....han lille Sander(3), plager med fremdeles på nettene.....til å bli gal av, kjenner jeg trenger noen dager fri nå....
Uansett.........STÅ PÅ!!!
Klemzzz fra Marianne

😄29. januar 2003
Hallois Bente!
Nå er det ikke lenge til du ser 76-tallet...trallalaaaaa
Deilig å se at vekta rører på seg!!
Det gjør nemlig ikke min for øyeblikket. Får gi den en dag til på seg, men da er det slutt!!! Da mååå jeg gjøre noe alvorlig feil:)
Jeg også bakte brød i går. Beates rugbrød. Mmm luktet godt i huset....:) Vi er flinke vi!!!
Jepp, da står vi på videre og håper på nedgang/mer nedgang til i morgen!!
Klem fra Lena
Nå er det ikke lenge til du ser 76-tallet...trallalaaaaa
Deilig å se at vekta rører på seg!!
Det gjør nemlig ikke min for øyeblikket. Får gi den en dag til på seg, men da er det slutt!!! Da mååå jeg gjøre noe alvorlig feil:)
Jeg også bakte brød i går. Beates rugbrød. Mmm luktet godt i huset....:) Vi er flinke vi!!!
Jepp, da står vi på videre og håper på nedgang/mer nedgang til i morgen!!
Klem fra Lena
😃29. januar 2003
God morgen Bente!!
HIIII-HAAAAA, jeg fikk det første innlegget hos deg idag!! Tror jeg, da, hvis det ikke sniker seg noen inn før meg!! Slike vidunderkurer har jeg også fått nok av, hvis det virkelig hadde fantes noe som hadde vært så revulosjonerende, så hadde det vært en verdensnyhet. Og da hadde ikke postmannen sliti rundt med det.
Nok av det!! (Nå kom jeg helt ut av det her, for telefonen ringte).....Hva var det jeg skulle si nå???
Jeg kommer ikke på det. Men håper du blir bedre av din rennende nese, så ikke Martin blir sur igjen.
HA EN POWERFULL DAY!!!
UFF-UFF, det hadde jo sneket seg inn mange innlegg her før meg jo. Hersens telefon!!
HIIII-HAAAAA, jeg fikk det første innlegget hos deg idag!! Tror jeg, da, hvis det ikke sniker seg noen inn før meg!! Slike vidunderkurer har jeg også fått nok av, hvis det virkelig hadde fantes noe som hadde vært så revulosjonerende, så hadde det vært en verdensnyhet. Og da hadde ikke postmannen sliti rundt med det.
Nok av det!! (Nå kom jeg helt ut av det her, for telefonen ringte).....Hva var det jeg skulle si nå???
Jeg kommer ikke på det. Men håper du blir bedre av din rennende nese, så ikke Martin blir sur igjen.
HA EN POWERFULL DAY!!!
UFF-UFF, det hadde jo sneket seg inn mange innlegg her før meg jo. Hersens telefon!!
😊29. januar 2003
Se der ja! Bare 600 gr til ny vektkategori nå! Det er bare litt over en pakke smør det jo! Nesten ikkeno! Dette går veien vet du! Du vinner over den hersens vekta!
Monica - i kamphumør selv
Monica - i kamphumør selv
😀29. januar 2003
Hei Bente!
Jeg raser nok ikke fra deg, du har jo et "forsprang" på 200 gram! Men jeg puster deg i nakken så det er bare å holde Martin i gang :-) Selv har jeg motivert meg selv til å vise frem det nye treningstøyet mitt på SATS i dag!
Ang. slankereklame, det er utrolig mye sprøyt i omløp! Fikk selv en mail med tilbud om en superkur der du også kunne gå ned noe vanvittig på kort tid uten å trimme en døyt! Og det beste var at etter kuren ville du holde deg på den vekta i minst et år!!!! Jaja, regnet ut at man måtte forbrenne minst 500 kcal i timen, hver time i døgnet, i fjorten dager dersom man spiste ca 1200 kcal hver dag. Med den belastningen det hadde vært på hjertet hadde man vært død før man var slank! Så jeg klaget hele greia inn til Forbrukerombudet, det er veldig enkelt å gjøre det nå som de er på nett. Bare send en melding herfra; http://www.forbrukerombudet.no/index.db2?id=61 hvis du føler for det :-)
Flottings dag til deg også!
Helena
Jeg raser nok ikke fra deg, du har jo et "forsprang" på 200 gram! Men jeg puster deg i nakken så det er bare å holde Martin i gang :-) Selv har jeg motivert meg selv til å vise frem det nye treningstøyet mitt på SATS i dag!
Ang. slankereklame, det er utrolig mye sprøyt i omløp! Fikk selv en mail med tilbud om en superkur der du også kunne gå ned noe vanvittig på kort tid uten å trimme en døyt! Og det beste var at etter kuren ville du holde deg på den vekta i minst et år!!!! Jaja, regnet ut at man måtte forbrenne minst 500 kcal i timen, hver time i døgnet, i fjorten dager dersom man spiste ca 1200 kcal hver dag. Med den belastningen det hadde vært på hjertet hadde man vært død før man var slank! Så jeg klaget hele greia inn til Forbrukerombudet, det er veldig enkelt å gjøre det nå som de er på nett. Bare send en melding herfra; http://www.forbrukerombudet.no/index.db2?id=61 hvis du føler for det :-)
Flottings dag til deg også!
Helena
😄29. januar 2003
Hei!
Nei, for å kvitte seg med kiloene FOR GODT, nytter det ikke med noen mirakelkurer! Heldigvis har vi skjønt det! :o)
Krysser fingrene for at du snart ser 76!
Klemmer fra Adeline :o)
Nei, for å kvitte seg med kiloene FOR GODT, nytter det ikke med noen mirakelkurer! Heldigvis har vi skjønt det! :o)
Krysser fingrene for at du snart ser 76!
Klemmer fra Adeline :o)
😉29. januar 2003
Jeg tangerte deg idag, også -200 gram!
Jiihaa, here we go!
*klem*
Jiihaa, here we go!
*klem*
❤️29. januar 2003
Hei!
Ser at du har vært flink mens jeg har vært "borte". Det er kjempekos å se at det går nedover med deg.
Godt å se at noen andre oxo reagerer når slike svindlere sender ut slankereklamen sin! Når du føler deg desperat og alt er vondt. Det høyeste ønske ditt er å gå ned. Det er da man faller for svindel-slankinga! Selv om du egentlig vet at det ikke hjelper, men ønsket om at det skal hjelpe er så stort at man gir svindlerne pengene og sitter igjen med no tull som ikke funker og like mange kilo... jaja..
Huff, der ble jeg revet med..men men..
Klem fra Eva
Ser at du har vært flink mens jeg har vært "borte". Det er kjempekos å se at det går nedover med deg.
Godt å se at noen andre oxo reagerer når slike svindlere sender ut slankereklamen sin! Når du føler deg desperat og alt er vondt. Det høyeste ønske ditt er å gå ned. Det er da man faller for svindel-slankinga! Selv om du egentlig vet at det ikke hjelper, men ønsket om at det skal hjelpe er så stort at man gir svindlerne pengene og sitter igjen med no tull som ikke funker og like mange kilo... jaja..
Huff, der ble jeg revet med..men men..
Klem fra Eva
😀29. januar 2003
Hei Virgo!
Er helt enig med dæ om slanke reklame i posten.... Har aldri trodd på sånt... Men mange blir nok lurt...
Kun livsstilsendring som hjelper på vekta... eller forelskelse da.. Skulle ønske at æ blei så forelska at vekta raste... Men neida, det va nåkka som hørte ungdomstida til. Da æ va 15 år opplevde æ det. Raste ned fra 60 til 52 kg på kort tid, det verste var at æ ikke merka det sjøl... Ikke før folk begynte å si at æ såg syk ut... Har ganske tung beinbygning så æ så rett og slett syk ut da... I tillegg hadde æ gedigent hår... Nu e det helt motsatt. Lite hår og svær kropp!!
Ja ja helt naturlig at aldern preger kroppen. Men til sommern så ser vi ut som ungpier hele gjengen.. Sant?!
Slanke klem fra Ellen!
Er helt enig med dæ om slanke reklame i posten.... Har aldri trodd på sånt... Men mange blir nok lurt...
Kun livsstilsendring som hjelper på vekta... eller forelskelse da.. Skulle ønske at æ blei så forelska at vekta raste... Men neida, det va nåkka som hørte ungdomstida til. Da æ va 15 år opplevde æ det. Raste ned fra 60 til 52 kg på kort tid, det verste var at æ ikke merka det sjøl... Ikke før folk begynte å si at æ såg syk ut... Har ganske tung beinbygning så æ så rett og slett syk ut da... I tillegg hadde æ gedigent hår... Nu e det helt motsatt. Lite hår og svær kropp!!
Ja ja helt naturlig at aldern preger kroppen. Men til sommern så ser vi ut som ungpier hele gjengen.. Sant?!
Slanke klem fra Ellen!
❤️29. januar 2003
Hei igjen! Jeg måtte knise når jeg så kommentaren din i dagboka mi i dag.. Gange som ei gravid ku.. Hi-hi.. Men jeg vet nøyaktig hva det er snakk om, men jeg har bare ikke klart å sette et så treffende uttrykk på det..
Håper du klarer å lure deg unna basseluskene! Det er ikke morsomt å være syk!
Ha en fortsatt fin kveld!
Håper du klarer å lure deg unna basseluskene! Det er ikke morsomt å være syk!
Ha en fortsatt fin kveld!
😃29. januar 2003
Hei Bente!!!
Reklame ja, det er mye rart som dumper ned i postkassa, de siste dagene har det vært ekstremt med vidunderkurer synes jeg...er vel pga at det er januar..
Fikk forresten et adressert brev med tilbud om lån (kredittkort) i dag... slikt gjør meg nesten mer forbanna.....det blir så enkelt å låne, uten å tenke på at det skal betales tilbake.....det er nok mange som blir lurt...desverre.....
Skal komme innom deg i morra tidlig, med et forhåpentligvis bra resultat...
Klem fra sol
Reklame ja, det er mye rart som dumper ned i postkassa, de siste dagene har det vært ekstremt med vidunderkurer synes jeg...er vel pga at det er januar..
Fikk forresten et adressert brev med tilbud om lån (kredittkort) i dag... slikt gjør meg nesten mer forbanna.....det blir så enkelt å låne, uten å tenke på at det skal betales tilbake.....det er nok mange som blir lurt...desverre.....
Skal komme innom deg i morra tidlig, med et forhåpentligvis bra resultat...
Klem fra sol
😉29. januar 2003
hei Bente,
må bare innom en tur å si hei,koselig å chatte igår...
Mirakelkurer,fy og fy for et bedrageri.
Hadde ikke papiret vært så stivt kunne vi ha brukt det på utedoen(hvis vi hadde hatt).
So long
Klem fra Malene
må bare innom en tur å si hei,koselig å chatte igår...
Mirakelkurer,fy og fy for et bedrageri.
Hadde ikke papiret vært så stivt kunne vi ha brukt det på utedoen(hvis vi hadde hatt).
So long
Klem fra Malene

😄30. januar 2003
hei Bente!
Synes du er flink jeg! Vekta gikk ned i dag også,er ikke i tvil om at neste uke ser du 76tallet!
Håper jeg kommer etter deg om ikke alt for lenge..
Slike mirakelkurer står det om overalt!Sist jeg så va i dag,i midten av Se&Hør-BARE tull er det!! Det funker kansje der og da,men så spretter man opp igjen når man begynner å spise!
nei,vi slanker oss sunt vi :) Hehe!! :))
Vi kjemper fortsatt!!!!!!!
God Natt! Klem
Synes du er flink jeg! Vekta gikk ned i dag også,er ikke i tvil om at neste uke ser du 76tallet!
Håper jeg kommer etter deg om ikke alt for lenge..
Slike mirakelkurer står det om overalt!Sist jeg så va i dag,i midten av Se&Hør-BARE tull er det!! Det funker kansje der og da,men så spretter man opp igjen når man begynner å spise!
nei,vi slanker oss sunt vi :) Hehe!! :))
Vi kjemper fortsatt!!!!!!!
God Natt! Klem
☹️30. januar 2003
Det var vel som venta dette.....
83.8kg
Men jeg kommer sterkere tilbake neste gang :o)
"Snakkes" senere!!! Er hjemme i dag......skal bare sove....
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............
Marianne
83.8kg
Men jeg kommer sterkere tilbake neste gang :o)
"Snakkes" senere!!! Er hjemme i dag......skal bare sove....
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............
Marianne
❗30. januar 2003
Hey!!!!!!!
Tallet er 83.2 !!!!!!!!!!!!!!....og ny BMI!!!!!!!!!!...håper bare det holder seg der....
Solskinnshilsen fra sol
Tallet er 83.2 !!!!!!!!!!!!!!....og ny BMI!!!!!!!!!!...håper bare det holder seg der....
Solskinnshilsen fra sol
😄30. januar 2003
God morgen, Bente!! :) :)
TAKK for kos hilsen!! :) :)
FAktisk så tror jeg alle kamprop og all støtte her inne skremmer mine ekstra kilo. I dag viste vekta først 130 kg, og etter dobesøket 129 kg. :) Er super fornøyd i dag!! :) Noterte 130 kg som dagens vekt, så får jeg heller se om en dag eller to om vekta fremdeles viser 129 kg eller mindre..... *drømme, drømme*
Har du noen navneforslag til Orbitrekken????? Ganske tom i hodet der jeg.... Helt sikker på at det er en han er jeg egentlig ikke, mannen min insisterer på at det er en hun... Uansett så er jo rasen Orbitrekk, det vet vi jo..... :) :)
Disse uvelkommende reklame diettene sender jeg i retur jeg. Betaler ikke for det, bare markerer retur adressen og gir dem til postmannen - vi kjenner våres privat og han sender dem i retur for oss. Og mottaker betaler retur porto. :) Nå har vi reservert oss mot reklame, registrert i brønnøysund og med klistre merke. Reklamen får vi jo med oss uansett, det florerer jo overalt. Skjønner godt at du IKKE liker reklame jug!! :) :)
GOD BEDRING!! :) :) HA en nydelig og slankende dag!! :) :)
:)BliFriskKlemmer Hecatee
TAKK for kos hilsen!! :) :)
FAktisk så tror jeg alle kamprop og all støtte her inne skremmer mine ekstra kilo. I dag viste vekta først 130 kg, og etter dobesøket 129 kg. :) Er super fornøyd i dag!! :) Noterte 130 kg som dagens vekt, så får jeg heller se om en dag eller to om vekta fremdeles viser 129 kg eller mindre..... *drømme, drømme*
Har du noen navneforslag til Orbitrekken????? Ganske tom i hodet der jeg.... Helt sikker på at det er en han er jeg egentlig ikke, mannen min insisterer på at det er en hun... Uansett så er jo rasen Orbitrekk, det vet vi jo..... :) :)
Disse uvelkommende reklame diettene sender jeg i retur jeg. Betaler ikke for det, bare markerer retur adressen og gir dem til postmannen - vi kjenner våres privat og han sender dem i retur for oss. Og mottaker betaler retur porto. :) Nå har vi reservert oss mot reklame, registrert i brønnøysund og med klistre merke. Reklamen får vi jo med oss uansett, det florerer jo overalt. Skjønner godt at du IKKE liker reklame jug!! :) :)
GOD BEDRING!! :) :) HA en nydelig og slankende dag!! :) :)
:)BliFriskKlemmer Hecatee
17 i heiagjengen

😃7. februar 2003
Hei Bente!
Takk for praten i går, det var koselig.......he he he!!!
Selv om det gikk veldig fort..... :o)
Himmel og hav for ei kjekk vekt du har da....skulle hatt ei sånn ei jeg og.....for nå ernke grei med meg igjen.
Gadd ikke skrive det inn engang, orker ikke dette jojo opplegget....sånn er det vel når en veier seg hver dag....
Magen har slått seg vrang igjen...liker det ikke....verker veldig....regner med at det er luft....føler meg som en ballong.
Nå er det helg, og takk å pris for det....skal blir deilig.
Når du har svingt kosten på jobb, kommer du hit etterpå???
Skulle ha vasket huset litt....
Nå sitter jeg her og shaker litt......lærer aldri å drikke lunken vann jeg....drikker ikaldt rett fra vannkjøleren her.
DUMT!!!!!!!!! *hakke, hakke, hakke* Heldigvis så har jeg en varmejakke som jeg har fått....den er god den :o)
Nå får du ha ei trivelige helg....men vi jattes vel :o)
Hilsen Marianne.....som fryser for øyeblikket...
ps. blir det noen tur eller...til Gudbrandsdalen?? :o)
Takk for praten i går, det var koselig.......he he he!!!
Selv om det gikk veldig fort..... :o)
Himmel og hav for ei kjekk vekt du har da....skulle hatt ei sånn ei jeg og.....for nå ernke grei med meg igjen.
Gadd ikke skrive det inn engang, orker ikke dette jojo opplegget....sånn er det vel når en veier seg hver dag....
Magen har slått seg vrang igjen...liker det ikke....verker veldig....regner med at det er luft....føler meg som en ballong.
Nå er det helg, og takk å pris for det....skal blir deilig.
Når du har svingt kosten på jobb, kommer du hit etterpå???
Skulle ha vasket huset litt....
Nå sitter jeg her og shaker litt......lærer aldri å drikke lunken vann jeg....drikker ikaldt rett fra vannkjøleren her.
DUMT!!!!!!!!! *hakke, hakke, hakke* Heldigvis så har jeg en varmejakke som jeg har fått....den er god den :o)
Nå får du ha ei trivelige helg....men vi jattes vel :o)
Hilsen Marianne.....som fryser for øyeblikket...
ps. blir det noen tur eller...til Gudbrandsdalen?? :o)

7. februar 2003
God morgen!
Gratulerer med fin nedgang nok en gang. Overvekten sitter som spikret nå hva? ;o) Tenk at vi GLEDER oss til å bli overvektige da.. Hehe. Da er vi to glade frøkner, minst, på morgenkvisten, for min vekt var og stabil i dag.
Og takk for koselig chat i går kveld!
God helg!
Klem fra Hege
Gratulerer med fin nedgang nok en gang. Overvekten sitter som spikret nå hva? ;o) Tenk at vi GLEDER oss til å bli overvektige da.. Hehe. Da er vi to glade frøkner, minst, på morgenkvisten, for min vekt var og stabil i dag.
Og takk for koselig chat i går kveld!
God helg!
Klem fra Hege
❤️7. februar 2003
Gratulerer Bente, du raser jo nedover for tida! Skikkelig imponerende altså!! Min vekt var også snill idag.....
Ha en fortryllende helg!
Monica
Ha en fortryllende helg!
Monica
❤️7. februar 2003
Herlig, Bente! Dette fortjener du! ingen slinger i valsen hos deg, nei! Hadde faktisk bestemt med for å ta SATS senere i dag, men da jeg leste db''en din fikk jeg et kick til å dra NÅÅÅÅ! Hade! må stikke....... ;)
Ha en herlig dag, Bente! Jeg har forresten med meg matpakke og mellommåltider sånn at jeg kan spise det når jeg kommer på skolen etter trening! Jippiiii!
klem fra Keiko
Ha en herlig dag, Bente! Jeg har forresten med meg matpakke og mellommåltider sånn at jeg kan spise det når jeg kommer på skolen etter trening! Jippiiii!
klem fra Keiko
😄7. februar 2003
Og her er humøret som alltid på topp!!! Bravo, 200gr ned. Nå nærmer du deg 75 ja.
Jeg skal også være flink i helgen, så får vi se da om jeg klarer det................:)
Får forresten forsøke å komme meg inn her rundt chatetid. Virker som dere har det artig:)
Fin dag til deg!
Klem fra Lena
Jeg skal også være flink i helgen, så får vi se da om jeg klarer det................:)
Får forresten forsøke å komme meg inn her rundt chatetid. Virker som dere har det artig:)
Fin dag til deg!
Klem fra Lena
😵7. februar 2003
At du orker....å stå så tidlig opp om morran!! Frivillig????
Jeg gjorde det for et par jobber siden, det var hardt!!
Sola skinner ikke hos oss idag, men humøret er det ingenting å si på.
Kostholdet mitt går egentlig som en lek, men jeg har jo forstått at hemmeligheten må være vann!!
Har du merket noe til det? De dagene jeg er flink til å drikke mye, da viser det meget tydelig neste dag på vekta.
Jaja, du får ha en trivelig dag, Bente.
Klems fra ann-elisabeth
Jeg gjorde det for et par jobber siden, det var hardt!!
Sola skinner ikke hos oss idag, men humøret er det ingenting å si på.
Kostholdet mitt går egentlig som en lek, men jeg har jo forstått at hemmeligheten må være vann!!
Har du merket noe til det? De dagene jeg er flink til å drikke mye, da viser det meget tydelig neste dag på vekta.
Jaja, du får ha en trivelig dag, Bente.
Klems fra ann-elisabeth

😄7. februar 2003
Takk for morsom chat igår, ja! Satt og lo for meg selv, det var en fin gjeng. Hadde vært utrolig morsomt og truffet hverandre, vi i slankekoret!!!
Det er godt at jeg holder litt forsprang på deg, enn så lenge!! Jeg må bare si jeg er KJEMPEIMPONERT!!
HA EN POWERHELG MED POWER-POWERsuper-KRAFT til å stå imot alle fristelser. Kake på morsdag hører med.
(Tenk, jeg har min første morsdag - hulk,hulk!!)
Klem fra Lene!!
Det er godt at jeg holder litt forsprang på deg, enn så lenge!! Jeg må bare si jeg er KJEMPEIMPONERT!!
HA EN POWERHELG MED POWER-POWERsuper-KRAFT til å stå imot alle fristelser. Kake på morsdag hører med.
(Tenk, jeg har min første morsdag - hulk,hulk!!)
Klem fra Lene!!
😉7. februar 2003
Hei, hei Bente!
Gratulerer med kjempefine resulater, og med ny vektkategori! Det er jo det jeg har sagt lenge, du kommer til å suse forbi meg. Jeg unner deg det, altså, du viser en helhjertet innsats og jeg er ikke i tvil om at du vil nå målet ditt.
Du får ha ei suuper helg!
Klem, Anitra
Gratulerer med kjempefine resulater, og med ny vektkategori! Det er jo det jeg har sagt lenge, du kommer til å suse forbi meg. Jeg unner deg det, altså, du viser en helhjertet innsats og jeg er ikke i tvil om at du vil nå målet ditt.
Du får ha ei suuper helg!
Klem, Anitra
❤️7. februar 2003
Jeg vrenger innom i full fart, har det travelt, men MÅTTE jo bare takke for trøsten, som vanlig oppmuntring med skikkelig PUNCH i fra deg! Og blir jo ikke akkurat i dårlig hommør av å lese dagboka di i dag heller...nå kjenner jeg meg meget godt rusta med motivasjon til helga!
Diger diger kjempeklem fra Viola og god helg!
PS: Etter å ha lest kommentarene her blir jeg innmari nysgjerrig på hva som har foregått på chatten igår...har dere dannet kor??? Er det i såfall lov til å melde seg inn?
Diger diger kjempeklem fra Viola og god helg!
PS: Etter å ha lest kommentarene her blir jeg innmari nysgjerrig på hva som har foregått på chatten igår...har dere dannet kor??? Er det i såfall lov til å melde seg inn?
😄7. februar 2003
Oi oi oi Virgo! :O) Du ser nok 75 før helga e over tenker æ.
Eller det e æ sikker på. Du veide dæ jo veldig tili i mårres, så kem vet om vekta kunne vært på 75 om du hadde sovet lengere.
I mårra e tallet der skal du se.
Æ har vært å spilla squash i mårres, det var utrulig artig, og sliten blei æ også, men ikke så sliten som etter spinning... Men mener ikke av den grunn at spinning e alt i verden..
Ha ei fin helg Virgo1
Klem fra Ellen!
Eller det e æ sikker på. Du veide dæ jo veldig tili i mårres, så kem vet om vekta kunne vært på 75 om du hadde sovet lengere.
I mårra e tallet der skal du se.
Æ har vært å spilla squash i mårres, det var utrulig artig, og sliten blei æ også, men ikke så sliten som etter spinning... Men mener ikke av den grunn at spinning e alt i verden..
Ha ei fin helg Virgo1
Klem fra Ellen!
😃7. februar 2003
Jeg er ikke i tvil om at du vil se 75-tallet til uka! Du virker så supermotivert og energisk!
Ønsker deg ei flott helg!
Ønsker deg ei flott helg!
😌7. februar 2003
Her går det så det bare suser jeg! Ingen tvil om at du ser 75 til uka ja! I dag kommer min kjære :-) Gleder meg! Alt går strålende her i Trondheim også. Spennende for på søndag skal jeg veie meg igjen.. Hm.. Kryss fingrene for meg da..
Ha en strålende helg!
Klem fra Stine.
Ha en strålende helg!
Klem fra Stine.
😌7. februar 2003
Hei Bente
Ikke noe rart at det går nedover med vekta di da. Du er kjempeflink! Du kommer sikkert ned på 75 til uka.
Ha en god helg (og kakestykket på morsdagen fortjener vi!)
Klem fra Eva
Ikke noe rart at det går nedover med vekta di da. Du er kjempeflink! Du kommer sikkert ned på 75 til uka.
Ha en god helg (og kakestykket på morsdagen fortjener vi!)
Klem fra Eva
😉7. februar 2003
hei bente! takk for kommentaren. den varmet! glemte helt oppdateringen igår! var nemlig ikke hjemme før sent på kvelden, og da glemmer jeg det helt! min vekt igår: 69.3. men enda mer ned idag da! ganske stolt! :)
men jeg er ikke den eneste som smiler, ser jeg! du er kjempe flink! 200 g til så er 5 kilo til borte!
bare stå på så når du 75 neste uke! ha en flott helg! hilsen martine!
men jeg er ikke den eneste som smiler, ser jeg! du er kjempe flink! 200 g til så er 5 kilo til borte!
bare stå på så når du 75 neste uke! ha en flott helg! hilsen martine!
😀7. februar 2003
God ettermiddag Bente!
Sitter på jobb og surfer innom dagbøkene imellom "slagene"...greit det*S*...Jeg er imponert over deg nå altså...og slankekurven din går sååå jevnt....bare en ørliten kurve opp og ned..Min er så hakkete at det nesten er litt morsomt...hehe...men iallefall vi skal nedover og nedover! Det er jo hovedsaken her!!!Ønsker deg masse lykke til videre på din ferd mot 75!! Det er sååååå nærme!
Stå på!
Klem fra Jenta*S*
Sitter på jobb og surfer innom dagbøkene imellom "slagene"...greit det*S*...Jeg er imponert over deg nå altså...og slankekurven din går sååå jevnt....bare en ørliten kurve opp og ned..Min er så hakkete at det nesten er litt morsomt...hehe...men iallefall vi skal nedover og nedover! Det er jo hovedsaken her!!!Ønsker deg masse lykke til videre på din ferd mot 75!! Det er sååååå nærme!
Stå på!
Klem fra Jenta*S*
😃7. februar 2003
hei !!1
Så snill ei vekt du har da...*sukk*..men det er jo ikke rart - så flink som du er!! kan nok desverre ikke si det samme om meg selv.....vekta viste meg resultatet av en "junkfood"-dag.....fikk vel som fortjent...
klart du ser 75 tallet snart, det er jo like rundt hushjørnet ditt! *S*
God helg!!
klem fra sol
Så snill ei vekt du har da...*sukk*..men det er jo ikke rart - så flink som du er!! kan nok desverre ikke si det samme om meg selv.....vekta viste meg resultatet av en "junkfood"-dag.....fikk vel som fortjent...
klart du ser 75 tallet snart, det er jo like rundt hushjørnet ditt! *S*
God helg!!
klem fra sol
😄8. februar 2003
Hei Bente!
Jeg klarte å holde meg til matpakken min begge dager, og er så fornøyd med det! I går var jeg sulten hele dagen, men beit tenna sammen og tenkte på at i morgen er det lørdag! Det gikk fint, og jeg kan skryte av å ha vært på Norges største matmesse to hele dager uten å ha smakt så mye som en smule *hihi*
Karatetrening ble det dessverre ikke i går. Det ble så knapt med tid etter messen, og jeg var så gåen i hodet og beina at jeg lot det være. Krøp heller under dyna og leste litt i en bok før jeg sovnet :-)
Ha en strålende helg, og en flott morsdag, Bente!
Helena
Jeg klarte å holde meg til matpakken min begge dager, og er så fornøyd med det! I går var jeg sulten hele dagen, men beit tenna sammen og tenkte på at i morgen er det lørdag! Det gikk fint, og jeg kan skryte av å ha vært på Norges største matmesse to hele dager uten å ha smakt så mye som en smule *hihi*
Karatetrening ble det dessverre ikke i går. Det ble så knapt med tid etter messen, og jeg var så gåen i hodet og beina at jeg lot det være. Krøp heller under dyna og leste litt i en bok før jeg sovnet :-)
Ha en strålende helg, og en flott morsdag, Bente!
Helena
17 i heiagjengen




Hei og hopp!
Nå har jeg hatt en heeerlig kveld, ja. Med god mat, brus og godis. ;o)
Men nå er jeg så mett at det halve kunne vært nok, så jeg er glad lørdagen snart er over! *ler*
Men "gubben" min er ikke bare kjæresten min da. ;o) Vært gift i over 2 1/2 år. *hihi*
Jeg syns typen din var veldig snill, jeg. Og det er ikke så rart at det kan være vanskelig å finne roser på Valentines Day. :o)
Han tenkte idet minste på deg, og det sier jo en hel del.
Ha en fortsatt fin kveld. Vi "snakkes"! :o)
Klemmer fra Adeline
❤️15. februar 2003
Hei, hei!! :D
Det er vel det samma hva vi får, bare vi får noe...ikke sant :o)
Bare de viser at de tenker på oss....så hjelper det :o)
Gubben min sa også at det var utsolgt overalt....han hadde vært i 3 butikker før han endelig fant noen som hadde :o)
De har godt av å slite litt, har de ikke :o)
JA VI ER FLINKE DET ER SIKKERT!!!
STÅ PÅ!!
Ha en kjempe fin dag, her skinner sola :D
Klem fra Marianne
Det er vel det samma hva vi får, bare vi får noe...ikke sant :o)
Bare de viser at de tenker på oss....så hjelper det :o)
Gubben min sa også at det var utsolgt overalt....han hadde vært i 3 butikker før han endelig fant noen som hadde :o)
De har godt av å slite litt, har de ikke :o)
JA VI ER FLINKE DET ER SIKKERT!!!
STÅ PÅ!!
Ha en kjempe fin dag, her skinner sola :D
Klem fra Marianne

❤️15. februar 2003
Heihei! det er alltid så hyggelig å lese dine innlegg! Du strååååler, jo! Ikke depp ang. vekta. den kommer seg nok igjen, vettu! Viktig å kose seg en gang i uka.
Ha en herlig dag. jeg skal lese litt før jeg skal treffe en venninne til en fettfri latte/sort kaffe! null kalorier i sort kaffe, da. hmmm. blir taco/fajitas med bestis i kveld. gleder meg. SKAL rekke sats også . nå er jeg back on track!
KEIKOOOOOOOO!
Ha en herlig dag. jeg skal lese litt før jeg skal treffe en venninne til en fettfri latte/sort kaffe! null kalorier i sort kaffe, da. hmmm. blir taco/fajitas med bestis i kveld. gleder meg. SKAL rekke sats også . nå er jeg back on track!
KEIKOOOOOOOO!
😃15. februar 2003
Du er så flink! Var det ikke litt kos å spise litt snop i går. Jeg syns det er verdt det av og til jeg.... :) Så får man heller bare la være å tenke på at man kunne gått enda mere ned. For det kommer en ny dag i morgen! :) Og da kommer du til å suse videre nedover!
Ha en fin lørdag!
Kos Monica
Ha en fin lørdag!
Kos Monica

😄15. februar 2003
Hei..*S*
Så flott med gubber som er litt søte og som faktisk anstrenger seg litt. Så får det så være at det ikke ble blomster, det er jo tanken som teller *S*
..og du....jeg er helt enig..de potetene er supergode..og faktisk...Det som er genialt..er at iht GR prinsippet som jeg følger..kan vi faktisk spise hele pakken av nesten alt til middag. Det er supert for meg når jeg er alene. :o)))
Hilsen meg
BLomsten....som ikke spiser slike måltider til kvelds hver dag..heldigvis!!1 Det hadde vist seg rimelig fort på vekten ja..*ler*....men jo..jeg skal kjøpe inn krom igjen. KJenner at søtsuget er litt for høyt.. sikkert derfor det blir litt spising til kvelds også!...
Så flott med gubber som er litt søte og som faktisk anstrenger seg litt. Så får det så være at det ikke ble blomster, det er jo tanken som teller *S*
..og du....jeg er helt enig..de potetene er supergode..og faktisk...Det som er genialt..er at iht GR prinsippet som jeg følger..kan vi faktisk spise hele pakken av nesten alt til middag. Det er supert for meg når jeg er alene. :o)))
Hilsen meg
BLomsten....som ikke spiser slike måltider til kvelds hver dag..heldigvis!!1 Det hadde vist seg rimelig fort på vekten ja..*ler*....men jo..jeg skal kjøpe inn krom igjen. KJenner at søtsuget er litt for høyt.. sikkert derfor det blir litt spising til kvelds også!...
😉15. februar 2003
hei Christine! dette går jo kjempe bra! litt utskjeielser her og der må da være lov. særlig på Valentines Day. kjæresten din var jo veldig søt da!
det var jo bra at vekta er samarbeidsvillig. da går ting liksom litt bedre! dette viser jo at du virkelig har slanket deg riktig. hvis ikke hadde du garantert gått opp etter i går. kjempe bra!
det ble mye diskusjon på torsdag om hvor sydenturen skulle gå. tenkte at i år skal vi dra til et litt mindre turist-aktig sted. derfor bestemte vi oss for, inntil videre, for Portugal! har aldri vært vært der og kjenner ingen andre som har vært der heller, så det kan bli spennende! hellas blir jo herlig det også. men best av alt: uansett hvor vi drar kommer vi tl å se rålekre ut! ahhh! herlig tanke!
ha en kjempe fin lørdag! klem fra martine!
det var jo bra at vekta er samarbeidsvillig. da går ting liksom litt bedre! dette viser jo at du virkelig har slanket deg riktig. hvis ikke hadde du garantert gått opp etter i går. kjempe bra!
det ble mye diskusjon på torsdag om hvor sydenturen skulle gå. tenkte at i år skal vi dra til et litt mindre turist-aktig sted. derfor bestemte vi oss for, inntil videre, for Portugal! har aldri vært vært der og kjenner ingen andre som har vært der heller, så det kan bli spennende! hellas blir jo herlig det også. men best av alt: uansett hvor vi drar kommer vi tl å se rålekre ut! ahhh! herlig tanke!
ha en kjempe fin lørdag! klem fra martine!
😀15. februar 2003
Heisan Christine, og takk for oversendt fokus..hi,hi..driver og trøkker det inn i hodet her nå ...*S*
Det jeg mente med å ikke ha fokus, er vel egentlig at jeg ikke greier å bare konsentrere meg om dagen i dag...det flyter litt ut liksom. For jeg har jo fokus på slankinga...det er bare hodet mitt som er litt surrete for tida.
Nok om det...SÅ FLOTT AT VEKTA SAMARBEIDET I DAG OGSÅ !!!! Men så har du vært knallflink i det siste også da...så den lille utskeielsen i går gjorde nok ikke så mye. bare det ikke blir for ofte, så tåler vi sånne innimellom.
Og du...det kan godt være at typen din snakka sant, for jeg så på tv i går at gartnerene ikke greide å skal ffe nok roser til valentines dagen. Søtt av ham å huske på det ihvertfall.
Da står vi på videre Christine...INGEN FLERE UTSKEIELSER PÅ OSS PÅ EN STUND NÅ NEI !!!!!
Klem fra Bente
Det jeg mente med å ikke ha fokus, er vel egentlig at jeg ikke greier å bare konsentrere meg om dagen i dag...det flyter litt ut liksom. For jeg har jo fokus på slankinga...det er bare hodet mitt som er litt surrete for tida.
Nok om det...SÅ FLOTT AT VEKTA SAMARBEIDET I DAG OGSÅ !!!! Men så har du vært knallflink i det siste også da...så den lille utskeielsen i går gjorde nok ikke så mye. bare det ikke blir for ofte, så tåler vi sånne innimellom.
Og du...det kan godt være at typen din snakka sant, for jeg så på tv i går at gartnerene ikke greide å skal ffe nok roser til valentines dagen. Søtt av ham å huske på det ihvertfall.
Da står vi på videre Christine...INGEN FLERE UTSKEIELSER PÅ OSS PÅ EN STUND NÅ NEI !!!!!
Klem fra Bente
15. februar 2003
Fy søren Christine,nå har du snart gått ned 10 kg!!!,her er det bare å bøye seg i støvet!!
Du er et råskinn når det gjelder slanking,tenker du kjenner det godt nå på kroppen.
Du har all grunn til å stråle om kapp med solen!!
Ha en solrik helg Christine
( og er det noen som snakker om å skeie ut,of caurse not!!)
Klem fra Malene
Du er et råskinn når det gjelder slanking,tenker du kjenner det godt nå på kroppen.
Du har all grunn til å stråle om kapp med solen!!
Ha en solrik helg Christine
( og er det noen som snakker om å skeie ut,of caurse not!!)
Klem fra Malene

15. februar 2003
Hehe, nei jeg vet :o) Kjæresten og jeg har kjøpt en liten sjokoladeplate på deling (får sørge for at han spiser mesteparten), men null potetgull og annet godt denne helga. I går var mer et unntak. Hadde ikke spist godteri på noen dager før jeg hadde en minisprekk. Men tror nedgangen skyldes væsketap, så vi får se på mandag.
Ha en flott helg! Du er superflink med mat og trening og alt! :o)
Klem fra Hege
Ha en flott helg! Du er superflink med mat og trening og alt! :o)
Klem fra Hege
😃15. februar 2003
Hei Christine.
Tusen takk for oppmuntringa, det var hyggelig.
Ser du er kjempeflink i allefall,håper jeg klarer være like flink. Det hadde vært gøy.
Jeg fikk og lovehearts av samboren min,syns det var kjempe søtt jeg,tanken som teller.
Mange klemmer fra Enhjørningen
Tusen takk for oppmuntringa, det var hyggelig.
Ser du er kjempeflink i allefall,håper jeg klarer være like flink. Det hadde vært gøy.
Jeg fikk og lovehearts av samboren min,syns det var kjempe søtt jeg,tanken som teller.
Mange klemmer fra Enhjørningen

❤️15. februar 2003
Hei Christine! Er det ikke deilig å se at vekten går ned selv om du koste deg litt ekstra i går. Det er jo kjempebra, og du er kjempe flink.
Kjæresten min hadde tenkt på sjokolade han også, for han så en hjertekonfekt, men han regnet med at jeg ikke ville sette så stor pris på det nå så jeg fikk 20 røde roser isteden.
Det gledet veldig.
Håper du får en kjempe fin helg videre.
Klem fra Aina
Kjæresten min hadde tenkt på sjokolade han også, for han så en hjertekonfekt, men han regnet med at jeg ikke ville sette så stor pris på det nå så jeg fikk 20 røde roser isteden.
Det gledet veldig.
Håper du får en kjempe fin helg videre.
Klem fra Aina
😄15. februar 2003
Hei Christine!
Det er lov og kose seg av og til, glem ikke det :-) Og siden du skal være flink i dag så trenger du absolutt ikke å ha dårlig samvittighet! 76-tallet er der fremdeles, og snart så dukker nok 75 opp så flink som du er å gå i skog og mark (skulle ønske jeg hadde mer av det i denne asfaltjungelen jeg bor i)!!
Skal prøve å ikke fråtse for mye i tax-free''n til uka! Er heller ikke den jeg frykter mest, men om jeg skulle komme over en skikkelig gourmetgodtebutikk i København *hehe* Men en får bare prøve å begrense seg, og tenke på sommeren :-))
Ha en fin helg, Christine!
Helena
Det er lov og kose seg av og til, glem ikke det :-) Og siden du skal være flink i dag så trenger du absolutt ikke å ha dårlig samvittighet! 76-tallet er der fremdeles, og snart så dukker nok 75 opp så flink som du er å gå i skog og mark (skulle ønske jeg hadde mer av det i denne asfaltjungelen jeg bor i)!!
Skal prøve å ikke fråtse for mye i tax-free''n til uka! Er heller ikke den jeg frykter mest, men om jeg skulle komme over en skikkelig gourmetgodtebutikk i København *hehe* Men en får bare prøve å begrense seg, og tenke på sommeren :-))
Ha en fin helg, Christine!
Helena
😀15. februar 2003
hei bare meg igjen
så jo etterpå at jeg glemte å svare på spørsmålet ditt. Joda...jeg har ei jente..og hun er 5....herlig alder.
Klemz
så jo etterpå at jeg glemte å svare på spørsmålet ditt. Joda...jeg har ei jente..og hun er 5....herlig alder.
Klemz
😊15. februar 2003
Hei og takk for trøst i denne tantetid. Gleder meg alltid til den er over.
Like koselig med Love Hearts, de står det jo mange meldinger på som går an å praktisere????? Roser står det jo ingenting på....
Kos lørdagskveld!!
Like koselig med Love Hearts, de står det jo mange meldinger på som går an å praktisere????? Roser står det jo ingenting på....
Kos lørdagskveld!!
❤️15. februar 2003
Hei Christine !
Tusen takk for superkos kommentar i db mi, og så hyggelig at du merket at jeg var borte en stund, takk for det også !
Jøss, litt av en slankekur du går på da...mmmmmmm - fruktnøtt er på 2 plass på topp ti lista mi over verdens beste sjokolader ! ( 1. plassen min er Troika). Neida, så flott at vekta lot litt ekstra matkos passere ubemerket, fornuftig vekt du har ! Og så søt han var kjæresten din, snop hjerter... Det var jo søtt, på alle måter, men på en Valentin dag er det helt klart lov !!
Forresten, ble glad for å lese om Fjordland potene, jeg trodde fløtegratinerte poteter var fy - fy... Jeg skal ile til butikken... ! Mmmmmmmmm !!!!
Lykke til videre, tenk - snart minus 10 kg !!
Ha en fortsatt fin helg !
Klem fra Pippi
(Som også sender deg noen snophjerter, av den helt kcalorifrie sorten)...
Tusen takk for superkos kommentar i db mi, og så hyggelig at du merket at jeg var borte en stund, takk for det også !
Jøss, litt av en slankekur du går på da...mmmmmmm - fruktnøtt er på 2 plass på topp ti lista mi over verdens beste sjokolader ! ( 1. plassen min er Troika). Neida, så flott at vekta lot litt ekstra matkos passere ubemerket, fornuftig vekt du har ! Og så søt han var kjæresten din, snop hjerter... Det var jo søtt, på alle måter, men på en Valentin dag er det helt klart lov !!
Forresten, ble glad for å lese om Fjordland potene, jeg trodde fløtegratinerte poteter var fy - fy... Jeg skal ile til butikken... ! Mmmmmmmmm !!!!
Lykke til videre, tenk - snart minus 10 kg !!
Ha en fortsatt fin helg !
Klem fra Pippi
(Som også sender deg noen snophjerter, av den helt kcalorifrie sorten)...

😄15. februar 2003
Hei og hopp!
Nå har jeg hatt en heeerlig kveld, ja. Med god mat, brus og godis. ;o)
Men nå er jeg så mett at det halve kunne vært nok, så jeg er glad lørdagen snart er over! *ler*
Men "gubben" min er ikke bare kjæresten min da. ;o) Vært gift i over 2 1/2 år. *hihi*
Jeg syns typen din var veldig snill, jeg. Og det er ikke så rart at det kan være vanskelig å finne roser på Valentines Day. :o)
Han tenkte idet minste på deg, og det sier jo en hel del.
Ha en fortsatt fin kveld. Vi "snakkes"! :o)
Klemmer fra Adeline
15. februar 2003
Jaja... Ned er jo alltid bedre enn opp, ikke sant:o) Så fint at du kunne kose deg med litt snop i går da, uten at det ga noe utslag på vekta. Stå på Christine! Du er kjempeflink :o)
¤Slankeklem¤
¤Slankeklem¤

😀16. februar 2003
Hei !!
Takk for kommentaren i db mi!!
her raser du videre nedover ser jeg.....du er jo så flink til å trene, at en kveld med utskeielser ikke kan gjøre så stor skade....det er jo Valentines dag bare en gang i året, ikke sant??
biff og fløtegratinerte poteter høres kjempenam ut !! Men jeg får vel vente med det til mannen er hjemme igjen....har no sikkert glemt det innen den tid...
Ha ei fortsatt fin helg!!
Klem fra sol
Takk for kommentaren i db mi!!
her raser du videre nedover ser jeg.....du er jo så flink til å trene, at en kveld med utskeielser ikke kan gjøre så stor skade....det er jo Valentines dag bare en gang i året, ikke sant??
biff og fløtegratinerte poteter høres kjempenam ut !! Men jeg får vel vente med det til mannen er hjemme igjen....har no sikkert glemt det innen den tid...
Ha ei fortsatt fin helg!!
Klem fra sol
17 i heiagjengen
Hei!
Ikke bry deg om det dumme vannet. Vet akkurat hvordan det er.
Noen ganger suger kroppen opp MASSE vann, og det må vi bare leve med.
Det er jo tross alt ikke fett! :o)
Stå på Bente! Dette klarer du! *S*
Klemmer fra Adeline

😀24. februar 2003
Hei Bente !!!
Her er jeg igjen, har vært litt av nett de siste dagene, men har ferie ei uke nå, så da må jeg da vel komme meg inn litt oftere...
Her går det bra ser jeg.....regner med at du kvitter deg med vannet igjen i dag, så du er nede på gårsdagens vekt igjen.....og med litt uteaktiviteter i dag er jo alt mulig...*S*
Ha en fin dag !!!
Klem fra sol
Her er jeg igjen, har vært litt av nett de siste dagene, men har ferie ei uke nå, så da må jeg da vel komme meg inn litt oftere...
Her går det bra ser jeg.....regner med at du kvitter deg med vannet igjen i dag, så du er nede på gårsdagens vekt igjen.....og med litt uteaktiviteter i dag er jo alt mulig...*S*
Ha en fin dag !!!
Klem fra sol
😉24. februar 2003
det er bra du har kampviljen ideg. Jeg har kommet meg, men er ikke helt feilfri. Igår var det også fastelavensboller på forskudd hos oss, jeg gav de siste 7 bollene til svigermor, hvis ikke....vet ikke om min motstandskraft er såååå god.
Du skal se at vannet er borte innen et par dager, trenger vel litt tid på seg til å gå ut.
Jeg sitter her som vanlig med min kaffekopp.....
du får ha en knallfine dag da.
kos fra ann-elisabeth
Du skal se at vannet er borte innen et par dager, trenger vel litt tid på seg til å gå ut.
Jeg sitter her som vanlig med min kaffekopp.....
du får ha en knallfine dag da.
kos fra ann-elisabeth

😉24. februar 2003
Vann forsvinner igjen vet du!! Så herlig å se at du også er veldig kampklar denne uken. Det er jeg også, du ser hvorfor i dagboka mi. Uff og Uff!!
Igår på chaten tenkte jeg du var veldig trøtt, at det var derfor du var rask på knappen, hi-hi! Takk for en koselig chat, og ja, jeg gleder meg til å se opplegget ditt, og ikke minst til å treffe deg.
HA EN KAMPKLAR UKE, VI SKAL KJEMPE SÅ DET FÅR FØLGER. DENNE UKE SKAL DU SE 74-TALLET OG JEG SKAL SE 72-TALLET.
ABRAKADABRA-SHANGALABANGALA-HOKUS-FOKUS-SIM-SALA-BIM!!!!!!
Igår på chaten tenkte jeg du var veldig trøtt, at det var derfor du var rask på knappen, hi-hi! Takk for en koselig chat, og ja, jeg gleder meg til å se opplegget ditt, og ikke minst til å treffe deg.
HA EN KAMPKLAR UKE, VI SKAL KJEMPE SÅ DET FÅR FØLGER. DENNE UKE SKAL DU SE 74-TALLET OG JEG SKAL SE 72-TALLET.
ABRAKADABRA-SHANGALABANGALA-HOKUS-FOKUS-SIM-SALA-BIM!!!!!!
😄24. februar 2003
Hei Bente!
Sliter litt med motivasjonen etter en utsatt helge-sprekk (den kom i går kveld!), men etter å ha lest db''en din stiger både kampmotivasjonen og det som værre er! JEG SKAL GÅ PÅ VEKTA I MORGEN! OG IKKE NOE USUNT SKAL PASSERE MIN MUNN DENNE UKA! Vil jo stråle litt når jeg treffer mr.date igjen! *S* en føler seg jo myyyye bedre og mer stålende når man veet at man spiser sunt og trener.
Ha en herlig dag!
Keiko
Sliter litt med motivasjonen etter en utsatt helge-sprekk (den kom i går kveld!), men etter å ha lest db''en din stiger både kampmotivasjonen og det som værre er! JEG SKAL GÅ PÅ VEKTA I MORGEN! OG IKKE NOE USUNT SKAL PASSERE MIN MUNN DENNE UKA! Vil jo stråle litt når jeg treffer mr.date igjen! *S* en føler seg jo myyyye bedre og mer stålende når man veet at man spiser sunt og trener.
Ha en herlig dag!
Keiko
😊24. februar 2003
ET treff hadde jo vært knall!
Det stiller jeg opp på, så bare gi en lyd du, så kommer jeg.
Koser fra meg.
Det stiller jeg opp på, så bare gi en lyd du, så kommer jeg.
Koser fra meg.
😃24. februar 2003
Akk ja Bente :o)
Jeg vet hvordan du har det nå ja, det er sånn min pleier å holde på. Psyke meg ned.......men det skal den dumme vekta ikke klare...sant!!!
For vi blir bare sterkere vi, ja :o)
Dumme vekt!!!
Min var heller ikke grei, men jeg orka ikke å skrive det ned igjen...og igjen....og igjen.....nå skal jeg ikke skrive før jeg er tilbake der jeg var!!!! GGGGRRRRrrrr!!!!!
Sånn!!!!
Ha en kjempefin dag Bente.......og ja....STÅ PÅ!!!!!!!
Klem fra Marianne
Jeg vet hvordan du har det nå ja, det er sånn min pleier å holde på. Psyke meg ned.......men det skal den dumme vekta ikke klare...sant!!!
For vi blir bare sterkere vi, ja :o)
Dumme vekt!!!
Min var heller ikke grei, men jeg orka ikke å skrive det ned igjen...og igjen....og igjen.....nå skal jeg ikke skrive før jeg er tilbake der jeg var!!!! GGGGRRRRrrrr!!!!!
Sånn!!!!
Ha en kjempefin dag Bente.......og ja....STÅ PÅ!!!!!!!
Klem fra Marianne
😄24. februar 2003
Hallo Bente :o)
Med super innstilling kommer du langt og det er bra! Det er vel litt på periode og mnd?
Uansett så er du superflink og med så mye trening så har du allerede en flott og strammere figur tenker jeg!
Stå på i en ny og fin uke :o)
Klem
Med super innstilling kommer du langt og det er bra! Det er vel litt på periode og mnd?
Uansett så er du superflink og med så mye trening så har du allerede en flott og strammere figur tenker jeg!
Stå på i en ny og fin uke :o)
Klem
😌24. februar 2003
hei bente!
takk for kommentar!
ja, jeg har begynt å få litt dreisen nå!
føler at jeg hva kroppen forventer for at
kiloene skal bort!
er sikker på at 74 dukker opp snart.
jeg vet hvor frustrerende det er med dette vannet!
men litt vann skal da ikke få knekke oss!
bare stå på, bente!
klem fra martine!!!
takk for kommentar!
ja, jeg har begynt å få litt dreisen nå!
føler at jeg hva kroppen forventer for at
kiloene skal bort!
er sikker på at 74 dukker opp snart.
jeg vet hvor frustrerende det er med dette vannet!
men litt vann skal da ikke få knekke oss!
bare stå på, bente!
klem fra martine!!!
😀24. februar 2003
Hei og hopp!
Jepp, det er nok en del vann som gjør seg utslag på vekten virker det som. Du er jo bare råflink med både trening og vann-drikking. Tenker du tar knekken på 75-tallet og at 74 lyser mot deg i løpet av uken!! Lykke til!!
Klem fra Sunset
Jepp, det er nok en del vann som gjør seg utslag på vekten virker det som. Du er jo bare råflink med både trening og vann-drikking. Tenker du tar knekken på 75-tallet og at 74 lyser mot deg i løpet av uken!! Lykke til!!
Klem fra Sunset
😌24. februar 2003
Hei!
Ikke bry deg om det dumme vannet. Vet akkurat hvordan det er.
Noen ganger suger kroppen opp MASSE vann, og det må vi bare leve med.
Det er jo tross alt ikke fett! :o)
Stå på Bente! Dette klarer du! *S*
Klemmer fra Adeline

😉24. februar 2003
Hey snuppeline!;)...hehe...sprøtt det du fortalte om venninna di! Nesten litt skremmende vettu...! Helt klart det vannet som gjorde at du gikk opp noen gram i dag.Godt at du ikke blir deppa og er klar for å kjempe videre!!
74 tallet next vet du!:0)...
Jeg heier masse på deg,Bente!!
Klem fra Jenta*S*
74 tallet next vet du!:0)...
Jeg heier masse på deg,Bente!!
Klem fra Jenta*S*
😌24. februar 2003
Hei Bente!!
Tusen takk for fin kommentar..Jeg blir så glad når folk virkelig bryr seg,å det virker som om du gjør det..
Det varmer utroolig..
Du har rett i det,jeg er trøtt av slankinga..Er lei av alt lissom..
Har bare lyst å kutte ut på alt sammen..Spise myyye pizza,boller,winerbrød,chips og dip..ALT! Vil ha HØY forbrenning...
AHH..
Men nå skal jeg ikke klage mer! NÅ SKAL JEG HENTE TILBAKE FOKUSET MITT!!
Jeg tror du sparka det til meg ista..
Det er jo bare å fortsette å forsatt kjempe,å spise og trene bra..
Har du ellers noen gode tips? Hvordan fikk du tilbake fokuset ditt?
Ellers så går det jo bra med slankinga di! Det er nok kun vann i dag,skulle ikke forundre meg om du er 74 og noe i mårra tidlig,så flink som du er! :)
DU ER KJEMPEFLINK Bente,og en kjeeempeviktig person for meg her inne!
STÅ PÅ,så ser du 74 i mårra!
Stor klem fra Christine! :)
Tusen takk for fin kommentar..Jeg blir så glad når folk virkelig bryr seg,å det virker som om du gjør det..
Det varmer utroolig..
Du har rett i det,jeg er trøtt av slankinga..Er lei av alt lissom..
Har bare lyst å kutte ut på alt sammen..Spise myyye pizza,boller,winerbrød,chips og dip..ALT! Vil ha HØY forbrenning...
AHH..
Men nå skal jeg ikke klage mer! NÅ SKAL JEG HENTE TILBAKE FOKUSET MITT!!
Jeg tror du sparka det til meg ista..
Det er jo bare å fortsette å forsatt kjempe,å spise og trene bra..
Har du ellers noen gode tips? Hvordan fikk du tilbake fokuset ditt?
Ellers så går det jo bra med slankinga di! Det er nok kun vann i dag,skulle ikke forundre meg om du er 74 og noe i mårra tidlig,så flink som du er! :)
DU ER KJEMPEFLINK Bente,og en kjeeempeviktig person for meg her inne!
STÅ PÅ,så ser du 74 i mårra!
Stor klem fra Christine! :)
😊24. februar 2003
Hei på deg Bente,måtte innom en tur å lese hvordan det står til med deg,vet du,og etter som jeg kan se står det bra til her :-) Når vannet forlater deg blir det enda bedre så klart!
Hjelpemeg som du trente igår da,du er flink!
Jeg har også virkelig kommet i farta med gåturene mine,nå går jeg 1,5 time i strekk uten problemer(liten pause da halvvegs..)men nå har jeg ferie og har tid til det,verre ellers da strekker ikke tiden til hver dag,men prøver å gå en fast tur på 5 km iallefall 4 ganger i uken.Og det er jo så deilig etterhvert som kroppen blir lettere,det tenker jeg at du merker godt Bente,med din kjempeflotte nedgang!
ha det godt,og kampen fortsetter!!
Klem fra Malene
Hjelpemeg som du trente igår da,du er flink!
Jeg har også virkelig kommet i farta med gåturene mine,nå går jeg 1,5 time i strekk uten problemer(liten pause da halvvegs..)men nå har jeg ferie og har tid til det,verre ellers da strekker ikke tiden til hver dag,men prøver å gå en fast tur på 5 km iallefall 4 ganger i uken.Og det er jo så deilig etterhvert som kroppen blir lettere,det tenker jeg at du merker godt Bente,med din kjempeflotte nedgang!
ha det godt,og kampen fortsetter!!
Klem fra Malene

😄24. februar 2003
Hei Bente!
Godt å se at kamplysten er på topp! Det er akkurat hva en mørbanket karatestjerne kan trenge nå *hihi* Neida, motivasjonen er på topp og jeg har ikke tenkt å slakke på krava nei!!! Har bare tatt noen dager treningsfri for å gjenvinne noen av mine motoriske evner. Ikke lett når man føler seg som Karate Kid fanget i en 90 år gammel dames kropp :-) Men jeg tror at SATS skal besøkes igjen i morgen! Kan ikke la deg gå for 74-tallet alene vel? Nei, det er målet mitt også...tør ikke håpe på 73-tallet med mindre lynet slår ned!!!
Nå gir vi full gass fremover!!! Mars nærmer seg med stormskritt, og før vi vet ordet av det så er sommeren her! Og hvem har ikke fått med seg at vi da skal være de sprekeste damene i dette langstrakte landet?! Beskjedenhet er ikke noe for slankere *hehe*
Klem fra Helena
Godt å se at kamplysten er på topp! Det er akkurat hva en mørbanket karatestjerne kan trenge nå *hihi* Neida, motivasjonen er på topp og jeg har ikke tenkt å slakke på krava nei!!! Har bare tatt noen dager treningsfri for å gjenvinne noen av mine motoriske evner. Ikke lett når man føler seg som Karate Kid fanget i en 90 år gammel dames kropp :-) Men jeg tror at SATS skal besøkes igjen i morgen! Kan ikke la deg gå for 74-tallet alene vel? Nei, det er målet mitt også...tør ikke håpe på 73-tallet med mindre lynet slår ned!!!
Nå gir vi full gass fremover!!! Mars nærmer seg med stormskritt, og før vi vet ordet av det så er sommeren her! Og hvem har ikke fått med seg at vi da skal være de sprekeste damene i dette langstrakte landet?! Beskjedenhet er ikke noe for slankere *hehe*
Klem fra Helena
24. februar 2003
Hei Bente
Takk for koselig chat i går.. :)
Så Martin er en sykkel??!!?? Jeg er så lost!! Når dere har snakket om oljing og diverse på chatten har jeg tenkt det har vært noen rustne mannfolk som har vært problemet... :-D ja,ja... Det er ihvertfall imponerende det du utretter på Martin, Stå på så er du kvitt det der vannet på null komma null.
Klem
Siv
Takk for koselig chat i går.. :)
Så Martin er en sykkel??!!?? Jeg er så lost!! Når dere har snakket om oljing og diverse på chatten har jeg tenkt det har vært noen rustne mannfolk som har vært problemet... :-D ja,ja... Det er ihvertfall imponerende det du utretter på Martin, Stå på så er du kvitt det der vannet på null komma null.
Klem
Siv
😄25. februar 2003
Hallois Bente!
Takk for "streng" kommentar til meg i går;) Vet at jeg må skjerpe meg i helgene. Tror nok at jeg bør bli flinkere å titte innom her lørdag og søndag for å holde motivasjonen oppe.
Det med at helger er kos sitter nok litt hardt i ennå. Bra du kjefter litt på meg da:) Trenger litt av det!
Og du fortsetter å være flink. Det vannet er nok borte nå tenker jeg og vekta enda lavere!! Du er virkelig flink Bente. Den slankekurven din er helt beundringsverdig!!
Vel, vi står på videre og kjemper oss nedover! OH YEAH!!
Stooor klem fra Lena
Takk for "streng" kommentar til meg i går;) Vet at jeg må skjerpe meg i helgene. Tror nok at jeg bør bli flinkere å titte innom her lørdag og søndag for å holde motivasjonen oppe.
Det med at helger er kos sitter nok litt hardt i ennå. Bra du kjefter litt på meg da:) Trenger litt av det!
Og du fortsetter å være flink. Det vannet er nok borte nå tenker jeg og vekta enda lavere!! Du er virkelig flink Bente. Den slankekurven din er helt beundringsverdig!!
Vel, vi står på videre og kjemper oss nedover! OH YEAH!!
Stooor klem fra Lena
😌25. februar 2003
hei igjen, bente!
jeg bare kom på en ting.
drar på fjellet idag, og
blir borte resten av uka.
har hverken internett eller
vekt der oppe. så kom jeg på
oppdateringen. veier 66.8 kg
idag (ja, ja, jeg suser nedover!),
så du kan bare skrive det på torsdag.
tror ikke jeg går ned noe mer for på fjellet
blir det ofte mye kos! ha en flott uke!
hilsen martine!!!
jeg bare kom på en ting.
drar på fjellet idag, og
blir borte resten av uka.
har hverken internett eller
vekt der oppe. så kom jeg på
oppdateringen. veier 66.8 kg
idag (ja, ja, jeg suser nedover!),
så du kan bare skrive det på torsdag.
tror ikke jeg går ned noe mer for på fjellet
blir det ofte mye kos! ha en flott uke!
hilsen martine!!!
17 i heiagjengen
😌4. mars 2003
Ser ut som om vi ligger likt i løypa, Malene :) 77,5 på meg - Det blir 1,2 ned det! ;)
Håper det fortsetter slik!
Klem fra Minna
Håper det fortsetter slik!
Klem fra Minna
😃4. mars 2003
Ja, ja, det går sakte, men sikkert nedover. Ny vekt denne uka er 95,5, minus 0,5. Selvsagt skulle jeg ønske at det gikk fortere, men alt er bedre enn ingenting.
Har vært flink med trimming de siste dagene så håpet er at det gir seg utslag etterhvert. Hadde en liten evaluering av hva som ikke gikk bra i februar, og da var mangel på trim det som lyste mot meg.
Ha en fin dag.
Sissel
Har vært flink med trimming de siste dagene så håpet er at det gir seg utslag etterhvert. Hadde en liten evaluering av hva som ikke gikk bra i februar, og da var mangel på trim det som lyste mot meg.
Ha en fin dag.
Sissel
😃4. mars 2003
Heisann Malene :o)
Hatt en fin uke.......masse skigåing :o)
Ja nå er det vinteruke hos oss i Sandnes, vi har jammen meg fått noe snø også her....kanskje jeg skal prøve meg på ski jeg og *ler*......kremt.....har ikke gått på ski siden jeg var unge. Tror jeg overlater det til ekspertene :o)
HEIA HEIA HEIA, den som vinner :o)
Får noen premie?? :o)
Synes jammen meg det.......*ler*
Nei, fra spøk til alvor.....jeg ønsker dere lykke til med kampen om kiloene.....STÅ PÅ PÅSKEKLUBBEN!!!! :o)
Klem fra Marianne
Hatt en fin uke.......masse skigåing :o)
Ja nå er det vinteruke hos oss i Sandnes, vi har jammen meg fått noe snø også her....kanskje jeg skal prøve meg på ski jeg og *ler*......kremt.....har ikke gått på ski siden jeg var unge. Tror jeg overlater det til ekspertene :o)
HEIA HEIA HEIA, den som vinner :o)
Får noen premie?? :o)
Synes jammen meg det.......*ler*
Nei, fra spøk til alvor.....jeg ønsker dere lykke til med kampen om kiloene.....STÅ PÅ PÅSKEKLUBBEN!!!! :o)
Klem fra Marianne
4. mars 2003
Gratulerer med flott nedgang, Malene!
Jeg er på ferie og mine foreldres vekt er mye hyggeligere enn min egen. Tror likevel jeg skal holde meg til min. Sett samme vekt som sist uke du - 65.3, så får jeg heller komme med et reelt tall fra min egen vekt neste tirsdag.
Moms
Jeg er på ferie og mine foreldres vekt er mye hyggeligere enn min egen. Tror likevel jeg skal holde meg til min. Sett samme vekt som sist uke du - 65.3, så får jeg heller komme med et reelt tall fra min egen vekt neste tirsdag.
Moms
😉4. mars 2003
Så flott du har gjort det med vekta di, trening gjør underverker både for kropp og sjel.
Du bor jo i flotte omgivelser, der oppe i "grisgrendte" strøk, hi-hi!! Mange turmuligheter på fjellene der, ja!! Har du vært på Galdøpiggen? Samboeren min nådde toppen i fjor en gang, så stolt. For han har ikke akkurat en kropp bygd for fart og moro. Jo kanskje moro, men ikke fart....(Knis)
Uffameg, nå er jeg fæl, godt han ikke leser dette!!
Ha en fin dag!!
Du bor jo i flotte omgivelser, der oppe i "grisgrendte" strøk, hi-hi!! Mange turmuligheter på fjellene der, ja!! Har du vært på Galdøpiggen? Samboeren min nådde toppen i fjor en gang, så stolt. For han har ikke akkurat en kropp bygd for fart og moro. Jo kanskje moro, men ikke fart....(Knis)
Uffameg, nå er jeg fæl, godt han ikke leser dette!!
Ha en fin dag!!
☹️4. mars 2003
hei Malene
min vekt i dag er 67 blank...syns det kunne vært mindre, men som du sier; jeg må være tålmodig...
Har det litt travelt i dag, ser innom en dag senere i uken.
mummi
min vekt i dag er 67 blank...syns det kunne vært mindre, men som du sier; jeg må være tålmodig...
Har det litt travelt i dag, ser innom en dag senere i uken.
mummi
😵4. mars 2003
Heisann!
Vekta mi stoppet på 82.0 i dag! Samlet nedgang på 300gr er ikke mye å skryte av, men forige var et kapittel for seg selv. Ble mye usunn mat og lite trimming(tråkket over forige onsdag). Men nå er foten bedre så nå skal jeg virkelig få tatt i ett tak til neste tirsdag!
Lykke til alle sammen, ser mange har vært flinke! Stå på!!
Hilsen RAgnhild
Vekta mi stoppet på 82.0 i dag! Samlet nedgang på 300gr er ikke mye å skryte av, men forige var et kapittel for seg selv. Ble mye usunn mat og lite trimming(tråkket over forige onsdag). Men nå er foten bedre så nå skal jeg virkelig få tatt i ett tak til neste tirsdag!
Lykke til alle sammen, ser mange har vært flinke! Stå på!!
Hilsen RAgnhild
😵4. mars 2003
Ja,ja, det er vel bare å hoppe i det! Vekta stoppet på 80.9 den - og det er OPP 300 gram det!!!!!!!!!!!!
Men når har Mari slitt de verste bursdagsfeiringene - så nå er det full sjerpings framover. S K A L klare de 5 til påske - håpet er at vekta ikke viser over 75 da. Og det skal gå bra må vite!
GRATULERER til deg Malene - du har fått skikkelig dreis på kiloene. Måtte det smitte over på meg også:-)
OG VI STÅR PÅ FOR FULT....
Klem fra Mari
Men når har Mari slitt de verste bursdagsfeiringene - så nå er det full sjerpings framover. S K A L klare de 5 til påske - håpet er at vekta ikke viser over 75 da. Og det skal gå bra må vite!
GRATULERER til deg Malene - du har fått skikkelig dreis på kiloene. Måtte det smitte over på meg også:-)
OG VI STÅR PÅ FOR FULT....
Klem fra Mari
😌4. mars 2003
Du er så flink til å skrive dikt asså! Det er alltid så koselig å titte innom og lese diktene dine :)
Vekta i dag viste 71.1, så jeg er ganske fornøyd med det. Ligger ikke så verst an da vel? Lykke tilmed kjøring så tidlig på dagen i morgen da, og kjør pent :) Klem!
Vekta i dag viste 71.1, så jeg er ganske fornøyd med det. Ligger ikke så verst an da vel? Lykke tilmed kjøring så tidlig på dagen i morgen da, og kjør pent :) Klem!

😄4. mars 2003
Heisann
Vil bare si at dere er kjempeflinke. Blir så motivert av å lese db her.
Påskeklubben gav meg motivasjon til å sette opp delmål til meg selv også. Håper det går kjempegreit med alle som er med.
Vil bare si at dere er kjempeflinke. Blir så motivert av å lese db her.
Påskeklubben gav meg motivasjon til å sette opp delmål til meg selv også. Håper det går kjempegreit med alle som er med.
😃4. mars 2003
Hei !!
Så var det pån igjen med jobb....hadde vært deilig med ei uke til.....det er nå i alle fal min mening...
Missunner deg ikke å stå opp så tidig i morgen.......men det går vel det også.......selv får jeg ikke sove for tida....lider vel av senvirkninger etter ei uke fri *S*
Vekta nå er 81,1 kilo.
Klem sol
Så var det pån igjen med jobb....hadde vært deilig med ei uke til.....det er nå i alle fal min mening...
Missunner deg ikke å stå opp så tidig i morgen.......men det går vel det også.......selv får jeg ikke sove for tida....lider vel av senvirkninger etter ei uke fri *S*
Vekta nå er 81,1 kilo.
Klem sol
4. mars 2003
Wohoo!
93,8 i morges. Ikke ned siden før helga, men ned siden jeg starta her ser jeg. Goodie :o)
Og du har jo hatt en flott nedgang i det siste! Flott!
Klem fra Hege
93,8 i morges. Ikke ned siden før helga, men ned siden jeg starta her ser jeg. Goodie :o)
Og du har jo hatt en flott nedgang i det siste! Flott!
Klem fra Hege
😃4. mars 2003
Hei på deg. Litt sein oppdatering på meg. Veide 98,6 i dag tidlig. Altså 800 g ned siden sist tirsdag. Får være fornøyd med det.
❤️4. mars 2003
Heisann !
Her kommer mine tall : 104,4 kilo
(travel) synne
Her kommer mine tall : 104,4 kilo
(travel) synne
😢5. mars 2003
NY VEKT 82 KILO
Var ikke flink i helga men det hadde jeg vel ikke trodd heller. 2 døgn på hotell med masse god mat og drikke har gitt utslag i en vektoppgang å ett halvt kilo. Det kunne vel vært værre! Nå blir det full skjerping!!!
Var ikke flink i helga men det hadde jeg vel ikke trodd heller. 2 døgn på hotell med masse god mat og drikke har gitt utslag i en vektoppgang å ett halvt kilo. Det kunne vel vært værre! Nå blir det full skjerping!!!
😑5. mars 2003
Hei MAlene....
Ja, jeg melder bare at jeg står på 71 kg..som fortjent..Ingen nedgang!!!...........helg med spising på programmet..skrekk og gru....Vekten fikk stå i skammekroken sammen med meg.helt til i dag..og pustet lettet ut over at vekten var snill mot meg...71 kg..:DEILIG!!!..
..men er tilbake på track igjen..så *s*.kommer sterkere tilbake jeg da!!!!
Så da..gleder jeg meg over 8 kg nedgang siden forrige uke...og vet at jeg vil pynte på resultatet til neste uke......0 kg..er for kjedelig..*ler*..
Hilsen meg
Blomsten......som har begynt på >Positiv Mental Visualisering av Bjørn Ringom..morsom bok!!.........så lån den på biblioteket......fikk forresten nyss om SILVA metoden også..Bruker noe av samme teknikk...men skal lese denne først...he heh e..TRENING ER MORSOMT:......SER MEG SELV STEPPE PÅ BJARNE GLAD OG FORNØYD OG SLANK..he he he..ov osv...........vi får se..har ikke begynt på noe program.:Lese meg bare gjennom 1 kapittel per kveld.....
Ja, jeg melder bare at jeg står på 71 kg..som fortjent..Ingen nedgang!!!...........helg med spising på programmet..skrekk og gru....Vekten fikk stå i skammekroken sammen med meg.helt til i dag..og pustet lettet ut over at vekten var snill mot meg...71 kg..:DEILIG!!!..
..men er tilbake på track igjen..så *s*.kommer sterkere tilbake jeg da!!!!
Så da..gleder jeg meg over 8 kg nedgang siden forrige uke...og vet at jeg vil pynte på resultatet til neste uke......0 kg..er for kjedelig..*ler*..
Hilsen meg
Blomsten......som har begynt på >Positiv Mental Visualisering av Bjørn Ringom..morsom bok!!.........så lån den på biblioteket......fikk forresten nyss om SILVA metoden også..Bruker noe av samme teknikk...men skal lese denne først...he heh e..TRENING ER MORSOMT:......SER MEG SELV STEPPE PÅ BJARNE GLAD OG FORNØYD OG SLANK..he he he..ov osv...........vi får se..har ikke begynt på noe program.:Lese meg bare gjennom 1 kapittel per kveld.....
😄7. mars 2003
Haha, du er jammen flink til å skrive dikt Malene! Når kommer samlingen ut i bokform? Gi meg et tips da!
Ellers takk for tilbudet om å få bli med i påskeklubben likevel...men det er jo alt for seint for meg nå. Nå er jeg hjemme igjen og dere er godt igang...og jeg har et "gammelt" kilo å kvitte meg med før jeg fortsetter å "rase" nedover (hm). Flott å kunne bruke dere som inspirasjon!
Klem, Viola
Ellers takk for tilbudet om å få bli med i påskeklubben likevel...men det er jo alt for seint for meg nå. Nå er jeg hjemme igjen og dere er godt igang...og jeg har et "gammelt" kilo å kvitte meg med før jeg fortsetter å "rase" nedover (hm). Flott å kunne bruke dere som inspirasjon!
Klem, Viola
17 i heiagjengen


☹️11. mars 2003
Ikke til å rope allverdens hurra for nei! Veier i dag 64.8 og det betyr ned 500 g i løpet av to uker. Med denne farten når jeg ikke -5 til påske, så nå gjelder det å sette inn riktig gir!
Kjenner meg godt igjen i det du skriver om å miste motivasjonen. Det er bare så fortvilende! Da blir det liksom ikke så nøye heller hva man putter i seg, og så er man tilbake til den gamle onde sirkelen igjen. -Men dette klarer du Malene! Stå på!
Klem fra Moms
Kjenner meg godt igjen i det du skriver om å miste motivasjonen. Det er bare så fortvilende! Da blir det liksom ikke så nøye heller hva man putter i seg, og så er man tilbake til den gamle onde sirkelen igjen. -Men dette klarer du Malene! Stå på!
Klem fra Moms
😃11. mars 2003
Heia Malene!!! :o)
Dette skal du klare ser du.....ikke miste motivasjonen nå nei!!!
STÅ PÅ MALENE!!!
Frem med skia :o)
Du er jo så flink på dem :o)
Klem fra Marianne
Dette skal du klare ser du.....ikke miste motivasjonen nå nei!!!
STÅ PÅ MALENE!!!
Frem med skia :o)
Du er jo så flink på dem :o)
Klem fra Marianne
😵11. mars 2003
Hei, hei!
Jeg kan skryte på meg nok en halv kilo i minus, altså 95, men det er kun fordi jeg har vært hjemsøkt av spysyke og annen dritt. Er ikke i form ennå, men det tar seg nok opp i løpet av dagen. Artige limerick, er du en av dem som sender inn til tv under skisendinger?
Ha en fin dag.
Sissel
Jeg kan skryte på meg nok en halv kilo i minus, altså 95, men det er kun fordi jeg har vært hjemsøkt av spysyke og annen dritt. Er ikke i form ennå, men det tar seg nok opp i løpet av dagen. Artige limerick, er du en av dem som sender inn til tv under skisendinger?
Ha en fin dag.
Sissel

🐷11. mars 2003
Jeg var feig forrige uke og meldte ikke inn noen vekt, nå er vinterferie-tillegget borte og jeg er igang igjen.
Når man har gått opp litt tror jeg det er viktig å fokusere på de kiloene en har gått ned, ikke tenke på den ene kiloen man har lakt på seg. OG i alle fall ikke hvor mange kilo man har igjen til målet.
Vekten i dag er 87,5, det vil si - 0,5 på 14 dager.
Når man har gått opp litt tror jeg det er viktig å fokusere på de kiloene en har gått ned, ikke tenke på den ene kiloen man har lakt på seg. OG i alle fall ikke hvor mange kilo man har igjen til målet.
Vekten i dag er 87,5, det vil si - 0,5 på 14 dager.
😌11. mars 2003
Hei Malene! Flott å høre at du har funnet igjen motivasjonen-det er ikke så lett å holde på når man går lei av hele slankegreia. Stå på vennen-neste uke skal du se at kiloene er det betraktelig mindre av enn du trodde :) De diktene dine er forresten ganske morsomme å lese! Blir alltid i godt humør når jeg titter innom og finner et av dem.
Vekta i dag hosta ut 70.5 kg, så det er jeg godt fornøyd med etter en farlig uke slankemessig :)
Vekta i dag hosta ut 70.5 kg, så det er jeg godt fornøyd med etter en farlig uke slankemessig :)

😄11. mars 2003
Hei alle sammen :o)
Takk for en rask prat og påminnelse for denne - 5 Malene !
Fikk ikke oppdatert sist uke, men er sterkt tbk nå :o) jeg er blitt så flink å trene og motivert for sats :o) Synes vekten er treg, men uansett dagens vekt er 84.3
Velger å tro at fett erstattes med muskler !
Ha en fin uke alle sammen :o)
Takk for en rask prat og påminnelse for denne - 5 Malene !
Fikk ikke oppdatert sist uke, men er sterkt tbk nå :o) jeg er blitt så flink å trene og motivert for sats :o) Synes vekten er treg, men uansett dagens vekt er 84.3
Velger å tro at fett erstattes med muskler !
Ha en fin uke alle sammen :o)
😄11. mars 2003
Hei Malene!
Takk for kommentaren i dagboka, det setter jeg veldig pris på!Jeg er jo helt ny her inne og ser at dette virkelig kan funke:-) Du er jo kjempeflink da! Det går bare rette veien, så det blir spennende om det gjør det med meg også...
Fin limerick forresten;-) Ha en fin dag og en fortreffelig uke!
klem fra Vår
Takk for kommentaren i dagboka, det setter jeg veldig pris på!Jeg er jo helt ny her inne og ser at dette virkelig kan funke:-) Du er jo kjempeflink da! Det går bare rette veien, så det blir spennende om det gjør det med meg også...
Fin limerick forresten;-) Ha en fin dag og en fortreffelig uke!
klem fra Vår
😃11. mars 2003
Min vekt i dag: 97,2. Det er jeg selvsagt fornøyd med. Går litt i rykk og napp med meg. Det er ok bare det rykker nedover... Mangler nå bare 200 g så har jeg kvitt meg med 10 kg!!
😊11. mars 2003
Hallois ! Her er ukas tall fra meg : 103,8 kilo. Har hatt full stopp her i over ei uke, men nå har det gått litt nedover igjen..
Synne
Synne
😌11. mars 2003
77 :)
Hurra!
Hurra!
☹️11. mars 2003
hei
ikke helt fornøyd... ned 0,5 til 66,5. Kan jo ikke klage heller, men jeg har vært så sulten at jeg trodde jeg hadde gått ned mer. Ellers takk for kommentar i db mi- det er på nedturene man skal merke oppturene, sant? godt at du er "back on track"!!!!
HEIA OSS... :)
mummi''n
ikke helt fornøyd... ned 0,5 til 66,5. Kan jo ikke klage heller, men jeg har vært så sulten at jeg trodde jeg hadde gått ned mer. Ellers takk for kommentar i db mi- det er på nedturene man skal merke oppturene, sant? godt at du er "back on track"!!!!
HEIA OSS... :)
mummi''n
😃11. mars 2003
Hei !!
vekta i dag viste 80.8 så det er da litt bedre enn forrige uke....
Tenker du får de resultater til neste uke nå etter at fokuset er på plass igjen!!:)
Klem fra sol
vekta i dag viste 80.8 så det er da litt bedre enn forrige uke....
Tenker du får de resultater til neste uke nå etter at fokuset er på plass igjen!!:)
Klem fra sol
😑11. mars 2003
Ja,ja - her kommer Mari med sitt lille bidrag. Vekta stoppa på 80.0 kilo - så det er jo ikke akkurat grunn til å heise flagget!
Men det er da på nedadgående - så fortvilelsen er ikke så stor. Og 5 kilo til påske er fortsatt innen rekkevidde.
Og jeg er helt enig med deg Malene. Dette med å gå opp etter endelig å ha slitt seg nedover vektstigen - og så må vi ta av samma kilo EN GANG TIL....
Men gir vi opp - åhh nei da, pågangsmotet er hentet fram igjen ikke sant????????
Stå på Malene - heia deg.............
Klem fra Mari
Men det er da på nedadgående - så fortvilelsen er ikke så stor. Og 5 kilo til påske er fortsatt innen rekkevidde.
Og jeg er helt enig med deg Malene. Dette med å gå opp etter endelig å ha slitt seg nedover vektstigen - og så må vi ta av samma kilo EN GANG TIL....
Men gir vi opp - åhh nei da, pågangsmotet er hentet fram igjen ikke sant????????
Stå på Malene - heia deg.............
Klem fra Mari
😵11. mars 2003
Heisann Malene!
Hadde veldig lyst til å være feig i dag jeg også, å ikke gå på vekta, men jeg tenkte det fikk stå til! Jeg har vært på hyttetur i helga med masse god mat og drikke så jeg var ganske nærvøs kan du si!
Veide 81.0 på fredag før jeg dro, men det hjelper vel lite det når det er tirsdag som er veiedag!
Vekta stoppa i dag på 81.7 dermed har jeg ikke gått ned noe særlig denne uka! Desverre! Med 300 gram i uka kan jeg iallefall se langt etter 5 kilo til påske.
Skal skjerpe meg nå! Må prøve å ta meg sammen!
Kos Ragnhild
Hadde veldig lyst til å være feig i dag jeg også, å ikke gå på vekta, men jeg tenkte det fikk stå til! Jeg har vært på hyttetur i helga med masse god mat og drikke så jeg var ganske nærvøs kan du si!
Veide 81.0 på fredag før jeg dro, men det hjelper vel lite det når det er tirsdag som er veiedag!
Vekta stoppa i dag på 81.7 dermed har jeg ikke gått ned noe særlig denne uka! Desverre! Med 300 gram i uka kan jeg iallefall se langt etter 5 kilo til påske.
Skal skjerpe meg nå! Må prøve å ta meg sammen!
Kos Ragnhild
😄11. mars 2003
Hei :)))
Denne gangen så svever jeg på 69.4... :)))) ...så *S*...denne gangen så kan jeg jo være med på de positive resultatene på listen her.. Det er deilig *S*
Hilsen meg
Blomsten...som nå drikker te med romsmak...luktet så godt i butikken..*S*
Denne gangen så svever jeg på 69.4... :)))) ...så *S*...denne gangen så kan jeg jo være med på de positive resultatene på listen her.. Det er deilig *S*
Hilsen meg
Blomsten...som nå drikker te med romsmak...luktet så godt i butikken..*S*
11. mars 2003
Hei :o)
Orker ikke oppdatere dagboka mi, for jeg må hoppe til køys. Men jeg var 93 blank i morges. Var det forrige uke en gang og, men gikk en del opp pga av festligheter i helga. Heldigvis gikk det fort av igjen :o)
Klem fra Hege
Orker ikke oppdatere dagboka mi, for jeg må hoppe til køys. Men jeg var 93 blank i morges. Var det forrige uke en gang og, men gikk en del opp pga av festligheter i helga. Heldigvis gikk det fort av igjen :o)
Klem fra Hege
🐷12. mars 2003
Gurimalla så flinke dere er ...og DU er, litt av en jobb å holde styr på alle disse slankerne da!
Forresten er jeg forferdelig grusomt enig i at det er skrekkelig uutholdelig urettferdig at det bare tar noen ganske få dager å legge på seg det man har strevd i uker med å ta av! Dønn feigt spør du meg! Menmen. det er ikke annet å gjøre enn å gyve løs igjen...og for alvor!
Klem, Viola.
PS: Jeg liker så godt dette bildet, sånn føler jeg meg om dagen!
Forresten er jeg forferdelig grusomt enig i at det er skrekkelig uutholdelig urettferdig at det bare tar noen ganske få dager å legge på seg det man har strevd i uker med å ta av! Dønn feigt spør du meg! Menmen. det er ikke annet å gjøre enn å gyve løs igjen...og for alvor!
Klem, Viola.
PS: Jeg liker så godt dette bildet, sånn føler jeg meg om dagen!

17 i heiagjengen


❤️13. mars 2003
Hei Bente!
Ja,her var det damp gitt-hehe!
Det hjelper å få det ut!
Tenker vekta hørte de sinte tastetrykkene helt dit hun står,så i mårra tidlig er hun så skremt at hun ikke tør annet enn å vise 73-tallet!
Det er nok sikkert!
Du er hvertfall kjempeflink både med maten og trimminga.. Er helt imponert jeg! Ikke noen mellom måltider eller noe.. WOW!
Er sikker på at den oppfører seg i mårra! :)
Håper du får en fin dag på møte og at snuppa snart blir frisk!
STÅ på, Bente! Dette klarer vi vettu!
Klemmer fra Christine!!
Ja,her var det damp gitt-hehe!
Det hjelper å få det ut!
Tenker vekta hørte de sinte tastetrykkene helt dit hun står,så i mårra tidlig er hun så skremt at hun ikke tør annet enn å vise 73-tallet!
Det er nok sikkert!
Du er hvertfall kjempeflink både med maten og trimminga.. Er helt imponert jeg! Ikke noen mellom måltider eller noe.. WOW!
Er sikker på at den oppfører seg i mårra! :)
Håper du får en fin dag på møte og at snuppa snart blir frisk!
STÅ på, Bente! Dette klarer vi vettu!
Klemmer fra Christine!!
❤️13. mars 2003
Heisann....:-)
Nå assa!!!! Nå får den hærsens vekta skjærpe seg!
Og det vannet.....skru på krana!! Skjønner det er vanskelig, men skal vedde på at når tante har pakket kofferten, så TAR hun med seg vannet! Hvis ikke skal hun få med meg å gjøre neste mnd for at hun er så slem med deg!!! *hihi...*
:-)
Du er jo bare helt rååååå med den treninga di, da! Du er kjempeflink!!! :-)
Så bare vent, DET KOMMER TIL Å LØSNE!
OG VI SKAL IKKE GI OSS NEI, HELT RIKTIG!!!!
God-klem fra Therese
Nå assa!!!! Nå får den hærsens vekta skjærpe seg!
Og det vannet.....skru på krana!! Skjønner det er vanskelig, men skal vedde på at når tante har pakket kofferten, så TAR hun med seg vannet! Hvis ikke skal hun få med meg å gjøre neste mnd for at hun er så slem med deg!!! *hihi...*
:-)
Du er jo bare helt rååååå med den treninga di, da! Du er kjempeflink!!! :-)
Så bare vent, DET KOMMER TIL Å LØSNE!
OG VI SKAL IKKE GI OSS NEI, HELT RIKTIG!!!!
God-klem fra Therese

😑13. mars 2003
Oi så sint da....ser dampen sveve ut av pc`en her :o)
Det går nok bra skal du se.....bare ha bitte litt tolmodighet....så suser det nedover i en fart igjen.....
HOLD UT!!! :o)
Dette skal vi greie ser du.....håper bare at vekta er grei med meg videre nå.....ikke mer 83 tall....nå vil jeg snart se 81!!
Dette greier vi vet du.....for me e så goe :o)
STÅ PÅ BENTE!!!
Klem fra Marianne
Det går nok bra skal du se.....bare ha bitte litt tolmodighet....så suser det nedover i en fart igjen.....
HOLD UT!!! :o)
Dette skal vi greie ser du.....håper bare at vekta er grei med meg videre nå.....ikke mer 83 tall....nå vil jeg snart se 81!!
Dette greier vi vet du.....for me e så goe :o)
STÅ PÅ BENTE!!!
Klem fra Marianne
13. mars 2003
Hei Bente
Jeg er igjen veldig imponert over deg. Du kommer til å få lønn for strevet. Selv om vekta spiller oss puss innimellom så vet vel de fleste av oss når vi er flinke og motsatt.
Du trener mye og spiser lite. Så bare stå på. Om ikke den viser 73 kg "og noe smått" i morgen så er det rett før.
Vanilje.
Jeg er igjen veldig imponert over deg. Du kommer til å få lønn for strevet. Selv om vekta spiller oss puss innimellom så vet vel de fleste av oss når vi er flinke og motsatt.
Du trener mye og spiser lite. Så bare stå på. Om ikke den viser 73 kg "og noe smått" i morgen så er det rett før.
Vanilje.
😀13. mars 2003
Heisann,
her kom det en skikkelig sky fra innlegget ditt og inn på kontoret mitt.......og den var ikke rosa.....hi-hi!
Prøv og ikke bry deg om den idiotiske vekta, men vet det ikke er lett. Vekter kan jo ødelegge en hel dag.
Men egentlig er jeg sikker på at den er grei mot deg i morgen. Krysser fingre og tær XXXXXXXXXX
Klem
her kom det en skikkelig sky fra innlegget ditt og inn på kontoret mitt.......og den var ikke rosa.....hi-hi!
Prøv og ikke bry deg om den idiotiske vekta, men vet det ikke er lett. Vekter kan jo ødelegge en hel dag.
Men egentlig er jeg sikker på at den er grei mot deg i morgen. Krysser fingre og tær XXXXXXXXXX
Klem
😵13. mars 2003
Er det rart at det er lite vann i landets resorvoar?
Når Bente svulper over-og vannet fra oss tar
Nå må du vannet slippe!
det er på tide nå-
og da så vil jeg tippe-
at vekten ned må gå.
Men kjære deg,du Bente
send det ikke hit
for jeg har tid å vente-
på tante med sitt slit!
Hjalp det??
Ellers har dagen gått oppå skinnene til nå,men avsporingene truer hele tiden....(skjøre skinneganger)
Savnet deg på chatten igår kveld,Viola,Maia og jeg hadde en lang seanse der(du kan vel tenke deg hvor alvorlig
det ble :-) etterhvert...)
Nå knaller vi til (dine ord!)
Klem fra Malene
Når Bente svulper over-og vannet fra oss tar
Nå må du vannet slippe!
det er på tide nå-
og da så vil jeg tippe-
at vekten ned må gå.
Men kjære deg,du Bente
send det ikke hit
for jeg har tid å vente-
på tante med sitt slit!
Hjalp det??
Ellers har dagen gått oppå skinnene til nå,men avsporingene truer hele tiden....(skjøre skinneganger)
Savnet deg på chatten igår kveld,Viola,Maia og jeg hadde en lang seanse der(du kan vel tenke deg hvor alvorlig
det ble :-) etterhvert...)
Nå knaller vi til (dine ord!)
Klem fra Malene

🐷13. mars 2003
Vedder på at det ryker noen ekstra kalorier bare på det sinnet der! Imponerende!
Ellers har du jo bare gjort det du skulle, så det er nok som du sier: Vann. Og det forsvinner snart! Opp med nebbet!
Klem, Viola.
Ellers har du jo bare gjort det du skulle, så det er nok som du sier: Vann. Og det forsvinner snart! Opp med nebbet!
Klem, Viola.
❤️13. mars 2003
Hei Bente !
Takk for kjempekos kommentar, og komplimentet returneres, jeg setter også veldig pris på innleggene dine, og deg !!! *s*
He he, ja her var det jenta si med energi og masse luft i lungene... BRA !! Ja, dampen kan gjerne slippes ut, før den surner innvendig... *s*
Når det gjelder bråstopp, har skrevet litt om det i dagens dagbok. Jeg tror på den der vektplatå ideen, vektnedgang går sjelden i en jevn kurve nedover, den går mer i "trappetrinn". I alle fall for oss vanlige dødelige, for du har jo en rimelig jevnt fallende kurve...*s* Bare se selv, øverst oppe i høyre hjørnet der vekt kurven din faller så vakkert nedover, som reneste Niagara fossen, eller kanskje mer som Granåsen.... Og pytt, det lille "trappetrinnet" du har på kurven din var jo en herlig juleferie, ikke sant ? Resten av kurven din er jo en fryd og en glede å studere... *s* Men nå har du altså en liten bråstopp, og jeg forstår godt at det er irriterende, men det som skjer er jo "helt naturlig"... He he, er det ikke det vi beroliger pasientene / brukerne våre med ? *s* Men ja, "rykk, napp og bråstopp" er naturlig for "verdens fineste maskineri", og joda, etter noen sammenbitte dager / uker, så løsner kiloene igjen. Så bare fortsett trøstig videre du, hør på en "veteran i gamet"... *s* Belive me, jeg kan alt om vekter som står bom stille !!! Tro meg, jeg har revet meg i håret av fortvilelse mer enn en gang... jeg har nesten hårløse flekker på hodet... neida, tøyser bare. *s*
SÅ BENTE, STÅ PÅ VIDERE NEDOVER "GRANÅSEN BAKKEN" DIN,
1. PREMIEN ER NÆR = TRIVSELSVEKTA DI OG EN SLANK OG VAKKER SOMMER !!!
Stå på ja... vel, det trenger jeg vel egentlig ikke å be deg opp... du står jo også på som en "gal hund" som en venn stadig sier om meg og vektreduksjonen min.. (Håper du ikke blir fornærmet over det ganske frekke uttrykket..? *s* ) Ja, du gjør meg nesten grønn av misunnelse, du trener jo virkelig fletta av de fleste... Ja, det hjalp å lese innlegget ditt, jeg har funnet frem treningstøyet, skal luske tilbake til "mage, rumpe, lår" trimmen i kveld... Men jeg får ta det litt forsiktig, jeg har tross alt en litt knekt lilletå...*s*
Klem fra din lett lykkemaniske nettvenninne Pippi, i "kosepinglevente" modus...*s*(Jeg venter på noen spark bak fra deg ja, etter at du har lest mitt db innlegg fra idag)....*s* Men ikke spark så hard da, for jeg har en plan med pinglinga mi... *s* Det er noe med å skynde seg langsomt...*s* Og som mora mi alltid har sagt om meg: "Nei, du rir ikke den dagen du saler"... he he... Og du er sikkert enig med min mor... *s*
Ok, nå går jeg i "dvale kommentar modus", det ble langt og surrete dette... *s* Håper du bærer over med meg for denne gangen.
Takk for kjempekos kommentar, og komplimentet returneres, jeg setter også veldig pris på innleggene dine, og deg !!! *s*
He he, ja her var det jenta si med energi og masse luft i lungene... BRA !! Ja, dampen kan gjerne slippes ut, før den surner innvendig... *s*
Når det gjelder bråstopp, har skrevet litt om det i dagens dagbok. Jeg tror på den der vektplatå ideen, vektnedgang går sjelden i en jevn kurve nedover, den går mer i "trappetrinn". I alle fall for oss vanlige dødelige, for du har jo en rimelig jevnt fallende kurve...*s* Bare se selv, øverst oppe i høyre hjørnet der vekt kurven din faller så vakkert nedover, som reneste Niagara fossen, eller kanskje mer som Granåsen.... Og pytt, det lille "trappetrinnet" du har på kurven din var jo en herlig juleferie, ikke sant ? Resten av kurven din er jo en fryd og en glede å studere... *s* Men nå har du altså en liten bråstopp, og jeg forstår godt at det er irriterende, men det som skjer er jo "helt naturlig"... He he, er det ikke det vi beroliger pasientene / brukerne våre med ? *s* Men ja, "rykk, napp og bråstopp" er naturlig for "verdens fineste maskineri", og joda, etter noen sammenbitte dager / uker, så løsner kiloene igjen. Så bare fortsett trøstig videre du, hør på en "veteran i gamet"... *s* Belive me, jeg kan alt om vekter som står bom stille !!! Tro meg, jeg har revet meg i håret av fortvilelse mer enn en gang... jeg har nesten hårløse flekker på hodet... neida, tøyser bare. *s*
SÅ BENTE, STÅ PÅ VIDERE NEDOVER "GRANÅSEN BAKKEN" DIN,
1. PREMIEN ER NÆR = TRIVSELSVEKTA DI OG EN SLANK OG VAKKER SOMMER !!!
Stå på ja... vel, det trenger jeg vel egentlig ikke å be deg opp... du står jo også på som en "gal hund" som en venn stadig sier om meg og vektreduksjonen min.. (Håper du ikke blir fornærmet over det ganske frekke uttrykket..? *s* ) Ja, du gjør meg nesten grønn av misunnelse, du trener jo virkelig fletta av de fleste... Ja, det hjalp å lese innlegget ditt, jeg har funnet frem treningstøyet, skal luske tilbake til "mage, rumpe, lår" trimmen i kveld... Men jeg får ta det litt forsiktig, jeg har tross alt en litt knekt lilletå...*s*
Klem fra din lett lykkemaniske nettvenninne Pippi, i "kosepinglevente" modus...*s*(Jeg venter på noen spark bak fra deg ja, etter at du har lest mitt db innlegg fra idag)....*s* Men ikke spark så hard da, for jeg har en plan med pinglinga mi... *s* Det er noe med å skynde seg langsomt...*s* Og som mora mi alltid har sagt om meg: "Nei, du rir ikke den dagen du saler"... he he... Og du er sikkert enig med min mor... *s*
Ok, nå går jeg i "dvale kommentar modus", det ble langt og surrete dette... *s* Håper du bærer over med meg for denne gangen.
😵13. mars 2003
få det ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bort bort svusj svosj, tror nesten at du blåste bort litt av min irritasjon og, har jo litt jeg og,s elv om det går min vei for tiden, jeg skal se 81 når helga er omme, 81 blank!
ha en knallfine dag.
kos fra ann-elisabeth
bort bort svusj svosj, tror nesten at du blåste bort litt av min irritasjon og, har jo litt jeg og,s elv om det går min vei for tiden, jeg skal se 81 når helga er omme, 81 blank!
ha en knallfine dag.
kos fra ann-elisabeth

😀13. mars 2003
hei Bente!
vannet er borte på null komma niks!
skjønner at du blir forbanne, men vekta og vannet samarbeider alltid får å få deg til gi opp... men her i gården er det INGEN som gir opp!
syntes du er suveren til å trene. og heldig som har din egen martin-sykkel hjemme! hi hi!
store klemmer fra martine!!!
vannet er borte på null komma niks!
skjønner at du blir forbanne, men vekta og vannet samarbeider alltid får å få deg til gi opp... men her i gården er det INGEN som gir opp!
syntes du er suveren til å trene. og heldig som har din egen martin-sykkel hjemme! hi hi!
store klemmer fra martine!!!
13. mars 2003
åh, så godt å se kampviljen din.
hver gang jeg føler meg litt uinspirert eller motløs i kampen mot kiloene, leser jeg db''en din og svusj! så er motivasjonen på plass!
takk, bente!
hver gang jeg føler meg litt uinspirert eller motløs i kampen mot kiloene, leser jeg db''en din og svusj! så er motivasjonen på plass!
takk, bente!
❤️13. mars 2003
Hei Bente.
Er det ikke godt å ha en dagbok hvor en kan skrive både om glede, sorg, sinne osv. Det er en så utrolig deilig følelse. Skulle ønske jeg også kunne skrevet mere enn jeg egentlig gjør i DB mi, men jeg har uheldigvis en ex-svigerinne som har vært ofte inne og skrevet i DB si, men hun har hatt pause siden august. Men nysgjerrig som hun er så leser hun min DB av og til. Det er altså grunnen til at jeg ikke har noe lyst til å blåse ut når jeg sitter inne med noe, som jeg gjerne vil dele med noen i DB mi.
Tror nok det var en god følelse for deg i dag og blåse ut litt. Det er altid kjedelig at vekta står litt stille, men med den viljestyrken som du har, så tør nok ikke vekta noe annet enn å rikke på seg igjen. Jeg tror nok det skjer allerede i morgen:-)
Må også få nevne treningen din jeg, den er jo bare helt rå. Du er jo så flink atte, tar bare av meg hatten for deg jeg altså. Jeg blir så utrolig motivert av å lese i DB di. Hvis jeg er deppa pga ting som skjer i livet mitt, så leser jeg bare DB di, så klarer jeg å tenke på andre ting.
Ha en fortsatt fin kveld:-) Er bombesikker på at du ser ett annet tall enn 74 i morgen.
Kjempe klem fra Juliane.
Er det ikke godt å ha en dagbok hvor en kan skrive både om glede, sorg, sinne osv. Det er en så utrolig deilig følelse. Skulle ønske jeg også kunne skrevet mere enn jeg egentlig gjør i DB mi, men jeg har uheldigvis en ex-svigerinne som har vært ofte inne og skrevet i DB si, men hun har hatt pause siden august. Men nysgjerrig som hun er så leser hun min DB av og til. Det er altså grunnen til at jeg ikke har noe lyst til å blåse ut når jeg sitter inne med noe, som jeg gjerne vil dele med noen i DB mi.
Tror nok det var en god følelse for deg i dag og blåse ut litt. Det er altid kjedelig at vekta står litt stille, men med den viljestyrken som du har, så tør nok ikke vekta noe annet enn å rikke på seg igjen. Jeg tror nok det skjer allerede i morgen:-)
Må også få nevne treningen din jeg, den er jo bare helt rå. Du er jo så flink atte, tar bare av meg hatten for deg jeg altså. Jeg blir så utrolig motivert av å lese i DB di. Hvis jeg er deppa pga ting som skjer i livet mitt, så leser jeg bare DB di, så klarer jeg å tenke på andre ting.
Ha en fortsatt fin kveld:-) Er bombesikker på at du ser ett annet tall enn 74 i morgen.
Kjempe klem fra Juliane.
😉13. mars 2003
Hei hei,
Uff det var fælt til sinne, godt å få det ut, ikke sant??
Har du tenkt på at med all den treningen så har kanskje musklene begynt å veie tungt?? Eller kanskje du skulle drive vannet ut med en vanndrivende te, de selger sikkert noe sånt på helsekosten.
Ellers er det bare å stå på videre, du får nok se 73-tallet hvert øyeblikk så flink som du er!!!
Klem fra Toto
Uff det var fælt til sinne, godt å få det ut, ikke sant??
Har du tenkt på at med all den treningen så har kanskje musklene begynt å veie tungt?? Eller kanskje du skulle drive vannet ut med en vanndrivende te, de selger sikkert noe sånt på helsekosten.
Ellers er det bare å stå på videre, du får nok se 73-tallet hvert øyeblikk så flink som du er!!!
Klem fra Toto
😄14. mars 2003
Verre ståpå vilje har jeg ikke sett:)
Men bra er det!!
Du er jo knall sterk mann!
Tenker du skal få deg en koselig dag når den derre teite tanta di reiser:P
Nei.. kommer ikke på noe å skrive egentli.. Er bare imponert:)
Sykt mange flinke folk her inne.. Men DU , du er dronninga:)
Klem fra Pia!
Men bra er det!!
Du er jo knall sterk mann!
Tenker du skal få deg en koselig dag når den derre teite tanta di reiser:P
Nei.. kommer ikke på noe å skrive egentli.. Er bare imponert:)
Sykt mange flinke folk her inne.. Men DU , du er dronninga:)
Klem fra Pia!
😉14. mars 2003
Du må ikke gi opp. Du er fantastisk flink og din belønning kommer, vær sikker!!!
Klem fra Vanilje
Klem fra Vanilje
😄14. mars 2003
Hallo Bente
Puh, et vindkast av frustrasjon og utblåsing kom over meg, hjalp det? hehe. Så kjedelig at du står på stedet hvil,men bare vent!! Den som venter på noe godt vet du!
Du er jo flink som bare det :o)
Håper dattern er på bedringens vei. det går så mye rart om dagen, alle virus og bakterier er i full omgang, men noe mer skal ikke hjem til meg!!! Vi har fått våre doser og jeg orker ikke mer sykdom!
Ønsker dere en god og trivelig helg :o)
Puh, et vindkast av frustrasjon og utblåsing kom over meg, hjalp det? hehe. Så kjedelig at du står på stedet hvil,men bare vent!! Den som venter på noe godt vet du!
Du er jo flink som bare det :o)
Håper dattern er på bedringens vei. det går så mye rart om dagen, alle virus og bakterier er i full omgang, men noe mer skal ikke hjem til meg!!! Vi har fått våre doser og jeg orker ikke mer sykdom!
Ønsker dere en god og trivelig helg :o)
🙂14. mars 2003
Hei på deg.
Jeg har full forståelse for at vekten kan stå stille - har litt ymse erfaring med dette selv for tiden. Det virker som om det er flere av oss som urettferdig sliter mye nå om dagen. Kan det være våren? Trodde at alt skulle bli så mye bedre da?
Men du har guts og det er det viktigste. Jeg vet at du ikke kommer til å gi opp.......
Ha en fin helg.
Klem fra Mah
Jeg har full forståelse for at vekten kan stå stille - har litt ymse erfaring med dette selv for tiden. Det virker som om det er flere av oss som urettferdig sliter mye nå om dagen. Kan det være våren? Trodde at alt skulle bli så mye bedre da?
Men du har guts og det er det viktigste. Jeg vet at du ikke kommer til å gi opp.......
Ha en fin helg.
Klem fra Mah
håper du får en super bursdag!!!
bursdagsklem fra mamasita!
Takk for hilsen, det inspirerer og jeg er fast bestemt på å klare dette. Litt usikker på slike cm, men jeg vil ned 15 til over rompa og lårene, og ca 10 i livet! Da blir jeg fornøyd... hehe regner med at resten av kroppen følger lydig etter, så blir jeg ikke seende helt syk ut! :)
Igjen, graulerer med dagen! Og du, for en herlig samboer du har... :)
Klem fra Flua
Høres ut som du får en flott dag! De kakene høres slett ikke dumme ut, du! Du er jammen flink om du klarer å spise frukt ;o)
Ha en super dag!
Klem fra Nina
Grattis men 25 års dagen fra meg også.......
Klæm Roxy
_ha en fin dag videre
Kjære Tomine ;o)
Gratulerer sååååå masse med dagen DIN!!! Kos deg & ha en strålende flott dag ;o) Dagen har jo vært super så langt virker det som!!
Høres ut som om du er like "bursdags-fan" som meg... Gøy med oppmerksomhet & gaver!
NYT SÅ MASSE DU KAN, KJÆRE TOMINE ;o)
Klemmer CK1
Håper du får en fin dag.
Og du sier du nærmer deg 40? Hva med meg da, 33 år!! hehe
Ville bare gratulere deg med dagen, jeg. Synes du er flink på slankefronten også. Ønsker deg et godt år videre og håper at ting går din vei! :)
Klem Nicole.
Klem fra Marianne
I dag er en dag du kan unne deg litt eksta,det syns jeg altså, en dag du kan glemme litt om slanking. håper du får en strålende dag og koser deg masse.
Mange bursdagsklemmer fra Meg
Håpe du får ein alletiders dag!
KLem frå Pernilla
Høres ut som du har hatt en kjempefin bursdag !!
Deilig med en dag innimellom som liksom er "din".
Bursdagsklem fra en "25 åring, men snart 10 års erfaring" :-)
Gratulerer så mye med dagen! (er 20 min for sent, håper det går greit, hehe)
Håper du feiret med måte, ikke noe krumspring i den alderen vel? HIHI! Stor i kjeften siden jeg er HELE 5 år yngre, thi-hi!
Ønsker deg alt godt i fremtiden!
Stor klem fra Rita
Du fortjener sikkert all den oppmerksomheten du har fått idag, og for et kakebesøk du har lagt opp til, får helt vann i munnen. Kakene får sikkert ''ben å gå på''. Ikke vær bekymret for de 40, føler meg også som en 25-åring, merket ikke noe da 40 ble rundet for noen måneder siden...
Kos deg med litt kake og masse frukt!!
klem fra toto
Førti, flott og frisk er ikke noe dumt mål - men det er jo lenge til du runder, da..... Håper du hadde en glitrende dag!
Etterpåklem fra Marion
Etterlyser forøvrig dine trimpoeng i treningsklubben vår. Vi har oppdateringer hver mandag. Håper du har gode resultater å komme med. :-)
Klem, Pernilla
Du, jeg fikk litt lyst til å skrive litt om det du skrev om barndomsvenninna di.
Jeg synes så absolutt du skulle ta kontakt.
Det virker på deg som du har lyst til det, og da har dere et vennskap som er ganske unikt.
Selv har jeg det med en av mine barndomsvenner som jeg har kjent i over 20 år. Kontakten ebbet ut etterhvert som jeg begynte på ungdomskolen og hun var to år yngre enn meg. (ikke kult å leke med noen fra barneskolen da vettu:-)) Vi etablerte oss med hver våre vennekretser, men passet alltid på å ha en aldri så liten kontakt oss i mellom.
Da jeg flyttet fra øya jeg er vokst opp på, og utforsket andre byer i landet, mistet vi kontakten, men hadde en uskreven avtale om å gi hverandre julegave hvert år, og derfor ble alltid julaften den ene dagen i året vi møtes.
Ikke stort å skryte over, men det holdt akkurat. Et usynlig bånd som gjør at vi alltid vil ha kontakt.
For en mnd siden ringte hun meg og sa hun skulle tilbringe helga i Oslo, og vi møttes på en kafe og skravla gikk som aldri før. Det var så utrolig koslig.
At "jentungen" snakka om samboer og sex var jo nesten et sjokk for meg, hun hadde jo alltid vært "lille Maritmor", vi hadde faktisk aldri noen sinne avtalt å møtes via mobiltlf. Det fantes ikke på den tia vi var bestiser.
Poenget mitt er, at hvis du føler for å ta opp kontakten med henne, IKKE NØL. Jeg har nok av venner jeg holder kontakt med, men som ser på som "pliktvenner". Kunne godt vært de for uten fordi vi har vokst fra hverandre, men ingen tør å bryte opp. Med denne barndomsvenninna mi kunne jeg aldri tenke meg å brutt opp kontakten.
Slik virker det som du har det også med din barndomvenninne også.
Ikke tenk på at hun er samboer med en kjendis. Tenk om alle vennene hennes skulle ha tenkt sånn, da hadde hun ikke sittet igjen med mange venner.
Dere har noe helt uendlig verdifullt sammen, og det er barndommen. Den får dere aldri tilbake, men gjennom vennskap kan man gjenerindre og "oppleve" den sammen, som du ikke kan gjøre med andre venner du ikke har tilbrakt denne tiden med.
Ble veldig rotete dette her, men jeg håper du forstår hva jeg mener.
Forøvrig var Team Antonsen fryktelig bra. Kommer på Tv i kveld.
Ha en strålende aften, vakre Tomine:-)
Takk for kommentaren i dag boken min.
Er redd jeg ikke klarte å droppe pannekakene. Hadde egentlig bestemt meg for å droppe de, men da jeg kom i kantinen og kantinedamen sa hun hadde lagt av to stykker til meg så klarte jeg bare ikke å si nei.
Og straffen (ingen vektreduksjon) er nok som fortjent.
*sukk*